Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Het Motorola V600 topic (deel 2)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.987 views sinds 30-01-2008

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Nou ik mag me nu ook tot de V600-gang behoren. Kheb um. Super ding moet ik zeggen. Vandaag even wat mee gespeeld, maar nu wil ik 'echt' aan de gang.

Ik heb ook een iPAQ 3970 en wil graag iNetten via BT. Ik heb een KNP abo. Wie kan me op weg helpen? Ik heb overigens veel gelezen voordat ik het toestel had, maar nog niet kunnen vinden hoe ik dat het makkelijkst kan doen. Wel veel over Vodafoon GPRS e.d gelezen maar nog niet KPN en al helemaal niet in combinatie met mijn PDA.

Wie o wie wil mij de helpende hand toesteken?
edit:

Iemand die me nog kan vertellen waar ik rekening mee moet houden als ik (delen van ) mp3's maak voor de phone?

[ Voor 12% gewijzigd door doemaarwat op 09-04-2004 21:23 ]

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 09:25
Misschien al gesteld. Hoeveel foto's kan je nou opslaan. En hoeveel op de Samsung e700?

Verwijderd

hoe zit het met die optionele mp3 speler?

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-11 19:45

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

enermax schreef op 10 april 2004 @ 10:18:
Misschien al gesteld. Hoeveel foto's kan je nou opslaan. En hoeveel op de Samsung e700?
6000KB vrije ruimte, ongeveer 30 kb per foto......

Behoorlijk veel dus.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 09:25
Zover ik weet heeft hij 5mb geheugen. Dit is toch met incl. besturingssysteem enz of?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 19:41:
Is het mogelijk om een van de webprofielen te verwijderen (zonder datakabel)? Via de motorola-site kan je de instellingen voor WAP laten sturen, maar iedere keer wordt bij de update getoond"Update niet uitgevoerd. Maximale aantal webprofielen overschreden" Of iets dergelijks (telefoon is van een vriend van mij en vroeg mij hoe het moest, dus kom ik gelijk hier ;) )
Dus mijns inziens zijn er 2 oplossingen>
1. een van de huidige profielen verwijderen.
2 Of de Instellingen bij een van de huidige profielen veranderen.

Ín het tweede geval zou ik graag van iemand willen weten wat de instellingen voor Telfort WAP (over GSM) zijn.
ik had dit probleem ook, dit is wat motorola mailde:
Geachte

Graag willen wij U bedanken voor Uw E-mail betreffende Uw Motorola product.

Blijkbaar zijn de V600 die reeds op de Nederlandse markt zijn imports van
DUitsland. De webprofielen in dit toestel blijken ook gelinkt te zijn aan de
software. Hierover kunnen wij U weining informeren, aangezien software verschilt
van land tot land.

U kan eventueel proberen een profiel handmatig te overschirjven met behulp van
de MMS instellingen, direct verkrijgbaar bij uw netwerk.

We vertrouwen erop U hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Voor verdere
vragen of informatie, aarzelt U vooral niet om met ons contact op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Motorola klantendienst Benelux
zoals je een paar posts naar boven kunt lezen heeft t bij mij gewerkt, alleen dan met t-mobile

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 11:56:
nog niks van gehoord ben er ook naar opzoek...

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Bluejacking is leuk!! :D :D :D

[ Voor 75% gewijzigd door Snoop op 10-04-2004 16:25 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Goed, ~50 posts getrashed. Even het volgende:
• Het coördineren van Inkoopacties via GoT is NIET de bedoeling.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Snoop
  • Niet online
Jammer voor de chromen faceplates :(
Kunnen we niet ergens anders een eigen forum oprichten?
Of naar een ander forum gaan waarop dit totaal onschuldige onderwerp wél wordt geaccepteerd?

[ Voor 34% gewijzigd door Snoop op 10-04-2004 18:20 ]

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn V600 en Orange World GPRS.

Ik heb gisteren een abonnement gekregen van Orange. Na een paar sites te hebben bezocht bleek dat ik geen GPRS data had ontvangen maar wel dat
er een bedrag in mindering was gebracht van mijn tegoed.

Ik gebeld met de klantenservice, en toen bleek dat mijn toestel niet gebruik maakte van GPRS maar van het inbellen via WAP.

Ik heb precies dezelfde specificaties overgenomen voor de Orange World instelling zoals eerder is bechreven, maar ik wil dus dat mijn telefoon WAP sites opvraagt via GPRS en niet gaat inbellen.

Kan iemand mij hier verder mee helpen?

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 15:07

Nanax

Ik ben sjaak niet

ga naar inkoopactie.net en start een non-profit inkoopactie op, dan is het nog gratis ook.
of zoek hier even en dan ff in je sig zetten.

Het is wel een onschuldig onderwerp, maar GoT heeft een historie en door bepaalde gebeurtenissen heeft men het besluit genomen om IA's niet via got te laten lopen, daarvoor is toen door een van onze mede gotter's (laupro) een site voor gemaakt en die werkt prima: www.inkoopactie.net

[ Voor 55% gewijzigd door Nanax op 10-04-2004 18:48 ]

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik zat een beetje rond te neuzen naar bluetooth adapters, en ik kwam op deze twee uit:

De Sitecom CN-500
Afbeeldingslocatie: http://www.quickspot.nl/images/CN-500.jpg

En de Trust BT120
Afbeeldingslocatie: http://www.quickspot.nl/images/13428.jpg

Ik heb al geprobeerd om hier reviews over te vinden, maar dit is nog niet gelukt... Ik vind het raar dat de Sitecom goedkoper is dan de Trust, terwijl Sitecom een betere naam heeft, en voor zo ver ik weet betere producten maakt...

Wat denken jullie? Moet ik voor de Sitecom gaan of voor de Trust?

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:25
sOidivUs schreef op 11 april 2004 @ 11:46:
Ik zat een beetje rond te neuzen naar bluetooth adapters, en ik kwam op deze twee uit:

De Sitecom CN-500
[afbeelding]

En de Trust BT120
[afbeelding]

Ik heb al geprobeerd om hier reviews over te vinden, maar dit is nog niet gelukt... Ik vind het raar dat de Sitecom goedkoper is dan de Trust, terwijl Sitecom een betere naam heeft, en voor zo ver ik weet betere producten maakt...

Wat denken jullie? Moet ik voor de Sitecom gaan of voor de Trust?
Ik heb gewoon zo'n geval bij mycom gehaald voor 25 Euro. :)
Welke van deze twee beter is weet ik niet, Trust staat niet echt bekend als goed merk! maar daar heb ik zelf geen ervaring mee

edit:

Ik zie dat de Mycom bluetooth adapter inmiddels 35 Euro kost?
Ik meen me toch echt te herinneren dat ik er 25 voor betaald heb een paar weken geleden...?

[ Voor 13% gewijzigd door _Administr8or_ op 11-04-2004 11:54 ]

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

klopt was een actie van mycom .. vandaar dat ie nu weer 35 is.

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Nanax schreef op 10 april 2004 @ 18:20:
ga naar inkoopactie.net en start een non-profit inkoopactie op, dan is het nog gratis ook.
of zoek hier even en dan ff in je sig zetten.
Allemaal omwegen om een regel te omzeilen die nergens op slaat. Nee dank je, dan maar niet.
Het is wel een onschuldig onderwerp, maar GoT heeft een historie en door bepaalde gebeurtenissen heeft men het besluit genomen om IA's niet via got te laten lopen, daarvoor is toen door een van onze mede gotter's (laupro) een site voor gemaakt en die werkt prima: www.inkoopactie.net
Ja, dat weet iedereen hier ook wel denk ik. Onzin, maar als dat de regel is dan moet het maar he.

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-11 20:49
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 17:46:
Wanneer komt deze telefoon nou in de winkel uit. Enigste die hem nog heeft is BelCompagny. Ik wil hem bijvoorbeeld ook gewoon kunnen kopen bij TellMe of een andere winkel.

Vertrouw het nog steeds niet echt. Het is niet echt een mono-poly-positie in Nederland, want je kan hem ook nog via webwinkels kopen. Maar ik wil graag een groot aanbod hebben.

Is hij overigens al officeel uit, de Motorola V600 of is hij weer uitgesteld, want echte reclames ervoor zie ik niet. Tevens zie ik geen foto's van de telefoon in bijvoorbeeld foldertjes zoals T for Telecom.

Wat zijn ze met deze telefoon allemaal aan het doen? :/

De Motorola v525 is wel uit en daar maken ze reclame voor, maar de v600 weer niet. Snap er niet zoveel van?

Kan iemand mij een beetje duidelijkheid geven over deze telefoon?

edit:
Volg het trouwens al vanaf het eerste topic _/-\o_
Ik heb de mijne gewoon gekocht bij mijn lokale telecom shoppie, een nederlandse, dus zonder duitse webproffielen. Dus hij is gewoon leverbaar hoor! :+

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

TripleM schreef op 11 april 2004 @ 13:19:
[...]
Allemaal omwegen om een regel te omzeilen die nergens op slaat. Nee dank je, dan maar niet.

[...]
Ja, dat weet iedereen hier ook wel denk ik. Onzin, maar als dat de regel is dan moet het maar he.
Lees dit en hou verder alsjeblieft op met zeuren in deze thread. Met de search kan je vast nog wel wat LA-topics vinden waar het hoe en waarom verder wordt besproken.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• sOid
  • Niet online
Ik heb zojuist de Sitecom besteld. 30.13 inculsief verzendkosten, toch een leuk prijsje voor een Sitecom ding (voor de MyCom moet ik meer dan een uur reizen met trein en bus, dus dit is uiteindelijk nog goedoper ook ;))

Verwijderd

Hey,

ik wou ff weten of ik de Duitse instellingen voor t-mobile MMS ook kan gebruiken voor mn zwitserse V600. Ik hem nm V600 bij BC gekocht en op de doos staat CH (staat voor Zwitserland) Hij stond ook op de instellingen voor swisscom!!!

Ook lijkt het er dus op dat BC nog steeds telefoons uit het buitenland importeerd!

Ook Zit het achterkantje er niet helemaal strak op. Bij de antenne wijkt hij ietsjes af en sluit niet goed op de telefoon aan, er kan zo allemaal vuil tussen komen. Kennen jullie dit probleem? Volgens BC een foutje van de Fabriek die alle V600 Telefoons hebben. Ik geloof er niks van :(

Ik heb trouwens nog geen last van de Crack. Maar dat kan nog komen, ik heb de telefoon nog maar een weekje. Ik heb trouwens wel de nieuwe versie, Jeej! })

• Snoop
  • Niet online
intoxicated schreef op 11 april 2004 @ 16:24:
[...]
Lees dit en hou verder alsjeblieft op met zeuren in deze thread. Met de search kan je vast nog wel wat LA-topics vinden waar het hoe en waarom verder wordt besproken.
Jammer dat het er hier zo aan toe gaat :( Dan ga ik er maar individueel achteraan en post wel wat foto's als ik mijn faceplates in bezit heb... :)

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 21:04:
Ook Zit het achterkantje er niet helemaal strak op. Bij de antenne wijkt hij ietsjes af en sluit niet goed op de telefoon aan, er kan zo allemaal vuil tussen komen. Kennen jullie dit probleem? Volgens BC een foutje van de Fabriek die alle V600 Telefoons hebben. Ik geloof er niks van :(
Ja, daar heb ik ook last van... Geen idee hoe ik dat op moet lossen, ik heb er eigenlijk af en toe wel is last van als ik snel wil smse... Maarja, verder super telefoon!

Vooral SplinterCell 2 is errug leuk.

• My
  • Laatst online: 16-10 22:25

My

Mijn achterkantje wijkt ook een beetje af bij de antenne, maar dit is hooguit 1 mm, ik heb er eigenlijk niet zoveel last van...

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 10:57
Ik heb er nu 4 in mijn handen gehad* en ze weken allemaal op dat punt... Bij verschillende winkels gehaald en toch hetzelfde. Dus dat lijkt me wel een productiefoutje. Ik heb een beetje geprobeerd dat rubber opzij te duwen. Daar zit IMO toch het probleem.

offtopic:
*en nee, geen kapotte, V600 van: mijzelf, vriendin, buurman, schoonzusje

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• sOid
  • Niet online
Damn, de accu is wel snel op als je lang javaspelletjes speelt zeg :s

• Snoop
  • Niet online
Vind je het gek? :)
Hoe maken jullie eigenlijk jullie vlekgevoelige V600 schoon? Heb je daar nog speciaal spul voor ofzo?

Verwijderd

sOidivUs schreef op 12 april 2004 @ 22:04:
Damn, de accu is wel snel op als je lang javaspelletjes speelt zeg :s
Uhm na een tijdje leeft je accu langer. ik weet niet precies hoelang maar een hele dag monopoly is geen probleem. Toch is het een beetje vaag nog want als hij op 2 streepjes staat is ie eigelijk al aan een oplading toe. Dat ie na 2 streepjes springt duurt steeds langer maar toch raar dat hij niet rustig zakt naar 1.

Ow en mijn klepje kraakt een beetje? beginsel crack??? ...... Zeg alsjeblieft van niet want ik hou van deze phone O+

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 11:56:
http://www.expansys.com/p...OT_MP3PLYR&asource=107704

wel een beetje prijzig...

• Snoop
  • Niet online

• Vern
  • Laatst online: 22-10 10:16

Vern

technoob

Motorola_V600 schreef op 12 april 2004 @ 22:09:
Hoe maken jullie eigenlijk jullie vlekgevoelige V600 schoon? Heb je daar nog speciaal spul voor ofzo?
Voor het binnenscherm heb ik op internet een speciale beschermfolie gescoord. Exact op maat, stevig (niet dat goedkope spul). Het is dat mijn geduld niet zo groot is, maar het zit er aardig goed op. Het helpt wel, het vette orengehalte is aanzienlijk afgenomen.

- of je stopt de stekker er in -

• TripleM
Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 22:38:
Ow en mijn klepje kraakt een beetje? beginsel crack??? ...... Zeg alsjeblieft van niet want ik hou van deze phone O+
Dat het klepje kraakt heeft daar wel mee te maken. Dat is het teken dat het zwarte klepje niet dicht genoeg op z'n ondergrond is gedrukt. Na verloop van tijd ging ie bij mij barsten (aan de binnenkant). De barst is nu over de hele breedte van het zwarte klepje, is wel te zien maar niet te voelen aan de buitenkant.

Ik heb overigens nog steeds softwareproblemen. Gisteren ook weer, ik doe het klepje open: geen beeld. Ik moest de batterij eruit halen en weer erin doen om het ding weer aan de praat te krijgen.
intoxicated schreef op 11 april 2004 @ 16:24:
[...]
Ik zeur niet, ik vind het gewoon een stomme regel en dat heb ik gezegd. Dat staat me nog altijd vrij geloof ik. Waarom jullie het hebben beslist boeit me niet zo, de regel verandert er niet mee.
Damn. 136 euro voor een MP3 speler is nog steeds niet niks. Ik doe het voorlopig dan wel gewoon even zonder.
Motorola_V600 schreef op 12 april 2004 @ 22:09:
Ik maak em gewoon met m'n mouw schoon, of met een t-shirt of wat ik ook aanheb. Werkt goed genoeg :P

[ Voor 51% gewijzigd door TripleM op 13-04-2004 10:17 ]

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
Heeft iemand enig idee hoe je Bluetooth altijd aan kan laten staan met dit toestel? Is wel handig als je niets steeds handmatig een koppeling wilt maken en bovendien bereikbaar wilt zijn voor andere apparaten. (de eerste tests daarmee verlopen niet vloeiend trouwens)

Ik kan niet ontdekken of dit kan en hoe het werkt. Iemand?

• Snoop
  • Niet online
Vern schreef op 13 april 2004 @ 09:48:
[...]

Voor het binnenscherm heb ik op internet een speciale beschermfolie gescoord. Exact op maat, stevig (niet dat goedkope spul). Het is dat mijn geduld niet zo groot is, maar het zit er aardig goed op. Het helpt wel, het vette orengehalte is aanzienlijk afgenomen.
Waar heb je dat besteld als ik vragen mag? Ik kan nl niet tegen vlekken... :P

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

@yero
menu->instellingen->verbinding->Bluetooth koppeling->setup->energie->aan.
zuipt je batterijen leeg

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
@Nanax: dat probeer ik. Bluetooth wordt dan ingeschakelt (zo is de melding), maar het (knipperende) Bluetooth logo verdwijnt gewoon na enige tijd weer... Bugje?

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

vreemd, maar bt blijft dus niet werken ondanks dat het icon verdwijnt? (zou kunnen)

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 22:38:
[...]

Uhm na een tijdje leeft je accu langer. ik weet niet precies hoelang maar een hele dag monopoly is geen probleem. Toch is het een beetje vaag nog want als hij op 2 streepjes staat is ie eigelijk al aan een oplading toe. Dat ie na 2 streepjes springt duurt steeds langer maar toch raar dat hij niet rustig zakt naar 1.

Hmm... ja, daar heb je wel gelijk in. Maar ik heb het over Acient Empires en SplinterCell 2, die grafisch wel wat hoger zijn dan monopoly ;)

En over die crack; zo is het bij mij ook begonnen... Ik heb nu ook een crack over de hele breedte zitten, maar een hele dunne, mooie rechte, je voelt het ook wel een beetje maarja, heel storend vind ik het persoonlijk niet.

edit:
Ik maak hem ook gewoon met kleding schoon, let er wel op dat het katoen is of een brillendoekje ofzo! Als je het met een of ander niet-speciaal syntetisch stofje gaat schoonmaken heb je kans op krassen...

[ Voor 11% gewijzigd door sOid op 13-04-2004 14:53 ]

• Snoop
  • Niet online
TripleM schreef op 13 april 2004 @ 10:13:
[...]

Dat het klepje kraakt heeft daar wel mee te maken. Dat is het teken dat het zwarte klepje niet dicht genoeg op z'n ondergrond is gedrukt. Na verloop van tijd ging ie bij mij barsten (aan de binnenkant). De barst is nu over de hele breedte van het zwarte klepje, is wel te zien maar niet te voelen aan de buitenkant.
Ik denk dat het kraken meer te maken heeft met het openingsmechanisme, zoals de veer die er in zit. (kraken van de nieuwigheid :))

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11 20:09
@TheSnake, verwijzing naar 't P900 topic mag je weghalen uit de startpost, want die heeft een nieuwe layout gekregen.

• TripleM
Motorola_V600 schreef op 13 april 2004 @ 16:02:
Ik denk dat het kraken meer te maken heeft met het openingsmechanisme, zoals de veer die er in zit. (kraken van de nieuwigheid :))
Als je goed probeert zul je zien dat het echt het zwarte plaatje is. Het kraken is pas echt het laatste gedeelte, je kunt ook zien dat het zwarte plaatje de onderkant raakt. Als je heel moeilijk doet en het zwarte plaatje indrukt terwijl je de foon openklapt, is het kraken weg of zo goed als weg :)

• Snoop
  • Niet online
TripleM schreef op 13 april 2004 @ 17:19:
[...]

Als je goed probeert zul je zien dat het echt het zwarte plaatje is. Het kraken is pas echt het laatste gedeelte, je kunt ook zien dat het zwarte plaatje de onderkant raakt. Als je heel moeilijk doet en het zwarte plaatje indrukt terwijl je de foon openklapt, is het kraken weg of zo goed als weg :)
Als het zwarte plaatje een hoek van iets meer dan 90 graden maakt met het vlak waar ook de toetsen op zitten - hij is dan op zijn allerdiepste punt belandt; hij kan niet nóg verder tegen de onderkant meer aan - dan kan ik niet precies zien of hij de onderkant (het vlak van het toetsenbord) daadwerkelijk raakt. Vanuit alle hoeken heb ik het bekeken, maar ik kan het niet goed zien. Bij mij kraakt hij op dat punt ook eigenlijk niet. Hij kraakt alleen in het begin als het zwarte plaatje nog niet op zn diepste punt is, vandaar dat ik dacht dat het misschien het openingsmechanisme was :)

Had jij trouwens al een foto van je crack gepost? Ik ben wel benieuwd hoe hij er bij jou uitziet.

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met de motorola v600 en bluetooth? Ik ben van plan hem te gebruiken in combinatie met de parrot driveblue carkit.

Zie:

http://www.driveblue.com

Klik op productline en dan op driveblue

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 18:31 ]

Verwijderd

sOidivUs schreef op 13 april 2004 @ 14:52:
[...]

Hmm... ja, daar heb je wel gelijk in. Maar ik heb het over Acient Empires en SplinterCell 2, die grafisch wel wat hoger zijn dan monopoly ;)

En over die crack; zo is het bij mij ook begonnen... Ik heb nu ook een crack over de hele breedte zitten, maar een hele dunne, mooie rechte, je voelt het ook wel een beetje maarja, heel storend vind ik het persoonlijk niet.

edit:

Ik maak hem ook gewoon met kleding schoon, let er wel op dat het katoen is of een brillendoekje ofzo! Als je het met een of ander niet-speciaal syntetisch stofje gaat schoonmaken heb je kans op krassen...
mm. spintercell 2? acient empires? ik moet weer ff aan de spelletjes download. Zijn er nog betere links dan in de start post?
(uhm die ik in de v525 topic had gevonde 8)7 )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 19:05 ]

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

de helft werkt daar niet meer..

[ Voor 19% gewijzigd door Nanax op 13-04-2004 19:56 ]

• doemaarwat
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Yero schreef op 13 april 2004 @ 13:25:
Heeft iemand enig idee hoe je Bluetooth altijd aan kan laten staan met dit toestel? Is wel handig als je niets steeds handmatig een koppeling wilt maken en bovendien bereikbaar wilt zijn voor andere apparaten. (de eerste tests daarmee verlopen niet vloeiend trouwens)

Ik kan niet ontdekken of dit kan en hoe het werkt. Iemand?
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 18:30:
Heeft iemand ervaring met de motorola v600 en bluetooth? Ik ben van plan hem te gebruiken in combinatie met de parrot driveblue carkit.

Zie:

http://www.driveblue.com

Klik op productline en dan op driveblue
Hmm net mijn reply getypt en weg was ie... dan nog maar een poging. Wat ik dus wilde vertellen is dat ik mijn V600 in combinatie met mijn iPAQ 3970 gebruik. Ik heb een KPN flexibell abo. Op mijn iPAQ draai ik nog PPC2002 maar W2003 is onderweg.

Voordat ik op de makkelijke manier kon werken heb ik eerst de Vind Mij optie uitgevoerd. Je kunt je apparaat (in mijn geval de iPAQ) je V600 nu laten vinden en 'pairen' met de gebruikelijke key.

Als je eenmaal een verbinding hebt dan staat het andere apparaat in de Apparaat historie. Hier kun je de toegang op automatisch zetten. Als ik nu een vebinding maar vanaf mijn iPAQ dan kan ik direct internetten (via GPRS). Ik heb wel Energie op aan staan. Als ik geen verbinding heb dan knippert het BT icoontje niet. Ik weet dan ook niet hoeveel meer energie het 'vreet', maar daar moet ik nog proefondervindelijk achter zien te komen.

Normaal kan ik hem ook wel uitzetten, maar het zou handiger zijn als ik hem aan kan laten staan. Andere apparaten kunnen mij toch niet vinden, omdat je dar eerst Vind Mij voor moet selecteren. Uit security overwegingen lijkt mij dat een prima manier.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 14:40:
[...]

ik had dit probleem ook, dit is wat motorola mailde:

Geachte

Graag willen wij U bedanken voor Uw E-mail betreffende Uw Motorola product.

Blijkbaar zijn de V600 die reeds op de Nederlandse markt zijn imports van
DUitsland. De webprofielen in dit toestel blijken ook gelinkt te zijn aan de
software. Hierover kunnen wij U weining informeren, aangezien software verschilt
van land tot land.

U kan eventueel proberen een profiel handmatig te overschirjven met behulp van
de MMS instellingen, direct verkrijgbaar bij uw netwerk.

We vertrouwen erop U hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Voor verdere
vragen of informatie, aarzelt U vooral niet om met ons contact op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Motorola klantendienst Benelux

zoals je een paar posts naar boven kunt lezen heeft t bij mij gewerkt, alleen dan met t-mobile
Weet je misschien ook hoe je die webprofielen eraf kunt halen die via de Motorola site geinstalleerd zijn? Je kunt helemaal niks (niet verwijderen, niet bewerken) en er staat ook zo'n stom slotje voor :? Hoe krijg je die weg??

• Vern
  • Laatst online: 22-10 10:16

Vern

technoob

Motorola_V600 schreef op 13 april 2004 @ 13:43:
[...]

Waar heb je dat besteld als ik vragen mag? Ik kan nl niet tegen vlekken... :P
(ik had gemeld dat ik een screenprotector voor de V600 had gekocht)

http://www.armstation.com...detail.php?product_id=427

De site is vrij traag. Maar ik heb 'm daar direct besteld, totaalbedrag iets van 11 dollar of sow ? En ik heb er geen spijt van.

- of je stopt de stekker er in -

• TripleM
Motorola_V600 schreef op 13 april 2004 @ 18:11:
Had jij trouwens al een foto van je crack gepost? Ik ben wel benieuwd hoe hij er bij jou uitziet.
Ik heb even fotootjes gemaakt. Allereerst de scheur die over de hele breedte van het zwarte klepje loopt. Dat is degene die ik bedoel waarvan ik denk dat die veroorzaakt wordt omdat het zwarte klepje niet goed genoeg aangedrukt zit:

Afbeeldingslocatie: http://www.dj-triplem.com/urpicshere/got/v600scheur1.jpg

En dan de tweede. Geen idee hoe die is gekomen, vind het ook maar een vreemd scheurtje. Net boven het rode lichtje (van m'n Philips ToUCam Pro):

Afbeeldingslocatie: http://www.dj-triplem.com/urpicshere/got/v600scheur2.jpg

Verwijderd

@ triple M

zo te zien zit de 8terkant van je v600 ook niet helemaal goed aangedrukt, moet je maar eens dat zwarte doppie eraf halen (of kleiner maken) dan sluit ie veel beter aan

owjah hoe krijg je die javaspelletjes op je v600? :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 01:18 ]

Verwijderd

Ik heb een mailtje naar www.rinkel.nl gestuurd. Ik wil namelijk een échte Nederlandse Motorola V600 :7 . Omdat de telefoon op www.rinkel.nl het goedkoopste is, wil ik hem daar bestellen.

Maaaar dan wil ik wel een echte Nederlandse en géén Duitse of Checische. Als hun zeggen wat ze beweren zijn het de nieuwe telefoons. Is dit te vertrouwen? :? Zie mails hieronder...
Mail Die Ik Stuurde Naar Rinkel.nl
Hello meneer / evrouw,

Ik zag op Uw site een aanbieding met de Motorola V600 icm een abbonnement.

Op zich ben ik wel geinteresseert. Ik volg al maanden een topic over deze telefoon, want de datum wordt steeds uitgesteld. Ik vroeg me alleen af of jullie échte Nederlandse telefoons hebben, want degene die nu te koop zijn, zijn alleen CH of DE(duitse) telefoons. Ze komen dus uit andere landen. Ik weet wel dat je dit kan veranderen, maar heb hem liever origineel Nederlands.

Zou U mij kunnen vertellen wanneer deze uit komen, of wanneer U deze in bezit heeft?

--
Bij voorbaar dank,
Coen mailto:cenoatsra@hotmail.com
Ik kreeg al vrij snel een mailtje :) Dus lekkere snelle service, heheh O-)
[b]Mail Die Ik Ontvange Heb Van Rinkel.nl
Goedemiddag,

De versie die wij van de motorola V600 hebben is de Nederlandse met Nederlandse taal in het toestel en een Nederlandse beschrijving. Deze hebben wij vorige week binnen gekregen, vanaf die tijd is het toestel ook officieel door motorola op de markt gebracht. Wij hebben dit toestel ook ruim op voorraad en kunnen per direct leveren.

Met vriendelijke groet,

Martijn Schraven
Rinkel.nl

www.rinkel.nl
Email: info@rinkel.nl
Tel: 024 - 3743464 (10.00-16.00 uur)
Fax: 024 - 3733646
Is dit nu echt te vertrouwen, want ik zie ze in nog geen foldertjes staan behalve dan in de BelCompagny. Maar hij is dus niet wel officeel uit.

Ik wil deze telefoon namelijk graag kopen, alleen wel de Nederlandse.

Hoop dat jullie me meer duidelijkheid kunnen verschaffen O-)

• Snoop
  • Niet online
TripleM schreef op 13 april 2004 @ 23:03:
[...]

Ik heb even fotootjes gemaakt. Allereerst de scheur die over de hele breedte van het zwarte klepje loopt. Dat is degene die ik bedoel waarvan ik denk dat die veroorzaakt wordt omdat het zwarte klepje niet goed genoeg aangedrukt zit:

[afbeelding]

En dan de tweede. Geen idee hoe die is gekomen, vind het ook maar een vreemd scheurtje. Net boven het rode lichtje (van m'n Philips ToUCam Pro):

[afbeelding]
De eerst is de "standaard" crack en idd die tweede is wel heel erg raar. Hoe heb je dat tdan voor elkaar gekregen? :?
Vern schreef op 13 april 2004 @ 22:00:
[...]

(ik had gemeld dat ik een screenprotector voor de V600 had gekocht)

http://www.armstation.com...detail.php?product_id=427

De site is vrij traag. Maar ik heb 'm daar direct besteld, totaalbedrag iets van 11 dollar of sow ? En ik heb er geen spijt van.
Oke bedankt! :) En krijg je dan ook echt een paar stukken van dat folie, geknipt op maat? (Foto? :))
Maar het is betalen via CC hè :(

[ Voor 36% gewijzigd door Snoop op 14-04-2004 12:19 ]

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024

[afbeelding]
Die heb ik ook, is standaard, niks bijzonders meer :)

Verwijderd

Ik wil namelijk een échte Nederlandse Motorola V600
Die heb ik gewoon bij de Belcompany vandaan hoor. BENELUX versie. Lijkt mij Nederlands zat.

• sOid
  • Niet online
[quote]TripleM schreef op 13 april 2004 @ 23:03:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.dj-triplem.com/urpicshere/got/v600scheur1.jpg

Jep, zo ziet die dr van mij ook uit...

• sOid
  • Niet online
TripleM schreef op 13 april 2004 @ 23:03:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.dj-triplem.com/urpicshere/got/v600scheur2.jpg
Is dat dingetje boven je lens (boven op de foto, dus als je de telefoon normaal houdt links ervan), van dat zilveren 'balkje' niet ook eraf? ik zat er namelijk bij mij naar te kijken en ik zie dat het er bij mij ook af is, maar aan de andere kant zit het gewoon :S maar het is helemaal niet mooi afgewerkt ofzo...

edit: misschien is het ook wel leuk om in de openingspost te zetten hoe je spelletjes op je telefoon krijgt via bluetooth :) dit is toch mogelijk? dat is nmlk meteen mij vraag, hoe doe ik dat? :$

[ Voor 15% gewijzigd door sOid op 14-04-2004 17:46 ]

• Snoop
  • Niet online
sOidivUs schreef op 14 april 2004 @ 17:41:
[...]
edit: misschien is het ook wel leuk om in de openingspost te zetten hoe je spelletjes op je telefoon krijgt via bluetooth :) dit is toch mogelijk? dat is nmlk meteen mij vraag, hoe doe ik dat? :$
Je moet de "OBEX Object Push" installeren. Dat door de "PIM Item Transfer" service te installeren. Daarna kun je gewoon de .jar bestanden naar het "OBEX Object Push" icoontje toe slepen.
Volgens mij lukt het dan wel. Bij mij iig wel :)

EDIT:
nog ff wat "self-made" foto's van de twee verschillende schermpjes:

Afbeeldingslocatie: http://magicelmo.seat-ibiza.nl/~blackb1rd/uploads/pics/2schermpje2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://magicelmo.seat-ibiza.nl/~blackb1rd/uploads/pics/2schermpje1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://magicelmo.seat-ibiza.nl/~blackb1rd/uploads/pics/2allebei.jpg

ra-ra welke is de nieuwe? :P

[ Voor 32% gewijzigd door Snoop op 14-04-2004 18:24 ]

Verwijderd

Motorola_V600 schreef op 14 april 2004 @ 18:14:
[...]

ra-ra welke is de nieuwe? :P
diegene met KPN als provider :*)

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 20:06:
[...]

Ja? :?
Ik d8 juist die andere :D

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/motorola/vx00/pic38.jpg

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:25
ik dacht ook die andere..

Mijn broer en ik hebben nog steeds verschillende schermen..
Het ene scherm is donkerder dan het andere, maar ze zijn allebei goed!
Het ligt er maar aan, de een vind het nieuwe scherm mooier, de andere het oude.

Het is meer een kwestie van smaak :P
Het maakt ook niet veel uit, beide schermen zijn super _/-\o_

• 911GT2

[afbeelding]
Ik denk dat dit komt door te hard drukken tijdes het bellen... het lijkt erop tenminste dat er krecht op uitgeoeffend is!

• 911GT2
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 20:06:
[...]

Dat dacht ik ook! B)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 11:34:
Ik heb een mailtje naar www.rinkel.nl gestuurd. Ik wil namelijk een échte Nederlandse Motorola V600 :7 . Omdat de telefoon op www.rinkel.nl het goedkoopste is, wil ik hem daar bestellen.

Maaaar dan wil ik wel een echte Nederlandse en géén Duitse of Checische. Als hun zeggen wat ze beweren zijn het de nieuwe telefoons. Is dit te vertrouwen? :? Zie mails hieronder...

[...]

Ik kreeg al vrij snel een mailtje :) Dus lekkere snelle service, heheh O-)

[...]

Is dit nu echt te vertrouwen, want ik zie ze in nog geen foldertjes staan behalve dan in de BelCompagny. Maar hij is dus niet wel officeel uit.

Ik wil deze telefoon namelijk graag kopen, alleen wel de Nederlandse.

Hoop dat jullie me meer duidelijkheid kunnen verschaffen O-)
Ik heb mijn v600 bijna 2 week, en ik heb hem ook van www.rinkel.nl vandaan. Echter ik kreeg wel een duitse versie, maar bij deze bleek wel veel 'mankementjes' verholpen, (ik hoorde dat de v600 bv. de smsjes op de sim opsloeg, bij mij dus niet passen er max. 100 op). Ik ben er zeer tevreden over, alleen jammer dat er geen nl. handleiding bij zat. Deze heb ik gewoon gedownload van de nl. motorola site. Verder zitten er wel van die pre-wap profielen op, maar hoe je dat moet instellen staat iets terug in dit topic. 8)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 22:24:
[...]

Ik heb mijn v600 bijna 2 week, en ik heb hem ook van www.rinkel.nl vandaan. Echter ik kreeg wel een duitse versie, maar bij deze bleek wel veel 'mankementjes' verholpen, (ik hoorde dat de v600 bv. de smsjes op de sim opsloeg, bij mij dus niet passen er max. 100 op). Ik ben er zeer tevreden over, alleen jammer dat er geen nl. handleiding bij zat. Deze heb ik gewoon gedownload van de nl. motorola site. Verder zitten er wel van die pre-wap profielen op, maar hoe je dat moet instellen staat iets terug in dit topic. 8)
Wat zijn je firmware versies? Aangezien het volgens mij nieuw is dat je 100 berichten op kan slaan?

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-11 19:45

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 22:29:
[...]

Wat zijn je firmware versies? Aangezien het volgens mij nieuw is dat je 100 berichten op kan slaan?
Is niet bepaald nieuw. Hangt volgens mij af van je flex versie of je op SIM of op Phone je SMS berichten opslaat.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• sOid
  • Niet online
THW Arie schreef op 14 april 2004 @ 22:31:
[...]

Is niet bepaald nieuw. Hangt volgens mij af van je flex versie of je op SIM of op Phone je SMS berichten opslaat.
Kan je dit via bluetooth ook aanpassen?
Vind het een beetje zonde om er speciaal n kabeltje voor te kopen aangezien ik vandaag mn bluetooth adapter binnen heb gekregen.

En over die games uploaden, dat had ik inderdaad al op internet gevonden (was vergeten eerst ff te zoeken, sorry :$ ) maar het werkt nog niet helemaal... Naja, net 3 1/2 uur over een potje WarCraft III gedaan over LAN dus ga nu slapen, kijk er morgen wel naar :P

Truste ;)

• TripleM
911GT2 schreef op 14 april 2004 @ 21:07:
Ik denk dat dit komt door te hard drukken tijdes het bellen... het lijkt erop tenminste dat er krecht op uitgeoeffend is!
Nah, dat is het niet. Ik ben altijd erg zuinig met m'n telefoon.

Het scheurtje komt gewoon vanaf de zijkant, alleen bij de meeste mensen loopt ie recht naar binnen toe en bij mij gaat ie meteen omhoog. Tis alleen op die foto niet zo goed te zien.

Is er verder niemand met software problemen? Ik heb nog steeds zo nu en dan dat m'n telefoon vastzit en hij niet reageert als ik de klep opendoe, ook wilde ik daarstraks de oplader aansluiten en flitste de telefoon uit en weer aan. Ik hoefde geen PIN in te geven, kreeg eerst een wit scherm te zien en toen Vodafone (Geen service), daarna weer m'n achtergrond en signaal e.d.

Erg vaag, maar ik moet em dan ook maar opsturen naar zo'n Vodafone service point. Balen, want dan ben ik em een paar weken kwijt.. :{

Verwijderd

Die batterijmeter is echt te maf... blijft vier dagen op 3 streepjes staan, vervolgens een halve dag op 2 streepjes, een uurtje op 1 streepje en dan nog een kwartiertje rood. Oftewel, je gaat met 3 streepjes naar bed, en eer je op school aan de koffie zit heeft je foon de geest gegeven.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 22:29:
[...]

Nou ik heb ff voor je gekeken en ik heb er het volgende opstaan:

flex versie: se6446axxf1100
firmware: TRIPLETS_G_0B.09.1DR_A

Tja maar ik weet niet als jij een nl versie krijgt, of dat ook zo is natuurlijk, maar k denk dat je er wel van uit mag gaan, niet? ;)

Verwijderd

hoe kan ik ook die balk transparant maken op mijn v600? ziet er wel natjes uit :9

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 13:53:
[...]

hoe kan ik ook die balk transparant maken op mijn v600? ziet er wel natjes uit :9
Geen id :P ik zie het nu ook pas B)
Het is overigens niet mijn eigen schermpje (van mobile-review ter vergelijking met mijn foto's daarboven)

Btw, ik zag dat het je was gelukt om de webprofielen van T-Mobile te verwijderen... weet je toevallig ook hoe ik de webprofielen, afkomstig van de Motorola website, weer kan verwijderen?

[ Voor 24% gewijzigd door Snoop op 16-04-2004 14:10 ]

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11 16:26
transparant kan bij sommige kleuren bij je theme's
als je moto insteld dan heb je transparant , alleen zilver is neit transparant en dat wil ik juist :S

• Xivius
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09-2022
Hallo,

Ik heb mijn V600 settings voor Vodafone Live! gezet en als ik connect
krijg ik keurig de hoofdpagina, maar als ik dat een item kies (bv nieuws)
dan zegt ie BESTANDSTYPE NIET HERKEND

Iemand enig idee ??

Het tweede waar ik mee zit, is dat ik met SMS invoer die 'T9' krijg ipv plain letter invoer .. ik had het wel, maar ik heb iets veranderd waardoor dit weg is ....
Iemand enig idee ??

Alvast bedankt!

Verwijderd

Xivius schreef op 16 april 2004 @ 16:41:
Hallo,

Ik heb mijn V600 settings voor Vodafone Live! gezet en als ik connect
krijg ik keurig de hoofdpagina, maar als ik dat een item kies (bv nieuws)
dan zegt ie BESTANDSTYPE NIET HERKEND

Iemand enig idee ??

Het tweede waar ik mee zit, is dat ik met SMS invoer die 'T9' krijg ipv plain letter invoer .. ik had het wel, maar ik heb iets veranderd waardoor dit weg is ....
Iemand enig idee ??

Alvast bedankt!
Dat "Bestandstype niet herkend"-gedoe heb ik ook. Heb netjes de Telfort-instellingen overgenomen maar hij vertikt het om een pagina weer te geven.

T9 aan/uit: Berichten | Nieuw bericht | Nieuwe SMS | MENU | Invoer methode

Verwijderd

Motorola_V600 schreef op 16 april 2004 @ 14:01:
[...]

Btw, ik zag dat het je was gelukt om de webprofielen van T-Mobile te verwijderen... weet je toevallig ook hoe ik de webprofielen, afkomstig van de Motorola website, weer kan verwijderen?
nee is me niet gelukt hoor, moet ik weer datakabel gaan bestellen enzo.
dat hele wap is toch niet belangrijk voor mij, als ik wil internetten ga ik hier wel zitten toch ? :*)

Verwijderd

Heeft iemand de instellingen voor direct email ism @home voor de v600
Zou ze graag willen hebben maar kan ze niet vinden.
B.V.D

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 22:33:
Heeft iemand de instellingen voor direct email ism @home voor de v600
Zou ze graag willen hebben maar kan ze niet vinden.
B.V.D
Zou dat kunnen dan? :)
Als dat zo is zou ik ze ook wel graag willen hebben!

[ Voor 10% gewijzigd door Snoop op 16-04-2004 23:23 ]

Verwijderd

Motorola_V600 schreef op 16 april 2004 @ 23:21:
[...]

Zou dat kunnen dan? :)
Als dat zo is zou ik ze ook wel graag willen hebben!
Ik had contact met t-mobile en die gaf me wel wat instellingen door voor de v600 en @home mail. Maar het werkt nog niet helemaal. Hij blijft server connecten en ik zie geen data verkeer.

• TripleM
sOidivUs schreef op 14 april 2004 @ 17:41:
Is dat dingetje boven je lens (boven op de foto, dus als je de telefoon normaal houdt links ervan), van dat zilveren 'balkje' niet ook eraf? ik zat er namelijk bij mij naar te kijken en ik zie dat het er bij mij ook af is, maar aan de andere kant zit het gewoon :S maar het is helemaal niet mooi afgewerkt ofzo...
Ik zie dus vandaag pas dat er inderdaad een stukje van die chromen strip is afgebroken! :(

Zonde dat ze dat ding niet wat beter hebben getest. Ik baal er zo van dat ik em op moet sturen, maar er is toch echt geen andere optie nu het ding aftakelt na amper een maand gebruik.. :{
kenny89 schreef op 16 april 2004 @ 14:30:
transparant kan bij sommige kleuren bij je theme's
als je moto insteld dan heb je transparant , alleen zilver is neit transparant en dat wil ik juist :S
Er zijn nog geen thema editors opgedoken ergens?

[ Voor 19% gewijzigd door TripleM op 17-04-2004 02:08 ]

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

nee volgens mij niet er zijn al wel pogingen geweest om te kijken of je dat kan aanpassen maar dat is nog niemand gelukt volgens mij. er waren geen lose bestanden te vinden die je kon aanpassen.

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 00:00:
[...]

Ik had contact met t-mobile en die gaf me wel wat instellingen door voor de v600 en @home mail. Maar het werkt nog niet helemaal. Hij blijft server connecten en ik zie geen data verkeer.
Ik zal eens aan Telfort vragen wat de instellingen precies zijn en dan zeg ik het wel als de email het bij mij doet :)

Verwijderd

Of ik zie iets over het hoofd in deze topic, maar is het iemand algelukt om via bluetooth games op de v600 te zetten? Ik krijg de hele tijd een foutmelding. Als ik via bluetooth ook een connectie maak zie ik alleen de mappen audio, pictures en video.

Ook heb ik iemand horen zeggen dat hij "frontjes" via Expansys had gevonden. Ik kan alleen de groene vinden. En dat is nou juist niet de kleur die ik wil. Die rode en de swarovski cover voor mijn vriendin. Heeft iemand ze al ergens ander gezien dan op mobilefun.co.uk?

Op dit moment ben ik ook al de trotse eigenaar van een barst. Van het spiegeltje naar rechts. Dan maar weer voor de garantie terug naar de BC.

Verwijderd

Motorola_V600 schreef op 17 april 2004 @ 12:31:
[...]

Ik zal eens aan Telfort vragen wat de instellingen precies zijn en dan zeg ik het wel als de email het bij mij doet :)
Dat zou geweldig zijn Tnx

Verwijderd

Motorola_V600 schreef op 17 april 2004 @ 12:31:
[...]

Is het jou al gelukt om de instellingen te vinden(en installeren) voor WAP over GSM van Telfort? Ik zag wel dat ze via de online-shop al de v600 aanbieden, dus je zou verwachten dat ze die instellingen ook wel kennen bij Telfort.
Van de week was ik nog naar een groot Telfort filiaal hier in de stad gegaan, maar die medewerker kwam weer met de uitdraai van de standaardsettings aanzetten zoals ze op de Telfort-site te vinden zijn |:(
Maar als je ze te pakken hebt gekregen zou je die instellingen dan kunnen post, s.v.p.? O-)

• Snoop
  • Niet online
De gprs wap instellingen bedoel je? Die doen het namelijk wel bij mij:

startpag: http://wap.telfort.nl/
service type 1: wap
gateway ip1: 193.113.200.195
port1: 9201
dns1: 193.113.200.195
gebruikersnaam: username
password: password
gprs apn: internet

zo doet hij het bij mij en verder gewoon alles standaard laten staan.
suc6 :)

EDIT:
oeps..je zei via gsm hè...sorry verkeerd gelezen B)

[ Voor 9% gewijzigd door Snoop op 18-04-2004 00:06 ]

Verwijderd

Motorola_V600 schreef op 18 april 2004 @ 00:02:
De gprs wap instellingen bedoel je? Die doen het namelijk wel bij mij:

startpag: http://wap.telfort.nl/
service type 1: wap
gateway ip1: 193.113.200.195
port1: 9201
dns1: 193.113.200.195
gebruikersnaam: username
password: password
gprs apn: internet

zo doet hij het bij mij en verder gewoon alles standaard laten staan.
suc6 :)

EDIT:
oeps..je zei via gsm hè...sorry verkeerd gelezen B)
Ja ik bedoel dus rechtstreeks van je gsm, email versturen. Zoals dat ook zou moeten kunnen volgens mij.

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 00:35:
[...]

Ja ik bedoel dus rechtstreeks van je gsm, email versturen. Zoals dat ook zou moeten kunnen volgens mij.
ik kreeg een error dat hij geen verbinding kon maken :S
en dat terwijl ik gewoon kan gprs'en :S
ligt denk ik aan mn abbo aangezien ik ook (nog) niet kan mms'en

[ Voor 11% gewijzigd door Snoop op 18-04-2004 00:44 ]

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Voor email/grps/wap/mms instellingen van iedere provider check deze Motorola site:

https://secure.mouse2mobile.com/clients/hellomoto/

Is echt een topper :P

\_Specs_/

• Snoop
  • Niet online
ZiegoM schreef op 18 april 2004 @ 01:39:
Voor email/grps/wap/mms instellingen van iedere provider check deze Motorola site:

https://secure.mouse2mobile.com/clients/hellomoto/

Is echt een topper :P
die doen het bij mij niet :( en ze blijven gelockt op mn telefoon staan ook nog :(

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 19:20:
Of ik zie iets over het hoofd in deze topic, maar is het iemand algelukt om via bluetooth games op de v600 te zetten? Ik krijg de hele tijd een foutmelding. Als ik via bluetooth ook een connectie maak zie ik alleen de mappen audio, pictures en video.
Ja, dit is mij gelukt. Het staat ook wel ergens in dit draadje maar ik ben ook de slechtste niet ;)

1. Ga naar je .jar, en kopiëer hem.
2. Als het goed is staat in je bluetooth opties op de pc, naja het is eigenlijk een functie die de telefoon ondersteund maar je wil het tenslotte via de pc er op zetten... 'OBEX Object Push on *telefoonnaam*', rechtermuisklik hier op, en paste.
3. Je ziet dan op je telefoon iets staan van 'wilt u dit bestand accepteren' en dan moet je ff op ja of accepteren klikken (ff geen zin om te testen atm, maar het wijst zich vanzelf;))
4. De rest wordt je wel duidelijk :)

succes!

• sOid
  • Niet online
TripleM schreef op 17 april 2004 @ 02:07:
[...]
Ik zie dus vandaag pas dat er inderdaad een stukje van die chromen strip is afgebroken! :(
[
Zonde dat ze dat ding niet wat beter hebben getest. Ik baal er zo van dat ik em op moet sturen, maar er is toch echt geen andere optie nu het ding aftakelt na amper een maand gebruik.. :{
Hmmm... Zou je ons (mij :P ) hiervan op de hoogte willen houden? Hoe lang het ongeveer duurt enzo, en wat er aan vervangen wordt/of je een andere krijgt...

Ik heb namelijk niet zo'n zin om lang zonder deze telefoon te zitten, maar ik heb ook niet zo'n zin om met een telefoon te zitten die niet voldoet aan de ijzen zegmaar (hij werkt nog prima enzo verder, dat wel, maar dit moet niet horen gebeuren bij een telefoon die los 400 euro kost... )

Mvgr :)

• Prosperot
  • Laatst online: 30-11 17:29

Prosperot

Today is a gift...

Iemand nog een goed adres voor een USB kabel? Heb er nu een van Stuntprijzen.nl maar die kabel doet het meer niet dan wel.. bagger dus.

• hmd01
  • Laatst online: 29-07-2024
Prosperot schreef op 18 april 2004 @ 17:46:
Iemand nog een goed adres voor een USB kabel? Heb er nu een van Stuntprijzen.nl maar die kabel doet het meer niet dan wel.. bagger dus.
zal wel niet aan de kabel zelf liggen maar eerder aan de software! ik heb hem van stuntprijzen.net alles doet t zoals het hoort!

• Prosperot
  • Laatst online: 30-11 17:29

Prosperot

Today is a gift...

gebruik de p2k drivers van motclub. Het gekke is dat steeds opnieuw allerlei drivers geinstallerd moeten worden. Ook hoor je (aan de windowsgeluidjes) dat er steeds een USB apparaat wordt bijgeschakeld en kort daana weer afgeschakeld...

Ligt volgens mij dus niet aan de software maar aan de kabel... kan helaas niet cross-checken met een tweede kabel.... Dus wil er wel een tweede voor kopen maar niet meer van Stuntprijzen.nl.... Just incase

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

dat hoort van alle die drivers. kijk in de topicstart van het v525 topic voor een datakabel guide en evt uitleg staat er in dat in dit topic vast ook wel. niks stuk aan dus.

• mitchel
  • Niet online
Heeft iemand de verschillen gezien van de verschillende lenzen van de v525?
Dat is niet normaal zeg
Ik heb een v600 met rode lens en idd de foto's die ik 's avonds maak zijn allemaal geel.

en zien er ongeveer ook zo uit.
[afbeelding]
deze is van een rode lens v525

edit even de nieuwe voor de duidelijkheid
[afbeelding]
deze is van een witte lens v525
Misschien moet ik maar eens naar belcompany gaan :?

[edit]
heeft iemand anders nog tips voor het maken van foto's zonder daglicht?
Want mijn stap foto's zijn allemaal bagger

[ Voor 39% gewijzigd door mitchel op 19-04-2004 20:44 ]

Verwijderd

Check je resolutie instellingen eens? Dat kan bijna niet anders dan daar aan liggen. Tja.. en foto's in het donker zonder flits... het is niet anders.

• mitchel
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 11:47:
Check je resolutie instellingen eens? Dat kan bijna niet anders dan daar aan liggen. Tja.. en foto's in het donker zonder flits... het is niet anders.
resolutie instelling is gewoon 640 x 480 ik kan alleen lager kiezen en dan krijg ik kleinere foto's

Verwijderd

Raar, lijkt me inderdaad niet goed dan. Het verschil is veel te groot. Er waren hier meer mensen met een bagger camera, maar die hadden ook snel de beruchte cracks te pakken. Terug naar de winkel?

• mitchel
  • Niet online
ik lees op verschillende fora's dat er een betere flex is die de camera scherper maakt. Kan ik dit 'flexen' ook bij een winkel laten doen?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.