Leuk!
Nivard en Brainpower zijn een heel goed team
Nivard en Brainpower zijn een heel goed team
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 128% gewijzigd door yared op 22-03-2004 09:07 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
LOL
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Nee joh, normaal spelen ze em altijd naar binnen terugSandyman538 schreef op 22 maart 2004 @ 09:39:
Ik neem aan dat ze de bal eerder ook altijd wel wegschopten, maar dat het niet in het verslag kwam![]()
Verwijderd
Bij mij staat gewoon kalm hoor. Wat me trouwens wel opvalt nu, is dat ik mijn stadion statistieken totaal niet kan laden. Hij geeft daarna gewoon een Timed-out...Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 11:52:
Dit staat bij mij onder training:
'Team Spirit: Paradise on Earth!'
Op zich niet zo gek als ik 't hele seizoen pic had gespeelt (of minstens 3 wedstrijden). Maar dat is helemaal niet zo, ik heb een slecht coach, en mijn teamgeest stond gisteren nog op content, dus 't lijkt me een bug (?)
Hebben anderen hier ook 'last' van?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
ik me verdedigers te koop?Katala schreef op 22 maart 2004 @ 09:25:
"Oorstokjes kreeg een goede mogelijkheid om de achterstand te verkleinen in de 59e minuut en daarmee de spanning terug te brengen in de wedstrijd, maar de verdedigers van de thuisploeg waren alert en schopten de bal hard en ver weg uit het "
Dit stukje commentaar zag ik vandaag voor het eerst (bij diverse wedstrijden)
Zou dit kunnen betekenen dat verdedigers een grotere kans hebben om een kans te voorkomen ? *net nu Frizza al z'n verdedigers te koop gezet heeft*
Voor zover ik weet maakt dat geen verschil...Evil M@V schreef op 22 maart 2004 @ 13:05:
Wanneer heb je nou de grootste kans dat je een goeie jeugdspeler promoveerd? Als je keeper kiest of veldspeler?
[ Voor 6% gewijzigd door The_Marsmellow op 22-03-2004 13:44 ]
Ik zeg een stuk minder. Spitsen met redelijk scoren gaan eruit voor max. 20khoedjevanpapier schreef op 22 maart 2004 @ 11:47:
Ik zeg 50000 euro.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Een verdediger kopen ? Dat zou ik als laatste kopenkoentjuh schreef op 22 maart 2004 @ 14:33:
Hmm.. heerlijk.. staan eidnelijks weer eens in het zwart, 160k, nu woensdag eindelijks thuis, verwacht een volle bak, dus dat wordt weer lekker cashen, en dan hopen dat mijn formidabele spits weer eens wat in vorm is gestegen om hem daarna te verkopen
Dan gaan we met de ,gok 1,2 miljoen, eens een lekkere verdediger kopen.. Wat koop je daar zo ongeveer voor, hoeft niet trainbaar te zijn, koen doet het in de spitsen... Of zal ik een nieuwe keeper kopen?? wat helpt bete rom je verdediging op te krikken?
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Hmmmm... dan ben ik misschien in de war sorry ...Forza dan ?
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Verwijderd
Ik heb toch echt met twee verschillende mensen zitten chatten (tegelijk)...yared schreef op 22 maart 2004 @ 08:06:
Klinkt goed mensen, komt er nog een echte site voor GoT
Doorgaan!!
PS: Brainpower IS Nivard. Jack
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 15:43 ]
Verwijderd
foray?Katala schreef op 22 maart 2004 @ 15:06:
[...]
Hmmmm... dan ben ik misschien in de war sorry ...Forza dan ?*iets met een F*
Verwijderd
hoezo, wanneer is hij niet welkom danVerwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 17:38:
Welkom bij de gezelligste federatie van Nederland! (af en toe dan)
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Ik weet bijna zeker dat er meerdere zijn.loona35 schreef op 22 maart 2004 @ 17:35:
Ja welkom
Volgens mij ben je de eerste die speciaal een username ervoor aanmaakt
[ Voor 20% gewijzigd door The Dolf op 22-03-2004 17:47 ]
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Ik moet ze nog trainenkoentjuh schreef op 22 maart 2004 @ 18:37:
Zet ze anders voor een lager bedrag op de markt.. Dan bieden ze toch wel als die speler het waard is.. Vooral omdat er natuurlijk niet veel van zijn, denk ik dat je er toch wel een aardige prijs voor krijgt. Ik zou zeggen, probeer het met eentje uit, en kijk waar hij op uitkomt.. Want om heel eerlijk te zijn weet ik het ook niet.. ben al blij dat ik iemand met goed spelhervatting heb
[ Voor 3% gewijzigd door Loona35 op 22-03-2004 18:56 ]
Jup, probleem is dat ik geen geld heb voor dure trainees. Met geld wat ik hiermee verdien wil ik flink aantal goede trainees kopen voor aanvallers bijv.koentjuh schreef op 22 maart 2004 @ 19:01:
Hmm, aha.. Zodoende.. Jah oke, dacht dat je ze al af had![]()
Maargoed, euh jah dan wordt het lastig, want dan blijft het wel gokken..
Maargoed, als je er 350 k voor vangt, dan kun je er wel een seizoen voor opgeven.. daarna 20 man verkopen. 7 miljoen.. kun je leuk voor investeren, als je nog wat lager speelt tenminste.. vanaf 4de divisie red je het met 7 miljoen ook nie meer om daarna lekekr kampioen te worden
De trainingstypen spelhervatting en conditie geld voor heel het team ongeacht het feit of ze die week gespeeld hebben.koentjuh schreef op 22 maart 2004 @ 19:44:
Jah, maa rom de 30 te trainen? Moeten ze toch allen spelen? hoe wil je dat doen, als je er maar 22 kan opstellen, en dan de rest van je spelers niet meer kunnen spelen, laat staan je a elftal..
Leg eens uit!
[ Voor 2% gewijzigd door The Dolf op 22-03-2004 22:18 . Reden: foutje verwijderd ]
Gezocht!
Router
Wacht op antwoord
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| 17 years, passable form, healthy A pleasant guy who is calm and honest. Has disastrous experience and solid leadership abilities. Assessed value: 55 000 € Stamina: passable Goaltending: disastrous Playmaking: solid Passing: weak Winger: poor Defending: poor Scoring: wretched Set Pieces: solid |
Gezocht!
Router
Verwijderd
Een hele knaak.The Dolf schreef op 22 maart 2004 @ 20:24:
Ik ben op zoek naar een leuke speler om PM verder te trainen.
Ik stuitte op volgende speler:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 years, passable form, healthy A pleasant guy who is calm and honest. Has disastrous experience and solid leadership abilities. Assessed value: 55 000 € Stamina: passable Goaltending: disastrous Playmaking: solid Passing: weak Winger: poor Defending: poor Scoring: wretched Set Pieces: solid
Hoeveel gaat deze opbrengen denken jullie?
Momenteel staat ie op 117K dus een knaak lijkt me wat weinig
Gezocht!
Router
Ze hebben nog niet echt een hoog niveau. Er zitten heleboel op formidabel maar zo heb ik ze net gekocht dus.. Ben net 1 week ermee begonnen, ik laat meer weten over 2 maandjes en daarna enzj_du_pee schreef op 22 maart 2004 @ 20:19:
maar merk je nu ook dat je iedere week met afstandsschoten, corners en vrije trappen scoort
hahah, nu schaam ik me diep. dit wist ik dus echt niet, en dat terwijl ik al een tijdje mee loopThe Dolf schreef op 22 maart 2004 @ 19:45:
[...]
De trainingstypen algemeen, spelhervatting en conditie geld voor heel het team ongeacht het feit of ze die week gespeeld hebben.
Jah, laa tme ook ff horen hoe het afloopt.. Ben erg benieuwd.. als ze echt wat opleveren, is het een leuke, snelle, manier om je trainees te financieren voor aankomend seizoenloona35 schreef op 22 maart 2004 @ 20:43:
[...]
Ze hebben nog niet echt een hoog niveau. Er zitten heleboel op formidabel maar zo heb ik ze net gekocht dus.. Ben net 1 week ermee begonnen, ik laat meer weten over 2 maandjes en daarna enzals mijn hele team er halve ster mee vooruit gaat is het al een goede winst opzich
mmmmkoentjuh schreef op 22 maart 2004 @ 20:56:
[...]
hahah, nu schaam ik me diep. dit wist ik dus echt niet, en dat terwijl ik al een tijdje mee loop
Heb ik de afgelopen conditietraining voor niks juist alle slechte conditie mensen lopen opstellen...![]()
Niet dat dat uitmaakte, waren toch oefenpotjes, overigens gewonnen, maar ik schaam me nu echt diep..
Damn, I'm feeling like a n00b![]()
Don't waste your time or time will waste you
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 21:37 ]
Verwijderd
Zeer netjesVerwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 21:29:
Ok, vandaag toch de tijd gevonden om e.e.a. 'af' te maken.
De GoTtrick (test) site is vanaf heden te vinden op deze locatie
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 21:49 ]
Gezocht!
Router
Rond de 4 ton ofzo? kijk anders eens rond op de transferlijstenThe Dolf schreef op 22 maart 2004 @ 22:15:
Zou er iemand antwoord op mijn vraag willen geven?
The Dolf in "Het Hattrick Online (Voetbal Management)..."
Verwijderd
Naja tussen de 200 en 400kThe Dolf schreef op 22 maart 2004 @ 22:15:
Zou er iemand antwoord op mijn vraag willen geven?
The Dolf in "Het Hattrick Online (Voetbal Management)..."
Ik heb nog maar 1 speler gevonden met die stats. Een paar met slechtere stats heb ik wel gevonden en daar werd tss de 500 en de 650k op geboden.Brainpower schreef op 22 maart 2004 @ 22:20:
[...]
Rond de 4 ton ofzo? kijk anders eens rond op de transferlijsten
Gezocht!
Router
Verwijderd
Ik ben ook benieuwt naar de tijd die nodig is om z'n spelers een paar levels omhoog te trainen?loona35 schreef op 22 maart 2004 @ 20:43:
[...]
Ze hebben nog niet echt een hoog niveau. Er zitten heleboel op formidabel maar zo heb ik ze net gekocht dus.. Ben net 1 week ermee begonnen, ik laat meer weten over 2 maandjes en daarna enzals mijn hele team er halve ster mee vooruit gaat is het al een goede winst opzich
Wacht op antwoord
[ Voor 11% gewijzigd door NiMu83 op 23-03-2004 10:01 ]
[ Voor 77% gewijzigd door Ronald Koeman op 22-03-2004 23:42 ]
Thxs!!Ronald Koeman schreef op 22 maart 2004 @ 23:39:
Ik wil ook nog even zeggen dat ik de ontwikkelingen m.b.t. de site echt top vindt. Wubmaster, ga zo door!
@Nivard & Brainpower![]()
Bij mijn weten heb ik dit seizoen nog geen toto ingevuld, maar toch bedankt voor de bonuspunten
Ik ben helemaal met de toto gestopt omdat ik het gewoon iets te druk heb om het bij te houden, en vind het niet echt leuk als ik niet elke week mee kan doen. Het heeft niets met jouw organisatie van de toto te maken, want die is sinds jaar en dag helemaal toppie
[ Voor 5% gewijzigd door NiMu83 op 23-03-2004 00:34 ]
Ik wil niet vervelend zijn, maar hier staat echt dat ik 6 wedstrijden goed heb voorspeld, net als FOP. Misschien dat het een foutje is, maar anders hebben wij ook recht op een extra punt. Maar misschien is het ook maar een vergissing.
damn you're right!grooviee17 schreef op 23 maart 2004 @ 00:34:
[...]
Ik wil niet vervelend zijn, maar hier staat echt dat ik 6 wedstrijden goed heb voorspeld, net als FOP. Misschien dat het een foutje is, maar anders hebben wij ook recht op een extra punt. Maar misschien is het ook maar een vergissing.
Het ziet er geweldig uit, maar toch nog een opmerking: De ratings zijn er niet overzichtelijker op geworden. Misschien dat je daar nog wat aan kan doen, maar voor de rest geen opmerkingen.Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 21:29:
--lang verhaal--
Daar zal ik voor zorgengrooviee17 schreef op 23 maart 2004 @ 00:39:
[...]
Het ziet er geweldig uit, maar toch nog een opmerking: De ratings zijn er niet overzichtelijker op geworden. Misschien dat je daar nog wat aan kan doen, maar voor de rest geen opmerkingen.
puntje 1: de achtergrond staat niet op witVerwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 21:29:............
Verwijderd
1: klopt! ff doen, geen bgcolor gedefinieerd...The_Marsmellow schreef op 23 maart 2004 @ 01:23:
[...]
puntje 1: de achtergrond staat niet op wit
puntje 2: de got ratings lopen niet echt mooi over. (zie nummer 3 en 4)
puntje 3: een goed begin is het halve werk! toppie
Verwijderd
Keeper helpt de verdediging wel onwij goed, maar voor een formidabel keeper van 1,2 miljoen moet je toch wel erg goed zoeken.koentjuh schreef op 22 maart 2004 @ 14:33:
Dan gaan we met de ,gok 1,2 miljoen , eens een lekkere verdediger kopen.. Wat koop je daar zo ongeveer voor, hoeft niet trainbaar te zijn, koen doet het in de spitsen... Of zal ik een nieuwe keeper kopen?? wat helpt bete rom je verdediging op te krikken?
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 08:21 ]
Jezus wat een fouten deze week. Is ook gefixed!hoedjevanpapier schreef op 23 maart 2004 @ 08:57:
@ Brainpower 4 punten deze week; 4 punten totaal...Waar is mijn score van de vorige week gebleven?
Zie: http://gathering.tweakers...message/20153162#20153162
Verwijderd
't Beste werkt volgens mij nog altijd gewoon lekker negeren en meer goals scoren. Als je zorgt dat jouw aanval stukken beter is, dan win je alsnog omdat je niet teveel kansen niet afmaakt. Kijk ook even waar zijn verdediging t zwakst is en val daarop aan (AIM AOW). Zo zou ik t iig doen.-Pjotrski- schreef op 23 maart 2004 @ 12:34:
Heeft iemand tips voor mij?
Ik speel normaal 3-5-2 met 1 winger aanvallend en 1 winger TM. (redelijk/goed MF)
Ik moet zondag tegen een team dat verdedigen traint en 5-3-2 speelt met 2 IM en een aanv. winger. Waarschijnlijk speelt hij counter en haalt hij zwak MF.
Wat werkt het beste hiertegen?
Ik moet wel met een 5 mans MF spelen vanwege trainen.
Zijn er hier misschien defense trainers die weten met welke taktiek ze het vaakst worden verslagen?
Verwijderd
Nee, ik voel me niet aangesproken-Pjotrski- schreef op 23 maart 2004 @ 12:34:
Heeft iemand tips voor mij?
Ik speel normaal 3-5-2 met 1 winger aanvallend en 1 winger TM. (redelijk/goed MF)
Ik moet zondag tegen een team dat verdedigen traint en 5-3-2 speelt met 2 IM en een aanv. winger. Waarschijnlijk speelt hij counter en haalt hij zwak MF.
Wat werkt het beste hiertegen?
Ik moet wel met een 5 mans MF spelen vanwege trainen.
Zijn er hier misschien defense trainers die weten met welke taktiek ze het vaakst worden verslagen?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 13:19 ]
[ Voor 20% gewijzigd door -Pjotrski- op 23-03-2004 13:51 ]
Bracht 1.2M op. En nee, ik had het er niet voor over.
Gezocht!
Router
OMGThe Dolf schreef op 23 maart 2004 @ 13:58:
[...]
Bracht 1.2M op. En nee, ik had het er niet voor over.
Wacht op antwoord
Verwijderd
Nee dit is niet mogelijk imo. Ook wordt uit/thuis vrijwel volledig in de stats verwerkt; alleen overtredingen worden volgens de regels vaker binnen de 16 gemaakt, zodat je thuis meer penalty's krijgt.loona35 schreef op 23 maart 2004 @ 14:25:
Maat van me heeft nu al 2 wedstrijden verloren terwijl ie 2 stappen hoger midfield heeft en de rest van de stats ook 2 of meer stappen hoger waren. Wedstrijden waren zowel uit als thuis.
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, en sommige hier op het forum ook wel. Tis onduidelijk waar we nu de oplossing moeten vinden. Jammer genoeg komt er niet goed naarvoren waar de zwakke punten van ons team zit of dat de engine gewoon sucked. Anyways mijn vraag:
Is het mogelijk dat iemand een hoge TS heeft en MOTS'ed en dat je dit nauwelijks terug ziet in de stats maar dat het wel degelijk een hele grote rol heeft. Achter de schermen alsware..
id?j_du_pee schreef op 23 maart 2004 @ 14:31:
[...]
OMGik heb een speler te koop staan met betere bijstats, maar slechts redelijk PM... Had ik hem nu maar een niveautje opgetraind nog
Gezocht!
Router
28362449 ; laten we hopen dat hier ook schandalig op geboden gaat wordenThe Dolf schreef op 23 maart 2004 @ 15:52:
[...]
id?
er wordt gewoon schandalig veel geboden voor trainies van 17.
Wacht op antwoord
Wacht op antwoord
En jij vind dat ie betere stats had?j_du_pee schreef op 23 maart 2004 @ 16:19:
[...]
28362449 ; laten we hopen dat hier ook schandalig op geboden gaat worden
Gezocht!
Router
Wacht op antwoord
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq