Ja daar is dit forum voor bedoeld hé... om op vragen en problemen te reageren met "zoek het zelf maar uit.." .. dus...Ronald Koeman schreef op 24 maart 2004 @ 20:19:
Ik verwacht een (terecht) antwoord in de trant van: zoek het zelf maar uit, het is niet leuk als ik jullie dit allemaal vertel. Waarom probeer je zelf niet een paar spelers uit waarvan je verwacht dat ze bijna een level gaan stijgen?
Juich Juich!! 
2-4 gewonnen! Weer een ronde verder!
Moet volgende week tegen een IV-er (zelf ook IV) En mag thuis spelen
Ben benieuwd of ik de volgende ronde dan weer haal...ach we zien het wel...
2-4 gewonnen! Weer een ronde verder!
Moet volgende week tegen een IV-er (zelf ook IV) En mag thuis spelen
Ben benieuwd of ik de volgende ronde dan weer haal...ach we zien het wel...
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Dit is echt heel moeilijk uit te leggen, maar ik heb het overgehouden aan mijn tijd van daytrader. Toen leerde ik min of meer de hele markt uit me hoofd van solid spelers tot aan brilliant op de meeste posities.
Het begint met keepers die zijn het makkelijkst om te bepalen wanneer ze een level stijgen, dat moet je na 15min. op de TL al door hebben als je een beetje inzicht hebt.
Op den duur ga je naar solid/goed op andere posities en beging je makkelijk met spelers zonder substats. En vandaar uit doe je de rest, steeds een stapje meer.
Ik heb zelf niks op bestand staan ofzo, ik onthou het gewoon alleen nu voornamelijk alleen met wingers omdat ik al een tijdje niet meer daytrade.
Het is gewoon veel vergelijken en onthouden/opschrijven en dan kun je zien op de meeste gevallen of je het aardig goed hebt, maar met nadruk op hoe beter de substats hoe moeilijker het wordt, want die tellen steeds zwaarder mee, naarmate ze beter zijn.
Maar het is echt moeilijk uit te leggen, maar op gevoel, inzicht en ervaring kom je heel ver.
Eigenlijk is het een dag gewoon bijv. alleen maar middenvelders te bekijken (als je pm traint) en een schema (of onthouden) maken en kijken bijv. als je spelers van formidable --> outstanding wilt trainen wat het verschil is in waarde met in acht neming de geldende factoren (vorm, substats, leefdtijd etc.)
Hoop hiermee iets duidelijker geweest te zijn, maar waarschijnlijk toch niet het gewenste antwoord.
BTW weer gewonnen met 0-6 in de cup en met outstanding midfield, terwijl 2 spelers (van de 3) uit vorm zijn, voorspelt veel goeds!
Het begint met keepers die zijn het makkelijkst om te bepalen wanneer ze een level stijgen, dat moet je na 15min. op de TL al door hebben als je een beetje inzicht hebt.
Op den duur ga je naar solid/goed op andere posities en beging je makkelijk met spelers zonder substats. En vandaar uit doe je de rest, steeds een stapje meer.
Ik heb zelf niks op bestand staan ofzo, ik onthou het gewoon alleen nu voornamelijk alleen met wingers omdat ik al een tijdje niet meer daytrade.
Het is gewoon veel vergelijken en onthouden/opschrijven en dan kun je zien op de meeste gevallen of je het aardig goed hebt, maar met nadruk op hoe beter de substats hoe moeilijker het wordt, want die tellen steeds zwaarder mee, naarmate ze beter zijn.
Maar het is echt moeilijk uit te leggen, maar op gevoel, inzicht en ervaring kom je heel ver.
Eigenlijk is het een dag gewoon bijv. alleen maar middenvelders te bekijken (als je pm traint) en een schema (of onthouden) maken en kijken bijv. als je spelers van formidable --> outstanding wilt trainen wat het verschil is in waarde met in acht neming de geldende factoren (vorm, substats, leefdtijd etc.)
Hoop hiermee iets duidelijker geweest te zijn, maar waarschijnlijk toch niet het gewenste antwoord.
BTW weer gewonnen met 0-6 in de cup en met outstanding midfield, terwijl 2 spelers (van de 3) uit vorm zijn, voorspelt veel goeds!
Mensen de toto van de 4e speelronde is er weer!!
Ketenix - Stiphout Voor
Pielewiepers - HHS
Ijsselstein FC - Toppers
BicycleUnited - Strykers
GrahamFC - Mistaz
Visscher - Knights of the Hokey Pokey
FC Vinemie - Aristos FC
joostis - F.C. Flower P
Bram United - FC PWS
FCCDL – Fc. Bladers
Super River Plate – LINIERS (Argentinie)
Ketenix - Stiphout Voor
Pielewiepers - HHS
Ijsselstein FC - Toppers
BicycleUnited - Strykers
GrahamFC - Mistaz
Visscher - Knights of the Hokey Pokey
FC Vinemie - Aristos FC
joostis - F.C. Flower P
Bram United - FC PWS
FCCDL – Fc. Bladers
Super River Plate – LINIERS (Argentinie)
Nee dit forum is er voor kant- en klare gebruiksaanwijzigingen en strategieën. Doe wat je op het forum verteld wordt en je wordt ooit nog eens Eredivisiekampioen!loona35 schreef op 24 maart 2004 @ 20:43:
[...]
Ja daar is dit forum voor bedoeld hé... om op vragen en problemen te reageren met "zoek het zelf maar uit.." .. dus...
Ik wil beetje afwisselenVerwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 21:50:
[...]
Ik dacht dat we alleen wedstrijden van Timberteam zouden krijgen?
Niet zeuren!
IK ben de toto man!!!
[ Voor 6% gewijzigd door NiMu83 op 24-03-2004 22:16 ]
Wie wil er een oefenwedstrijdje spelen volgende week?
teamid: 146812
Dat valt ook nog wel mee hoor..Ronald Koeman schreef op 24 maart 2004 @ 22:03:
[...]
Nee dit forum is er voor kant- en klare gebruiksaanwijzigingen en strategieën. Doe wat je op het forum verteld wordt en je wordt ooit nog eens Eredivisiekampioen!
Overigens vind ik eht erg knap van mankit dat hij het allemaal uit zijn hoofd weet/wist... Getuig ervan dat ie vroeger erg, maar dan ook erg actief geweest is op de transfermarkt
Ik wil je best tegen je spelen..koentjuh schreef op 24 maart 2004 @ 23:29:
Wie wil er een oefenwedstrijdje spelen volgende week?
Je hebt er als daytrader gewoon enorm veel tijd in gestoken. In mijn geval heb je gelijk maar desalnietemin heb ik een leuke speler gekocht als trainie.
Maar die theorie heb ik al uitgelegd
[ Voor 6% gewijzigd door The Dolf op 25-03-2004 00:25 ]
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Hattrick heeft een slechte invloed op mijn nachtrust...
Less = more
Ach ja, nog niet zo erg als je je voor neemt om eerst om 1 uur naar bed te gaan, daarna om 3 uur, daarna om 4 uur, en het uiteindelijk pas rond 5/6 uur wordt dat je naar bed gaat omdat je aan het slap ouwehoeren bent over HT en nog wat dingen aan het uitzoeken bentJamal schreef op 25 maart 2004 @ 03:14:
Om 0.00 uur naar bed gaan... met de wekker om 3.00... alleen om een speler te kopen (terwijl ik weer om 6 uur op moeten...)...
Hattrick heeft een slechte invloed op mijn nachtrust...

Dit doet me denken aan afgelopen zaterdag en maar wachten op de start van de F1....grooviee17 schreef op 25 maart 2004 @ 04:49:
[...]
Ach ja, nog niet zo erg als je je voor neemt om eerst om 1 uur naar bed te gaan, daarna om 3 uur, daarna om 4 uur, en het uiteindelijk pas rond 5/6 uur wordt dat je naar bed gaat omdat je aan het slap ouwehoeren bent over HT en nog wat dingen aan het uitzoeken bent. Hattrick is zeker slecht voor je nachtrust...
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Doorfeesten todat F1 begint bedoel toch zeker?The_Marsmellow schreef op 25 maart 2004 @ 08:05:
[...]
Dit doet me denken aan afgelopen zaterdag en maar wachten op de start van de F1....
ff een vraag:
Stel ik speel counter en ik MOTS. Gaan dan alleen mijn ratings die belangrijk zijn voor de counter opstelling omhoog? Of alleen midfield of alles?
Thije regel nog even ajb dat HARDTRANCE erbij komt in het GoT Cup logo

@loona35 alleen mf

@loona35 alleen mf
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Aaah thnxyared schreef op 25 maart 2004 @ 08:27:
@loona35 alleen mf
en maakt de midfield rating uberhaupt nog uit? Want het belangrijkste bij counter had ik gelezen is de passing skill van de verdedigers. Dus als ik nu mijn middenvelders op defensie zet en mijn midfield dus enorm verwaarloos maak ik dan meer kans dan een wat "normalere" opstelling?
Iemand ervaring hiermee?
/edit
wellicht beetje onduidelijk gesteld maar het komt dus hier op neer:
wat heeft meer prioriteit bij counter?
- verdediging (passing skills) en midfield volledig verwaarlozen
- midfield lager maar wel op een nog redelijk niveau houden
- of beetje een mix
[ Voor 25% gewijzigd door Loona35 op 25-03-2004 08:38 ]
Verwijderd
Alleen de passing skill van je verdedigers is van invloed, en niet de van je (verdedigende) middenvelders als je dat bedoelt.loona35 schreef op 25 maart 2004 @ 08:32:
[...]
Aaah thnx
en maakt de midfield rating uberhaupt nog uit? Want het belangrijkste bij counter had ik gelezen is de passing skill van de verdedigers. Dus als ik nu mijn middenvelders op defensie zet en mijn midfield dus enorm verwaarloos maak ik dan meer kans dan een wat "normalere" opstelling?
Iemand ervaring hiermee?
/edit
wellicht beetje onduidelijk gesteld maar het komt dus hier op neer:
wat heeft meer prioriteit bij counter?
- verdediging (passing skills) en midfield volledig verwaarlozen
- midfield lager maar wel op een nog redelijk niveau houden
- of beetje een mix
Je moet zeker niet je middenveld helemaal verwaarlozen, meestal krijg je 2 counterkansen per wedstrijd, als je een beetje goede counteraanval hebt.
Dit is volgens mij vrijwel onafhankelijk van je balbezit. Dus 't is ideaal om net iets minder balbezit te hebben dan je tegenstander.
Klopt, zodat je ook nog wat gewone kansen krijgt.
Hattrick doet het niet
Ik wou nog snel ff kijken voor de geplande downtime.
Tot hoelaat duurde de geplande downtime ook al weer?
Heb ik dat, dagje vrij, geen HT.
Hattrick doet het niet
Ik wou nog snel ff kijken voor de geplande downtime.
Tot hoelaat duurde de geplande downtime ook al weer?
Heb ik dat, dagje vrij, geen HT.
De downtime stond op 300 minuten vanaf 10 uur.
er stond: tot 10 uur, maar na een refresh zie ik dit:
misschien mooi om op je vrije dag dan maar weer eens wat daglicht te gaan absorberen
Hattrick is currently closed for maintenance work. The site will be down until 17.00 HT-Time.

misschien mooi om op je vrije dag dan maar weer eens wat daglicht te gaan absorberen
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
ah thnxVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 09:41:
[...]
Alleen de passing skill van je verdedigers is van invloed, en niet de van je (verdedigende) middenvelders als je dat bedoelt.
Je moet zeker niet je middenveld helemaal verwaarlozen, meestal krijg je 2 counterkansen per wedstrijd, als je een beetje goede counteraanval hebt.
Dit is volgens mij vrijwel onafhankelijk van je balbezit. Dus 't is ideaal om net iets minder balbezit te hebben dan je tegenstander.
ik zit namelijk een beetje twijfelen tussen deze 2 opties:
1) formidabel counter + slecht/zwak midfield
2) matig/redelijk counter + matig midfield
En nu staat er dit:j_du_pee schreef op 25 maart 2004 @ 09:51:
er stond: tot 10 uur, maar na een refresh zie ik dit:
[...]
Wat moet ik nu zonder hattrick op stage?Hattrick is currently closed for maintenance work. The site will be down until 15.00 HT-Time
[ Voor 5% gewijzigd door GaMbiNo op 25-03-2004 10:23 ]
Lekker op GoT blijven hangen. HT is toch altijd een beetje dood vandaag. Morgen gaat het weer leuk worden.
