Volgens Mobile-review is de MPX100 gecancelled door Motorola. Dit om een vervangingsituatie als met de MPX200>MPX220 te voorkomen. Er komt dus waarschijnlijk een andere MPX(200?) voor in de plaats.Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 13:06:
...De Motorola MPx100 heeft ongeveer dezelfde specs maar heeft een "candybar design" dat wat wegheeft van de SE K700i.
Veel plezier vanavond, mijne komt morgen pas.....ben ik vrij dat ik morgen een vrije dag hebVerwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 13:27:
ik hoorde van me ma dat er een pakketje voor me isK700i!
wat gaat die stage lang duren vandaag zeg
Verwijderd
Ik heb zojuist een aardig gesprek gehad met de T-Mobile klantenservice, waarin ik vroeg of de K700i ook in het verlengingspakket zou komen. (T-Mobile staat bekend om de zéér lage toestelkosten in het verlengingspakket.) Nu vertelde 'Jaqueline' mij dat dat deze week waarschijnlijk wel het geval zou zijn. Er worden namelijk enkele nieuwe telefoons aan de lijst toegevoegd. Zeker was ze van de Nokia 6230, maar de K700i zou waarschijnlijk ook toegevoegd worden aan de lijst. Ze adviseerde me aan het eind van de week nog maar eens terug te bellen. Dan wist ze misschien ook de prijs.
Nu zit ik meteen met het volgende probleem. Moet ik 'goedkoop' verlengen met een K700i bij T-Mobile, maar dan dus wel met een branded telefoon, met alle nadelen van dien. Of moet ik gewoon naar de Belcompany gaan om daar 'goedkoop' (60 euro) een (non-branded) Siemens CX65 aan te schaffen. (Lijkt me ook aardig.)
Iemand suggesties??
Nu zit ik meteen met het volgende probleem. Moet ik 'goedkoop' verlengen met een K700i bij T-Mobile, maar dan dus wel met een branded telefoon, met alle nadelen van dien. Of moet ik gewoon naar de Belcompany gaan om daar 'goedkoop' (60 euro) een (non-branded) Siemens CX65 aan te schaffen. (Lijkt me ook aardig.)
Iemand suggesties??
Als het om verlengen gaat zou ik wel verlengen. Persoonlijk heb ik zelf echt een hekel aan die branding en zou ik als het om een nieuw abo ging de telefoon liever los kopen. (vandaar dat ik de mijne ook los besteld heb) Ik weet ook niet hoe erg tmobile is met die branding. Is het alleen het menu of hebben ze ook van die toetsen met tmobile erop of zo'n lelijk logo?
Ik heb hem bij 2call besteld en de orderstatus is nu goedgekeurd door provider.
Net gebeld en hij wordt vandaag verstuurd, morgen in huis. Anders zaterdag.
Maandag naar portugal, dus hopelijk heb ik dan nog voldoende tijd om er shit op te zetten voor in het vliegtuig hahaha
Ik ben wel benieuwd naar de Sega tennis game
Maandag naar portugal, dus hopelijk heb ik dan nog voldoende tijd om er shit op te zetten voor in het vliegtuig hahaha
Sega till I die!
Verwijderd
Ik heb het afgelopen jaar een Siemens ST55 (NOOOOOIT DOEN!!) gehad via de verlenging van T-Mobile, en bij die telefoon staat er idd een logo op de telefoon zelf, het menu is in T-Mobile-Style, en je zit (onveranderbaar) met T-Zones als standaard sneltoets. Allemaal niet zo prettig dus, maar goed, wél een supertelfoon voor weinig geld... In dubio dus...
kun je niet beter een cashback nemen of een nieuw abo (los) en dan van dat geld een k700 kopen?? Ligt eraan hoeveel duurder je dan uit bent maar als de branding op die telefoon echt zo erg is zou ik er liever wat meer voor betalen dat ik een telefoon zonder die troep heb
Verwijderd
ik heb mail gekregen van een postorderbedrijf en gelezen op een forum van iemand die het in een officiele se winkel heeft gevraagd, hij zou dus echt uit moeten zijn op 14 juli
*hoop hoop*
*hoop hoop*
Besteld met welke abbo??BDT schreef op 08 juli 2004 @ 15:02:
Ik heb hem bij 2call besteld en de orderstatus is nu goedgekeurd door provider.
Verwijderd
ik heb de batterij ook nog niet 20 keer opgeladen maar zeker wel 10 x nu. Ik moet wel zeggen dat ie langer meegaat dan eerst. In het begin ging ie 1,5-2 max. Maar ik ben nu al op mijn 2e dag en hij heeft nog meer dan de helft!TerryC schreef op 08 juli 2004 @ 13:08:
[...]
Nee hoor, op Howardforums hebben heel veel mensen hem al, en bij iedereen is de batterij niet echt goed.
Verwijderd
Oke oke en toen ? kheb er ook eentje aangeschaft BULKT van de vodafone shit.DjWannaB2002 schreef op 07 juli 2004 @ 22:09:
[...]
Mensen mensen, moeilijk he om het dit forum beetje door te lezen, want dit klopt inderdaad, alleen geld dat voor de Vodafone versie van de K700. De normale versie niet, maar bij de versie van Vodafone kan je geen mp3 als ringtone instellen. Staat een stukje terug ook in dit forum.
Kan hem evt. nog wel ruilen maar kvind het echt een super toestel.
Is al die vodafone shit eruit te krijgen zodat het toestel AL zijn opties benut dus ook het MP3 ringtone gebeuren die nu geblocked staan ?
Volgens een medewerker van SE wel maar hier mocht hij ivm 'contract SE <> vodafone' niets over zeggen maar met google kom je een heel eind zie hij.
Iemand enig idee ?
Zou het niet weten, maar Engels denk ik wel... Anders even bij die Duitse shop navragen.Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 13:34:
Even een vraagje; als ik hem in Duitsland zou kopen dan krijg ik natuurlijk een duitse handleiding, zit de Nederlands taal wel in het menu ?
Ja, maar da's illegaal dus dat bespreken we hier niet.Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 16:52:
[...]
Oke oke en toen ? kheb er ook eentje aangeschaft BULKT van de vodafone shit.
Kan hem evt. nog wel ruilen maar kvind het echt een super toestel.
Is al die vodafone shit eruit te krijgen zodat het toestel AL zijn opties benut dus ook het MP3 ringtone gebeuren die nu geblocked staan ?
Volgens een medewerker van SE wel maar hier mocht hij ivm 'contract SE <> vodafone' niets over zeggen maar met google kom je een heel eind zie hij.
Iemand enig idee ?
Verwijderd
Oops .... sorryTerryC schreef op 08 juli 2004 @ 16:58:
[...]
Ja, maar da's illegaal dus dat bespreken we hier niet.

Dat lijkt me stug, anders zouden Nederlandse bedrijven het toestel wel uit Duitsland importeren. Ik krijg sterk de indruk dat op dit moment een UK versie wordt geimporteerd......TerryC schreef op 08 juli 2004 @ 16:57:
[...]
Zou het niet weten, maar Engels denk ik wel... Anders even bij die Duitse shop navragen.
Verwijderd
Nou dan wordt het gewoon een 'veilige' nederlands k700i, met nl menuDutch schreef op 08 juli 2004 @ 17:07:
[...]
Dat lijkt me stug, anders zouden Nederlandse bedrijven het toestel wel uit Duitsland importeren. Ik krijg sterk de indruk dat op dit moment een UK versie wordt geimporteerd......
Nou voor mij geen twijfels, vind die motorola er toch niet uitzien. Nu is uiterlijk niet het belangrijkste, maar telt wel mee, geef mij maar de k700i.Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 08:56:
Als je nu weer kijkt naar deze telefoon, is de K700I weer achter!
http://www.nieuwemobiel.nl/Phone.php?Toestel_code=566ddd84
Motorola MPx 220![]()
en dan vraag ik me af?! zal ik wachten op deze?
Dit is een videootje over de telefoon, in een mooie zilvere uitvoering.
http://www.bornsloppy.co.uk/MPx220-tiny.wmv
Heeft iemand ervaring met Motorola?
Nu twijfel ik toch weer heel erg?!
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Is dat illegaal? geloof er geen donder van. Illegaal is handelen in bijv drugs, maar het flashen van het geheugen van je telefoon is absoluut niet illegaal, staat nergens in de wet dat dat niet mag, dat is compleet je eigen verantwoording, alleen kan je, als het fout gaat, geen aanspraak meer maken op je garantie.TerryC schreef op 08 juli 2004 @ 16:58:
[...]
Ja, maar da's illegaal dus dat bespreken we hier niet.
Niet? Auteursrechten enzo.DjWannaB2002 schreef op 08 juli 2004 @ 17:37:
[...]
Is dat illegaal? geloof er geen donder van. Illegaal is handelen in bijv drugs, maar het flashen van het geheugen van je telefoon is absoluut niet illegaal, staat nergens in de wet dat dat niet mag, dat is compleet je eigen verantwoording, alleen kan je, als het fout gaat, geen aanspraak meer maken op je garantie.

Ik denk dat het flashen zelf niet bestraft kan worden.
Maar het probleem blijft: hoe kom je legaal aan de software die je erin moet flashen?
Juist, dat lukt je niet.
PSN: Shiver23
Volgens mij houdt dit tot bepaalde hoogte verband met het verwijderen van een sim-lock uit een mobiele telefoon.DjWannaB2002 schreef op 08 juli 2004 @ 17:37:
[...]
Is dat illegaal? geloof er geen donder van. Illegaal is handelen in bijv drugs, maar het flashen van het geheugen van je telefoon is absoluut niet illegaal, staat nergens in de wet dat dat niet mag, dat is compleet je eigen verantwoording, alleen kan je, als het fout gaat, geen aanspraak meer maken op je garantie.
Dit komt van recht4all:
[RECHT4ALL] De koppen in NRC en in AD zijn met elkaar in tegenspraak. Naar wij begrijpen is het verwijderen van simlocks niet strafbaar. Strafbaar was in casu "de wijze waarop" (het geschiedde met auteursrechtelijk beschermde software). Wij concluderen -- terecht? -- dat men zelf software dient te schrijven (of te kopen) voor het verwijderen van simlocks. Dan is het toegestaan.
Een nadenkertje: kan men aan een simlock-vrij apparaat zien of er een simlock op zat, en met welke software hij is verwijderd? Zo nee: indien een verdachte niet op heterdaad wordt betrapt bij het verwijderen van simlocks met beschermde software, bestaat er dan een vermoeden van illegaal softwaregebruik, zodat de bewijsplicht ten aanzien van zijn onschuld op hem komt te rusten?
[3/13/2002 06:08:14 PM]
Dus volgens mij is het inderdaad illegaal!
Verwijderd
Aah oke ... samengevat >
Het flashen van een 'Vodafone K700i' naar een 'full options K700i' is dus niet illegaal maar er is niet op legale wijze aan deze 'full options' firmware te komen ?
Of praat ik nu poep ?
/edit/ ......... ooh TOCH illegaal
Het flashen van een 'Vodafone K700i' naar een 'full options K700i' is dus niet illegaal maar er is niet op legale wijze aan deze 'full options' firmware te komen ?
Of praat ik nu poep ?
/edit/ ......... ooh TOCH illegaal
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 18:05 ]
Hahaha, ondertussen weet hij allang hoe hij andere firmware erop kan zetten, of het nu illegaal is of niet, hahaha. Persoonlijk blijf ik erbij dat het flashen op zich niet illegaal is, ok kleine kanttekening, hoe je aan die firmware komt zit dan misschien wel in het grijze gebied van wel of niet illegaal.
Haha, even iets anders, ik heb die hele k700, helaas, nog niet, maar ik heb al wel weer 117 spellen die het fullscreen doen op de k700
Haha, even iets anders, ik heb die hele k700, helaas, nog niet, maar ik heb al wel weer 117 spellen die het fullscreen doen op de k700
Verwijderd
vind m echt lekker stylish enzo, niet te kinds, precies goed en mooi
/me zegt toch wel met pijn in z'n hart gedag tegen;

hebben ze me een t-mobile zakelijk handleiding meegegeven

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 18:47 ]
Tja..... als ik dat zeg ben ik ILLEGAAL
Verwijderd
Uhm ... nee absoluut nog geen flauw idee DjWannaB2002DjWannaB2002 schreef op 08 juli 2004 @ 18:32:
Hahaha, ondertussen weet hij allang hoe hij andere firmware erop kan zetten, of het nu illegaal is of niet, hahaha. Persoonlijk blijf ik erbij dat het flashen op zich niet illegaal is, ok kleine kanttekening, hoe je aan die firmware komt zit dan misschien wel in het grijze gebied van wel of niet illegaal.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 20:03 ]
Verwijderd
aaaaaaaaaaaaaaaaaaah komaanDjWannaB2002 schreef op 08 juli 2004 @ 18:54:
[...]
Tja..... als ik dat zeg ben ik ILLEGAALbezig
hahahahahahaha
Verwijderd
trouwens he
ik heb nu enkel belbundel + sms
is t ook de moeite waard om die andere toestanden erbij te nemen? heb t maar niet meteen gedaan omdat t aardig optelde ik geen idee heb in hoeverre ik bepaalde dingen blijf gebruiken
maar wat is nou echt handig om nog erbij te nemen? ik heb T-mobile als provider
ik heb nu enkel belbundel + sms
is t ook de moeite waard om die andere toestanden erbij te nemen? heb t maar niet meteen gedaan omdat t aardig optelde ik geen idee heb in hoeverre ik bepaalde dingen blijf gebruiken
maar wat is nou echt handig om nog erbij te nemen? ik heb T-mobile als provider
True, maar GoT is 150% anti-illegaal gedoe. Dus je mag het hier ook niet hebben over het flashen van telefoons...DjWannaB2002 schreef op 08 juli 2004 @ 18:32:
is er al iemand iets tegengekomen op internet qua carkit? Er komt vast een originele SE carkit. Momenteel heb ik zo'n ccm plugin carkit bij m'n nokia 6510. Geen super kwaliteit, maar ik vind het superhandig dat de batterij altijd opgeladen is! Dat vind ik nog 't grote nadeel van een bluetooth carkit... Zou zoiets ook voor de K700i komen?
Jazeker, als je op sonyericsson.nl kijk zie je de HCA-200 carkit staan. Deze is uit te breiden met de HCH-38 houder, en de HCE-12 antennekoppeling. Zelf ga ik de K700 gebruiken icm de Parrot CK3000 en de houder met antennekoppeling. Ik laat wel weten hoe deze combi gaat werken.bureno schreef op 08 juli 2004 @ 20:32:
is er al iemand iets tegengekomen op internet qua carkit? Zou zoiets ook voor de K700i komen?
Je kunt met de k700i mp3's afspelen heb ik verstaan, maar hoe zit dat nu eigenlijk met dat geluid, kan dat wat door de beugel?Kun je bv een bas horen in je muziek?Of kun je je mp3's alleen beluisteren met een oortje?
En op foto's heb ik gezien dat de bovenste toetsen precies verbonden zijn met een halve maanvorm, is dat om een reden gedaan?
En op foto's heb ik gezien dat de bovenste toetsen precies verbonden zijn met een halve maanvorm, is dat om een reden gedaan?
Verwijderd
waar haal je die vandaan.DjWannaB2002 schreef op 08 juli 2004 @ 18:32:
Je kan er idd mp3 mee afspelen, wat ik gelezen heb in andere forums, is dat het geluid best goed is, maar je moet er niet van verwachten dat je zware bassen hoort, het blijft natuurlijk maar een heel klein speakertje waar het geluid uit komt.SimonMc schreef op 08 juli 2004 @ 22:18:
Je kunt met de k700i mp3's afspelen heb ik verstaan, maar hoe zit dat nu eigenlijk met dat geluid, kan dat wat door de beugel?Kun je bv een bas horen in je muziek?Of kun je je mp3's alleen beluisteren met een oortje?
Die halve maan waar jij het over hebt is puur design, dat slaat volgens mij op de camera die er achterop zit daar zit ook zo'n cirkel omheen.
Heel kort antwoord: ja.Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 22:47:
Nog een vraagje: Zit er een handsfree-functie op?
tja dat is dus het probleem, dat mag ik hier niet vertellen. In ieder geval van een ander forum, maar welke............................ that's for u to find out
Ik was vandaag bij Vodafone City Point en daar hadden ze 'm liggen. De verkoper had de doos van achter gehaald en het toestel eruit gehaald, Vodafone branded. Ik vroeg hoeveel ie los kostte ( alleen nieuwsgierig ) en toen klapte die meteen bot dicht. Hij zei dat ie 'm niet los verkocht en toen ik vroeg waarom niet mompelde hij vaag iets over superacties met abonnement. Wel schaars te krijgen anders doet die verkoper niet zo lijkt me
. Vind het een leuk toestel maar vind de S700i toch iets interessanter als aanvulling op mijn collectie van mobiele telefoons

Nou zo'n vodafone branded telefoon zou ik echt niet moeten hebben. De functie om mp3 als beltoon te nemen hebben ze eruit gehaald
Echt nep

Kun je ons geen hint geven dan DJWannaBe? Ik heb nl. op een forum wel een venter gevonden die er zogenaamd 100-en had, die ze dan op een Yahoo website uploadde, maar daar stonden er dan maar 5 op
Maybe je zoekterm op google? Of een hint waar we in ieder geval iets aan hebben?

Maybe je zoekterm op google? Of een hint waar we in ieder geval iets aan hebben?
Wanna play?
Als je et niet mag vertellen, begin dan aub niet stoer erover te lopen braggen? Je lokt et alleen maar uit zo.DjWannaB2002 schreef op 08 juli 2004 @ 23:21:
[...]
tja dat is dus het probleem, dat mag ik hier niet vertellen. In ieder geval van een ander forum, maar welke............................ that's for u to find out
Verwijderd
lol de url begint met "www.m . . . . . 9.com" ?DjWannaB2002 schreef op 08 juli 2004 @ 23:21:
[...]
Thanx Zero00!
136 @ the moment! Nu nog de foon zelf
Wanna play?
Verwijderd
op GOEDENDAG! staat ze niet hoor
[ Voor 46% gewijzigd door Xandrios op 09-07-2004 14:38 ]
You've got it!
Btje pissed dat je ze niet kan vinden????????RUFFNECK schreef op 09 juli 2004 @ 01:21:
[...]
Als je et niet mag vertellen, begin dan aub niet stoer erover te lopen braggen? Je lokt et alleen maar uit zo.
Oh daar gaat et niet om hoor, ik ben een goede speurder en desbetreffende sites zijn mij al bekend. Het gaat er echter om dat jou mededelingen niks aan deze thread toevoegen ALS je niet verder erop in MAG gaan.
"Lekker puh, ik heb dit en dat gevonden op internet, maar ik mag het hier niet zeggen". Waarom zeg je et dan? Snap je? Mensen gaan daarop reageren die niet weten dat het misschien niet mag en voor je het weet gaat het de verkeerde kant op en moet een mod ingrijpen (in worst case).
Vandaar.
Ik ben echt blij voor je dat je die dingen hebt, maar doe niet kinderlijk stoer erover
Verwijderd
In combinatie met 2 jarig KPN 20 issie gratis te krijgen bij The Phone House, tenmiste als ik de uithangborden mag geloven. Volgens de verkoper komt ie begin volgende week binnen.
In combinatie met KPN betekent meestal géén branded telefoon
Verwijderd
ik heb T-mobile i.s.m. K700i en geen branded telefoon... -> 2call.nl
prima service, had me foon de volgende dag binnen en heb er nu al tijdje mee gespeeld enzo en ding bevalt me erg goed
ik mis alleen een kabeltje of iets erbij... die moet je dan weer los kopen terwijl je wel je handsfree er gratis bij krijgt
prima service, had me foon de volgende dag binnen en heb er nu al tijdje mee gespeeld enzo en ding bevalt me erg goed
ik mis alleen een kabeltje of iets erbij... die moet je dan weer los kopen terwijl je wel je handsfree er gratis bij krijgt
K700i van 2call is net binnen. Zit een duitse handleiding bij. Gaat nu voor een paar uurtjes op de lader.
Laat ons weten wat je bevindingen zijn!!!!! 
Ik wacht geduldig op mijn bestelling
Ik wacht geduldig op mijn bestelling
Verwijderd
idd, duitse handleiding is minder
bij mij hadden ze ook een T-mobile zakelijk gedaan terwijl ik geen zakelijk heb...
maja nederlandse handleiding van de k700 is zo gevonden op de site van sonyericsson dus daar kijk ik zo doorheen
bij mij hadden ze ook een T-mobile zakelijk gedaan terwijl ik geen zakelijk heb...

maja nederlandse handleiding van de k700 is zo gevonden op de site van sonyericsson dus daar kijk ik zo doorheen
Kun je jouw telefoon bij een SE servicepoint gratis laten flashen naar de Nederlandse versie? Of moet je daar voor betalen?Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 12:33:
idd, duitse handleiding is minder
Stoer, yeah right, alsof ik het daarom deed. Als je nou een beetje had gelezen wat er allemaal aan vooraf ging, dan had je gezien dat dat over wel of niet illegaal zijn van flashen. Nou dit ging er een btje op verder wat betreft dingen die illegaal zijn. Gewoon een btje teasen. Maar goed btje verkeerd begrepen door jou dus. Maar goed maakt verder niet uit. Case closed.RUFFNECK schreef op 09 juli 2004 @ 11:30:
[...]
Oh daar gaat et niet om hoor, ik ben een goede speurder en desbetreffende sites zijn mij al bekend. Het gaat er echter om dat jou mededelingen niks aan deze thread toevoegen ALS je niet verder erop in MAG gaan.
"Lekker puh, ik heb dit en dat gevonden op internet, maar ik mag het hier niet zeggen". Waarom zeg je et dan? Snap je? Mensen gaan daarop reageren die niet weten dat het misschien niet mag en voor je het weet gaat het de verkeerde kant op en moet een mod ingrijpen (in worst case).
Vandaar.
Ik ben echt blij voor je dat je die dingen hebt, maar doe niet kinderlijk stoer erover
Verwijderd
@ Loca
Belcompany hebben hem alleen met vodafone Simlocked
Net gebeld met teh Phone House in de stad en deze hebben hem ook alleen met Vodafone simlocked
weet iemand trouwens wat de levertijd is van 2call.nl
en mensen die hem nu hebben... vertel vertel!!
Waar heb je dat bord gezien? Das wel een goeie actie!Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 12:10:
In combinatie met 2 jarig KPN 20 issie gratis te krijgen bij The Phone House, tenmiste als ik de uithangborden mag geloven. Volgens de verkoper komt ie begin volgende week binnen.
Net gebeld met teh Phone House in de stad en deze hebben hem ook alleen met Vodafone simlocked
weet iemand trouwens wat de levertijd is van 2call.nl
en mensen die hem nu hebben... vertel vertel!!
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2004 13:50 ]
2call heeft hem op vooraad liggen. Het is wel de Engelse/Duitse versie. Dus geen NL menu. Dit hebben ze wel netjes gemeld nadat ik besteld heb (ik heb hem besteld met een Telfort abbo verlenging). Ik heb eergisteren mijn bestelling doorgegeven, en kreeg gisteren al bericht dat hij verzonden was en binnen 2 dagen geleverd wordt 
Ik heb begrepen dat ze over een week of 2 de NL versie krijgen.
Ik heb begrepen dat ze over een week of 2 de NL versie krijgen.
Verwijderd
Welke taal is het menu dan, Engels of Duits? Ik hoop engels
Maar hoe zit het dan met garantie ik heb namelijk mijn garantie al meerdere malen nodig gehad!
Maar hoe zit het dan met garantie ik heb namelijk mijn garantie al meerdere malen nodig gehad!
Verwijderd
Bij The Phone House in Sittard (Limburg) staat een enorm bord voor de deur met een afbeelding van de K700i en de mededeling dat je hem gratis krijgt bij een KPN 20 abonnement van 2 jaar.Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 13:33:
@ Loca
[...]
Waar heb je dat bord gezien? Das wel een goeie actie!
Volgens mij hebben ze veel aanloop gehad voor dat toestel, want ik vroeeg naar de K700i en verkoper zei direkt daarop een beetje geïrriteerd "NEE" oftwewel ze hebben hem nog niet

Ik had nog gevraagd of ze de K700i ook verkopen in combinatie met een abonnementsverlenging, maar voorlopig is de aanbieding met KPN de enige optie waarmee ze de K700i gaan verkopen. Als ik dus graag een non-branded toestel wil hebben moet ik overstappen naar KPN (niet dat dat nou zo'n ramp is, maar ik wacht liever tot er losse toestellen worden verkocht).
Gister dit juweeltje binnen gekregen met een duitse, franse en italiaanse handleidnig maar nog wel engels als een optie in de telefoon zelf. Is het nu mogelijk om de nederlanse taal (telefoon en t9) toe te voegen? Kan dat bij een telefoonshop of moet je daarvoor naar een SE service point?
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Verwijderd
.........."zucht".........DjWannaB2002 schreef op 08 juli 2004 @ 23:21:
[...]
Heb je mij wat horen zeggen daarover???
.........."zucht"..........
Sommige mensen leren het ook niet heVerwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 15:06:
Kan iemand mij misschien helpen met zoeken.
zo als http adresje voor mij. voor die games
Want ik ben dus niet zo een goede speurder maar zou ze wel graag willen ghebben. dus als iemand dat ff kan geven thnx
Nu weer ontopic, ik kan eigenlijk niet wachten dus ga ook maar bestellen bij 2Call, zo te zien hebben hier al aardig wat mensen dr goeie ervaringen mee
PS: Weet iemand of er op internet een overzicht staat met SE Service-points? Gaan we ff kijken of je die engelse/duitse firmware gratis kan flashen, neem nml wel aan dat er binnen een paar maanden een stuk betere firmware komt.
Verwijderd
Tja.............. je kan ook zeiken natuurlijkTerranca schreef op 09 juli 2004 @ 15:13:
[...]
Sommige mensen leren het ook niet heDit soort games kan je vast via WAP ergens legaal downloaden, maar in dit geval zijn linkjes illegaal, en mogen dus niet gepost worden op dit forum. Ga mensen desnoods mailen, maar het heeft echt geen zin om hierop verder te gaan. *punt*
Nu weer ontopic, ik kan eigenlijk niet wachten dus ga ook maar bestellen bij 2Call, zo te zien hebben hier al aardig wat mensen dr goeie ervaringen meeBen wel benieuwd of degenen die hem hebben al iets kunnen vertellen over de gigantische hoeveelheden bugs die erin zouden zitten.
PS: Weet iemand of er op internet een overzicht staat met SE Service-points? Gaan we ff kijken of je die engelse/duitse firmware gratis kan flashen, neem nml wel aan dat er binnen een paar maanden een stuk betere firmware komt.
Maar goed als iemand die link heeft of mij kan helpen mail dan naar
carisma_r5_gtt@hotmail.com
En voor de mensen die het er allemaal mee eens zijn dat het illegaal vraag ik mij af of het komt dat got er op tegen is of dat je er zelf op tegen ben?
Want als je er echt zo op tegen ben neem ik aan dat je ook niks illegaals heb
denk aan dvd's cd's... same shit...
Ik stik van de illegale dingen ben er dol op!!!!
Verwijderd
Deze telefoon zou toch ook in de www.tmobile.nl >shop komen?????????
Wanneer is dat ik heb gemailt, maar ze mailen niet terug. Aangezien ik deze telefoon " t-mobiled" heb gezien in de spits en BC krantje
Wanneer is dat ik heb gemailt, maar ze mailen niet terug. Aangezien ik deze telefoon " t-mobiled" heb gezien in de spits en BC krantje
Verwijderd
levertijd 2call:
ik had woensdag middag de papieren in orde gemaakt...
ik belde toevallig donderdag rond uur of 11 naar huis en bleek dat ie al bezorgt was
sjah duitse handleiding dus maar nederlandse is snel gevonden op SE site, telefoon zelf kan natuurlijk gewoon in engels...
bugs:
nog niks van gezien maarja heb m nog niet zo lang natuurlijk en ben er niet uuuuren mee aan t spelen of 'bug-searchen' 
games enzo:
ik voorzie een aantal ingrijpen
ik had woensdag middag de papieren in orde gemaakt...
ik belde toevallig donderdag rond uur of 11 naar huis en bleek dat ie al bezorgt was
sjah duitse handleiding dus maar nederlandse is snel gevonden op SE site, telefoon zelf kan natuurlijk gewoon in engels...
bugs:
games enzo:
ik voorzie een aantal ingrijpen
Het enige nadeel is denk ik dat je in de "engelse" versie ook geen Nederlandse T9 support hebt?
Verwijderd
Ik heb net met 2call.nl contact gehad en het enige nadeel is idd geen Nederlandse T9 (naast uiteraard een Engels menu maar dat vind ik niet zo belangrijk). Volgens hen is het mogelijk de taal later te up-daten. Weet iemand hoe dit precies in z'n werk gaat; kan je dat zelf, mits de juiste software en firmware(?) update of moet je naar een service point?scyates schreef op 09 juli 2004 @ 16:17:
Het enige nadeel is denk ik dat je in de "engelse" versie ook geen Nederlandse T9 support hebt?
Verwijderd
Eerder in dit forum was er iemand die gebeld/gemaild had met een SE service point zij vragen hem waar hij het toestel gehaald had.... Dus ik hoop dat ze daar verder niet moeilijk over doen.
Er hing wel een prijskaartje aan het updaten namelijk 30 á 40 eurotjes...
dus ja dat is wel minder....
zijn er nog meer mensen die ervaringen hebben met de K700 van 2Call (de import versie dus
Er hing wel een prijskaartje aan het updaten namelijk 30 á 40 eurotjes...
zijn er nog meer mensen die ervaringen hebben met de K700 van 2Call (de import versie dus
Verwijderd
Kheb de 'Vodafone branded' versie helaas het MP3 >< ringtone verhaal werkt niet in dit toestel.
Nu las ik op een ander forum dat Vodafone deze optie TOCH gaat toevoegen op de branded versie zodat je TOCH MP3 als ringtone in kan stellen.
Heb nog gebeld met VCP eventueel unlocken kost ca 50 euri maar dan is tie alleen nog maar simlock vrij en NIET vodafone fw vrij.
SE servicepoint ook nog gebeld en deze kan de Vodafone fw er ook niet uitkrijgen - "dit zal toch door vodafone gedaan moeten worden" vertelde hij mij.
Teruggeven kan ook niet meer
de voorwaarden voor teruggave zijn o.a. binnen 24 uur NIET mee gebeld hebben en meer van dat soort onzin.
Maar goed nu maar wachten op 'goede firmware' die dan wel of door derde of door Vodafone of door mijzelf erin gepompt zou kunnen worden.
Nu las ik op een ander forum dat Vodafone deze optie TOCH gaat toevoegen op de branded versie zodat je TOCH MP3 als ringtone in kan stellen.
Heb nog gebeld met VCP eventueel unlocken kost ca 50 euri maar dan is tie alleen nog maar simlock vrij en NIET vodafone fw vrij.
SE servicepoint ook nog gebeld en deze kan de Vodafone fw er ook niet uitkrijgen - "dit zal toch door vodafone gedaan moeten worden" vertelde hij mij.
Teruggeven kan ook niet meer
Maar goed nu maar wachten op 'goede firmware' die dan wel of door derde of door Vodafone of door mijzelf erin gepompt zou kunnen worden.
Verwijderd
Wat mij betreft zal ik nog ff wachten (Ik ben een geduldig iemand) tot die wat in prijs gezakt is. Ik denk dat dat niet heel lang op zich zal laten wachten.
Voor de Belgen onder jullie:
Vandenborre wist me te vertellen dat het toestel pas rond half-eind julli bij de leverancier verwacht wordt
en dit tegen de prijs van ( hou jullie vast) 489 euro.
Wat die batterij betreft, ik koop er gewoon een tweede bij. Nu doe ik het ook zo, ik heb nu een t29s (I know, oud toestel) met bureaulader waarin de telefoon zelf en nog een andere batterij in kan geladen worden. Zo zit ik nooit zonder stroom.
Ook had ik nog graag wat geweten. Jullie hebben het vaak over flashen en firmware enzo... Firmware zal waarschijnlijk de soft zijn, maar flashen? Kan iemand me vertellen wat dit is en hoe dit kan. Klopt het dat je allerlei stuff voor je gsm zal kunnen downloaden zoals screensavers,wallpapers enz... Gratis???
Btw Dit is mijn eerste post op dit forum en bij deze wil ik jullie allemaal groeten...
Voor de Belgen onder jullie:
Vandenborre wist me te vertellen dat het toestel pas rond half-eind julli bij de leverancier verwacht wordt
Wat die batterij betreft, ik koop er gewoon een tweede bij. Nu doe ik het ook zo, ik heb nu een t29s (I know, oud toestel) met bureaulader waarin de telefoon zelf en nog een andere batterij in kan geladen worden. Zo zit ik nooit zonder stroom.
Ook had ik nog graag wat geweten. Jullie hebben het vaak over flashen en firmware enzo... Firmware zal waarschijnlijk de soft zijn, maar flashen? Kan iemand me vertellen wat dit is en hoe dit kan. Klopt het dat je allerlei stuff voor je gsm zal kunnen downloaden zoals screensavers,wallpapers enz... Gratis???
Btw Dit is mijn eerste post op dit forum en bij deze wil ik jullie allemaal groeten...
Verwijderd
nou 14 juli is de datum van release !!
prijs is 459
phonehouse 449
dus niet bij vandenborre kopen in belgie !
prijs is 459
phonehouse 449
Verwijderd
Ik hoop dat je gelijk hebt............Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 17:53:
nou 14 juli is de datum van release !!
prijs is 459
phonehouse 449

Nou tot die tijd dan maar even hier mee spelen:
http://www.sonyericsson.c...one/K700/en/try/index.htm
Hoe kom je trouwens aan die info ?!?.....
Verwijderd
Stuurt 2call je een mailtje van bevestiging ofzo terug want ik heb een bestelling geplaatst en alle info netjes opgestuurt maar kreeg geen reactie dat ze het ontvangen hadde ofzo
mg : zit er een datakabel bij het pakket of moet je die los kopen is er uberhaubt ergens wel een datakabel voor deze phone te krijgen ik heb em nog niet gezien namelijk ......
mg : zit er een datakabel bij het pakket of moet je die los kopen is er uberhaubt ergens wel een datakabel voor deze phone te krijgen ik heb em nog niet gezien namelijk ......
Verwijderd
Geen datakabel in pakket... deze is gewoon te bestellen. Kijk maar eens op sonyericsson.com
Verwijderd
Hallo mensjes....
Ik krijg nogal weinig reactie op mijn commentaar.
willen jullie daar niet op reageren of weten jullie dat ik gelijk heb.........
Voor de mensen die mij hebben gemaild Vriendelijk bedankt en ik ben blij dat er meer mensen met me eens zijn.
Laters
PS: kom nou niet met een opmerking van ik vind het ook onzin.Want hoe jullie het brengen vinden jullie het helemaal het toppunt dus....
Voor de mensen die mij hebben gemaild Vriendelijk bedankt en ik ben blij dat er meer mensen met me eens zijn.
Laters
PS: kom nou niet met een opmerking van ik vind het ook onzin.Want hoe jullie het brengen vinden jullie het helemaal het toppunt dus....

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2004 19:51 . Reden: tja..... ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 18:06:
Nou tot die tijd dan maar even hier mee spelen:
http://www.sonyericsson.c...one/K700/en/try/index.htm
Mijn laatste reactie op deze onzin (het gaat immers helemaal niet over het originele onderwerp van dit topic: de telefoon zelf). Ik vind je commentaar eerlijk gezegd nergens op slaan, er zijn op dit forum nou eenmaal regels om aansprakelijkheid, privacy etc te waarborgen, en daar hebben wij als users ons aan te houden. Dat ik (en de rest van mijn mede-gotters) me aan deze regels houdt hoeft niet meteen te betekenen dat ik moet leven als een heilige. Iemand die tegen moorden is, mag ook wel eens te hard rijdenVerwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 19:49:
Hallo mensjes....
Laters![]()
Back ontopic: geen nederlandse T9 is natguurlijk behoorlijk brak, en als het echt 30-40 euro kost om er nederlandse software op te zetten, ben ik bang dat ik toch nog maar even ga wachten
De enige die hier zeikt ben ik. En dat ga ik flink doen nu ook!Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 15:43:
[...]
Tja.............. je kan ook zeiken natuurlijk![]()
Maar goed als iemand die link heeft of mij kan helpen mail dan naar
carisma_r5_gtt@hotmail.com
En voor de mensen die het er allemaal mee eens zijn dat het illegaal vraag ik mij af of het komt dat got er op tegen is of dat je er zelf op tegen ben?
Want als je er echt zo op tegen ben neem ik aan dat je ook niks illegaals heb
denk aan dvd's cd's... same shit...
Ik stik van de illegale dingen ben er dol op!!!!
Om het maar even duidelijk te maken: Ik ben dit soort reacties ZAT. Helemaal genoeg heb ik ervan.
Dit is dan dus ook mijn Allerlaatste waarschuwing: Warez verspreiden op welke manier dan ook (Via dit board, een leuke hint met keywoorden voor google, per email, per postduif of met de trein)....zal vanaf nu drastische(re) gevolgen hebben. Voor de persoon(en) die het doen, en voor het topic zelf.
Dus, Lees de FaQ:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
FAQ Internet & Telefonie
En dit is de laatste waarschuwing. De volgende keer is het een OW + het topic dicht voor een aantal dagen.
Oja Silverbull, jij mag dus je mail checken voor een mooie OW.
[ Voor 6% gewijzigd door Xandrios op 09-07-2004 21:24 ]
Verwijderd
Hoelang duurt het ongeveer voordat een orderstatus is goedgekeurd door provider??
bijv KPN hi
ik hou het niet meer uit....................
bijv KPN hi

Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 21:35:
Hoelang duurt het ongeveer voordat een orderstatus is goedgekeurd door provider??
bijv KPN hi

owjah hoe maak je themas voor een telefoon terwijl die er nog niet is
is daar een special proggie ??
bijv KPN hi

owjah hoe maak je themas voor een telefoon terwijl die er nog niet is
Verwijderd
Vandaag weer bij Vodafone geweest...mocht hem dit keer wel vasthouden! 
En de verkoper had hem even aangezet voor mij...PRACHTIG! Ben verliefd!
Maar toen ik vroeg hoeveel hij los koste begon hij over een honderd of 7 a 8....moest mijn lach inhouden!
Was ook nog ff bij BelCompany geweest en wat dingetjes nagevraagd...als ik mijn t-mobile 225 abbo verleng kost ie nog steeds 180 euro! WOW! Echt geen zin in! En bij 2 jarig nog steeds meer dan 100
Dat gaat nu dus niet door...zit te denken aan nieuw abbo...KPN misschien...goede ervaringen mee? En wat is het verschil tussen HI en mobielplus? Weet dat dit een beetje off-topic is maar wil nou ook echt iets goeds!
Maar toen ik vroeg hoeveel hij los koste begon hij over een honderd of 7 a 8....moest mijn lach inhouden!

Was ook nog ff bij BelCompany geweest en wat dingetjes nagevraagd...als ik mijn t-mobile 225 abbo verleng kost ie nog steeds 180 euro! WOW! Echt geen zin in! En bij 2 jarig nog steeds meer dan 100
Dat gaat nu dus niet door...zit te denken aan nieuw abbo...KPN misschien...goede ervaringen mee? En wat is het verschil tussen HI en mobielplus? Weet dat dit een beetje off-topic is maar wil nou ook echt iets goeds!
Verwijderd
Voelde jij je aangevallen Xandrios...
Vind t allemaal btje erg overdreven worden...Silverbull heeft in die quote die jij neer heb gezet niks verkeerds gezegd!!
Zo en dan nu dit: de K700 is geweldig:) Heb m even uitegprobeerd en werkt erg soepeltjes
Vind t allemaal btje erg overdreven worden...Silverbull heeft in die quote die jij neer heb gezet niks verkeerds gezegd!!
Zo en dan nu dit: de K700 is geweldig:) Heb m even uitegprobeerd en werkt erg soepeltjes
Verwijderd
Op www.gsm.nl is ie toch echt wel wat goedkoper (nou ja - okay - bij verlenging 225 abo 24 maanden € 89,=... maarrrr - scheelt toch íets!Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 22:19:
Vandaag weer bij Vodafone geweest...mocht hem dit keer wel vasthouden!
(er staat nu overigens wel bij: Binnenkort verkrijgbaar - dat stond er vorige week niet)
Ja, heb dit hele topic gelezen en moet zeggen - ben ook helemaaaaaal verkocht - helaas mag ik pas 27 oktober mijn abo verlengen

Verwijderd
Ik heb de K700i alweer een tijdje (bijna 2 weken). Het valt op dat de camara overdag goed tot zeer goede foto's maakt. Maar in de avond maakt hij dramatische foto's!
Ok, in de avond is het donker, dan zie je minder (duh, voor de wijsneusjes). Maar dat betekent niet dat je camarabeeld gelijk moet gaan "schokken". Ook betekent dat niet dat hij erg veel storing en pixels toont op de gemaakte foto.
Als je het licht en/of nightmode aanzet wordt het nog erger.
Hopelijk is dit probleem te verhelpen met een software update!
Verder toont hij wel een kleine lijstje bugs. Maar verder zijn deze bugs niet hinderlijk.
BV. als je je toestel op toetsblock zet, je hebt mp3 aan staan en iemand belt je opeens, dan zal hij "vergeten" zijn dat hij nog op toestblock stond. Maar het sleuteltje staat nog wel op het scherm
Maar zoals ik het zei, het is niet hinderlijk.
Ok, in de avond is het donker, dan zie je minder (duh, voor de wijsneusjes). Maar dat betekent niet dat je camarabeeld gelijk moet gaan "schokken". Ook betekent dat niet dat hij erg veel storing en pixels toont op de gemaakte foto.
Verder toont hij wel een kleine lijstje bugs. Maar verder zijn deze bugs niet hinderlijk.
BV. als je je toestel op toetsblock zet, je hebt mp3 aan staan en iemand belt je opeens, dan zal hij "vergeten" zijn dat hij nog op toestblock stond. Maar het sleuteltje staat nog wel op het scherm
Hoe lang doe jij met je batterij bij gewoon gebruik ?Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 00:29:
Ik heb de K700i alweer een tijdje (bijna 2 weken). Het valt op dat de camara overdag goed tot zeer goede foto's maakt. Maar in de avond maakt hij dramatische foto's!
BV. als je je toestel op toetsblock zet, je hebt mp3 aan staan en iemand belt je opeens, dan zal hij "vergeten" zijn dat hij nog op toestblock stond. Maar het sleuteltje staat nog wel op het schermMaar zoals ik het zei, het is niet hinderlijk.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
In het begin was hij erg snel op. Hij was na 1 dag alweer op. Maar ja, het ligt natuurlijk puur aan jouw gebruik. Ik speelde enorm veel mp3s af, luisterde radio, veel smsjes, mmsjes, foto's maken, filmen, flitslamp stond vaak aan, speaker aan enz.
Maar na een tijdje is de batterij idd wat duurzamer. Nu kan ik ongeveer 2 dagen mee doen. Wellicht wordt hij na 15-20x laden (zoals eerder vermeld) wat duurzamer.
Maar na een tijdje is de batterij idd wat duurzamer. Nu kan ik ongeveer 2 dagen mee doen. Wellicht wordt hij na 15-20x laden (zoals eerder vermeld) wat duurzamer.
Verwijderd
Op http://www.2call.nl/kpn.php kan je de eigenschappen van alle kpn abbo's bekijken.Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 22:19:
Waar het op neerkomt is dat je met Mobielplus altijd dezelfde prijs betaalt (geen binnen of buiten de bundel) maar over het algemeen wel meer dan bij een HI abbo.
Belangrijk nadeel van HI is echter dat je niet kan GPRS-en en een Imode-abbo moet nemen voor I-mode.
Dat gaat bij KPN Mobielplus van je bundel af.
Hi heeft bij 2call behoorlijke korting bij het 50 euro abbo(1jr > € 26!). Een vriend van me heeft nu T-Mob 450, maar heeft in z'n nieuwe huis enkel bereik met Vodafone en vooral KPN. Hij wil de K700 wel als nieuwe telefoon, dus die gaat zeer waarschijnlijk over naar HI 50 .
Een overstap naar HI is echter pas constant voordelig als je zeker weet dat je bundel goed op je is afgestemd. Buiten de bundel is HI met bellen (abbo vanaf Tmob 150) al gauw 10 ct/m duurder.
Jij vind het te overdreven worden. Leuk zeg!Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 22:31:
Voelde jij je aangevallen Xandrios...
Laat ik mezelf even duidelijk maken: Jullie hebben met je gedrag het verpest. Ik vind het heel vervelend voor de mensen die wel serieus hier iets van het topic proberen te maken...maar met replies als deze ga ik niet accoord.
Het topic gaat dicht, tot een moment dat ik tijd heb om Dirkjl per email te laten merken hoe erg ik echt kan overdrijven...
Dit topic is gesloten.