Met de SE k700 en p900 kan je ook online updaten eveneens als de siemens, maar het gaat ook erom hoe de begin software is. daarmee bouw je of breek je vertrouwen. Ik benna maandenlang van wachten iniedergeval op afgestapt. Geruchten waren goed,maar de werkelijk product was toch een afknapper. Zekr nu met een paar ervaringen.damster schreef op 21 augustus 2004 @ 15:17:
[...]
Software updaten voor een se kost je echt niets.
Gewoon met je mobieltje naar een ericcson service point.
Telefoon inleveren en aankoopbon tonen..
kwartiertje later kan je mobiel weer ophalen, en echt helemaal gratis.
Maarja wel erg irritant dat je naar zo'n service point moet.
hmm tja ik heb er toch echt geen last van... is nu sinds die 2x met phonebook overzetten (doe je toch maar 1x) niet meer blijven hangen of gecrasht...pang schreef op 22 augustus 2004 @ 10:16:
[...]
Met de SE k700 en p900 kan je ook online updaten eveneens als de siemens, maar het gaat ook erom hoe de begin software is. daarmee bouw je of breek je vertrouwen. Ik benna maandenlang van wachten iniedergeval op afgestapt. Geruchten waren goed,maar de werkelijk product was toch een afknapper. Zekr nu met een paar ervaringen.
ps. mijn SE T610 was stukken slechter en trager toen ik em net had met de eerste firmware, die crashte zowat na elke oproep
[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 22-08-2004 15:04 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Kan deze telefoon ook wav files afspelen? of mp3? Zoniet, kan ik die op een of andere makkelijke manier omzetten naar een formaat dat m'n telefoon het wel kan afspelen...?
[ Voor 56% gewijzigd door rob1985 op 22-08-2004 15:29 ]
Heb net even een mail naar gsm.nl gestuurd met de vraag wat de levertijd is i.v.m mijn aanstaande vakantie. Overigens heb ik hem vanmiddag al wel in het echt in handen gehad bij de Media Markt alwaar hij 459 moet kosten.
Overigens ben ik benieuwd of gsm.nl die prijs van 259 daadwerkelijk zo bedoeld heeft en of het hier een engelse versie betrefd. Tevens vraag ik mij het volgende af:
Ik heb reeds een SD/MMC kaart van 128 mb, kan een standaard SD kaart nu ook geplaatst worden in dit toestel? want het standaard meegeleverde kaartje zag er anders uit dan mijn SD kaart. er zat een soort schanier mechanisme in.
Iemand een idee?
Overigens ben ik benieuwd of gsm.nl die prijs van 259 daadwerkelijk zo bedoeld heeft en of het hier een engelse versie betrefd. Tevens vraag ik mij het volgende af:
Ik heb reeds een SD/MMC kaart van 128 mb, kan een standaard SD kaart nu ook geplaatst worden in dit toestel? want het standaard meegeleverde kaartje zag er anders uit dan mijn SD kaart. er zat een soort schanier mechanisme in.
Iemand een idee?
[ Voor 36% gewijzigd door Bladerer op 22-08-2004 18:31 ]
MSI K7T 266 PRO | AMD T-bird 1400Mhz 42 idle 49 stressed | 2 * 256 MB PC2100 DDR Major Major | 120 GB IBM Deskstar + 40 GB IBM Deskstar | TNT 2 M64 Gainward PCI | Pioneer DVD-106S | LiteOn LDW 401S @ 411S DVD +/- R(W) | Enlight 300 Watt| IIyama 19"
nee kan niet , is ander soort kaartjeBladerer schreef op 22 augustus 2004 @ 18:24:
Heb net even een mail naar gsm.nl gestuurd met de vraag wat de levertijd is i.v.m mijn aanstaande vakantie. Overigens heb ik hem vanmiddag al wel in het echt in handen gehad bij de Media Markt alwaar hij 459 moet kosten.
Iemand een idee?
ja wav files kan , mp3 nietrobvanpraat schreef op 22 augustus 2004 @ 15:18:
Kan deze telefoon ook wav files afspelen? of mp3? Zoniet, kan ik die op een of andere makkelijke manier omzetten naar een formaat dat m'n telefoon het wel kan afspelen...?
Die kaart die er dan in gaat, is ook geen standaard MMC.
Het is een halve kaart zo leek het wel in de winkel.
Waar kan je die kopen en tot hoeveel MB ondersteund de S65?
edit. al gevonden is namelijk RSMMC (Reduced Size MMC)
Kan ik echter niet vinden in de Pricewatch
Het is een halve kaart zo leek het wel in de winkel.
Waar kan je die kopen en tot hoeveel MB ondersteund de S65?
edit. al gevonden is namelijk RSMMC (Reduced Size MMC)
Kan ik echter niet vinden in de Pricewatch
[ Voor 24% gewijzigd door Bladerer op 22-08-2004 18:49 ]
MSI K7T 266 PRO | AMD T-bird 1400Mhz 42 idle 49 stressed | 2 * 256 MB PC2100 DDR Major Major | 120 GB IBM Deskstar + 40 GB IBM Deskstar | TNT 2 M64 Gainward PCI | Pioneer DVD-106S | LiteOn LDW 401S @ 411S DVD +/- R(W) | Enlight 300 Watt| IIyama 19"
Hmmm...als ik er een wav opzet, dan kan ik um niet afspelen, hij zegt dat ie um niet kan afspelen...moet dat een bepaalde kwaliteit hebben dan ofzo?ja wav files kan , mp3 niet
En voor die ene persoon die vroeg over dat kaartje, het is een RS MMC kaartje, die zijn half zo groot en kun je denk wel in telefoonzaken vinden. En echt super duur zijn ze ook niet 128MB is rond de 50 euro denk
[ Voor 4% gewijzigd door rob1985 op 22-08-2004 18:51 ]
wav bestanden kunnen zeker wel afgespeeld worden, je moet echter het juiste wav formaat maken: IMA ADPCM 16 khz, 4 bit, mono.robvanpraat schreef op 22 augustus 2004 @ 18:50:
[...]
Hmmm...als ik er een wav opzet, dan kan ik um niet afspelen, hij zegt dat ie um niet kan afspelen...moet dat een bepaalde kwaliteit hebben dan ofzo?
dit programma kan geloof ik je wav bestanden omzetten: http://www.vereinsstar.de/basti/sox_gui.zip
Ik heb de S65 o.a. gekocht omdat het een tri-band toestel is. Nu zou je volgens de handleiding (pagina 54) in het menu onder de netwerkinstellingen kunnen (zou moeten kunnen) kiezen tussen de verschillende frequenties. Op mijn telefoon is dit echter niet mogelijk. Daardoor begin ik toch wel te twijfelen of het een tri-band is. Is dit bij andere mensen wel zichtbaar in het menu?
PSN: PcDCch
Verwijderd
ik heb een s55 die ook triband is.
hier kan je ook niet kiezen tussen de verschillende frequenties.
dit doet je telefoon automatisch denk ik.
