Je kunt toch met je wapen slaan? Of is dat een ander spel?
jawel hoor maar discussie ging over framerates en dan heb ik het daar over maar zal er niks meer over zeggenFuelke schreef op 17 maart 2004 @ 13:01:
[...]
Mag ik er dan ook vanuit gaan dat vanaf nu je posts in dit topic over iets anders zullen gaan dan over je framerate?
Is er iemand trouwens al bij treehouse level? daar zit echt een stukje in dat echt zo lastig is heb het 20 keer moeten proberen voor dat ik er door kwam. Maar goed dat is opzich ook wel weer een uitdaging in een spel. Tis een keer niet een spel waar je in rambo style idd door heen loopt. Ik speel nu op medium ik wil niet eens weten hoe moeilijk realistic is
[ Voor 36% gewijzigd door WeAreLegion op 17-03-2004 14:36 ]
Woei, Far Cry Ruled 
Heb net de satelite dish opgeblazen (idd, de eerste demo missie) en moet nu een armory opblazen om
hun aandacht af te leiden van de satelite dish die ik daarvoor heb opgeblazen
Spel ziet er erg goed uit, ik draai volgensmij met meeste op medium/high dunno precies, heb em t zelf laten instellen. Ziet er goed genoeg uit zo en speelt heerlijk.
En voor de gasten die schaduwen missen... Get a life...
Oh en een briljante AI in farcry
ik klim een toren in waar een gassie met rocketlauncher staat, kom ik boven zit er een hekje in de weg, doet die gast nou, kijkt door het hekje, ziet mij en schiet
meteen geleerd, Rocketjumpen kan dus niet
Heb net de satelite dish opgeblazen (idd, de eerste demo missie) en moet nu een armory opblazen om
hun aandacht af te leiden van de satelite dish die ik daarvoor heb opgeblazen

Spel ziet er erg goed uit, ik draai volgensmij met meeste op medium/high dunno precies, heb em t zelf laten instellen. Ziet er goed genoeg uit zo en speelt heerlijk.
En voor de gasten die schaduwen missen... Get a life...
Oh en een briljante AI in farcry
[ Voor 23% gewijzigd door LordMithril op 17-03-2004 14:36 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
jammer dat als je \R_displayinfo 1 doet je meteen 6 regels aan info krijgt en niet alleen je fps.
ik zit nu boven op die boot. En ik kan net elke keer die 2 ventjes die je als eerst ziet vermoorden, die gast die dan van rechts op je af komt lopen en die gast bovenop die balk maar dan wordt ik elke keer vermoord door die lul helemaal aan het einde van de boot
vind de machinegun maar irritant schieten.
FPS valt me trouwens best mee.. tussen de 15 en de 25.
met 15 is het wel lastig maar nog wel te doen. in ut2004 onslaught haal ik soms maar 6.
ik zit nu boven op die boot. En ik kan net elke keer die 2 ventjes die je als eerst ziet vermoorden, die gast die dan van rechts op je af komt lopen en die gast bovenop die balk maar dan wordt ik elke keer vermoord door die lul helemaal aan het einde van de boot
met 15 is het wel lastig maar nog wel te doen. in ut2004 onslaught haal ik soms maar 6.
Gewoon gaan liggen en dan met rechter muisknop in aim modeHertog_Martin schreef op 17 maart 2004 @ 15:16:
jammer dat als je \R_displayinfo 1 doet je meteen 6 regels aan info krijgt en niet alleen je fps.
Dan schiet de M4 ERG lekker.
Ik heb het inmiddels opgelost. Door 1 of andere bug ging de deur van die 'armory' loods niet open. Ik ben toen een paar checkpoints terug gegaan, en toen ging die deur wel opeens openCresso schreef op 17 maart 2004 @ 14:03:
Weet iemand hoe je de 'armory' moet opblazen in de missie nadat je de satelliet hebt opgeblazen?![]()
Ik heb wel een keycard en een bom gevonden, maar ik kom die armory niet in, en ik zie ook nergens een plek waar ik een bom kan plaatsen

Soms zie je van die alarmen, en die kan je uitzetten als je op de knop drukt, tis een stuk makkelijker om de luidspreker bovenaan de paal kapot te schieten
Oh, zat er een knop danCresso schreef op 17 maart 2004 @ 15:25:
[...]
Ik heb het inmiddels opgelost. Door 1 of andere bug ging de deur van die 'armory' loods niet open. Ik ben toen een paar checkpoints terug gegaan, en toen ging die deur wel opeens open![]()
Soms zie je van die alarmen, en die kan je uitzetten als je op de knop drukt, tis een stuk makkelijker om de luidspreker bovenaan de paal kapot te schieten

Eerste keer dat zo'n alarm afging zag ik een speaker en schoot er automatisch al op
Net mn eerste Mutant gezien, nog niet op kunnen schieten, was scripted
Bier, Whiskey en Metal!!
Ja maar je kan moeilijk ff gaan liggen als er van 4 kanten op je geschoten wordt.shuogg schreef op 17 maart 2004 @ 15:21:
[...]
Gewoon gaan liggen en dan met rechter muisknop in aim mode
Dan schiet de M4 ERG lekker.
Is opzich wel irri als je zowel far cry als ut2004 speelt; in ut2004 ben je gewend dat kogels weinig impact hebben en dat je met verschillende moves ze gewoon kan ontwijken.
in far cry kan je ze veel moeilijk ontwijken als je gewoon wat gaat springen en de kogels maken veel meer impact
Nee hoor, is helemaal niet moeilijkHertog_Martin schreef op 17 maart 2004 @ 15:32:
[...]
Ja maar je kan moeilijk ff gaan liggen als er van 4 kanten op je geschoten wordt.
Is opzich wel irri als je zowel far cry als ut2004 speelt; in ut2004 ben je gewend dat kogels weinig impact hebben en dat je met verschillende moves ze gewoon kan ontwijken.
in far cry kan je ze veel moeilijk ontwijken als je gewoon wat gaat springen en de kogels maken veel meer impact
Je kunt gewoon gaan liggen zodra je mannetjes ziet, ik heb volgens mij meer zitten kruipen dan lopen op dat vliegdekschip
ja wat is het nou?shuogg schreef op 17 maart 2004 @ 15:46:
[...]
Nee hoor, is helemaal niet moeilijk
Je kunt gewoon gaan liggen zodra je mannetjes ziet, ik heb volgens mij meer zitten kruipen dan lopen op dat vliegdekschip
kruipen (cntrl) of liggen (V)?
Ctrl is hurkenHertog_Martin schreef op 17 maart 2004 @ 15:59:
[...]
ja wat is het nou?
kruipen (cntrl) of liggen (V)?
liggen en dan bewegen is kruipen
Wees blijLord_Mithril schreef op 17 maart 2004 @ 15:27:
[...]
Net mn eerste Mutant gezien, nog niet op kunnen schieten, was scripted
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ik heb de indruk dat als je kruipt, je met V ook ietsje sneller gaat, alleen kost dit geen stamina. Zijn er meer die dat ervaren of is het mijn verbeelding?
Verwijderd
Wat ik me afvroeg en niet heb kunnen vinden op de farcry site, welke multiplayer opties in het spel zitten.
Ik hoop nl. heel erg op Coop, gezellig met 3 mates de jungle opschonen.
Ik hoop nl. heel erg op Coop, gezellig met 3 mates de jungle opschonen.
bah ze hadden bovenop die boot nog wel een savepoint mogen maken na het stuk waar je 5 gastjes moet vermoorden (waar ik het net over had)
was het me nu eindelijk gelukt, loop ik verder.. wordt ik nog neergeknalt en moet alles straks opnieuw.
eigenlijk zou er na elke kill een savepoint moeten zijn. gedaan is gedaan toch?
was het me nu eindelijk gelukt, loop ik verder.. wordt ik nog neergeknalt en moet alles straks opnieuw.
Had rambo het ook maar zo makkelijkHertog_Martin schreef op 17 maart 2004 @ 17:08:
Verwijderd
\save_game savename
\load_game savename
in je console intypen en je kan saven waar je maar wilt (alleen getest in de demo)
\load_game savename
in je console intypen en je kan saven waar je maar wilt (alleen getest in de demo)
werkt ook in fullVerwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 17:20:
\save_game savename
\load_game savename
ziet er goed uit, kan niet alles max draaien maar draait goed hier
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik bekijk dat topic nou al een tijdje en lees dat sommige mensen al een praktische full game hebben. Maar kan niet vinden wat jullie nou precies bedoelen:
1.Is dit een demo met zware beperkingen (waar te downloaden)
2.Is dit een gehackte versie die gejat is ofzo ( laat die download maar zitten op policy redenen )
3.Zijn jullie reviewers/beta testers ( laat die download dan ook maar zitten ).
4.Of is het nummer 3 met als gevolg nummer 2?
2.Is dit een gehackte versie die gejat is ofzo ( laat die download maar zitten op policy redenen )
American Express vraagbaak
Het is gewoon de final versie die gejat is.Stinger_Ventura schreef op 17 maart 2004 @ 17:32:
Ik bekijk dat topic nou al een tijdje en lees dat sommige mensen al een praktische full game hebben. Maar kan niet vinden wat jullie nou precies bedoelen:
Je koopt hem ook zo in de winkel.
En die hebben wij gedownload.
Die beesten zij idd irritantTimocos schreef op 17 maart 2004 @ 16:14:
[...]
Wees blijdie beesten zijn gruwelijk irritant ... heb nu relax wapen ... Jack Hammer ofzo
lekkere shotgun

En thanks voor die save tip

Bier, Whiskey en Metal!!
Speelt de Full Version wel veel lekkerder dan die eerste demo?
Ik had de hele tijd het gevoel dat ik een lage framerate had, terwijl ik in de consoler toch 70 a 80FPS zag. Is dit verholpen (mouse lag)
Ik had de hele tijd het gevoel dat ik een lage framerate had, terwijl ik in de consoler toch 70 a 80FPS zag. Is dit verholpen (mouse lag)
Okay, zal mijn netwerkje eens gaan benaderenshuogg schreef op 17 maart 2004 @ 17:41:
[...]
Het is gewoon de final versie die gejat is.
Je koopt hem ook zo in de winkel.
En die hebben wij gedownload.
American Express vraagbaak
kortgezegd, ja.PcManiaxx schreef op 17 maart 2004 @ 17:57:
Speelt de Full Version wel veel lekkerder dan die eerste demo?
Snipers kan je snel vinden door gewoon met je verrekijker door het hele beeld te gaanLord_Mithril schreef op 17 maart 2004 @ 17:47:
[...]
Die beesten zij idd irritantmet de M16 kan je er net geen 2 killen. Met die andere gun (50 bullets niet silenced) kan je er makkelijk 3 hebben
En thanks voor die save tiphad net een stukje uitgemoord, sta met verrekijker naar volgende stuk te kijken staat er kennelijk ergens een sniper met een ander idee, tja.. vind die maar eens
Of met die Humvee iedereen omver rijden ( Havok engine is echt cool of hoe dat ook in dit engine heet
Ik vermaak me zeker met dit spel
[ Voor 16% gewijzigd door Ikkuh84 op 17-03-2004 18:25 ]
Ik heb nog een paar screenshots gemaakt 

Bij mij loopt het overigens erg vaak vast. Zoöngeveer 70% van de keren dat ik het spel speelde liep het vast, of kreeg ik een BSOD. Hebben meer mensen hier last van?

Bij mij loopt het overigens erg vaak vast. Zoöngeveer 70% van de keren dat ik het spel speelde liep het vast, of kreeg ik een BSOD. Hebben meer mensen hier last van?
Nee geen last van maar die 3de screen ziet er mooi uitZegato schreef op 17 maart 2004 @ 18:54:
Ik heb nog een paar screenshots gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die intro filmpjes liepen bij mij vreemd trouwens dus heb ze geskipt.
Kan iemand mij ff heel kort vertellen wat het verhaal vooraf is?
waarom ze bijvoorbeeld allemaal mij dood willen?
Kan iemand mij ff heel kort vertellen wat het verhaal vooraf is?
waarom ze bijvoorbeeld allemaal mij dood willen?
Damn.. wat een irri moeilijk spel
speel het op Challenge mode.. moet nog voorbij dat punt zien te komen waar je een vehicle moet pakken
Q&A session: http://www.farcry-thegame.com/uk/livechat.php
Voor de mensen met fps/grafische probs in de demo:
([BoB]Cynix): Are the demos representative of the final game's performance?
Cevat Yerli: We optimized the engine and debugged it thoroughly since the January Demo quite a lot. So in general it means no, the game runs better, smoother and is even more scaleable (e.g configurable).
(_Charnel_): Hi there! What main issues have been focused on since the release of the first demo?
Cevat Yerli: Mainly AI-Bugfixing, framerate optimizations, some graphics glitches!
En is dit een grapje?:
(Bobba): How many Multiplayer modes will be in the Game?
Chris Natsuume: Deathmatch, Team Deathmatch, and Assault.
Ow en ik vroeg toch pas of je lampen uit kon schieten?:
(DarkSkies): will fc have destroyable lighting? shoot them once they move, shoot the multiple times the light goes out
Cevat Yerli: We did not implement it for the gameplay..but technically it can be done. So a modder could do it! For Far Cry it would have not make a gameplay difference really!
En JAMMER dat in de editor MAYA ontwerpen niet goed ondersteund worden. Ik zou het zo tof vinden als ik mijn eigen 3D ontwerpen in dit spel kon plaatsen. Heb bijvoorbeeld mn kamer tot op de millimeter nagemaakt, zou wel relaxed zijn als ik dat in het spel kon stoppen
(Barf[kigatookunatta]): I would like to ask : Can we add big MAYA/3DSMax objects into the sandbox editor such as a complete building several stories high
Chris Natsuume: 3DS Max - yes, absolutely. That is how we created some of the objects in our game. Maya we support at a beta stage. But as for size of objects, you can add extremely large or small objects - whatever is easier for you. We built most of the world with medium sized objects we pasted together, called GLM's. They are included in the editor for you to play with.
Ik denk dat dit het eerste spel wordt waar ik ga voor (proberen te) modden
Voor de mensen met fps/grafische probs in de demo:
([BoB]Cynix): Are the demos representative of the final game's performance?
Cevat Yerli: We optimized the engine and debugged it thoroughly since the January Demo quite a lot. So in general it means no, the game runs better, smoother and is even more scaleable (e.g configurable).
(_Charnel_): Hi there! What main issues have been focused on since the release of the first demo?
Cevat Yerli: Mainly AI-Bugfixing, framerate optimizations, some graphics glitches!
En is dit een grapje?:
(Bobba): How many Multiplayer modes will be in the Game?
Chris Natsuume: Deathmatch, Team Deathmatch, and Assault.
Ow en ik vroeg toch pas of je lampen uit kon schieten?:
(DarkSkies): will fc have destroyable lighting? shoot them once they move, shoot the multiple times the light goes out
Cevat Yerli: We did not implement it for the gameplay..but technically it can be done. So a modder could do it! For Far Cry it would have not make a gameplay difference really!
En JAMMER dat in de editor MAYA ontwerpen niet goed ondersteund worden. Ik zou het zo tof vinden als ik mijn eigen 3D ontwerpen in dit spel kon plaatsen. Heb bijvoorbeeld mn kamer tot op de millimeter nagemaakt, zou wel relaxed zijn als ik dat in het spel kon stoppen
(Barf[kigatookunatta]): I would like to ask : Can we add big MAYA/3DSMax objects into the sandbox editor such as a complete building several stories high
Chris Natsuume: 3DS Max - yes, absolutely. That is how we created some of the objects in our game. Maya we support at a beta stage. But as for size of objects, you can add extremely large or small objects - whatever is easier for you. We built most of the world with medium sized objects we pasted together, called GLM's. They are included in the editor for you to play with.
Ik denk dat dit het eerste spel wordt waar ik ga voor (proberen te) modden
[ Voor 62% gewijzigd door Hertog_Martin op 17-03-2004 19:46 ]
Godverdegodver, dat 3de plaatje is echt om te kwijlen
Is er eigenlijk ook een dag en nachtcyclus?
Eerlijkgezegd weet ik niet meer precies waar dat was. Het enige wat ik me kan herinneren is dat er 4 mannetjes in die kamer waren.Timocos schreef op 17 maart 2004 @ 19:05:
[...]
Nee geen last van maar die 3de screen ziet er mooi uitWaar is dat ongeveer ?? Na die bunker ??

Misschien is het als je wat verder bent na dat stukje van screeny 1.
Nee, zover ik weet niet. Je krijgt dus wel stukken 's nachts en overdag, maar het wordt dus niet realtime berekend.PcManiaxx schreef op 17 maart 2004 @ 19:41:
Godverdegodver, dat 3de plaatje is echt om te kwijlen![]()
![]()
Zometeen maar eens UT2004 spelen.
offtopic:
Mag je geen screenshots meer plaatsen of zo?
Aangezien niemand dat doet...
Ik heb Far Cry nl al van gisterochtend.
Mag je geen screenshots meer plaatsen of zo?
Aangezien niemand dat doet...
Ik heb Far Cry nl al van gisterochtend.
[ Voor 38% gewijzigd door Zegato op 17-03-2004 19:47 ]
wat me opvalt in de warez release: de sandbox editor is nog een beta?
ook geen help documentatie aanwezig
zou het dan toch niet de full zijn die geript is?
Kan je wel lachen maar speel het nu met een thunderbird 850 en 256mb ramneggix schreef op 16 maart 2004 @ 14:39:
[...]
En je denkt em met een TB1400 te kunnen draaien?
Grappig
gemiddeld zon 20 a 25 fps.
dus met een tb 1400 is 30+ zeker mogelijk en met 30+ kan je prima gamen
hmm, mijn versie heeft de manual in zes talen dus dat lijkt wel mee te vallenHertog_Martin schreef op 17 maart 2004 @ 20:34:
wat me opvalt in de warez release: de sandbox editor is nog een beta?
en het is 3.5 gig, da's toch wel wat veel voor een demootje
ziet er gelikt uit trouwens, en lijkt aardig te lopen
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
weet iemand hoe je in godsnaam IN die grote boot moet komen (in het eerste level) 
Ik ben al bij de boot in dat gat in het midden maar daar kan ik nergens naar binnen..of misschien omhoog klimmen op de een of andere manier maar ik heb geen idee hoe dat dan zou moeten
laat maar
Ik ben al bij de boot in dat gat in het midden maar daar kan ik nergens naar binnen..of misschien omhoog klimmen op de een of andere manier maar ik heb geen idee hoe dat dan zou moeten
laat maar
[ Voor 5% gewijzigd door FireFoz op 17-03-2004 21:03 ]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
NietFireFoz schreef op 17 maart 2004 @ 21:00:
weet iemand hoe je in godsnaam IN die grote boot moet komen (in het eerste level)
Bier, Whiskey en Metal!!
mmm denk dat jij een andere bedoeldLord_Mithril schreef op 17 maart 2004 @ 21:01:
[...]
Nietdie boot is alleen bedoelt om opgeblazen te worden
ik bedoel die hele grote die roestbak
Je bedoeld dat vliegdekschip ... aan de linkerkant zit een gat in de romp en daar moet je in zwemmen ... en dan gooien ze een granaat en zit je in het volgende levelFireFoz schreef op 17 maart 2004 @ 21:03:
[...]
mmm denk dat jij een andere bedoeld
oh dieFireFoz schreef op 17 maart 2004 @ 21:03:
[...]
mmm denk dat jij een andere bedoeld

maar je hebt em al gevonden aan je edit te zien
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Dan laad hij het volgende level en loopt hij gewoon vast, iemand enig idee wat hier aan te doen isTimocos schreef op 17 maart 2004 @ 21:07:
[...]
Je bedoeld dat vliegdekschip ... aan de linkerkant zit een gat in de romp en daar moet je in zwemmen ... en dan gooien ze een granaat en zit je in het volgende level
Wat 'n aaaaartsmoeilijk spel 
Maar wel leuk, en het heeft zo'n realistisch sfeertje ... maar die mannen met rocketlaunchers op hun idioot bootje ... argh
Ik krijg ze nog wel
ps: ik heb even met de opties gespeeld, en nu draait ie wel als een zonnetje .. gisteren wat slechtgezind zeker, en daarvoor direct negatieve commentaat voor Far Cry ... nog niet zo heel veel gespeeld, maar wat ik al gespeeld heb is ge-wel-dig
Maar wel leuk, en het heeft zo'n realistisch sfeertje ... maar die mannen met rocketlaunchers op hun idioot bootje ... argh
Ik krijg ze nog wel
ps: ik heb even met de opties gespeeld, en nu draait ie wel als een zonnetje .. gisteren wat slechtgezind zeker, en daarvoor direct negatieve commentaat voor Far Cry ... nog niet zo heel veel gespeeld, maar wat ik al gespeeld heb is ge-wel-dig
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
De sfeer in deze game 
Ik schrik echt ff op als ik aan het sluipen ben en ik ontdek dat ik stilletjes omsingelt ben door een paar vijanden
.
Voorzichtigaan begin ik toch echt te betwijfelen hoe de andere Next Gen shooters dit willen gaan overtreffen. Hoop natuurlijk dat ze het wel doen, alleen maar beter voor ons
, maar FC zet imho wel zo'n enorm hoge standaard neer dat ik het ten zeerste betijwfel.
Ik schrik echt ff op als ik aan het sluipen ben en ik ontdek dat ik stilletjes omsingelt ben door een paar vijanden
Voorzichtigaan begin ik toch echt te betwijfelen hoe de andere Next Gen shooters dit willen gaan overtreffen. Hoop natuurlijk dat ze het wel doen, alleen maar beter voor ons
De AI is echt geweldig. Liep ik over een strand, stonden daar 4 gastjes en d'r stond een auto bij. Ik schiet 2 kereltjes neer vanaf een plek waar ze me niet zagen. De 2 kereltjes die ik niet neer schoot rende als een gek naar die buggy en gingen ermee vandoor om versterking te halen.
geez dat stuk dat je weer uit die boot kom (of athans op het dek) is best wel pitting
Verwijderd
Erg interessant. Post liever wat als je iets nuttigs toe te voegen hebt (screenshots, mening, ervaringen etc.)blix schreef op 17 maart 2004 @ 21:42:
Heb hem ook, vanavond ff lekker game :-D
Mijn advies, ga liggen, schakel eerst gast achter vulcan machinegun uit en dan lukt het wel. Oh en neem je tijd.FireFoz schreef op 17 maart 2004 @ 21:46:
geez dat stuk dat je weer uit die boot kom (of athans op het dek) is best wel pitting
Ik bedoel help documentatie van de editorSchaapje_BlaaT schreef op 17 maart 2004 @ 20:56:
[...]
hmm, mijn versie heeft de manual in zes talen dus dat lijkt wel mee te vallen
en het is 3.5 gig, da's toch wel wat veel voor een demootje
ziet er gelikt uit trouwens, en lijkt aardig te lopen
via het Help menu dus kom je nergens
heb net wel een PDF gevonden van 6 mb. Manual van de editor
Daarin staat ook dat de manual nog beta is en misschien vlak voor of vlak na de release de final wordt uitgebracht
waarschijnlijk zal de final van de editor dus pas na de release uitkomen
[ Voor 18% gewijzigd door Hertog_Martin op 17-03-2004 21:52 ]
Ben nu bij het level Steam ( met een groot soort dam ofzo ) ... djeeez dat stuk is echt aards moeilijk
Denk iets van 20 mannetjes die er lopen + nog met heli aankomen .. en dan heb je een lekkere framedrop naar 15 FPS of minder .. leuk met sniperen is dat
Hopelijk maakt die patch die eraan komt de performance beter .. zo is het even niet spelen

Hopelijk maakt die patch die eraan komt de performance beter .. zo is het even niet spelen
zet dan je settings wat lager joh, ik was ook wel geneigd ze wat hoger te zetten, want toen ik op auto klikte gaf ie m'n machine als medium aan
(zie specs, tis niet extreem, maar hoopte toch wel in de high categorie te passen
)
Wel al een paar keer helemaal dood geschroken, komen die vijanden soms sneaky de hoek om zeg

Wel al een paar keer helemaal dood geschroken, komen die vijanden soms sneaky de hoek om zeg

PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik had ook medium met vrijwel gelijkwaardig systeemMaverick schreef op 17 maart 2004 @ 22:23:
zet dan je settings wat lager joh, ik was ook wel geneigd ze wat hoger te zetten, want toen ik op auto klikte gaf ie m'n machine als medium aan(zie specs, tis niet extreem, maar hoopte toch wel in de high categorie te passen
)

Hier zelfde, maar wou effe zien hoe alles er uit zag met Highest.
Echt
, damn nog nooit zoiets gezien, nog effe verandered dat je ook reflecties van alles in water hebt, en het loopt echt helemaal lekker. 
Niet echt speelbaar, maar wel prachtige graphics, vraag me echt af welke PC op deze aardkloot, het spel beetje normaal kan draaien met alles op highest.
Echt
Niet echt speelbaar, maar wel prachtige graphics, vraag me echt af welke PC op deze aardkloot, het spel beetje normaal kan draaien met alles op highest.
Blackhole schreef op 16 maart 2004 @ 23:23:
[...]
Dit heeft niets met zijn hardware temaken.
Maar dit zeg meer over de gamemakers.
Want ik denk dat ze gewoon denken dat een gemiddelde gamer nu met een P4 og AMD XP3000+ met 1 gig ram zit.
Dus waarom zouden ze dan een gaan optimaliseren voor een P3 of AMD 1000
Ik zelf zit hier ook met een up to date systeem, maar ik sta ook al raar te kijken dat veel dingen gewoon matig of tot zeer slecht lopen.
Want kijk nu een naar Stalker , daar zie je gewoon dat ze hun best gedaan hebben.
Die loop zeer vlot op een matig systeem.
En dat vind ik alleen maar goed.
Waarom moet mijn PC rood gloeiend staan om en beetje een game te kunnen spelen.
Dat was vroeger wel heel anders.
Want als je dan een up to date system had staan , had je nergens geen last van.
maar nu ... nee het gaat er alleen maar om geld vullen de zakken. en hoe het loopt zal hun een worst zijn.
Loop het niet kunnen we altijd nog update's uit brengen
nee van mij hoef het niet super mooi te zijn als het maar goed speelbaar is.
En zelfs met een P4 3Ghz (had je maar Athlon 64 moeten kopen) en een FX5950 (zei toch dat ATI ownt) kan ik me voorstellen dat dit spel niet lekker zal draaien als je ALLES vol open gooit. Die engine is zo ontzettend mooi, al die shaders en andere DX9.0 effecten die worden gebruikt, dat is gewoon hardstikke zwaar.
Kan je wel zeggen, ja de ontwikkelaars zijn lui geweest, maar daar klopt naar mijn mening helemaal niets van. Integendeel, ze hebben juist zo hun best gedaan, dat dit spel er op nieuwere systemen alleen nog maar beter uit gaat zien! Dit bevordert zeker de levensduur, samen met de niet altijd lineaire gameplay en de geweldige AI. En laat dat nou juist het min punt zijn van alle andere huidige nieuwe games. FarCry is dus gewoon de bom.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ik denk dat deze het net trekt 
http://www.top500.org/lists/2003/11/1/
Ondersteund far cry dual processors? Ik hoop ut dan kan ik de mijne laten werken
dan trekt ie het misschien al wat beter 
Ik ben nu ook wel erg benieuwd naar far cry...
Meer screens... damn volgens mij is dat spel echt lekker...
Ik ben bang dat HL2's graphics achterhaald zijn tegen de tijd ie uitkomt...
Ondersteund far cry dual processors? Ik hoop ut dan kan ik de mijne laten werken
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Ik denk zeker niet achterhaalt, maar ze zullen niet meer de concurrentie laten verbleken denk ik.ReCreator schreef op 17 maart 2004 @ 23:16:
Ik denk dat deze het net trekt
Ondersteund far cry dual processors? Ik hoop ut dan kan ik de mijne laten werkendan trekt ie het misschien al wat beter
Maar gelukkig gaat het bij een spel voornamelijk om de gameplay
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Achterhaald was ook wel een beetje grof woord idd... Hoe jij het zegt klinkt beter... 
Maar daamee.. de HL2 engine is natuurlijk ook 1 om niet voorbij te kijken... Die is echt gewoon super... en ook Dx9 ondersteund... (net als cryEngine)
Ik ben benieuwd wat die gasten van Valve nog hebben toegevoegd om het weer een hype te laten worden... want de hype is eigenlijk al geweest terwijl er nog geen spel was... jammer
mja das offtopic...
Maar daamee.. de HL2 engine is natuurlijk ook 1 om niet voorbij te kijken... Die is echt gewoon super... en ook Dx9 ondersteund... (net als cryEngine)
Ik ben benieuwd wat die gasten van Valve nog hebben toegevoegd om het weer een hype te laten worden... want de hype is eigenlijk al geweest terwijl er nog geen spel was... jammer

mja das offtopic...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
hmmm... ik moet use key gebruiken om bootje in water te droppen.... gebeurt helaas beister weinig
je moet een paar keer drukkenunfor schreef op 17 maart 2004 @ 23:34:
hmmm... ik moet use key gebruiken om bootje in water te droppen.... gebeurt helaas beister weinig
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
w00t alles hoogste en 20/40 fps in begin gebouw
morgen ff naar 1024 en alles hoogst kijken of dan 50+ haal
morgen ff naar 1024 en alles hoogst kijken of dan 50+ haal
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Hoe maak je screenshots in dit spel?
Dit is wel lekker zeg, gewoon alles op 1 dvd, net als ut2004.
Zie je dat vanaf nu zo'n beetje alles wel op dvd uitgebracht gaat worden. Hier ingame filmpjes zijn gewoon temooi.
* FireStarter ziet het effect van een R9800pro.
Dit is wel lekker zeg, gewoon alles op 1 dvd, net als ut2004.
Zie je dat vanaf nu zo'n beetje alles wel op dvd uitgebracht gaat worden. Hier ingame filmpjes zijn gewoon temooi.
* FireStarter ziet het effect van een R9800pro.
w00t
F12FireStarter schreef op 17 maart 2004 @ 23:58:
Hoe maak je screenshots in dit spel?
`Albinoraptor schreef op 17 maart 2004 @ 23:01:
Hier zelfde, maar wou effe zien hoe alles er uit zag met Highest.
Echt, damn nog nooit zoiets gezien, nog effe verandered dat je ook reflecties van alles in water hebt, en het loopt echt helemaal lekker.
Het goede eraan is dat je op medium gewoon goed kan spelen en het nog mooi is.
Maar wat mooi is, is dat als je over half jaar ofzo de beste cpu en videokaart koopt je dit spel dan op allermooist kan spelen.
Mensen lopen te piepen dat ze niet op allerhoogst kunnen zetten met hun hardware.. maar het is maar net hoe ze het noemen he. Jullie hadden niet gepiept als jullie alles op High hadden kunnen zetten en het er uit zou zien als het nu op medium er uit ziet.
volgens mij is het vooral psychologisch en willen jullie gewoon de settings allemaal persee op 'high'
Als het spel 2 keer lelijker was geweest maar jullie in de settings wel alles op 'high' hadden kunnen zetten dan waren jullie oh zo blij geweest.
Met dit spel hebben ze graphics gemaakt waar je nu misschien nog niet optimaal van kan profiteren maar over een half jaar bijvoorbeeld wel. En tot dan heb je op medium ook al hele mooie graphics.
[ Voor 7% gewijzigd door Hertog_Martin op 18-03-2004 00:10 ]
Tegen dat de pc's krachtig genoeg zijn om dit met illegaal hoge settings te spelen, is het al lang allemaal 64 bit wat de klok draait ... daar zit je dan met je 32 bit game
[ Voor 3% gewijzigd door Shaidar op 18-03-2004 00:20 . Reden: zpellinh ]
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Komt toch ook 64bit versie van dit spel?
Zijn er trouwens al mensen fanatiek met de editor bezig geweest?
Dat oranje rubber bootje?unfor schreef op 17 maart 2004 @ 23:34:
moet je de ketingen kapot schieten
Bier, Whiskey en Metal!!
De 64bit support zit toch al in deze versie, d8 dat je met een 64 bit proc meer detail enzo had.Hertog_Martin schreef op 18 maart 2004 @ 00:25:
Komt toch ook 64bit versie van dit spel?
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Vandaag me ook weer eens verder uitgeleefd op Far Cry.
Nu heb ik het volgende achter de rug:
• Training
• Carrier
• Fort
• Pier
• Research
• Treehouse
• Bunker
• Steam
• Regulator
• Control
Het viel me op dat vooral het einde (vanaf het lab) van control érg slecht liep op mijn pc, zelfs op de low-instellingen. Dat vond ik wel vreemd aangezien de rest wel lekker liep op medium.
Nu heb ik het volgende achter de rug:
• Training
• Carrier
• Fort
• Pier
• Research
• Treehouse
• Bunker
• Steam
• Regulator
• Control
Het viel me op dat vooral het einde (vanaf het lab) van control érg slecht liep op mijn pc, zelfs op de low-instellingen. Dat vond ik wel vreemd aangezien de rest wel lekker liep op medium.
Treehouse owned
echt heerlijk level vond ik dat. Lekker scary al die gasten en trigens beneden je.
Zit inmiddels bij regulator, ging alleen dood door zo'n crappy rocket sniper
Wel cool btw dat je die platons (of whatever, die drijvende dingen waar die wagen overrijd) los kan schieten
zo eens kijken wat er dan gebeurt als dat ding er over rijd 
Die tonnen die "heel toevallig" boven aan een heuvel liggen zijn ook erg leuk
alleen jammer dat ik die gastjes altijd al dood heb voor ik die dingen zie
Zit inmiddels bij regulator, ging alleen dood door zo'n crappy rocket sniper
Wel cool btw dat je die platons (of whatever, die drijvende dingen waar die wagen overrijd) los kan schieten
Die tonnen die "heel toevallig" boven aan een heuvel liggen zijn ook erg leuk
[ Voor 77% gewijzigd door LordMithril op 18-03-2004 08:55 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Ok mensen, ik heb helaas geen tijd om de 3 farcry topics volledig te lezen maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
ik heb een FX 5900 XT met nieuwste drivers.
Ik heb eerst de demo uitgeprobeert, in game blauw beeld.
Ik dacht, demo is buggy enzo....dus kan gebeuren.
Installeer ik gister de full game, blauw beeld ingame godver! Enige waardoor ik het speelbaar kan krijgen is r_driver in config file verandere na opengl maar dan nog zijn er veel dingen verkleurd enzo en is het a-relax !!
Iemand een oplossing voor dit probleem, ik zag dat er ook al een ander topic over was Farcry/blauw scherm ingame maar geen oplossingen.
Anyone ?
Installeer ik gister de full game, blauw beeld ingame godver! Enige waardoor ik het speelbaar kan krijgen is r_driver in config file verandere na opengl maar dan nog zijn er veel dingen verkleurd enzo en is het a-relax !!
Iemand een oplossing voor dit probleem, ik zag dat er ook al een ander topic over was Farcry/blauw scherm ingame maar geen oplossingen.
Anyone ?
Ik kan je niet direct helpen maar ik heb dezelfde videokaart alleen dan van Club 3D met daarop geinstalleerd de nieuwst video drivers van nvidia.nijntje82 schreef op 18 maart 2004 @ 09:37:
Ok mensen, ik heb helaas geen tijd om de 3 farcry topics volledig te lezen maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Anyone ?
Ik heb geen problemen en alles draait gewoon vlot op high bij 1024x768 !
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Ik heb ook de club3d, met de nieuwste drivers etc.
Alles loopt ook flot, das niet het punt. Punt is alleen opengl werkt maar half.
En toen ik hem speelde, pakte de game me totaal niet, hij kwam me zelfs dom en niet interessant over, na 5 minuten weer uitgezet, zal wel persoonlijk zijn dit
want iedereen vind hem de bom ofzo..
Maarja, bedankt voor je post, nu weet ik hoe hij op jouw sys loopt en wat jij er van vindt
.
Alles loopt ook flot, das niet het punt. Punt is alleen opengl werkt maar half.
En toen ik hem speelde, pakte de game me totaal niet, hij kwam me zelfs dom en niet interessant over, na 5 minuten weer uitgezet, zal wel persoonlijk zijn dit
Maarja, bedankt voor je post, nu weet ik hoe hij op jouw sys loopt en wat jij er van vindt
Verwijderd
Is de full versie veel zwaarder dan de demo? De demo loopt redelijk op m'n Geforce 2 MX400 @ Duron 1300, maar heeft iemand het al geprobeert met de full?
Ik krijg FC binnenkort, dan weet ik of ik gelijk een nieuwe videokaart mee moet nemen
Ik krijg FC binnenkort, dan weet ik of ik gelijk een nieuwe videokaart mee moet nemen
Oh dat is goed nieuwsbAdmuTs schreef op 18 maart 2004 @ 00:55:
[...]
De 64bit support zit toch al in deze versie, d8 dat je met een 64 bit proc meer detail enzo had.
De 1e echte 64 bit game
Klopt idd na wat zoek werk.
Het spel controleert of je een 64 bit cpu hebt en dan installeerd hij hem ook als een 64 bit versie.
Vanavond word het laat
[ Voor 29% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 18-03-2004 10:53 ]
Turn it off and on again.
Verwijderd
Voor de mensen met Catalyst 4.3... Hebben jullie dit ook: Bij mij gaf deze nieuwe driver allemaal errors en kon zelfs het spel niet eens starten (demo vreemd genoeg wel maar het echte spel niet.) Oplossing is teruggaan naar een eerdere Catalyst driver (draai nu zelf 4.1) en al mijn problemen waren weg..
Spec 2400XP
Gigabyte GA-7VRXP (rev 1.1)
Club 3d Radeon 9800pro
512 MB DDR
Speelt erg goed met de details niet super hoog gezet (sommige op medium en sommige op high)
Spec 2400XP
Gigabyte GA-7VRXP (rev 1.1)
Club 3d Radeon 9800pro
512 MB DDR
Speelt erg goed met de details niet super hoog gezet (sommige op medium en sommige op high)
Dat klinkt echt als pure onzin. Meer performance dan maar meer details natuurlijk niet.
Meer performance waardoor je de settings hoger kan zetten waardoor je weer meer detail hebtHertog_Martin schreef op 18 maart 2004 @ 11:10:
[...]
Dat klinkt echt als pure onzin. Meer performance dan maar meer details natuurlijk niet.

Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
haha ja er zit wel logica inLord_Mithril schreef op 18 maart 2004 @ 11:13:
[...]
Meer performance waardoor je de settings hoger kan zetten waardoor je weer meer detail hebt![]()
zucht.. en met een 32bit processor kan je niet alles op max zetten?Lord_Mithril schreef op 18 maart 2004 @ 11:13:
[...]
Meer performance waardoor je de settings hoger kan zetten waardoor je weer meer detail hebt![]()
zoals jij het zei beweerde je dat er 'verborgen' settings zijn die alleen aan kunnen wanneer je een 64 bit proc hebt.
Verwijderd
Tja dat wort alles op low met lage resolutie en low geluid, moet dan wel lukken
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 12:04 ]
Ja tuurlijk joh, of je moet echt voor de graphics gaan. Zelfs op low ziet het spel er nog erg leuk en sfeervol uit hoor, alleen op high heb je gewoon super mooie waterreflecties enzo. Gameplay is gewoon super
Ik speel het met een TB 850 dus TB 1300 moet lukken
Anyway. Ik ben nu bovenop die boot en ik moet een bootje vinden.
Alleen ik ga elke keer meteen dood want er staan iets van 10 man op je te schieten plus een helikopter (ja verdomme, toen ik eerste keer op benedendek iedereen uitgemoord had, had ik ook meteen dat ventje in die helikopter vermoord, maar toen ging ik dood en volgende poging deed ik dat niet waardoor ik nu dus met die helikopter zit opgescheept)
Maarre hoe kan je daar het beste doorheen komen? je kan nergens even liggen om iedereen af te knallen want ze staan overal en dan nog eens die helikopter ook.
en hoe ziet dta bootje eruit wat je moet pakken? ik zie namelijk niets.
Alleen ik ga elke keer meteen dood want er staan iets van 10 man op je te schieten plus een helikopter (ja verdomme, toen ik eerste keer op benedendek iedereen uitgemoord had, had ik ook meteen dat ventje in die helikopter vermoord, maar toen ging ik dood en volgende poging deed ik dat niet waardoor ik nu dus met die helikopter zit opgescheept)
Maarre hoe kan je daar het beste doorheen komen? je kan nergens even liggen om iedereen af te knallen want ze staan overal en dan nog eens die helikopter ook.
Verwijderd
Hoe geraak ik in godsnaam uit die rubberboot in't begin? Ik heb alle toetsen geprobeerd maar kgeraak er niet uit!
De actie toets? (standaard f)Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 12:20:
Hoe geraak ik in godsnaam uit die rubberboot in't begin? Ik heb alle toetsen geprobeerd maar kgeraak er niet uit!
en daarna eruit springen? (standaard spatie)
[ Voor 11% gewijzigd door shuogg op 18-03-2004 12:27 ]
Verwijderd
thxshuogg schreef op 18 maart 2004 @ 12:27:
[...]
De actie toets? (standaard f)
en daarna eruit springen? (standaard spatie)
Het is me al geluktHertog_Martin schreef op 18 maart 2004 @ 12:11:
Ik speel het met een TB 850 dus TB 1300 moet lukken
Heb die gast uit de helikopter geknalt en toen water ingesprongen. Naar land gezwommen en daar de kabels van de rubberboot kapot geschoten zodat ie naar beneden viel
Er zitten trouwens toch wel wat fouten in het spel:
- Je kan vanuit het water niet schieten
- Als die mannetjes naar je toe komen zwemmen dan is het kat in het bakkie want dan spartelen ze maar wat rond en ze kunnen niet schieten dus kan je gewoon op ze afzwemmen en met kapmes vermoorden
-Soms als je van een plek komt waar ze het niet verwachten dan vallen ze niet goed aan. Er rende er een weg om hulp te halen, die knalde ik neer. En daarna kon ik gewoon makkelijk 4 ventjes van dichtbij vermoorden. Stond recht tegenover ze en ze schoten geeneens.
En ik weet niet of dit aan mij ligt maar mn machinegun reload niet meer
En ik hoor die stem van mn 'gids' heeeel slecht. SFX en muziek klinken wel hard maar die stem is echt zacht dus ik versta m amper.
Hmm je kon ook gewoon dat ventje in die heli neerschieten .. dus meteen als je uit dat gat komt .. en dan hele tijd bij die kratten blijven en iedereen 1 voor 1 neerschieten .. zo heb ik het gedaan zonder health te verliezenHertog_Martin schreef op 18 maart 2004 @ 12:40:
[...]
Het is me al gelukt
Heb die gast uit de helikopter geknalt en toen water ingesprongen. Naar land gezwommen en daar de kabels van de rubberboot kapot geschoten zodat ie naar beneden viel
- Als die mannetjes naar je toe komen zwemmen dan is het kat in het bakkie want dan spartelen ze maar wat rond en ze kunnen niet schieten dus kan je gewoon op ze afzwemmen en met kapmes vermoorden
-Soms als je van een plek komt waar ze het niet verwachten dan vallen ze niet goed aan. Er rende er een weg om hulp te halen, die knalde ik neer. En daarna kon ik gewoon makkelijk 4 ventjes van dichtbij vermoorden. Stond recht tegenover ze en ze schoten geeneens.
En ik weet niet of dit aan mij ligt maar mn machinegun reload niet meerIk heb nog 60 kogels staat er maar hij blijft maar op 0 staan en hij reload niet, ook niet met R. Lekker is dat, want met kapmes kom je niet ver..
En ik hoor die stem van mn 'gids' heeeel slecht. SFX en muziek klinken wel hard maar die stem is echt zacht dus ik versta m amper.
Mja de AI is soms nog niet perfect maar hij is zeker wel goed .. betrap me er soms op dat ik zit te vloeken als ze me weer omsingeld hebben en ik ze niet kan vinden ...
Laden van die gun van jou heb ik nog nooit gehad ... hij reloade altijd
Stem van je gids hoor ik hier ook gewoon duidelijk terwijl ik niet eens zulke goeie boxen heb en het geluid vol open heb staan.
Alleen hoe verder ik kom hoe slechter de performances zijn ... soms echt lage framerate ... heb net mijn 512 DDR geheugen omgeruild voor 1024 DDR 400 MHZ maar merkte nog niet zoveel verschil, wat ik eigelijk wel verwacht had

hehe kwam deze op een site tegen.
(sorry voor iets verneuken layout)
(sorry voor iets verneuken layout)

[ Voor 18% gewijzigd door WeAreLegion op 18-03-2004 13:45 ]
Verwijderd
ik speel het nu ook al een paar dagen..., wat een game!
ik heb alleen na een tijdje spelen veel gekraak in mn boxjes bij het afspelen van music.., en als zich veel geluiden voor doen..
ik heb een nNvidia sounstorm icm logitech 640.., geluid op 5.1 staan en EAX staan...
erg irri.
iemand dit ook al opgevallen?
ik heb alleen na een tijdje spelen veel gekraak in mn boxjes bij het afspelen van music.., en als zich veel geluiden voor doen..
ik heb een nNvidia sounstorm icm logitech 640.., geluid op 5.1 staan en EAX staan...
erg irri.
iemand dit ook al opgevallen?
hmmm volgens mij heeft mn broertje daar ook regelmatig last van, zal het eens navragen hoe dat is opgelost
Dat je niet kan schieten onder water lijkt me vrij logisch. Dat gaat in het echt ook niet. (lijkt me niet zo best voor je wapen. Sowieso, het onder water houden van wapens kan niet bevordelijk zijn, maarjaHertog_Martin schreef op 18 maart 2004 @ 12:40:
[...]
Het is me al gelukt
En ik weet niet of dit aan mij ligt maar mn machinegun reload niet meerIk heb nog 60 kogels staat er maar hij blijft maar op 0 staan en hij reload niet, ook niet met R. Lekker is dat, want met kapmes kom je niet ver..
ik bedoel als je al zo goed als uit het water bent.
dus bovenlichaam steekt uit het water zeg maar.
En gvd wat een tyfus kutspel.
Moet je en stuk of 10 gastjes vermoorden met een gun die voor geen meter schiet en dan komen er ook nog 2 helikopters aan. en dan pak je die bazooka of whatever het is en dan net als je ze neer wil schieten komt er uit het niets ineens nog een ventje aanlopen en knalt je leuk dood.
die gun is echt irritant.. hoe je ook schiet, laag, hoog, lang, kort.. heel vaak gaan ze niet dood terwijl je dan volgens mij toch echt ze had moeten raken.
en wanneer schiet die doyle eens een keer op? nadat je die 2 helikopters kapot hebt of nog langer?
bah
(dit is dus echt lekkere gamefrustratie omdat het gewoon moeilijk is, het hoort erbij
)
Moet je en stuk of 10 gastjes vermoorden met een gun die voor geen meter schiet en dan komen er ook nog 2 helikopters aan. en dan pak je die bazooka of whatever het is en dan net als je ze neer wil schieten komt er uit het niets ineens nog een ventje aanlopen en knalt je leuk dood.
die gun is echt irritant.. hoe je ook schiet, laag, hoog, lang, kort.. heel vaak gaan ze niet dood terwijl je dan volgens mij toch echt ze had moeten raken.
en wanneer schiet die doyle eens een keer op? nadat je die 2 helikopters kapot hebt of nog langer?
bah
(dit is dus echt lekkere gamefrustratie omdat het gewoon moeilijk is, het hoort erbij
als je daar snel bent dan pak je missile launcher en schiet je vanaf de rand van het ford helemaal naar beneden naar de zee zo die boot aan gort die je aan het bestoken is met mortieren. Dan kun je achter die stationaire heligun plaatsnemen en de heli's daarmee kapot schieten.Hertog_Martin schreef op 18 maart 2004 @ 15:25:
ik bedoel als je al zo goed als uit het water bent.
bah
(dit is dus echt lekkere gamefrustratie omdat het gewoon moeilijk is, het hoort erbij)
Zowiezo leuk hoe je soms onwijs rambo aan het spelen bent en dan na veel moeite beseft dat je ook naar een machinegeweer e.d. had kunnen sneaken en het zo een stuk makkelijker had kunnen maken.
Hmm dat is ook een ideegladiool schreef op 18 maart 2004 @ 15:32:
[...]
als je daar snel bent dan pak je missile launcher en schiet je vanaf de rand van het ford helemaal naar beneden naar de zee zo die boot aan gort die je aan het bestoken is met mortieren. Dan kun je achter die stationaire heligun plaatsnemen en de heli's daarmee kapot schieten.
Zowiezo leuk hoe je soms onwijs rambo aan het spelen bent en dan na veel moeite beseft dat je ook naar een machinegeweer e.d. had kunnen sneaken en het zo een stuk makkelijker had kunnen maken.
2 mogelijkheden dus:
-Aan de andere kant blijven waar die boot je niet kan raken, de mannetjes blijven doodschieten en met de missile launcher de helikopters kapot schieten
-Eerste paar mannetjes vermoorden, dan boot kapot schieten met missile launcher en dan achter heligun gaan zitten en zo afwisselend op de helikopters te schieten en de mannetjes die er nog bijkomen.
Maar wanneer gaat die deur open dan?
ik heb echt alles op zijn max gezet (spel loop dus voor geen meter op mijn ti4400 op die manier) maar ik zie echt nog steeds nergens vissen. Ik ben nog niet zover, maar elke zee die ik gezien heb was vis-loos.Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 20:44:
Als je settings te laag staan dan heb je geen vissen en vogels, tenminste dat was in de demo zo.
* Het is beter als mensen het straks gewoon kopen... *
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 15:59 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Dit topic is gesloten.