kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Verwijderd
Komt er ook een "team" sectie net zoals de vorige site had, dus met profiel van manager en e.v.t. foto!
---
Ik zie wel een log in "plaatje" dus het zou natuurlijk makkelijk zijn wanneer ieder zijn eigen profiel aan kan passen.
---
Verwijderd
j_du_pee schreef op 23 maart 2004 @ 17:28:
Hehe, ik vindt dat er voor TheDolf een functie YP-kraker moet komen binnen de fed, aangezien hij zich daar meerdere keren bewezen heeft prettig in te voelen
Ik heb het zelf niet eens in de gaten.
Zal wel een gave zijn.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
kan IMOnd ons verlossen met dat antwoord???
bij imo voorbaat dank
Soms IMHO (H=honest/humble of zoiets)
edit: net te laat
[ Voor 17% gewijzigd door -Pjotrski- op 23-03-2004 18:33 ]
Wacht op antwoord
Verwijderd
Thanx, nu kunnen Thije en ik weer rustig slapen vannacht
ennuh, Yesterday was very nice weather indead
Verwijderd
Verwijderd
werd te veel werk en t/m div. V staan ze al op andere sites (weet ff niet meer welke)Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 18:48:
Kom niet zo vaak meer op het forum, dus misschien een domme vraag, maar waarom zijn de GoT-ratings veranderd? Alleen nog maar divisie VI teams
Verwijderd
Volgens mij is deze niet meer bijgewerkt dit seizoen.
Die site is trouwens van een leaguegenoot van mij (FC Campus IV.19), zal het hem wel ff vragen.
Ja dat komt er zeker!Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 18:14:
Over de GoTtrick site:
Komt er ook een "team" sectie net zoals de vorige site had, dus met profiel van manager en e.v.t. foto!
---
Ik zie wel een log in "plaatje" dus het zou natuurlijk makkelijk zijn wanneer ieder zijn eigen profiel aan kan passen.
---
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 19:02:
[...]
werd te veel werk en t/m div. V staan ze al op andere sites (weet ff niet meer welke)
j_du_pee mompelt iets over zijn HCPP schap en een mooi moment..
Wacht op antwoord
Verwijderd
Bedoel je niet CHPP?j_du_pee schreef op 23 maart 2004 @ 19:17:
[...]
offtopic:
j_du_pee mompelt iets over zijn HCPP schap en een mooi moment..
Wacht op antwoord
Dat had ik inmiddels begrepenVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 20:16:
[...]
HCPP is iets heel andersDus om misverstanden te voorkomen vraag ik het even
logisch?
Hoopte er 100k voor te krijgen met wat geluk.
Dennis Jagusch (7798513)
23 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Deutschland
Vastgestelde waarde: 52 000 €
Conditie: formidabel Keepen: rampzailig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
[ Voor 77% gewijzigd door Joss op 23-03-2004 20:31 ]
Geld voor voormalige spelers
22-03-2004
Je team heeft 85 500 € gekregen, omdat je voormalige speler Leszek (15903474) onlangs is verkocht voor 2 850 000 €.
Nieuwe site begint echt gelikt te worden (meer dan het voorontwerp al was
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Ik vind je ook lief hoor
anyways even een serieuze vragen van mijn kant:
Maakt het uit wie je spelhervatter word... dus wat zijn positie is? En of je tegenstander overwicht heeft op die positie of niet?
Positie maakt niks uit. Je moet natuurlijk wel diegene opstellen met de beste spelhervatting (maar das logisch)loona35 schreef op 23 maart 2004 @ 21:27:
anyways even een serieuze vragen van mijn kant:
Maakt het uit wie je spelhervatter word... dus wat zijn positie is? En of je tegenstander overwicht heeft op die positie of niet?
Gezocht!
Router
Het is natuurlijk aan te raden om een aanvaller erop te zetten (zowel mogelijk). Dat geeft je meer kans op een topscorer (en 10.000 euro).loona35 schreef op 23 maart 2004 @ 21:27:
Net een speler met
goed conditie
goed playmaking
excellent wing
19 jaar
waarde 315.000
verkocht voor het recordbedrag van 1 931 000 € !!!! Ik had 1 miljoen verwacht! Echt te lekker voor woorden dit!
Verwijderd
Ik zou ook nog letten op z'n ervaring, makt hem minder zenuwachtig bij het nemen van vrije trappen en penalties.loona35 schreef op 23 maart 2004 @ 21:27:
Precies! Ik heb 1 speler , met zwakke ervaring en uitstekend spelhervatten. Hij heeft nog geen penalty gemist. Er staat ook wel eens in het verslag dat hij 'stalen zenuwen' heeft.Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 09:26:
[...]
Ik zou ook nog letten op z'n ervaring, makt hem minder zenuwachtig bij het nemen van vrije trappen en penalties.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Heb wel een beetje gemengde gevoelens... ik dacht ik zet em te koop... want 1.3M krijg ik er vast toch nooit voor... is er toch op geboden:
Nigel Kloppenberg 433 000 €, 22 jaar, matig in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Technisch] Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: formidabel Passen: matig Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Less = more
Verwijderd
tja, aardige bijstats he... ik sta er niet van te kijkenJamal schreef op 24 maart 2004 @ 11:30:
Man o man.. m'n beste speler wordt verkocht... voor 1.3Mde tijd van het rond de 0 euro hangen is voor bij
Heb wel een beetje gemengde gevoelens... ik dacht ik zet em te koop... want 1.3M krijg ik er vast toch nooit voor... is er toch op geboden:Nigel Kloppenberg 433 000 €, 22 jaar, matig in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Technisch] Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: formidabel Passen: matig Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
er wordt sowiezo veel geld voor innermids neergeteld, imo
Verwijderd
kan iemand even kijken in het topic clown factory, daar had ik gepost en die is nu gesloten. Vraag me af wat ik fout heb gedaan.
Heb hem voor 400.000 te koop gezet, nu ff afwachten of het gaat lukken.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Ola Torgersen 107 000 €, 19 jaar, slecht in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: matig Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak Scoren: matig Spelhervatting: matig |
reply van Mod-Marcc:Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 12:29:
Huh??? krijg net berichtje van moderater in hattrick (mod-marcc) en ik heb 10k boete en één dag forum ban
kan iemand even kijken in het topic clown factory, daar had ik gepost en die is nu gesloten. Vraag me af wat ik fout heb gedaan.
edit: ik was de snelsteA- het is een topic, geen forum
B- je hebt het blijkbaar gelezen, anders had je niet geweten dat het om een Duitser ging. Dan heb je ook mijn edit gelezen dat dit verboden is. Dus je weet ook wat er nu gaat gebeuren.
Rest mij nog één vraag: Wil je om forumvervuiling te voorkomen de volgende keer meteen een ht-mailtje sturen dat je graag bestraft wil worden?
Hier de gebeurtenissen, volgens mij is jouw bericht verwijderd:Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 12:29:
Huh??? krijg net berichtje van moderater in hattrick (mod-marcc) en ik heb 10k boete en één dag forum ban
Bericht is verwijderd.
Van: Mod-Marrc
Naar: Ossiej 1013231.4 als antwoord op 1013231.1
24-03-2004 om 11:25
A- het is een topic, geen forum
B- je hebt het blijkbaar gelezen, anders had je niet geweten dat het om een Duitser ging. Dan heb je ook mijn edit gelezen dat dit verboden is. Dus je weet ook wat er nu gaat gebeuren.
Rest mij nog één vraag: Wil je om forumvervuiling te voorkomen de volgende keer meteen een ht-mailtje sturen dat je graag bestraft wil worden?
Edited 2004-03-24 11:35:29 by Mod-Marrc
/edit lol gambino is eerder
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Vreemd mannetje die marcc, snap weinig van wat hij bedoelt. Er was alleen iemand die vroeg wie die clown fabriek in Duitsland was, dus ik heb even zijn team id gepost. (ik heb die clown fabriek ook ooit ontdekt omdat ik het op het nederlands forum zag staan).A- het is een topic, geen forum
Kortom: mijn post op het forum zag er zo uit:
wat is daar nou fout aan[teamid=......] alstu
Wat is er met die clownfabriek dan? Dat is dan toch gewoon een handelaar in clowns zoals zovelenVerwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 12:45:
[...]
Vreemd mannetje die marcc, snap weinig van wat hij bedoelt. Er was alleen iemand die vroeg wie die clown fabriek in Duitsland was, dus ik heb even zijn team id gepost. (ik heb die clown fabriek ook ooit ontdekt omdat ik het op het nederlands forum zag staan).
Kortom: mijn post op het forum zag er zo uit:
[...]
wat is daar nou fout aan
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Idd, snap er zelf ook niks van! Niet dat die 10k en forum ban boeien, maar de manier waarop....Royz schreef op 24 maart 2004 @ 12:49:
[...]
Wat is er met die clownfabriek dan? Dat is dan toch gewoon een handelaar in clowns zoals zovelen
Hmmm...vaag. Ik snap op zich wel dat hij de tread sluit(en de starter een boete geeft3), maar om nou jou een boete te gaan geven, dat snap ik niet helemaalVerwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 12:52:
[...]
Idd, snap er zelf ook niks van! Niet dat die 10k en forum ban boeien, maar de manier waarop....
Dat topic van machinehead bedoel jij volgens mij, ik ben het nu aan het teruglezen. Daar gaan ze overigens gewoon door over clowns e.d.Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 12:52:
[...]
Idd, snap er zelf ook niks van! Niet dat die 10k en forum ban boeien, maar de manier waarop....
Verwijderd
Heb meegeboden tot 1,7M, toen was me geld opAristos schreef op 24 maart 2004 @ 00:03:
[...]
Het is natuurlijk aan te raden om een aanvaller erop te zetten (zowel mogelijk). Dat geeft je meer kans op een topscorer (en 10.000 euro).
Net een speler met
goed conditie
goed playmaking
excellent wing
19 jaar
waarde 315.000
verkocht voor het recordbedrag van 1 931 000 € !!!! Ik had 1 miljoen verwacht! Echt te lekker voor woorden dit!
Had hem graag willen hebben. Doortrainen op PM en incasseren maar
Maar helaas is zo'n speler uniek en waren er meer die hem wilden hebben.
Verwijderd
Die ban is vanwege dat andere topic, maar idd, in dat topic wordt dan zeker niks fout gedaanRoyz schreef op 24 maart 2004 @ 13:10:
[...]
Dat topic van machinehead bedoel jij volgens mij, ik ben het nu aan het teruglezen. Daar gaan ze overigens gewoon door over clowns e.d.
Thije, zeg er eens wat van, jij hebt m toch op je msn zitten?
Verwijderd
"Rest mij nog één vraag: Wil je om forumvervuiling te voorkomen de volgende keer meteen een ht-mailtje sturen dat je graag bestraft wil worden?"
Volgens mij is die gozer gefrustreerd geraakt in de kleuterklas/groep 3 ofzo.
Als je de in- en outs niet kent, is het misschien beter je mond te houden dan zomaar iets te roepen. Populair doen kan iedereen, nadenken is een stuk moeilijker blijkbaar.Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 14:05:
Volgens mij is die gozer gefrustreerd geraakt in de kleuterklas/groep 3 ofzo.
Verwijderd
-Het staat in de regels
-Het staat in een sticky topic
-Ik heb het geëdit in het een topic dat het niet mag
De user leest dat het niet mag, opent een nieuw topic en gaat het vervolgens toch vragen...
en dan zou ik zo'n opmerking niet mogen maken? Hij vraagt er letterlijk om. Bovendien vind ik mijn opmerking een stuk fatsoenlijker dan die van metalmeijer, die zijn oordeel ten eerste baseert veel te weinig info en ten tweede vrij dom en emotioneel is, zonder argumenten.
[ Voor 5% gewijzigd door Marrc op 24-03-2004 14:30 ]
Verwijderd
Marrc heb je in deze niet de verkeerde persoon een boete gegeven? Een Hattrick teamid plaatsen is toch geen misdaadMarrc schreef op 24 maart 2004 @ 14:27:
Onzin.
-Het staat in de regels
De user leest het en gaat het vervolgens toch vragen...
en dan zou ik zo'n opmerking niet mogen maken? Hij vraagt er letterlijk om. Bovendien vind ik mijn opmerking een stuk fatsoenlijker dan die van metalmeijer, die zijn oordeel ten eerste baseert veel te weinig info en ten tweede vrij dom en emotioneel is, zonder argumenten.
(Al is het wel een clownfabriek
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 14:33 ]
Verwijderd
Voor de rest lijkt het me duidelijk dat de GM hier gelijk heeft.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 14:34 ]
Verwijderd
Of die user het idd gelezen heeft kan je nooit met zekerheid zeggen, maargoed ervan uitgaande dat hij het wel gelezen heeft, dan doet dat nog niks af aan de situatie dat IK die edit nooit gelezen heb, ik heb dat 1e clown topic maar tot halverwege gevolgd. Ik was mijn handen dus in onschuld en wilde in het 2e clowntopic dat vanochtend werd geopend alleen die jongen even helpen met het team id van die duitser. Het is spijtig dat die hulp wordt bestraft.Marrc schreef op 24 maart 2004 @ 14:27:
Onzin.
-Het staat in de regels
De user leest dat het niet mag, opent een nieuw topic en gaat het vervolgens toch vragen...
Wanneer dit wel zou mogen zou ik volgende week de spelers van een maat kunnen promoten en hij die van mij. Dus een simpele regel: geen te koop staande spelers posten, of linkjes naar teams maken met de opzet te verwijzen naar te koop staande spelers.
Zowel het vragen naar zo'n link (topicstarter) als het overtreden van bovenstaande regel (Tim) is strafbaar. En nee, we gaan met 250.000 users niet iedereen eerst een keer waarschuwen. Het staat in de regels en het staat nog apart vermeld in het sticky topic.
Wanneer je die niet leest, is het triest om die verantwoording op mij af te schuiven, wat mensen nog wel eens doen als ze zelf de klos zijn.
Verwijderd
Past niet echt bij iemand die verantwoordelijkheid draagt voor het nationale forum. Vergeet niet dat je ook een voorbeeldfunctie hebt.
Verwijderd
okiedokieMarrc schreef op 24 maart 2004 @ 14:35:
nee, je mag geen reclame voor te koop staande spelers maken. Evenmin verwijzen naar hun teams (met de intentie op te koop staande spelers te wijzen).
Wanneer dit wel zou mogen zou ik volgende week de spelers van een maat kunnen promoten en hij die van mij. Dus een simpele regel: geen te koop staande spelers posten, of linkjes naar teams maken met de opzet te verwijzen naar te koop staande spelers.
Zowel het vragen naar zo'n link (topicstarter) als het overtreden van bovenstaande regel (Tim) is strafbaar. En nee, we gaan met 250.000 users niet iedereen eerst een keer waarschuwen. Het staat in de regels en het staat nog apart vermeld in het sticky topic.
Wanneer je die niet leest, is het triest om die verantwoording op mij af te schuiven, wat mensen nog wel eens doen als ze zelf de klos zijn.
Ok dan wil ik met deze pakkende laatste reactie van Marrc het onderwerp afsluiten en doorgaan met de dagelijkse bezigheiden op GOT.
Dat mag je vinden. Ik vind van niet.Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 14:33:
Over die sluitende opmerking: ik vind dat je die ook niet openbaar kan maken als mod. Daar heb je PM voor.
In topic A heeft iemand het over een duitser die clowns verkoopt. In reply 5 daarvan staat al wat niet mag. Dan heeft de betreffende user dus
-of- het hele topic niet doorgelezen en meteen zijn vraag in een nieuw topic gedumpt
-of- het wel gelezen en de waarschuwing genegeerd
-en- in ieder geval de regels nooit goed gelezen
In beide gevallen is dat gewoon vragen om een ban. Dus is mijn opmerking niet misplaatst, niet beledigend, maar een weergave van feiten. Dit i.t.t. sommige dingen die ik hier lees.
@Tim: de manier waarop ging helemaal niet over jou. Dus ik snap niet wat dat met jouw ban te maken heeft.
[ Voor 7% gewijzigd door Marrc op 24-03-2004 14:42 ]
Ik denk dat het nu voor een ieder duidelijk is, dat dit niet mag. En of je het er nou mee eens bent, of niet: het is wel zo. Mod-Marcc komt altijd een beetje kortaf over, maar het is wel iemand die zich altijd in HT aan de regels houdt. Laten wij dat dan ook respecteren. Ik heb in ieder geval respect voor de manier waarop hij het leuk blijft vinden om Mod te zijn. Steeds weer die zeikende mensen....
En we gaan weer door....
P.S. Wat is het id van dat Duitse team, Tim?
Verwijderd
Hehe, nou hier mag het gewoon hoorhoedjevanpapier schreef op 24 maart 2004 @ 14:43:
En nu: Dikke punt !!
Ik denk dat het nu voor een ieder duidelijk is, dat dit niet mag. En of je het er nou mee eens bent, of niet: het is wel zo. Mod-Marcc komt altijd een beetje kortaf over, maar het is wel iemand die zich altijd in HT aan de regels houdt. Laten wij dat dan ook respecteren. Ik heb in ieder geval respect voor de manier waarop hij het leuk blijft vinden om Mod te zijn. Steeds weer die zeikende mensen....
En we gaan weer door....
P.S. Wat is het id van dat Duitse team, Tim?![]()
Hier deze: 21350
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Kunnen we Marcc geen GoT-boete geven omdat hij toch doorgaat terwijl het onderwerp als gesloten is??
[/lol-modus]
Verwijderd
hmm wel extreem hoge leadership
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 15:33 ]
JdP had ik bijna die 17 jarige van je te pakken het was dat ik naar me werk moest na mijn laatste bod.
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Deze speler is nu al ontslagen?Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 15:29:
bugje? http://www3.hattrick.org/...ails.asp?playerid=7526321
hmm wel extreem hoge leadership
Te laat, wat was het verder voor ene speler?
Net nieuwe YP?
Verwijderd
het was een weak coach met solid experience en divine/goddelijk leadership.-Pjotrski- schreef op 24 maart 2004 @ 15:58:
[...]
Deze speler is nu al ontslagen?
Te laat, wat was het verder voor ene speler?
Net nieuwe YP?
Verwijderd
Ik zit op me werk en kan dus niet constant meelezen, maar wil toch nog ff reageren op de opmerking van Marc over populair doen etc. Deze dus " Als je de in- en outs niet kent, is het misschien beter je mond te houden dan zomaar iets te roepen. Populair doen kan iedereen, nadenken is een stuk moeilijker blijkbaar."Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 14:41:
[...]
okiedokie
Ok dan wil ik met deze pakkende laatste reactie van Marrc het onderwerp afsluiten en doorgaan met de dagelijkse bezigheiden op GOT.
In mijn opmerking geef ik juist aan geen weet te hebben van de juistheid/onjuistheid van de actie van Tim. Dus de opmerking dat ik de in- en outs niet ken, is onzinnig en wist ik ook al. Ik probeerde te zeggen: wat iemand ook fout doet (ook al heb ik in een dronken bui een raar ht-mailje naar je gestuurd
ik weet dat de ervaring 0,2 opbrengt, maar kan niets (concreets) vinden over opbrengsten...
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
Mee eens... laten we het gewoon gezellig houdenVerwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 16:06:
[...]
Ik zit op me werk en kan dus niet constant meelezen, maar wil toch nog ff reageren op de opmerking van Marc over populair doen etc. Deze dus " Als je de in- en outs niet kent, is het misschien beter je mond te houden dan zomaar iets te roepen. Populair doen kan iedereen, nadenken is een stuk moeilijker blijkbaar."
In mijn opmerking geef ik juist aan geen weet te hebben van de juistheid/onjuistheid van de actie van Tim. Dus de opmerking dat ik de in- en outs niet ken, is onzinnig en wist ik ook al. Ik probeerde te zeggen: wat iemand ook fout doet (ook al heb ik in een dronken bui een raar ht-mailje naar je gestuurd), zo'n reactie is niet nodig. Dat is niet populair doen, dat is gewoon sociaal zijn en er vervolgens een opmerking over maken (op een populaire toon, dat dan weer wel
)
Aristos schreef op 24 maart 2004 @ 15:26:
[lol-modus]
Kunnen we Marcc geen GoT-boete geven omdat hij toch doorgaat terwijl het onderwerp als gesloten is??
[/lol-modus]
en MetalMeijer.. je bent echt wel dik populair
..
anyways
thnx voor info over spelhervatter. Kzal ook met mijn aankopen van trainees er eens op gaan letten. Denk alleen niet dat de kopers er echt op zullen letten helaas. Maar wie weet
Iemand nog in de cup vanavond? spannende wedstrijden?
[ Voor 7% gewijzigd door Loona35 op 24-03-2004 16:35 ]
Christian Knoph (28215848) [b]17 jaar[/b], redelijk vorm, gezond Een aangenaam persoon, die kalm is en oprecht. Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: [b]redelijk[/b] Passen: [b]matig[/b] Vleugelspel: zwak Verdedigen: [b]matig[/b] Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Less = more
M'n eerste match voor m'n nieuwe coach: goed leiderschap en niet aanvallend/niet verdedigend. De vorige was verdedigend ingesteld, dus vraag ik me af hoe m'n aanval eruit gaat zien.
Ook m'n 17-jarige goed winger maar opgesteld, hij blijkt onverkoopbaar voor 60k, dus magtie ff blijven.
[ Voor 12% gewijzigd door Par_Martinos op 24-03-2004 16:50 ]
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
hahah.. sta ook al achter.. dit wordt een zware klus
[ Voor 9% gewijzigd door koentjuh op 24-03-2004 17:03 ]
Verwijderd
Met de nadruk op 'dik'loona35 schreef op 24 maart 2004 @ 16:35:
[...]
en MetalMeijer.. je bent echt wel dik populair.. ik ook hé?
![]()
..
Iemand nog in de cup vanavond? spannende wedstrijden?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 17:23 ]
[ Voor 71% gewijzigd door Fuelke op 24-03-2004 18:10 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Waar gaat dit in hemelsnaam over?Fuelke schreef op 24 maart 2004 @ 17:53:
Ik had het eerst even inlichtingen ingewonnen over deze post bij een user waarvan ik wist dat deze hier vroeger weleens kwam. Vandaar dat ik de bewuste post hierheen geplaatst was. Gezien de hevige reacties heb ik toch maar besloten om de post alsnog te verwijderen alsook alle commentaren er op.
Gezocht!
Router
gewoon weer zo iemand die in dit gave topic gezien wil worden
anyways; vanwege de beker heeft de Ladder even op een laag pitje gestaan.. Alle aanmeldingen van afgelopen tijd gaan vanavond of morgen op een hoop geveegd worden en worden verwerkt.
(sterker nog, ik heb met mijn CHCP alle wedstrijden van afgelopen tijd al gedownload, omdat de GoT federatie als proefkonijn mag dienen voor mijn Fed software
Wacht op antwoord
Top!Fuelke schreef op 24 maart 2004 @ 17:53:
Ik had het eerst even inlichtingen ingewonnen over deze post bij een user waarvan ik wist dat deze hier vroeger weleens kwam. Vandaar dat ik de bewuste post hierheen geplaatst was. Gezien de hevige reacties heb ik toch maar besloten om de post alsnog te verwijderen alsook alle commentaren er op.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| 19 years, poor form, healthy A pleasant guy who is temperamental and honest. Has wretched experience and solid leadership abilities. Speciality: Powerful Nationality: Canada Assessed value: 304 000 € Wage: 2 676 €/week including 20% Bonus Stamina: passable Goaltending: disastrous Playmaking: formidable Passing: wretched Winger: weak Defending: passable Scoring: poor Set Pieces: poor |
Ben begonnen met 700k. Uiteindelijk gekocht voor 1.3M.
Nu maar hopen dat ie hoog formidable is.
Gezocht!
Router
Das echt niet duur voor die speler...hoeveel sterren haalt ie max?The Dolf schreef op 24 maart 2004 @ 18:28:
Damned. Ik haat bidwars.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 19 years, poor form, healthy A pleasant guy who is temperamental and honest. Has wretched experience and solid leadership abilities. Speciality: Powerful Nationality: Canada Assessed value: 304 000 € Wage: 2 676 €/week including 20% Bonus Stamina: passable Goaltending: disastrous Playmaking: formidable Passing: wretched Winger: weak Defending: passable Scoring: poor Set Pieces: poor
Ben begonnen met 700k. Uiteindelijk gekocht voor 1.3M.
Nu maar hopen dat ie hoog formidable is.
MatchID:17569252
Score: 6-0Martinozen
Middenveld: redelijk
Rechter Verdediging: uitstekend
Centrale Verdediging: formidabel
Linker Verdediging: formidabel
Rechter Aanval: goed
Centrale Aanval: redelijk
Linker Aanval: uitstekend
FC Toewie
Middenveld: matig
Rechter Verdediging: matig
Centrale Verdediging: goed
Linker Verdediging: redelijk
Rechter Aanval: uitstekend
Centrale Aanval: uitstekend
Linker Aanval: goed
/me Par_Martinos is TROTS
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Verwijderd
Supremacy-trainer heeft duidelijk de tactieken nog even doorgenomen tijdens de rust, het positiespel ziet er echt veel beter uit na de rust. De FC-Utrèg spelers hebben tijdens de rust nog even de tactiek doorgenomen. FC-Utrèg had duidelijk problemen met het positiespel. Supremacy had duidelijk problemen met het positiespel. FC-Utrèg had duidelijk problemen met het positiespel. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Supremacy, met een indrukwekkende 63 procent balbezit.
Verwijderd
Het leuke aan de wedstrijd was dat m'n goddelijk spelhervatter 2 vrije trappen benutte en een goede corner gaf die werd ingekopt
2.5 sterren in deze vorm. Zijn max weet ik niet maar daar kom ik gedurende zijn training wel achter.Brainpower schreef op 24 maart 2004 @ 18:30:
Das echt niet duur voor die speler...hoeveel sterren haalt ie max?
Gezocht!
Router
Hoe kan je zien dat ie laag formidabel is? Heb nog een speler gekocht en is die dan ook laag formidabel?mankit schreef op 24 maart 2004 @ 19:23:
Hij is laag formidable en hij heeft maar passable stamina, wat moet je ermee????
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| 22 years, poor form, healthy A sympathetic guy who is calm and dishonest. Has wretched experience and weak leadership abilities. Speciality: Powerful Assessed value: 305 000 € Stamina: excellent Goaltending: disastrous Playmaking: formidable Passing: wretched Winger: poor Defending: wretched Scoring: weak Set Pieces: solid |
Gezocht!
Router
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Maar als je hem vergelijkt met de tweede speler dan zit er niet veel vershil in moet ik zeggen. En die is volgende week outstanding. Vorm doet veel met de waarde.mankit schreef op 24 maart 2004 @ 19:39:
Gewoon ervaring met spelers vergelijken. Heb al paar keer meegemaakt dat ik een winger kocht die ik niet eens heb opgesteld maar dan toch stijgt tijdens de eerste training (wedstrijd gespeeld bij vorige eigenaar dan). Dus het is gewoon vaak inzicht!
En ik koop dergelijke spelers omdat het dan pas rendabel wordt om ze te trainen. Een solid MF met weinig bijstats van 17y kost je ook een miljoen (en 1.5 seizoen) en dan ben je net zo ver als ik nu ben.
Maar dat is mijn theorie.
Gezocht!
Router
Leg dat eens nader uit danmankit schreef op 24 maart 2004 @ 19:39:
Gewoon ervaring met spelers vergelijken. Heb al paar keer meegemaakt dat ik een winger kocht die ik niet eens heb opgesteld maar dan toch stijgt tijdens de eerste training (wedstrijd gespeeld bij vorige eigenaar dan). Dus het is gewoon vaak inzicht!
Dat idee had ik ook dat ie dat beweerde.. maar hoe?Ronald Koeman schreef op 24 maart 2004 @ 19:47:
Hij kan aan de hand van waarde, vorm en stats van een speler op de week nauwkeurig voorspellen hoeveel training een speler nog nodig heeft om een level te stijgen.
We moeten maar eens vaker wat rake opmerkingen maken, wie weet wie er dan uit de kast kruipt (
Ik hoor trouwens niemand juichen... zijn we allemaal uitgeschakeld?
Niemand die de GoT eer hooghoudt?
Niet dat het me boeit, kunnen we tenminste eens vroeg met de GoTCup beginnen
Ik heb trouwens de laatste tijd een hinderlijke bug in HT.
Helaas niet zo hinderlijk dat je er een rapportje over kunt sturen maar net genoeg om te ergeren.
Mijn HT mailbox blijft rood en x berichten weergeven ook al staat er niks totdat ik het in hetzelfde tab geopend heb. Ik gebruik namelijk Mozilla en open mail in een nieuwe tab zodat het laadt in de background en ik zelf doorsurf naar een volgend onderwerp. Refreshen werkt dan dus niet meer.
@Flueke, bedankt
[ Voor 8% gewijzigd door yared op 24-03-2004 19:56 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Uh dat probleem heb ik ook. Hij staat elke keer op 1 ontvangen bericht en als ik dan op MY HATTRICK click dan verdwijnt ie weer. Alsof ie gelezen is. Maar er is dus niets geweest natuurlijkyared schreef op 24 maart 2004 @ 19:55:
Helaas niet zo hinderlijk dat je er een rapportje over kunt sturen maar net genoeg om te ergeren.
Mijn HT mailbox blijft rood en x berichten weergeven ook al staat er niks totdat ik het in hetzelfde tab geopend heb. Ik gebruik namelijk Mozilla en open mail in een nieuwe tab zodat het laadt in de background en ik zelf doorsurf naar een volgend onderwerp. Refreshen werkt dan dus niet meer.
@Flueke, bedankt
dit is sinds afgelopen zaterdag ofzo
[ Voor 18% gewijzigd door Loona35 op 24-03-2004 19:57 ]
Heb ik ook last van.. heel irritant jah.. Zal vast wel snel worden opgelostyared schreef op 24 maart 2004 @ 19:55:
* yared denkt wat hebben we toch veel stille fans...
We moeten maar eens vaker wat rake opmerkingen maken, wie weet wie er dan uit de kast kruipt (Marrc)
Ik hoor trouwens niemand juichen... zijn we allemaal uitgeschakeld?
Niemand die de GoT eer hooghoudt?
Niet dat het me boeit, kunnen we tenminste eens vroeg met de GoTCup beginnen![]()
had de laatste pagina nog niet geladen
![]()
![]()
@Flueke, bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door koentjuh op 24-03-2004 19:58 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Loona35 op 24-03-2004 19:58 ]
Dus daar zou het toch niet aan mogen liggen lijkt me
Zoals ie zelf al aangeeft: ervaring. Als je spelers traint bijhouden bij welke waarde/vorm/stats combinatie ze stijgen, en er een database (in je hoofd of op je pc) van aanleggen. Ervaringen hierin worden naar mijn idee ook uitgewisseld bij bepaalde feds, mankit kan je misschien vertellen welke
Ja preciesRonald Koeman schreef op 24 maart 2004 @ 20:14:
[...]
Zoals ie zelf al aangeeft: ervaring. Als je spelers traint bijhouden bij welke waarde/vorm/stats combinatie ze stijgen, en er een database (in je hoofd of op je pc) van aanleggen. Ervaringen hierin worden naar mijn idee ook uitgewisseld bij bepaalde feds, mankit kan je misschien vertellen welke
Dit topic is gesloten.
![]()