Toon posts:

Het Motorola V600 topic (deel 2)

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.947 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOidivUs schreef op 19 mei 2004 @ 23:38:
Ik ben behoorlijk positief over deze telefoon, maar ik moet zeggen dat die batteryindicator gewoonweg kut is.
hoezo cognitieve dissonantie?

Wat in ieder geval helpt is bluetooth standaard uit, want die zuipt aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Nog ff over het batterijgebruik: Het is dus het beste om de batterij, wanneer het kan, meteen aan de lader te hangen omdat het een Li-On batterij is. Veder kun je (na hem 2, 3 keer te hebben geconditioneerd) hem ook het beste opladen op het moment dat hij gaat piepen. Telkens conditioneren is dus niet goed, alleen zo eens in de zoveel tijd kun je het een keertje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

911GT2 schreef op 19 mei 2004 @ 23:45:
[...]

Als dit allemaal lulkoek is zoals jij zegd, dan moet je maar eens dit topic gaan filteren op deze onderdelen waar mensen problemen mee hebben je zal zien dat er niet veel meer overblijft van dit topic, daaruit concludeer ik dat het toch reële problemen zijn.
Dat een paar mensen problemen hebben betekend niet direct dat een telefoon kut is! Veel mensen hebben ook geen problemen

Ps flashen van een telefoon wil dus eigenlijk zeggen dat je de problemen onderkent en toegeeft dat ze er zijn en ze probeerd te verhelpen, maar totdat flashen legaal is en te doen is vanaf de motorola site blijft het dus nog een gebrek!
Onzin! Windows moet ook geupdate worden....dit gewoon om fouten te verbeteren die ze over het hoofd hadden gezien in de testperiode

*Barsten in frontjes (aan de bovenkant en in de chroomrand op de voorkant)
Totaal geen last van
dan heb jij geluk maar wie weet komt het nog
Ook geen last van net zo als alle andere mensen met een V600 die ik ken

*Extreem lange oplaadtijd, en slechte battary indicator
Ook geen last van.. tijd voor een nieuwe batterij / oplaadmanieren ??
Ik heb een splinternieuwe accu en hij laad helemaal op (veel te lang dus) en dan weer volledig leeg dus dat zal het ook niet zijn
Die van mij laad snel genoeg op! Ook de batterij gaat 5 dagen mee

*Niet meerdere nummers bij 1 contactpersoon
Ook al niet waar... dat is wél mogelijk... Lees dit topic maar door
ja maar zo overzichtelijk als bij nokia is het allemaal niet
Beetje verder kijken dan je neus lang is ook aan te raden! Dit is harstikke goed mogelijk en duidelijk genoeg!

*Klein intern geheugen
Tsja wat is klein... 1000 nummers / 200 sms'jes ??
5mb is klein jah en 1000 nummers is misschien wel veel maar wie gebruikt dat dan?
Het is nou eenmaal geen Multimedia telefoon! Dan had je voor een Nokia met SD kaart oid moeten gaan! Dit wist je bij aanschaf! Eigen schuld dus..voor mij is het meer dan genoeg!

*Sms niet op telefoongeheugen op te slaan
Dus wél na flashen
Hoe kan iemand die gewoon gebruiker is dát nou weten
Iemand die gewoon gebruiker is heeft dat meestal ook niet nodig en koopt al zeker geen V600!!

*Geen vibracall en beltoon tegelijk
Mij maakt dat niet uit..
Tsjah...waar je je druk om maakt???

*Onduidelijke handleiding
Dat is ook niet waar.. alle basisfuncties worden duidelijk besproken
kort besproken, en de volgoorde is niet echt logisch
Handleiding is duidelijk genoeg! Ik heb hem trouwens bijna niet gelezen omdat de telefoon al duidelijk genoeg is terwijl ik nog nooit een Motorola gehad heb!

*Slechte ondersteunende software
MPT is anders prima bij mij
owja je kan er lekker mp3's mee ombouwen enz? Leer mij maar eens hoe dan! :S
Telefoon is ook niet bedoeld om mp3's e.d. af te spelen! De simpele gebruiker die je net noemde neemt vaak al genoegen met de standaard beltonen

Ik denk dat je het zelf ook gewoon wel weet, alleen omdat je er net als ik geld voor neergelegd hebt dat je het niet wil accepteren! Die van mij gaat in ieder geval weg als het kan!
Ik wens je succes! Kortom dit is JOUW mening!! Dus verkoop je telefoon en discuseer lekker verder in het topic van je nieuwe telefoon
Ik heb hiervoor een Panasonic, Nokia, Samsung, Ericsson en een SPV gehad! Maar de Motorola is dus echt de beste telefoon die ik in handen heb gehad op meerdere punten:

+ Gebruikersgemak (Besturing e.d.)
+ Snelheid
+ StandbyTijd
+ Compleetheid (beltonen, plaatjes e.d.)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik denk dat het een beetje vergeten wordt dat dit forum eigenlijk voor problemen of vragen is. Het is dus erg logisch als er meer negatieve dingen dan positieve dingen in een topic staan, omdat de negatieve dingen opgelost moeten worden, en de positieve dus niet ;)

edit:

Ja, BlueTooth heb ik standaard al uit staan :)

[ Voor 12% gewijzigd door sOid op 20-05-2004 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOidivUs schreef op 20 mei 2004 @ 11:37:
Ik denk dat het een beetje vergeten wordt dat dit forum eigenlijk voor problemen of vragen is. Het is dus erg logisch als er meer negatieve dingen dan positieve dingen in een topic staan, omdat de negatieve dingen opgelost moeten worden, en de positieve dus niet ;)

edit:

Ja, BlueTooth heb ik standaard al uit staan :)
pcies, en discussieren over de telefoon of die nou wel of niet de beste is is zinloos.... iedereen stelt andere eisen, en wil andere dingen.... als je er nu niet blij mee bent, is dat heel jammer aangezien dit toch wel een dure telefoon is... maar erover discussieren nogmaals is totaal zinloos, krijg je alleen maar klote reacties zie hierboven :S ik ben blij genoeg met mijn foontje, en ik ben hier steeds om vragen te stellen als ik ergens niet uitkom....
GreetZ, Wiz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Tsja idem wat mij betreft.. alleen dat hij zo'n post neerzette doet mij even de stoute schoenen aantrekken ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:13
Okey ik snap het wel, maar ik heb dus intussen geleerd dat die contacten wel goed aan te passen zijn, en dat het sms probleem met flashen op te lossen is (al moet ik daar wel meer info over hebben aub... dus als iemand dat heeft want ik krijg steeds een foutmelding tijdens het installeren van MPT 1.23)

Maar ik kan nog steeds niet met MPT een mp3 inkorten en weer opslaan als mp3, hij maakt er steeds een wav van.. iemand tips hiervoor...?

Owja en jullie moeten toegeven dat in ieder geval de battarij indicator gewoon kut is... |:(

[ Voor 9% gewijzigd door 911GT2 op 20-05-2004 12:39 . Reden: moet nog leren typen... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff wat over het bekende "bestandstype niet herkend"probleem....
De plaatselijke Vodafone Citypoint zei er het volgende over toen ik met mijn door Vodafone gemailde instellingen langs kwam aldaar:"Vodafone ondersteunt dit type (V600) nog niet dwz het zit nog in de testfase en dus kunt u er niet mee wappen MMs'en e.d....dat kan pas over een week of 3....bovendien kloppen deze instellingen ook niet".
De V600 is dus nog niet officieel ondersteunt door Vodafone en daarom bied Vodafone deze diensten nog niet aan op dit type toestel...je kunt dus ook nog geen abbo-tje afsluiten via Vodafone met dit toestel wel met de V525, wel kun je via andere (o.a, Bel Company) een abbo-tje afsluiten met dit toestel maar daar heeft Vodafone niks mee te maken...ze ondersteunen 'm simpel gezegd nog niet!

Ruud 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 18:41:
Nog ff wat over het bekende "bestandstype niet herkend"probleem....
De plaatselijke Vodafone Citypoint zei er het volgende over toen ik met mijn door Vodafone gemailde instellingen langs kwam aldaar:"Vodafone ondersteunt dit type (V600) nog niet dwz het zit nog in de testfase en dus kunt u er niet mee wappen MMs'en e.d....dat kan pas over een week of 3....bovendien kloppen deze instellingen ook niet".
De V600 is dus nog niet officieel ondersteunt door Vodafone en daarom bied Vodafone deze diensten nog niet aan op dit type toestel...je kunt dus ook nog geen abbo-tje afsluiten via Vodafone met dit toestel wel met de V525, wel kun je via andere (o.a, Bel Company) een abbo-tje afsluiten met dit toestel maar daar heeft Vodafone niks mee te maken...ze ondersteunen 'm simpel gezegd nog niet!

Ruud 8)
Ruud, kijk eens bij www.geluidje.nl/mms.php ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien is deze vraag al gesteld maar kon hem niet vinden.

Helaas op Mobile-Review is van de Motorola V600 geen ringtone preview te downloaden.
Ik zou graag een beltoon willen horen van de Motorola V600 (MP3).
Die op Motorola site staan zijn normale mp3 bestanden en ik neem aan dat er verschil is tussen het afspelen van een mp3 over een radio anders is dan over een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:13
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 20:15:
Mischien is deze vraag al gesteld maar kon hem niet vinden.

Helaas op Mobile-Review is van de Motorola V600 geen ringtone preview te downloaden.
Ik zou graag een beltoon willen horen van de Motorola V600 (MP3).
Die op Motorola site staan zijn normale mp3 bestanden en ik neem aan dat er verschil is tussen het afspelen van een mp3 over een radio anders is dan over een telefoon.
nee dat is dus niet waar de mp3's worden weer gegeven zoals ze zijn, binnen de limiten van het speakertje. Maar je krijgt dus geen polyfoon-achtige geluiden of zo! Puur mp3 geluid.

Als jje me mailt zal ik je wel een aantal previeuws sturen, al lijkt me dat onnodig want een mp3 is een mp3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

911GT2 schreef op 21 mei 2004 @ 20:43:
[...]

nee dat is dus niet waar de mp3's worden weer gegeven zoals ze zijn, binnen de limiten van het speakertje. Maar je krijgt dus geen polyfoon-achtige geluiden of zo! Puur mp3 geluid.

Als jje me mailt zal ik je wel een aantal previeuws sturen, al lijkt me dat onnodig want een mp3 is een mp3...
Het ging mijn er om om te horen wat de beperkingen zijn van de speaker in de Motorola V600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oi,

Weet iemand hoe ik die standaar ringtones kan verwijderen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doet de jouwe het wel met deze instellingen....dit zijn excact dezelfde instellingen die ik had..zonder resultaat dus :?

Edit: Ik ben net weer door de 2nd line support van Vodafone teruggebeld ...diverse andere instellingen weer geprobeerd maar helaas zonder sucses.
Ze gaan het verder onderzoeken en bellen terug zodra ze een antwoord hebben,...dus wordt vervolgd!!
:)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
info over flexen is niet toegestaan hier

[ Voor 67% gewijzigd door Korakal op 24-05-2004 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 23:59:
Oi,

Weet iemand hoe ik die standaar ringtones kan verwijderen??
Ik heb mn standaardringtones en gelocked plaatjes verwijderd en heb nu zo'n 6900 kb beschikbaar ipv 5 mb... Handleiding komt vandaag nog op mn site te staan :) (Je moet nl wel op een paar dingen letten!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

info over flexen is niet toegestaan hier

[ Voor 84% gewijzigd door Korakal op 24-05-2004 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi mensen ik heb deze topic en deel 1 even vlug doorgelezen maar ik kan nergens vinden waar ik games voor me v600 kan downloaden naar me pc zodat ik deze dan via me bluetouth naar me mobieltje kan sturen.
er staat wel een link op de 1e pagina maar daar kan je maar 1x per week of zo downloaden en dat is behoorlijk shit.

kan iemand mij astublief helpen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

bij voorbaat bedankt _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Laatst online: 21:55

Prosperot

Today is a gift...

kijk eens op weg kan ook rechtstreeks vanaf je v600....

oke, en nu een vraag van mij: heeft iemand al email via Orange aan de praat. Als ik op de v600 kies voor Berichten- Emails krijg ik Steeds "Verbind met server...." en een aantal sec daarna "360 bytes overgedragen"

Daarna doet de V600 nog 3 pogingen en geeft het op .....

Wat doe ik verkeerd :?

[ Voor 57% gewijzigd door Korakal op 24-05-2004 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Laatst online: 20:55
Prosperot schreef op 22 mei 2004 @ 20:02:
....

oke, en nu een vraag van mij: heeft iemand al email via Orange aan de praat. Als ik op de v600 kies voor Berichten- Emails krijg ik Steeds "Verbind met server...." en een aantal sec daarna "360 bytes overgedragen"

Daarna doet de V600 nog 3 pogingen en geeft het op .....

Wat doe ik verkeerd :?
Misschien kun je het eens proberen met deze instellingen die ik al een keer eerder heb gepost. Zelf kan ik hiemee prima mailen met Orange, kan zelfs ook mijn gewone mail ophalen en versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Laatst online: 21:55

Prosperot

Today is a gift...

®Otto schreef op 22 mei 2004 @ 21:37:
[...]

Misschien kun je het eens proberen met deze instellingen die ik al een keer eerder heb gepost.
yahoo, het werkt! senx!

Heeft iemand al ABNAMRO bankieren via de V600 aan de praat???

[ Voor 10% gewijzigd door Prosperot op 23-05-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liquid Sky schreef op 23 mei 2004 @ 09:00:
[...]

Topper Venus, hmmm....maar heb je ook het adres van je site?? mail het anders
even door many many ThNx alvast.

Die standaard ringtones realy Sux ik heb zelf wat MP3 ringtones gemaakt op 96KPS
en dat kinkt echt vet!!
Hey hey, veel te mooi weer, heb nog geen tijd/zin gehad om de restyle vd site en nieuwe onderdelen af te maken. Ik laat het hier wel weten als het zo ver is.
Ik wil jullie echter niet onthouden van extra ruimte op je V600, dus ik zal jullie ff uit mn hoofd in het kort uitleggen hoe het in elkaar zit (en dan ga ik weer lekker buiten zonnen)

1) Zet in AL je meldingsprofielen alle beltonen op 'stil'. Verwijder je alarmprofielen en indien je bepaalde personen een eigen beltoon hebt gegeven, zet die dan op geen eigen beltoon ID. (Anders raakt na deze actie de db in de war en kan je geen profielen meer aanpassen en moet je hem weer flashen).
2) Gebruik MSS om naar file browser te gaan en alle bestanden weer te geven op je GSM.
3) Ik heb de volgende bestanden verwijderd, maar je kan natuurlijk zelf kijken welke je misschien wilt behouden:

* alle ~alertfile's uit de map /a/mobile/audio/
* alle .gif/.jpg/.ems/.emp bestanden uit /a/mobile/picture/
* alle .3gp/.mp4 uit /a/mobile/video/
* en tot slot, heel belangrijk: /a/mobile/audio/MyToneDB.db en /a/mobile/audio/TempToneDB.db (deze worden later opnieuw gegenereerd en dat is prima).

Nu je V600 opnieuw opstarten (!) en... klaar is kees.

TIP: schrijf van te voren op hoeveel ruimte je vrij en beschikbaar hebt en vergelijk het met hoeveel je hierna vrij en beschikbaar hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie deze al gezien chrome faceplates for sale

http://daydeal.com/motv600/faceplates.htm

ps. zoja sorry ik heb even geen tijd om het hele forum door te spitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrome faceplates for sale
Plastic bedoel je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

911GT2 schreef op 18 mei 2004 @ 22:52:
Wie heeft er gode software om foto's voor op mijn achtegrond te resizen, en mp3's aan te passen want die bijgeleverde software is dramatisch... :r

Ik kan er in ieder geval niet mee overweg!

En welke mp3's kan hij eigenlijk wel aan want de meeste pakt hij niet... :?
Ik gebruik Goldwave5.06 snel en makelijk, save as in MP3 vanaf 32KPS stereo
t/m 320 KPS Stereo (laatste is natuurlijk veel meer KB's)

Het mooiste is op 128 KPS maar dit vreet KB's van je V600 dus doe ik het op 96KPS STEREO.

Tip: Krik je volume wat op effect/volume/change

What about resizen??? ben er zelf ook nog naar op zoek

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZviX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Ik kan wel alle plaatjes en video's van moto verwijderen maar niet de audio files en andere bestanden.

Ik gebruik een bluetooth adapter en dummies voor het verwijderen van plaatjes en video's, maar met audio werkt ie niet.

Dus zijn er ook manieren om je audio files en andere files te verwijderen via bluetooth ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds75
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 23:43:
[...]

Ik gebruik Goldwave5.06 snel en makelijk, save as in MP3 vanaf 32KPS stereo
t/m 320 KPS Stereo (laatste is natuurlijk veel meer KB's)

Het mooiste is op 128 KPS maar dit vreet KB's van je V600 dus doe ik het op 96KPS STEREO.
Sorry maar wat heeft stereo voor zin als je foon dat niet kan weergeven??
Ik maak mn zelf mp3's voor mn foon met Soundforge en dan MONO / 64 kbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-10 07:18

Korakal

Up up up!

Geen warez op GoT!

Deze gaat dicht tot ik tijd heb om op te schonen... jammer maar helaas, jullie maken het er zelf naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 28-10 07:18

Korakal

Up up up!

OK, jullie mogen weer, maar met een heel duidelijke waarschuwing:

* géén links naar (sites met) illegale software voor telefoon en/of pc
* géén links naar (sites met) firmwares, flash/flex-files
* géén vragen of hulp bij flashen/flexen

Dit is overigens gewoon bestaande policy, maar dat het nog maar even duidelijk mag zijn.
FAQ Internet & Telefonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Hehe eindelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Laatst online: 15-03-2024
Hello MOTO, welcome back :P

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is er weer :-)
Vraagje wie heeft er ervaringen met:

- Mp3 speler voor Motorola V600
-- kan je met de gsm de song titels zien? en de speler bedienen?
-- of kan je alleen maar de paar knopjes gebruiken op de speler zelf?

- De bureau lader van Motorola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Wie heeft zijn V600 wel eens terug naar belcompany gegeven voor reparatie? Ik moet de mijne terugsturen ivm breuk langs het spiegeltje. Hoe lang ben je je toestel dan kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invad3r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-10 22:27
Ik vraag hoe die mp3-speler voor de V600 werkt.
Zit het extra geheugen in de afstandsbediening? Want die 5MB lijkt mij niet egt wicked...

Dit is de beschrijving van de MP3-speler MPP8000 van de site van Motorola:

"Luister naar jouw muziek waar je maar wilt zonder een gesprek te missen! Direct aan te sluiten op de telefoon om van een mobieltje en een muziekspeler n apparaat te maken. MUSICMATCH Jukebox software meegeleverd voor het coderen en downloaden van je muziek via de USB-poort. 5 voorgeprogrammeerde equalizerstanden. Indicator voor inkomende berichten. Inclusief 32 MB SD/MMC-geheugenkaart. 64 & 128 MB verkrijgbaar."

Vraag me dan toch af waar dat geheugen in gaat; niet in de telefoon zelf iig.

[ Voor 68% gewijzigd door Invad3r op 28-05-2004 09:56 . Reden: Aanvullende info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Invad3r schreef op 28 mei 2004 @ 09:51:
Zit het extra geheugen in de afstandsbediening? Want die 5MB lijkt mij niet egt wicked...

"Luister naar jouw muziek waar je maar wilt zonder een gesprek te missen! Direct aan te sluiten op de telefoon om van een mobieltje en een muziekspeler n apparaat te maken. MUSICMATCH Jukebox software meegeleverd voor het coderen en downloaden van je muziek via de USB-poort. 5 voorgeprogrammeerde equalizerstanden. Indicator voor inkomende berichten. Inclusief 32 MB SD/MMC-geheugenkaart. 64 & 128 MB verkrijgbaar."

Wat is het voordeel van die speler, behalve dat het gewoon een gadget is die je wilt hebben omdat het gewoon een gadget is (you follow me? ;) ) Kan je niet beter een gewone (waarschijnlijk goedkopere) losse mp3 speler kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invad3r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-10 22:27
Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 10:13:
[...]

Wat is het voordeel van die speler, behalve dat het gewoon een gadget is die je wilt hebben omdat het gewoon een gadget is (you follow me? ;) ) Kan je niet beter een gewone (waarschijnlijk goedkopere) losse mp3 speler kopen?
Nou, ik heb al een mp3-speler, daar niet van :)
Het enige wat ik me afvraag is hoe het in z'n werk gaat? Zit dat sd/mmc-geheugen in de afstandsbediening ofzo? Als ik zo naar dat plaatje op de site van Motorola kijk, kan ik niet zien waar dat geheugen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Invad3r schreef op 28 mei 2004 @ 10:20:
[...]

Nou, ik heb al een mp3-speler, daar niet van :)
Het enige wat ik me afvraag is hoe het in z'n werk gaat? Zit dat sd/mmc-geheugen in de afstandsbediening ofzo? Als ik zo naar dat plaatje op de site van Motorola kijk, kan ik niet zien waar dat geheugen zit.
Hehe I know, het is gewoon een hebbedingetje! :*)
Nou, ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat het in de a/b zit, want die (lijkt) klein (maar misschien is dat wat ze ons willen doen geloven) en een sd kaartje is toch echt wel ff wat groter. Als het een xd kaartje was geweest, had het nog gekund (alleen worden die alleen voor olympus digicams gebruikt als ik het goed heb).

Trouwens, wat ik wel wat minder vindt is dat het wired is. Het speciale, unieke van een mp3 speler op een bluetooth gsm, zou dan toch moeten zijn via bluetooth muziek luisteren of zeg ik nou iets geks.... kan dat technisch niet (dat gaat nl echt boven mn knowledge :? )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 10:13:
[...]

Deze phone is zowieso al een soort gadget voor mij :P Ik game/sms/fotografeer er meer mee dan dat ik er mee bel 8)7 geef toe, het is ook een juweeltje van een phone :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Invad3r schreef op 28 mei 2004 @ 09:51:

Aan de linker kant gaat de SD kaart er in.
http://www.101mobiles.com/acatalog/MPP8000.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 21:52:
[...]

Dat "Bestandstype niet herkend"-gedoe heb ik ook. Heb netjes de Telfort-instellingen overgenomen maar hij vertikt het om een pagina weer te geven.

T9 aan/uit: Berichten | Nieuw bericht | Nieuwe SMS | MENU | Invoer methode
Ik heb hetzelfde probleem. Vodafone geeft aan dat hun pagina de V600 niet zou ondersteunen. Andere pagina's doen het idd wel!! Dus heb ik er een andere startpagina ingezet. Problem solved!

Had ik nog een vraag: Is er een ander programma (ipv het Spaanse) om je bestanden te beheren. Ik wil namelijk van een zooi webprofielen af!

De datakabel heb ik inmiddels aan de kant gelegd!! Krijg het ***-ding niet aan de praat.

ps. Ik heb net bij een winkel in Nijmegen een mini-antenne gekocht voor €5. Ongelooflijk maar waar, hij werkt top!!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 13:18
hele tijd geleden dat ik hier heb gepost in de v600 topics....
ff ontopic :) : ik heb de laatste tijd ff geprobeerd om mijn telefoon tot 0 kb te laten gebruiken maar het lukt niet :S? ik heb nu 26.2 kb ingebruik terwijl ik echt helemaal niks erop heb staan, van mezelf dan ... ( geen foto's /video/spelletjes/ internet cache)
wat ik gedaan heb is:
alles handmatig verwijderen in de tel.
"alles wissen" optie

en nu nog steeds zoveel kb :S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 16:56:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Vodafone geeft aan dat hun pagina de V600 niet zou ondersteunen. Andere pagina's doen het idd wel!! Dus heb ik er een andere startpagina ingezet. Problem solved!
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Welke start pagina is dat....kun je die instellingen misschien mailen???

Verder wou ik nog vragen hoe groot de afbeeldingen zijn die als wallpaper wordt gebruikt....als ik files (gif/jpg) via bluetooth transfer zijn sommige wel fullscreen en andere niet........iemand???? :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Welke start pagina is dat....kun je die instellingen misschien mailen???

Verder wou ik nog vragen hoe groot de afbeeldingen zijn die als wallpaper wordt gebruikt....als ik files (gif/jpg) via bluetooth transfer zijn sommige wel fullscreen en andere niet........iemand???? :*)
Als je zelf naar vodafone gaat zie je alle instellingen. deze kun je handmatig invoeren!
Alleen bij de startpagina geef je een door jouw gekozen website op.

Is eigenlijk gewoon je knopje "home" zoals in je browser. Je kunt zelf meerdere sites vinden via www.google.com . Om even te controleren dat het goedje wel werkt, staat er in je favorieten al een link naar hellomoto!

Wat betreft je wallpaper die kun je zelf het beste instellen op 176x220 en een resolutie van 96x96. suc6

Vodafone gebruikers opgelet:

Net gehoord dat Vodafone het probleem erkent. In het beginne ondersteunde Vodafone "live" niet op andere "niet'live-toestellen. Sinds ze hier van afgestapt zijn, moeten ze voor elk toestel apart zooi in elkaar flansen, zodat het werkt. Ze zijn hier inmiddels mee begonnen voor de V600. Ze hebben helaas nog geen duidelijk beeld wanneer dit gereed is. Zodra ik meer hoor zal ik het posten. Tot die tijd gewoon de vodafone pagina's even mijden.

ps. Iemand nog antwoord op mijn vraag?? 2 posts hierboven.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste vraag: Is het iemand al gelukt om zlef beltonen te maken? In de handleiding (op cd-rom) staat beschreven dat dat kan: instellingen>melding profielen>mijn tonen>nieuwe toon. Het staat op pagina 158. Ik heb alleen de optie mijn tonen niet. Iemand anders wel?
Tweede vraag: Als een foto verstuur via mms dan wordt de foto heel klein en niet beeldvullend weergegeven. Wat doe ik verkeerd?
Derde vraag: Is de V600 compatible met Mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 21:37:
Eerste vraag: Is het iemand al gelukt om zlef beltonen te maken? In de handleiding (op cd-rom) staat beschreven dat dat kan: instellingen>melding profielen>mijn tonen>nieuwe toon. Het staat op pagina 158. Ik heb alleen de optie mijn tonen niet. Iemand anders wel?
Je kunt een eigen beltoon mixen gebasseerd op een paar deuntjes. je kunt dat bij je menu "multimedia", daar vind je de "MotoMixer" en oa je camera, afbeeldingen etc.

Op je pc kun je natuurlijk zelf echt gaan knutselen en die dan op je telefoon gooien.
Tweede vraag: Als een foto verstuur via mms dan wordt de foto heel klein en niet beeldvullend weergegeven. Wat doe ik verkeerd?
Zodra je een foto in een bericht ontvangt is het fotootje iets kleiner. Zodra je hem opslaat kun je hem gewoon volledig in beeld zien. Dit geldt ook voor als je een MMS verstuurd.
Derde vraag: Is de V600 compatible met Mac?
Ik weet niet of er al compatible software is, maar probeer het eens via google.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand welk type bestand de filmpjes zijn die op de v600 moeten?

en hoe krijg je de voorste faceplate eraf? er zit nml stof in mijn display :?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
wat wordt bedoeld met streaming media? ik kan bijvoorbeeld geen radio streaming afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 15:38:
weet iemand welk type bestand de filmpjes zijn die op de v600 moeten?

en hoe krijg je de voorste faceplate eraf? er zit nml stof in mijn display :?
1) MP4 en GP3 bestanden
2) Deze is vastgelijmd, maar kan je voorzichtig eraf halen. Voordat je begint, doordat hij vastgelijmd is, is de kans zéér groot aanwezig dat je een stukje van de chromen strip af gaat breken, hoe voorzichtig je ook bent. Ik raad je aan eerst een zwart lcd schermpje van cnn.cn (goedkoop zonder plakrandje) of gsmphonesource.com (duur met plakrandje) te bestellen als backup! Hij hoeft trouwens NIET (!) opengeschroeft te worden. Liever niet zelfs, want kans is groot dat dit verkeerd gaat bij 'leken' (zit bijv een connector van lcd scherm vast ed). Klik de exchangeable covers eraf en probeer voorzichtig (er zitten nl klemmetjes onder en die moeten niet afbreken uiteraard) vanaf de hoekjes met bijv een briefopener of (bot) mesje het zwarte schermpje omhoog te wippen. That's all! Tip: gebruik zog. 'scottish tape' om vingerafdrukken en stof te verwijderen.
Ik heb het zelf ook zo gedaan, dus ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

iemand die al weet waar ik frontjes voor de V600 kan krijgen ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Ik heb een ringtone ontvangen via de orange site. Deze is als normaal smsje verzonden. Ik zie dat er een bijlage bijzit omdat er een paperclipje bijzit, maar ik heb GEEN idee hoe ik dit nu moet openen :( Heb iemand een idee ?

Ik heb ook bij t for telecom de logitech bluetooth headset gezien voor 60 euro. Is dat ding wat qua kwaliteit ?

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godverdomme :( mijn v600 was dus allergisch voor water ! (haha tja).. Mn phone zat in mn jas, fiets ik ergens verlaten kom ik midden in n regenstorm terecht.. btw de jas was NIET waterdicht.
Probleem; dat ding is verzopen geweest.. k heb alles uit elkaar gehaald en laten drogen.. het laaste water is er net uit.. Nu doet mn buitendisplay het niet meer! het licht nog wel maar geen zichtbare pixels meer.. :'( binnenin flikkert het verlichtings-ledje rechtsboven ook nog wel af en toe, maar dat wordt ook steeds minder..(doet het dus steeds beter) weet iemand wat ik hieraan kan doen? gewoon opsturen ter reparatie? en kost zoiets veel? Ok.. k ga nu eerst maar eens goed mn verzekerings papieren doorlezen, want hij was verzekerd.. ( :? k weet dus niet ook voor waterschade)
-KUT-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diamond AT schreef op 27 mei 2004 @ 22:41:
Wie heeft zijn V600 wel eens terug naar belcompany gegeven voor reparatie? Ik moet de mijne terugsturen ivm breuk langs het spiegeltje. Hoe lang ben je je toestel dan kwijt?
1 1/2 week kwijt geweest, camera kapot en een scheur erin.
Nu is ie perfekt!! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier iemand met Planet die z'n email heeft ingesteld op z'n V600??
ik wil dit ook graag maar ik doe wat fout ....wie kan helpen met instellingen enzo??

Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 21:42:
Godverdomme :( mijn v600 was dus allergisch voor water ! (haha tja).. Mn phone zat in mn jas, fiets ik ergens verlaten kom ik midden in n regenstorm terecht.. btw de jas was NIET waterdicht.
Probleem; dat ding is verzopen geweest.. k heb alles uit elkaar gehaald en laten drogen.. het laaste water is er net uit.. Nu doet mn buitendisplay het niet meer! het licht nog wel maar geen zichtbare pixels meer.. :'( binnenin flikkert het verlichtings-ledje rechtsboven ook nog wel af en toe, maar dat wordt ook steeds minder..(doet het dus steeds beter) weet iemand wat ik hieraan kan doen? gewoon opsturen ter reparatie? en kost zoiets veel? Ok.. k ga nu eerst maar eens goed mn verzekerings papieren doorlezen, want hij was verzekerd.. ( :? k weet dus niet ook voor waterschade)
-KUT-
Als het niet binnen je verzekering valt: ik zag gisteren deze outerdisplay ik dacht op Ebay, ik kijk het ff voor je na!

... 5 min later...
Gevonden ! http://cgi.ebay.co.uk/ws/...7956&item=4192414335&rd=1

En een howto replace:
http://www.howardforums.c...8&perpage=15&pagenumber=1

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, ik heb deze ook al per ongeluk als apart topic gepost. De bedoeling was dat ie hier terecht kwam.

----------------------------------

Ik heb sinds twee dagen een V600 (1jr Orange Free actie bij BC). Ik heb inmiddels alle 40 pagina's van dit topic gelezen en ben aardig wat wijzer geworden. Dit is mijn eerste Motorola sinds 4 jaar (heb al 4 Nokia's versleten). Maar toch heb ik nog wat vraagjes:

1. Kun je je URLs ook editen met een PC programmaatje (ik heb Mobile Phonetools 2.0 al). Ik wordt gek van dat gepriegel.

2. Ik heb nu Mobile PhoneTools 2.16, maar de Live Update functie is gedisabled. Ik heb ook al de patch Maj_mobilePhoneTools geinstalleerd, maar ik zie geen verschil. Kan ik toch een update uitvoeren zonder me te registreren op de site van BVRP.

3. Hoe kan ik URL bookmarks aanmaken?

4. Hoe werkt dat Web Shortcuts. Als ik erop klik krijg ik een lijstje met HelloMoto en [New Shortcut]. Als ik die selecteer krijg ik wat uitleg en that's it.

5. Ik las ergens dat je voor Bejewel je telefoon in het Engels moet instellen. Dat heb ik al sinds dag 1, maar ik krijg toch een NumberFormatException. Iemand die me kan vertellen hoe ik dit verhelp.

6. Ik heb wel eens gelezen dat je iemand via Bluetooth een berichtje kunt sturen. Dit is me wel gelukt voor ringtones en plaatjes, maar hoe stuur ik een berichtje?

7. Kan ik mijn V600 synchronizeren met Lotus Notes 6? Het lukt wel met Outlook, maar op mijn werk zit ik vast aan Notes.

Ik weet het, het zijn veel vragen, maar ik heb ze nog niet beantwoord gezien.

Alvast bedankt...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-10 10:42

Yuco

Womanizer!

Ik weet dat deze vraag al een enkele keer eerder aan bod is gekomen, maar het is me tot op heden nog niet gelukt.
Hoe verwijder ik alle standaard meuk (ringtones, afbeeldingen etc.) van mijn gsm. Bij de meeste bestanden staat een slotje, vandaar dat het niet lukt!? Kan iemand het me uitleggen in duidelijke stappen.
Voor de volledigheid, ik heb dus (nog) geen datakabel of bluetooth dongle.

[ Voor 6% gewijzigd door Yuco op 03-06-2004 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderduikkip, is dit niet duidelijke genoeg?
Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 17:41:
[...]

1) Zet in AL je meldingsprofielen alle beltonen op 'stil'. Verwijder je alarmprofielen en indien je bepaalde personen een eigen beltoon hebt gegeven, zet die dan op geen eigen beltoon ID. (Anders raakt na deze actie de db in de war en kan je geen profielen meer aanpassen en moet je hem weer flashen).
2) Gebruik MSS (Motorola Service Software) om naar file browser te gaan en alle bestanden weer te geven op je GSM.
3) Ik heb de volgende bestanden verwijderd, maar je kan natuurlijk zelf kijken welke je misschien wilt behouden:

* alle ~alertfile's uit de map /a/mobile/audio/
* alle .gif/.jpg/.ems/.emp bestanden uit /a/mobile/picture/
* alle .3gp/.mp4 uit /a/mobile/video/
* en tot slot, heel belangrijk: /a/mobile/audio/MyToneDB.db en /a/mobile/audio/TempToneDB.db (deze worden later opnieuw gegenereerd en dat is prima).

Nu je V600 opnieuw opstarten (!) en... klaar is kees.

TIP: schrijf van te voren op hoeveel ruimte je vrij en beschikbaar hebt en vergelijk het met hoeveel je hierna vrij en beschikbaar hebt.
Voor de volledigheid: zonder datakabel kan je dus inderdaad nix verwijderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco

Yuco

Womanizer!

Of wel zonder datakabel gaat het me niet lukken. Weet iemand dan waar goedkoop een geschikte datakabel kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zins vandaag de Motorola V600 binnen, helaas wel een probleempje.
Ik heb een Bluetooth Hub van Logitech (Logitech Desktop MX Bluetooth)
Maar zodra ik MobilePhone tools laat zoeken naar bluetooth phones loopt hij vast.
Error zit in btwizzard.dll volgens windows

- probleem twee, hij blijft steeds hangen als iemand mijn belt, de binnenscherm gaat pas aan na een minuut
[edit]
extra probleem

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderduikkip schreef op 03 juni 2004 @ 17:15:
Of wel zonder datakabel gaat het me niet lukken. Weet iemand dan waar goedkoop een geschikte datakabel kan bestellen?
Tjek www.marktplaats.nl of klik op deze link => mailto: info@pc-cam.nl tav M. Egberink
Hier koste mijn kabel €13,- incl sofware+ verzendkosten na betaling had ik de kabel binnen 2 dagen in huis. Alles werkt en ben er dik tevreden over.

In de winkel zijn ze zo goed als niet te krijgen... en overigens een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Ik heb het zo gauw niet kunnen vinden maar ik erger me aan het volgende:
Ik heb zon 3 nokia's gehad en deze kon ik door middel van een Blank Operator logo in te laden het volledige kleurendisplay benutten.
Ik heb op mijn V600 dus een hele mooie Background van The Matrix maar Morpheus zijn hoofd is dus :ORANGE.
Heeft iemand dan ook maar enig idee hoe dit in godsnaam weg te halen is?
(Ook de klok weg te halen is me nog niet gelukt wel de navigatie toetsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZviX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Heeft iemand een programma om java spelletjes snel op je pc te spelen en te testen voordat je ze op je mobiel zet ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motorola_V600 schreef op 19 april 2004 @ 17:19:
Gefeliciteerd! ;)
Mijn username en wachtwoord zijn overigens niet hetzelfde als bij Mijntelfort. Ik heb ze gewoon letterlijk als "username" en "password" erin staan.

btw, is het jou al gelukt om te emailen? Ik krijg steeds de melding "Kan geen verbinding maken. Setup onvolledig." :?
Is er voor dat "Kan geen verbinding maken. Setup onvolledig." al een oplossing? Heb nl zelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Luitjes,

Ik ben sinds donderdag in het bezit van een V600. Na al het gedoe
met de instellingen van wap en mms (t-mobile) lijkt de v600 het toch
aardig te gaan doen maar..... ik heb een aantal vragen waar ik zelf het
antwoord niet op weet. Misschien kan iemand deze beantwoorden ??

1) Mijn speaker, aan de binnenzijde van de schelp, maakt een krakend geluid
tijdens een gespek. Dit is dus de speaker die je gebruikt tijdens het telefoneren.
Het maakt niet uit of ik het geluid hard of zacht zet, het geluid blijft kraken.
Iemand een oplossing ??

2) Ik heb een wav bestand gedownload met mijn telefoon en wil deze als ringtone
of berichttoon gaan gebruiken. Kan dit... zo ja, hoe moet ik dit doen ? Ik ben niet
in het bezit van datakabels o.i.d.

3) Op het scherm van mijn telefoon staat een hoorn met een 1 afgebeeld. Tevens
staan er drie blokjes schuin boven elkaar afgebeeld. In mijn handleiding staat
dat er dan een actieve verbinding is. Volgens mij is dit niet zo. Ik gebruik
internet via gsmdata en mms is ingesteld. Ik dacht dat alleen gprs een actieve
verbinding tot stand hield... Iemand een idee ??

groetjes Taco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 11:22:

1) Mijn speaker, aan de binnenzijde van de schelp, maakt een krakend geluid
tijdens een gespek. Dit is dus de speaker die je gebruikt tijdens het telefoneren.
Het maakt niet uit of ik het geluid hard of zacht zet, het geluid blijft kraken.
Iemand een oplossing ??

2) Ik heb een wav bestand gedownload met mijn telefoon en wil deze als ringtone
of berichttoon gaan gebruiken. Kan dit... zo ja, hoe moet ik dit doen ? Ik ben niet
in het bezit van datakabels o.i.d.

3) Op het scherm van mijn telefoon staat een hoorn met een 1 afgebeeld. Tevens
staan er drie blokjes schuin boven elkaar afgebeeld. In mijn handleiding staat
dat er dan een actieve verbinding is. Volgens mij is dit niet zo. Ik gebruik
internet via gsmdata en mms is ingesteld. Ik dacht dat alleen gprs een actieve
verbinding tot stand hield... Iemand een idee ??

groetjes Taco
1. Nope

2. Hmmm, wav eventueel omzetten naar .mp3. Ik weet niet wat een beltoon voor extentie heeft. Daarna op je telefoon zetten met Bluetooth, aangezien je geen datakabel hebt.

3. Hoorn met 1 betekent dat lijn 1 actief is. Alles wat binnenkomt gaat via lijn 1. Hetzelfde geldt voor uitgaand telefoonverkeer. De 3 blokjes geven aan dat je telefoon op een GPRS netwerk zit.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!

Ik wil de webprofielen (Duitse) van mijn V600 verwijderen. Heb hier op het forum gelezen hoe dat moet, maar ik heb er de Motorola Service Software 3.5.8+ voor nodig.

Downloaden lukt me niet... Heeft iemand pleasepleaseplease die software heel even voor mij? Ik hoef de software zelf niet per se te hebben, wil alleen aar even de webprofielen eraf....

Kan iemand mij helpen of zelfs het voor mij verwijderen???

Please????

Paulien
06-55360011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

inmiddels heb ik ook i-mode aan de praat gekregen, alleen het MMS'en werkt (in alle 3 gevallen, met KPN MMS, I-mode (liesbeth) instelligen of MMS (liesbeth) instellingen) niet zoals ik wil... er wordt nog niets verzonden... ik heb vanmiddag pas mijn GPRS laten activeren, kan dit een gevolg zijn ?? En ja, ik heb bij het berichtenprofiel van MMS de goeie keuzes gemaakt...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ook wel interessant om te posten. De vernieuwde versie van de V600-derd. Ook een zeer geil telefoontje :9

De Motorola V710!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik alleen naar het uiterlijk kijk vind ik de v600 mooier. Die heeft een luxere uitstraling dan deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Wie kan mij een beetje in de goed richting duwen.

Ik ben opzoek naar drie dingen voor de V600. Het liefst dus te kopen bij één shop.
- Case voor de PPC en V600 (zoals b.v. http://daydeal.com/real/campouch.htm)
- Miniantenne (deze is ook bij daydeal te krijgen)
- BT headset. Ik wil dus met deze headset ook kunnen voicedailen. Niet alleen maar opnemen van de telefoon. (of werkt dat per definitie?). Iemand al ervaringen met BT headset wat dit betreft?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar de specificaties zijn wel beter dat wel!

Ik had de V600 ook besteld maar volgens Telfort, maak ik teveel geld op. Is ook wel, maar heb een vast inkomen en let daar echt wel op. Maarja maak dat hun maar eens wijs :(

Kijk als die telefoon in juni, juli of augustus uitkomt, wil ik daar wel op wachten. Heb toch vakantie, dusja dan heb ik toch zat te doen en zal ik hem niet missen :)

Maar vind dat motorola laatste tij wel zéér bruute telefoons uitbrengt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doemaarwat schreef op 08 juni 2004 @ 13:23:
Wie kan mij een beetje in de goed richting duwen.

- Case voor de PPC en V600 (zoals b.v. http://daydeal.com/real/campouch.htm)
Phone, camera & PDA not included <--- Dat is dan wel weer jmmr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Zie hier mijn chromen faceplates!! Eindelijk! :D _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.redrival.com/motorolav600/v6001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.redrival.com/motorolav600/e/v6003.jpg

Met dank aan T.F. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motorola_V600 schreef op 09 juni 2004 @ 21:34:
Zie hier mijn chromen faceplates!! Eindelijk! :D _/-\o_

[afbeelding]

[afbeelding]

Met dank aan T.F. _/-\o_
zeer vetjes :) waar besteld? daydeal? (en wie's T.F.?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het zwart vind ik hem zó vet he. Tegenwoordig is alles zilver, maar zwart is gewoon stylisch :9

Maar zijn nu mooie clamshels op de martk, weet alleen neit meer welke ik moet kiezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motorola_V600 mail mij ffies plz, mike_mobiel@hotmail.com :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolando Frio
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-12-2023
Hola,

Ik heb een irritant probleempje, heb m'n telefoonboek namen gekopieerd van m'n SIM naar de telefoon omdat je er anders geen foto's bij kan opslaan...maarre...gekozen bij het kopieren voor 'Bewaren' i.p.v. 'Overschrijven' (wist niet wat het zou uithalen, je weet maar nooit :) ) en nu heb ik alles er dubbel instaan..... Ik heb altijd Nokia's gehad en daar kon je gewoon een voor een of alles wissen uit je Telefoon zodat de dubbele namen er weer uit waren.
Maar kan dit ook bij deze Motorola?

Ik hoop het wel anders moet ik 109 telefoonnummers handmatig gaan wissen.....aaargh en dat zou echt gaar zijn !

Hoop dat iemand wat weet.

Bedankt alvast, grtz
Rolando

No hay tiempo pero siempre por una guapa chica ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Rolando Frio schreef op 10 juni 2004 @ 10:48:
Hola,

Ik heb een irritant probleempje, heb m'n telefoonboek namen gekopieerd van m'n SIM naar de telefoon omdat je er anders geen foto's bij kan opslaan...maarre...gekozen bij het kopieren voor 'Bewaren' i.p.v. 'Overschrijven' (wist niet wat het zou uithalen, je weet maar nooit :) ) en nu heb ik alles er dubbel instaan..... Ik heb altijd Nokia's gehad en daar kon je gewoon een voor een of alles wissen uit je Telefoon zodat de dubbele namen er weer uit waren.
Maar kan dit ook bij deze Motorola?

Ik hoop het wel anders moet ik 109 telefoonnummers handmatig gaan wissen.....aaargh en dat zou echt gaar zijn !

Hoop dat iemand wat weet.

Bedankt alvast, grtz
Rolando
Mijn oplossing daarvoor komt uit de mobile phone tools, maar dat zal je zelf ff moeten bekijken

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben dan wel flash-o-holic, maar dit is even buiten mijn gebiedje :/ ... ik heb nl een nieuw intern schermpje voor de V600 van cnn.cn (zoals rechts op onderstaande foto) en het eropzetten zal een fluitje van een cent zijn, want de achterkant heeft een plakmateriaaltje erop, dus dat wordt er gewoon opplakken, maar hoe krijg ik de huidige van mijn V600 af? Dat ding zit muurvast en er is geen ruimte om je vingernagel even onder te schuiven. ... Tips/hints (niet cryptisch ajb) are very welcome Afbeeldingslocatie: http://img61.photobucket.com/albums/v185/ramus/InternalScreen.jpg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco

Yuco

Womanizer!

Heeft iemand een link waar ik Motorola Service Software kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er een oplossing voor de volgende problemen.

- en vastlopende telefoon (vooral tijdens als iemand belt)
- spontaan opnieuw opstarten van telefoon
- krasjes om binnenscherm (erg voorzichtig voor geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderduikkip schreef op 10 juni 2004 @ 20:32:
Heeft iemand een link waar ik Motorola Service Software kan downloaden?
motclub.com dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 22:10:
[...]

zeer vetjes :) waar besteld? daydeal? (en wie's T.F.?)
Dankje :)
Ik heb ze in enschede laten maken bij een speciaal bedrijfje, dus ze zijn niet afkomstig van daydeal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motorola_V600 schreef op 11 juni 2004 @ 13:49:
[...]

Dankje :)
Ik heb ze in enschede laten maken bij een speciaal bedrijfje, dus ze zijn niet afkomstig van daydeal
graag gedaan :> , wast een duur grapje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 13:58:
[...]

graag gedaan :> , wast een duur grapje?
Het heeft mij in totaal ongeveer 32 euro gekost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je al ergens originele frontjes krijgen zoals ze op de motorola site staan? De enige die ik wel tegenkom op internet is de groene versie, maar ik wil graag de rode (en die van daydeal zijn van plastic en dat wil ik niet). Ik snap trouwens niet waarom dat niet gewoon in de winkel te krijgen is. Motorola vind ik daar erg typisch mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn chroom randje om de zwarte faceplate is beschadigd...is er ergens zo'n nieuw randje te bestellen??

Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 18:41:
Mijn chroom randje om de zwarte faceplate is beschadigd...is er ergens zo'n nieuw randje te bestellen??

Ruud
Het randje zelf is niet los te krijgen, zit vast aan dat zwarte en kan je bestellen op cnn.cn (goedkoop, maar zonder plakrandje) of gsmphonesource.com (duur, met plakrandje). Op Ebay zijn er ook superveel te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 16:49:
Kun je al ergens originele frontjes krijgen zoals ze op de motorola site staan? De enige die ik wel tegenkom op internet is de groene versie, maar ik wil graag de rode (en die van daydeal zijn van plastic en dat wil ik niet). Ik snap trouwens niet waarom dat niet gewoon in de winkel te krijgen is. Motorola vind ik daar erg typisch mee.
Ebay! Gewoon zoeken op "faceplate v600", wereldwijd, en beschikbaar voor Nederland. Je kan zo een originele faceplate al vanaf 10 euro vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft vodafone de instellingen betreffende "bestandstype niet bekend" bij live! al vrijgegeven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 16:08:
Ben dan wel flash-o-holic, maar dit is even buiten mijn gebiedje :/ ... ik heb nl een nieuw intern schermpje voor de V600 van cnn.cn (zoals rechts op onderstaande foto) en het eropzetten zal een fluitje van een cent zijn, want de achterkant heeft een plakmateriaaltje erop, dus dat wordt er gewoon opplakken, maar hoe krijg ik de huidige van mijn V600 af? Dat ding zit muurvast en er is geen ruimte om je vingernagel even onder te schuiven. ... Tips/hints (niet cryptisch ajb) are very welcome [afbeelding] _/-\o_
ik ben bang dat het schroeven wordt! Van binnenuit kan je 'm ws wel eruit duwen. Ik hou me aanbevolen voor betere tips want ik het er ook zojuist 2 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

kan iemand mij vertellen waar ik de mms instellingen van de motorola v600 moet instellen in de telefoon? en wat die instellingen zijn van de provider telfort. die site van motorola waar je de instellingen opgestuurd krijgt werkt niet. want als je daar je telefoon nummer moet invoeren moet je een cijfer te weinig invullen en dat klopt dus niet. ik wil ze graag handmatig invullen maar het probleem is.. ik weet niet waar en ik weet niet wat..

alvast super bedankt!

Greetz pim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik heb opeens bovenaan in het beeld van m'n telefoon zo'n gprs-icoon(staat in de handleiding dat het gprs is :)) Het zijn 2 blokjes met twee streepjes. Ik heb het sinds kort en het gaat niet weg als ik m uitzet. Hoe krijg ik het weg? Of is het niet erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LowLife schreef op 12 juni 2004 @ 17:05:
Ik heb opeens bovenaan in het beeld van m'n telefoon zo'n gprs-icoon(staat in de handleiding dat het gprs is :)) Het zijn 2 blokjes met twee streepjes. Ik heb het sinds kort en het gaat niet weg als ik m uitzet. Hoe krijg ik het weg? Of is het niet erg?
Als je even een paar posts hierboven leest! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al of het mogelijk is om een v600 frontje op een v525 te plaatsen? Ik heb nu de v600 software erop zitten, dan zou het ook wel tof zijn als ik er een v600 frontje omheen kan plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 18:18:
[...]

Als je even een paar posts hierboven leest! B)
Ik heb het gelezen maar wat houdt het precies in? Het kost toch geen extra geld he :D Ik heb het opeens :S vet vaag :D Waar kan je dat instellen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-10 06:10

Nik

Weet iemand of de printplaat van de V500 en de V600 hetzelfde zijn? Ik wil er ook een LED-je op solderen enzo :P Als dat zou kunnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 19:56:
Weet iemand al of het mogelijk is om een v600 frontje op een v525 te plaatsen? Ik heb nu de v600 software erop zitten, dan zou het ook wel tof zijn als ik er een v600 frontje omheen kan plaatsen...
nee gaat voor geen meter passen, wellicht dat de 8terkant past maar voor echt niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 15:43:
Hey,

kan iemand mij vertellen waar ik de mms instellingen van de motorola v600 moet instellen in de telefoon? en wat die instellingen zijn van de provider telfort. die site van motorola waar je de instellingen opgestuurd krijgt werkt niet. want als je daar je telefoon nummer moet invoeren moet je een cijfer te weinig invullen en dat klopt dus niet. ik wil ze graag handmatig invullen maar het probleem is.. ik weet niet waar en ik weet niet wat..

alvast super bedankt!

Greetz pim
Bij mij werkt het keer op keer prima! Een cijfer te weinig? Misschien de eerste 0 maar es weglaten ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 22:16:
heeft vodafone de instellingen betreffende "bestandstype niet bekend" bij live! al vrijgegeven ?
Nee nog steeds niet ....kom net van de telefoon met de Dataservice, ze zijn er wel mee bezig! 8)

EDIT:Ben nog gebeld door Vodafone dat ze er achter waren wat het was..de fout schijnt in de software van de telefoon te zitten en zal in samenwerking met Motorola worden verholpen.

Je kunt wel wappen naar andere sites maar nog niet naar Vodafone live!

Als er nog mensen zijn die andere wap sites weten...hou ik me aanbevolen, instellingen enzo.. :*)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 00:05 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.