Verwijderd
ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven.
Verwijderd
Dit is ten opzichte van de T610 niet veranderd merk ik (foto 640x480 dan). Het opslaan duurt nog steeds een paar tellen, echter kan je dan al wel de GSM bewegen. Het is dus puur het OPSLAAN wat lang duurt. De foto is dan wel al genomen.Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 13:58:
Zeg zou iemand antwoord kunnen geven op de vraag of je de foto direct kunt opslaan. Ik ben namelijk ook benieuwd hoe het zit met het nemen van een normale foto (dus niet de panorama). duurt het dan net als met de T610 een paar seconden voordat de foto opgeslagen is? dit is namelijk erg irritant want dan moet je de telefoon dus gewoon een aantal seconde stil houden als je de foto eigenlijk al gemaakt hebt.
ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven.
Verwijderd
ik hoop nu echt dat ie vlug komt, de normale versie, zonder enige logo's of zo dus.
ps, dat tennis game ziet er echt vet uit !!
hoe speelt ie ?
en kan je makkelijk andere games vinden (gratis) op het net ?
zoals tetris, etc ...
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2004 14:14 ]
Bovenstaand antwoord heb ik ook ontvangen van 2call, direct contact opgenomen met SonyEricsson customer service en het antwoord aldaar; Heeft u het toestel in het buitenland gekocht? En hoe dan ook zullen er kosten aan verbonden zijn mocht u de Nederlandse software laten uploaden bij een Servicepoint. Denk hierbij aan 30-40 oiroos.....Dutch schreef op 07 juli 2004 @ 13:12:
Heb hem ook net bij 2call besteld, ik wacht vol spanning af op wat komen gaat!!
Had wel nog de volgende mail van hun gehad:
We hebben de K700i momenteel uit voorraad leverbaar.
De telefoon is niet voorzien van de Nederlandse taal, maar kan waarschijnlijk binnen een maand voorzien worden van Nederlandse software (via een SonyEricsson ServicePoint).
De telefoon heeft geen simlock.
Maar weer eens bekijken wat we hier mee gaan doen.....
Wizz
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Verwijderd
ik vraag me alleen af, als het nog een maand duurt voor de update, gaat het nog een maand duren voor de nederlandse gsm beschikbaar is ook ?????????
SonyEricsson gaf net telefonisch aan dat de officiele NL versie beschikbaar is per 15-07 a.s..... Maar gezien de vele verschilende data die continue voorbij komen is het mij ook helemaal onduidelijk aan het worden!Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 14:42:
ik koop toch de nederlandse versie hoor
ik vraag me alleen af, als het nog een maand duurt voor de update, gaat het nog een maand duren voor de nederlandse gsm beschikbaar is ook ?????????

Dus mensen, rennen naar de stad...
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Op zich komt het wel redelijk overeen wat ze me in de mediamarkt vertelde. Dat vodafone eerst de telefoon uit brengt en dat daarna (+/- twee weken later) de rest pas komt.
[ Voor 37% gewijzigd door 13art op 07-07-2004 15:19 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Maar goed eerst maar ff afwachten.
Kunnen de mensen die een normaal toestel hebben een paar foto's maken en op de forum zetten en het liefst ook een paar met nederlands menu ik wil dat wel eens zien. (geen vodafone shit )
Verwijderd
Misschien dat ie in de andere BC winkels al in
Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 11:49:
Hij is er jammer genoeg niet bij de BC winkels, wel de F500i
:(
Volgens mij lees jij het forum toch geregeldVerwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 15:19:
Kunnen de mensen die een normaal toestel hebben een paar foto's maken en op de forum zetten en het liefst ook een paar met nederlands menu ik wil dat wel eens zien. (geen vodafone shit )
Wizz
Ik heb ze al in mijn winkel....DjWannaB2002 schreef op 07 juli 2004 @ 15:18:
15/7 ja ja, eerst zien dan geloven. Hopen doe ik natuurlijk wel, maar geloven doe ik het niet, want het is al zo vaak verschoven de datum van release.
Op zich komt het wel redelijk overeen wat ze me in de mediamarkt vertelde. Dat vodafone eerst de telefoon uit brengt en dat daarna (+/- twee weken later) de rest pas komt.
-
Verwijderd
*NIEUW* Sony Ericsson K700i. Haarscherpe foto's en videoclips maken, verzenden en opslaan. Je hebt 41 MB geheugen tot je beschikking. Simlocked.
GRATIS! bij een 2-jarig T-mobile 150 abonnement (22,50 p/mnd). Los toestel voor 459,99