Misschien wel maar waarom staat dan in de handleiding dat je kunt kiezen? En het rottige is, dat ik het nu niet kan testen omdat we hier geen 1900 Mhz netwerken hebben... vandaar dat ik hier meer over wil wetenVerwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 21:45:
ik heb een s55 die ook triband is.
Bijna iedere telefoon is triband tegenwoordig. In alle specs van de S65 staat dat deze triband is, en ook de vorige versie, de S55 kan de 1900 band aan.Mozart schreef op 22 augustus 2004 @ 22:01:
[...]
Misschien wel maar waarom staat dan in de handleiding dat je kunt kiezen? En het rottige is, dat ik het nu niet kan testen omdat we hier geen 1900 Mhz netwerken hebben... vandaar dat ik hier meer over wil weten
Overschakelen gaat automatisch, mits je auto netwerkkeuze aan hebt staan natuurlijk.
Ik vind de telefoon steeds beter worden, een minpuntje vind ik de snelheid van mijn bluetooth verbinding, ik haal slechts 6kb/sec
Zelfs als ze naast elkaar liggen...de ontvanger en mijn GSM, iemand enig id hoe ik dit proces zou kunnen versnellen. Veilige verbinding en een niet veiliger bluetoothverbinding maken in snelheid niets uit...Halen andere er mss hogere snelheden uit?
thanks
thanks
Bluetooth mag niet te dicht bij elkaar liggen...
Ik heb hem ook sinds zaterdag. Zeer leuk speeltje weer hoor.
Alleen vroeg ik me af of iemand het camerageluid al uitgekregen heeft? De truck met het aanpassen van profile.pd zoals die werkt voor CX/M65 werkt helaas niet...
Alleen vroeg ik me af of iemand het camerageluid al uitgekregen heeft? De truck met het aanpassen van profile.pd zoals die werkt voor CX/M65 werkt helaas niet...
Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.
Verwijderd
hij staat nu op gsm.nl voor 369,- in plaats van 269,-IvoB schreef op 21 augustus 2004 @ 10:04:
[...]
Ok, niet gezien, maar stond niet op de laatste pagina...
Heb m besteld, spannend of het geen fout blijkt te zijn...
heb hem ook nog voor het lagere bedrag besteld - hoop inderdaad niet dat het een fout blijkt te zijn!
Lijkt mij wel logisch dat het fout is. Ze zullen niet zoveel marge hebben...
Buiten de hoge resolutie kan ik de foto's niet echt denderend noemen die je met de 1,3 megapixels maakt. De kleuren op de foto's kloppen niet.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
!!! jah ben sinds vannmiddag in bezit van de s65 echt top ding
maar iemand enig idee hoe je langer kan opnemen dan 30 seconde

hallo? het is geen digitale camera?Marzman schreef op 23 augustus 2004 @ 19:30:
[...]
Buiten de hoge resolutie kan ik de foto's niet echt denderend noemen die je met de 1,3 megapixels maakt. De kleuren op de foto's kloppen niet.
Als je die review leest van Club-siemens.net dan kan je daarin lezen dat er maar maximaal 30s op te nemen valt en niet meer. Misschien dat siemens in een later tijdstip extra functionaliteit aan z'n firmware toevoegt waardoor je wel langer dan 30s kan opnemen.Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 20:46:
!!! jah ben sinds vannmiddag in bezit van de s65 echt top dingmaar iemand enig idee hoe je langer kan opnemen dan 30 seconde
- Ruud
Heb je gelijk in, maar ik had er meer van verwacht
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Mij lijkt het ook erg fout, doch staat er in mijn mail dat de rembourskosten op €271,50 staan. Daar ontvang ik hem dan nog graag voorbleh schreef op 23 augustus 2004 @ 13:15:
Lijkt mij wel logisch dat het fout is. Ze zullen niet zoveel marge hebben...
Music Addicted
iemand hier nog tips voor een tasje voor deze telefoon?
ik ben op zoek naar iets fatsoenlijks, stijlvols, wat bij deze gsm past, en niet zo'n ultrafout nepleren tasje met doorzichtig plastic voorop
ps. ik kwam erachter dat er geen voicedialling op zit
help...
emailtje naar siemens gestuurd:
ik ben op zoek naar iets fatsoenlijks, stijlvols, wat bij deze gsm past, en niet zo'n ultrafout nepleren tasje met doorzichtig plastic voorop

ps. ik kwam erachter dat er geen voicedialling op zit
Geachte heer/mevrouw,
ik heb enkele dagen geleden een Siemens S65 aangeschaft, opvolger van mijn Siemens S45 en S55.
Tevens heb ik hierbij een Bluetooth headset gekocht, maar wat schetste mijn verbazing:
de Siemens S65 ondersteunt geen voicecontrol of voicedialling?
Dit vind ik hoogst merkwaardig voor een toestel van meer dan 400 euro, en een opvolger van de S45/S55 die dit beiden wel ondersteunen. Eigenlijk doe ik dus een stap terug qua functionaliteit.
Zeker aangezien het in steeds meer landen verplicht is handsfree te bellen in de auto, vraag ik me af wat de logica hierachter is. En mijn vraag is tevens: zijn er plannen bekend om in een toekomstige firmware update deze mogelijkheden wel te integreren.
Mijn nieuwe Siemens S65 is voor mij nagenoeg nutteloos geworden meteen na aankoop, daar ik steeds als ik onderweg ben moet omschakelen naar een andere telefoon.
Hopende op een duidelijke reactie uwerzijds (geen standaard email aub) verblijf ik,
ps. beetje vreemd dat er geen "support" is voor dit product terwijl het wel te koop is in de winkel.
[ Voor 77% gewijzigd door Phusebox op 23-08-2004 23:24 ]
Verwijderd
Ik heb vandaag van sitel.nl een mail gekregen dat ze mijn S65 met een orange abonement morgen versturen, ik zal dan eens test foto's maken en via bluetooth op men pc zetten en hier posten
.
zoiets?Phusebox schreef op 23 augustus 2004 @ 22:57:
iemand hier nog tips voor een tasje voor deze telefoon?
ps. ik kwam erachter dat er geen voicedialling op zithelp...
[...]

ja zoiets... alleen nergens verkrijgbaar
Is er iemand die zijn S65 voor 269 heeft gekregen? Is er iemand die er info over heeft?Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 13:07:
[...]
hij staat nu op gsm.nl voor 369,- in plaats van 269,-
heb hem ook nog voor het lagere bedrag besteld - hoop inderdaad niet dat het een fout blijkt te zijn!
mediamarkt? ik zag laatst in utrecht dat ze allemaal accesoires ( nieuwe ) voor siemens hebben. Toch vind ik het jammer om dit te zien. Elke winkel heeft heel veel nokia accesoires, maar heel weinig siemens en al die andere merken.. Ik bedoel ik zie laatste tijd dat steeds minder mensen nokia gebruiken
Net bij de dixons hier gevraagd, ze krijgen hem morge!
Dus ik ga hem morge daar ff uit checke
Dus ik ga hem morge daar ff uit checke
Verwijderd
Brr moet er nog een tijdje op wachten.
Kon bij de Bell Company het meteen krijgen, alleen zat er een eigenaardigheidje bij mijn nummer portatie vanuit de KPN, nummer staat nog op naam van me vader(was toen 16 en had toen al hekel aan prepaid). Ik wil dus meteen met me eigen naam een nieuw abonnement bij Vodafone, volgens BC kon dat niet. Volgens de Vodafone shop hier in Enschede kan het wel, het heeft ook zo geschied, alleen nu wachten tot het toestel door hun tests komen
Kon bij de Bell Company het meteen krijgen, alleen zat er een eigenaardigheidje bij mijn nummer portatie vanuit de KPN, nummer staat nog op naam van me vader(was toen 16 en had toen al hekel aan prepaid). Ik wil dus meteen met me eigen naam een nieuw abonnement bij Vodafone, volgens BC kon dat niet. Volgens de Vodafone shop hier in Enschede kan het wel, het heeft ook zo geschied, alleen nu wachten tot het toestel door hun tests komen
Ik heb hem er wel voor besteld, en ik verwacht ook dat ze deze afspraak nakomen, wanneer ie dan ook komt. Zoniet, dan ga ik eens stevig aan de bel trekken en met die mail die ik heb zwaaien. Er staat een prijs van 259 en die stond ook al geruime tijd op de site. Ik heb trouwens ook nog geen mail gehad dat de prijs is veranderd omdat er een fout op de site stond. Dus ik ga er vanuit dat het gewoon nog zo doorgaat.IvoB schreef op 24 augustus 2004 @ 13:26:
[...]
Is er iemand die zijn S65 voor 269 heeft gekregen? Is er iemand die er info over heeft?
Music Addicted
Verwijderd
Hier kwam ik ook achter!!! Dat is schrikken! Ik dacht dat ik misschien een optie over het hoofd zag!Phusebox schreef op 23 augustus 2004 @ 22:57:
ps. ik kwam erachter dat er geen voicedialling op zithelp...
[...]
Dit vind ik echt een nadeel.... op mn S55 werkte mn Jabra Headset geweldig! Opnemen met dit ding werkt nu ook wel maar moet je wel steeds aan je mob. prutsen om hem een nummer te laten draaien....
Siemens.... dit had ik niet verwacht .. volgens mij zijn ze het gewoon vergeten
Ik wens je er heel veel succes mee, maar het lijkt mij dat je gewoon de prijs moet betalen die op de site vermeldt staat. Dit kom ik namelijk ook tegen op de site:Boekster schreef op 24 augustus 2004 @ 22:06:
[...]
Ik heb hem er wel voor besteld, en ik verwacht ook dat ze deze afspraak nakomen, wanneer ie dan ook komt. Zoniet, dan ga ik eens stevig aan de bel trekken en met die mail die ik heb zwaaien. Er staat een prijs van 259 en die stond ook al geruime tijd op de site. Ik heb trouwens ook nog geen mail gehad dat de prijs is veranderd omdat er een fout op de site stond. Dus ik ga er vanuit dat het gewoon nog zo doorgaat.
Het lijkt mij dus dat er gewoon sprake is geweest van een drukfout. Dus het is de huidige prijs betalen of de koop gaat niet door.Prijswijzigingen en drukfouten onder voorbehoud.
haha DRUKfouten op een website....sonos schreef op 25 augustus 2004 @ 09:09:
[...]
Ik wens je er heel veel succes mee, maar het lijkt mij dat je gewoon de prijs moet betalen die op de site vermeldt staat. Dit kom ik namelijk ook tegen op de site:
[...]
Het lijkt mij dus dat er gewoon sprake is geweest van een drukfout. Dus het is de huidige prijs betalen of de koop gaat niet door.
Het heeft er ook wel ERG lang opgestaan. Zolang ik geen mail krijg dat de prijs niet correct was, ga ik uit van 259,- Krijg ik duurdere rembourslevering, gaat ie weer terug.sonos schreef op 25 augustus 2004 @ 09:09:
[...]
Ik wens je er heel veel succes mee, maar het lijkt mij dat je gewoon de prijs moet betalen die op de site vermeldt staat. Dit kom ik namelijk ook tegen op de site:
[...]
Het lijkt mij dus dat er gewoon sprake is geweest van een drukfout. Dus het is de huidige prijs betalen of de koop gaat niet door.
Overigens was ie 259, en nu 369? Rare typfout is dat geweest dan. Degene die dat gepresteerd heeft zou ik de laan maar uitschoppen om dit soort rare fouten te voorkomen
Zie net dat ie wel 359,- is. Dan kan ik er nog wel inkomen. Lijkt me echter wel netjes om daar even een bericht over te sturen. Mijn neus bloedt namelijk heel hard
[ Voor 24% gewijzigd door Boekster op 25-08-2004 09:34 ]
Music Addicted
Het staat duidelijk in de specs. dat het er niet in zit. Ook in dit topic hebben we het er over gehad meen ik. Ik vind het zelf ook belachelijk... Verwacht ook wel dat ze het later in de firmware fixen.Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 22:08:
[...]
Hier kwam ik ook achter!!! Dat is schrikken! Ik dacht dat ik misschien een optie over het hoofd zag!![]()
Dit vind ik echt een nadeel.... op mn S55 werkte mn Jabra Headset geweldig! Opnemen met dit ding werkt nu ook wel maar moet je wel steeds aan je mob. prutsen om hem een nummer te laten draaien....
Siemens.... dit had ik niet verwacht .. volgens mij zijn ze het gewoon vergeten
Nouja, zullen we het dan op een prijswijziging gooien dan? Ik denk dat het hun weinig uitmaakt hoe je het beestje noemt.Boekster schreef op 25 augustus 2004 @ 09:31:
[...]
Het heeft er ook wel ERG lang opgestaan. Zolang ik geen mail krijg dat de prijs niet correct was, ga ik uit van 259,- Krijg ik duurdere rembourslevering, gaat ie weer terug.
Overigens was ie 259, en nu 369? Rare typfout is dat geweest dan. Degene die dat gepresteerd heeft zou ik de laan maar uitschoppen om dit soort rare fouten te voorkomen.
Zie net dat ie wel 359,- is. Dan kan ik er nog wel inkomen. Lijkt me echter wel netjes om daar even een bericht over te sturen. Mijn neus bloedt namelijk heel hard.
Maar voor 359 heb je denk ik ook niet te klagen.
Weet iemand of de S65 samenwerkt met de Parrot CK3100? Het commentaar van Parrot Nederland is: Deze telefoon is te nieuw. Wellicht kunt u hem testen bij een dealer.
Dus Parrot weet het nog niet. Verschillende webwinkels bieden de CK3100 wel aan als compatible met de S65 maar is er ook iemand die al getest heeft?
Dus Parrot weet het nog niet. Verschillende webwinkels bieden de CK3100 wel aan als compatible met de S65 maar is er ook iemand die al getest heeft?
Ik heb net even de dummy's in mijn handen gehad van de S65, CX65, M65 en SE K700. Als ik die vergelijk met mijn huidige S55 vind ik de 65 serie wel erg groot
. Gelukkig heb ik nog een half jaar om na te denken, want ik neig nu meer naar de K700. Die kan ongeveer hetzelfde en is ongeveer net zo groot als de S55... ik wacht de ervaringen van beide toestellen (S65 en K700) wel af.
Klopt...
Het is afwegen tussen de mp3speler van de K700 (ookal snap ik persoonlijk niet wat je eraan hebt...) en de kleinere afmetingen, tegenover de 1,3 megapixel camera, en een, naar mijn mening, een beter design.
Het is afwegen tussen de mp3speler van de K700 (ookal snap ik persoonlijk niet wat je eraan hebt...) en de kleinere afmetingen, tegenover de 1,3 megapixel camera, en een, naar mijn mening, een beter design.
Zelf heb ik de dummy ook in mijn handen gehad gisteren. Ik moet toegeven dat hij er een stuk mooier uit zag dan ik had verwacht. Ik vond hem op de plaatjes zelfs lelijk als ik eerlijk moet zijn, vooral de onderkant en keyboard layout vond ik niet mooi. Toen ik in de winkel stond vond ik het design echter wel mooi (ik ben er nu ook wel een beetje aan gewend geraakt wat daar ook wel een bijdrage aan geleverd zal hebben
)
Hij voelde toen ik hem in mijn handen had erg stevig en degelijk aan. Ik heb ook behoorlijk grote handen (ben zelf 1:96) en had geen problemen met de toesten en hun grootte. Harde toetsen vind ik trouwens veel fijner dan die stomme soft buttons.
Mooie telefoon dus
, niet zo mooi als de K700 zoals iemand boven mij zei, maar smaken verschillen 
Ik ga er overigens zelf geen kopen omdat ik op de SE S700 wacht...
Hij voelde toen ik hem in mijn handen had erg stevig en degelijk aan. Ik heb ook behoorlijk grote handen (ben zelf 1:96) en had geen problemen met de toesten en hun grootte. Harde toetsen vind ik trouwens veel fijner dan die stomme soft buttons.
Mooie telefoon dus
Ik ga er overigens zelf geen kopen omdat ik op de SE S700 wacht...
[ Voor 4% gewijzigd door Eggy op 25-08-2004 14:32 ]
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Nee, dat misschien niet, maar zolang ik geen bericht krijg van de wijziging, kost ie voor mij echt 259,- . Krijg ik een doos aan de deur voor 100 Euro meer, gaat ie terug. Met dat soort winkels doe ik geen zakensonos schreef op 25 augustus 2004 @ 10:14:
[...]
Nouja, zullen we het dan op een prijswijziging gooien dan? Ik denk dat het hun weinig uitmaakt hoe je het beestje noemt.
Maar voor 359 heb je denk ik ook niet te klagen.
Music Addicted
Dat is iets wat je kan doen ja. Aan de andere kant kan je zoiets natuurlijk verwachten. Het lijkt mij logisch, wanneer een bedrijf een telefoon 100 euro goedkoper aanbied dat de rest, dat er iets niet klopt.Boekster schreef op 25 augustus 2004 @ 23:12:
[...]
Nee, dat misschien niet, maar zolang ik geen bericht krijg van de wijziging, kost ie voor mij echt 259,- . Krijg ik een doos aan de deur voor 100 Euro meer, gaat ie terug. Met dat soort winkels doe ik geen zaken. Dan ga ik gewoon naar de BelCompany hier in de stad en wacht ik liever wat langer, maar ik weet wel dat die fatsoenlijk leveren.
Dus ja, of het aan de manier van zaken doen ligt of niet, ik zou gewoon zoeken naar een winkel die hem goedkoop aanbied en ook nog goed service levert.
Want ik kan je 1 ding vertellen, de telefoon is in mijn ogen de moeite waard om te kopen!!!
Ik zou de shop servey even goed bekijken. Die van GSM.nl is niet altijd even goed. De reden dat ik hem daar heb besteld is dat ie zo goedkoop was. Als de service dus bagger blijkt te zijn, omdat de levering zo raar verloopt, dan cancel ik en koop ik hem gewoon in d winkel. Dan heb ik liever dat ik wat extra betaal en fatsoenlijk service heb. [/Nederlandse mentaliteit :P]sonos schreef op 26 augustus 2004 @ 09:01:
[...]
Dat is iets wat je kan doen ja. Aan de andere kant kan je zoiets natuurlijk verwachten. Het lijkt mij logisch, wanneer een bedrijf een telefoon 100 euro goedkoper aanbied dat de rest, dat er iets niet klopt.
Dus ja, of het aan de manier van zaken doen ligt of niet, ik zou gewoon zoeken naar een winkel die hem goedkoop aanbied en ook nog goed service levert.
Want ik kan je 1 ding vertellen, de telefoon is in mijn ogen de moeite waard om te kopen!!!
Music Addicted
Zo.. ik heb de S65 nu alweer een paar dagen en idd, het syngroniseren via BT werkt zeer goed
(ik heb de BT-desktop van Microsoft en ik heb het idee dat de BT-zender van deze set het ook beter doet sinds ik WinXP-SP2 heb geinstalleerd...) Met een klik in Outlook zijn mijn foon en Outlook weer up to date!
Wel ben ik benieuwd wat anderen gelukkigen met een s65 vinden van de accuduur van het toestel. Zonder GPRS, Irda of BT aan haalt de foon bij mij net 2 dagen... en dat vind ik niet zo lang, mijn s55 haalt 4 dagen... (Ik ben m nu nog aan het opladen en dan weer helemaal leeg laten lopen wat je altijd met nieuwe accu's moet doen...)
De foto's vind ik nog best meevallen
ok, ze zijn een beetje flets en niet echt superscherp, maar voor een leuk kiekje op een feest is ie goed genoeg. Ik zou alleen wel het geluid van de 'klik' van de zogenaamde sluiter van de camera zachter of uit willen kunnen zetten... Ik geloof dat dit geluid er op moet omdat mensen anders gemakkelijk bedrijfsgeheimen kunnen stelen met hun foon ofzoiets. Op de T610 kan je dit 'klik' geluid echter ook zacht of uit zetten...
Pluspuntje is ook dat de oplader van de s55 op de s65 past
Mochten mensen nog foto's van de s55 en s65 naast elkaar willen zien dan laat maar horen.
Wel ben ik benieuwd wat anderen gelukkigen met een s65 vinden van de accuduur van het toestel. Zonder GPRS, Irda of BT aan haalt de foon bij mij net 2 dagen... en dat vind ik niet zo lang, mijn s55 haalt 4 dagen... (Ik ben m nu nog aan het opladen en dan weer helemaal leeg laten lopen wat je altijd met nieuwe accu's moet doen...)
De foto's vind ik nog best meevallen
Pluspuntje is ook dat de oplader van de s55 op de s65 past
Mochten mensen nog foto's van de s55 en s65 naast elkaar willen zien dan laat maar horen.
