Ik heb net alleen het training level gedaan en nu halverwege (?) level 2. Zeker op het schip in de kleine kamers vallen shadows vrij vaak 'verkeerd'.
De AI gaat imho de fout in op sommige punten. Voorbeeld, in level 2 als je door dat schip heen bent gegaan en je komt weer op dek kom je een paar mannetjes tegen, die roepen versterking (die ook komt) maar als je dan 15 meter door loopt blijken er nog wachters op het dek te lopen die niks in de gaten hebben (ook op de andere verdiepingen). Ze lopen elkaar vaak in de weg bij een aanval en er wordt heel willekeurig gebruik gemaakt van kisten etc ter verdediging.
Begrijp me niet verkeerd, de AI is niet slecht maar ik vind hem wel tegenvallen.
Met 'sluggish' bedoel ik gewoon dat het spel niet soepel aanvoelt. Het lopen en zwemmen voelt heel 'onnatuurlijk'.
Oh en had ik al gezegd dat 'prone' over een trap gewoon debiel is?
edit:
Het is overigens 'dan jij'.
edit:
Deeltje 2

Het spel is grafisch gezien geweldig, kan ik niet omheen maar de gameplay vind ik weinig bijzonders. Er zijn geen bijzonderheden naar mijn idee die 'nieuw' zijn.
Oh, wel complimenten voor de sounds/music

En ik had het niet over 'niet perfecte lipsync', ik had het over 'slechte lipsync'. Perfect hoeft helemaal niet maar er zijn stapels games die bewezen hebben dat lipsync prima er 'op kan lijken alsof iemand het zegt'.
[
Voor 27% gewijzigd door
IceStorm op 21-03-2004 14:18
]