Het Grote Motorola V500/V525 Topic [IV]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.307 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

bij mij VEEL meer :P
DetoR schreef op 14 maart 2004 @ 11:41:
ik vind maar dat er weinig smsjes inkunnen...

16 ofzo..

is dit te verhelpen?

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:39
silitek schreef op 14 maart 2004 @ 11:27:
En dan moet je ook nog wel wat vinden ;) ...veel type's met name nokia vind tie nogeens niet.

[...]
Ok, en stel dat ze iets vinden, zien ze het nummer dat je hebt ingetyped (666, 112 enz)....dus niet mijn nummer hé :)

Leuk als dit een x werkt in de kantine van school haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

daarom heet het bleujacken >:)
en nee, je nummer zien ze niet
MaStar schreef op 14 maart 2004 @ 11:48:
[...]

Ok, en stel dat ze iets vinden, zien ze het nummer dat je hebt ingetyped (666, 112 enz)....dus niet mijn nummer hé :)

Leuk als dit een x werkt in de kantine van school haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
maar jij hebt ook een "V600" menu

edit:
zojuist een mailtje gehad van vodafone, en m'n gemaakte kosten aan dat mms-album terug gekregen (2,45 euro), ging over het mailtje dat ik vorige week had gestuurd

had net gisteren alleen wel naar servicenummer gebeld, dus zitten ze er nogmaals naar te kijken. hopelijk maken ze de fout om het nog een keer bij te schrijven :P

[ Voor 55% gewijzigd door poesje op 14-03-2004 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 11:38:
[...]

Voor iedereen die problemen heeft met BlueTooth dat de 'server niet wordt ondersteund'.
Ga eerst even naar File Transfer toe...
ga dan mapje omhoog
en nog een keer, tot dat er staat , de naam van je mobiel met een vinkje... in mijn geval 'Motorola Phone'
Rechtermuisknop, Koppeling apparaat verbreken.
Dan Wizard Setup Bluetooth
Tweede vinkje zetten (zet ondertussen 'vind mij' aan)
Hij vind je mobiel...
Next, next, voltooien.
Probeer nu nog eens door OBEX Object Push een game erop te zetten...het lukt nu:)
Eigenlijk niet :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
ik vindt ook een groot nadeel dat ik de trilfunctie niet in mijn broekzak voel...dus als iemand mij belt en ik heb hem op tril staan, voel ik het bijna niet...

Dit kan je ook niet harder zetten toch...

Verder...wat zijn de extra kosten ( bijv. verzendkosten, belasting etc) bij daydeal?
En hoeveel dagen duurt het ongeveer dat het binnen is..
En wat is de wisselkoers ongeveer 1 dollar = ?? Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
TerryC schreef op 14 maart 2004 @ 10:35:
Waarom werkt Bluetooth zó ontzettend raar op deze telefoon? Mijn vader heeft hem, en met behulp van mijn Bluetooth dongle zette ik wat spelletjes over, dit door naar Bluetooth koppeling te gaan, en dan "Vind mij" te doen waardoor ik 60 seconden de tijd had om een spelletje over te zetten. Dit lukte steeds prima, en ik kon ook gewoon de map audio en picture bekijken.

Echter, op een gegeven moment na het zoveelste spelletje (O-)) deed Bluetooth het amper meer. Als ik OBEX File Transfer wil doen komen de mappen niet tevoorschijn en krijg ik "Error establishing connection", heel vaag allemaal. Het vreemde is nou dat we verder niks aan instellingen hebben veranderd, en dat de BT adapter het met mijn telefoon nog prima doet. Ik heb dus geen brakke BT adapter.

Overigens lukt het verzenden van mijn T610 naar de V525 ook niet, maar goed. Andere feitjes die misschien wel van belang zijn:
- De V525 is uiteraard gepaired met de computer
- De V525 kan wel dingen verzenden naar mijn T610 of de computer. Het lijkt wel alsof de inkomende Bluetooth verbindingen geblokkeerd worden.

Iemand hier ook last van, en heeft iemand tips? Ik gebruik btw de standaard WIDCOMM Bluetooth software, en dingen die het spontaan ineens niet meer doen kunnen echt het bloed onder mijn nagels vandaan halen 8)7.
Ik heb hetzelfde probleem, als je de telefoon reset lukt het weer een tijdje, daarna gaat het weer fout. Er was nog iemand met hetzelfde probleem (geloof in topic II of III).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 15:54

Mad_Demon

de dokter

MaStar schreef op 14 maart 2004 @ 13:03:
ik vindt ook een groot nadeel dat ik de trilfunctie niet in mijn broekzak voel...dus als iemand mij belt en ik heb hem op tril staan, voel ik het bijna niet...

Dit kan je ook niet harder zetten toch...

Verder...wat zijn de extra kosten ( bijv. verzendkosten, belasting etc) bij daydeal?
En hoeveel dagen duurt het ongeveer dat het binnen is..
En wat is de wisselkoers ongeveer 1 dollar = ?? Euro
1 euro is ongeveer 1.25 dollar

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07-2024
Mad_Demon schreef op 14 maart 2004 @ 13:14:
[...]

1 euro is ongeveer 1.25 dollar
anders om d8 ik hoor 1 dollar = 1,25 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
hmd01 schreef op 14 maart 2004 @ 13:15:
[...]

anders om d8 ik hoor 1 dollar = 1,25 euro
nee hoor euro is meer waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
robert-630 schreef op 14 maart 2004 @ 13:17:
[...]

nee hoor euro is meer waard!
1.00 USD = 0.817330 EUR

1.00 EUR = 1.22350 USD

nu weer ontopic :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 13:21:
[...]

1.00 USD = 0.817330 EUR

1.00 EUR = 1.22350 USD

nu weer ontopic :P
Ok bedankt, maar komen er nog extra kosten bij bij daydeal (zoals verzendkosten, belastingen etc) of moet je alleen die prijs betalen die er op die site staat (voor antenne is dat 8,99 dollar)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
silitek schreef op 14 maart 2004 @ 11:27:
En dan moet je ook nog wel wat vinden ;) ...veel type's met name nokia vind tie nogeens niet.

[...]
Ik was laatst op een schooluitje, dus ff buetooth door de bus laten gaan en juist het merendeel waren nokia's die ie vondt. Ik heb ff dat bluejacken daar getest wel naar een andere motorola V525 en het berichtje kwam goed aan.

later nog gebluejacked naar de phone van mijn oom een nokia, ging ook goed, maar het is wel irritant dat op een nokia het zogenaamde. nr groot in beeld komt en juist je tekstje bijv ''ey!'' superklein (lettertype=grote koptekstje in submenu's van een nokia, voor de nokia freaks!) ik zag het amper zelf staan, laat staan de ontvanger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
ok ik heb iets raars gemerkt een vriend en ik hebben allebij de V525 tegelijk gekregen maar toch zit er verschil in de telefoon. nou ja in de kamera! de mijne is iets scherper maar de kleuren zijn iets meer naar de rode kant! die van hem zijn de kleuren iets mooier maar is iets minder scherp! die van hem kan ook verder inzoomen maar dan toch weer minder scherpo dan de mijne! in zoon 2x is die van mij weer meer ingezoomd! hebben meer mensen dit opgemerkt? ik heb er niet echt veel problemen mee ofzo hoor. we hebben het getest met dezelfde instellingen..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
MaStar schreef op 14 maart 2004 @ 13:23:
[...]

Ok bedankt, maar komen er nog extra kosten bij bij daydeal (zoals verzendkosten, belastingen etc) of moet je alleen die prijs betalen die er op die site staat (voor antenne is dat 8,99 dollar)?
6 dollar verzendkosten naar het buitenland, maar als je "wogzpromo" invoert bij die coupon code, krijg je 15% korting op de artikelen die je wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmd01 schreef op 14 maart 2004 @ 13:45:
ok ik heb iets raars gemerkt een vriend en ik hebben allebij de V525 tegelijk gekregen maar toch zit er verschil in de telefoon. nou ja in de kamera! de mijne is iets scherper maar de kleuren zijn iets meer naar de rode kant! die van hem zijn de kleuren iets mooier maar is iets minder scherp! die van hem kan ook verder inzoomen maar dan toch weer minder scherpo dan de mijne! in zoon 2x is die van mij weer meer ingezoomd! hebben meer mensen dit opgemerkt? ik heb er niet echt veel problemen mee ofzo hoor. we hebben het getest met dezelfde instellingen..... ;)
Is bij mij en mijn vriend ook, als we de camera op iets roods richten, is het beeld bij mij veel roder en scherper. Zelfs nadat we de instellingen hetzelfde hadden gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 13:47:
[...]

Is bij mij en mijn vriend ook, als we de camera op iets roods richten, is het beeld bij mij veel roder en scherper. Zelfs nadat we de instellingen hetzelfde hadden gezet...
idd naja gelukkig is die van mij scherper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Laatst online: 23-02-2015
mijn mobieltje raakt echt extreem snel ontladen. om 9.30 uur was ie helemaal vol, en om 11.00 had ie geen streepjes meer...
waar ligt dat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
rjongen schreef op 14 maart 2004 @ 13:58:
mijn mobieltje raakt echt extreem snel ontladen. om 9.30 uur was ie helemaal vol, en om 11.00 had ie geen streepjes meer...
waar ligt dat aan?
in 90 minuten helemaal leeg??
da is een record, of hij gaf met die 3 streepjes het verkeerde aan
(kan komen doordat ie steeds een beetje word opgeladen, hoe vaak hangt ie aan de lader??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 14 maart 2004 @ 13:58:
waar ligt dat aan?
Eerst een paar keer helemaal ontladen, daarna goed opladen. Misschien is het stekkertje tijdens het laden een beetje verkeerd geschoten, waardoor hij niet helemaal is opgeladen. Zodra je de stekker eruit trekt geeft ie 3 streepjes aan terwijl hij dus eigenlijk nog niet helemaal vol is (heb ik ook een keer gehad). het kan ook nog zijn dat je BT aanstaat (vreet ook stroom)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 14:03:
[...]

Eerst een paar keer helemaal ontladen, daarna goed opladen. Misschien is het stekkertje tijdens het laden een beetje verkeerd geschoten, waardoor hij niet helemaal is opgeladen. Zodra je de stekker eruit trekt geeft ie 3 streepjes aan terwijl hij dus eigenlijk nog niet helemaal vol is (heb ik ook een keer gehad). het kan ook nog zijn dat je BT aanstaat (vreet ook stroom)...
BT vreet niet veel stroom (wel een beetje), heb hem tegenwoordig altijd aanstaan... en merk niks van een verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
poesje schreef op 14 maart 2004 @ 13:46:
[...]

6 dollar verzendkosten naar het buitenland, maar als je "wogzpromo" invoert bij die coupon code, krijg je 15% korting op de artikelen die je wil :P
6 dollar verzendkosten, owww...dan koop ik hem hier wel ergens in NEderland, zo veel goedkoper is het dan niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 14 maart 2004 @ 14:07:
[...]

BT vreet niet veel stroom (wel een beetje), heb hem tegenwoordig altijd aanstaan... en merk niks van een verschil :)
Bij sommigen schijnt de accu dan toch sneller leeg te gaan, vooral in het begin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

altijd aan staan is ok wel grappig, kan ik je bluejacken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 14:03:
[...]

nee, dat is het niet. hij geeft zo'n melding van: opladen voltooid of iets dergelijks.
ik heb hem net een dag, misschien dat het daar aan liggt, alhoewel toen ie uit de doos kwam kon ik er langer mee doen dan nu na opladen.
ik speel er natuurlijk wel veel mee, daar zal het ook wel erg aan liggen.

-------------------------------

nog een vraagje. ik heb mijn mobiel niet ge unlocked, dus ik heb vodafone. ik kom er achter dat je 2 soorten tarieven hebt. (http://www.vodafone.nl/5_...131&actionid=518&cnid=294) welke vinden/lijken jullie het goedkoopst?

--------------------------------

en nog een vraagje: ik heb een paar mms-jes naar 2667 gestuurd (mms album), maar ik heb (nog) niks ontvangen. hoe lang duurt dit?

[ Voor 24% gewijzigd door rjongen op 14-03-2004 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
antennes kan je dan toch beter hier kopen:

http://www.stuntprijzen.com

daar is antenne 7,95 Euro zonder verzendkosten....

btw. voor de motorola V525 moet je toch de antenne hebben voor de V60 ofsow (want v525 staat niet in die lijst)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
rjongen schreef op 14 maart 2004 @ 14:18:
[...]
en nog een vraagje: ik heb een paar mms-jes naar 2667 gestuurd (mms album), maar ik heb (nog) niks ontvangen. hoe lang duurt dit?
Er zijn wat server problemen bij vodafone, dus heeft het je (waarschijnlijk) ook geld gekost.... terwijl je er niks voor terugkreeg

[ Voor 3% gewijzigd door poesje op 14-03-2004 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
MaStar schreef op 14 maart 2004 @ 14:31:
antennes kan je dan toch beter hier kopen:

http://www.stuntprijzen.com

daar is antenne 7,95 Euro zonder verzendkosten....

btw. voor de motorola V525 moet je toch de antenne hebben voor de V60 ofsow (want v525 staat niet in die lijst)?
't schijnt dat je dan nog steeds moet "tweaken" aan die antenne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 11:01
Weet iemand hoe ik m'n al m'n Outlook contacts (bestaan uit alleen naam + nummer) kan versturen naar de V525 ?
In 1x graag, want stuk voor stuk lukt wel, alleen is dat niet handig met 245 nummers. :/

Of bestaat er misschien een andere manier om je nummers te kopieren vanaf de PC ? Ik vind dit nergens terug in de handleidingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een spelletje naar je telefoon wilt kopieren, in welk mapje moet je het dan zetten: Audio of Pictures :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
is http://www.stuntprijzen.com betrouwbaar? heeft iemand al hier iets van afgeleverd gekregen? binne hoe lang krijg jeje pakketje thuis via rembours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 14:42:
Als je een spelletje naar je telefoon wilt kopieren, in welk mapje moet je het dan zetten: Audio of Pictures :?
Geen van beiden.. Waar wel? Lees het topic maar door (het staat iig meerdere keren in deel 2).

Succes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
poesje schreef op 14 maart 2004 @ 14:38:
[...]

't schijnt dat je dan nog steeds moet "tweaken" aan die antenne
wat versta jij onder tweaken? En aan die antenne van daydeal hoeft dat niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
hmd01 schreef op 14 maart 2004 @ 14:43:
is http://www.stuntprijzen.com betrouwbaar? heeft iemand al hier iets van afgeleverd gekregen? binne hoe lang krijg jeje pakketje thuis via rembours?
Ze schijnen betrouwbaar te zijn, als je eerdere posts leest...
heb er zelf ook een kabeltje besteld, maandag ff geld overmaken.... en dan wachten 8)
MaStar schreef op 14 maart 2004 @ 14:45:
[...]

wat versta jij onder tweaken? En aan die antenne van daydeal hoeft dat niet :?
met "tweaken" bedoel ik dat je moet vijlen, etc
en die van daydeal schijnen perfect te passen
(allemaal van horen zeggen, heb zelf nog geen besteld)

[ Voor 38% gewijzigd door poesje op 14-03-2004 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe laat ik me bt altijd aanstaan??
door zelf (handmatig) de energie op aan te zetten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die me kan helpen? ik wil dus weer een originele firmware op mn telefoon zetten....
weet iemand:

- of ik hem kan backuppen van een andere v525 zoja waarmee..
- Hoe ik de op motclub.com v525 firmware met het language pack combineer/samenvoeg
- Waar ik een kant klare v525 firmware weghaal
of tenslotte

- Een andere manier weet hoe ik mn camera weer laat werken...hij zegt nu telkens als ik camera open "Bezig, Herhaal" en dan gaat ie weer terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 14:53:
hoe laat ik me bt altijd aanstaan??
door zelf (handmatig) de energie op aan te zetten ofzo?
Inderdaad, je energie op "aan" zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
Uit het li-on verhaal begrijp ik dus dat ik mijn batterij niet de hele tijd op moet laten gaan tot het uiterst en dan weer op moet laden maa rdat ik hem beter gewoon elke dag in de stekker kan doen (ook al is hij nog niet leeg). Kan iemand dit bevestigen?

p.s.: ik wacht nog steeds op mijn daydeal bestelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 14:54:
iemand die me kan helpen? ik wil dus weer een originele firmware op mn telefoon zetten....
weet iemand:

- Hoe ik de op motclub.com v525 firmware met het language pack combineer/samenvoeg
of tenslotte

- Een andere manier weet hoe ik mn camera weer laat werken...hij zegt nu telkens als ik camera open "Bezig, Herhaal" en dan gaat ie weer terug...
'k heb ook een tijdje gezocht naar een backup van de originele v525 firmware/flex... kon er zo niks over vinden
het probleem met de camera was ergens anders al genoemd (bij howard, dacht ik), voortaan moet je eerst maar eens kijken wat er allemaal mee gebeurt bij andere mensen... en dan pas zelf proberen :P
heb je het bij howard al gevraagd,daar kunnen/mogen ze je waarschijnlijk wel helpen B)

't klinkt misschien lullig, maar 't is eigenschuld dat die camera het niet meer doet })

[ Voor 15% gewijzigd door poesje op 14-03-2004 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 14:54:
weet iemand:

of tenslotte

Hier mag niet over gepraat worden op dit forum....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

als je het goed doet....werkt alles gewoon. Fout gaat het bij diegene die of niet goed lezen of verkeerde volgorde :O
[b]poesje schreef op 14 maart 2004 @ 15:01:[/b

't klinkt misschien lullig, maar 't is eigenschuld dat die camera het niet meer doet })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 15:00:
[...]

Inderdaad, je energie op "aan" zetten..
dat klopt, maar dan ben je onbluejackbaar, je wordt immers niet gevonden. Het is gewoon voor als je je pc met je telefoon gepaired hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 15:32:
[...]

dat klopt, maar dan ben je onbluejackbaar, je wordt immers niet gevonden. Het is gewoon voor als je je pc met je telefoon gepaired hebt..
snap ik het dan verkeerd, of kun je dan nooit bleujacken met een V525 tenzij je toevallig binnen die 60 seconden zit dat ie te vinden is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
poesje schreef op 14 maart 2004 @ 14:37:
[...]

Er zijn wat server problemen bij vodafone, dus heeft het je (waarschijnlijk) ook geld gekost.... terwijl je er niks voor terugkreeg
en hoe kan ik dit terugkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 14 maart 2004 @ 15:47:
[...]

en hoe kan ik dit terugkrijgen?
Contacteer de helpdesk ofzo? :) Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
poesje schreef op 14 maart 2004 @ 15:39:
[...]

snap ik het dan verkeerd, of kun je dan nooit bleujacken met een V525 tenzij je toevallig binnen die 60 seconden zit dat ie te vinden is??
daqt klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus het heeft geen nut om je energie op ''aan'' te zetten??

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn telefoon gepairt met mijn pc. Maar ik heb geen 4 diensten. Ik mis OBEX Object Push on V525: Voor games. Kheb wel die andere 3 diensten. Iemand?? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 16:10:
Ik heb mijn telefoon gepairt met mijn pc. Maar ik heb geen 4 diensten. Ik mis OBEX Object Push on V525: Voor games. Kheb wel die andere 3 diensten. Iemand?? O-)
Zie tutorial over bluetooth in startpost.

edit:
Iets anders:
Blijkbaar heeft deze telefoon een limiet voor het aantal java applicaties dat geïnstalleerd mag zijn, ik heb nu 30 apps en ik krijg telkens de melding dat het geheugen vol is (is nog ruimte zat) en dat ik een ander applicatie maar moet verwijderen :(

[ Voor 32% gewijzigd door sunoke op 14-03-2004 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 16:08:
dus het heeft geen nut om je energie op ''aan'' te zetten??
Dat is alleen handig als je vaak naar je pc verzend ofzo. Je hoeft hem dan niet steeds op "vind mij"te zetten..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sunoke schreef op 14 maart 2004 @ 16:11:
[...]

Zie tutorial over bluetooth in startpost.

edit:

Iets anders:
Blijkbaar heeft deze telefoon een limiet voor het aantal java applicaties dat geïnstalleerd mag zijn, ik heb nu 30 apps en ik krijg telkens de melding dat het geheugen vol is (is nog ruimte zat) en dat ik een ander applicatie maar moet verwijderen :(
Heb ik al gedaan. Al die instellingen goedgezet maar ik krijg nog steeds geen OBEX Object Push on V525: Voor games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Bluetooth doet het weer :). Batterij d'r in en d'r uit was de truuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 16:16:
[...]

Heb ik al gedaan. Al die instellingen goedgezet maar ik krijg nog steeds geen OBEX Object Push on V525: Voor games
Welke dongle heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
[...]

Ook naar de tweede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
TerryC schreef op 14 maart 2004 @ 16:18:
Bluetooth doet het weer :). Batterij d'r in en d'r uit was de truuk.
Bij mij werkt het nu ook voor de tweede keer na een reset. :D nu maar hopen dat het zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Andere vraag, heeft iemand een programmaatje om in 1x het telefoonboek in te laden? Ik weet alleen dat Motorola Phone Service Tools, maar da's volgens mij alleen voor datakabel en bovendien niet gratis.

[ Voor 42% gewijzigd door TMC op 14-03-2004 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
[...]

Probeer dit is: als je die Object push standaard niet kan vinden (goed mogelijk)
ga naar de bluetooth setup wizard > i want to find a specific Bluetooth device and configure how this computer will use its services> telefoon selecteren (wel bt aan!)
en zet maar overal een vinkje! hopelijk heb je dezelfde interface...

@TerryC MPT werkt ook met BT, het is wel erg onstabiel bij mij....

Gebruikers van MPT, is bij jullie ook MPT zo instabiel...? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
[quote]TerryC schreef op 14 maart 2004 @ 16:24:
Andere vraag, heeft iemand een programmaatje om in 1x het telefoonboek in te laden?

volgensmij kan je al je contacten in outlook express ook via bussiness cards exchange ofzoow naar je gsm sturen... vanaf je bluetooth places

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Hehe deze is leuk : http://www.pcmweb.nl/nieuws/artikels/98920730014.htm + http://www.blueroots.org/ _/-\o_ Best stoer 8-)

Verder even melden dat ik gisteravond mijn eerste BlueJack heb gepleegd :P Was een Nokia 6310i >:)

/EDIT : Vergeten te melden : Het enige wat ik via Object Push kan verzenden zijn Business Cards ofzo :/ Geen Games :| HELP !!! :+

Midi's + MP3 + Plaatjes gaat echter perfect O+
TerryC schreef op 14 maart 2004 @ 17:30:
[...]
MPT werkt hier nu goed, ook gewoon stabiel geloof ik. Alles werkt prima, bedankt voor de tip :).
Kan het daarmee :? Effe Googlen dan maar :)

* nero355 heeft Deel II + Deel III + Dit deel gevolgd maar heeft nergens antwoorden gezien die bruikbaar zijn :?

[ Voor 62% gewijzigd door nero355 op 14-03-2004 17:32 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen mmsjes versturen of ze komen zo maar in me mms album van my vodafone moet je nog iets extra`s instellen ofzo dan alleen vodafone live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

robert-630 schreef op 14 maart 2004 @ 16:44:
[...]

Probeer dit is: als je die Object push standaard niet kan vinden (goed mogelijk)
ga naar de bluetooth setup wizard > i want to find a specific Bluetooth device and configure how this computer will use its services> telefoon selecteren (wel bt aan!)
en zet maar overal een vinkje! hopelijk heb je dezelfde interface...

@TerryC MPT werkt ook met BT, het is wel erg onstabiel bij mij....

Gebruikers van MPT, is bij jullie ook MPT zo instabiel...? :r
MPT werkt hier nu goed, ook gewoon stabiel geloof ik. Alles werkt prima, bedankt voor de tip :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand een programmatje oid gemaakt voor de moto? En met welk programma heb je dat gedaan/kan ik dat doen? Lijkt me wel cool om zoiets te maken (mits het niet téveel werk is :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 17:41:
Heeft er al iemand een programmatje oid gemaakt voor de moto? En met welk programma heb je dat gedaan/kan ik dat doen? Lijkt me wel cool om zoiets te maken (mits het niet téveel werk is :P)
Is gewoon Java ;) En Nee Hoor is niet veel werk :X :+ }) 7(8)7 B)

* nero355 heeft MPT al gevonden trouwens hopelijk werkt het en dan ook nog eens stabiel :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSI PC TO PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok...iemand die WEL weet hoe ik mijn camera het weer kan laten doen? als het over iets gaat wat hier niet gezegd mag worden mail me dan ff op yourney@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op 14 maart 2004 @ 17:45:
[...]

Is gewoon Java ;) En Nee Hoor is niet veel werk :X :+ }) 7(8)7 B)

* nero355 heeft MPT al gevonden trouwens hopelijk werkt het en dan ook nog eens stabiel :Y)
euh, dr is toch wel een goed script-programa voor? naja ik heb ff wat gezocht op google, en ga er tohc maar vanaf zien.. :P

edit: Maar maakt niemand anders hier programmatjes oid?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

nero355 schreef op 14 maart 2004 @ 17:05:
/EDIT : Vergeten te melden : Het enige wat ik via Object Push kan verzenden zijn Business Cards ofzo :/ Geen Games :| HELP !!! :+
Je moet de spelletjes op het Object Push icoontje slepen, dan gaat de BT adapter ze verzenden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

TerryC schreef op 14 maart 2004 @ 18:06:
[...]
Je moet de spelletjes op het Object Push icoontje slepen, dan gaat de BT adapter ze verzenden :).
Lukt niet :( Heb de MyCom Dongle, welke heb jij ?? Word er gek van |:( Ook via MPT kan ik niet veel doen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nero355 schreef op 14 maart 2004 @ 18:18:
[...]

Lukt niet :( Heb de MyCom Dongle, welke heb jij ?? Word er gek van |:( Ook via MPT kan ik niet veel doen :|
en accepteer je de bestandsoverdrachten wel op je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 18:42:
[...]

en accepteer je de bestandsoverdrachten wel op je telefoon?
Die melding komt niet eens :?

OK ik ben dom of jullie zeggen het verkeerd kan ook :P

Het is dus niet de bedoeling dat je de Games op het Icon bij My BT Places sleept maar in het sub-gedeelte "Entire BT Neighbourhood" :>

HET WERKT dus :7 O+

Thnx for The Info Dudes :)

[ Voor 39% gewijzigd door nero355 op 14-03-2004 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Mensen,

Kheb net een datakabel besteld :9 En zie jullie allemaal praten over verzenden en ontvangen van data naar de gsm, maar welke software gebruiken jullie?
En waar kan ik deze downloaden of kopen?

Grtz :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 19:41:
Hey Mensen,

Kheb net een datakabel besteld :9 En zie jullie allemaal praten over verzenden en ontvangen van data naar de gsm, maar welke software gebruiken jullie?
En waar kan ik deze downloaden of kopen?

Grtz :*)
Ga rest van topic en eerdere delen maar lezen, is al vaak genoeg gezegd!
(motclub)

edit:
zie net op stuntprijzen.net dat de prijs van usb-datakabels voor de v525 is gestegen van 10.00 naar 12.50... en nu incl. software

[ Voor 17% gewijzigd door poesje op 14-03-2004 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whehehe....sorry dat ik zo zeurde :9

Maar ik zocht MTP 1.23...kon t nie vinden |:(
Stond t net boven de 2.16 update 8)7 8)7 8)7

But thnx :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

Okee laatst post iemand foto's van zijn naar een v600 "veranderde" v525 en vroeg iemand waarom ie bij hem niet doorzichtig was en bij de persoon op de foto's foon wel.

Als het nog niet duidelijk was:
Transparant: geFx + GeFd
Niet-"":Alleen geFx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nanax schreef op 14 maart 2004 @ 20:57:
Okee laatst post iemand foto's van zijn naar een v600 "veranderde" v525 en vroeg iemand waarom ie bij hem niet doorzichtig was en bij de persoon op de foto's foon wel.

Als het nog niet duidelijk was:
Transparant: geFx + GeFd
Niet-"":Alleen geFx
Lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, mijn dongle werkt nu ook helemaal ;) ;) , Kben van merk verwisseld en alles werkt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wannanoow
  • Laatst online: 04-02 11:16
Ik las over iemand die er problemen mee had dat zijn scherm niet uit ging...

Ik weet niet of dit wat ik ga vertellen en of het probleem van die mensen al bekend is, maar ik vertel het leker toch :P

rechtsonderaan het schermje zit een soort 'bobbeltje'. Dit 'bobbeltje' drukt een knopje in als je je schermpje dichtklapt, waardoor je scherm uitgaat (druk er maar eens op met een stukje o.i.d.) Als je schermpje dus niet helemaal goed dichtgaat, of als dat knopje of dat 'bobbeltje' stuk is gaat je scherm dus niet uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wannanoow schreef op 14 maart 2004 @ 22:04:
Ik las over iemand die er problemen mee had dat zijn scherm niet uit ging...

Ik weet niet of dit wat ik ga vertellen en of het probleem van die mensen al bekend is, maar ik vertel het leker toch :P

rechtsonderaan het schermje zit een soort 'bobbeltje'. Dit 'bobbeltje' drukt een knopje in als je je schermpje dichtklapt, waardoor je scherm uitgaat (druk er maar eens op met een stukje o.i.d.) Als je schermpje dus niet helemaal goed dichtgaat, of als dat knopje of dat 'bobbeltje' stuk is gaat je scherm dus niet uit!!
Jup is al bekend :)

edit: er werd zelfs gedacht dat hij hem tever indrukte, dus gingen ze veilen enzo, maar mocht niet baten :P gewoon omwisselen die telefoons..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wannanoow
  • Laatst online: 04-02 11:16
Allerlei mensen vertellen hier trouwens over hun bluejack-ervaringen, maar er wordt ook verteld dat het alleen kan als iemand zijn telefoon op 'vind mij' heeft staan...

dit komt toch maar sporadisch voor? Het is mij ook nog nooit gelukt iemand te vinden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

wannanoow schreef op 14 maart 2004 @ 22:07:
Allerlei mensen vertellen hier trouwens over hun bluejack-ervaringen, maar er wordt ook verteld dat het alleen kan als iemand zijn telefoon op 'vind mij' heeft staan...

dit komt toch maar sporadisch voor? Het is mij ook nog nooit gelukt iemand te vinden... :(
Nee kijk dat "Vind Mij" is alleen bij de V525 zelf alle andere en meeste telefoons hebben zoiets niet dus die staan heel de tijd "open" zeg maar ;)

Maar iemand kunnen BlueJacken is best moeilijk denk ik op het moment omdat niet zo veel toestellen het hebben alleen een kleine "groep" zeg maar :)

* nero355 had geluk aan de andere kant dus dat is ook een factor :P

/EDIT : Vergeten te vragen :

Als je een Game kopieert/installeert en tijdens een van de 2 een ERROR krijgt van de telefoon zelf wordt die Game of wat er van gekopieert is automatisch verwijderd door de GSM zelf :? Lijkt me wel zo handig :)

[ Voor 18% gewijzigd door nero355 op 14-03-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DetoR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-08 14:03
dus als je flasht naar v600 kunnen er wel meer.. hmm
O-)

aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag maar in de startpost staat iets over Bluejacken. Je moet een nieuw telefooncontact maken. Waar doe je dat?? Ben ik nou zo dom?? :?

Oww, telefoonboek :9

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 22:28:
Misschien een domme vraag maar in de startpost staat iets over Bluejacken. Je moet een nieuw telefooncontact maken. Waar doe je dat?? Ben ik nou zo dom?? :?
Wacht dacht je van in je telefoonboek???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 22:29:
[...]

Wacht dacht je van in je telefoonboek???
Sorry :9 , idd het werkt. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar heb jij het om deze tijd ooit getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 21:57:
Oke, mijn dongle werkt nu ook helemaal ;) ;) , Kben van merk verwisseld en alles werkt!!
god dammit en ff weggeweest en 16 kantjes te lezen.

Ben ik echt een van de weinige die goede ervaring heb met MSI? Bij mij deed alles het in 1 keer. Ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pang schreef op 14 maart 2004 @ 23:04:
[...]

god dammit en ff weggeweest en 16 kantjes te lezen.

Ben ik echt een van de weinige die goede ervaring heb met MSI? Bij mij deed alles het in 1 keer. Ach ja.
Bij MSI vind hij mijn OBEX Object Push niet. En hij kapte er steeds mee. Nu heb ik EPOX. Alles werkt in één keer. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan Tha Nelis

Ga jij hem ook al flashen naar de V600. Als iedereen het doet en het bevalt goed vind ik het ook wel de moeite waard.

Jij hebt er toch ook geen spijt van Silitek??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 22:44:
waar heb jij het om deze tijd ooit getest
Er zijn bij ons meerdere mobieles in huis. Dus..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 Niekyfreaky

Kdenk t wel....Maar ik gaat niet alles zelf doen :*)
Ik heb een maat die werk bij vodafone en die kan er heel veel mee zegt ie duz :9
Dat komt wel goed... 8)
Ik gebruik me datakabel voor ringtones, wallpapers, gamez, enz....

Grtz
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 23:47:
Aan Tha Nelis

Ga jij hem ook al flashen naar de V600. Als iedereen het doet en het bevalt goed vind ik het ook wel de moeite waard.

Jij hebt er toch ook geen spijt van Silitek??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 23:57:
2 Niekyfreaky

Kdenk t wel....Maar ik gaat niet alles zelf doen :*)
Ik heb een maat die werk bij vodafone en die kan er heel veel mee zegt ie duz :9
Dat komt wel goed... 8)
Ik gebruik me datakabel voor ringtones, wallpapers, gamez, enz....

Grtz

[...]
Had ik maar zo'n vriend bij Vodafone!! : :'( Ik gebruik alleen BlueTooth. Ik ga het niet zelf proberen voordat ik hem sloop. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff een paar hints voor mensen met de Mycom BT dongle + Widcomm software (onder WinXP):

-bij de installatie van de Widcomm sw, moet je aan het begin, bij de melding van windows dat het programma geen geldig certificaat etc. heeft, op 'Cancel' drukken. Hierdoor zal hij bij elke driver/onderdeel van de installatie, vragen of -ie t moet installeren (je kunt hier bij sommige dingen gerust voor nee kiezen, bijv. modem drivers etc.). Nu is het allerlaatste onderdeel van belang: de 'LAN Access Server Drivers'... 1 goede tip: installeer deze niet als je over een LAN mbv. bijv. een router/hub het internet op gaat. Bij mij gooide die dan de sockets om en gaf me een nieuw IP-adres, en dat is niet goed. U zijt gewaarschuwd... :)

-voor de mensen die problemen hebben om een volgende keer te bluetoothen, niet meer 'vind mij' doen, is niet nodig: zet gewoon je 'Energie' op aan, je PC is immers al gepaired met je foon. En als ie tijdens overzetten ff niet reageerd, eerst ff F5 rammen in je Bluetooth Locaties, doet af en toe ook wonderen :)

Hopelijk heeft iemand hier iets aan, mijn cheap-ass dongle loopt als een zonnetje hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op 13 maart 2004 @ 11:06:
Nog eentje in volle glorie incl mini antenne _/-\o_

toch mooi z'n V600 ;)

[afbeelding]
Silitek, met welke camera heb je dit gemaakt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 00:25:
[...]

Iig niet met een v500 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Sony cybershot v505f, semi-pro digicamera
kan hiermee ook korte filmpies mee maken....en die werken perfect op m'n foon >:)
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 00:25:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
1 ding is zeker, deze telefoon is echt 100x mooier zonder stickers en zonder die grote antenne...._/-\o_

* nu alleen nog een mini-antenne kopen :o *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

nero355 schreef op 14 maart 2004 @ 22:10:
[...]

Nee kijk dat "Vind Mij" is alleen bij de V525 zelf alle andere en meeste telefoons hebben zoiets niet dus die staan heel de tijd "open" zeg maar ;)

Maar iemand kunnen BlueJacken is best moeilijk denk ik op het moment omdat niet zo veel toestellen het hebben alleen een kleine "groep" zeg maar :)

* nero355 had geluk aan de andere kant dus dat is ook een factor :P

/EDIT : Vergeten te vragen :

Als je een Game kopieert/installeert en tijdens een van de 2 een ERROR krijgt van de telefoon zelf wordt die Game of wat er van gekopieert is automatisch verwijderd door de GSM zelf :? Lijkt me wel zo handig :)
Valt wel mee, ik was gisteren op een beurs en 1x vond ik 12 andere Bluetooth toestellen binnen een straal van 10 meter. Bijna allemaal Nokia 6310i's :P.

[ Voor 4% gewijzigd door TMC op 15-03-2004 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Nog een vraagje voor de mensen met die actie:

Je hebt 2 enveloppen, 1tje waar je 10 euro belte goed kan krijgen, en 1 grote envelop met 60 Euro beltegoed.

Maar moet je die alle 2 los versturen of moet je die envelop van 10 euro bij in die grote envelop van 60 Euro doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

alles in 1 envelop doen
MaStar schreef op 15 maart 2004 @ 08:37:
Nog een vraagje voor de mensen met die actie:

Je hebt 2 enveloppen, 1tje waar je 10 euro belte goed kan krijgen, en 1 grote envelop met 60 Euro beltegoed.

Maar moet je die alle 2 los versturen of moet je die envelop van 10 euro bij in die grote envelop van 60 Euro doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! Me moeder belde net, me telefoon is bezorgd! Kan ik hem gelijk gebruiken ( bedoel of moet ik de accu eerst opladen?) Ik heb via de vodafone site besteld, het beltegoed word automatisch er op gezet?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.