Verwijderd
Hey Mitchel, je kan hele goedkope (gewoon universeel, hoeft geen OEM te zijn) datakabels kopen op Ebay. Ik heb er eentje van 6 euro en die werkt prima. Ik heb mijn V600 naar de nieuwste firmware geflashed en 'beste' software geflexed. Als je wilt kan ik je hierbij helpen. mail me dan maar ff. Ik heb nl een klein handleidinkje geschreven, die stap voor stap beschrijft hoe ik het heb gedaan en ik kan je ook de locatie van de triplet-files die je nodig hebt, geven.mitchel schreef op 29 april 2004 @ 15:35:
Waar kan ik het goedkoopste een datakabel kopen?
Want ik moet van hellomoto mijn v600 software update
heeft iemand hier al zijn telefoon geflexed/fleashed naar de laatste versie?
Verwijderd
marsha@the-creation.commitchel schreef op 29 april 2004 @ 20:35:
ja graag wat is je mail adres?
Verwijderd
Ik had per ongeluk op deze pagina verkeerd gepost, maar kon hem niet meer verwijderen, dus heb die post ff gebruikt om de foto in te plaatseb. Dus ff naar beneden scrollen!Motorola_V600 schreef op 29 april 2004 @ 15:20:
[...]
Ow oke, dan is het dus niet zo erg. Ben benieuwd naar de foto's!
Die vwvwvw op Hofo had er trouwens ook al een paar gepost
Verwijderd
Sinds vorige week heb ik ook een geweldig mooie V600 en ben tot nu toe erg tevreden. Ik lees in dit forum regelmatig berichten over nieuwe software op de V600 en flexen v/d firmware. Wat zijn de voordelen van de nieuwe firmware en software?
Nu werkt het toestel zonder problemen, dus waarom flexen en upgraden?
Mijn firmware en softwareversie zijn:
Flex versie: SE6418AXXN10FA
Software: TRIPLETS_G_0B.09.1DR_A1
Groetjes.
Naar boven scrollen bedoel je?Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 20:39:
[...]
Ik had per ongeluk op deze pagina verkeerd gepost, maar kon hem niet meer verwijderen, dus heb die post ff gebruikt om de foto in te plaatseb. Dus ff naar beneden scrollen!
Als je geen problemen hebt, dan zou ik zeggen: laat maar mooi zo staan allemaal.Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 21:19:
Hallo allemaal,
Sinds vorige week heb ik ook een geweldig mooie V600 en ben tot nu toe erg tevreden. Ik lees in dit forum regelmatig berichten over nieuwe software op de V600 en flexen v/d firmware. Wat zijn de voordelen van de nieuwe firmware en software?
Nu werkt het toestel zonder problemen, dus waarom flexen en upgraden?
Mijn firmware en softwareversie zijn:
Flex versie: SE6418AXXN10FA
Software: TRIPLETS_G_0B.09.1DR_A1
Groetjes.
Ik heb toevallig dezelfde firm/flex versies als jij en ik heb verder ook geen problemen.
Ik denk alleen dat ie de sms'jes op de sim opslaat... de geheugenmeter staat al op 4 streepjes terwijl ik maar 13 berichten in mn inbox heb staan.
[ Voor 55% gewijzigd door Snoop op 29-04-2004 21:51 ]
hoe kan ik controleren of ik nu wap of orange world gebruik? Want straks heb ik een toren hoge teleoonrekeningmitchel schreef op 29 april 2004 @ 19:25:
zijn de orange world instellingen voor de v600 het zelfde als de instellingen voor wap?
Bellen naar 1244 is geen optie omdat het om de 12 uur het tegoed wordt geupdate.
Edit:
Ik gebruik geen inbelnummer alleen ip ook geen gebruikersnaam en wachtwoord.
[ Voor 11% gewijzigd door mitchel op 29-04-2004 21:53 ]
Verwijderd
Je kunt wel zien dat ik ing. in interaction design ben ...
Sorry... link weggehaald op Nanax advies .. neem ff contact met me op als je de link nodig hebt
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 15:07 ]
hey bedankt is hel handig...Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 23:05:
Beschrijving van hoe ik mijn V600 geflashed heb met benodigde bestanden.offtopic:
Je kunt wel zien dat ik ing. in interaction design ben ...
nog 1 vraag:
Ik heb nu orange world en heb op mijn pc remote winamp die te besturen is via wap maar nu moet ik een poort kiezen. Maar welke kan ik gebruiken? ik heb poort 80 gehad.
[ Voor 99% gewijzigd door ZviX op 30-04-2004 02:25 ]
Venus ik zou je willen verzoeken je post te editen en de link weg te halen. aangezien je linkt naar uitleg +(!) bestanden. Dit kan je een OW of erger opleveren!
Verwijderd
Zag geen serienummer en ook geen verdere info in het pakket.
