Ja als je veel radio gebruikt en veel zitten kutten met de camera kan hij natuurlijk nooit 300 uur standby blijven staan.bureno schreef op 30 juni 2004 @ 15:56:
[...]
Heb ik inderdaad in andere forums ook gelezen. Toch vreemd gezien het feit dat de max. standby tijd zo'n 300 uur zou zijn volgens de specs
Is hij ook echt helemaal leeg na 2 dagen of laat de batterijstatus dit alleen zien in 't display? Dan zou 't ook 'n bug kunnen zijn in het metertje
Verwijderd
Er is ook al eerder gemeld dat dit mede komt vanwege het tft 65k scherm en mede
door al de extra's die er op zitten. het grafische scherm etc, etc...
En het kan aan mij liggen maar of ik hem nou 2 dagen zonder opladen kan mee doen of 5 dagen ik laad hem toch s' nachts op dus...
door al de extra's die er op zitten. het grafische scherm etc, etc...
En het kan aan mij liggen maar of ik hem nou 2 dagen zonder opladen kan mee doen of 5 dagen ik laad hem toch s' nachts op dus...
uiteraard, daarvoor is het ook een maximum he; maar men zei dat hij na 2 dagen leeg was en niet eens zoveel mee gespeeld/gebeld had, vandaarVerwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 16:06:
[...]
Ja als je veel radio gebruikt en veel zitten kutten met de camera kan hij natuurlijk nooit 300 uur standby blijven staan.
Volgens mij werkt de batterij pas na een tijdje op volledige capaciteit. Ik had dat ook in het begin met mijn t610 waarvan ik dacht dat de standby tijd erg tegenviel. Tegenwoordig doe ik er toch echt wel 4 a 5 dagen mee.
Schijnt een bekende bug van de K700i te zijn dat de batterijmeter heel snel naar beneden dondert, terwijl de accu eigenlijk helemaal niet leeg is. Heb je al eens geprobeerd om ondanks de waarschuwingen dat dat batterij bijna leeg is etc gewoon de telefoon te blijven gebruiken? Benieuwd of hij dan uitvalt (accu echt op) of dat jij ook last hebt van de 'battery-bug' (ik neem trouwens aan dat de bug opgelost gaat worden in een van de volgende firmwares)
waar kan je meer info vinden over firmware-releases? ik zou dat wel graag willen weten. nu heb ik een Nokia 6100, daar wil ik ook wel een firmware-update voor
oh ik wil die telefoon echt graag hebben. Ik ben nu in twijfel. Op de site van gsmshop.nl staat de k700 als leverbaar (ik wil een los toestel). Maar wel voor 499 terwijl gsm.nl de k700 voor 389 euro aanbied dus wat doe ik nu. Ga ik morgen naar gsmshop of wacht ik tot gsm.nl deze telefoon heeft??
Wachten want 499 is een achterlijke prijs. Dat doen ze omdat hij nu exclusief is.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
weet iemand toevallig ook de prijs van Belcompany, als ze em uberhaupt daar hebben?!
www.vdzande.com
Zoals ik een paar posts geleden zag is hij nog niet leverbaar bij belcompany. De nederlandse expansys heeft em wel goedkoper (452 euro) maarja dan duurt het nog 5 dagen voordat ik em in huis heb
Als ik jullie was zou ik sowieso wachten met het kopen van de K700. Lees maar eens op Esato, er zitten echt nog veel bugs in de huidige firmware versies.
ja ik weet het dat het op esato staat ik volg dat al een hele tijd maarja ik wil het toestel wel erg graag en zou SE niet al die bugs eruit gewerkt hebben voordat ze het in nederland uitbrengen?? Nederland is volgens mij een van de laatste landen waar deze telefoon uitkomt
Vodafone is normaal ook erg kritisch over het functioneren van een mobiel die ze in hun assortiment opnemen. Lijkt me dan ook sterk dat ze een model op de markt brengen met te veel fouten.
PSN: Shiver23
Tja maar welke nieuwe telefoon bevat geen bugs? Volgens mij zo goed als alle telefoons hebben wel bugs. En als er een nieuwe firmware versie uit komt dan zal een groot gedeelte alweer verwijderd zijn.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
nee, maar ze brengen wel een sterk aangepast model op de markt, zoals in de Vodafone SE K700i geen mp3 ringtones maar gewoon polyfone ringtones, zodat je ze van Vodafone Live! moet downloaden zodat zij weer gaan verdienen. Ik vind de toestellen die Vodafone aanpast altijd goed, maar ik vind vaak dat het een heel ander toestel wordt als ze de software aanpassen aan hun content, kijk bijvoorbeeld maar naar de E710.Shiver23 schreef op 30 juni 2004 @ 19:48:
Vodafone is normaal ook erg kritisch over het functioneren van een mobiel die ze in hun assortiment opnemen. Lijkt me dan ook sterk dat ze een model op de markt brengen met te veel fouten.
Verwijderd
Ik ben gisteren bij Belcompany geweest. De verkoper hoefde alleen maar "K700" te horen of hij nam zijn reserveringboekje er al bijRosmalen schreef op 30 juni 2004 @ 18:32:
weet iemand toevallig ook de prijs van Belcompany, als ze em uberhaupt daar hebben?!
Voor de zekerheid controleerde hij in zijn cmputer nog even de datum waarop het toestel leverbaar zou zijn, hun systeem gaf aan "week 28", dat is dus volgende week. Ik heb nog niet naar de prijs gevraagd, ik weet niet of ze die al weten. Maar zodra de K700 binnen is leggen ze hem voor me op zij en krijg ik bericht.
Voor mijn bezoek aan Becompany ben ik nog ff bij Vodofone Citypoint langsgeweest. Ik vroeg naar de K700, en omdat het erg rustig was mocht ik er eentje "vasthouden"
Nu dus maar wachten op het telefoontje van Belcompany.
mzzlz LocA
ps my first post op GoT, gegroet gij allen
Verwijderd
K700i waar staat die i eigenlijk voor ? 
Kon het zou gauw niet vinden
Kon het zou gauw niet vinden
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 22:25 ]
nou je hebt de k700c die is voor de chinese markt en de k700i is voor de rest. i staat dus voor internationaal.
Ik ga morgen gewoon effe een aantal Rotterdamse telefoonwinkels af en kijken wat hun als releasedate noemen..... Jullie hebben me wel overtuigd dat ik idd beter kan wachten, Thanks dus
Ik ga morgen gewoon effe een aantal Rotterdamse telefoonwinkels af en kijken wat hun als releasedate noemen..... Jullie hebben me wel overtuigd dat ik idd beter kan wachten, Thanks dus
Okide, ik heb hem ook vandaag binnen gekregen. Heb hem prima kunnen gebruiken, maar na een keertje uitzetten (eerder deze avond) gaat ie niet meer aan
.
Ook aan de adapter doet ie niets meer (hij gaat dus niet meer aan). Het aanknopje bevat een rood lampje, wat zou duiden op het opladen van de telefoon...
Verder vind ik het een zeer mooie en vooral duidelijke telefoon. Wat dat betreft hoor je mij niet klagen.
Even een updateje erbij editen:
Okide, het half uurtje wachten is een nachtje geworden. Het lampje in de powerknop brandt nog steeds rood en ik kan de telefoon nog steeds niet aanzetten. Ik begin onderhand wel het ergste te vrezen
. Ik mail in ieder gevan SE even en de winkel waar ie vandaan komt.
Ook aan de adapter doet ie niets meer (hij gaat dus niet meer aan). Het aanknopje bevat een rood lampje, wat zou duiden op het opladen van de telefoon...
Ik wacht het nog even een half uurtje af (totdat het rode lampje dus uitgaat), in de hoop dat ie daarna toch echt wel aan gaat.I get no indication of charging in the phone. What is wrong?
With an empty battery it can take up to 30 minutes for the charging icon to appear in the display. Meanwhile the Red LED located behind the ON/OFF button will be lid, this to indicate that the phone is charging.
When charging icon appears in the display, the LED will be turned off.
Verder vind ik het een zeer mooie en vooral duidelijke telefoon. Wat dat betreft hoor je mij niet klagen.
Even een updateje erbij editen:
Okide, het half uurtje wachten is een nachtje geworden. Het lampje in de powerknop brandt nog steeds rood en ik kan de telefoon nog steeds niet aanzetten. Ik begin onderhand wel het ergste te vrezen
[ Voor 16% gewijzigd door Halfkakkende op 01-07-2004 09:35 ]
Misschien een keer de accu verwijderen uit het toestel, even wachten en dan weer terugstoppen?
