Toon posts:

Het Motorola V600 topic (deel 2)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.947 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]TripleM schreef op 21 maart 2004 @ 19:17:
[...]
Moeten wij jou nou overtuigen om deze telefoon te kopen? Dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk. Bovendien moet je niet zo overdrijven, ik heb nog nergens iets gezien over problemen met schermen. Alleen al het feit dat de meeste mensen niet weten/merken of ze een nieuw/oud scherm hebben zou al genoeg moeten zeggen. Probleem met versies is er ook niet (of ik heb ergens overheen gelezen), blijft over mijn ergernis over opladen (daar schijn ik ook alleen in te staan :P) en de barsten. Dat valt als het goed is gewoon onder garantie en komt niet zo heel veel voor heb ik het idee.

[...]

Ghehe het was inderdaad overdreven :P _/-\o_
Maar ok weet iemand ongeveer hoeveel % telefoons nou stuk is? :/ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:47
Flashen en flexen mag je gewoon zeggen hoor. En je antwoord is niet zo heel slim. "Zal ik een Porsche kopen?" "Nee koop een kever en leg daar een Porsche moter in". :?

Een geflashte V525 is geen V600, maar gewoon een geflashte V525.
Helemaal mee eens, en zelfs de beeldspraak kan ik me bijzonder goed in vinden! _/-\o_ :*)

Ik ga ook maar alvast een mini antenne bestellen, want deze week ga ik er toch maar eentje halen dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Klopt, die van mij is een stuk viezer, maar ik bewaar hem ook in mijn broekzak, en zei in haar handtas....daar zit dat verschil in. Maar het is volgens mij wel een barst, hij begon eerst iets van de rand af, en 2 dagen later zat hij zo overde hele rand, het wordt iedere dag iets erger....ach ik laat hem gewoon opsturen, dan maar ff geen v600 voor een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Mijn IA doet het weer...

Bij mij kan je terecht voor frontjes, kleuren antennes, kleuren display en mini-antennes (alhoewel je die beter bij D-MAXXX kan bestellen)...

En dit alles voor V600 en V525

ik hoop jullie voldoende te hebben geinformeerd...

[ Voor 12% gewijzigd door rjongen op 22-03-2004 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Kun je idd goedkope frontjes van de V600 krijgen??
Ik (of wij) zoek(en) namelijk de losse aluminium frontjes die standaard op de V600 zitten.
Hoeveel gaan ze kosten denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOidivUs schreef op 20 maart 2004 @ 18:47:
wat ik irritant vind is dat dat ding op de buitenkant af en toe knippert als ie oplaad... (ik laat hem meestal 's nachts op) kan je wel oplossen door hem om te draaien, maarja...
ga naar instellingen--->melding profielen----> gebeurtenis licht UIT...... tadaa geen knipperend lichtje meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezand
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-01 11:34
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 17:59:
[...]

de belcompany zei tegen mij dat het slijtage is... ik heb hem pas twee weken :D
BC heeft die van mij gewoon terug genomen O-)
Wat ik denk dat het een soort bescherm laag is die hoger ligt dan het grijze vlak. Bij het scharnieren van de telefoon schraapt de hogere plastic laag over de oppervlakte van het onderste deel van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Motorola_V600 schreef op 21 maart 2004 @ 22:10:
Kun je idd goedkope frontjes van de V600 krijgen??
Ik (of wij) zoek(en) namelijk de losse aluminium frontjes die standaard op de V600 zitten.
Hoeveel gaan ze kosten denk je?
alle dingen die op daydeal verkocht worden, kunnen via deze IA besteld worden. meld je op de IA maar aan en volg de instructies van mijn IA. 1 van de instructies is namelijk mailen wat je producten zijn, en daar zet je dan duidelijk V600 in, en ik kan het voor je bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
rjongen schreef op 22 maart 2004 @ 16:55:
[...]

alle dingen die op daydeal verkocht worden, kunnen via deze IA besteld worden. meld je op de IA maar aan en volg de instructies van mijn IA. 1 van de instructies is namelijk mailen wat je producten zijn, en daar zet je dan duidelijk V600 in, en ik kan het voor je bestellen...
Ow van daydeal zei je? Jammer, maar die verkopen geen frontjes voor de V600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Motorola_V600 schreef op 22 maart 2004 @ 17:09:
[...]

Ow van daydeal zei je? Jammer, maar die verkopen geen frontjes voor de V600.
sorry, niet goed gekeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
rjongen schreef op 22 maart 2004 @ 17:21:
[...]

sorry, niet goed gekeken...
geeft niet hoor...we gaan gewoon verderkijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XdeckX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
jawel :) zojuist mijn miniantenne binnengekregen van inovenda.de. goed geregeld. bestellen en een week later in huis.
ik kan me alleen niet aan de indruk onttrekken dat ie ze of zelf maakt of iemand ze voor hem laat maken. het ziet er namelijk wel ontzettend draaibankwerk uit. maar goed dat mag de pret niet drukken.
ontvangst lijkt vooralsnog niet achteruit te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
Kezand ??
offtopic:
Kezand, zou je mij een mailtje kunnen sturen ? Ik zag dat jij naar BC was geweest met die barst...wou daar wat meer over weten namelijk

[ Voor 4% gewijzigd door frankvanhoesel op 22-03-2004 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
XdeckX schreef op 22 maart 2004 @ 18:30:

ontvangst lijkt vooralsnog niet achteruit te gaan.
denk dat ik er dan ook maar een via IA ga kopen, als je echt nog geen terugval van het ontvangst heb opgemerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
wat kan ik trouwens allemaal met bluethoot van de v600? behalve dingen oversturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
mitchel schreef op 22 maart 2004 @ 20:53:
wat kan ik trouwens allemaal met bluethoot van de v600? behalve dingen oversturen.
Wat kan je altijd met bluetooth :? sunchen met je PDA (als je pda dat kan) bluetooth headset, aan je laptop hangen met bt als modem... ga zo maar door....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
911GT2 schreef op 22 maart 2004 @ 21:24:
[...]

Wat kan je altijd met bluetooth :? sunchen met je PDA (als je pda dat kan) bluetooth headset, aan je laptop hangen met bt als modem... ga zo maar door....
Kan ik met de v600 ook bv winamp op mijn pc besturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kezand schreef op 22 maart 2004 @ 09:18:
[...]

BC heeft die van mij gewoon terug genomen O-)
Wat ik denk dat het een soort bescherm laag is die hoger ligt dan het grijze vlak. Bij het scharnieren van de telefoon schraapt de hogere plastic laag over de oppervlakte van het onderste deel van de telefoon.
Ik denk niet dat dat het is want mijn man heeft ook een barst en die zit er al in vanaf het begin. We bekeken hem in de winkel, kwamen thuis, haalde hem uit de doos en toen zag ik direkt al dat het plastic bovenop gewoon een soort van loslaat net als op de foto's hierboven. Dus het kan niet echt komen van open en dicht doen aangezien die van mijn man amper 3 keer open en dicht geweest is.

We moeten hem nog steeds terugbrengen, door tijdgebrek is dat er nog niet van gekomen maar dit is natuurlijk geen kwaliteit. En het is zo jammer want verders is het echt een toptelefoon! Ben benieuwd of we een andere krijgen of dat ze dit gaan fixen!

We hebben wel geluk...mijn V525 moet terug omdat hij niet meer laad en de V600 van mijn man moet terug wegens het barsten/scheuren van het zwarte laagje..

Maarja het feit dat we geen andere telefoon willen zegt denk ik wel dat we er ondanks die foutjes toch erg tevreden over zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Laatst online: 22-10 10:16

Vern

technoob

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 21:42:
[...]

We hebben wel geluk...mijn V525 moet terug omdat hij niet meer laad en de V600 van mijn man moet terug wegens het barsten/scheuren van het zwarte laagje..

Maarja het feit dat we geen andere telefoon willen zegt denk ik wel dat we er ondanks die foutjes toch erg tevreden over zijn!
OK, in ons huishouden dezelfde combinatie. De man heeft de V600 en hij heeft voor zijn vrouw de V525 aangeschaft. Tot nu toe geen klachten, maar dat wordt wel gemeld als het zo ver komt ....

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een leveringsprobleem is voor de V600 bij de Belcompany?? Ik wacht namelijk al zo lang om de mijne in te ruilen (i.v.m de barst en een defect aan de camera) en begin me af te vragen of ze me niet gewoon "vergeten". :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Laatst online: 22-10 10:16

Vern

technoob

Volgens de (niet gedetaillerde) handleiding moet je ook met gesloten klep (van het toestel .....) foto's kunnen maken. Iets van camera aanzetten, klep sluiten en op het smart knopje drukken. Is mij nog niet gelukt, ik doe vast iets fout. Wat doe ik fout ?

:O

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik heb sinds vanochtend mijn V600. Ben even benieuwd naar een aantal dingen die ik niet zo snel kon vinden in de vorige treads. En deel 1 is meer dan 1000 post dus dat ga ik niet allemaal doorlezen ;)

1) Er zit een voicerecorder op de telefoon. Mooi denk ik, maar ik kan geen functie vinden dat je het opgenomen geluid hard afspreelt via de luidspreker(handsfree ding bedoel ik dan) Is dit mogelijk?

2) Is het mogelijk een ingsproken tekst in te stellen als ringtone?

3) Kan ik filmpjes opnemen of alleen afspelen?

4) Als ik door het menu scroll, dan gaat dat vrij langzaam, is dit in te stellen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:25
Vern schreef op 23 maart 2004 @ 12:30:
Volgens de (niet gedetaillerde) handleiding moet je ook met gesloten klep (van het toestel .....) foto's kunnen maken. Iets van camera aanzetten, klep sluiten en op het smart knopje drukken. Is mij nog niet gelukt, ik doe vast iets fout. Wat doe ik fout ?

:O
Ik ben benieuwd, want bij mij stop hij ermee zodra ik de klep sluit.
En als ik al een foto had genomen, dan slaat hij hem op zodra ik het klepje dicht doe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 13:18
je kunt een foto nemen als je bij camera instelt dat hij op timer moet , dan kun je hem dichtklappen en wachten totdat hij afgaat. volgens mij is dat de enige manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 23:49:
Weet iemand of er een leveringsprobleem is voor de V600 bij de Belcompany?? Ik wacht namelijk al zo lang om de mijne in te ruilen (i.v.m de barst en een defect aan de camera) en begin me af te vragen of ze me niet gewoon "vergeten". :?
Ik heb hem inmiddels ook naar BC gebracht, camera defect en scheurtje aan de bovenkant. Kreeg helaas geen nieuwe mee, toestel wordt opgestuurd om gerepareerd te worden, ik zie/hoor het wel...., wel een paar weken kwijt. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerstvolgende levering is met 10 dagen vertraagd.
Komt nu begin volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
mitchel schreef op 22 maart 2004 @ 21:37:
[...]

Kan ik met de v600 ook bv winamp op mijn pc besturen?
Haha nee natuurlijk niet! tenzij je zelf een progje schrijft, maar dat lijkt me best lastig....

Je moet bluetooth gewoon zien als een veredelde vorm van infrarood, meer is het eigenlijk niet... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
911GT2 schreef op 23 maart 2004 @ 18:41:
[...]

Haha nee natuurlijk niet! tenzij je zelf een progje schrijft, maar dat lijkt me best lastig....

Je moet bluetooth gewoon zien als een veredelde vorm van infrarood, meer is het eigenlijk niet... :Z
Oops verkeerde knoppie... |:(

[ Voor 6% gewijzigd door 911GT2 op 23-03-2004 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Laatst online: 21:05

Prosperot

Today is a gift...

Terug uit de sneeuw!

zie inmiddels dat er al meerdere met cracks zijn.... op mn nieuwe V600 nog nix te zien, de vorige die had na VIER dagen al het eerste begin van de beruchte crack.....

volgens mij zit er wel verschil in de zwart-plastic bovenkant van de twee V600. Bij de eerste waren de licht-ringen nauwelijks te zien en bij deze 'nieuwe' zijn de lichtringen juist erg goed te zien...

Dus de vraag voor de anderen met de cracks, zijn bij jullie de lichtringen ook nauwelijks te zien, of juist heel duidelijk????

(ik weet het, daar gaan we weer }) }) }) , net als met de schermpjes, maar ik ben toch benieuwd of de theorie zou kunnen kloppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwomkwommr
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-10 17:29
Een Telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Laatst online: 30-10-2024
Prosperot schreef op 23 maart 2004 @ 20:59:
Terug uit de sneeuw!

zie inmiddels dat er al meerdere met cracks zijn.... op mn nieuwe V600 nog nix te zien, de vorige die had na VIER dagen al het eerste begin van de beruchte crack.....

volgens mij zit er wel verschil in de zwart-plastic bovenkant van de twee V600. Bij de eerste waren de licht-ringen nauwelijks te zien en bij deze 'nieuwe' zijn de lichtringen juist erg goed te zien...

Dus de vraag voor de anderen met de cracks, zijn bij jullie de lichtringen ook nauwelijks te zien, of juist heel duidelijk????

(ik weet het, daar gaan we weer }) }) }) , net als met de schermpjes, maar ik ben toch benieuwd of de theorie zou kunnen kloppen)
Lichten fel, nog (gelukkig) steeds geen barst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prosperot schreef op 23 maart 2004 @ 20:59:
Terug uit de sneeuw!

Bij mijn V600 zijn de lichtringen nauwelijks te zien en had al na enkele dagen die barst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
ringen zijn heel duidelijk te zien.....en ik heb die barst wel.....arrghh
uiteraard als ze uit zijn hé

[ Voor 22% gewijzigd door frankvanhoesel op 24-03-2004 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
MauriX schreef op 23 maart 2004 @ 14:19:
Ik heb sinds vanochtend mijn V600. Ben even benieuwd naar een aantal dingen die ik niet zo snel kon vinden in de vorige treads. En deel 1 is meer dan 1000 post dus dat ga ik niet allemaal doorlezen ;)

1) Er zit een voicerecorder op de telefoon. Mooi denk ik, maar ik kan geen functie vinden dat je het opgenomen geluid hard afspreelt via de luidspreker(handsfree ding bedoel ik dan) Is dit mogelijk?

4) Als ik door het menu scroll, dan gaat dat vrij langzaam, is dit in te stellen?

Alvast bedankt!
Niemand een antwoord op mijn bovenstaande post?!

[ Voor 89% gewijzigd door MauriX op 24-03-2004 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
MauriX schreef op 24 maart 2004 @ 10:30:
[...]

Niemand een antwoord op mijn bovenstaande post?!
Nee, die optie was ik ook al aan het zoeken
Nee!
Alleen afspelen..
Nee, volgens mij niet. Het scrollen gaat inderdaad niet super snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik heb de v600 ook al een tijdje en ben er zeer tevreden over. Er is alleen 1 dingetje wat ik graag anders wil, misschien dat jullie kunnen helpen. Ik kan maar iets van 16 smsjes opslaan/ontvangen op mijn telefoon, daarna zegt ie dat het geheugen vol is. (volgens mij in comb. ook met de outbox) Maar samen echt hooguit iets van 16/17 berichten... hebben jullie dit probleem ook en zo ja, is het op een of andere manier op te lossen? (ik heb abo van telfort)
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-10 08:46
Vooralsnog is dat niet op te lossen. Motorola bedacht dat SMS wel op zijn retour zou zijn en gebruikt daarom alleen het SIM geheugen voor SMS. MMS e.d. gaan wel naar het telefoongeheugen.

Hopelijk komt hier nog een firmware upgrade voor uit.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Die is er volgens mij al een tijdje hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de reactie! waar kan ik die firmware upgrade vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAH... vorige week mijn v600 besteld, en net gebeld maar die B*tches weten gewoon niet hoelang het gaat duren..... :(

Duurt het echt nog 2 weken (zoals eerder wordt beschreven), of is dit ook maar een beetje gissen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand of je met een Telfort abbo kan mms'en. Probeer via de site motorola.nl de instellingen te krijgen alleen lukt dit niet. Op de site van Telfort staat de V600 er niet eens bij. Ook wappen lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Bij mijn weten is het bij triplets 9.1 nog steeds zo dat SMS niet in het telefoon geheugen kan.

'k zal het eens vragen aan mijn vriendin. Even kijken hoeveel zij er al in heeft staan. Ik heb die van mij in bestelling staan bij Belcompany. Ze zouden op 20-3 worden uitgeleverd, maar dat is dus niet gebeurd. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Ik was altijd T9 gewent van een nokia. Dit heeft de motorola niet? Is dat iTaP?
beetje irritant vind ik, maar zal wel een beetje wennen zijn.

Zijn er verder nog mensen die weten hoe je de ingesproken voicememo af kunt spelen op de luidspreker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
MauriX schreef op 24 maart 2004 @ 18:16:
Ik was altijd T9 gewent van een nokia. Dit heeft de motorola niet? Is dat iTaP?
beetje irritant vind ik, maar zal wel een beetje wennen zijn.

Zijn er verder nog mensen die weten hoe je de ingesproken voicememo af kunt spelen op de luidspreker?
Volgens mij kan dat niet, maar ik heb de handleiding niet doorgenomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 14:11:
bedankt voor de reactie! waar kan ik die firmware upgrade vinden?
Deze website is de enige zo'n beetje die ik kon vinden over firmware van motorola v600. :/

Ohw sorry, mm k dacht dat ik de regels wel wat beter kende... ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mohahhah gistere naar de CEBIT beurs geweest en effe langsgegaan bij de motorola stand... even mijn BARSTJE laten zien en ze stuurde me daar naar de service stand (Misschien dat die er iets aan konden doen)

dus ikke mijn foon aan zon gast laten zien. hij "ow das zo verholpen" rent weg met mn foon (ikke na een paar minuten toch wel een beetje in mn broek poepen zo van, hij zal toch wel terug komen 8)7 .....) en daar kwam hij aan....

:*) aub een nieuw plaatje en weg barstje :+ heeft +/- 5 a 6 minuten geduurt.

nou mijn dag was weer helemaal goed...

en nog effe dan _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ heil MOTO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ok dan, binnenkort heeft iedereen een reservesetje met die zwarte plaatjes :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 19:19:
Deze website is de enige zo'n beetje die ik kon vinden over firmware van motorola v600. :/
-knip-
Ehm, dat mag niet volgens mij.

Nog iets anders, ik ben geloof ik de CD van m'n MyCom Bluetooth Dongle kwijt. Heeft iemand voor mij de driver van dat ding? Of weet iemand waar ik em online kan halen?

[ Voor 29% gewijzigd door TripleM op 25-03-2004 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
TripleM schreef op 25 maart 2004 @ 11:41:
[...]

Nog iets anders, ik ben geloof ik de CD van m'n MyCom Bluetooth Dongle kwijt. Heeft iemand voor mij de driver van dat ding? Of weet iemand waar ik em online kan halen?
Ik heb die CD thuis liggen :)
Zodra ik thuis ben zal ik even kijken of ik hem ergens online kan zetten, ik heb namelijk geen idee hoe groot het is?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XdeckX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
en anders wil ik nog wel even een image op mn ftp zetten.... if all else fails

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, ik kreeg nu net een mailtje van Motorola (nieuwsbrief) dat de V600 overal in de winkels ligt nu! (joh! ;)) Overigens zie ik dat je accesoires nu wel kunt krijgen op de site. Alleen geen face plates natuurlijk. Maar nu Motorola zelf ook openlijk erkent dat de v600 uit is, zal dat hopelijk niet zo lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
ik kijk net op de belcompany site en zie daar de v600 voor 30 euro per maand 1 jaar orange voor 29 euro.
Ik ga vanavond even langs bij BC kijken of het klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
[...]

Misschien op de site van MyCom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
|:( |:(

Die is ook net nieuw. Ik heb net een Orange 40/1 jaar gehaald.

Maar ik krijg het achterkapje er niet helemaal goed op. Dat stomme zwarte dopje naast de speaker zit een beetje boel in de weg. Vanavond maar eens spieken bij mijn vriendin.

Ook kreeg ik er 4 talen instructie bij plus een Nederlandse (afwijkende kaft)
Ik denk dat Belcompany uit alternatieve landen aan het halen is, hier staat nl. geen Benelux op het doosje maar ch. (Tsjechië? Zwitserland? :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Sunder schreef op 25 maart 2004 @ 16:39:

Maar ik krijg het achterkapje er niet helemaal goed op. Dat stomme zwarte dopje naast de speaker zit een beetje boel in de weg. Vanavond maar eens spieken bij mijn vriendin.

Ik denk dat Belcompany uit alternatieve landen aan het halen is, hier staat nl. geen Benelux op het doosje maar ch. (Tsjechië? Zwitserland? :? )
China?! Of is ch geen afkorting voor china? :p
Heb je rare tekens op de toetsen staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
[...]

ik heb je gemaild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Moet je FF in de search op bluetooth zoeken, is een topic met de nieuwste BT drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
offtopic:
Ik denk dat ik beter mijn lenzen in kan ruilen voor een B) ...

Nee ik had het toch goed, de 1jr Orange 30 is weer verdwenen van de site van Belcompany. Ik word een beetje gek hier

[ Voor 131% gewijzigd door Señor Sjon op 25-03-2004 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Aan iedereen die mee (wil) doen/doet aan de V525-stuff via DayDeal IA, een belangrijke mededeling:
wegens veel wanbetalingen (gevolgd door spam van de wel-betalers: 'wanneer ga je nu bestellen?!'). Ben ik genoodzaakt een tijdslimiet te stellen.
Iedereen die nog niet betaald heeft of nog mee wil doen heeft tot 31 maart 2004 de tijd om het geld op mijn rekening nummer te krijgen.
Op 31 maart ga ik namelijk bestellen bij DayDeal.com, dus iedereen waarvan ik het geld dan niet binnen heb heeft pech... (mocht het onverhoopt 1 april of later bij mij binnenkomen, dan stuur ik het terug).

Voor alle V600-ers: alles wat op de Daydeal.com V600-pagina staat, kunnen jullie bestellen: dus antennes, (auto-)laders enz. enz. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Jammer dat er geen faceplates bij staan... :(
Sunder schreef op 25 maart 2004 @ 16:39:

Wat staat er bij de andere mensen, die hem bij BC hebben gehaald, precies op het doosje??
Ik hoop toch niet RO, RU, TW of MK? :P

[ Voor 94% gewijzigd door Snoop op 25-03-2004 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de BC de V600 weer op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Ehhhh, nog iets. Ik heb geen flauw idee meer waar ik m'n Bluetooth PIN-code vandaan heb gehaald de eerste keer? De handleiding zegt alleen 'de juiste PIN-code', ja daar had ik ook nog wel op kunnen komen. Waar vind ik dat ding?

Wat een geheugen heb ik ook he :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
TripleM schreef op 25 maart 2004 @ 20:37:
Ehhhh, nog iets. Ik heb geen flauw idee meer waar ik m'n Bluetooth PIN-code vandaan heb gehaald de eerste keer? De handleiding zegt alleen 'de juiste PIN-code', ja daar had ik ook nog wel op kunnen komen. Waar vind ik dat ding?

Als je hem niet weer kan vinden dan kun je toch gewoon je foon opnieuw laten paren met je pc en een nieuwe pin code invoeren? Of bedoel je niet de pin code mbt het paren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, gewoon je foon unpairen en opnieuw een verbinding maken met een nieuwe eigen pin. ch staat voor zwitserland. Op die van mij staat benelux.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 23:05 . Reden: ff iets verduidelijkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Wat ontzettend dom. Echt, ik kan me de afgelopen dagen niet eens maar wel meer voor m'n kop slaan. Ik kon zweren dat ik ergens een PIN had gelezen die ik moest invoeren. Naja, nu werkt het uiteraard ook gewoon.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Weet iemand trouwens al wat meer over de faceplates die goedkoop kunnen worden ingekocht?

Heb al wel een (buitenlandse) site gevonden die ze voor $25 verkoopt:

http://www.cellularconcepts.com/

Ik weet alleen niet hoeveel de verzendkosten enzo zijn...

Ook Evic Service & Repair, het reparatiecentrum van Motorola NL, verkoopt accesoires. Ik weet ook niet wat ze precies verkopen en hoeveel het kost, maar heb net ff een mailtje gestuurd :)

http://www.evic.com/

Hint -->
TripleM, misschien moet je ook zon IA houden met die faceplates, die je later bij dat bedrijfje van je laat verchromen! ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Snoop op 26-03-2004 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Motorola_V600 schreef op 26 maart 2004 @ 00:33:
TripleM, misschien moet je ook zon IA houden met die faceplates, die je later bij dat bedrijfje van je laat verchromen! ;)
Grapjas :D Twee inkoopacties, jij bent een mooie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
KrewCial11 schreef op 25 maart 2004 @ 16:56:
[...]

China?! Of is ch geen afkorting voor china? :p
Heb je rare tekens op de toetsen staan?
Haha Motorola wist mij te vertellen dat de Nederlandse versie nog steeds niet op de markt is vanwege software problemen...

Volgende week zeggen zei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 20:02:
Heeft de BC de V600 weer op voorraad?
Ik kan hem gisteren in breda in niet 1 telefoonwinkel krijgen, en ik heb ze allemaal gehad... het ziet er naar uit dat hij misschien gereleased is maar nog niet verkrijgbaar iig, volgende week pas op zijn vroegst!

De toestellen van BC komen allemaal uit het buitenland... dat verklaard ook de software problemen bij sommige....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
ik heb hem gister gekocht, maar hoe zet ik hem op toetenblokade?
Als ik hem in me broekzak heb heb ik nogal us dat ie harder of zachter gaat door de knop aan de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleM schreef op 25 maart 2004 @ 20:37:

Dit is de Pin die op het scherm verschijnt als je de eerste keer met BT aan het klooien gaat. Deze moet dan in de foon ingevoerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ de mensen die een antenne (2mm) via inovenda.de hebben besteld, hoe doe je dat? er staat dat er buiten duitsland niet geleverd word...

zijn er al antenne's en covers (chroom) in NL te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er loopt hier een inkoop actie met zulke antennes.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 15:30 . Reden: Linkje gespecificeerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Heb net de antenne ontvangen van inovenda. :D
Hij ziet er degelijk uit en mn ontvangst is er ook niet op achteruit gegaan. Enige nadeel is dat ie groter is dan ik verwachtte, op de site van inovenda zeggen ze 3mm en ik denk dat deze wel ongeveer 5mm is. Dan zal die antenne van antenne-alu wel groter zijn dan 5mm. Het ziet er toch een stuk mooier uit dan de originele antenne. ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Cache op 26-03-2004 16:19 . Reden: letter vergeten :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 13:18
misschien heb jij dan toch een andere , ik heb hem gezien en het ECHT geen 5MM :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
kenny89 schreef op 26 maart 2004 @ 16:28:
misschien heb jij dan toch een andere , ik heb hem gezien en het ECHT geen 5MM :S
Nee hoor, we hebben beiden gewoon de 3mm Inovenda antenne :)
Heb hem net ff gemeten en hij is daadwerkelijk 3mm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Hij lijkt veel groter... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
911GT2 schreef op 26 maart 2004 @ 09:05:
[...]

Haha Motorola wist mij te vertellen dat de Nederlandse versie nog steeds niet op de markt is vanwege software problemen...

Volgende week zeggen zei!
Die blijven uitstellen :P

Ik heb nergens last van en de tekst en Itap is toch echt Nederlands dat erbij zit. En anders is het een kwestie van de firmware updaten. Als het aan hun ligt blijven ze nog een paar maanden "volgende week" zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na hem nu zo`n 2 weken in bezit te hebben , en geloof me ik ben er echt zuinig op ( we hebben er tenslotte veel te lang op moeten wachten :P ) mag ik me eigen nu ook " trots " lid noemen van het "scheuren in je V600 " genootschap . Gisteren was er niks te zien , en in de loop van de dag zo in een keer zag je wat verschijnen .

Wat baal ik hiervan zeg , ik had al gelezen dat er iemand was die op de cebit zijn frontje had laten vervangen , maar heeft iemand al contact gehad met motorola hierover ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2004 06:12 . Reden: typen blijft lastig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
nee, niemand die met motorola contact heeft gehad zover ik weet...wel met BC maar dat is dan gewoon ruilen, en die heeft nog geen bericht terug gehad volgens mij, iig nog niet gelezen in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
In het verleden (3-3 jl.) heb ik al eens contact met ze opgenomen over dit onderwerp. Ik heb ze een mailtje gestuurd met een link naar de HoFo waar dit probleem al heel lang aan de orde was. Dit was het antwoord van Motorola:
Onderwerp : Re: Nieuw Incident - Spontane barsten en deuken!

Geachte

Graag willen wij u bedanken voor Uw E-mail betreffende Uw Motorola product.

Het lijkt ons merkwaardig dat er zulke geruchten rondgaan, aangezien wij over
dit toestel nog haast geen enkele klacht hebben binnengekregen.

Problemen zoals barsten en deuken zouden bij ons ook meteen bekend raken en dit
is dus niet het geval.

We vertrouwen erop U hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht U nog
verdere vragen hebben, aarzelt U dan niet om contact op te nemen met onze
klantendienst (0800 0222743).

Met vriendelijke groet,
Arja
Motorola klantendienst Benelux
Vorige week heb ik ze weer een mailtje gestuurd met een link naar dit forum, maar ik heb tot op heden nog niks van ze gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds donderdag ook eindelijk mijn V600 uit Duitsland 8) . Heb al 6 bluejacks gedaan >:) . Ook meteen een Mycom bluetooth dongle gehaald en het werkt allemaal perfect.

Maar nu heb ik een probleem: toen ik probeerde om mms in te stellen (via de site van hellomoto) kreeg k een melding dat er al het maximum aantal webprofielen op staat. Het zelfde probleem met de wap instellingen. Nu krijg ik die standaard webprofielen er met geen mogelijkheid af, ook heb ik al geprobeert er een zo te bewerken dat ie de t-mobile instellingen had maar dit werkt dus ook niet. De oplossing die in het V525 topic gegeven wordt(bewerken met PST) werkt voor mij ook niet, omdat ik geen datakabel heb.

Weet iemand hoe ik zonder datakabel toch de webprofielen kan verwijderen of in ieder geval de mms/wap instellingen erop kan krijgen?

Software: TRIPLETS_G_OB.09.1DR_A
Flex: SE6446AXXF1100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Als ik een bluetooth ding(dongel of zoiets) wil kopen om mijn pc te koppelen aan de telefoon, waar moet ik dan op lettten? Ik zag bij www.funprice.nl een goedkope van 24,95. Of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-10 22:00

Nanax

Ik ben sjaak niet

meeste gebruiken een van mycom. die is 23 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 13:48:
Ik heb sinds donderdag ook eindelijk mijn V600 uit Duitsland 8) . Heb al 6 bluejacks gedaan >:) . Ook meteen een Mycom bluetooth dongle gehaald en het werkt allemaal perfect.

Maar nu heb ik een probleem: toen ik probeerde om mms in te stellen (via de site van hellomoto) kreeg k een melding dat er al het maximum aantal webprofielen op staat. Het zelfde probleem met de wap instellingen. Nu krijg ik die standaard webprofielen er met geen mogelijkheid af, ook heb ik al geprobeert er een zo te bewerken dat ie de t-mobile instellingen had maar dit werkt dus ook niet. De oplossing die in het V525 topic gegeven wordt(bewerken met PST) werkt voor mij ook niet, omdat ik geen datakabel heb.

Weet iemand hoe ik zonder datakabel toch de webprofielen kan verwijderen of in ieder geval de mms/wap instellingen erop kan krijgen?

Software: TRIPLETS_G_OB.09.1DR_A
Flex: SE6446AXXF1100
dat probleem heb ik dus ook, ik heb mijn v600 gewoon los gekocht.
maar kan met geen mogelijkehid zelf een webprofiel erop krijgen :?
kan wel wappen maar dan op het vodafone!live account in het duits :S
ik heb nog weer wat leuks, ik kan niet sms'en ?!?! iemand dit probleem al tegengekomen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heras
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 13:06
ook hier nu na ongeveer twee weken een "crack".

Stevig balen. Ik heb er eigenlijk niet veel vertrouwen in dat het goed opgelost gaat worden. Volgens mij is het gewoon een productiefout. Een nieuw zwart frontje zal op den duur ook wel weer scheuren.

Vanmiddag maar eens naar de belcompany terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-10 09:06

ikker

No Risk No Pain No Fun!!!

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 15:29:
Er loopt hier een inkoop actie met zulke antennes.
Heb me ook aangemeld voor de inkoopactie. Voor 7,03 euri is dat imho niet duur.

Tevens ben ik ook wel voor zo'n chrome faceplate. Zou het alleen nog mooier vinden als het zwarte gedeelte van de telefoon chroom zou zijn.

Mijn netwerkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info , dit kreeg ik net als reactie op mijn mailtje over het spontaan ontstaan van de barst

------------------------------------------------------------------------------------
Graag willen wij U bedanken voor Uw E-mail betreffende Uw Motorola
product.

U kan uw toestel bij uw locale dealer aangeven ter reparatie. Dit
probleem wordt inclusief de garantie gerekend en zal voor U zonder kost
gerepareerd worden.

Een lijst met dealers bij u in de buurt kunt u opvragen op
www.motorola.nl. Klikt u op motorola ‘ondersteuning’, vervolgens op
‘dealerlijst’. U kunt dan zoeken op postcode of plaatsnaam.
We vertrouwen erop U hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Voor
verdere vragen of informatie, aarzelt U vooral niet om met ons contact op te
nemen.

---------------------------------------------------------------------------------------

Dat worden drukken tijden voor het repair centrum ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over monopoly. Ik krijg een RSI duim van de "add cash" functie. Je moet met 9 je cash amount increasen. Weet iemand of je niet gewoon dat bedrag kan intypen..

Ook irritant is dat met 2 cpu spelers, je de dupe wordt van de meest VAGE trades tussen de twee computers..ghehe. Verder erg verslavend!

En weet iemand zelda te vinden? ik weet wel dat ie er voor de 6600 is, maar nog niet gevonden voor v600!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 11:50:
Ter info , dit kreeg ik net als reactie op mijn mailtje over het spontaan ontstaan van de barst

Dat worden drukken tijden voor het repair centrum ;)
Barst ik heb ook een barst ter hoogte van het klokje en hij loopt door in de chromen rand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 11:54:
Even over monopoly. Ik krijg een RSI duim van de "add cash" functie. Je moet met 9 je cash amount increasen. Weet iemand of je niet gewoon dat bedrag kan intypen..

Ook irritant is dat met 2 cpu spelers, je de dupe wordt van de meest VAGE trades tussen de twee computers..ghehe. Verder erg verslavend!

En weet iemand zelda te vinden? ik weet wel dat ie er voor de 6600 is, maar nog niet gevonden voor v600!
zelda voor de 6600 kan ik begrijpen want die heeft een gameboy emulator,
maar voor de v600 zal ie wel niet komen tenzij iemand hem na gaat programmeren.

ps al iemand de mp3 speler tekoop gezien voor de v600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heras
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 13:06
Belcompany was nog dicht in mijn pauze (shit maandag). Ik denk dat ik mijn toestel liever ruil voor een ander (merk en type) toestel, maar dat zal wel niet tot de mogelijkheden behoren.

Ik geloof dat ik zo'n beetje de eerste ben hier, maar ik ben niet tevreden met het toestel na enkele weken gebruik.

- Scheur
- Begint al wat gammeler te voelen
- Trage menu's
- Slechte geluidskwaliteit
- Niet trillen en beltoon tegelijk en
- Beltoon zelf op hardste stand in broekzak slecht hoorbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Nou ben ik net gaan kijken naar een bluethoot adapter en kan ik kiezen tussen 100 meter of 10. opzich met 100 meter kan ik makkelijk naar mijn kamer toe.
maar heeft het nut voor 100 meter adapter te kopen? Kan je via bluethoot internetten of msn-en via mijn java aplet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
10 meter is voldoende. De V600 (en andere foons) hebben toch geen 100m module ingebouwd. Dus ze zullen nooit een signaal terug kunnen sturen als ze meer als 10 meter buiten je 100m dongle vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met syncen tussen je V600 en een PDA?
Neem aan dat je er een app. voor nodig hebt op je PDA, ofzo..
Alles via de desktop blijft om..

Heb een abbo van orange en van een telefoonmiep aldaar kreeg ik te horen dat het orange netwerk nog niet gereed is voor mms met en een v600?!?
Heeft iemand andere ervaringen, I hope so..

Ohja, ben op zoek naar een mooie case, lekker slank en nauwsluitend.. Iemand aanbevelingen? Vind de cases van body glove, cellsuit wel mooi maar die is er nog niet specifiek voor de v600 ofwel soms?

V600 echt een top toestel, alleen de mpx200 ofzo is strakker, maar die heeft het batterijleven van een knoopcell aangedreven e-car..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met syncen tussen je V600 en een PDA?
Neem aan dat je er een app. voor nodig hebt op je PDA, ofzo..
Alles via de desktop blijft om..

Kreeg van een Orange telefoonmiep te horen dat zij nog geen MMS ondersteunen met de V600?!?
Iemand andere ervaringen, via motorola.com kreeg ik de settings wel door ge-smsd, maar het eerder genoemd probleem heerst ook bij mij. Geen ruimte voor een extra profiel..

Ohja, ben op zoek naar een mooie case, lekker slank en nauwsluitend.. Iemand aanbevelingen? Vind de cases van body glove, cellsuit wel mooi maar die is er nog niet specifiek voor de v600 ofwel soms?

V600 echt een top toestel, alleen de mpx200 ofzo is strakker, maar die heeft het batterijleven van een knoopcell aangedreven e-car..

Sinds vandaag eigenaar van drie sets alu-faceplates en een miniantenne, zo trots als een pauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps, 2x gepost..
prutser..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
alu-faceplates??

Vertel... :) Hoe zijn ze? Van metaal? Hoe duur waren ze? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
En niet te vergeten natuurlijk.... Waar?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik als newbie zit nog met een aantal vragen.. .
Heb ik nou wel of geen nieuw beeldscherm.
Krijgnamelijk eerst een grijs scherm dan een groen scherm ( gaat heel snel ) en dan het logo te zien.

Wat ik ook denk dat mijn camera niet goed is:
zie voorbeelden

Afbeeldingslocatie: http://www.enhanced.nl/v600/28-03-04_1546.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.enhanced.nl/v600/29-03-04_1550.jpg

Er zit links van de foto een flinke waas... die kan toch niet goed zijn.
De lens is absoluut niet vies!!!

Ook kraakt het een HEEL klein beetje als je het klepje open doet
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.