ik heb een b+w infraroodfilter 092 en wat fotoos gemaakt maar ze zien er niet uit
wie kan mij wat tips geven en hoe bewerk ik ze met wat voor programma ?
wie kan mij wat tips geven en hoe bewerk ik ze met wat voor programma ?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 10:05 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2005 12:14 ]
Verwijderd
Zou ik ook wel eens willen weten. Ben geen kenner op fotografie gebied, en de foto's in het donker vind ik erg mager met m'n S1Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 16:09:
Vraag me dus eigenlijk af wat de beste stand is voor het fotograferen van mensen in een donkere ruimte, waarbij de afstand ongeveer 1 meter is? Gaarne wel een normale reactie, ben wel een beginner in fotografie!!!
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Ook Canon NL heeft deze service, misschien wel beter, want ik heb woensdag een splinternieuwe S5 ontvangen. Uiteindelijk heeft het ongeveer een maand geduurd (inclusief kerst en oud&nieuw), dus da's best netjes.Verdi48 schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:17:
Of ik genoegen wilde nemen met de hierbij geleverde (Refurbished, smetteloos) S3 !!!. Hier was ik dus echt blij mee.![]()
Moet nog wel een wennen, is toch weer een beetje anders (menu's). Kortom een uitstekende service van Canon (USA). Ben nieuwsgierig of Canon Nederland een vergelijkbare service zou bieden, lees meestal negatieve verhalen.
Ik wil S1 bezitters niet bang maken, maar realiseer je dat het ook zonder extreme omstandigheden, ineens defect kan zijn. Vragen om garantie, ook na een paar jaar zou ik zeker uit proberen.
Grtz Verdi
Verwijderd
Geen idee, maar ik ga er vanuit van wel. En als er echt wat is, schijnt het niet uit te maken, zoals nu..Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 20:41:
Een vraag aan de mensen die al een S5 hebben gekregen: Krijg je er nu opnieuw garantie op of vervalt deze gelijk, omdat je eigenlijk geen garantie meer had op de S1?
[ Voor 39% gewijzigd door MrSleeves op 03-03-2008 08:23 ]
Verwijderd
Inmiddels zijn we ongeveer 5 weken verder en kan ik het volgende melden:Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 20:41:
Ik heb inmiddels (na 4 jaar) hetzelfde probleem. Net boven de 9000 fotos, hoeveel hebben jullie er al?
Een paar dagen geleden wilde ik een foto maken en ik schrok me rot. Ik kreeg ongeveer zo'n beeld (iets lichter, maar erg wazig, met strepen en veel paars):
[afbeelding]
Op internet gezocht en inderdaad, het leek heel erg op het bekende probleem. Naar de winkel geweest, ze herkenden het probleem wel, maar gaven aan dat hij niet bij hun op de lijst staat. Beetje op de canon site gezocht met het volgende resultaat:
https://self-service.cano...RSET_ExitWin=Exit&LANG=nl
(mooiere link kan ik niet maken i.v.m. rare tekens)
Het probleem staat er exact omschreven en de S1 IS staat er heel duidelijk bij. Toen waren ze wel overtuigd en hij is inmiddels weg.
Het is wel grappig dat ze meteen de S5 geven(of ik hem krijg moet nog blijken). Ik kan me niet voorstellen dat ze geen S3 meer hebben liggen. Ik vind het best, kom maar hier met die S5![]()
Een vraag aan de mensen die al een S5 hebben gekregen: Krijg je er nu opnieuw garantie op of vervalt deze gelijk, omdat je eigenlijk geen garantie meer had op de S1?
Algemene indruk over de S1:
Heel erg tevreden, alleen met weinig licht geen fantastische foto's en heb niet veel gebruik kunnen maken van de videofunctie (geen high speed CF). Hij is een keer weggeweest onder garantie om de lens schoon te maken, leek wel of er zand/ stof in zat. Tijdens het zoomen hoorde je rare geluiden.
Algemene indruk over Canon:
Ze maken hele goede producten, maar support kan op bepaalde gebieden veel beter. Met name drivers en firmware upgrades. Ik heb namelijk ook een Canon scanner en DV cam met diverse driverproblemen in Vista.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 19:53 ]
[ Voor 4% gewijzigd door CaPtAiNCaRnAgE op 20-07-2008 16:55 ]
i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | MSI N470GTX Twin Frozr II | 2x Dell US 2007WFP
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2008 01:12 ]
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
[ Voor 12% gewijzigd door MrSleeves op 11-09-2008 15:36 ]
Verwijderd
Gisteren mijn ruiltoestel gekregen de SX 110 IS. Ik wilde graag iets anders maar dat was niet mogelijk. Ze hadden inmiddels ook weer materiaal om reparaties uit te voeren. Dus toen wilde ik zeker ruilen.Louise525 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:44:
Ik kreeg vandaag via de e-mail een aanbod van ETB om de SX 100 IS te ontvangen als vervangende camera voor de kapotte S1 IS, omdat deze op voorraad is en daarom direct geleverd kan worden. Ik weet nog niet of ik akkoord ga. Op zich al heel mooi dat ik een nieuwe camera krijg.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq