Verwijderd
ps wat een verbetering vergeleken met mijn panasonic x60
Kan zelf prima mailen met Orange, heb mijn instellingen al eerder eens gepost. En hier heb ik de instellingen staan voor Orange World en MMS.Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 15:10:
heb het toestel ook gekocht bij een orange abo van 30 euri voor 24,95 niet verkeerd nu alleen nog de pop3 instellingen instellen wie helpt of welke website helpt.. hopelijk hoor ik iets van iemand.. thnx
ps wat een verbetering vergeleken met mijn panasonic x60
Verwijderd
Hij heeft het over de JPEG compressie. Je kunt met de ingebouwde camera foto's maken met een maximale resolutie van 640 x 480. Wat de camera vervolgens doet is de gemaakte foto comprimeren om het als een relatief klein JPEG bestand op te slaan. Wat ThaGomez bedoelt is dat hij had gehoopt dat ook de JPEG compressie lager te zetten was. Op die manier worden je foto's groter (bestandsgrootte dus, in bytes), maar is de kwaliteit beter.sOidivUs schreef op 09 mei 2004 @ 12:39:
Ik snap je vraag niet helemaal maar je kan de resolutie niet hoger instellen dan 640*480Maarja, ik vind dat hij desondanks erge mooie foto's maakt voor een telefoon!
En ik heb nog nergens gehoord dat je de compressie in kan stellen, dat zit gewoon in de firmware gebakken neem ik aan.
[ Voor 3% gewijzigd door TripleM op 09-05-2004 21:47 ]
[ Voor 19% gewijzigd door doemaarwat op 10-05-2004 08:22 ]
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Verwijderd
Verwijderd
Je moet ff googlen voor een jad-generator. Je sleept je jar-bestandje op dat programmaatje en hij maakt automatisch een .jad aan.Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 10:09:
yo, ik probeer nu spelletjes op mn foon te zetten, maar ik kan nergens in de topics waar ik de .jad files vandaan kan halen... als ik een spelletje van een site haal krijg ik alleen maar een .jar op mn pc, en dan krijg ik te horen dat er een .jad file mist... waar halen jullie die vandaan? sorry voor al mijn vragen de laatste tijd
Ahh, oke, dankje. Heb ik weer wat geleerdTripleM schreef op 09 mei 2004 @ 21:46:
[...]
Hij heeft het over de JPEG compressie. Je kunt met de ingebouwde camera foto's maken met een maximale resolutie van 640 x 480. Wat de camera vervolgens doet is de gemaakte foto comprimeren om het als een relatief klein JPEG bestand op te slaan. Wat ThaGomez bedoelt is dat hij had gehoopt dat ook de JPEG compressie lager te zetten was. Op die manier worden je foto's groter (bestandsgrootte dus, in bytes), maar is de kwaliteit beter.
En ik heb nog nergens gehoord dat je de compressie in kan stellen, dat zit gewoon in de firmware gebakken neem ik aan.
Thagomez....vertel wat is er opgelost ? wat is er verandert ? ben heel benieuwd.... !Bij evic langsgebracht en blijkbaar hebben ze hem geflasht en/of flexed. Ik moet zeggen dat die nieuw firmware wel de moeite is. Ik loop tegen een stuk minder problemen aan.
Verwijderd
I-mode lukt, dankzij Liesbeth..
Ik blijf steeds een fout-bericht krijgen dat verzenden onmogelijk is...
Ik heb nog niet mij aangemeld op de http://www.imode.nl/ met mijn imode pincode. Denken jullie dat dat er iets mee te maken kan hebben?
Ik kan trouwens wel MMS ontvangen......
Al opgemerkt dat deze maand imode twee jaar bestaat en je daardoor, boven op je normale bundel, nog 25 MB mag versturen!!
Als iemand nog een idee heeft waarom MMS bij mij maar niet lukt, help me uit de brand!!
Verwijderd
Verwijderd
ik heb op howardforums gelezen dat je dit moet doen door de .jar bestanden te slepen naar zogenaamde "motorola phone OBEX object push" link die bij mijn bluetooth ook staat. allen hoe kan ik die bestanden daar zeg maar heen slepen, want ik kan niet de .jar file zien en hem dan tegelijkertijd op de 'object push' link slepen, althans ik weet niet goed hoe.
kan iemand me helpen?
Verwijderd
Nou met bleutooth had ik dat hij vaak geen ftp verbinding kon maken of dat hij die verbrak bij grote downloads (2 a 3 mb ala mp3's). Ook de profielen natuurlijk. Met de oude firmware kon ik geen profielen toevoegen. Het algemeen gebruik van de telefoon is ook wat stabieler. En dan voornamelijk met internet , email en bleutooth. Eerst had ik een vrij buggy telefoon en na de firmware update helemaal niet meer. Kan natuurlijk aan mijn telefoon gelegen hebben (misschien was mijn firmware beschadigd).frankvanhoesel schreef op 10 mei 2004 @ 18:49:
[...]
Thagomez....vertel wat is er opgelost ? wat is er verandert ? ben heel benieuwd.... !
Ow en TripleM . Bedankt voor het uitleggen aan die anderen wat een jpeg compressie is
Verwijderd
Dus dit is je straf...als je er vroeg bij wilt zijn met een nieuw toestel. Verder ben ik echt wel blij hoor met mijn inmiddels gerepareerde "beta-versie". maar volgende keer niet nog een keer
http://www.cs.vu.nl/~dzulkar/v600-nieuw.jpg
Verwijderd
Als je deze review leest dan gaat dat randje ok niet door: http://www.mobileburn.com/review.jsp?Page=5&Id=205
En bij heel veel andere zoals deze: http://www.howardforums.com/archive/topic/354544-1.html weer wel
Is gewoon een ander frontje denk ik....alhoewel de kleuren wel gelijk zijn
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 11:13 ]
Ja idd...wat erg! Ik zie nu ook dat deze op het plaatje de "grijze rand" om de lens heeft, wat aangeeft dat er een nieuwere camera inzit. Verder loopt ook de chromen rand niet helemaal door tot de bovenkant, wat bij mij wel het geval is!Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 23:17:
Hey is er nieuwe versie uit.......? het chrome gedeelte op het zwarte gedeelte loopt niet meer door tot de bovenkant. Hier zal cker geen crack meer in komen. aargh
Dus dit is je straf...als je er vroeg bij wilt zijn met een nieuw toestel. Verder ben ik echt wel blij hoor met mijn inmiddels gerepareerde "beta-versie". maar volgende keer niet nog een keer![]()
http://www.cs.vu.nl/~dzulkar/v600-nieuw.jpg
[ Voor 10% gewijzigd door Snoop op 11-05-2004 17:34 ]
Verwijderd
Ik heb even een vraagje over het zelf verchromen, heeft iemand het al gedaan? Enne uit welk materiaal bestaat het achterkantje / voorkantje (de delen die los kunnen dus)? Wij dachten aluminium, of een samengesteld metaal, iemand die precies weet wat het is? Anders kan het nl zo zijn dat de laag chroom niet goed zal hechten oid.Zelf verchromen?
Kleine voorwerpen (bv bouten en moeren en Motorola V600 Faceplates) kun je zelf verchromen. Je hebt er een glazen pot, azijn, een blokje zuiver chroom en een spanningsbron voor nodig. De spanningsbron moet 12 tot 20 volt gelijkstroom leveren. Je kunt daarvoor dus ook een (auto-) accu gebruiken.
Ga als volgt te werk:
*Maak het te verchromen werkstuk volledig schoon en vetvrij.
*Vul de pot met azijn.
*Verbind de min-pool van de stroombron met het te verchromen werkstuk.
*Verbind de plus-pool van de stroombron met het blokje chroom.
*Dompel beiden onder in de azijn.
*Zorg ervoor dat je werkstuk volkomen vrij hangt in de azijn.
*Schakel de stroom in.
*Als alles goed is zie je wat belletjes verschijnen en wordt je werkstuk dof/blauw.
*Het verchromen zal enkele uren duren. Bij een hogere spanning gaat het iets sneller.
Na het verchromen zit er een wat ruwe doffe laag op het werkstuk. Met fijn schuurpapier kun je dat opschuren. Voor een hoogglans zul je het moeten polijsten.
Bij het op deze wijze verchromen worden de chroom-moleculen door de stroom van het blokje naar het te verchromen werkstuk getransporteerd. In plaats van een blokje zuiver chroom kun je ook een oud verchroomd voorwerp gebruiken. Als dat groter is dan het te verchromen voorwerp heb je voldoende chroom om dit proces te laten werken.
Denk er aan dat het te verchromen oppervlak echt helemaal schoon moet zijn en vrij in de azijn moet hangen. Op elke plek waar nog vuil zit zal de chroom niet hechten. De hoogglans ontstaat niet automatisch. Daarvoor zal er nog driftig gepolijst moeten worden. In het echt worden te verchromen werkstukken eerst verkoperd. Dat gaat op dezelfde wijze. Uiteraard heb je dan een blok zuiver koper nodig.
Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 14:20:
[uitleg zelf verchromen]
Ik heb even een vraagje over het zelf verchromen, heeft iemand het al gedaan? Enne uit welk materiaal bestaat het achterkantje / voorkantje (de delen die los kunnen dus)? Wij dachten aluminium, of een samengesteld metaal, iemand die precies weet wat het is? Anders kan het nl zo zijn dat de laag chroom niet goed zal hechten oid.
[ Voor 6% gewijzigd door Snoop op 11-05-2004 16:58 ]
Verwijderd
Mijn dank is uiteraard groot
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 18:45 ]
) Hij doet het voor een richtprijs van 40 euro (ex btw) inimum van 46 euro (ex btw)
Laat je meer dan 5 setjes verchromen dan is de richtprijs 30 euro (ex btw).
Dit zijn richtprijzen, dus ze kunnen veranderen.
Omdat dit maar een enkel bedrijf is en ik op zoek ben naar het goedkoopste bedrijf, heb ik nog een paar andere bedrijfjes gemaild met de vraag of ze het kunnen verchromen en hoeveel het me gaat kosten (ook als ik meerdere setjes tegelijk wil laten verchromen, want dan gaat de prijs omlaag) en ik wacht nu op hun antwoord. Je hoort het dan wel als ik een antwoord van ze heb gekregen
Ik hoop dat ik dit wel mag zeggen van onze mods
Verwijderd
Bedank!
Hoeveel kost een blokje chroom eigenlijk? is dat duur?
Enne, je moet wel rekening houden dat je het superglad moet schuren enzo, want echt elke oneffenheid wordt zichtbaar nadat je er een chroomlaag op hebt aangebracht.
Verwijderd
Kijk eens naar het display, dat is het OLED display wat eerst in de planning stond. Het huidige model heeft dus de doorgetrokken chromen rand.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Gebruik voor het uploaden van beltonen, video's en plaatjes de Mobile Phonetools van Motorola. Dan kan je ze direct in de resp. mappen audio,video of image(uit mn hoofd) slepen en komen ze dus niet in de root te staan.Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 22:43:
ben ik echt dom of zie ik gewoon iets over het hoofd? als ik files naar mn telefoon verzend (via de usb-kabel en motorola service software) staat hij in de root directory, maar op de telefoon zelf kan ik dit niet terug vinden... kheb mp3'tjes geconverteerd met nokia multimedia converter zoals op dit forum werd aanbevolen. wat doe ik fout?
Verwijderd
Over profielen gesproken...
ik heb in mijn telefoonboek verschillende categorieën ingesteld bij verschillende mensen. (VIPs, Business, Personal en General).
nu lijkt het mij, en dit dacht ik ook al eerder gelezen te hebben hier, dat je per categorie een bepaalde melding kan instellen...
dus per categorie een ringtone, lichtmeldings kleur enz.
maar waar doe ik dat dan?
want ik kan maar 1 huidig profiel instellen
( > instellingen > Melding Profielen )
ik heb dus bij elke beller dezelfde ringtone / lichtmelding
of moet ik het gewoon per persoon instellen?
Wacht even hoor want ik zit in mijn telefoonboek...mitchel schreef op 28 april 2004 @ 11:11:
[...]
Je moet het instellen bij je telefoonboek en dan categorieën bewerken.
Dan ga ik menu telefoonboek in (middelste knop)
En dan? Want ik kan daar Categorieën selecteren maar niet bewerken!
Verwijderd
Ik heb dus exáct hetzelfde probleem...Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 12:34:
hmmm dan toch weer een vraagje:
ik heb net mn USB-kabel binnen gekregen van stuntprijzen en er zat een cdrommetje bij met een driver, maar nadat ik die heb geinstalleerd doet de kabel nog steeds niks, ik heb windows xp en hij zegt dat hij geen driver kan vinden voor de telefoon... moet ik ergens gaan zoeken naar de telefoon op de computer, ik kon em niet vinden en wie kan mij helpen waar ik een driver kan vinden?
greetz,
wiz
En aan je latere reacties te zien lijk je het probleem niet meer te hebben...
Dus lieehve liehveliehve 'Tha_WiZz'
Of lieehve liehveliehve 'iemand anders' natuurlijk!
Verwijderd
Lieeehve n®s, je kunt de USB driver [ Liever niet linken naar een site waar ook flash/flexes staanVerwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 14:51:
[...]
Ik heb dus exáct hetzelfde probleem...
Dus lieehve liehveliehve 'Tha_WiZz'whut da dealeayo!?
[ Voor 17% gewijzigd door intoxicated op 12-05-2004 21:52 ]
Verwijderd
klik die link van Venus, en daar heb je je drivers en progs die ik gebruikt heb...Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 14:51:
[...]
Ik heb dus exáct hetzelfde probleem...
Dus lieehve liehveliehve 'Tha_WiZz'whut da dealeayo!?
Verwijderd
Dankjewel lieve 'iemand anders' !!Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 15:41:
[...]
Lieeehve n®s, je kunt de USB driver hier downloaden.
Ghehe...klik die link van Venus, en daar heb je je drivers en progs die ik gebruikt heb... Venus
[ Voor 8% gewijzigd door intoxicated op 12-05-2004 21:52 ]
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 16:29 ]
Verwijderd
Omdat ik MMS maar niet aan depraat kon krijgen heb ik de klantenservice van KPN toch maar eens gebeld......gelukkig gratis nummer want het duurde even voordat de helpdesk tot de conclusie kwam dat het toestel niet geschikt is voor i-mode
Maar ja, ik had dan wel een errug nieuw toestel, het KPN netwerk was nog niet geschikt voor de V600........
Daar had ik dus ook niets aan!!
Ik heb toen maar een email naar de helpdesk gestuurd met verzoek om MMS en imail instellingen.....en zie.....24 uur later werkt opeens mijn MMS
Ook inmiddels een email terug ontvangen (op de pc) dat mijn verzoek naar een andere afdeling is verstuurd en dat ik binnenkort antwoord krijg.....ik houd jullie op de hoogte!
Blijkbaar zijn de instellingen van Liesbeth zowel voor I-mode als voor MMS correct, waarvoor mijn hartelijke dank!
[ Voor 16% gewijzigd door Friebo op 12-05-2004 19:43 ]
Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!
Verwijderd
Yup, beter goed gejat, dan slecht verzonnen toch (ofzo hehe)Motorola_V600 schreef op 12 mei 2004 @ 20:32:
Hey Venus,
Heb je inmiddels ook de flex en s/w in je sig staan? Goed idee hè
En zo is het maar netVerwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 21:26:
[...]
Yup, beter goed gejat, dan slecht verzonnen toch (ofzo hehe)
Verwijderd
De magische knop is de middelste. Vaak denk ook ik dat er alleen maar iets te selecteren valt, maar als je dan de middelste knop kiest, dan kun je opeens weer een menulaag dieper komen en bepaalde zaken aanpassen. In jouw geval n®s:Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 14:41:
Wacht even hoor want ik zit in mijn telefoonboek...
Dan ga ik menu telefoonboek in (middelste knop)
En dan? Want ik kan daar Categorieën selecteren maar niet bewerken!
Om een nieuwe categorie te maken:
1. Je zit in je telefoonboek
2. Je gaat het menu telefoonboek in (middelste knop)
3. Je kiest "Categorieën"
4. Je gaat op "Alle"staan en drukt menu (middelste knop)
5. Je kiest hier "Nieuw" om een nieuwe te maken
Om een bestaande categorie te wijzigen:
1. Je zit in je telefoonboek
2. Je gaat het menu telefoonboek in (middelste knop)
3. Je kiest "Categorieën"
4. Je gaat op de categorie die je wil wijzigen staan en drukt menu (middelste knop)
5. Je kiest hier "Bewerken" om de categorie te bewerken
Verwijderd
Ik had al twijfels over de kwaliteit van deze desk, nu zijn ze alleen nog groter geworden.....
De helpdesk bericht:
Van desbetreffende afdeling ontvingen wij de volgende reactie:
Als i-mode op uw toestel wel werkt terwijl het geen i-modetoestel is, kan KPN geen ondersteuning geven op vragen betreffende deze dienst.
Wij kunnen u daarom ook geen instellingen geven voor het gebruik van MMS. Wellicht kunt u meer informatie vinden door te zoeken via een zoekmachine op internet.
Blij dat i-mode werkt op mijn V600, maar dat men geen instellingen geeft voor MMS en email vind ik echt te gek voor woorden; de V600 staat bij de KPN notbene te koop aangeboden met kenmerken "geen imode, wel mms en email".
Nogmaals dankzij dit forum werkt mijn imode en MMS werkt nu ook, dus NIET dankzij KPN!!!
Als iemand de instellingen voor elkaar krijgt voor de email of imail, ik houd me aanbevolen! Ik blijf ook proberen het voor elkaar te krijgen.
Is er trouwens ook een engelse of nederlandse site vergelijkbaar met motclub.com? (dus niet italiaans, dat kan ik niet zo goed lezen....wel downloaden haha)
Verwijderd
Changes in 09.1DR from 08.99R:
* Bluetooth activity is shown by an icon on the screen instead of messages such as "Bluetooth activated" or "Bluetooth searching".
* Longer battery life.
* Phone operations are faster.
* Some camera software bugs are fixed.
Changes in 09.9ER from 09.1DR:
* It is now possible to store up to 199 messages.
* Monopoly and Stuntman games remain.
* Additional bugs in camera software are fixed.
* Improved video playback quality.
Changes in 09.1FR_A1(meest nieuwe, stabiele firmware versie op dit moment) from 09.9ER:
* Support for new hardware
* Solves additional camera bugs.
Er zijn twee nieuwere firmware versies uit, nl 09.35R en 09.38R, deze zijn echter (nog) niet compatible met language pack 039, die wij voor de Nederlandse taal gebruiken.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 13:39 ]
Verwijderd
Bij iemand met een USB kabel lijkt me... of je doet het zelf door een USB kabel te kopen...frankvanhoesel schreef op 14 mei 2004 @ 13:57:
Hoe en waar kun je je telefoon laten updaten ? Dus met nieuwe firmware ? want klinkt goed allemaal...
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Legaalfrankvanhoesel schreef op 14 mei 2004 @ 13:57:
Hoe en waar kun je je telefoon laten updaten ? Dus met nieuwe firmware ? want klinkt goed allemaal...
Als je dat laatste wilt, dan moet je het maar laten weten, dan kijk ik wel hoe ik je kan helpen.
Verwijderd
Gebruik sinds een week de Bluetrek G2, erg licht in gewicht, super batterij en comfortabelen.Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 12:38:
Ik vraag me ook af welke bluetooth headset jullie hebben (gehad) i.c.m. de V600 en wat jullie ervaringen zijn. Graag ook s/w en flex vermelden van je V600 (via instellingen->telefoonstatus->meer info->flex en software versie).
Paren was ook geen enkel probleem.
Prijs is echter schandalig......laag (69 euro)
Een aanrader dus
Verwijderd
ik hou me aanbevolen voor die site!Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 14:41:
[...]
Legaal, dus waarbij je je garantie behoudt, bij een Microsoft Service Center/dealer, maar dan ben je hem naar wat ik begrepen ben wel even kwijt, omdat ze hem op moeten sturen... Je kan het ook zelf doen met een datakabel en de benodigde bestanden (die heb ik op een site staan, maar de URL mag ik helaas niet meer plaatsen, omdat het eigenlijk niet legaal is
) , dat is een klusje van amper 20 minuten en het is ook leuk om te doen (vind ik dan, maar ik ben een nerd) omdat je daarna best trots bent, dat je dat lekker zelf heb opgelost.
Als je dat laatste wilt, dan moet je het maar laten weten, dan kijk ik wel hoe ik je kan helpen.
Verwijderd
Ik wil graag 3nr's onder een naam, en niet 3 nr's met 3 dezelfde namen in mijn telefoonboek. Bij mijn P900 heb ik 1 naam waar ik mobiel, vast en werk nr heb staan ik mist dit echt heel erg
Bij wie of waar kan ik zo'n mini antenne kopen. Liefste in NL zelf niet via check of credit card
Op dit moment is het zo dat als ik opneem automatisch het gesprek word geopend (dus bij openen van klepje) ik wil dit liever niet. Ik wil het liefste op antwoord of weigeren drukken, heeft zo z'n redenen
Dit waren mijn vragen. Het toestel ziet er degelijk en strak uit! Mijn eerste gsm was tenslotte een Startac
Verwijderd
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 23:42:
Ik heb niet alles kunnen lezen in deze thread maar ik een paar vragen, waar ik niet direct uit kome
Ik wil graag 3nr's onder een naam, en niet 3 nr's met 3 dezelfde namen in mijn telefoonboek. Bij mijn P900 heb ik 1 naam waar ik mobiel, vast en werk nr heb staan ik mist dit echt heel erg
gewoon naar je naamlijst gaan, bekijken kiezen, bewerken kiezen en vervolgens 'meer' kiezen!
Bij wie of waar kan ik zo'n mini antenne kopen. Liefste in NL zelf niet via check of credit card
http://www.inovenda.de en dan betalen via bijvoorbeeld Rabo internetbankieren
kost nog geen 10 euro.
Op dit moment is het zo dat als ik opneem automatisch het gesprek word geopend (dus bij openen van klepje) ik wil dit liever niet. Ik wil het liefste op antwoord of weigeren drukken, heeft zo z'n redenen
kies menu instellingen: instellingen, tijdens gesprek, antwoordopties, open voor antwoord
Dit waren mijn vragen. Het toestel ziet er degelijk en strak uit! Mijn eerste gsm was tenslotte een Startac
- Is het dan ook zo dat bij het paren met een bluetooth headset hij niet automatisch naar LUID profiel gaat. Ik vind dit namelijk zo irri. Iedere keer als ik mijn headset paar springt hij op Luid terwijl ik deze meestal in de auto op Vibra wil laten (Bij harder muziek in de auto hoor je natuurlijk geen #$^#$%^).Wie heeft zijn GSM geflasht (of hoe dat ook mag heten) en is van dit probleem afgekomen.Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 12:14:
Gewoon even ter informatie over de verschillende firmware versies:
Changes in 09.1DR from 08.99R:
* Bluetooth activity is shown by an icon on the screen instead of messages such as "Bluetooth activated" or "Bluetooth searching".
* Longer battery life.
* Phone operations are faster.
* Some camera software bugs are fixed.
-Ik vind het zo vaag dat je niet gewoon bellen en trillen tegelijk hebt. Is dit niet op te lossen via zo'n firmware.
- Als laatste ik heb zo'n barst op mijn toestel langs het spiegeltje en de camera. Kun je deze gewoon omruilen. Ik heb hem namelijk nooit laten vallen of zoiets. Volgens mij zit hij er al een tijdje hij is namelijk best lastig te zien.
Verwijderd
- Ik zal dit morgen ff voor je nakijken, want ik heb de nieuwste firmware en ook een BT headset.Diamond AT schreef op 15 mei 2004 @ 01:29:
[...]
- Is het dan ook zo dat bij het paren met een bluetooth headset hij niet automatisch naar LUID profiel gaat. Ik vind dit namelijk zo irri. Iedere keer als ik mijn headset paar springt hij op Luid terwijl ik deze meestal in de auto op Vibra wil laten (Bij harder muziek in de auto hoor je natuurlijk geen #$^#$%^).Wie heeft zijn GSM geflasht (of hoe dat ook mag heten) en is van dit probleem afgekomen.
-Ik vind het zo vaag dat je niet gewoon bellen en trillen tegelijk hebt. Is dit niet op te lossen via zo'n firmware.
- Als laatste ik heb zo'n barst op mijn toestel langs het spiegeltje en de camera. Kun je deze gewoon omruilen. Ik heb hem namelijk nooit laten vallen of zoiets. Volgens mij zit hij er al een tijdje hij is namelijk best lastig te zien.
- Nee, dit is zelfs in de nieuwste versies nog niet opgelost! Heel raar!!
- Dat is de beruchte 'crack'. Als je nog garantie hebt, kan je ermee terug gaan en wordt hij teruggestuurd. Buiten de garantie kan je een nieuw zwart schermpje bestellen op http://www.cnn.cn voor minder dan 10 euro. Origineel!
Behoud je je garantie na gebruik van zo'n firmware?Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 01:42:
[...]
- Ik zal dit morgen ff voor je nakijken, want ik heb de nieuwste firmware en ook een BT headset.
- Nee, dit is zelfs in de nieuwste versies nog niet opgelost! Heel raar!!
- Dat is de beruchte 'crack'. Als je nog garantie hebt, kan je ermee terug gaan en wordt hij teruggestuurd. Buiten de garantie kan je een nieuw zwart schermpje bestellen op http://www.cnn.cn voor minder dan 10 euro. Origineel!
[ Voor 16% gewijzigd door Tasminos op 15-05-2004 18:28 ]
Verwijderd
Nee niet als je dat zelf doet. Als je hem laat opsturen en vervolgens flashen dan welDiamond AT schreef op 15 mei 2004 @ 01:59:
[...]
Behoud je je garantie na gebruik van zo'n firmware?
Verwijderd
Bij mijn P900 kan ik op de volgende manier een nr opslaan:
-------
Oma-
Gsm: 3424343434
Thuis: 342342423
Werk: 322322234
--------
Bij mijn V600 krijg ik enkel dit voor elkaar
-----
Oma: Gsm: 345345345
------
Oma: Thuis: 345343535
------
Oma: Werk: 34534535345
------
Telfoty: 3453453453
-----
Oftewel alles staat gewoon onder elkaar, wellis waar met een icoontje maar ik wil graag 1 naam en als ik daar op klik de nr's zien en kiezen en geen mega telefoonboek waar iedereen een aprate entry heeft, zelfs voor email
Tevens, waar vind ik informatie omtrent nieuwe thema's enz?
Hoe controleren ze dat dan? Het is toch gewoon dezelfde versie? Of is de versie heel iets "anders"?Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 19:46:
[...]
Nee niet als je dat zelf doet. Als je hem laat opsturen en vervolgens flashen dan wel
Verwijderd
Weet ik niet precies maar ik denk dat als jij aankomt bij je leverancier met een andere versie dan dat jij het hebt meegekregen er wel een lampje bij hun gaat branden.Motorola_V600 schreef op 16 mei 2004 @ 00:26:
[...]
Hoe controleren ze dat dan? Het is toch gewoon dezelfde versie? Of is de versie heel iets "anders"?
Je kunt dit veranderen door naar je 'Telefoonboek' te gaan en dan op de menutoets te drukken, ga dan naar 'Setup', en dan bij 'Bekijk' verander je 'Alle contacten' in 'Primaire contacten'.Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 00:24:
Ik heb inmiddels al weer veel uitgevonden maar 1 ding blijf ik gewoon hebben :(((( en vind dit erg irritant.
...
Oftewel alles staat gewoon onder elkaar, wellis waar met een icoontje maar ik wil graag 1 naam en als ik daar op klik de nr's zien en kiezen en geen mega telefoonboek waar iedereen een aprate entry heeft, zelfs voor emailpls help would be gr8
...
Hierna heb je bij elke entry de optie .....MEER.... en kun je daar dus meerdere telefoonnummers of emailadressen toevoegen. Als je dat hebt gedaan en je gaat naar degene in je Telefoonboek, druk je op 'Bekijk' en dan kun je dmv het pijltje omlaag de extra telefoonnummer(s) en/of emailadressen bekijken en eventueel bellen/mailen.
Verwijderd
®Otto schreef op 16 mei 2004 @ 08:22:
[...]
Je kunt dit veranderen door naar je 'Telefoonboek' te gaan en dan op de menutoets te drukken, ga dan naar 'Setup', en dan bij 'Bekijk' verander je 'Alle contacten' in 'Primaire contacten'.
Hierna heb je bij elke entry de optie .....MEER.... en kun je daar dus meerdere telefoonnummers of emailadressen toevoegen. Als je dat hebt gedaan en je gaat naar degene in je Telefoonboek, druk je op 'Bekijk' en dan kun je dmv het pijltje omlaag de extra telefoonnummer(s) en/of emailadressen bekijken en eventueel bellen/mailen.
Men zou eigenlijk eens wat meer tegen me moeten zeggen ... RTFM
Dan breng je hem toch zelf langs bij Evic Service & Repair CenterVerwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 00:35:
[...]
Weet ik niet precies maar ik denk dat als jij aankomt bij je leverancier met een andere versie dan dat jij het hebt meegekregen er wel een lampje bij hun gaat branden.
Nou ben ik eigenlijk wel erg gehecht geraakt aan mn originele *10FA flexVenus schreef op 16 mei 2004 @ 19:21:
[...]
maar behoudt de flex die bij 09.1DR zat, namelijk de SE6446AXXF10F8.
Verwijderd
[...]
- Is het dan ook zo dat bij het paren met een bluetooth headset hij niet automatisch naar LUID profiel gaat. Ik vind dit namelijk zo irri. Iedere keer als ik mijn headset paar springt hij op Luid terwijl ik deze meestal in de auto op Vibra wil laten (Bij harder muziek in de auto hoor je natuurlijk geen #$^#$%^).Wie heeft zijn GSM geflasht (of hoe dat ook mag heten) en is van dit probleem afgekomen.
met mijn firmware versie en das niet de laatste heb ik helemaal niet dit probleem!
Ik gebruik de Bluetrek G2.
Verwijderd
Hoorde nix meer door speakertje. Woensdag moet hij hopelijk terug zijn:)
Verwijderd
Dat kan zeer zekers!Prosperot schreef op 16 mei 2004 @ 20:50:
[...]
Nou ben ik eigenlijk wel erg gehecht geraakt aan mn originele *10FA flexHeb je in de 10F8 flex nog steeds SMS ontvangstbewijs en kan je webbrowser setting editen?
Ik heb ook de G2. Dus als jou toestel op Vibra staat en jij paart met je G2 dan blijf deze ook op Vibra? Kun je dit bevestigen Venus?Diamond AT schreef op 15 mei 2004 @ 01:29:
[...]
met mijn firmware versie en das niet de laatste heb ik helemaal niet dit probleem!
Ik gebruik de Bluetrek G2.
Als dat echt zo is dan wil ik graag weten hoeveel de datakabel kost waar ik deze kan kopen en welke firmware ik moet downen. Wie o wie wil me helpen?
Verwijderd
Krijg binnenkort datakabels binnen voor V525. Deze zal ook wel op de V600 passen. 12,50 incl verzendkosten...Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 20:54:
[...]
Ik heb ook de G2. Dus als jou toestel op Vibra staat en jij paart met je G2 dan blijf deze ook op Vibra? Kun je dit bevestigen Venus?
Als dat echt zo is dan wil ik graag weten hoeveel de datakabel kost waar ik deze kan kopen en welke firmware ik moet downen. Wie o wie wil me helpen?
Ik heb zelf ook een Bluetrek, maar ik verkoop deze weer ivm bluetooth carkit
Verwijderd
Houd dit even warm dan!, ben ik wel geintereseerd in! ik heb wel bluetooh maar.Diamond AT schreef op 16 mei 2004 @ 23:49:
[...]
Krijg binnenkort datakabels binnen voor V525. Deze zal ook wel op de V600 passen. 12,50 incl verzendkosten...
Ik heb zelf ook een Bluetrek, maar ik verkoop deze weer ivm bluetooth carkit
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Ohja zou je ook kunnen flashen via bt?
Verwijderd
(Van HoFo, dus credits gaan naar headst1r:)Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 21:13:
ff een vraagje he, waarmee knal ik java games via bluetooth op mijn v600? Ik heb de .jar en .jad bestanden al, maar hoe krijg ik dat op mijn tel?
Alot of people seem to be having problems transferring games from their computer to their v600 via BT. Let me first say that you cannot do it directly using OBEX object push on the main BT screen. Here is what you have to do:
Open up Bluetooth on your computer. From here Click on the 'Folders' tab on the top of the screen. Then, on the left side, click on 'Entire bluetooth neighborhood'. From here, motorola phone should appear in the window. Right-click on the icon and select 'discover available services'. Now, you should get 4 icons in your window. Here is where you will drop the .jar files into OBEX object push.
You do not need the .jad files for this, only .jar files will work. Once you drop that file into the object push, your phone will prompt you of an incoming file transfer. Hit accept and the game should transfer, then install.
Nee, dit kan niet, o.a. omdat je GSMmetje in flash mode moet worden geplaatst en dit betekent in principe dat hij tijdens het proces wordt uitgeschakeld. Bij een bluetooth verbinding zou dan de verbinding verbroken worden, dus helaas gaat dat niet werken. Het is dan ook geen optie onder MSS of PST.
Verwijderd
Geen Venus maar MzndrN. Als ik met vibracall connect verandert ie inderdaad naar luid, maar kan ik 'm wel weer naar handmatig overzettenVerwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 20:54:
[...]
Ik heb ook de G2. Dus als jou toestel op Vibra staat en jij paart met je G2 dan blijf deze ook op Vibra? Kun je dit bevestigen Venus?
Deze plek is te koop.
Ja, dit kan wel. Dit moet je doen met de MobilePhone tools die bijgeleverd waren. (Dit is een trail maar je kan hem ook anders verkrijgen) Ga dan naar organizer>phonebook (of f5) en dan krijg je zooi mooi schermpje te zien met links de contactpersonen op je pc (met dropdown menu zodat je nog kan selecteren waar het staat enzo) en rechts de contactpersonen op je telefoon.KeeZ schreef op 18 mei 2004 @ 08:09:
Vraagje... ik heb beide topics doorgezocht maar niets kunnen vinden helaas, wat betreft het syncen van deze telefoon met bijv. outlook... alle contacts mooi van mn oude nokia in outlook gezet met het idee dat syncen 'wel moet kunnen'... Nou niet dus... ik geloof niet dat dit dus kan.. of wel volgens jullie ?? Vertel me dan graag hoe
Gl!:)
Bovendien het ik ook een scheur boven het spiegeltje...
Ik was er erg tevreden mee, maar het is jammer dattie nu kaduuk is gegaan. Eens kijken of Motorola dat vergoed
ff verder kijken dan mn neus lang is...
heb m wel
[ Voor 14% gewijzigd door KeeZ op 18-05-2004 17:49 . Reden: stupid me ]
Deze plek is te koop.
Verwijderd
ik heb hem sinds deze week (maandag 17 mei 2004)
Ik heb een kabel bij salesplaza gezien maar weet niet of die geschikt is.
ps: ik heb "search" gebruikt maar ik word er geen wijs uit.
alvast bedankt!
Nee je kan niet filmen met de V600.Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 17:54:
weet iemand toevallig of je met de V600 ook kan filmen?
ik heb hem sinds deze week (maandag 17 mei 2004)
Nee, je kan niet filmen met de v600, je kan wel op je pc dingen naar dat formaat omzetten en dan vervolgens via bluetooth of een datakabel op je telefoon gooien.
De datakabel van de V60/V66/V70/T720/V525 is ook geschikt voor de v600.
http://www.stuntprijzen.net/ is een winkel waar deze verkocht worden.
Het beste aanbod dat ik kon vinden was de volgende: De telefoon incl. een 2 jarig orange free (€20,-) abonnement.
Hebben jullie nog andere suggesties voor goede aanbiedingen?
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Verwijderd
Ik heb het uitgeprobeerd met mn SkyPower EZclip bluetooth headsetje en als ik mijn v600 op vibra heb staan en vervolgens mn headset connect BLIJFT (!) hij gewoon op vibra en gaat dus NIET naar luid!!Diamond AT schreef op 16 mei 2004 @ 23:49:
Ik kan er in ieder geval niet mee overweg!
En welke mp3's kan hij eigenlijk wel aan want de meeste pakt hij niet...
Kun je mij vertellen welke firmware je hebt gebruikt. Ik heb de kabel besteld bij stuntprijzen.net. Ik heb begrepen dat de kabel voor de V525 ook op de V600 past.Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 22:14:
[...]
Ik heb het uitgeprobeerd met mn SkyPower EZclip bluetooth headsetje en als ik mijn v600 op vibra heb staan en vervolgens mn headset connect BLIJFT (!) hij gewoon op vibra en gaat dus NIET naar luid!!
Waar kun je trouwens vinden hoe je je telefoon update met zo'n firmware ik heb dat namelijk nooit gedaan.
Op haar website kun je dat precies vinden. Alleen mag ze dat niet meer hier neerzetten van de strenge toezichthoudende mods, dus moet je haar ff mailen en dan geeft ze je link naar de site welDiamond AT schreef op 18 mei 2004 @ 23:20:
[...]
Waar kun je trouwens vinden hoe je je telefoon update met zo'n firmware ik heb dat namelijk nooit gedaan.
Verwijderd
- Zie mijn signatureDiamond AT schreef op 18 mei 2004 @ 23:20:
[...]
Kun je mij vertellen welke firmware je hebt gebruikt. Ik heb de kabel besteld bij stuntprijzen.net. Ik heb begrepen dat de kabel voor de V525 ook op de V600 past.
- Zie Motorola V600.. je vindt mijn e-mail adres enkele posts terug..
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 07:53 ]
Ik had hem gratis gekregen bij de BelCompany met een Vodafone 120 abonnement, en ik had daar toen geloof ik nog een smsbundel van 50smsjes per maand bij genomen. Maar het leuke is, dat je maar 2 of 3 maanden die 120abbo hoeft te nemen, en dan kan je gratis naar het Vodafone 60 abbo gaan!Painxiom schreef op 18 mei 2004 @ 20:45:
Naar aanleiding van de eventuele mogelijkheid om mijn Telfort abbo op te zeggen ivm. de prijswijzigingen voor het roaming-bellen, zat ik te denken dat ik graag een nieuw abonnement met neiuwe telfoon kan ritselen.
Het beste aanbod dat ik kon vinden was de volgende: De telefoon incl. een 2 jarig orange free (€20,-) abonnement.
Hebben jullie nog andere suggesties voor goede aanbiedingen?
Ps. Dit was toen wel een actie bij de BelCompany, dus ik weet niet of dat nog steeds zo is...
Verwijderd
via Sitel.nl, 2 jaar t-mobile 300 = 35 euro p/m + smsbundel:sOidivUs schreef op 19 mei 2004 @ 09:36:
[...]
Ik had hem gratis gekregen bij de BelCompany met een Vodafone 120 abonnement, en ik had daar toen geloof ik nog een smsbundel van 50smsjes per maand bij genomen. Maar het leuke is, dat je maar 2 of 3 maanden die 120abbo hoeft te nemen, en dan kan je gratis naar het Vodafone 60 abbo gaan!
Ps. Dit was toen wel een actie bij de BelCompany, dus ik weet niet of dat nog steeds zo is...
telefoon gratis + 110 euro cash erbij.
Verwijderd
ty
na de update truc van 1.23 naar 2.16 kan je via de volgende site probleemloos en legaal over naar de NL versie! Overigens gaf de installatie van 1.23 wel problemen. Blijkt dat dit vaker gebeurt met de combi XP pro en Outlook 2003
http://www.bvrp.com/customers/motorola/upgrade/US/
Kan dat niet
Verwijderd
tuurlijk kan datMaeslant schreef op 19 mei 2004 @ 17:47:
Ik stond op het punt om mn contract te verlengen en een v600 mee te nemen. Het enige wat ik nog wou weten of je je foto's via bluetooth kan sturen.
Kan dat niet![]()
![]()
En hoeveel ruimte nemen foto's in als je hoogste/gemiddelde kwaliteit doet?
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Ik heb er eentje mogen testen in de shop en daar kon ik het niet vinden
VEEL. Ik weet niet precies hoeveel maar in ieder geval genoeg, ik heb er nu een stuk of 11 spelletjes op staan (ongeveer 100KB per stuk) en een zooi foto's, en hij zit nu voor ehm... 70% ofzo vol. De foto's zijn rond de 32kB groot op de hoogste resolutie (640x480).Painxiom schreef op 19 mei 2004 @ 18:41:
Zojuist las ik dat de V600 5mb geheugen heeft, nou vroeg ik mij af, hoeveel is daar nog van vrij als je hem standaard afgeleverd krijgt?
En hoeveel ruimte nemen foto's in als je hoogste/gemiddelde kwaliteit doet?
Ik ben in ieder geval zeer te spreken over het geheugen, kan je lekker veel spelletjes op kwijt
spelletjes wel ja maar mp3 beltonen dus niet 1 mp3 er op en hij is volsOidivUs schreef op 19 mei 2004 @ 20:11:
[...]
VEEL. Ik weet niet precies hoeveel maar in ieder geval genoeg, ik heb er nu een stuk of 11 spelletjes op staan (ongeveer 100KB per stuk) en een zooi foto's, en hij zit nu voor ehm... 70% ofzo vol. De foto's zijn rond de 32kB groot op de hoogste resolutie (640x480).
Ik ben in ieder geval zeer te spreken over het geheugen, kan je lekker veel spelletjes op kwijt![]()
Misschien moet dit lijstje ook in de startpost komen te staan; dit zijn de slechte dingen;
*Barsten in frontjes (aan de bovenkant en in de chroomrand op de voorkant)
*Extreem lange oplaadtijd, en slechte battary indicator
*Niet meerdere nummers bij 1 contactpersoon
*Klein intern geheugen
*Sms niet op telefoongeheugen op te slaan
*Geen vibracall en beltoon tegelijk
*Onduidelijke handleiding
*Slechte ondersteunende software
Ik schrik er zelf van maar als ik dit van te voren wist dan...
[ Voor 27% gewijzigd door 911GT2 op 19-05-2004 23:26 ]
Mag ik dit concluderen als lulkoek van de bovenste plank en dus absoluut niet aanbevelen bij toekomstige TS'ers ?911GT2 schreef op 19 mei 2004 @ 23:21:
[...]
Totaal geen last van
Ook geen last van.. tijd voor een nieuwe batterij / oplaadmanieren ??
Ook al niet waar... dat is wél mogelijk... Lees dit topic maar door
*Klein intern geheugen
Tsja wat is klein... 1000 nummers / 200 sms'jes ??
Dus wél na flashen
Mij maakt dat niet uit..
Dat is ook niet waar.. alle basisfuncties worden duidelijk besproken
MPT is anders prima bij mij
k schrik er zelf van maar als ik dit van te voren wist dan...
Deze plek is te koop.
Als dit allemaal lulkoek is zoals jij zegd, dan moet je maar eens dit topic gaan filteren op deze onderdelen waar mensen problemen mee hebben je zal zien dat er niet veel meer overblijft van dit topic, daaruit concludeer ik dat het toch reële problemen zijn.KeeZ schreef op 19 mei 2004 @ 23:35:
[...]
Mag ik dit concluderen als lulkoek van de bovenste plank en dus absoluut niet aanbevelen bij toekomstige TS'ers ?
Ps flashen van een telefoon wil dus eigenlijk zeggen dat je de problemen onderkent en toegeeft dat ze er zijn en ze probeerd te verhelpen, maar totdat flashen legaal is en te doen is vanaf de motorola site blijft het dus nog een gebrek!
Totaal geen last van
dan heb jij geluk maar wie weet komt het nog
Ook geen last van.. tijd voor een nieuwe batterij / oplaadmanieren ??
Ik heb een splinternieuwe accu en hij laad helemaal op (veel te lang dus) en dan weer volledig leeg dus dat zal het ook niet zijn
Ook al niet waar... dat is wél mogelijk... Lees dit topic maar door
ja maar zo overzichtelijk als bij nokia is het allemaal niet
*Klein intern geheugen
Tsja wat is klein... 1000 nummers / 200 sms'jes ??
5mb is klein jah en 1000 nummers is misschien wel veel maar wie gebruikt dat dan?
Dus wél na flashen
Hoe kan iemand die gewoon gebruiker is dát nou weten
Mij maakt dat niet uit..
Dat is ook niet waar.. alle basisfuncties worden duidelijk besproken
kort besproken, en de volgoorde is niet echt logisch
MPT is anders prima bij mij
owja je kan er lekker mp3's mee ombouwen enz? Leer mij maar eens hoe dan!
Ik denk dat je het zelf ook gewoon wel weet, alleen omdat je er net als ik geld voor neergelegd hebt dat je het niet wil accepteren! Die van mij gaat in ieder geval weg als het kan!
[ Voor 71% gewijzigd door 911GT2 op 19-05-2004 23:52 ]
Dit topic is gesloten.
![]()