Die van jou ziet er toch wel een stuk viezer uit dan die van je vriendin hoor. Bovendien vind ik dit niet echt een barst. Er zijn gewoon stukjes van het plastic afgebrokkeld ofzo.
Eigenlijk zou het zwarte plastic wat aangedrukt moeten worden. Als je nu je telefoon opendoet, hoor je het plastic soms 'piepen', het komt dan tegen de 'onderkant' van de telefoon aan. Als daar ook nog vuil tussenzit, dan kan het plastic gaan afbrokkelen ja. Moeilijk dus om te zeggen of dit nou echt een productfout is of 'slijtage'.
Een echte barst zie je bv. soms op de bovenkant van het zwarte plastic, dit is geen barst imo.
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 21:13:
Ik begin steeds meer te twijfelen om deze foon aan te schaffen,
als ik al deze problemen hoor over versies, cracks, opladers, beeldschermen enz.
Zeker weten dat deze foon nog de moeite waard is om aan te schaffen??

Moeten wij jou nou overtuigen om deze telefoon te kopen? Dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk. Bovendien moet je niet zo overdrijven, ik heb nog nergens iets gezien over problemen met schermen. Alleen al het feit dat de meeste mensen niet weten/merken of ze een nieuw/oud scherm hebben zou al genoeg moeten zeggen. Probleem met versies is er ook niet (of ik heb ergens overheen gelezen), blijft over mijn ergernis over opladen (daar schijn ik ook alleen in te staan

) en de barsten. Dat valt als het goed is gewoon onder garantie en komt niet zo heel veel voor heb ik het idee.
Flashen en flexen mag je gewoon zeggen hoor. En je antwoord is niet zo heel slim. "Zal ik een Porsche kopen?" "Nee koop een kever en leg daar een Porsche moter in".
Een geflashte V525 is geen V600, maar gewoon een geflashte V525.