Je moet toch niet de software b... b..... betalen ??
Mis ik iets of weet iemand een crack / serienummer ??
Of misschien is er een handiger manier om nummers, agenda en zo uit te wisselen ??
Heb et toestel van KPN maybe wat mager qua info ??
Tnx alvast
Vind dit persoonlijk ook behoorlijk erg maargoed.
Crack of serial is er vast wel voor te vinden maar daar doen we hier niet aan (geloof ik
deze werkt
winamp besturing via wap-gsm
het is een winamp via wap werkt perfect en snel.
Verwijderd
Is er niet zoiets dat je dit via Bluetooth kan doen?mitchel schreef op 02 mei 2004 @ 00:50:
iemand die orange world heeft:)
deze werkt
winamp besturing via wap-gsm
het is een winamp via wap werkt perfect en snel.
of: dat je via bluetooth (dat ook op je pc zit
Verwijderd
www.jeyo.com
Er is ook gewoon een legale manier hoor. Als je eerst versie 1.23 installeert (die is wel gewoon gratis) en die update naar 2.16 (en die eventueel weer verder), dan hoef je je niet te registreren. Waarom dat is weet ik niet, maar ik zou niet weten waarom dit illegaal zou zijn. Als ik op 'Register Online' klik zegt ie nu dat ik al geregistreerd ben. Ehm, okee, mooi!sOidivUs schreef op 01 mei 2004 @ 23:17:
Jep. Het is een 30 day trail, en ja, je moet er voor betalen...
Vind dit persoonlijk ook behoorlijk erg maargoed.
Crack of serial is er vast wel voor te vinden maar daar doen we hier niet aan (geloof ik)
Motorola Mobile PhoneTools 1.23c
Mobile PhoneTools Upgrades
Oh en voor degenen die problemen hebben met LiveUpdate, op die Upgrade URL staat ook daar een fix voor. Na die geinstalleerd te hebben update hij hier prima.
[ Voor 9% gewijzigd door TripleM op 02-05-2004 18:56 ]
Ik ben nou ook benieuwd of je via bluetooth kan "internetten".Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 15:17:
[...]
Is er niet zoiets dat je dit via Bluetooth kan doen?
of: dat je via bluetooth (dat ook op je pc zit) je kan internetten? (en dat je op je pc zo'n wapsiteje draaid)
Ik zag het voor me dat ik in de tuin ff zat te MSNen maar kan dit nou ook?
v600 -> bluetooth -> ADSL mogelijk?
Default blanke hetero
Nee dat kan niet...EbAyzo schreef op 02 mei 2004 @ 22:41:
[...]
Ik ben nou ook benieuwd of je via bluetooth kan "internetten".
Ik zag het voor me dat ik in de tuin ff zat te MSNen maar kan dit nou ook?
v600 -> bluetooth -> ADSL mogelijk?
Maar msn op de v600 via e-messenger werkt niet echt lekker hoor het lettertype van de v600 is te groot. mocht wel wat kleiner zodat er meer tekens op 1 regel kunnen.
Ik gebruik orange world en kan daarmee onbeperkt msnen..
Ik heb net die IM geprobeerd maar ik wordt heletijd gedisconnect
Iemand anders misschien een goede msn midlet voor de v600 icm orange world zonder internet access?
mitchel schreef op 02 mei 2004 @ 22:46:
[...]
Nee dat kan niet...
Maar msn op de v600 via e-messenger werkt niet echt lekker hoor het lettertype van de v600 is te groot. mocht wel wat kleiner zodat er meer tekens op 1 regel kunnen.
Iemand anders misschien een goede msn midlet voor de v600 icm orange world zonder internet access?
Dus je kan niet via ADSL werken
Goddamned...één van de enigste redenen waarom ik deze telefoon nam en dan KAN het niet
Default blanke hetero
Verwijderd
Kan ook niet V600 --> Lokale Netwerk, zodat je daar een servertje draait?mitchel schreef op 02 mei 2004 @ 22:46:
[...]
Nee dat kan niet...
Het lijkt me sterk...Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 22:51:
[...]
Kan ook niet V600 --> Lokale Netwerk, zodat je daar een servertje draait?
Want het gaat nog allemaal via je provider.
Verwijderd
Verwijderd
nou is deze vraag al een paar keer gesteld maar ik heb niet echt een antwoord gezien dus heb ik mij even geregistreerd om hem toch nog een keer te stellen:
als provider heb ik KPN kan ik nou wel of niet mmsen of wappen of emails versturen? zoja, weet iemand waar de instellingen vandaan te halen zijn?
kpn zelf heb ik al benaderd, nooit een duidelijk antwoord gekregen, hellomoto heeft ze ook niet, alleen voor de mpx200 wie kan mij hier verder mee helpen?
alvast bedankt,
wiz
Als er mensen zijn die alternatieve services weten...laat het me weten en maak me blij.
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Dat is dan niet zo slim he. Het kan op geen enkele telefoon voor zover ik weet, dus waarom je dan zegt dat je deze hebt gekocht met dat als hoofdredenEbAyzo schreef op 02 mei 2004 @ 22:49:
Dus je kan niet via ADSL werken
Goddamned...één van de enigste redenen waarom ik deze telefoon nam en dan KAN het nietHier baal ik van!!!
het kan wel met de nokia 6600TripleM schreef op 03 mei 2004 @ 13:33:
[...]
Dat is dan niet zo slim he. Het kan op geen enkele telefoon voor zover ik weet, dus waarom je dan zegt dat je deze hebt gekocht met dat als hoofdreden
Verwijderd
ja hier baal ik dus ook echt van... klote KPN ook... tis dat ze goed bereik hebben maar wat een f*ckin onzin dat je niet gewoon kan mmsendoemaarwat schreef op 03 mei 2004 @ 13:25:
Ik had (en heb eigenlijk nog steeds) dat probleem ook. Ik heb ook een KPN abo. Ik heb je ook opgebeld en helaas niet mogelijk. Wordt niet ondersteudn door KPN. Nou lekker he, verkopen ze een wereld toestel waar je vanalles mee kan, maar niet bij KPN.
Als er mensen zijn die alternatieve services weten...laat het me weten en maak me blij.
maarja... hoe doe jij het dan? gewoon niet?
Met mijn SPV kon ik ook wappen / msnen via IR/USB dus nam aan dat het op zo'n telefoon als deze ook wel kon... (zeker met bluetooth dat een stuk beter is dan IR)TripleM schreef op 03 mei 2004 @ 13:33:
[...]
Dat is dan niet zo slim he. Het kan op geen enkele telefoon voor zover ik weet, dus waarom je dan zegt dat je deze hebt gekocht met dat als hoofdreden
* Ebayzo baalt
[ Voor 9% gewijzigd door Ebayzo op 03-05-2004 14:13 ]
Default blanke hetero
Eeerm ja helaas wel. Gewoon niet, dus.Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 13:48:
[...]
ja hier baal ik dus ook echt van... klote KPN ook... tis dat ze goed bereik hebben maar wat een f*ckin onzin dat je niet gewoon kan mmsen
maarja... hoe doe jij het dan? gewoon niet?
Was er maar een alternatief, en dan bedoel ik niet een andere provider, dat ik als instelling kan gebruiken dan had ik dat natuurlijk al gedaan.
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Hoofdmenu: Berichten > Emails > Menu Email > Setup Email
ISP instellingen:
Type verbinding: GSM(CSD)
Inbelnummer: 0676022212
Gebruikersnaam: xxxxxxxx@wanadoo.nl
Wachtwoord: ********
DNS IP: 194.134.5.55
Email provider: Eigen profiel
Gebruikers-id: xxxxxxxx@wanadoo.nl
Wachtwoord: *********
Uitgaande mailserver: smtp.wanadoo.nl
Verzendpoort: 25
Inkomende: pop.wanadoo.nl
Ontvangstpoort: 110
Retouradres: xxxxxxxx@wanadoo.nl
Naam: Xxxxxxxxx
Legen: geen
Opslaan op server: Ja
Emailmelding: Ja
Controle nieuwe berichten: Geen
Om met de V600 toegang te krijgen op internet (wap) met bijvoorbeeld een KPN abonnement kan je gebruik maken van de (gratis) vodafone gateway. Vodafone heeft namelijk een vrij open toegang naar internet. Voor zolang als dit duurt (en ik hoop nog heel lang !). Gebruik hiervoor de volgende (meest belangrijke) instellingen op de V600:
Hoofdmenu > Webtoegang > Webprofielen > Nieuw
Naam: Vodafone NL
Startpagina: http:// www.?? etc.
Servicetype 1: WAP
Gateway IP 1: 192.168.251.150
Port 1: 9201
Domain 1:
CSD no1: +31654544544
Gebruikersnaam: vodafone
Password: vodafone
Lijntype 1: ISDN
Veel succes
Wie niet slim is moet ...
I had mobile phone tools ook geinstalleerd, maar ik heb daar toch geen kabel voor nodig. Hij vind mijn telefoon niet via BlueTooth.TripleM schreef op 02 mei 2004 @ 18:54:
[...]
Er is ook gewoon een legale manier hoor. Als je eerst versie 1.23 installeert (die is wel gewoon gratis) en die update naar 2.16 (en die eventueel weer verder), dan hoef je je niet te registreren. Waarom dat is weet ik niet, maar ik zou niet weten waarom dit illegaal zou zijn. Als ik op 'Register Online' klik zegt ie nu dat ik al geregistreerd ben. Ehm, okee, mooi!
Motorola Mobile PhoneTools 1.23c
Mobile PhoneTools Upgrades
Oh en voor degenen die problemen hebben met LiveUpdate, op die Upgrade URL staat ook daar een fix voor. Na die geinstalleerd te hebben update hij hier prima.
hmmm. nog een keer laten detecteren en het werkt. Ik zal wel iets niet goed hebben gedaan.
[ Voor 6% gewijzigd door doemaarwat op 03-05-2004 19:53 ]
Wie niet slim is moet ...
[ Voor 6% gewijzigd door TripleM op 04-05-2004 01:30 ]
balen ik wilde hem daar ook bestellen.TripleM schreef op 04 mei 2004 @ 01:30:
Ik heb gisteren trouwens (ehm, eergisteren eigenlijk, tis alweer half twee) gemaild naar Stuntprijzen.net, waar m'n datakabel blijft. Ik heb de 21e besteld, dezelfde dag met internetbankieren geld overgemaakt, maar ik heb nog niets gehoord of gezien. Nog geen reactie gekregen op m'n mailtje vandaag (ehh gisteren dus).
Nu weet ik alleen niet wat de code is om alles te wissen? Ik heb al 0000 geprobeerd, m'n PIN, 1234..
Hoe haal ik alle drivers weg en installeer ik opnieuw?
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 14:50 ]
Ik wil dat nu doen, en ze zeggen dat ze het niet willen reparen gratis...ik heb al aangegeven dat er meer mensen zijn,maar ik vroeg me af of iemand hem al had laten repareren. Ik heb gesproken met de service dienst van Motorola.
Foto's van de barst ( clickable ) ( en ja ik weet dat die ander "viezer" is

Update : Nieuwe barst gevonden in het chrome gedeelte rond het zwarte middenstuk. Het is een soort barst die er door heen loopt, heel moeilijk te zien, en ik zag hem net pas. Op de foto is het niet helemaal duidelijk, maar wel zichtbaar hoop ik.... Iemand anders die hier ook mee zit ?

ingezoomd op de barst

[ Voor 29% gewijzigd door frankvanhoesel op 04-05-2004 17:26 ]
Het is alweer even geleden, maar ik kon 'm toen volgens mij gewoon installeren... Heb even verder gekeken, je kunt 'm bv ook hier ophalen, maar hij vraagt nu overal om een serial en daarvoor moet je je hier registrerenVerwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 14:45:
otto dat multimedia converter van je wil alleen installeren met nokia serial code die ik maar niet opgestuurd krijg, klopt dat ?
Verwijderd
KPN heeft zijn WAP activiteiten uitbesteed aan GIN WAP..http://www.gin.nl/wap/... Ik heb die instellingen voor GSM in mijn V600 gezet en wil ook wel verbinden maar nog steeds hetzelfde berichtje terug......
De Vodafoon instellingen ook geprobeerd maar ook niks....
Van KPN word ik niet veel wijzer, kan iemand mij helpen?
De GIN nstellingen zijn:
GSM
Profielnaam: GIN
Homepage http://m-info/
Type verbinding Doorlopend
Verbinding beveiligen Uit
Drager Data
Inbelnummer +31653111111
IP-adres 10.96.1.14
Legalisatietype Beveiligd
Type dataoproep ISDN
Snelheid dataoproep 9600
Gebruikersnaam minfo
Wachtwoord minfo
GPRS
Profielnaam: GIN
Homepage http://m-info/
IP-adres 10.96.1.14
Beveiliging Normaal
Kanaal GPRS
Controle PAP
Gebruikersnaam minfo
Wachtwoord minfo
APN m-info
Verwijderd

Mmm, heb het proggie nu niet meer, maar ik heb er toen toch echt heel makkelijk allerlei formaten mee kunnen omzetten naar .3gpVerwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 19:29:
otto het is gelukt kreeg de serial wel na een tijdje (lees erg lang) maar ik dacht dat het programma diende om bestanden als .avi/.mpg om te zetten naar .mp4 of .3gp (en andersom) maar ik kom niet verder dan comprimeren
Quote: Nokia Multimedia Converter 2.0, including an enhanced user interface and support for 128 kbps video bit stream, is a tool for converting common multimedia files (such as AVI, WAV, MPEG, and MP3) into standard 3GPP/AMR, H.263, wideband-, and narrow-band-AMR-supported formats for use in mobile phone applications such as MMS. Original and converted multimedia and 3GPP/AMR formats can be played on a PC.
http://www.forum.nokia.com/main/0,,034-63,00.html
Verwijderd
Is dit iets?
Of is 12,50 te duur?
Zippie
Verwijderd
voor datzelfde geld kun je een splinternieuwe kopenVerwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 22:23:
Op marktplaats gevonden: goedkope orginele datakabel voor v-serie.
Is dit iets?
Of is 12,50 te duur?
Zippie
Hein.

Ik heb die van mij bij stuntprijzen.net vandaan. Ook 12,50 als je vooruit betaalt, het duurde een weekje of anderhalf maar ik heb em sinds vandaag binnen.
Ik ben inmiddels in het bezit van een O2-vrije V600
Eerst was dit +- 5mb.
Zou het komen omdat ik nu veel gebruik maak van internet wap en IM.
Het wissen van de cache helpt niet.
Iemand een idee?
Verwijderd
hmm ja daar zit wat in, maja je koopt het toch van iemand anders hé, t= toch anders dan da tje et bij een échte (haha) winkel kooptTripleM schreef op 05 mei 2004 @ 02:45:
Waar staat dat het geen nieuwe kabel betreft dan? Marktplaats is echt niet alleen voor tweedehands spullen.
Ik heb die van mij bij stuntprijzen.net vandaan. Ook 12,50 als je vooruit betaalt, het duurde een weekje of anderhalf maar ik heb em sinds vandaag binnen.
Ik ben inmiddels in het bezit van een O2-vrije V600
Heb je maybe spelletjes geinstalleerd oid?mitchel schreef op 05 mei 2004 @ 09:53:
Ik heb opeens nog maar +- 3mb ter beschikking voor mp3, wallpapers en movies.
Eerst was dit +- 5mb.
Zou het komen omdat ik nu veel gebruik maak van internet wap en IM.
Het wissen van de cache helpt niet.
Iemand een idee?
vrij 895 kb
gebruikt 2192 kb
totaal: 3087 kb
maar na alles wissen en er weer opgezet tehebben heb ik weer totaal 5087 kb
Verwijderd
En dit dan in combinatie met een Telfort 200 abonnement en 30-smsbundel
Eerst wilde ik deze op www.2call.nl bestellen, maar na een aantal mailtjes te hebben gestuurd ontwijken ze steeds de vraag of ik zéker de V600 krijg met het nieuwe beeldscherm. Hier ga ik hem niet meer bestellen
Daarna wilde ik hem bij www.rinkel.nl bestellen. Daar kreeg ik wel antwoord op mijn vragen. Goede en snelle reacties daar
Ik ging op www.telfort.nl kijken en zag dat je de V600 daar ook online kon bestellen
Alleen mijn vraag is:
Verwijderd
Ik heb ze dus voor 20,99 dollar besteld met covers erbij.
Maar nu kan je dus ook alleen het zwarte gedeelte bestellen voor 12,99 dollar
aargh......
Maar goed je hoort mij niet klagen, maar mischien een tip voor anderen.
Ik had ze besteld omdat ik geen zin had om er minstens 4 weken op te wachten als ik hem liet repareren.
Verwijderd
pff, t= omdat ik met een (vooralsnog niet goedgaande) IA meedoe, anders had ik ze daar (ook) besteld!Motorola_V600 schreef op 05 mei 2004 @ 16:27:
En voor de mensen die alleen de faceplates willen bestellen: ze kosten $10,99 + $4 verzendkosten
Durf duidelijke taal te vragen. IA? inkoopaktie?Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 16:52:
[...]
pff, t= omdat ik met een (vooralsnog niet goedgaande) IA meedoe, anders had ik ze daar (ook) besteld!
niet iedereen weet dat
Kan iemand zijn java midlets draaien via orange world? bij mij kunnen ze geen connectie maken.
Verwijderd

Verwijderd
Ik heb de instellingen van i-mode en MMS van KPN voor de V600, alleen heb ik per ongeluk een nieuw topic aangemaakt i.p.v. een post-reply!
De instellingen staan onder : instellingen KPN !(ik weet niet hoe ik het bericht op dit topic krijg....)
Succes
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2004 18:08 ]
Verwijderd
Wie heeft zijn telefoon opgestuurd naar motorola voor reparatie van de barst ?
Ik heb mijn V600 via Belcompany op laten sturen i.v.m. reparatie.
Mijn camera was kapot en er zat ook een barst voorop.
Na 2 weken had ik hem terug, gerepareerd en voor de somma van 0,00 euro!
Perfekte service van Belcompany!
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2004 18:34 ]
Dank je Liesbeth.... het werktVerwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 17:56:
Heren/Dames, let op: instellingen i-mode van KPN (werkt perfekt !) en de instellingen van MMS voor de Motorola V600!!
I-mode:
Ga naar web-profielen, maak een nieuw profiel aan: i-mode
Voer de volgende gegevens in:
Startpagina : http://imenu
Service type 1: http
Gateway IP1 : 010.010.100.010
Port 1 : 5080
Domain 1 : niks invullen
Service type 2 : http
Gateway IP2 : 010.010.100.010
Port 2 : 5080
Domain 2 : niks invullen
DNS 1 : 010.010.100.010
DNS 2 : 010.010.100.010
Time-out : 15 min
CSD 1 : niks invullen
Gebruiksnaam 1 : niks invullen
Paswoord 1 : niks invullen
Snelheid : 9600
Lijntype 1 : modem
CSD 2 : niks invullen
Gebruiksnaam 2 : niks invullen
Paswoord 2 : niks invullen
Snelheid : 9600
Lijntype 2 : modem
GPRS APN : portalmmm.nl
Gebruiksnaam : niks invullen
Wachtwoord : niks invullen
Met deze gegevens loopt i-mode perfekt!
instelligen MMS:
Ga naar Set up MMS berichten bij berichten. Je kunt daar bijna alles standaard
laten staan. Bij server info maak je een nieuw profiel aan, bijvoorbeeld KPN.
In dat profiel vul je in:
server URL: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
web profiel naam: daar kies je de naam die je bij de webinstellingen hebt toegekend aan imode.
Bij webprofielen (waar je imode al eerder hebt toegevoegd) staat een standaard
MMS profiel.
Hier moet je het volgende wijzen:
Bij startpagina: http//mp.mobiel.kpn/mmsc
Type is http
Gateway : 010.010.100.010
Port 1 : 5080
Bij GPRS APN : portalmmm.nl
Als dit alles gedaan is ga je terug naar het hoofdscherm. Bij berichten stuur je nu eerts een MMS naar je eigen nummer. Een MMS met alleen tekst. Als dat gelukt is kun je MMS-en!
E-mail instellingen weet ik nog niet.
Succes!
Als je de e-mail instellingen hebt horen we het graag
Verwijderd
Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?
Verwijderd
Je moet je alleen een i-mode aanmelding doen bij KPN, dan betaal je alleen een databundel. Aangezien ik al een i-mode abo had, werk het perfekt!doemaarwat schreef op 05 mei 2004 @ 20:24:
[...]
Dank je Liesbeth.... het werktHeb je hiervoor een i-mode abo nodig ? Dat is bij mij wel het geval dus dat lukt blijkbaar. Waar haal je die info zo vandaan joh?
Als je de e-mail instellingen hebt horen we het graag
Doet je MMS het ook?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2004 22:34 ]
Verwijderd
Jouw instellingen voor i-mode werken prima!
Bedankt!
Ik was al zo'n tijd aan het klooien om te wappen met de V600 (KPN abbo)
GIN WAP kan dus gewoon niet met een V600 !!!!!!! Ook niet met GPRS!
En volgens KPN techneuten kan je met de V600 geen gebruik maken van i-mode!!
Nou....., dus WEL! Lekkere info daar bij KPN??!!!
Via Planet Internet kan ik nu ook mailen en mail lezen.
Alleen MMS krijg ik niet aan de praat???
Wat zijn jouw axcacte instellingen (allemaal) bij MMS Session??
Ik krijg nl. steeds de melding : browser setup onvolledig, als ik wil MMS'sen.
Alvast bedankt!
Jazeker doet ie het. Tenminste aan mijzelf wel. Ik ken alleen niet direct in mijn omgeving iemand die MMS berichten kan ontvangen. Kan ik eens een testje met jou doen en er eentje naar jou sturen?Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 22:33:
[...]
Je moet je alleen een i-mode aanmelding doen bij KPN, dan betaal je alleen een databundel. Aangezien ik al een i-mode abo had, werk het perfekt!
Doet je MMS het ook?
@ .38 Super: Ik kreeg dat ook eerst toen ik de instellingen had gedaan en terug wilde. Heb toen gewoon een MMSje verstuurd en die kwam aan.
[ Voor 14% gewijzigd door doemaarwat op 06-05-2004 07:54 ]
Verwijderd
Instellingen MMS session :Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 03:28:
Liesbeth,
Wat zijn jouw axcacte instellingen (allemaal) bij MMS Session??
Ik krijg nl. steeds de melding : browser setup onvolledig, als ik wil MMS'sen.
Alvast bedankt!
startpagina : http://mp.mobiel.kpn/mmsc
service type 1: HTTP
Gateway IP 1: 010.010.100.010
port 1: 5080
Domain 1: niks invullen
service type 2: WAP
Gateway IP 2: 000.000.000.000
Port 2: 9201
Domain 2: niks invullen
DNS 1: 000.000.000.000
DNS 2: 000.000.000.000
Time-out: 15 minuten
CSD No. 1: niks invullen
Gebruikersnaam 1: niks invullen
Paswoord 1 : niks invullen
Snelheid (Bps) : 9600
Lijn type 1: ISDN
CSD No. 2 : niks invullen
Gebruikersnaam 2 : niks invullen
Paswoord 2 : niks invullen
Snelheid (Bps) 2: 9600
Lijn type 2 : ISDN
GPRS APN : portalmmm.nl
Gebruikersnaam : niks invullen
Wachtwoord : niks invullen
Ik heb MMS session als standaard ingesteld want i-mode kan je altijd gebruiken.
Eerst wel weer een berichtje naar jezelf sturen.
Succes
Verwijderd
ik heb net mn USB-kabel binnen gekregen van stuntprijzen en er zat een cdrommetje bij met een driver, maar nadat ik die heb geinstalleerd doet de kabel nog steeds niks, ik heb windows xp en hij zegt dat hij geen driver kan vinden voor de telefoon... moet ik ergens gaan zoeken naar de telefoon op de computer, ik kon em niet vinden en wie kan mij helpen waar ik een driver kan vinden?
greetz,
wiz
Verwijderd
• Kan ik niet gewoon een klein berichtje typen (memotje) en die opslaan? Ik weet dat er een mogelijkheid bestaat om voicememos op te nemen, maar kan dit ook?
• Is er een mogelijkheid om te zien in hoeverre je je bundel opgemaakt hebt (Hi 20, 100 gratis belminuten/sms-jes abbo)? (Ja dit is een beetje offtopic, maar ik hoop dat iemand me toch kan helpen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Is er nog speciale software nodig oid? Ik kan em alleen gebruiken als headset, en files up en downloaden vanuit mijn pc
 Ik heb een Sitecom Bluetooth USB adapter.
 Ik heb een Sitecom Bluetooth USB adapter.Ok... laat ik het simpeler zeggen
Woei tis gelukt, nm
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 13:26 ]
Verwijderd
Snelle levering!
Tnx voor de tip! Zojuist ook besteld en betaald!!Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 23:18:
Heb een kabel op markplaats bij duiklol gekocht voor 12,50. Het is een orginele motorola kabel, dus geen goedkope imitatie. Ziet er goed uit en werkt.
Snelle levering!
Even mijn V600 mooi provider vrij maken en zorgen dat die irritante "Geheugen vol" meldingen bij SMS wegblijven
Default blanke hetero
Verwijderd
De helpdesk van Vodafoon weet het ook niet meer. We hebben samen van alles geprobeerd (ik moet zeggen, de helpdesk is erg vriendelijk en ze doen hun best ook al wordt de V600 nog niet officieel ondersteund), maar Vodafoon Live! wil maar niet fatsoenlijk werken. MMS werkt wel!
Als ik de webbrowser opstart op m'n V600 en vervolgens op de startpagina (live.vodafone.com) van Vodafoon Live! (ik heb dus verbinding!) een willekeurige optie kies (bijv. Nieuw), dan krijg ik steeds (na het schermpje 'downloading') de melding "Bestandstype niet herkend" en dan kom ik weer terug op de startpagina van Vodafoon Live!
Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?

Verwijderd
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 18:19 ]
Verwijderd
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 18:23 ]
als het is niet de bedoeling dat je meerdere posts achter elkaar doet
deze:
 heb je al ondekt. je had die 3 posts ook 1 een post kunnen stopen dat staat wat netter en zo hoort het ook.
 heb je al ondekt. je had die 3 posts ook 1 een post kunnen stopen dat staat wat netter en zo hoort het ook.
                                                Verwijderd
\Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 16:06:
@ .38 Super, doet je MMS het wel nu?
Nee Liesbeth, ik blijf dezelfde melding krijgen (setup niet compleet)
Welke naam heeft het bij jouw? Nog steeds MMS Session?
Verwijderd
Ja, sorry Nanax, dat wilde ik ook, maar ik weet niet hoe ik iets moet deleten en dan alles in 1 posts stoppen.Nanax schreef op 07 mei 2004 @ 20:27:
uhh liesbeth
als het is niet de bedoeling dat je meerdere posts achter elkaar doet
deze: [afbeelding] heb je al ondekt. je had die 3 posts ook 1 een post kunnen stopen dat staat wat netter en zo hoort het ook.
Heb je wel bij 'Setup Berichten' en dan bij 'Setup MMS Berichten' het MMS profiel geselecteerd? Ben ik namelijk in het begin ook de fout mee in gegaan en kreeg dezelfde melding als jij. Mocht je dit wel hebben gedaan, vergeef me voor mijn opmerking.Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 01:23:
[...]
\
Nee Liesbeth, ik blijf dezelfde melding krijgen (setup niet compleet)
Welke naam heeft het bij jouw? Nog steeds MMS Session?
Je gaat naar 'berichten', dan druk je de menutoets in (bovenaan middenin) en dan ga je naar 'Setup Berichten' en daarna naar 'Setup MMS berichten'. Daar moet je het MMS profiel selecteren waar het om gaat.Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 17:36:
Kun je precies aangeven waar ik "set up berichten" kan vinden??
Ik zoek me wezenloos!
Zelf heb ik Orange, maar dat moet niets uitmaken. Heb eerst bij 'Webprofielen' een MMS profiel aangemaakt met de juiste instellingen en daarna dus bij Setup MMS berichten dit profiel geselecteerd.
Verwijderd
Setup berichten...Setup MMS Berichten...Server Info.....heb ik "KPN"...
Service Naam: KPN
Server URL: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
Web Profiel Naam: i-mode
Web profielen heb ik "i-mode" met de gegevens die jij hebt hier hebt gepubliceerd. en dat is goed anders deed mijn i-mode het niet....toch...?
Als ik nu probeer een MMS naar mijzelf(of een andere GSM) te sturen, probeert de V600 hem wel te versturen maar krijg ik bericht op mijn scherm "Verzenden niet mogelijk". RaRa hoe kan dat nu weer
Heb je enig idee??
Verwijderd
Sommige spellen werken echter wel goed, kan het zijn dat alleen deze spellen gemaakt zijn voor de v600, en de andere voor de v525?
Verwijderd
Super Otto! Het werkt!®Otto schreef op 08 mei 2004 @ 17:50:
[...]
Je gaat naar 'berichten', dan druk je de menutoets in (bovenaan middenin) en dan ga je naar 'Setup Berichten' en daarna naar 'Setup MMS berichten'. Daar moet je het MMS profiel selecteren waar het om gaat.
Zelf heb ik Orange, maar dat moet niets uitmaken. Heb eerst bij 'Webprofielen' een MMS profiel aangemaakt met de juiste instellingen en daarna dus bij Setup MMS berichten dit profiel geselecteerd.
Ik dank je hartelijk!
Dit forum werkt beter als 100 KPN klantendiensten bij elkaar
Verwijderd
Das dus het zelfde wat ik had.Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 19:02:
Liesbeth, bedankt voor de instelling voor imode....die doet het nu ook bij mij! Alleen MMS werkt nog niet.
Setup berichten...Setup MMS Berichten...Server Info.....heb ik "KPN"...
Service Naam: KPN
Server URL: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
Web Profiel Naam: i-mode
Web profielen heb ik "i-mode" met de gegevens die jij hebt hier hebt gepubliceerd. en dat is goed anders deed mijn i-mode het niet....toch...?
Als ik nu probeer een MMS naar mijzelf(of een andere GSM) te sturen, probeert de V600 hem wel te versturen maar krijg ik bericht op mijn scherm "Verzenden niet mogelijk". RaRa hoe kan dat nu weer
Heb je enig idee??
Lees Otto's bericht en selecteer op die manier de MMS Session als webprofiel (dus niet i-mode!)
Probleem opgelost!
Verwijderd
btw, venus, op die site van creation stond bij motorola service software een tweede link die je aan kon klikken, maar bij mij opent mn pc dan een browser met allemaal zooi erin, kan het niet lezen en is ook niets wat te maken heeft met mss... ligt dit aan mij?
greetz
Verwijderd
Het is een .rar bestand, dus wat je het beste kunt doen is, met de rechtermuisknop vanaf de link kiezen voor 'save target to...' of 'doel opslaan als..' in plaats van de link gewoon te openen. Vervolgens WinRar installeren en het bestand daarmee uitpakken. Ik heb het op m'n PC en laptop geprobeerd en het werkt prima. Als meer mensen hetzelfde probleem als Tha_Wizz hebben, let me know!!!Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 23:11:
btw, venus, op die site van creation stond bij motorola service software een tweede link die je aan kon klikken, maar bij mij opent mn pc dan een browser met allemaal zooi erin, kan het niet lezen en is ook niets wat te maken heeft met mss... ligt dit aan mij?
greetz
Verwijderd
Maar nu had ik een vraag over de camera. Ik vind de jpeg compressie een beetje erg laag. Is dit hoger in te stellen? (resolutie staat bij mij standaard al op 640 x 480) . Want het is duidelijk dat de jpeg compressie zorgt dat de foto minder mooi is inplaats van de camera. En dat is natuurlijk zonde.
Ow en dat profielen selecteren door de knoppen aan de zijkant. Is dat uit te zetten ofzo? Super irritant dat hij steeds van profiel wisseld in mijn broek.
Verwijderd
MMS en I-mode doet het nu, proberen jullie e-mail is te laten draaien, dan zou ik jullie zeer dankbaar zijn!!
 Dit topic is gesloten.

Dit topic is gesloten.

:strip_icc():strip_exif()/u/75594/icon.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/109013/crop5ebb9b611401c_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/19631/to2001.jpg?f=community) 
            /u/29752/crop62d447590dc6a_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/6805/logodoemaarwatklein.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/112990/Foto_X.jpg?f=community)