Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 23:07:
Ik heb gelezen , dat het een bug aan de indicator is :)
dus dat zou kunnen opgelost worden

ik heb bij twee winkels gehoord dat ie deze of volgende week geleverd wordt O-)
Dat zeggen ze al een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels heb ik weer mijn K700i een weeje in bezit. Na een weekje K700i : I'm lovin' it!!!

Geweldig telefoontje hoor! Alles is perfect!

Design: Tip top! Alleen is het rubbere onderkant een klein beetje hinderlijk.

Software: Supersnel, geen problemen mee.

Hardware: Nummer 2 toets probleem? Nog nooit gehad. Hij voelt idd wat anders aan dan de demo model. De echte versie is steviger. Ook ziet het wat minder "speelgoed" uit. Is gewoon art!

Camara: Hij maakt zeker mooie foto's! Je kunt zelfs "grappige frames" omheen zetten. En handig dat "ingebouwde zaklamp". En ja het dient als flitser voor je camara.

Gehuegen: Er zit 41 MB ingebouwd. En na wat dingen verwijderen zal het oplopen tot 43 MB. En dat is meer dan zat.

MP3/mediaplayer: COOL! Hij ondersteund ook MP3PRO en MP4-audio. Dus als je het iets kleiner comprimeerd dan heb je dat probleem opgelost. Tenzij je van je telefoon een iPOD van wilt maken. En de equilizer is super! Er komt super-bass uit joh!

PS. lovelyday: Er zat geen datakabel bij. Moet je los kopen. Ik ga binnenkort BlueTooth dongle kopen. Ik zit nu alles via de IR te uploaden. Ik kan je verzekeren: HET IS EEN NOODOPLOSSING. Een MP3 van ongeveer 3 MB uploaden in 8 a 10 min zegt genoeg.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Het nut van het demo model is om je alvast warm te maken >:)

Als je hem nl. ziet en voelt, dan is een consument sneller geneigd om te wachten op het daadwerkelijke product, dan als er helemaal niets voor handen is (of alleen plaatjes en informatie).

Enne.... als die uitkomt ga ik hem me echt wel kopen 8)7

offtopic:
Weet alleen nog niet precies welk abo ik erbij moet pakken, ik wil iig kunnen WAPpen en MMSen. Gaat dat met een Hi 20 abo? Of kun je dan enkel en alleen I-Mode doen? En ik heb het liefste een unbranded telefoon :*), dus Vodafone valt al af :D

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond altijd de T610 op plaatjes er iets minder uitzien, De t630 zag er veel mooier uit. Wat bleek, de T610 werd een van de mooiste telefoontjes ooit gemaakt toen ik hem zag, en de T630 was heel snel niet meer zo mooi. De K700 vind ik op plaatjes er gewoon niet mooi uitzien, is het bij deze telefoon ook zo dat hij in het echt veel mooier is, of is het design echt hard achteruit gegaan op de t610?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Op Mobique staat een hele lange en goeie review over de K700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik denk trouwens heel anders over die demomodellen in winkels. Ze zien er zoveel lelijker uit dan de echte phones dat sommige mensen vaak voor de bekende (lees: NOKIA) toestellen gaan. Als je bijvoorbeeld de SX1 ziet in de winkel, dan denk je ook "wat een lelijk" ding, terwijl hij er in het echt 30985392582 keer mooier uitziet.

Btw ik las over de accu dat hij maar 1 tot 2 dagen meegaat! Maar dat zou opgelost worden bij de nieuwere firmwares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:03

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 23:21:
Inmiddels heb ik weer mijn K700i een weeje in bezit. Na een weekje K700i : I'm lovin' it!!!

Hardware: Nummer 2 toets probleem? Nog nooit gehad. Hij voelt idd wat anders aan dan de demo model. De echte versie is steviger. Ook ziet het wat minder "speelgoed" uit. Is gewoon art!

Camara: Hij maakt zeker mooie foto's! Je kunt zelfs "grappige frames" omheen zetten. En handig dat "ingebouwde zaklamp". En ja het dient als flitser voor je camara.

Gehuegen: Er zit 41 MB ingebouwd. En na wat dingen verwijderen zal het oplopen tot 43 MB. En dat is meer dan zat.

MP3/mediaplayer: COOL! Hij ondersteund ook MP3PRO en MP4-audio. Dus als je het iets kleiner comprimeerd dan heb je dat probleem opgelost. Tenzij je van je telefoon een iPOD van wilt maken. En de equilizer is super! Er komt super-bass uit joh!

PS. lovelyday: Er zat geen datakabel bij. Moet je los kopen. Ik ga binnenkort BlueTooth dongle kopen. Ik zit nu alles via de IR te uploaden. Ik kan je verzekeren: HET IS EEN NOODOPLOSSING. Een MP3 van ongeveer 3 MB uploaden in 8 a 10 min zegt genoeg.
Aangezien jij deze telefoon al hebt, wat kan jij ons vertellen over de batterij in deze telefoon?
Hoe lang kan je met de batterij doen voordat ie echt helemaal leeg is, dus niet dat de indicator het aangeeft (want daar zit toch een bug in) maar dat ie echt helemaal uitvalt? Bij normaal dagelijks gebruik natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 04-07-2004 23:55 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 22:35

aKra

Intentionally left blank.

Even serieus, ik volg dit topique niet echt maar ik vind de telefoon gewoonweg geil... En er zijn vast mensen hier die ook wel met een Nokia 6230 hebben gespeeld of hem bezitten en nu een K700i bezitten of hebben gezien, gebruikt, veel van weten etc.

Waarvoor zou je zelf gaan? (niet lettend op prijs want deze is hetzelfde! :D)

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en welke versie heb je dan? simlockvrij of vodafone?

PaultjeBosvelt schreef op 04 juli 2004 @ 23:21[/message]:[/b]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja , hoe zit het met de batterij ? }:O

ik wil deze telefoon !!!!!!!!!!!!
stop het wachten ;(

in de ene winkel staan er 400 in backorder _/-\o_
mja, wanneer ze hem krijgen ... :O

de een zegt binnen de twee weken, de ander augustus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet zo erg : (mja, geen expandable memory is wel jammer, maar geen bug)

File Manager: inability to move files to destination with same file name
Memory: internal versus external
“My Friends” (IMPS) feature missing – although listed in manual

wel erg
Pictures taken with camera contains excessive noise
Poor talk/standby times from battery
Slow access speeds when accessing files with “File Manager” function
Auto keylock and screen saver does not activate after message sending
Bluetooth file transfer issues

op foto's genomen met de k700 zijn ze toch goede kwaliteit B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 13:36:
niet zo erg : (mja, geen expandable memory is wel jammer, maar geen bug)

File Manager: inability to move files to destination with same file name
Memory: internal versus external
“My Friends” (IMPS) feature missing – although listed in manual

wel erg
Pictures taken with camera contains excessive noise
Poor talk/standby times from battery
Slow access speeds when accessing files with “File Manager” function
Auto keylock and screen saver does not activate after message sending
Bluetooth file transfer issues

op foto's genomen met de k700 zijn ze toch goede kwaliteit B)
beetje erg mierene*ken?
Het enige waar ik problemen mee heb ik nog altijd de batterij die na 2 dagen weinig gebruik gewoon leeg is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 15:21:
[...]

Ik denk niet dat niet dat snel krasen op komen. Het is aluminium dat goed en stevig aanvoelt. Ik heb hem tenslotte ook niet in mijn broekzak zitten, maar is wel zo logisch dat je hem niet bij je sleutels of losgeld zet.

Stof heb je altijd wel. Als je em in je broekzak zet komt er denk ik sneller stof in dan als je em bv in een tasje zet. Tot nu toe zit er niet veel stof op mijn camera, maar ik draag em dan ook in een riemtasje. (Maar ik droeg mijn T610 ook in een riemtasje maar daar zit erg veel stof in de lens)

De knoppen drukken lekker; het lijkt van een soort rubber gemaakt te zijn waardoor je dus net snel afglijd van de knoppen. Joystick is in het begin moeilijker te bedienen als je de t610 gewend bent maar later wen je ook aan deze joystick.

Over je energie besparing vraagje, ja dat zit erop. Je hebt de opties:
on, off, automatic en powersave. De eerste 2 spreken voor zich neem ik aan. Bij Automatic laat de telefoon de tijd zien als je niks drukt. En bij powersave shakelt de telefoon de display uit om batterij te besparen!
Thanx voor je duidelijke reply!
Ik heb nog één belangrijk vraagje (ja, sorry ik blijf bezig 8)7 ) kun je de K700 ook, aangesloten op een laptop, als een soort GPRS-modem gebruiken? Zodat je met je laptop bijvoorbeeld je e-mail kunt controleren door de K700 verbinding te laten maken met internet? Met m'n huidige Orange SPV SmartPhone kan dat, als hij gesynchroniseerd is met een laptop. Het zou erg handig zijn als dat met de K700 ook kan, omdat ik wel eens op plaatsen ben waar geen internetaansluiting voor handen is.

Alvast bedankt, LocA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 14:24:
[...]

Ik heb nog één belangrijk vraagje (ja, sorry ik blijf bezig 8)7 ) kun je de K700 ook, aangesloten op een laptop, als een soort GPRS-modem gebruiken? Zodat je met je laptop bijvoorbeeld je e-mail kunt controleren door de K700 verbinding te laten maken met internet? Met m'n huidige Orange SPV SmartPhone kan dat, als hij gesynchroniseerd is met een laptop. Het zou erg handig zijn als dat met de K700 ook kan, omdat ik wel eens op plaatsen ben waar geen internetaansluiting voor handen is.

Alvast bedankt, LocA
volgens mij heeft die een intern modem, dus moet dat lukken denkik :) (zo speciaal is het btw niet, veel foons kunnen dit iig i.c.m. infrarood/bluetooth).

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

RUFFNECK schreef op 02 juli 2004 @ 23:31:
[...]

Kun je ons dan ff op de hoogte houde of je egt geen gemodificeerde phone krijgt (want je zit wel op het voda netwerk dus).
Bij Debitel krijg je een K700i incl Abo150 voor 1 Oiro..... dit is een simlock vrij toestel zonder enige modificatie! Je zit wel op het Vodafone netwerk, dit kan men bij Debitel realiseren doordat ze belminuten kopen bij Vodafone!

Deze week werd de telefoon verwacht, althans volgens zeggen van verkoper in filiaal Debitel Nijmegen.

Cheers

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net vernomen dat we hem niet moeten verwachten de eerste twee weken
we zullen al blij mogen zijn als ie nog in juli komt :(

misschien halen ze de bugs er uit ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 17:41:
net vernomen dat we hem niet moeten verwachten de eerste twee weken
we zullen al blij mogen zijn als ie nog in juli komt :(

misschien halen ze de bugs er uit ? :)
En waar komt die informatie vandaan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 22:07

JT

VETAK y0

Als dat ding echt maar 2 dagen met een volle accu doet dan hoef ik hem niet.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 05 juli 2004 @ 18:05:
Als dat ding echt maar 2 dagen met een volle accu doet dan hoef ik hem niet.
Ja want stel je voor dat je hem een om de 2 dagen moet opladen i.p.v. om de 5 dagen echt een ramp hoor. :(
Snap niet waar jullie moeilijk om doen.
zodra hij het niet eens een dag volhoud jah dan is het een probleem maar anders??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 18:39:
[...]

Ja want stel je voor dat je hem een om de 2 dagen moet opladen i.p.v. om de 5 dagen echt een ramp hoor. :(
zodra hij het niet eens een dag volhoud jah dan is het een probleem maar anders??? 8)7
Ik heb een Motorla V525 en die gaat echt maximaal 2 dagen mee. En ja, dat is heel erg vervelend want geen hond die een Motorola heeft dus opladen is er niet bij.
Bijkomend probleem is vaak dat bellen meer stroom kost dan dat de lader bij kan houden. Dus direct bellen tijdens het laden gaat ook niet.

Liever dus een telefoon die langer mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op 05 juli 2004 @ 17:51:
[...]

En waar komt die informatie vandaan????
mailorderbedrijf

Beste,

de verwachtte levertermijn is helaas opgeschoven. Levering is nog steeds voorzien voor deze maand, maar er kan nog geen concrete datum worden vermeld. Oorspronkelijk had Sony laten weten aan de leverancier ze deze week te zullen leveren, maar dat zou nu niet meer het geval zijn.

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 08:48:
en welke versie heb je dan? simlockvrij of vodafone?

PaultjeBosvelt schreef op 04 juli 2004 @ 23:21[/message]:[/b]

Batterij indicator is inderdaad misleidend. Het "groene stuk" is snel doorheen. Zodra hij op rood staat, blijft hij een beetje hangen. Maar hoeveel dagen hij mee kan gaan (na intensief of passief gebruik) geen idee. Ik laad het bijna elke dag op.

Ik heb trouwens de Simlock-vrije toestel icm Tmobile 300 1 jr €137,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies! gewoon elke dag je telefoon opladen! Niks aan het handje! zeker nog nooit smartphones gebruikt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 18:54:
Precies! gewoon elke dag je telefoon opladen! Niks aan het handje! zeker nog nooit smartphones gebruikt??
Oh mijn Smartphone gaat anders wel een dag of 3 of 4 mee. Ik heb wel van begin af aan de accu steeds helemaal leeg laten gaan voordat ik hem oplaad, tip van de verkoper, en deze keer had de verkoper dus wél eens gelijk :P De batterij leeg laten trekken voordat je hem oplaadt schijnt een positief effect op het uithoudingsvermogen van je accu te hebben :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 19:19:
[...]

Oh mijn Smartphone gaat anders wel een dag of 3 of 4 mee. Ik heb wel van begin af aan de accu steeds helemaal leeg laten gaan voordat ik hem oplaad, tip van de verkoper, en deze keer had de verkoper dus wél eens gelijk :P De batterij leeg laten trekken voordat je hem oplaadt schijnt een positief effect op het uithoudingsvermogen van je accu te hebben :Y)
deels waar, deels niet waar :)

zie hier:
http://www.fujitsu-siemen...k/General/BatteryInfo.htm
A repeated partly charging and discharging damages the Li/Ion-battery less than the Ni/MH-battery. Nevertheless with this technology the battery should be fully discharged from time to time. Also with the Li/Ion-battery the available capacity decreases with falling or rising temperature.(this effect is not as strongy distinctive as with the Ni/MH-battery), the optimal charging time is guaranteed at room temperature.
edit: en hier nog wat leesvoer, voor deze telkens terugkerende discussie ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Gully op 05-07-2004 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 18:39:
[...]

Als ik 2 of 3 dagen weg ga, dan wil ik dat gewoon kunnen zonder hem te moeten opladen. Als ik m'n lader vergeet ben ik simpelweg de lul. Daarnaast, is lekker. Wordt je wakker, wil je hem meenemen maar dan is batterij bijna leeg, ondanks dattie gister nog op een kwart vind. Nee, ik vind het niet praktisch.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
JT schreef op 05 juli 2004 @ 21:51:
[...]

Als ik 2 of 3 dagen weg ga, dan wil ik dat gewoon kunnen zonder hem te moeten opladen. Als ik m'n lader vergeet ben ik simpelweg de lul. Daarnaast, is lekker. Wordt je wakker, wil je hem meenemen maar dan is batterij bijna leeg, ondanks dattie gister nog op een kwart vind. Nee, ik vind het niet praktisch.
Lang leve de accu's met een groter vermogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

JT schreef op 05 juli 2004 @ 21:51:
[...]

Vind ik ook ja :) Stel dat je gewoon 24 uur wegbent en je belt tussendoor een uur, dan hang je al bij kleine accu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

DjWannaB2002 schreef op 05 juli 2004 @ 22:02:
[...]

Lang leve de accu's met een groter vermogen :)
Accu's kosten niet niks...neem nou mijn T68i. Lekker 7 dagen met een accu, heerlijk. Of de Z600 van m'n zus, doet ze ook wel 4-5 dagen mee. Voor een Smart Phone wil ik 3 dagen wel accepteren maar ABSOLUUT niet minder.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de z600 heeft heel goede accu

ik ga akkoord, ik wil m'n gsm niet elke nacht opladen hoor.
moet toch 5 dagen standby kunnen hebben, en 2-3 dagen als je hem vaak gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rik schreef op 05 juli 2004 @ 18:48:
[...]

Ik heb een Motorla V525 en die gaat echt maximaal 2 dagen mee. En ja, dat is heel erg vervelend want geen hond die een Motorola heeft dus opladen is er niet bij.
Bijkomend probleem is vaak dat bellen meer stroom kost dan dat de lader bij kan houden. Dus direct bellen tijdens het laden gaat ook niet.

Liever dus een telefoon die langer mee gaat.
Dat is ook wel weer te erg jah maar gewoon alleen die twee dagen jammer dan
Mijn samsung c100 van bijna een jaar moet ik ook zeker om de twee dagen opladen soms zelfs om de dag ligt er aan welke dag als het donderdag avond is laadt ik hem altijd op ivm vrijdag avond omdat het dan meestal laat word en anders red hij het niet.. ik laad hem dan gewoon op s'nachts slaap je toch dus wat maakt het nou uit als je hem dan voor de zeker heih elke dag oplaadt??? 8)7

Als het standaard zo is dan zou ik hem ook niet nemen maar om de 2 a 3 dagen moet toch gaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 19:19:
[...]

Jah maar is zeer vervelend als je hem nodig hebt en hij is leeg omdat je dat in het begin moet doen.... vind dat echt zeer vervelend.
Doe dat bijna nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
nou ik laadt mijn telefoon gewoon elke nacht op of ie nou leeg is of niet, lekker makkelijk toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou er is een compleet discussie over de battrij losgebarst.

Laat ik even duidelijk zijn:
In de eerste week zat ik regelmatig (lees: heel de dag) te spelen met mijn telefoon. Ook mijn vriendin kon er niet van afblijven. Ik draaide continu mp3's, luisterde radio, heel de dag door foto's maken, video opnemen en afspelen, bestanden ontvangen en versturen etc.

Zulke dingen vreten eenmaal veel stroom. Maar zodra je het "normaal" gebruikt, dan zal de K700i zeker wel een paar dagen volhouden hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ten eerste dus de snellere slijtage van je batterij en als tweede dat ik een BT headset heb. Als hij zonder BT continu aan 2 dagen mee gaat, dan is dat met BT zeker niet meer dan 1,5 dag. Ga je een nachtje bij iemand slapen, MOET je je lader meenemen omdat dat ding anders leeg is :/ Of je belt een beetje veel op een dag en ineens *floep* telefoon uit. Nee dank je.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 14:24:
[...]

Alvast bedankt, LocA
ja dat kan. Je kan em aansluiten op je laptop via IR of Bluetooth en gebruiken als modem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De K700 is ook te vinden in combinatie met een actie van T-Mobile (225 abbo) hier (bron: advertentie in de Sp!ts)

helaas duurt t na t opsturen van t contract e.d. nog 2 weken voor je m thuis hebt ofzo... aangezien ik over een week op vakantie ga is dat geen optie - iemand anders een idee hoe ik wel nog aan deze telefoon (liefst toch in combi met een T-mobile abbo) kan komen?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wachten |:(

grrrrrrrrr :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 09:14:
De K700 is ook te vinden in combinatie met een actie van T-Mobile (225 abbo) hier (bron: advertentie in de Sp!ts)

helaas duurt t na t opsturen van t contract e.d. nog 2 weken voor je m thuis hebt ofzo... aangezien ik over een week op vakantie ga is dat geen optie - iemand anders een idee hoe ik wel nog aan deze telefoon (liefst toch in combi met een T-mobile abbo) kan komen?
Hij staat vandaag ook in de folder van de Mediamarkt.

Sony Ericsson K700
€0,-
icm.
T-mobile 225 2 jaar

Ik neem aan dat je hemdaar direct kan meenemen :?

[ Voor 5% gewijzigd door XoiN op 06-07-2004 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 09:14:

www.2call.nl . goedkoopste aanbieder ook! Heeft em sinds gisteren op de site en krijgt de telefoon morgen binnen. Geen NL handleiding, wel menu. Heeft ook 7610; volledig nederlands. Goede ervaringen met deze mensen!

's middags bestellen, dag erop per post thuis, mits akkoord van provider

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 15:54

RUFFNECK

Poentje

Weet iemand toevallig (voor ik ga bellen ;)) of deze foon er AL is of ZAL komen in de Orange Shops zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 12:54:
[...]

www.2call.nl . goedkoopste aanbieder ook! Heeft em sinds gisteren op de site en krijgt de telefoon morgen binnen. Geen NL handleiding, wel menu. Heeft ook 7610; volledig nederlands. Goede ervaringen met deze mensen!

's middags bestellen, dag erop per post thuis, mits akkoord van provider
'hopelijk morgen' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

RUFFNECK schreef op 06 juli 2004 @ 12:55:
Weet iemand toevallig (voor ik ga bellen ;)) of deze foon er AL is of ZAL komen in de Orange Shops zelf?
Ik zat vorige week in het vliegtuig naast iemand van Orange en we hadden het over mobiele telefoons en dat ik interesse in de K700i had. Hij vertelde dat ze deze telefoon deze of de volgende week in de winkel verwachten en dat ze er een actie op hebben. Ik vraag me alleen af of dat een toestel wordt met branding en daarnaast heb ik het probleem dat in zuid-Limburg woon en ik me sterk afvraag of die dekking van Orange hier wel goed is......
Daarnaast heb ik geen behoefte aan een toestel met sim-lock!

[ Voor 5% gewijzigd door Dutch op 06-07-2004 13:32 ]

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
Dutch schreef op 06 juli 2004 @ 13:28:
en daarnaast heb ik het probleem dat in zuid-Limburg woon en ik me sterk afvraag of die dekking van Orange hier wel goed is......
Tegenwoordig is de dekking van alle providers vrijwel even goed, daar zit geen verschil meer in waar je ook woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:32

TMC

SURFivor schreef op 06 juli 2004 @ 15:08:
[...]

Tegenwoordig is de dekking van alle providers vrijwel even goed, daar zit geen verschil meer in waar je ook woont.
Onzin. Ik heb ook Orange gehad, maar ben weer terug gegaan naar Vodafone omdat ik gewoon te vaak geen bereik had.

En ik woon nog wel vlakbij Rotterdam...

[ Voor 7% gewijzigd door TMC op 06-07-2004 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

En hier in het oosten des langs is T-mobile dikke bagger. Als je in de buurt komt van de grens heb je veelal Duits netwerk. Heel fijn als je gebeld wordt maar je hebt niet door dat je Duits netwerk hebt.
Hier is juist Orange weer goed.

KPN en Vodafone is altijd goed. Die andere 3 moet je geluk hebben.

Kameraad van mij heeft K700 net bij 2call.nl besteld.
Ben benieuwd wanneer hij hem in huis heeft.

[ Voor 15% gewijzigd door Shiver23 op 06-07-2004 15:48 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@shiver

Laat ff weten als je maat hem heeft.. ben benieuwd of 2call hem idd morgen krijgt. Doorgaans verkopen ze geen onzinverhalen, maar toch..:)

Als hij vandaag nog goedkeuring heeft gekregen van de provider, heeft ie morgen een pakketje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
TerryC schreef op 06 juli 2004 @ 15:16:
En ik woon nog wel vlakbij Rotterdam...
ik ook dus volgens mij ligt het aan jezelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik zag de K700 vandaag bij de Belcompany in Groningen (geen branded version).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Dutch schreef op 06 juli 2004 @ 13:28:
[...]

Ik zat vorige week in het vliegtuig naast iemand van Orange en we hadden het over mobiele telefoons en dat ik interesse in de K700i had. Hij vertelde dat ze deze telefoon deze of de volgende week in de winkel verwachten en dat ze er een actie op hebben. Ik vraag me alleen af of dat een toestel wordt met branding en daarnaast heb ik het probleem dat in zuid-Limburg woon en ik me sterk afvraag of die dekking van Orange hier wel goed is......
Daarnaast heb ik geen behoefte aan een toestel met sim-lock!
Ik heb eigenlijk nooit een Orange branded foon gezien :) Zullen wel bestaan, alleen nooit gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:34
Ik heb een Orange branded telefoon! Heeeel lang geleden gekocht als pre-paid pakket bij... KPN :) (in die tijd 'bestond' Orange nog niet in NL)

Fotoje: http://www.davidbaakman.n...og/mitsubishi_mt401_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

artharpe schreef op 06 juli 2004 @ 18:06:
Ik zag de K700 vandaag bij de Belcompany in Groningen (geen branded version).
echt ? VEEEEEEEEEEEEET
prijs ?

dan zal belcompany belgie hem ook vlug hebben ;) :) ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar bij die aanbieding van de Spits kan je geen nummerbehoud aanvragen he?? ik zie dat nergens staan!
Ik kies zelf liever voor een 1-jarig abbo, de ontwikkeling van telefoons gaat zo snel, over 1 jaar is dit weer een kut telefoon, terwijl t nu 'heaven' is! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de stad in geweest om wat winkels te checken...

Vodafone...op voorraad maar kon hem niet zien want ze hadden geen dummy en mochten hem niet uit verpakkingen halen :(

Primafoon..."K700? Nee die hebben we niet" "Weet u wanneer u hem binnenkrijgt?" "Heb er nog nooit van gehoord" 8)7

BelCompany..."Nog niet binnen...wordt over paar weken verwacht"

Heb hem nu bij BelCompany gereserveerd maar als ie ergens anders eerder is dan ga ik hem daar toch halen. Wil hem met T-Mobile 225 maar niet van internet...eerst even voelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

SURFivor schreef op 06 juli 2004 @ 17:47:
[...]

ik ook dus volgens mij ligt het aan jezelf :)
Of aan Orange. Wat zo is. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YEP... kheb hem!

gehaald bij GSM shop in Den Haag (tov de bijenkorf) en ze gingen als sappige borstjes over de toonbank!
Khad geen zin meer om langer te wachten, dus dan maar iets duurder: 20 euri bij een tmobile 300 2 jaar. (de 300 wordt binnenkort toch 1,50 p.maand duurder).
Hij is niet in het nederlands nog, maar die kan er volgende week opgezet worden.

Verder echt een kickeh toestel! De radio is beter dan ik in jaren radio geluisterd heb! En de camera en videocaps ok erg leuk! En t is gewoon echt een geil toestelletje om vast te houden, idd beter dan de dummy. HEt scherm is fantastisch en het menu erg logisch. De handleiding zit nog verpakt :)

_/-\o_ k700 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orange belde mij vandaag over een verlening van m'n abonnement, toen vroeg ik of dat in combinatie met een k700 kon. Maar zij verwachten de telefoon pas over een aantal maanden, omdat ze hij hem eerst zelf nog moeten testen, voordat ze er garantie over kunnen geven 8)7. Ga hem denk ik maar ergens anders halen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekerf
  • Laatst online: 25-06-2024

wdekerf

Moet het origineel zijn???

Wat een bullshit van Orange. Ik zou bijna zeggen dat ik dat verhaal niet geloof, want ik heb toen de tijd de SE T610 bij de Orange Shop gekocht en toen was die nog haast niet in andere winkels te verkrijgen, alleen nog maar via inet toen. Dus dat ze hem moeten testen voor garantie is nep. De garantie verloopt trouwens ook via een SE service center en niet via Orange zelf!!

Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond het ook een onzin verhaal, waarschijnlijk verzon hij het terplekke. Maar ik koop iig geen telefoon bij ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraag, als er later een firmware update of zo komt, kan je dat zelf installeren of moet je naar de winkel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 19:50:
even een vraag, als er later een firmware update of zo komt, kan je dat zelf installeren of moet je naar de winkel ?
bij mij kon het in de winkel...kheb er verder niet naar gevraagd of het ook thuis kan.

bij belcompany zouden ze hem trouwens binnenkort krijgen, maar alleen met vodavona live uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdekerf schreef op 06 juli 2004 @ 19:33:
Wat een bullshit van Orange. Ik zou bijna zeggen dat ik dat verhaal niet geloof, want ik heb toen de tijd de SE T610 bij de Orange Shop gekocht en toen was die nog haast niet in andere winkels te verkrijgen, alleen nog maar via inet toen. Dus dat ze hem moeten testen voor garantie is nep. De garantie verloopt trouwens ook via een SE service center en niet via Orange zelf!!
Maanden is wat overdreven maar de klantenservice van Orange heeft toestellen altijd zeker een maand later dan dat 'ie in de winkel ligt omdat ze het inderdaad willen testen. Niet voor de garantie maar gewoon op de werking i.c.m Orange. Raar is wel dat de Orange shops 'm binnen 2 weken binnen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah, geen vodafone troep
in belgie heb je dit toch niet btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Vodafone shit:
Afbeeldingslocatie: http://www.imagemotel.com/uploaded/pq5P4mvf.jpg

Damn ze hebben echt teveel verneukt aan het menu wat kleuren betreft!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:59

Priet

To boldly do what no one has..

En kun je dat er weer uithalen? Ik vind die andere icoontjes veel mooier! :)

Maar je kunt toch ook zelf themes maken? Of heb ik dat verkeerd begrepen :?

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Laatst online: 19-09 22:45
Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 18:46:
Vodafone...op voorraad maar kon hem niet zien want ze hadden geen dummy en mochten hem niet uit verpakkingen halen :(
wat een ontzettend onzinverhaal, verkoper had er gewoon geen zin in...
Vorige week donderdag bij Vodafone-Breda geweest, daar haalde de vekoper de K700 gewoon van achter. Doos open, k700 uit verpakking -> alstublieft test 'm maar even uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja hangt van verkoper af, de ene is heel vriendelijk , de andere een l*l

en ja bah al die vodafone troep én je kan geen mp3's als ringtone gebruiken

nog ff een vraagje, kan je mp3 gebruiken als alarm/wekker ? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Priet schreef op 06 juli 2004 @ 20:44:
En kun je dat er weer uithalen? Ik vind die andere icoontjes veel mooier! :)

Maar je kunt toch ook zelf themes maken? Of heb ik dat verkeerd begrepen :?
Ja, maar themes passen de icoontjes niet aan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag besteld bij gsmtrack, 1 jaar orange free 80, 63 euros, overmorgen in huis als het goed is ....kan niet wachten..;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op 06 juli 2004 @ 20:22:
Vodafone shit:
[afbeelding]

Damn ze hebben echt teveel verneukt aan het menu wat kleuren betreft!!!!!!
:X :X :X :X dat ziet er zooo cheesy uit zeg. De kleuren ook totaal vernaggelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Zo heb weer een nieuw thema af voor de K700, iemand intresse in dit thema, laat het maar weten dan :)

Afbeeldingslocatie: http://www.imagemotel.com/uploaded/6rjy659f.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem maandag gehaald bij GSM shop in Rotterdam (€429,-). Echt een bijzonder strakke telefoon. Hiervoor had ik (heb hem nog steeds overigens) de Motorola V600. Een wereld van verschil, de SE is vele malen beter (en mooier en gebruiksvriendelijker) naar mijn mening. Ik heb absoluut geen spijt van mijn aankoop, en vermoed ook niet dat ik hier spijt van ga krijgen.
Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 21:00:
nog ff een vraagje, kan je mp3 gebruiken als alarm/wekker ? _/-\o_
Dat kan :D Ben zojuist gewekt met een mp3-alarm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
Ik denk dat ik één vd eersten ben die het toestel heeft MET NEDERLANDS MENU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Laatst online: 08:12
SURFivor schreef op 07 juli 2004 @ 08:37:
Ja wrijf het er maar weer in ;)

straks ff mailen naar gsm.nl of ze al een ETA hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch

Dutch

Alfisti

Gisteren even geinformeerd naar het bereik van Orange hier in het zuiden des lands en dat zit wel snor. Dus als 2call de K700i per direct kan leveren dan ga ik hem vandaag nog bestellen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had gisteren gebeld met 2call en toen hadden ze m nog niet binnen, straks nog s proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.sonyericsson.com/k700

De k700 website is online !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 06:18:
Ik heb hem maandag gehaald bij GSM shop in Rotterdam (€429,-).
Waar zit die??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Dat was hij een half jaar geleden ook al hoor ;)

[ Voor 3% gewijzigd door ludo op 07-07-2004 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch

Dutch

Alfisti

ludo schreef op 07 juli 2004 @ 10:27:
[...]
Nee hoor, dit is een compleet nieuwe site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 14:03

Ginz

Trek Superfly 5 powered

En.....

Je kan nu ook de SonyEricsson K700 interactief gebruiken/testen op internet:

Probeeer de SonyEricsson K700 hier interactief

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ludo schreef op 07 juli 2004 @ 10:27:
[...]
B) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SURFivor schreef op 07 juli 2004 @ 08:37:
van waar heb je hem ?
zonder abonnement ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Mailtje van SE:

Geachte Heer Tijsterman,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

De K700i is reeds een week uit in Nederland, verkrijgbaar bij Vodafone en T-mobile.
Wat de batterij betreft, de standby tijd is gewoon goed, mits de batterij natuurlijk goed opgeladen wordt, heeft 15-20 keer nodig om zijn optimale prestaties kan leveren.

Ik heb zelf de K700i ook en moet zeggen dat ik er totaal geen problemen mee heb. Ik hoef hem maar 1 keer in de 5 dagenop te laden, dit is natuurlijk ook afhankelijk hoe u het toestel gebruikt, Bluetooth, Infrarood, de Radio, de videocamera gebruiken natuurlijk meer batterij vermogen dan dat u enkel met het toestel belt.

U kunt te allen tijde contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.

Met vriendelijke groeten,

Ronald van der Voort
Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Kruisplein (vlakbij Centraal Station) en toen ik er vrijdag was hadden ze er nog geen :(

Anyway nu ligt die van mij ook klaar om te verzenden (expansys) dus ik heb een k700 over een paar dagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Ik ben egt benieuwd of iemand deze al icm Orange heeft (en dan niet via Orange shops waar ze zgn. moeten testen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is er jammer genoeg niet bij de BC winkels, wel de F500i
:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Laatst online: 08:12
Damn, gsm.nl had hem ook nog niet, een paar daagjes wachten nog......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje aan de bezitters van de K700.

Is er weer enige vertraging bij het nemen van foto's, net als bij de T610. Want daar moest je 3 seconden wachten voordat de foto werd vastgesteld.

Ik hoop dus dat hij de foto's meteen opneemt net als bij de samsung E700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 09:59:
ik had gisteren gebeld met 2call en toen hadden ze m nog niet binnen, straks nog s proberen...
2call lijkt mij ook wel interessant! Ik zou denk ik keuze maken voor T-mobile 225, 2 jaar + K700i ..... of wellicht Orange Free 30 (maar daar ben ik net een maand vanaf en heb weinig vertrouwen in die mannen aldaar ;))

HS -> Ik hoop snel te lezen of ze de K700i hebben bij 2call :+

Is er verder ook bekend of je bij 2call nog te maken krijgt met crappy menu's (zoals die Vodafone troep bijvoorbeeld).

Wellicht lees ik jullie ervaring(en) zo, anders ga ik vanmiddag even bellen met 2call.

Wizz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ze hebben m, net besteld, morgen binnen >:) (als t goed is natuurlijk :p)
simlock vrij ook nog s en dus zonder t-mobile crap maar wel met t-mobile abbo \o/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2004 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de Vodafone versie (alles NL uiteraard) en ben er wel tevreden mee. Wel een paar opmerkingen:

- Vodafone aanpassingen lijken mij mee te vallen, alleen "jammer" van de menu-iconen. (Ik weet niet hoe deze eruit zouden moeten zien, maar de witte zijn niet echt lelijk)
- Toestel loopt vast als ik hem oplaad terwijl hij UIT staat: de verlichting blijft aan staan en als ik op een andere toets druk dan "aan/uit" loopt hij vast. Dit is trouwens alleen MET simcard erin. Weird.
- Javagames zijn erg gaaf; wel liep Colorado River een keer vast met laden van een level tijdens het spelen ofzo.
- Opslaan van een panorama-foto duurt echt wel 4-5 seconden minimaal
- Geheugen van 39500KB vrij (dat is nog inclusief alle VF shit erop) kan heel veel opslaan. Videootje van een minuut neemt 500k in ofzo.
- Bluetooth verbinding met mijn HBH-65 headset is goed, alleen blijft de verbinding actief na het beeindigen van een gesprek. Dit kan dan uitgezet worden door de knop op de HBH-65 lang in te drukken (normaal is dat om hem uit te zetten). Dan hoor je een toon en is de Bluetooth verbroken (maar pairing blijft actief). De T610 die ik heb verbreekt wel automatisch.
- De joystick zit redelijk onder het midden op het toestel vanwege het grote scherm. Dit is even wennen en vind ik niet 100% prettig. Je hand ligt echt in een kromming om hem wel goed vast te kunnen houden en de joystick te kunnen bedienen.
- Radio + overige geluiden zijn kwalitatief echt onwijs goed.
- beeldscherm is erg goed, ook buiten
- tijdens het typen van een sms kan het toestel mij zowaar bijhouden! Dat was met de T68 en T610 wel anders! (Ik was niet anders gewend van Nokia, maar voor een SE is dit een hele prestatie :))
- Batterij is een hekel punt. Hij kwam vanochtend om 08:00 van de lader af (1st charge van ongeveer 9 uur), en ik ben nu 1 vol streepje kwijt (van de 5, om 12:30). Dit is na een uur radio spelen en diverse spelletjes en videootjes doen. Dus so far...valt mee!
- Laatste opmerking: Hij is kleiner en lichter dan je denkt! Op foto's lijkt hij toch wat plomper maar toen ik de doos openmaakte was ik echt verbaasd.

Al met al....topding! Heb je vragen? Shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scyates
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-06 11:38
Heb hem ook besteld daar (@2call)... Met Telfort verlenging. Ben benieuwd of ze ook echt kunnen leveren. Maar voor mij waren ze in ieder geval het goedkoopst icm abbo verlenging (4 euro, anderen tot aan 65 euro aan toe...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah, kan je er ook nog mee bellen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 12:36:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nog niet mee gebeld heb, dus dat weet ik niet B)
Heb het toestel pas sinds gisteravond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Laatst online: 10:27

Fjeze

AllesPerfect!

ik ben ook wel benieuwd hoe het zit met het nemen van een normale foto (dus niet de panorama). duurt het dan net als met de T610 een paar seconden voordat de foto opgeslagen is? dit is namelijk erg irritant want dan moet je de telefoon dus gewoon een aantal seconde stil houden als je de foto eigenlijk al gemaakt hebt.
ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 12:36:
LOL :D

ps Thanks voor je info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch

Dutch

Alfisti

Heb hem ook net bij 2call besteld, ik wacht vol spanning af op wat komen gaat!!

>:)

Had wel nog de volgende mail van hun gehad:

We hebben de K700i momenteel uit voorraad leverbaar.

De telefoon is niet voorzien van de Nederlandse taal, maar kan waarschijnlijk binnen een maand voorzien worden van Nederlandse software (via een SonyEricsson ServicePoint).

De telefoon heeft geen simlock.

[ Voor 66% gewijzigd door Dutch op 07-07-2004 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je nu al mail van ze gehad? met contract enzo?
want ik heb dit al vrij vroeg gedaan dacht ik maar nog steeds niks ontvangen... :?

dus je krijgt wel al vrij snel berricht terug ;(
dan word het zo nog maar s bellen (5e keer ofzo :P)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2004 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 23:53

Nitai

Live the life you love.

Nee HS, hij schrijft, had wel nog ... dus hij had een mail gestuurd en daar antwoord op gehad

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.