[PC] Far Cry - Deel 3

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.903 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04 06:38

Cozm0

Unf!

[quote]Zegato schreef op 18 maart 2004 @ 19:15:
Pfff... wat een ellende. Op het einde (?) van het archive level, damn, dat is zo moeilijk!
Ik heb het proberen te tekenen:

[[afbeelding, elite paint skills]]

A = Heftruck
B = Bunker in de struiken
C = Heel hoog "olievat"
D = Liftje naar beneden (water)
E = Grote Garagepoort

Bij het gele puntje kom je uit het archief rennen.

ok iedereen dood, maar die "E" Grote Garagepoort is mooi dicht
dus ik kom niet verder :/

grmbll hmpff bedtijd dan maar :Z

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik wil zodra ik et origineel heb een clan beginnen, maar omdat het nogal moeilijk is om in je eentje een clan te beginnen en onderhouden is nogal moeilijk.
Wie begint er samen een clan?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
Ik zit nu in die loods met die elite troepen. Best lastig stukje. Die monstertjes hoeven je ook maar 2 keer te meppen en je bent al dood :P

Die archives map is toch best spannend :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
Ik las btw ergens hetvolgende voor Nvidia users :
For NVIDIA Users of GeForce Cards up to GeForce 4 whose framerate feed choppy or slow, edit the file system.cfg and change the line r_Driver = “Direct3D9” to r_Driver = “OpenGL” to try the unsupported OpenGL Version. This may run faster in specific cases.
zal wel al voorbij gekomen zijn, maar ik post het maar even

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg :9~

Die plaatjes zijn om te smullen _/-\o_ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:07
Welke Ati drivers zijn het beste voor dit spel? Ja ik las dat als je error meldingen krijgt dat je dan de 3.9 of 3.10 moet installeren. Maar ik krijg geen error meldingen maar heb wel een ander vreemd iets. Zo af en toe heb ik het gevoel dat het spel een klein beetje hapert. Toch heb ik op dat moment 50 fps dus zal wel aan de driver liggen want mijn systeem moet dit spel toch redelijk makkelijk aankunnen lijkt me. (zie sig)

Bijvoorbeeld bij het schieten dan duurt het ff 1 sec voor dat hij echt begint te schieten.

Heb al een beetje met de details gespeeld maar dat hielp niks.

[ Voor 16% gewijzigd door Operations op 19-03-2004 10:32 ]

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/009.jpg

Wat doet de reflectie van dat eiland in het water?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 07-07 09:41
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 10:26:
[afbeelding]

Wat doet de reflectie van dat eiland in het water?! :?
Dat is een waterplant 8-)

Hier loopt ie trouwens perfect op een 2.6/512/TI4400 alles op standaard 1024.
Heb het in een beetje beroerde toestand gespeeld dus het was meer lopen en schieten dan nadenken over iets slims :P

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:49
TheGeneral schreef op 19 maart 2004 @ 10:16:
Welke Ati drivers zijn het beste voor dit spel? Ja ik las dat als je error meldingen krijgt dat je dan de 3.9 of 3.10 moet installeren. Maar ik krijg geen error meldingen maar heb wel een ander vreemd iets. Zo af en toe heb ik het gevoel dat het spel een klein beetje hapert. Toch heb ik op dat moment 50 fps dus zal wel aan de driver liggen want mijn systeem moet dit spel toch redelijk makkelijk aankunnen lijkt me. (zie sig)

Bijvoorbeeld bij het schieten dan duurt het ff 1 sec voor dat hij echt begint te schieten.

Heb al een beetje met de details gespeeld maar dat hielp niks.
Ik heb precies hetzelfde probleem met dat schieten, dat dan opeens de fps omlaag gaan terwijl er wel gewoon 50 blijft staan. Heb catalyst 4.3 trouwens met een radeon 9700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 10-09 04:00
Echt een super mooi spel dit!

Wat ik jammer vind is dat het niet super vloeiend draait op mijn systeem, terwijl mijn specs er toch best mogen zijn.

AthlonXP 1700+ @ 2000 mhz (kan nog veel hoger hoor)
1024 DDR
Abit NF7S 2.0
Club3D GeforceFX 5900 XT

Dit is toch best stevige hardware, maar echt soepel wil het niet lopen. Maar ik wil alles op super high draaien, dus dan moeten er concessies gedaan worden hé. ;)

Het speelt ook wel lekker, wat ik wel heb gemerkt is dat het geluid soms wegvalt? :?

Straks komen er monsters en dan zul je zien dat ik het te eng vind en dan weet ik nog niet of ik verder wil spelen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 12:20
Ik krijg het niet voorelkaar...

Na het spelen van de training...(wat vlot ging op mijn TB1300 9700 512MB)...dook ik vervolgens in het gat onderin de carrier en na het laden van deze level slaat het spel steeds vast.....(EXCEPTION_ILLEGAL_INSTRUCTION)
Natuurlijk heb ik al wat actie ondernomen....drivers versie 3.9...4.1...en 4.3 geprobeerd...allemaal hetzelfde probleem..
Ook heb ik AA op none gezet en OpenGl heb ik ook al geprobeerd...maar helaas..

Kzal wel moeten wachten op de patch :'(

Volgens mij ligt het aan de radeon 9700 kheb hier meer problemen over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Die monsters zijn idd soms best spooky. Vooral in de grote levels komen ze vaak overal vandaan. Ik luisteren meestal of ik struik geritsel hoor of gegrom. Far Cry is echt een tof spel!
Ga zeker dit spel in de winkels halen, vind het altijd wel prettig om een spel eerst even te "testen" voor dat ik het koop. Heb al vaak genoeg €45 weg geflikkerd aan klote games :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Na tijdje spelen ben ik echt helemaal verslaafd aan dit spel. Ik vind de AI echt geweldig. Ik speel op medium op dit moment en daarin is het al best moeilijk dus wil eigenlijk niet eens weten hoe moeilijk realistic wel niet is.

Graphics: er is al genoeg over gesproken. Die zijn gewoon ontzettend mooi daar valt weinig over te vertellen verder of je het nou op medium of very high speelt het ziet er allemaal mooi uit.

Gameplay: Erg goed veel vrijheid, meer dan dat je nog in de demo had dus dat vond ik zekers een plus punt en de nodige game frustraties zijn er zeker als je er niet langs komt na 20 keer proberen. Maar goed dat is ook wel weer een uitdaging, het houd jenminste wel bezig.

Geluid: Geluid is ook erg goed. Maar wat hier al eens eerder gezegd is die zinnetjes die die bewakers zeggen die heb je op een gegeven moment wel gehoord. Maar heb ergens gelezen dat je de speechpakes aankan passen en je eigen zinnen er in kan zetten. Dus dat is dan wel weer stoer.

Overall is het gewoon echt een top game en kan niet wachten tot hij legaal op het deurmatje ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 21:45
Aaaarg ben nu op een stukje na een soort operatiekamer met die grote monsters .. als je voor de 1ste keer zo'n beest levend ziet ... allemaal van die kleine monstertjes zwermen eromheen .. lastig stuk is dat maar wel cool ... Jammer dat de merchinaries niet zien dat je ze ook wilt afmaken want in zo'n battle tegen die monsters schieten ze ook naar jou ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 12:20
Michel242 schreef op 19 maart 2004 @ 11:21:
Ik krijg het niet voorelkaar...

Na het spelen van de training...(wat vlot ging op mijn TB1300 9700 512MB)...dook ik vervolgens in het gat onderin de carrier en na het laden van deze level slaat het spel steeds vast.....(EXCEPTION_ILLEGAL_INSTRUCTION)
Natuurlijk heb ik al wat actie ondernomen....drivers versie 3.9...4.1...en 4.3 geprobeerd...allemaal hetzelfde probleem..
Ook heb ik AA op none gezet en OpenGl heb ik ook al geprobeerd...maar helaas..

Kzal wel moeten wachten op de patch :'(

Volgens mij ligt het aan de radeon 9700 kheb hier meer problemen over gelezen.
Ik heb het al gevonden.....lightning op low zetten en hij doet het weer met 4.3 als drivers :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Het kan aan mij liggen, maar ik heb de indruk dat de meeste mensen die klagen over framerates NVidia bezitters zijn. Dit vind ik vreemd, aangezien het spel begonnen is als grafische demo juist voor NVidia en men vooraf zei dat het op ATI kaarten waarschijnlijk trager zou draaien (mede dankzij Pixel Shader 2.0 ipv 1.1 van NVidia).

Bijv. ik heb helemaal geen topsysteem (met een Radeon 9700np) en met alles op max. bij 1152x864 draait de 1e demo al prima, zowel binnen als buiten. Ik ben benieuwd of deze game eens terugkomt in een VGA-benchmark van één van de grote testsites, dan kunnen we echt zien hoe het zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nou ik had er problemen mee (ik ga er niet verder op in over frames en dergelijken dat heb ik genoeg edaan al ) maar nu draait hij echt perfect en heb een 5950U op standaard settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Dat bedoel ik juist, bijv. jouw kaart is in de meeste benches 20-30% sneller en met je PIV-3.06 moet het toch helemaal stukken sneller zijn dan mijn 2500+, maar jij draait op standaard en ik op alles max, plus dat ik PS2.0 te zien krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

wheee uitgespeelt!

wat een )(#$()!&@&$(!&!@$ zooi is dat laatste lvl zeg.... je begrijpt mijn frustratie prima als je daar eenmaal bent... niet te zuinig moeilijk... maar wel stoer :P

kvond het een zeer cool spel en hoop dat de mp ook een beetje goed is, dan is het nl zeker een hit

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Timocos schreef op 19 maart 2004 @ 11:31:
Aaaarg ben nu op een stukje na een soort operatiekamer met die grote monsters .. als je voor de 1ste keer zo'n beest levend ziet ... allemaal van die kleine monstertjes zwermen eromheen .. lastig stuk is dat maar wel cool ... Jammer dat de merchinaries niet zien dat je ze ook wilt afmaken want in zo'n battle tegen die monsters schieten ze ook naar jou ...
jij bent ook een intruder.. dus moet je net zo hard dood als die beesten.. harstikke logisch hoor :P

vaak loont het trouwens om in een hoekje te wachten tot de merc en de beesten elkaar flink hebben uitgemoord en er maar 1 groepje overblijft.. scheelt kogels :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 21:45
eendje schreef op 19 maart 2004 @ 13:26:
[...]

jij bent ook een intruder.. dus moet je net zo hard dood als die beesten.. harstikke logisch hoor :P

vaak loont het trouwens om in een hoekje te wachten tot de merc en de beesten elkaar flink hebben uitgemoord en er maar 1 groepje overblijft.. scheelt kogels :P
doe ik ook lekker wachten .. maar dan komen die beesten op je af gestormt ... denk ongeveer 5 van die beesten + zo'n grote met rocket launcher ... probeer dat maar tegen te houden :P Maarja vind dat stukje niet zo erg .. heb nu al 5 x geprobeerd en vind het nog leuk :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

mja dat stuk is eik wel easy.. staat een mooie gatlinggun.. spray and pray :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Laatst online: 19:14
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wirdumonline/farvryyy.jpg
ik zit hier vast, ik kan nergens die card vinden voor die deur, heeft iemand enig id waar ik dat ding kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Rudyyy schreef op 19 maart 2004 @ 13:43:
[afbeelding]
ik zit hier vast, ik kan nergens die card vinden voor die deur, heeft iemand enig id waar ik dat ding kan vinden?
kwam er na 2 uur achter dat je de deuren in een bepaalde volgorde open moet doen! je moet eerst alle keycards pakken (neem aan dat je ze alle 3 gevonden heb) en dan moet je op je radar kijken welke deur eerst open moet, en zo verder.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
ehh ik heb ze dus niet alle 3 , da's weer effe jammer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Rudyyy schreef op 19 maart 2004 @ 13:43:
[afbeelding]
Ren rechtdoor (over de stroom heen). De gang gaat dan naar rechts, je loopt door een deur en achter die deur (dat is die room met die opslagrekken), ligt ie op het bureau :)

[edit]
Heeft iemand nog tips om die ellendige chopper neer te krijgen in het "Boat" level? :?
Ik probeer 'm nu vanuit de stuurhut steeds neer te krijgen, maar zelfs na 6 rake schoten met de rocketlauncher gaat ie nog niet neer...
(mateloos annoying aangezien je steeds opnieuw de bom moet gaan plaatsen, wachten enz).

[ Voor 26% gewijzigd door Zegato op 19-03-2004 14:57 ]

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
tis gelukt, bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Zegato schreef op 19 maart 2004 @ 14:43:
[...]

Ren rechtdoor (over de stroom heen). De gang gaat dan naar rechts, je loopt door een deur en achter die deur (dat is die room met die opslagrekken), ligt ie op het bureau :)

[edit]
Heeft iemand nog tips om die ellendige chopper neer te krijgen in het "Boat" level? :?
Ik probeer 'm nu vanuit de stuurhut steeds neer te krijgen, maar zelfs na 6 rake schoten met de rocketlauncher gaat ie nog niet neer...
(mateloos annoying aangezien je steeds opnieuw de bom moet gaan plaatsen, wachten enz).
kheb hem ook like 10x geraakt met rl... maar gebeurde vrij weinig... daarna 2 magazijnen erop losgeschoten en toen storte die neer.. wazige shit :P volgens mij moet je vnl die dude die achter die gun zit neer schieten

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 16:25
een vriend van mij zei dat dit zo'n vette game is, maar ben ik de enige die het er erg plastic happy gay-kleuren vind uitzien?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Phusebox schreef op 19 maart 2004 @ 15:20:
een vriend van mij zei dat dit zo'n vette game is, maar ben ik de enige die het er erg plastic happy gay-kleuren vind uitzien?
en dat zegt iemand met een gamecube icon.....

het speelt zich af op een tropisch eiland... daar horen geen donkere kleuren...

je krijgt genoeg donker te zien als je naar binnen gaat

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Waar is in godsnaam die training? Ik kan het nergens vinden in het menu :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
eendje schreef op 19 maart 2004 @ 15:22:
[...]

en dat zegt iemand met een gamecube icon.....

het speelt zich af op een tropisch eiland... daar horen geen donkere kleuren...

je krijgt genoeg donker te zien als je naar binnen gaat
tja van een spel als Mario verwacht ik happy kleuren enzo

maar bij een FPS shooter denk ik toch meer aan een realistische omgeving, en mij doet het niet erg realistisch aan...

ik hou het maar bij Metal Gear Sold : The Twin Snakes voor de GAMECUBE, met zijn VROLIJKE kleurtjes... (bevooroordeeld zijn is toch zo leuk :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
Phusebox schreef op 19 maart 2004 @ 15:20:
lol idd en dat zegt een GC fan :P (nofi)

Kijk is naar de details en dingen als water bijvoorbeeld.. ziet er gewoon :9~ uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nieroth schreef op 19 maart 2004 @ 15:30:
[...]

lol idd en dat zegt een GC fan :P (nofi)

Kijk is naar de details en dingen als water bijvoorbeeld.. ziet er gewoon :9~ uit.
nogmaals :

ik hou het maar bij Metal Gear Sold : The Twin Snakes voor de GAMECUBE, met zijn VROLIJKE kleurtjes... (bevooroordeeld zijn is toch zo leuk )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Phusebox schreef op 19 maart 2004 @ 15:36:
[...]

nogmaals :

ik hou het maar bij Metal Gear Sold : The Twin Snakes voor de GAMECUBE, met zijn VROLIJKE kleurtjes... (bevooroordeeld zijn is toch zo leuk )
Kortom je post alleen maar in deze draad in de hoop een rel te starten?

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Mijn Far Cry is sinds net helemaal gaar geworden? :?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cky/FarCry00.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cky/FarCry01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cky/FarCry02.jpg

Clickable...
(en nee, ik ga niet Photoshop installeren zodat je dan 50kb minder moet downloaden, die tag is er niet voor niets gemaakt)

Volgens mij begint mijn videokaart dood te gaan... ;(

edit:

Volgens mij weet ik het al, ik draai met die OpenGL test.
FF terugzetten...

[ Voor 10% gewijzigd door Zegato op 19-03-2004 15:57 ]

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
shuogg schreef op 19 maart 2004 @ 15:43:
[...]

nee helemaal niet... sorry wilde alleen ff mijn mening geven en vond t vreemd dat iedereen het zo vet vind terwijl ik PERSOONLIJK het erg nep vind uitzien

maar over metal gear schreef ik dus om aan te geven dat mensen zo bevooroordeeld zijn; as in; gamecube is happy en kleurrijk
dat is dus onzin

vandaar dat ik daar zo dom op moest reageren... maar goed

ik ben dus blijkbaar de enige die het er cheap uit vind zien
op de screenshots dan, zal er verder geen woorden vuil aan maken...

mijn excuses, ik bedoel iedereen zijn eigen smaak he

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 19-03-2004 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik zit in een soort pakhuis vol met elite soldaten. En die zitten in het donker dus ik gebruik ik me nightvision maar als ik die aanzet dan begint alles me toch te laggen niet normaal meer.

Als ik die uitzet loopt het vloeiend (alles low en 800*600) maar zet ik hem dan heb ik 1 fps ofzo. Je kan al die dingen ook niet uitzetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
DarkJedi schreef op 19 maart 2004 @ 16:01:
Ik zit in een soort pakhuis vol met elite soldaten. En die zitten in het donker dus ik gebruik ik me nightvision maar als ik die aanzet dan begint alles me toch te laggen niet normaal meer.

Als ik die uitzet loopt het vloeiend (alles low en 800*600) maar zet ik hem dan heb ik 1 fps ofzo. Je kan al die dingen ook niet uitzetten :(
Dat had ik ook, onspeelbaar hier. Ik ben er toch doorheengekomen. Het spel heeft nog veel meer van dergelijke punten waar je frames omlaag droppen als je je nightvision/thermalgoggles opzet.

Hoe doe je die cheats eigenlijk toepassen? :?

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 13:49
Zegato schreef op 19 maart 2004 @ 16:09:
[...]

Hoe doe je die cheats eigenlijk toepassen? :?
Moet je een bestandje voor overschrijven. Zie ook: [rml]shaidar in "[ PC] Far Cry - Deel 3"[/rml] :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
December schreef op 19 maart 2004 @ 16:10:
[...]
Moet je een bestandje voor overschrijven. Zie ook: [rml]shaidar in "[ PC] Far Cry - Deel 3"[/rml] :)
Je sais, maar wat wordt er bedoelt met "Start game by adding the '-devmode'" ?

[edit]
Aan de snelkoppeling toevoegen dus "$installatiedir/farcry.exe-devmode" werkte niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Zegato op 19-03-2004 16:15 ]

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:39

Ankh

|true

code:
1
"D:\Far Cry\Bin32\FarCry.exe" -devmode

logish denken aub ;)
wel ff goed zetten naar je eigen dir offcouse :P niet cp gaan doen ;D

[ Voor 38% gewijzigd door Ankh op 19-03-2004 16:18 ]

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Hoe lang duurt het voor uit te spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:46
-ETz-Memphis Z schreef op 19 maart 2004 @ 16:23:
Hoe lang duurt het voor uit te spelen? :)
Ze zeggen 15 a 30 uur kan je hem uit spelen..

Dus het is gewoon een gemiddelde game :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francois
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 09:22

Francois

Dus...

PcManiaxx schreef op 19 maart 2004 @ 15:27:
Waar is in godsnaam die training? Ik kan het nergens vinden in het menu :o
1e level van single player campaign = training :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 16:04
ik zit nu vast in het level treehouse, als volgt:

ik heb dat stuk met die rare monsters gehad, in zo'n groot stuk bos, dan heb je dat gebouw, met die professor, of wat het ook is, met die keycard

dan kom je bij die truck, op weg naar de bunker, er staat wel een bord dat de bunker links af is, maar daar is dan een gesloten hek, ik kan er niet in...

al met volspeed tegenaan gereden maar nix, magazijnen leeg geschoten, nog nix
ook gezocht naar een apparaatje voor die keycard, want dat icoontje staat nog steeds midden onder in me scherm....

hek wil dus niet open!

wie helpt me ff, thnx! 8)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tK0wnZ
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
jarnotjuh schreef op 19 maart 2004 @ 17:12:

ik heb dat stuk met die rare monsters gehad, in zo'n groot stuk bos, dan heb je dat gebouw, met die professor, of wat het ook is, met die keycard

dan kom je bij die truck, op weg naar de bunker, er staat wel een bord dat de bunker links af is, maar daar is dan een gesloten hek, ik kan er niet in...

ook gezocht naar een apparaatje voor die keycard, want dat icoontje staat nog steeds midden onder in me scherm....

hek wil dus niet open!

Je moet zo'n hendel overhalen bovenin dat bunkertje. dus als je naar dat hek kijkt, draai je 90 graden naar links en zie je zo'n raampje in die bunker.. in die kamer moet je een hendel overhalen en dan gaat ie open..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 19:32
euhm.. je moet om lopen :P je moet door de kantine naar binnen (ja in jurassic park hebben ze ook een kantine)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in de bunker sjongjonge wat zijn die monsters vervelend; ik schrik me elke keer weer tepletter })
maar verder is het wel een geweldig spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem, misschien al eerder gepost, maar het is nogal veel werk om het hele topic door te spitten dus vraag ik het maar even:

Als ik Far Cry opstart, dan zie ik het opstart schermpje.. die staat er dan een paar seconden en dan sprinkt ie weer terug naar windows :/ Een screenie ervan maken lukt ook niet. Ik had al iets gelezen over een codec voor de Bink filmpjes, maar die codec kan ik niet echt vinden op de site. Kan natuurlijk scheel zijn maargoed. Ik heb ook geprobeerd wat in de start post staat
Crashes bij gebruik van Catalyst 4.1
Een nog onopgelost probleem, er wordt aangeraden om terug te schakelen naar de Catalyst 3.9 of 3.10 drivers als je deze problemen ondervindt.
Maar dit werkt ook niet :'(

Iemand enig idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom ik in die bunker? ik stap in die vrachtwagen maar weet dan niet waar ik heen moet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 17:41:
Hoe kom ik in die bunker? ik stap in die vrachtwagen maar weet dan niet waar ik heen moet :S
Het mooie van Far Cry is dat alles op meerdere manieren te bereiken is, nadeel daarvan is dat t moeilijk na te vertellen is. In iedergeval moet je een soort poort open maken met die kaart, dan ga je met een lift naar beneden en dan volgens mij naar de linkerpoort. ( die gast zegt dat er backup komt, dan komt er een heli en die kant moet je dan op)
Dan kom je uit bij een soort ruïne en daar moet je over een brug dan ben je er bijna. Maar ik kan me weinig herinneren van een vrachtwagen eigenlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Eerst ff mijn specs

Amd 1800XP +
512 ram
Elsa Gladiac 920(Geforce 3)
Resolutie in de game op 1024x768, en alles op medium,Bilenear.
Het draait allemaal best heel redelijk, en waarschijnlijk kan er een bepaalde setting misschien nog wel hoger(lighting ,water, texture) Maar ja...dan moet je steeds weer de game restarten, dat is ook een gedoe van niks..het spel is ons hardstikke goed bevallen dus m'n broer koopt het spel volgende week.
Ook is dit echt GEWELDIG voor online play, dat kan niet anders.

Nog even een vraagje, hoe krijg je het mes? Ik zit nou al behoorlijk dichtbij dat grote gebouw , dat hele grote joekel van een basis ofzo..wel helemaal stuk, maar nog steeds geen mes, die heb ik zeker gemist he?

even screenie hoe het eruitziet hiero.

Afbeeldingslocatie: http://forum.gamer.nl/attachment.php?s=52dca935d71ff1a7899804e655046e42&postid=1084686

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp wat je bedoel PHUSEBOX, want hier heb ik ook al aan gedacht!
Op 1 of andere manier is t een beetje te happy voor een shooter, ik vraag me af hoe het zal over komen als het volgende mario avontuur in de wereld van silent hill afspeeld..... :)
Een shooter hoort eigenlijk wel een beetje ''rauwer'' er uit te zien, tenzy het het zwaar over the top is zoals serious sam. Ik krijg het idee dat far cry een vroege dood zal sterven omdat het overal goed in wil zijn, en dat kan nooit lang werken.
het wil:
- Grote werelden laten zien
- binnen lokaties
- menselijke tegenstanders
- monsters
- ''geweldige'' single player sensatie
- ''geweldige'' multiplayer (veel gepraat over de o zo handige editor
- taktisch aan voelende besturing
- zeer gevoelige tegenstanders (wordt weleens AI genoemd)
- maar van dichtbij.....

Best wel vreemd dat iedereen zo laaiend enthousiast is eigenlijk?......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 16:04
tK0wnZ schreef op 19 maart 2004 @ 17:18:
[...]

Je moet zo'n hendel overhalen bovenin dat bunkertje. dus als je naar dat hek kijkt, draai je 90 graden naar links en zie je zo'n raampje in die bunker.. in die kamer moet je een hendel overhalen en dan gaat ie open..
thnx, maar ik heb het al anders gedaan, bij dat gebouw kan je gewoon aan de buitenkant door 2 poorten lopen :o dan ben je er ook

maar toch bedankt...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 18:14:
Op 1 of andere manier is t een beetje te happy voor een shooter, ik vraag me af hoe het zal over komen als het volgende mario avontuur in de wereld van silent hill afspeeld..... :)
Een shooter hoort eigenlijk wel een beetje ''rauwer'' er uit te zien, tenzy het het zwaar over the top is zoals serious sam. Ik krijg het idee dat far cry een vroege dood zal sterven omdat het overal goed in wil zijn, en dat kan nooit lang werken.
het wil:
- binnen lokaties
- monsters
- maar van dichtbij.....

Daar ben ik het persoonlijk niet helemaal mee eens. Zoals eerder al word gezegd is het een shooter in de tropen dat is gewoon kleurig, en geen grijs en grauw iets zoals doom of een andere shooter. Verder denk ik niet dat het een vroege dood zal sterven en dat komt vooral omdat de editor een grote rol gaat spelen. Dat is natuurlijk nu nog niet duidelijk maar zogevoel heb ik dan persoonlijk. Verder dat lijstje wat je allemaal opnoemt ik heb nou toch al heel veel uurtjes gespeeld en het is ze allemaal gelukt. Daarbij komt dat Monsters alleen in SP zitten en niet in MP dus dat scheelt al weer. Maar goed denk dat het ook een kwestie van afwachten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
He voor de beta testers onder ons. Ik heb zojuist een mailtje van UbiSoft gekregen met daarin de vraag of ik een survey wilde invullen over de beta test.. nou dat gedaan ofcourse staat eronder aan dat ik met dat coupon nummer wat er staat 10 euro korting kan krijgen op FarCry via de ubisoft shop :D

(p.s. weet iemand waar je dat coupon nummer in kan vullen want ik kan het niet vinden)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0
  • Laatst online: 04-04 06:38

Cozm0

Unf!

[quote]devilsnight schreef op 19 maart 2004 @ 17:57:

Nog even een vraagje, hoe krijg je het mes? Ik zit nou al behoorlijk dichtbij dat grote gebouw , dat hele grote joekel van een basis ofzo..wel helemaal stuk, maar nog steeds geen mes, die heb ik zeker gemist he?
[endkwoot]

als ik me niet vergis krijg je die helemaal in het begin, maar t maakt ook niet uit
je komt het mes nog wel vaker tegen
en tis niet alsof je dat ding veel gebruikt

[ Voor 12% gewijzigd door Cozm0 op 19-03-2004 18:58 ]

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Hier een linkje naar mijn screenies. Et zijn er voorlopig nog maar 33. Ik had geen tijd om er ff miniaturen van te maken.
Later worden et er nog wel meer, want zover ben ik nog niet :p
De screens zijn allemaal genomen op mijn systeem: zie hieronder voor specs.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 21:00
het wil:
- binnen lokaties
- monsters
- maar van dichtbij.....

Happy? wtf :D
Waar ik nu loop is het alles behalve happy, ok het is kleurrijk (tot je de avond missies krijgt) maar tis een tropisch eiland, wat verwacht je? dikke mist met regen en onweer :?

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
het wil:
- binnen lokaties
- monsters
- maar van dichtbij.....

Heb je het al gespeelt? Als je dat nog niet gedaan ehbt doe dat dan eerst voor dat je er je mening over uitlaat. Is niet erg dat je dat doet helemaal niet maar zoals al vaker is gezegd het speelt zich af op een tropisch eiland, daar is het best vaak heel erg warm en dan heb je daar dus ook de vegetatie die daar tegen kan. Dat dat dan er heel erg (volgens jou) teletuby uit is meer jou probleem dan dat van het spel. Het hoort er gewoon bij.

De punten die je opnoemt daar is Crytek aardig in geslaagd ok niet alles even goed maar voor mijn gevoelt toch beter dan elk ander spel ik tot nu toe heb gespeelt :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

devilsnight schreef op 19 maart 2004 @ 17:57:
Eerst ff mijn specs

Amd 1800XP +
512 ram
Elsa Gladiac 920(Geforce 3)
Resolutie in de game op 1024x768, en alles op medium,Bilenear.
Het draait allemaal best heel redelijk, en waarschijnlijk kan er een bepaalde setting misschien nog wel hoger(lighting ,water, texture) Maar ja...dan moet je steeds weer de game restarten, dat is ook een gedoe van niks..het spel is ons hardstikke goed bevallen dus m'n broer koopt het spel volgende week.
Ook is dit echt GEWELDIG voor online play, dat kan niet anders.

even screenie hoe het eruitziet hiero.

[afbeelding]

Ligt in het allereerste huisje (op t eiland)... waar ze die varkens slachten...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Webgnome schreef op 19 maart 2004 @ 18:58:
[...]

Heb je het al gespeelt? Als je dat nog niet gedaan ehbt doe dat dan eerst voor dat je er je mening over uitlaat. Is niet erg dat je dat doet helemaal niet maar zoals al vaker is gezegd het speelt zich af op een tropisch eiland, daar is het best vaak heel erg warm en dan heb je daar dus ook de vegetatie die daar tegen kan. Dat dat dan er heel erg (volgens jou) teletuby uit is meer jou probleem dan dat van het spel. Het hoort er gewoon bij.

De punten die je opnoemt daar is Crytek aardig in geslaagd ok niet alles even goed maar voor mijn gevoelt toch beter dan elk ander spel ik tot nu toe heb gespeelt :)
Nou ja zoals ik al zei das persoonlijk snapte allen je laatste zin niet maar goed. Maakt niet uit tis voor iedereen gewoon persoonlijk. Ben nu met die editor bezig. Tis alleen even wenen. Handleiding is niet echt super duidelijk geschreven. Maar goed kom er wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het wil:
- binnen lokaties
- monsters
- maar van dichtbij.....

Waarom speel je niet ff met de instellingen dan, bijv zet hem op Cold. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I.R. Butcher schreef op 18 maart 2004 @ 20:44:
Xenome: Hier zie je dat ook een cd-versie te koop is. DVD gaat langzaam aan de cd vervangen voor spellen, maar voorlopig zul je geen spel hoeven missen :)
Laat ik nou net ff een dvd-spelertje van 30 euri op de kop getikt hebben :D

De gedachte van 6 cd's ging me tever ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
[quote]Cozm0 schreef op 19 maart 2004 @ 18:30:
devilsnight schreef op 19 maart 2004 @ 17:57:

[endkwoot]

als ik me niet vergis krijg je die helemaal in het begin, maar t maakt ook niet uit
je komt het mes nog wel vaker tegen
en tis niet alsof je dat ding veel gebruikt
Ja toch wel hoor :)
Ik sneak namelijk lekker veel, en daar is een mes perfect voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik heb nu ook de DVD versie van de game. Erg lekker 1 schijfje voor een spel ipv 5 of 6.

Kvind het best een vermakelijk spel, het kan me wel bezig houden. Ik vind het alleen nog niet echt uitdagend. Zodra je een machinegeweer hebt kies je gewoon over de loop kijken en dan kun je gewoon van 20 meter of 30 meter ventjes gaan neerknallen. Dan komen ze wel op je af, maar ze schieten pas vanaf een bepaalde afstand 10 meter ofzo anders blijven ze duf staan, en dus schiet je ze gewoon af.

Stom genoeg loopt het in de buiten omgevingen beter dan binnen omdat mijn GF4 4600 blijkbaar niet goed met de belichtingseffecten om kan gaan oid.

Als ik de screens zie dan merk ik toch dat ik nogal wat mis op medium instellingen. Balen, maja smoothness gaat voor quality.

Ben erg benieuwd wat voor monsters me te wachten staan :P Smul

Bah! Ineens baal ik dat ik nu niet kan spelen :(

[ Voor 18% gewijzigd door REDFISH op 19-03-2004 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

@ REDFISH : Medium? :?

Ik heb ongeveer dezelfde specs van u, en bij mij draait de demo (binnekort full) op een reso van 1024 toch met alles op high hoor :)

En als ik hem op 800*600 zet (wat niet zo'n verschil is) dan kan ik alles op very high zetten :)

En zonder iets ge-oced te hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door ETzPliskin op 19-03-2004 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

REDFISH schreef op 19 maart 2004 @ 19:58:
Ik heb nu ook de DVD versie van de game. Erg lekker 1 schijfje voor een spel ipv 5 of 6.

Kvind het best een vermakelijk spel, het kan me wel bezig houden. Ik vind het alleen nog niet echt uitdagend. Zodra je een machinegeweer hebt kies je gewoon over de loop kijken en dan kun je gewoon van 20 meter of 30 meter ventjes gaan neerknallen. Dan komen ze wel op je af, maar ze schieten pas vanaf een bepaalde afstand 10 meter ofzo anders blijven ze duf staan, en dus schiet je ze gewoon af.

Stom genoeg loopt het in de buiten omgevingen beter dan binnen omdat mijn GF4 4600 blijkbaar niet goed met de belichtingseffecten om kan gaan oid.

Als ik de screens zie dan merk ik toch dat ik nogal wat mis op medium instellingen. Balen, maja smoothness gaat voor quality.

Ben erg benieuwd wat voor monsters me te wachten staan :P Smul

Bah! Ineens baal ik dat ik nu niet kan spelen :(
Zet de moeilijkheidsgraad eens wat hoger of zet auto adjust AI eens aan. Wedden dat je binnen de kortste keren geflankt wordt van 2 kanten. :P

Had ik net ook. Inderdaad zoals jij zegt van 20m die ventjes afschieten........en dan van links en recht totaal overhoop geknalt worden door 3 man die je net niet gezien had...

_/-\o_ aan de programmeurs _/-\o_

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik weet niet of iedereen het al door heeft (lijkt me wel :?) maar zeg het toch maar ff, als je je verrekijkerding gebruikt (b) en inzoomed (+ en -) op 2 enemies, dan kun je ze 'afluisteren', oftewel horen van een grote afstand waar ze het over hebben. Soms wel grappig gesprekken :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Hebben jullie ook de Auto Balance A.I. Functie aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

FireFoz schreef op 19 maart 2004 @ 21:01:
ik weet niet of iedereen het al door heeft (lijkt me wel :?) maar zeg het toch maar ff, als je je verrekijkerding gebruikt (b) en inzoomed (+ en -) op 2 enemies, dan kun je ze 'afluisteren', oftewel horen van een grote afstand waar ze het over hebben. Soms wel grappig gesprekken :)
Klopt jah over vrouwen enzo :P heel grappig... ook met de armen zwaaien tijdens de gesprekken...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

jarnotjuh schreef op 19 maart 2004 @ 17:12:

hek wil dus niet open!

Als je nou eens de moeite neemt rond te lopen dan kun je dus dat gebouw op. En dan daar naar binnen voor een tweede keycard.

Geez. Het is zo ontzettend logisch om ff dat gebouw op te gaan, dus als je dat niet eens ontdekt heb ik zo het idee dat het spel voor jou nog flink lastig gaat worden...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op 19 maart 2004 @ 18:58:
[...]

Uiteraard heb ik al wat ervaring met het spel anders kan ik natuurlijk niet zulke specifieke meningen geven..
Het is overigens wel leuk voor de afwisseling hoor, dat de omgeving een keer wat ''gezelliger'' is, maar dat neemt niet weg dat crytek eigenlijk op alle fronten wil slagen.En of dat kan.....we zullen zien.
Iedereen heeft hier natuurlijk een eigen mening over, logisch met verschillende voorkeuren. Maar na de nodige gamejaren en het volgen van de algemene games ontwikkeling, ga je wel op dat soort dingen letten op ten duur, en is t wel leuk om via forums te praten over dit soort dingen. Geschiedenis herhaalt zich natuurlijk. Ik ben natuurlijk wel benieuwd waar far cry staat over een tijdje! gamer hé.... :)
Ik vindt overigens bij een shooter de multiplayer het belangrijkste omdat het spel uiteindelijk daar op moet door leven, en dat is nu net iets waar ik een minder gevoel over heb bij far cry. we will see! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 22:17:
[...]

Ik vind overigens bij een shooter de multiplayer het belangrijkste omdat het spel uiteindelijk daar op moet door leven, en dat is nu net iets waar ik een minder gevoel over heb bij far cry. we will see! :)
Wacht maar tot je assault speelt op een server waar ze doen aan teamplay
_/-\o_

Werkelijk briljant, veel leuker dan dat krijg je het niet met multiplayer FPS games. Imho natuurlijk......

[ Voor 3% gewijzigd door shuogg op 19-03-2004 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shuogg schreef op 19 maart 2004 @ 15:43:
[...]

Wow en daar kom je nu achter? :*)
Ken het kleutertje al van het gamecube topic, zoek er maar eens op, niet meer dan het type troll.
Lekker links laten liggen en genieten van de verder zeer goeie game FarCry.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shuogg schreef op 19 maart 2004 @ 22:33:
[...]

Wacht maar tot je assault speelt op een server waar ze doen aan teamplay
_/-\o_

Werkelijk briljant, veel leuker dan dat krijg je het niet met multiplayer FPS games. Imho natuurlijk......
haha! nou zeg je wat: TEAMPLAY, als dat een keer echt toegepast werd waren meer games top om online te spelen! Maar het kan best dat jij het geweldig vindt hoor, maar ik ga me ergeren als ik online speel op de trage manier van besturen die far cry heeft (dat is een feit). Ik wil in een shooter puur benadeeld worden door me skills niet doordat ik maar niet lekker vlot kan sturen. en far cry is niet echt dat je noemt glad in zijn besturing. Maar nog maals: ieder zijn voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat je precies bedoelt met die trage mannier van besturen, maar ik vind FarCry heerlijk spelen, en alles reageert net zo snel en soepel als spellen als BF en CS. Dus misschien ligt het toch ergens wel aan jou pc, of je instellingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Jumpiefox

Hoi ?

Kheb ut ook maar eens geprobeerd en kmoet zeggen dat ik ut hellemaal niet zo geweldig vind. De sp is wel te doen best leuk maar online is ut gewoon way 2 slow voor me :P de bestureing - gamespeed - maps vind er hellemaal niks aan ~__~ de graphics vind ik wel mooi maar ook niet echt special kbedoel zelfs de doom3 alpha - hl2 alpha vond ik mooier.
_O_ @ de ai tho :P heb het nog nooit zo moeilijk gehad lol..ze "denken" nu echt na en lopen niet als een stel apen rond te schieten ^^

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 21:46
Zo ik heb nu maar de knoop door gehakt en het spel ook maar aan geschaft.

Ik heb de DVD versie besteld.

Want ik zat te twijvellen tussen Far Cry en UT 2004.

Maar omdat ik UT2003 en U2online ook al heb.
En daarom ben ik maar voor FARCRY gegaan.
Hopelijk zijn de Grafix beter dan bij de demo.
Want ik had staats zwarte stenen en andere vaag heden.

Want zelf heb ik nu een Radeon 9600pro er in zitten.

Maar ben wel met mijn PC erg om hoog gegaan.
Van een XP2000 naar een XP3000
En Zat met 1gig 2100 cas 2 Ram, en nu met 3200cas3 512 (volgende week 1gig)
dus hopelijk loopt het wel wat beter als de demo.
maar al met al is het gewoon een MUST dit spel om te hebben.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:43

R-B

Blokkert

Hmmm, het level uit demo 2. Hoe moet je die doen.. zijn teveel mannetjes, ga elke keer dood :'(

Please help? _/-\o_

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het aantal mannetjes valt daar nog behoorlijk mee hoor ;)

Maar ik ben bovenlangs gegaan, vanaf het hutje op de berghelling kun je de mannetjes op het eilandje dan bestoken met een soort mounted granade louncher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 23:05:
[...]

haha! nou zeg je wat: TEAMPLAY, als dat een keer echt toegepast werd waren meer games top om online te spelen! Maar het kan best dat jij het geweldig vindt hoor, maar ik ga me ergeren als ik online speel op de trage manier van besturen die far cry heeft (dat is een feit). Ik wil in een shooter puur benadeeld worden door me skills niet doordat ik maar niet lekker vlot kan sturen. en far cry is niet echt dat je noemt glad in zijn besturing. Maar nog maals: ieder zijn voorkeur.
Ik denk toch echt dat Far Cry wat meer mogelijkheden heeft voor teamplay in assault dan meeste games, met name door het construeren van gebouwen en zowieso de fantastische layout van de maps imho.

Verder heeft iedereen te maken met het zelfde slome bewegen, tis geen UT voor jou, maar net zo goed voor iemand anders niet dus word je nog steeds benadeeld door je skills :P. En mocht het dat je het over mouse lag hebt, zet je settings dan eens gewoon wat lager en val ons niet lastig met zo'n loze klacht |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 23:57:

Maar ik ben bovenlangs gegaan, vanaf het hutje op de berghelling kun je de mannetjes op het eilandje dan bestoken met een soort mounted granade louncher.
Hmm heb je cker die paar gassies die je tegenkwam met mes neergestoke? als je neerschiet heb je ze allemaal op je dak :o

_/-\o_

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Godzijdank is er via de console een echt save-functie voorhanden... scheelt toch weer op-en-neer geloop vanwege dat stomme checkpoint-gedoe.

\save_game naam
\load_game naam

Belangrijk: zorg ervoor dat je genoeg ruimte boven je hebt. De X- en Y-coördinaten worden goed opgeslagen, maar de Z-coördinaat niet waardoor je een halve meter hoger ofzo terecht komt na het laden van de savegame. En soms zit je dan dus opeens vast in het plafond... :)
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 23:57:

Als dit het level is wat ik denk dat het is... dan kun je het ook als volgt doen:

Ga naar het eiland tegenover de aanlegsteiger. Ik maaide de gastjes bij de hut met m'n sniperrifle neer. Er gaan dan een paar gastjes op zoek naar jou, op die afstand zijn ze met de M16 neer te maaien. Dat kun je twee keer herhalen. Dan kun je naar dat andere eilandje toe, links van de aanlegsteiger. En vanaf daar kun je de rest één voor één om zeep helpen.

[ Voor 46% gewijzigd door Wildfire op 20-03-2004 00:42 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 13:57

pjvandesande

GC.Collect(head);

Wildfire schreef op 20 maart 2004 @ 00:39:
Godzijdank is er via de console een echt save-functie voorhanden... scheelt toch weer op-en-neer geloop vanwege dat stomme checkpoint-gedoe.

\save_game naam
\load_game naam

Belangrijk: zorg ervoor dat je genoeg ruimte boven je hebt. De X- en Y-coördinaten worden goed opgeslagen, maar de Z-coördinaat niet waardoor je een halve meter hoger ofzo terecht komt na het laden van de savegame. En soms zit je dan dus opeens vast in het plafond... :)
Geweldig bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 18:32
Ìk ga nog niks kopen want zolang de demo het niet doet zal het
origineel het ook wel niet doen :+
Wordt er niet goed van zo...zelfs na een reinstall. van de demo2 is er niks verholpen.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/13J4SBOUX421/256

Dit is dus het resultaat, iedere keer weer met verschillende instellingen van low tot helemaal high. :/

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Processor:      AMD Athlon XP 2800+ (2,08GHz, 512KB, Boxed)
Moederbord:     GigaByte GA-7N400 Pro2, NForce2
Geheugen:       Corsair CMX512-3200C2PT 512MB
Videokaart:     Club3D Radeon 9800 Pro 128MB
Harde schijf:   Maxtor 160GB (DiamondMax Plus 9, 7200rpm, 8MB, SATA)
Geluidskaart:   Creative Soundblaster Audigy 2 ZS (Retail)
Os:             Windows XP Pro NL + SP1 en alle bijbehorende updates.
Driver:         Catalyst 4.3 driver voor de videokaart. 
                ook met catalyst 4.2 / 4.1 zijn de problemen. 
Overklok:       geen enkel onderdeel

Jammer, maar zo is het niet leuk natuurlijk B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

he Westereinder
Dat had ik ook met demo 2
en full loopt als een TREIN!!!!!!! en goed gewoon

@ Wildfire:

Ik heb geen sniper :'(

[ Voor 15% gewijzigd door R-B op 20-03-2004 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
M'n broer was betatester van MP far cry en toen kwam ie ook al niet online, hij joinde een server, althans probeerde ie..en toen bleef gewoon "connection to (IP nummer)" staan en ging niet verder, helemaal niks..mensen van bepaalde forums hadden dit probleem ook en volgens hun lag het aan @Home, is dit zo? Mensen met @home, hebben jullie dit probleem ook? Nog nooit eerder hadden wij een game die online niet werkte, het heeft met port nummer 49001 te maken, die schijnt dan geblokkeerd te zijn op de hoofd-pc (we zitten via netwerk) . aldus een goeie kennis op MSN....weet iemand hier iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
hmmm wel een erg zwaar spel, erg leuk trouwens ook, net ff eerste level uitgespeeld, dikke fun, wil het ook nog op andere manieren proberen, nu was het een beetje lomp raggen, als je dat maar snel en goed genoeg doet, kom je een heel eind... had je maar geluidsdempers, dan was het vet geweest om mannetje voor mannetje uit te schakelen :(

Magoed, zijn er nog meer mensen, die qua framerate nauwelijks verschil merken tussen medium en extra high?, het blijft vrij laag bij mij rond de 20, meestal iets er boven..., dat speelt nou niet echt fijn :( En medium vind ik al weer vet lelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
OK nu begint het leuk te worden nu zjin die monsters ook al gemuteerde mensen..... oftewel wie heeft die missie al gehad en kan me zeggen of het echt schrikken is of dat het wel mee valt

---

reactie op DarkShadow: De geluidsdemper komt nog wel die krijg je pas in een latere level. Het begin is nog allemaal goed te doen en je moet het minimaal op medium spelen (moeilijkheidsgraad) wil je een goede tegenstand hebben, althans vind ik. Over de verschillen in frame rates, ik merk wel degelijk verschil in medium of ultra high. Vooral in plaatsen waar veel enemies zitten is het bij ultra high echt huilen met de pet op (bij mij) Maar dat hangt natuurliijk ook sterk af van de pc waarop je het speelt. Als je een geforce mx heb t dan zul je overal een lage fps bij halen heb je een radeon 9800 dan zou je pas bij high / ultra high een lage fps moeten hebben.

[ Voor 95% gewijzigd door Webgnome op 20-03-2004 02:08 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mamphiz
  • Laatst online: 07-08 15:56
Speelt iemand het spel ook met een Matrox parhelia? Want ik heb een matrox Parhelia 128 Mb en de demo deed het goed (moet de lighting texture op low zetten, maar hij deed het perfect!)

Als ik het officiele spel speel krijg ik een blauwe grond, net alsof hij de mapping niet goed uitvoerd... heel vaag...

Dus als iemand met een matrox speelt, kan hij/zij de instellingen posten?

Heb de nieuwe matrox drivers en heb ook directx 9.0b (duh)

Verder bestaand mijn pc uit P4 3.0 Ghz met 1024 Mb DDR en SB Live 5.1

Afbeeldingslocatie: http://www.stbeets.nl/test/farcry.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Mamphiz op 20-03-2004 01:40 . Reden: Plaatje toegevoegd! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 23:05:
[...]

Ik was ook altijd gewend aan snelle besturingen, maar ik moet zeggen dat ik er tijdens de betatest helemaal geen last van had op de Assault servers. In tegendeel zelfs! :)

Waarschijnlijk komt dit ook doordat Far Cry zich, in tegenstelling tot vele andere shooters, in dicht beboste gebieden afspeelt, wat de gameplay automatisch een stuk langzamer maakt, dan in een "kale" game met veel voertuigen.

Het voorzichtig sluipen, het opbouwen van muren, guardtowers en bunkers, het verplaatsen van de verschillende objectives over gigantische mappen en de goed geplaatste spawnpoints (die mee verplaatsen met de objective), is perfect afgestemd op de "trage besturing". En de voertuigen hebben zelf ook niet veel invloed op de gamesnelheid, omdat deze meer een ondersteunende rol hebben in de MP van Far Cry, dan een leidende rol. Je kan bijvoorbeeld een map niet winnen, omdat je team alle speedboats heeft.

Ik heb in geen andere FPS ooit zo'n enorme adrenaline rush gehad tijdens het snipen als in Far Cry. Het sluipen in de bossen, het zoeken van de juiste schuilplaats, je hartslag voelen in je keel als de 'perfecte snipingspot' hebt gevonden... Assault in Far Cry is gewoon subliem, en ik weet zeker dat de Assault mode sterk genoeg zal zijn om de game te dragen. :7

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Hij loopt hier ook nog steeds brak eigenlijk. Hij start niet eens (als je een level laadt) met high settings. Als ik settings op medium zet wel, en als ik daarna de settings op high zet dan ook :?

Volgens mij ligt het puur dat 512MB ram te weinig is hier :/, schandalig dat een spel zo belachelijk veel nodig heeft.

speelt iemand hem trouwens op het moeilijks? :P

[ Voor 8% gewijzigd door Tripp op 20-03-2004 02:11 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Wist iemand trouwens al dat het wel mogelijk is om het terrein zo te maken dat het onder invloed van veel kracht verandert ? Je zet in de console heel simpel \e_deformable_terrain op 1 en je kunt het landschap , op bomen en stenen etc na, veranderen. Nog een voorbeeldje:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/1A2CJ7143T5C/picserver.jpeg
voor

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/XWUAVGSQB7IM/picserver.jpeg
na

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Webgnome schreef op 20 maart 2004 @ 02:12:
Wist iemand trouwens al dat het wel mogelijk is om het terrein zo te maken dat het onder invloed van veel kracht verandert ? Je zet in de console heel simpel \e_deformable_terrain op 1 en je kunt het landschap , op bomen en stenen etc na, veranderen. Nog een voorbeeldje:

[afbeelding]
voor

[afbeelding]
na
Ja dat wist ik :)
Denk dat we het wel in mods gaan zien in beperkte mate.
Natuurlijk niet op hele map, kan nooit goed zijn voor performance maar toch... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 08-09 11:05
Oké zonder de rest van de posts te lezen:

Dammit wat reageert de muis traag.
Zo kan i kecht niet spelen.

En mijn specs zijn toch echt niet mis

XP 2500 @ 2.3 ghz FSB 220 mhz, @ abit nf7-s Rev 2.0. 2x 256mb DDR pc3200 CL 2.5
Radeon 9700@ PRO. 200Gig Maxtor 8mb cache hdd.

Ik vindt dit niet leuk.

En waarom heb ik altijd problemen met de drivers icm mijn tobo, ik druk crouch in en loop na voren en ik blijf crouched, druk ik bv naar links sta ik op totdat ik de toets weer los laat..

Dit heb ik ook tijdens CS :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Webgnome schreef op 20 maart 2004 @ 02:12:

[afbeelding]
voor

[afbeelding]
na
Hey... werkt dat ook in de demo? Ben al aan t proberen geweest maar krijg het niet voor elkaar... Of is het niet op ieder stuk strand van toepassing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

shaidar schreef op 18 maart 2004 @ 23:20:
En hier zijn de cheats ...

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Start game by adding the '-devmode' 

F4 - Toggle No Clip Mode
F2 - Move to Next Checkpoint
o - Gives 999 ammo
p - Gives all weapons
F9 - Save Current Position
F10 - Load Current Position
F11 - Toggle Extra Information
F1 - Toggles FirstPerson/ThirdPerson Camera Modes
BackSpace - Toggle GodMode
= - increase speed
- - decrease speed
F5 - Default Speed

Heb je wel nog 'n file nodig, "devmode.lua" ... http://www.damn.be/DevMode.lua , de andere overschrijven in de root van de installatiedir...

alstu
Ik heb bestand overschreven, druk op p en doet niet :+

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.