Ik heb de batterij er al een kleine 10 minuten uit gehad, maar ik probeer het nu nog even wat langer. Bedankt voor de tip.
Ik hou dus ook niet van die Vodafonetroep... welke abo heb jij afgesloten bij Belcompany? Ik bedoel dus.... welke providerVerwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 20:43:
[...]
Ik ben gisteren bij Belcompany geweest. De verkoper hoefde alleen maar "K700" te horen of hij nam zijn reserveringboekje er al bij![]()
Voor de zekerheid controleerde hij in zijn cmputer nog even de datum waarop het toestel leverbaar zou zijn, hun systeem gaf aan "week 28", dat is dus volgende week. Ik heb nog niet naar de prijs gevraagd, ik weet niet of ze die al weten. Maar zodra de K700 binnen is leggen ze hem voor me op zij en krijg ik bericht.
Voor mijn bezoek aan Becompany ben ik nog ff bij Vodofone Citypoint langsgeweest. Ik vroeg naar de K700, en omdat het erg rustig was mocht ik er eentje "vasthouden"De verkoper begon uioteraard al aan de verkoopprocedure, maar vanwege de Vodafonetroep op het toestel heb ik het maar afgewimpeld door te zegen dat ik eerst nog ff moest nadenken over de koop
![]()
Nu dus maar wachten op het telefoontje van Belcompany.
mzzlz LocA
ps my first post op GoT, gegroet gij allen
Cheers
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Ik heb de batterij er nu uitliggen, maar het is redelijk raar, want als ik de telefoon aan de adapter doe, ZONDER batterij, gaat het lampje ook branden (en kan ie dus niet aan).
Dit kan op een aantal dingen duiden:
- Als de batterij erin zit, ziet de telefoon hem niet > rode lampje gaat branden.
- Iets van kortsluiting in de telefoon > rode lampje gaat branden.
- ????? Iemand
- Als de batterij erin zit, ziet de telefoon hem niet > rode lampje gaat branden.
- ????? Iemand
Hmm, dat zuigt behoorlijk!!
Ik heb hem eergisteren besteld bij gsm.nl en hoop hem volgende week te krijgen(maar het zal wel weer de week daarop worden).
Had je al op andere boards gekeken naar evt. tips? Hier hebben nog zeer weinig mensen het apparaat dus de kans op lotgenoten zal nog niet zo hoog zijn.
Succes!!!!!
Ik heb hem eergisteren besteld bij gsm.nl en hoop hem volgende week te krijgen(maar het zal wel weer de week daarop worden).
Had je al op andere boards gekeken naar evt. tips? Hier hebben nog zeer weinig mensen het apparaat dus de kans op lotgenoten zal nog niet zo hoog zijn.
Succes!!!!!
Verwijderd
Ik ben inderdaad benieuwd of de K700i die Vodafone NL nu levert, ook (veel) bugs heeft. Zij zijn inderdaad vrij kritisch voordat een GSM (en zeker een SE) goedgekeurd wordt. Dat merkte ik met de T68 en de T610 ook toen. Misschien heeft hun eigen software al wat bugfixes 
Dat je geen willekeurige MP3 als ringtone kan gebruiken, maar alleen één van Live!, is marketingtechnisch wel slim maar niet echt leuk van ze. Ik heb er echter alle vertrouwen in dat daar een tooltje voor komt, die een willekeurige MP3 verpakt als één die van VF Live! af zou komen. En dus zo de K700i voor de gek houdt.
Dat de iconen niet te vervangen zouden zijn, vind ik een kleiner probleem. Dat weegt niet echt op tegen het besparen van 100'en euro's met de aanschaf (in mijn geval verlenging).
En als het echt erg is gaat de K700i gewoon terug. "Niet goed geld terug" dan maar.
We houden Esato in de gaten, hier worden veel tips/bugs e.d. geplaatst.
Ik hoop dat mijn VF-versie vandaag of morgen op de mat ligt.