Ernaast staat een plaatje van de K700i met de bekende T-mobile achtergrond, boven de linker softtoets "gesprekken" (conlusie: NL software) en boven de rechter "T-zones".
Er staat géén "binnekort leverbaar" bij, dus Belcompany moet hem vanaf nu kunnen leveren.
mzzlz, LocA
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2004 16:44 ]
Verwijderd

en in de folder van phonehouse (belgische winkel) staat ie ook, 449
maar ze krijgen hem pas in augustus of zo

Verwijderd
Bij 2call.nl hebben ze hem met orange free 20 voor €34 maar waarom kunnen zij dan wel met orange abo. leveren en in de orange winkels hebben ze het toestel niet eens.
alleen jammer van de Mp3 is het niet mogelijk om er wat mindere kwaliteit mp3's op te zetten. Niet van die 4Mb files? Dan kun je er in ieder geval iets mee!..
Maar echt een mooi toestel!!
Verwijderd
/me kan als t goed is zijn Sony CMD-C1 een deze dagen opzij leggen voor zijn K700
Niet interessant. T for Telecom en Belcompany moeten ze ook vandaag binnen hebben gehad.Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 16:21:
en die winkel is ... ?
Vodafone brandednormaal of gebrande ?
Jepnederlands menu ?
-
hier heb je mééér dan genoeg fotomateriaal lijkt me zoVerwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 14:13:
zouden mensen (de lucky bastards) enkele fotootjes kunnen posten die met de k700i genomen zijn ?
Verwijderd

Verwijderd
Welke talen kan je met de engelse import versie nog meer kiezen ?

Ik heb mijn (import) k700 simlockvrij besteld en hij is inmiddels onderweg
[ Voor 8% gewijzigd door Bianca op 07-07-2004 19:58 ]
Verwijderd
Verwijderd
heb toch me twijfels erover of dit op komt of niet... zou dat nog te veranderen zijn of zit ik er nu aan vast? (vandaag contract getekend etc)
Verwijderd
ps, ik heb dit gelezen op een ander forum, klopt dit ?!
I'm probably being a bit stupid with this one, but I can't get mp3's to work as ringtones.
I place the mp3 in the sounds folder of the K700 and when it's received I say use as ringtone but it won't let me.
On further inspection the manual mentions that only protected mp3's can be used for ringtones. Is this a case of Sony Music leaning on Sony Ericsson so that the firmware will only allow DRM compliant tunes...
This is a UK model with firmware R2A041 on it.
Verwijderd
WATT????? 459 euro voor de K700?? Voordat geld kun je telefoons kopen die op Symbian draaien, uitbreidbaar geheugen hebben en wat niet meerVerwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 20:27:
nee, prijs gaat maximum 459 euro zijn, zonder abbo

Voor mijn samsung e700 zonder enige bijzondere functie heb ik 499 euro betaald. Op de k700 zit echt veel meer
Verwijderd

Je kunt het hier downloaden

Ik heb gelijk ook een screensaver bij gemaakt

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2004 22:07 ]
Mensen mensen, moeilijk he om het dit forum beetje door te lezen, want dit klopt inderdaad, alleen geld dat voor de Vodafone versie van de K700. De normale versie niet, maar bij de versie van Vodafone kan je geen mp3 als ringtone instellen. Staat een stukje terug ook in dit forum.Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 20:27:
nee, prijs gaat maximum 459 euro zijn, zonder abbo
ps, ik heb dit gelezen op een ander forum, klopt dit ?!
I'm probably being a bit stupid with this one, but I can't get mp3's to work as ringtones.
I place the mp3 in the sounds folder of the K700 and when it's received I say use as ringtone but it won't let me.
On further inspection the manual mentions that only protected mp3's can be used for ringtones. Is this a case of Sony Music leaning on Sony Ericsson so that the firmware will only allow DRM compliant tunes...
This is a UK model with firmware R2A041 on it.
Verwijderd
Erg mooie screensaver!!Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 22:02:
Ik heb een sweet theme gemaakt. Het is de logo van mijn studievereniging Digitalis. Het is in 3D max geanimeerd. De logo beweegt op het achtergrond.
[afbeelding]
Je kunt het hier downloaden
[afbeelding]
Ik heb gelijk ook een screensaver bij gemaakt
[afbeelding]
Is dat ook mogelijk met een Sony Ericsson T610 ?
Eerlijk gezegt heb ik me daar niet in verdiept. Ben niet van plan om er gebruik van te maken. Heb namelijk een notebook met een goede routeplanner erop...Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 11:01:
@squilex
Ik had ook allang Voda genomen (waren vorige maand prachtige aanbiedingen met 75 euro retour) omdat de dekking over het algemeen goed is, maar helaas.. op mijn werk blijk ik geen bereik te hebben. Hiernaast kent Voda mogelijkheid tot gratis downgraden van je abo.. Als je bv instapt met een Voda 180 kun je het graties terugbrengen naar 120 na 6 maanden. Scheelt ook aanzienlijk in de totale kosten, zeker als je het hebt over 2 jaar. Je profiteert uiteraard wel van de lagere bijbetaling die bij het 180-abo hoort.
Maarre.. even wat anders. Hoe zit dat met Hi en databundels? Tenminste, ik neem aan dat je af en toe ook wel eens iets met GPRS gaat doen op je K700i..
Bij de verdere HI abo's die aangeboden staan bij gsm.nl staat bij "Optinele bundels" n.v.t. Ik denk niet dat het bij HI mogenlijk is, aangezien als je op gsm.nl voor een Debitel-KPN abo kiest je de mogelijkheid heb om bij "Optinele bundels" een GPRS-bundel te kiezen. Bij een KPN-Mobile Plus abo betaal je GPRS per MB en bij Flexbel Alround staat ook n.v.t. 100% zeker weet ik ook niet, het zou ook mogenlijk kunnen zijn dat het inbegrepen zit in een HI abo, maar dit laatste lijkt mij niet.
Don't Copy Music
Verwijderd
http://www.nieuwemobiel.nl/Phone.php?Toestel_code=566ddd84
Motorola MPx 220
en dan vraag ik me af?! zal ik wachten op deze?
Dit is een videootje over de telefoon, in een mooie zilvere uitvoering.
http://www.bornsloppy.co.uk/MPx220-tiny.wmv
Heeft iemand ervaring met Motorola?
Nu twijfel ik toch weer heel erg?!

Verwijderd
Dus ik ben wel hoopvol. SE zelf zegt dat je 15-20 charges nodig hebt voor optimale autonomie. Hij gaat nu al langer mee dan ik had verwacht.
Verwijderd
Ik heb een K700i en binnenkort ook een P900. Nu zoek ik een bluetooth dongle of usb kabel (geschikt voor beide toestellen) om een verbinding te krijgen tussen pc en gsm. Wat is het beste; een usb kabel (bijvoorbeeld de USB datakabel DCU-11 van Sony Ericsson) of bluetooth?
Wie weet een goede en goedkope oplossing? En wie kan mij de voor en nadelen van beide verbindingen geven..
Alvast bedankt voor de moeite
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Godsamme die gasten kunnen ook geen filmpje makenVerwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 08:56:
Als je nu weer kijkt naar deze telefoon, is de K700I weer achter!
Motorola MPx 220![]()

Maar dat is een smartphone. Andere klasse enzo.
En voor de batterij hoef je het niet te laten hoor, die van de K700 gaat ook maar 1 dag mee als je er een beetje mee speelt enzo.
Dat is n btje meelullen met de rest wat je doet. Aangezien de telefoon nog maar net uit is, kan je daar nog niks over zeggen. Mijn k700i ging trouwens de eerste anderhalve dag mee voordat ik m opnieuw op moest laden. Er is nog niemand die dat ding meer dan 20x heeft opgeladenTerryC schreef op 08 juli 2004 @ 12:28:
En voor de batterij hoef je het niet te laten hoor, die van de K700 gaat ook maar 1 dag mee als je er een beetje mee speelt enzo.
Verwijderd
De telefoon draait op een 200MHz TI OMAP processor, heeft 32MB RAM en 32 MB ROM en een heuse 1,3 Megapixel camera met flitser (geen zaklamp maar echt flits).
Meer info vnd je in het Motorola MPx220 topic: Motorola MPx 220 Smartphone
De MPx220 is binnen 3 maanden verkrijgbaar, preciezere relaesedata zijn nog niet bekend. De prijs zou tussen de 500 en 600 euro komen te liggen.
De Motorola MPx100 heeft ongeveer dezelfde specs maar heeft een "candybar design" dat wat wegheeft van de SE K700i.
Nee hoor, op Howardforums hebben heel veel mensen hem al, en bij iedereen is de batterij niet echt goed.SURFivor schreef op 08 juli 2004 @ 13:02:
[...]
Dat is n btje meelullen met de rest wat je doet. Aangezien de telefoon nog maar net uit is, kan je daar nog niks over zeggen. Mijn k700i ging trouwens de eerste anderhalve dag mee voordat ik m opnieuw op moest laden. Er is nog niemand die dat ding meer dan 20x heeft opgeladen
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
wat gaat die stage lang duren vandaag zeg
Verwijderd
Verwijderd
Volgens Mobile-review is de MPX100 gecancelled door Motorola. Dit om een vervangingsituatie als met de MPX200>MPX220 te voorkomen. Er komt dus waarschijnlijk een andere MPX(200?) voor in de plaats.Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 13:06:
...De Motorola MPx100 heeft ongeveer dezelfde specs maar heeft een "candybar design" dat wat wegheeft van de SE K700i.
Veel plezier vanavond, mijne komt morgen pas.....ben ik vrij dat ik morgen een vrije dag hebVerwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 13:27:
ik hoorde van me ma dat er een pakketje voor me isK700i!
wat gaat die stage lang duren vandaag zeg
Verwijderd
Nu zit ik meteen met het volgende probleem. Moet ik 'goedkoop' verlengen met een K700i bij T-Mobile, maar dan dus wel met een branded telefoon, met alle nadelen van dien. Of moet ik gewoon naar de Belcompany gaan om daar 'goedkoop' (60 euro) een (non-branded) Siemens CX65 aan te schaffen. (Lijkt me ook aardig.)
Iemand suggesties??
Net gebeld en hij wordt vandaag verstuurd, morgen in huis. Anders zaterdag.
Maandag naar portugal, dus hopelijk heb ik dan nog voldoende tijd om er shit op te zetten voor in het vliegtuig hahaha
Ik ben wel benieuwd naar de Sega tennis game
Sega till I die!
Verwijderd
Verwijderd
*hoop hoop*
Besteld met welke abbo??BDT schreef op 08 juli 2004 @ 15:02:
Ik heb hem bij 2call besteld en de orderstatus is nu goedgekeurd door provider.
Net gebeld en hij wordt vandaag verstuurd, morgen in huis. Anders zaterdag.
Maandag naar portugal, dus hopelijk heb ik dan nog voldoende tijd om er shit op te zetten voor in het vliegtuig hahaha
Ik ben wel benieuwd naar de Sega tennis game
Verwijderd
ik heb de batterij ook nog niet 20 keer opgeladen maar zeker wel 10 x nu. Ik moet wel zeggen dat ie langer meegaat dan eerst. In het begin ging ie 1,5-2 max. Maar ik ben nu al op mijn 2e dag en hij heeft nog meer dan de helft!TerryC schreef op 08 juli 2004 @ 13:08:
[...]
Nee hoor, op Howardforums hebben heel veel mensen hem al, en bij iedereen is de batterij niet echt goed.
Verwijderd
Oke oke en toen ? kheb er ook eentje aangeschaft BULKT van de vodafone shit.DjWannaB2002 schreef op 07 juli 2004 @ 22:09:
[...]
Mensen mensen, moeilijk he om het dit forum beetje door te lezen, want dit klopt inderdaad, alleen geld dat voor de Vodafone versie van de K700. De normale versie niet, maar bij de versie van Vodafone kan je geen mp3 als ringtone instellen. Staat een stukje terug ook in dit forum.
Kan hem evt. nog wel ruilen maar kvind het echt een super toestel.
Is al die vodafone shit eruit te krijgen zodat het toestel AL zijn opties benut dus ook het MP3 ringtone gebeuren die nu geblocked staan ?
Volgens een medewerker van SE wel maar hier mocht hij ivm 'contract SE <> vodafone' niets over zeggen maar met google kom je een heel eind zie hij.
Iemand enig idee ?
Zou het niet weten, maar Engels denk ik wel... Anders even bij die Duitse shop navragen.Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 13:34:
Even een vraagje; als ik hem in Duitsland zou kopen dan krijg ik natuurlijk een duitse handleiding, zit de Nederlands taal wel in het menu ?
Ja, maar da's illegaal dus dat bespreken we hier niet.Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 16:52:
[...]
Oke oke en toen ? kheb er ook eentje aangeschaft BULKT van de vodafone shit.
Kan hem evt. nog wel ruilen maar kvind het echt een super toestel.
Is al die vodafone shit eruit te krijgen zodat het toestel AL zijn opties benut dus ook het MP3 ringtone gebeuren die nu geblocked staan ?
Volgens een medewerker van SE wel maar hier mocht hij ivm 'contract SE <> vodafone' niets over zeggen maar met google kom je een heel eind zie hij.
Iemand enig idee ?
Verwijderd
Oops .... sorryTerryC schreef op 08 juli 2004 @ 16:58:
[...]
Ja, maar da's illegaal dus dat bespreken we hier niet.

Dat lijkt me stug, anders zouden Nederlandse bedrijven het toestel wel uit Duitsland importeren. Ik krijg sterk de indruk dat op dit moment een UK versie wordt geimporteerd......TerryC schreef op 08 juli 2004 @ 16:57:
[...]
Zou het niet weten, maar Engels denk ik wel... Anders even bij die Duitse shop navragen.
Verwijderd
Nou dan wordt het gewoon een 'veilige' nederlands k700i, met nl menuDutch schreef op 08 juli 2004 @ 17:07:
[...]
Dat lijkt me stug, anders zouden Nederlandse bedrijven het toestel wel uit Duitsland importeren. Ik krijg sterk de indruk dat op dit moment een UK versie wordt geimporteerd......
Nou voor mij geen twijfels, vind die motorola er toch niet uitzien. Nu is uiterlijk niet het belangrijkste, maar telt wel mee, geef mij maar de k700i.Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 08:56:
Als je nu weer kijkt naar deze telefoon, is de K700I weer achter!
Motorola MPx 220![]()
Is dat illegaal? geloof er geen donder van. Illegaal is handelen in bijv drugs, maar het flashen van het geheugen van je telefoon is absoluut niet illegaal, staat nergens in de wet dat dat niet mag, dat is compleet je eigen verantwoording, alleen kan je, als het fout gaat, geen aanspraak meer maken op je garantie.TerryC schreef op 08 juli 2004 @ 16:58:
[...]
Ja, maar da's illegaal dus dat bespreken we hier niet.
Niet? Auteursrechten enzo.DjWannaB2002 schreef op 08 juli 2004 @ 17:37:
[...]
Is dat illegaal? geloof er geen donder van. Illegaal is handelen in bijv drugs, maar het flashen van het geheugen van je telefoon is absoluut niet illegaal, staat nergens in de wet dat dat niet mag, dat is compleet je eigen verantwoording, alleen kan je, als het fout gaat, geen aanspraak meer maken op je garantie.

Ik denk dat het flashen zelf niet bestraft kan worden.
Maar het probleem blijft: hoe kom je legaal aan de software die je erin moet flashen?
Juist, dat lukt je niet.
PSN: Shiver23
Volgens mij houdt dit tot bepaalde hoogte verband met het verwijderen van een sim-lock uit een mobiele telefoon.DjWannaB2002 schreef op 08 juli 2004 @ 17:37:
[...]
Is dat illegaal? geloof er geen donder van. Illegaal is handelen in bijv drugs, maar het flashen van het geheugen van je telefoon is absoluut niet illegaal, staat nergens in de wet dat dat niet mag, dat is compleet je eigen verantwoording, alleen kan je, als het fout gaat, geen aanspraak meer maken op je garantie.
Dit komt van recht4all:
[RECHT4ALL] De koppen in NRC en in AD zijn met elkaar in tegenspraak. Naar wij begrijpen is het verwijderen van simlocks niet strafbaar. Strafbaar was in casu "de wijze waarop" (het geschiedde met auteursrechtelijk beschermde software). Wij concluderen -- terecht? -- dat men zelf software dient te schrijven (of te kopen) voor het verwijderen van simlocks. Dan is het toegestaan.
Een nadenkertje: kan men aan een simlock-vrij apparaat zien of er een simlock op zat, en met welke software hij is verwijderd? Zo nee: indien een verdachte niet op heterdaad wordt betrapt bij het verwijderen van simlocks met beschermde software, bestaat er dan een vermoeden van illegaal softwaregebruik, zodat de bewijsplicht ten aanzien van zijn onschuld op hem komt te rusten?
[3/13/2002 06:08:14 PM]
Dus volgens mij is het inderdaad illegaal!
Verwijderd
Het flashen van een 'Vodafone K700i' naar een 'full options K700i' is dus niet illegaal maar er is niet op legale wijze aan deze 'full options' firmware te komen ?
Of praat ik nu poep ?
/edit/ ......... ooh TOCH illegaal
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 18:05 ]
Haha, even iets anders, ik heb die hele k700, helaas, nog niet, maar ik heb al wel weer 117 spellen die het fullscreen doen op de k700
Verwijderd
vind m echt lekker stylish enzo, niet te kinds, precies goed en mooi
/me zegt toch wel met pijn in z'n hart gedag tegen;

hebben ze me een t-mobile zakelijk handleiding meegegeven

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 18:47 ]
Tja..... als ik dat zeg ben ik ILLEGAAL
Verwijderd
Uhm ... nee absoluut nog geen flauw idee DjWannaB2002DjWannaB2002 schreef op 08 juli 2004 @ 18:32:
Hahaha, ondertussen weet hij allang hoe hij andere firmware erop kan zetten, of het nu illegaal is of niet, hahaha. Persoonlijk blijf ik erbij dat het flashen op zich niet illegaal is, ok kleine kanttekening, hoe je aan die firmware komt zit dan misschien wel in het grijze gebied van wel of niet illegaal.
Haha, even iets anders, ik heb die hele k700, helaas, nog niet, maar ik heb al wel weer 117 spellen die het fullscreen doen op de k700
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 20:03 ]
Verwijderd
aaaaaaaaaaaaaaaaaaah komaanDjWannaB2002 schreef op 08 juli 2004 @ 18:54:
[...]
Tja..... als ik dat zeg ben ik ILLEGAALbezig
hahahahahahaha
Verwijderd
ik heb nu enkel belbundel + sms
is t ook de moeite waard om die andere toestanden erbij te nemen? heb t maar niet meteen gedaan omdat t aardig optelde ik geen idee heb in hoeverre ik bepaalde dingen blijf gebruiken
maar wat is nou echt handig om nog erbij te nemen? ik heb T-mobile als provider
True, maar GoT is 150% anti-illegaal gedoe. Dus je mag het hier ook niet hebben over het flashen van telefoons...DjWannaB2002 schreef op 08 juli 2004 @ 18:32:
Hahaha, ondertussen weet hij allang hoe hij andere firmware erop kan zetten, of het nu illegaal is of niet, hahaha. Persoonlijk blijf ik erbij dat het flashen op zich niet illegaal is, ok kleine kanttekening, hoe je aan die firmware komt zit dan misschien wel in het grijze gebied van wel of niet illegaal.
Jazeker, als je op sonyericsson.nl kijk zie je de HCA-200 carkit staan. Deze is uit te breiden met de HCH-38 houder, en de HCE-12 antennekoppeling. Zelf ga ik de K700 gebruiken icm de Parrot CK3000 en de houder met antennekoppeling. Ik laat wel weten hoe deze combi gaat werken.bureno schreef op 08 juli 2004 @ 20:32:
is er al iemand iets tegengekomen op internet qua carkit? Zou zoiets ook voor de K700i komen?
En op foto's heb ik gezien dat de bovenste toetsen precies verbonden zijn met een halve maanvorm, is dat om een reden gedaan?
Verwijderd
waar haal je die vandaan.DjWannaB2002 schreef op 08 juli 2004 @ 18:32:
Je kan er idd mp3 mee afspelen, wat ik gelezen heb in andere forums, is dat het geluid best goed is, maar je moet er niet van verwachten dat je zware bassen hoort, het blijft natuurlijk maar een heel klein speakertje waar het geluid uit komt.SimonMc schreef op 08 juli 2004 @ 22:18:
Je kunt met de k700i mp3's afspelen heb ik verstaan, maar hoe zit dat nu eigenlijk met dat geluid, kan dat wat door de beugel?Kun je bv een bas horen in je muziek?Of kun je je mp3's alleen beluisteren met een oortje?
En op foto's heb ik gezien dat de bovenste toetsen precies verbonden zijn met een halve maanvorm, is dat om een reden gedaan?
Die halve maan waar jij het over hebt is puur design, dat slaat volgens mij op de camera die er achterop zit daar zit ook zo'n cirkel omheen.
Heel kort antwoord: ja.Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 22:47:
Nog een vraagje: Zit er een handsfree-functie op?
tja dat is dus het probleem, dat mag ik hier niet vertellen. In ieder geval van een ander forum, maar welke............................ that's for u to find out

Maybe je zoekterm op google? Of een hint waar we in ieder geval iets aan hebben?
Wanna play?
Als je et niet mag vertellen, begin dan aub niet stoer erover te lopen braggen? Je lokt et alleen maar uit zo.DjWannaB2002 schreef op 08 juli 2004 @ 23:21:
[...]
tja dat is dus het probleem, dat mag ik hier niet vertellen. In ieder geval van een ander forum, maar welke............................ that's for u to find out
Verwijderd
lol de url begint met "www.m . . . . . 9.com" ?DjWannaB2002 schreef op 08 juli 2004 @ 23:21:
[...]
Wanna play?
Dit topic is gesloten.