Die van Treins First is ook briljant hoor!
-Pjotrski- schreef op 15 maart 2004 @ 17:17:
Heheh lijkt me ook wel een leuk idee.
De HT GoT fotodatabase

Jamal, na het opzetten van 4 tenten op lowlands en een halve fles whiskey...
[ Voor 9% gewijzigd door IWriteCode op 15-03-2004 19:16 ]
Less = more
Verwijderd
post ik ook ff me foto.
Metal Meijer na 5 Duvel, 2 Hertog Jan, 1 fles rode wijn en 1/3 liter whisky (Oudejaarsavond 2003). Met afstand de ergste kater uit me leven
Op foto zojuist door me stoel gezakt, hehe
Edit: zoals Foray hierna ook al zegt: zusjes mogen mailen. Het gaat wel om het innerlijk he. Bij mij is een motivatiebrief niet eens nodig.
Metal Meijer na 5 Duvel, 2 Hertog Jan, 1 fles rode wijn en 1/3 liter whisky (Oudejaarsavond 2003). Met afstand de ergste kater uit me leven
Edit: zoals Foray hierna ook al zegt: zusjes mogen mailen. Het gaat wel om het innerlijk he. Bij mij is een motivatiebrief niet eens nodig.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 21:26 ]
ik heb vorige week ook een leuke YP gehad 2 miljoen. daarmee heb ik in een keer alle kosten weer terug. Ik heb het overigens wel meteen weer uitgegeven-Pjotrski- schreef op 15 maart 2004 @ 14:04:
Ja idd, wachten.
Ik had vorige week mijn super YP: 1,8 miljoen euri
Met dat geld ik kan de komende 4/5 seizoenen weer investeren in mijn jeugd
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Verwijderd
dit is foray:

en achter deze pc hattrickt hij:

mochten jullie zusjes hebben dan mogen ze me emailen
(alleen met foto en met motivatiebrief)

mochten jullie zusjes hebben dan mogen ze me emailen
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 21:08 ]
Ik heb het bijna allemaal uitgegeven 
Dit ben ik in mijn natuurlijke omgeving, gemaakt terwijl ik aan het HT-en was (natuurlijk)
Klik
Of pasfoto:
Klik nog een keer
@foray: Leuk PC'tje, linkshandig???
Dit ben ik in mijn natuurlijke omgeving, gemaakt terwijl ik aan het HT-en was (natuurlijk)
Klik
Of pasfoto:
Klik nog een keer
[ Voor 27% gewijzigd door -Pjotrski- op 15-03-2004 21:17 ]
Verwijderd
ja linkshandig creatieve linksbuiten he-Pjotrski- schreef op 15 maart 2004 @ 21:12:
Ik heb het bijna allemaal uitgegeven
Klik
Of pasfoto:
Klik nog een keer
Real foto volgt nog.
[ Voor 89% gewijzigd door Ress op 16-03-2004 09:02 ]
dAMN wat een ongezellig buroVerwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 21:06:
dit is foray:
[afbeelding]
[afbeelding]
mochten jullie zusjes hebben dan mogen ze me emailen(alleen met foto en met motivatiebrief)
dis de enige die ik online heb staan van mezelf hehe.. zal morgen wel ff goede gaan zoeken en uploaden

Verwijderd
off-topic: Goed bezig: een ...And then there was silence-shirtloona35 schreef op 15 maart 2004 @ 21:38:
[...]
dAMN wat een ongezellig buro
dis de enige die ik online heb staan van mezelf hehe.. zal morgen wel ff goede gaan zoeken en uploaden
[afbeelding]
Bespaar je de moeite. We hebben al genoeg gezienloona35 schreef op 15 maart 2004 @ 21:38:
[...]
dAMN wat een ongezellig buro
[afbeelding]
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
damn zeg, jullie zien er allemaal anders uit dan ik dacht, en visscher is zelfs een meisje

wel geinig die pics, ik zal ook eens gaan zoeken
edit: wacht
<---- dat ben ik ook
23 jaar terug oid

<---- dat ben ik ook
[ Voor 18% gewijzigd door j_du_pee op 15-03-2004 21:45 ]
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Hoe had jij ons dan voorgesteld?j_du_pee schreef op 15 maart 2004 @ 21:44:
damn zeg, jullie zien er allemaal anders uit dan ik dacht, en visscher is zelfs een meisje![]()
<---- dat ben ik ook23 jaar terug oid
Ik moet toegeven, ik had bij sommigen ook een heel ander beeld dan nu blijkt uit de foto's.
Verwijderd
Haha, cool inderdaad!
Had ook hele andere hoofden in gedachte..
Hier dan één van mij:

Ik ben de linker op weg naar Oostenrijk (wintersport)
Had ook hele andere hoofden in gedachte..
Hier dan één van mij:

Ik ben de linker op weg naar Oostenrijk (wintersport)
Verwijderd
Hier fotootje van mij, op een feestje bij ons ( HVP en Me) op de club... na enige biertjes mag ik zeggen...

nog fftjes en we kunnen een dating-sectie op de site aanmaken, poehe
nog fftjes en we kunnen een dating-sectie op de site aanmaken, poehe

LOL wat een nerds allemaal

Nah sommige dan

Idd de meesten niet zoals ik ze in mun hoofd had...als ik al een beeld bij iemand had tenminste...Ennuh Visscher een vrouw?
Nah sommige dan
Idd de meesten niet zoals ik ze in mun hoofd had...als ik al een beeld bij iemand had tenminste...Ennuh Visscher een vrouw?
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Enneh Visscher neemt ons in de malingBrainpower schreef op 15 maart 2004 @ 23:13:
LOL wat een nerds allemaal
Nah sommige dan![]()
Maar het zou wel leuk zijn wanneer er inderdaad iemand een site in elkaar flanst. Waarop we deze foto's terug kunnen vinden etc etc. En het GoT forum niet super "offtopic" blijft gaan.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 23:29 ]
Och wij mogen als braaf topicje ook wel eens over de schreef gaan, niet Thije? 
Een beetje leven in de brouwerij is juist leuk! Echt geweldig die foto's trouwens
Een beetje leven in de brouwerij is juist leuk! Echt geweldig die foto's trouwens
Hier een foto die iemand had bewerkt zonder dat ik het wist... Staat ook al in de HK, maar daar zullen veel mensen hier geen toegang hebben.

Nu even een vraagje, mijn keeper staat op de rand om naar goed te gaan volgens Hottrick. Hoe kan je dat het best laten verlopen, ik kan me twee verschillende situaties voorstellen.:
1) je gaat keepen trainen
2) je neemt meer keepertrainers en blijft gewoon iets trainen
Help me out!

Nu even een vraagje, mijn keeper staat op de rand om naar goed te gaan volgens Hottrick. Hoe kan je dat het best laten verlopen, ik kan me twee verschillende situaties voorstellen.:
Help me out!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Algemeen trainen wil ook wel eens helpen
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Als je hem gaat verkopen dan zou je er over na kunnen denken om keepen te trainen. Optie 2 sowieso niet want dat gaat dan helemaal ten koste van je normale training.
Als je hem houd dan zou ik lekker niks doen. Je merkt het toch niet in de statistieken.
Als je hem houd dan zou ik lekker niks doen. Je merkt het toch niet in de statistieken.
Gezocht!
Router
dude.... dat is idd nogal hoogVerwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 21:42:
[...]
off-topic: Goed bezig: een ...And then there was silence-shirt

Verwijderd
Hm, na m'n nederlaag van zondag (2-0 voor, laaste minuut 2-3, hij speelde vleugelaanval) zou ik wel eens iets weten,
Hoe counter je centrum aanval? (team van zondag speelt dat 99%)
Qua ratings/sterren ben ik de betere ploeg, maar na zondag twijfel ik wel.
Zelf speel ik 352.
Zelf speel ik 352.
Verwijderd
Omdat de rest ook allemaal zo serieus blijft met de foto's, dan ook maar een normale foto van mij. (Maar als er een echte database op de site wordt aangemaakt komt daar wel verandering in toch? In ieder geval van mijn kant
)

Verwijderd
Welk team ben je?? Kan je niet vindenVerwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 07:50:
Hm, na m'n nederlaag van zondag (2-0 voor, laaste minuut 2-3, hij speelde vleugelaanval) zou ik wel eens iets weten,
Zelf speel ik 352.
Nou ben ik wel heel benieuwd naar die womanizer achter brainpower hoor
Verwijderd
Ah sorry, dit is oude nick, m'n team en gebruikersnaam is heel anders 
Real Rainer (210451)
Real Rainer (210451)
Jammer....vond het wel leuk eigenlijk.Ress schreef op 16 maart 2004 @ 09:04:
[...]
ok ok,
Ik zal proberen vandaag en anders morgen een echte foto van mij proberen te posten...
Dus dat is je vriendin?
Verwijderd
Op zich denk ik dat je team zowieso sterk genoeg is om te winnen (en je geniet ook nog eens het thuisvoordeel), maar om je misschien nóg iets beter te weren zou ik wel zorgen dat je een betere centrale verdediger hebt, aangezien hij centrumaanval speelt, een speler van 1,5* die het hart van de verdediging vormt, is niet zo'n stabiele basis om op te leunen.Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 07:50:
Zelf speel ik 352.
Hahaha laten we het niet doen. Als die database er komt zal ik wel effe een normale van mezelf zoekenVerwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 08:21:
[...]
Nou ben ik wel heel benieuwd naar die womanizer achter brainpower hoor
Ik heb iets soortgelijks gehad.Royz schreef op 15 maart 2004 @ 23:51:
Hier een foto die iemand had bewerkt zonder dat ik het wist... Staat ook al in de HK, maar daar zullen veel mensen hier geen toegang hebben.
[afbeelding]
Help me out!
Een jeugdpull zat tegen goed keepen aan.
Ik heb toen een matig keeper gekocht die tegen redelijk aanzat en heb toen twee weken keepen getraind met mijn twee keeperstrainers die ik al had.
Mijn redelijk keeper ging toen naar goed.
Mijn matig keeper bleef echter matig ondanks dat ie volgens Hottrick.org al redelijk moest zijn.
Ik heb nu nog 1 week algemeen getraind voor de vorm en in de hoop dat de keeper dan naar redelijk zou gaan, dit was echter weer niet het geval.
Maar een soortgelijke aanpak zou je ook kunnen hebben en dan hopen dat ze wel beide stijgen.
Het is altijd beter om twee keepers te laten stijgen als je keepen gaat trainen, dan levert het je direct ook nog wat geld op.

Hier een oudje van mij.
[ Voor 5% gewijzigd door GaMbiNo op 16-03-2004 10:09 . Reden: Ow ja...ff meedoet met foto. :+ ]
Verwijderd
Ik hou daar helemaal niet van, ik plan liever één trainingssoort en blijf dat enkele seizoenen lang trainen, vind het dan zonde daar 1 of 2 weken van af te stappen.GaMbiNo schreef op 16 maart 2004 @ 10:06:
Ik heb toen een matig keeper gekocht die tegen redelijk aanzat en heb toen twee weken keepen getraind met mijn twee keeperstrainers die ik al had.
Kan ik me voorstellen... ik had toen verwacht dat hij al na 1 week naar goed keepen zou gaan en dat had ik er wel voor over.Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 10:12:
[...]
Ik hou daar helemaal niet van, ik plan liever één trainingssoort en blijf dat enkele seizoenen lang trainen, vind het dan zonde daar 1 of 2 weken van af te stappen.
Het waren uiteindelijk dus twee weken.

Of het uiteindelijk loont is ook maar de vraag maar ik wilde graag een goed keeper.
Dat heb ik dus ookGaMbiNo schreef op 16 maart 2004 @ 10:52:
[...]
Kan ik me voorstellen... ik had toen verwacht dat hij al na 1 week naar goed keepen zou gaan en dat had ik er wel voor over.
Het waren uiteindelijk dus twee weken.
Of het uiteindelijk loont is ook maar de vraag maar ik wilde graag een goed keeper.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Als ik dan van eigen ervaring uitga.
Mijn keeper steeg ongeveer 1 hottrickpunt per week met mijn zwak coach en twee keeperstrainers.
Als het dan om jouw keeper Riego gaat zou je in het meest gunstige geval hem in twee weken naar goed keepen trainen aangezien hij volgens mij berekeningen nu op 58.136748819791 staat.
[ Voor 8% gewijzigd door GaMbiNo op 16-03-2004 11:05 ]
Verwijderd
Wat doet henniehamburger in hemelsnaam in de top 10 van logo's op futarena.com???
Zo bijzonder vind ik zijn logo ook weer niet.
Edit: ik vind er trouwens geen één echt mooi, hoogstens die van Arphexa, maar op het forum staan veel betere.

Edit: ik vind er trouwens geen één echt mooi, hoogstens die van Arphexa, maar op het forum staan veel betere.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 11:26 ]
Inderdaad ik ben ook wel mooiere logo's tegen gekomen. Maarja het is net met politiek degene met het mooiste verhaalte wint (meestal)Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 11:07:
Wat doet henniehamburger in hemelsnaam in de top 10 van logo's op futarena.com???Zo bijzonder vind ik zijn logo ook weer niet.
Ja die berekening klopt welGaMbiNo schreef op 16 maart 2004 @ 11:04:
[...]
Als ik dan van eigen ervaring uitga.
Mijn keeper steeg ongeveer 1 hottrickpunt per week met mijn zwak coach en twee keeperstrainers.
Als het dan om jouw keeper Riego gaat zou je in het meest gunstige geval hem in twee weken naar goed keepen trainen aangezien hij volgens mij berekeningen nu op 58.136748819791 staat.
Nou dat gaat dan ook wel een eeuwigheid duren! Heb nu al bijna een seizoen een keeper die met 2 keeperstrainers nog geen ene cent boven 1.172.000 euro waarde is gekomen met excellent form. En geloof me sinds ik hem heb staat hij heel vaak op excellent form, dus het gaat tergend langzaam!
Verwijderd
Thx, maar klopt wel, m'n 3 sterren verdediger is geblesseerdVerwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 09:19:
[...]
Op zich denk ik dat je team zowieso sterk genoeg is om te winnen (en je geniet ook nog eens het thuisvoordeel), maar om je misschien nóg iets beter te weren zou ik wel zorgen dat je een betere centrale verdediger hebt, aangezien hij centrumaanval speelt, een speler van 1,5* die het hart van de verdediging vormt, is niet zo'n stabiele basis om op te leunen.
Heb nu wel een vervanger gekocht die 2,5 ster zou moeten halen voor weinig geld, woensdag ff kijken of die ook daadwerkelijk 2,5 haalt.
Dus gewoon zo blijven spelen en niks speciaals doen?
Hier dan toch...Ress schreef op 16 maart 2004 @ 09:04:
[...]
ok ok,
Ik zal proberen vandaag en anders morgen een echte foto van mij proberen te posten...

Verwijderd
Nou, ik zou ook je wingers nog even op aanvallend zetten, zeker wanneer hij dus centrumaanval speelt, een tactiek die je vleugelverdediging verzwakt. Succes ermee!Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 12:25:
Dus gewoon zo blijven spelen en niks speciaals doen?
Verwijderd

Dit is mie, na een voetbaltoernooi met m'n werk in Spanje, terwijl ik mijn kicksen (voetbalschoenen voor niet Amsterdammers) aan de wilgen hang... (nou, wilgen...)
Heheh, Visscher wou ons in de maling nemen.
Hij heeft bij HT gebruikersinfo zijn geslacht ook weer terug op Man gezet
Ben nu toch benieuwd wie er op zijn eerste foto stond, of was het gewoon een foto van een onbekende.
Of was het toch Visscher?
Ben nu toch benieuwd wie er op zijn eerste foto stond, of was het gewoon een foto van een onbekende.
Beter bekend als VV... Vrouwelijke VisscherOf was het toch Visscher?

[ Voor 20% gewijzigd door IWriteCode op 16-03-2004 14:26 ]
Less = more
Dat had ik nou juist van jou niet verwacht...
m'n vriendin...
Door -Pjotrski- - Tuesday 16 March 2004 14:08
Heheh, Visscher wou ons in de maling nemen.
Hahaha 
Doet ze ook aan Hattrick?
Het wil mij maar niet lukken mijn vriendin aan het Hattricken te krijgen
Volgens mij was het hier laatst iemand wel gelukt toch?
Was dat niet J_du_pee?
Hoe is dat eigenlijk afgelopen?
Was dat niet J_du_pee?
Jezus wat heb jij voor een shirt aanloona35 schreef op 16 maart 2004 @ 15:51:
zo dan
ik met oud-klasgenoot
[afbeelding]
vriendin![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Nee man, die meid heeft echt zero inzicht of logisch denkvermogen hehe .. echt een blondje wat dat betreft, maar wel een hele lieve .. en lekkere-Pjotrski- schreef op 16 maart 2004 @ 15:52:
Hahaha
Was dat niet J_du_pee?
0wnage hé

/edit
lol.. laatste 5 pagina's ofzo hebben gewoon nix meer te maken met HT

[ Voor 12% gewijzigd door Loona35 op 16-03-2004 16:01 ]
Hattrick?lol.. laatste 5 pagina's ofzo hebben gewoon nix meer te maken met HT
Less = more
Ja, maar een beetje ontopic mag wel. Anders mogen we straks niet meer terug komen, en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling...Jamal schreef op 16 maart 2004 @ 16:05:
[...]
Hattrick?Wasda? En wat wil je op een dinsdag... dan valt er hattrick-gewijs weinig te beleven...
LOL

Iemand nog een spannende beker wedstrijd morgen? Of wint iedereen gewoon?
kben der al uitBrainpower schreef op 16 maart 2004 @ 16:31:
LOL
Verwijderd
Ik moet tegen een IV, wordt lastig zo niet kansloos...
'k Ga waarschijnlijk niet piccen, heb zondag mijn eerste WO ever, dus kan ik dan piccen
Maar, kans: 10% op doorgaan.
Vorige week ook onterecht gewonnen, dus waarom morgen niet weer?
'k Ga waarschijnlijk niet piccen, heb zondag mijn eerste WO ever, dus kan ik dan piccen
HK = Hattrick Kamer? En we zouden daar wel een Hattrick Kamer kunnen openen... om slap te kletsen...
Lig zelf ook al weer een tijdje uit de beker
Less = more
Hoe staat het met de site? Heb je de layout al af of moeten we nog effe praten erover?Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:39:
Dat zou een goed idee zijn. Ik ben dit geneuzel namelijk meer dan zat. Kost me elke dag weer te veel tijd en het is niet eens zinnig.Jamal schreef op 16 maart 2004 @ 16:49:
[...]
HK = Hattrick Kamer? En we zouden daar wel een Hattrick Kamer kunnen openen... om slap te kletsen...
Lig zelf ook al weer een tijdje uit de bekerTIJD VOOR DE GOT CUP!!!
Gezocht!
Router
Heb vorige week mijn eerste opgetrainde trainee verkocht voor bijna 700.000 
Was meer dan ik verwacht had, dus erg lekker... meteen mij stadion uitgebreid, maar heb nu dus nog 400.000 over en ben er nog niet helemaal over uit wat ik ermee moet doen.
Zit te denken aan een goed keeper of een goede middenvelder, iemand een idee?
Heb denk ik genoeg trainees en heb een redelijk/slecht coach (en geen betere nodig nog imo)
Was meer dan ik verwacht had, dus erg lekker... meteen mij stadion uitgebreid, maar heb nu dus nog 400.000 over en ben er nog niet helemaal over uit wat ik ermee moet doen.
Heb denk ik genoeg trainees en heb een redelijk/slecht coach (en geen betere nodig nog imo)
Ho Stop, nog ff wachten. Ik mag tegen een VI! En ik zal mijn best doen te winnen, misschien mag ik dan ooit eens thuis de beker spelen.Jamal schreef op 16 maart 2004 @ 16:49:
[...]
Lig zelf ook al weer een tijdje uit de bekerTIJD VOOR DE GOT CUP!!!
[ Voor 22% gewijzigd door Par_Martinos op 18-03-2004 07:19 ]
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Verwijderd

/me heeft z'n logo ff geanimeerd
Deze week ook al eerder de kleuren veranderd om toch wat meer nadruk op de naam te leggen met het logo
op dat donkere gedoe in de linkerhoek na issie erug cool. .. dat donkere moet je echt weghalen, tis nu zo'n negatief logoVerwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 18:35:
[afbeelding]
/me heeft z'n logo ff geanimeerd
Deze week ook al eerder de kleuren veranderd om toch wat meer nadruk op de naam te leggen met het logo
Verwijderd
Dit is me voorlopie nieuwe logo. Het logo moet nog iets meer de vorm krijgen van een echt voetballogo

Aan de metalliefhebbers (Katala en Loona) waar o waar komt dit plaatje vandaan?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 19:38 ]
Ik luister alleen power metal enzo dus hiervan heb ik niet zoveel verstandVerwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 19:34:
Dit is me voorlopie nieuwe logo. Het logo moet nog iets meer de vorm krijgen van een echt voetballogo
[afbeelding]
kzou zeggen Cradle of Filth ofzo.. Zo niet dan een andere black metal band want het is volgens mij wel typische black metal stijl en zeker geen death of trash ..
hij kan net zo hard van Ancient Rites of Anorexia Nervosa zijn.. alsof ik hun covers ken

[ Voor 9% gewijzigd door Loona35 op 16-03-2004 19:42 ]
Verwijderd
Aha, nou heb ik je. Dit is van de nieuwe Edguy-plaat 'Hellfire-club', onversneden Power Metalloona35 schreef op 16 maart 2004 @ 19:40:
[...]
Ik luister alleen power metal enzo dus hiervan heb ik niet zoveel verstand
kzou zeggen Cradle of Filth ofzo.. Zo niet dan een andere black metal band want het is volgens mij wel typische black metal stijl en zeker geen death of trash ..
Laatste off-topic geblaat van mijn kant.
damnitVerwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 19:42:
[...]
Aha, nou heb ik je. Dit is van de nieuwe Edguy-plaat 'Hellfire-club', onversneden Power Metal
Laatste off-topic geblaat van mijn kant.
wel ff tussen neus en lippen door.. hoe is de nieuwe Eduy.. leuk

Verwijderd
Heb je geen MSN? Dat scheelt een hoop off-topic gepost. Mijn MSN via metalmeijer@hotmail.com. Uiteraard ook voor anderen die mijn MSN-ding nog niet hebben en prijs stellen op diepgaande filosofische gesprekken of platvloerse grappen.loona35 schreef op 16 maart 2004 @ 19:52:
[...]
damnitik vond em net iets te evil voor Edguy en Hammerfall covers
Kheb net nieuwe van Heavenly gekocht .. uber! maaruh ook genoeg offtopic van mij
wel ff tussen neus en lippen door.. hoe is de nieuwe Eduy.. leuk
Nieuwe Edguy: hmmm, minder refreintjes, meer metalriffs. ff wennen
Wat vinden jullie nou van me Hattrick-logo???
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 20:12 ]
Verwijderd
De layout is m.i. al weken af. Ik zit nog steeds te wachten tot jullie een keer tijd hebben om te praten over mijn input voor bijvoorbeeld de Toto (waar ik ooit al een script voor heb geschreven)...Brainpower schreef op 16 maart 2004 @ 17:10:
[...]
Hoe staat het met de site? Heb je de layout al af of moeten we nog effe praten erover?
PrachtlogoVerwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 20:04:
[...]
Heb je geen MSN? Dat scheelt een hoop off-topic gepost. Mijn MSN via metalmeijer@hotmail.com. Uiteraard ook voor anderen die mijn MSN-ding nog niet hebben en prijs stellen op diepgaande filosofische gesprekken of platvloerse grappen.
Nieuwe Edguy: hmmm, minder refreintjes, meer metalriffs. ff wennen
Wat vinden jullie nou van me Hattrick-logo???
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Klopt, mijn vriendin heeft "de fantjes" opgericht. Ik geloof dat ze niet heel fanatiek gaat spelen en voorlopig als enig doel heeft om een volledige dierentuin aan spelersnamen bijelkaar te gaan kopen-Pjotrski- schreef op 16 maart 2004 @ 15:52:
Hahaha
Was dat niet J_du_pee?
offtopic:
ik denk dat ze over een week of drie nog eens inlogt en daarna het spel wel weer gezien heeft
ik denk dat ze over een week of drie nog eens inlogt en daarna het spel wel weer gezien heeft

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Ik heb net een 20-jarige uitstekend positiespel weer te koop gezet voor 150k. Dit lijkt me toch niet te veel, met goed conditie. Hij is de 1e keer gewoon niet verkocht!
/me Par_Martinos blijft volhouden
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Het heeft even geduurd maar hij is er weer, de toto!
Stiphout Voor - Musketeer Uni
Bacchanaal Un - Dutch extreme
TheStommerds - Milsbeek
Napalm United - SKL4ever
Fc Paas - Pimps 'r us
Watergraafsmeer Wanderers - theWhiteStripes
Eendracht '92 - [MUG] Most Un
1337s United - Forza BBT
fc de rokkers - Fiets 'em d'r in
WUR-team – FC Bal op het
Ze Popo's – Timberteam
Stiphout Voor - Musketeer Uni
Bacchanaal Un - Dutch extreme
TheStommerds - Milsbeek
Napalm United - SKL4ever
Fc Paas - Pimps 'r us
Watergraafsmeer Wanderers - theWhiteStripes
Eendracht '92 - [MUG] Most Un
1337s United - Forza BBT
fc de rokkers - Fiets 'em d'r in
WUR-team – FC Bal op het
Ze Popo's – Timberteam
Verwijderd
2 Stiphout Voor - Musketeer Uni
2 Bacchanaal Un - Dutch extreme
2 TheStommerds - Milsbeek
2 Napalm United - SKL4ever
2 Fc Paas - Pimps 'r us
1 Watergraafsmeer Wanderers - theWhiteStripes
2 Eendracht '92 - [MUG] Most Un
2 1337s United - Forza BBT
1 fc de rokkers - Fiets 'em d'r in
1 WUR-team – FC Bal op het
1-2 Ze Popo's – Timberteam
2 Fc Paas - Pimps 'r us
1-2 Ze Popo's – Timberteam
Hey verdomd ik sta er tussen
dit komt toch niet door het irc praatje he...
Voor de toto-mensen ... neeeh ik zeg niks
Voor de toto-mensen ... neeeh ik zeg niks
Normaal gezien leveren die toch minimaal 250k op.Par_Martinos schreef op 16 maart 2004 @ 21:47:
Ik heb net een 20-jarige uitstekend positiespel weer te koop gezet voor 150k. Dit lijkt me toch niet te veel, met goed conditie. Hij is de 1e keer gewoon niet verkocht!
Gezocht!
Router
1 Stiphout Voor - Musketeer United
1 TheStommerds - Milsbeek
1 Fc Paas - Pimps 'r us
2 Watergraafsmeer Wanderers - theWhiteStripes
1 1337s United - Forza BBT
2 fc de rokkers - Fiets 'em d'r in
1 - 3 Ze Popo's – Timberteam
1 Fc Paas - Pimps 'r us
1 - 3 Ze Popo's – Timberteam
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Voor 400k?? Koop een uitstekend middenvelder met leuke bijstats, dat zou ik er mee doen.Cyclops10 schreef op 16 maart 2004 @ 17:30:
Heb vorige week mijn eerste opgetrainde trainee verkocht voor bijna 700.000
voor 400? daarvoor koop ik een passable middenvelder met leuke bijstats
Verwijderd
Dan heb je wel hele leuke bijstats, een uitstekend middenveld krijg je wel voor zo'n 250k hoor (zie par martinozThe_Marsmellow schreef op 17 maart 2004 @ 10:17:
voor 400? daarvoor koop ik een passable middenvelder met leuke bijstats
Hij is dus vanochtend verkocht voor die 300 000.died_laughing schreef op 15 maart 2004 @ 13:33:
Deze speler vanochtend te koop gezegd voor 300 000.
Ik dacht dat het misschien wel te hoog was.
Maar zojuist heeft er iemand al 300 000 geboden.
Welk eind bedrag kan ik ongeveer verwachten?
Willem Burgemeester (22517897)
20 jaar, redelijk vorm, gezond
Een controversieel persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 200 000 €
Loon: 1 360 €/week
Eigenaar: garbage?
Waarschuwingen: 0
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 2
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Heb ik weer wat minder schulden
* .GoO schiet te hulpBrainpower schreef op 16 maart 2004 @ 10:01:
[...]
Hahaha laten we het niet doen. Als die database er komt zal ik wel effe een normale van mezelf zoeken
Brainpower:
-op verzoek verwijderd-
en ik zelf dan ook maar..

[ Voor 10% gewijzigd door .GoO op 17-03-2004 11:27 ]
Verwijderd
1 Stiphout Voor - Musketeer United
1 Fc Paas - Pimps 'r us
2 - 4 Ze Popo's – Timberteam
1 Fc Paas - Pimps 'r us
2 - 4 Ze Popo's – Timberteam
2 Stiphout Voor - Musketeer Uni
3 Napalm United - SKL4ever
2 Fc Paas - Pimps 'r us
0-2 Ze Popo's – Timberteam
p.s. hoe zit het eigenlijk met de GoT ladder. heb ik eind vorig seizoen eindelijk eens gewonnen van een mede GoTter en nou komt er geen update
3 Napalm United - SKL4ever
2 Fc Paas - Pimps 'r us
0-2 Ze Popo's – Timberteam
p.s. hoe zit het eigenlijk met de GoT ladder. heb ik eind vorig seizoen eindelijk eens gewonnen van een mede GoTter en nou komt er geen update
[ Voor 22% gewijzigd door neudeboules op 17-03-2004 12:56 ]
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Verwijderd
Die zal wel weer beginnen als de GoT cup begint en als je tussendoor tegen iemand speelt van de federatie moet je dat even tegen j_du_pee zeggen. Regelt hij denk ik de update.neudeboules schreef op 17 maart 2004 @ 12:53:
Ben aan het bieden op een 17 jarige middenvelder met redelijk positiespel, redelijk verdedigen en matig passen... ben benieuwd wat die uiteindelijk moet gaan kosten... Hattrick Buddy zegt 270k.. en gelukkig zit ik nu nog iets onder dat bedrag...
Hmm... net overboden
Staat nu op 200k...
Ik bied er niet meer op... dus de liefhebber gaat zn gang
Hmm... net overboden
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Roman Korkuć (27917721) 17 jaar, redelijk vorm, gezond Een aangenaam persoon, die kalm is en oprecht. Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider. Nationaliteit: Polska Vastgestelde waarde: 111 000 € Loon: 1 020 €/week Eigenaar: Fc Pyrlandia Waarschuwingen: 0 Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: matig Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak |
Staat nu op 200k...
Ik bied er niet meer op... dus de liefhebber gaat zn gang
[ Voor 5% gewijzigd door IWriteCode op 17-03-2004 14:43 ]
Less = more
Verwijderd
Wat is het ongelooflijk rustig zeg hierzo, je zou toch niet zeggen dat de bekerwedstrijden op het punt staan te beginnen. 
Vanmiddag werd nog wel even m'n ego gestreeld
Dit HT-mailtje kreeg ik binnen:
als je zondag verdedigers hebt gebruikt die je woensdag rust geeft gaan ze toch wel trainen ofnie? want ben van plan vanavond 2 andere verd. een kans te geven...maar trainen mijn andere dan wel? sorry dat ik zoveel vraag, maar jij weet er nogal veel vanaf
Whoe!! wat een moeilijke vragen krijg ik weer op me afgevuurd
Maar ik moet oppassen met wat ik zeg, want misschien maak ik hem binnenkort supporter en dan verbaast het me niks als hij ook op GoT komt.
Vanmiddag werd nog wel even m'n ego gestreeld
als je zondag verdedigers hebt gebruikt die je woensdag rust geeft gaan ze toch wel trainen ofnie? want ben van plan vanavond 2 andere verd. een kans te geven...maar trainen mijn andere dan wel? sorry dat ik zoveel vraag, maar jij weet er nogal veel vanaf
Whoe!! wat een moeilijke vragen krijg ik weer op me afgevuurd
succes aan iedereen die de beker nog mag spelen, veel plezier aan iedereen die een friendly heeft (waaronder ikzelf
)
Verwijderd
Mmm... 0-2 achter met 40% balbezit...Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:39:
Wordt inderdaad erg lastig...
Die gast heeft ook met bijna dezelfde spelers in een thuiswedstrijd een wonderbaarlijk middenveld gehaald de laatste wedstrijd...
Edit: 0-3 (en ze waren nog net geen witte zakdoekjes aan het zwaaien...)
Edit: en 0-4...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 18:43 ]
WTF dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik sta met 2-1 achter tot de 85ste minuut en dan:
Na 85 minuten in de wedstrijd vond F.C.'s Patrik Pettersson een gat in de verdediging van de tegenstander en scoorde met een afstandschot de 2 - 2. Na 85 minuten vond F.C.'s Lucian Constantin een gaatje in de verdediging en kon de bezoekers op 2 - 3 zetten. F.C.'s Jonas Derks haalde voordeel uit een fout begaan aan de rechter kant van de thuisspelende ploeg, zodat hij in de 85e minuut de voorsprong uit kon breiden naar 2 - 4.
WOEI!!!

Weer een ronde verder!!
Na 85 minuten in de wedstrijd vond F.C.'s Patrik Pettersson een gat in de verdediging van de tegenstander en scoorde met een afstandschot de 2 - 2. Na 85 minuten vond F.C.'s Lucian Constantin een gaatje in de verdediging en kon de bezoekers op 2 - 3 zetten. F.C.'s Jonas Derks haalde voordeel uit een fout begaan aan de rechter kant van de thuisspelende ploeg, zodat hij in de 85e minuut de voorsprong uit kon breiden naar 2 - 4.
WOEI!!!
Weer een ronde verder!!
Verwijderd
Vandaag ging het weer lekker makkelijk, 1-8 overwinning tegen een andere V club
Hopen dat we volgende week thuis mogen spelen, en dan niet tegen een eredivisieclub
Hopen dat we volgende week thuis mogen spelen, en dan niet tegen een eredivisieclub
Verwijderd
Zonder reden met 4-2 verloren... zijn verdediging was ietsje beter... mijn aanval was stukken beter. Ging gelijk op... tot ik 1 speler verloor en toen won hij. Ach ja... zo gaat t spelletje he.
Gezocht!
Router
Voor het eerst zwak midfield met me B team !!

5-4 verloren...Jammer, vooral omdat ik op normal speelde..
Dit topic is gesloten.