Dat je geen willekeurige MP3 als ringtone kan gebruiken, maar alleen één van Live!, is marketingtechnisch wel slim maar niet echt leuk van ze. Ik heb er echter alle vertrouwen in dat daar een tooltje voor komt, die een willekeurige MP3 verpakt als één die van VF Live! af zou komen. En dus zo de K700i voor de gek houdt.
Dat de iconen niet te vervangen zouden zijn, vind ik een kleiner probleem. Dat weegt niet echt op tegen het besparen van 100'en euro's met de aanschaf (in mijn geval verlenging).
En als het echt erg is gaat de K700i gewoon terug. "Niet goed geld terug" dan maar.
We houden Esato in de gaten, hier worden veel tips/bugs e.d. geplaatst.
Ik hoop dat mijn VF-versie vandaag of morgen op de mat ligt.
Er was op geen gegeven moment met de T610/630 hetzelfde aan de hand met veel toestellen. Brakke firmware ben ik bangHalfkakkende schreef op 01 juli 2004 @ 11:03:
Ik heb de batterij er nu uitliggen, maar het is redelijk raar, want als ik de telefoon aan de adapter doe, ZONDER batterij, gaat het lampje ook branden (en kan ie dus niet aan).
- ????? Iemand
Hehe, als dat nou zo was, maar ik betwijfel of dat het geval is. Vorig jaar toen de T610 uitkwam, was Nederland ook redelijk laat. Toen hij er uiteindelijk was, was hij natuurlijk meteen uitverkocht. Ik heb er toen 1 uit de "2e lichting" gekocht en die bleek ook gewoon de oudste firmware versie te bevatten VOL met bugs. Ditzelfde heb ik meegemaakt met mn SX1 die ik zelfs een aantal maanden na de release pas kocht. Dus ik denk dat de komende maand(en) er nog weinig bugvrije K700tjes te koop zijn voor ons Nederlanders.o0-Bianca-0o schreef op 30 juni 2004 @ 19:22:
ja ik weet het dat het op esato staat ik volg dat al een hele tijd maarja ik wil het toestel wel erg graag en zou SE niet al die bugs eruit gewerkt hebben voordat ze het in nederland uitbrengen?? Nederland is volgens mij een van de laatste landen waar deze telefoon uitkomt
ach, dat houdt het een beetje spannend/uitdagend, als iedereen een phone heeft die direct goed en probleemloos werkt dan kunnen we ook niet lekker forummen en klagen 
en iedere n*rd houdt wel van een uitdaging
en iedere n*rd houdt wel van een uitdaging
Super (Tenminste, na 1 dag gebruik). Erg duidelijk scherm en lekker snel. Verder heel erg simpel, geen ingewikkelde menuus en erg helder geluid. Kortom, precies zoals ik ze zoek.
Ik heb ook even wat met bluetooth overgestuurd naar een maat van me en ook dat werkte prima.
Overigens wil ik even iedereen erop attenderen, dat je pas over iets meer als 2 weken suppert van SE-Nederland krijgt. Tot die tijd moet je het doen met je dealer of via Engeland.
Mijn telefoon lever ik zometeen bij het postkantoor af, zodat GSMTrack er morgen naar kan kijken en dan hoop ik dat ze hem toch wel weer voor het weekend terug sturen, omdat mijn abo (ookal is het maar een aantal dagen) toch gewoon doorloopt.
Het kan ook nog zijn dat je telefoon geen contact maakt met de batterij door bijvoorbeeld iets van vuil. Misschien had je ook nog wat contact spray kunnen proberen, kan soms wonderen verrichten, maar goed aan de andere kant, een net nieuwe telefoon moet het gewoon goed doen. Wel klote, I know the feeling
Alleen ik had het met mijn lg510W.
Verwijderd
Ik heb op het moment een Orange Free 20 abonnement lopen. Dat heb ik afgesloten i.c.m. een Orange SPV. Ben zeer tervreden over hun netwerk en vooral over de (klanten)service.WizzieJP schreef op 01 juli 2004 @ 10:45:
[...]
Ik hou dus ook niet van die Vodafonetroep... welke abo heb jij afgesloten bij Belcompany? Ik bedoel dus.... welke provider
Cheers
Een groot voordeel van Orange vind ik ook dat je echt alles uit één bundel betaalt (bellen in binnen- en buitenland, smsen, mmsen, GPRS en WAP, servicenrs e.d.) Als je iets over hebt uit je belbundel neem je dat onbeperkt mee naar de volgende maand en als je je maandbedrag overschrijdt betaal je het zelfde tarief als binnen je belbundel, dus geen onverwachte kosten.
Mijn abo heb ik nu meer dan een jaar, en ik wil het nu voor 1 of 2 jaren verlengen met toestelkorting op de K700. Voorlopig wacht ik nog even met de aanschaf van een nieuwe SmartPhone, want over de SPV Microsoft SmartPhone die ik nu heb, ben ik niet 100% tevreden. Ik wacht nog even totdat het Windows Mobile platform helemaal gestabiliseerd is.
De K700 voldoet meer dan voldoende aan mijn eisen voor een telefoon, en aangezien ik al behoorlijk verliefd ben op deze K700 ga ik me die halen
mzzlz, LocA
Ik wil 'm ook halen binnenkort. Momenteel heb ik een Debitel 90 abonnement op het Vodafone netwerk. Dit 2-jarig abonnement loopt in augustus af. Ik wil overstappen op een KPN abo omdat ik de laatste tijd toch vaker slechter bereik heb met vodafone.
Heeft er iemand ervaring met het verlaten van Debitel naar KPN met nummerbehoud? Geeft dit problemen? Ik heb nl. geen zin om m'n nummer kwijt te raken...
Heeft er iemand ervaring met het verlaten van Debitel naar KPN met nummerbehoud? Geeft dit problemen? Ik heb nl. geen zin om m'n nummer kwijt te raken...
Verwijderd
Ik zou zeker nog geen branded K700 halen, als dat namelijk op dezelfde manier gaat als bij t-mobile, dan krijg je dus geen firmware updates en dien je je telefoon te flashen eer je je firmware kunt upgraden, je bent dan je garantie kwijt. Gevolg, je loopt jaar en dag rond met een K700 (in mijn geval T610) die klote werkt, iedere keer vastloopt en geen winkel die er iets aan doet of kan doen, terwijl een firmware update wonderen zou doen.

Je kan je branded T610 gewoon overal laten flashen hoor. Firmware is hetzelfde, alleen GDFS-file is anders. Daar komen ze niet aan.Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 14:37:
Ik zou zeker nog geen branded K700 halen, als dat namelijk op dezelfde manier gaat als bij t-mobile, dan krijg je dus geen firmware updates en dien je je telefoon te flashen eer je je firmware kunt upgraden, je bent dan je garantie kwijt. Gevolg, je loopt jaar en dag rond met een K700 (in mijn geval T610) die klote werkt, iedere keer vastloopt en geen winkel die er iets aan doet of kan doen, terwijl een firmware update wonderen zou doen.
Je krijgt gewoon garantie van SE dus gelden dezelfde voorwaarden.
Verwijderd
raar... ik heb namelijk geen lampje in de powerknop zitten hoor?Halfkakkende schreef op 01 juli 2004 @ 11:03:
- ????? Iemand
Ik denk dat je een defect model hebt?
Djees, Richard....Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 14:37:
Volgens mij moet jij maar eens contact met mij opnemen...
offtopic:
Nu niet, ben nu op mijn werk
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ik heb nu bijna een week de 'Vodafone K700i' Bevalt goed, jammer van die mp3 ringtones maar vind ik niet egt heel erg, als je een ander thema instelt is de vodafone firmware niet egt storend, alles werkt perfect, heb al diverse videos erop gezet met bluetooth, ziet er goed uit, en de mp3 klinkt ook goed, helemaal door de handsfree set. (die ik nu helaas alweer ergens gestrooid ben
) Voor de rest werkt alles ook goed, radio etc.
Problemen die ik heb gehad: 2x vastgelopen, moest accu eruit halen op hem weer aan de praat te krijgen, en soms zie ik het klokje niet in de screensaver, maar toen was de accu wel bijna leeg. Ik moet er wel bijzeggen dat dit alleen de 1e 2 dagen gebeurde. De accu was ook heel snel leeg in het begin, maar deed er toen ook heel veel mee, met videos, bluetooth, mp3 etc.
Ik ben er heel tevreden over, perfecte telefoon.

