Toon posts:

Het Motorola V600 topic (deel 2)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.947 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
http://www.cnn.cn/view_product.php?product=ORI0KJGY55
Wie gaat hem als eerste bestellen??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motorola_V600 schreef op 18 april 2004 @ 00:02:
De gprs wap instellingen bedoel je? Die doen het namelijk wel bij mij:

startpag: http://wap.telfort.nl/
service type 1: wap
gateway ip1: 193.113.200.195
port1: 9201
dns1: 193.113.200.195
gebruikersnaam: username
password: password
gprs apn: internet

zo doet hij het bij mij en verder gewoon alles standaard laten staan.
suc6 :)

EDIT:
oeps..je zei via gsm hè...sorry verkeerd gelezen B)
Oké het is na veel geklooi gelukt. :D En wel met deze istellingen:

startpag: http://wap.telfort.nl/
service type 1: wap
gateway ip1: 193.113.200.195
port1: 9201
dns1: 193.113.200.195
csd:+31626000222
gprs apn: http://wap.telfort.nl/

FYI: De username + password (beide keren) zijn dezelfde om in te loggen bij Mijn Telfort. De tweede set username + password bevindt zich dus onder de "gprs apn". Misschien dat het dubbelop is,maar het werkt iig.
Weet iemand trouwens de precieze maximum kwaliteitsinstellingen voor de mp3's? Bij 320 Kbps en 44kHz deed ie vreemd, maar 128 Kbps en 16 kHz (eerstvolgende die ik ff probeerde) deed het wel goed. (misschien handig om in de startpost te zetten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Gefeliciteerd! ;)
Mijn username en wachtwoord zijn overigens niet hetzelfde als bij Mijntelfort. Ik heb ze gewoon letterlijk als "username" en "password" erin staan.

btw, is het jou al gelukt om te emailen? Ik krijg steeds de melding "Kan geen verbinding maken. Setup onvolledig." :?

[ Voor 32% gewijzigd door Snoop op 19-04-2004 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was niet mijn telefoon waarvoor ik het vroeg:) Degene waarvan de telefoon is wil alleen als het moet ringtones kunnen downen en that's it.
Maar je zou toch zeggen dat er zolangzamerhand genoeg mensen de telefoon hebben gekocht dat Telfort ook wel de goede instellingen kan geven? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK! nu mijn vriendin net vanmiddag ff mijn v600 over straat schopte, (ok ik liet hem vallen,) maar zei gaf er per ongeluk nog een rotschop tegen aan en kon ik hem helemaal afgeslepen en naar de tering 10 meter verder van de stoep rapen. Dit komt me dus echt handy uit ! thnx :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 18:03:
[...]

IK! nu mijn vriendin net vanmiddag ff mijn v600 over straat schopte, (ok ik liet hem vallen,) maar zei gaf er per ongeluk nog een rotschop tegen aan en kon ik hem helemaal afgeslepen en naar de tering 10 meter verder van de stoep rapen. Dit komt me dus echt handy uit ! thnx :>
Mooi zo. Een geluk bij een ongeluk dus :) Wil je het ff laten weten als je ze hebt ontvangen en kun je me je ervaringen vertellen (werkelijk oem faceplates)? en ohja, post je ook wat foto's? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motorola_V600 schreef op 19 april 2004 @ 18:09:
[...]

Mooi zo. Een geluk bij een ongeluk dus :) Wil je het ff laten weten als je ze hebt ontvangen en kun je me je ervaringen vertellen (werkelijk oem faceplates)? en ohja, post je ook wat foto's? :)
Ja tuurlijk zal ik doen... Ik zal kijken of ik er wat fotos van kan posten, ik bestel ze morgen k moet ff kijken hoe ik het ga doen, k wil de kosten namelijk ff bij mijn ouders verhalen haha :P
ohja als er iemand vóór morgen eind van de middag zoiets op een nl. site heeft gevonden; Let me know ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb erg last van die zwart naar geel overlopende rand bovenaan een gemaakte foto bij weinig licht.
Als ik een preview van de foto krijg dat ik hem kan opslaan is hij niet te zien. Sla ik heb op dan is hij ook op de tumbnail te zien :?

voorbeeld
Afbeeldingslocatie: http://www.sools.com/~mitchel/17-04-04_2208.jpg

weet iemand een oplossing?
En zijn er ook al nieuwe lenzen(witte) voor de v600 zoals voor de v525
En valt dit binnen de garantie?

[ Voor 218% gewijzigd door mitchel op 19-04-2004 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mitchel schreef op 19 april 2004 @ 20:43:
Ik heb erg last van die zwart naar geel overlopende rand bovenaan een gemaakte foto bij weinig licht.
Als ik een preview van de foto krijg dat ik hem kan opslaan is hij niet te zien. Sla ik heb op dan is hij ook op de tumbnail te zien :?

voorbeeld
[afbeelding]

weet iemand een oplossing?
En zijn er ook al nieuwe lenzen(witte) voor de v600 zoals voor de v525
En valt dit binnen de garantie?
Ik vind die foto's zowieso vaag... als ik een foto neem van bv. een langzaam bewegend iets, (een situatie waar het ene 'frame' nogal verschilt met het andere 'frame') dan zie ik op de foto die gelijk in beeld een ander beeld dan dat ik hem eenmaal opsla en later weer bekijk.
met andere woorden het beeld dat hij gelijk weergeeft is volgens mij anders dan dat ie opslaat .. kan dat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mitchel schreef op 19 april 2004 @ 12:01:
ik lees op verschillende fora's dat er een betere flex is die de camera scherper maakt. Kan ik dit 'flexen' ook bij een winkel laten doen?
Ik heb eigenlijk eenzelfde soort vraag. Ik heb nu een Vodafone menu, maar ik wil de software/flex laten upgraden/wijzigen naar het nieuwste unbranded menu.
Het menu is nu ronduit lelijk! :r Bij submenu's heb ik nl ronde rode balletjes als opsommingsteken ipv icoontjes.

Wie o wie weet waar ik/wij dit kan/kunnen laten doen??

FYI Ik heb hem 2de hands gekocht, dus geen garantie meer..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:28
hmmm ik heb ook interesse in deze telefoon, maar waar kan ik hem het beste halen, liefst niet al te duur, zat zelf hier aan te denken:
http://www.gsm.nl/phptest/query.php3?key1=2525

Verder twijfel ik ook nog tussen deze en de Samsung SGHE700, bij deze telefoon vind ik het vooral leuk dat je meerdere beelden achter elkaar kan maken (is vet bij skaten etc). Helaas ontbreekt de mogelijkheid om video te streamen (lijkt me ook tof).

Kan je trouwens met de v600 ook videobeelden zelf maken?
wie kan mij wat advies geven :)

[ Voor 31% gewijzigd door DarkShadow op 20-04-2004 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verder twijfel ik ook nog tussen deze en de Samsung SGHE700, bij deze telefoon vind ik het vooral leuk dat je meerdere beelden achter elkaar kan maken (is vet bij skaten etc). Helaas ontbreekt de mogelijkheid om video te streamen (lijkt me ook tof).

Kan je trouwens met de v600 ook videobeelden zelf maken?
wie kan mij wat advies geven :)[/quote]

Ik heb hiervoor de E700 gehad. En ik moet zeggen dat bij mij bluetooth de enige doorslag was om hem weg te doen voor de V600. De E700 is naar mijn mening mooier van vorm en lichter van gewicht. Je kan trouwens niet zelf videobeelden maken met de V600 (ook niet met de E700). Je kan er alleen maar videobeelden mee afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hmm, maar wat heb ik precies aan bluetooth... en zijn die videobeelden op de v600 erg tof, kan je bv ook een nieuwsuitzending streamen? of heb je er eigenlijk niets aan... en hoe zijn de foto's in vergelijking met de e700? Welk van de toestellen is het beste, ik hoorde dat je de foto's op de e700 ook nog kon editten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga es wat reviews opzoeken ofzo. Je hoeft in dit topic natuurlijk niet te vragen welk toestel het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 11:44:
Ga es wat reviews opzoeken ofzo. Je hoeft in dit topic natuurlijk niet te vragen welk toestel het beste is.
kom op hey, ik heb natuurlijk wat reviews gelezen, maar dan mag ik toch nog wel hier om wat opinions vragen... Veel blijft onduidelijk in reviews...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Het gaat er niet om om te vragen welk toestel beter is, daarvoor is dit topic niet bedoelt.Als je wat wil weten vraag dan graag wat je excact wil weten over de V600...over de E700 is een ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
DarkShadow schreef op 20 april 2004 @ 11:30:
hmm, maar wat heb ik precies aan bluetooth... en zijn die videobeelden op de v600 erg tof, kan je bv ook een nieuwsuitzending streamen? of heb je er eigenlijk niets aan... en hoe zijn de foto's in vergelijking met de e700? Welk van de toestellen is het beste, ik hoorde dat je de foto's op de e700 ook nog kon editten...
Je moet wel zelf het een en ander opzoeken. Zie bijvoorbeeld het grote E700 topic hier op tweakers. Maar als je geen bluetooth nodig hebt, dan zou ik toch voor de E700 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de startpost staat: Mp3 speler: Optioneel.
wat verstaan jullie onder Optioneel??
ik hoor het wel laterss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:55

Nanax

Ik ben sjaak niet

die kun je er los bij kopen. ;) €140 uit mijn hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nanax schreef op 20 april 2004 @ 16:53:
die kun je er los bij kopen. ;) €140 uit mijn hoofd
BOING 8)7 8)7 beetje duur...naja kijk ik later wel weer is naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
http://www.cnn.cn/view_product.php?product=ORI0KJGY55
Wil niemand, behalve NaF, dit ook kopen? Iedereen die een crack heeft, kan hier zo een heel nieuw voorkantje bestellen. Je krijgt er zelf een paar faceplates bij. Ik had het al lang gedaan als ik een crack had... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem al een paar dagen geleden besteld.... vervolgens heb ik de link op howardforums geplaatst, omdat iedereen daar om een dergelijk onderdeel vroeg en in reactie op mijn link, zijn een aantal mensen wat gaan uitproberen en hier is het resultaat. De moeite van het proberen waard lijkt mij!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Weet het; volg die topics ook al een hele tijd :P

HoFo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 10:12:
[...]

Ik heb eigenlijk eenzelfde soort vraag. Ik heb nu een Vodafone menu, maar ik wil de software/flex laten upgraden/wijzigen naar het nieuwste unbranded menu.
Het menu is nu ronduit lelijk! :r Bij submenu's heb ik nl ronde rode balletjes als opsommingsteken ipv icoontjes.

Wie o wie weet waar ik/wij dit kan/kunnen laten doen??

FYI Ik heb hem 2de hands gekocht, dus geen garantie meer..
Never mind, ik ga het lekker zelf doen. Mitchel, je kan het ook wel zelf, believe me (of je moet een échte kneus zijn hehe :X )

Hier staat een duidelijke uitleg hoe je het moet doen en waar je alles vandaan kan halen. Dat kan niet meer fout gaan toch (toch????? :/ )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik zou wel willen maar ik ben Paypal helemaal beu dus helaas. Ik heb vandaag wel bij Stuntprijzen.net een USB kabel gekocht. Ik fix m'n eigen bugs wel *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
TripleM schreef op 21 april 2004 @ 01:21:
[...]

Ik zou wel willen maar ik ben Paypal helemaal beu dus helaas. Ik heb vandaag wel bij Stuntprijzen.net een USB kabel gekocht. Ik fix m'n eigen bugs wel *D
Vind het toch knap als je een crack in je hoesjeding kan fixen met een usbkabel!
:+ Succes in ieder geval _/-\o_ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
Heeft iemand wel eens problemen gehad met een USB kabel en Mobile Phonetools?

Ik heb onlangs via eBay een kabeltje besteld + cd met drivers. Installeren ging vrij makkelijk, hoewel de drivers niet Windows XP gecertificeerd waren. Mobile phone tools zag de V600 in eerste instantie automatisch en ik kon meteen m'n contacten en foto's overzetten.

Tot zover alles prima dus, tot er ineens een foutmelding verscheen: er was geen communicatie meer. Sindsdien kan ik met Mobile Phonetools geen verbinding meer krijgen, er blijft 'initializing' staan. Ook op een volledig ander systeem probeert waar er ook geen verbinding gelegd kon worden. Ook geen foutmeldingen enzo, maar er gebeurt gewoon niets.

De V600 wordt in apparaatbeheer gewoon als modem gezien en lijkt goed te werken. Ik heb alle drivers er met systeemherstel al een keer afgegooid, maar niets helpt.

Heeft iemand dezelfde ervaringen? En een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 20:00:
[...]

Never mind, ik ga het lekker zelf doen. Mitchel, je kan het ook wel zelf, believe me (of je moet een échte kneus zijn hehe :X )

Hier staat een duidelijke uitleg hoe je het moet doen en waar je alles vandaan kan halen. Dat kan niet meer fout gaan toch (toch????? :/ )?
Ik snap heus wel dat ik het zelf kan doen, maar dan moet ik een datakabel kopen en dan vervald ook mijn garantie.
Daarom ga ik liever naar de winkel/service point ofzo en daar fatsoenlijk laten flexxen zonder de garantie te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Heeft iemand de wap en mms instellingen voor orange?
In de startpost staan alleen die van vodaphone :? beetje stom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
mitchel schreef op 21 april 2004 @ 14:28:
Ik snap heus wel dat ik het zelf kan doen, maar dan moet ik een datakabel kopen en dan vervald ook mijn garantie.
Daarom ga ik liever naar de winkel/service point ofzo en daar fatsoenlijk laten flexxen zonder de garantie te verliezen.
Denk jij dat je hem daar kunt laten flexen? Daarvoor moet je natuurlijk gewoon naar een Motorola Service Point en dan ben je je telefoon wel even kwijt. Dat is voor mij dan ook de reden om voorlopig m'n scheur maar even te houden. De software ellende vind ik storender, die ga ik zelf dan wel fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Instellingen MMS Orange

1.

Eerst een WEB profiel aanmaken bij webtoegang > web profielen

Gateway IP 1: 010.250.255.183
GPRS APN: mms

De rest mag je gewoon laten staan.

2.

Setup Berichten > Setup MMS berichten > Die instellingen mag je allemaal zelf weten, maar voor de orange instellingen ga je naar > Server info > Huidige server bewerken of nieuw

Service URL: http://mms.orange.nl:8002 > Web profiel naam
Web profiel naam: diegene die je net hebt aangemaakt bij stap 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

ZiegoM schreef op 18 april 2004 @ 01:39:
Voor email/grps/wap/mms instellingen van iedere provider check deze Motorola site:

https://secure.mouse2mobile.com/clients/hellomoto/

Is echt een topper :P
Als ik als provider KPN kies kan ik alleen maar settings kiezen voor de phone MPx200. Iemand die me meer instellingen van iNet/wap/gprs/mms/email kan geven voor KPN?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
TripleM schreef op 21 april 2004 @ 19:24:
[...]

Denk jij dat je hem daar kunt laten flexen? Daarvoor moet je natuurlijk gewoon naar een Motorola Service Point en dan ben je je telefoon wel even kwijt. Dat is voor mij dan ook de reden om voorlopig m'n scheur maar even te houden. De software ellende vind ik storender, die ga ik zelf dan wel fixen.
Dachten jullie dat Motorola meerdere servicepoints in nederland heeft? Als het goed is niet, er is er namelijk bij mijn weten slechts een mega servicepoint in nl namelijk evic, maar het is niet de beste (zoek maar is evic op in het V500/V525-topic) hier meer info kado van de moterola site: http://direct.motorola.co...D&language=DUT&productid= Ik heb mijn telefoon daar ook via een VCP heen laten sturen voor een software fout op mijn V525 en er gingen meer dan 2 weken overheen!

==============
Vraagje:
Zijn er V600-gsm's uitgebracht met een 'rode'-lens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
mijne heeft een rode lens,
zijn die nieuwe v600 met witte lens uitgerust?

Is dit een geldige reden voor hem interuilen?

[ Voor 75% gewijzigd door mitchel op 22-04-2004 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Ik heb ook zo'n rode katte-oog. Een witte gaan bestellen?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
foutje

[ Voor 100% gewijzigd door mitchel op 22-04-2004 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Ik baal er ontzettend van dat ik maar niet de juiste wap instellingen kan vinden.
Ik heb het ook via de hellomoto.com site gedaan, krijg ik opeens een fout gelockt profiel :?
Ik kan hem niet eens verwijderen slaat toch nergens op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
mitchel schreef op 22 april 2004 @ 19:52:
Ik baal er ontzettend van dat ik maar niet de juiste wap instellingen kan vinden.
Ik heb het ook via de hellomoto.com site gedaan, krijg ik opeens een fout gelockt profiel :?
Ik kan hem niet eens verwijderen slaat toch nergens op :?
Ik wordt inderdaad ook een beetje gek van die pokkeslotjes die je niet uit kan zetten (vooral bij de afbeeldingen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kijk nu bij Stuntprijzen.net en is de datakabel van de v525 hetzelfde als die van de v600? Kan ik die van de v525 dus bestellen? Ik wil hem namelijk ff flexe en andere firmware.

Nu wilt mijn phone geen eens meer booten :( . En dat alleen maar omdat ik een mp3tje erop probeerde te krijgen. Iemand anders zo een soort probleem gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
12.50 is geen geld voor een datakabel ik was 35 euro kwijt voor mijn blauwetand adapter :?

Ik denk dat de v525 kabel ook op de v600 past.

Volgends mij is het als je de laatste software flexed/flashed dat je dan niet meer de nederlandse taal erop heb zitten.

[ Voor 31% gewijzigd door mitchel op 22-04-2004 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Klopt kabel v525 werkt prima, en @hierboven, niet kletsen he :P je kan gewoon de andere talen er weer in zetten. meer zeg ik er niet over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
mitchel schreef op 22 april 2004 @ 10:55:
mijne heeft een rode lens,
zijn die nieuwe v600 met witte lens uitgerust?

Is dit een geldige reden voor hem interuilen?
Officieel niet. Die rode lens is ooit zo bedoeld natuurlijk. Maar BC ruilde ook 'oude' V600s om voor 'nieuwe' dus wie weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Laatst online: 30-10-2024
Even over die slotjes: Die kun je alleen weggooien door een master clear te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

doemaarwat schreef op 21 april 2004 @ 21:29:
[...]

Als ik als provider KPN kies kan ik alleen maar settings kiezen voor de phone MPx200. Iemand die me meer instellingen van iNet/wap/gprs/mms/email kan geven voor KPN?
Ik ben trouwens een tevreden gebruiker wat betreft de V600 buitenkant. Ik heb (even afkloppen) geen last van scheurtjes en afbrekende delen. Het enige dat ik graag nog zou willen doen is mailen en webben. Niemand die het al voor een KPN abbo voor elkaar heeft? Ik heb me rot gezocht, maar nergens kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm nog 1 vraagie. Mijn v600 start niet meer op :( . Het beeld wilt steeds opstarte (eerst donker groen, dan fel wit dan weer zwart .. en gaat steeds zo door) . Kan ik een reset doen als hij uit staat of moet dat in het menu van de telefoon? Anders moet hij namelijk terug en ben ik mijn telefoon weer een tijdje kwijt :( . En kan ik mijn v600 ook flashen als hij uit staat of moet hij dan aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 17:47:
uhm nog 1 vraagie. Mijn v600 start niet meer op :( . Het beeld wilt steeds opstarte (eerst donker groen, dan fel wit dan weer zwart .. en gaat steeds zo door) . Kan ik een reset doen als hij uit staat of moet dat in het menu van de telefoon? Anders moet hij namelijk terug en ben ik mijn telefoon weer een tijdje kwijt :( . En kan ik mijn v600 ook flashen als hij uit staat of moet hij dan aan staan?
is je batterij niet leeg? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he ik zit net een beetje te kloten met wap. maar nou werkt het niet meer |:(
Hij geeft aan dat er geen netwerk beschikbaar is..terwijl me balkje met ontvangst zo goed als vol is.
De instelling staan goed.

(ja ik heb een groot deel van het topic al doorgezocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm. tja hij doet precies hetzelfde als ik hem aan het opladen ben: groen, wit, zwart en dan steeds overnieuw. misschien moet ik die batterij maar ff op een 3 volt adapter zetten... mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
KrewCial11 schreef op 23 april 2004 @ 09:23:
Even over die slotjes: Die kun je alleen weggooien door een master clear te doen.
Hoe moet dat dan? bedoel je dat je daarmee alle standaard beltonen en plaatjes wist? Als dat zo is, kun je mij dan vertellen hoe je zo'n master clear moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 19:21:
Hij geeft aan dat er geen netwerk beschikbaar is..terwijl me balkje met ontvangst zo goed als vol is.

provider? 8)7

enneeeeuh weet iemand al hoe je die voorkant van je v600 nou kan demonteren?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2004 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 01:26:
[...]

enneeeeuh weet iemand al hoe je die voorkant van je v600 nou kan demonteren?
Je bedoelt het zwarte deel van de voorkant waar de barsten ontstaan?
Kijk eens op HoFo

howardforums.com

Hier http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=351752 heb hem ook nog ff voor je opgezocht ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Snoop op 24-04-2004 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 19:21:

ik heb ook zoiets gehad... alleen heb ik helemaal niet met die instellingen lopen kutten, maar ineens werkte het niet meer... na veel gedoe heb ik uiteindelijk maar een restore factory defaults ofzo gedaan, dat wist wel je profielen enzo maar niet je foto's, spellen etc, en dan opnieuw instellen... bij mij werkte dit en het werkt nu tot op de dag van vandaag prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he, me provider is Orange.
Ik heb vanaf Hellomoto de instellingen via sms "gedownload".
Maar dat werkt niet. Ook heb ik alles terug gezet naar fabrieksinstellingen.
dat werkt evenmin.
Toen heb ik de Orange klanteservice opgebeld die wisten het zo snel ook even niet en zeiden dat ik het later nog maar eens moest proberen en anders maar naar een service point moest gaan :(
dus tot op heden werkt het NOG niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:22
Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 21:12:
dat werkt evenmin.
Toen heb ik de Orange klanteservice opgebeld die wisten het zo snel ook even niet en zeiden dat ik het later nog maar eens moest proberen en anders maar naar een service point moest gaan :(
Bij werken alle instellingen vanaf de motorola site prima hoor, mms en wap... sms werke meteen zonden instellingen dus je zult zelf wel iets fout doen ben ik bang! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 21:12:
dat werkt evenmin.
Bij mij precies het zelfde..

Ik heb trouwens mailtje gestuurd naar motorola klanten service en zij beweren dat je de kleur van het gebeurtenis licht kan veranderen. Kan iemand dat bevestigen?
Ik kan hem maar niet aanpassen ik krijg alleen de paarse kleur bij sms en opladen en blauwe bij bluetooth. Ik kan alleen andere kleuren kiezen voor mensen die mij bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mitchel schreef op 26 april 2004 @ 15:27:
[...]

Bij mij precies het zelfde..

Ik heb trouwens mailtje gestuurd naar motorola klanten service en zij beweren dat je de kleur van het gebeurtenis licht kan veranderen. Kan iemand dat bevestigen?
Ik kan hem maar niet aanpassen ik krijg alleen de paarse kleur bij sms en opladen en blauwe bij bluetooth. Ik kan alleen andere kleuren kiezen voor mensen die mij bellen.
ga naar Instellingen-->melding profielen-->en dan aanpassen licht melding of gebeurtenis licht watever you like :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 22:59:
[...]

ga naar Instellingen-->melding profielen-->en dan aanpassen licht melding of gebeurtenis licht watever you like :Y)
Ja lichtmelding kan ik een kleur kiezen idd maar bij gebeurtenis licht kan ik hem alleen aan of uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZviX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Ik heb een aantal java spelletjes op me v600, alleen zijn sommige in een te kleine resolutie, hoe kan ik deze aanpassen of bewerken zodat ze wel groot genoeg zijn ???

Heb een bluetooth adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals even voor de mensen die, zoals velen, een crack of andere beschadigingen hebben op hun zwarte schermpje/chromen stripje aan de voorzijde:

1) Onderdeel kopen
2) Hoe te vervangen

Ik zet binnenkort ook een simpele handleiding online hoe je je V600 kan flashen naar de nieuwste (FR) versie en alle bestanden die je nodig hebt, kan je ook daar downloaden. (Ik kijk ff de regels na of ik die link hier mag posten, anders moeten jullie me maar ff mailen)
Het is echt een fluitje van een cent!!

Edit: Oooops Motorola_V600, ik heb weer met mn neus gelezen.. Jij had de how-to voor de voorkant al geplaatst. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 10:49 . Reden: iemands credits gestolen hehe ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
doemaarwat schreef op 22 april 2004 @ 11:23:
Ik heb ook zo'n rode katte-oog. Een witte gaan bestellen?
die rode is juist beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 10:43:
Nogmaals even voor de mensen die, zoals velen, een crack of andere beschadigingen hebben op hun zwarte schermpje/chromen stripje aan de voorzijde:

1) Onderdeel kopen
2) Hoe te vervangen

Ik zet binnenkort ook een simpele handleiding online hoe je je V600 kan flashen naar de nieuwste (FR) versie en alle bestanden die je nodig hebt, kan je ook daar downloaden. (Ik kijk ff de regels na of ik die link hier mag posten, anders moeten jullie me maar ff mailen)

Edit: Oooops Motorola_V600, ik heb weer met mn neus gelezen.. Jij had de how-to voor de voorkant al geplaatst. 8)7
Haha, geeft niks hoor. Nu staat alles tenminste overzichtelijk bij elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over profielen gesproken...

ik heb in mijn telefoonboek verschillende categorieën ingesteld bij verschillende mensen. (VIPs, Business, Personal en General).
nu lijkt het mij, en dit dacht ik ook al eerder gelezen te hebben hier, dat je per categorie een bepaalde melding kan instellen...
dus per categorie een ringtone, lichtmeldings kleur enz.

maar waar doe ik dat dan?
want ik kan maar 1 huidig profiel instellen
( > instellingen > Melding Profielen )

ik heb dus bij elke beller dezelfde ringtone / lichtmelding 8)7
of moet ik het gewoon per persoon instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZviX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 10:43:

1) Onderdeel kopen
2) Hoe te vervangen

Zijn er nog andere sites om zo een zwarte voorkant te bestellen ?? Want ik kan geen connectie maken tot die site ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZviX schreef op 27 april 2004 @ 17:04:
[...]

Zijn er nog andere sites om zo een zwarte voorkant te bestellen ?? Want ik kan geen connectie maken tot die site ;(
Hij verkoopt ze ook via Ebay. Zijn userid is eastcorppo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik heb een brandende vraag :) .... is het mogelijk om met de v600 filmpjes op te nemen? (en zo ja.. in welke resolutie? )

Op sommige sites zeggen ze van wel, en op andere zeggen ze er weer niks over... Heel wazig... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

nee wel afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 17:01:
Over profielen gesproken...

ik heb in mijn telefoonboek verschillende categorieën ingesteld bij verschillende mensen. (VIPs, Business, Personal en General).
nu lijkt het mij, en dit dacht ik ook al eerder gelezen te hebben hier, dat je per categorie een bepaalde melding kan instellen...
dus per categorie een ringtone, lichtmeldings kleur enz.

maar waar doe ik dat dan?
want ik kan maar 1 huidig profiel instellen
( > instellingen > Melding Profielen )

ik heb dus bij elke beller dezelfde ringtone / lichtmelding 8)7
of moet ik het gewoon per persoon instellen?
Je moet het instellen bij je telefoonboek en dan categorieën bewerken.

Nu mijn vraag:
Bij mijn oude siemens mt50 van t-mobile kon ik instellen dat ik een smsje terug kreeg als een smsjs wat ik verstuurde aangekomen was.

Kan dat met Orange en mijn v600 ook?

Bij Setup berichten heb ik sms melding aanstaan maar ik krijg hierdoor geen bericht terug. Sommige zeiden dat je het per bericht in kan stellen alleen heb ik deze optie niet gevonden. Ik kan alleen kiezen bij opties:

Bericht verzenden
Bericht Details
Opslaan als concept
Bericht annuleren

Maar onder geen van deze opties staat er iets zoals een status bericht.
En bij de outbox staat alleen wanneer dat hij verzonden is maar niet wanneer aangekomen.

[ Voor 38% gewijzigd door mitchel op 28-04-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je bericht getypt hebt en je klikt op ok, dan krijg ik volgende:

Ber:(beginregels)
Aan: (afzender)
Ontvangstbewijs: geen of ja (kun je dus aanpassen)

Dit is echter met Vodafone, kijk eens of je hetzelfde krijgt bij Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

* Ebayzo is sinds gister ook trotse bezitter van de V600 :Y)

Is echt een leuk apparaatje! Gebruikt iemand de SiteCom CN-500 BlauweTand adapter i.c.m. de V600?

Als je een bluetooth verbinding maakt met je PC is het dan ook mogelijk om via je ADSL verbinding te IMen?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 11:44:
Als je je bericht getypt hebt en je klikt op ok, dan krijg ik volgende:

Ber:(beginregels)
Aan: (afzender)
Ontvangstbewijs: geen of ja (kun je dus aanpassen)

Dit is echter met Vodafone, kijk eens of je hetzelfde krijgt bij Orange.
Ontvangstbewijs staat er niet bij mij mij :S :( welke software(flex/flash of hoe dat ook heet) heb je op je v600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AArgh!!!!!

Ok goed nieuws: ik heb die faceplates en het zwarte schermpje van Cnn.cn binnen en ze zien er (mijns inziens) origineel uit! Massive Respek to Cnn! _/-\o_

Slecht nieuws? Ik denk dat ik iets stoms heb gedaan! Ik heb nl laatst hier een link geplaatst waar stap voor stap beschreven staat hoe je dat zwarte schermpje kan vervangen, maar ik ben zo'n kluns, dat ik in de pauze toch heb besloten hem weg te brengen bij zo'n telecomsjoppie om de hoek bij mn werk... Met mn vrouwelijk charme gezegd dat het waarschijnlijk heeeeeel makkelijk is en geen tijd kost, maar dat ik niet zo technisch ben (ok wel een beeeeetje niet waar, want ik ben wel redelijk technisch, maar ben gewoon een KLUNS!) Die man aan de balie dacht dus 'dat doe ik wel ff', maar bij het afhalen brak ie een stukje van het chromen stripje af (gelukkig van de oude die eraf moet). Ik moest weer naar mn werk en hij beloofde het verder aan de technische man te geven, maar ik ben nu ZO ZENUWACHTIG EN BANG!!!! Nu wachten tot 17.30 wat het resultaat is.... :/

Ik laat het jullie wel weten, maar laat dit een les zijn.... doe het lekker zelf of breng het anders naar iemand waar je ervaring mee hebt en voor de vrouwen: gebruik deze techniek op de juiste mannen (de technische dus). |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mitchel schreef op 28 april 2004 @ 13:14:
[...]

Ontvangstbewijs staat er niet bij mij mij :S :( welke software(flex/flash of hoe dat ook heet) heb je op je v600
Ik heb wel een ontvangstbevestiging optie en heb (uit mn hoofd, want zoals je hieronder kan lezen issie in reparatie) eerst geflashed met TRIPLETS_G_0B.09.1DR vanwege de flex (SE6446AXXF10F8) die erin zit en daarna de nieuwe TRIPLETS-G-0B.09.1FR_A1 firmware eroverheen gegooid.
(Jaja I know, wel zelf flashen, maar niet zelf frontje eropzetten... shame on me)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
en je hebt ook orange? en nog steeds nederlandse menu's etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Software versie is TRIPLETS_G_0B.09.1DR_A
Flex is SE6418AXXN10FA

Maar wellicht is een ontvangstbericht gewoon een onderdeel van mijn Vodafone abbo. Vanavond eens kijken met mijn nieuwe Orange sim of het ook mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mitchel schreef op 28 april 2004 @ 13:56:
en je hebt ook orange? en nog steeds nederlandse menu's etc?
Ik had Vodafone erop, maar mn GSM was dus ook van top tot teen gemerkt. Er zat ook zo'n vodafone live button in :r
Nu heb ik geen enkele branding meer en 'issie lekker echt origineel'.
Je moet inderdaad wel na die 2 flashes nog ff flashen met alleen een language bestand om Nederlands weer erop te krijgen. Ik heb TRIPLETS_G_0B.09.9ER_lang0039_flash_idioma solo.rar van V525.com gebruikt. Hier kan je ook die andere bestanden vinden die ik net noemde.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Mijn flex versie is SE6452AXXP10F9.
En ik hab orange abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 14:02:
Software versie is TRIPLETS_G_0B.09.1DR_A
Flex is SE6418AXXN10FA

Maar wellicht is een ontvangstbericht gewoon een onderdeel van mijn Vodafone abbo. Vanavond eens kijken met mijn nieuwe Orange sim of het ook mogelijk is.
Ik kan met m'n t-mobile abbo ook een ontvangstbevestiging krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 13:28:
AArgh!!!!!

Ok goed nieuws: ik heb die faceplates en het zwarte schermpje van Cnn.cn binnen en ze zien er (mijns inziens) origineel uit! Massive Respek to Cnn! _/-\o_
Das mooi :*) Het zijn dus echt de originele onderdelen! Ik heb op HoFo gelezen dat de frontjes er alleen een beetje moeilijk op en af te plaatsen waren, terwijl als ze er eenmaal op geplaatst zijn, ze er wel een beetje minder strak opzitten dan de standaard frontjes :? Het zou misschien ook kunnen komen doordat er onderweg iets zwaars op heeft gelegen, maar toch. Is dit bij jou misschien ook zo?
Trouwens, sterkte met de vervanging van het zwarte gedeelte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motorola_V600 schreef op 28 april 2004 @ 14:25:
[...]

Das mooi :*) Het zijn dus echt de originele onderdelen! Ik heb op HoFo gelezen dat de frontjes er alleen een beetje moeilijk op en af te plaatsen waren, terwijl als ze er eenmaal op geplaatst zijn, ze er wel een beetje minder strak opzitten dan de standaard frontjes :? Het zou misschien ook kunnen komen doordat er onderweg iets zwaars op heeft gelegen, maar toch. Is dit bij jou misschien ook zo?
Trouwens, sterkte met de vervanging van het zwarte gedeelte!
hehe thnx *snif*

Nou, het frontje van de voorkant ging gewoon probleemloos en sloot ook netjes aan. De achterkant ging er makkelijk op en inderdaad wat moeilijker vanaf, maar qua sluiten, ja hij sluit aan de achterkant niet 100% aan, maar dat is ook zo bij de oorspronkelijke cover en het valt niet op, tenzij je weet hoe het anders kan (kan het uberhaupt wel anders? misschien sluiten niet-originele wel goed aan hehe. ).

Ik vind het echt het geld waard in ieder geval, en kom op het is maar 20 euro incl verzendkosten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 14:39:
[...]

hehe thnx *snif*

Nou, het frontje van de voorkant ging gewoon probleemloos en sloot ook netjes aan. De achterkant ging er makkelijk op en inderdaad wat moeilijker vanaf, maar qua sluiten, ja hij sluit aan de achterkant niet 100% aan, maar dat is ook zo bij de oorspronkelijke cover en het valt niet op, tenzij je weet hoe het anders kan (kan het uberhaupt wel anders? misschien sluiten niet-originele wel goed aan hehe. ).

Ik vind het echt het geld waard in ieder geval, en kom op het is maar 20 euro incl verzendkosten!!
Oke bedankt! :) Het is dus niet echt een probleem ofzo en idd de "normale" achterkant sluit ook niet precies aan.
Ik heb 2 setjes bij Dennis gereserveerd en ik denk dat ik ze nu ook ga bestellen... kan ik ze mooi laten verchromen!! :9

(geschatte prijzen bij 5 setjes: €30/setje ex btw, anders €40/setje ex btw) is dat duur? Anders zoek ik nog wel een ander bedrijfje in de buurt op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Hey Motorola_V600 ben jij Ajax Fan van HoFo???? If yes: ik ben marsha1979..if no: exuse meee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
ja dat is ie... ik ben er mitchelmitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 15:38:
offtopic:
Hey Motorola_V600 ben jij Ajax Fan van HoFo???? If yes: ik ben marsha1979..if no: exuse meee ;)
offtopic:
ja, ik ben het idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ok.... :)

Nou, ik heb net mn telefoontje opgehaald met CNN's covers.... en er is niets gekrast of afgebroken tijdens de reparatie en het past echt perfect en ziet er supermooi uit!!!!!!!!!!! Guess what, je hoeft hem niet eens vast te lijmen of te dubbeltapen zoals men vermoedde: hij blijft gewoon door clips op zn plaats.

MAAAR: er zit allemaal stof onder mn lcd schermpje op de voorkant! Super irri, gewoon. Zal ik teruggaan en het ze laten weghalen of dat maar ergens anders laten doen (ik bedoel: dat ze dat daar hebben achterlaten, zegt al wat).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
:)
Fijn dat hij nu weer helemaal als nieuw eruit ziet. Alleen jammer van al dat stof wat erachter is gekomen. Op HoFo zeiden ze ook wel dat je voorzichtig moest zijn als je het zwarte plastic eraf haalde, want er kon stof tussen komen en er konden vingerafdrukken opkomen. Je kon dat wel verwijderen door met een soort van plakband de achterkant van het schermpje weer schoon te "plakken". Jammer dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden en ze gewoon alles weer erop hebben gezet zonder het eerst weer stof- en vetvrij te maken. Je zou terug kunnen gaan en ze het schermpje weer schoon laten maken. Zeg je gewoon dat ze dat met "Scotch Tape" kunnen weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scotch is van dat plakband wat je makkelijk kunt verwijderen. Het plakt dan ook voor geen meter ;)

Ik heb even de ontvangstbevestiging bekeken met mijn Orange sim. Werkt gewoon, dus aan Orange kan het niet liggen (ik heb free).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Ja het is volgens mij van dat tape wat je gebruikt om gaasjes over een wond vast te plakken :) heb het voor het gemak maar ff plakband genoemd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 14:39:
[...]

hehe thnx *snif*

is er een andere mogelijkheid dan paypal? of kan iemand voor mij bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 14:03:
[...]

Ik had Vodafone erop, maar mn GSM was dus ook van top tot teen gemerkt. Er zat ook zo'n vodafone live button in :r
Nu heb ik geen enkele branding meer en 'issie lekker echt origineel'.
Je moet inderdaad wel na die 2 flashes nog ff flashen met alleen een language bestand om Nederlands weer erop te krijgen. Ik heb TRIPLETS_G_0B.09.9ER_lang0039_flash_idioma solo.rar van V525.com gebruikt. Hier kan je ook die andere bestanden vinden die ik net noemde.
Moet je ook nooit doen zulke telefoon kopen, ze zitten altijd onde die rare software, plus van de lelijke logo's aan de buitenkant! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, ik ben sinds gister ook de trotse bezitter van de V600 en uiteraard heb ik ook zo mijn vragen (opstartproblemen??)

Ik heb de V600 in combi met Vodafone. Heb Live zonder voorraad erbij. Nou heb ik die instellingen voor Wap en MMS die ik regelmatig op het internet kwam al ingevoerd en dat werkt!! niet helemaal....

Als ik links op web klik wordt ik netjes verbonden, gaat perfect, kom ik aan op de startpagina van vodafone live en krijg ik ook alle opties te zien. Als eerste staat daar nieuws en dan MMS en e-mail. Als ik echter op een van de topics klik gaat tie downloaden maar dan zegt tie dat hij het bestandstype niet kent. Ik kom dus niet verder dan het hoofdmenu.....

Kan iemand mij uitleggen hoe dit komt??

Als tweede heb ik begrepen dat je via mms ook emails kunt versturen. Bijv. een foto die je hebt gemaakt versturen naar een email adres, hoe gaat dat in zijn werk? welke instellingen moet ik hiervoor doen?

Als ik deze twee probleempjes heb opgelost dan kan mijn week niet meer kapot!
Alvast bedankt voor jullie moeite en inspanningen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
hallo,
Kheb voor de verandering weer eens een vraag :)
Ik heb nu msn op mijn mobiel via e-messenger.net maar hoe krijg ik het aan dat ik bij internet sites ook itap kan gebruiken? via de 0 kan ik hem niet selecteren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

911GT2 schreef op 28 april 2004 @ 22:46:
[...]

Moet je ook nooit doen zulke telefoon kopen, ze zitten altijd onde die rare software, plus van de lelijke logo's aan de buitenkant! :r
Hahah nou ik denk dat je het ook zou doen als je mij was, want ik heb er maar 160 euro voor betaald. :P Voor 25 euro incl vervanging nieuwe unbranded, originele V600 covers erop en zelf geflashed om ook het menu unbranded te maken. Ik heb voor 185 euro een krasloze, perfect-werkende,unbranded Motorola V600 met de nieuwste software. >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motorola_V600 schreef op 28 april 2004 @ 18:42:
:)
Fijn dat hij nu weer helemaal als nieuw eruit ziet. Alleen jammer van al dat stof wat erachter is gekomen. Op HoFo zeiden ze ook wel dat je voorzichtig moest zijn als je het zwarte plastic eraf haalde, want er kon stof tussen komen en er konden vingerafdrukken opkomen. Je kon dat wel verwijderen door met een soort van plakband de achterkant van het schermpje weer schoon te "plakken". Jammer dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden en ze gewoon alles weer erop hebben gezet zonder het eerst weer stof- en vetvrij te maken. Je zou terug kunnen gaan en ze het schermpje weer schoon laten maken. Zeg je gewoon dat ze dat met "Scotch Tape" kunnen weghalen.
Ach, weet je wat, ik laat het zo. Het valt niet eens op, maar omdat ik wist dat ik daar op moest letten, lette ik er extra op en zag het dus. M'n vriend zag het geeneens.
Ik zal wel als ik thuis ben een foto plaatsen van mn V600 met Dennis' covers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RefleXion
  • Laatst online: 29-10 20:24
Ik heb een Motorola V600 en een laptop. Beiden ondersteunen bluetooth.

Ik wil met mijn laptop op internet via mijn mobiele telefoon.

Bij bluetooth staat ook een inbeloptie ("Motorola Phone Dial-up networking Gateway"). Als ik dit probeer (speciaal lid geworden van 12move) dan gaat de telefoon bellen maar hangt hij daarna gelijk weer op. Als ik het nummer zelf draai werkt het wel. Waar kan dit aan liggen?

En kan de telefoon ook zo configureren dat hij GPRS gebruikt voor
de verbinding (van laptop via bluetooth)?

(De bluetooth verbinding werkt voor de rest perfect. De telefoon is "gepaired" en
alle services, behalve "Motorola Phone Dial-up networking Gateway" werken dus.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.the-creation.com/v600/marsha_v600.jpg

De nieuwe covers van Dennis op mijn V600 :)

[ Voor 174% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 20:37 . Reden: kon hem niet verwijderen, dus maar nuttig hergebruikt ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 09:41:
[...]

Hahah nou ik denk dat je het ook zou doen als je mij was, want ik heb er maar 160 euro voor betaald. :P Voor 25 euro incl vervanging nieuwe unbranded, originele V600 covers erop en zelf geflashed om ook het menu unbranded te maken. Ik heb voor 185 euro een krasloze, perfect-werkende,unbranded Motorola V600 met de nieuwste software. >:)
Da's nog veel die van mij was 175 euro en had dat alles al.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

911GT2 schreef op 29 april 2004 @ 13:28:
[...]

Da's nog veel die van mij was 175 euro en had dat alles al.... 8)
Ok you win ;) Maar waar heb je die dan vandaan gehaald???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 09:43:
[...]

Ach, weet je wat, ik laat het zo. Het valt niet eens op, maar omdat ik wist dat ik daar op moest letten, lette ik er extra op en zag het dus. M'n vriend zag het geeneens.
Ik zal wel als ik thuis ben een foto plaatsen van mn V600 met Dennis' covers!
Ow oke, dan is het dus niet zo erg. Ben benieuwd naar de foto's! :)
Die vwvwvw op Hofo had er trouwens ook al een paar gepost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Waar kan ik het goedkoopste een datakabel kopen?
Want ik moet van hellomoto mijn v600 software update :?

heeft iemand hier al zijn telefoon geflexed/fleashed naar de laatste versie?

[ Voor 66% gewijzigd door mitchel op 29-04-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-10 11:46
Hallo allemaal! Ben sinds kort ook de trotste bezitter van de V600! :) Heb daarvoor al de hele tijd dit forum gevolgd; ik heb gelukkig nog geen last van barstjes! :)
Is echt een leuk apparaatje! Gebruikt iemand de SiteCom CN-500 BlauweTand adapter i.c.m. de V600?
Ja en werkt perfect in XP.. In 98 SE heb ik alleen wel een probleempje.. Hij herkent m'n V600 niet als telefoon, maar als computer.. Met een file transfer geen probleem, maar met een programmaatje erop zetten wel.. Iemand ervaring met dit probleem? Het is heel gek, want toen ik de software had geïnstalleerd werkte alles en herkende-ie 'm als telefoon, maar na een reboot niet meer.. Daarna nog een paar keer opnieuw geïnstalleerd, maar zonder suc6..
Hoop dat iemand een oplossing heeft, want ik zit vaker in 98 dan in XP :)
Alvast bedank! ;)

PS: Heb ook een Orange abo en ik kan gewoon kiezen voor een ontvangsbevestiging hoor..

[ Voor 6% gewijzigd door bribrab op 29-04-2004 17:06 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.