Sorry, ik heb deze ook al per ongeluk als apart topic gepost. De bedoeling was dat ie hier terecht kwam.
----------------------------------
Ik heb sinds twee dagen een V600 (1jr Orange Free actie bij BC). Ik heb inmiddels alle 40 pagina's van dit topic gelezen en ben aardig wat wijzer geworden. Dit is mijn eerste Motorola sinds 4 jaar (heb al 4 Nokia's versleten). Maar toch heb ik nog wat vraagjes:
1. Kun je je URLs ook editen met een PC programmaatje (ik heb Mobile Phonetools 2.0 al). Ik wordt gek van dat gepriegel.
2. Ik heb nu Mobile PhoneTools 2.16, maar de Live Update functie is gedisabled. Ik heb ook al de patch Maj_mobilePhoneTools geinstalleerd, maar ik zie geen verschil. Kan ik toch een update uitvoeren zonder me te registreren op de site van BVRP.
3. Hoe kan ik URL bookmarks aanmaken?
4. Hoe werkt dat Web Shortcuts. Als ik erop klik krijg ik een lijstje met HelloMoto en [New Shortcut]. Als ik die selecteer krijg ik wat uitleg en that's it.
5. Ik las ergens dat je voor Bejewel je telefoon in het Engels moet instellen. Dat heb ik al sinds dag 1, maar ik krijg toch een NumberFormatException. Iemand die me kan vertellen hoe ik dit verhelp.
6. Ik heb wel eens gelezen dat je iemand via Bluetooth een berichtje kunt sturen. Dit is me wel gelukt voor ringtones en plaatjes, maar hoe stuur ik een berichtje?
7. Kan ik mijn V600 synchronizeren met Lotus Notes 6? Het lukt wel met Outlook, maar op mijn werk zit ik vast aan Notes.
Ik weet het, het zijn veel vragen, maar ik heb ze nog niet beantwoord gezien.
Alvast bedankt...
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 03-06-2004 10:57
]