Toon posts:

Het Motorola V600 topic (deel 2)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.947 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Het grote topic over de Motorola V600 - Deel 2

Afbeeldingslocatie: http://www.alkeninternet.nl/~jberkenbosch/got/V600.jpg"Leef je uit. Van werk tot vrije tijd, de V600 schittert met stijl. Bekijk videoclips in kleur en met geluid om te genieten van nieuwsbeelden, sportfragmenten en nog veel meer. Vergeet de draden met Bluetooth® en bel over de hele wereld met Quadband. Luister naar het heldere, pure geluid van MP3-beltonen en blijf op de hoogte van wie er belt - kleurige intelligente verlichting schijnt op de cover van je mobiel."

Specificaties
Algemeen:
Netwerk: GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
Afmetingen: 87.5 x 47 x 22.5 mm
Gewicht: 116 g
Design: Clamshell
Antenne: Extern
Schermkleuren: 65000
Schermresolutie: 176 x 220 px
Navigatie: 4-Way Keypad
Telefoonboek capaciteit: 1000 nummers
Geheugen: 5 MB
Accu: 700 mAh Li-Ion
Gesprekstijd: 7.50 uur
Standby-tijd: 230 uur

Features:
Camera: Ja (resolutie 640x480)
FM Radio: Optioneel
Luidspreker: Ja
MP3 Speler: Optioneel

Messaging:
EMS: Ja
MMS: Ja
SMS: Ja

Multimedia:
Achtergronden: 176 x 220 px
Games: J2ME
Ringtones: WAV / MP3 / 24 chord
Screensavers: Ja
Streaming Multimedia: Ja
Themes: ?

Applicaties:
Alarm: Ja
Rekenmachine: Ja
Kalender: 500 afspraken
Email: POP3 / IMAP4 / SMTP
Mobile Chat: Ja
Tekstinvoer: iTAP
Takenlijst: Ja
Stemopdrachten: 20 namen
WAP: 2.0

Communicatie:
Bluetooth: Ja
Datakabel: Optioneel
GPRS: Ja
HSCSD: Nee
Infrarood poort: Nee
PC Synchronisatie: Nee

Foto's

Afbeeldingslocatie: http://www.alkeninternet.nl/~jberkenbosch/got/V600-collage.jpgDe Motorola V600 is een heel mooi toestel, met een nette afwerking. Het is een echte "fashion"-telefoon, dus qua design valt er niet te klagen over dit mobieltje. Hieronder zie je wat pics waarop je duidelijk kunt zien dat het een mooi toestel is. Wil je echt een gedetailleerde, grote foto van de voorkant van dit toestel? Kijk dan hier (1,01 MB)!
Afbeeldingslocatie: http://www.alkeninternet.nl/~jberkenbosch/got/V600-back-tn.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.alkeninternet.nl/~jberkenbosch/got/V600-front-tn.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.alkeninternet.nl/~jberkenbosch/got/V600-back2-tn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alkeninternet.nl/~jberkenbosch/got/V600-front2-tn.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.alkeninternet.nl/~jberkenbosch/got/V600-inside-tn.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.alkeninternet.nl/~jberkenbosch/got/V600-side-tn.jpg

Frequently Asked Questions

:? Wat zijn precies de instellingen voor mms/gprs/wab van Vodafone?
WAP
menu>webtoegang>web profielen>nieuw profiel maken
Naam: moet je zelf maar wat bedenken
startpagina: http://live.vodafone.com
service type 1: wap
gateway ip: 192.168.251.150
port 1: 9201
domain 1: nix
dns 1: 000.000.000.000
csd no 1: nix
gebruikersnaam: vodafone
wachtwoord: vodafone
snelheid: 9600
lij type 1: modem
gprs apn: live.vodafone.com
gebruikersnaam: vodafone
wachtwoord: vodafone

mms
menu>berichten>menutoest>setup berichten>setup mms berichten
bij server info "kies" dan menu toest, dan nieuw of bewerken (Als je dr al een hebt)
service naam: mms
server url: http://mmsc.mms.vodafone.nl
web profiel naam: het profiel dat je bij het WAP profiel gemaakt hebt.
Links
Links:
Officiële links
De V600 op de Motorola.nl site
Handleiding (Nederlandstalig)
Accessoires
Accesoires voor je V600
Games, achtergronden en meer
Véél Java-games
Gratis ringtones, achtergronden enz.
Overig
Vragen, opmerkingen, klachten over deze openingspost kun je via mail bij mij melden. Mijn mailadres staat in m'n profiel. Heb je aanvullingen, tips, vragen, dan kun je die ook via mail laten weten :)
Ik zal proberen deze post up-to-date te houden, en ook nog uit te breiden zodat er niet om de 20 posts dezelfde vragen staan :P
Deze openingspost is gebaseerd op de openingspost van het SonyEricsson P900 topic, gemaakt door Flint.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 20:23 . Reden: Bugs :( :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-10 22:30
Motorola Blauw :D
Mooie startpost.

Edit: Een Inhoudsopgave kun je denk ik niet maken (met links) aangezien je dan gebruik maakt van HTML.

[ Voor 61% gewijzigd door Flint op 12-03-2004 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Flint schreef op 12 maart 2004 @ 15:31:
Motorola Blauw :D
Mooie startpost.

Edit: Een Inhoudsopgave kun je denk ik niet maken (met links) aangezien je dan gebruik maakt van HTML.
Ja, inderdaad.. Ik had ergens in de search gevonden dat je met [ anchor=top] bijv. wel anchors kon maken, maar daar kun je dan niet naar linken. Zal het er zometeen weer uitslopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Oooooh! :o

Heeft iemand het spelletje bejeweled al werkend op zn v600 zitten? Elke keer als ik het spel naar mn foon zend installeerd ie gewoon, maar zodra ik het spel opstart krijg ik een app error. Men zegt dat je het .jad bestand moet sturen, maar dat kan niet met BT. :(

Je kan wel het .jar bestand uitpakken en dan iets veranderen in de configuratie bestanden ofzo, maar hoe pak je die betstanden weer in tot een .jar bestand?

Edit: En nog even een klein vraagje: Zou een telecom winkel moeilijk doen als ik vraag of ze mijn v600 willen laten flashen met de nieuwste firm- en flexware versies? De BC bijvoorbeeld? :)

[ Voor 115% gewijzigd door Cache op 12-03-2004 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:47

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Blijft een grappig toestelletje, maar lijkt me wel vrij fors :( (Zoals alle nieuwe volledig functionele toestellen :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 13:18
weet iemand hoe je met deze tel. je je vodafone email kunt installeren? ik ken namelijk de waardes hiervan niet. apn, ip, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 12 maart 2004 @ 16:04:
weet iemand hoe je met deze tel. je je vodafone email kunt installeren? ik ken namelijk de waardes hiervan niet. apn, ip, etc.
Zie https://secure.mouse2mobile.com/clients/hellomoto/ volgens mij moet je daar wel wat kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-10 20:32
Over de chromen face plates, als motorola de telefoon nog niet OFFICIEEL heeft uitgegeven in nederland zal het denk ik moeilijk worden om een onbewerkte face plates te komen...

de vraag is ook van wat voor materiaal zijn de faceplates want volgens mij kun je plastic niet verchromen, en in dat geval kun je dus het beste kiezen om het zelf te doen... primer voor plastic gebruiken chroomlak kopen en aflakken... 8)
zoals hier dus: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/501614/

Maar zoals gezegd als iemand meer weet over plastic verchromen (misschien effe zoeken in het casemodding forum) let him speak now!

[ Voor 8% gewijzigd door 911GT2 op 12-03-2004 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
@ mokwai ;) ( naam van je plaajte) ik heb het daar ook geprobeert maar het zijn dan bij email instellingen fout dan kan ik alleen isp van t-mobile aanklikken. verdernog krijg ik geen sms als ik dat aanklik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-08 11:14
geweldig, het 2e deel alweer van het v600 topic :D mooie openingspost btw, nice gedaan...

[miereneukmodus]
Gewicht: 95 g
het gewocht klopt alleen niet in de openingspost. ik weet het exacte gewicht ook niet maar volgens mij is dat rond de 120gram. iig niet 95
[/miereneukmodus]

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via het V500/525 topic gevonden hoe je een jar game via object push naar de telefoon kunt sturen. Werkt allemaal perfect, maar nu komt het.... hoe kan ik een geinstalleerde game weer verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
hhahaah , leuke vraag heb je , net je nieuwe mot. v600 gekregen zeker ? :P
nou als je bij multimedia --- games bent waar je ze aan kunt klikken , dan moet je er 1 selecteren en op het subknopje drukken waar je een submenu opent , subknopje is het knopje middenbovenaan. dan staat er een optie wissen bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 12 maart 2004 @ 16:49:
hhahaah , leuke vraag heb je , net je nieuwe mot. v600 gekregen zeker ? :P
nou als je bij multimedia --- games bent waar je ze aan kunt klikken , dan moet je er 1 selecteren en op het subknopje drukken waar je een submenu opent , subknopje is het knopje middenbovenaan. dan staat er een optie wissen bij :)
IDD nu zijn ze weer weg, de game draaide n.l. niet. Er werd geen gebruik gemaakt van het volledige scherm :'( . Zou dit te maken kunnen hebben dat ik een V525 game gedowned heb? of gaat er iets anders fout.

Na het installeren op de telefoon kwam n.l. de melding dat de geinstalleerde game niet volledig gebruikt kon worden of zoiets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dagobert schreef op 12 maart 2004 @ 16:43:
geweldig, het 2e deel alweer van het v600 topic :D mooie openingspost btw, nice gedaan...

[miereneukmodus]

[...]

het gewocht klopt alleen niet in de openingspost. ik weet het exacte gewicht ook niet maar volgens mij is dat rond de 120gram. iig niet 95
[/miereneukmodus]
Fixed. Volgens de Moto-site 116 gram. Ik had dit van een andere site gecopy/paste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
kan niemand mij een duidelijk antwoord geven hoe ik al die onnodige crap van me toestel kan halen ? zoals die filmpjes en overbodig bel tonen. en als dat iets te maken heeft met het veranderen van de flex versie, kan iemand dan ff uitleggen hoe en of dat ook kan met bluetooth of dat het alleen kan met een datakabel. er wordt hier ook wel eens gesproken over het upgraden van branders ( bv een 32x naar een 40x software matig modden, duz kom nou niet zeuren dat het niet mag bij mobs etc )

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
Afbeeldingslocatie: http://www.gametnet.com/images/crack.gif
mensen hier last van }) ?

er zijn namelijk veel mensen die er heel voorzichtig mee om gaan maar cracks hebben , bijv. op howardforum.com

[ Voor 45% gewijzigd door k5052 op 12-03-2004 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
Als je er normaal mee omgaat moet dit volgens mij geen probleem zijn... :O

Als je kijkt hoe lang motorola al flip modellen maakt denk ik niet dat ze daar de vingers nog aan zullen branden... (ik zeg niet dat het niet voorkomt, maar niet meer dan met andere merken, en niet meer dan het percentage niet flipmodellen wat beschadigd...)

[ Voor 33% gewijzigd door 911GT2 op 12-03-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik zou em vanavond gaan halen.. Maar ik twijfel nu toch echt héél sterk tussen deze en de Nokia 6600, die ook gewoon supergaaf is. Dilemma, dilemma.... Vanavond rond 21.00 zal ik wel laten weten wat het is geworden. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 17:45:
Hmm, ik zou em vanavond gaan halen.. Maar ik twijfel nu toch echt héél sterk tussen deze en de Nokia 6600, die ook gewoon supergaaf is. Dilemma, dilemma.... Vanavond rond 21.00 zal ik wel laten weten wat het is geworden. :7
als je twijfelt, ben je de v600 niet waard :P

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Dagobert schreef op 12 maart 2004 @ 17:06:
kan niemand mij een duidelijk antwoord geven hoe ik al die onnodige crap van me toestel kan halen ? zoals die filmpjes en overbodig bel tonen. en als dat iets te maken heeft met het veranderen van de flex versie, kan iemand dan ff uitleggen hoe en of dat ook kan met bluetooth of dat het alleen kan met een datakabel. er wordt hier ook wel eens gesproken over het upgraden van branders ( bv een 32x naar een 40x software matig modden, duz kom nou niet zeuren dat het niet mag bij mobs etc )
Dan moet je p2kman gebruiken (te verkrijgen van www.motclub.com) of je kan het bekende 0-byte trucje toepassen:

Je maakt dan bestanden met dezelfde extensie en naam als het bestand dat je wilt verwijderen van je foon. Als je bijvoorbeeld een wallpaper wilt verwijderen, maar die gelockt is, dan moet je een leeg (0 byte) .jpg bestand verplaatsen naar de root directory van je telefoon, dus gewoon de map waar je in begint. Je vervangt dan het echte bestand door dit bestand. Het blijkt dan corrupt te zijn en dan kun je het verwijderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Helaas verkoopt Motorola zelf niet blanke faceplates; ik had ze gisteren daarover een mailtje gestuurd en dit is hun antwoord:
Geachte

Graag willen wij u bedanken voor Uw E-mail betreffende Uw Motorola product.

Helaas zijn er voor dit toestel geen blanke covers te verkrijgen. Enkel de
kleuren die verkrijgbaar zijn bij uw locale handelaar.

We vertrouwen erop U hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht U nog
verdere vragen hebben, aarzelt U dan niet om contact op te nemen met onze
klantendienst (0800 0222743).

Met vriendelijke groet,
Arja
Motorola klantendienst Benelux
Dan maar zelf een paar malletjes maken...of niet TripleM?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
911GT2 schreef op 12 maart 2004 @ 16:32:
Over de chromen face plates, als motorola de telefoon nog niet OFFICIEEL heeft uitgegeven in nederland zal het denk ik moeilijk worden om een onbewerkte face plates te komen...
[..]
Maar zoals gezegd als iemand meer weet over plastic verchromen (misschien effe zoeken in het casemodding forum) let him speak now!
Ze zijn niet van plastic, ik denk gewoon van aluminium. Ik denk niet dat er onbewerkte faceplates zijn, misschien zijn de zilverkleurige (ongekleurde?) faceplates wel gewoon te verchromen?

Ik zal eens een foto maken en sturen naar dat bedrijf dat verchroomt, misschien dat zij er wat zinnigs over kunnen zeggen zonder het ding in hun handen te hoeven hebben.

Ik denk namelijk ook niet dat zandstralen te doen is. Er zit volgens mij geen laklaag op de covers (althans niet op de originele) dus wie weet zijn ze wel gewoon zo te verchromen.
Motorola_V600 schreef op 12 maart 2004 @ 18:47:
Helaas verkoopt Motorola zelf niet blanke faceplates; ik had ze gisteren daarover een mailtje gestuurd en dit is hun antwoord:
[...]
Dan maar zelf een paar malletjes maken...of niet TripleM?! :P
Grappig ventje ben jij :D

Nee serieus, denk dat het dan wel erg duur wordt. Het idee is leuk en als je iemand weet die het goedkoop kan hou ik me aanbevolen, maar tot die tijd.. :P
911GT2 schreef op 12 maart 2004 @ 17:13:
Als je kijkt hoe lang motorola al flip modellen maakt denk ik niet dat ze daar de vingers nog aan zullen branden... (ik zeg niet dat het niet voorkomt, maar niet meer dan met andere merken, en niet meer dan het percentage niet flipmodellen wat beschadigd...)
Dat Motorola al heel lang clamshell modellen maakt, wil niks zeggen. Als het inderdaad zo is dat die dingen snel scheuren, dan is het geen constructiefout maar een ontwerpfout. Als ik goed kijk en even doordenk kan ik me inderdaad voorstellen dat er een zwak punt zit op die plek. Ik hoop dat die van mij het houdt en zo niet dan gaat ie terug naar Motorola :)

[ Voor 20% gewijzigd door TripleM op 12-03-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
TripleM schreef op 12 maart 2004 @ 18:58:

[...]
Grappig ventje ben jij :D
:+ ik zal nog ff rondkijken...
}:O
_/-\o_ CHROOM _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 12 maart 2004 @ 17:10:
[afbeelding]

er zijn namelijk veel mensen die er heel voorzichtig mee om gaan maar cracks hebben , bijv. op howardforum.com
Mijn vriendin heeft er eentje (wordt langzamer groter) plus een niet meer werkende camera (zie vorige thread).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezand
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-01 11:34
Dat werkt zeeeeer goed. Alleen bij internet en email kan je de V600 nog niet ingeven. Zal nog wel komen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
@TripleM:
Zelf verchromen?

Kleine voorwerpen (bv bouten en moeren en Motorola V600 Faceplates) kun je zelf verchromen. Je hebt er een glazen pot, azijn, een blokje zuiver chroom en een spanningsbron voor nodig. De spanningsbron moet 12 tot 20 volt gelijkstroom leveren. Je kunt daarvoor dus ook een (auto-) accu gebruiken.

Ga als volgt te werk:

*Maak het te verchromen werkstuk volledig schoon en vetvrij.
*Vul de pot met azijn.
*Verbind de min-pool van de stroombron met het te verchromen werkstuk.
*Verbind de plus-pool van de stroombron met het blokje chroom.
*Dompel beiden onder in de azijn.
*Zorg ervoor dat je werkstuk volkomen vrij hangt in de azijn.
*Schakel de stroom in.
*Als alles goed is zie je wat belletjes verschijnen en wordt je werkstuk dof/blauw.
*Het verchromen zal enkele uren duren. Bij een hogere spanning gaat het iets sneller.

Na het verchromen zit er een wat ruwe doffe laag op het werkstuk. Met fijn schuurpapier kun je dat opschuren. Voor een hoogglans zul je het moeten polijsten.
Bij het op deze wijze verchromen worden de chroom-moleculen door de stroom van het blokje naar het te verchromen werkstuk getransporteerd. In plaats van een blokje zuiver chroom kun je ook een oud verchroomd voorwerp gebruiken. Als dat groter is dan het te verchromen voorwerp heb je voldoende chroom om dit proces te laten werken.

Denk er aan dat het te verchromen oppervlak echt helemaal schoon moet zijn en vrij in de azijn moet hangen. Op elke plek waar nog vuil zit zal de chroom niet hechten. De hoogglans ontstaat niet automatisch. Daarvoor zal er nog driftig gepolijst moeten worden. In het echt worden te verchromen werkstukken eerst verkoperd. Dat gaat op dezelfde wijze. Uiteraard heb je dan een blok zuiver koper nodig.
:D kunnen we het ook zelf wel!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Motorola_V600 schreef op 12 maart 2004 @ 20:11:
@TripleM:
:D kunnen we het ook zelf wel!! :P
Hmm, als ik even ga redeneren zal het met kant en klare kunnen omdat er geen gladde laklaag op zit. Het aluminium is wel gekleurd (althans, ik ga ervan uit dat dat bij rode en blauwe faceplates wel zo is).

Hmm, zouden we aan 100 setjes kunnen komen? Da's wel veel he. Tien moet nog wel te doen zijn. Hmm, dan gaan we es op zoek naar Motorola V600 frontjes!
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 19:12:
Mijn vriendin heeft er eentje (wordt langzamer groter) plus een niet meer werkende camera (zie vorige thread).
Is het dan niet geen idee om, net zoals bij autoruiten, een gaatje te boren op het punt waar de barst (nu) ophoudt? Om te voorkomen dat het verder scheurt? Of zou dat niet werken?

[ Voor 28% gewijzigd door TripleM op 12-03-2004 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
KrewCial11 schreef op 12 maart 2004 @ 18:15:
[...]

Dan moet je p2kman gebruiken (te verkrijgen van www.motclub.com) of je kan het bekende 0-byte trucje toepassen:

Je maakt dan bestanden met dezelfde extensie en naam als het bestand dat je wilt verwijderen van je foon. Als je bijvoorbeeld een wallpaper wilt verwijderen, maar die gelockt is, dan moet je een leeg (0 byte) .jpg bestand verplaatsen naar de root directory van je telefoon, dus gewoon de map waar je in begint. Je vervangt dan het echte bestand door dit bestand. Het blijkt dan corrupt te zijn en dan kun je het verwijderen. :)
_/-\o_ tnx daar heb ik wat aan, ga meteen beginnen met proberen

/edit
kan dit ook via bluetooth ? i.c.m. p2kman dan bedoel ik

[ Voor 6% gewijzigd door Dagobert op 12-03-2004 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe download ik in godsnaam java games naar me telefoon?
heb met me bluetooth dongel al verscheide ringtones en plaatjes gestuurd. maar games heb ik geen flauw idee hoe dat gaat. en gaat dit wel via de dongel of kan dit alleen met de browser via een website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
@ johanc
Hoe download ik in godsnaam java games naar me telefoon?
Ff zoeken kan ook geen kwaad...KrewCial11 in "Motorola V600"

stond in het vorige V600 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Dagobert schreef op 12 maart 2004 @ 21:43:
[...]

_/-\o_ tnx daar heb ik wat aan, ga meteen beginnen met proberen

/edit
kan dit ook via bluetooth ? i.c.m. p2kman dan bedoel ik
p2kman met bluetooth... dat weet ik zo niet, ik denk het niet en hoop van wel natuurlijk. Zelf heb geen kabeltje wel bluetooth, maar heb het nog niet geprobeerd ivm garantie enzo, omdat ik mn foon uit duitsland heb ben ik toch wat voorzichtiger. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankvanhoesel schreef op 12 maart 2004 @ 21:53:
@ johanc
[...]

Ff zoeken kan ook geen kwaad...KrewCial11 in "Motorola V600"

stond in het vorige V600 topic.
Wanneer ik een .jar bestand naar obex file transfer sleep krijg ik inderdaad op mijn v600 inderdaad de vraag of ik het bestand wil accepteren, dan klik ik op sta toe, geeft me pc de melding service does not support this operation
Ook bij object push krijg ik deze melding

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
KrewCial11 schreef op 12 maart 2004 @ 21:58:
[...]

p2kman met bluetooth... dat weet ik zo niet, ik denk het niet en hoop van wel natuurlijk. Zelf heb geen kabeltje wel bluetooth, maar heb het nog niet geprobeerd ivm garantie enzo, omdat ik mn foon uit duitsland heb ben ik toch wat voorzichtiger. ;)
heej, ik krijg een fout als ik dat progje opstart, en mijn spaans is een beetje roestig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 22:10:
[...]

Wanneer ik een .jar bestand naar obex file transfer sleep krijg ik inderdaad op mijn v600 inderdaad de vraag of ik het bestand wil accepteren, dan klik ik op sta toe, geeft me pc de melding service does not support this operation
Ook bij object push krijg ik deze melding
Hm... misschien opnieuw laten paren en dan weer proberen? Heb je ook dat refreshen van de root directory gedaan, wat ik zei? Ik denk dat het daar aan ligt. Of ben je misschien... héél misschien, vergeten bluetooth aan te zetten op je foon? :P
Dagobert schreef op 12 maart 2004 @ 22:15:
[...]

heej, ik krijg een fout als ik dat progje opstart, en mijn spaans is een beetje roestig...
Sorry, daar heb ik helaas geen oplossing voor. ;)
Of misschien toch... babelfish? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleM schreef op 12 maart 2004 @ 21:02:
[...]
Is het dan niet geen idee om, net zoals bij autoruiten, een gaatje te boren op het punt waar de barst (nu) ophoudt? Om te voorkomen dat het verder scheurt? Of zou dat niet werken?
Zou niet helpen, barst is in het plastic dus je ziet het wel, maar je kan er als het ware niet bijkomen. Gaatje zou het alleen erger maken (lelijker).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
EFFE OPLETTEN ALLE V600 BEZITTERS. :o

Wie heeft de oude V600 versie. Ik had deze vorige week woensdagochtend (de eerste hier met de V600 :P ) gekocht bij Belcompany. Nou zijn er verschillende berichten verschenen met daarin het verschil tussen de oude hardware versie en de nieuwe.

De nieuwe versie heeft eerst heel kort een grijs scherm, vervolgens heel kort een groen scherm en dan het moto logo in geel en rood.

Ik heb een belangrijke tip voor de mensen met een oude versie.
RUILEN DIE HANDEL.

Ik heb het vandaag gedaan en ik heb een aantal opvallende voordelen opgemerkt. Het klepje gaat soepeler open en dicht. Het gebruik van de toetsen is soepeler. En door het menu bladeren gaat sneller. En als laatste had ik echt het gevoel dat de nieuwe versie wat lichter is in gewicht. Maar over dat laatste kan ik me vergissen 8)7.

Maar geloof me de nieuwe versie heeft echt overtuigende voordelen. Kan nog iemand die het toestel heeft geruild dit bevestigen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Diamond AT schreef op 13 maart 2004 @ 00:16:
EFFE OPLETTEN ALLE V600 BEZITTERS. :o

Wie heeft de oude V600 versie. Ik had deze vorige week woensdagochtend (de eerste hier met de V600 :P ) gekocht bij Belcompany. Nou zijn er verschillende berichten verschenen met daarin het verschil tussen de oude hardware versie en de nieuwe.

De nieuwe versie heeft eerst heel kort een grijs scherm, vervolgens heel kort een groen scherm en dan het moto logo in geel en rood.

Ik heb een belangrijke tip voor de mensen met een oude versie.
RUILEN DIE HANDEL.

Ik heb het vandaag gedaan en ik heb een aantal opvallende voordelen opgemerkt. Het klepje gaat soepeler open en dicht. Het gebruik van de toetsen is soepeler. En door het menu bladeren gaat sneller. En als laatste had ik echt het gevoel dat de nieuwe versie wat lichter is in gewicht. Maar over dat laatste kan ik me vergissen 8)7.

Maar geloof me de nieuwe versie heeft echt overtuigende voordelen. Kan nog iemand die het toestel heeft geruild dit bevestigen. ;)
Heb mijn toestel al bijna een maand en heb ook het nieuwe schermpje. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Cache op 13-03-2004 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey Diamond AT, nu maak je me wel weer in de war of ik het nieuwe schermpje heb :P
lig ik 's nachts weer nachten wakker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heya
Ik wilde vragen of iemand hier wat links heeft naar sites waar je gratis games kunt downloaden voor je V600.
Alvast bedankt! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op advies van de vorige thread mijn 'gele bloem' ingeruild voor een groene en nu blijk ik dus mijn 'nieuwe' scherm te hebben ingeruild voor een 'oude'? Hier baal ik dus echt van...
Ik had echt het idee dat die met de groene bloem beter leek, maar misschien werd ik ook wel misleid omdat ik dacht dat dat de nieuwe was.

Nu kwam ik er ook nog achter, dezelfde avond na omruilen, dat er een kleine beschadiging op de voorkant (zwarte doorzichtige plastig, op de ronding) zit. Ze hebben al een nieuwe voor mij besteld bij de BelCompany, na er over te hebben gebeld, alleen ik ben bang dat als ze het krasje (tis trouwens echt een klein splintertje dat eruit is, het ziet er van boven wit uit) zien ze me uitlachen. Hij is maar iets meer dan 1mm groot, maar goed, het is wel mijn enige kans om toch nog een nieuwe te kunnen bemachtigen. Wat vinden jullie hiervan?

Kan iemand nu voor 100% bevestigen dat die met de gele bloem (volgens mij ook grijs scherm bij opstarten) de nieuwe is en de die met de groene bloem de oude?

Ik vind die met de groene bloem trouwens ook al erg strak...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 12:19:
Heya
Ik wilde vragen of iemand hier wat links heeft naar sites waar je gratis games kunt downloaden voor je V600.
Alvast bedankt! O-)
Bij het Motorola V500/V525 topic staan er vele....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 12:30:
Ik heb op advies van de vorige thread mijn 'gele bloem' ingeruild voor een groene en nu blijk ik dus mijn 'nieuwe' scherm te hebben ingeruild voor een 'oude'? Hier baal ik dus echt van...
Ik had echt het idee dat die met de groene bloem beter leek, maar misschien werd ik ook wel misleid omdat ik dacht dat dat de nieuwe was.

Nu kwam ik er ook nog achter, dezelfde avond na omruilen, dat er een kleine beschadiging op de voorkant (zwarte doorzichtige plastig, op de ronding) zit. Ze hebben al een nieuwe voor mij besteld bij de BelCompany, na er over te hebben gebeld, alleen ik ben bang dat als ze het krasje (tis trouwens echt een klein splintertje dat eruit is, het ziet er van boven wit uit) zien ze me uitlachen. Hij is maar iets meer dan 1mm groot, maar goed, het is wel mijn enige kans om toch nog een nieuwe te kunnen bemachtigen. Wat vinden jullie hiervan?

Kan iemand nu voor 100% bevestigen dat die met de gele bloem (volgens mij ook grijs scherm bij opstarten) de nieuwe is en de die met de groene bloem de oude?

Ik vind die met de groene bloem trouwens ook al erg strak...
Het scherm dat eerst (donker)groen wordt bij het opstarten is het nieuwe scherm, als ie eerst grijs wordt heb je het oude scherm.

EDIT: Nieuwe scherm = gele bloem = (donker)groen opstart scherm
Oude scherm = groene bloem = grijs opstart scherm (of iig geen groen ;) )

[ Voor 10% gewijzigd door Cache op 13-03-2004 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial11 schreef op 13 maart 2004 @ 12:45:
[...]

Het scherm dat eerst (donker)groen wordt bij het opstarten is het nieuwe scherm, als ie eerst grijs wordt heb je het oude scherm.

EDIT: Nieuwe scherm = gele bloem = (donker)groen opstart scherm
Oude scherm = groene bloem = grijs opstart scherm (of iig geen groen ;) )
Check, nieuwe scherm heb ik ook. Wel erg donkergroen hoor. Niet echt duidelijk groen, maar de bloem is wel echt geel. Supermooi schermpje btw. Volgens mij heeft iedereen die hem besteld heeft bij GSM.nl wat ik kon volgen in de thread een nieuw scherm.

Nog een tip om cracks te voorkomen. Heb hem eventjes haarfijn onderzocht en het zwarte bovenkantje komt bij openen tegen de onderkant aan. Je moet er dus goed opletten dat hier geen vuil tussenkomt. Vooral zand is desastreus. Het "zwarte" materiaal is hier nogal gevoelig voor. Vuil werkt hier net als een breekijzer, omdat er een veer in de klep zit. Kijk uit met vuil !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 13:36:
[...]

Check, nieuwe scherm heb ik ook. Wel erg donkergroen hoor. Niet echt duidelijk groen, maar de bloem is wel echt geel. Supermooi schermpje btw. Volgens mij heeft iedereen die hem besteld heeft bij GSM.nl wat ik kon volgen in de thread een nieuw scherm.

Nog een tip om cracks te voorkomen. Heb hem eventjes haarfijn onderzocht en het zwarte bovenkantje komt bij openen tegen de onderkant aan. Je moet er dus goed opletten dat hier geen vuil tussenkomt. Vooral zand is desastreus. Het "zwarte" materiaal is hier nogal gevoelig voor. Vuil werkt hier net als een breekijzer, omdat er een veer in de klep zit. Kijk uit met vuil !!!
Ik zie duidelijk nog wat ruimte tussen het plastic en de foon als je hem openklapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial11 schreef op 13 maart 2004 @ 13:52:
[...]

Ik zie duidelijk nog wat ruimte tussen het plastic en de foon als je hem openklapt.
Logisch, anders kun je hem niet openklappen, maar als hij niet verder kan, leunt hij met het zwarte gedeelte op de achterkant. Daar moet je niets tussenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 14:01:
[...]

Logisch, anders kun je hem niet openklappen, maar als hij niet verder kan, leunt hij met het zwarte gedeelte op de achterkant. Daar moet je niets tussenkrijgen.
Oh, zeg dat dan. :P
Dan heb ik je verkeerd begrepen, maar zoals ik ook al zei:
Als je belt druk je de foon te hard tegen je oor waardoor er een te hoge druk komt te staan op het plastic. Hierdoor komt er denk ik een barst in. Toch zouden ze hier tegen moeten kunnen, maar ja... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial11 schreef op 13 maart 2004 @ 14:48:
[...]

Oh, zeg dat dan. :P
Dan heb ik je verkeerd begrepen, maar zoals ik ook al zei:
Als je belt druk je de foon te hard tegen je oor waardoor er een te hoge druk komt te staan op het plastic. Hierdoor komt er denk ik een barst in. Toch zouden ze hier tegen moeten kunnen, maar ja... :(
Psies, dat zou ook moeten kunnen, dan wordt de druk verdeeld en is er geen probleem, maar als er een zandkorrel of e.d. tussenzit... dan ben je de sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier in welk formaat ik de filmpjes moet zetten?

dus niet met zo`n antwoord als " in .mp4" maar ik bedoel welke codec...Microsoft Mpeg4 v2 werk iig niet...welke wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Ik heb nog es goed zitten kijken en ik heb geen flauw idee welk schermpje ik heb, ik weet wel dat ie er erg goed uitziet dus t zal wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
nou je moet ze met quicktime converten, gewoon een avi die je kan afspelen en dan overzetten , alleen weet ik niet met welke optie , misshcien was het quicktime pro , maar het is zeker te doen met quicktime
zie howardforum.com voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]kenny89 schreef op 13 maart 2004 @ 18:48:
nou je moet ze met quicktime converten, gewoon een avi die je kan afspelen blabla............................

dit is beetje vaag hè... een avi is enkel een extentie van een filmpje (audi-video-interleave) Dit kan in 100en verschillende bestandsformaten/codecs zijn.... als je de betreffende codec heb kun je ze idd "gewoon" afspelen...op je pc....maar als je het over mpeg4 hebt heb je het nog over tientallen codecs (divx, xvid, msmpeg4v1,v2 enz) dus dat is nog steeds erg onduidelijk....kzal is op howard kijken.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
kan iemand hier zijn vodafone mail werkend krijgen?
ik heb deze instellingen :
Email
isp: GRPS
E-mail: Vodafone Mail
Protocol POP3
Uitgaande mailserver: authsmtp.vodafone.nl
Verzendpoort: 25
Inkonde mail: pop3.vodafone.nl
Ontvangstpoort: 110
Legen: niet
Oplsaan op server: ja
Notivicatie: Aan
Controle op nieuwe Berichten: Geen
Retouradres: gebruikersid@vodafone.nl

Beveiliging:
1: Geen
2: Geen
3: Doorgaan

ISP:
Type: GPRS
APN: live.vodafone.com
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
DNS IP: 0.0.0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:32
[quote]Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 20:48:
kenny89 schreef op 13 maart 2004 @ 18:48:
nou je moet ze met quicktime converten, gewoon een avi die je kan afspelen blabla............................

dit is beetje vaag hè... een avi is enkel een extentie van een filmpje (audi-video-interleave) Dit kan in 100en verschillende bestandsformaten/codecs zijn.... als je de betreffende codec heb kun je ze idd "gewoon" afspelen...op je pc....maar als je het over mpeg4 hebt heb je het nog over tientallen codecs (divx, xvid, msmpeg4v1,v2 enz) dus dat is nog steeds erg onduidelijk....kzal is op howard kijken.. :>
Met Nokia Multimedia Converter kun je heel makkelijk filmpjes omzetten naar het formaat 3gp. Je kan het proggie gratis downloaden op bijv http://www.devx.com/Nokia/WidgetContainer/6573 (ergens onderaan)

Heb even een voorbeeldje gemaakt, die kun je hier vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]kenny89 schreef op 13 maart 2004 @ 23:59:
kan iemand hier zijn vodafone mail werkend krijgen?
ik heb deze instellingen :
Email
isp: GRPS
E-mail: Vodafone Mail
enz.., enz..

Jongens, ik heb de e-mail instellingen nodig van KPN,
weet iemand die?? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:25
iemand die dit probleem ook heeft bij het kopieren (via BT) van games naar de telefoon?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/a.dministr8or/Error.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezand
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-01 11:34
kenny89 schreef op 12 maart 2004 @ 17:10:
[afbeelding]

Ik heb er ook last van :( Dit is al mijn 2e V600 de vorige was gecrashed. Begin toch er aan de denken op hem gewoon in te ruilen voor een andere merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Administr8or_ schreef op 14 maart 2004 @ 11:50:
iemand die dit probleem ook heeft bij het kopieren (via BT) van games naar de telefoon?

[afbeelding]
Dan doe je het verkeerd...ten eerste moed het jar bestandjes zijn en ten tweede moet je het via object push on doen ipv obex file transfer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 14:44:
[...]

Dan doe je het verkeerd...ten eerste moed het jar bestandjes zijn en ten tweede moet je het via object push on doen ipv obex file transfer...
Dat had ik inderdaad nog niet geprobeerd :X
thnx voor de tip, het werkt nu _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

wil morgen de v600 gaan bestellen, maar twijfel nog een heeeeeel klein beetje. Heb gisteren namelijk de v525 bekeken (was op zoek naar de v600 wilde hem ff in real life zien :))en die vond ik toch wel errug dik....

Heeft niemand hier problemen mee??? want het lijkt me niet echt comfortabel in je broekzak zitten :( (ook al scheelt de de v600 kwa dikte 1.2mm met de v525 :P)

Als jullie me kunnen overtuigen dat ik echt voor de v600 moet gaan ben ik cker in voor het Verchromen: dus count me in voor 95% ;)

Ga hem trouwens bestellen voor 15 euries :) met een t-mobile 450....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Administr8or_ schreef op 14 maart 2004 @ 15:07:
[...]

Dat had ik inderdaad nog niet geprobeerd :X
thnx voor de tip, het werkt nu _/-\o_
bij mij zeikt ie telkens over business cards ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 15:19:
Dat had ik ook als ik in My Bluetooth Places direct via Object Push probeerde te kopieren. Wat je moet proberen, is in Windows Explorer naar My Bluetooth Places te gaan, dan klikken op het plusje naast Entire Bluetooth Neighbourhood en daaronder klikken op je V600. Rechts verschijnen dan de icoontjes van o.a. File Transfer en Object Push. Naar dat Object Push icon moet je je .jar files verslepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
[...]

Ok, vooruit, nog één keer dan maar ;) :

Nu iets over de spelletjes op je foon zetten via bluetooth (ik doe dit uit mn hoofd):

1) Laat je foon en de pc paren
2) Voeg met de setup wizard een nieuwe optie toe, door "I know which device i want to use and how to use it" (oid) te kiezen.
3) PIM transfer kiezen
4) Motorola phone kiezen
5) Installatie afronden enz.

Nu zie je als het goed is een nieuw icoontje in My Bluetooth Places, genaamd: OBEX Object Push
Maak nu eerst verbinding met je foon (door bijvoorbeeld eerst op het "gewone" transfer icoontje te klikken. Het icoontje waardoor je de mappen video, audio en pics ziet.)
Refresh de map waar het transfer icoontje inzit. Nu verschijnen er (bij mij tenmisnte) 3 nieuwe icoontje + het icoontje wat er al zat, namelijk die voor het overbrengen van plaatjes ed.
Één van de nieuwe icoontjes is het Object push icoontje. Sleep nu een .jar bestand over dit icoontje en als het goed is krijgt je foon een opdracht. Kies OK op je foon. Het spelletje wordt nu verzonden. Kies als dit gedaan is op Install, waarna de foon het spelletje (jaja!) installeerd.
Hierna vraagt je tel of je de app wilt uitvoeren of niet. En er is trouwens na het overbrengen van het spelletje een bericht verschenen op het scherm van je pc waarin staat dat de applicatie goed is verzonden en aangekomen.

Hopelijk werkt het zo, als het niet werkt laat dan toch nog maar een keer je foon en je pc met elkaar paren en probeer het daarna nog maar een keer als je wilt.
Suc6!

PS: Zorg dus dat je telfoon verbonden is (dat er bluetooth verbonden staat op je foon)!!! Hierna de map op je pc (waar de iccontjes staan van item transfer ed) refreshen. Nu zie je een paar nieuwe icoontjes, waaronder obex object push. .jar Bestand eroverheen slepen en het moet het doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Cache op 14-03-2004 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial11 schreef op 14 maart 2004 @ 16:31:
[...]

Ok, vooruit, nog één keer dan maar ;) :
aight... slepen :P
thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 15:15:
hey,

wil morgen de v600 gaan bestellen, maar twijfel nog een heeeeeel klein beetje. Heb gisteren namelijk de v525 bekeken (was op zoek naar de v600 wilde hem ff in real life zien :))en die vond ik toch wel errug dik....

Heeft niemand hier problemen mee??? want het lijkt me niet echt comfortabel in je broekzak zitten :( (ook al scheelt de de v600 kwa dikte 1.2mm met de v525 :P)

Als jullie me kunnen overtuigen dat ik echt voor de v600 moet gaan ben ik cker in voor het Verchromen: dus count me in voor 95% ;)

Ga hem trouwens bestellen voor 15 euries :) met een t-mobile 450....
De dikte en zwaarte van een gsm vind ik persoonlijk ook altijd erg belangrijk en heb hem ook altijd in me broekzak, maar moet zeggen dat ik het mee vind vallen. Heb altijd superlichte en kleine telefoontjes gehad en dat is deze gewoon niet, maar de zwaarte en dikte geven hem een degelijke uitstraling en ik vind het persoonlijk niet irritant. Voel hem niet tot nauwelijks bij bewegen, maar er zijn zekere dunnere en lichtere telefoons. Vergeleken bij de SE Z600 is deze een mini.

Weeg af wat je belangrijk vind.

Ik heb ditmaal gekozen voor 'looks' en 'features' en niet voor gewicht en grootte en bevalt me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht vooraf ook dat ie groot en lomp zou zijn
maar toen ik hem zag was het O+ op het eerste gezicht

het gewicht valt echt mee

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 18:32:
ff nog een vraag over deze AI. gaat het nu om het vercromen van mijn huidige plate of over het bestellen van nieuwe verscroomde plate's?
Ik denk het bestellen van nieuwe verchroomde plates, anders wordt het weer een heel gedoe om iedereen z'n faceplates opgestuurd te krijgen. Bovendien zit jij niet graag zonder faceplates denk ik :P

Ik heb trouwens de Spiderman 2 trailer omgezet naar een filmpje voor op je V600, klik hier om em te downloaden. Werkt niet helemaal fris hier, blijft hangen op bepaalde stukken beeld. Zou de bitrate te hoog zijn?

[ Voor 27% gewijzigd door TripleM op 14-03-2004 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kunnen jullie me helpen. Kan niet wappen met mijn V600. MMS heb ik van HELLOMOTO gekregen, maar WAP instellingen doet ie niet. Heb al bij T-mobile op de pagina gekregen en als ik dat invul dan is hij nog onvolledig.

Kan iemand zijn instellingen even posten?

Nevermind, ben erop! Heb nu wel bericht van HELLOMOTO gehad.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 18:32:
[...]

ff nog een vraag over deze AI. gaat het nu om het vercromen van mijn huidige plate of over het bestellen van nieuwe verscroomde plate's?
Dit is eigenlijk meer een lijst van personen die geïnteresseerd zijn in chromen faceplates. We zijn nu een beetje aan het kijken wat het goedkoopst is.
Net zoals TripleM al zei denk ik ook dat het over het bestellen van nieuwe verchroomde plates gaat, maar dat bespreken we hier nog wel verder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben toch gegaan voor de 6600. Verschillende redenen:
1. De V600 was niet voorradig bij de BelCompany.
2. Omdat de telefoon 2 jaar mee moet, denk ik dat Nokia beter is.
3. Symbian-based.

De grootte is het enige aanwijsbare nadeel, maar dat vind ik niet vervelend. De V600 was dikker, en daar heb ik volgens mij meer last van dan van "oppervlakte".

Ik blijf de V600 erg mooi vinden, maar de 6600 is denk ik toch meer een telefoon die over anderhalf, 2 jaar nog lekker mee kan draaien.. De V600 daarintegen is niet echt upgradeable...

Al met al denk ik dat ik de juiste beslissing heb genomen, alhoewel de V600 ook gewoon een goede telefoon blijft. Ik zal dit topic wel zoveel mogelijk blijven volgen, ook om de startpost up to date te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Succes met de 6600!! :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 19:36:
Ik ben toch gegaan voor de 6600. Verschillende redenen:
1. De V600 was niet voorradig bij de BelCompany.
2. Omdat de telefoon 2 jaar mee moet, denk ik dat Nokia beter is.
3. Symbian-based.

De grootte is het enige aanwijsbare nadeel, maar dat vind ik niet vervelend. De V600 was dikker, en daar heb ik volgens mij meer last van dan van "oppervlakte".

Ik blijf de V600 erg mooi vinden, maar de 6600 is denk ik toch meer een telefoon die over anderhalf, 2 jaar nog lekker mee kan draaien.. De V600 daarintegen is niet echt upgradeable...

Al met al denk ik dat ik de juiste beslissing heb genomen, alhoewel de V600 ook gewoon een goede telefoon blijft. Ik zal dit topic wel zoveel mogelijk blijven volgen, ook om de startpost up to date te houden...
Bij mij is het juist andersom ik ga voor de v600 juist omdat ik nog geen 1 Nokia heb gehad die niet stuk is gegaan, en bv mijn v3690 kon ik uit elkaar halen spuiten in elkaar zetten en geen centje pijn... :*)

Maar da's natuurlijk persoonlijk... ik :r momenteel van nokia, en ook van hun dominatie in de markt (al hebben ze die natuurlijk zelf opgebouwd). O-)

offtopic @TheSnake: is het niet handig om in de startpost te zetten wat nou precies de nieuwe versie van de v600 is? B)

[ Voor 7% gewijzigd door 911GT2 op 14-03-2004 21:34 . Reden: tiepvoud ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Dat van die filmpjes heb ik opgegeven. Ik heb nu met die Nokia MM Converter de laagste instellingen gekozen voor de Spiderman 2 trailer en nog loopt t niet. Krijg of zwart beeld, of het beeld blijft hangen. Zelfs met 20 kbit beeld en 5 kbit geluid. Ik wil een ander tooltje, tis Nokia dat de boel verpest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog 1 keer over het scherm van de v600.
ik heb een v600 met die korte groene opstartscherm dus volgens de threads heb ik het nieuwe scherm, echter heb ik ook een v525 en die is veel voller qua kleur en ook scherper.

enige verschil dat ik kan zien op de schermen is als ik hem links in de binnenkant van het scherm kijk dan zie ik een soort klein licht-balkje op de hoogte van de datum , op de v525 is dit niet het geval .

ergens heb ik gelezen dat de v600 een transflive scherm heeft en de v525 een transmissive.

het scherm van de v525 is echt veel mooier dus weer zit ik te twijfelen of ik nou de nieuwe of oude scherm heb, kunnen de mensen die de v600 in het echt, het oude en nieuwe scherm naast elkaar hebben gezien even reply-en of ze ook zon balkje hebben aan de linkerkant van he scherm, je moet wel je scherm een beetje naar links kantelen om in de binnenkant te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Vraag het anders ff op Telecomvergelijker. Daar heeft ene john-hendriks 4 V600's met elkaar vergeleken op zn zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom maakt iedereen zich nou zo druk om het nieuwe schermpje?
Ik heb hier al gelezen dat sommige niet eens wisten of zij nu een nieuw of oud schermpje hadden, maar wel zeer tevreden zijn over de telefoon. Volgens mij zijn de oude schermpjes ook gewoon goed, alleen heeft Motorola een nieuw kontrakt met Sharp getekend en die leveren de nieuwe schermpjes. Wat voor schermpje zit dan in de V525, die vond ik eigenlijk beter dan bij de V600.
Btw, ik heb wel een nieuw schermpje... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net nieuw op het forum en heb sinds vrijdag ook een v600.
Fantastisch foontje :P , alleen krijg ik het nog steeds niet voor elkaar om een MMS te ontvangen :? (versturen gaat wel met een t-mobile abbo).
Zijn er hier nog meer die datzelfde probleem hebben, of misschien een oplossing weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Ik heb trouwens vandaag m'n mini antenne ontvangen (besteld via www.antenne-alu.de), heb even snel een webcam fotootje gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.dj-triplem.com/urpicshere/v600miniantenne.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Doe je het ook verkeerd...je moet niet dubbelklik op obex object push on...maar je moet je Jar filetjes Control-C en (kopieeren) en dan rechterklik op obex object push on en dan paste...dan werkt het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleM schreef op 15 maart 2004 @ 15:37:
Ik heb trouwens vandaag m'n mini antenne ontvangen (besteld via www.antenne-alu.de), heb even snel een webcam fotootje gemaakt:

[afbeelding]
==========================================================
Hoi TrippleM,
Je hebt de antenne binnen en besteld vanaf een duitse site.
Hoeveel was je kwijt inclusief verzendkosten en hoelang duurde het vanaf de bestelling tot de levering??? Enne...hoe is het bereik ten opzichte van de originele antenne??? Ik zit er ook over te denken om de mini antenne te bestellen.
Graag jouw bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 16:07:
Je hebt de antenne binnen en besteld vanaf een duitse site.
Hoeveel was je kwijt inclusief verzendkosten en hoelang duurde het vanaf de bestelling tot de levering??? Enne...hoe is het bereik ten opzichte van de originele antenne??? Ik zit er ook over te denken om de mini antenne te bestellen.
Graag jouw bevindingen.
Ik heb op 1 maart via de site besteld, ik kreeg een Duitse orderbevestiging. Diezelfde dag heb ik via ABN AMRO internet bankieren het totaal verschuldigde bedrag van € 12,41 (€6,91 voor de antenne en € 5,50 verzendkosten) overgemaakt.

Op 2 maart kreeg ik een Engelse orderbevestiging. Op 10 maart had ik nog niets gehoord dus heb ik gemaild, of ze mijn geld al binnen hadden. Ik krijg bijna meteen een mailtje terug dat ze m'n geld hadden ontvangen en dat de antenne die dag op de post zou gaan. Vandaag, 15 maart dus, heb ik hem ontvangen.

Ik heb er nog niet mee gebeld, maar met de gewone antenne piek ik regelmatig op volle ontvangst en dat heb ik nu ook al een paar keer zien gebeuren. Tot zover ben ik erg tevreden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... ik vind em best nog wel groot eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 16:53:
Hmm... ik vind em best nog wel groot eigenlijk.
Tja het is een mini antenne, maar nog wel een antenne natuurlijk. Hijs minder dan de helft van de oude antenne, ik wil niet dat het (veel) ten koste gaat van de ontvangst. Een dopje erop schroeven is dus niks voor mij.

Ter vergelijking:

Afbeeldingslocatie: http://www.dj-triplem.com/urpicshere/v600miniantenne2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrippleM,
Bedankt voor de snelle reaktie.
Vind die verzenkosten nog wel ietwat aan de hoge kant.
Plus...wil het inderdaad wel eerst even in het echt zien.
Ik denk dat ik wacht totdat ik hem gewoon in een shop kan kopen.
Thanks anyway. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 06:45
als het goed is krijg ik m morgen of overmorgen binnen.....ik zal mijn bevindingen posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) wishfull thinking volgens mij. Wellicht dat er bij 20 nog wat te regelen valt? Zo'n chromen ding lijkt mij serieus niks. Vind dat ding nu al besmettelijk qua vingerafdrukken. Ben echt geen schoonveegfreak hoor, maar zo'n chromen gevalletje om mijn foon, nee dank je.

:P Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XdeckX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
heeft er trouwens iemand al vodafone live goed aan de praat gekregen? heb laatst live laten activeren op mijn abbo en de instellingen van de v525 overgenomen. ik kan ook wel mms versturen zo lijkt het maar downloaden van mms wil nog niet goed lukken.
misschien dat ik ergens wat instellingen verkeerd heb staan.

enne dan nog wat... kan je niet toevallig ergens een bepaald profiel instellen dat gebruikt moet worden in combinatie met een bluetooth headset? als ik mn headset koppel dan schakeld de foon automatisch over naar profiel luid. en vervolgens krijg ik alleen uit mn headset geluid als ik gebeld wordt... maar ik wil dat ding ook niet altijd inhebben. ik kan wel handmatig een ander profiel kiezen (eentje met trillen want dat merk je op de foon wel zonder dat je de headset inhebt) maar ik ben dus lui... ik wil standaard een profiel met trillen in combinatie met mn BT headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil niet zijkerig doen, maar wat maakt die €6,- nou weer uit??? 8)7

Maare wat ik mij afvroeg is of die zwarte covers ook ergens te bestellen zijn. Die vind ik namelijk veel dikker, maarja over smaak valt niet te twisten he ;)

Ben alleen nog erg aan het twijfelen met welk abonnnemt ik hem af moet sluiten. WIl niet boven de 30 eurie per maand zitten. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 12:48:
Wil niet zijkerig doen, maar wat maakt die €6,- nou weer uit??? 8)7

Maare wat ik mij afvroeg is of die zwarte covers ook ergens te bestellen zijn. Die vind ik namelijk veel dikker, maarja over smaak valt niet te twisten he ;)

Ben alleen nog erg aan het twijfelen met welk abonnnemt ik hem af moet sluiten. WIl niet boven de 30 eurie per maand zitten. Iemand suggesties?
kheb orange 30, 30 euris per maand en dan na 6 maanden zet ik hem terug naar 20 euris per maand. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
voortaan posten we maar een lijst 1x per maand ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dextor hoeveel heb jij voor je v600 betaald (met een orange 30 abbo)?

En heb jij of iemand anders problemen gehad met de v600 in combinatie met orange???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 15:00:
dextor hoeveel heb jij voor je v600 betaald (met een orange 30 abbo)?

En heb jij of iemand anders problemen gehad met de v600 in combinatie met orange???
telefoon was gratis.. nduss..

...ja ik heb de mms instellingen nog niet goed staan maar wappen, smse en bellen gaat perfect no probs @ all :D

maar is misschien wel een tip (de mensen zullen het wel weten maar ja) bij orange kan je je abbo na 6 maanden verlagen. en voor de telefoon heb je niks betaald en hoef je ook niks meer voor bij te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhmmm.... WAAAAAAAAR??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belcompany...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
ik lees al een tijdje mee hier, en ook dit topic (ook de voorganger;)) maar wat ik me nou af vraag; hoe zien de foto's eruit die de camera maakt? ik heb hem gister besteld bij de belcompany, maar het is nog onbekend wanneer hij binnen is omdat het erg moeilijk is om te krijgen zoals jullie waarschijnlijk wel weten...

dus zou iemand wat verschillende foto's kunnen posten die de camera gemaakt heeft van de motorola v600?

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, kan iemand misschien de plaatjes uit de openingspost hosten?
Mijn host heeft het begeven, chello staat geen direct linking toe en Picserver-taferelen zijn vaak niet echt betrouwbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik me nou afvraag: is er nou niemand die deze telefoon ff keihard kan afzeiken om verschillende redenen?? :P

iedereen lijkt zo tevreden... _/-\o_

Op een scheurtje, een crashie of een verkeerd beeldscherm (wat niemand door heeft) na, is het dus DE perfecte telefoon??

ik twijfel nog voor 5% of ik gewoon voor de V600 moet gaan, de nokia 6220 of moet wachten op de 6230 (ook al is deze natuurlijk oerlelijk in vergelijking met de v600).

Kan iemand mij overtuigen????? voor die laatse 5% ;)

thx alvast :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 19:13:

Kan iemand mij overtuigen????? voor die laatse 5% ;)
:9~ _/-\o_ V600 _/-\o_ :9~

goed genoeg?
dat dacht ik al.... veel plezier met de V600 :)

[ Voor 4% gewijzigd door _Administr8or_ op 16-03-2004 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 18:34:
Hmm, kan iemand misschien de plaatjes uit de openingspost hosten?
Mijn host heeft het begeven, chello staat geen direct linking toe en Picserver-taferelen zijn vaak niet echt betrouwbaar...
jahoor, geef maar :)

mail maar naar j_berkenbosch@planet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motorola_V600 schreef op 16 maart 2004 @ 14:52:
voortaan posten we maar een lijst 1x per maand ofzo....
Één keer per maand lijkt me nu ook weer sterk overdreven, wat dachten jullie van iedere maandag of iedere welke andere dag ook, als je dat dan ff in de post meld weet iedereen op welke dag er naar de lijst gezocht moet worden.....

Wat ik ook nog ff kwijt wil is dat ik zeker voor inkoop initiatief ben maar dat ik mijn V600 voorlopig gewoon orgineel laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis een adresboek in de v600, verder vind ik alles toppie.

Dat abbo van Orange van 30 euri is wel voor 2 jaar bij de Belcompany! Als je dat kiest, dan is de v600 gratis. Of je op een twee jarig abbo zit te wachten is natuurlijk weer punt 2.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.