op GOEDENDAG! staat ze niet hoor
[ Voor 46% gewijzigd door Xandrios op 09-07-2004 14:38 ]
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Xandrios op 09-07-2004 14:38 ]
You've got it!
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Btje pissed dat je ze niet kan vinden????????RUFFNECK schreef op 09 juli 2004 @ 01:21:
[...]
Als je et niet mag vertellen, begin dan aub niet stoer erover te lopen braggen? Je lokt et alleen maar uit zo.
Oh daar gaat et niet om hoor, ik ben een goede speurder en desbetreffende sites zijn mij al bekend. Het gaat er echter om dat jou mededelingen niks aan deze thread toevoegen ALS je niet verder erop in MAG gaan.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Kun je jouw telefoon bij een SE servicepoint gratis laten flashen naar de Nederlandse versie? Of moet je daar voor betalen?Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 12:33:
idd, duitse handleiding is minder
bij mij hadden ze ook een T-mobile zakelijk gedaan terwijl ik geen zakelijk heb...
maja nederlandse handleiding van de k700 is zo gevonden op de site van sonyericsson dus daar kijk ik zo doorheen
Stoer, yeah right, alsof ik het daarom deed. Als je nou een beetje had gelezen wat er allemaal aan vooraf ging, dan had je gezien dat dat over wel of niet illegaal zijn van flashen. Nou dit ging er een btje op verder wat betreft dingen die illegaal zijn. Gewoon een btje teasen. Maar goed btje verkeerd begrepen door jou dus. Maar goed maakt verder niet uit. Case closed.RUFFNECK schreef op 09 juli 2004 @ 11:30:
[...]
Oh daar gaat et niet om hoor, ik ben een goede speurder en desbetreffende sites zijn mij al bekend. Het gaat er echter om dat jou mededelingen niks aan deze thread toevoegen ALS je niet verder erop in MAG gaan.
"Lekker puh, ik heb dit en dat gevonden op internet, maar ik mag het hier niet zeggen". Waarom zeg je et dan? Snap je? Mensen gaan daarop reageren die niet weten dat het misschien niet mag en voor je het weet gaat het de verkeerde kant op en moet een mod ingrijpen (in worst case).
Vandaar.
Ik ben echt blij voor je dat je die dingen hebt, maar doe niet kinderlijk stoer erover
Verwijderd
Waar heb je dat bord gezien? Das wel een goeie actie!Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 12:10:
In combinatie met 2 jarig KPN 20 issie gratis te krijgen bij The Phone House, tenmiste als ik de uithangborden mag geloven. Volgens de verkoper komt ie begin volgende week binnen.
In combinatie met KPN betekent meestal géén branded telefoon
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2004 13:50 ]
Verwijderd
Verwijderd
Bij The Phone House in Sittard (Limburg) staat een enorm bord voor de deur met een afbeelding van de K700i en de mededeling dat je hem gratis krijgt bij een KPN 20 abonnement van 2 jaar.Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 13:33:
@ Loca
[...]
Waar heb je dat bord gezien? Das wel een goeie actie!
Belcompany hebben hem alleen met vodafone Simlocked
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Verwijderd
.........."zucht".........DjWannaB2002 schreef op 08 juli 2004 @ 23:21:
[...]
tja dat is dus het probleem, dat mag ik hier niet vertellen. In ieder geval van een ander forum, maar welke............................ that's for u to find out
Sommige mensen leren het ook niet heVerwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 15:06:
Kan iemand mij misschien helpen met zoeken.
zo als http adresje voor mij. voor die games
Want ik ben dus niet zo een goede speurder maar zou ze wel graag willen ghebben. dus als iemand dat ff kan geven thnx
Verwijderd
Tja.............. je kan ook zeiken natuurlijkTerranca schreef op 09 juli 2004 @ 15:13:
[...]
Sommige mensen leren het ook niet heDit soort games kan je vast via WAP ergens legaal downloaden, maar in dit geval zijn linkjes illegaal, en mogen dus niet gepost worden op dit forum. Ga mensen desnoods mailen, maar het heeft echt geen zin om hierop verder te gaan. *punt*
Nu weer ontopic, ik kan eigenlijk niet wachten dus ga ook maar bestellen bij 2Call, zo te zien hebben hier al aardig wat mensen dr goeie ervaringen meeBen wel benieuwd of degenen die hem hebben al iets kunnen vertellen over de gigantische hoeveelheden bugs die erin zouden zitten.
PS: Weet iemand of er op internet een overzicht staat met SE Service-points? Gaan we ff kijken of je die engelse/duitse firmware gratis kan flashen, neem nml wel aan dat er binnen een paar maanden een stuk betere firmware komt.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb net met 2call.nl contact gehad en het enige nadeel is idd geen Nederlandse T9 (naast uiteraard een Engels menu maar dat vind ik niet zo belangrijk). Volgens hen is het mogelijk de taal later te up-daten. Weet iemand hoe dit precies in z'n werk gaat; kan je dat zelf, mits de juiste software en firmware(?) update of moet je naar een service point?scyates schreef op 09 juli 2004 @ 16:17:
Het enige nadeel is denk ik dat je in de "engelse" versie ook geen Nederlandse T9 support hebt?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik hoop dat je gelijk hebt............Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 17:53:
nou 14 juli is de datum van release !!
prijs is 459
phonehouse 449
dus niet bij vandenborre kopen in belgie !
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2004 19:51 . Reden: tja..... ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 18:06:
Nou tot die tijd dan maar even hier mee spelen:
http://www.sonyericsson.c...one/K700/en/try/index.htm
Mijn laatste reactie op deze onzin (het gaat immers helemaal niet over het originele onderwerp van dit topic: de telefoon zelf). Ik vind je commentaar eerlijk gezegd nergens op slaan, er zijn op dit forum nou eenmaal regels om aansprakelijkheid, privacy etc te waarborgen, en daar hebben wij als users ons aan te houden. Dat ik (en de rest van mijn mede-gotters) me aan deze regels houdt hoeft niet meteen te betekenen dat ik moet leven als een heilige. Iemand die tegen moorden is, mag ook wel eens te hard rijdenVerwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 19:49:
Hallo mensjes....
Ik krijg nogal weinig reactie op mijn commentaar.
willen jullie daar niet op reageren of weten jullie dat ik gelijk heb.........
Voor de mensen die mij hebben gemaild Vriendelijk bedankt en ik ben blij dat er meer mensen met me eens zijn.
Laters![]()
PS: kom nou niet met een opmerking van ik vind het ook onzin.Want hoe jullie het brengen vinden jullie het helemaal het toppunt dus....
De enige die hier zeikt ben ik. En dat ga ik flink doen nu ook!Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 15:43:
[...]
Tja.............. je kan ook zeiken natuurlijk![]()
Maar goed als iemand die link heeft of mij kan helpen mail dan naar
carisma_r5_gtt@hotmail.com
En voor de mensen die het er allemaal mee eens zijn dat het illegaal vraag ik mij af of het komt dat got er op tegen is of dat je er zelf op tegen ben?
Want als je er echt zo op tegen ben neem ik aan dat je ook niks illegaals heb
denk aan dvd's cd's... same shit...
Ik stik van de illegale dingen ben er dol op!!!!
[ Voor 6% gewijzigd door Xandrios op 09-07-2004 21:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Op www.gsm.nl is ie toch echt wel wat goedkoper (nou ja - okay - bij verlenging 225 abo 24 maanden € 89,=... maarrrr - scheelt toch íets!Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 22:19:
Vandaag weer bij Vodafone geweest...mocht hem dit keer wel vasthouden!
En de verkoper had hem even aangezet voor mij...PRACHTIG! Ben verliefd!
Maar toen ik vroeg hoeveel hij los koste begon hij over een honderd of 7 a 8....moest mijn lach inhouden!
Was ook nog ff bij BelCompany geweest en wat dingetjes nagevraagd...als ik mijn t-mobile 225 abbo verleng kost ie nog steeds 180 euro! WOW! Echt geen zin in! En bij 2 jarig nog steeds meer dan 100
Dat gaat nu dus niet door...zit te denken aan nieuw abbo...KPN misschien...goede ervaringen mee? En wat is het verschil tussen HI en mobielplus? Weet dat dit een beetje off-topic is maar wil nou ook echt iets goeds!
Verwijderd
Hoe lang doe jij met je batterij bij gewoon gebruik ?Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 00:29:
Ik heb de K700i alweer een tijdje (bijna 2 weken). Het valt op dat de camara overdag goed tot zeer goede foto's maakt. Maar in de avond maakt hij dramatische foto's!
Ok, in de avond is het donker, dan zie je minder (duh, voor de wijsneusjes). Maar dat betekent niet dat je camarabeeld gelijk moet gaan "schokken". Ook betekent dat niet dat hij erg veel storing en pixels toont op de gemaakte foto.
Als je het licht en/of nightmode aanzet wordt het nog erger.
Hopelijk is dit probleem te verhelpen met een software update!
Verder toont hij wel een kleine lijstje bugs. Maar verder zijn deze bugs niet hinderlijk.
BV. als je je toestel op toetsblock zet, je hebt mp3 aan staan en iemand belt je opeens, dan zal hij "vergeten" zijn dat hij nog op toestblock stond. Maar het sleuteltje staat nog wel op het schermMaar zoals ik het zei, het is niet hinderlijk.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
Verwijderd
Op http://www.2call.nl/kpn.php kan je de eigenschappen van alle kpn abbo's bekijken.Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 22:19:
Dat gaat nu dus niet door...zit te denken aan nieuw abbo...KPN misschien...goede ervaringen mee? En wat is het verschil tussen HI en mobielplus? Weet dat dit een beetje off-topic is maar wil nou ook echt iets goeds!
Jij vind het te overdreven worden. Leuk zeg!Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 22:31:
Voelde jij je aangevallen Xandrios...
Vind t allemaal btje erg overdreven worden...Silverbull heeft in die quote die jij neer heb gezet niks verkeerds gezegd!!
Zo en dan nu dit: de K700 is geweldig:) Heb m even uitegprobeerd en werkt erg soepeltjes
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq