SPECIAL
Eerst zal ik mijn excuses even aanbieden voor het late verschijnen van deze Special. Echter wat komt, dat komt, dus hier is de beloofde special. Waarom ook al weer? Ik was erg onder de indruk van de wisselvraag van Maestrotim, en besloot daarom om het eens anders aan te pakken. Zie hieronder het resultaat:
De vraag
Stel: het is een gezellige zaterdagavond en de biertjes komen nogal hard aan en die laatste tequila is de nekslag. Stomdronken kom je thuis en achteraf weet je niet waarom, maar je zet de computer aan je surft naar hattrick (voor zover je de letters op het toetsenbord nog kunt lezen natuurlijk). In je beschonken toestand ga je je totale vermogen waar je al maanden voor aan het sparen bent wegsmijten door op de meest gare spelertjes te bieden. Bovendien spam je het Nederlands forum nog even helemaal vol met heel ranzige verhalen en kan je het ook niet laten om alle GM’s een HT-mailtje te sturen met daarin de woorden: “Lieve GM: gelukkig kerstfeest, happy valentine en ik wil dit jaar een speculaaspop voor sinterklaas, gegroet jullie meest geliefde en braafste manager”
Geheel onschuldig word je de volgende dag met een flinke kater wakker, je logt in op hattrick en ziet tot je schrik een bericht verschijnen van GM-Armandino met daarin het hele verhaal en dat dit gedrag onacceptabel was en dat dit je laatste keer was dat je in kon loggen.
Na het lezen van dit bericht zie je je hele leven al in elkaar storten en je besluit in een alles op alles poging GM-Armandino een HT-mail te sturen.
Nu komt de vraag: Hoe zou die HT-mail er uit zien? (let op:
max. 500 tekens 
)
De verschillende antwoorden:
MetalMeijer kwam met een excuus parade:
Armandino,
Ik heb je bericht ontvangen en ben erg geschrokken. Waarom zou iemand zoiets schrijven? Dat mijn naam bij het bericht staat, moet veroorzaakt zijn door de serverproblemen van de afgelopen tijd. Erger nog, met mijn team zijn de meest rare aankopen gedaan. Die vreemde aankopen bewijzen dat ik hier geen deel aan had en ik verwacht derhalve je excuses. Tevens vraag ik hierbij toestemming voor een tweede team om de geleden verliezen weer aan te zuiveren.
StarMaker pakte het anders aan, en begon te kwijlen:
Beste Armandino,
Allereerst wil ik beginnen om je te complimenteren voor al het werk dat je verzet binnen Hattrick, mijn complimenten! Verder vind ik het fantastisch dat je met je team Zelhem'02 gepromoveerd bent naar III.7, ik ben altijd al fan geweest van Zelhem'02. Nu heb ik zo het idee dat jij wel eens toe bent aan een welverdiende vakantie! Mocht ik nu laatst de voetbaltoto hebben gewonnen en hierdoor een xtra zakcentje hebben verdiend. Nu dacht ik, wat kan ik nu terugdoen voor al dat harde werk dat jij verzet voor ons HT-ers. Daarom heb ik een weekendje centerparcs voor je geboekt. Nu wil ik je nog eens xtra tegemoet komen en voor het desbetreffende weekendje je taken als Gm overnemen, zodat je niet al dat gezeik hebt van Newbies die zich afvragen hoe ze een speler moeten kopen. Als je me nu je wachtwoord mailt, en je adres dan gaan we alles even regelen!
Dit bericht had ik Hattrick waarschijnlijk halverwege gekort geweest, omdat het ruim over de 500 tekens zou zitten…
Thije pakte het weer eens aan, met zijn lolbroek op zijn hoofd.
Hola hela holo jaja ook dit rijmt op Armandino.
Wanneer je mij mijn team ontneemt ontneem je niet alleen m'n team.
Maar ook de koektrommel... de trommel die ik gebruikte om mezelf te tracteren op een koekje.
Een koekje die ik als beloning kreeg wanneer er een doelpunt werd gescoord... Wanneer Jaap de Graaf scoorde mocht ik zelfs 2 koekjes pakken.
Welk excuus moet ik nu vinden om koekjes te eten? Deze pijn gaat TE ver!
Sorry! Ik wil mijn koektrommel terug!!
En Wubmaster heeft last van Gilles de la Tourette
Geachte KUTKUTLIKKEN GM-Armandino,
Ik lijd godverdomme net als een aantal andere KUTKLOTEFUCK Nederlanders aan het Gilles de la Tourette KLOTE Syndroom.
Hierdoor doe ik FLIKKERKUT vaak dingen die ik LIKKENLIKKENLIKKEN niet onder controle ..... heb.
Helaas had ik BEFFENPIJPEN gisterenavond weer zo'n aanval... GODVERDOMME!
Ik hoop dat u mijn KUTKLOTE gedrag van gisteren door de vingers ....LIKKENLIKKEN kunt zien.
Met FLIKKERHOMO vriendelijke groet,
Wubmaster,
Manager van KLOTEKUTHERPESGENITALIS Wubmastert
Neo had aan een kort bericht genoeg, maar of dat genoeg zou zijn?
"Biertje?"
In de categorie slijmen: KdB
Subject: Lieve GM-Armandino
Met bloed, zweet en tranen is het mij gelukt om in een jaar tijd een redelijk team op de been te krijgen: kdbunited, dat uitkomt in de V.146
Gisteren heb ik in een dronken bui een aantal fouten gemaakt. Aangezien jij als Bierdrinker en LamMeestercynicus weet hoe dat gaat, ga ik er vanuit dat je dat deze keer wel door de vingers wilt zien. Omdat ik een groot bewonderaar van je ben zal ik een dinerbon en 2 kaartjes voor Top toesturen, maar dan moet je wel even je adres naar me HT mailen.
Groeten van KdB
PS. Om je mail te kunnen lezen moet ik natuurlijk wel kunnen inloggen
Koentjuh pakt het weer anders aan, en precies met 500 tekens
Gezien het absurd hoge alcoholpromillage dat my gisteren besteeg ten tyden het meesterlyke nachtje stappen,heb ik vannacht wat onacceptabele gedrag vertoond,zeg maar gerust een banwaardig gedrag.Maar,omdat ook de doodsstraf al tijden is afgeschaft vind ik,dat ook ik een 2de kans verdien,immers,heb ik mezelf al niet genoeg gestraft door myn totale,2 seizoenen gespaarde,vermogen van 8 mlj. er door heen te jagen aan slechte,zoniet nog slechte spelers?Hopend op een beetje menselyke medeleven,Koentuh
En dat waren de mensen waarvan ik inzendingen heb binnen gekregen. Dat maakt 8 op 86. Een respons van tien procent. Ik vind het allemaal goed, en mag ook niet klagen. Aangezien ik zelf niet eens de moeite heb genomen om ook een leuke oplossing te verzinnen…
Donderdag gaan we weer verder met een reguliere 8 Bits