X670 | Ryzen 7950 | 128 Gb | RTX 4090
Uiteraard willen we foto's zien van beide foons naast elkaar, vanuit elke hoek
.
Wel goed dat BT synchronisatie goed werkt, want dat is bij mij om te huilen (S55 en MSI BT dongle). Ik moet eerst handmatig en seriele connectie opzetten en dan via de link die XTNDPC in het start menu maakt syncen, via de knop in Outlook (2003 NL) doet hij het dan nog nauwelijks. Bovendien gaat het ook heel traag.
Wel goed dat BT synchronisatie goed werkt, want dat is bij mij om te huilen (S55 en MSI BT dongle). Ik moet eerst handmatig en seriele connectie opzetten en dan via de link die XTNDPC in het start menu maakt syncen, via de knop in Outlook (2003 NL) doet hij het dan nog nauwelijks. Bovendien gaat het ook heel traag.
Mja... BT snelheid is idd minder... Maar herkenning en verbinden gaat perfect (ik heb alleen problemen met het toetsenbord en de muis uit het BT set zelf gehad..
)
Fototjes komen eraan!
Fototjes komen eraan!
De eerste keer dat ik hem helemaal opgeladen had, was de telefoon ook binnen twee dagen leeg. Dat is natuurlijk belachelijk snel als je kijkt naar de tijdsduur die opgegeven wordt in de specificaties.Meneer_Huijs schreef op 26 augustus 2004 @ 11:26:
Wel ben ik benieuwd wat anderen gelukkigen met een s65 vinden van de accuduur van het toestel. Zonder GPRS, Irda of BT aan haalt de foon bij mij net 2 dagen... en dat vind ik niet zo lang, mijn s55 haalt 4 dagen... (Ik ben m nu nog aan het opladen en dan weer helemaal leeg laten lopen wat je altijd met nieuwe accu's moet doen...).
Ik ben eens na gegaan wat ik allemaal met de telefoon gedaan heb, maar ik had er redelijk mee gebeld, behoorlijke lange connectie gehad met bluetooth en ook vreselijk gespeeld met de camera, waarbij ik veelvuldig gebruik maakte van het geheugenkaartje.
Zelf heb ik het idee dat de telefoon door het veelvuldig gebruiken van deze optie snel leeg raakt. Ik heb hem helemaal laten leeglopen en daarna weer volledig opgeladen. Nu speel ik bijna niet met de camera en heb ook nog geen connectie gemaakt met bluetooth. Wel gebruik ik hem om te bellen en te smsen. De telefoon heb ik zondagavond opgeladen en nu is hij nog voor meer dan 3/4 geladen.
Als ik zo je verhaal leest, denk ik dat het komt dat je nog teveel speelt met de telefoon waardoor hij heel snel leeg raakt.
Verwijderd
De prijs van gsm.nl is inderdaad niet correct, ik heb de telefoon ook daar besteld, en heb een mailtje naar ze gestuurt, en een reactie terug gehad waarbij ze aangeven dat er een fout is opgetreden en zij niet overkunnen gaan op de levering van de s65 voor 259 euro....
Zeker weten!!Mochten mensen nog foto's van de s55 en s65 naast elkaar willen zien dan laat maar horen.
K zou hem ook wel eens naast een T610 willen zien. En naast een paar andere telefoons...K heb hem namelijk net in de winkel gezien, en vind hem ietwat groot...Dus ik moet overtuigd worden
Goed! hier zijn dan wat fototjes! Klik ze aan voor de originele grotere versie (die wel 1 tot 1,5 Mb per stuk zijn) Foto van het onderklepje (een heeel erg fragiel klepje b.t.w.) open is niet zo duidelijk, maar ok... als er nog verzoekjes zijn hoor ik het wel. De s55 is de enige andere foon die ik hier nu bij de hand heb.
De fototjes van de twee foons zijn van wat verderaf genomen (zie je alleen als je de originele foto bekijkt...)

De fototjes van de twee foons zijn van wat verderaf genomen (zie je alleen als je de originele foto bekijkt...)

[ Voor 19% gewijzigd door Meneer_Huijs op 26-08-2004 23:55 ]
Kan goed kloppen, ik heb hem ook nog niet lang genoeg om daar een zeker oordeel over te geven.. het was meer een gevoelsonos schreef op 26 augustus 2004 @ 13:20:
Als ik zo je verhaal leest, denk ik dat het komt dat je nog teveel speelt met de telefoon waardoor hij heel snel leeg raakt.
Heeft iemand hier al ervaring mee?
http://www.nu.nl/news.jsp?n=387573&c=51
Siemens-telefoon kan gehoor beschadigen
Uitgegeven: 26 augustus 2004 17:07
MÜNCHEN - Siemens heeft donderdag gewaarschuwd voor softwarefouten in zijn duurdere segment mobiele telefoons. In het ergste geval kunnen de problemen leiden tot gehoorbeschadiging, aldus de Duitse fabrikant.
Het gaat om toestellen in de 65-serie, waarop ook e-mail-, video- en bluetooth-mogelijkheden zitten. De problemen treden op als de batterij helemaal is leeggelopen en er automatisch een afsluitmelodie wordt gestart. Dat gebeurt soms met een veel te hoog volume, aldus Siemens. De gehoorbeschadiging is mogelijk als een gebruiker de telefoon bij zijn oor houdt.
Siemens raadt gebruikers aan de melodiefunctie uit te schakelen. De komende weken zal het concern ook nieuwe software verstrekken.
---
En ik ben hard op zoek naar de bordeaux-uitvoering
; heeft iemand al een leverancier gevonden?
MÜNCHEN - Siemens heeft donderdag gewaarschuwd voor softwarefouten in zijn duurdere segment mobiele telefoons. In het ergste geval kunnen de problemen leiden tot gehoorbeschadiging, aldus de Duitse fabrikant.
Het gaat om toestellen in de 65-serie, waarop ook e-mail-, video- en bluetooth-mogelijkheden zitten. De problemen treden op als de batterij helemaal is leeggelopen en er automatisch een afsluitmelodie wordt gestart. Dat gebeurt soms met een veel te hoog volume, aldus Siemens. De gehoorbeschadiging is mogelijk als een gebruiker de telefoon bij zijn oor houdt.
Siemens raadt gebruikers aan de melodiefunctie uit te schakelen. De komende weken zal het concern ook nieuwe software verstrekken.
---
En ik ben hard op zoek naar de bordeaux-uitvoering
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Ik zie nixMeneer_Huijs schreef op 26 augustus 2004 @ 17:25:
Goed! hier zijn dan wat fototjes! Klik ze aan voor de originele grotere versie (die wel 1 tot 1,5 Mb per stuk zijn) Foto van het onderklepje (een heeel erg fragiel klepje b.t.w.) open is niet zo duidelijk, maar ok... als er nog verzoekjes zijn hoor ik het wel. De s55 is de enige andere foon die ik hier nu bij de hand heb.
(...)
PLAATJES
Verwijderd
Ik zie ook geen plaatjes.
Zijn die trouwens 1 a 1,5 mb per stuk??
Wel groot voor 1,3 megapixel. Zijn ze met mijn digi camera op 1600x1200 met beste kwaliteit compressie amper.
Heb hem trouwens vandaag ook besteld. Krijg hem zaterdag binnen. Zag hem op een site, vond hem mooi. Toen even gauw internet afgezocht naar reviews en natuurlijk dit topic. Iedereen is er over het algemeen goed over te spreken, dus heb ik de knoop maar doorgehakt.
Edit: Hij zal wel foto's van ze telefoon bedoelen ipv gemaakt door. Nog niemand foto gemaakt door de telefoon online gezet??
Wel groot voor 1,3 megapixel. Zijn ze met mijn digi camera op 1600x1200 met beste kwaliteit compressie amper.
Heb hem trouwens vandaag ook besteld. Krijg hem zaterdag binnen. Zag hem op een site, vond hem mooi. Toen even gauw internet afgezocht naar reviews en natuurlijk dit topic. Iedereen is er over het algemeen goed over te spreken, dus heb ik de knoop maar doorgehakt.
Edit: Hij zal wel foto's van ze telefoon bedoelen ipv gemaakt door. Nog niemand foto gemaakt door de telefoon online gezet??
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 19:22 ]
Verwijderd
de foto's zijn rond de 200 kbVerwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 19:20:
Wel groot voor 1,3 megapixel. Zijn ze met mijn digi camera op 1600x1200 met beste kwaliteit compressie amper.![]()
------------
ik heb sinds vandaag eff een bluetooth usb gekocht voor me pc maar ik haal maar 5kbps !!! en mijn andere tellefoon (3650) haalt 20kbps met de overdracht van bestanden

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 20:15 ]
Ja, das logisch...Toch niet speciaal voor de S65? Elke mobiel heeft bijna een toontje als de batterij bijna op is, en zit je net te bellen, krijg je (vrij hard) dat toontje...?Chief.NET schreef op 26 augustus 2004 @ 19:01:
---
En ik ben hard op zoek naar de bordeaux-uitvoering; heeft iemand al een leverancier gevonden?
Vinnik trouwens lomp, dat je een toontje krijgt...Als je batterij bijna op is, moet je energie besparen, en dan moet je niet een melodietje af gaan spelen. Dan gaat ie alleen maar sneller leeg...
http://www.siemens-mobile..._11784_rArNrNrNrN,00.htmlChief.NET schreef op 26 augustus 2004 @ 19:01:
---
En ik ben hard op zoek naar de bordeaux-uitvoering; heeft iemand al een leverancier gevonden?
hier staat meer over en hoe je het uitschakeld
Is het in het adresboek ook mogelijk om bij de postcode letters te typen? Ik kan er alleen maar getallen neerzetten of zie ik iets over het hoofd?
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
? gewoon ff op hekje duwen dan schakelt ie om van cijfers naar: abc, ABC, T9Abc enzTelfordia schreef op 26 augustus 2004 @ 23:27:
Is het in het adresboek ook mogelijk om bij de postcode letters te typen? Ik kan er alleen maar getallen neerzetten of zie ik iets over het hoofd?
plaatjes online gefixed... alleen de grotere versies gaan offline als ik mijn computer uitzetVerwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 19:20:
[...]
Dat geluid bij het aan en uitgaan klinkt idd heel erg hard, ik heb op gelukkig precies op dat moment de telefoon niet aan mijn oor gehad. Het geluid van een foto maken vind ik ook veel te hard klinken...
[ Voor 27% gewijzigd door Meneer_Huijs op 27-08-2004 00:01 ]
Verwijderd
Ik heb vandaag mijn S65 binnen gekregen,in de siemens doos was een serielle pc kabel voor de gsm toegevoegd.
Ik heb alvast men eerste foto die ik gemaakt heb met men nieuwe gsm op internet gezet, ging alleen wat traag via de kabel
http://www.xs4all.nl/~noretx/images/S65_foto.jpg
Ik heb alvast men eerste foto die ik gemaakt heb met men nieuwe gsm op internet gezet, ging alleen wat traag via de kabel
http://www.xs4all.nl/~noretx/images/S65_foto.jpg
Ik kreeg ook de mail van GSM.nl dat ze een fout hadden gemaakt met de prijs van de S65. Ik vind het wel netjes dat ze even mailen, maar wel ERG slecht dat ze dat bijna een week kost (en hij stond er al lang op voordat ik bestelde!). Administratief slecht dus.
Ik ga morgen even bij de Belcompany langs, eens kijken of ik even mag spelen en em waarschijnlijk daar bestellen. Ik dnek dat dat toch wat safer is, zeker als ie dan toch 350+ moet gaan kosten
. Nouja, het moet maar
.
Ik ga morgen even bij de Belcompany langs, eens kijken of ik even mag spelen en em waarschijnlijk daar bestellen. Ik dnek dat dat toch wat safer is, zeker als ie dan toch 350+ moet gaan kosten
Music Addicted
Ik had mijn S65 ook bij GSM.nl besteld voor die 259 euro, ik had de hoop eigenlijk opgegeven om hem, voor dat bedrag binnen te krijgen. Wat denk je, is net de postbode langs geweest om hem af te leveren voor 271,50 (incl. verzendkosten dus)
Probleem was alleen dat ik niet thuis was net, dus kan ik hem morgen pas op halen.
Maar goed voor 271,50 wil ik wel een dagje wachten...
Probleem was alleen dat ik niet thuis was net, dus kan ik hem morgen pas op halen.

Huh? Diverse mensen (waaronder ik) hebben een meel van gsm.nl gehad, met de melding dat de levering niet door gaat? Wanneer heb je besteld?ParaNoya schreef op 27 augustus 2004 @ 10:46:
Ik had mijn S65 ook bij GSM.nl besteld voor die 259 euro, ik had de hoop eigenlijk opgegeven om hem, voor dat bedrag binnen te krijgen. Wat denk je, is net de postbode langs geweest om hem af te leveren voor 271,50 (incl. verzendkosten dus)![]()
![]()
Probleem was alleen dat ik niet thuis was net, dus kan ik hem morgen pas op halen.![]()
Ja ik vond het ook vreemd dat ik hem alsnog voor die prijs aangeboden heb gekregen. Mss een fout van GSM.nl (wat me niet echt zou verwonderen na hun "drukfout")
Ik heb hem iig op 2004-08-17 besteld.
Ik heb overigens geen mail van GSM.nl mogen ontvangen van een prijswijziging oid
Ik heb hem iig op 2004-08-17 besteld.
Ik heb overigens geen mail van GSM.nl mogen ontvangen van een prijswijziging oid
Bijzonder vreemd! Overigens ook niet netjes van GSM.nl om het zo te doen. Ik ga ze eens een mailtje sturen!ParaNoya schreef op 27 augustus 2004 @ 10:46:
Ik had mijn S65 ook bij GSM.nl besteld voor die 259 euro, ik had de hoop eigenlijk opgegeven om hem, voor dat bedrag binnen te krijgen. Wat denk je, is net de postbode langs geweest om hem af te leveren voor 271,50 (incl. verzendkosten dus)![]()
![]()
Probleem was alleen dat ik niet thuis was net, dus kan ik hem morgen pas op halen.![]()
Ik was overigens 3 dagen later dan jij met bestellen.
[mail]
Beste GSM.nl,
Gisteren ontving ik van u een mail dat de prijs van deze telefoon niet correct was en dat deze €359,- had moeten bedragen. Nou vond ik dit op zich al niet vreemd, maar men probeert het toch. Als de prijs correct was geweest had ik een erg mooie telefoon voor een schitterende prijs gehad. Helaas mocht het voor mij niet zo zijn. Wat schetste mijn verbazing namelijk: Er is iemand die hem ook bij u had besteld en die ontving vandaag een pakketje ter waarde van €271,50.
U begrijpt dat ik me nu redelijk achtergesteld voel en ik hoop dat u hiervoor een passende verklaring heeft.
Graag hoor ik van U!
Met Vriendelijke Groet,
Kevin Boek
[/mail]
Ik ben zeer benieuwd naar het antwoord!
[ Voor 42% gewijzigd door Boekster op 27-08-2004 12:29 ]
Music Addicted
Verwijderd
offtopic:
[quote]Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 00:36:
Ik heb vandaag mijn S65 binnen gekregen,in de siemens doos was een serielle pc kabel voor de gsm toegevoegd.
http://www.xs4all.nl/~noretx/images/S65_foto.jpg[/quote]
Hey gave poster
foto is alleen niet duidelijk genoeg om je muziek te lezen. 
[quote]Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 00:36:
http://www.xs4all.nl/~noretx/images/S65_foto.jpg[/quote]
Hey gave poster
Verwijderd
Plus en min knop (aan de zijkant)........
Als ik het goed gezien heb kan je de min (en misschien ook de plus) toets aan de zijkant van het toestel toewijzen aan een functie. Per ongeluk heb ik toen gekozen voor "Tijd/kosten".
Natuurlijk is het veel handiger om een andere functie hier aan toe te wijzen (bijv bluetooth). Het probleem is echter dat ik nergens de optie hiervoor kan vinden om dit weer te wijzigen.......
Wie helpt mij???????
Als ik het goed gezien heb kan je de min (en misschien ook de plus) toets aan de zijkant van het toestel toewijzen aan een functie. Per ongeluk heb ik toen gekozen voor "Tijd/kosten".
Natuurlijk is het veel handiger om een andere functie hier aan toe te wijzen (bijv bluetooth). Het probleem is echter dat ik nergens de optie hiervoor kan vinden om dit weer te wijzigen.......
Wie helpt mij???????
De enige die je hierbij kan helpen is Siemens. Dit kan inderdaadn iet. Een firmware zal dit op moeten lossen. Mail ze even, dan worden ze nogmaals gewezen op dit punt, dan kunne ze er wat aan doen.Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 12:49:
Wie helpt mij???????
Music Addicted
Kep hem gister vergeleken met de K700i, direct ernaast. Maar ik vind de S65 grafisch wel zwaar inferieur. Hij heeft een lekker groot scherm, maar daar hoort dan ook een hoge resolutie bij. Je ziet duidelijk de pixels op het scherm, waarbij je dat bij de K700i niet ziet. Ook vind ik de menu's e.d. veel mooier, veel meer multimedia (bewegend enz.). Op zich wel jammer.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Jazeker, maar ik verwacht er niets van. Ze zijn niet verplicht jouw de telefoon te verkopen, en ze kunnen zich beroepen op "zetfouten" op de site.Boekster schreef op 27 augustus 2004 @ 12:14:
[...]
Bijzonder vreemd! Overigens ook niet netjes van GSM.nl om het zo te doen. Ik ga ze eens een mailtje sturen!
Ik was overigens 3 dagen later dan jij met bestellen.
[mail]
Beste GSM.nl,
...
[/mail]
Ik ben zeer benieuwd naar het antwoord!
Die rembours van diegene die het wel gelukt is kunnen ze in elk geval niet meer terughalen.
Houd ons op de hoogte!
Verwijderd
quote:
lexustheman schreef op 27 augustus 2004 @ 12:49:
Wie helpt mij???????
De enige die je hierbij kan helpen is Siemens. Dit kan inderdaadn iet. Een firmware zal dit op moeten lossen. Mail ze even, dan worden ze nogmaals gewezen op dit punt, dan kunne ze er wat aan doen.[/quote]
En helpt het om alles weer terug te zetten naar de fabrieksinstellingen?
lexustheman schreef op 27 augustus 2004 @ 12:49:
Wie helpt mij???????
De enige die je hierbij kan helpen is Siemens. Dit kan inderdaadn iet. Een firmware zal dit op moeten lossen. Mail ze even, dan worden ze nogmaals gewezen op dit punt, dan kunne ze er wat aan doen.[/quote]
En helpt het om alles weer terug te zetten naar de fabrieksinstellingen?
Dit ben ik helemaal met je eens. Toen er alleen nog geruchten over de s65 waren was een van die geruchten dat de s65 ook voorzien zou zijn van het Symbian besturingssysteem (wat op de K700i zit) Helaas is dat dus niet zo... Al met al ben ik wel heel blij met mijn s65.JT schreef op 27 augustus 2004 @ 13:29:
Kep hem gister vergeleken met de K700i, direct ernaast. Maar ik vind de S65 grafisch wel zwaar inferieur. Hij heeft een lekker groot scherm, maar daar hoort dan ook een hoge resolutie bij. Je ziet duidelijk de pixels op het scherm, waarbij je dat bij de K700i niet ziet. Ook vind ik de menu's e.d. veel mooier, veel meer multimedia (bewegend enz.). Op zich wel jammer.
wat lul je nou, symbian op s65/k700i. Wie zegt dat?!Meneer_Huijs schreef op 27 augustus 2004 @ 13:54:
[...]
Dit ben ik helemaal met je eens. Toen er alleen nog geruchten over de s65 waren was een van die geruchten dat de s65 ook voorzien zou zijn van het Symbian besturingssysteem (wat op de K700i zit) Helaas is dat dus niet zo... Al met al ben ik wel heel blij met mijn s65.
K700i en S65 hebben geen symbian en er waren ook helemaal geen geruchten dat ze dat zouden hebben
Verwijderd
Hallo mensen,
Ik ben ook een trotse bezitter van de s65 maar ik krijg geen wav files aan de gang. Ik heb ze erop gekopieert en hij ziet ze wel maar wil ze niet afspelen!
Heeft iemand hier ervaring mee of tips? Het zuigt nogal!
Alvast bedankt iig!
Ik ben ook een trotse bezitter van de s65 maar ik krijg geen wav files aan de gang. Ik heb ze erop gekopieert en hij ziet ze wel maar wil ze niet afspelen!
Heeft iemand hier ervaring mee of tips? Het zuigt nogal!
Alvast bedankt iig!
Je moet wel de juiste codec gebruiken. Op internet staat ergens een proggie sox_gui daar kun je het mee converteren naar de codec die de x65 serie gebruikt.
Ik krijg daar gewoon wavjes mee aan de praat op mijn s65
Edit: http://www.vereinsstar.de/basti/sox_gui.zip
Ik krijg daar gewoon wavjes mee aan de praat op mijn s65
Edit: http://www.vereinsstar.de/basti/sox_gui.zip
[ Voor 12% gewijzigd door Bleh! op 27-08-2004 15:55 . Reden: url ]
Verwijderd
http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=39829
heeft iemand daar ook problemen mee?
ik anders wel
ik haal maar 5kbp/sec
heeft iemand daar ook problemen mee?
ik anders wel
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 16:53 ]
Ik heb alleen bluetooth op de pocket pc. Dat gaat redelijk. Toont alleen geen snelheid.
Wat ik wel had met de kabel is dat het eerst traag was in de S65 verkenner.
Norton Antivirus eraf en ja hoor het gaat als een trein. Misschien heeft dat ook invloed op de bl.tand?
Wat ik wel had met de kabel is dat het eerst traag was in de S65 verkenner.
Norton Antivirus eraf en ja hoor het gaat als een trein. Misschien heeft dat ook invloed op de bl.tand?
Nou net langs het postkantoor geweest (kon toch niet wachten)
En ja hoor ze hadden hem gelukkig net binnen gehad daar. Dus heb nu mun S65 voor 271 euro binnen
Khoop voor de anderen die hem bij GSM.nl besteld hebben dat ze hem ook voor deze prijs nog kunnen krijgen.
En ja hoor ze hadden hem gelukkig net binnen gehad daar. Dus heb nu mun S65 voor 271 euro binnen
Khoop voor de anderen die hem bij GSM.nl besteld hebben dat ze hem ook voor deze prijs nog kunnen krijgen.
Verwijderd
zou iemand wat foto's van de s65 willen posten en dan met name het scherm? ben benieuwd of het daadwerkelijk zo pixelachtig eruit ziet...
Gast, ik lul niet, lul nooit! Ik heb het hooguit aan het verkeerde eind omdat ik dus in de winkel blijkbaar verkeerd geinformeerd ben. Dat je me daarop wijst is goed, maar doe dat dan normaal...Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 15:13:
wat lul je nou, symbian op s65/k700i. Wie zegt dat?!
K700i en S65 hebben geen symbian en er waren ook helemaal geen geruchten dat ze dat zouden hebben
Als je eerst probeert te zeggen, ga eerst zoeken of het klopt wat je zegt. Of zeg in je post bijv 'klopt dit?' enzMeneer_Huijs schreef op 27 augustus 2004 @ 17:58:
[...]
Gast, ik lul niet, lul nooit! Ik heb het hooguit aan het verkeerde eind omdat ik dus in de winkel blijkbaar verkeerd geinformeerd ben. Dat je me daarop wijst is goed, maar doe dat dan normaal...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 19:59 ]
Verwijderd
net een nieuwe firmware gereleased voor de s65
http://www.siemens-mobile..._65282_rArNrNrNrN,00.html
Benefits of firmware version 12:
- Fixed sound malfunction
- Camera / Video improvements
- Improvement of software stability
zie niet echt het verschill maarjah:P
haha s65 zo snel al op fw 12, en sx1 na zoveel maanden ook fw 12Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 21:01:
net een nieuwe firmware gereleased voor de s65
Dat is niet eerlijk de S65 kwam af fabriek al met 11
als je gewoon naar my-siemens.de gaat en dan naar CX65, en dan downloads, dan zie je : software 08 update, maar als je erop klikt krijg je de fw12 update
of hier:
http://www.siemens-mobile.../hq/s65_upgrade/main.html
of hier:
[ Voor 27% gewijzigd door Phusebox op 28-08-2004 11:34 ]
Ik hoop dat je S65 bedoelt? Het lijkt me niet verstandig om een S65 met CX65 Firmware te upgraden....Phusebox schreef op 28 augustus 2004 @ 11:10:
als je gewoon naar my-siemens.de gaat en dan naar CX65, en dan downloads, dan zie je : software 08 update, maar als je erop klikt krijg je de fw12 update
of hier:

Ik zag hem net @ mediamarkt utrecht (dummy
) en ik moet zeggen wat een toestel
, toetsen vind ik lekker, hij ligt lekker in je hand en het was ook nog een dummy
..
Ff foto (ja ik weet het, het is blurrig maar camera van mijn sx1 was vies
)
Ff foto (ja ik weet het, het is blurrig maar camera van mijn sx1 was vies

Hier is een foto van het hoofdmenu van mijn s65 voor een snelle indruk van het scherm. (klikt aan voor grotere versie)

[ Voor 11% gewijzigd door Meneer_Huijs op 28-08-2004 18:26 ]
Vanmiddag nog ff snel wat foto's buiten en binnen geschoten. Ze zijn hier te vinden voor de liefhebbers.
die met die hond is een mooie/scherpe fotoParaNoya schreef op 28 augustus 2004 @ 19:48:
Vanmiddag nog ff snel wat foto's buiten en binnen geschoten. Ze zijn hier te vinden voor de liefhebbers.
Na een firmware upgrade is mijn S65 niet meer vastgelopen, daarvoor een paar keer binnen een paar uur. Directe link: http://www.siemens-mobile...de/howto_s65_prepare.html
Weet iemand wat de policy is mbt dode pixels? Er zit een blauwe pixel net rechtsonder het midden
Dat sox_gui maakt wavjes die na 17 seconden ongelooflijk gaan ruisen. Dat houdt ongeveer 10 seconden aan en daarna is het geluid weer prima, totdat het ruisen zich herhaalt. Niet bruikbaar dus. Het wavje omzetten met Goldwave naar IMA ADPCM 8kHz, 4 bit, mono leidt tot onafspeelbare files op de S65 (16kHz is niet te selecteren).
Als laatste, ik heb er vast overheen gekeken, maar hoe verander je de standaard beltoon? Je kan wel de beltoon voor mensen in je adresboek instellen en voor overige, dat zou toch sneller moeten kunnen!
Weet iemand wat de policy is mbt dode pixels? Er zit een blauwe pixel net rechtsonder het midden
Dat sox_gui maakt wavjes die na 17 seconden ongelooflijk gaan ruisen. Dat houdt ongeveer 10 seconden aan en daarna is het geluid weer prima, totdat het ruisen zich herhaalt. Niet bruikbaar dus. Het wavje omzetten met Goldwave naar IMA ADPCM 8kHz, 4 bit, mono leidt tot onafspeelbare files op de S65 (16kHz is niet te selecteren).
Als laatste, ik heb er vast overheen gekeken, maar hoe verander je de standaard beltoon? Je kan wel de beltoon voor mensen in je adresboek instellen en voor overige, dat zou toch sneller moeten kunnen!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voordat je 'leuke links' post, let aub goed op Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Voordat je 'leuke links' post, let aub goed op Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware