Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.061 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:37
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 22:41:
[...]

Hij is wel een beetje trots hoor :)

(en dat mag ook! :D)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik het zo zeg, maar toen ik zag dat je keepen op 44% quoteerde, heb ik de rest van je onderzoek niet meer zo serieus genomen. Ik weet nog dat ik het las en ik dacht... laat maar.

No offence, top dat je zoveel werk erin gestoken hebt, maar ik kan er niet op afgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:54
Argumenten?

Ik zie nl. geen reden om te twijfelen aan de uitkomsten van zijn onderzoek. Hij noemt netjes alle randvoorwaarden.

[ Voor 97% gewijzigd door Ronald Koeman op 19-03-2004 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald Koeman schreef op 19 maart 2004 @ 23:38:
Argumenten?

Ik zie nl. geen reden om te twijfelen aan de uitkomsten van zijn onderzoek. Hij noemt netjes alle randvoorwaarden.
Ik weet dat hij keurig alle randvoorwaarden noemt. Echter zitten er een hoop aannames in (die hij ook keurig verwoordt), maar blijkbaar zit ergens iets geheel niet goed.

Zelf heb ik ooit ook eens een rekenmodule gemaakt, maar daarin blijkt dat de winst in training ook vooral zit in hoeveel je kunt investeren in eerste instantie.
Verder moet je niet vergeten dat bepaalde trainingsmethoden ook positieve en negatieve effecten kunnen hebben op de prestatie van je team. Dat heeft uiteindelijk ook weer invloed op je team in het geheel (supporters, team spirit etc).

Edit: als keepers trainen maar echt 44% op zou leveren van spitsen trainen, zou toch ook echt niemand meer keepers trainen?
Zelf ben ik dus begonnen met keepers trainen, waardoor ik zonder al teveel investeringen m'n team heb kunnen opbouwen. Nu is het dus voor mij tijd om te oogsten, maar keepers trainen vind ik zoals eerder gemeld saai (en dus niet niet-lucratief).

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

De GoT-HT Federatie presenteert jou ons nieuwste item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/8bits.jpg

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere donderdag zal deze hier geplaatst worden door mij.

De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat. Vandaag een extra bijzondere 8 Bits, omdat de wisselvraag speciaal gesteld zal worden…Later meer.

User van de week : mankit

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=365151

Er was eens… Het verhaal van mankit is net een sprookje. Althans met een slecht begin waarin hij drie seizoenen lang in de VI.e divisie bivakkeerde. Het was een raadsel hoe hij daar zo lang heeft kunnen blijven, maar naar eigen zeggen ging het trainen voor. Mankit staat verder synoniem aan wingertrainer van het eerste uur. Hoe deze jongen, zich met een klein budget omhoog heeft gewerkt, is in mijn eigen woorden briljant. Vele GoT ers zien hem als een voorbeeld van hoe je hattrick moet spelen, en waarschijnlijk zal hij dit jaar zijn derde achtereenvolgende promotie verdienen. In de derde klasse zal hij dan zijn echte klasse moeten tonen. En binnenkort een paar seizoenen zal de beste Nederlandse winger afkomstig zijn van de hand van mankit. Spam dus zijn gastenboek deze week helemaal vol, het is niet voor niets een eer om user van de week te zijn.

De vragen

1. Hoe is de naam van je team ontstaan?

Ik zou het niet echt meer weten hoe en waarom ik Kiddy gebruik bij diverse gelegenheden, het is een soort halve nickname van mij. Alleen zelfs daar ben ik niet consequent in aangezien ik op tweakers gewoon als mankit, mijn echte naam ben ingeschreven. Het zal wel iets te maken gehad hebben met het tweede lettergreep van mijn voornaam, dat ik of iemand anders op Kiddy kwam en sindsdien gebruik ik het regelmatig. Bij het aanmelden bij Hattrick, kon ik op niets komen, dus heb ik maar dit gekozen.

2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.

Toen ik begon heb ik mijn stadium vergroot het met geloof ik 2000 man tot aan 9000 man, zonder gebruik te maken met de aangenomen percentages die er zijn. En dat terwijl ik alle regels en tips goed had gelezen, maar toen ik mijn team kreeg toch te snel actie wilde ondernemen en daardoor mijn stadium maar met 2000 vergroot.
Verder heb ik in mijn 2e seizoen toen ik veruit het beste team in mijn league, ben ik toch niet gepromoveerd, dat kwam door onderschatting dat ik beide wedstrijden wel PIC kon spelen tegen hem om zodoende in de cup verder te komen, dat ging dus niet werken! Dat ik zovaak PIC speelde in mijn eerste 2 seizoenen komt natuurlijk doordat ik veel handelde en dus mijn TS laag was, maar sinds vorig seizoen ben ik daar bijna mee opgehouden!

Maar mijn grootste blunder die ik heb begaan was enkele weken geleden doordat ik 2-6-2 speelde, omdat ik dronken was toen ik mijn opstelling maakte en daardoor 1 week vitale training miste. En sommige weten dat in mijn geval (met 3 internationals en winger training) 1 week training missen funest kan zijn, zeker dat het in mijn 4e seizoen nog gebeurde maakt het naar mijn mening mijn grootste blunder!

3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?

Dat ik in mijn 3e seizoen eindelijk promoveerde naar de Vde klasse, na bijna 3 seizoenen in VI.298 gezeten te hebben. Dat was wel een hele opluchting, na 2 seizoenen van teleurstelling van niet promoveren, terwijl mijn team veruit het beste was, maar ja TS is belangrijk!

En natuurlijk toen mijn eerste U-20 speler werd geselecteerd. Na mijn eerste seizoen had ik na uitgebreid bestudering van de nationale teams en wat er werd betaald aan spelers (daar had ik wel ervaring mee) besloten om wingers te trainen. Omdat het niet veel werd getraind en makkelijk daardoor internationals te krijgen, want ik wilde toendertijd ook zo’n vlaggetje!!!! En uiteindelijk na minder dan 2 seizoenen had ik op den duur 4 U-20 spelers (het maximale!) en was ik wel trots daarop, maar ik heb toen wel meteen 2 verkocht voor respectievelijk 6.5M en 4.5M

4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?

Ik kan helemaal niks qua progammeren ofzo, maar wat ik me aan stoor en zoals velen is dat hattrick maar eens andere beeldformaten moet ondersteunen, want ik heb met mijn 1024*768 gewoon 2 van die irritante witte balken aan de zijkant. Verder zou ik die forum proberen te veranderen, maar een beter idee heb ik zelf niet.

5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?

Eigenlijk niet veels gek, want meestal vind ik het niet eens zo leuk om een wedstrijd volgen, maar mijn de chat tijdens zo’n wedstrijd wat wel leuk is. Ook al is het bij IRC de hattrick channel van nederland te vol, dus ik zit liever op de van GoT!!
Maar ik ben geloof ik wel een keer naar een vriend toegeweest om te kijken of ik een belangrijke wedstrijd had gewonnen, omdat internet in mijn huis eruit lag. Gelukkig heb ik die wedtrijd gewonnen.

6. Welke route/tactiek zou je gebruiken wanneer je met onbeperkt budget opnieuw mocht beginnen?

Nou op deze vraag denk ik dat de meesten die mij een beetje kennen niet echt hoef te beantwoorden. Want doordat ik in mijn eerste seizoen en een deel van mijn 2e seizoen een reputatie hebt opgebouwd van Daytrader en ok daadwerkelijk was heb ik zoveel miljoenen verdiend dat ik na mijn eerste seizoen al 5 Miljoen euro te besteden had om 4 trainees te kopen die allemaal uiteindelijk ook in het U-20 team zijn gekomen. En de rest van mijn team was ook verschrikkelijk goed aan het begin, dus ik zou dezelfde taktiek hebben gevolgd als ik onbeperkt budget had gehad, alleen had ik dan niet te hoeven daytraden.

Immers daytraden is wel leuk en aardig, maar met training kan je veel meer verdienen (behalve als je echt diehard daytrade en dus wel wat tijd aan kwijt was, maarje student zijn heeft ook wel zijn voordelen en op een een of andere manier was het zo simpel en ging het me heel gemakkelijk af, want wat velen dachten dat ik echt heelveel tijd aan kwijt zou zijn. Dat viel wel mee. Ik bood heel slim en op bepaalde spelers) alleen met daytraden heb ik wel enkele seizoenen ingehaald, qua achterstand met de teams die veel eerder begonnen zijn. Ik weet nog een opmerking van Xanathorn, dat hij maar eens moest zien hoe ver ik zou komen als ik niet had ge-daytrade, maar hij is weer eerder begonnen en daardoor een sterker team heeft kunnen opbouwen, dus je moet wel wat anders proberen anders lukt het je nooit om aan de top te komen!

Maar tegenwoordig is daytraden moeilijker geworden dan toen ik dat deed. Want toen was ik als een van de weinige in Nederland die het deed, nu doen er zoveel het dat het mij niet meer lukt en de wil is er ook niet meer.

7. Op welke GoT user zou je jaloers kunnen zijn en waarom?

Ik was eerst jaloers (beetje) op Mazaxus toen hij nog van Baren en Roelse in zijn team had en het leek erop dat hij wel door kon stoten naar de Ere-divisie, dat dacht ik tenminste. Maar toen ging het fout, hij verkocht zijn beste spelers en ging verdedigen trainen en toen aanvallers en nu weer pm, nadat hij van Baren heeft teruggekocht! Maar uiteindelijk is naar mijn mening zijn team alleen maar slechter geworden en voor van Baren is het ook niet beter op geworden door al zijn blessures is het buitenland!

Veel respect heb ik voor Foray, die stug verdedigers blijft trainen en zelfs met zijn team degradeert terwijl hij een veels te goede team heeft waar hij nu in speelt en ook t.o.v. de league waar hij vorig seizoen speelde!

Maar jaloers? Eignelijk op Xanathorn, hij heeft de cup gewonnen wat ik ook wil en hij heeft Louwinger die ik ook wil, dus ik moet wel jaloers op hem zijn of niet?

8. Wat vind je van de nieuwe tactieken in HT 6.5 en geniet er al eentje je voorkeur?

Eigenlijk gebruik ik die nieuwe taktieken helemaal niet en de keren dat ik ze heb gebruikt vond ik het niet echt goed of nuttig voor mij! Komt natuurlijk dat in de league ik( met respect voor mijn tegenstanders) sinds HT 6.5 is ingevoerd ik met mijn team veel te sterk was en niet veel te duchten had en dan heeft het niet veel zin om met taktieken te gaan spelen, want dan blijft normal gewoon het beste.
Velen denken natuurlijk AOW moet toch perfect voor mij zijn? Misschien maar de penaltie die je krijgt voor je verdediging is naar mijn mening te groot en juist mijn defensie is zeer solide de afgelopen seizoenen (komt door keeper en defensive coach). Dus HT 6.5 had voor mij niet gehoeven, maar misschien dat ik dit seizoen toch maar eens moet kijken of ik het kan gebruiken!

De wisselvraag van de vorige week

Als het mogelijk was om van alle teams ter wereld er 1 over te nemen, welk team zou je dan nemen en waarom

Ach de meest bekende team natuurlijk, die van Inter Sthlm. Hij is natuurlijk het voorbeeld van iemand die heeft ge-daytrade en toch aan de top wist te komen! Alleen ook weer meteen het bewijs dat aan de top komen mogelijk is, maar winnen toch heel wat anders is, want zelfs met een mindere team blijkt dat je de beste kan zijn en dat de beste spelers niet alles is!

De nieuwe wisselvraag

Deze vraag slaat op een dilemma waar velen, die nationale teamspelers heeft en ook met de continuiteit van je eigen team te maken heeft dat:

Wat doe je als je een U-20/Nationale teamspeler hebt en ook nog van je eigen land, tot hoever ga je hem doortrainen en tot hoever laat je dat beinvloeden met de prestaties van je eigen team?

Deze vraag stelde ik begin dit seizoen ook mezelf, want eigenlijk was ik van plan te stoppen met winger training na dit seizoen en volgend seizoen over te schakelen op spitsen trainen, zodoende omdat met winger training je middenveld dusdanig wordt verzwakt dat je er uiteinlijk niet heel ver mee komt en ook zeer voorspelbaar wordt qua mogelijk opstellingen!
Uiteinlijk na lang nadenken en tot de conclusie gekomen dat Nederland duidelijk niet over goede wingers beschikt en dat degene die in het huidige U-20 team t.o.v. van andere landen eigenlijk slecht zijn (mijn Hongaar en Ijslander zijn geloof ik al beter dan elk ander winger in het U-20 elftal van Nederland en dan bedenken hoe klijn die landen zijn t.o.v. Nederland) heb ik besloten om 1 winger te trainen tot aan minimaal magical/utopian (hangt af hoe het uikomt qua weken) te trainen en zodoende voor Nederland een fatssoenlijke winger te trainen (vaderlandse liefde ;))

Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden: Aristos

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteinlijk na lang nadenken en tot de conclusie gekomen dat Nederland duidelijk niet over goede wingers beschikt en dat degene die in het huidige U-20 team t.o.v. van andere landen eigenlijk slecht zijn (mijn Hongaar en Ijslander zijn geloof ik al beter dan elk ander winger in het U-20 elftal van Nederland en dan bedenken hoe klijn die landen zijn t.o.v. Nederland) heb ik besloten om 1 winger te trainen tot aan minimaal magical/utopian (hangt af hoe het uikomt qua weken) te trainen en zodoende voor Nederland een fatssoenlijke winger te trainen (vaderlandse liefde ;))
Erg leuk weer om te lezen en goed nieuws voor het NL elftal :)
We gaan je er natuurlijk wel aan houden mankit!! ;)

@hvp: onder 'nieuwe wisselvraag' staat nog de oude, toppie verder hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top 8bits weer! Leuk om te lezen, alleen één klijne opmerking, let even op die grove spellingsfout, staat zo lullig in zo'n leuk stuk ;)

Verder weer een droevige mededeling, Mexico - Nederland 4-1 :(
Hoe kan dat toch? We zijn het op één na grootste HT land van de wereld en worden toch door vele landen overlopen :?

Mankit: schiet eens op joh met die wingers, we hebben ze nodig ;)

Edit: Danmark - España 1 - 1 Ook leuke wedstrijd, Spanje met z'n 6-1-3 formatie en buitenaards counteren 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw binnen hattrick:

alle supporters krijgen een prachtige gele ster achter hun managernaam. Wel grappig, niet echt nuttig maar toch leuk :)
Nu nog even wachten op de berichtgeving van hattrick van deze wijziging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad wel handig kun je andere users jaloers maken met je mooie sterretje.

ahum

heb zin in zondag met mijn shit vorm hoop ik toch te winnen en 9 punten uit 3 te hebben! eerste trainee > 1miljoen waarde woeiiiii had er 3 verkocht rond de 800k waarde dus vandaar dat het zolang duurde voordat ik de 1 miljoen heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 09:30:
Nieuw binnen hattrick:

alle supporters krijgen een prachtige gele ster achter hun managernaam. Wel grappig, niet echt nuttig maar toch leuk :)
Nu nog even wachten op de berichtgeving van hattrick van deze wijziging.
Tis wel echt volkomen useless :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, zetten we Force 2002 - Frizza United (matchid=16653876) even in de bookmarks voor morgenavond? Tot nu toe is z'n selectie al 8 man groot voor morgen :) benieuwd hoe hij dat gaat oplossen.

Maar ik ga weg, ff voetballen op pleintje om de hoek, Frizza gaat me daar even voetballes geven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
1 Stiphout Voor - Musketeer Uni
1 Bacchanaal Un - Dutch extreme
1 TheStommerds - Milsbeek
1 Napalm United - SKL4ever
2 Fc Paas - Pimps 'r us
1 Watergraafsmeer Wanderers - theWhiteStripes
2 Eendracht '92 - [MUG] Most Un
2 1337s United - Forza BBT
1 fc de rokkers - Fiets 'em d'r in
1 WUR-team – FC Bal op het

0-2 Ze Popo's – Timberteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 11:36:
Mensen, zetten we Force 2002 - Frizza United (matchid=16653876) even in de bookmarks voor morgenavond? Tot nu toe is z'n selectie al 8 man groot voor morgen :) benieuwd hoe hij dat gaat oplossen.

Maar ik ga weg, ff voetballen op pleintje om de hoek, Frizza gaat me daar even voetballes geven :o
was het minimum? 9 hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Als ie z'n jeugdspeler niet ontslaat heeft ie dus nog kans ;)
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 23:55:
[...]

Edit: als keepers trainen maar echt 44% op zou leveren van spitsen trainen, zou toch ook echt niemand meer keepers trainen?
Zelf ben ik dus begonnen met keepers trainen, waardoor ik zonder al teveel investeringen m'n team heb kunnen opbouwen. Nu is het dus voor mij tijd om te oogsten, maar keepers trainen vind ik zoals eerder gemeld saai (en dus niet niet-lucratief).
Het is ook niet lucratief, dat toont het onderzoek juist aan. Maar als je geen geld hebt om 8-10 trainbare jeugdspelers te kopen is keepers trainen een heel leuk alternatief, dat is meteen de reden waarom er tóch teams zijn die keepers trainen.

[ Voor 88% gewijzigd door Ronald Koeman op 20-03-2004 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

Ronald Koeman schreef op 20 maart 2004 @ 13:27:
Als ie z'n jeugdspeler niet ontslaat heeft ie dus nog kans ;)

[...]

Het is ook niet lucratief, dat toont het onderzoek juist aan. Maar als je geen geld hebt om 8-10 trainbare jeugdspelers te kopen is keepers trainen een heel leuk alternatief, dat is meteen de reden waarom er tóch teams zijn die keepers trainen.
Daar zal ik maar niet zo zeker van zijn. Ik geloof dat er in USA een of andere user was die met keepers trainen 20m binnen heeft gehaald binnen 3 seizoenen ongeveer; hele goede keepers zijn schaars en blijkbaar willen mensen echt getikte bedragen ervoor betalen. Bovendien heb je met keepers nog voordeel qua tactische keuzes, je kan elke formatie spelen, wat tot mogelijk sportieve successen kan leiden. ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Okay, maar dat is wel een uitzondering waar je het nu over hebt. Als je in het U20 seizoen twee 17-jarige high-solid keepers koopt voor vele miljoenen euri, en die 3 seizoenen traint, zou ik me best voor kunnen stellen dat dat 20 miljoen netto oplevert.
Niet ieder top-trainend team kan twee U20 keepers hebben, en ik vraag me af of het dan nóg zo rendabel is in vergelijking met bijv. wingers of spitsen trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk zelf dat ook veel mensen er spontaan voor kiezen. Als ze in het begin van het seizoen een solid keeper pullen dan denken ze: die zal ik eens verder gaan trainen! Omdat veruit de meeste teams nieuw zijn zullen ze eerder geneigd zijn op korte termijn te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^0nMe schreef op 20 maart 2004 @ 13:53:
[...]

Daar zal ik maar niet zo zeker van zijn. Ik geloof dat er in USA een of andere user was die met keepers trainen 20m binnen heeft gehaald binnen 3 seizoenen ongeveer; hele goede keepers zijn schaars en blijkbaar willen mensen echt getikte bedragen ervoor betalen. Bovendien heb je met keepers nog voordeel qua tactische keuzes, je kan elke formatie spelen, wat tot mogelijk sportieve successen kan leiden. ;)
Dit is inderdaad een positieve uitzondering en 7 miljoen inkomsten per seizoen is nou nog niet bepaalt veel.
Daarbij moet hij voor 10 posities nog spelers kopen, dus hij kan per seizoen 700k per speler uitgeven. Als verdediger trainer verdien ik zo'n 10 miljoen per seizoen en met 4-4-2 hoef ik maar 7 niet-trainees op te stellen, ik heb dus 1,4 miljoen per positie te besteden!
Imo is keepers trainen alleen slim als beginner, heel lage begin investering en je kunt met het geld dat je dan overhoud je team wat versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
/me Par_Martinos ziet zijn update over het hoofd
M'n spits naar slecht PM!

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 14:45:
[...]
... en 7 miljoen inkomsten per seizoen is nou nog niet bepaalt veel.
Nouja, ik zou ervoor tekenen hoor ;) :9
Edit: 10 miljoen is nog beter natuurlijk ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Ronald Koeman op 20-03-2004 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 11:36:

lol dat komt wel goed hoop ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Met welk programma kunnen jullie die vormverandering zien, die ik hier in dit topic regelmatig tegenkom?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

HAM, zie in de openingspost de diverse linkjes...

En wat anders, ik ben nog op zoek naar een oefenwedstrijd voor a.s. woensdag.
Kom dus maar op....

[ Voor 51% gewijzigd door hoedjevanpapier op 20-03-2004 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
hoedjevanpapier schreef op 20 maart 2004 @ 16:52:
HAM, zie in de openingspost de diverse linkjes...

En wat anders, ik ben nog op zoek naar een oefenwedstrijd voor a.s. woensdag.
Kom dus maar op....
Ik daag je hierbij uit voor revanche :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Hmm.. op die site van lokesoft is alleen maar die updatefile van HAM te downloaden volgens mij... daar kan ik dus niks mee....

Heeft iemand misschien HAM voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:20

GaMbiNo

1337

DaFreakR schreef op 20 maart 2004 @ 17:25:
Hmm.. op die site van lokesoft is alleen maar die updatefile van HAM te downloaden volgens mij... daar kan ik dus niks mee....

Je weet dat HAM €7,50 kost om te kunnen gebruiken?
Als je dat er niet voor over hebt kun je ook Hattrick Buddy gebruiken, die is gratis.
Link staat wel in openingspost.

[ Voor 16% gewijzigd door GaMbiNo op 20-03-2004 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Ik gebruik momenteel HO.... werkt buddy (volgens jullie) fijner dan HO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

@Grooviee Ik zag dat er na 3 dagen toch nog een vriend van met heeft gehapt.
Zullen wij de revanche een week uitstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoo-hoo eindelijk weer een team na 11 weken wachten!!

Junior Stars (362199) VIII.338

opvallend aan het nieuwe team:

105 000 €, 25 jaar, rampzalig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider [Krachtig]

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

tog een leuke speler voor een nieuw team....

ik krijg niet eens een keeper:(, beste keeperstat:zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 18:39:

Junior Stars (362199) VIII.338

opvallend aan het nieuwe team:

105 000 €, 25 jaar, rampzalig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider [Krachtig]

Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

tog een leuke speler voor een nieuw team....

ik krijg niet eens een keeper:(, beste keeperstat:zwak
die stats had ik liever over 3 spelers verdeeld gehad :D

(brute vorm trouwens :X)

[ Voor 3% gewijzigd door Loona35 op 20-03-2004 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
DaFreakR schreef op 20 maart 2004 @ 17:25:

Je kan hem hier downloaden. Wat fijner werkt, ligt er net aan wat je gewend bent. Ik ben voornamelijk HAM gewend, een paar weken geleden wel wat andere programma's gebruikt, maar HAM bleek nog steeds het handigst.
hoedjevanpapier schreef op 20 maart 2004 @ 18:14:
@Grooviee Ik zag dat er na 3 dagen toch nog een vriend van met heeft gehapt.
Zullen wij de revanche een week uitstellen?
Ja, is goed. Kan ik mijn team in de tussentijd nog wat gaan versterken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb overigens nog ff oefenwedstridjje nodig... animo!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

2 Napalm United - SKL4ever
1 Fc Paas - Pimps 'r us

1-4 Ze Popo's – Timberteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 18:39:
Wéér een team??? :o

@ toto: als ik het zo allemaal zie heb ik die overwinning al lang binnen, zou mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 Bacchanaal Un - Dutch extreme
1 Fc Paas - Pimps 'r us
2 fc de rokkers - Fiets 'em d'r in
2 WUR-team – FC Bal op het

1-2 Ze Popo's – Timberteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 Fc Paas - Pimps 'r us

3-1 Ze Popo's – Timberteam

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Het geheim achter Mankit's succesvolle daytrading was een paar lekkere blote bimbo's aan de onderhandeltafel ;)

Morgen een eitje dus we hebben lekker pic opstelling.
Ik vroeg me af of er al bekend is hoe vaak je een speciale tactic moet spelen om omhoog te gaan in nivo, waar je dat kunt zien, en hoeveel tactics je kunt trainen of dat ze net als 3-5-3/4-4-4 e.d. weer naar beneden zakken (en zoja, hoe snel).

Iemand?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag ook weer een lekkere competitie partij. Ik speel tegen nieuwegein (362603) en dit team was vorige week al niet in staat om 9 spelers op te stellen. Team heeft nog maar 10 spelers.

Als ik wel speel win ik toch denk ik, want het team haalt per wedstrijd dat het wel speelt ongeveer 5 sterren ofzo.

Moet dus een makje worden dacht ik zo.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

1 Stiphout Achter- Musketeer Universeel
1 Bacchanaal United - Dutch extreme
1 Fc Paas - Pimps 'r us
2 Eendracht '92 - [MUG] Most Underestimated guys
1 1337s United - Forza BBT
2 fc de rokkers - Fiets 'em d'r uit
2 WUR-team – FC Bal op het net

4-2 Ze Popo's – Timberteam

Dit zijn mijn 10 punten ook al verlies ik zelf waarschijnlijk door een mots van tegenstander.

[ Voor 5% gewijzigd door The_Marsmellow op 21-03-2004 14:53 ]

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
en weeral een klotekut YP

dit is het irritantste deel van hattrick. Als je net uit de kroeg komt een kolere YP te krijgen
:(

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
yared schreef op 21 maart 2004 @ 00:09:
Het geheim achter Mankit's succesvolle daytrading was een paar lekkere blote bimbo's aan de onderhandeltafel ;)

Morgen een eitje dus we hebben lekker pic opstelling.
Ik vroeg me af of er al bekend is hoe vaak je een speciale tactic moet spelen om omhoog te gaan in nivo, waar je dat kunt zien, en hoeveel tactics je kunt trainen of dat ze net als 3-5-3/4-4-4 e.d. weer naar beneden zakken (en zoja, hoe snel).

Iemand?
Je kan niet 'trainen' op bepaalde tactics, de skill die je hier in haalt, is compleet afhankelijk van de skills van je spelers die nodig is om een tactic skill te berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YP

Herman Vissers (28344047)
17 jaar, redelijk vorm, gezond
Een controversieel persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 30 000 €
Loon: 640 €/week
Eigenaar: Nocturnal Supremacy
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Ik train verdedigen, dus het komt aardig uit. Low passable, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Me YP is pleitte, jammer, kon wel een excellent forward gebruiken :9

Een oud-speler van me staat te koop, een jaar geleden voor net geen 3 ton verkocht en nu krijg ik aan moedergeld al bijna een TON! :D

Continue time-outs trouwens... is alweer een weekje bagger de verbinding.. lijkt wel omhoog en omlaag te gaan de kwaliteit

Nieuw lid in de fed, spam zijn gastenboek net als ik... zodra ik geen last meer heb van time-outs :P

[ Voor 49% gewijzigd door yared op 21-03-2004 08:45 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Lol vandaag staat mijn jeugd op 'goed'. De YP die ik trok aws 0 euro waard. Maar meteen ontslaan. Jammer!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 06:15:
YP

Herman Vissers (28344047)
Een controversieel persoon, die temperamentvol is en eerlijk.

Specialiteit: Krachtig

Vastgestelde waarde: 30 000 €
Loon: 640 €/week
Eigenaar: Nocturnal Supremacy

Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk

Ik train verdedigen, dus het komt aardig uit. Low passable, dat wel.
haha, had nagenoeg dezelfde YP, ook 17, controversieel, zwak leider, had alleen zwak passen i.p.v. matig

Ik snap alleen niet waarom mesen zo blij zijn als hun YP aansluit bij hun trainingsprogramma. Wil jij zeggen dat je nog een trainingsplek over heb dan MetalMeijer? Ik train ook verdedigen maar gooi mij YP gewoon in de verkoop hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex Canto e Castro
552 000 €, 23 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]

Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht

gister rond half 5 me 1e aankoop gedaan voor 2,6 miljoen misschien te veel maar ja geld speelt geen rol op dit moment :D

kan nog koppen ook :)

verw8 dus veel goals ala bep bakhuis

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 09:41:
[...]
haha, had nagenoeg dezelfde YP, ook 17, controversieel, zwak leider, had alleen zwak passen i.p.v. matig

Ik snap alleen niet waarom mesen zo blij zijn als hun YP aansluit bij hun trainingsprogramma. Wil jij zeggen dat je nog een trainingsplek over heb dan MetalMeijer? Ik train ook verdedigen maar gooi mij YP gewoon in de verkoop hoor.
Elke 9e winger betekent bij mij gewoon eentje voor de verkoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 09:53:
Alex Canto e Castro
552 000 €, 23 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]

Positiespel: matig Passen: matig
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht

gister rond half 5 me 1e aankoop gedaan voor 2,6 miljoen misschien te veel maar ja geld speelt geen rol op dit moment :D

kan nog koppen ook :)

verw8 dus veel goals ala bep bakhuis
inderdaad nogal hoge prijs maar ja het is nu gedaan en je kan niet meer terug

maar toch goed voor 4.5 sterren ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dat is nog eens een goede post waar je kan zien dat alles goed is gegaan en het bier nog in de benen zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 11:31:
Kijk dat is nog eens een goede post waar je kan zien dat alles goed is gegaan en het bier nog in de benen zit :D
sorry net wakker :P en hoe weet je dat ik bier op heb? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
goede Yared's zijn in, zag er 1 voorbij komen op HT;

Yared ten Rouwelaar (28310954)
Een sympathiek persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Vastgestelde waarde: 201 000 €
Loon: 1 460 €/week
Eigenaar: Hkugh

Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: matig

Mijn YP was zoals gewoonlijk weer bagger, had ik maar een Yared :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede Youthpull's noemen we voortaan Yared's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 09:41:
[...]

Yep, ik heb nog een trainingsplek over, maar dat komt omdat Nocturnal Supremacy bezig is van een lelijke rups een mooie vlinder te worden. Over 3 weken verkoop ik een uitmuntende verdediger en ga 3-5-2 spelen of 4-5-1. Met 5-4-1 kan je gewoon niet winnen, het middenveld is nog steeds het allerbelangrijkste. Ik had daar al een beetje op geanticipeerd, vandaar dat ik een plaats 'overhad'. Bij nader inzien zet ik mijn YP toch maar in de verkoop. Hij is wel erg 'low' passable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ik ben niet ontevreden :) Het gekke is alleen dat HattrickBuddy (HAM) zegt dat deze 183 K op gaat brengen :? Met 40 duizend zou ik toch tevreden mogen zijn?
Rudie "Yared" Rienks (28362449)
Een gemeen persoon, die kalm is en rechtvaardig.

Vastgestelde waarde: 47 000 €
Loon: 720 €/week
Eigenaar: Watergraafsmeer Wanderers

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn jeudpull had goed vleugelspel en de rest slecht, bovendien 19 jaar. Ik hoop dat ik er een paar euro voor krijg, want ik kan er niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Quint Ernst (28363681)
Een sympathiek persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Vastgestelde waarde: 44 000 €
Loon: 700 €/week
Eigenaar: FC-Utrèg waor

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak

misschien kan ikhem nog ff naar matig verdedigen trainen, maar lijkt natuurlijk weer nergens op

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

2 Fc Paas - Pimps 'r us

2-2 Ze Popo's – Timberteam

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:25
2 Stiphout Voor - Musketeer Uni
2 Fc Paas - Pimps 'r us
1 1337s United - Forza BBT

3-1 Ze Popo's – Timberteam

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Mijn jeugspeler was niet veel bijzonders, matig pos.spel en passen. Wel heeft hij redelijke conditie en is hij 17 jaar, dus hij staat voor 0 euro op de lijst. Hopelijk bied er nog iemand op >:)

3 Fc Paas - Pimps 'r us
3 1337s United - Forza BBT

1-1 Ze Popo's – Timberteam

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

* GaMbiNo ook maar eens meedoet. ;)

2 Stiphout Voor - Musketeer Uni
3 Bacchanaal Un - Dutch extreme
2 Napalm United - SKL4ever
2 Fc Paas - Pimps 'r us
3 1337s United - Forza BBT
1 WUR-team - FC Bal op het

3-0 Ze Popo's - Timberteam

[ Voor 7% gewijzigd door GaMbiNo op 21-03-2004 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Bij tien "Yareds" krijgt de echte 'Yared' een gratis goede Y(ared)P? :D

Kom net thuis, bekaf, duik meteen me bed in, heb ik morgen op me werk wat te lezen. toch even gekeken, was vergeten dat ik een WO had... gelukkig wel op geanticipeerd en pic gezet.

Iedereen succes!

[ Voor 29% gewijzigd door yared op 21-03-2004 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, m'n week is toch niet echt 'af' zo met een Walk Over.... :'(

Ik ga maar de rest van m'n competitie live volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
wordt weer een gezellig avondje, sta met 0-2 voor na 15min :)

iedereen nog succes vanavond _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Bij mij stond het na 2 minuten al 1-1. :D
Eerste minuut 0-1 voor, tweede minuut alweer 1-1.
Nu met rust sta ik weer 1-2 voor, hopelijk hou ik dat vol tot het einde.

MUG staat 2-1 achter, doe ik eens mee aan de Toto en voorspel ik natuurlijk een overwinning voor hem staat ie meteen achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
3-1 achter :(

Ik had gewoon moeten wachten met mijn stermid te verkopen tot na deze wedstrijd. Wat voel ik me toch weer grandioos dom want dit kost me hoogstwaarschijnlijk mijn kans op promotie.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 21 maart 2004 @ 20:54:
3-1 achter :(

Ik had gewoon moeten wachten met mijn stermid te verkopen tot na deze wedstrijd. Wat voel ik me toch weer grandioos dom want dit kost me hoogstwaarschijnlijk mijn kans op promotie.
waarom verkoop je je stermid als je wilt promoveren? en waarom voor je wedstrijd er dan niets voor teruggekocht? denk dat 1 wedstrijd nog niet belsissend is dus je kan nog makkelijk promoveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 21:00:
[...]

waarom verkoop je je stermid als je wilt promoveren? en waarom voor je wedstrijd er dan niets voor teruggekocht? denk dat 1 wedstrijd nog niet belsissend is dus je kan nog makkelijk promoveren!
Omdat ik PM train en die mid was mij iets te oud (24) om verder te trainen.
En ik wilde een speler kopen maar er zat niks interessants tussen. Morgen en overmorgen lopen er een 5tal leuke spelers af (19y,outstanding PM) en 1 ervan ga ik kopen. Helaas net te laat.

Ik hoop dat het allemaal goed komt.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Dat hoop ik ook voor je :) Maar ik denk inderdaad dat 1 wedstrijd niet beslissend is, succes in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Je hebt altijd nog de return, als je dan met grotere cijfers van hem wint dan dan hij nu van jou wint ben je alsnog spekkoper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
2-3 achter in belangrijke wedstrijd :(

wel lachuh commentaar :D
Flower kreeg een penalty in de 29e minuut, maar Aviv Ben Daniel raakte de bal op zijn Seedorfs, waardoor Kjell Magnusson het schot makkelijk kon blokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-5 verloren :( ik snap het niet helemaal, dit zijn mijn stats:
code:
1
2
3
4
5
6
7
Middenveld: uitstekend 
Rechter Verdediging: formidabel 
Centrale Verdediging: uitstekend 
Linker Verdediging: formidabel 
Rechter Aanval: formidabel 
Centrale Aanval: goed 
Linker Aanval: uitstekend

en dit de zijne:
code:
1
2
3
4
5
6
7
Middenveld: redelijk 
Rechter Verdediging: goed 
Centrale Verdediging: uitstekend 
Linker Verdediging: matig 
Rechter Aanval: formidabel 
Centrale Aanval: uitstekend 
Linker Aanval: redelijk

Dit had ik toch gewoon moeten winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3-6 gewonnen van Kings Squad van Mod-Marrc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deed hij counter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, met zijn middenveld gaat hij niet counteren hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
:( shit wedstrijd :(.. thuis verloren met 2-3

mijn stats

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen 
Tactiek: Centrumaanval 
Tactiekvaardigheid: uitmuntend 

Middenveld: matig 
Rechter Verdediging: redelijk 
Centrale Verdediging: uitmuntend 
Linker Verdediging: uitstekend 
Rechter Aanval: redelijk 
Centrale Aanval: uitmuntend 

zijne ..

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Type wedstrijd: (Verborgen) 
Tactiek: Normaal 
Tactiekvaardigheid: (-----) 

Centrale Verdediging: formidabel 
Rechter Aanval: goed 
Linker Aanval: redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

1-6 gewonnen. :D
Mijn eerste overwinning in VI is binnen en hoe! 8)
Dat ging toch nog best makkelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en weer verloren met 1-2; naai-wedstrijd. Sta voorlaatste in V 8)7

Nocturnal Supremacy

Middenveld: goed
Rechter Verdediging: briljant
Centrale Verdediging: wonderbaarlijk
Rechter Aanval: zwak
Centrale Aanval: redelijk

tegenstander

Rechter Verdediging: uitmuntend
Centrale Verdediging: uitmuntend
Linker Verdediging: uitmuntend
Rechter Aanval: goed
Centrale Aanval: goed
Linker Aanval: goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Nipt 2 - 3 gewonnen van een degradatiekandidaat. Het scheelde echt helemaal niks. Stats van mij waren veel beter, maar de bal blijft rond. Toch blij dat ik 6 punten uit 3 wedstrijden heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
2e wedstrijd achterelkaar in de competitie met 1-0 gewonnen, heb het geluk aan mijn zijde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 21:56:
[...]

Nee, met zijn middenveld gaat hij niet counteren hoor :)
ol heb het over de tegenstander van fop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 22:03:
en weer verloren met 1-2; naai-wedstrijd. Sta voorlaatste in V 8)7
Zo irritant :(

Kerel uit mijn league heeft met 5-1 verloren terwijl ie zelfde midfield heeft en de andere ratings met min. 2 stappen hoger en 2 ratings met 4 niveaus hoger!

Erg frustrerend, zeker omdat ik geen idee heb wat ik moet verbeteren om niet te verliezen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Heerlijk >:)

Met 3-1 achter komen te staan (42% balbezit) en vervolgens met 3-4 winnen.
Een hattrickje er bij en mijn koppositie als topscoorder versterkt. Heerlijke avond dus en maakt mijn belabberde trainingsupdate en YP meer dan goed.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik heb weer gewonnen, met 2-1, had ik wederom niet verwacht. Ik sta nu zelfs 1e in de V. Niet slecht voor een promovendus. Ik had verwacht nu rond plaats 5-6 te hangen :)

Nog even de ratings voor de goede orde:

Middenveld: goed
Rechter Verdediging: uitmuntend
Centrale Verdediging: briljant
Linker Verdediging: briljant
Rechter Aanval: matig

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook al met 1-0 gewonnen. Ik had toch zeker wel meer verwacht, omdat mijn spits en middenveld allebei een stapje beter zijn. Alleen ik had me verkeken op zijn verdediging, die was best goed. Blij dat ik niet gepicced heb :)

Wel grappig, ik sta nu op een doelsaldo van 3-7, met 6 punten op de 3e plek. Ik heb (op de WO na) het minste aantal doelpunten voor :P
Maargoed, als ik het goed heb gezien zijn de kaarten nu ongeveer wel geschud. De beste twee uit deze competitie halen ongeveer dezelfde stats. Ze hebben vandaag tegen elkaar gespeeld, en de thuisspelende ploeg won. Het kampioenschap zal tussen hen gaan en hopelijk kan ik volgend seizoen aanhaken, maar dat is een beetje afhankelijk van mijn YP's en of ik een iets betere verdediging kan neerzetten.
Ik maak me in ieder geval niet meer druk om degradatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo eerste wedstrijd kansloos verloren thuis tegen de nummer 2, 1-4
Bouwen aan een team dit jaar, en volgend jaar kijken of er een promotie inzit.
Heeft het overigens nog invloed op de teamgeest als je een Yp trekt en deze onmiddelijk weer ontslaat!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

En uit weer met 2-4 gewonnen. Nu gewoon 9 uit 3, zoals het hoort te zijn.
Volgende week een makkelijke tegenstander, dus het ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

On-IV. uitslag, met 0-9 gewonnen, maar het voelt aan als een Phyrrusoverwinning, waarom kunnen ze nooit van mijn spelers afblijven, volgende week nu net tegen de nr 1, wat al hopeloos is zonder mijn briliant mid, aangezien de vervangers ook nog eens zwak in vorm zijn. En een concurrent/spitstrainer moet weer zo nodig een een 17 jarige spits trekken die meteen 3 ster haalt, bah ! ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 22:16:
Zo eerste wedstrijd kansloos verloren thuis tegen de nummer 2, 1-4
Bouwen aan een team dit jaar, en volgend jaar kijken of er een promotie inzit.
Heeft het overigens nog invloed op de teamgeest als je een Yp trekt en deze onmiddelijk weer ontslaat!??
Als je hem voor woensdag ontslaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 10:27

IWriteCode

Less = more

Vandaag een WO... 0-5 gewonnen dus... enige hoogte puntje dit weekend (behalve het weekendje Antwerpen met moeder de vrouw :)) was toch wel mijn eerste formidable middenvelder :D... meteen maar te koop gezet... 8) Zal em wel niet verkopen daar mijn vraagprijs behoorlijk is, maar ja voor minder wil ik em nie kwijt...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 15-09 23:43

Xanathorn

Mmorpg addict

Woei met 2-0 gewonnen, en eens een wedstrijd doorgekomen zonder een kaart of blessure in mijn team. En ik sta nu eens eerste in de league ook :p.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook weer een fantastische wedstrijd. Hijn tegenstander was weer eens niet in staat om 9 man op te stellen en daardoor heb ik dus gewoon met 5-0 gewonnen. Had liever gewoon even gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
grooviee17 schreef op 18 maart 2004 @ 02:52:
[...]

Over de FAQ, als iemand mij de link geeft, kan deze ook in de startpost opgenomen worden...maar aangezien ik deze nog steeds niet gehad heb, kan deze dus ook niet opgenomen worden.[/sub].
Deze is al vaker ter sprake gekomen hoor.

Maar hier is dan nog een keer.

Credits to Ronald Koeman.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Keedan, 3-2 gewonnen en sta nu 3e :)

Middenveld: formidabel
Centrale Verdediging: formidabel
Rechter Aanval: redelijk
Centrale Aanval: uitmuntend
Linker Aanval: briljant

en dat terwijl mun vorm slecht is!
Tevens mijn beste wedstrijd ooit gespeeld zie ik nu :)

[ Voor 9% gewijzigd door NiMu83 op 22-03-2004 00:26 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
5-0 gewonnen en sta nu eerste, 3 punten los :)

ook mijn beste wedstrijd tot nu toe:
Midfield: weak
Right Side Defence: solid
Central Defence: solid
Left Side Defence: excellent
Right Side Attack: excellent
Central Attack: inadequate
Left Side Attack: solid

yp was wel grappig, maar ook eigenlijk weer niks... verkopen dus...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Wilco Gunneweg (28311753)  
19 years, passable form, healthy  
A controversial person who is calm and honest.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.
Speciality: Quick
Assessed value:  98 000  €  

Stamina:    passable   Goaltending:    disastrous   
Playmaking:    poor   Passing:    solid   
Winger:    inadequate   Defending:    weak   
Scoring:    poor   Set Pieces:    poor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 22:35
1-0 gewonnen, van een best wel goed team. Koen blij dus.. zeker gezien de vorm cricis...

Maargoed.. de YP was weer erg bagger. :( slecht als beste stat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu? Wat is dit nou?

Ikke:
Midfield: poor
Right Side Defence: weak
Central Defence: weak
Left Side Defence: passable
Right Side Attack: outstanding
Central Attack: excellent
Left Side Attack: excellent

Hij:
Midfield: poor
Right Side Defence: passable
Central Defence: solid
Left Side Defence: inadequate
Right Side Attack: passable
Central Attack: inadequate
Left Side Attack: passable

En dan verlies ik met 3-8? Hoe kan dat nou weeeer? Kan iemand dat uitleggen? Ok, het balletje is rond... maar dit is toch wel erg extreem bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, hier (ja op dit tijdstip...) even een update over de vorderingen van de GoTtrick site (vanaf nu de officiële naam voor de site van de Gathering of Tweakers Federatie :)).

Het ontwerp is er (al een tijdje).
Vanavond (en vannacht) heb ik een goeie start gemaakt met e.e.a. te 'slicen' (voor kenners) en klaar te maken voor de asp pagina's. Ik kwam een groot probleem tegen om tabellen te gebruiken, dus waarschijnlijk gaat de site gebruik maken van frames (wat voordelen biedt qua laadtijd).
E.e.a. zit nu op ik denk 70% voor dat gedeelte.

Verder heb ik met Brainpower en Nivard (GoT naam weet ik dan weer niet...) gesproken over de verdere invulling (scripten grotendeels).

Zelf kan ik daar ook enige input aan leveren (zo heb ik ooit al een Totoscript geschreven), maar het grootste werk op dat gebied zal door de twee eerder genoemde GoTters worden gedaan.

Ik hoop morgen (eigenlijk vandaag) wat te kunnen posten, maar dat weet ik nog niet zeker (moet nog belastingformulieren invullen :r ).

Dit alles even om te melden dat er nog wel degelijk voortgang is! :)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.