Waarom werkt Bluetooth zó ontzettend raar op deze telefoon? Mijn vader heeft hem, en met behulp van mijn Bluetooth dongle zette ik wat spelletjes over, dit door naar Bluetooth koppeling te gaan, en dan "Vind mij" te doen waardoor ik 60 seconden de tijd had om een spelletje over te zetten. Dit lukte steeds prima, en ik kon ook gewoon de map audio en picture bekijken.
Echter, op een gegeven moment na het zoveelste spelletje (

) deed Bluetooth het amper meer. Als ik OBEX File Transfer wil doen komen de mappen niet tevoorschijn en krijg ik "Error establishing connection", heel vaag allemaal. Het vreemde is nou dat we verder niks aan instellingen hebben veranderd, en dat de BT adapter het met mijn telefoon nog prima doet. Ik heb dus geen brakke BT adapter.
Overigens lukt het verzenden van mijn T610 naar de V525 ook niet, maar goed. Andere feitjes die misschien wel van belang zijn:
- De V525 is uiteraard gepaired met de computer
- De V525 kan wel dingen verzenden naar mijn T610 of de computer. Het lijkt wel alsof de inkomende Bluetooth verbindingen geblokkeerd worden.
Iemand hier ook last van, en heeft iemand tips? Ik gebruik btw de standaard WIDCOMM Bluetooth software, en dingen die het spontaan ineens niet meer doen kunnen echt het bloed onder mijn nagels vandaan halen

.
[
Voor 17% gewijzigd door
TMC op 14-03-2004 10:38
]