Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 16:06

Boekster

Naimoholic

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 12:23:
wie heeft de goedkoopste Siemens S65 gevonden, en wie heeft er al een filmpje gevonden die met de Siemens S65 gemaakt is, wat dat wil ik weten
*kuch*

Eisen is niet helemaal de bedoeling. Je bedoelt het ongetwijfeld wel goed, maar het staat er niet zo vriendelijk :P .

Er zijn bij mijn weten nog geen filmpjes met de S65 gesignaleerd.
Staat de S65 niet in de pricewatch? Zou me niets verbazen :) .
Ik weet niet hoe je Engels is, maar Club Siemens is ook de moeite waard om eens te bekijken :) . Daar komt het nieuws in dit topic regelmatig vandaag. Ze zijn er daar immers nog meer op gefocussed dan hier.

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boekster schreef op 09 augustus 2004 @ 12:50:
[...]

*kuch*

Eisen is niet helemaal de bedoeling. Je bedoelt het ongetwijfeld wel goed, maar het staat er niet zo vriendelijk :P .

Er zijn bij mijn weten nog geen filmpjes met de S65 gesignaleerd.
Staat de S65 niet in de pricewatch? Zou me niets verbazen :) .
Ik weet niet hoe je Engels is, maar [url]www.club-siemens.net ]Club Siemens[/url] is ook de moeite waard om eens te bekijken :) . Daar komt het nieuws in dit topic regelmatig vandaag. Ze zijn er daar immers nog meer op gefocussed dan hier.
Ow Sorry, Bedankt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 14:22
iemand hem al besteld bij www.gsm.nl voor 259?

is daar wel erg goedkoop. ben benieuwd of hij goed geprijsd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 09 augustus 2004 @ 09:00:
[...]

en nee er kunnen geen andere covers op...
Ik mis dat wel, stel dat je cover kapot gaat, dan kan er geen andere op, of wil het wel als je een klein beetje sloopwerk verricht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 20:17
pang schreef op 09 augustus 2004 @ 15:59:
iemand hem al besteld bij www.gsm.nl voor 259?

is daar wel erg goedkoop. ben benieuwd of hij goed geprijsd is
zal wel typ fout zijn want dat is goedkoper als de M65 zal wel 359 euro zijn

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023
Cyrus The Virus schreef op 09 augustus 2004 @ 16:37:
[...]

zal wel typ fout zijn want dat is goedkoper als de M65 zal wel 359 euro zijn
Volgens mij spoort die prijs inderdaad niet. Ik denk zelfs nog dat het 459 moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-09 10:09

Kirpeknots

Wazzup!

http://www.gsm.nl/pages/d...ummer=16656&toestel=17164

Siemens S65 met gratis bluetooth headset.

Netwerk Vodafone via debitel.
Op basis van 24 maanden
Inclusief 120 belminuten per maand gedurende de eerste 2 jaar, daarna 90 belminuten per maand; (Looptijd is maar 24 maanden dus dan kan je lekker overstappen)
Eerste 3 maanden 60 belminuten per maand extra
Slechts € 18,95 per maand
Geen aansluitkosten
In mijn geval €19,03 kosten i.v.m. nummerbehoud van Vodafone normaal.

piek naar vast 0,29
dal naar vast 0,29
piek naar mobiel 0,29
dal naar mobiel 0,29
sms kosten 0,23
overige kosten starttarief buiten bundel: 0,07
bellen buiten bundel: 0,29
Bundeltarieven gelden voor bellen binnen Nederland, exclusief koop- en informatienummers

Berekening:

U moet betalen aan debitel:
Entreekosten € 0,00
Kosten belbundel (4 x € 13,00, 1e 3 mnd. 50% korting) € 52,00
Kosten belbundel (20 x € 20,00) € 400,00
Kosten abonnementswijziging na 3 maanden € 25,00
Samen € 477,00

De verzendkosten ad € 12,50 dient u bij aflevering aan de postbode te voldoen.

Deze aanbieding is gebaseerd op een abonnementswijziging na 3 maanden van debitel 150 naar debitel 90. Om deze abonnementswijziging uit te voeren dient u zelf na 3 maanden contact te zoeken met de klantenservice van debitel. De kosten voor het wijzigen van het abonnement ad € 25,00 zijn reeds in bovenstaand kostenoverzicht meegenomen.

Volgens mij de goedkoopste. (zit ook een berg belminuten bij) Ik heb gebeld. Hij is niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
Volgens mij is het handig om alleen de prijs te vermelden wanneer je het toestel los koopt. Want het allergoedkoopste is hem gratis krijgen bij een heel duur abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
dat hij niet op voorraad is, had ik wel verwacht. een vriend van mij heeft een gsm webshop en winkel en hij zegt dat de originele nl versie pas in september wordt verwacht, wat conform de uitspraken zijn van Siemens klantenservice. Dus afwachten geblazen en hopen dat er niks beters uitkomt(voor Siemens dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag nog gebeld met een telecom levencier van ons.
Vanaf 15 septemver zeggen ze (kan ook een weekje eerder zijn)

Terwijl een andere leverancier zei dat ie deze week zou komen.

Ik ga uit van half september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 19:27:
Heb vandaag nog gebeld met een telecom levencier van ons.
Vanaf 15 septemver zeggen ze (kan ook een weekje eerder zijn)

Terwijl een andere leverancier zei dat ie deze week zou komen.

Ik ga uit van half september.
Dat is ook laat, misschien dan maar de Sony kopen !!!!

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 22:40 . Reden: grapje hoorz, wil geen Sony. Nie zo best vind ik ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 11:18
Ik heb bij MediaMarkt de dummy van de S65 in mijn handen gehad, vind de toetsen toch wel errug klein... Heb nu een S55, en die vind ik ook al niet echt lekker qua toetsenbord, nog afgezien van alle loszittende toetsen waarvan ik last heb gehad. Hoop echt dat de S65 weer ouderwets degelijk is zoals mijn oude S35.

Ontbreken van mp3 is jammer, maar weegt niet op tegen de megapixel camera vind ik zelf. Zit te twijfelen tussen een SonyEricsson K700 en de S65.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
RoccoS schreef op 10 augustus 2004 @ 16:54:
Ik heb bij MediaMarkt de dummy van de S65 in mijn handen gehad, vind de toetsen toch wel errug klein... Heb nu een S55, en die vind ik ook al niet echt lekker qua toetsenbord, nog afgezien van alle loszittende toetsen waarvan ik last heb gehad. Hoop echt dat de S65 weer ouderwets degelijk is zoals mijn oude S35.

Ontbreken van mp3 is jammer, maar weegt niet op tegen de megapixel camera vind ik zelf. Zit te twijfelen tussen een SonyEricsson K700 en de S65.....
Ik heb ook zon dummy in mijn handen gehad en inderdaad, de toetsen lijken erg klein en moeilijk om in te drukken. Dit uiteraard door het grote scherm.

Alleen denk ik dat de toetsen van een dummy niet echt te vergelijken zijn met de toetsen van een echte telefoon. Maar het is natuurlijk afwachten. Ik zou zeker de telefoon eerst vasthouden en proberen voordat je hem aanschaft.

En als de K700 geen 1.3 mpixel camera heeft, lijkt mij de keuze simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze telefoon zit tog ook infrarood, kun je dan ook de tv bedienen, lijkt me wel lache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
meeste infrarood die op gsm zitten heeft een bereik van xx aantal centimeter. Dan is een stok effectiever. Fabrikanten melden op dit moment nog niet wat bereik van IRDA is van hun toestel, tenzij het vermelden waard is. Zoals bij de Motorola razor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-09 11:09

IvoB

Prutst er rustig op los

sonos schreef op 10 augustus 2004 @ 17:04:
[...]
De k700 heeft geen Mpixel cam, enkel 0,3M (640x480).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IvoB schreef op 10 augustus 2004 @ 17:52:
[...]

De k700 heeft geen Mpixel cam, enkel 0,3M (640x480).
OoOo Kijk eens wat beter hij segt tog ook dat hij geen MP van 1,3 op zit, hij bedoel dat dat wel op de Siemens zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 17:58:
OoOo Kijk eens wat beter hij segt tog ook dat hij geen MP van 1,3 op zit, hij bedoel dat dat wel op de Siemens zit
offtopic:
Leuk, dat BrEeZaH taaltje... Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/nooo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 18:17:
[...]

offtopic:
Leuk, dat BrEeZaH taaltje... [afbeelding]
HaHaHa Wat Zijn We Tog Weer Lollig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09 13:48
Nieuwe pics met de 1,3 MP camera, en daarbij vergeleke met die van een nokia.

http://www.mobilmania.cz/Mobilnitelefony/AR.asp?ARI=107723

En ook een andere tsjechische site heeft ze al weer als eerst (d*mned tsjechen)

http://mobil.idnes.cz/mob...s65nok7610foto040809.html

S65 maakt mooiere foto's dan de 7610, naar mijn mening. En daar komt nog bij dat de 7610 tegen de €500 is, terwijl de S65 'maar' €360 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Ik vind het tegenovergetselde. De Pics met de S65 zijn blurry, niet kleurecht (overal een beetje roodachtige waas over) en donkerder. De Nokia doet het dan wel beter, ook al zijn de foto's kleiner.

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

eswa schreef op 10 augustus 2004 @ 23:20:
Nieuwe pics met de 1,3 MP camera, en daarbij vergeleke met die van een nokia.
S65 maakt mooiere foto's dan de 7610, naar mijn mening. En daar komt nog bij dat de 7610 tegen de €500 is, terwijl de S65 'maar' €360 is.
Ik heb er ook even naar gekeken, en ik vind de fotos van de 7610 toch duidelijk mooier.

Voor de rest zijn beide gsm wel leuk, zeker ook omdat je S65 een stuk goedkoper is dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 20:11
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 18:26:
[...]

HaHaHa Wat Zijn We Tog Weer Lollig
offtopic:
Lollig? Man dat is toch niet prettig lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
Bram schreef op 10 augustus 2004 @ 23:59:
[...]

Ik heb er ook even naar gekeken, en ik vind de fotos van de 7610 toch duidelijk mooier.

Voor de rest zijn beide gsm wel leuk, zeker ook omdat je S65 een stuk goedkoper is dan de rest.
Ik sta er ook van te kijken hoor, de fotos van de Nokia zijn in mijn ogen ook mooier. De Nokia heeft een 1Mpixel camera en de S65 heeft een 1.3Mpixel camera.

Wel lees ik dat de nokia twee modussen heeft: standaard, nacht. Misschien dat dat iets uitmaakt, waardoor de fotos mooiere kleuren krijgt. De S65 heeft dit zover ik weet niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de foto's van de Siemens scherper als je goed kijkt, de kleuren van de Nokia zijn beter maar de kleuren kun je op de computer nog veranderen als dat nodig is.

Edit: Bij nader inzien toch niet

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 10:54:
Ik vind de foto's van de Siemens scherper als je goed kijkt, de kleuren van de Nokia zijn beter maar de kleuren kun je op de computer nog veranderen als dat nodig is.

Edit: Bij nader inzien toch niet
Op de ene site is de nokia mooier, op de andere site is de siemens mooier. Ik denk dat ik er weinig waarde aan ga hechten.

En dan nog, hoe vaak leg je fotos van twee verschillende telefoons naast elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Op de ene site is siemens beter, en op de ander nokia.

Is het eigelijk mogelijk om foto's in lagere resoluties te nemen? (bijv. 800x600)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met twee problemen waarvoor ik deze telefoon niet wil kopen want ik heb de dummy in mijn handen gehad ik de winkel, die joystick is niet fijn en er kunnen geen andere covers op dusz, ik twijfel nog effe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 20:17
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 19:45:
Ik zit met twee problemen waarvoor ik deze telefoon niet wil kopen want ik heb de dummy in mijn handen gehad ik de winkel, die joystick is niet fijn en er kunnen geen andere covers op dusz, ik twijfel nog effe
Gewoon wachten tot hij uit is en dan nog een keer gaan kijken want een dummy is altijd anders

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 15:06
sonos schreef op 10 augustus 2004 @ 17:04:
[...]

Ik heb ook zon dummy in mijn handen gehad en inderdaad, de toetsen lijken erg klein en moeilijk om in te drukken. Dit uiteraard door het grote scherm.

Alleen denk ik dat de toetsen van een dummy niet echt te vergelijken zijn met de toetsen van een echte telefoon. Maar het is natuurlijk afwachten. Ik zou zeker de telefoon eerst vasthouden en proberen voordat je hem aanschaft.

Duurt het niet lang meer voordat ie komt als de dummy bij de winkels ligt? Hoorde vandaag dat ze bij t for tel. ook de dummy binnen hebben.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 12:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 19:45:
Joystick is natuurlijk niet de joystick die op de echte zit. Het is namelijk ook een dummy-joystick die jij getest heb.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 13 augustus 2004 @ 17:00:
[...]

Joystick is natuurlijk niet de joystick die op de echte zit. Het is namelijk ook een dummy-joystick die jij getest heb.
Ja, daar zit een kern van waarheid in, maar hoe moet je er dan achter komen, vragen of je een echte in je hand mag hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 17:55

job

juist..
bij een beetje winkel halen ze er een uit de verpakking en kan je er even mee spelen.
Je gaat toch geen product kopen zonder het te testen.

Een nieuwe auto ga je mee rijden.
Een broek trek je aan.
Een mobiel moet je in je hand houden.. op wat knopjes drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damster schreef op 13 augustus 2004 @ 17:59:
juist..
bij een beetje winkel halen ze er een uit de verpakking en kan je er even mee spelen.
Je gaat toch geen product kopen zonder het te testen.

Een nieuwe auto ga je mee rijden.
Een broek trek je aan.
Een mobiel moet je in je hand houden.. op wat knopjes drukken.
Jah, maar als ik er een haal, haal ik hem op internet en dan kan dat nie he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjonge tjonge, dan ga je toch eerst in de winkel kijken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 18:33:
tjonge tjonge, dan ga je toch eerst in de winkel kijken.....
offtopic:
SORRY HOOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag in een winkel in Leeuwarden gevraagd of ze hem al hadden. NIet dus...had ik al verwacht. Heb ik hem vervolgens gevraagd oftie wist wanneer hij hem wel had.
Zei hij: pas volgende maand. Ze hebben software problemen...

Nog maar ff wachten dus :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Hij zou in Q3 komen...Dus kunnen ze het rekken tot eind september...
Daar gok ik dan ook op.
K weet niet waarom sommige winkels al dummy's hebben dan, als ze de eigelijke telefoon nog niet kunnen leveren? Je gaat toch niet iets tekoop zetten als je het niet hebt?

Wat is de uiteindelijke prijs trouwens? (wat staat er bij die dummy's?)

Ik ga hem trouwens toch niet meteen kopen. Mijn M55'je red het nog wel, maar mijn MP3 speler nie meer, dus komt die eerst...May-B daarna wel de S65.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
>Je gaat toch niet iets tekoop zetten als je het niet hebt?

Dat vraag ik me ook af als je de site van BC bekijkt. Daar staat ie ook al op met een actie die tot eind augustus loopt. In de folder van tfortel. staat ie ook al. Bij die winkel vertelde ze mij dat Siemens een datum uitgeeft waarop ie geleverd wordt. De folders worden dan gedrukt, waarna Siemens de afspraak niet na komt. Die hebben er vervolgens lak aan dat de folders gedrukt zijn.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Waarom duurt het zolang, echt?
Wat zijn ze er nog mee aan het doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb afgelopen zaterdag even de dummy van de S65 in mijn handen gehad en het eerste wat mij opviel is hoe vreselijk klein die toetsen zijn! En wat een slechte plastic toetsen als ze idd hetzelfde zijn op de originele S65. Wel een groooot display trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 11:18
Heeft de S65 dezelfde aansluitplug voor de oplader etc. als de S55? Zou wel makkelijk zijn als ik de opladers van mijn S55 kan blijven gebruiken aangezien ik drie van die dingen heb (thuis, kantoor ecc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:28

Bleh!

:)

Club-siemens denkt dat ze de S65 op 21/08 in de webshop hebben. Dat hebben ze vandaag bekend gemaakt.
http://www.club-siemens.c...ex.html?target=front.html

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Ik heb vandaag nog een mailtje van Siemens gehad dat de telefoon "ergens in september" uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Volgens Vodafone klantenservice is hij al een tijdje uit :X

[ Voor 3% gewijzigd door Ultra op 16-08-2004 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
  • Laatst online: 01-09 08:13
Volgens een ex-collega ven de belcompany komt ie deze week in hun filiaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Ik zie dat BC hem weer van hun site af heeft gehaald. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
club-siemens:

'We will get the S65 in stock this week!'
Hij is op de duitse siemens site verkrijgbaar!!

https://communication-mar...6BWQ48JMD5CD02PE2GUWX9BDB

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was net bij t for telecom in utrecht, en daar stond ie vanochtend nog wel in de computer, maar is ie er vanmiddag weer uitgehaald :?

en die toetsen zijn inderdaad klein als ik op de dummy moet afgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 16:30:
ik was net bij t for telecom in utrecht, en daar stond ie vanochtend nog wel in de computer, maar is ie er vanmiddag weer uitgehaald :?

en die toetsen zijn inderdaad klein als ik op de dummy moet afgaan...
dummy's vind ik altijd kut, ze zijn niet precies hetzelfde als het mobiel zelf :X Dus je moet ( als die er is ) ff vragen of ze een echte hebben en of je ff in je handen mag houden ETC.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

dat is leuk, maar die leveren ook alleen maar in Duitsland :'(. Ik hoop dattie nou ook snel in Nederland komt (gezien de andere reacties zal dat ook wel zo zijn)
Jammer genoeg loopt mijn abo nog tot mei 2005. Weet iemand of je bij T-mobile ook tussentijds kan verlengen met korting op een toestel? Ik vind de S65 wel heel erg :9~ _/-\o_ :9~ namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was eerst van plan om deze telefoon de te kopen maar ik denk tog dat ik voor de Nokia 7610 ga, hij is mooier, kunnen ander covers op. En ik vind hem gwn super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gwystyl schreef op 17 augustus 2004 @ 17:56:
[...]

dat is leuk, maar die leveren ook alleen maar in Duitsland :'(. Ik hoop dattie nou ook snel in Nederland komt (gezien de andere reacties zal dat ook wel zo zijn)
Jammer genoeg loopt mijn abo nog tot mei 2005. Weet iemand of je bij T-mobile ook tussentijds kan verlengen met korting op een toestel? Ik vind de S65 wel heel erg :9~ _/-\o_ :9~ namelijk
nou hier kan je hem ook halen, ze brengen het ook naar nederland en is 100 euro goedkoper:
http://www.nowicom.com/ar...hp?artikel_id=826&k_id=44 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
Nou net bericht gehad van Club-Siemens.

De S65 is te verkrijgen in hun webshop hoor, voor 439 euro. Alleen de rode uitvoering is nog niet te koop.

De telefoon zal nu ook wel verkrijgbaar zijn in de Nederlandse winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 20:56
sonos schreef op 18 augustus 2004 @ 09:12:
Nou net bericht gehad van Club-Siemens.

De S65 is te verkrijgen in hun webshop hoor, voor 439 euro. Alleen de rode uitvoering is nog niet te koop.

De telefoon zal nu ook wel verkrijgbaar zijn in de Nederlandse winkels.
de rode uitvoering? ik dacht dat er maar 1 uitvoering was :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Phusebox schreef op 18 augustus 2004 @ 09:48:
[...]

de rode uitvoering? ik dacht dat er maar 1 uitvoering was :S
nope, zwart en bordeaux. (schreef ik dat goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ow en club-siemens.net rekent maar 50 euro verzendkosten :X

belstore.nl zegt em ook al te kunnen leveren

edit: ik heb er net mee gespeeld in de winkel.. en hij bevalt goed moet ik zeggen... hij is dus vanaf nu zeg maar leverbaar zo'n beetje

het was de nederlands versie overigens

mooie deal gescoord: 2 jarige verlenging met de Siemens S65 gratis... NL versie, zonder logo's o.i.d. erop

ps. heb geen belachelijk duur abo (iets van 30 euro per maand)

[ Voor 72% gewijzigd door Phusebox op 18-08-2004 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Mazzelaar :) . Pak je digicam en post pics! Ik ben jaloers (maar ik krijg volgende week salaris :p ) . Wat kostte hij eigenlijk los in de winkel?

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Ik denk ook maar dat ik deze foon ga halen, want hij ziet er meesterlijk vet uit! + ik krijg hem gratis bij een HI25 abonnement, das niet duur!

• Phusebox
Boekster schreef op 18 augustus 2004 @ 23:23:
Mazzelaar :) . Pak je digicam en post pics! Ik ben jaloers (maar ik krijg volgende week salaris :p ) . Wat kostte hij eigenlijk los in de winkel?
los 399
robvanpraat schreef op 18 augustus 2004 @ 23:23:
Ik denk ook maar dat ik deze foon ga halen, want hij ziet er meesterlijk vet uit! + ik krijg hem gratis bij een HI25 abonnement, das niet duur!
2 jaar of 1 jaar?

[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 19-08-2004 08:41 ]

• Bleh!
  • Laatst online: 07:28

Bleh!

:)

Bij welke winkel heb je hem gehaald dan?

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

• Phusebox
bleh schreef op 19 augustus 2004 @ 08:51:
Bij welke winkel heb je hem gehaald dan?
lokale gsm-boer, geen keten

Verwijderd

Ik heb de S65 zonet besteld bij onze leverancier.
Komt morgenochtend binnen (als TPG mij niet gaat pesten) ;)

Bij de Phonehouse zeiden ze vandaag nog dat hij pas half oktober komt. Ik weet niet waar ze de mobiles vandaan halen...

• Phusebox
ik post van t weekend nog wat pics... ben nu even aan t genieten van deze schoonheid ;)

Verwijderd

Het is zeer zeker een mooie GSM, helaas geen MP3 mogelijkheid. En om nou 128 MB kaartjes derin te gaan drukken speciaal voor ringtones, foto's en JAVA spelletje nou nee... Jammer dat de SE K700 niet uitbreidbaar is (en 1.3 Mpixel cam mist) en de Nokia 6230 zo lelijk is. I want it all!!! :)

Word nog een moeilijke keuze. Misschien dat ik alsnog ga voor deze Siemens. 't Is al weer een tijd geleden dat ik Siemens gebruikt heb. Vond de C35i zeer fijn toestel. Anders ga ik toch maar voor die 1.3 Mpixel camera (zodra ik foto's zie die er mee gemaakt zijn :) ) ipv MP3 mogelijkheid.

Hij zal een dezer dagen op de GSMWeb . nl site worden geplaatst (kreeg net een email van ze binnen).

• SoNoS
Nou ik heb hem sinds vanavond ook in mijn bezit hoor.

Wat een fantatisch mooi toestel. Toetsen werken erg lekker, geluid is goed en het scherm is ook heel mooi.

Vanavond maar even kijken wat ik er allemaal mee kan doen, en wat er anders is dan mijn M50 ;)

Maar kolere zeg wat is dat stukje geheugen erin doen een klote klus zeg. Als eerste leek het erop dat ik het klepje al gelijk van het toestel afrukte. Daarna wilde ik het geheugen erin doen en dat leek wel niet te blijven zitten. Uiteindelijk maar het boekje erbij die vertelde dat je het met het klepje van je batterij kan doen.
Daarna uiteindelijk gelukt.
Ik ben maar wat blij dat ielie pielie stukje geheugen er niet zovaak uit moet want dat vraagt echt om problemen.

Verwijderd

kan een van de gelukkige bezitters foto's posten?
en zou er niet via een omweg toch mp3 afgespeeld kunnen worden?
via een java programmatje ofzo, of accepteerd de telefoon gewoon geen mp3 op de geheugenkaart?

• Paul01
Kunnen jullie ook vertellen waar hij te krijgen is? Ik heb vanavond nog contact gehad met BC en tfortel. Maar die wisten nog niet wanneer hij kwam. Heeeeeeeeel misschien dat BC hem morgen mee kreeg bij de levering, maar hoefde daar geen rekening mee te houden. Verkoper werd bijna een kanariepiet van de S65 soap.

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09 15:48
Er zijn volgens mij best enkele online shops die het toestel al op voorraad hebben (of hadden inmiddels...), zie hiervoor de pricewatch. Voordat alle BC en T4T dat ding ruim op voorraad hebben ben je een tijdje verder volgens mij...

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-09 08:39

Stephane

Behhhhh

Bij european telecom (groothandel) is ie gewoon op voorraad te bestellen voor 292.54 ex btw.

Je moet wel een kvk hebben en daar klant zijn of zo.

• Phusebox
vodafone heeft em ook, dus als je vodafone abbo hebt, gewoon klantenservice bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Laatst online: 17-09 14:56
Toch vreemd dat de ene shop um al wel aanbied en de ander niet. Je zou er toch vanuit gaan dat de telefoon gelijk leverbaar is door iedereen?

edit:
2call.nl heeft um ook al in het assortiment...

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
Als ik wat fotos heb, al ik ze wel even posten.

Het was inderdaad wel moeilijk om aan de telefoon te komen.

Bij T for Telecom wisten ze mij te vertellen dat de telefoon pas eind september, begin oktober uit zou komen.

Bij Vodafone vertelde ze mij dat deze over twee weken beschikbaar zou zijn.

Bij de Primafoon konden ze niet echt een datum geven, wel vertelde de verkoper mij dat wanneer de telefoon uit zou zijn, de KPN het toestel eerst nog eens 3 maanden gaat testen voordat ze hem vrijgeven op het netwerk. Dit om te voorkomen dat er problemen kunnen zijn met het samenwerken van het toestel en het KPN netwerk.

De mijn heb ik bij The Phonehouse gekocht. De eerste Phonehouse waar ik was, had er gister (19-08-2004) 5 binnen gehad en deze ook gelijk verkocht. De tweede waar ik kwam, was hij gelukkig nog op voorraad.
Ik zie hem trouwens niet op de site staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
sonos schreef op 20 augustus 2004 @ 08:31:
Als ik wat fotos heb, al ik ze wel even posten.

Het was inderdaad wel moeilijk om aan de telefoon te komen.

Bij T for Telecom wisten ze mij te vertellen dat de telefoon pas eind september, begin oktober uit zou komen.

Bij Vodafone vertelde ze mij dat deze over twee weken beschikbaar zou zijn.

Bij de Primafoon konden ze niet echt een datum geven, wel vertelde de verkoper mij dat wanneer de telefoon uit zou zijn, de KPN het toestel eerst nog eens 3 maanden gaat testen voordat ze hem vrijgeven op het netwerk. Dit om te voorkomen dat er problemen kunnen zijn met het samenwerken van het toestel en het KPN netwerk.

De mijn heb ik bij The Phonehouse gekocht. De eerste Phonehouse waar ik was, had er gister (19-08-2004) 5 binnen gehad en deze ook gelijk verkocht. De tweede waar ik kwam, was hij gelukkig nog op voorraad.
Ik zie hem trouwens niet op de site staan.
hij staat er al wel op bij the phone house

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is ook leverbaar bij Tell-Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Bij BC in Deventer hebben ze er vandaag 2 binnen gekregen. 1 Daarvan ligt nu voor mij :D
Super telefoon! Die knopjes vallen heel erg mee kwa grote vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
Ik heb hem nu 1 dag en het bevalt me goed. De knoppen zijn idd niet echt super, maar zeker goed genoeg. Ik zit echter wel met ene probleempje met deze foon en dat is dat hij soms uitvalt. Eerst een keer na een ringtine gedownload te hebben, daarna na het zenden van een sms en een keer terwijl ik aan het autorijden was. Het scherm werd dan langzaam aan donker :s Ik hoop op een softwarefoutje, anders zal ik hem toch echt moeten gaan ruilen voor een andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

robvanpraat schreef op 20 augustus 2004 @ 15:12:
Ik heb hem nu 1 dag en het bevalt me goed. De knoppen zijn idd niet echt super, maar zeker goed genoeg. Ik zit echter wel met ene probleempje met deze foon en dat is dat hij soms uitvalt. Eerst een keer na een ringtine gedownload te hebben, daarna na het zenden van een sms en een keer terwijl ik aan het autorijden was. Het scherm werd dan langzaam aan donker :s Ik hoop op een softwarefoutje, anders zal ik hem toch echt moeten gaan ruilen voor een andere...
Wat heb je er voor betaald?

Ik hoor alleen nog niet veel goeds over de telefoon, zie ook dit stuk van TV.
de S65 kwam vandaag binnen bij ons. Wel een gelikt ding qua specs, maar voelt een beetje goedkoop... Menu oogt ook gewoon wat minder strak dan bijvoorbeeld de nokia 6230 of K700i. Leuk zo'n 1,3mp camera, maar de camera lijkt veel meer licht nodig te hebben dan de 6230 of K700i.. foto's zijn niet echt van goeie kwaliteit.. naja

[ Voor 27% gewijzigd door Bram op 20-08-2004 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
Bram schreef op 20 augustus 2004 @ 15:35:
[...]

Wat heb je er voor betaald?

Ik hoor alleen nog niet veel goeds over de telefoon, zie ook dit stuk van TV.

[...]
Om de telefoon aan te schaffen, kan je nu wel rekenen tussen de 450 en de 500 euro. Dat is los, zonder abonnement.

Of de telefoon goed of slecht is, is denk ik voor iedereen verschillend.
Ik heb hem zelf nu in mijn bezit en hij bevalt goed. Dit is mijn eerste toestel met camera, dus of de kwaliteit van de camera beter is tov een ander toestel weet ik niet. Voor mooie fotos gebruik ik mijn ixus400.

Of de telefoon vergelijkbaar is met de K700i, weet ik niet. Daar zit volgens mij een mp3 speler in, maar volgens mij weer geen 1.3 megapixel camera. Ook zit er geen extra los geheugen bij. Tja het is net wat je wilt hebben.

Om de vergelijking te doen met een Nokia 6230 gaat mij te ver. Ik vind die telefoon niet vergelijkbaar met de S65. Het scherm is een stuk kleiner. Camera is niet zo goed en heeft geen uitbreidbaar geheugen.
En daar komt nog bij dat het een Nokia is ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sonos schreef op 20 augustus 2004 @ 20:28:
[...]

Om de telefoon aan te schaffen, kan je nu wel rekenen tussen de 450 en de 500 euro. Dat is los, zonder abonnement.
Een paar prijzen:
369,00 op telecom4u.nl, per direct leverbaar....
380,00 op 2call.nl

Dus dat kan cheaper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
weet iemand hier die het toestel heeft waar de WAV files aan moeten voldoen willen ze afspeelbaar zijn op de S65?

heb een WAV geupload maar die pakt ie niet, zal dus wel bepaalde eigenschappen moeten hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Ik heb hem zojuist ook besteld, voor het luttele bedrag van €259,-, en dan nog €12.50 verzendkosten. Ik ben benieuwd wanneer ik hem heb! Ik heb expres gekozen voor de S65 omdat de SL65 me gewoon te duur werd en hij ook nog meer functionaliteit heeft :) . Zeker voor dit bedrag een mooie telefoon, m'n M55 was bijna net zo duur!

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

Boekster schreef op 20 augustus 2004 @ 21:30:
Ik heb hem zojuist ook besteld, voor het luttele bedrag van €259,-, en dan nog €12.50 verzendkosten. Ik ben benieuwd wanneer ik hem heb! Ik heb expres gekozen voor de S65 omdat de SL65 me gewoon te duur werd en hij ook nog meer functionaliteit heeft :) . Zeker voor dit bedrag een mooie telefoon, m'n M55 was bijna net zo duur!
waar? Altijd bronnen vermelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
reeds eerder vermeld en te zien op pricewatch. Kijk eens op www.gsm.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

pang schreef op 21 augustus 2004 @ 07:08:
reeds eerder vermeld en te zien op pricewatch. Kijk eens op www.gsm.nl
Ok, niet gezien, maar stond niet op de laatste pagina...
Heb m besteld, spannend of het geen fout blijkt te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wij (belcompany) hebben hem gister binnen gehad..

Qua design issie wel mooi, alleen is hij weer (net zoals alle toestellen in de *65 serie) verschrikkelijk langzaam. Zeker in het menu e.d is het storend..

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Ik had hier voor een M55 en die was zeker 100 keer langzamer. Ik vind dit een heerlijk toestel. Ik heb alleen nog een wap instellingen en mms instellingen voor Telfort kunnen vinden. Voor tips hou ik me aanbevolen.

Tussen de knopjes zit een redelijk diep groefje waardoor je niet snel 2 knopjes tegelijk indrukt.

Enig probleempje wat ik tot nu toe gehad heb is dat als ik de camera opstarte dat ik een fout melding kreeg. Het is en blijft een telefoon en voor goede foto's gebruik ik wel mijn digitale camera. Verder ben ik zeer te spreken over het goede geluid. Is zeker een verbetering ten op zichte van mijn M55.

Ik kan hem echt wel aanbevelen. Ik heb verder geen Nokia gezien nog, kan daar dus niet mee vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
is er een andere bezitter die ook last heeft van uitval? Anders ga ik hem straks ruilen tegen een Sony Ericson K700i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
robvanpraat schreef op 21 augustus 2004 @ 10:47:
is er een andere bezitter die ook last heeft van uitval? Anders ga ik hem straks ruilen tegen een Sony Ericson K700i
uitval?

hij is bij mij 2x uitgevallen maar dat was met importeren van veeeel telefoonnummers via bluetooth.

verder nog nergens last van: en siemens kennende zullen er redelijk snel firmwares volgen die dit fixen: en die kan je zelf erop zetten in tegenstelling to SE die er ook nog es geld voor vragen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
Hoe kan ik vanalles importeren via bluetooth??? want die mobile phonemanager zegt dat er geen telefoon is aangesloten :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robvanpraat schreef op 21 augustus 2004 @ 13:50:
Hoe kan ik vanalles importeren via bluetooth??? want die mobile phonemanager zegt dat er geen telefoon is aangesloten :s
Dat heb ik niet alleen via bluetooth... ook via de seriele kabel werkt het niet 100%
Ben nog wel op bugs gestoten in de S65 firmware. Soms valt ie weg/uit wanneer ik een bewerking wil uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleshi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 21:46
Weet iemand hoe ik een nieuw theme kan installeren op mijn S65? Heb er namelijk eentje gedownload maar het is me nu niet geheel duidelijk waar ik hem moet neer zetten op mijn mobiel.

[ Voor 50% gewijzigd door Fleshi op 21-08-2004 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 17:55

job

Phusebox schreef op 21 augustus 2004 @ 12:00:
verder nog nergens last van: en siemens kennende zullen er redelijk snel firmwares volgen die dit fixen: en die kan je zelf erop zetten in tegenstelling to SE die er ook nog es geld voor vragen :X
Software updaten voor een se kost je echt niets.
Gewoon met je mobieltje naar een ericcson service point.
Telefoon inleveren en aankoopbon tonen..
kwartiertje later kan je mobiel weer ophalen, en echt helemaal gratis.

Maarja wel erg irritant dat je naar zo'n service point moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer_Huijs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 19:50
Zo.. Ik heb er ook net een gehaald bij de BC. De enige die 'm hier in de stad hebben. Ik heb hiervoor een s45 en een s55 gehad en daar was ik zeer tevreden over. De keuze ging nu tussen de SonyEricsson K700i en de s65... ik heb de s65 gekozen.

Wat me meteen opvalt is dat ie flink wat groter is dan de s55... Ook vind ik het menu van de K700i op het eerste gezicht mooier...

Daarnaast hebben ze (weer) een (en dat vind ik echt een tegenvaller) seriele datakabel bij het pakket gedaan... Dat had toch best een USB unit kunnen zijn? Voor de rest moet ik alles nog uitvinden en ga er mee spelen...

X670 | Ryzen 7950 | 128 Gb | RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
robvanpraat schreef op 21 augustus 2004 @ 13:50:
serial connection maken met bluetooth, dan vind ie je phone pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.xonio.com/features/feature_11706721.html

Een review voor diegene die nog wat twijfelen, wordt dus als zeer goed omschreven (nummer 1 in hun lijstje...alhoewel deze duitse site redelijk chauvinistisch is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
Meneer_Huijs schreef op 21 augustus 2004 @ 16:08:

Daarnaast hebben ze (weer) een (en dat vind ik echt een tegenvaller) seriele datakabel bij het pakket gedaan... Dat had toch best een USB unit kunnen zijn? Voor de rest moet ik alles nog uitvinden en ga er mee spelen...
Die seriele kabel zit er volgens mij maar voor 1 reden bij en dat is het installeren van een firmware update. Dit kan niet met behulp van een usb kabel of bluetooth.

Ik zou dus gewoon ervoor zorgen dat je bluetooth heb voor het uitwisselen van data en dan kan je die hele usb kabel gewoon vergeten.

Moet je alleen het usb goed aan de praat krijgen. Is er een makkelijke howto van zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
Heeft er iemand mss een id waar je bijv themes kunt downloaden voor de siemens s65? Die Windows XP skin vond ik er wel stoer uit zien op een foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
robvanpraat schreef op 22 augustus 2004 @ 01:45:
Heeft er iemand mss een id waar je bijv themes kunt downloaden voor de siemens s65? Die Windows XP skin vond ik er wel stoer uit zien op een foto
www.club-siemens.net o.a.

maar ja google is toch zoooo moeilijk he :X <--- klik maar op de smiley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IvoB schreef op 21 augustus 2004 @ 00:14:
[...]

waar? Altijd bronnen vermelden...
bij gsm.nl!
ik heb hem ook besteld en wacht nu op hem....... :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voordat je 'leuke links' post, let aub goed op Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware