Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 20:56
Ultra schreef op 29 augustus 2004 @ 10:23:
Na een firmware upgrade is mijn S65 niet meer vastgelopen, daarvoor een paar keer binnen een paar uur. Directe link: http://www.siemens-mobile...de/howto_s65_prepare.html

Weet iemand wat de policy is mbt dode pixels? Er zit een blauwe pixel net rechtsonder het midden :(

Dat sox_gui maakt wavjes die na 17 seconden ongelooflijk gaan ruisen. Dat houdt ongeveer 10 seconden aan en daarna is het geluid weer prima, totdat het ruisen zich herhaalt. Niet bruikbaar dus. Het wavje omzetten met Goldwave naar IMA ADPCM 8kHz, 4 bit, mono leidt tot onafspeelbare files op de S65 (16kHz is niet te selecteren).

Als laatste, ik heb er vast overheen gekeken, maar hoe verander je de standaard beltoon? Je kan wel de beltoon voor mensen in je adresboek instellen en voor overige, dat zou toch sneller moeten kunnen!
standaard beltoon is dus die voor overige, als je dan alle andere "speciale ringtones" uitzet heb je alleen nog de standaard beltoon

ps. hier heb ik dat probleem overigens niet wat je noemt met sox_gui

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 29-08-2004 11:24 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Phusebox schreef op 29 augustus 2004 @ 11:24:
[...]
standaard beltoon is dus die voor overige, als je dan alle andere "speciale ringtones" uitzet heb je alleen nog de standaard beltoon
...
Dat werkt dus niet :(
Overige is alleen voor nummers die niet in je adresboek staan, ook al stel je geen andere beltonen in. Dan is er een voor nummers die in het adresboek staan en niet in een groep. Daarnaast moet je per groep een beltoon instellen!! Waarom kan ik niet 1 beltoon kiezen, moet ik soms een bestand vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:29

Bleh!

:)

Meneer_Huijs schreef op 28 augustus 2004 @ 18:23:
Hier is een foto van het hoofdmenu van mijn s65 voor een snelle indruk van het scherm. (klikt aan voor grotere versie)

[afbeelding]
Zo krijg je wel een slechte indruk, de foto is groter op het scherm dan het display in real life.

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ultra schreef op 29 augustus 2004 @ 12:57:
[...]

Dat werkt dus niet :(
Overige is alleen voor nummers die niet in je adresboek staan, ook al stel je geen andere beltonen in. Dan is er een voor nummers die in het adresboek staan en niet in een groep. Daarnaast moet je per groep een beltoon instellen!! Waarom kan ik niet 1 beltoon kiezen, moet ik soms een bestand vervangen?
je MOET niks... bij mij werkt het zoals ik zei

als je het vinkje voor telefoonboekoproepen uitzet, en geen vinkjes aanzet bij groepen heb je maar 1 beltoon

maar je MOET dus niet !!! (hekel aan van die stress uitingen) een beltoon instellen per groep

heeft er iemand een fatsoenlijk geluid voor sms? want ik mis steeds mijn sms-en, omdat het geluid zacht begint, en daarna pas het volume krijgt wat je ingesteld hebt...

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 29-08-2004 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online
Phusebox schreef op 29 augustus 2004 @ 13:56:
[...]

je MOET niks... bij mij werkt het zoals ik zei

als je het vinkje voor telefoonboekoproepen uitzet, en geen vinkjes aanzet bij groepen heb je maar 1 beltoon

maar je MOET dus niet !!! (hekel aan van die stress uitingen) een beltoon instellen per groep
...
Zucht, die ene beltoon wil ik veranderen en dat werkt niet. Dus MOET ik om overal dezelfde beltoon te hebben wel voor elke gebruikte groep een beltoon instellen. Maar dat had ik eerder ook al gepost :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Dat is inderdaad een beetje suf...
als je snel één beltoon wilt toewijzen dan moet je hem opzoeken via "Mijn Bestanden", en dan -> Opties -> Instellen als. Dan kun je de hele lijst heel snel afwerken, gaat wat sneller als via instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bleh schreef op 29 augustus 2004 @ 13:35:
[...]

Zo krijg je wel een slechte indruk, de foto is groter op het scherm dan het display in real life.
dit is beter

Afbeeldingslocatie: http://www.ocworkbench.com/2004/siemens/s65/Picture%201502%20copy.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ultra schreef op 29 augustus 2004 @ 15:44:
[...]

Zucht, die ene beltoon wil ik veranderen en dat werkt niet. Dus MOET ik om overal dezelfde beltoon te hebben wel voor elke gebruikte groep een beltoon instellen. Maar dat had ik eerder ook al gepost :X
wel vreemd dat dat bij jouw s65 wel moet, maar bij de mijne niet... maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Ik heb het anders ook... Gebruik jij soms geen groepen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
bleh schreef op 29 augustus 2004 @ 18:24:
Ik heb het anders ook... Gebruik jij soms geen groepen??
jawel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online
Misschien dat het ook nog uitmaakt of je het telefoonboek (op SIM) of adresboek gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoya
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 21:09
Zo gisteravond niet stilgezeten, namelijk naar Decibel Outdoor geweest, was een vet feest en natuurlijk de S65 mee om foto's te schieten daar. En dur zijn er toch een aantal zeer goed gelukt, dus die kon ik jullie niet onthouden.

Klik hier voor het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn orange abo vandaag opgezegd:D.
Nou denk ik 2 maanden wachten :(. Daarna wil ik dus echt een hi abo met S65 :D.
Heb 2 vraagjes hoeveel smsjes kunnen er nu opworden geslagen ?
En rc mmc is dat het zelfde als gewonen mmc ?
Het is echt een vette telefoon zeg.
Heb nu een Sony Ericsson Ti630 nadeel ervan vet slecht bereik weinig geheugen.
Voorderest best leuke telefoon. Ook leuke is dat je goed kan communiseren met je pc d.m.v.Float's Mobile Agent. Die kan alle gegevens lezen van telefoon. Ook temperatuur enzo. Voordeel was wel van dat progamma dat ik smsjes op pc kon opslaan. Er passen op de Ti630 maar 70 smsjes ofzo niet zo heel veel.
Vandaar dat ik benieuwd was hoeveel er op S65 paste!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Als je SMS-jes archiveert en opslaat op de multimedia card heel erg veel.
RS MMC is al wat vaker langs gekomen in dit topic... Het is niet hetzelfde, maar er wordt wel een verloopje voor MMC lezers meegeleverd. Maw je kunt geen normale MMC in de S65 kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het misschien duidelijker uit te leggen, rs mmc is een kleinere versie van de mmc, maar wel met dezelfde contactpunten. Als je er een stukje aanklikt, pas ie dus gewoon in je cardreader. Verder kan je volgens mij ook gewone mmc's erin stoppen, alleen steken die gewoon een stukje uit.

Dan nog een vraag van mij: Zou je i.c.m. een gps antennen navigatie op dit toesten kunnen krijgen? A la Tom-Tom. Zou wel leuk zijn!

Had geen zin om het hele topic door te lezen, dus weet niet of het eerder ter sprake is gekomen. Vroeger deed ik ?limit=999 erachter en kreeg ik heel het topic en dan kan je makkelijk zoeken. Wat doe ik fout? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 15:58

Nanax

Ik ben sjaak niet

weetje, we hebben wat nieuws in GoT zitten ;)
klik eens op dat mooie vergrootglas bovenaan de pagina en typ eens navigatie gps in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 20:37:
Verder kan je volgens mij ook gewone mmc's erin stoppen, alleen steken die gewoon een stukje uit.
Dat klopt, het past en werkt. Is alleen niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bleh schreef op 30 augustus 2004 @ 21:20:
[...]

Dat klopt, het past en werkt. Is alleen niet echt handig.
Neej das zeker niet handig, damm ik ben helemaal verliefd op de S65.
Denk dat ik hem i.c.m. een hi 25 2 jarig contract ga nemen. Zit je er wel 2 jaar aan vast. Maar goed. Zit nou bij orange ben ik ook niet al te happy bij. Heb nou een bundel van 40 euri per maand. Gaat super snel op. Heb maanden gehad van 100 euri per maand. Veel gaat op aan smsen. En bellen. Daarom lijkt dit me een goeie bundel. Bij orange zou ik voor 350 smsjes 79,1 kwijt zijn.
En hierma 25 :D. Bij orange gaat ook eerst de btw er af:(. En dan hou je maar 33 euri ofzo over per maand :(.
Met welk abo nemen jullie hem ? Degene die hem halen of al gekocht hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik moet nog wachten tot mei 2005 :'(. Ik snap de logica van de KPN abo's niet echt, maar ik heb mijn huidige S55 bij een T-mobile 150 voor 2 jaar genomen (nu dus zo'n anderhalf jaar terug). Dat bevalt op zich prima, eens kijken wat ze tegen die tijd voor een S65 willen hebben bij verlenging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik heb vandaag firmware 12 erin geflashed in de hoop dat ik daarna weer alle sneltoetsen kon instellen. Naast de - knop aan de zijkant kan je namelijk ook nog de browser-button (onder de joystick) instellen als hotkey (lang indrukken), en ook deze is na deze eerste keer niet meer te wijzigen.

Niet dus. Nog steeds kan ik de ingestelde hotkeys niet veranderen. Ik hoop dat dat na een reset naar fabrieksinstellingen wel weer (eenmalig) kan. Maar dan ga ik eerst eens erg goed nadenken over welke functies ik aan die toetsen toe ga wijzen.

Dat brengt me op een tweede tekortkoming: er is maar een beperkt aantal functies die je aan de hotkeys kan toekennen (50 ofzo). Waarom niet gewoon alle functies in alle menulagen die er zijn? Ik wil graag snel naar de phone setup en call setup schermen. Dat kan dus niet. Staan niet in het lijstje van 50. Ellende.

Dat er maar 30 seconden video kan worden opgenomen is natuurlijk een lachertje. Waarom heb je die 32 mb rs dan (goed voor een half uur video, als de telefoon het zou kunnen)?

Misschien dat het iets te maken heeft met de toegang tot de rs card? De photoeditor kan namelijk ook niet bij foto's die op de card staan. Beetje raar, want daar zet je camera default de foto's neer.

Ik hoop dat de nieuwe firmware iets meer softwarestabiliteit brengt. Met name in spelletjes gebeuren er rare dingen. 3drally loopt vast (java error) als ik een paar keer de verkeerde richting op rij. In Worms wordt de tegenstander af en toe gek, of de beurten lopen niet synchroon (jij mag al beginnen terwijl je tegenstander daarna vuurt, en dan is ineens je beurt weg).

Overigens is het vastlopen niet een halszaak: in de meeste gevallen loopt niet de hele foon vast maar alleen de applicatie. Het is me echter al een keer gebeurd dat ook de foon het opgaf, en de batterij er uit moest.

Ik mag eigenlijk niet klagen, want ik heb heb het ding van de verzekering gekregen als vervanging voor een t68i. Maar ik wacht met smart op een nieuwe firmware die de genoemde problemen oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 19:58
Heeft iemand een idee of ik kan bij bijv. Windows XP deze telefoon aansluiten op USB aansluiting en zonder extra software de geheugenkaart aanspreken in de telefoon ???

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 21:29:
Bij orange gaat ook eerst de btw er af:(. En dan hou je maar 33 euri ofzo over per maand :(.
Dat is onzin natuurlijk. € 40 is € 40. Op je factuur staat toch bij bundelinfo dat je € 40 tegoed hebt en dat je daar € 33,xx ex. BTW voor betaald? Je betaald en hebt dus gewoon € 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023
Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 21:29:
[...]
Met welk abo nemen jullie hem ? Degene die hem halen of al gekocht hebben?
Ik heb hem gewoon los gekocht, zonder abonnement. Ik loop nu alleen met een hi prepaid kaart rond. Beetje lopen rekenen en ik kwam ongeveer op hetzelfde uit als wanneer ik een abonnement zou nemen van 25 euro. Alleen nu zit ik nergens aan vast en kan ik mijn kosten zelf bepalen.

Wat ik trouwens wel raar vind, dit las ik in de review op club-siemens.net:
If anything else was to be included in the package, it have to be a datacable.
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik heb er gewoon een datakabel bij gekregen voor een standaard com-poort. Blijkbaar heeft de reviewer deze niet gekregen. Hebben jullie die wel gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Er loopt ook een thread op het forum van cs. Het schijnt dat je alleen in Nederland een datacable krijgt. Hoezo Nederlanders zuinig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn degene met een s65 zijn niet een klein beetje héél erg teleurgesteld in de camera-kwaliteit? Ik twijfelde tussen de cx65 en de s65 en wilde bijna de s65 kopen vanwege de 1,3MP, maar wat valt me dit tegen zeg! Foto's met mn cx65 zijn weliswaar slechts op 640*480, maar echt wel scherper

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 12:11 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Laatst online: 17-09 14:56
Voor iedereen die een gratis S65 toestel wil!
Check onderstaande link!

http://www.06online.nl/Fr...enDetail.aspx?PhoneID=267

Vind het wel een beetje erg verdacht... :X

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-09 11:15

SgtStrider

Fractal Switchover!

Gewoon een brakke site, want abo kosten staan ook op 0 euro... dus klopt niet echt denk ik...

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 17:55

job

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 12:09:
zijn degene met een s65 zijn niet een klein beetje héél erg teleurgesteld in de camera-kwaliteit? Ik twijfelde tussen de cx65 en de s65 en wilde bijna de s65 kopen vanwege de 1,3MP, maar wat valt me dit tegen zeg! Foto's met mn cx65 zijn weliswaar slechts op 640*480, maar echt wel scherper
Scherper... ach.
De foto's die hier boven staan gepost zien er erg onscherp uit..
Maar bedenk wel dat ze zijn genomen in het donker.. dat lukt je gewoon niet zonder flits.

Ik heb best een aantal mooie foto's gezien van de s65...
en minder scherp dan de cx65..
tja, een beetje. maar wat verwacht je ook. goedkoop lensje, kleine sensor.. daar kan je geen mooie foto's uit krijgen op een redelijke resolutie. dan moet je je digicam pakken.
Je weet dat dit gewoon leuk is voor afentoe een fototje.

[ Voor 30% gewijzigd door job op 31-08-2004 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaagmans schreef op 31 augustus 2004 @ 13:38:
Voor iedereen die een gratis S65 toestel wil!
Check onderstaande link!

http://www.06online.nl/Fr...enDetail.aspx?PhoneID=267

Vind het wel een beetje erg verdacht... :X
Heb net op de site gekeken en een contractje ingevuld. Ook heb ik 2 keer gebeld mbt vragen over het invullen. Ik moet alles opsturen omdat ze de originele handtekening nodig hebben. Ene Jeroen was vriendelijk en stond me goed te woord. Voelt niet verdacht aan in ieder geval. Ik heb niet gevraagd of de prijs klopt van de S65 met contractverlenging.
Morgen alles opsturen en afwachten. Of gaat er iemand nog even bellen met 06online.nl om taferelen a la GSM.nl te voorkomen?

Gek: zit ik maanden uit te kijken naar de S65, en dan istie eindelijk leverbaar en dan zou ik bijna willen dat deze aanbieding met de M65 was. (die kost wel geld met een verlenging van een T-Mobile 150)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Laatst online: 17-09 14:56
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 16:32:
[...]

Heb net op de site gekeken en een contractje ingevuld. Ook heb ik 2 keer gebeld mbt vragen over het invullen. Ik moet alles opsturen omdat ze de originele handtekening nodig hebben. Ene Jeroen was vriendelijk en stond me goed te woord. Voelt niet verdacht aan in ieder geval. Ik heb niet gevraagd of de prijs klopt van de S65 met contractverlenging.
Morgen alles opsturen en afwachten. Of gaat er iemand nog even bellen met 06online.nl om taferelen a la GSM.nl te voorkomen?

Gek: zit ik maanden uit te kijken naar de S65, en dan istie eindelijk leverbaar en dan zou ik bijna willen dat deze aanbieding met de M65 was. (die kost wel geld met een verlenging van een T-Mobile 150)
Nu is alles opeens niet meer gratis... 8)7

Hoe zou dat nu weer komen }:O

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 16:32:
[...]

Sorry hoor, maar krijg je nou echt niet het idee dat er wat fout is aan de site?
Waarom zou de telefoon bij andere winkels wel moeten betalen voor de telefoon en alleen bij deze winkel niet.

Als ik jou was, zou ik, wanneer je ze weer aan de lijn hebt, even vragen waarom zij de telefoon vele malen goedkoper kunnen aanbieden dan andere aanbieders.

Mochten ze nou een goede reden hebben, laat het hier dan even weten, want ik denk dat ze het dan wel erg druk gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 16:06

Boekster

Naimoholic

Net een mail gehad van GSM.nl:
Geachte Kevin Boek,

De mensen die de S65 nog voor een lagere prijs hebben gekregen, hebben geluk gehad. Wij kunnen dit toestel niet meer aanbieden voor deze prijs. Omdat deze prijs verkeerd was. Wij kunnen niks meer veranderen aan de prijs.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice
GSM.NL
Ze vertellen me dus eigenlijk niets, behalve dat degenen die hem wel voor die prijskregen geluk hadden. Dat begrijp ik ook wel. Maar waarom is hij dan aan die personene wél uitgeleverd voor die prijs, terwijl ik gewoon bericht krijg dat de prijs incorrect was? Ik wil de reden weten, niet dat het zo is. Lekkere boel weer.

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net de mobile phone manager geinstalleerd op mijn compu (winXP) maar als ik de phone explorer probeer te openen dan 'reset' mijn desktop en sluit ook het venster van de phone explorer!

heeft iemand anders dit ook mee gemaakt? of weet iemand waarom dit gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online
Bij mij werkte de phone explorer via seriele kabel gewoon (XP). Heb je wel opnieuw opgestart?
Ik ga mijn S65 terugsturen naar Vodafone, kennelijk is 1 blauwe pixel voldoende.

Hoe stel je in dat je alleen een "Piep" te horen krijgt bij een nieuw bericht? Een ringtone vind ik overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Boekster schreef op 01 september 2004 @ 17:24:
Net een mail gehad van GSM.nl:

[...]

Ze vertellen me dus eigenlijk niets, behalve dat degenen die hem wel voor die prijskregen geluk hadden. Dat begrijp ik ook wel. Maar waarom is hij dan aan die personene wél uitgeleverd voor die prijs, terwijl ik gewoon bericht krijg dat de prijs incorrect was? Ik wil de reden weten, niet dat het zo is. Lekkere boel weer.
wilde gok: wellicht omdat ze al betaald hadden op het moment dat gsm.nl erachter kwam en zodoende dus de koop al rond was voordat er een correctie kon worden toegepast? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Korakal schreef op 01 september 2004 @ 19:19:
[...]

wilde gok: wellicht omdat ze al betaald hadden op het moment dat gsm.nl erachter kwam en zodoende dus de koop al rond was voordat er een correctie kon worden toegepast? :P
Je bedoelt dat GSM.nl al betaald had aan de PTT oid? Want degene die hem hier op GoT voor 271.50 kreeg, had hem onder rembours laten versturen en niet vooruitbetaald :) .

Music Addicted

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Bij deze mijn weerwoord:
Geachte klantenservice,

Ik heb uw mail enkele malen doorgelezen en kwam tot de conclusie dat u me niets verteld wat ik wil weten. Mijn vraag luidde namelijk: Waaomr konden die mensen deze telefoon dan wel voor €259,- krijgen en ik niet meer? De eerdere orders hadden toch ook tegengehouden kunnen worden? Ik begrijp ook dat degenen die hem dan nog voor de prijs van €259,- hebben mogen ontvangen, geluk hebben gehad. Ik kan me echter niet voorstellen dat deze prijs voor de eerste leveringen wel correct was. U begrijpt dat dit absoluut niet netjes is tegenover andere klanten die er vervolgens wel €359,- voor moeten betalen.

Mijn concrete vraag luidt dus:

Zou u mij kunnen vertellen waarom er mensen zijn die de telefoon wel voor €259,- hebben mogen ontvangen?

Ik hoop dat u mij daarop een antwoord kunt verschaffen,

Hoogachtend,

Kevin Boek
Ik hoop dat ze me nu kunnen vertellen wat ik wil weten. Ik blijd het een vreemde gang van zaken vinden.

Overigens heb ik hem vandeweek al ergens anders besteld ;) .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 20:17
Ik heb hem besteld bij 2call.nl voor 0 euro bij 2jaar Hi 20 abbo hopelijk maandag of dinsdag binnen

EDIT:

Tip voor mensen die willen formateren eerst een volledige back up van je telefoon maken anders raak je waarschijnlijk onderdelen kwijt

[ Voor 43% gewijzigd door Cyrus The Virus op 03-09-2004 21:10 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosjesman
  • Laatst online: 25-04 16:42
Ik kan straks mijn S65tje ophalen :*) ( ik kan of nu gaan slapen of doom3 gaan spelen tot 10 uur :7 ) Ben wel heel benieuwed hoe hij mij gaat bevallen, na 3 jaar met een postbank M35i rond gelopen te hebben zal dit toestel wel een heel stap vooruit zijn. Ik laat nog wel horen wat ik er van vind.
Het lijkt mij een wel een geinig ding :9~

Voor die gene die het nog interesseerd ik heb hem nog gekregen voor €11 >:) bij een abonement verlenging bij typhone.nl, maar die actie is er ook al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga de s65 bestellen vandaag of morgen maar ik heb nog een paar vragen (nee ik heb niet het hele forum doorgelezen). Goed, ik wilde eerste de k700i maar een vriend van mij heeft m en hij zei hij is heel kwetsbaar. Maar is deze telefoon een vooruitgang tov de k700i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 10:23:
Ik ga de s65 bestellen vandaag of morgen maar ik heb nog een paar vragen (nee ik heb niet het hele forum doorgelezen). Goed, ik wilde eerste de k700i maar een vriend van mij heeft m en hij zei hij is heel kwetsbaar. Maar is deze telefoon een vooruitgang tov de k700i?
Opzich maakt het niet zo veel uit de S65 heeft betere camara en groter scherm en 3D Java API. En wat de voordelen van de k700i zijn weet ik niet

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Light
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
Heeft iemand al iets gehoord of de functies Voice dialling and control nog toegevoegd gaan worden. Had een bericht gestuurd naar Siemens maar krijg hier geen reactie op.

Weet ook iemand of na het laden van de nieuwe firmware de functies zijn verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
The_Light schreef op 04 september 2004 @ 13:15:
Heeft iemand al iets gehoord of de functies Voice dialling and control nog toegevoegd gaan worden. Had een bericht gestuurd naar Siemens maar krijg hier geen reactie op.

Weet ook iemand of na het laden van de nieuwe firmware de functies zijn verbeterd.
waarschijnlijk komt dat er niet in te zitten vindt het ook raar eigenlijk vooral als BT Headset gebruikt.

Mijn toestel is binnen heb hem vanavond of anders morgen :D eindelijk Gister besteld vandaag binnen nette service

[ Voor 4% gewijzigd door Cyrus The Virus op 04-09-2004 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Laatst online: 26-09 09:56

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Weet iemand of er toevallig iets te krijgen is wat op die antenne aansluiting past van de gsm zoals een ontvangstversterker of iets?

Ik heb de foon nu een aantal dagen maar ik ben wel zwaar teleurgesteld in de batterij want ik houd nog geen 2,5 dag ermee vol terwijl dingen zoals GPRS en BT allemaal uitstaan.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:11
Yagermeister schreef op 04 september 2004 @ 21:13:
Weet iemand of er toevallig iets te krijgen is wat op die antenne aansluiting past van de gsm zoals een ontvangstversterker of iets?

Ik heb de foon nu een aantal dagen maar ik ben wel zwaar teleurgesteld in de batterij want ik houd nog geen 2,5 dag ermee vol terwijl dingen zoals GPRS en BT allemaal uitstaan.
Dat ligt ook aan je netwerk instellingen, zoals auto zoeken ed. Dat komt ook niet ten goede van de levensduur van je bat... En ik weet niet of je de lichtsterkte van het display kan instellen maar dat scheelt ook heel wat, en als je veel beld, tja...
Mijn S55 houd het ook niet lang vol dan, beetje te veel populair gedaan deze week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Dagg schreef op 05 september 2004 @ 00:02:
[...]

Dat ligt ook aan je netwerk instellingen, zoals auto zoeken ed. Dat komt ook niet ten goede van de levensduur van je bat... En ik weet niet of je de lichtsterkte van het display kan instellen maar dat scheelt ook heel wat, en als je veel beld, tja...
Mijn S55 houd het ook niet lang vol dan, beetje te veel populair gedaan deze week ;)
Auto zoeken heb ik vaker last van omdat hij nog wel eens wilt wegvallen hier op mijn kamer(vodafoon) en het scherm heb ik gewoon op 100% licht staan. Wel heb ik de screensaver uitgezet en het lijkt alsof dat al een beetje helpt want de batterij is nu nog redelijk vol na 1 dag. Wat ik wel raar vind is dat ik gister GPRS uitgezet had(eerder zelfs al) maar dat die nu weer doodleuk aanstaat, hebben andere mensen hier ook last van?

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk winamp te besturen met bluetooth op de S65?

zag dat het met verschillende sony-ericsson en nokia telefoons wel kon.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus The Virus schreef op 04 september 2004 @ 12:37:
[...]

Opzich maakt het niet zo veel uit de S65 heeft betere camara en groter scherm en 3D Java API. En wat de voordelen van de k700i zijn weet ik niet
Wat kun je alleen met 3d JAva API? Is dat echt iets waar ik iets aan heb (ik speel graag spelletjes op mn foon) en verder foto's maken lijkt me ook leuk. Nu heb ik een SE T310. Nog iets is die joystick wel lekker want die van mij vertoon nog al kuren en die van mn zn ook (SE T68i)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 11:39:
is het mogelijk winamp te besturen met bluetooth op de S65?

zag dat het met verschillende sony-ericsson en nokia telefoons wel kon.....
Waar heb je dat vandaan (bron)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heeft ie natuurlijk uit het T610 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 12:49:
[...]

Wat kun je alleen met 3d JAva API? Is dat echt iets waar ik iets aan heb (ik speel graag spelletjes op mn foon) en verder foto's maken lijkt me ook leuk. Nu heb ik een SE T310. Nog iets is die joystick wel lekker want die van mij vertoon nog al kuren en die van mn zn ook (SE T68i)
IK heb hem nouw zelf ook de spelletjes zijn vet er zit een 3D rally spel op Worms en Zeeslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 12:49:
[...]

Ik vind het joystickje niet super goed maar dat komt vooral omdat het toch redelijk ingezonken ligt, het beste kun je zelf naar winkel gaan en ff testen op een demo model aangezien dat gewoon precies zelfde is

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over dat winamp besturen met bluetooth.....

bemused.sourceforge.net

dit is het programma - hij werkt dus ook op de siemens SX1 zie ik net.

het enige waar ik niet uitkom nu is hoe je een file 'installeerd' op de telefoon.

iemand ideeen?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yagermeister schreef:

Die ervaring heb ik ook. Een uitermate irritante eigenschap van de meeste nieuwe generatie telefoons, deze korte batterijlevensduur. Echter op een Duitse site vond ik een goed alternatief: de Powerakku Li-Polymer 1000 mAh (t.o.v. de oorspronkelijke 750 mAh een flinke vooruitgang). Hiermee (zo wordt geclaimt) kan de s65 heel wat uren langer mee.

check dus: http://www.mobiltec24.de/ en kijk bij de S65. Veel ander leuk spul ook trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 15:55:
over dat winamp besturen met bluetooth.....

bemused.sourceforge.net

dit is het programma - hij werkt dus ook op de siemens SX1 zie ik net.

het enige waar ik niet uitkom nu is hoe je een file 'installeerd' op de telefoon.

iemand ideeen?
Dat gaat niet werken is voor Symbian telefoon's

EDIT: Ik hen nu uit gevonden hoe je .MP3 om kan zetten naar de goede .Wav

Quicktime 6 heb ik gebruikt.

Open het MP3tje met quicktime dan Bestand --> Exporteren

dan Sound to Wav selecteren en 8khz 8bit mono en klaar is kees van 7 Mb naar 2,5

Weet iemand hoe ik dat foto geluid uit kan zetten ??

[ Voor 32% gewijzigd door Cyrus The Virus op 05-09-2004 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand het geluidje bij het maken van een foto uit kunnen zetten?
heb van alles geprobeerd maar kan de file van het geluidje ook niet vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 19:06:
Daar was ik ook al naar op zoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 19:06:
telefoon op stil zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

telefoon op stil zetten ;)[/quote]

zelfs als ik 'all ringtones are switched off' heb gekozen hoor je het geluidje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoya
Het uitzetten van dat camera geluid schijnt mogelijk te zijn volgens dit forum, alleen had ik de seriele kabel niet bij de hand om te testen. Mss dat iemand anders met wat duitse kennis ff zou kunnen kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
zo heb ook een s65 besteld voor 226 bij 2call.nl(contractverlenging)
Alleen weet iemand of de datakabel van een s55 gaat werken op s65?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ParaNoya schreef op 06 september 2004 @ 00:09:
Het uitzetten van dat camera geluid schijnt mogelijk te zijn volgens dit forum, alleen had ik de seriele kabel niet bij de hand om te testen. Mss dat iemand anders met wat duitse kennis ff zou kunnen kijken :)
Ik ben wel hard aan het oefenen voor mn examen maar echt eruit komen doe ik niet...hihi 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan een der trotse eigenaren mij misschien vertellen hoe de trilfunctie is want die van mn hele oude siemens (M35) was niets vergeleken bij andere telefoons maar ja het kan ook komen doordat de trilfunctie toen net betaalbaar werd en een hype. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

ParaNoya schreef op 06 september 2004 @ 00:09:
Die od_tool (open directory) heb ik ook al eens geprobeerd. Bij mij geeft hij echter een foutmelding (write at address bla bla). Als ik het goed begrijp kun je nadat je dat programma (succesvol) gedraaid hebt alle directories op je S65 zien. Dus ook config en daaronder staat ergens CameraClickMelody.wav (meen ik) en die kun je dan wijzigen/vervangen. Oorspronkelijk voor CX65, maar op dat forum zijn er ook mensen die het gelukt is met de S65 begreep ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij werkt het meteen!! :*)

inderdaad de OD_v02 loslaten op je toestel en dan kan je in explorer (niet in telephone zelf) alle (maar dan ook ALLE) folders zien.

gewoon de file: Config\Default\CameraClickMelody.wav deleten en je hebt er geen last meer van!

bedankt allemaal en succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Hier de laatste reactie van GSM.nl . Ik kan niet anders dan concluderen dat het een administratieve pestbende is.
Geachte meneer Boek,

Er zijn mensen die de telefoon voor € 259,- hebben ontvangen omdat wij de fout in de prijs toen nog niet ontdekt hadden.

Wij kunnen een reeds gefactureerde en verzonden bestelling uiteraard niet meer terug nemen. De bewuste klanten hebben dus geluk gehad.

Met vriendelijke groet,

Josephine
klantenservice
Jammer, maar ik heb hem gelukkig al weer besteld. Helaas daarvan nog geen bericht.

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo, ik heb de phone ff in mn handen gehad vandaag en ik vond het toestel wel cool maarre hoe zit dat precies met die cam is die af te dekken ofzo? Die joystick is wel prima en heel anders dan de demo veel flexibeler. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoya
Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 15:50:
bij mij werkt het meteen!! :*)

inderdaad de OD_v02 loslaten op je toestel en dan kan je in explorer (niet in telephone zelf) alle (maar dan ook ALLE) folders zien.

gewoon de file: Config\Default\CameraClickMelody.wav deleten en je hebt er geen last meer van!

bedankt allemaal en succes!
Godver nou kan ik het eindelijk eens proberen met een seriele kabel, zegt dat OD tooltje netjes DONE. Kijk ik op mun foon via explorer zie ik geen extra mappen en bij een collega van me wel. :(

Hij had wel fw12 al in zun foon die ben ik er nu aan het inflashen, hopelijk maakte dat het verschil....

[EDIT] Nah fw12 helpt me in deze kwestie helaas ook niet, kben bang dak voorlopig nog ff met het camera geluidje opgescheept zit

[EDIT 2]Nah na enkele verwoede pogingen is het me toch gelukt :D

[ Voor 14% gewijzigd door ParaNoya op 06-09-2004 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Hmm heb het maar eens op de laptop (W2K) geprobeerd. Daar werkte od_v02 meteen en vlekkeloos. Wat heerlijk rustig als je een foto neemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk wat je op CEBIT in Turkije is:

Afbeeldingslocatie: http://enginelkan.toson.net/040905_122959.jpg

blauw? rood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Ik heb m'n S65 gecanceld. Ik ga toch voor de SL65. Het duurt me allemaal net even wat te lang.

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boekster schreef op 07 september 2004 @ 16:12:
Ik heb m'n S65 gecanceld. Ik ga toch voor de SL65. Het duurt me allemaal net even wat te lang.
Hoezo? wat is de SL65 meer dan een S65? De S65 is mooier, heeft een betere cam, de SL65 heeft maar 8 frames per sec bij het filmen en de S65 15 frames. De Sl65 is lelijker maar heeft wel een beter scherm (maar kleine) en een ingebouwde flits maar net of dat op weegt tegen dat andere? Ach ja het blijft jouw keuze maar de S65 lijkt me wel een beter plan! :) Ach ja ik ben gewoon in O+ met de S65

Edit: het scherm is hetzelfde alleen de S65 heeft een grotere!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 15:58:
Kijk wat je op CEBIT in Turkije is:

[afbeelding]

blauw? rood?
Misschien komen er wel frontjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Rev! schreef op 06 september 2004 @ 01:59:
zo heb ook een s65 besteld voor 226 bij 2call.nl(contractverlenging)
Alleen weet iemand of de datakabel van een s55 gaat werken op s65?
Data kabel zit erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gelezen dat er ook een handset bij zit wat is dit precies gewoon een manual?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 17:19:
[...]

Ik heb gelezen dat er ook een handset bij zit wat is dit precies gewoon een manual?!
Je krijgt de Telefoon batterij oplader manual RS-MMC kaart datakabel en software geen Headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 16:56:
[...]
Misschien komen er wel frontjes?
Denk het niet. Daar moet je hem helemaal voor open schroeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-09 13:03
Ik heb een S65 bij telecom4u besteld. Na een week wachten maar es een mailtje gestuurd waar die bleef en kreeg als antwoord :
Siemens Nl heeft alle 65 series van van hun GSM teruggeroepen voor een software update. We hopen eind volgende week wee te kunnen uitleveren/ Excuses voor de vertraging

Telecom4U
Weet iemand hier wat vanaf ???

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons in de winkel worden ook alle 65 serie telefoons van Siemens opgehaald voor een software update. Als de accu van je telefoon leeg raakt tijdens het bellen kan het toestellen zo hard gaan piepen (terwijl je 'm aan je oor houd) dat je er schade aan je gehoor van kan oplopen... Daarom dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Tonnetje schreef op 07 september 2004 @ 18:53:
Ik heb een S65 bij telecom4u besteld. Na een week wachten maar es een mailtje gestuurd waar die bleef en kreeg als antwoord :

[...]

Weet iemand hier wat vanaf ???
Kan nog wel ff duren ik had hem binnen 1 dag binnen nadat ik hem had besteld. en heb er zelf maar FW12 op gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Laatst online: 21:12
waarschijnlijk om die hoge toon bij een lege accu eruit te halen.

dit stond ook op de vodafone site :
Waarschuwing!
Ben je in het bezit van een Siemens-toestel uit de 65-serie?
Siemens meldt dat deze serie een productiefout bevat in de uitschakelmelodie. Bij het uitschakelen door een lege batterij kan een harde toon voorkomen, welke gehoorbeschadiging kan veroorzaken.

....

Je kan jouw toestel naar Siemens sturen om deze productiefout gratis te laten repareren. Je dient hiervoor contact op te nemen met Siemens: 0900-333-3100 (1 euro per gesprek).
scheelt ze een hoop schadeclaims denk ik door alle toestellen terug te roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kut dan moet ik nog langer wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 16:55:
[...]

Hoezo? wat is de SL65 meer dan een S65? De S65 is mooier, heeft een betere cam, de SL65 heeft maar 8 frames per sec bij het filmen en de S65 15 frames. De Sl65 is lelijker maar heeft wel een beter scherm (maar kleine) en een ingebouwde flits maar net of dat op weegt tegen dat andere? Ach ja het blijft jouw keuze maar de S65 lijkt me wel een beter plan! :) Ach ja ik ben gewoon in O+ met de S65

Edit: het scherm is hetzelfde alleen de S65 heeft een grotere!
De SL65 vind ik mooier (al vanaf het begin). De camera vind ik slecht van de S65. De kleueren zijn niet mooi. Bovendien maakt dat me weinig uit. Het is een telefoon hoor :P . Voor foto's heb ik een digicam :) . Dat geldt dus ook voor filmpjes.
De S65 en SL65 hebben allebei geen flits. Er zit wel een Spiegeltje op de SL65.
Het schem is ook geen wereld van verschil. Als het formaat het enige is hoor je mij niet zeuren! Dat is op de S65 groter vanwege de 'betere' camera denk ik.

De SL65 is ingeschoven een stuk kleiner, dat vind ik wel praktisch :) . Ook vind ik hem dus mooier (ik vond de SL55al geweldig!). Vandaar. Achteraf gezien was het meer haast dan ratio ;) .

[ Voor 8% gewijzigd door Boekster op 07-09-2004 22:37 ]

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Mooi! En dan nu ophoepelen naar het SL65-topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

bleh schreef op 07 september 2004 @ 22:41:
Mooi! En dan nu ophoepelen naar het SL65-topic ;)
;(

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoya
hey ik las hier
Dat het mogelijk is om de opnametijd van de videocamera voorbij de 30 seconden te krijgen door wat instellingen aan te passen. Na het veranderen van die instellingen staat de maximum tijd tijdens het filmen op 1:35, maar daar gaat ie gewoon over heen.

Echt wel beter dus :D begin mun S65 steeds leuker te vinden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:37
Het is ook weer mogelijk om de firmware upgrade te downloaden...

http://www.siemens-mobile.../hq/s65_upgrade/main.html

[ Voor 43% gewijzigd door Mozart op 08-09-2004 12:34 ]

PSN: PcDCch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
ParaNoya schreef op 08 september 2004 @ 09:04:
hey ik las hier
Dat het mogelijk is om de opnametijd van de videocamera voorbij de 30 seconden te krijgen door wat instellingen aan te passen. Na het veranderen van die instellingen staat de maximum tijd tijdens het filmen op 1:35, maar daar gaat ie gewoon over heen.

Echt wel beter dus :D begin mun S65 steeds leuker te vinden :*)
Ik heb het ook aangepast en ik kan nu 1:03 minuten filmen.

Vanavond maar eens FW12 installeren, kijken of dat effect heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta te trappelen lekker filmen met mn mobieltje... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Grappig bij mij staat nu er dat ik 8 minuten en 54 seconden kan filmen. Overigens nog niet geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zo staat het @ club-siemens:
If you have a M65 or CX65 with FW12 or a S65 or SL65 with any FW you can do a trick to increase the video recording limit. Go to Menu - Messages - Message setup - MMS setup - User settings, scroll down to 'Size indication'. Set all three to '000 kB' and the parameter behind to 'Lim'. Now go to video camera mode select Options - Settings and make sure 'Recording time' is set to 'MMS compatib'. You will now have at least 1 minute video recording depending on what phone you got and memory. NB: the video max counter only displays the 3 last digits, so when it says '1:22' it might mean 11:22' etc.

• ParaNoya
Wat betreft het verlengen van de recording-time, ik hoor van vele verschillende gebruikers (en uit eigen ervaring weet ik) dat het niet mogelijk is om langer dan 2:03 oid op te nemen. Ga je verder dan crashed de telefoon.

Maar goed is toch een mooi verbetering tov 30 seconden.

Maar wat ik nog meer tege kwam is een nieuwe firmware, namelijk FW14

Deze is HIER te downloaden. Ik weet alleen niet of deze geschikt is voor alle S65's, gezien de bestandsnaam doet denken dat deze alleen voor de A400 variant bestemd is

[ Voor 17% gewijzigd door ParaNoya op 09-09-2004 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Had ik ook gezien. Ik zou het niet doen. Anders verkloot je de T9 enzo. En je weet nooit zeker of de S65 ook aan downgraden doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoya
ja ik wacht idd ook ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ParaNoya schreef op 09 september 2004 @ 23:19:

Maar wat ik nog meer tege kwam is een nieuwe firmware, namelijk FW14

Deze is HIER te downloaden. Ik weet alleen niet of deze geschikt is voor alle S65's, gezien de bestandsnaam doet denken dat deze alleen voor de A400 variant bestemd is
Zou ik zeker niet doen! Gewoon wachten op de officiële release. Het is net als bij je PC. Als het werkt, niets meer aan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Zijn er eigenlijk verschillen tussen de M65 en S65 m.b.t. de user interface enzo van de telefoon. Ik weet dat de S65 een cameraatje met meer pixeltjes heeft, en dat de M65 semi-ruig is, maar zijn er verder verschillen? Denk bijvoorbeeld aan reactie op het duwen op knopjes enzo. Sommige foontjes zijn wat trager dan de anderen, en wat dat betreft leek het me wel geinig om te zien hoe dat verder zit. De Siemens site vertelt verder niet zoveel over wat er aan ICtjes inhangen. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:27
Gebruik de vergelijkstool op de Siemens site eens.....

M65 heeft bijvoorbeeld geen Bluetooth.

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09 13:48
http://fotoalbum.forssen.org/s65

Kan een firmware update zoveel veranderen in de foto kwaliteit???

Eerst zag ik alleen maar wazige foto's zonder veel kleuren, en nu zie ik dit! :9~
Door de mindere foto's van eerst was ik van het idee afgestapt om mijn M55 om te ruilen voor deze. Maar nu met dit foto album, en gezien het feit dat mijn M55 gejat is :( denk ik toch dat ik nog even ga rond shoppen waar deze het goedkoopst te vinden is!! :*)

Ik zit te denken aan www.gsm.nl S65+Orange Free 20, €220...

Kan iemand me een link geven naar een filmpje gemaakt met de S65?
En ik heb vanmiddag even in A'foort rond gekeke, en een S65 dummy in me hand gehad. Verschillen de knopjes (qua indrukken) veel met de dummy?
En reageert de camera snel? Dus als je op je schermpje ziet wat de lens ziet zeg maar, gaat dat een beetje vlot/vloeiend?
En als laatste: Heeft iemand dat aanklikbare flitsertje?

Verwijderd

Waar is de S65 [los toestel] nu het goedkoopst ?

• ParaNoya
Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 00:51:
Waar is de S65 [los toestel] nu het goedkoopst ?
pricewatch: Siemens S65

Voor degene die een filmpje van de S65 willen zien, hier is er een die ik op een ander forum vond:

http://www.alkoselters.com/s65/2minvideo/2min.3gp

en hier zijn er nog wat meer, kweet niet of ze goed zijn kheb ze namelijk nog ni bekeken :)

http://www.alkoselters.com/s65/s65movies/

[ Voor 18% gewijzigd door ParaNoya op 11-09-2004 01:05 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voordat je 'leuke links' post, let aub goed op Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware