Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-10 10:16

Vern

technoob

(Dextor heeft Rummer verteld dat de V600 gratis is bij de Belcompany icm een Orange Free 30 voor twee jaar)

En volgens mij heb ik vandaag de laatste weggekaapt bij BC in Delft :*) . Ik heb echt wel 12 vestigingen gebeld en volgens zeggen gaat levering nog even duren. Andere winkels kunnen ook niet leveren en de V600 kost daar ook nog minstens 150 euro.

'k Ga ff goed uitzoeken of je inderdaad (met deze aanbieding) na zes maanden van 30 naar 20 euro terug kan of mag.

Gr, Vern.

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij 1 jaar Orange Free € 40 is 'ie bij Belcompany ook gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen met mijn mms problemen met de V600.
Meldingen zijn Data server niet gereed,later na urenlang bellen met Vodafone alsmede de techn.dienst van Vodafone was het probleem niet verholpen.Alleen is de melding nu GEEN NETWERK!!!
Vodafone Live werkt wel.
Ben alle instellingen tig keer doorgelopen met Vodafone.
Ook Motorola heeft geen antwoord,ja de software laten nakijken.
Heb de V600 op 5maart gekocht dus nog geen 2 weken geleden,niks repareren dan zijn ze me verplicht om een andere te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 13:18
de oplossing :P ,
ik had dit namelijk ook , maar dan kun je even naar de motorola.nl website gaan en je de instellingen laten opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 16 maart 2004 @ 21:23:
de oplossing :P ,
ik had dit namelijk ook , maar dan kun je even naar de motorola.nl website gaan en je de instellingen laten opsturen
https://secure.mouse2mobile.com/clients/hellomoto/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motorola_V600 schreef op 16 maart 2004 @ 21:42:

Dat was de laatste keer voor deze week :P
wanneer gaan we bestellen? op 100 man wachten is natuurlijk zeer overdreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 00:21:
wanneer gaan we bestellen? op 100 man wachten is natuurlijk zeer overdreven
Eigenlijk zou een goedkoop adresje voor frontjes nog handig zijn. Dan is het de vraag of de frontjes zoals je die in de winkel koopt kunnen worden verchroomd. Dat moet even opgenomen worden met het bedrijf (zit in Rotterdam).

Als dat duidelijk is kunnen we frontjes inkopen en ze laten verchromen en versturen en is iedereen blij *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Laatst online: 30-10-2024
TripleM schreef op 17 maart 2004 @ 01:11:
[...]

Eigenlijk zou een goedkoop adresje voor frontjes nog handig zijn. Dan is het de vraag of de frontjes zoals je die in de winkel koopt kunnen worden verchroomd. Dat moet even opgenomen worden met het bedrijf (zit in Rotterdam).

Als dat duidelijk is kunnen we frontjes inkopen en ze laten verchromen en versturen en is iedereen blij *D
Ok, nu begint het te rollen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 00:21:
[...]

op 100 man wachten is natuurlijk zeer overdreven
Dacht je dat ik dat zelf ook al niet door had? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las op www.mobiburn.com een review van deze telefoon, en buiten het feit dat het een perfecte telefoon is in zijn optiek, vind hij het menu erg traag, maar dit betrof een aston martin versie, dus deze zijn iets ouder, en hebben dus oudere firmware? Hoe bevalt de snelheid van de telefoon hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
De snelheid van de menu's is prima hoor. Zeker niet langzaam in ieder geval. Smsen had nog wel sneller gemogen, maar zolang de foon geen tekens kwijtraakt die ik al wel had ingedrukt (en dat gebeurt zelden) vind ik het prima.

Over de snelheid ben ik wel te spreken in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Heb nu zitten tellen en ik kom uit op:
9 + 4 afhankelijk van prijs + 1 95% zeker = 14 mensen

edit: voor chromen faceplates, maar de update komt dus volgende week :)

[ Voor 30% gewijzigd door Cache op 17-03-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dan toch maar los bestellen bij tfortelecom, of is duitsland aanzienlijk goedkoper?

Wordt je bereik nu echt slechter als je er een mini antenne op zet? Dat is bij t-mobile nogal essentieel om te weten. :(

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heya..
ff voor iedereen die van plan is een V600 aan te schaffen;
bij de belcompany i.c.m een Hi 20 aba van 2 jaar (100 belminuten/smsjes) is de V600 gratis!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-10 13:28
Wie kan mij vertellen hoe ik java games op mijn telefoon moet zetten? Ik heb alleen een USB-datakabel, geen BT dus dat staat overal uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:25
arjanscholl schreef op 17 maart 2004 @ 18:31:
Wie kan mij vertellen hoe ik java games op mijn telefoon moet zetten? Ik heb alleen een USB-datakabel, geen BT dus dat staat overal uitgelegd.
uit de startpost van het V525 topic :
http://home.planet.nl/~viss3662/V525/dktutorial.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XdeckX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 21:13:
Wie kan mij helpen met mijn mms problemen met de V600.
Meldingen zijn Data server niet gereed,later na urenlang bellen met Vodafone alsmede de techn.dienst van Vodafone was het probleem niet verholpen.Alleen is de melding nu GEEN NETWERK!!!
Vodafone Live werkt wel.
Ben alle instellingen tig keer doorgelopen met Vodafone.
Ook Motorola heeft geen antwoord,ja de software laten nakijken.
Heb de V600 op 5maart gekocht dus nog geen 2 weken geleden,niks repareren dan zijn ze me verplicht om een andere te geven.
je hebt wel alle instellingen van de vodafone site voor de v525 overgenomen (zijn min of meer vergelijkbaar... dus de instellingen ook)
dat heb ik ook gedaan en bij mij werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motorola_V600 schreef op 16 maart 2004 @ 21:42:
[...]

Oke dat is goed...dan stel ik voor dat we gewoon iedere maandag een update posten van de lijst met geïnteresseerden voor de chromen faceplates.

je staat er nu ook op! ;)

==========================================================
GuestUser
==========================================================

Dat was de laatste keer voor deze week :P
GuestUser wil er af |:( (Ik heb n.l. een spiegel en hoef m'n haar niet te kunnen kammen in chromen face plates)

Verder no offence als je wel van chroom houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 10:31:
[...]

GuestUser wil er af |:( (Ik heb n.l. een spiegel en hoef m'n haar niet te kunnen kammen in chromen face plates)

Verder no offence als je wel van chroom houdt.
No offence taken. Maar waarom gaf je dan in de eerste plaats aan dat je wel op de lijst wilde, als ik vragen mag... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial11 schreef op 18 maart 2004 @ 15:10:
[...]

No offence taken. Maar waarom gaf je dan in de eerste plaats aan dat je wel op de lijst wilde, als ik vragen mag... ?
Heb ik niet aangegeven, ik ben degene die het over haren kammen in face plates heb had en dat ik gek werd van die posts met er zijn al zoveel deelnemers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al een headset voor dit ding? Was gister bij de Belcompany en heb een headset voor de V66 e.a. geprobeerd. Typenummer was iets met H8000, weet niet of dit exact dezelfde is als van de Motorola website, maar hij werkte niet goed.

Ik hoorde wel mijn voicemail, maar als er iemand belde hoorde ik dat niet door de headset en de telefoon ging zelf wel over. Andere functies heb ik niet geprobeerd. Ik wil geen bluetooth headset, batterij gaat veel te snel op en je loopt met zo takkegroot ding op je hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 15:14:
[...]

Heb ik niet aangegeven, ik ben degene die het over haren kammen in face plates heb had en dat ik gek werd van die posts met er zijn al zoveel deelnemers.
Oh ja, heb net terug gekeken en idd, je hebt gelijk.
Raar dan dat je er plotseling opstond. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
weet iemand misschien hoe ik met PST profielen eraf kan halen?
ik heb me vodafone settings erop laten sms'en maar kan ze niet meer eraf halen omdat er een slotje voor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Iemand ook zo'n barst gehad ? en opgelost ?

Ik heb nu dus ook een barst :( behoorlijk vervelend. Iemand die dat al eerder heeft gehad hier ? en hoe heb je dat opgelost ? Want ik vraag me af of ik hem nu bij belcompany kan omruilen voor een nieuwe... Zit dus precies op die plek waar iedereen hem heeft, hij is 1 mm dik, en 1 cm breed. Precies op de rand van waar het zwarte ophoud. En hij loopt parallel aan de scheiding van het zwarte en grijs/witte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
kenny89 schreef op 18 maart 2004 @ 16:08:
ik heb me vodafone settings erop laten sms'en maar kan ze niet meer eraf halen omdat er een slotje voor staat.
Kan volgens mij niet kenny. Tenminste... ik heb het nergens gelezen. Een mogelijkheid zou zijn te flashen/flexen met andere software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:25
kenny89 schreef op 18 maart 2004 @ 16:08:
mja, het kan wel...
Maar dan ben je denk ik alles kwijt wat op je telefoon staat! (nieuwe games, fotos, nieuwe ringtones enz..) Telefoonnummers waarschijnlijk niet, omdat die op je sim staan :)

het kan zo : menu -> Instellingen -> Initele setup -> alles wissen!

[ Voor 3% gewijzigd door _Administr8or_ op 18-03-2004 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
nah ik had iets gelezen over PST , die tip werd in het Vv525 topic gegeven maar ik kan het niet meer terug vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankvanhoesel schreef op 18 maart 2004 @ 16:15:
Iemand ook zo'n barst gehad ? en opgelost ?

Ik heb nu dus ook een barst :( behoorlijk vervelend. Iemand die dat al eerder heeft gehad hier ? en hoe heb je dat opgelost ? Want ik vraag me af of ik hem nu bij belcompany kan omruilen voor een nieuwe... Zit dus precies op die plek waar iedereen hem heeft, hij is 1 mm dik, en 1 cm breed. Precies op de rand van waar het zwarte ophoud. En hij loopt parallel aan de scheiding van het zwarte en grijs/witte.
f*ck hoe jij het nu uitlegt zie ik er ook 1 zitten
shit shit shit

ik had er eigenlijk nog nooit op gelet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inderdaad alles gewist en ben opnieuw begonnen met installeren. Ook ik had van die slotjes erachter staan. Met alle data wissen en dan 6x een 0 als code ging dat prima weg. Wel eerst alle nummers op de sim gezet en later weer terug. Daarna de andere dingen erweer opgezet. Ik denk dat dat de enige mogelijkheid is.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 16:57:
[...]

f*ck hoe jij het nu uitlegt zie ik er ook 1 zitten
shit shit shit

ik had er eigenlijk nog nooit op gelet
ja, ik heb ook een barst. Ben geweest om het om te ruilen bij de BC, maar de V600 is niet op voorraad. Dus, gewoon afwachten denk ik. De barst wordt maar steeds groter en ook mijn camera doet het niet meer. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 14:36:
[...]

kheb orange 30, 30 euris per maand en dan na 6 maanden zet ik hem terug naar 20 euris per maand. :D
Nu kom ik net van belcompany af en zei zeggen dat dat niet kan.
Je kan volgends hun alleen bij vodaphone een stap lager abo nemen na 4 maanden.

Waar heb jij je v600 dan gehaald?
Ik wil maar 1 jaar abo...

[ Voor 4% gewijzigd door mitchel op 18-03-2004 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m besteld met T-mobile 150 (=22.5 p/m) ;)
hier is ie ook gratis bij :P
daarnaast is het hele 2e jaar sms vrij, :P
Weet iemand wanneer de nieuwe lading binnen komt van volgens mijn leverancier stelt Motorola alsmaar uit :?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 19:21:
offtopic:
Let wel: alleen je gekozen SMS bundel. Niet onbeperkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mitchel schreef op 18 maart 2004 @ 18:35:
[...]

Nu kom ik net van belcompany af en zei zeggen dat dat niet kan.
Je kan volgends hun alleen bij vodaphone een stap lager abo nemen na 4 maanden.

Waar heb jij je v600 dan gehaald?
Ik wil maar 1 jaar abo...
bij belcompany in eindhoven..
daar is mij dat verteld...
na 6 maanden kan je naar orange bellen en dat aangeven, kzal anders orange is bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 20:39:
na 6 maanden kan je naar orange bellen en dat aangeven, kzal anders orange is bellen..
Inderdaad, bij Orange kan dat ook gewoon. Net zoals bij Vodafone (na 4 maanden maximaal 1 stap) en KPN (na 6 maanden maximaal 1 stap).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 18:07:
[...]

ja, ik heb ook een barst. Ben geweest om het om te ruilen bij de BC, maar de V600 is niet op voorraad. Dus, gewoon afwachten denk ik. De barst wordt maar steeds groter en ook mijn camera doet het niet meer. :'(
Ook hier in NL dus veel barsten!! :?
Zouden ze dan toch uit Duitsland (of het buitenland) komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:59
kenny89 schreef op 18 maart 2004 @ 16:51:
nah ik had iets gelezen over PST , die tip werd in het Vv525 topic gegeven maar ik kan het niet meer terug vinden
Die tip kwam van mij, had ook allemaal junksettings en heb ze op de volgende manier verwijderd: Je connect je foon en start PST, klik dan op 'Open' en dan op 'CDMA Motorola Browser File'. Vul nu bij 'Profile 1 t/m 10' dezelfde naam in bij 'Profile Name', bijv OrangeNL ofzo. Vink ook bij alle 10 'Editable bij user' aan. Hierna klik je een keer of vier op 'Write Data to Phone' en als het goed is heb je nu nog maar twee junksettings over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 20:39:
[...]

Idd ik lees het na zoeken ook gewoon op de orange.nl site.
En ze bleven maar volhouden dat het niet kon met orange alleen vodaphone :/

Zijn ze bij belcompany Eindhoven voorraadig? in weert waren ze tijdelijk niet meer bestelbaar.

edit:
Iemand eigenlijk al ergens die mp3 speler tekoop gezien voor v600?

[ Voor 8% gewijzigd door mitchel op 18-03-2004 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barst, bij mij ook een barst. Bij BC zeggen ze dat je hem op moet sturen, heb ik niet echt zin in, wie weet wat je terug krijgt (opgelapt exemplaar). Is wel jammer maar die barst bij valt niet echt op, zit precies op de rand van zwart plastic, zie foto

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~f.vandewiel1/barst.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
heb je geen garantie? nieuw toestel?
Bij opsturen ben je hem ook veels te lang kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja is gloedje nieuw en heeft jaar garantie, is nu 2 weken oud en ben vorige week terug geweest, BC in Veldhoven wil hem echter niet zo maar ruilen en zeiden dat je hem op moets sturen, en ze hadden trouwens ook geen voorraad, misschien moet ik meer op men strepen gaan staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Hoeveel mensen hebben nu al wel niet een barst?? :?
En allemaal bij de V600's van BelCompany??
Niet meer daar halen dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook een Belcompany toestel en hier is niks aan het handje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmmhuh? }:O MKijn V600 heeft ook al een scheur. Ik heb 'm van gsm.nl.
Het is nog maar een kleine scheur, maar kleintjes worden groot. Ik heb verder niks negatiefs te melden over deze telefoon, maar dit lijkt op een zwak punt voor elke V600. Ik vindt het zelfs een rede om het hele product op af te keuren.
Ik heb er misschien nog maar 6 telefoontjes mee gepleegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 08:43:
Mmmhuh? }:O MKijn V600 heeft ook al een scheur. Ik heb 'm van gsm.nl.
Het is nog maar een kleine scheur, maar kleintjes worden groot. Ik heb verder niks negatiefs te melden over deze telefoon, maar dit lijkt op een zwak punt voor elke V600. Ik vindt het zelfs een rede om het hele product op af te keuren.
Ik heb er misschien nog maar 6 telefoontjes mee gepleegd!
Goh, heb nu al meer dan 5 weken de foon en nog steeds geen problemen. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
Ga toch maar eens met BC bellen en kijken wat ze zeggen, want het kan niet dat er zoveel toestellen met dat probleem zijn...

Dan maar het 2e lijstje in dit topic :) V600 met een barst!
----------------------------------
01. Graph1c One
02. jippiejajee
03. MoMo
04. mlandsheer
05.frankvanhoesel
----------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XdeckX
  • Niet online
nog ff een keer... want ik zoek nog steeds
enne dan nog wat... kan je niet toevallig ergens een bepaald profiel instellen dat gebruikt moet worden in combinatie met een bluetooth headset? als ik mn headset koppel dan schakeld de foon automatisch over naar profiel luid. en vervolgens krijg ik alleen uit mn headset geluid als ik gebeld wordt... maar ik wil dat ding ook niet altijd inhebben. ik kan wel handmatig een ander profiel kiezen (eentje met trillen want dat merk je op de foon wel zonder dat je de headset inhebt) maar ik ben dus lui... ik wil standaard een profiel met trillen in combinatie met mn BT headset.

heb in de handleiding gekeken. daar staat wel dat je bij headset een profiel kan kiezen (menu>instellingen>headset> en dan nog een optie... maar die staat er bij mijn foon dus niet tussen.
ik heb dus nog steeds geen idee hoe ik mijn profiel automatisch kan instellen bij koppeling met mn BT headset.

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:50
Niemand wilde me geloven dat die toestellen uit duitsland komen, maar nu belcompany geen service wil verlenen wordt het wel verdacht, en ook kunnen ze ineens niet meer leveren... ook verdacht. })

En allemaal omdat hij in nl nog steeds niet officieel leverbaar is. Ik wacht dus nog lekker een weekje totdat hij hier leverbaar is, dan weet ik zeker dat ik goede garantie krijg (mijn telecomshoppie geeft altijd zonder mekkeren een nieuwe) en weet ik zeker dat ik het nieuwe scherm heb, en ik weet zeker dat ik de nederlandse versie heb.

En wat is 3/4 weken nou op een jaar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

911GT2 schreef op 19 maart 2004 @ 11:09:
Niemand wilde me geloven dat die toestellen uit duitsland komen, maar nu belcompany geen service wil verlenen wordt het wel verdacht, en ook kunnen ze ineens niet meer leveren... ook verdacht. })

En allemaal omdat hij in nl nog steeds niet officieel leverbaar is. Ik wacht dus nog lekker een weekje totdat hij hier leverbaar is, dan weet ik zeker dat ik goede garantie krijg (mijn telecomshoppie geeft altijd zonder mekkeren een nieuwe) en weet ik zeker dat ik het nieuwe scherm heb, en ik weet zeker dat ik de nederlandse versie heb.

Er al eens aan gedacht dat de gehele voorraad van Nederland zo langzamerhand opgedroogd is en dat alle telecommers moeten wachten op nieuwe voorraad. En dat jou telecom leverancier het toestel nog niet heeft heeft met exclusieve contracten te maken tussen de grote aanbieders en Motorola (maar deze contracten bestaan ook tussen andere foon leveranciers) En jou aanbieder houdt jou aan het lijntje met de fabel dat er nog geen Nederlandse toestellen zijn, dan kan hij n.l. aan jou verkopen op het moment dat hij wel kan leveren. Je zou eens naar de belcompany gaan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke telefoon! Ik heb hem nu 1 week, van gsm.nl

Het enigste minpuntje vind ik tot nu toe de volgend:

- Erg vette vinger gevoelig :P
- Snelheid van het menu had hoger gekund, als ik scroll in mijn foto's houdt ie bij hoevaak ik heb gedrukt en blijft netzolang doorscrollen, frustrerend..als je ongeduldig bent.
- Telefoonboek categorieen zijn niet echt goed uitgedacht .

Bij dat laatste punt kom ik gelijk bij mijn vraag, is er al iemand achter of je:

- indien je een nieuw persoon hebt toegevoegd aan je telefoonlijst, kan je hem dan nog in een andere categorie indelen? Mij is dat nog niet gelukt!

Het zou ook mooi zijn om te kunnen indelen in categorieen en dan met je joystick tussen de categorieen te switchen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
911GT2 schreef op 19 maart 2004 @ 11:09:

Eerste week april wordt dat waarschijnlijk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-10 22:30
@ startpost, ik krijg allemaal kruisjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Ik heb de v600 ook sinds gister, hij bevalt me opzich behoorlijk goed, alleen zit ik met een aantal dingen...

Wat zijn precies de instellingen voor mms/gprs/wab van Vodafone?
(heb gister al de hele avond op internet gezocht maar kon niets duidelijks vinden)
Watvoor beschermhoesje hebben jullie? Ik wil het liefst zo'n draagkoord, maar die is blijkbaar niet los te leveren (vandaag naar BelCompany geweest). Ik wil het liefst een Krusell, maar ik heb niet kunnen vinden waar die in Nederland geleverd worden...

Weten jullie t misschien?

ThQ =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Flint schreef op 19 maart 2004 @ 12:42:
@ startpost, ik krijg allemaal kruisjes :)
ik ook! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na aanleiding van al deze besproken levering problemen maar es gemaild naar motorola, en toen kreeg ik het volgende terug gemaild:

Geachte

Graag willen wij U bedanken voor Uw E-mail betreffende Uw Motorola product.

De V600 is reeds sinds twee weken verkrijgbaar bij de grotere handelaars. Het is een kwestie van even afwachten voor de kleinere handelaars, maar de leveringen zullen niet te lang meer op zich laten wachten.

We vertrouwen erop U hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Voor verdere vragen of informatie, aarzelt U vooral niet om met ons contact op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Arja
Motorola klantendienst Benelux
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
Motorola_V600 schreef op 19 maart 2004 @ 12:35:
[...]

Eerste week april wordt dat waarschijnlijk... :)
Daarom ik heb de tijd, en al zijn het idd allemaal nederlandse versies (zou kunnen, maar ik vertouw mijn eigen leverancier) heb ik iig niet de oude versie :D en jah twee weekjes idd... ach misschien is er dan ook geleik een mooie actie mee, omdat het allernieuwste er dan toch al af is.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XdeckX
  • Niet online
sOidivUs schreef op 19 maart 2004 @ 13:54:
Ik heb de v600 ook sinds gister, hij bevalt me opzich behoorlijk goed, alleen zit ik met een aantal dingen...

Wat zijn precies de instellingen voor mms/gprs/wab van Vodafone?
(heb gister al de hele avond op internet gezocht maar kon niets duidelijks vinden)
Watvoor beschermhoesje hebben jullie? Ik wil het liefst zo'n draagkoord, maar die is blijkbaar niet los te leveren (vandaag naar BelCompany geweest). Ik wil het liefst een Krusell, maar ik heb niet kunnen vinden waar die in Nederland geleverd worden...

Weten jullie t misschien?

ThQ =]
ervan uitgaande dat je vodafone live! aan hebt staan op je abbo (kun je iig laten aanzetten bij een citypoint)

WAP
menu>webtoegang>web profielen>nieuw profiel maken
Naam: moet je zelf maar wat bedenken
startpagina: http://live.vodafone.com
service type 1: wap
gateway ip: 192.168.251.150
port 1: 9201
domain 1: nix
dns 1: 000.000.000.000
csd no 1: nix
gebruikersnaam: vodafone
wachtwoord: vodafone
snelheid: 9600
lij type 1: modem
gprs apn: live.vodafone.com
gebruikersnaam: vodafone
wachtwoord: vodafone

mms
menu>berichten>menutoest>setup berichten>setup mms berichten
bij server info "kies" dan menu toest, dan nieuw of bewerken (Als je dr al een hebt)
service naam: mms
server url: http://mmsc.mms.vodafone.nl
web profiel naam: het profiel dat je bij het WAP profiel gemaakt hebt.

maar dit had je ook allemaal op de vodafone site of misschien in het v525 topic kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das de zoveelste keer dat die instellingen voorbij komen. Wellicht handig voor in de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
911GT2 schreef op 19 maart 2004 @ 15:29:
[...]

Daarom ik heb de tijd, en al zijn het idd allemaal nederlandse versies (zou kunnen, maar ik vertouw mijn eigen leverancier) heb ik iig niet de oude versie :D en jah twee weekjes idd... ach misschien is er dan ook geleik een mooie actie mee, omdat het allernieuwste er dan toch al af is.... :+
Wie zegt dat je de oude versie dan niet hebt, ze zijn in omloop hoor. Wat bedoel je eigenlijk met oude versie, een oud schermpje?
Maar goed, je weet dan dus nog steeds niet cker of je een nieuw scherm hebt, toch nog oppassen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Ik wil de plaatjes van de start post wel hosten hoor....

mikedegeus@hotmail.com stuur daar maar heen... (tijdelijk aangemaakt ivm spam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor net van mn leverancier dattie vanaf week 14 weer leverbaar is :)
ff 2 weekjes wachten dus :O
maar ok ik weet dat dat het wel waar is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn miniantenne van Inovenda.de binnen gekregen. Goede geregeld met die lui. Slechts een weekje wachten. Mooi dingetje, past precies, geen rare naden of andere dingen. Gaat vast prima samen met de chromen covers :+ Heb nog niets gemerkt van mindere ontvangst tot nu toe.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 10:40 . Reden: Plaats weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 19:12:
Heb mijn miniantenne van Inovenda.de binnen gekregen. Goede geregeld met die lui. Slechts een weekje wachten. Mooi dingetje, past precies, geen rare naden of andere dingen. Gaat vast prima samen met de chromen covers :+ Heb nog niets gemerkt van mindere ontvangst tot nu toe. Zal ff plaatje posten vanavond.
Ik heb er ook 2 besteld!!
Heb gisteren betaald en moet alleen nog een bevestiging krijgen dat ik betaald heb. Hoe lang duurde dat bij jou precies??

btw, foto's zijn welkom! :)

[ Voor 61% gewijzigd door Snoop op 19-03-2004 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motorola_V600 schreef op 19 maart 2004 @ 19:21:
[...]

Heb gisteren betaald en moet alleen nog een bevestiging krijgen dat ik betaald heb. Hoe lang duurde dat bij jou precies??

Heb geen bevestiging gehad dat ik betaald had, maar kreeg ze een week later netjes in een 'comebag' door de brievenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Veel mooier dan die andere antenne van 5mm!!!
Kan niet wachten tot volgende week. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
ik heb de plaatjes al gehost, alleen ze zijn nog niet aangepast...

voor de mensen die dat ook kunnen doen:
http://www.alkeninternet.nl/~jberkenbosch/got

edit: ik weet niet of ik vodafone live heb :/ maar die instellingen heb ik al wel geprobeerd, dus ik denk het niet... zal het binnenkort wel ff uitzoeken, bedankt iig!

[ Voor 36% gewijzigd door sOid op 19-03-2004 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern

Vern

technoob

Motorola_V600 schreef op 19 maart 2004 @ 19:21:
[...]

Ik heb ook goeie ervaringen met Inovenda. Het is één van de weinige eBAY winkels waarbij ik met Paypal kan betalen, heb je direct een betalingsbevestiging. Direct daarna een bevestiging van Inovenda: "sent in ten days", is dus binnen een week.

gr, Vern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern

Vern

technoob

Over de instellingen van de V600 icm Orange zal ik maar nix vragen .... eerst een avondje proberen. |:(

Wat ik wel wil vragen: heeft iemand de V600 werkend met een Jabra BT200 headset ? De V600 kan 'm namelijk niet vinden.

gr, Vern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Oke, alles is gelukt! Misschien toch iets fout gedaan met de instellingen eerst.
Ik had vanmiddag ff een foto'tje gemaakt van een vriend met de v600, en de kwaliteit valt me zeker niet tegen!

Afbeeldingslocatie: http://www.alkeninternet.nl/~jberkenbosch/got/19-03-04_1205.jpg

Ik weet het niet zeker meer, maar ik heb geloof ik ook nog 2x zoom gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
klopt niet want als je zoom gebruikt wordt het formaat verkleint.
stel je doet 640-480
met 2x zoom = 320-240
met 4x zoom = 160-120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vern schreef op 19 maart 2004 @ 19:52:
Over de instellingen van de V600 icm Orange zal ik maar nix vragen .... eerst een avondje proberen. |:(

Wat ik wel wil vragen: heeft iemand de V600 werkend met een Jabra BT200 headset ? De V600 kan 'm namelijk niet vinden.

gr, Vern
Ik heb sinds woensdag ook een Jabra BT200, en ik had het geheel binnen 1 minuut geheel vlekkeloos werkend.
Instellingen>Verbinding>Bluetooth Koppeling>Setup>Energie op Aan zetten.
Ga dan naar Instellingen>Verbinding>Bluetooth Koppeling>Handsfree>Zoek naar apparaat.
Zet ondertussen ook je Jabra BT200 in de zoekmode door ca. 7 seconde de multifunctieknop in te drukken (totdat het blauwe lampje blijft branden).
De motorola zal dan melden dat hij 1 apparaat heeft gevonden (de JABRA BT200) en vragen om een pin (0000) om te pairen. :*)
Daarna moet alles probleemloos werken.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern

Vern

technoob

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 21:46:
[...]

Ik heb sinds woensdag ook een Jabra BT200, en ik had het geheel binnen 1 minuut geheel vlekkeloos werkend.

<knip>

Daarna moet alles probleemloos werken.
_/-\o_
Je bent een held. 'k Had die Jabra al een jaar geleden gepaired met mijn Nokia6310 en kon niet meer zo snel bedenken hoe dat moest. Staat trouwens wel gaaf, die ringen die de BT verbinding aangeven.

Nu nog mijn pda met Orange gprs werkend krijgen ...

gr, Vern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XdeckX
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 19:12:
Heb mijn miniantenne van Inovenda.de binnen gekregen. Goede geregeld met die lui. Slechts een weekje wachten. Mooi dingetje, past precies, geen rare naden of andere dingen. Gaat vast prima samen met de chromen covers :+ Heb nog niets gemerkt van mindere ontvangst tot nu toe.

Plaatjes zijn met webcam gemaakt, dus niet al te beste kwaliteit.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
vertel es... wat heb je precies betaald en hoe heb je het pcies besteld... wil namelijk ook zon ding bestellen... is dat gewoon via die site te doen? en hoe zat het met de verzendkosten? want die rekent ie op de site nie uit geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
kenny89 schreef op 19 maart 2004 @ 20:28:
klopt niet want als je zoom gebruikt wordt het formaat verkleint.
stel je doet 640-480
met 2x zoom = 320-240
met 4x zoom = 160-120
haha oke :) dat wist ik niet, weer wat geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou zo'n antenne hier binnenkort ook niet te koop zijn dan? Ik bedoel, ik wil er wel vanaf van die grote antenne, maar ik koop liever zo'n ding gewoon hier in de winkel zonder verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
pharao , heb je nog steeds geen minder bereik? ( na een paar extra dagen ervaring ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het barstvirus loopt hier echt uit de hand
over de hele bovenkant loopt een scheur ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XdeckX schreef op 19 maart 2004 @ 23:25:
[...]

vertel es... wat heb je precies betaald en hoe heb je het pcies besteld... wil namelijk ook zon ding bestellen... is dat gewoon via die site te doen? en hoe zat het met de verzendkosten? want die rekent ie op de site nie uit geloof ik.
Besteld op Inovenda.de voor 9.90 (geen verzendkosten) en bij bevesting van de e-mail een reply gestuurd met het adres in nederland en de bestelling (voor de zekerheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 20 maart 2004 @ 10:48:
pharao , heb je nog steeds geen minder bereik? ( na een paar extra dagen ervaring ?)
Nope, niets minder. Heb zelfs de hele antenne erafgeschroefd en eens rondgelopen zonder antenna, maar kreeg nergens problemen. Nu woon ik ook midden in Utrecht. Geen problemen op de snelweg van Utrecht naar Amsterdam (zelfs in het #@*(#@&*weer van gister) en geen problemen van Utrecht naar Amersfoort.
Maandag komt de vuurproef in de trein naar Rotterdam, daar had ik met mijn oude 6610 af en toe geen bereik en wil het nu eens met deze proberen. Overigens heb ik T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Ik heb goed gekeken en bij mij is nog nergens een scheur te ontdekken. Ik heb een Duits toestel overigens, via een NL handelaar geleverd. Ook daar heb ik gewoon garantie op, dus ik begrijp niet zo goed waarom mensen hier zo paniekerig doen over Duitse toestellen.

Wat ik wel heel irritant vind, is het opladen van het kreng. Dat is het enige aan dit toestel dat me ergernis bezorgt. Verschrikkelijke ramp, zo'n fragiel kloteplugje dat je er van links naar rechts moet indoen met flink wat kracht, omdat het kutding anders geen goed contact maakt. Bah! :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
TripleM schreef op 20 maart 2004 @ 14:10:
Ik heb goed gekeken en bij mij is nog nergens een scheur te ontdekken. Ik heb een Duits toestel overigens, via een NL handelaar geleverd. Ook daar heb ik gewoon garantie op, dus ik begrijp niet zo goed waarom mensen hier zo paniekerig doen over Duitse toestellen.

Wat ik wel heel irritant vind, is het opladen van het kreng. Dat is het enige aan dit toestel dat me ergernis bezorgt. Verschrikkelijke ramp, zo'n fragiel kloteplugje dat je er van links naar rechts moet indoen met flink wat kracht, omdat het kutding anders geen goed contact maakt. Bah! :{
Geen problemen hier met opladen, de plug past er precies goed in. Geeft zelfs nog een klikje als ie er goed inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
KrewCial11 schreef op 20 maart 2004 @ 16:19:
Geen problemen hier met opladen, de plug past er precies goed in. Geeft zelfs nog een klikje als ie er goed inzit.
Het klikje geeft ie hier ook, maar hij maakt zelden goed genoeg contact om langer dan een paar seconden op te laden. Na tig keer frutten en vloeken lukt het dan, maar dan moet ik em ook stil laten liggen. Echt heel irritant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
wat ik irritant vind is dat dat ding op de buitenkant af en toe knippert als ie oplaad... (ik laat hem meestal 's nachts op) kan je wel oplossen door hem om te draaien, maarja...

verder werkt dat plugje goed.

Oja, nog een vraag; weet iemand of je de textsize van sms'jes aan kan passen? (hij geeft nu 450 ofzo aan, dus dan moet ik gaan rekenen... :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial11 schreef op 20 maart 2004 @ 16:19:
[...]

Ik heb hetzelfde met mijn V525 die dus echt terug gaat omdat het erger word. Mijn man heeft met zijn V600 nergens last van. Goed opletten met eruit halen wilt ook nog weleens helpen, echt het knopje indrukken anders is het oplaadgedeelte echt zo verschoven, wat bij mij dus ook het geval is waardoor hij nu echt enorm moeilijk laad, ik moet me in allerlei bochten wringen wilt hij laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin steeds meer te twijfelen om deze foon aan te schaffen,
als ik al deze problemen hoor over versies, cracks, opladers, beeldschermen enz. :/
Zeker weten dat deze foon nog de moeite waard is om aan te schaffen?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
ik zou een V525 kopen ;) , die kun je altijd nog F*ashen of F*exen naar een V600 en is veel goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja, nog een vraag; weet iemand of je de textsize van sms'jes aan kan passen? (hij geeft nu 450 ofzo aan, dus dan moet ik gaan rekenen... )
Als je een sms klaar hebt en je hebt in je telefoonboek een afzender geselecteerd dan kun je in het menu de eigenschappen van je bericht op vragen. Daar staat of je 1 of 2 berichten gaat versturen. Schrok de eerste keer nl. ook ff van het feit dat ik net over 1 bericht heenzat. Of je de teller aan kunt passen weet ik niet, daar heb ik nog niets op gevonden.

Vind mijn foon nog steeds joepie hoor. Geen problemen er mee. Twijfelen tussen een v500 en v600 heb ik nooit gedaan. De looks zijn dusdanig verschillend dat ik zeker voor de v600 zou gaan. Zoals ik zei, ik heb nergens problemen mee, maar als ik dat wel zou hebben dan zou ik ze bij de Belcompany toch echt ff aan de oren trekken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 19:21:
Ik heb m besteld met T-mobile 150 (=22.5 p/m) ;)
hier is ie ook gratis bij :P
Weet iemand wanneer de nieuwe lading binnen komt van volgens mijn leverancier stelt Motorola alsmaar uit :?
Zou je de link kunnen geven, waar je deze hebt bestelt.

Goedkoopste wat ik kon vinden was op www.2call.nl waar de telefoon 4 eurie kosste. Of bedoelde je dit?

Ik neem aan dat dit een 2 jarig abonnement is, maar begrijp het niet goed met die gratis smsjes. Zou je die site kunnen geven zodat ik dit na zou kunnen lezen.

Tevens zie ik hier niet om welke antenne het gaat. Kan iemand daar een goede duidelijke foto van laten zien? Bij voorbaat dank :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
kenny89 schreef op 20 maart 2004 @ 21:16:
ik zou een V525 kopen ;) , die kun je altijd nog F*ashen of F*exen naar een V600 en is veel goedkoper :)
Daar geloof ik niets van, want hoe kan het nou goedkoper zijn dan gratis |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic al bijna vanaf het begin (deel 1), toch maar ff geregistreerd. als het goed is krijg ik volgende week mijn V600 8). Vrijdag heb ik de miniantenne bij antenne-alu.de besteld(en betaald). Ik weet dat TripleM m ook heeft en dat hij m na 15 dagen kreeg, zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met antenne-alu.de? En hoelang duurde het bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 21:26:
[...]

Als je een sms klaar hebt en je hebt in je telefoonboek een afzender geselecteerd dan kun je in het menu de eigenschappen van je bericht op vragen. Daar staat of je 1 of 2 berichten gaat versturen. Schrok de eerste keer nl. ook ff van het feit dat ik net over 1 bericht heenzat. Of je de teller aan kunt passen weet ik niet, daar heb ik nog niets op gevonden.
ahh, dankje! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
Ff wat foto's van de barst...ga hem denk ik gewoon laten opsturen naar Motorola. Baal er wel een beetje van namelijk, hij is niet storend, maar gewoon irritant !

Deze foto's kun je aanklikken, het zijn mijn V600 en die van mijn vriendin.

Afbeeldingslocatie: http://www.pbase.com/image/27133120.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pbase.com/image/27133235.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pbase.com/image/27137417.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door frankvanhoesel op 21-03-2004 16:15 . Reden: ff ingezoomde foto bijgedaan...voor de duidelijkheid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de telefoon al een week in de doos liggen, wachtende op een nieuwe van de BC. Toen ik vandaag even de telefoon eruit haalde om het te bekijken, bleek dat er plotseling ook een scheur aan de andere kant is. Bovendien, is die eerste scheur ook een heel stuk groter. En dat dus terwijl ik hem helemaal niet meer heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Misschien heeft het te maken met warmte, dat het plastic door het uitzetten barst :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial11 schreef op 21 maart 2004 @ 17:43:
Misschien heeft het te maken met warmte, dat het plastic door het uitzetten barst :?
de belcompany zei tegen mij dat het slijtage is... ik heb hem pas twee weken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
iemand die bij inovenda.de heeft besteld en ontvangen , hoelang duurde dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 01:00:
[...]

Zou je de link kunnen geven, waar je deze hebt bestelt.

Goedkoopste wat ik kon vinden was op www.2call.nl waar de telefoon 4 eurie kosste. Of bedoelde je dit?

Ik neem aan dat dit een 2 jarig abonnement is, maar begrijp het niet goed met die gratis smsjes. Zou je die site kunnen geven zodat ik dit na zou kunnen lezen.

Tevens zie ik hier niet om welke antenne het gaat. Kan iemand daar een goede duidelijke foto van laten zien? Bij voorbaat dank :)
ik heb em op www.rinkel.nl besteld :) daar was ie gratis...
ohja die actie houd in dat je smsbundel het 2e jaar niet hoeft te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de V600 nu een week of 2 en bevalt prima. :) Mini-antenne van Inovenda en een B-speech bt headset (45 eurotjes en 9 grammetjes :9 ) Ik kan jammer genoeg alleen voice-daillen via de telefoon en niet via de headset, hoewel voicedial voor de hadset wel aan staat. Het lukt wel als ik eerst de klep open doe en dan op voicedial druk, maar dan heeft zo'n headsetje natuurlijk niet zo veel nut meer. :(
Heeft iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
frankvanhoesel schreef op 21 maart 2004 @ 13:32:
Ff wat foto's van de barst...ga hem denk ik gewoon laten opsturen naar Motorola. Baal er wel een beetje van namelijk, hij is niet storend, maar gewoon irritant !

Deze foto's kun je aanklikken, het zijn mijn V600 en die van mijn vriendin.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die van jou ziet er toch wel een stuk viezer uit dan die van je vriendin hoor. Bovendien vind ik dit niet echt een barst. Er zijn gewoon stukjes van het plastic afgebrokkeld ofzo.

Eigenlijk zou het zwarte plastic wat aangedrukt moeten worden. Als je nu je telefoon opendoet, hoor je het plastic soms 'piepen', het komt dan tegen de 'onderkant' van de telefoon aan. Als daar ook nog vuil tussenzit, dan kan het plastic gaan afbrokkelen ja. Moeilijk dus om te zeggen of dit nou echt een productfout is of 'slijtage'.

Een echte barst zie je bv. soms op de bovenkant van het zwarte plastic, dit is geen barst imo.
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 21:13:
Ik begin steeds meer te twijfelen om deze foon aan te schaffen,
als ik al deze problemen hoor over versies, cracks, opladers, beeldschermen enz. :/
Zeker weten dat deze foon nog de moeite waard is om aan te schaffen?? :?
Moeten wij jou nou overtuigen om deze telefoon te kopen? Dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk. Bovendien moet je niet zo overdrijven, ik heb nog nergens iets gezien over problemen met schermen. Alleen al het feit dat de meeste mensen niet weten/merken of ze een nieuw/oud scherm hebben zou al genoeg moeten zeggen. Probleem met versies is er ook niet (of ik heb ergens overheen gelezen), blijft over mijn ergernis over opladen (daar schijn ik ook alleen in te staan :P) en de barsten. Dat valt als het goed is gewoon onder garantie en komt niet zo heel veel voor heb ik het idee.
kenny89 schreef op 20 maart 2004 @ 21:16:
Flashen en flexen mag je gewoon zeggen hoor. En je antwoord is niet zo heel slim. "Zal ik een Porsche kopen?" "Nee koop een kever en leg daar een Porsche moter in". :?

Een geflashte V525 is geen V600, maar gewoon een geflashte V525.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern

Vern

technoob

kenny89 schreef op 21 maart 2004 @ 18:52:
iemand die bij inovenda.de heeft besteld en ontvangen , hoelang duurde dat?
Op zondag besteld via internet en betaald via Paypal, ik geloof de donderdag er na al in huis.

Vern.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.