Toon posts:

Het Motorola V600 topic (deel 2)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.947 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heeft er iemand trouwens een leuke oranje achtergrond voor de v600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

doemaarwat schreef op 30 juni 2004 @ 09:57:
Alles werkte in 1 keer perfect. Ook met de Sitecom van mijn collega.
Net ff contact met de Technische Afdeling van Motorola gehad. Die gozer was net bezig om een V600 te testen :)
Hier zijn e-mail:
Geachte,

Ja de CD-Rom installeert alle drivers en services voor bluetooth.
De V600 ondersteunt obex file transfer (voor het lezen van bestanden op de telefoon) en obex-push (voor het versturen van installatie files (jar) naar de telefoon).

Beide profielen worden zonder probleem door onze software ondersteunt.

Het instellen van de bluetooth verbinding is geen enkel probleem.
Zet bluetooth op de telefoon aan, en de telefoon op vindbaar.
Start 'my bluetooth places' op de PC en zoek naar devices in range.
De motorola wordt gevonden, rechtsklik deze en kies 'pair'
Geef een code op (bv 0000).
De motorola geeft aan dat de computer verbinding wilt maken, keur dit goed.
De motorola vraagt om de pincode, welke hetzelfde is als wat u op de PC heeft ingegeven
Telefoon en computer zijn gepaired.
Dubbelklik het telefoon icoon
De services op de motorola worden gevonden
dubbelklik 'obex file tranfer'
U ziet de aanwezige fotobestanden etc op de motorola. Dmv knippen en plakken kunt u deze naar de computer verplaatsen.
Wilt u installatie bestanden naar de telefoon versturen, selecteer dit bestand op de pc en kies 'kopieren', ga naar 'my bluetooth places', dubbelklik de telefoon en klik rechts op 'obex push', kies 'plakken'. Het bestand wordt nu naar de telefoon gestuurt.
Met vriendelijke groet,

Jeroen Swets
Technical Support
Sitecom Europe BV
Dat wordt dus binnenkort even een Sitecom Adapter aanschaffen.

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cdl schreef op 30 juni 2004 @ 14:27:
[...]

Net ff contact met de Technische Afdeling van Motorola gehad. Die gozer was net bezig om een V600 te testen :)
Hier zijn e-mail:

[...]

Dat wordt dus binnenkort even een Sitecom Adapter aanschaffen.
Nou ik hoop voor jouw dat het dan wel werkt, ik heb al maanden een mycom BT dongle, ja die goedkope, en die werkt zonder problemen.
Als ik zo je ander posts lees dan is er wellicht iets mis met je PC (USB poorten en drivers, compatibiliteit) of the dongle is defect. Zoals gezegd die van mij werkt al maanden zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 18:44:
[...]

Nou ik hoop voor jouw dat het dan wel werkt, ik heb al maanden een mycom BT dongle, ja die goedkope, en die werkt zonder problemen.
Als ik zo je ander posts lees dan is er wellicht iets mis met je PC (USB poorten en drivers, compatibiliteit) of the dongle is defect. Zoals gezegd die van mij werkt al maanden zonder problemen
Ik heb de dongle op 3 PC's uitgeprobeerd. USB-poort lijkt me het probleem niet. Het zou idd de dongle kunnen zijn of er is iets mis met m'n Motorola, alhoewel ik daar ook aan twijfel aangezien m'n vriendin dezelfde telefoon heeft en die pakt ie ook niet. Morgen eerst maar 's de dongle omruilen, dan zie ik wel of ik overstap op Sitecom.

Edit: Het begint erop te lijken dat het iets met m'n telefoon is. Gisterenavond heb ik de dongle nog een keer uitgeprobeerd. Heb niet de dongle opnieuw geinstalleerd of zo maar m'n telefoon ge-restart :/ Vaag, maar hij deed t gelijk. Ook nu op m'n werk doet ie het. Kan het zijn dat de Bluetooth-software/drivers op de telefoon instabiel zijn? Toch maar's even naar informeren.

[ Voor 21% gewijzigd door cdl op 01-07-2004 09:27 ]

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-10 23:58
Hmm, ik heb dit topic al een keer helemaal door gelezen maar zou echt niet weten waar het nou precies stond. Ik volg de standaard manier om via een USB Data kabel een spel op mijn v600 te zetten. Alles gaat goed alleen wanneer ik het spel start krijg ik een Applicatie Fout. Heb al een stuk of 6 verschillende spellen geprobeert, vanaf verschillende locaties gedownload, maar niets werkt. Taal verandert in Engels hielp ook niet. Mijn v600 is wel geflashed naar TRIPLETS_G_0B.09.2FR_A1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-10 06:10

Nik

Niet alle spellen werken met je phone, helaas. Ik heb er ook vaak last van, sommige spellen zijn namelijk niet geschreven voor de V600, en dan krijg je dat soort problemen. Jammer...

Probeer anders eens via de bekende fileshare servers spellen te downloaden. Daar heb je er 100den, speciaal geselecteerd voor de V600 :) (gewoon zoeken in bestanden naar "V600" eventueel met de toevoeging "games" of "java".

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postov schreef op 01 juli 2004 @ 12:36:
Hmm, ik heb dit topic al een keer helemaal door gelezen maar zou echt niet weten waar het nou precies stond. Ik volg de standaard manier om via een USB Data kabel een spel op mijn v600 te zetten. Alles gaat goed alleen wanneer ik het spel start krijg ik een Applicatie Fout. Heb al een stuk of 6 verschillende spellen geprobeert, vanaf verschillende locaties gedownload, maar niets werkt. Taal verandert in Engels hielp ook niet. Mijn v600 is wel geflashed naar TRIPLETS_G_0B.09.2FR_A1.
Om welke spellen gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-10 23:58
Bejeweld, Fifa2004, Air-Glide. Kweet niet eens welke allemaal, in ieder geval nog niet 1 werkend. Iemand hier die kan zeggen welke het in principe zou moeten doen?

Na installatie staat er ook altijd: Toepassing geinstalleerd, maar functionaliteit beperkt. Of iets in die richting.

edit: omg, 3d darts werkt :p

[ Voor 32% gewijzigd door MailMan op 01-07-2004 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postov schreef op 01 juli 2004 @ 14:43:
Bejeweld, Fifa2004, Air-Glide. Kweet niet eens welke allemaal, in ieder geval nog niet 1 werkend. Iemand hier die kan zeggen welke het in principe zou moeten doen?

Na installatie staat er ook altijd: Toepassing geinstalleerd, maar functionaliteit beperkt. Of iets in die richting.

edit: omg, 3d darts werkt :p
De melding 'toepassing geinstalleerd..etc' geeft hij naar mijn idee altijd, maar heeft geen invloed op het spel. Van Bejeweled heb ik gehoord dat je je taal op Engels moet zetten, maar volgens mij gaf je eerder aan dat dit bij jou niet werkte. Ik neem aan dat je het van 'de site' heb afgehaald. Fifa2004 zou wel moeten werken. Ik heb hem zelf wel eens gehad. Ik zal alle drie de spellen vanavond of morgenochtend even installeren en dan laat ik je hier weten of ze het bij mij wel doen.
Welke firmware en flash heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

Ik heb sinds gisteren Block Breaker Deluxe op m'n v600 staan. Beetje Arkanoid-achtig spel, maar erg cool spel. Aanrader!

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat een interessante nieuwtje (voor de ik-wil-van-alles-het-nieuwste-hebben-mensen onder jullie) op mijn site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

Het wordt trouwens weer tijd voor deel 3. Zijn er gegadigden voor de openingspost?

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cdl schreef op 02 juli 2004 @ 15:09:
Het wordt trouwens weer tijd voor deel 3. Zijn er gegadigden voor de openingspost?
hahah wie DURFT kan je beter zeggen, de GoT-ers en mods zijn hier ZO STRENG, ik zou het NOOOOIT durven!!! Respek voor degene die het doet! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 15:24:
[...]

hahah wie DURFT kan je beter zeggen, de GoT-ers en mods zijn hier ZO STRENG, ik zou het NOOOOIT durven!!! Respek voor degene die het doet! _/-\o_
Zijn er ergens regels mbt de openingspost? Anders wil ik me er wel aan wagen?

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg het niet voor mekaar die spellen erop zetten akn iemand me uitleggen wat je precies allemaal moet doen vanaf de instalatie van die usbkabel want dat lukt ook helemaal niet. HELP PLEASE!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-10 22:00

Nanax

Ik ben sjaak niet

HIER meer uitleg voor je ;)

nou zo spannend is een startpost nou ook weer niet... als niemand het doet wil ik het wel doen, ik heb dan wel geen echte v600 maar wel een groot deel van de v525 starpost geschreven en een v525 met alle v600 functies :)

roept u maar oke en ik maak er een ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Nanax op 02-07-2004 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nanax schreef op 02 juli 2004 @ 23:22:
HIER meer uitleg voor je ;)

nou zo spannend is een startpost nou ook weer niet... als niemand het doet wil ik het wel doen, ik heb dan wel geen echte v600 maar wel een groot deel van de v525 starpost geschreven en een v525 met alle v600 functies :)

roept u maar oke en ik maak er een ;)
Van mij mag je Nanax, voordat de komende 10 posts gaan over wie/wat/waar van afsplitsen van dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-10 22:00

Nanax

Ik ben sjaak niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-10 07:18