Toon posts:

Het Motorola V600 topic (deel 2)

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.947 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm ben in een gemene mood vandaag, dus laat ik jullie ff jaloers maken:

* Vrije ruimte / totaal 7034 Kb
* Irritante volumeknopje aan de zijkant gemute
* Luidere mic / beltonen

Zal laterz ff pic plaatsen, to proove my case ;)

Enne ben niet zo gemeen, want wie het ook wil, zal ik wel ff op weg helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Stel nou dat je eens echt lui bent en je niet je MMS instellingen wilt inkloppen, dan raad ik je aan even naar de motorola site te gaan en daar je instellingen gewoon te laten opsturen... http://www.motorola.nl

waarschuwing !! Opera zorgt ervoor dat je op de een of andere manier de site van motorola NL niet kan openen !! grrr..

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 16:32:
hmmm ben in een gemene mood vandaag, dus laat ik jullie ff jaloers maken:

* Vrije ruimte / totaal 7034 Kb
* Irritante volumeknopje aan de zijkant gemute
* Luidere mic / beltonen

Zal laterz ff pic plaatsen, to proove my case ;)

Enne ben niet zo gemeen, want wie het ook wil, zal ik wel ff op weg helpen.
Laat me raden....je hebt de gain_table.bin aangepast of een aangepaste gedownload???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 10:16:
[...]

Laat me raden....je hebt de gain_table.bin aangepast of een aangepaste gedownload???
Klopt, je gaat door voor de wasmachine ;)

Tipje voor V600 gebruikers with balls: zoek op HoFo (motorola.howarforums.com) op 'Seem Editor'. Leuk tooltje waarmee je hidden features tevoorschijn kan halen op je V600 en irritante feautures kan disablen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 11:38:
[...]

Klopt, je gaat door voor de wasmachine ;)

Tipje voor V600 gebruikers with balls: zoek op HoFo (motorola.howarforums.com) op 'Seem Editor'. Leuk tooltje waarmee je hidden features tevoorschijn kan halen op je V600 en irritante feautures kan disablen. :9
Heb je het zelf ook al geprobeerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diamond AT schreef op 15 juni 2004 @ 16:08:
[...]

Heb je het zelf ook al geprobeerd??
Yep :) Alleen mijn nieuwe flex heeft eigenlijk alle belangrijke dingen al (sms bevestiging e.d.). Ik heb wel het engineering menu en AIM aangezet, IM uitgezet via de seem editor, maar ik moet daar nog een extra bestandje voor uploaden om ze 100% te activeren en dat heb ik nog niet gedaan. Ga ik vanavond proberen en dan horen jullie het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:41

Prosperot

Today is a gift...

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 16:57:
[...]

Yep :) Alleen mijn nieuwe flex heeft eigenlijk alle belangrijke dingen al
ff tussen tjsechie-letland door..... Heb je die nieuwe mosterfile geinstalleerd waar ze het op Hofo over hebben? Bevalt 'ie verder qua snelheid en stabiliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prosperot schreef op 15 juni 2004 @ 18:58:
[...]

ff tussen tjsechie-letland door..... Heb je die nieuwe mosterfile geinstalleerd waar ze het op Hofo over hebben? Bevalt 'ie verder qua snelheid en stabiliteit?
Ja die tweede dan, die Retail versie. Er stond er nl eerst ook een op (volgens mij was dat een reflash, dus jij zal die van mij wel bedoelen) met language pack 003 die niet compatible was met ons language pack (0039), maar ik heb die nieuwe die die Duitsers hebben vrijegegeven en die komt standaard met 0039 language pack. Ik mag helaas de link niet plaatsen hier, maar het is het topic op HoFo dat 'think these are new flexes?' heet. Er staat ook een AM (=Aston Martin) editie....!

Ik had hiervoor 1FR_A1 met flex SE6446AXXF10F8 flex en daar was ik eigenlijk al ontzettend tevreden over. Snel, stabiel, verbeterde kwaliteit camera, sms opslag op gsm en mn batterijtje houdt het ook nog eens langer vol. Maar ja, once you flash you never go back. Ik heb wel gewacht tot de stabiele versie voor onze language pack uitkwam hoor, ik heb niet blind die eerste versie erop gegooid. Ik merk niet echt een groot verschil, maar ik heb wel gelezen op HoFo dát er voordelen zijn, maar ik heb hem er net ruim een dag opstaan en zou liegen als ik zeg dat ik al wat gemerkt heb. Zodra ik verschil merk, laat ik het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen.

Ik lees constant dat velen bejeweled op hun telefoon hebben of hebben gekregen, maar nergens kan ik vinden hoe ze dat hebben gedaan of gekregen. Ik kan het spel maar niet vinden. Weet iemand waar ik het kan vinden of waar motorola het heeft gelaten. Ik vindt het al een verslavend spel en het is echt cool als ik het ook op mijn mobiel kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet emailen via de client in de V600 met Vodafone GPRS abo (geen MMS) met de volgende instellingen:

Setup Email:

ISP-instellingen: GPRS

- type verbinding: GPRS
- APN-adres: web.vodafone.nl
- Gebruikersnaam: vodafone
- Wachtwoord: vodafone
- DNS IP: 192.168.251.150

Email provider: Eigen profiel
Protocol: POP3
Gebruikers-ID: jeroen.snijders
Wachtwoord: **********
Uitgaande mailserver: authsmtp.vodafone.nl
Verzendpoort: 25
Inkomende mailserver: pop.vodafone.nl
Ontvangstpoort: 110

Wie wieet raad? Zou me een lief ding waard zijn wanneer dit eindelijks werkt!

Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-10 23:01
K heb mijn Motorola V600 vandaag binnen gekregen. _/-\o_ en ik moet zeggen: hij is mooier dan ik had verwacht :9~. Hij is nu nog aan het opladen, maar dat zal waarschijnlijk niet zo heel lang meer duren. Wel heb ik een vraagje: is het laten flashen bij zo'n service centre gratis of doen ze dat alleen bij aantoonbare problemen?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 12:05:
Mensen.

Ik lees constant dat velen bejeweled op hun telefoon hebben of hebben gekregen, maar nergens kan ik vinden hoe ze dat hebben gedaan of gekregen. Ik kan het spel maar niet vinden. Weet iemand waar ik het kan vinden of waar motorola het heeft gelaten. Ik vindt het al een verslavend spel en het is echt cool als ik het ook op mijn mobiel kan krijgen
Mail me maar ff, we hebben een tijdje geleden een gezamenlijke spellensite geopend, maar het posten van de link is hier niet toegestaan.
Als je hem eenmaal hebt, moet je je taal tijdelijk ff op engels zetten om hem werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 12:33:
Ik kan niet emailen via de client in de V600 met Vodafone GPRS abo (geen MMS) met de volgende instellingen:

Setup Email:

ISP-instellingen: GPRS

- type verbinding: GPRS
- APN-adres: web.vodafone.nl
- Gebruikersnaam: vodafone
- Wachtwoord: vodafone
- DNS IP: 192.168.251.150

Gebruikers-ID: jeroen.snijders
Wachtwoord: **********
Uitgaande mailserver: authsmtp.vodafone.nl
Verzendpoort: 25
Inkomende mailserver: pop.vodafone.nl
Ontvangstpoort: 110

Wie wieet raad? Zou me een lief ding waard zijn wanneer dit eindelijks werkt!

Bvd.
Ik kan niet voor Vodafone instellingen spreken, maar bij T-Mobile moet ik het IP adres leeglaten voor de pop3 e-mail instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 13:25:
[...]

Mail me maar ff, we hebben een tijdje geleden een gezamenlijke spellensite geopend, maar het posten van de link is hier niet toegestaan.
Als je hem eenmaal hebt, moet je je taal tijdelijk ff op engels zetten om hem werkend te krijgen.
Zou je mij ook een mailtje willen sturen....??? :*) alfredjkwak@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 15:45:
[...]

Zou je mij ook een mailtje willen sturen....??? :*) alfredjkwak@hotmail.com
You've got mail, mister!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

venus, ik kan je mail niet vinden. (Kijk ik er nou overheen). Maar je kunt mij bereiken op edokoch@hotmail.com.

Als je mij de link wilt sturen heel graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we dan toch bezig zijn :) speedy@mdejongh.myadsl.nl astublieft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeey Ik krijg dus ook die foutmelding op de site van vodafone live dat het onbeschikbaar is Help please en weet iemand of dat zilverkleurige randje tussen het zwart op de voorkant en het frontje te vervangen is thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens zou ik ook graag die link naar die spellensite willen thanx
thesandvoorter@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:15
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 21:30:
[...]

Ja die tweede dan, die Retail versie. Er stond er nl eerst ook een op (volgens mij was dat een reflash, dus jij zal die van mij wel bedoelen) met language pack 003 die niet compatible was met ons language pack (0039), maar ik heb die nieuwe die die Duitsers hebben vrijegegeven en die komt standaard met 0039 language pack. Ik mag helaas de link niet plaatsen hier, maar het is het topic op HoFo dat 'think these are new flexes?' heet. Er staat ook een AM (=Aston Martin) editie....!

Ik had hiervoor 1FR_A1 met flex SE6446AXXF10F8 flex en daar was ik eigenlijk al ontzettend tevreden over. Snel, stabiel, verbeterde kwaliteit camera, sms opslag op gsm en mn batterijtje houdt het ook nog eens langer vol. Maar ja, once you flash you never go back. Ik heb wel gewacht tot de stabiele versie voor onze language pack uitkwam hoor, ik heb niet blind die eerste versie erop gegooid. Ik merk niet echt een groot verschil, maar ik heb wel gelezen op HoFo dát er voordelen zijn, maar ik heb hem er net ruim een dag opstaan en zou liegen als ik zeg dat ik al wat gemerkt heb. Zodra ik verschil merk, laat ik het weten.
Met welke versie doe je dit? Kan je me dit mailen hoe je het gedaan hebt? kingskawn@hotmail.com Ik ben op zoek naar een manier om mijn sms'jes op te slagen op de gsm. Ik heb de flex genomen GI9V600000AA0E9.hs , language pack 0039 en triplet SE6446AXXF10F8_1FF Kan je me zeggen hoe en waar?
Ik ben nu naar howardforum gegaan om die Seem Editor te leren gebruiken maar als je al een kant en klare oplossing hebt spaart me dat een beetje tijd hopelijk.

Thanks _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 16:07:
[...]

You've got mail, mister!
Ik volg dit forum al een tijdje en ben mijzelf een beetje aan het verdiepen in het flexen en/of flashen. Ik heb ook al het e.e.a. aan software via HoFo. En eindelijk heb ik sinds gisteren mijn eigen V600. Volgens mij is Venus degene die zich het meeste profileert (flash-o-holic) op dit gebied. Venus heb jij ook een eigen site en zo ja, zou je mij de link willen mailen???

generaal99@ 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PLEASE die link ik heb een maand naar zo'n site als deze gezocht voor die games en nu wil ik gamen. Dus als iemand zo aardig is om mij die link te sturen en een btje uitleggen wat ik moet doen ben ik hem eeuwig dankbaar.

Jurriaan
thesandvoorter@hotmail.com

(Is het jullie opgevallen hoe wanhopig ik ben om die link te krijgen al 3 posts op deze pagina alleen in 2,5 uur haha, HELP!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ehmm jongens als jullie hier niet massaal alle e-mail adressen van je zouden willen gaan spammen dan krijgen jullie ook geen spam meer :P Daarnaast balanceerd iedereen wel op het randje hier flash / flex tips / trucs te vragen / aan te bieden... dit topic is er al eens eerder door dichtgegooit jongens (en vrouw ;))... Be warned !!

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op 16 juni 2004 @ 21:55:
Ehmm jongens als jullie hier niet massaal alle e-mail adressen van je zouden willen gaan spammen dan krijgen jullie ook geen spam meer :P Daarnaast balanceerd iedereen wel op het randje hier flash / flex tips / trucs te vragen / aan te bieden... dit topic is er al eens eerder door dichtgegooit jongens (en vrouw ;))... Be warned !!
KeeZ, je hebt helemaal gelijk. Mensen, ik ga mn e-mail adres ff wijzigen en dan openbaar maken in mn profiel en dan moeten jullie me maar mailen met vragen. Het is voor mij sowieso makkelijker om iedereen te replyen dan de hele thread na te lopen op mensen die ik moet e-mailen. De adressen die er nu staan, mail ik en de anderen moeten mij maar mailen..

Maar ik denk dat we wel over wat elke flex en flash voor voor- en nadelen heeft, mogen discussieren, omdat er nou eenmaal verschillende versies worden uitgebracht door Motorola. Zodra we het gaan hebben over hoe we dat zelf kunnen doen met gehackte software gaan we te ver. (Toch?) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 18:36:
Eeey Ik krijg dus ook die foutmelding op de site van vodafone live dat het onbeschikbaar is Help please en weet iemand of dat zilverkleurige randje tussen het zwart op de voorkant en het frontje te vervangen is thnx
Kijk es op http://www.cnn.cn (goedkoop zonder plakrandje) of http://www.gsmphonesource.com (duur met plakrandje). Het is overigens niet een los chroom randje, maar het zwarte zit eraan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeey,

Ik heb nu al 2 maanden de v600 maar ineesn gebeurde gisteren iets vreemds. De indicator van de GPRS verbinding gisteravond ineens aanstaan (naast de signaalsterkte) terwijl ik nog nooit gebruik heb gemaakt van de GPRS en dit wil ik ook niet (dat doe ik via mijn werktelefoonwel, is lekker gratis) Maar hoe krijg ik die indicator weer uit? Ik heb al van ales geproberd, zelfs alweer gereset naar fabrieksinstellingen, maar niks lijkt te helpen?

Iemand een idee?

Thanx!

Choke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 08:28:
Heeey,

Ik heb nu al 2 maanden de v600 maar ineesn gebeurde gisteren iets vreemds. De indicator van de GPRS verbinding gisteravond ineens aanstaan (naast de signaalsterkte) terwijl ik nog nooit gebruik heb gemaakt van de GPRS en dit wil ik ook niet (dat doe ik via mijn werktelefoonwel, is lekker gratis) Maar hoe krijg ik die indicator weer uit? Ik heb al van ales geproberd, zelfs alweer gereset naar fabrieksinstellingen, maar niks lijkt te helpen?

Iemand een idee?

Thanx!

Choke
Hoe ziet dat icoontje er precies uit? Exacte beschrijving ajb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het proberen te omschrijven:
het is een soort dik pijltje dat wijst schuin naar links beneden en in het midden een soort vierkantje en dan ook weer een soort sik pijltje naar brechts bocen.
En de pijltjes overlappen het vierkanteje een beetjeIn de handleiding wordt alleen maar gepsorken over dat het GPRS indicator is, maar meer wordt er niet over gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat ie ook op het scherm. Sinds ik Orange gebruik. Ik heb ook niks ingeschakeld. Volgens mij heb je geen invloed op wat daar komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Wil dat niet gewoon zeggen dat het netwerk GPRS-capable is?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds een week de v600 echt een pracht telefoon alleen zit ik met 1 ding.. kan ik ook zelf plaatjes en ringtones versturen via bluetooth naar andere bluetooth telefoons? en zoja hoe?

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 10:20:
Bij mij staat ie ook op het scherm. Sinds ik Orange gebruik. Ik heb ook niks ingeschakeld. Volgens mij heb je geen invloed op wat daar komt te staan.
Toch raar, want in het begin stond het er nooit. En ik gebruik het ook helemaal niet. Als hij maar niet de hele tijd verbinding maakt, anders gaat het flink duur worden zo.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 10:39:
[...]

Toch raar, want in het begin stond het er nooit. En ik gebruik het ook helemaal niet. Als hij maar niet de hele tijd verbinding maakt, anders gaat het flink duur worden zo.
Volgens mij is dat inderdaad de 'oude' indicator dat het netwerk gprs capable is. Ik heb ook een indicator, andere firm/flex, deze bestaat echter uit 3 identieke diagonale vierkantjes. Deze staan er altijd. Als ik verbinding maak dan wordt het middelste vierkantje groter. Kijk zelf maar es als je je browser o.i.d. opent of er wat verandert aan jouw icoontje.

Overigens, voor gprs betaal je niet voor de tijd dat je 'online' bent, maar voor de bytes aan dataoverdracht. Je kan dus je browser 4 uur op dezelfde pagina open hebben staan en dat maakt echt geen flikker uit.

Ik denk niet dat je je ongerust hoeft te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net zoals siemens dit onder andere heeft, betekent het dat het netwerk geschikt is voor GPRS. Dat jij er dus voor aangemeldt bent, niet dat je het aan het gebruiken bent. In jouw geval zal dit of Orange World of MMS zijn.

Verder niks om je druk over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe ik met T-mobile mijn MMS aan de praat krijg.

Ik heb de instellingen zowel van Motorola als T-mobile geïnstalleerd. Uitgaande berichten lukken wel, binnenkomend niet.

Misschien Venus 'n idee? (mail me dan aub ff)

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds75
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Wie kan mij helpen!!???

Ik heb een usb-kabel voor mn v600 heb alles netjes geinstalleerd maar krijg het niet aan de praat met MSS!

Ik krijg steeds dat WinXP deuntje dat mn foon aangesloten is op usb en dan weer dat gestopt deuntje!
ik word er langzamer hand gek van!! 8)7

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Update: Probleem opgelost >:)
Moest gewoon ff wat updates van MS doen wat USB betreft :+

[ Voor 41% gewijzigd door ds75 op 26-06-2004 05:33 . Reden: Probleem opgelost!! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Voor mensen die niet weten hoe ze de intelligente verlichting aan de praat krijgen: telefoonboek ^ Categorieën > Ga op een categorie staan ^ bewerk > verlichting

^=bovenste knop
>=linker softkey

Zo kun je per categorie contacten toevoegen en die categorie een eigen kleur licht geven en een eigen beltoon. De beltoon kun je ook per contact overrulen gewoon in het telefoonboek zelf.

[ Voor 13% gewijzigd door HarmoniousVibe op 18-06-2004 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 13:25:
[...]

Mag ik misschien ook die link? 8) M'n mail: jochem_agterhoek@planet.nl
Thnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 00:51:
Iemand een idee hoe ik met T-mobile mijn MMS aan de praat krijg.

Ik heb de instellingen zowel van Motorola als T-mobile geïnstalleerd. Uitgaande berichten lukken wel, binnenkomend niet.

Misschien Venus 'n idee? (mail me dan aub ff)

tnx
Je moet je volgens mij ook even via my.t-mobile.nl aanmelden voor MMS. Je meldt je aan, dan krijg je een welkom bla bla bla sms en kan je MMS op je GSM ontvangen met de instellingen die je al heb gekregen via de Motorola site. Als je dat nl niet doet, kan je je MMS-jes alleen via de T-Mobile site bekijken. Zo was het tenminste toen ik net met MMS begon, maar dat is alweer een krap jaartje geleden dus weet niet of het nog steeds zo is... Het proberen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ds75 schreef op 18 juni 2004 @ 04:18:
Wie kan mij helpen!!???

Ik heb een usb-kabel voor mn v600 heb alles netjes geinstalleerd maar krijg het niet aan de praat met MSS!

Ik krijg steeds dat WinXP deuntje dat mn foon aangesloten is op usb en dan weer dat gestopt deuntje!
ik word er langzamer hand gek van!! 8)7

Please help me..... ;(

Ohja en als ik mn foon gebruik met die usb-kabel tesamen met MPT dan lukt dat wel.
De MSS versie die jij hebt is niet legaal, I assume, dus kunnen we hier niet antwoord op geven. Voor vragen kan je me altijd mailen, mn e-mail adres staat in mn profiel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 09:40:
[...]

Je moet je volgens mij ook even via my.t-mobile.nl aanmelden voor MMS.
heb ik gedaan, maar mijn toestel staat er niet tussen! Wat staat er bij jou bij gateway? 10101011 of 10.10.10.11. Hoe krijg je dan die punten.

Waar kun je instellen userid+ww en de onderdelen APN+toegangspunt?

Erug frusti zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 19:34:
[...]

heb ik gedaan, maar mijn toestel staat er niet tussen! Wat staat er bij jou bij gateway? 10101011 of 10.10.10.11. Hoe krijg je dan die punten.

Waar kun je instellen userid+ww en de onderdelen APN+toegangspunt?

Erug frusti zo!
Het maakt niet uit welk toestel je kiest. Volgens mij heb ik een Panasonic ofzo gekozen. Het gaat erom dat je je aanmeldt. Gewoon maar wat kiezen. Dan krijg je een bevestigende sms. Dan via Motorola site MMS profiel laten sms-en (heet browser update) en dan hoef je verder nix in te stellen. Hoogstens je nieuwe profiel als standaard zetten.
Je hoeft echt nix in te stellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

hmm als ik via mijn pc en bluetooth een ringtone naar mijn v600 wil uploaden krijg ik de volgende melding. "FTP-fout - De aanvraag kon niet worden gehonoreerd. Mogelijke fout - De map is niet leeg of bestand/map is "Alleen-lezen"

Heb iemand een idee hoe ik dat kan fixen ?

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 00:48:
[...]

Het maakt niet uit welk toestel je kiest. Volgens mij heb ik een Panasonic ofzo gekozen. Het gaat erom dat je je aanmeldt. Gewoon maar wat kiezen. Dan krijg je een bevestigende sms. Dan via Motorola site MMS profiel laten sms-en (heet browser update) en dan hoef je verder nix in te stellen. Hoogstens je nieuwe profiel als standaard zetten.
Je hoeft echt nix in te stellen!
Allemaal geprobeerd! Zowel de GSM als de GPRS variant. T-mobile heeft me nog eens overal handmatig aangemeld op hun systeem. Resultaat nog steeds wel versturen, maar niet ontvangen. Ik krijg nu een nieuwe SIM.

Iemand ervaring dat de foon hardwarematig dwars zit?

Laatste wat ik nog wil proberen is de laatste flex/flash. Heb alleen geen zin om weer Howard af te struinen en wacht dus tot mijn lokale hulpbron weer wat aan haar site gaat doen... ;)

Dus Venus.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Werkt bij jullie het verzenden en ontvangen van mms met vodafone live! ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillGhost schreef op 19 juni 2004 @ 01:12:
hmm als ik via mijn pc en bluetooth een ringtone naar mijn v600 wil uploaden krijg ik de volgende melding. "FTP-fout - De aanvraag kon niet worden gehonoreerd. Mogelijke fout - De map is niet leeg of bestand/map is "Alleen-lezen"

Heb iemand een idee hoe ik dat kan fixen ?
Had ik ook een keer. Kwam doordat het bestand te groot was wat ik probeerde te versturen. Ik had te weinig ruimte vrij op mijn V600!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:23
iemand enig idee hoe het Operator logo weg te krijgen??
Op nokia toestellen kan je gewoon een blanco operator logo inladen en klaar.
Nu heb ik mooie backgrounds en stuff zie ik er geen reet van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 17:02:
[...]

Allemaal geprobeerd! Zowel de GSM als de GPRS variant. T-mobile heeft me nog eens overal handmatig aangemeld op hun systeem. Resultaat nog steeds wel versturen, maar niet ontvangen. Ik krijg nu een nieuwe SIM.

Iemand ervaring dat de foon hardwarematig dwars zit?

Laatste wat ik nog wil proberen is de laatste flex/flash. Heb alleen geen zin om weer Howard af te struinen en wacht dus tot mijn lokale hulpbron weer wat aan haar site gaat doen... ;)

Dus Venus.... :*)
Ok your wish is my command! Check again O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ok your wish is my command! Check again O-)[/quote]

Dat is een uitspraak waar ik je nog wel eens aan zal herinneren ;-)

Heb je bij de installatie ook de opmerking gehad "XP kan de update niet voltooien omdat de gebruikte talen verschillen'? Of zoiets.
Gaf dit problemen? Bij het starten van MK kreeg ik ook een fout over een 'table'

Tnx voor je snelle reactie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 19:58:
[...]

Dat is een uitspraak waar ik je nog wel eens aan zal herinneren ;-)

Heb je bij de installatie ook de opmerking gehad "XP kan de update niet voltooien omdat de gebruikte talen verschillen'? Of zoiets.
Gaf dit problemen? Bij het starten van MK kreeg ik ook een fout over een 'table'

Tnx voor je snelle reactie _/-\o_
Ja ik heb die eerste melding ook gehad, gaf geen problemen. Bij het starten van het you-know-what programma om de actie te ondernemen kreeg ik een 'error reading file header' maar gaf echt geen problemen. Ik weet niet wat je bedoelt met fout over table.. Mail me liever ff voordat dit topic weer dicht gaat ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit dubbele post...!

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 18:54:
[...]

Had ik ook een keer. Kwam doordat het bestand te groot was wat ik probeerde te versturen. Ik had te weinig ruimte vrij op mijn V600!
Het bestand moet makkelijk passen. Er is MEER dan voldoende vrije ruimte op mijn v600.

*** EDIT ***

Probleem is opgelost. Filename was te lang :)

Ik heb ook nog een ander probleem. Ik heb constant bovenin mijn beeld een telefoontje met een 1 erachter. Ook wanneer ik niet bel. Iemand een idee ?

[ Voor 26% gewijzigd door KillGhost op 20-06-2004 03:38 . Reden: meer info ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Dat is om aan te geven dat lijn 1 wordt gebruikt voor het eerstvolgende inkomend of uitgaand gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel Venus, Ik snap'm ! Je hebt gewoon een beter geheugen voor Engelstalige errors. Zou dat beroepsdeformatie zijn??? LOL

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Hoe kun je Games op je V600 zetten met de datakabel ipv bluetooth. Ik krijg om de een of andere reden geen verbinding met de bluetooth adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diamond AT schreef op 20 juni 2004 @ 17:36:
Hoe kun je Games op je V600 zetten met de datakabel ipv bluetooth. Ik krijg om de een of andere reden geen verbinding met de bluetooth adapter.
Je moet er eerst voor zorgen dat je in je foon kiest voor 'activate Java App loader' met de Motorola service software. Dan je telefoon opnieuw opstarten en naar het java-instelling menu gaan. Kies daar iets als download java... en vervolgens kan je met een progje dat Midway (v 2.8) heet - mits je er JAD-files van hebt gemaakt - de game naar je foon laden.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

instellingen voor email checken bij planet

ISP-instellingen:GPRS
Gebruikers-ID: (je inlognaam bij planet(alles voor het @ teken
Wachtwoord: spreekt voor zich :)
Uitgaande mailserver:mail.planet.nl
Verzendpoort:25
Inkomende mailserver:pop.planet.nl
Ontvangstpoort:110
retouradres:je eigen emailadres
legen: maak zelf maar een keuze
Opslaan op server:ja
Notificatie:aan
controle nieuwe berichten:maak zelf maar een keuze
velden verbergen:
autom. handtekening:
beveiliging
grootte beperking:65535

web profielen
MMS Sessions -> bewerken
Naam:MMS Session
startpagina: (bv pda.planet.nl)
Service type: WAP
Gateway IP 1: 000.000.000.000
Port:9201
Dpmain 1:
Service type 2: WAP
Gteway IP 2:000.000.000.000
Port:9201
Domain 2:
DNS 1:062.133.126.028
DNS 2:062.133.126.029
Time out: 1 minuut
CSD No. 1:
Gebruikersnaam:Kpn
Wachtwoord:Kpn
Snelheid (Bps) 1:9600 (kan misschien wel sneller)
Lijn type 1:modem
CSD N0. 2:
Gebruikersnaam 2:
paswoord 2:
Snelheid (Bps) 2: 14400
Lijn type 2:ISDN
GPRS APN:internet
gebruikersnaam:kpn
wachtwoord:kpn
gateway IP 2:000.000.000.000

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

Beste Tweakers, ik ben sinds kort in het bezit van een V600 :). Daarbij had ik gelijk een Bluetooth usb adapter gekocht van TDK Systems. Volgens de verkoper zou dit goed werken. Niet bij mij dus. Het installeren van de adapter op WinXP gaat prima alleen op het moment dat ik contact ga leggen met de telefoon gaat ie vreemd doen. Veel foutmeldingen en er wordt aangegeven dat ie niet goed geinstalleerd is, in tegenstelling tot m'n lijst apparaatbeheer van m'n computer waar staat dat ie wel goed geinstalleerd is. Ik heb 'm dus meerdere keren geinstalleerd, zonder resultaat. Op de website van TDK Systems is er een lijst met welke telefoons de adapter compatible is. Motorola staat hier niet bij. De Bluetooth heb ik vorige week dus teruggebracht.
Heeft iemand hetzelfde probleem gehad? Of weet iemand welke Bluetooth, in dezelfde prijsklasse (+/- €50), wel werkt met de Motorola V600?

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Vraagje voor de V600 eigenaren:
ik heb gebruik op mijn werk MS Outlook (geen outlook express).

Ik zou graag willen weten hoe de synchronisatie van Outlook met de V600 gaat?
Zijn er problemen qua mapping van velden? Of krijg je voor elke contact in Outlook, netjes 1 "contact" in je telefoon?

Over Bluetooth: ik heb uiteraard geen V600 (Vandaar mijn vragen), maar voor mijn T610 heeft de adapter van MyCom altijd wonderen gedaan.. en die's goedkoper dan die van TDK! :)
Het is de enige USB Bluetooth adapter van het huismerk van Mycom zelf (dus da's denk ik die van 35 euro). Maar of deze met de V600 compatible is, weet ik niet. Heb je overigens al gezocht in dit topic?

[ Voor 20% gewijzigd door eduardtee op 21-06-2004 12:06 . Reden: Merk van dongle toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

eduardtee schreef op 21 juni 2004 @ 11:02:

Zijn er problemen qua mapping van velden? Of krijg je voor elke contact in Outlook, netjes 1 "contact" in je telefoon?

Over Bluetooth: ik heb uiteraard geen V600 (Vandaar mijn vragen), maar voor mijn T610 heeft de adapter van MyCom altijd wonderen gedaan.. en die's goedkoper dan die van TDK! :).
Is dat de Mycom Bluetooth USB Dongle van €35 ?

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
*zie aangepaste post van mij hierboven*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die mijn site-je al kennen: hij is helemaal up to date met tips & trics over je V600! AJB niet vragen naar de link, deze wordt NIET geplaatst, omdat tegen de GoT regels is. Mail me maar als je er meer over wilt weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Even een vraagje, aangezien mms niet op mijn gsm werkt en ik heb gelezen over live!-problemen met de v600. K heb zelf namelijk n v525@v600.

Werkt bij jullie het ontvangen van mms met vodafone goed of niet??
Of heeft niemand hier vodafone en live!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb hetzelfde probleem las jij. Ik kan geen bestanden naar de telefoon sturen. Van de telefoon naar de pc of pda is geen probleem maar niet de andere kant op. Wel kan ik vanaf de pda een directory op de gsm aanmaken maar bestanden hierin plaatsen gaat dus niet. Ze komen op e.o.a. manier niet aan. Heb jij hier al de oplossing voor?

cheers,

EgsInSpace
Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 23:11:
nog ff een vraagje over de usb-kabel, motorola phone tools werkt wel, maar kan daarmee geen bestanden naar mn telefoon sturen, en met die motorola service software kan ik al helemaal niks, zijn er nog andere progs om stuff naar je phoon te sturen via de kabel?

btw, venus, op die site van creation stond bij motorola service software een tweede link die je aan kon klikken, maar bij mij opent mn pc dan een browser met allemaal zooi erin, kan het niet lezen en is ook niets wat te maken heeft met mss... ligt dit aan mij?
greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

eduardtee schreef op 21 juni 2004 @ 11:02:

Over Bluetooth: ik heb uiteraard geen V600 (Vandaar mijn vragen), maar voor mijn T610 heeft de adapter van MyCom altijd wonderen gedaan.. en die's goedkoper dan die van TDK! :)
Het is de enige USB Bluetooth adapter van het huismerk van Mycom zelf (dus da's denk ik die van 35 euro). Maar of deze met de V600 compatible is, weet ik niet. Heb je overigens al gezocht in dit topic?
Ik snap er echt helemaal niks meer van. Wat een kl@te technologie :( . Sorry. Ik heb de MyCom dongle gekocht. Maar weer lukt het niet. Het installeren lukt allemaal prima, de apparaten zien elkaar maar op het moment dat ik naar file transfer ga dan nokt ie er mee: 'Fout bij tot stand brengen van verbinding'.
Ik begin een beetje radeloos te worden. Heb nu twee bluetooth adapters geprobeerd zonder enig resultaat.
Help is welcome here.

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cdl schreef op 21 juni 2004 @ 21:23:
[...]

Ik snap er echt helemaal niks meer van. Wat een kl@te technologie :( . Sorry. Ik heb de MyCom dongle gekocht. Maar weer lukt het niet. Het installeren lukt allemaal prima, de apparaten zien elkaar maar op het moment dat ik naar file transfer ga dan nokt ie er mee: 'Fout bij tot stand brengen van verbinding'.
Ik begin een beetje radeloos te worden. Heb nu twee bluetooth adapters geprobeerd zonder enig resultaat.
Help is welcome here.
Ik gebruik de mycom dongle al lange tijd zonder enige problemen. Ik heb dat ding gekocht vanwege het feit dat het zo goedkoop was (€25) en geen problemen. S55, t610, 6230 en nu ook de v600 doen het perfect. Wat probeer je eigenlijk te doen, hoe, en wat voor meldingen krijg je dan? Misschien dat ik je dan wat kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 21:36:
[...]

Ik gebruik de mycom dongle al lange tijd zonder enige problemen. Ik heb dat ding gekocht vanwege het feit dat het zo goedkoop was (€25) en geen problemen. S55, t610, 6230 en nu ook de v600 doen het perfect. Wat probeer je eigenlijk te doen, hoe, en wat voor meldingen krijg je dan? Misschien dat ik je dan wat kan helpen.
Het gekke is dat ik gewoon niet weet wat ik fout doe. De drivers zijn goed geinstalleerd, de apparaten herkennen elkaar en op de telefoon komt ook het bluetooth-icoontje tevoorschijn op het moment dat er verbinding wordt gelegd. Op het moment dat ik naar OBEX File Transfer ga krijg ik een zaklampje te zien, dat ie aan het zoeken is dus, en na een x aantal seconden krijg ik de melding 'Fout bij tot stand brengen van verbinding'. Op dit moment wordt de verbinding met de telefoon ook verbroken. Verder dan dit kom ik niet.
Hoe maak jij dan verbinding met de telefoon?

btw. ik draai WinXP SP1

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eek72
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-07-2023
Ben ik de enige die dit probleem ziet?
Omschrijving: Als de telefoon open is, dan zie je het motorola logo, echter zie ik in de linker bovenhoek (draai de telefoon naar je toe, dat je het logo op zijn kop ziet) een witte pixel helemaal in de hoek, in de hoek van de letter A.

(Telefoon langzaam heen en weer draaien zodat je het vanuit alle hoeken kan zien)

Het kan geen kapotte pixel zijn, wat als de telefoon dicht is, dan is de witte pixel in de hoek gewoon zwart, dus zodra het buitenste display de tijd aan geeft zie je geen ontbrekende pixel.

BC zegt, dat ook de andere V600 toestellen dit hebben, zij hebben dit zelf geconstateerd in de winkel nadat ik belde.
Motorola Nederland zegt: Opsturen dan is er iets stuk,
Motorola Amerika zegt: Opsturen, dan is er iets stuk.

Ben ik nu de enige pixel n**ker? Of is het nog nooit iemand opgevallen.

Kan iemand dit voor mij nazien of hij/zij ook dit probleem heeft.

Thanx

pvanmever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eek72
.

[ Voor 100% gewijzigd door eek72 op 22-06-2004 00:02 ]

pvanmever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eek72: Me too. Dacht al dat het aan mij lag ;) Vreemd trouwens, ik dacht dat er gewoon een dooie pixel in het scherm zat, maar als jij het ook hebt zou je denken dat er gewoon een fout plaatje in je scherm geplakt zit. Onder de a, pal in de rechteronderhoek -edit, met het logo niet op de kop dan hè- Die van mij komt van de Belcompany. Om nou mijn telefoon hiervoor op te sturen vind ik weer wat overdreven. Ben ik em weet ik hoelang kwijt voor 1 stomme pixel.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 00:34 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eek72
Ik ben niet de enige, had ook een vraag gesteld op telecomvergelijker, het blijkt dat iedereen hier last van heeft, schijnt aan de software te liggen, iemand had zijn v525 geupdate naar v600 en zag toen ook die rare pixel.

Iemand heeft zeker zitten slapen bij Motorola toen hij met een pixel editor bezig was :-)

pvanmever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
eek72 schreef op 22 juni 2004 @ 10:50:
Ik ben niet de enige, had ook een vraag gesteld op telecomvergelijker, het blijkt dat iedereen hier last van heeft, schijnt aan de software te liggen, iemand had zijn v525 geupdate naar v600 en zag toen ook die rare pixel.

Iemand heeft zeker zitten slapen bij Motorola toen hij met een pixel editor bezig was :-)
je kan met een hex-editer zelf een eigen logo maken en via n datakabel op je telefoon zetten, in het v525 topic is daar de laatste tijd het een en ander over geschreven. Tekst kan je er in ieder geval inzetten misschien ook een plaatje (logotje van de motorla site bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cdl schreef op 21 juni 2004 @ 21:23:
[...]

Help is welcome here.
Had ook dat probleem, de-installer bleutooth software, en start je PC opnieuw op. Installeer bleutooth software opnieuw en maakt contact met telefoon, voer de pin code in. Start daarna je PC opnieuw op en dan werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 22:50:
[...]

Had ook dat probleem, de-installer bleutooth software, en start je PC opnieuw op. Installeer bleutooth software opnieuw en maakt contact met telefoon, voer de pin code in. Start daarna je PC opnieuw op en dan werkt het.
Precies gedaan wat je gezegd hebt, zonder resultaat. Ik ga vrijdag terug naar de Bel Company waar ze 'm gaan uittesten.

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
cdl schreef op 22 juni 2004 @ 23:35:
[...]

Precies gedaan wat je gezegd hebt, zonder resultaat. Ik ga vrijdag terug naar de Bel Company waar ze 'm gaan uittesten.
Ik heb dat ook nu al een paar keer meegemaakt. En iedere keer lukt het me op de een of andere manier om het weer goed te krijgen. Probeer je dongle te verwijderen en na een paar tellen weer te bevestigen. Herhaal deze stappen. Zo was het een paar dagen geleden bij mij wel weer gelukt. Ik heb de wizard gestart en opeens herkende hij mijn telefoon weer wel.

Weet iemand trouwens waar je een gsm houder kan vinden voor de V600. Volgens mij bestaan ze niet want ik heb me rot gezocht en kan er nergens een vinden. Bestaan er uberhaupt B) houders voor Clamshell toestellen?

[ Voor 17% gewijzigd door Tasminos op 23-06-2004 04:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-10 22:00

Nanax

Ik ben sjaak niet

Mensen die vodafone live! op hun v600 aan het werk willen krijgen kunnen eens een kijkje nemen in het v525 topic, daar hebben "we" wat ondekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:16
ik weet niet of het al eerder naar voren is gekomen in het topic. maar ik heb een t-mobile abonement. maar weet alleen niet hoe ik me mms en wap kan instellen.

kan iemand mij hier bij helpen en weet iemand daar de gegevens van?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:41

Prosperot

Today is a gift...

dusssssss ben nu op 9.38 software en bevalt prima!!!!

1 probleem: wisselgesprek. Nou weet ik niet of dat bij mn oude softwareversie ook al was, maar ik heb dus het volgende probleem:

alhoewel wisselgesprek op 'aan' staat, krijg de tweede beller toch de in-gesprek-toon....

iemand een idee/oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

...mm, heb je misschien ook mobile phone tools geinstalleerd ?
Dit had ik ook gedaan en nadien werkte het niet meer. Mobile phoen tools rommelt met de pincodes heb ik de indruk. Heb mobile phone tools verwijderd (en ook mycom software) en daarna alleen de mycom bluetooth software geinstalleerd. Mischien is dat het probleem, overigens voegt mobile phone tools weinig toe aan het geheel vind ik, ik heb het dus later ook niet meer geprobeerd om het opnieuw te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

robert-630 schreef op 22 juni 2004 @ 12:31:
[...]

je kan met een hex-editer zelf een eigen logo maken en via n datakabel op je telefoon zetten, in het v525 topic is daar de laatste tijd het een en ander over geschreven. Tekst kan je er in ieder geval inzetten misschien ook een plaatje (logotje van de motorla site bijvoorbeeld)
Vraag 1: Welke hexeditor?
Vraag 2: Kan dat ook via bleutooth?
Vraag 3: Misschien via Mobile Phone Tools?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

1:
een hex editor, ga eens in het v525 thread (startpost) kijken voor info over seems e.d.d.
2:nee je hebt een kabel nodig.
3:nee je kan niet bij die bestanden komen via mpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Nanax schreef op 25 juni 2004 @ 12:05:
1:
een hex editor, ga eens in het v525 thread (startpost) kijken voor info over seems e.d.d.
2:nee je hebt een kabel nodig.
3:nee je kan niet bij die bestanden komen via mpt
thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Wie weet waar ik een leuke houder voor in de auto kan vinden. Ik heb zelf gezocht. En vond er heel wat. Alleen helaas niet voor de V600. Of eentje die een beetje voor de Clamshell gsm is bestemd. Dus niet een standaar gsm houder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is misschien iemand die weet hoe imail van Hi-KPN in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denken jullie dat het misschien ook mogelijk om email in Hotmail op te vragen met de V600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
Op dit moment heb ik een Siemens S55 en deze heeft een heel handige functie: Conferentie/vergadering, daarmee kan je met max. 8 personen tegelijk bellen e ndus ook tegelijk spreken, dus niet wisselgesprek.
Ik heb nog niet kunnen terugvinden of de V600 deze optie ook heeft dusse....wie kan mij duidelijkheid geven?

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Painxiom schreef op 27 juni 2004 @ 16:39:
Op dit moment heb ik een Siemens S55 en deze heeft een heel handige functie: Conferentie/vergadering, daarmee kan je met max. 8 personen tegelijk bellen e ndus ook tegelijk spreken, dus niet wisselgesprek.
Ik heb nog niet kunnen terugvinden of de V600 deze optie ook heeft dusse....wie kan mij duidelijkheid geven?
Conference call is mogelijk, hoeveel man/vrouw er maximaal aan mee kunnen doen kan ik je helaas niet vertellen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

[...]

Afgelopen vrijdag ben ik teruggegaan naar de Bel Company. Daar hebben ze de MyCom-dongle ook getest met m'n V600, wederom zonder resultaat. De V600 van de verkoper reageerde ook niet op de dongle. De Bluetooth-verbinding tussen de 2 V600's werkte uiteraard wel. Het lijkt er dus op dat de MyCom-dongle niet voor de V600 geschikt is. Kan het zijn dat de Bluetooth-versie op de V600 nieuwer is en dat je dongle een nieuwere chip nodig hebt?

Ik zit nu dus wel met een dilemma want de geteste dongles (MyCom en TDK Systems) werken (bij mij) dus niet met de V600. Motorola heeft zelf ook een Bluetooth adapter maar die is bij de BC te koop voor €100 8)7
Graag wil ik van andere mensen weten welke Bluetooth adapter/dongle ze gebruiken i.c.m. de Motorola V600 en uiteraard ook of deze werkt.

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Logitech bluetooth HUB en build-in broadcom BT device werken perfect hier

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

cdl schreef op 27 juni 2004 @ 23:55:
[...]

Afgelopen vrijdag ben ik teruggegaan naar de Bel Company. Daar hebben ze de MyCom-dongle ook getest met m'n V600, wederom zonder resultaat. De V600 van de verkoper reageerde ook niet op de dongle. De Bluetooth-verbinding tussen de 2 V600's werkte uiteraard wel. Het lijkt er dus op dat de MyCom-dongle niet voor de V600 geschikt is. Kan het zijn dat de Bluetooth-versie op de V600 nieuwer is en dat je dongle een nieuwere chip nodig hebt?

Ik zit nu dus wel met een dilemma want de geteste dongles (MyCom en TDK Systems) werken (bij mij) dus niet met de V600. Motorola heeft zelf ook een Bluetooth adapter maar die is bij de BC te koop voor €100 8)7
Graag wil ik van andere mensen weten welke Bluetooth adapter/dongle ze gebruiken i.c.m. de Motorola V600 en uiteraard ook of deze werkt.
Ok, dit is erg vaag. Ik zit hier op m'n werk. De bedoeling was dat ik de dongle vandaag terug zou brengen. Ik probeer het nog een keertje en 3 keer raden.... hij begint het spontaan te doen :? Ik heb het vorige week een week lang geprobeerd en ik kreeg 'm niet aan de praat en nu doet ie t opeens.

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
cdl schreef op 28 juni 2004 @ 11:11:
[...]

Ok, dit is erg vaag. Ik zit hier op m'n werk. De bedoeling was dat ik de dongle vandaag terug zou brengen. Ik probeer het nog een keertje en 3 keer raden.... hij begint het spontaan te doen :? Ik heb het vorige week een week lang geprobeerd en ik kreeg 'm niet aan de praat en nu doet ie t opeens.
Dat had ik je toch gezegd. Bij mij gebeurde precies hetzelfde. Hij doet het niet maar om de een of andere reden uiteindelijk wel. Herinner je je nog of je wat hebt verandert? Of dat je iets hebt gedaan voor dat de dongle het deed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

Diamond AT schreef op 28 juni 2004 @ 12:51:
[...]

Dat had ik je toch gezegd. Bij mij gebeurde precies hetzelfde. Hij doet het niet maar om de een of andere reden uiteindelijk wel. Herinner je je nog of je wat hebt verandert? Of dat je iets hebt gedaan voor dat de dongle het deed. ;)
Het volgende had ik gedaan (heb een Engelse versie van WinXP):

- "My Bluetooth Places" openen (staat bij mij op m'n bureaublad)
- "View devices in range", gezocht naar telefoon
- Telefoon vond ie, icoontje kwam in beeld, dubbelklik om te openen
- In het menu bovenin venster -> Bluetooth -> Bluetooth Setup Wizard
- Bij de wizard gekozen voor de 2e optie: "I want to find a specific Bluetooth device and configure how this computer will use its devices"
- Vervolgens zoekt ie weer naar beschikbare apparaten, de telefoon staat er netjes bij, telefoon selecteren en op 'Next' drukken (zorg ervoor dat de telefoon detecteerbaar is)
- Hij vraagt nu om een pincode in te voeren, vul bijv. 0000 in en druk op "Initiate pairing"
- Op je telefoon krijg je de melding dat de computer verbinding met je telefoon wil leggen, accepteer dit en vul de pincode (0000) in
- Als alles goed gaat krijg je alle beschikbare services te zien die je wilt gaan gebruiken
- Selecteer ze en druk op "Finish"
- Als het goed is doet ie t nu

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-10 20:50
moh,

ik heb een probleem

ik heb sinds kort ook een v600 met een hi profile abo,

maar nu krijg ik mms niet aan de praat wappen lukt wel maar dan via telfort via die van kpn gin ofzo krijg ik het niet aan de praat

maar mms heb ik wel geactiveert door 313 te bellen en ik heb ook de instellingen die ik hiero tegen kom over genomen maar ik krijg het niet aan de praat

wie kan me helpen!
Dazzling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

idem hierzo nog steeds Dazzie, imode was geen probleem maar MMS lukt me -helaas- nog steeds niet... iemand die ons uit de brand wil helpen ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

cdl schreef op 28 juni 2004 @ 13:35:
[...]

Het volgende had ik gedaan (heb een Engelse versie van WinXP):

- "My Bluetooth Places" openen (staat bij mij op m'n bureaublad)
- "View devices in range", gezocht naar telefoon
- Telefoon vond ie, icoontje kwam in beeld, dubbelklik om te openen
- In het menu bovenin venster -> Bluetooth -> Bluetooth Setup Wizard
- Bij de wizard gekozen voor de 2e optie: "I want to find a specific Bluetooth device and configure how this computer will use its devices"
- Vervolgens zoekt ie weer naar beschikbare apparaten, de telefoon staat er netjes bij, telefoon selecteren en op 'Next' drukken (zorg ervoor dat de telefoon detecteerbaar is)
- Hij vraagt nu om een pincode in te voeren, vul bijv. 0000 in en druk op "Initiate pairing"
- Op je telefoon krijg je de melding dat de computer verbinding met je telefoon wil leggen, accepteer dit en vul de pincode (0000) in
- Als alles goed gaat krijg je alle beschikbare services te zien die je wilt gaan gebruiken
- Selecteer ze en druk op "Finish"
- Als het goed is doet ie t nu
En ik ben weer terug bij af :( Ik steek de dongle in de USB en ik krijg weer een verbindingsfout :'( Ik heb alleen de computer opgestart, voor de rest niks gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door cdl op 29-06-2004 22:46 ]

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Dazzie schreef op 28 juni 2004 @ 20:58:
moh,

ik heb een probleem

ik heb sinds kort ook een v600 met een hi profile abo,

maar nu krijg ik mms niet aan de praat wappen lukt wel maar dan via telfort via die van kpn gin ofzo krijg ik het niet aan de praat

maar mms heb ik wel geactiveert door 313 te bellen en ik heb ook de instellingen die ik hiero tegen kom over genomen maar ik krijg het niet aan de praat

wie kan me helpen!
Dazzling
Ik heb via https://secure.mouse2mobile.com/clients/hellomoto/ de instellingen naar mijn V600 laten versturen. Ik kan nu MMS-en, maar het loopt niet echt vlekkeloos moet ik zeggen.

Soms wordt een bericht verstuurd, maar komt het niet aan. (Lekker duur berichtje). Soms duurt het versturen heeeel lang. Soms kan hij een bericht niet versturen.

Een ontvangen MMS-je van een Qtek 2020 laat hij wel een plaatje en tekst zien, maar geen geluid. Erg wazig dus allemaal dat MMS.

Oh ja, het gaat om het versturen van een MMS naar steeds dezelfde.

Gisteravond was het wel digitaal berichten bij mij :) Eerst een SMS van een collega. Vervolgens een MMS-je van een andere collega.

Krijg ik ook opeens een bericht dat ik een i-mail heb. Helaas kan ik dat berciht niet lezen op de V600. Of wel........?

Gewoon mailen (via welke provider dan ook) heb ik nog niet aan de praat gekregen, maar meestal haal ik dat dan weer op in combinatie met mijn iPAQ. Ik bel dan in via GPRS op mijn V600. Werkt prima.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

cdl schreef op 29 juni 2004 @ 22:45:
[...]

En ik ben weer terug bij af :( Ik steek de dongle in de USB en ik krijg weer een verbindingsfout :'( Ik heb alleen de computer opgestart, voor de rest niks gedaan.
Je vroeg eerder nog naar ervaringen met BT-dongles en een V600. Ik heb een SiteCom. Was geloof ik iets van 49 euri destijds bij Dixons (maand of wat geleden) werkt allemaal perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

doemaarwat schreef op 30 juni 2004 @ 08:13:
[...]

Je vroeg eerder nog naar ervaringen met BT-dongles en een V600. Ik heb een SiteCom. Was geloof ik iets van 49 euri destijds bij Dixons (maand of wat geleden) werkt allemaal perfect.
Ik zie dat ie nu €29,99 is ;) Ging alles bij jou in 1 keer goed? Of ben je nog problemen tegengekomen? Als ik zeker weet dat ie werkt met m'n V600 dan ga ik 'm vrijdag halen.

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Alles werkte in 1 keer perfect. Ook met de Sitecom van mijn collega.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.