Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.060 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:23
Ik had een redelijk/redelijk coach waarvan ik steeds maar hoopte dat hij naar goed ervaring steeg. Hij deed het almaar niet en ik baalde dan ook vreselijk toen ik zag dat hij flink geblesseerd was. Maar gelukkig zie ik dat hij vandaag naar solid ervaring is gestegen! Hoeft die kerel ook niet meer mee te spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Hoeveel levert een 18jarige (laag)redelijke keeper met redelijke vorm tegenwoordig op? O+ volgens Hattrick Buddy ongeveer 80k, klopt dat zo'n beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Even wat anders:

Morgen zal er geen 8Bits verschijnen, dit omdat ik morgen de hele dag op de CeBIT zit
Vrijdag zal mankit aan de beurt komen.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

zeurmode/

uh leuk hoor al die fotoos... maar wat voegt het toe aan dit Hattrick topic?
Kom naar een HT meeting, kun je ook je kop met alles wat eraan vast zit laten zien ;)

zelfde geld voor alle overige off-topic berichten, forum gaat snel genoeg zonder

/zeurmode

* yared heeft een nieuwe baan, en zit nu pas zijn matches te bekijken.

Bagger dat ik al uit de cup lig.. dat maakt het nou juist zo lekker spannend :9

ideetje: iemand een lijstje bijhouden vanaf volgende week wie er nog allemaal inzit van GoT?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
yared schreef op 17 maart 2004 @ 22:03:
zeurmode/

uh leuk hoor al die fotoos... maar wat voegt het toe aan dit Hattrick topic?
Kom naar een HT meeting, kun je ook je kop met alles wat eraan vast zit laten zien ;)

zelfde geld voor alle overige off-topic berichten, forum gaat snel genoeg zonder

/zeurmode
Raar maar waar. Ik ben het volledig met je eens dat er te veel OT berichten in dit topic terecht komen. Dit komt de gezelligheid absoluut niet ten goede.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
The Dolf schreef op 17 maart 2004 @ 22:37:
[...]

Raar maar waar. Ik ben het volledig met je eens dat er te veel OT berichten in dit topic terecht komen. Dit komt de gezelligheid absoluut niet ten goede.
Totaal mee oneens

in mijn optiek is de community bedoeld voor de gezelligheid en niet enkel en alleen technisch geleuter. Uiteraard moet dat wel de drijfveer zijn maar zo te zien hebben veel mensen plezier erin om elkaar eens te zien op een foto oid... anders werden ze immers niet gepost. Nu weet ik, dat is geen goed argument technisch gezien maar wel eentje die stiekem mee telt :P

[ Voor 39% gewijzigd door Loona35 op 17-03-2004 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
loona35 schreef op 17 maart 2004 @ 22:55:
[...]

Totaal mee oneens

in mijn optiek is de community bedoeld voor de gezelligheid en niet enkel en alleen technisch geleuter. Uiteraard moet dat wel de drijfveer zijn maar zo te zien hebben veel mensen plezier erin om elkaar eens te zien op een foto oid... anders werden ze immers niet gepost. Nu weet ik, dat is geen goed argument technisch gezien maar wel eentje die stiekem mee telt :P
Leuk dat je je mening verkondigt maar dat is totaal irrelevant. Als je de faq had gelezen dan is dit absoluut niet de plek voor een community.

Ik zal het voor het gemak maar eens quoten.
Het enige wat we vragen is je posts interessant te houden voor andere users en te richten op het helpen van users. Het forum is dus niet bedoelt om persoonlijke discussies te houden die voor anderen niet interessant zijn. Als je wil chatten met een aantal users, kan je dit op de Tweakers IRC server doen in kanaal #spielerij.
We hebben zelfs een eigen kanaal waar je OT kan gaan en dat gebeurt ook regelmatig (op wedstrijdavonden).

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Nu online
1-2 gewonnne.. SPeelde wederom PIC, na drie pic beker wedstrijden staat de TS op Dolgelukkig.. Jammer dat die elke maandag stapje daalt..

Maargoed.. ff kijken waar ik nu weer tegen moet.. Maar ging weer makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:05
Als ik ook nog even mijn 2 centen in een bakje mag doen ;)

Ik vind het ook leuk om eens te zien welke mensen er achter gebruikersnamen schuilgaan. En we zitten geloof ik op dit forum omdat het lekker vlot werkt, en er bijna nooit uitligt, dan moet het volgens mij ook mogelijk zijn om je foto eens te posten...

Maar zoals ik al zei, dat is mijn mening, en die vind ik wel relevant.

Tevens heb ik vandaag met 1 - 0 gewonnen van een mede fed genoot. Dikke lol. Haalde voor het eerst een waardeloos middenveld. :) :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
The Dolf schreef op 17 maart 2004 @ 23:06:
[...]

Leuk dat je je mening verkondigt maar dat is totaal irrelevant. Als je de faq had gelezen dan is dit absoluut niet de plek voor een community.

Ik zal het voor het gemak maar eens quoten.

[...]

We hebben zelfs een eigen kanaal waar je OT kan gaan en dat gebeurt ook regelmatig (op wedstrijdavonden).
Zoals ik zelf al zei.. het is technisch geen goed argument. Maar wel fijn dat je mijn eigen woorden even voor me wil herhalen hoor... :/ :?

/edit
...en niet te vergeten dat je mijn mening direct irrelevant verklaard. Aparte discussie normen heb jij.
Joss schreef op 17 maart 2004 @ 21:09:
Hoeveel levert een 18jarige (laag)redelijke keeper met redelijke vorm tegenwoordig op? O+ volgens Hattrick Buddy ongeveer 80k, klopt dat zo'n beetje?
.. ja :)

[ Voor 27% gewijzigd door Loona35 op 17-03-2004 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 01:07
Het idee is al eens eerder geopperd, maar ik herhaal het nog maar even: misschien is het leuk als iemand een site maakt met profielen van alle users in dit topic. Naast wat algemene info over de persoon kan dan ook een foto worden ingevoegd. (Om het wat eenvoudiger te houden kan natuurlijk ook worden volstaan met alleen foto's met bijbehorende usernames ;) )

Dus website-makers, meldt u! ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Ronald Koeman op 18-03-2004 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
offtopic:
Het gaat er alleen maar om dat er in mijn optiek te veel OT wordt gediscussieerd. Ongeacht het feit dat de meeste hier dat wel op prijs stellen.
Dan krijg je hier twee problemen:
Er kan een modje langskomen met dezelfde visie en hier de boel in de gaten gaat houden en in het uiterste geval een slotje uitdelen.
Het grootste probleem is dat de iets inhoudelijke posts op deze manier te snel vergeten worden dan wel compleet overgeslagen worden.
Om een simpel voorbeeldje te noemen doel ik op de FAQ van Ronald Koeman. Hij heeft daarvoor zijn stinkende best gedaan en er is vrijwel niet op gereageerd en dat is gewoon klote. Ik verwacht dan ook niet dat hij nog veel inzet zal tonen voor de federatie aangezien vrijwel niemand zijn werk apprecieerd.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
The Dolf schreef op 17 maart 2004 @ 23:39:
[...]

offtopic:
Het gaat er alleen maar om dat er in mijn optiek te veel OT wordt gediscussieerd. Ongeacht het feit dat de meeste hier dat wel op prijs stellen.
Dan krijg je hier twee problemen:
Er kan een modje langskomen met dezelfde visie en hier de boel in de gaten gaat houden en in het uiterste geval een slotje uitdelen.
Het grootste probleem is dat de iets inhoudelijke posts op deze manier te snel vergeten worden dan wel compleet overgeslagen worden.
Om een simpel voorbeeldje te noemen doel ik op de FAQ van Ronald Koeman. Hij heeft daarvoor zijn stinkende best gedaan en er is vrijwel niet op gereageerd en dat is gewoon klote. Ik verwacht dan ook niet dat hij nog veel inzet zal tonen voor de federatie aangezien vrijwel niemand zijn werk apprecieerd.
Over de FAQ, als iemand mij de link geeft, kan deze ook in de startpost opgenomen worden...maar aangezien ik deze nog steeds niet gehad heb, kan deze dus ook niet opgenomen worden. Ook is deze startpost wat sneller gemaakt dan de vorige, en daarom had ik ook niet echt tijd om de FAQ op te gaan zoeken. Ik neem namelijk wel aan dat deze in het vorige deel gepost is, maar die zal ik wel gemist hebbenben natuurlijk ook nog druk met studie e.d..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
W00t! Met een beetje mazzel win ik de volgende bekermatch wel. Ik mag thuis, en zijn uit-stats in de vorige bekerwedstrijd zijn:
FC Toewie

Middenveld: matig
Rechter Verdediging: redelijk
Centrale Verdediging: goed
Linker Verdediging: goed
Rechter Aanval: uitstekend
Centrale Aanval: redelijk
Linker Aanval: goed
Die moet ik kunnen hebben :z

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 17 maart 2004 @ 22:37:
Ga dan zelf ook niet door op die discussie, losstaand van het feit of jij en/of ik het er wel of niet mee eens zijn. :O (geen persoonlijke aanval hoor :)) Laten we er gewoon over ophouden en niet teveel op elkaar zeuren, van beide kanten niet. :Y)

Gisteren een knallende 9-0 overwinning behaald, net niet de 10, maarja.....

1 nadeel, het was geen bekerwedstrijd meer :+

@ Thije: ik wil je van harte feliciteren met je nieuwe supporter :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucassio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-07-2020
Hey mensen!

Ik ben nog vers hier, en nu had ik een vraagje: mag je hier ook je spelers die te koop staan "adverteren"?

ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
lucassio schreef op 18 maart 2004 @ 10:25:
Hey mensen!

Ik ben nog vers hier, en nu had ik een vraagje: mag je hier ook je spelers die te koop staan "adverteren"?

ciao
Nee, dat is niet echt de bedoeling. Daarvoor hebben ze het advertentieforum op de hattrick site bedacht.

/edit

Helemaal vergeten je welkom te heten 8)7... welkom!

[ Voor 12% gewijzigd door Sandyman538 op 18-03-2004 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucassio
oke, thanks! dan weet ik dat ook weer :)
geeft niks joh! dit was ook mijn 1e post :) maar bedankt iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucassio
jij ook welkom ;)

[ Voor 80% gewijzigd door lucassio op 18-03-2004 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lucassio schreef op 18 maart 2004 @ 10:25:
Hey mensen!

ciao
Mwah, daar is dit forum niet echt voor bedoeld zoals Sandyman ook al zei, maar als je een keer twijfelt over hoeveel een speler kan opleveren, kan je hem natuurlijk altijd even posten en vragen aan de deskundigen hierzo :)

of als je natuurlijk de GoT'ers mooi voordeeltje wil geven door ze extra info over die speler te verschaffen, zoals extra trainingsweken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 10:27

IWriteCode

Less = more

offtopic:
Zoals ik al voorstelde zouden we een poging kunnen doen met een HK hattrick topic, enige nadeel dat dan de niet HKers geen toegang hebben...

Komende drie weken worden een beetje saai qua hattrick... 2 WOs en 1 team die ik met een blinkdoek voor kan hebben... jolly jolly :(

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Jamal schreef op 18 maart 2004 @ 11:52:
offtopic:
Zoals ik al voorstelde zouden we een poging kunnen doen met een HK hattrick topic, enige nadeel dat dan de niet HKers geen toegang hebben...

Komende drie weken worden een beetje saai qua hattrick... 2 WOs en 1 team die ik met een blinkdoek voor kan hebben... jolly jolly :(
In dat soort tijden dat het allemaal wat makkelijker gaat vind ik het altijd moeilijk om mijn geld in mijn zak te houden. Onbewust ga ik toch even neuzen op de transfermarkt en uiteindelijk zie ik toch weer een "koopje" dat ervoor zorgt dat ik in de min komt :X

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Royz schreef op 18 maart 2004 @ 12:00:
[...]

In dat soort tijden dat het allemaal wat makkelijker gaat vind ik het altijd moeilijk om mijn geld in mijn zak te houden. Onbewust ga ik toch even neuzen op de transfermarkt en uiteindelijk zie ik toch weer een "koopje" dat ervoor zorgt dat ik in de min komt :X
Je moet gewoon geen spelers kopen waardoor je in de min gaat staan... Anders blijf je bezig. Dan wacht je toch gewoon lekker en wanneer je wel geld hebt koop je er 1...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Brainpower schreef op 18 maart 2004 @ 12:33:
[...]

Je moet gewoon geen spelers kopen waardoor je in de min gaat staan... Anders blijf je bezig. Dan wacht je toch gewoon lekker en wanneer je wel geld hebt koop je er 1...
Hier ben ik het volledig mee eens. Ik heb het ook gedaan hoor, toen ik net begonnen was, maar als ik achteraf bedenk wat het me allemaal aan rente heeft gekost om in de min te staan, dan had ik er een goede verdediger bij kunnen kopen ;)

Deze tip is dus geld waard. Ga spelers kopen als je er daadwerkelijk het geld voor hebt, en dat je niet in het rood komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op 18 maart 2004 @ 12:36:
[...]

Hier ben ik het volledig mee eens. Ik heb het ook gedaan hoor, toen ik net begonnen was, maar als ik achteraf bedenk wat het me allemaal aan rente heeft gekost om in de min te staan, dan had ik er een goede verdediger bij kunnen kopen ;)

Deze tip is dus geld waard. Ga spelers kopen als je er daadwerkelijk het geld voor hebt, en dat je niet in het rood komt!
Kop maar op met dat geld dan :P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op 18 maart 2004 @ 12:36:
Tenzij je door je nieuwe aankoop kampioen kan worden natuurlijk, of een bekerwedstrijd verder komt. Dan haal je het er wel weer uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Precies... ik sta nu net weer 40k positief... en heb al weer lopen bieden op spelers... terwijl ik ze de komende 3 weken zeker niet nodig heb... last van koop-kriebels... zal wel de lente in de lucht zijn... maar ff langs de apotheek gaan...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 14:33:
[...]
Tenzij je door je nieuwe aankoop kampioen kan worden natuurlijk, of een bekerwedstrijd verder komt. Dan haal je het er wel weer uit :)
Heb jij weer gelijk. Maar de meeste teams die in de beker spelen of kampioen worden hebben niet zo heel veel moeite uiteindelijk hun economische positie redelijk positief te houden. De probleemkindjes zitten voornamelijk in de VII en de VIII, correct me if i'm wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Heb jij weer gelijk. Maar de meeste teams die in de beker spelen of kampioen worden hebben niet zo heel veel moeite uiteindelijk hun economische positie redelijk positief te houden. De probleemkindjes zitten voornamelijk in de VII en de VIII, correct me if i'm wrong :)
Ik zit boven in de VI (al 3 seizoenen :|) en sta vaak zat in de min... (uhmm... dat klinkt positief maar is het natuurlijk niet)... komt voornamelijk omdat ik druk bezig ben om mijn team te verbeteren... en omdat ik, als ik weer een beetje geld heb, meteen de neiging heb om het weer uit te geven...
Echt klappers met het verkopen van spelers heb ik nog niet gemaakt, dus het verbeteren van m'n team gaat in kleine stapjes... maar ik hoop over enkele weken de eerste vruchten van m'n trainingen te gaan plukken (1 a 1.5M)...
Dan zit ik wat ruimer qua financien en hoop ik niet meer in het rood te geraken...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Sandyman538 schreef op 18 maart 2004 @ 15:15:
De probleemkindjes zitten voornamelijk in de VII en de VIII, correct me if i'm wrong :)
denk het ook, maar ben er gelukkig niet 1 van :)

trouwens die excellent midfielder voor 400k is vrij moeilijk moet ik zeggen, loop al een tijdje te zoeken, maar veel gaan er voor >500k uit. Maar dat komt misschien ook omdat ik 1 wil met iig 1 matige bijstat...
maar goed, heb nog geen haast, heb hem deze zondag nog niet perse nodig namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

http://www.databased.at/hattrick/cupmanager/ <- is dat niet iets voor 'ons' ?
Nigel Kloppenberg
450 000 €, 22 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Technisch]

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Zoiets? Alleen jammer dat ie maar 1 week van formidabel af zit, anders zou ik em wel aan je verkopen :)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ik ga tegen alle wetten in weer pm trainen dus er staan een zooi spelers bij me te koop daar word je zuur van! neem dus maar allemaal een kijkje en bied maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Hoezo Frizza, vindt je het niet meer leuk, spitsen trainen?

En frizza, kan je erbij vertellen voor je federatiegenootjes hoeveel trainingen ze al hebben nadat je level up zijn gegaan?

[ Voor 52% gewijzigd door mankit op 18-03-2004 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mankit schreef op 18 maart 2004 @ 18:37:
Hoezo Frizza, vindt je het niet meer leuk, spitsen trainen?

En frizza, kan je erbij vertellen voor je federatiegenootjes hoeveel trainingen ze al hebben nadat je level up zijn gegaan?
naja het is wel leuk maar word er gewoon ziek van dat het middenveld nog zo belangrijk is dus ga het ook maar weer trainen

+ een klein beetje frustratie van de bekeruitschakeling :p

hier de trainees
hoeveel trainingen ze nu hebben dus nog niet met de update meegerekend

Villena Formi +6 (morgen naar uitmuntend?)
Van Oostveen Formi +1
Alonso Exc +6 (morgen naar formidabel?)
Amadou Exc +6 (morgen naar formidabel?)
Schmauk Exc +4
Llanderal Solid +1 in ieder geval. Heb m ook op solid gekocht dus misschien word ie morgen ook wel uitstekend.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Frizza, als je nou een week eerder was gestopt... :P j/k
Maar als je het op de middellange termijn bekijkt, dan is spitsentraining juist slim omdat middenveld belangrijk is. Ik bedoel, zo kom je de komende 2-3 seizoenen misschien langer niet verder dan bekerronde 4, als al je jonkies amper stamina hebben. Dan kan je beter gewoon spitsen trainen en verkopen, middenvelders zijn nog steeds een stuk goedkoper te krijgen dan spitsen opbrengen.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^0nMe schreef op 18 maart 2004 @ 19:23:
Frizza, als je nou een week eerder was gestopt... :P j/k
Maar als je het op de middellange termijn bekijkt, dan is spitsentraining juist slim omdat middenveld belangrijk is. Ik bedoel, zo kom je de komende 2-3 seizoenen misschien langer niet verder dan bekerronde 4, als al je jonkies amper stamina hebben. Dan kan je beter gewoon spitsen trainen en verkopen, middenvelders zijn nog steeds een stuk goedkoper te krijgen dan spitsen opbrengen.
mja idd het heeft zo ze voor en nadelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Mooi, iemand die stopt met spitsen trainen! Een concurrent minder ;)

De GoT Ratings van week 2 staan online. Helaas schiet Jernst niet op met het updaten van HRN, tot die tijd kunnen alle managers uit de IV en hoger op HATStats kijken.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Zonar schreef op 18 maart 2004 @ 19:44:

De GoT Ratings van week 2 staan online. Helaas schiet Jernst niet op met het updaten van HRN, tot die tijd kunnen alle managers uit de IV en hoger op HATStats kijken.
Ow wat ziet deze lijst er mooi uit zeg... ik ben verliefd

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
The_Marsmellow schreef op 18 maart 2004 @ 19:55:
[...]

Ow wat ziet deze lijst er mooi uit zeg... ik ben verliefd
Wow n00b master :P

[ Voor 13% gewijzigd door .GoO op 18-03-2004 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Moest je voor die 3 woorden ook nog een edit gebruiken ;)
Nee ik ben tevreden met deze eenmalige koppositie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
volgens mijn berekeningen zou ik de 21e positie innemen, en dat voor een VIII team :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: wat zijn de stats die een offensieve wingback moet hebben? Alleen verdedigen/vleugelspel of (misschien) ook positiespel? En wat zijn de verhoudingen wat betreft verdedigen/vleugelspel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een speler van mij had bij de vorige competitie wedstrijd een rode kaart gekregen. Deze kaart staat ook gewoon voor zijn naam. Ik las bij Hattrix dat je speler dan geschorst word en de eerst volgende cometitie/beker wedstijd niet mag spelen. Wel bij friendly's.

Maar ik kan mijn speler gewoon opstellen voor zondag (hij staat niet in het rood of is dat alleen voor geblesseerde spelers?), maar speelt hij dan ook wel? Ik zit verder niet in de beker en heb woensdag een friendly gespeeld, dus zou ik deze speler niet kunnen opstellen, maar het lijkt er wel op.

Mijn vraag is dus: Kan ik deze speler wel of niet opstellen? Of kan ik verwachten dat als ik hem wel opstel dat ik dan in 1 keer met 10 man ga spelen in plaats van 11?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 20:43:
Vraagje: wat zijn de stats die een offensieve wingback moet hebben? Alleen verdedigen/vleugelspel of (misschien) ook positiespel? En wat zijn de verhoudingen wat betreft verdedigen/vleugelspel?
Een offensieve wingback, dan is in de eerste plaats zijn vleugelspel belangrijk, in de tweede plaats zijn verdedigen, en dan waarschijnlijk in de derde plaats zijn passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 23:25:
Een speler van mij had bij de vorige competitie wedstrijd een rode kaart gekregen. Deze kaart staat ook gewoon voor zijn naam. Ik las bij Hattrix dat je speler dan geschorst word en de eerst volgende cometitie/beker wedstijd niet mag spelen. Wel bij friendly's.

Maar ik kan mijn speler gewoon opstellen voor zondag (hij staat niet in het rood of is dat alleen voor geblesseerde spelers?), maar speelt hij dan ook wel? Ik zit verder niet in de beker en heb woensdag een friendly gespeeld, dus zou ik deze speler niet kunnen opstellen, maar het lijkt er wel op.

Mijn vraag is dus: Kan ik deze speler wel of niet opstellen? Of kan ik verwachten dat als ik hem wel opstel dat ik dan in 1 keer met 10 man ga spelen in plaats van 11?
Om je vraag precies te beantwoorden, ja, je kunt hem opstellen, maar hij wordt wel in de nulde de minuut van de wedstrijde gewisseld voor je reservespeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Zonar schreef op 18 maart 2004 @ 19:44:

Zonarman, heb je nog een antwoord aan iedereen die vorige week over de ratings had?

De spanning en lol van Tweakers met mekaar vergelijken?

V valt nu helemaal buiten de boot (GoT VI / VIII en Hatstats I / IV) ;(

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Niet online
Sandyman538 schreef op 18 maart 2004 @ 23:39:
[...]

Een offensieve wingback, dan is in de eerste plaats zijn vleugelspel belangrijk, in de tweede plaats zijn verdedigen, en dan waarschijnlijk in de derde plaats zijn passen.
eerste 2 kloppen volgens mij idd, maar passen gebruikt een wing back geheel niet... als je hem aanvallend zet gebruikt ie wel een beetje zijn positiespel
tenminste, zo staat het in de regels imo.

het is wel een aanslag op je flankverdedegingsrating trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

redelijke update
vorm +4/-4
verdedigen +3 (eindelijke 2 formidabele van 18 yr :9~ )

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, wederom een matige update. -11/+2, geen skill-increase

Kan iemand mij vertellen, waarom mijn spits en middenvelder die elke week voetballen op waardeloze vorm staan (en blijven), terwijl me clown (die nog nooit heeft gespeeld) al een seizoen in redelijke vorm verkeert 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 07:31:
hmmm, wederom een matige update. -11/+2, geen skill-increase

Kan iemand mij vertellen, waarom mijn spits en middenvelder die elke week voetballen op waardeloze vorm staan (en blijven), terwijl me clown (die nog nooit heeft gespeeld) al een seizoen in redelijke vorm verkeert 8)7
Mijn clown heeft ook een über hoge vorm :X :(

verder:

5+ spelhervatting
+5/-2 vorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 17:44
ik zoek nog een oefenwedstrijd. 143750
laat maar, net een geregeld.

Als je een verdediger hebt met uitstekend als verdedigen skill.
Op welke skill kan ik hem dan het beste verder trainen?

[ Voor 9% gewijzigd door died_laughing op 19-03-2004 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kutupdate ik heb nu dus weer! -12 vorm. binnen 3 weken al meer dan -50. dit slaat gewoon nergens op. meeste spelers staan nu op poor en weak. ik begrijp er gewoon niets meer van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

-8 / +3 maar wel m'n eerste middenvelder naar formidabel :D:
Nigel Kloppenberg
433 000 €, 22 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Technisch]

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TU:
defending: +1 (solid => excellent)
form: +9/-5
value: +154/-56

redelijke update, hoop dat het genoeg is voor zondag.

@ Frizza: wat een leegverkoop, pas je op dat je niet weer degradeert?? :P

Ik ga zondag ook met een offensive wingdefender spelen, high-solid defending en passable winger. Moet genoeg zijn lijkt me, de complete rechterflank van m'n tegenstander is standaard verzwakt door individuele tactieken. Daar ga ik dan maar dankbaar gebruik van maken :)

Gisteren overigens wel één van m'n beste aanvallers verkocht, maar hij leverde wel 300k op, 25 jaar, 3,5* speler. Mooi bedrag leek me, voor solid scoring en passable passing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
vorm -8 +3 :( bagger vorm
Verdedigen +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

died_laughing schreef op 19 maart 2004 @ 08:05:

Als je een verdediger hebt met uitstekend als verdedigen skill.
Op welke skill kan ik hem dan het beste verder trainen?
Uhm, verdedigen misschien B) B) B)

@ foray: je zou bijna je beklag gaan doen mij de ontwerpers van hattrick, het lijkt wel een programmeerfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé Frizza, wat zei je ook alweer over dat middenveld? Check matchid: 17488922 dan nog maar even van Dutch Extreme :)
Verdedigers trainen en counteren werkt dus echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

died_laughing schreef op 19 maart 2004 @ 08:05:
Uitgedaagd. :)

Mijn update was ook vrij bagger.
Ik weet zo niet hoe bagger aangezien ik nu op stage zit en geen Hattrick Buddy hier heb, maar mijn vorm is wel aardig naar de klote. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Nu online
Weer een bagger update jah.. De voirm blijft maar dalen.. zo zit er ook gen kampioen in he, met zwak en matige vorm.

Maargoed.. Wel een spits naar formibadel.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Zo te zien zit mijn tegenstander van zondag ook met zijn vorm...ik kan nog net 11 spelers opstellen met een matig/redelijk vorm en dat lukt hem niet meer.
Zijn vorm is nog veel erger naar de klote, bij mij beperkt het zich vooral tot de reserve's. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Laatst online: 31-07 10:50
PM +1
vorm +6
Value +427

Helaas mn 17 jarige nog niet naar excellent pm :(
Voor de rest tevrede over de training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 17:44
helaas iemand was je voor, misschien de week erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 Stiphout Voor - Musketeer Uni
1 Bacchanaal Un - Dutch extreme
1 TheStommerds - Milsbeek
1 Napalm United - SKL4ever
2 Fc Paas - Pimps 'r us
1 Watergraafsmeer Wanderers - theWhiteStripes
2 Eendracht '92 - [MUG] Most Un
2 1337s United - Forza BBT
1 fc de rokkers - Fiets 'em d'r in
1 WUR-team – FC Bal op het

1-2 Ze Popo's – Timberteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

died_laughing schreef op 19 maart 2004 @ 09:36:
[...]

helaas iemand was je voor, misschien de week erop?
Sure.
Is goed...ik zie net dat MUG ook al heeft geaccepteerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

he wat wie ik ? :)

frm +3/-5 pm +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 10:22

Mystikal

It never hurts to help!

Als je een oefenpot regelt met een buitenlander en ik speel thuis. zijn er dan voor mij ook nog extra kosten aan verbonden?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Mystikal schreef op 19 maart 2004 @ 09:47:
Als je een oefenpot regelt met een buitenlander en ik speel thuis. zijn er dan voor mij ook nog extra kosten aan verbonden?
Nee, alleen voor de uitspelende partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op 18 maart 2004 @ 23:39:
[...]

Sja.. zoiets denk ik ook, hoewel misschien positiespel belangrijker is dan passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 10:03:
Sja.. zoiets denk ik ook, hoewel misschien positiespel belangrijker is dan passen...
Ja, dat denk ik ook, maar ook positiespel is dan absoluut van ondergeschikt belang, denk niet dat het veel toevoegt.

Toch wel handig trouwens dat ik m'n poulegenoot wat tips heb gegeven, als dank daarvoor kreeg ik wat informatie van hem die een andere poulegenoot in vertrouwen aan hem had gezonden. Laat dat nou net m'n tegenstander zijn zondag :) Niet dat ik m'n tactiek ga omgooien, maar ik weet in ieder geval waar ik aan toe ben. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja!! net een zeer lucratief aankoopje gedaan, voor slecht 638k:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Jonas Månsson (5131197)  
24 jaar, zwak vorm, gezond  
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit:  Sverige  
Vastgestelde waarde:  215 000  €  
Loon:  2 568 €/week  inclusief een 20% Bonus  
Eigenaar:  Timberteam  
Waarschuwingen:  0  

Conditie:    uitstekend   Keepen:    rampzalig   
Positiespel:    formidabel   Passen:    slecht   
Vleugelspel:    waardeloos   Verdedigen:    slecht   
Scoren:    zwak   Spelhervatting:    slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerAmd
  • Laatst online: 03-09 16:02
Training was niet veel bijzonders.

Vorm -5/+3
Waarde +39000/-31000
En geen verbetering in positiespel. :(

Come to the dark side.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Frizza: wat een leegverkoop, pas je op dat je niet weer degradeert?? :P
zolang ik niet met 5 verdedigers ga spelen komt het vast allemaal wel goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winger +1.. vorm ietsje omlaag, -7 +4 ofzo.. dus t viel mee :P Vorm heb ik opgegeven en ik let er niet meer op nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TU:
Keepen +1 (eindelijk mijn 19y naar briljant :))
Vorm +4/-6 sluipt al maanden steeds iet achteruit...
Waarde +300K (gaat hard met keepers...:))

Deze week eindelijk m'n keepertje verkopen en investeren in een berg jonge middenvelders!

Eindelijk kan mijn Hattrick leven ECHT beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 12:21:
[...]

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 12:21:
[...]

haha, lol, gaat over niet al te lange tijd ook verandering in komen :)

Edit: jongens, Frizza weet niet wat ie wil, nu misschien weer wingers trainen 8)7
Er is in ieder geval goed over nagedacht ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
2 Fc Paas - Pimps 'r us
1 1337s United - Forza BBT
2 fc de rokkers - Fiets 'em d'r in

0-2 Ze Popo's – Timberteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 13:09:
[...]
haha, lol, gaat over niet al te lange tijd ook verandering in komen :)

Edit: jongens, Frizza weet niet wat ie wil, nu misschien weer wingers trainen 8)7
Er is in ieder geval goed over nagedacht ;)
nee ik d8 ik laat het balletje is in #hattrick.nl rollen of ik toch wingers zou moeten gaan trainen. Ik wilde graag de mening horen van me fans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Mijn training was wel ok.

PM +1 (winger naar redelijk, wordt verkocht, playerID=15414720)
Vorm +5/-3 (A team omhoog, vooral mids)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 aanvallers in gestegen.
Voorderest bespaar ik jullie mijn drastische vormdaling..

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
2 Stiphout Voor - Musketeer Uni
2 Fc Paas - Pimps 'r us

1-3 Ze Popo's – Timberteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Niet online
vorm +3/-5
waarde +3000

erg slecht... en beide keepers met slechte vorm nu, dat wordt ff een nieuwe matige aantrekken dus

3 Bacchanaal Un - Dutch extreme
2 Fc Paas - Pimps 'r us
2 Watergraafsmeer Wanderers - theWhiteStripes
2 WUR-team – FC Bal op het

0-3 Ze Popo's – Timberteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:23
TU was wel oke,

een 19 jarige (met solid pm) van solid wing naar excellent wing

daarnaast +4/-4 vorm... Ben best wel tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Voor die mensen die met een sterk dalende vorm zitten...:
Trainen jullie misschien ook op of tegen de 100 % intensiteit?

Ik probeer er achter te komen waarom mijn vorm zo daalt als ik niet algemeen train, en dit is het enige dat ik zo kan bedenken... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GaMbiNo schreef op 19 maart 2004 @ 15:27:
Voor die mensen die met een sterk dalende vorm zitten...:
Trainen jullie misschien ook op of tegen de 100 % intensiteit?

Ik probeer er achter te komen waarom mijn vorm zo daalt als ik niet algemeen train, en dit is het enige dat ik zo kan bedenken... :/
Neuh, dat is het niet. Die intensiteit kan wel blessures verhogen. De vorm wordt gewoon totaal willekeurig berekend, rekening houdend met een aantal factoren (bijv. of een speler gespeeld heeft, al zie ik dat vaak niet terug). Ik heb vaak genoeg spelers die naar een zwakke vorm gaan, binnen 4 weken op uitstekend zitten en vervolgens weer terugvallen. Gewoon heel erg irritant, en het heeft niets met voetbal te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 15:32:
[...]

Neuh, dat is het niet. Die intensiteit kan wel blessures verhogen. De vorm wordt gewoon totaal willekeurig berekend, rekening houdend met een aantal factoren (bijv. of een speler gespeeld heeft, al zie ik dat vaak niet terug). Ik heb vaak genoeg spelers die naar een zwakke vorm gaan, binnen 4 weken op uitstekend zitten en vervolgens weer terugvallen. Gewoon heel erg irritant, en het heeft niets met voetbal te maken.
Ow ok....dat is dan duidelijk...jammer maar helaas. :/
Dan moet ik maar zorgen dat mijn selectie breed genoeg is om een vormcrisis op te vangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is zelfs zo, hoe hoger de intensiteit hoe beter de spelersvorm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Volgens mij lijkt het erop dat je gehele team min of meer invloed heeft op de vorm. Al 2 seizoenen daalt mijn gemiddelde vorm heel scherp vlak na de 2 weken waar je maar 11 man kan laten spelen. Spelers die je niet hebt opgesteld dalen al zeker in vorm, maar door deze daling sleuren ze als het ware ook je spelers die wel hebben gespeeld in vorm omlaag.
In mijn allereerste seizoen had ik hier helemaal geen last van, omdat ik in die 2 weken conditie trainde, daardoor valt het effect van conditie training samen met de gebruikelijke vormdaling, waardoor je spelers eerder in vorm dalen en dus ook weer eerder in vorm zijn.
Dit is op zich allemaal speculatie, maar ik heb de afgelopen seizoen hier wel op gelet en bij vrienden die conditie hadden getrained was de vormdaling na 2 weken al gestopt, terwijl ik en mensen die dat niet deden 5-6 weken lang last hadden van deze vormdaling...
Misschien zit er wel een kern van waarheid in gezien de constateringen van deze feiten. :)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 Fc Paas - Pimps 'r us

1-3 Ze Popo's – Timberteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 Stiphout Voor - Musketeer Uni
2 Fc Paas - Pimps 'r us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Ik ben weer thuis..mijn update in cijfers:
Positiespel: +1
Vorm +2 / -8 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Nu online
^^0nMe schreef op 19 maart 2004 @ 16:01:
Volgens mij lijkt het erop dat je gehele team min of meer invloed heeft op de vorm. Al 2 seizoenen daalt mijn gemiddelde vorm heel scherp vlak na de 2 weken waar je maar 11 man kan laten spelen. Spelers die je niet hebt opgesteld dalen al zeker in vorm, maar door deze daling sleuren ze als het ware ook je spelers die wel hebben gespeeld in vorm omlaag.
In mijn allereerste seizoen had ik hier helemaal geen last van, omdat ik in die 2 weken conditie trainde, daardoor valt het effect van conditie training samen met de gebruikelijke vormdaling, waardoor je spelers eerder in vorm dalen en dus ook weer eerder in vorm zijn.
Dit is op zich allemaal speculatie, maar ik heb de afgelopen seizoen hier wel op gelet en bij vrienden die conditie hadden getrained was de vormdaling na 2 weken al gestopt, terwijl ik en mensen die dat niet deden 5-6 weken lang last hadden van deze vormdaling...
Misschien zit er wel een kern van waarheid in gezien de constateringen van deze feiten. :)
Hmm, zal misschien kunne kloppen.. Maar hier niet, aangezien ik vorig jaar totaal geen vorm crisis had, en het nu dweilen is met de kraan open.. En dat terwijl ik ook nog gewoon netjes conditie heb getraind..

Maargoed.. Er zit wel een kern van waarheid in.. Dat zeker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
TU was niet echt interessant.
Vorm: +3 / -2
PM: +1 (een aanvaller??)

Iemand nog een oefenpotje? Heb er nl nog geen geregeld.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog even door te speculeren: Ik begin ondertussen ook te geloven in een structurele vormdaling van de spelers die toch spelen in de tussenweken. Misschien wordt de 'vormcurve', dus waar de huidige vorm van een speler naar toe tendeert, wel gereset in het nieuwe seizoen.
En de managers die op 100% trainen, en normaal daardoor een hoge vorm hebben, hebben hiervan het meeste last.
Misschien wel, misschien niet?
Vorm heeft zo'n grote random factoer dat we er misschien wel nooit achter zullen komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Vorm +5/-2
Waarde +45k/-5k
Positiespel -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 01:07
Ik ben het met KdB eens dat het erop lijkt alsof de algemene vorm van spelers wordt gereset bij aanvang van het nieuwe seizoen. Ik train zelf echter ook op 100% en de vorm is ná de eerste trainingsweek weer redelijk aan het stijgen. 't Is voor een groot deel ook een pech/geluk verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Ik ken er nog eentje ....

Het Toppunt van:

- Je HAM continue restarten zonder te saven omdat er van de totaal 9 wingers die je traint er 4 omhoog zijn gegaan (eentje naar briljant :9 )
daarnaast is een KEEPER naar waardeloos vleugelspel gekropen 8)7

Voor de rest +4/-5 waarvan de meeste B spelers op mijn formidable keeper na dan, die zakt naar slechte vorm en ga ik verkopen want dat is er zo eentje waar het middelpunt van zijn vorm rond 'zwak' zit.

Fijne is nu dat het vaststaat dat me huidige (redelijk nieuwe) coach elke 6 weken een U20 winger omhoog weet te schoppen.

ToToToToTo
1 Stiphout Vooruit - Musketeer United
2 Fc Paas - Pimps 'r us
1 Watergraafsmeer Wanderers - theWhiteStripes (is dit een copycat?)
2 Eendracht '92 - [MUG]
1 fc de rokkers - Fiets 'em d'r in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
Par_Martinos schreef op 16 maart 2004 @ 21:47:
Ik heb net een 20-jarige uitstekend positiespel weer te koop gezet voor 150k. Dit lijkt me toch niet te veel, met goed conditie. Hij is de 1e keer gewoon niet verkocht!
/me Par_Martinos blijft volhouden
De aanhouder wint. Hij staat nu op 266 000,- en de deadline is over een uur. :)

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
yared schreef op 19 maart 2004 @ 00:38:
[...]

Zonarman, heb je nog een antwoord aan iedereen die vorige week over de ratings had?

De spanning en lol van Tweakers met mekaar vergelijken?

V valt nu helemaal buiten de boot (GoT VI / VIII en Hatstats I / IV) ;(
"Hij heeft alle benodigde gegevens al wel gedownload van de afgelopen 2 weken. Alle data is er dus wel, de site is alleen nog niet af. En omdat het een nieuwe opzet wordt, worden er nog geen stats vertoond. "
Dit was een bericht dat op het NL forum van Hattrick stond in de HRN-thread. Oftewel de hele site wordt verbouwd en op dit moment is dat nog niet afgrond.

Training was lekker, 2 spelers naar brilliant en ik heb weinig problemen met vorm dit seizoen, deze week +3/-4 en zo'n soort resultaat (ongeveer gelijk blijvende vorm) heb ik al weken :)

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik weet het, we zijn hier liever niet gediend van transfer ads...

MAAR!

Onder het mom van: help WubMaster de VIe klasse door:
Javier Fernández (15240500)
19 jaar, matig vorm, gezond

Een sympathiek persoon, die opvliegend is en eerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.

Nationaliteit: España
Vastgestelde waarde: 1 530 000 €
Loon: 10 248 €/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Wubmastert
Waarschuwingen: 0

Conditie: waardeloos Keepen: briljant
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak

Best een leuke speler om te koop te zetten als VIer toch? Vraagprijs: 3.75M (is aan de goedkope kant)

Maar, waar eigenlijk deze post over gaat:
Ik zit heel hard te twijfelen wat nu te doen.
Opties:
- Weer keepers trainen
Voordeel: Lekker makkelijk, slechts 2 trainees (waarvan 1 al in bezit). Ik zou de rest kunnen spenderen aan betere middenvelders en evt andere posities
Nadeel: SAAI! Ik weet precies wie en wanneer omhoog gaat, dus de spanning van de vrijdag mis ik een beetje. Verder weet ik niet zeker of keepen optimaal beleggen is....

- Middenvelders
Voordeel : 10 trainingsposities, lekker spannend elke vrijdag (zeker als je YP's hebt gekocht), en in je elftal wordt met de week beter
Nadeel: ik zal weer met een matig o.i.d. middenveld verder moeten, omdat uitstekende YP's te duur zijn. Verder is het lastig om 10 goeie trainees te zoeken

- Wingers
Voordeel: 8 trainingsposities, ik kan er goeie middenvelders bijkopen, waardoor mijn midfield stats toch 'goed' kunnen zijn. Verder ook nog 'spannend'
Nadeel: weinig ervaring met wingers

Spitsen
Voordeel: spitsen trainen blijkt aardig lucratief te zijn. Genoeg goede trainees te koop. Aanval wordt steeds belangrijker...
Nadeel: ik zal 3-4-3 moeten gaan spelen... Inbreuk dus op mijn midfield rating

Pfff, wat een verhaal....

Ik heb dus uiteindelijk ongeveer 4M te besteden aan versterkingen en trainees na het verkopen van mijn briljante keeper en mijn reeds 2 weken getrainde uitstekende... (en daarna de aankoop van een 'oude' laag excellent).
Wat lijkt jullie de beste strategie? (verdedigen heb ik eruit gelaten, niks voor mij ;))
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.