[PC] Far Cry - Deel 3

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.904 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59
Hertog_Martin schreef op 18 maart 2004 @ 15:52:
[...]

Hmm dat is ook een idee

2 mogelijkheden dus:

-Aan de andere kant blijven waar die boot je niet kan raken, de mannetjes blijven doodschieten en met de missile launcher de helikopters kapot schieten

-Eerste paar mannetjes vermoorden, dan boot kapot schieten met missile launcher en dan achter heligun gaan zitten en zo afwisselend op de helikopters te schieten en de mannetjes die er nog bijkomen.

Maar wanneer gaat die deur open dan?
Ik heb het nog anders gedaan... die boot laat ik gewoon met rust.

Die 2 helikopters raak ik met de missile launcher zodat alle mannetjes er gewoon uitvallen :D

En die deur gaat vanzelf open... moet je alleen ff wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:32
Hertog_Martin schreef op 18 maart 2004 @ 15:25:
ik bedoel als je al zo goed als uit het water bent.

dus bovenlichaam steekt uit het water zeg maar.

En gvd wat een tyfus kutspel.

Moet je en stuk of 10 gastjes vermoorden met een gun die voor geen meter schiet en dan komen er ook nog 2 helikopters aan. en dan pak je die bazooka of whatever het is en dan net als je ze neer wil schieten komt er uit het niets ineens nog een ventje aanlopen en knalt je leuk dood.

die gun is echt irritant.. hoe je ook schiet, laag, hoog, lang, kort.. heel vaak gaan ze niet dood terwijl je dan volgens mij toch echt ze had moeten raken.

en wanneer schiet die doyle eens een keer op? nadat je die 2 helikopters kapot hebt of nog langer?

bah :P

(dit is dus echt lekkere gamefrustratie omdat het gewoon moeilijk is, het hoort erbij :) )
laat me raden dat is die missie met dat fort.. daar zit een 'foutje' in.. als je op dat fort staat bij die deur je moet aar wachtetn dan staat daar ergens achter een muurtje een palm ga daar onder lichen en wacht tot doyle die deur open heeft trek dan even een sprintje en je hebt het ghaald zonde ook maar 1 kogel af te vuren (als je het goed doet natuurlijk.

----

btw het \save_game etc werkt niet helemaal perfect.. als je load_game doet in een bunker of een ander ondergronds iets dan kom je buiten de map terecht.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders ook veel crashes in de game? Ik krijg vrij vaak een "EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION, Attempt to write data to address 0x347514B0

The memory could not be "written" error :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 14:59
Hertog_Martin schreef op 18 maart 2004 @ 16:01:

[...]

ja maar er zijn ook nog allemaal ventjes die niet uit de helikopters komen
Hmmm, daar had ik geen last van... misschien dat ik die vantevoren al heb gekilled of ik speel het op een lagere moeilijkheidsgraad (gewoon waar die standaard op staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
mijn eerste indruk van de game was veel beter dan die van de demo :)
de AI is best slim, en het spel speelt gewoon lekker. ook de voertuigen lijken beter aan te voelen.
de graphics zijn echt goed. zelfs als je alles op medium zet ziet het er verdomd goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Hertog_Martin schreef op 18 maart 2004 @ 16:01:
[...]

......................

[...]

ja maar er zijn ook nog allemaal ventjes die niet uit de helikopters komen
nee zo moet het niet, maar wil je mijn stukje post ff weghalen, heb al een modbreak gehad zo te zien. bvd :)

[ Voor 31% gewijzigd door Gekkenhuis op 18-03-2004 16:31 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:32
weet iemand hoe je het voor elkaar krijgt dat als je door een lamp ofzo heen loopt (het licht er van) dat je dan zelf een schaduw werpt want at vind ik een minpuntje :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een probleem met de game.
Het loopt constant vast. Het bevriest gewoon en moet me pc dan hard rebooten.
Ik heb verschillende catalyst drivers geprobeerd (3.1, 4.1 en 4.3)
V-Sync staat uit.

Videokaart: Ati 9800 pro
Moederboard: Epox 8RDA+

Het lijkt te gebeuren wanneer het spel wilt auto-saven.
Iemand idee hoe ik dit crashen kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 17:00:
heb een probleem met de game.
Het loopt constant vast. Het bevriest gewoon en moet me pc dan hard rebooten.
Ik heb verschillende catalyst drivers geprobeerd (3.1, 4.1 en 4.3)
V-Sync staat uit.

Videokaart: Ati 9800 pro
Moederboard: Epox 8RDA+

Het lijkt te gebeuren wanneer het spel wilt auto-saven.
Iemand idee hoe ik dit crashen kan oplossen?
Auto-save uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 16:13:
Iemand anders ook veel crashes in de game? Ik krijg vrij vaak een "EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION, Attempt to write data to address 0x347514B0

The memory could not be "written" error :(
Ja, ik heb het hier ook. Drie maal een BSOD gehad, met zeer weinig info over de oorzaak. Verder had ik (vooral in de eerste levels) veel last van crashes met het laden. Dat er iets met mijn geheugen aan de hand is lijkt me zeer sterk.
Maar op een gegeven moment is het spel onspeelbaar geworden door de lage FPS. :{

Nu zit in in het archive en dat loopt echt bijzonder slecht, zeker met de thermal goggles op.
Erg jammer...

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OF.... je koopt de game gewoon en dan heb je waarschijnlijk een stuk minder bugs!

Nog een weekje wachten... op de dag af!!

Ik ga lekker woensdag al naar de Game Syndicate in Rotterdam om te spelen!
Jihaaa :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:39

Ankh

|true

g*d damn

dit spel is echt stoer :D _/-\o_

dacht laat ik het voor de gein ff bekijken.. maar dit spel staat zeker op mijn to-buy list :D (ja idd ik speel ze eerst vorodat ik koop) maar deze staat helemaal op 1 :D crytech had eerder al van die baan brekende engines.. maar deze is verbluffend..

alleen moet ik nog ff wat tweaken want wil wel ff alles op max hebben.. maar dan loopt het wat slecht als ik moet schieten hihi

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
SCaRaBaeuS schreef op 18 maart 2004 @ 17:17:
crytech had eerder al van die baan brekende engines.. maar deze is verbluffend..
Dit is hun eerste en enige game/engine, dus knap dat jij eerdere engines kan herinneren. Het is trouwens CryTek en geen tech ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
woohoo net ff assault online gedaan, was een clan in mijn team (stuk of 5 man) en die zorgden ervoor dat het hele team goed samen ging werken :)

Fantastisch! De MP hiervan is echt geweldig, zeker een game die ik ga kopen, geen Battlefield Vietnam voor mij ;)
Far Cry is the bomb :)

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:39

Ankh

|true

December schreef op 18 maart 2004 @ 17:22:
[...]
Dit is hun eerste en enige game/engine, dus knap dat jij eerdere engines kan herinneren. Het is trouwens CryTek en geen tech ;)
vaag kan me herinneren dat er een spel was dat ongeveer hetzelfde was.. ook met eigen engine.. maar kan het fout hebben hoor :) alleen staat me wel bij...

was het niets iets met turok? was toch wat anders.. geen idee meer :D

[ Voor 6% gewijzigd door Ankh op 18-03-2004 17:35 ]

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 17:16:
OF.... je koopt de game gewoon en dan heb je waarschijnlijk een stuk minder bugs!

Nog een weekje wachten... op de dag af!!

Ik ga lekker woensdag al naar de Game Syndicate in Rotterdam om te spelen!
Jihaaa :Y)
De versie die uit is precies hetzelfde als de game in de winkel hoor :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Om maar ff terug te komen op die BSOD's

Mijne gaf hetvolgende aan:
PFN_LIST_CORRUPT
Geen enkel idee wat dat is, jullie wel? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Zegato op 18-03-2004 18:07 ]

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
schitterend :D
op dat ene grote schip, op dat bovenste dek heb je 2 houten hangbruggen, als je daarvan de kabels kapotschiet pleurt die hele brug naar beneden >:)
heerlijk zoiets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Laatst online: 22:02
Ik suck in games :P

Ben nu met stuk nadat je die sattelietding hebt opgeblazen.

Ik pak die hangglider, en snap wel dat omlaag omhoog is en andersom.

Maar toch is het verdomd kut om elke keer zo bij te sturen dat je die gast uit die helikopter kan schieten.

En ik wordt dus of elke keer afgeknalt of ik stort neer. Net dus neergestort.. vanaf land die gast uit helikopter geknalt en toen gaan zwemmen.. ik zwemmen zwemmen zwemmen.. maar waar moet je nou eigenlijk heen?

Net trouwens wel iemand gekilled door zon ton over hem heen te laten rollen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Crash-Override schreef op 18 maart 2004 @ 17:57:
schitterend :D
op dat ene grote schip, op dat bovenste dek heb je 2 houten hangbruggen, als je daarvan de kabels kapotschiet pleurt die hele brug naar beneden >:)
heerlijk zoiets :P
haha ik dacht slim te zijn: ik rende daar dus overheen, en rende gastje achter mij. Dus terwijl ik er nog op rende schoot ik die kabels al kapot. Ik dacht dat laatste stukje kan ik wel springen.. mooi niet dus.

Was een hele vette aktiefilm-achtige truuk geweest als het gelukt was, maar nu was het gewoon dom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op 18 maart 2004 @ 15:52:
[...]

Hmm dat is ook een idee

2 mogelijkheden dus:

-Aan de andere kant blijven waar die boot je niet kan raken, de mannetjes blijven doodschieten en met de missile launcher de helikopters kapot schieten

-Eerste paar mannetjes vermoorden, dan boot kapot schieten met missile launcher en dan achter heligun gaan zitten en zo afwisselend op de helikopters te schieten en de mannetjes die er nog bijkomen.

Maar wanneer gaat die deur open dan?
bij mij ging het volgens mij beswel snel. Je komt bij de deur, dan krijg je dus de melding, en dan komen de boot en de 2 heli's. Je hebt 3 rockets, 1tje op de boot schieten en de andere 2 op de heli's. Met 1 rocket kill je alle ventjes in een heli en vliegen ze weg. Maar je kan ook op de heli's knallen met de vulcan of met je assaultje..Maar iig ging de deur beswel snel open.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Pfff... wat een ellende. Op het einde (?) van het archive level, damn, dat is zo moeilijk!
Ik heb het proberen te tekenen:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.rosier/Far%20Cry%20-%20Archive.jpg

A = Heftruck
B = Bunker in de struiken
C = Heel hoog "olievat"
D = Liftje naar beneden (water)
E = Grote Garagepoort

Bij het gele puntje kom je uit het archief rennen.

Hier kan je het op zo veel manieren weer gaan aanpakken...
Ik heb met veel moeite tot daar weten te komen, maar nu is nagenoeg al mijn minutie op.
Nu heb ik geprobeerd om door het water zwemmen te gaan, maar je wordt zodra je weer het land opkomt genadeloos aangevallen vanaf afstand door 20 people, zoöngeveer onmogelijk dus met geen armor en maar een beetje leven en minutie.
De frontale aanval over de grote leidingen over het midden is nog suïcidaler, dus dat is ook geen optie.
Nu ben ik gewoon @ volle speed met het heftruckje over het paadje gescheurd en ben ik kogelontwijkend door de grote poort gekomen. Maja, dan zit je nog met nagenoeg geen minutie in een containeropslagpand, zonder minutie...

Moeilijk moeilijk...
Hoe hebben jullie dat opgelost? :?

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Nu online
Omg, ik zat eventjes te kijken op een bittorrentsite, en zag daar dat er 645 seeders, en 21149 leechers waren, alleen voor de dvd-farcry versie :X

Ik wist dat het erg was met downloaden, maar dit soort aantallen zet je toch wel aan het denken; 21.149 * 45 euro is toch al ruim 9,5 ton wat even wordt gedownload, en dan heb je het nog niet eens over alle andere manieren om het spel te downloaden.....

Overigens staat mijn dvd-versie in pre-order bij gcshop voor 36,50 :*)

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
I.R. Butcher schreef op 18 maart 2004 @ 19:23:
Omg, ik zat eventjes te kijken op een bittorrentsite, en zag daar dat er 645 seeders, en 21149 leechers waren, alleen voor de dvd-farcry versie :X

Ik wist dat het erg was met downloaden, maar dit soort aantallen zet je toch wel aan het denken; 21.149 * 45 euro is toch al ruim 9,5 ton wat even wordt gedownload, en dan heb je het nog niet eens over alle andere manieren om het spel te downloaden.....

Overigens staat mijn dvd-versie in pre-order bij gcshop voor 36,50 :*)
Ik word zo moe he van mensen die het aantal downloads gaan vermenigvuldigen met kosten van spel en dan gewoon simpel zeggen van; zoveel geld lopen ze mis.

Ten eerste: Een groot deel van die mensen die downloaden kopen het alsnog
Ten tweede: Een ander groot deel had het spel anders nooit gekocht, dus kan je ook niet spreken van misgelopen kosten.

Dus er is maar een klein deel bij die het hadden gekocht als ze het echt op geen enkele andere manier hadden kunnen downloaden. Bij die gevallen kan je zeggen dat de mogelijkheid van het downloaden tot verliezen lijd. Maar lang niet zo veel als de cijfers die je krijgt door het aantal downloads te vermenigvulden met de prijs.

Zo rekenen muziekmaatschappijen nou ook altijd. Lopen ze te piepen dat ze miljarden mislopen terwijl het waarschijnlijk maar 1/20ste van dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:14
Woej die mutanten in dat filmpje zagen er echt strak uit :) Heb nu supr relax wapen :) Soort mp5 met inzoom :) Spel wordt nu steeds cooler ..

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Nu online
Hertog_Martin schreef op 18 maart 2004 @ 19:27:
[...]

Ik word zo moe he van mensen die het aantal downloads gaan vermenigvuldigen met kosten van spel en dan gewoon simpel zeggen van; zoveel geld lopen ze mis.

Ten eerste: Een groot deel van die mensen die downloaden kopen het alsnog
Ten tweede: Een ander groot deel had het spel anders nooit gekocht, dus kan je ook niet spreken van misgelopen kosten.

Dus er is maar een klein deel bij die het hadden gekocht als ze het echt op geen enkele andere manier hadden kunnen downloaden. Bij die gevallen kan je zeggen dat de mogelijkheid van het downloaden tot verliezen lijd. Maar lang niet zo veel als de cijfers die je krijgt door het aantal downloads te vermenigvulden met de prijs.

Zo rekenen muziekmaatschappijen nou ook altijd. Lopen ze te piepen dat ze miljarden mislopen terwijl het waarschijnlijk maar 1/20ste van dat is.
Tsja, zo kun je het natuurlijk bekijken, maar ik wed dat van de ruim 20000 die op dit moment bezig zijn via die torrent te downloaden, minstens 15.000 het toch echt niet kopen. De ruim 5000 die het downloaden om het misschien daarna toch te kopen, duperen ondertussen nog eventjes de makers door mee te helpen met het verspreiden van farcry. Maar laten we weer even ontopic verder gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
er is een nieuwe trailer van 200mb, maar de server is neer... heeft iemand misschien een mirror?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Kan er iemand nog wat coole screenshots posten? :D

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Geen webspace eigenlijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
I.R. Butcher schreef op 18 maart 2004 @ 19:36:
[...]

Maar laten we weer even ontopic verder gaan :)
Inderdaad :)

Ontopic: Ik kom ondanks alles toch steeds een beetje verder maar wat je moet doen is mij vaak niet helemaal duidelijk.

Met die hangglider ben ik nu ipv het water volgen maar naar de overkant gevlogen, daar uitgestapt en stukje gelopen. Toevallig was dat de goede route, paar ventjes uitgemoord, verder gelopen en nu ben ik bij een kamp waar ik de minutie moet vernietigen.

Maar hoeveel van die minutie dingen zijn er? ik had er 2 vernietigd en zag er zo snel niet meer voordat ik neergeknald werd :)

Ik merk wel met dit spel dat je echt rustig en tactisch iedereen moet uitmoorden. Als je denkt ergens snel doorheen te kunnen lopen heb je het mis want dan wordt je van alle kanten bestookt met kogels en raketten.

Als ik net in het kamp aankom kan ik met gemak zo;n 6 man uitmoorden en dan loop ik door die zo goed als lege tenten heen en dan kom ik bij eerste minutie stukje (onder houten dakje wat net op me viel na het opblazen waardoor ik dood ging :D) dus die vernietig ik. En dan verder doorlopen en dan nog een groter munitiedepot maar dan wordt ik beschoten met raketten en is het game-over.

opzich als je goed bekijkt is het wel een tof spel maar op 1 of andere manier speelt het niet echt leuk. Pas als je iets gedaan hebt heb je zoiets van hey dat was best wel tof gedaan maar tijdens spelen is het echt alleen de hele tijd maar de missie dat je die ventjes moet neerknallen. En jij benaderd meestal hun en dan moet je dus gaan knallen

zitten er ook nog leuke dingen in als speedboat races waar je achter iemand aan moet racen en dan de bestuurder vermoorden en dan op zijn boot springen om iets te pakken? hoop wel dat er zoiets in zit want de hele tijd stukje lopen, mensjes knallen, stukje lopen, mensjes knallen wordt ik beetje zat van eik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat dit spel dvd-only wordt?

Domme zet van ze in dat geval, zo zullen ze veel geld mislopen.

Niet iedereen heeft een dvd-speler toch...? ik niet iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Zegato schreef op 18 maart 2004 @ 19:15:
Pfff... wat een ellende. Op het einde (?) van het archive level, damn, dat is zo moeilijk!

Hoe hebben jullie dat opgelost? :?
/give ammo >:)

Nee serieus, ben je nu al daar! Heb je nog kunnen slapen 8)7
Kun je niet wat mannetjes omver rijden met je heftruck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:45
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 20:02:

Het klopt dat hij op DVD uitkomt, maar dat is de special edition.
Hij komt dus ook gewoon in CD versie op de markt (6CD's)

P.S. Ik ben jaloers op iedereen die wel kan spelen, mijn videokaart is kapot argh! :'(

[ Voor 12% gewijzigd door blix op 18-03-2004 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Calvin&Hobbes schreef op 18 maart 2004 @ 20:05:
[...]

/give ammo >:)

Nee serieus, ben je nu al daar! Heb je nog kunnen slapen 8)7
Kun je niet wat mannetjes omver rijden met je heftruck!
Ik heb het niet zo gek veel gespeeld hoor :)
Maar goed, niemand is tot nu toe daar geweest? :?
Keesr schreef op 18 maart 2004 @ 19:46:
Kan er iemand nog wat coole screenshots posten? :D
Here you go:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cky/FarCry0005.jpg

Dit is in een watchtower, vlak voordat je het Archive ingaat.
:)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 14:12:
ik speel het nu ook al een paar dagen..., wat een game!

ik heb alleen na een tijdje spelen veel gekraak in mn boxjes bij het afspelen van music.., en als zich veel geluiden voor doen..

ik heb een nNvidia sounstorm icm logitech 640.., geluid op 5.1 staan en EAX staan...

erg irri.

iemand dit ook al opgevallen?
heb precies dezelfde boxen en geluidskaart en ik heb der geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blix schreef op 18 maart 2004 @ 20:06:
[...]

Het klopt dat hij op DVD uitkomt, maar dat is de special edition.
Hij komt dus ook gewoon in CD versie op de markt (6CD's)

P.S. Ik ben jaloers op iedereen die wel kan spelen, mijn videokaart is kapot argh! :'(
oh...want op de officiele site van far cry ( www.farcry-game.com )
staat bij system requirements dat je een dvd-rom moet hebben, en ik zie niks staan over een cd-rom.

-- en daarnaast staat in deze startpost ook dat ie dvd-rom only is :\

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Hmm inderdaad, sorry ik vergis me, ik dacht aan ut2k4 excuses :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Hertog_Martin schreef op 18 maart 2004 @ 20:02:
[...]

Inderdaad :)

Ontopic: Ik kom ondanks alles toch steeds een beetje verder maar wat je moet doen is mij vaak niet helemaal duidelijk.

Met die hangglider ben ik nu ipv het water volgen maar naar de overkant gevlogen, daar uitgestapt en stukje gelopen. Toevallig was dat de goede route, paar ventjes uitgemoord, verder gelopen en nu ben ik bij een kamp waar ik de minutie moet vernietigen.

Maar hoeveel van die minutie dingen zijn er? ik had er 2 vernietigd en zag er zo snel niet meer voordat ik neergeknald werd :)

Ik merk wel met dit spel dat je echt rustig en tactisch iedereen moet uitmoorden. Als je denkt ergens snel doorheen te kunnen lopen heb je het mis want dan wordt je van alle kanten bestookt met kogels en raketten.

Als ik net in het kamp aankom kan ik met gemak zo;n 6 man uitmoorden en dan loop ik door die zo goed als lege tenten heen en dan kom ik bij eerste minutie stukje (onder houten dakje wat net op me viel na het opblazen waardoor ik dood ging :D) dus die vernietig ik. En dan verder doorlopen en dan nog een groter munitiedepot maar dan wordt ik beschoten met raketten en is het game-over.

opzich als je goed bekijkt is het wel een tof spel maar op 1 of andere manier speelt het niet echt leuk. Pas als je iets gedaan hebt heb je zoiets van hey dat was best wel tof gedaan maar tijdens spelen is het echt alleen de hele tijd maar de missie dat je die ventjes moet neerknallen. En jij benaderd meestal hun en dan moet je dus gaan knallen

zitten er ook nog leuke dingen in als speedboat races waar je achter iemand aan moet racen en dan de bestuurder vermoorden en dan op zijn boot springen om iets te pakken? hoop wel dat er zoiets in zit want de hele tijd stukje lopen, mensjes knallen, stukje lopen, mensjes knallen wordt ik beetje zat van eik.
je moet alleen dat grote munitiedepot opblazen met C4 :)
en die gast met die raketten zit in de achterste uitkijk toren, gewoon eromheen sneaken en dan een granaat omhoog gooien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 16:55
@Zegato

Bij The Archive moet je gewoon een sniper rifle hebben en in die tunnel blijven. Als je geen sniper rifle hebt moet je gewoon een stukje terug lopen en dan ligt er een dode soldaat met een sniper rifle ernaast, die ligt in een inham achter zo'n dubbele deur.

Dan moet je gewoon in die tunnel gaan hangen en die mannetjes die het dichtste bij staan naar je toe lokken door geluid te maken. Dan achter die blokken gaan liggen en wat targets opzoeken met je verrekijker. En dan gaan knallen met die sniper rifle.

Zo ben ik erlangs gekomen. Ik vond dat stuk eigenlijk helemaal niet lastig, het deel dat meteen erna kwam vond ik juist een stuk moeilijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Crash-Override schreef op 18 maart 2004 @ 20:20:
[...]

je moet alleen dat grote munitiedepot opblazen met C4 :)
en die gast met die raketten zit in de achterste uitkijk toren, gewoon eromheen sneaken en dan een granaat omhoog gooien >:)
huh volgens mij had ik het grote munitiedepot vernietigd.. of krijg je pas weer een bericht (van die doyle) wanneer je alle vijanden dood hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Exyge schreef op 18 maart 2004 @ 20:23:
@Zegato

Bij The Archive moet je gewoon een sniper rifle hebben en in die tunnel blijven. Als je geen sniper rifle hebt moet je gewoon een stukje terug lopen en dan ligt er een dode soldaat met een sniper rifle ernaast, die ligt in een inham achter zo'n dubbele deur.

Dan moet je gewoon in die tunnel gaan hangen en die mannetjes die het dichtste bij staan naar je toe lokken door geluid te maken. Dan achter die blokken gaan liggen en wat targets opzoeken met je verrekijker. En dan gaan knallen met die sniper rifle.

Zo ben ik erlangs gekomen. Ik vond dat stuk eigenlijk helemaal niet lastig, het deel dat meteen erna kwam vond ik juist een stuk moeilijker :)
Alvast bedankt voor je reactie, maar hebben we het wel over hetzelfde?
Ik heb het over deze lokatie:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cky/FarCry0007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cky/FarCry0008.jpg

Dit is waar je komt als je aan de overkant door de grote poort gaat:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cky/FarCry0006.jpg
Er loopt daar één groot monster rond en +/- 15 man aan personeel.

* Zegato gaat nog eens proberen :)

edit:

Je hebt gelijk :)
Ik vroeg me alleen af waar ik naartoe moest toen ik eenmaal iedereen had uitgeroeid in die containeropslagplaats? :?

[ Voor 7% gewijzigd door Zegato op 18-03-2004 20:44 ]

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Nu online
Xenome: Hier zie je dat ook een cd-versie te koop is. DVD gaat langzaam aan de cd vervangen voor spellen, maar voorlopig zul je geen spel hoeven missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
I.R. Butcher schreef op 18 maart 2004 @ 20:44:
Xenome: Hier zie je dat ook een cd-versie te koop is. DVD gaat langzaam aan de cd vervangen voor spellen, maar voorlopig zul je geen spel hoeven missen :)
Had ik het toch goed, wist het wel, ik vind het ook beter die DVD's, 6CD's is toch net iets te veel van het goede :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hmm weet je wat ik raar vind aan het spel... mn muis reageerd net zo traag op medium dan alles op very high :)

En opzich valt de framerate nog wel mee op Very High... tis niet erg lekker spellbaar.. maar te doen...

Weet iemand hoe dat komt dat de muis zo traag reageerd? (op medium dus net zo erg als op very high)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 13:57

pjvandesande

GC.Collect(head);

blix schreef op 18 maart 2004 @ 20:47:
[...]
Had ik het toch goed, wist het wel, ik vind het ook beter die DVD's, 6CD's is toch net iets te veel van het goede :D
Iig is het nu nog geen probleem. Maar in de toekomst zullen steeds vaker spellen op DVD uit komen. Ik overweeg toch de CD versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Nu online
Wat me alleen nog niet helemaal duidelijk is; is er nog een bepaalde meerwaarde van de dvd-set tov de cd-set, of is het enige verschil dat de ene set 1 schijfje, en de andere set meerdere schijfjes bevat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Bedoel je dat de sensitivity gewoon sloom is of dat ie echt achterloopt op de bewegingen van de muis ?

Tsja DVD versie vind ik toch beter, niet iedereen heeft het, maar ik denk toch dat bijna iedereen met een computer die dit spel een beetje aankan wel een DVD spelertje hebben.

[ Voor 47% gewijzigd door blix op 18-03-2004 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
questa schreef op 18 maart 2004 @ 20:49:
[...]

Iig is het nu nog geen probleem. Maar in de toekomst zullen steeds vaker spellen op DVD uit komen. Ik overweeg toch de CD versie.
ja dat hoort erbij. DVD is nu ingeburgerd dus gaat alles nu over op DVD. Mensen die nog geen dvdrom speler hebben worden daardoor ertoe geforceert. Maar dat moet nou eenmaal anders krijg je nooit vooruitgang en zitten we over 10 jaar met 100 CD's te kloten.

een dvd-rom speler is nog goedkoper dan het spel zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Jah ik bedoel dus dat de muis echt achterblijft... denk we 0,3 seconden ofzo... als het niet meer is...
Very High is trouwens wel mooi... :) (Dat blaadje links bovenin :9~ ) *klik-able*

Afbeeldingslocatie: http://remie.regioproviders.nl/temp/FarCry0002.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door ReCreator op 18-03-2004 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
ReCreator schreef op 18 maart 2004 @ 20:56:
Jah ik bedoel dus dat de muis echt achterblijft... denk we 0,3 seconden ofzo... als het niet meer is...
Very High is trouwens wel mooi... :) (Dat blaadje links bovenin :9~ ) *klik-able*

[afbeelding]
Denk dat je pc het dan niet aankan, of even je mousedrivers update.
Die high settings zien er inderdaad wel supernice uit :9~
Krijg opeens een mooi zomer-vakantie gevoel :+

[ Voor 28% gewijzigd door blix op 18-03-2004 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Nu online
Hertog_Martin schreef op 18 maart 2004 @ 20:53:
[...]

ja dat hoort erbij. DVD is nu ingeburgerd dus gaat alles nu over op DVD. Mensen die nog geen dvdrom speler hebben worden daardoor ertoe geforceert. Maar dat moet nou eenmaal anders krijg je nooit vooruitgang en zitten we over 10 jaar met 100 CD's te kloten.

een dvd-rom speler is nog goedkoper dan het spel zelf :)
Ik vind het niet meer dan logisch dat wordt overgestapt op de dvd, het is zelfs mooi, nu moet ik steeds cd'tje wisselen (kijk maar naar een spel uit de myst reeks; riven 5 cd's, myst exile 4, ut2003 ook meerdere cd's). Zeker nu de dvd's zo snel in kostprijs dalen; heb afgelopen week een spindeltje van 25 dvd's voor 25 euro gekocht, is het ook voor de leverancier voordeliger om het spel op dvd uit te brengen. En zeker je laatste opmerking is de harde waarheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Misschien mn videokaart idd tis maar een 9600 tje.... mja als t spel dual proc ondersteund... dan draait wel ff lekker op 4,4 Ghz... dat scheelt wel...

Vreemde vind ik dat het op medium net zo 'slecht' speelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Hier nog ff wat screens :)

btw - doen jullie het "rambo style" of doen jullie het meer "hitman-style" door zo min mogelijk kills te maken?

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/010.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/011.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/012.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/013.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/014.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/015.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/016.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/017.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/018.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/019.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/020.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/021.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/022.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/023.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/024.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/025.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/026.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/027.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/028.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/029.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/screens/farcry/030.jpg

:Y)

[ Voor 4% gewijzigd door FireFoz op 18-03-2004 21:00 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Nu online
FireFoz schreef op 18 maart 2004 @ 21:00:

btw - doen jullie het "rambo style" of doen jullie het meer "hitman-style" door zo min mogelijk kills te maken?

Ik denk dat het (zeker zolang het buiten is) ik meer in de kwijl-modus rondloop; oh, wat een mooi water --> headshot --> * Irby dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
ReCreator schreef op 18 maart 2004 @ 20:59:
Misschien mn videokaart idd tis maar een 9600 tje.... mja als t spel dual proc ondersteund... dan draait wel ff lekker op 4,4 Ghz... dat scheelt wel...

Vreemde vind ik dat het op medium net zo 'slecht' speelt...
Zal toch even proberen drivers te update, lijkt me inderdaad raar dat ie dan nog even slecht loopt op medium.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Afbeeldingslocatie: http://remie.regioproviders.nl/temp/FarCry0002.jpg

Dit is dezelfde screen ongeveer maar dan op Low...

Afbeeldingslocatie: http://remie.regioproviders.nl/temp/FarCry0003.jpg

Sja groot verschil maar mn muis reageert ineens als een tiet...
Denk dat t een AA of ander zwaar probleem is... mja tis speelbaar...
En zeg nou zelf.... op Low is het niet eens zo heel slecht.... mja jammer dat t water drastisch veranderd...

[ Voor 17% gewijzigd door ReCreator op 18-03-2004 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
blix schreef op 18 maart 2004 @ 20:57:
[...]

Denk dat je pc het dan niet aankan, of even je mousedrivers update.
Die high settings zien er inderdaad wel supernice uit :9~
Krijg opeens een mooi zomer-vakantie gevoel :+
hopen dat jij op je vakantie dan geen huurlingen tegenkomt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Vind het op low er nog mooi uit zien imho, maar dat water is inderdaad een groot minpunt, op high ziet dat er echt prachtig uit, denk dat AA wel een groot aspect speelt met die muis-achterstand.
shuogg schreef op 18 maart 2004 @ 21:07:
[...]

hopen dat jij op je vakantie dan geen huurlingen tegenkomt :+
Hahahaha, mag hopen van niet nee :D

[ Voor 36% gewijzigd door blix op 18-03-2004 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik ga wel een beetje aankloten met de settings... maar eerst ff UT2004 spelen.. net gekocht bij de dixons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Gisteren ook ff gespeeld, niet legalen versie dus geen i-net helaas, vond het best zwaar tegenvallen.
Is net 2003 met wat voertuigen, maarja als je dat leuk vindt is het jou spel :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:40

Infinchible

Woef!

Errug gave screens, ik wil hele spel ook!!!
Beetje jammer van die schaduws van die PDA :P.
Word echt kwijlen verder.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik doe een combinatie van bijden. Eerst als Rambo op een groepje af. Dan gaan verstoppen, en dan sneaky et volgende groepje 1voor 1 afmaken. :)

Wat me erg opvalt, en soms zelfs irriteerd, zijn de schaduwen. Kijk maar ers goed. Voorbeeld: je schijnt met je flashlight op een tafel, waar blijft de schaduw?
Nog een voorbeeld: Je loopt door de jungle, mooie schaduwen op je geweer, maar dan verwacht ik net zo mooi schaduw op de grond.(waar in sommige gevallen zelfs niks te zien is)
Nog een voorbeeld: De palen die in et water staan en soms gebouwen ondersteunen hebben ook geen schaduw.
Nog een voorbeeld: Als je onder een lamp doorloopt verwacht ik wel dat ik een schaduw heb.
(Ik heb er screenshots van gemaakt, kpleur hier wel een link als ik ze online heb gezet)
En zo zijn er nog veel meer schaduw ergernissen. (kweet niet of et bij jullie ook zo is, maar ik ga er van uit dat mijn systeem et toch correct hoort te laten zien)

Voor de rest is et inderdaad een erg mooi spel, vooral op very high :) Lang leve PS2.0 :9~

http://www.il.fontys.nl/~mehorny/FarCry0003.jpg
Hier zie je mooi schaduw van palmboom op mn wapen. Let op die paal en schaduw richting op mn geweer. Waar de fuck is schaduw van de paal :?

http://www.il.fontys.nl/~mehorny/FarCry0004.jpg
Hier is de palmboom waarvan de schaduw op mn wapen komt. Waar is de schaduw op de grond :?

edit:linkje toegevoegd

[ Voor 6% gewijzigd door Chester op 18-03-2004 21:27 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:13
Heeft iemand al een trainer en/of cheats? (single player uiteraard)

Ik zou wel eens dat eiland willen verkennen zonder dat ik continue voor m'n kop wordt geschoten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Zijn er nog niet helaas :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:57

The_Scarabial

MTB for life!

moet je perse voor dit spel de nieuwste videokaart drivers installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
bleh in die tunnels bij die bunker is het best eng met het geluid hard aan en alle lampen uit :o

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
ReCreator schreef op 18 maart 2004 @ 21:05:
[afbeelding]

Dit is dezelfde screen ongeveer maar dan op Low...

[afbeelding]

Sja groot verschil maar mn muis reageert ineens als een tiet...
Hmmf... Het verklaart ineens waarom ik opeens werd neergeschoten toen ik dacht dat ik veilig verborgen zat in het hoge gras... :/

Het gras is gewoon weg als je op low speelt. :(

Da's niet eerlijk. :X

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
MeHorny schreef op 18 maart 2004 @ 21:15:

http://www.il.fontys.nl/~mehorny/FarCry0004.jpg
Hier is de palmboom waarvan de schaduw op mn wapen komt. Waar is de schaduw op de grond :?
Als je heel goed kijkt zie je schaduw van die boom in het zand hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 20:02:

Lekker weer

De pcs die deze game kunnen draaien zijn mag ik aannemen van een dvd speler voorzien :z

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

de meesten hebben een image en die gemount met alcohol denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Laatst online: 13-08 20:58
The_Scarabial schreef op 18 maart 2004 @ 21:44:
Of zoals ik met Deamon tool....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Echt niet!
Daemon Tools :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Ownee warez mag niet, post geedit, sorry =]

[ Voor 68% gewijzigd door blix op 18-03-2004 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Nee hoor, gewoon image uitpakken en via HD installeren :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Iemand nog intresse in meer screenies... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Nou, ff mijn bevindingen wat verder uitwerken, met de volgende levels achter de rug:
• Training
• Carrier
• Fort
• Pier
• Research
• Treehouse
• Bunker
• Steam
• Regulator
• Control
• Rebellion
• Archive
• Cooler
• Boat

Het eerste wat me opviel waren de vreselijk mooie graphics. Vooral het water ziet er prach-tig uit. De AI van je tegenstanders is gewoon super, je zou soms bijna denken dat je tegen echte mensen zit te spelen. Zo half om een hoekje kijken en iemand zo verrot schieten gebeurd dus niet meer, want ze hebben je snel in de gaten. De interactiviteit in de levels is super, zo kan je supervaak touwen enz kapotschieten en daardoor een brug, container of ander voorwerp in laten storten of de diepte in laten vallen. Alle kisten en zo die zich in de levels bevinden zijn weg te duwen. Dit maakt het echt veel phun om te spelen.
De afwisseling in de levels is groot, de ene keer ben je door het oerwoud aan't sneaken, de andere keer probeer je een bunker te bestormen en even later ben je in een of ander donker gangetje tegen een monster aan't vechten. Er zitten leuke puzzels tussen, maar deze zijn echt niet moeilijk.

Maar natuurlijk zijn er ook minpunten. Zo vind ik het irritant dat je tussendoor niet kan saven. Dit gebeurd op bepaalde "save-punten". Deze zijn ook niet zo goed geplaatst. Soms zit je midden in een battle tegen 15 man, maakt ie ineens een save. Ook duurt het soms te lang zodat je als je afgaat weer een ellendig stuk moet gaan lopen of opnieuw moet doen. En soms heb je weer dat je op een stukje rijden gewoon 3x achterelkaar volledig loos een save-punt hebt.
Het geluid is erg leuk, soms geven je monsters echt de rillingen op je lijf in een donker stuk met hun gegrom. Maar ook daar is een minpunt; de persoon die je objectives geeft is nouwelijks te verstaan. Ook krijg je een vreselijke framedrop als je door de thermal-goggles opzet. Het spel wordt dan op mijn pc, die opzich niet echt slecht is, onspeelbaar.
Ook veel BSOD's en crashes, zeker in de eerste 4 levels.
Nog een punt van kritiek op het geluid; de dingen die de wachters roepen zijn erg banaal en steeds hetzelfde:

[quote]
• Time for some asswhoop
• I've got a bullet with your name on it
• I'm gonna put you down
• I'm gonna take you out
• I'm gonna take you apart
• You got nothing on me
• You want some?
• I'm gonna drop your ass
• Give it up buddy!
• Take this
• You want more of this? I got more of this
• How do you like those apples?
• I'm gonna mess you up
• You're dead buddy

Nu zou je zeggen; "ach, dat valt nog mee". Maar deze uitspraken worden door wetenschappers gedaan tegen monsters die het toch niet verstaan? :?
Het past sowieso niet bij die wetenschappers, meer bij een Duke Nukem-figuur of zo.
Ook de verdeling van minutie en andere supplies door de levels heen vind ik ongelijk verdeeld. Zo heb je in het ene level zo veel minutie, wapens, armor en health dat je een hele hoop achter moet laten met pijn in het hart en even later heb je in het volgende level alles zwaar tekort. En dit terwijl de moeilijkheidsgraad toch ongeveer gelijk ligt.

Al met al vind ik het een geslaagde mix tussen Doom III en Serious Sam. In het begin had ik nog meer een Jurassic Park gevoel erbij (zeker bij het Treehouse-level), maar dat ging steeds meer over in het gevoel dat ik er nu over heb.
Al met al vind ik het een 8,5 waard :)

En natuurlijk de screenshots:
* Kan je er even ECHTE thumbnails van maken (met bv Photoshop ) Dit is een paar mb aan plaatjes. Je code kan je nog terugvinden *

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 22:42 ]

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hmm ik heb de juiste setting gevonden denk ik... of Medium 1024x768 Of Very High 800x600 wat op mijn 17" TFT goed te doen is en su-per lekker draait... alles hoog dus gelikt ook nog ;)

En owjah... hij ondersteund geen dual proc :(

[ Voor 14% gewijzigd door ReCreator op 18-03-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
is het jullie ook niet opgevallen dat je niet echt kan sneaken omdat je altijd wel gehoord of gezien word? beetje raar als ik door het hoge gras kruip en ik werd ineens gezien door iemand die niet eens naar me kijkt 8)7

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
vooral die laatste is erg cool zeg!

ben nog bezig met de eerste level (na training denk ik). Beetje met zo'n buggy aan 't rijden, wel lache opzich. Ik vind de combin van rijden en schieten nog wel lastig eigenlijk maargoed.

Maar een beetje doorrijden denk ik. Ik dacht overigens dat je op de radar gewoon steeds de tegenstanders zag, maargoed, dat valt wel tegen. Die buggy's rijden er wel veel van rond die niet op de kaart staan...

wel een cool spel!

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Meer screenies.... 8)

I O+ Explosions...
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/farcry/FarCry0001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/farcry/FarCry0004.jpg

Het water blijft mooi...
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/farcry/FarCry0006.jpg

Zoveel groen...
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/farcry/FarCry0007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/farcry/FarCry0008.jpg

Sunset...
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/farcry/FarCry0011.jpg

ff gluren...
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/farcry/FarCry0012.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/farcry/FarCry0021.jpg

Hier werd ik net geraakt door een kogel uit de helicopter
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/farcry/FarCry0022.jpg

Weer mis...
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/farcry/FarCry0023.jpg

En nog een x mis...
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/farcry/FarCry0027.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

De game doet mij nu een beetje HL aan :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een hele tijd geleden hadden ze ook gezegd dat het terrein vervormbaar is, maar daar is zeker niks van overgebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 00:14
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 22:53:
Een hele tijd geleden hadden ze ook gezegd dat het terrein vervormbaar is, maar daar is zeker niks van overgebleven?
Idd zit er niet meer in .. kan ik wel begrijpen want dan ozu de game helemaal niet meer trekken ...

Spel begint nu wel irritanter en moeilijker te worden met die mensen met Riot schild en die monsters die op je afspringen ... wel creepy gevoel door zo'n leeg basis lopen en af en toe een afgeslacht mens dat er ligt B) Ook geluid is goed van die monsters >:)

[ Voor 30% gewijzigd door Ikkuh84 op 18-03-2004 22:57 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Willen jullie screenies? Kzal morgen ofzow een linkje geven met al mn screenshots :p
Die zal ik dus gaanderweg ook updaten naarmate ik verder kom in et spel :)

edit: Zover ben ik nog niet, dus voorlopig hoef je niet al te veel verw8en :p

[ Voor 21% gewijzigd door Chester op 18-03-2004 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hmm ik zei wel dattie 2 CPU's niet ondersteund..mja in de log vind ik wel dit...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
Log Started at Thursday, March 18, 2004 22:09:44
FileVersion: 1.1.0.1230
ProductVersion: 1.1.0.1230

--- CPU detection ---
Number of system processors: 2
Number of available processors: 2
Processor 0:
CPU: AuthenticAMD AMD Athlon(tm) MP 2600+
Family: 6, Model: 8, Stepping: 1
FPU: on-chip
CPU Speed (estimated): 2133.380479 MHz
MMX: present
SSE: present
3DNow!: present
Serial number not present or disabled

Processor 1:
CPU: AuthenticAMD AMD Athlon(tm) MP
Family: 6, Model: 8, Stepping: 1
FPU: on-chip
CPU Speed (estimated): 2133.415605 MHz
MMX: present
SSE: present
3DNow!: present
Serial number not present or disabled

Das wel vreemd... want als ik in het spel ff eruit ga zie ik dat maar 1 proc wordt gebruikt... jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Game zelf is eigenlijk niet zo heel bijzonder. Wat wel heel bijzonder is is de physics.

Die zet echt een nieuwe standaard. Hoop dat de komende topspellen ongeveer net zulke physics of nog beter zullen hebben.

De hele engine van far cry is echt subliem.
Hoop dat komende engines net zo uitgebreid zullen zijn plus nog wat extras:

-Vervorming van terrein (voetstappen die afdruk achterlaten bijvoorbeeld), bomen kunnen kappen en takken kunnen wegtrekken om beter te zien.
-Hindernissen leggen zoals bijvoorbeeld spijkers op de weg, wat planken ergens voor timmeren ofzo als je de tijd hebt
-Dingen uit elkaar kunnen halen met een schroevedraaier.
-Nog betere schaduwen. Echt dat alles een schaduw cast en dat met elke lichtbron kan.
-Nog meer zwemvaardigheden (duiken, trappelen om zo te kunnen schieten vanuit het water)
-Wat meer moves (koprol, wegduiken, duiken naar healthpak of munitie en meteen oppakkken)
-Met je handen kunnen slaan en met je wapen kunnen slaan
-Paardrijden
-Entertainment als vissen, poolen, darten
-Eten moeten verzamelen, van een palmboom kokosnoten af moeten schieten en die met kapmes open maken. Vis vangen en roosteren in je kamp.

etc etc

Dit is iig een hele goede basis en hoop dat de engine nog zwaar uitgebreid gaat worden voor een far cry 2 (zoiets zal wel komen want ik verwacht hele goede verkopen)

Anyway, als dit een voorproef is van next-generation gaming dan zeg ik; laat maar komen :D

[ Voor 7% gewijzigd door Hertog_Martin op 18-03-2004 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Ik heb nu even verder gespeeld, en toch 'n paar bemerkingen ..

- Die monsters trekken op niets. Tanden ter hoogte van hun schouders 8)7
- zoals als gezegd stoort het enorm wat die soldaten/wetenschappers roepen, na 10 minuten heb je alles gehoord
- game is met momenten veel te moeilijk
- AI is goed, maar laat heel veel steken vallen, mannen die naar de andere kant kijken, en je dan toch zien, schieten soms in de tegenovergestelde richting, niet alle soldaten zijn te zien via je 'radar' ... etc etc ..

Voor de rest is alles geweldig, vooral rondvaren in die bootjes, stoom uit buizen, hoe dat ze het hebben opgelost als je te ver in het level wandelt ...

Ook die framedrops zijn weg, ik heb far cry de settings zelf laten dedecteren, en nu draait ie goed, alleen soms veel lag op m'n muis, maar dat komt meer door m'n MX900 denk ik...

Maar ik denk niet dat ik nog verder ga spelen ... die demo van Splinter Cell 2 spreekt me meer aan :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
offtopic: heeft splintercell 2 nieuwe engine of zelfde engine met betere graphics en AI enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Hertog_Martin schreef op 18 maart 2004 @ 23:15:
offtopic: heeft splintercell 2 nieuwe engine of zelfde engine met betere graphics en AI enzo?
Waarom vraag je zoiets in het Far Cry topic terwijl er gewoon een apart Splinter Cell: Pandora Tomorrow topic is :?

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 18-03-2004 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

The_Scarabial schreef op 18 maart 2004 @ 21:24:
moet je perse voor dit spel de nieuwste videokaart drivers installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

En hier zijn de cheats ...

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Start game by adding the '-devmode' 

F4 - Toggle No Clip Mode
F2 - Move to Next Checkpoint
o - Gives 999 ammo
p - Gives all weapons
F9 - Save Current Position
F10 - Load Current Position
F11 - Toggle Extra Information
F1 - Toggles FirstPerson/ThirdPerson Camera Modes
BackSpace - Toggle GodMode
= - increase speed
- - decrease speed
F5 - Default Speed

Heb je wel nog 'n file nodig, "devmode.lua" ... http://www.damn.be/DevMode.lua , de andere overschrijven in de root van de installatiedir...

alstu

[ Voor 19% gewijzigd door Shaidar op 18-03-2004 23:37 ]

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Nee, bij de demo werden de Catalyst 3.9 zelfs aangeraden terwijl er al nieuwere versies waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 16:55
Wat ook grappig is wanneer je een klok ziet, de tijd ook echt klopt. Zat vandaag te spelen en zag daar een moie stationsklok of iets dergelijks en kijk hier op mijn eigen klok. Verrek :) het werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Phantom schreef op 18 maart 2004 @ 21:22:
Heeft iemand al een trainer en/of cheats? (single player uiteraard)

Ik zou wel eens dat eiland willen verkennen zonder dat ik continue voor m'n kop wordt geschoten ;)
Zet achter de snelkoppeling -DEVMODE

dan kun je met de toetsen O en P alle wapens / ammo krijgen. Godmode zou met de backspace toets moeten , maar dat werkt niet bij mij :P

//edit

Zag de post vlak boven me nog niet :+

[ Voor 7% gewijzigd door Raku op 18-03-2004 23:33 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 23:03
shaidar schreef op 18 maart 2004 @ 23:14:
blabla
niet alle soldaten zijn te zien via je 'radar' ... etc etc ..
blablabla
Alleen de soldaten die je hebt "gelocked" met je verrekijker komen op je radar :P
geen bug dus, feature

[ Voor 6% gewijzigd door RocketKoen op 18-03-2004 23:40 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Nog steeds niemand bezig geweest met de editor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Jah ff mee gespeeld...
Wel leuke editor, maar dat ik er nou veel van snap.. ik weet iig dattie goed is en dat andere mensen daar vast meer verstand van hebben...
Kheb ook maar 10 minutjes mee geklooid... maar de terrain editor is wel relaxed enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0
  • Laatst online: 04-04 06:38

Cozm0

Unf!

max payne op een tropisch eiland ;)

im loving it
maar ik zit wel ernstig vast op weg naar de archives
mission: follow the road to the archives
op een gegeven moment kom je bij een brug die kapot is, daar kan je naar beneden lopen naar een strandje en die je de "onderkant" van een kabelbaan met een steiger
je moet dan naar het eiland met de vuurtoren dacht ik
aan de achterkant van het eiland is een steiger

heb ik ergens een boot gemist ofzo :?

heh ik was gewoon te ver doorgereden, nvm

[ Voor 7% gewijzigd door Cozm0 op 19-03-2004 00:42 ]

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Kan je met die editor ook andere dingen maken, zoals bijvoorbeeld urban style levels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Cozm0 schreef op 19 maart 2004 @ 00:06:
max payne op een tropisch eiland ;)

im loving it
maar ik zit wel ernstig vast op weg naar de archives
mission: follow the road to the archives
op een gegeven moment kom je bij een brug die kapot is, daar kan je naar beneden lopen naar een strandje en die je de "onderkant" van een kabelbaan met een steiger
je moet dan naar het eiland met de vuurtoren dacht ik
aan de achterkant van het eiland is een steiger

heb ik ergens een boot gemist ofzo :?

heh ik was gewoon te ver doorgereden, nvm
Er is ergens een splitsing, je moet daar de rechterweg pakken. Als je de linker pakt er je volgt die (over het strand een stukje omhoog over een heel smal paadje) dan kom je uit bij een gang die weer terug naar die "bunker" leidt.

Tip: rij zo snel mogelijk en zo ver mogelijk door, probeer door te rijden tot aan de watchtower. Succes! :)

T.net gallery | V&A ads

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.