Toon posts:

Het Motorola V600 topic (deel 2)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.947 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 13:18
heb ik ook , zowel kraak als dat wazige.
wazige= je camera moet ff stilstaan , waarschijnlijk nog niet veel gefocust.
kraak = komt door het zwarte rubber, kun je niks aan doen en is geen fout. stoort me verder ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF Opnieuw:
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 19:13:

Ik kan jammer genoeg alleen voice-diallen via de telefoon en niet via de BT-headset, hoewel voicedial voor de headset wel aan staat. Het lukt wel als ik eerst de klep open doe en dan op voicedial druk, maar dan heeft zo'n headsetje natuurlijk niet zo veel nut meer. :(
Heeft iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Overigens krijg ik via de headset wel een piepje te horen voor voicedial als ik de spraaktoets op de headset aanzet.

Hoe koppel je trouwens via BT 2 v600's aan elkaar? Als ik de ene op "vind mij" zet in instellingen>verbinding>bluetooth koppeling>setup en de ander op
instellingen>verbinding>bluetooth koppeling>handsfree en "zoeken naar apparaten" dan meldt ie vrolijk "geen apparaten gevonden"
Zie ik iets over het hoofd of heb ik een verkeerd idee over bt-koppeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier stond iets wat er (blijkbaar) dus niet had mogen staan.. :X

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motorola_V600 schreef op 29 maart 2004 @ 23:13:
En niet te vergeten natuurlijk.... Waar?? :D
Faceplates via een familielid in de V.S. mooi maar duur, en ze zijn op. Zij hebben daar met een groep eenzelfde soort actie georganiseerd als jullie van plan zijn, maar hebben een soort powdercoating toe laten passen, chroom en zwart glanzend. Superrobuust en goede pasvorm.
Heb gemaild voor de details en als ik wat ontvang post ik het, maar het is dus te doen. Poedercoaten is een goed alternatief blijkbaar..

Succes, en laat het me weten als je aan onbewerkte faceplates weet te komen, i wil nog wel eens een custom faceplate laten maken bij een paintbrush-artist, maar heb geen zin om mijn faceplates kaal te laten maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 17:04:
FF Opnieuw:
[...]

Overigens krijg ik via de headset wel een piepje te horen voor voicedial als ik de spraaktoets op de headset aanzet.

Hoe koppel je trouwens via BT 2 v600's aan elkaar? Als ik de ene op "vind mij" zet in instellingen>verbinding>bluetooth koppeling>setup en de ander op
instellingen>verbinding>bluetooth koppeling>handsfree en "zoeken naar apparaten" dan meldt ie vrolijk "geen apparaten gevonden"
Zie ik iets over het hoofd of heb ik een verkeerd idee over bt-koppeling?
Ik heb hetzelfde geprobeert met een Nokia met BT. Ik kon ook geen verbinding maken terwijl ik op dat zelde moment wel een Nokia en een Siemens met elkaar kon paren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:50
Dat werkt ook niet nee. Aangezien je zoekt naar handsfree apparaten zoekt de V600 alleen naar Headsetjes and the like.

Als je bij beide apparaten BT aanzet kan je een plaatje oversturen door hem te kopieren via BT. Dan vraagt ie of ie naar andere BT-apparaten mag zoeken en dan vindt ie de 6600 wel.

Zelfde geldt voor audio en andere te kopieren dingen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
uhm, welk formaat filmpjes kan je op je mobieltje zetten?
Heb sinds gister v525@v600, maar bij de filmpjes die ik probeer over te zetten (met bluetooth), zegt ie dat de server die actie niet ondersteund....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heras
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 13:06
:( De mijne is inmiddels ter reparatie opgestuurd (welbekende scheur). Als hij terug is gaat ie in de verkoop. Inclusief de mini-antenne die ik al had.

Mensen met interesse kunnen mailen ;)

edit: net te horen gekregen dat ik een nieuwe krijg.

[ Voor 24% gewijzigd door Heras op 31-03-2004 14:43 . Reden: New info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Check: :)

http://www.expansys.nl/product.asp?code=112299
Voor informatie over kortingen op massa-orders of onze ondersteuning- en verzekeringspakketten, kunt u bellen met Nurdan Erboz op 023 56 89 188.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil deze telly ook, maar ik lees dat er ontzettend veel problemen zijn, klopt dit ??
is dit een afrader??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij wordt ook terug gestuurd.

-oud scherm
- gekraak bij openen klepje
- en die waas op de foto's zie boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:50
- zwart met erna groen is het nieuwe scherm hoor, je kan de productiedatum meestal zien zitten als je het bovenste klepje eraf haalt. Als je bloem van motorola geel is is het als het goed is de nieuwe (zie desnoods vorig topic)

- gekraak heb ik weer geen last van

- die waas komt denk ik door het lensje wat ervoor zit. Zogenaamde "barrel distortion"; het zijn geen groothoeklenzen natuurlijk. Een camera van een GSM is eigenlijk alleen geschikt voor shots van ongeveer 2 meter afstand.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ik heb een klein probleempje met de java applicaties. Het lijkt wel dat ik geen geluid er bij krijg. Als ik bv tetris van ifone eropzet dan heb ik geen geluid, zet ik er prince of persia of rayman 3 van gameloft op heb ik alleen muziek ( of zit daar alleen muziek bij? )

ik zet ze erop via bluetooth OBEX object Push on Motorola Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, allemaal.... eerste post, na ongeveer 500 (of meer ?) post's doorgelezen te hebben van de v525 v600 serie, heb ik voor jullie een interesante vraag voor jullie, waar ik (tot nu toe) geen antwoord op heb gevonden !

Ik heb al mijn contacten in groepen verdeelt, VIP, Zakelijk Intern, zakelijk Extern en Prive..... deze groepen hebben allemaal hun eigen mp3 ringtoon met tekstmelding.

Dit werkt allemaal prima !, sommige personen hebben hun eigen mp3 ringtoon en deze werken ook...... nha... wat is het probleem dan ?

BlueThooth..... als ik mijn SE HBH-30 headset aanzet, maakt deze verbinding en kan ik op alle contacten nog maar 6 standaard beltonen krijgen silent,Vibe dash, Vibe dot Dash,Continental etc... maar geen MP3 beltonen meer !!!! |:(

Oke... weet iemand iets meer ?, kan echt niets meer vinden, ga morgen motorola bellen, maar betwijfel of die het ook weten (callcenterwerkers) en als ik de handleiding lees.... geef ik ze weinig kans , want alles wat een beetje moeilijk wordt, staat NIET in de handleiding :?

Oke... alvast bedankt voor de moeite

arno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ook bij mij is er inmiddels een kleine beschadiging opgetreden aan de bovenkant van het zwarte klepje op de voorkant. Mijn telefoon is helemaal niet vies, dus het wordt heel simpel veroorzaakt doordat het zwarte klepje niet strak genoeg op zijn ondergrond aansluit. Bij het openen van je camera hoor je dan dat 'kraakje', door het duwen breken er aan de binnenkant volgens mij kleine stukjes van het zwarte klepje af.

Het is nauwelijks te zien, maar ik hou het in de gaten. Wordt het veel erger dan bied ik mijn telefoon ook ter garantie aan, maar ik vraag me af wat hier op de lange termijn aan kan worden gedaan. Dit is een constructie-fout (volgens mij geen assemblage fout o.i.d.), het kan dus bij alle telefoons gebeuren.

Verder vind ik mijn telefoon nog steeds helemaal geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunder schreef op 31 maart 2004 @ 20:06:
- zwart met erna groen is het nieuwe scherm hoor, je kan de productiedatum meestal zien zitten als je het bovenste klepje eraf haalt. Als je bloem van motorola geel is is het als het goed is de nieuwe (zie desnoods vorig topic)
Ik heb die van mij vergeleken met andere v600's. Het verschil was echt heel duidelijk te zien. Andere waren veel scherper en meer helder.
- gekraak heb ik weer geen last van
Ik wel :P
- die waas komt denk ik door het lensje wat ervoor zit. Zogenaamde "barrel distortion"; het zijn geen groothoeklenzen natuurlijk. Een camera van een GSM is eigenlijk alleen geschikt voor shots van ongeveer 2 meter afstand.
Zou allemaal best kunnen, ik heb het verteld aan me dealer en die zei meteen terugsturen.. heb ook deze foto's laten zien. Dus ik ben benieuwd als ik dat ding terug krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Waar mee kan ik die filmpjes encoderen voor op mijn v600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
hehe, kijk eens terug in de topics ;)

offtopic:
hint , hint , nokia ........ of quicktime pro( moet je betale ) hint :P

[ Voor 17% gewijzigd door k5052 op 01-04-2004 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
dei nokia multimedia converer kan ik niet installeren moet ik een product key voor hebben. en met quicktime 6 pro kan ik niet de goede resolutie kiezen en geluid op 64 kb/sec instellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand of telefoon al uit is. Hij zou toch begin april uitkomen. Maja wat ze allemaal hebben gezegd weet ik ook niet. Steeds uitstellen :(

Maar nu had ik toch wel goede hoop, want bij Belcompagnie hadden ze hem al, maar verders nog niet. Hoopte dat hij nu eerdaags wel uit zou komen.

Weet er iemand al meer? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10 23:23
Zijn hier positieve ervaringen over de kwaliteit van filmpjes op jullie v600 (of v525@v600) :) ?
khep namelijk net ff een paar .3gpp-filmpjes met quicktime bekeken op me pc en dat zag er best goed uit alleen ik weet niet hoe dat op de telefoon eruit komt te zien. (heb v525)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah mijn v600 binnen. En wat een brute telefoon. Voelt lekker stevig aan.. Is super snel(helemaal in tegenstelling tot mijn ouwe samsung s300 en alcatel aka geen idee). Strak en groot display, goeie camera.. Alles is gewoon perfect. Behalve dat orange abbo van mij..

Orange world (grps duss. Vroeger orange share) ondersteund deze telefoon niet. (eigelijk ondersteunen ze geen 1 motorola?) Evengoed heb ik de helpdesk gevraagd om het toch maar aan te zetten. Heb toen de instellingen opgezocht van een andere telefoon en overgezet in mijn telefoon. Nu werkt het grps als een zonnetje behalve de orange wap website .. Teminste die in kleur. De wap.orange.nl doet het wel maar wap.orange.nl/colour niet. Goed.. big difference. Als iemand mijn instellingen wilt.. vraag maar op dit forum .. Ik heb nu ff geen zin om het te poste :O ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunder schreef op 31 maart 2004 @ 10:01:

Als je bij beide apparaten BT aanzet kan je een plaatje oversturen door hem te kopieren via BT. Dan vraagt ie of ie naar andere BT-apparaten mag zoeken en dan vindt ie de 6600 wel.
.
Thnx Sunder, werkt perfect, 'k had het alleen nooit daar gezocht.... 8)7

Blijf ik alleen nog met het "voice-dial via een bt headset probleem" zitten.
Zijn er mensen met een bt-headset die wel kunnen voice-diallen via hun headset ? En zoja, hoe dan.
Op mijn V600 staat de voice-dial functie gewoon aan, ook in de instellingen voor de bt headset, maar als ik de oproep functie op de headset indruk krijg ik wel op de headset de voice-dial kiestoon van de V600 te horen, maar de foon reageert hier niet op.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
mitchel schreef op 01 april 2004 @ 17:34:
dei nokia multimedia converer kan ik niet installeren moet ik een product key voor hebben. en met quicktime 6 pro kan ik niet de goede resolutie kiezen en geluid op 64 kb/sec instellen...
welke resolutie en geluidskwaliteit moet ik gebruiken voor een fullscreen filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
er is weer een nieuwe theorie op HoFo ....
namelijk dat de V600 met het rubber tussen klepje en scharnier geen crack heeft maar de eerdere versie wel zonder het rubbertje . ik heb zelf geen V600 maar een V525 @ V600 en die heeft ook een rubbertje ookal maakt het niks uit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:37
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 18:05:
Weet er iemand of telefoon al uit is. Hij zou toch begin april uitkomen. Maja wat ze allemaal hebben gezegd weet ik ook niet. Steeds uitstellen :(

Maar nu had ik toch wel goede hoop, want bij Belcompagnie hadden ze hem al, maar verders nog niet. Hoopte dat hij nu eerdaags wel uit zou komen.

Weet er iemand al meer? 8)7
Ik heb hem inmiddels ook (Sinds gisteren :D ) en ik heb geen duitse BC variant, maar een Nederlandse, waar mijn telecomshoppie 100% garant voor staat dat er geen problemen mee zijn tov scheuren en fouten.... _/-\o_

Hij is nog mooier dan verwacht, ik wacht nu alleen nog op de chromen face plates!

Hoe is het daar eigenlijk mee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je bestand kan wisselen tussen PC en telefoon met een motorola datakabel? Ik wil geen gebruik maken van de mobile phonetools, aangezien je die maar 30 dagen kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eerst zo'n gare Duitse firmware opzitten, waar je geen wab en mms instellingen kan toevoegen. Nu heb ik een nieuwe software erop zitten en die werkt prima maar dan zijn nu al mijn java-spellen weg. Als ik de oude firmware terugzet dan zijn de spellen weer terug. Heeft iemand een oplossing? Weet iemand waar ik nieuwe firmwares en flexes kan downloaden?
Had ik maar gewacht want dan had ik waarschijnlijk een telefoon gekregen met Nederlandse instellingen ipv Duitse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
je kuntg ewoon die games downlaoden en gebruik voortaan ff de edit knop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Kan iemand mij helpen aan de i-mode, e-mail en mms instellingen voor KPN.

Eerdere verwijzingen naar sites van KPN en Motorola hebben niet geholpen. KPN klantenservice ondersteund het toestel niet, simpelweg omdat het toestel (nog) niet in hun assortiment voor komt.

zo, please.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
Damn hoe lang duurt het voordat de accu is opgeladen want hij zit er nou al een uur of 4 in, en heeft nog steeds maar 1 streepje... :O schiet niet echt op dus... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10 23:23
911GT2 schreef op 02 april 2004 @ 13:37:
Damn hoe lang duurt het voordat de accu is opgeladen want hij zit er nou al een uur of 4 in, en heeft nog steeds maar 1 streepje... :O schiet niet echt op dus... :Z
Trek het stekkertje der eens uit, en voila 3 streejes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XdeckX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
911GT2 schreef op 02 april 2004 @ 13:37:
zowie zo vind ik die accu raar... dat ding gaat bij mij van 3 naar 2 naar 0 streepjes... zo heb je nog een bijna volle accu (2 streepjes) en zo begint ie te piepen dat de batterij leeg is.
uitermate frusterend als je geen oplader bij je hebt op je werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Neem hier eens een kijkje voor wallpapers op verzoek:

http://www.howardforums.c...&perpage=15&pagenumber=21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Steeds als ik mijn bluetooth headset aansluit gaat de V600 automatisch op LUID. Kan deze niet gewoon op Vibracall blijven? Iemand hetzelfde probleem.

Waarom kan de V600 net als alle GSM's op aarde niet bellen en trillen tegelijk?
Is dit niet via een firmware op te lossen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XdeckX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Diamond AT schreef op 02 april 2004 @ 17:55:
Steeds als ik mijn bluetooth headset aansluit gaat de V600 automatisch op LUID. Kan deze niet gewoon op Vibracall blijven? Iemand hetzelfde probleem.

Waarom kan de V600 net als alle GSM's op aarde niet bellen en trillen tegelijk?
Is dit niet via een firmware op te lossen of iets dergelijks.
dat met die BT headset heb ik dus ook al eerder gevraagd... heb ook het boekje doorgelezen maar nog geen oplossing gevonden helaas :( het blijft dus bij handmatig je belprofiel instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Arg ik krijg maar geen geluid bij mijn eigen gemaakte filmpjes... op me v600

http://sools.com/~mitchel/tvc_90_sec_large.rar

kan er iemand naar kijken...
beeld is perfect geluid op mijn pc wel op mobiel geen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
hoeveel smsjes kun je eigenlijk kwijt op je foon?
ik heb er 11 inbox en 2 out en de geheugenmeter staat al opp 5/6 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af of het mogelijk is te internetten met PDA + V600.

De PDA en V600 zouden kunnen communiceren met bluetooth. Maar moet
de V600 niet een ingebouwde modem hebben, die die niet heeft!? Lijkt
mij niet dat het mogelijk is, maar klopt dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat er allemaal voor wilde verhalen de ronde doen, maar de V600 heeft NATUURLIJK gewoon een intern modem.

PC: in je bluetooth-progje na het paren de Dial-Up gateway activeren, je PC vraagt nu om een gebruikersnaam, wachtwoord en nummer. Zorg dat de APN van je GPRS goed is ingesteld in je foon.
*99***1# als nummer werkt gewoon WEL (tenminste, bij mij) ondanks het feit dat er andere dingen werden gesuggereerd. Mocht dit niet werken, dan kun je de alternatieve versie gebruiken die ook voor Palm PDA's nodig is:

AT+CGDCONT=1,IP,(apn-naam)
ATDT*99***1#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Thagomez

Ik heb ook een v600 met orange maar krijg die gprs niet aan de praat hoor :S kun jij me wellicht helpen :)
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 19:17:
Yeah mijn v600 binnen. En wat een brute telefoon. Voelt lekker stevig aan.. Is super snel(helemaal in tegenstelling tot mijn ouwe samsung s300 en alcatel aka geen idee). Strak en groot display, goeie camera.. Alles is gewoon perfect. Behalve dat orange abbo van mij..

Orange world (grps duss. Vroeger orange share) ondersteund deze telefoon niet. (eigelijk ondersteunen ze geen 1 motorola?) Evengoed heb ik de helpdesk gevraagd om het toch maar aan te zetten. Heb toen de instellingen opgezocht van een andere telefoon en overgezet in mijn telefoon. Nu werkt het grps als een zonnetje behalve de orange wap website .. Teminste die in kleur. De wap.orange.nl doet het wel maar wap.orange.nl/colour niet. Goed.. big difference. Als iemand mijn instellingen wilt.. vraag maar op dit forum .. Ik heb nu ff geen zin om het te poste :O ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Laatst online: 23-02-2015
mitchel schreef op 02 april 2004 @ 18:53:
Arg ik krijg maar geen geluid bij mijn eigen gemaakte filmpjes... op me v600

http://sools.com/~mitchel/tvc_90_sec_large.rar

kan er iemand naar kijken...
beeld is perfect geluid op mijn pc wel op mobiel geen ;(
Dat geluid WIL je er toch niet bij? ;) Mooi filmpje, en da nvan dei vage muziek...
Maar goed.
Met welk programma maak je je filmpjes?
Ik met Mpegable Broadcaster...
daar moet je goed opletten dat je bij 'Audio Encoding' en 'Interoperability' 3Gpp zet, en dan als audio codec AMR-NB.
Alleen zo doet ie het bij mij op mijn mobieltje met geluid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orange world instellingen:

ga naar opties->webtoegang-> WEB profielen . ik heb de jamba!D2 GRPS profiel daaro ge-edit voor deze..

Oke
Wat tussen haakjes staat niet meenemen ;)
Naam: Wat jij wil. (dit maakt dus nietsss uit.. Ik heb hem zelfs op jamba gelaten)
Startpagina: http://wap.tweakers.net (wap.orange.nl doet het ook. wap.orange.nl/colour helaas niet).
Service type1:wap
gateway ip1: 10.250.255.188
port1: 9201
domain1:
Service type2:wap
Gateway ip2: 000.000.000.000
port2: 0
Domain2:
DNS1:000.000.000.000
DNS2:000.000.000.000
Time-out: 10 minuten
CSD No. 1:
Gebruikersnaam1:
Paswoord1:
Snelheid(Bps)1:14400 (Dat is het hoogst wat ik kon en werkte dusss.)
Lijn type1: ISDN
CSD NO. 2:
Snelheid(Bps)2:14400
Lijn Type2: ISDN
GRPS APN: wap
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nou dat was het en het werkt hier als een trein. Zorg er wel voor dat het grps (of orange world zoals hun dat noeme) aan staat bij orange. Zeg ff als het lukt ;) En anders.. hoor ik het ook wel. Veel succes :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 02 april 2004 @ 19:11:
hoeveel smsjes kun je eigenlijk kwijt op je foon?
ik heb er 11 inbox en 2 out en de geheugenmeter staat al opp 5/6 :S
ik heb begrepen dat de v600 de smsjes opslaat op je sim-kaart, omdat motorola dacht dat mms ipv sms de toekomst zou worden en die dus wel laat opslaan in het geheugen van je telefoon...
ik hoop dat er een upgrade voor is, want ik vind dit ook een groot nadeel..
als iemand hier al een oplossing voor heeft, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 19:28:
[...]

ik heb begrepen dat de v600 de smsjes opslaat op je sim-kaart, omdat motorola dacht dat mms ipv sms de toekomst zou worden en die dus wel laat opslaan in het geheugen van je telefoon...
ik hoop dat er een upgrade voor is, want ik vind dit ook een groot nadeel..
als iemand hier al een oplossing voor heeft, graag!
geloof dat hier wel een onofficiele firmware update voor is, maar daar heb je geloof ik weer een usb datakabel voor nodig (erg jammer dat naar mijn weten dit soort dingen niet via bluetooth kunnen)

edit:
vind het zelf ook erg irritant

[ Voor 4% gewijzigd door sOid op 03-04-2004 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Ik heb iets heel erg vreemds, namelijk het volgende.
Ik heb alles goed ingesteld volgens de dingen op de startpagina (de instellingen van Vodafone wap/gprs), en het heeft goed gewerkt (meerdere e-mails verstuurd), maar ineens werkte het niet meer (vandeweek was dat geloof ik, maar toen had ik geen tijd om er naar te kijken) ik heb alle instellingen al opnieuw gedaan, ook een andere pop3 server genomen, dus ander emailadres maar niets schijnt te werken.

Heeft er hier iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Dit is namelijk erg irritant, ik denk niet dat het de instellingen te maken heeft, maar eerder met het apparaat zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Heeft er al iemand een werkende versie van Bejeweled op zn telefoon staan?
(via bt)
Kan diegene hem ff ergens uploaden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ 911GT2

Denk niet dat ze kunnen garanderen dat je geen cracks krijgt .

Ik was net de mijne aan het inpakken omdat die terug gaat vanwege de crack .
En wat staat er op de doos - SM,V600 Benelux - dus al dat gespeculeer dat degene die nu in omloop zijn, duitse modellen ( en schijnbaar slechter ) zouden zijn word hier wel wat mee ontkracht denk ik zo .

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de startpost ff snel doorgelezen, heb nu niet zo veel tijd
maar ondersteund deze telefoon nou ook geheugen kaartjes?? Zo ja, Welke en hoe groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
nee, dat doet hij niet...
(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 09:33:
@ 911GT2

Denk niet dat ze kunnen garanderen dat je geen cracks krijgt .

Ik was net de mijne aan het inpakken omdat die terug gaat vanwege de crack .
En wat staat er op de doos - SM,V600 Benelux - dus al dat gespeculeer dat degene die nu in omloop zijn, duitse modellen ( en schijnbaar slechter ) zouden zijn word hier wel wat mee ontkracht denk ik zo .
Dat blijkt want ik heb een haarscheurtje, niet op de bekende plaats maar over het chromen randje op het klepje precies tussen het scherm en het M logo...

toch maar terug dan! :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
iemand al de mp3 speler voor de v600 gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-08 11:14
welke extensie moeten de filmpjes hebben die ik op me telefoon zou willen zetten ? ik heb nu avi en mpeg geprobeerd maar hij wil ze niet hebben :(

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mitchel schreef op 05 april 2004 @ 16:07:
iemand al de mp3 speler voor de v600 gespot?
daar is het geheugen te klein voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
.3gp... en mp4 geloof ik ook , maar ik heb alleen maar 3gp bestanden erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-08 11:14
kenny89 schreef op 05 april 2004 @ 16:17:
.3gp... en mp4 geloof ik ook , maar ik heb alleen maar 3gp bestanden erop staan.
heb je daar een converter voor gebruikt ? want ik heb hier een .avi die ik graag op me mob wil hebben

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Laatst online: 14:16

Prosperot

Today is a gift...

Motorola_V600 schreef op 04 april 2004 @ 02:41:
(via bt)
Ja!! de truuk is om de taalinstelling van de V600 te wijzigen in Engels. Dan zou ie ook bij jou moeten werken (werkt bij mij nu als een euhhh juweeltje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Laatst online: 14:16

Prosperot

Today is a gift...

Dagobert schreef op 05 april 2004 @ 16:22:
[...]

heb je daar een converter voor gebruikt ? want ik heb hier een .avi die ik graag op me mob wil hebben
Ik werk met nokia mediaconverter, werkt prima en heeel eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Prosperot schreef op 05 april 2004 @ 18:32:
[...]

Ja!! de truuk is om de taalinstelling van de V600 te wijzigen in Engels. Dan zou ie ook bij jou moeten werken (werkt bij mij nu als een euhhh juweeltje ;)
Ja had het al uitgevonden... ik wist het al!! :)
Maar toch nog bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 16:12:
[...]

daar is het geheugen te klein voor
ik bedoel gewoon de http://direct.motorola.co...guage=DUT&ProductID=29129

alleen nog niet tekoop gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Motorola_V600 schreef op 04 april 2004 @ 02:41:
(via bt)
Wat is dat bejeweld een soort beltoon of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Een verslavend spelletje, dat je ook op msn kunt doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Motorola_V600 schreef op 05 april 2004 @ 22:50:
Een verslavend spelletje, dat je ook op msn kunt doen :P
Waar zit dat dan?

Oeps ik snap het al. Eerst het spelletje downloaden, vervolgens taal op engels en spelen maar.

[ Voor 22% gewijzigd door Tasminos op 05-04-2004 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
De eerder genoemde scheur is nu over de hele breedte van het klepje.

Dan heb ik de laatste tijd ook software problemen. Ik was in Duitsland deze week en ineens had ik geen ontvangst meer. Van vol naar niks in een halve seconde. Ik bleef wel gewoon verbonden met het netwerk. Na een minuut had ik ineens weer volledige ontvangst. Gisteravond was ik een sms aan het typen, toen ineens het scherm uitschakelde. De toetsverlichting schakelde daarna ook ineens uit. Een paar seconden later kreeg ik een wit scherm te zien en ging de telefoon weer 'aan'.

Erg vreemd dus. Als ik dan verder heel kritisch ben, vind ik het gespreksvolume aan de zachte kant. De menu's zijn snel genoeg, bladeren door het telefoonboek is wel aan de langzame kant. Het beltoonvolume is zeker hard genoeg, harder dan de gemiddelde telefoon in ieder geval.

Al met al is er nog steeds geen telefoon die ik liever zou hebben dan de V600, raar maar waar. Toch gaat deze binnenkort terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
TripleM schreef op 06 april 2004 @ 04:30:
De eerder genoemde scheur is nu over de hele breedte van het klepje.

Dan heb ik de laatste tijd ook software problemen. Ik was in Duitsland deze week en ineens had ik geen ontvangst meer. Van vol naar niks in een halve seconde. Ik bleef wel gewoon verbonden met het netwerk. Na een minuut had ik ineens weer volledige ontvangst. Gisteravond was ik een sms aan het typen, toen ineens het scherm uitschakelde. De toetsverlichting schakelde daarna ook ineens uit. Een paar seconden later kreeg ik een wit scherm te zien en ging de telefoon weer 'aan'.

Erg vreemd dus. Als ik dan verder heel kritisch ben, vind ik het gespreksvolume aan de zachte kant. De menu's zijn snel genoeg, bladeren door het telefoonboek is wel aan de langzame kant. Het beltoonvolume is zeker hard genoeg, harder dan de gemiddelde telefoon in ieder geval.

Al met al is er nog steeds geen telefoon die ik liever zou hebben dan de V600, raar maar waar. Toch gaat deze binnenkort terug.
Ja dat heb ik ook het gespreksvolume is listig, je moet het klepje precies goed op je oor houden, het beltoon volume is idd fors, maar de profielen vind ik dan weer onduidelijk in te richten...

Owja en het laden gaat niet echt snel!

Maar verder ben ik het met je eens! Een toptoestelletje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een oplossing om al die onnodige webprofielen weg te gooien?
ik heb het (duitse) toestel dus los gekocht (http://www.gsm-shop.nl/) en stond standaard vol met alleduitse telecomproviders, nu kan ik er geen webprofiel meer bijkrijgen omdat die lijst vol zit ?!?!
Al die profielen kunnen alleen bewerkt worden maar niet verwijderd

PS ik heb ook al geprobeerd een webprofiel aan te passen aan vodafone live!
maar dat lukte niet echt, iemand hierzo waarbij dat mss wel gelukt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoever zijn we nu met de gezichtplaten voor de foon.....

moeten we nog lang op andere mensen w8ten of doen we het hiermee?? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de V600 bij de BC gehaald. Echt helemaal top. Ik heb ook de site gevonden voor de faceplates waar iedereen naar op zoek is. Ze hebben er zelfs de swarovski faceplate met kristallen en de rest ook.

Ik zou zeggen, neem even een kijkje.

http://www.mobilefun.co.uk/cat/V600-Covers.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 14:38:
en hoever zijn we nu met de gezichtplaten voor de foon.....

moeten we nog lang op andere mensen w8ten of doen we het hiermee?? :9
Ik heb geen id hoe de zaken er nu voor staan... Hij zal me weer als grapjas uitmaken :P , maar het is toch TripleM die contact heeft opgenomen met een verchroom bedrijfje.
De frontjes kunnen gekocht worden bij Expansys.nl en zijn goedkoper dan die van Mobilefun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-10 22:27

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 13:47:
weet iemand een oplossing om al die onnodige webprofielen weg te gooien?
ik heb het (duitse) toestel dus los gekocht (http://www.gsm-shop.nl/) en stond standaard vol met alleduitse telecomproviders, nu kan ik er geen webprofiel meer bijkrijgen omdat die lijst vol zit ?!?!
Al die profielen kunnen alleen bewerkt worden maar niet verwijderd

PS ik heb ook al geprobeerd een webprofiel aan te passen aan vodafone live!
maar dat lukte niet echt, iemand hierzo waarbij dat mss wel gelukt is?
Dat kan via een USB kabel en niet met bluetooth

Via USB kabel:
1. Zorg dat je Motorola Service Software hebt (versie 3.5.8+)
2. Phone inpluggen, MSS opstarten
3. Naar file browser gaan
4. Read list of available files from phone
5. Wachten tot de lijst is geladen
6. Naar beneden scrollen
7. /a/WebSession aanklikken
8. delete selected file
9. Telefoon aan en uit, klaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Kanarie op 08-04-2004 18:26 . Reden: Kon toch niet via bluetooth ;) ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas bluetooth pakte het niet :( Extentie word niet herkend.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, krijg hier ook wat last van irritante bugs: af en toe schakelt zonder reden de toetsverlichting uit - en weer aan, en weer uit, en weer aan.... dan ineens werkt het weer goed... en dan druk je op een knoppie, en dan houdt ie het ineens weer voor gezien. Toestel uitzetten, weer aan, licht gaat aan... en na één toets weer uit! Aardig vervelend als je een sms-je zit te tikken en de toetsverlichting weet niet wat ie wil.
Verder blijft BT af en toe wat hangen, er wordt dan wel een verbinding opgezet maar mijn PC kan ineens niet meer van het File Transfer profiel gebruikmaken (foutmelding). Energie uit en weer aan en/of toestelletje een half dagje laten liggen wil het probleem dan nog wel eens oplossen.
Maar verder.... ik heb nog nooit zo'n geil toestelletje gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Okee, ik zat even te twijfelen of ik het wel moest doen, maar de frontjes van Expansys zijn netjes in prijs, dus op zich vind ik het nog steeds een goed idee. Wat mij betreft zetten we snel zo'n inkoopactie op :)

Het enige wat we moeten weten is of die frontjes kunnen worden verchroomd zonder dat ze hoeven worden voorbewerkt. Hoe gaan we daar achter komen? Ik ken die weathered green frontjes niet namelijk...

Waar ik ook aan dacht is misschien dat het verchroombedrijf (www.galvame.nl) die frontjes, mits ze dus geschikt zijn, voor ons kan inkopen. Als ze dat willen doen kunnen zij volgens mij de BTW terugvragen en scheelt ons dat weer geld. Maar goed, het kost hen weer meer moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na enkele weken zonder problemen gebruik te hebben gemaakt van vodafone live
krijg ik ineens de melding bestandstype niet herkend!op mijn v600.
Ik kom wel op de startpagina van vodafone,maar als ik dan weer&nieuws of iets dergelijks kies dan krijg ik na het downloaden dus bovengenoemde melding.
Alle inst. staan goed en Vodafone kon mij verder ook niet helpen.
Ik kan wel naar andere URL'S toe buiten vodafone live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 21:57:
Hmmm, krijg hier ook wat last van irritante bugs: af en toe schakelt zonder reden de toetsverlichting uit - en weer aan, en weer uit, en weer aan.... dan ineens werkt het weer goed... en dan druk je op een knoppie, en dan houdt ie het ineens weer voor gezien. Toestel uitzetten, weer aan, licht gaat aan... en na één toets weer uit! Aardig vervelend als je een sms-je zit te tikken en de toetsverlichting weet niet wat ie wil.
Verder blijft BT af en toe wat hangen, er wordt dan wel een verbinding opgezet maar mijn PC kan ineens niet meer van het File Transfer profiel gebruikmaken (foutmelding). Energie uit en weer aan en/of toestelletje een half dagje laten liggen wil het probleem dan nog wel eens oplossen.
Maar verder.... ik heb nog nooit zo'n geil toestelletje gehad!
Dat bt doet het ook niet helemaal goed bij mij. Ik moet de mobiel eerst afkoppelen en dan weer koppelen (in de bt menu ofzo). Dan lijkt hij het pas goed te doen. Ook kon ik geen bestanden overzetten totdat ik de hele telefoon leeg haalde. Goed mijn ouwe samsung s300 had wel 500 x zo veel bugs en zolang ik weet hoe ik er omheen moet werken vind ik dat ook niet zo een belangerijk probleem. Ik denk alleen dat ik een nieuwere firmware erop moet zetten, maar dat kan niet via bt? of....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEy beste mede eigenaren van de motorola v600

Heb het toestel ondaks vervelende geruchten aangeschaft, helaas wel duitse versie. Zit dus 1 met het probleem dat ik mijn wap instelling bijvoobeeld neit kan aanpassen?!?!?! Heb een telfoort abonnement, iemand hier ervaring oplossing voor????
En dan wilde ik het echt supergraag weten hoe ik die nieuwe nike reclame erop geknalt krijg(waar kan ik die downloaden in het jusite formaat om met bluetooth erop te zetten??Of hoe kan ik met welke software een .mov file omvormen naar v600 geschikt formaat)!!! Want die is zoo strak!Plz help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEy mensen,

na weken wachten krijg ik morgen eindelijk mijn v600!!!! WHOEHOE!!! :)

Ff een vraagje: is er eigenlijk een msn of icq (in java ofzo) versie die op deze tellie kan worden gebruikt???

thx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
Woei, de V600 staat nu ook bovenaan mijn lijstje dankzij jullie positieve commentaren. (alleen die scheurtjes zijn wat zorgelijk)

Ik heb alleen een vraag die voor mij heel belangrijk is:
Weet iemand ook of er carkits voor beschikbaar zijn. En dan niet die dure Bluetooth of Motorola modellen, maar gewone standaardkits van CCM of Mr. Handsfree bijvoorbeeld.

Ik zie hier en daar wel wat staan als zijnde 'universal carkit', maar ik vraag me dan af of de telefoon ook tegelijk wordt opgeladen. Heeft iemand ervaring daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
Yero schreef op 07 april 2004 @ 11:18:
Woei, de V600 staat nu ook bovenaan mijn lijstje dankzij jullie positieve commentaren. (alleen die scheurtjes zijn wat zorgelijk)

Ik heb alleen een vraag die voor mij heel belangrijk is:
Weet iemand ook of er carkits voor beschikbaar zijn. En dan niet die dure Bluetooth of Motorola modellen, maar gewone standaardkits van CCM of Mr. Handsfree bijvoorbeeld.

Ik zie hier en daar wel wat staan als zijnde 'universal carkit', maar ik vraag me dan af of de telefoon ook tegelijk wordt opgeladen. Heeft iemand ervaring daarmee?
Dat zou ik ook wel willen weten, en zelfs motorola modellen zou ik nog wel willen, maar waar kan je die kopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
ik kan maar geen sms jes ontvangen volgends mij is het service nummer verkeerd.
Wat is het service nummer vna t-mobile prepaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 23:02:
En dan wilde ik het echt supergraag weten hoe ik die nieuwe nike reclame erop geknalt krijg(waar kan ik die downloaden in het jusite formaat om met bluetooth erop te zetten??Of hoe kan ik met welke software een .mov file omvormen naar v600 geschikt formaat)!!! Want die is zoo strak!Plz help!
Het antwoord is al een paar keer gegeven, lees even een paar bladzijden terug.
mitchel schreef op 07 april 2004 @ 15:49:
ik kan maar geen sms jes ontvangen volgends mij is het service nummer verkeerd.
Wat is het service nummer vna t-mobile prepaid?
Bel even naar de T-Mobile klantenservice.

Mensen, dit is een leuk topic maar ik wil iedereen wel vragen zich even in te lezen voordat je hier een vraag stelt. Het is even werk, maar bepaalde dingen komen vaker langs en het is vermoeiend voor de mensen die het topic bijhouden om steeds weer dezelfde dingen langs te zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
wat ik erg stom vind is de verschillende kleuren.

Ik heb in mijn profiel staan lichtmelding: zon

Wat krijg ik? Als ik gebeld wordt een orange kleur ... dat is goed.
Maar krijg ik een sms krijg ik een paarse kleur :? laad ik mijn telefoon op krijg ik weer die paarse kleur :?

hoe kan ik dit veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THW Arie schreef op 06 april 2004 @ 19:00:
[...]

Dat kan via een USB kabel en misschien ook met filetransfer met bluetooth (maar pin me daar niet op vast).

Via USB kabel:
1. Zorg dat je Motorola Service Software hebt (versie 3.5.8+)
2. Phone inpluggen, MSS opstarten
3. Naar file browser gaan
4. Read list of available files from phone
5. Wachten tot de lijst is geladen
6. Naar beneden scrollen
7. /a/WebSession aanklikken
8. delete selected file
9. Telefoon aan en uit, klaar.

Als het met bluetooth ook zou kunnen (zelf niet getest):
1. File aanmaken op je PC van 0 bytes met de naam WebSession (geen extensie)
2. Die file uploaden naar de root van je phone.
Weet jij ook waar die Motorola Service Software te verkrijgen is ? Ik heb gekeken op de site van Moto maar kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 00:36:
HEy mensen,

na weken wachten krijg ik morgen eindelijk mijn v600!!!! WHOEHOE!!! :)

Ff een vraagje: is er eigenlijk een msn of icq (in java ofzo) versie die op deze tellie kan worden gebruikt???

thx alvast
Zit iets ingebouwd in.. Ziet er naar uit alsof dat voor msn/aol is. Ik ga ff kijken of ik dat aan de praat krijg met dat vage orange world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een knappe pouch of case voor z'n V600?
Zo ja, waar heb je die gekocht?

De case van krussel ziet er aardig uit, maar ik zoek eigenlijk meer zoiets als vaja levert voor de MPX200.. Da's echt moooi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 23:43:
[...]

dat probleem heb ik dus ook, ik heb mijn v600 gewoon los gekocht.
maar kan met geen mogelijkehid zelf een webprofiel erop krijgen :?
kan wel wappen maar dan op het vodafone!live account in het duits :S
ik heb nog weer wat leuks, ik kan niet sms'en ?!?! iemand dit probleem al tegengekomen??
Het is mij inmiddels gelukt om GPRS én MMS van t-mobile aan de praat te krijgen op mijn 'Duitse' toestel. Het moet toch gewoon door de bestaande profielen te bewerken. Als iemand de instellingen voor t-mobile wil moet ie t maar ff vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb van de week eens wat gepost over een hinderlijke bug dat de toetsenbordverlichting steeds aan en uit ging. Het lijkt er nu op dat er een soort lichtsensor in het toestelletje zit ingebouwd! Als ik het toetsenbord afdek met mijn hand, springt bij de eerste druk op een toets de verlichting aan, en blijft aan. Als ik m'n hand dan weg haal springt de verlichting meteen weer uit bij een toetsdruk!
Ik heb werkelijk nergens iets over een lichtsensor gelezen, maar het zou wel erg gaaf zijn als het echt zo is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-10 09:06

ikker

No Risk No Pain No Fun!!!

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 11:25:
Het is mij inmiddels gelukt om GPRS én MMS van t-mobile aan de praat te krijgen op mijn 'Duitse' toestel. Het moet toch gewoon door de bestaande profielen te bewerken. Als iemand de instellingen voor t-mobile wil moet ie t maar ff vragen.
Bij deze vraag ik je. ;)

Mijn netwerkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
ik begin me nu een beetje te ergeren dat ik altijd maar die paarse kleur krijg bij het opladen van de telefoon en het ontvangen van smsjes. Ik kan hem maar niet aan passen. De lichtmelding ergens anders op zetten helpt ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt deze telefoon nou in de winkel uit. Enigste die hem nog heeft is BelCompagny. Ik wil hem bijvoorbeeld ook gewoon kunnen kopen bij TellMe of een andere winkel.

Vertrouw het nog steeds niet echt. Het is niet echt een mono-poly-positie in Nederland, want je kan hem ook nog via webwinkels kopen. Maar ik wil graag een groot aanbod hebben.

Is hij overigens al officeel uit, de Motorola V600 of is hij weer uitgesteld, want echte reclames ervoor zie ik niet. Tevens zie ik geen foto's van de telefoon in bijvoorbeeld foldertjes zoals T for Telecom.

Wat zijn ze met deze telefoon allemaal aan het doen? :/

De Motorola v525 is wel uit en daar maken ze reclame voor, maar de v600 weer niet. Snap er niet zoveel van?

Kan iemand mij een beetje duidelijkheid geven over deze telefoon?

edit:
Volg het trouwens al vanaf het eerste topic _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Kan je instellen dat je een sms terug krijgt na het aankomen van je sms?
Kan het niet vinden in de handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
mitchel schreef op 08 april 2004 @ 18:22:
Kan je instellen dat je een sms terug krijgt na het aankomen van je sms?
Kan het niet vinden in de handleiding
Ja, dit kan, kan je per sms zelfs instellen.
Als je hem wil verzenden staat er een optie bij van ?verzendrapport aan of uit? of iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikker schreef op 08 april 2004 @ 15:13:
[...]

Bij deze vraag ik je. ;)
MMS instellen voor T-Mobile op V600 met 'Duitse' software:

Ga naar menu>webtoegang>WEB profielen
Selecteer vervolgens T-D1-MMS(het zal ook wel met andere lukken maar met deze heb ik het gedaan)
Druk op de menu-knop en kies bewerken
Wijzig de instellingen naar deze:

Naam: T-D1-MMS (kan niet worden gewijzigd)
Startpagina: http://t-mobilemms
Service type1: WAP
gateway ip1: 010.010.010.011
domain1:
Domain2:
Time-out: 10 minuten
CSD No. 1:
Gebruikersnaam1: tmobilemms
Paswoord1: tmobilemms
Snelheid(Bps)1: 9600
CSD NO. 2:
Gebruikersnaam2:
Paswoord2:
Snelheid(Bps)2: 9600
GRPS APN: mms
Gebruikersnaam: tmobilemms
Wachtwoord: tmobilemms

Druk nu op klaar om de wijzigingen op te slaan.

Ga naar menu>berichten, druk op de menu toets en ga naar setup berichten en selecteer setup MMS berichten, druk op wijzig.
Ga naar Server Info: en selecteer T-D1-MMS, druk op de menu-toets, dan bewerken
Wijzig de intstellingen als volgt:

Service Naam: T-MobileMMS
Server URL: http://t-mobilemms
Web Profiel Naam: T-D1-MMS

'Klaar' en tadaa, je kunt MMSen

GPRS instellen voor T-Mobile op V600 met 'Duitse' software.

Ga naar menu>webtoegang>WEB profielen
Selecteer Jamba!T-D1 GPRS (wederom: deze heb ik gebruikt, het zal ook wel met een andere lukken) en druk op de menu-toets.
Kies bewerken en wijzig de instellingen als volgt:

Naam: Jamba!T-D1 GPRS (kan niet worden gewijzigd)
Startpagina: http://www.t-zones.nl/
Service type1: WAP
gateway ip1: 010.010.010.010
domain1:
Domain2:
Time-out: 5 minuten
CSD No. 1:
Gebruikersnaam1:
Paswoord1:
Snelheid(Bps)1: 9600
CSD NO. 2:
Gebruikersnaam2:
Paswoord2:
Snelheid(Bps)2: 9600
GRPS APN: wap
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Druk op klaar om de wijzigingen op te slaan.
Druk nu weer op de menu-toets en kies Standaard instellen.
O-)

Edit:
Heb van de week eens wat gepost over een hinderlijke bug dat de toetsenbordverlichting steeds aan en uit ging. Het lijkt er nu op dat er een soort lichtsensor in het toestelletje zit ingebouwd! Als ik het toetsenbord afdek met mijn hand, springt bij de eerste druk op een toets de verlichting aan, en blijft aan. Als ik m'n hand dan weg haal springt de verlichting meteen weer uit bij een toetsdruk!
Ik heb werkelijk nergens iets over een lichtsensor gelezen, maar het zou wel erg gaaf zijn als het echt zo is!
Klopt, de lichtsensor zit onder dat rubbertje linksonder het toetsenbord

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Instant Messaging op de V600 maakt gebruik van het Wireless Village protocol; op www.yamigo.com kun je bijv. een account aanmaken om via je foon te chatten. Het rammelt alleen nogal...
O, V600Moto: bedankt voor de info!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu eindelijk ook (trotse) bezitter van een jammer genoeg 'duitse' v600, maar dat mag de pret niet drukke... Thnx nog voor de T-mobile instellingen voor wap en gprs, het werkt nu eindelijk ;)
Verder ben ik tot heden nog geen cracks tegengekomen, k ben er heel tevreden over, alles werkt incl. BT 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn v600 is nu 4 weken uit en heb nu een barst , wat kan ik nu het beste doen ?
volgens belcompany wordt tie opgestuurd en krijg hem naar 5 weken ongeveer terug?
heb ik als consument niet het recht om dat ding in de winkel om te ruilen voor een nieuwe? het kan toch neit waar zijn dan een produkt van 430 euri na 4 weken mankementen oploopt en je moet weer 5 weken wachten voor een opgelapte toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Mijn software is echt rot :)

Daarstraks doe ik het klepje open, niks. Dicht en weer open, niks. Dicht open dicht open dicht open, niks. :{

Even de batterij eruit gehaald en hij doet het weer prima. Lijkt wel of het ding op Windows draait, een te lange uptime en hij gaat tegensputteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Ik heb nog nooit zulke waarnemingen gedaan... misschien ligt het aan de firm/flex ware versie?
welke heb jij dan?

(mijn firmwareversie is TRIPLETS_G_0B.09.1DR_A1 en mijn flexversie is SE6418AXXN10FA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om een van de webprofielen te verwijderen (zonder datakabel)? Via de motorola-site kan je de instellingen voor WAP laten sturen, maar iedere keer wordt bij de update getoond"Update niet uitgevoerd. Maximale aantal webprofielen overschreden" Of iets dergelijks (telefoon is van een vriend van mij en vroeg mij hoe het moest, dus kom ik gelijk hier ;) )
Dus mijns inziens zijn er 2 oplossingen>
1. een van de huidige profielen verwijderen.
2 Of de Instellingen bij een van de huidige profielen veranderen.

Ín het tweede geval zou ik graag van iemand willen weten wat de instellingen voor Telfort WAP (over GSM) zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 19:43 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.