Als jullie toch niet in Hattrick kunnen
Wil je vast wel mijn vraagje beantwoorden
Ik speel met een extra middenvelder op de wing back positie.
Zijn voor deze speler nou alleen de middenvelder-eigenschappen belangrijk, of toch ook nog de wingback eigenschappen?
Oftewel, zet ik hier iemand die alleen goed positiespel kan en misschien nog wat passen, of helpt het als hij ook vleugel en verdediging aankan?
Ik ben namelijk sinds vorige week miljonair
Dus ga ik de zwakste schakels uit mijn team halen
Wil je vast wel mijn vraagje beantwoorden
Ik speel met een extra middenvelder op de wing back positie.
Zijn voor deze speler nou alleen de middenvelder-eigenschappen belangrijk, of toch ook nog de wingback eigenschappen?
Oftewel, zet ik hier iemand die alleen goed positiespel kan en misschien nog wat passen, of helpt het als hij ook vleugel en verdediging aankan?
Ik ben namelijk sinds vorige week miljonair
Sorry om hierop te kunnen antwoorden moeten we toch echt in ht kijken
Nee, als je een speler naar het middenveld doorschuift zijn alleen de standaard middenvelder skills nog wat waard.
De GoT-HT Federatie presenteert jou ons nieuwste item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere donderdag zal deze hier geplaatst worden door mij.
De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat. Vandaag een extra bijzondere 8 Bits, omdat de wisselvraag speciaal gesteld zal worden…Later meer.

Het kan niet leuker vandaag, een verhaal verzinnen over Aristos terwijl Hattrick down is. En wat moet ik dan verzinnen? Nou ja, Aristos speelt al een tijd mee met HT en is nu al in de IV.e klasse beland. Daar is hij een goede middenmotor, met zo af en toe eens een uitschieter. In verhouding post hij niet veel, maar als er wat gepost wordt, dan is het ook nuttig. Hij heeft nog nooit de GoT cup gewonnen, en ook nog nooit de Toto…Wat moet GoT toch met zo’n jongen ;p. Alvast excuses voor de rare introductie, maar ik moet wat….Spam dus zijn gastenboek deze week helemaal vol, het is niet voor niets een eer om user van de week te zijn.
1. Hoe is de naam van je team ontstaan?
Tijdens een van de meeste saaie lessen van Grieks op de middelbare school, zat ik een beetje te fantaseren over een gave naam. Na een beetje bladeren door het woordenboek kwam ik bij de alfa al bij een mooi woord. Ik geloof dat het iets als aristo was, en betekent goed. De overtreffende trap daarvan is aristos (zover mijn Grieks toen ging) en dat betekent dus zoiets als “de beste”. Dit is een tijdje mijn mailwachtwoord geweest, maar is toen mijn computernaam geworden.
Ook leuk om te vertellen is de herkomst van “Lasciate ogni Speranza” in mijn logo. Dat is een tekst van Dante uit 1316 over de hel en betekent zoiets, “(Gij die hier binnenkomt,) laat alle hoop varen”. Het is ook de naam van mijn roeiteam bij Studentenvereniging Saurus in Maastricht.
2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.
Ik heb ooit in China mijn coach ontslagen in de hoop dat ik een goed coach zou krijgen (ik had een redelijk), ik had namelijk op het forum gelezen dat een goed coach in het nieuwe systeem iets van 4 ton ging kosten. Die paar keer 10.000 euro leek me het risico waard. Totdat bleek dat een goede solid coach iets van een miljoen ging kosten.. Was wel een tegenvaller.
3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?
Ik had een speler (17 jaar, solid wing, passable playmaking) gekocht die zondag al gespeeld had voor 400.000 euro. Ik had berekend dat hij naar excellent wing zou stijgen en aldoende deed hij. En leverde hij dus ruim een miljoen euro op… Kortom 6 ton lekker in het zakje zonder iets te doen…
4. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?
Ik heb me ingeschreven voor de mobiele service en als ik dus niet thuis ben, krijg ik netjes mijn goals per sms thuisgestuurd.
5. Welke route/tactiek zou je gebruiken wanneer je met onbeperkt budget opnieuw mocht beginnen?
Ik verbaas me altijd over deze vraag. Onbeperkt budget? Ik zou voor elke positie de beste speler kopen en aldoende het all-star team bezitten. Zal redelijk onverslaanbaar zijn.
6. Wat vind je van de nieuwe tactieken in HT 6.5 en geniet er al eentje je voorkeur?
Ik wil nog wel eens pressing gebruiken bij een goede tegenstander, heeft me een keer een belangrijke 1-0 overwinning opgeleverd.
7. Wat zou naar jouw mening waarde toe voegen aan de federatie en/of ons forum?
Persoonlijk hoop ik in inhoudsdiscussie’s een goede bijdrage te leveren. Ik doe niet zo mee aan gewone discussie’s, in dat geval ben ik meer een lurker.
8. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?
Ik denk dat Hattrick gewoon simpel moet blijven en de aandacht op interactiviteit moet blijven leggen. Dus niet teveel graphics of te complex. Daarnaast moeten ze echt winst gaan maken, dat is belangrijk voor de continuïteit. Als gevolg daarvan moeten ze het nóg aantrekkelijker maken om supporter te worden. Dan kan het lang (endeloos?) doorgaan.
Wat doe je als je een U-20/Nationale teamspeler hebt en ook nog van je eigen land, tot hoever ga je hem doortrainen en tot hoever laat je dat beïnvloeden met de prestaties van je eigen team?
Ik denk dat ik me er niet teveel van zou aantrekken, wat ik kan kan een ander ook. 21 lijkt me wel het maximum. Ik hoop overigens binnen 3 seizoen een buitenlandse U-20 speler te kunnen krijgen.
Heb je ooit wel eens een hele irrationele beslissing genomen, die niet voordelig voor je team was? Bijvoorbeeld speler met leuke naam, uit een land wat je nog niet hebt etc. etc.
Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden: hoedjevanpapier (selfish)

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere donderdag zal deze hier geplaatst worden door mij.
De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat. Vandaag een extra bijzondere 8 Bits, omdat de wisselvraag speciaal gesteld zal worden…Later meer.
User van de week : Aristos

Het kan niet leuker vandaag, een verhaal verzinnen over Aristos terwijl Hattrick down is. En wat moet ik dan verzinnen? Nou ja, Aristos speelt al een tijd mee met HT en is nu al in de IV.e klasse beland. Daar is hij een goede middenmotor, met zo af en toe eens een uitschieter. In verhouding post hij niet veel, maar als er wat gepost wordt, dan is het ook nuttig. Hij heeft nog nooit de GoT cup gewonnen, en ook nog nooit de Toto…Wat moet GoT toch met zo’n jongen ;p. Alvast excuses voor de rare introductie, maar ik moet wat….Spam dus zijn gastenboek deze week helemaal vol, het is niet voor niets een eer om user van de week te zijn.
De vragen
1. Hoe is de naam van je team ontstaan?
Tijdens een van de meeste saaie lessen van Grieks op de middelbare school, zat ik een beetje te fantaseren over een gave naam. Na een beetje bladeren door het woordenboek kwam ik bij de alfa al bij een mooi woord. Ik geloof dat het iets als aristo was, en betekent goed. De overtreffende trap daarvan is aristos (zover mijn Grieks toen ging) en dat betekent dus zoiets als “de beste”. Dit is een tijdje mijn mailwachtwoord geweest, maar is toen mijn computernaam geworden.
Ook leuk om te vertellen is de herkomst van “Lasciate ogni Speranza” in mijn logo. Dat is een tekst van Dante uit 1316 over de hel en betekent zoiets, “(Gij die hier binnenkomt,) laat alle hoop varen”. Het is ook de naam van mijn roeiteam bij Studentenvereniging Saurus in Maastricht.
2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.
Ik heb ooit in China mijn coach ontslagen in de hoop dat ik een goed coach zou krijgen (ik had een redelijk), ik had namelijk op het forum gelezen dat een goed coach in het nieuwe systeem iets van 4 ton ging kosten. Die paar keer 10.000 euro leek me het risico waard. Totdat bleek dat een goede solid coach iets van een miljoen ging kosten.. Was wel een tegenvaller.
3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?
Ik had een speler (17 jaar, solid wing, passable playmaking) gekocht die zondag al gespeeld had voor 400.000 euro. Ik had berekend dat hij naar excellent wing zou stijgen en aldoende deed hij. En leverde hij dus ruim een miljoen euro op… Kortom 6 ton lekker in het zakje zonder iets te doen…
4. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?
Ik heb me ingeschreven voor de mobiele service en als ik dus niet thuis ben, krijg ik netjes mijn goals per sms thuisgestuurd.
5. Welke route/tactiek zou je gebruiken wanneer je met onbeperkt budget opnieuw mocht beginnen?
Ik verbaas me altijd over deze vraag. Onbeperkt budget? Ik zou voor elke positie de beste speler kopen en aldoende het all-star team bezitten. Zal redelijk onverslaanbaar zijn.
6. Wat vind je van de nieuwe tactieken in HT 6.5 en geniet er al eentje je voorkeur?
Ik wil nog wel eens pressing gebruiken bij een goede tegenstander, heeft me een keer een belangrijke 1-0 overwinning opgeleverd.
7. Wat zou naar jouw mening waarde toe voegen aan de federatie en/of ons forum?
Persoonlijk hoop ik in inhoudsdiscussie’s een goede bijdrage te leveren. Ik doe niet zo mee aan gewone discussie’s, in dat geval ben ik meer een lurker.
8. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?
Ik denk dat Hattrick gewoon simpel moet blijven en de aandacht op interactiviteit moet blijven leggen. Dus niet teveel graphics of te complex. Daarnaast moeten ze echt winst gaan maken, dat is belangrijk voor de continuïteit. Als gevolg daarvan moeten ze het nóg aantrekkelijker maken om supporter te worden. Dan kan het lang (endeloos?) doorgaan.
De wisselvraag van de vorige week
Wat doe je als je een U-20/Nationale teamspeler hebt en ook nog van je eigen land, tot hoever ga je hem doortrainen en tot hoever laat je dat beïnvloeden met de prestaties van je eigen team?
Ik denk dat ik me er niet teveel van zou aantrekken, wat ik kan kan een ander ook. 21 lijkt me wel het maximum. Ik hoop overigens binnen 3 seizoen een buitenlandse U-20 speler te kunnen krijgen.
De nieuwe wisselvraag
Heb je ooit wel eens een hele irrationele beslissing genomen, die niet voordelig voor je team was? Bijvoorbeeld speler met leuke naam, uit een land wat je nog niet hebt etc. etc.
Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden: hoedjevanpapier (selfish)
Kijk een 8 bits om de tijd door te komen
chapeau 
overigens staat er een verhaaltje op HT over de downtime. Bottom line is dit:
overigens staat er een verhaaltje op HT over de downtime. Bottom line is dit:
To make the site as fast as we want to, we will have to close it for planned maintenance like this one and occasionally there will be slow times for a month or two more, but less and less often.
Wacht op antwoord
En het hele verhaal is dit 
Why are we closing the site so often?
Most of you have probably noticed that the site has been down for planned maintenance quite often recently. Why is that? Well, although we're sure that planned maintenance is better than unplanned crashes, we'd prefer not having the site closed at all. However, since a couple of months back, we've been dedicating most of our resources trying to solve the performance problems that have been marring Hattrick for as long as anyone can remember.
Big improvements require big changes, and big changes means that we must close the site while we make certain database changes or hardware upgrades. There has been more of this in the last few months than normal. The old saying "Things must get worse before they can get better" applies.
We are not yet at the end of these big changes, but we are moving closer to the end. As many of you have noticed, the site has generally been much faster than before in the last couple of weeks. This may now and then be temporarily revoked, and you may expect slower-than-usual performance now and then. But the long term improvement is accelerating. To make the site as fast as we want to, we will have to close it for planned maintenance like this one and occasionally there will be slow times for a month or two more, but less and less often.
welja, als er dan toch weinig gebeurt
offtopic:
edit: als er dan toch weinig gebeurt sloeg op het volledige verhaal, niet op het opnieuw posten ipv editten
edit: als er dan toch weinig gebeurt sloeg op het volledige verhaal, niet op het opnieuw posten ipv editten
[ Voor 19% gewijzigd door j_du_pee op 25-03-2004 12:11 ]
Wacht op antwoord
Ja de 8 bits komt op een mooi moment 
Wat een verhaal op de HT site.
"You may expect slower-than-usual performance now and then."
"Occasionally there will be slow times for a month or two more, but less and less often."
Bedoelen ze hiermee de woensdag en zondag traagheid?
Wat een verhaal op de HT site.
"You may expect slower-than-usual performance now and then."
"Occasionally there will be slow times for a month or two more, but less and less often."
Bedoelen ze hiermee de woensdag en zondag traagheid?
pssssssssstj_du_pee schreef op 25 maart 2004 @ 11:32:
[...]
welja, als er dan toch weinig gebeurtWaar ik net Chapeau zei, moest uiteraard staan: Chapeau du papier

trouwens wel weer een typisch HT smoes/verhaal
[ Voor 23% gewijzigd door Loona35 op 25-03-2004 11:46 ]
psssst:
postcount
1e == 62 posts, loona35
11e ==23 posts, j_du_pee

Wacht op antwoord
Het blijft een leuke toevoeging die 8 bits!
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik heb trouwens gemist wat er nu gebeurd is met die HT gok-service
we hadden met z'n allen besloten dat het (op zijn minst) in NL verboden was. Bestaat dit nog of is het stilletjes via de achteruitgang van het toneel afgevoerd?
Wacht op antwoord
Ik denk het laatste
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Damned, ben ik eindelijk van die forum-ban (van wel één hele dag) af, ligt ht plat. Kan ik marrc alweer niet pesten
Als ik het goed heb, is het verboden in de landen waar het niet in mag, maar het bestaat op zich nog welj_du_pee schreef op 25 maart 2004 @ 13:34:
Ik heb trouwens gemist wat er nu gebeurd is met die HT gok-servicewe hadden met z'n allen besloten dat het (op zijn minst) in NL verboden was. Bestaat dit nog of is het stilletjes via de achteruitgang van het toneel afgevoerd?
Crap...ik was alweer aan het refreshen sinds 5 voor 4Update: Due to some unexpected troubles in the finishing stages of the maintenance work we have extended the downtime until 17.00 HT-Time.
Hattrick is currently closed for maintenance work. The site will be down until 17.00 HT-Time.
[ Voor 9% gewijzigd door -Pjotrski- op 25-03-2004 15:59 ]
Volgens mij heb ik tot nu toe altijd meegemaakt dat er "unexpected troubles" waren. Weer een uurtje wachten... zucht!-Pjotrski- schreef op 25 maart 2004 @ 15:58:
[...]
Crap...ik was alweer aan het refreshen sinds 5 voor 4
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
HAM vraagje,
Heb per ongeluk mn HAM verneukt. Heb nog wel al mn .hrf's.
Is het nu mogelijk om al mn wedstrijd gegevens weer zichtbaar te krijgen in HAM? Ik krijg nu na het laden van al mn .hrf's en update last matches alleen maar de laatste 5 te zien.....
Is het nu mogelijk om al mn wedstrijd gegevens weer zichtbaar te krijgen in HAM? Ik krijg nu na het laden van al mn .hrf's en update last matches alleen maar de laatste 5 te zien.....
Je zou eerst even kunnen kijken of je een back-up hebt van je data, de nieuwste HAM maakt elke week een back-up(te vinden in de backup-dir van HAMVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 16:04:
HAM vraagje,
Verwijderd
volgens mij had ik dat ook (in januari). ik denk zelf dat je de wedstrijden handmatig dan moet invoeren is ff wel een werkje maar ja, is voor goed doel.Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 16:04:
HAM vraagje,
Hattrick Coach Professional vind ik zelf ook wel leuk progje. geeft iets mooiere graphics weer, als je daar op kickt zoals ik.
Verwijderd
Was ik al bang voor, dat handmatig invoerenVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 16:13:
[...]
volgens mij had ik dat ook (in januari). ik denk zelf dat je de wedstrijden handmatig dan moet invoeren is ff wel een werkje maar ja, is voor goed doel.
Krijg ik dan ook mn training statistieken terug?
Voor zover ik weet wel, maar dat weet ik niet zeker.Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 16:16:
[...]
Was ik al bang voor, dat handmatig invoeren. Naja tis niet anders
Krijg ik dan ook mn training statistieken terug?
Verwijderd
Hij zou het ook even aan z'n huisgenoot kunnen vragen 
Maar als je de hrf-files nog hebt en je voert de matches opnieuw in dan zou je de trainingsweken weer moeten zien
Maar als je de hrf-files nog hebt en je voert de matches opnieuw in dan zou je de trainingsweken weer moeten zien
Verwijderd
Moet ik helemaal naar beneden lopenVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 16:44:
Hij zou het ook even aan z'n huisgenoot kunnen vragen
Maaruh, dat had ik zelf ook wel bedacht, maar het is gewoon een klotewerk, had gehoopt op een simpelere manier.
valt het jullie ook al op dat ze erg goed zijn in het telkens een half uurtje er boven op gooien
eerst 3 uur, toen later, toen weer later, nu half zes.. wordt vast weer later
Verwijderd
hehe we zijn het gewend hekoentjuh schreef op 25 maart 2004 @ 17:22:
valt het jullie ook al op dat ze erg goed zijn in het telkens een half uurtje er boven op gooieneerst 3 uur, toen later, toen weer later, nu half zes.. wordt vast weer later
als ie het morgen maar doet zodat ik mijn update kan zien.
Het houd je wel bezig zoVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 17:24:
[...]
hehe we zijn het gewend heHattrick is de NS van de internet sites zullen we maar zeggen
als ie het morgen maar doet zodat ik mijn update kan zien.
Ik begrijp mezelf eigenlijk ook niet. Ik vind het klote dat HT down is, maar als het up is, heb ik er eigenlijk niets te doen. Geen nieuws etc, vreemde zaakThe_Marsmellow schreef op 25 maart 2004 @ 17:31:
[...]
Het houd je wel bezig zoAls mijn team update maar optijd is morgen
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
een man weet pas wat hij mist, als ze er niet isRoyz schreef op 25 maart 2004 @ 17:32:
[...]
Ik begrijp mezelf eigenlijk ook niet. Ik vind het klote dat HT down is, maar als het up is, heb ik er eigenlijk niets te doen. Geen nieuws etc, vreemde zaak
Wacht op antwoord
Ik weet nog steeds niet of ik in de beker heb gewonnen... Stond met 1-4 voor met nog 20 minuten, dus neem aan van welRoyz schreef op 25 maart 2004 @ 17:32:
[...]
Ik begrijp mezelf eigenlijk ook niet. Ik vind het klote dat HT down is, maar als het up is, heb ik er eigenlijk niets te doen. Geen nieuws etc, vreemde zaak
Verwijderd
ik kan me een 6-4 herinneren na verlenging.Aristos schreef op 25 maart 2004 @ 17:42:
[...]
Ik weet nog steeds niet of ik in de beker heb gewonnen... Stond met 1-4 voor met nog 20 minuten, dus neem aan van wel
Kan niet, want het is dan altijd golden-goal, dus 5-4....
Verwijderd
ja sorry ik wilde je eerst pesten maar vond het toch zielig dus daarom maar 6-4 gezegdAristos schreef op 25 maart 2004 @ 17:47:
[...]
Kan niet, want het is dan altijd golden-goal, dus 5-4....
Nou nog niet bij mij... Soms krijg ik een frameset of een logo, maar daar blijft het bij.
Hij doet het hier wel, maar echt heel traag zeg!Aristos schreef op 25 maart 2004 @ 17:56:
[...]
Nou nog niet bij mij... Soms krijg ik een frameset of een logo, maar daar blijft het bij.
Verwijderd
Ik heb hem vanmiddag gekocht.
Maar wat gaat dat laden traaaaaaaaaaag zeg
En ik moet in het spel niet hoger dan 800x600x16 gaan en alles op low anders schokt de hele boel.
Ik heb
PIII733@770
256mb pc133
Win xp pro
ATI Sapphire 9700
Iemand tips waardoor het wat sneller wordt?
Edit: in verkeerde topic geplaats
graag verhuizen naar BF:Vietnam
Maar wat gaat dat laden traaaaaaaaaaag zeg
En ik moet in het spel niet hoger dan 800x600x16 gaan en alles op low anders schokt de hele boel.
Ik heb
PIII733@770
256mb pc133
Win xp pro
ATI Sapphire 9700

Edit: in verkeerde topic geplaats

graag verhuizen naar BF:Vietnam
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 18:27 ]
Minimum systeem eisen voor HT is een PIII 1GHZ, je valt net buiten de bootVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 18:25:
Ik heb hem vanmiddag gekocht.
Maar wat gaat dat laden traaaaaaaaaaag zeg![]()
Ik heb
PIII733@770
256mb pc133
Win xp pro
ATI Sapphire 9700
Serieus: verkeerd gepost?
Metal, was een erg hoogstaande wedstrijd, ik ben blij dat er tenminste no 3 penalties in zijn gegeaan.Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 19:05:
De Neu en ik hebben een briljante wedstrijd gespeeld 0-0. Check het commentaar van de GEHELE 2e helft:
FC-Utrèg had duidelijk problemen met het positiespel. Supremacy had duidelijk problemen met het positiespel. FC-Utrèg had duidelijk problemen met het positiespel. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Supremacy, met een indrukwekkende 63 procent balbezit.
1 Ketenix - Stiphout Voor
2 Pielewiepers - HHS
1 Ijsselstein FC - Toppers
2 BicycleUnited - Strykers
1 GrahamFC - Mistaz
2 Visscher - Knights of the Hokey Pokey
3 FC Vinemie - Aristos FC
1 joostis - F.C. Flower P
1 Bram United - FC PWS
2 FCCDL – Fc. Bladers
4-3 Super River Plate – LINIERS (Argentinie)
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
1 Pielewiepers - HHS
2 Ijsselstein FC - Toppers
1 BicycleUnited - Strykers
1 GrahamFC - Mistaz
2 FC Vinemie - Aristos FC
1 Bram United - FC PWS
1 FCCDL – Fc. Bladers
2-0 Super River Plate – LINIERS (Argentinie)
En ik zoek nog een oefenpotje, dus als iemand wil, invite me maar...
1 Pielewiepers - HHS
1 GrahamFC - Mistaz
1 Bram United - FC PWS
1 FCCDL – Fc. Bladers
En ik zoek nog een oefenpotje, dus als iemand wil, invite me maar...
Verwijderd
Maar, over dat traag gesproken van boerenlater, Hattrick zelf is nu ook VRESELIJK traag..
Toch maar 18k users online..
Verkeerde patch geinstalleerd
?
Toch maar 18k users online..
Verkeerde patch geinstalleerd
Verwijderd
1 Ketenix - Stiphout Vooruit
1 Pielewiepers - HHS
1 GrahamFC - Mistaz
1 Visscher - Knights of the Hokey Pokey
1 Bram United - FC PWS
1 FCCDL – Fc. Bladers
3-1 Super River Plate – LINIERS (Argentinie)
1 Pielewiepers - HHS
1 GrahamFC - Mistaz
1 Bram United - FC PWS
1 FCCDL – Fc. Bladers
Verwijderd
't Allerergste is dat mijn briljante keeper nu voor 'slechts' 3.5M te koop staat.
Er is 1 keer op geboden, maar ik hoop er toch wel significant meer voor te krijgen.
Maar... omdat de site nu zo afschuwelijk traag is (althans hier.. bij jullie ook?), kan niemand echt op spelers zoeken... deadline is even na negenen...
PS dit is geen transferad (dat had ik al eerder gedaan, maar dat werkte niet
waarschijnlijk te duur...;))
Er is 1 keer op geboden, maar ik hoop er toch wel significant meer voor te krijgen.
Maar... omdat de site nu zo afschuwelijk traag is (althans hier.. bij jullie ook?), kan niemand echt op spelers zoeken... deadline is even na negenen...
PS dit is geen transferad (dat had ik al eerder gedaan, maar dat werkte niet
Verwijderd
alle transfers zijn een dag opgeschoven
... dus hij loopt morgenavond af als het goed is.
Site doet het nu redelijk hier, soms nog wat traag.
Hoeveel is het uiteindelijk geworden voor die keeper?
Hoeveel is het uiteindelijk geworden voor die keeper?
Verwijderd
Transferlijst: Keeper
Deadline: 25-03-2004 om 21:06
Vraagprijs: 3 500 000 €
Hoogste bod:
3 500 000 € door romanii
Het bieden is geëindigd!
Hoogste bod:
3 500 000 € door romanii
Het bieden is geëindigd!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 21:08 ]
Verwijderd
zo zeg balenVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 21:08:
Transferlijst: Keeper
Hoogste bod:
3 500 000 € door romanii
Het bieden is geëindigd!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is toch mooi? of is dat weinig voor een brilliant keeper?
Verwijderd
Nou, laten we zeggen dat ik gerekend had tussen de 3.8 en 4.0M...Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 21:10:
[...]
zo zeg balenuhhhh iik zou blij zijn hoor 3.5 miljoen
is toch mooi? of is dat weinig voor een brilliant keeper?
Da's dus vrij weinig voor een 19 jarige keeper die ook nog eens briljant +1.9 week is (naar de stats van Hottrick, hij moet vorige week 99.9 op de ladder zijn geweest als ie hoog matig was...) (en zelfs ong. +3.9 als een keeperstrainer 'm koopt...)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 22:24 ]
1 Pielewiepers - HHS
1 GrahamFC - Mistaz
1 joostis - F.C. Flower Power
1 Bram United - FC PWS
1 FCCDL – Fc. Bladers
1 Pielewiepers - HHS
1 GrahamFC - Mistaz
1 joostis - F.C. Flower Power
1 Bram United - FC PWS
1 FCCDL – Fc. Bladers
Verwijderd
Die prijzen voor scorers zijn echt niet meer normaal ! Je betaald je al scheel aan gewone solic scorers, om maar niet te zwijgen van excellent ... pff. Ik wilde snel een vervanger aantrekken voor mijn geblesseerde solid aanvallertje (2 week). Met een budget van 1.5 miljoen valt het echt vies tegen wat er te koop is. Ik hoop dat de prijzen voor middenvelders weer wat gaan aantrekken, want ik heb er een stuk of wat lopen.
Overigens heeft mijn team maar 1 echte aanvaller. Daarnaast staat een outstanding playmaker met solid scoring en wat meer bijstats haha. Tis niet zo verwonderlijk dat ik nu nog steeds in III.7 zit, daar mijn coach aanvallend is ingesteld en mijn middenveld genoeg kansen genereerd.
Overigens heeft mijn team maar 1 echte aanvaller. Daarnaast staat een outstanding playmaker met solid scoring en wat meer bijstats haha. Tis niet zo verwonderlijk dat ik nu nog steeds in III.7 zit, daar mijn coach aanvallend is ingesteld en mijn middenveld genoeg kansen genereerd.
Verwijderd
Trainingsupdate was niet verrassend... vorm was -3/+1 (gaat dat oooooooit nog eens positief worden????) en de Winger was +1, dus zitten ze allemaal op Excellent nu...
Verwijderd
woei 17jarige pm-er gelijk al naar uitstekend pm 
waarde +189000/-42000
vorm +2/-5 das dan weer minder
waarde +189000/-42000
vorm +2/-5 das dan weer minder
Pos spel +2
Vorm +6 -5
Value +35k - 17k
Al met al wel lekker dat er nu 2 zijn gestegen met pos spel!
Vorm +6 -5
Value +35k - 17k
Al met al wel lekker dat er nu 2 zijn gestegen met pos spel!
Vorm wil nog steeds niet echt lukken, en aangezien ik dit seizoen ben overgestapt op wat keepertraining, was het ook niet verrassend.
Vorm: -7/+3
Keepen: +1 (goed -> uitstekend)
Vorm: -7/+3
Keepen: +1 (goed -> uitstekend)
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Bah, ik wil me update in HAM niet eens zien.. net even op me werk zitten kijken maar ziet eruit alsof veel vorm verloren is gegaan.
Toch maar weekje algemeen trainen? is de vraag die elk seizoen rond deze tijd terugkomt... denk dat ik dat dan ook dit seizoen maar eens ga doen
Wat ik uit alle abracadabra van HT begrijp is dat we niet hoeven te verwachten dat de site ooit sneller word dan ie nu is, maaar..... dat mochten er nog eens 200.000 teams bijkomen ze eraan werken dat ie in ieder geval niet langzamer word
Of wij er wat mee opschieten...
@Fonz_ wake up and smell the coffee, de tijd dat je met een solid mf in IV kon spelen is over, de tijd dat je in de ere kon komen door kunne ipv veel geluk is ook over, de tijd dat je voor 1.5 miljoen een III aanvaller kon komen is UITGESTORVEN!
1 Pielewiepers - HHS
1 GrahamFC - Mistaz
1 Visscher - Knights of the Hokey Pokey (sorry Visscher) bedankt Visscher
1 Bram United - FC PWS
1 FCCDL – Fc. Bladers
Toch maar weekje algemeen trainen? is de vraag die elk seizoen rond deze tijd terugkomt... denk dat ik dat dan ook dit seizoen maar eens ga doen
Wat ik uit alle abracadabra van HT begrijp is dat we niet hoeven te verwachten dat de site ooit sneller word dan ie nu is, maaar..... dat mochten er nog eens 200.000 teams bijkomen ze eraan werken dat ie in ieder geval niet langzamer word
Of wij er wat mee opschieten...
@Fonz_ wake up and smell the coffee, de tijd dat je met een solid mf in IV kon spelen is over, de tijd dat je in de ere kon komen door kunne ipv veel geluk is ook over, de tijd dat je voor 1.5 miljoen een III aanvaller kon komen is UITGESTORVEN!
1 Pielewiepers - HHS
1 GrahamFC - Mistaz
1 Visscher - Knights of the Hokey Pokey (sorry Visscher) bedankt Visscher
1 Bram United - FC PWS
1 FCCDL – Fc. Bladers
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Super update!!!
natuurlijk een heleboel + spelhervatting maar vooral mjn hele basis verkeerd nu in goed of uitstekende vorm
natuurlijk een heleboel + spelhervatting maar vooral mjn hele basis verkeerd nu in goed of uitstekende vorm
Verwijderd
Hoe krijg je dat voor elkaar??loona35 schreef op 26 maart 2004 @ 08:56:
Super update!!!
Bij mij is m'n vorm volgens ham 5.5
Ben trouwens wel benieuwd naar vorm update van foray!!!
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat het komt omdat ik 50 spelers heb... Mijn basis team speelt altijd dus die stijgen in vorm terwijl er 30 man is die niet speelt. Er is wellicht een max. aan aantal vormchanges waardoor die 30 man die niet van belang is het dalende effect opzich neemt. Snap je wat ik bedoel?Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 09:01:
[...]
Hoe krijg je dat voor elkaar??
Bij mij is m'n vorm volgens ham 5.5
Ben trouwens wel benieuwd naar vorm update van foray!!!
Verwijderd
Haha, de theorie is leuk (en op zich niet eens ze onrealistisch), maar ik denk toch eerder dat het een kwestie van geluk isloona35 schreef op 26 maart 2004 @ 09:16:
[...]
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat het komt omdat ik 50 spelers heb... Mijn basis team speelt altijd dus die stijgen in vorm terwijl er 30 man is die niet speelt. Er is wellicht een max. aan aantal vormchanges waardoor die 30 man die niet van belang is het dalende effect opzich neemt. Snap je wat ik bedoel?Ik zeg niet dat het waar is maar het is ook niet geheel onlogisch.
Er zijn in ieder geval nog mensen die ook 's morgens hun hersens al op volle toeren kunnen laten draaien; respect

Verwijderd
form +4/-7, niet dramatisch, maar wederom een vormdaling
waarde +196/-67, ondanks de vormdalingen gaat dat gewoon goed
1 18-jarige naar uitstekend verdedigen. Reserve-middenvelder verlies 1 playmaking, zodat ie de rest van zijn leven kan gaan golfen. Ik heb haast geen middenvelders en spitsen meer (nog 1 spits
) en zoals hiervoor al werd opgemerkt; voor een paar ton koop je geen geen 3,5 sterren spits meer.
Edit: Quote Loona: Mijn basis team speelt altijd dus die stijgen in vorm ...
??? Hier niet hoor.
1 18-jarige naar uitstekend verdedigen. Reserve-middenvelder verlies 1 playmaking, zodat ie de rest van zijn leven kan gaan golfen. Ik heb haast geen middenvelders en spitsen meer (nog 1 spits
??? Hier niet hoor.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 09:24 ]
Scoren +3 (--> Goed)
Vorm +3 / -9
Value +183k / -153k
Vorm +3 / -9
Value +183k / -153k
Ja maar kijk, volgens mij denkt de engine zo:Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 09:22:
form +4/-7, niet dramatisch, maar wederom een vormdaling
1 18-jarige naar uitstekend verdedigen. Reserve-middenvelder verlies 1 playmaking, zodat ie de rest van zijn leven kan gaan golfen. Ik heb haast geen middenvelders en spitsen meer (nog 1 spits) en zoals hiervoor al werd opgemerkt; voor een paar ton koop je geen geen 3,5 sterren spits meer.
??? Hier niet hoor.
- wedstrijd gespeeld met basis team + reserves (in de friendlY)
- iedereen die gespeeld heeft, heeft meer kans op vormstijging dan vormdaling
- afhankelijk van vage onbekende factoren moeten er ook wat dalen natuurlijk. Bij voorkeur zijn dit spelers die NIET gespeeld hebben. Dus als je er 30 hebt die niet spelen dan is de kans dat ie spelers van die 30 kiest voor vormdaling groter dan mensen die wel gespeeld hebben.
En omdat de verhouding bij iets van 18 basis vs 32 non/basis is, is de kans volgens mij groter dat mijn basis elke keer vormstijging heeft en de rest vormdaling.
26-03-2004 De training van deze week is verloren gegaan als gevolg van onbegrijpelijke acties van de manager van de club. << wat is dit nou weer ?! Nog nooit gezien ..
je hebt dan met een foutieve opstelling gespeeld zoals uh... 1 1 9 ofzoiets-.. iig eentje waarmee je niet mag spelen.. check je training scherm om te zien uit welke je mag kiezenBlizard schreef op 26 maart 2004 @ 09:37:
26-03-2004 De training van deze week is verloren gegaan als gevolg van onbegrijpelijke acties van de manager van de club. << wat is dit nou weer ?! Nog nooit gezien ..
Verwijderd
waarschijnlijk een "vage" opstelling gebruikt.Blizard schreef op 26 maart 2004 @ 09:37:
Training stond op spelhervatten, maakt toch niet uit dan welke opstelling je hebt dacht ik ?! Als ik naar mn spelertjes kijk hebben ze toch training gekregen ?!
opstelling maakt niet uit zolang je geen 1-8-1 of andere niet bestaande opstelling gebruikt. Vorm zal veranderd zijn, maar ik denk niet dat de spelhervatting omhoog is gegaan bij je spelers...
Bij mij geen spannende update, alleen vormverlies en verder mijn spitsen die zo'n 25K meer waard zijn geworden maar geen level up....
Bij mij geen spannende update, alleen vormverlies en verder mijn spitsen die zo'n 25K meer waard zijn geworden maar geen level up....
Wacht op antwoord
1 Pielewiepers - HHS
1 GrahamFC - Mistaz
1 Bram United - FC PWS
1 FCCDL - Fc. Bladers
3-0 Super River Plate - LINIERS (Argentinie)
1 Pielewiepers - HHS
1 GrahamFC - Mistaz
1 Bram United - FC PWS
1 FCCDL - Fc. Bladers
3-0 Super River Plate - LINIERS (Argentinie)
Verwijderd
1 Pielewiepers - HHS
1 GrahamFC - Mistaz
1 Bram United - FC PWS
1 FCCDL – Fc. Bladers
2-3 Super River Plate – LINIERS (Argentinie)
Edit:
1 Pielewiepers - HHS
1 GrahamFC - Mistaz
1 Bram United - FC PWS
1 FCCDL – Fc. Bladers
2-3 Super River Plate – LINIERS (Argentinie)
Edit:
nooit lekker vlak voor het aflopen van de deadline voor mijn YPTaking a break...
Current HT-Time: 2004-03-26 10:24:25
The site is closed for a short while to fix a minor problem. It will be up again shortly.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 10:26 ]
1 Pielewiepers - HHS
1 GrahamFC - Mistaz
1 Bram United - FC PWS
1 FCCDL - Fc. Bladers
2-1 Super River Plate - LINIERS