|
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 20:23 . Reden: Bugs :( :P ]
|
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 20:23 . Reden: Bugs :( :P ]
[ Voor 61% gewijzigd door Flint op 12-03-2004 15:35 ]
Ja, inderdaad.. Ik had ergens in de search gevonden dat je met [ anchor=top] bijv. wel anchors kon maken, maar daar kun je dan niet naar linken. Zal het er zometeen weer uitslopenFlint schreef op 12 maart 2004 @ 15:31:
Motorola Blauw
Mooie startpost.
Edit: Een Inhoudsopgave kun je denk ik niet maken (met links) aangezien je dan gebruik maakt van HTML.
[ Voor 115% gewijzigd door Cache op 12-03-2004 16:09 ]
Verwijderd
Zie https://secure.mouse2mobile.com/clients/hellomoto/ volgens mij moet je daar wel wat kunnen vinden.kenny89 schreef op 12 maart 2004 @ 16:04:
weet iemand hoe je met deze tel. je je vodafone email kunt installeren? ik ken namelijk de waardes hiervan niet. apn, ip, etc.
[ Voor 8% gewijzigd door 911GT2 op 12-03-2004 16:45 ]
het gewocht klopt alleen niet in de openingspost. ik weet het exacte gewicht ook niet maar volgens mij is dat rond de 120gram. iig niet 95Gewicht: 95 g
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Verwijderd
Verwijderd
IDD nu zijn ze weer weg, de game draaide n.l. niet. Er werd geen gebruik gemaakt van het volledige schermkenny89 schreef op 12 maart 2004 @ 16:49:
hhahaah , leuke vraag heb je , net je nieuwe mot. v600 gekregen zeker ?![]()
nou als je bij multimedia --- games bent waar je ze aan kunt klikken , dan moet je er 1 selecteren en op het subknopje drukken waar je een submenu opent , subknopje is het knopje middenbovenaan. dan staat er een optie wissen bij
Fixed. Volgens de Moto-site 116 gram. Ik had dit van een andere site gecopy/pasteDagobert schreef op 12 maart 2004 @ 16:43:
geweldig, het 2e deel alweer van het v600 topicmooie openingspost btw, nice gedaan...
[miereneukmodus]
[...]
het gewocht klopt alleen niet in de openingspost. ik weet het exacte gewicht ook niet maar volgens mij is dat rond de 120gram. iig niet 95
[/miereneukmodus]
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

[ Voor 45% gewijzigd door k5052 op 12-03-2004 17:22 ]
Als je er normaal mee omgaat moet dit volgens mij geen probleem zijn...
[ Voor 33% gewijzigd door 911GT2 op 12-03-2004 17:15 ]
Verwijderd
als je twijfelt, ben je de v600 niet waardVerwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 17:45:
Hmm, ik zou em vanavond gaan halen.. Maar ik twijfel nu toch echt héél sterk tussen deze en de Nokia 6600, die ook gewoon supergaaf is. Dilemma, dilemma.... Vanavond rond 21.00 zal ik wel laten weten wat het is geworden.
Dan moet je p2kman gebruiken (te verkrijgen van www.motclub.com) of je kan het bekende 0-byte trucje toepassen:Dagobert schreef op 12 maart 2004 @ 17:06:
kan niemand mij een duidelijk antwoord geven hoe ik al die onnodige crap van me toestel kan halen ? zoals die filmpjes en overbodig bel tonen. en als dat iets te maken heeft met het veranderen van de flex versie, kan iemand dan ff uitleggen hoe en of dat ook kan met bluetooth of dat het alleen kan met een datakabel. er wordt hier ook wel eens gesproken over het upgraden van branders ( bv een 32x naar een 40x software matig modden, duz kom nou niet zeuren dat het niet mag bij mobs etc )
Dan maar zelf een paar malletjes maken...of niet TripleM?!Geachte
Graag willen wij u bedanken voor Uw E-mail betreffende Uw Motorola product.
Helaas zijn er voor dit toestel geen blanke covers te verkrijgen. Enkel de
kleuren die verkrijgbaar zijn bij uw locale handelaar.
We vertrouwen erop U hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht U nog
verdere vragen hebben, aarzelt U dan niet om contact op te nemen met onze
klantendienst (0800 0222743).
Met vriendelijke groet,
Arja
Motorola klantendienst Benelux
Ze zijn niet van plastic, ik denk gewoon van aluminium. Ik denk niet dat er onbewerkte faceplates zijn, misschien zijn de zilverkleurige (ongekleurde?) faceplates wel gewoon te verchromen?911GT2 schreef op 12 maart 2004 @ 16:32:
Over de chromen face plates, als motorola de telefoon nog niet OFFICIEEL heeft uitgegeven in nederland zal het denk ik moeilijk worden om een onbewerkte face plates te komen...
[..]
Maar zoals gezegd als iemand meer weet over plastic verchromen (misschien effe zoeken in het casemodding forum) let him speak now!
Grappig ventje ben jijMotorola_V600 schreef op 12 maart 2004 @ 18:47:
Helaas verkoopt Motorola zelf niet blanke faceplates; ik had ze gisteren daarover een mailtje gestuurd en dit is hun antwoord:
[...]
Dan maar zelf een paar malletjes maken...of niet TripleM?!
Dat Motorola al heel lang clamshell modellen maakt, wil niks zeggen. Als het inderdaad zo is dat die dingen snel scheuren, dan is het geen constructiefout maar een ontwerpfout. Als ik goed kijk en even doordenk kan ik me inderdaad voorstellen dat er een zwak punt zit op die plek. Ik hoop dat die van mij het houdt en zo niet dan gaat ie terug naar Motorola911GT2 schreef op 12 maart 2004 @ 17:13:
Als je kijkt hoe lang motorola al flip modellen maakt denk ik niet dat ze daar de vingers nog aan zullen branden... (ik zeg niet dat het niet voorkomt, maar niet meer dan met andere merken, en niet meer dan het percentage niet flipmodellen wat beschadigd...)
[ Voor 20% gewijzigd door TripleM op 12-03-2004 19:01 ]
Verwijderd
Mijn vriendin heeft er eentje (wordt langzamer groter) plus een niet meer werkende camera (zie vorige thread).kenny89 schreef op 12 maart 2004 @ 17:10:
[afbeelding]
mensen hier last van?
er zijn namelijk veel mensen die er heel voorzichtig mee om gaan maar cracks hebben , bijv. op howardforum.com
Dat werkt zeeeeer goed. Alleen bij internet en email kan je de V600 nog niet ingeven. Zal nog wel komen denk ikVerwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 16:12:
[...]
Zie https://secure.mouse2mobile.com/clients/hellomoto/ volgens mij moet je daar wel wat kunnen vinden.
Zelf verchromen?
Kleine voorwerpen (bv bouten en moeren en Motorola V600 Faceplates) kun je zelf verchromen. Je hebt er een glazen pot, azijn, een blokje zuiver chroom en een spanningsbron voor nodig. De spanningsbron moet 12 tot 20 volt gelijkstroom leveren. Je kunt daarvoor dus ook een (auto-) accu gebruiken.
Ga als volgt te werk:
*Maak het te verchromen werkstuk volledig schoon en vetvrij.
*Vul de pot met azijn.
*Verbind de min-pool van de stroombron met het te verchromen werkstuk.
*Verbind de plus-pool van de stroombron met het blokje chroom.
*Dompel beiden onder in de azijn.
*Zorg ervoor dat je werkstuk volkomen vrij hangt in de azijn.
*Schakel de stroom in.
*Als alles goed is zie je wat belletjes verschijnen en wordt je werkstuk dof/blauw.
*Het verchromen zal enkele uren duren. Bij een hogere spanning gaat het iets sneller.
Na het verchromen zit er een wat ruwe doffe laag op het werkstuk. Met fijn schuurpapier kun je dat opschuren. Voor een hoogglans zul je het moeten polijsten.
Bij het op deze wijze verchromen worden de chroom-moleculen door de stroom van het blokje naar het te verchromen werkstuk getransporteerd. In plaats van een blokje zuiver chroom kun je ook een oud verchroomd voorwerp gebruiken. Als dat groter is dan het te verchromen voorwerp heb je voldoende chroom om dit proces te laten werken.
Denk er aan dat het te verchromen oppervlak echt helemaal schoon moet zijn en vrij in de azijn moet hangen. Op elke plek waar nog vuil zit zal de chroom niet hechten. De hoogglans ontstaat niet automatisch. Daarvoor zal er nog driftig gepolijst moeten worden. In het echt worden te verchromen werkstukken eerst verkoperd. Dat gaat op dezelfde wijze. Uiteraard heb je dan een blok zuiver koper nodig.
Hmm, als ik even ga redeneren zal het met kant en klare kunnen omdat er geen gladde laklaag op zit. Het aluminium is wel gekleurd (althans, ik ga ervan uit dat dat bij rode en blauwe faceplates wel zo is).
Is het dan niet geen idee om, net zoals bij autoruiten, een gaatje te boren op het punt waar de barst (nu) ophoudt? Om te voorkomen dat het verder scheurt? Of zou dat niet werken?Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 19:12:
Mijn vriendin heeft er eentje (wordt langzamer groter) plus een niet meer werkende camera (zie vorige thread).
[ Voor 28% gewijzigd door TripleM op 12-03-2004 21:05 ]
KrewCial11 schreef op 12 maart 2004 @ 18:15:
[...]
Dan moet je p2kman gebruiken (te verkrijgen van www.motclub.com) of je kan het bekende 0-byte trucje toepassen:
Je maakt dan bestanden met dezelfde extensie en naam als het bestand dat je wilt verwijderen van je foon. Als je bijvoorbeeld een wallpaper wilt verwijderen, maar die gelockt is, dan moet je een leeg (0 byte) .jpg bestand verplaatsen naar de root directory van je telefoon, dus gewoon de map waar je in begint. Je vervangt dan het echte bestand door dit bestand. Het blijkt dan corrupt te zijn en dan kun je het verwijderen.
[ Voor 6% gewijzigd door Dagobert op 12-03-2004 21:50 ]
Verwijderd
Ff zoeken kan ook geen kwaad...KrewCial11 in "Motorola V600"Hoe download ik in godsnaam java games naar me telefoon?
p2kman met bluetooth... dat weet ik zo niet, ik denk het niet en hoop van wel natuurlijk. Zelf heb geen kabeltje wel bluetooth, maar heb het nog niet geprobeerd ivm garantie enzo, omdat ik mn foon uit duitsland heb ben ik toch wat voorzichtiger.Dagobert schreef op 12 maart 2004 @ 21:43:
[...]
tnx daar heb ik wat aan, ga meteen beginnen met proberen
/edit
kan dit ook via bluetooth ? i.c.m. p2kman dan bedoel ik
Verwijderd
Wanneer ik een .jar bestand naar obex file transfer sleep krijg ik inderdaad op mijn v600 inderdaad de vraag of ik het bestand wil accepteren, dan klik ik op sta toe, geeft me pc de melding service does not support this operationfrankvanhoesel schreef op 12 maart 2004 @ 21:53:
@ johanc
[...]
Ff zoeken kan ook geen kwaad...KrewCial11 in "Motorola V600"
stond in het vorige V600 topic.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 22:10 ]
heej, ik krijg een fout als ik dat progje opstart, en mijn spaans is een beetje roestig...KrewCial11 schreef op 12 maart 2004 @ 21:58:
[...]
p2kman met bluetooth... dat weet ik zo niet, ik denk het niet en hoop van wel natuurlijk. Zelf heb geen kabeltje wel bluetooth, maar heb het nog niet geprobeerd ivm garantie enzo, omdat ik mn foon uit duitsland heb ben ik toch wat voorzichtiger.
Hm... misschien opnieuw laten paren en dan weer proberen? Heb je ook dat refreshen van de root directory gedaan, wat ik zei? Ik denk dat het daar aan ligt. Of ben je misschien... héél misschien, vergeten bluetooth aan te zetten op je foon?Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 22:10:
[...]
Wanneer ik een .jar bestand naar obex file transfer sleep krijg ik inderdaad op mijn v600 inderdaad de vraag of ik het bestand wil accepteren, dan klik ik op sta toe, geeft me pc de melding service does not support this operation
Ook bij object push krijg ik deze melding
Sorry, daar heb ik helaas geen oplossing voor.Dagobert schreef op 12 maart 2004 @ 22:15:
[...]
heej, ik krijg een fout als ik dat progje opstart, en mijn spaans is een beetje roestig...
Verwijderd
Zou niet helpen, barst is in het plastic dus je ziet het wel, maar je kan er als het ware niet bijkomen. Gaatje zou het alleen erger maken (lelijker).TripleM schreef op 12 maart 2004 @ 21:02:
[...]
Is het dan niet geen idee om, net zoals bij autoruiten, een gaatje te boren op het punt waar de barst (nu) ophoudt? Om te voorkomen dat het verder scheurt? Of zou dat niet werken?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 23:55 ]
Heb mijn toestel al bijna een maand en heb ook het nieuwe schermpje.Diamond AT schreef op 13 maart 2004 @ 00:16:
EFFE OPLETTEN ALLE V600 BEZITTERS.![]()
Wie heeft de oude V600 versie. Ik had deze vorige week woensdagochtend (de eerste hier met de V600) gekocht bij Belcompany. Nou zijn er verschillende berichten verschenen met daarin het verschil tussen de oude hardware versie en de nieuwe.
De nieuwe versie heeft eerst heel kort een grijs scherm, vervolgens heel kort een groen scherm en dan het moto logo in geel en rood.
Ik heb een belangrijke tip voor de mensen met een oude versie.
RUILEN DIE HANDEL.
Ik heb het vandaag gedaan en ik heb een aantal opvallende voordelen opgemerkt. Het klepje gaat soepeler open en dicht. Het gebruik van de toetsen is soepeler. En door het menu bladeren gaat sneller. En als laatste had ik echt het gevoel dat de nieuwe versie wat lichter is in gewicht. Maar over dat laatste kan ik me vergissen.
Maar geloof me de nieuwe versie heeft echt overtuigende voordelen. Kan nog iemand die het toestel heeft geruild dit bevestigen.
[ Voor 4% gewijzigd door Cache op 13-03-2004 00:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 12:31 ]
Bij het Motorola V500/V525 topic staan er vele....Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 12:19:
Heya
Ik wilde vragen of iemand hier wat links heeft naar sites waar je gratis games kunt downloaden voor je V600.
Alvast bedankt!
Het scherm dat eerst (donker)groen wordt bij het opstarten is het nieuwe scherm, als ie eerst grijs wordt heb je het oude scherm.Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 12:30:
Ik heb op advies van de vorige thread mijn 'gele bloem' ingeruild voor een groene en nu blijk ik dus mijn 'nieuwe' scherm te hebben ingeruild voor een 'oude'? Hier baal ik dus echt van...
Ik had echt het idee dat die met de groene bloem beter leek, maar misschien werd ik ook wel misleid omdat ik dacht dat dat de nieuwe was.
Nu kwam ik er ook nog achter, dezelfde avond na omruilen, dat er een kleine beschadiging op de voorkant (zwarte doorzichtige plastig, op de ronding) zit. Ze hebben al een nieuwe voor mij besteld bij de BelCompany, na er over te hebben gebeld, alleen ik ben bang dat als ze het krasje (tis trouwens echt een klein splintertje dat eruit is, het ziet er van boven wit uit) zien ze me uitlachen. Hij is maar iets meer dan 1mm groot, maar goed, het is wel mijn enige kans om toch nog een nieuwe te kunnen bemachtigen. Wat vinden jullie hiervan?
Kan iemand nu voor 100% bevestigen dat die met de gele bloem (volgens mij ook grijs scherm bij opstarten) de nieuwe is en de die met de groene bloem de oude?
Ik vind die met de groene bloem trouwens ook al erg strak...
[ Voor 10% gewijzigd door Cache op 13-03-2004 12:47 ]
Verwijderd
Check, nieuwe scherm heb ik ook. Wel erg donkergroen hoor. Niet echt duidelijk groen, maar de bloem is wel echt geel. Supermooi schermpje btw. Volgens mij heeft iedereen die hem besteld heeft bij GSM.nl wat ik kon volgen in de thread een nieuw scherm.KrewCial11 schreef op 13 maart 2004 @ 12:45:
[...]
Het scherm dat eerst (donker)groen wordt bij het opstarten is het nieuwe scherm, als ie eerst grijs wordt heb je het oude scherm.
EDIT: Nieuwe scherm = gele bloem = (donker)groen opstart scherm
Oude scherm = groene bloem = grijs opstart scherm (of iig geen groen)
Ik zie duidelijk nog wat ruimte tussen het plastic en de foon als je hem openklapt.Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 13:36:
[...]
Check, nieuwe scherm heb ik ook. Wel erg donkergroen hoor. Niet echt duidelijk groen, maar de bloem is wel echt geel. Supermooi schermpje btw. Volgens mij heeft iedereen die hem besteld heeft bij GSM.nl wat ik kon volgen in de thread een nieuw scherm.
Nog een tip om cracks te voorkomen. Heb hem eventjes haarfijn onderzocht en het zwarte bovenkantje komt bij openen tegen de onderkant aan. Je moet er dus goed opletten dat hier geen vuil tussenkomt. Vooral zand is desastreus. Het "zwarte" materiaal is hier nogal gevoelig voor. Vuil werkt hier net als een breekijzer, omdat er een veer in de klep zit. Kijk uit met vuil !!!
Verwijderd
Logisch, anders kun je hem niet openklappen, maar als hij niet verder kan, leunt hij met het zwarte gedeelte op de achterkant. Daar moet je niets tussenkrijgen.KrewCial11 schreef op 13 maart 2004 @ 13:52:
[...]
Ik zie duidelijk nog wat ruimte tussen het plastic en de foon als je hem openklapt.
Oh, zeg dat dan.Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 14:01:
[...]
Logisch, anders kun je hem niet openklappen, maar als hij niet verder kan, leunt hij met het zwarte gedeelte op de achterkant. Daar moet je niets tussenkrijgen.
Verwijderd
Psies, dat zou ook moeten kunnen, dan wordt de druk verdeeld en is er geen probleem, maar als er een zandkorrel of e.d. tussenzit... dan ben je de sjaak.KrewCial11 schreef op 13 maart 2004 @ 14:48:
[...]
Oh, zeg dat dan.![]()
Dan heb ik je verkeerd begrepen, maar zoals ik ook al zei:
Als je belt druk je de foon te hard tegen je oor waardoor er een te hoge druk komt te staan op het plastic. Hierdoor komt er denk ik een barst in. Toch zouden ze hier tegen moeten kunnen, maar ja...
Verwijderd
Verwijderd
Met Nokia Multimedia Converter kun je heel makkelijk filmpjes omzetten naar het formaat 3gp. Je kan het proggie gratis downloaden op bijv http://www.devx.com/Nokia/WidgetContainer/6573 (ergens onderaan)kenny89 schreef op 13 maart 2004 @ 18:48:
nou je moet ze met quicktime converten, gewoon een avi die je kan afspelen blabla............................
dit is beetje vaag hè... een avi is enkel een extentie van een filmpje (audi-video-interleave) Dit kan in 100en verschillende bestandsformaten/codecs zijn.... als je de betreffende codec heb kun je ze idd "gewoon" afspelen...op je pc....maar als je het over mpeg4 hebt heb je het nog over tientallen codecs (divx, xvid, msmpeg4v1,v2 enz) dus dat is nog steeds erg onduidelijk....kzal is op howard kijken..
Verwijderd
Ik heb er ook last vankenny89 schreef op 12 maart 2004 @ 17:10:
[afbeelding]
mensen hier last van?
er zijn namelijk veel mensen die er heel voorzichtig mee om gaan maar cracks hebben , bijv. op howardforum.com
Verwijderd
Dan doe je het verkeerd...ten eerste moed het jar bestandjes zijn en ten tweede moet je het via object push on doen ipv obex file transfer..._Administr8or_ schreef op 14 maart 2004 @ 11:50:
iemand die dit probleem ook heeft bij het kopieren (via BT) van games naar de telefoon?
[afbeelding]
Dat had ik inderdaad nog niet geprobeerdVerwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 14:44:
[...]
Dan doe je het verkeerd...ten eerste moed het jar bestandjes zijn en ten tweede moet je het via object push on doen ipv obex file transfer...
Verwijderd
Verwijderd
bij mij zeikt ie telkens over business cards_Administr8or_ schreef op 14 maart 2004 @ 15:07:
[...]
Dat had ik inderdaad nog niet geprobeerd
thnx voor de tip, het werkt nu
Dat had ik ook als ik in My Bluetooth Places direct via Object Push probeerde te kopieren. Wat je moet proberen, is in Windows Explorer naar My Bluetooth Places te gaan, dan klikken op het plusje naast Entire Bluetooth Neighbourhood en daaronder klikken op je V600. Rechts verschijnen dan de icoontjes van o.a. File Transfer en Object Push. Naar dat Object Push icon moet je je .jar files verslepen.
Ok, vooruit, nog één keer dan maar
[ Voor 11% gewijzigd door Cache op 14-03-2004 16:33 ]
Verwijderd
De dikte en zwaarte van een gsm vind ik persoonlijk ook altijd erg belangrijk en heb hem ook altijd in me broekzak, maar moet zeggen dat ik het mee vind vallen. Heb altijd superlichte en kleine telefoontjes gehad en dat is deze gewoon niet, maar de zwaarte en dikte geven hem een degelijke uitstraling en ik vind het persoonlijk niet irritant. Voel hem niet tot nauwelijks bij bewegen, maar er zijn zekere dunnere en lichtere telefoons. Vergeleken bij de SE Z600 is deze een mini.Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 15:15:
hey,
wil morgen de v600 gaan bestellen, maar twijfel nog een heeeeeel klein beetje. Heb gisteren namelijk de v525 bekeken (was op zoek naar de v600 wilde hem ff in real life zien)en die vond ik toch wel errug dik....
Heeft niemand hier problemen mee??? want het lijkt me niet echt comfortabel in je broekzak zitten(ook al scheelt de de v600 kwa dikte 1.2mm met de v525
)
Als jullie me kunnen overtuigen dat ik echt voor de v600 moet gaan ben ik cker in voor het Verchromen: dus count me in voor 95%![]()
Ga hem trouwens bestellen voor 15 euriesmet een t-mobile 450....
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 17:02 ]
Ik denk het bestellen van nieuwe verchroomde plates, anders wordt het weer een heel gedoe om iedereen z'n faceplates opgestuurd te krijgen. Bovendien zit jij niet graag zonder faceplates denk ikVerwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 18:32:
ff nog een vraag over deze AI. gaat het nu om het vercromen van mijn huidige plate of over het bestellen van nieuwe verscroomde plate's?
[ Voor 27% gewijzigd door TripleM op 14-03-2004 18:41 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 19:03 ]
Dit is eigenlijk meer een lijst van personen die geïnteresseerd zijn in chromen faceplates. We zijn nu een beetje aan het kijken wat het goedkoopst is.Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 18:32:
[...]
ff nog een vraag over deze AI. gaat het nu om het vercromen van mijn huidige plate of over het bestellen van nieuwe verscroomde plate's?
Bij mij is het juist andersom ik ga voor de v600 juist omdat ik nog geen 1 Nokia heb gehad die niet stuk is gegaan, en bv mijn v3690 kon ik uit elkaar halen spuiten in elkaar zetten en geen centje pijn...Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 19:36:
Ik ben toch gegaan voor de 6600. Verschillende redenen:
1. De V600 was niet voorradig bij de BelCompany.
2. Omdat de telefoon 2 jaar mee moet, denk ik dat Nokia beter is.
3. Symbian-based.
De grootte is het enige aanwijsbare nadeel, maar dat vind ik niet vervelend. De V600 was dikker, en daar heb ik volgens mij meer last van dan van "oppervlakte".
Ik blijf de V600 erg mooi vinden, maar de 6600 is denk ik toch meer een telefoon die over anderhalf, 2 jaar nog lekker mee kan draaien.. De V600 daarintegen is niet echt upgradeable...
Al met al denk ik dat ik de juiste beslissing heb genomen, alhoewel de V600 ook gewoon een goede telefoon blijft. Ik zal dit topic wel zoveel mogelijk blijven volgen, ook om de startpost up to date te houden...
[ Voor 7% gewijzigd door 911GT2 op 14-03-2004 21:34 . Reden: tiepvoud ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Doe je het ook verkeerd...je moet niet dubbelklik op obex object push on...maar je moet je Jar filetjes Control-C en (kopieeren) en dan rechterklik op obex object push on en dan paste...dan werkt het wel
Verwijderd
==========================================================TripleM schreef op 15 maart 2004 @ 15:37:
Ik heb trouwens vandaag m'n mini antenne ontvangen (besteld via www.antenne-alu.de), heb even snel een webcam fotootje gemaakt:
[afbeelding]
Ik heb op 1 maart via de site besteld, ik kreeg een Duitse orderbevestiging. Diezelfde dag heb ik via ABN AMRO internet bankieren het totaal verschuldigde bedrag van € 12,41 (€6,91 voor de antenne en € 5,50 verzendkosten) overgemaakt.Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 16:07:
Je hebt de antenne binnen en besteld vanaf een duitse site.
Hoeveel was je kwijt inclusief verzendkosten en hoelang duurde het vanaf de bestelling tot de levering??? Enne...hoe is het bereik ten opzichte van de originele antenne??? Ik zit er ook over te denken om de mini antenne te bestellen.
Graag jouw bevindingen.
Tja het is een mini antenne, maar nog wel een antenne natuurlijk. Hijs minder dan de helft van de oude antenne, ik wil niet dat het (veel) ten koste gaat van de ontvangst. Een dopje erop schroeven is dus niks voor mij.Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 16:53:
Hmm... ik vind em best nog wel groot eigenlijk.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
kheb orange 30, 30 euris per maand en dan na 6 maanden zet ik hem terug naar 20 euris per maand.Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 12:48:
Wil niet zijkerig doen, maar wat maakt die €6,- nou weer uit???
Maare wat ik mij afvroeg is of die zwarte covers ook ergens te bestellen zijn. Die vind ik namelijk veel dikker, maarja over smaak valt niet te twisten he
Ben alleen nog erg aan het twijfelen met welk abonnnemt ik hem af moet sluiten. WIl niet boven de 30 eurie per maand zitten. Iemand suggesties?
Verwijderd
Verwijderd
telefoon was gratis.. nduss..Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 15:00:
dextor hoeveel heb jij voor je v600 betaald (met een orange 30 abbo)?
En heb jij of iemand anders problemen gehad met de v600 in combinatie met orange???
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door _Administr8or_ op 16-03-2004 19:21 ]
jahoor, geef maarVerwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 18:34:
Hmm, kan iemand misschien de plaatjes uit de openingspost hosten?
Mijn host heeft het begeven, chello staat geen direct linking toe en Picserver-taferelen zijn vaak niet echt betrouwbaar...
Verwijderd
Één keer per maand lijkt me nu ook weer sterk overdreven, wat dachten jullie van iedere maandag of iedere welke andere dag ook, als je dat dan ff in de post meld weet iedereen op welke dag er naar de lijst gezocht moet worden.....Motorola_V600 schreef op 16 maart 2004 @ 14:52:
voortaan posten we maar een lijst 1x per maand ofzo....
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq