Het Grote Motorola V500/V525 Topic [IV]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.310 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikhebhemikhebhemikhebhem!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 11:46:
Ikhebhemikhebhemikhebhem!!! :*)
Lol, dat hoeven we niet te melden hoor :P

Maar ik ga zo even naar de Dixons om me telefoon in te ruilen voor een goed werkende (knopjes aan de zijkant doen t niet goed :( )

Het valt me ook op dat je bestanden makkelijk kan verzenden met de groene telefoon-toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik wat heb gevonden wat een paar mensen zochten. Het programma werkt volgens mij alleen in combinatie met een datakabel. Met het programma kan je je telefoonboek-contacten beheren.

Download hier

Ook heb ik dit programma gevonden, werkt ook alleen met datakabel.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan53xx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-03-2024
na deze topics doorgelezen te hebben ben ik toch wel op zoek naar deze telefoon.
Ik heb zo ongeveer alle winkels in omgeving utrecht / den bosch afgebeld maar tot op heden nog geen resultaat.
Overal uitverkocht.

Is er hier toevallig niet iemand die er nog 1 kan aankomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07-2024

V525

.

DjStefan schreef op 15 maart 2004 @ 12:22:
na deze topics doorgelezen te hebben ben ik toch wel op zoek naar deze telefoon.
Ik heb zo ongeveer alle winkels in omgeving utrecht / den bosch afgebeld maar tot op heden nog geen resultaat.
Overal uitverkocht.

Is er hier toevallig niet iemand die er nog 1 kan aankomen?
De actie loopt tot de 31e, maar ze zijn idd overal al uit verkocht en dan de wachtlijsten nog! Als je zeker weer dat je hem nergens meer kan krijgen dan kan je hem nog altijd kopen bij markplaats voor ongeveer dezelfde prijs. Slimme handelaars :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan53xx
V525 schreef op 15 maart 2004 @ 12:46:
[...]

De actie loopt tot de 31e, maar ze zijn idd overal al uit verkocht en dan de wachtlijsten nog! Als je zeker weer dat je hem nergens meer kan krijgen dan kan je hem nog altijd kopen bij markplaats voor ongeveer dezelfde prijs. Slimme handelaars :P
Tsja wachtlijst van 70 personen in den bosch alleen al :S
schiet idd niet echt op.
En op marktplaats.. beetje triest.. mensen kopen die dingen op omdat ze weten dat ze uitverkocht zijn en er dan nog winst op willen maken.
Maargoed, mocht iemand zijn toestel kwijt willen, dan hou ik me aanbevolen . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V525 schreef op 15 maart 2004 @ 12:46:
[...]

De actie is al stopgezet hoor, wegens overweldigende vraag. Nu voor mensen op wachtlijsten maar hopen dat er nog ergens een paar in een magazijn liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan53xx
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 13:37:
[...]

De actie is al stopgezet hoor, wegens overweldigende vraag. Nu voor mensen op wachtlijsten maar hopen dat er nog ergens een paar in een magazijn liggen. :)
Ik heb net gebeld met Vodafone uit Oosterhout.
Deze man zegt dat motorola zo goed als heeft toegezegd de telefoon weer in productie te nemen.
Wanneer dit gaat gebeuren is onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is die al eerder aan bod gekomen maar ik kan het niet vinden: BT werkt goed. Ik kan er plaatjes mee kopieren naar een foon. Dat kan toch ook met spelletjes?? En: Als ik op contacten zoek, vind hij mijn vriends V525. Maar dan klik ik erop en kan hij opeens niet verbinden. Weet iemand hier nog iets van?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk ze zouden gek wezen om niet hiermee door te gaan!, Gelukkig heb ik hem vandaag! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het kloppen dat de site: http://v525.com.sapo.pt/ half plat ligt?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij doet ie het gewoon dus zal wel weer goed zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan53xx
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 14:13:
Tuurlijk ze zouden gek wezen om niet hiermee door te gaan!, Gelukkig heb ik hem vandaag! ;)
Heb jij hem besteld toendertijd of niet?
Ben ik wel benieuwd naar.
Welk filiaal was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 12:22:
Ik denk dat ik wat heb gevonden wat een paar mensen zochten. Het programma werkt volgens mij alleen in combinatie met een datakabel. Met het programma kan je je telefoonboek-contacten beheren.

Download hier

Ook heb ik dit programma gevonden, werkt ook alleen met datakabel.
Met de motorola mobile phone tools kun je ook al je contacten in outlook syncen, evenals je kalender. Het programma is te downloaden van motclub.com. Dit programma werkt ook met bluetooth (zoals eerder aangegeven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pang schreef op 14 maart 2004 @ 23:04:
[...]

god dammit en ff weggeweest en 16 kantjes te lezen.

Ben ik echt een van de weinige die goede ervaring heb met MSI? Bij mij deed alles het in 1 keer. Ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj Stefan, had hem de 5e via internet besteld en vandaag in huis. Ik hoop voor je dat je aan nog 1tje kan komen… 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand met een datakabel al geprobeerd om een ander startop/aflsuit logo te installeren? Het kan namelijk met PST 6.7.
Via bluetooth kan t niet :(, kmoet nog even wachten op me kabel :D

Btw: http://v525.com.sapo.pt/ is flink ge-update en geordend

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 15:01:
Heeft iemand met een datakabel al geprobeerd om een ander startop/aflsuit logo te installeren? Het kan namelijk met PST 6.7.
Via bluetooth kan t niet :(, kmoet nog even wachten op me kabel :D

Btw: http://v525.com.sapo.pt/ is flink ge-update en geordend
Alleen kan hij de helft van de pagina's niet vinden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is die al eerder aan bod gekomen maar ik kan het niet vinden: BT werkt goed. Ik kan er plaatjes mee kopieren naar een foon. Dat kan toch ook met spelletjes??

En: Als ik op contacten zoek, vind hij mijn vriends V525. Maar dan klik ik erop en kan hij opeens niet verbinden. Weet iemand hier nog iets van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 15:09:
Volgens mij is die al eerder aan bod gekomen maar ik kan het niet vinden: BT werkt goed. Ik kan er plaatjes mee kopieren naar een foon. Dat kan toch ook met spelletjes??

En: Als ik op contacten zoek, vind hij mijn vriends V525. Maar dan klik ik erop en kan hij opeens niet verbinden. Weet iemand hier nog iets van??
Dubbelpost... |:(

Jouw vriend moet ook de bestandsoverdracht accepteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 15:10:
[...]

Dubbelpost... |:(

Jouw vriend moet ook de bestandsoverdracht accepteren..
Ja, dat doet hij ook. Maar hij kan niet verbinden. Andersom trouwens ook niet. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoeken naar jouw vriends v525 rechtermuisklik pair device? of als je ook de sitecom hebt: bluetooth setup wizard -> i want to find a specific blueooth device and configure how this computer will use it services -> dan gaat ie zoeken, klik zijn v525 aan -> vink OBEX object push en OBEX file transver aan, dan vraagt ie een pincode om te pairen , vul die ook in op zijn v525 en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 15:12:
[...]

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 15:12:
[...]

Ja, dat doet hij ook. Maar hij kan niet verbinden. Andersom trouwens ook niet. :|
Dat is wel een heel vaag probleem. Telefoons al een keer opnieuw gestart?
Vage post 8)7 , heb je wel vaker. Moeite met drukken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 15:17:
zoeken naar jouw vriends v525 rechtermuisklik pair device? of als je ook de sitecom hebt: bluetooth setup wizard -> i want to find a specific blueooth device and configure how this computer will use it services -> dan gaat ie zoeken, klik zijn v525 aan -> vink OBEX object push en OBEX file transver aan, dan vraagt ie een pincode om te pairen , vul die ook in op zijn v525 en klaar!
Nee, via pc lukt het wel. Maar van telefoon naar telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 15:22:
[...]

Dat is wel een heel vaag probleem. Telefoons al een keer opnieuw gestart?

[...]

Vage post 8)7 , heb je wel vaker. Moeite met drukken? ;)
Ja, dat helpt niet. Lijkt me sterk dat het een foutje is, anders is het wel heel toevallig als wij het allebei hebben.

Trouwens, hoe verstuur jij games met bt van de ene v525 naar de andere??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij jullie allebij elkaar uit apparaat historie verwijderen en dan opnieuw proberen misschien helpt dat? ik had ook eens een keer bij een andere v525 en toen hielp allebij mobiel opnieuw opstarten al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 15:30:
[...]

Ja, dat helpt niet. Lijkt me sterk dat het een foutje is, anders is het wel heel toevallig als wij het allebei hebben.

Trouwens, hoe verstuur jij games met bt van de ene v525 naar de andere??
Games versturen kan niet van v525-->v525.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 15:33:
bij jullie allebij elkaar uit apparaat historie verwijderen en dan opnieuw proberen misschien helpt dat? ik had ook eens een keer bij een andere v525 en toen hielp allebij mobiel opnieuw opstarten al geprobeerd?
Als ik zoek vind hij hem wel weer opnieuw, dat is niet het probleem. Maar dan klik je op verbinden. Dan lukt het niet. :? Plaatjes enzo naar elkaar kopieren gaat wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 15:34:
[...]

Games versturen kan niet van v525-->v525.
oow, maar wat moet je te zien krijgen al wil je verbinden met die andere??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verweideren van standaard plaatjes: Ik sla een kladblok op als Sky.gif en het plaatje is nog niet weg! :? Waar moet je het kladblok openen. Ik doe gewoon in het beginscherm pijltje naar recht-> kladblok.

Is dit de goede maar?? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 16:19:
Het verweideren van standaard plaatjes: Ik sla een kladblok op als Sky.gif en het plaatje is nog niet weg! :? Waar moet je het kladblok openen. Ik doe gewoon in het beginscherm pijltje naar recht-> kladblok.

Is dit de goede maar?? :X
3 post achter elkaar, rechtsboven zit een potloodje omte editen..

Maar stuur je het bestand wel naar je telefoon? Tevens moet je letten op de hoofdletters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 15:54

Mad_Demon

de dokter

Ben net even de plaatselijke winkelstraat in gedoken om een datakabeltje te kopen, maar geen enkele winkel heeft ze :?
De V-serie bestaat toch al veel langer dan vandaag :?

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Iemand al orginele V600 behuizingen gespot?
Naast de software wil ik nu natuurlijk ook de looks van de V600 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Chaser2600 schreef op 15 maart 2004 @ 16:31:
Iemand al orginele V600 behuizingen gespot?
Naast de software wil ik nu natuurlijk ook de looks van de V600 ;)
Mm, past de v600-cover dan gewoon op de v525? Lijkt me niet, de vormen zijn echt anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 16:22:
[...]

3 post achter elkaar, rechtsboven zit een potloodje omte editen..

Maar stuur je het bestand wel naar je telefoon? Tevens moet je letten op de hoofdletters.
Thx, Nu snap ik het. Ik maakte een kladblok op mijn telefoon aan. Het werkt :*) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 16:32:
[...]

Mm, past de v600-cover dan gewoon op de v525? Lijkt me niet, de vormen zijn echt anders..
Volgens mij valt dat wel mee ( heb ze nog niet langs elkaar gezien :p )
Maar de camera, display en knopjes op de zijkant zitten zover ik kan oordelen
wel op de zelfde plaats.
En als je het niet probeert zul je het nooit weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Volgens mij niet, wat ik er van kan maken is dat het motorola logotje lager zit op de cover van de 525.

Groot plaatje V600

Waar zijn trouwens die spleten voor aan de zijkant van de klep van de 525?

"Those are speed-holes, they make the phone go faster :+ "

[ Voor 33% gewijzigd door Mad_Demon op 15-03-2004 16:46 ]

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
De vorm is inderdaad verschillend, maar dit verschilt alleen omdat de cover verschilt volgens mij. Het zou dus mogelijk kunnen zijn om een v600 look a like cover te maken voor de v500. Dan zouden ze echter de complete behuizing moeten namaken, ik weet niet of je deze wel los kan halen. tis wel een idee om alleen een v600 like front cover te maken. Zou ook wel voldoende te zijn.
@mad_demon: dat moto logotje zit aan de cover vast, maakt dus geen verschil.

Ik heb trouwens mijn chrome cover van daydeal.com ontvangen samen met 2 mini antennes! Kwaliteit is goed: holleboom zal een paar pics op zijn webspace plaatsen binnenkort!

[ Voor 8% gewijzigd door ppleeuw op 15-03-2004 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Mad_Demon schreef op 15 maart 2004 @ 16:45:
Volgens mij niet, wat ik er van kan maken is dat het motorola logotje lager zit op de cover van de 525.
Klopt maar denk niet dat dat logootje uitmaakt of de behuizing wel of niet past ;)
Iemand een foto waar ze alle 2 op staan?

edit:
Volgens de specificaties op mobile-review zijn ze even groot.

[ Voor 10% gewijzigd door AP3X op 15-03-2004 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ppleeuw schreef op 15 maart 2004 @ 16:49:
De vorm is inderdaad verschillend, maar dit verschilt alleen omdat de cover verschilt volgens mij. Het zou dus mogelijk kunnen zijn om een v600 look a like cover te maken voor de v500. Dan zouden ze echter de complete behuizing moeten namaken, ik weet niet of je deze wel los kan halen. tis wel een idee om alleen een v600 like front cover te maken. Zou ook wel voldoende te zijn. Ik heb trouwens mijn chrome cover van daydeal.com ontvangen samen met 2 mini antennes. Kwaliteit is goed: holleboom zal een paar pics op zijn webspace plaatsen binnenkort!
Binnenkort? Ze zijn er al :P

Hier een paar te vinden: er komen nog meer:

http://pictures.care2.com/view/1/200938903

Btw: voortaan wel je handjes wassen, al die vette vlekken :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
tja, het blijft natuurlijk (plastic :X ) chroom :P vlekken zie je in het echt veel minder als op de pic, damn die goeie kwaliteit van mijn a70 })

[ Voor 6% gewijzigd door ppleeuw op 15-03-2004 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Erg :9~ B)

Hoe duur :? En ehh....... moeilijk om te plaatsen ?? Hoe heb je die oude verwijderd ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Waarom zit er dan een gat in de covers voor het logo?

Afbeeldingslocatie: http://www.daydeal.com/motv400/v500blkbfp2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nergens een sms-bevestiging vinden van de V525. Weet iemand hoe dat zit?:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
check daydeal.com voor de prijzen. Cover kostte 13 dollar en mini antennetjes 9 per stuk ofzo. Het plaatsen is relatief gemakkelijk: schroefjes eruit en beetje loswrikken die handel en dan de nieuwe erin klikken.

Wat betreft dat gat: dat is zodat ze geen metalen logotje mee hoeven te leveren met de cover (je kan dan die van je ouwe cover daarin zetten)

[ Voor 26% gewijzigd door ppleeuw op 15-03-2004 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Mad_Demon schreef op 15 maart 2004 @ 16:59:
Waarom zit er dan een gat in de covers voor het logo?

[afbeelding]
Als dat logootje het enige probleem is wat ik tegen kom... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Ik heb oog voor detail (soms iets te veel :+ )

Maar goed, ppleeuw heeft het mysterie opgelost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppleeuw schreef op 15 maart 2004 @ 17:00:
check daydeal.com voor de prijzen. Cover kostte 13 dollar en mini antennetjes 9 per stuk ofzo. Het plaatsen is relatief gemakkelijk: schroefjes eruit en beetje loswrikken die handel en dan de nieuwe erin klikken.

Wat betreft dat gat: dat is zodat ze geen metalen logotje mee hoeven te leveren met de cover (je kan dan die van je ouwe cover daarin zetten)
misschien domme vraag, maar waar zie jij die schroefjes? Die zie ik echt nergens zitten hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
hehe, heb ik ook uit moeten zoeken. als je je tel openklapt, zie je 4 plastic rondjes zitten. Deze kan je eruit halen met een spelt, en daaronder zitten schroefjes :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die spleetjes aan de zijkant dienen als microfoon als je hem op speaker zet en dan dichtklapt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 17:00:
Ik kan nergens een sms-bevestiging vinden van de V525. Weet iemand hoe dat zit?:-)
berichten -> outbox -> menu toets -> berichtstatus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel smskes krijgen jullie in de inbox ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppleeuw schreef op 15 maart 2004 @ 17:08:
hehe, heb ik ook uit moeten zoeken. als je je tel openklapt, zie je 4 plastic rondjes zitten. Deze kan je eruit halen met een spelt, en daaronder zitten schroefjes :*)
ooh, zitten daaronder schroefjes :P ik d8 voo rbescherming ofzo 8)7
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 17:16:
16. Dit is dé reden waarom ik ga flashen, word daar helemaal gestoord van.. (naja, + dat die live knoppen wegzijn :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 17:16:
iets van 199 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de standaard fabrieksplaatjes aan het verweideren. Ik heb de *.gif en *.jpg al verwijderd. Maar ik kan de EMS plaatjes niet verwijderen zoals STER, KNIPOOG, WOW!, ik heb al geprobeerd op te slaan als *.ems *.wbmp *.bmp. Maar hij vervangt ze niet.
PS. Bij de link in de startpost zijn de namen in het engels. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet jij waar je hem kan flashen? mag je waarschijnlijk nie posten wil je anders ff mailen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 17:18:
Ik ben de standaard fabrieksplaatjes aan het verweideren. Ik heb de *.gif en *.jpg al verwijderd. Maar ik kan de EMS plaatjes niet verwijderen zoals STER, KNIPOOG, WOW!, ik heb al geprobeerd op te slaan als *.ems *.wbmp *.bmp. Maar hij vervangt ze niet.
bij mij werkte het om ze ook in het engels te vervangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 17:18:
je moet ze ook gewoon zo laten als in het engels. Alle files zijn engels genaamd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 17:14:
[...]

berichten -> outbox -> menu toets -> berichtstatus :)
Maar ik bedoel eigenlijk zoals ze zijn bij de Nokia's. Dan stuurt hij automatisch een sms terug als iemand 'm ontvangen heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 17:28:
[...]

Maar ik bedoel eigenlijk zoals ze zijn bij de Nokia's. Dan stuurt hij automatisch een sms terug als iemand 'm ontvangen heeft....
nope kan niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:53
wat houdt flashen eigenlijk in? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dank je! Jammer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MaStar schreef op 15 maart 2004 @ 17:30:
wat houdt flashen eigenlijk in? :?
Als je het over de legale manier hebt: je firmware van je telefoon veranderen. Eigenlijk een nieuw OS er op zetten.

Maar over illegale manier mag hier niet over gesproken worden.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DetoR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-08 14:03
hoelang duurd het voordat je de spullen van daydeal binnen hebt?

aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 17:22:
[...]

je moet ze ook gewoon zo laten als in het engels. Alle files zijn engels genaamd...
Oké, het werkt idd. Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke oke, ik dus 15/16, jij hebt hem geflashed dus, ik moet daar ook maar is aan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wannanoow
  • Laatst online: 04-02 11:16
Is het mogelijk om op een of andere manier via bluetooth een spelletje naar een andere motorola v525 te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
zie vorige pagina : NEE 8)7
LEZEN voordat je blaat.....

offtopic:
niet om the te beledigen ofzo maar je meot toch eens leren leze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er toevallig ook iemand of er keykords voor de Motorola V525 verkrijgbaar zijn ( Net zoals Samsung heeft ) ???
En iemand al een online webshop gevonden waar ze meer en mooiere covers verkope???
Ik kan namelijk geen mooie vinden :'(

Grtz 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 18:10:
Weet er toevallig ook iemand of er keykords voor de Motorola V525 verkrijgbaar zijn ( Net zoals Samsung heeft ) ???
En iemand al een online webshop gevonden waar ze meer en mooiere covers verkope???

Grtz 8)
Lijkt me niet, je kan hem nergens aan bevestigen, en de v525 is (lijkt mij iig) veel te zwaar.

edit: ok.. dat oogje.. was nog niet helemaal wakker ofzo denk ik O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 18:10:

Grtz 8)
Al eens op daydeal gekeken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 18:13:
[...]

Lijkt me niet, je kan hem nergens aan bevestigen, en de v525 is (lijkt mij iig) veel te zwaar.
Hoe bedoel je nergens aan bevestigen, er zit bovenop een mooi oogje waar zo'n koordje aan kan hoor :)

@Silitek, kun je die mooie EO wall even online zetten? Of anders even zeggen waar je dat soort wallpapers kan halen. Ik kan namelijk de stijl niet vinden, het is toch iets van art?

[ Voor 24% gewijzigd door Mad_Demon op 15-03-2004 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 18:13:
[...]

Er zit een oogje tussen de antenne en de microfoonaansluiting hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 18:40:
[...]

Er zit een oogje tussen de antenne en de microfoonaansluiting hoor :)
Head-set aansluiting bedoel je ;)

En zover ik weet zijn er geen andere shops te vinden die covers verkopen.
Maar volgens mij kan je, als je een beetje creatief bent, je cover zelf schilderen.

Als je de dopjes naast je beeldscherm weg haalt kun jeje cover losmaken en dus schilderen oid. Ik ga er zelf niet aan beginnen, maar t kan :) Ik zag trouwens iemand die deze faceplate zelf had gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/v500blackfaceplate.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 18:48:
[...]

Head-set aansluiting bedoel je ;)

En zover ik weet zijn er geen andere shops te vinden die covers verkopen.
Maar volgens mij kan je, als je een beetje creatief bent, je cover zelf schilderen.

Als je de dopjes naast je beeldscherm weg haalt kun jeje cover losmaken en dus schilderen oid. Ik ga er zelf niet aan beginnen, maar t kan :) Ik zag trouwens iemand die deze faceplate zelf had gemaakt:

[afbeelding]
wat is dat driehoekje in het display??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BonBon schreef op 15 maart 2004 @ 18:58:
[...]

wat is dat driehoekje in het display??
Moet je in je gebruiksaanwijzing kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Er was iemand (in deel II of III) waarbij het oogje van z'n keykord was afgebroken.

1. is dat zo'n zwakke bevestiging? (kwil niet dat m'n gsm op de grond valt)
2. hoe vervang je dan die cover? Als ik het goed zie dan bestaat de gsm uit 3 aparte delen (klepje niet meegerekend). Wat je los kan kopen zijn de top (klepje) en bodem (batterijplaatje), maar niet het "tussenstuk".

[ Voor 9% gewijzigd door BonBon op 15-03-2004 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 19:14:
[...]

Moet je in je gebruiksaanwijzing kijken ;)
Niet gevonden, niet goed gezocht? Wat betekent t nou? Roaming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 19:17:
[...]

Niet gevonden, niet goed gezocht? Wat betekent t nou? Roaming?
zit ik ook net over na tedenken. misschien hier iets aan??

roam
I onovergankelijk werkwoord
(om)zwerven

II overgankelijk werkwoord
af-, doorzwerven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb mn telefoontjuh nu sinds vrijdag en t is echt een super telefoon!!!!!! heb nu ook eindelijk door hoe k moet Bt-en! echt super!!!!!!!!
Maar toch nog 1 vraagje.......iedereen heeft t over software voor t datakabeltje.....maar welke software is nou echt goed? en waar kan k t downloaden??k maak gebruik van een V60 kabeltje

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Lukt het jullie om email te gebruiken?, dus via berichten, niet via live mail button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dolby schreef op 15 maart 2004 @ 19:28:
Lukt het jullie om email te gebruiken?, dus via berichten, niet via live mail button.
Hep je je wel al voor Live aangemeld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 19:21:
heb mn telefoontjuh nu sinds vrijdag en t is echt een super telefoon!!!!!! heb nu ook eindelijk door hoe k moet Bt-en! echt super!!!!!!!!
Maar toch nog 1 vraagje.......iedereen heeft t over software voor t datakabeltje.....maar welke software is nou echt goed? en waar kan k t downloaden??k maak gebruik van een V60 kabeltje
Eerst lezen ipv blaten. Laatste keer:

www.motclub.com is alles te vinden. Als je spaans moeilijk vindt, vertaal je m met babelfish oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 19:19:
[...]

zit ik ook net over na tedenken. misschien hier iets aan??

roam
I onovergankelijk werkwoord
(om)zwerven

II overgankelijk werkwoord
af-, doorzwerven
Ik weet wel wat roaming betekent, maar wat betekent t icoontje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 19:31:
[...]

Ik weet wel wat roaming betekent, maar wat betekent t icoontje?
Moet je de bladzijde waar dat plaatje staat ff omslaan. Daar word het uitgelegd:

Geeft aan dat de mobiele telefoon een netwerksysteem buiten het basisnetwerk zoekt of gebruikt. ;)

Dit bedoel je toch?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 19:30:
[...]

Hep je je wel al voor Live aangemeld??
uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Laatst online: 23-02-2015
ik heb ook weer eens een vraag...

ik speel wel eens spelletjes met mijn v525, maar ook al heb ik het geluid uitstaan, als ik een spelletje start geeft ie gewoon geluid. Als ik dan in het spelletje het geluid uitzet, dan is het de volgende keer als ik het weer opstart weer met geluid, terwijl ik het standaard zonder geluid wil (voor in de klas...)
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

rjongen schreef op 15 maart 2004 @ 19:47:
ik heb ook weer eens een vraag...

ik speel wel eens spelletjes met mijn v525, maar ook al heb ik het geluid uitstaan, als ik een spelletje start geeft ie gewoon geluid. Als ik dan in het spelletje het geluid uitzet, dan is het de volgende keer als ik het weer opstart weer met geluid, terwijl ik het standaard zonder geluid wil (voor in de klas...)
bedankt
Heb ik ook last van :D Gelukkig heb ik Tetris + Splinter Cell 2 + Schaken + Poker + Pacman en nog wat zut :P Alleen bij 1 of 2 spellen last van namelijk ;)

Maar een oplossing zou leuk zijn :7

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op 15 maart 2004 @ 19:51:
[...]

Heb ik ook last van :D Gelukkig heb ik Tetris + Splinter Cell 2 + Schaken + Poker + Pacman en nog wat zut :P Alleen bij 1 of 2 spellen last van namelijk ;)

Maar een oplossing zou leuk zijn :7
menu, instellingen, java instellingen, applic. volume ;)

en weet iemand de bestands naam van sombrero want gewoon Sombrero.mp3 is het niet dat ding is namelijk 137kb :? (en vaag :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 20:10:
[...]

en weet iemand de bestands naam van sombrero want gewoon Sombrero.mp3 is het niet dat ding is namelijk 137kb :? (en vaag :P )
Dat zou je denken maar helaas de games hebben iets anders in gedachten als je ze start :P

En die sombrero zal wel een ringtone zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is ie ook maar in die totural ofzo staat dat ie ondekt heeft dat je ringtone en afbeeldingen kan deleten:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 20:19:
dat is ie ook maar in die totural ofzo staat dat ie ondekt heeft dat je ringtone en afbeeldingen kan deleten:?
Ik kan Sombrero ook niet verwijderen maar ik heb wel al Wahoo.mp3 verweiderd. Dat lukte ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waarom mijn telefoon zo verschrikkelijk traag is?? Het ligt niet aan BT want dat heb ik al uit gezet.

Verder staat er niet veel op, alleen 10 spelletjes. Zou toch geen probleem moeten zijn?? :?

Aan en uitzetten ook al geprobeerd. Geen resultaat..... O-)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 20:10:
[...]

idd als het geluid van java apps uitzet geven de spellen nog geluid maar als ik bij pop sot het geluid uitzet staat het ook uit als ik het spelletje opnieuw opstart en bij XIII ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 20:35:
[...]

Ik kan Sombrero ook niet verwijderen maar ik heb wel al Wahoo.mp3 verweiderd. Dat lukte ook gewoon.
ik heb geen wahoo ringtone of is dat alleen de bestand naam welke ringtone is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net alle standaard plaatjes verweiderd. zoals in de starpagina staat.
dit gaat perfect!
Alleen krijg ik op geen enkele manier die standaard geluiden (mp3 en mid) eraf.
Is dit iemand al wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 20:43:
[...]

ik heb geen wahoo ringtone of is dat alleen de bestand naam welke ringtone is dat dan?
Oww, stom. :X Die heb ik er zelf dan een keertje opgezet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 20:44:
ik heb net alle standaard plaatjes verweiderd. zoals in de starpagina staat.
dit gaat perfect!
Alleen krijg ik op geen enkele manier die standaard geluiden (mp3 en mid) eraf.
Is dit iemand al wel gelukt?
ik heb alle plaatjes ook verwijdert behalve die ems animaties (bv knipoog enzo) maar kheb nu (maar) 5665 totaale ruimte terwijl ze zijden 6.5mb :? die animaties nemen toch hoogstends 100kb in en ik heb ze aan mijn contacten gekoppeld dus ik weet niet of het wel goed is om ze dan te deleten...

offtopic:
Niekyfreaky schreef op 15 maart 2004 @ 20:52:
Oww, stom. :X Die heb ik er zelf dan een keertje opgezet 8)7

LOL :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 20:53:
[...]

ik heb alle plaatjes ook verwijdert behalve die ems animaties (bv knipoog enzo) maar kheb nu (maar) 5665 totaale ruimte terwijl ze zijden 6.5mb :? die animaties nemen toch hoogstends 100kb in en ik heb ze aan mijn contacten gekoppeld dus ik weet niet of het wel goed is om ze dan te deleten...

[offtopic]
[quote]Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 20:52:
[...]

Die ringtones nemen echt wel een mb in. niet??

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 20:55 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.