Problemen die ik heb gehad: 2x vastgelopen, moest accu eruit halen op hem weer aan de praat te krijgen, en soms zie ik het klokje niet in de screensaver, maar toen was de accu wel bijna leeg. Ik moet er wel bijzeggen dat dit alleen de 1e 2 dagen gebeurde. De accu was ook heel snel leeg in het begin, maar deed er toen ook heel veel mee, met videos, bluetooth, mp3 etc.
Verwijderd
Ik spreek je vanavond wel ff aan op msn.Ginz schreef op 01 juli 2004 @ 15:39:
[...]
Djees, Richard....
Volgens mij moet jij maar eens contact met mij opnemen...
offtopic:
Maar euhm waarom is mij verteld dan door de winkel dat ik in geval van flashen wel mijn garantie kwijt zou zijn??
Verwijderd
is de telefoon al verkrijgbaar in combinatie met (2 jarig) een t-mobile abbo?
en lijkt het jullie verstandig een nieuwe telefoon te kopen vlak voor een maand vakantie naar Amerika? hoge belkosten maar je bent iig bereikbaar (?)?
en lijkt het jullie verstandig een nieuwe telefoon te kopen vlak voor een maand vakantie naar Amerika? hoge belkosten maar je bent iig bereikbaar (?)?
Tis erg makkelijk, maar een maand - dat gaat je serieus geld kostenVerwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 16:34:
is de telefoon al verkrijgbaar in combinatie met (2 jarig) een t-mobile abbo?
Gebeld worden is meestal niet zo duur, zelf bellen naar NL veel duurder en bellen binnen V.S. is ook niet zo duur. Maar check de kosten voor je weggaat bij je provider.
Zet in godsnaam je voicemail uit, ik ben ook zwaar genaaid door debitel/vodafone. "ja meneer, u kunt bellen in Amerika met uw tripleband SE T200 en vodafone abonnement". Dikke 'no-go' dus, bellen / gebeld worden lukte dus niet (kreeg wel netjes AT&T wireless te zien als provider).
Bij terugkomst in NL ineens 60 euro extra op de rekening vanwege 'voicemail' kosten. Klagen hielp niet, "u had uw voicemail uit moeten zetten voor u wegging". Ja hallo, ik wilde gewoon bellen/gebeld worden, heb m'n toestel altijd aanstaan dus de voicemail had nooit gebruikt hoeven worden.
Bij terugkomst in NL ineens 60 euro extra op de rekening vanwege 'voicemail' kosten. Klagen hielp niet, "u had uw voicemail uit moeten zetten voor u wegging". Ja hallo, ik wilde gewoon bellen/gebeld worden, heb m'n toestel altijd aanstaan dus de voicemail had nooit gebruikt hoeven worden.
Verwijderd
mja heb dus nog geen provider (sjah, vodafone prepaid... voor een jaar of 5 ondertussen met dezelfde foon) 
dacht voorheen aan vodafone maar een medewerker hiero op stage heeft daar erg slechte ervaringen mee dus denk ik dat ik toch voor t-mobile ga
dacht voorheen aan vodafone maar een medewerker hiero op stage heeft daar erg slechte ervaringen mee dus denk ik dat ik toch voor t-mobile ga
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2004 16:53 ]
Is je toestelmenu trouwens helemaal in Vodafone live -stijl, dus met die gekke icoontjes van ze (zoals een screen ergens eerder in t topic liet zien)? Wat zie je bv nog van Vodafone als je een ander theme instelt? Vodafone icoontje op t toetsel en geen mp3 ringtones kom ik nog wel overheen, maar t moet niet te gek wordenjap85 schreef op 01 juli 2004 @ 16:12:
Ik heb nu bijna een week de 'Vodafone K700i' Bevalt goed, jammer van die mp3 ringtones maar vind ik niet egt heel erg, als je een ander thema instelt is de vodafone firmware niet egt storend, alles werkt perfect, heb al diverse videos erop gezet met bluetooth, ziet er goed uit, en de mp3 klinkt ook goed, helemaal door de handsfree set. (die ik nu helaas alweer ergens gestrooid ben) Voor de rest werkt alles ook goed, radio etc.
btw dit zegt vodafone er zelf over:
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Het is helaas niet mogelijk het toestel te verkrijgen zonder
aanpassingen van Vodafone. Wel zou u kunnen nagaan bij de toestel
fabrikant of u de aanpassingen eventueel zou kunnen verwijderen nadat u
het toestel heeft aangeschaft.
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Verwijderd
Hallo,
ik zit al een maand of 2 te denken aan deze telefoon maar heb nog een aantal vragen:
1 Kun je mp3 muziek gebruiken als realtone belmelodie net zo als bij die nieuwe nokia?
2 is de kwaliteit van de foto's beter? dan de t610 en hoef hij ook niet meer zo lang te wachten voordat je de foto eindelijk klaar is en uit eindelijk slechter is geworden?
3 Hoe is de kwaliteit van de filmpjes ik zou er graag eens wat zien maar ik kan geen gls openen
ik zit al een maand of 2 te denken aan deze telefoon maar heb nog een aantal vragen:
1 Kun je mp3 muziek gebruiken als realtone belmelodie net zo als bij die nieuwe nokia?
2 is de kwaliteit van de foto's beter? dan de t610 en hoef hij ook niet meer zo lang te wachten voordat je de foto eindelijk klaar is en uit eindelijk slechter is geworden?
3 Hoe is de kwaliteit van de filmpjes ik zou er graag eens wat zien maar ik kan geen gls openen
Ik ben vandaag bij gsmshop in rotterdam geweest en daar hadden ze het toestel niet meer, maar wellicht krijgen ze volgende week nieuwe binnen.
Wel lagen bij allebei de mediamarkten een dummy. Bij de mediamarkt in rdam centrum hadden ze geen idee wanneer ze het toestel krijgen en ook niet hoeveel die gaat kosten. En bij de mediamarkt in rotterdam alexander wisten ze te vertellen dat ze het toestel in augustus krijgen.
Wel lagen bij allebei de mediamarkten een dummy. Bij de mediamarkt in rdam centrum hadden ze geen idee wanneer ze het toestel krijgen en ook niet hoeveel die gaat kosten. En bij de mediamarkt in rotterdam alexander wisten ze te vertellen dat ze het toestel in augustus krijgen.
Verwijderd
@ Daanje
1. Ja, MP3 als ringtone is mogelijk
2. Ja, foto's zijn veel beter. T610 had ook geen VGA (640x480) maar 352x288 pixels. Veel grover dus. Hiernaast schijnt de lens van de 700 gewoon goed te zijn. De 700 is een stuk sneller dan de T610. Dit wordt reeds door meerdere gebruikers aangegeven. Niet alleen het openen van items in het menu maar ook het sms'en gaat veel vlotter (mocht ook wel).
3. Sorry.. aan filmpjes kan ik je niet helpen.. heb ze ook nog niet gezien op het web..
1. Ja, MP3 als ringtone is mogelijk
2. Ja, foto's zijn veel beter. T610 had ook geen VGA (640x480) maar 352x288 pixels. Veel grover dus. Hiernaast schijnt de lens van de 700 gewoon goed te zijn. De 700 is een stuk sneller dan de T610. Dit wordt reeds door meerdere gebruikers aangegeven. Niet alleen het openen van items in het menu maar ook het sms'en gaat veel vlotter (mocht ook wel).
3. Sorry.. aan filmpjes kan ik je niet helpen.. heb ze ook nog niet gezien op het web..
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 00:32 ]
Verwijderd
Nou ben vandaag bij de belcompany dealer in Bergen op Zoom geweest en die heeft mij vertel dat volgende week de K700 met vodafone komt dus het prutser menu. en wanneer hij los in de winkel kwam kon hij me niet zeggen want dat stond nog niet in de pc. moet wel zeggen voor de mensen die bergen op zoom niet kennen dit ook maar een klein stadje is en een uithoek van het land dus.
Moet ik nog ff wachten....
Moet ik nog ff wachten....
De voda versie komt als goed is morgen binnen bij de meeste BC's. Maar de sim lock vrije... is alleen week 28 van bekend. Maar dat kan best dat die date niet gehaald word...
[ Voor 4% gewijzigd door Sur_G op 02-07-2004 04:02 ]
Ik heb nog een vraag over de operators bij de K700.
Ik zit net http://www.sonyericsson.com/fun/gamesShowHTML.do te checken en zie er geen KPN bij staan. Kan ik met KPN niet eens die games downloaden? Hoe krijg ik dan games op mijn K700?
Moet ik dan toch een vodaphone abbo nemen? Of zoiets als T-Mobile(
)
Ik ga zometeen even langs de Rotterdamse telecomshops...
Ik zit net http://www.sonyericsson.com/fun/gamesShowHTML.do te checken en zie er geen KPN bij staan. Kan ik met KPN niet eens die games downloaden? Hoe krijg ik dan games op mijn K700?
Moet ik dan toch een vodaphone abbo nemen? Of zoiets als T-Mobile(

Sega till I die!
Verwijderd
Ik heb er ook eentje besteld bij GSM-Shop (Den Bosch) en ik kan er niet op wachten. Als het goed is krijgen ze volgende week een paar toestellen binnen.
Bij Orange schijnt de korting op toestelen bij contractverlenging omhoog is gegaan (gehoord van de eigenaar van de winkel).
Ik had de toestel vorige week in Hong Kong gezien en in mijn handen gehad. Wat een leuke toetstel! Het kost daar zonder abbo 3300 HK$. Ik had hem daar bijna gekocht.
Bij Orange schijnt de korting op toestelen bij contractverlenging omhoog is gegaan (gehoord van de eigenaar van de winkel).
Ik had de toestel vorige week in Hong Kong gezien en in mijn handen gehad. Wat een leuke toetstel! Het kost daar zonder abbo 3300 HK$. Ik had hem daar bijna gekocht.
Downloaden van internet, en erop zetten via bluetooth of infrarood.BDT schreef op 02 juli 2004 @ 10:34:
Ik heb nog een vraag over de operators bij de K700.
Moet ik dan toch een vodaphone abbo nemen? Of zoiets als T-Mobile()
Games downloaden via WAP heb ik echt nog nooit gedaan met mijn SE T610.
Verwijderd
Aan de mensen die zich al trotse eigenaar van een K700 mogen noemen, ik heb een paar vraagjes over het fysieke ontwerp van het toestel.
Komen er snel krassen op het display en de behuizing als je hem bijv. in je broekzak hebt?
Verzamelt zich snel stof in de toch wel diep geplaatste cameralens?
En ook wel belangrijk, zijn het toesenbord en de joystick gemakkelijk te bedienen?
Als laatste nog een meer softwarematige vraag:
Kun je ook instellen dat het scherm na bepaalde tijd wordt uitgeschakeld voor energiebesparing?
Dat zou ik graag even willen weten.
Alvast bedankt, LocA
Komen er snel krassen op het display en de behuizing als je hem bijv. in je broekzak hebt?
En ook wel belangrijk, zijn het toesenbord en de joystick gemakkelijk te bedienen?
Kun je ook instellen dat het scherm na bepaalde tijd wordt uitgeschakeld voor energiebesparing?
Alvast bedankt, LocA
Ik heb het toestel nog niet, maar ben al wel begonnen met het maken van thema's 
hier zijn alvast twee voorbeelden:

Het is trouwens een animated theme, die zo gaat:

En het tweede thema dat ik gemaakt heb is deze:
hier zijn alvast twee voorbeelden:

Het is trouwens een animated theme, die zo gaat:

En het tweede thema dat ik gemaakt heb is deze:

[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 02-07-2004 14:16 ]
Bij Vodaphone hadden ze hem, maar ik heb hem toch liever met Hi.
Nog maar een weekje wachten dan... Ik heb gsm.nl gemaild, maar nog niets gehoord tot op heden.
Ik wil die foon gewoon
Nog maar een weekje wachten dan... Ik heb gsm.nl gemaild, maar nog niets gehoord tot op heden.
Ik wil die foon gewoon

Sega till I die!
Verwijderd
@ DjWannaB2002
Jij bent goed bezig...
Hier staan er nog wel een paar; weet niet of je ze al gezien hebt...:
http://www.mobile9.com/4images/categories.php?cat_id=94
Jij bent goed bezig...
Hier staan er nog wel een paar; weet niet of je ze al gezien hebt...:
http://www.mobile9.com/4images/categories.php?cat_id=94
Ik wacht ook nog op een bevestiging van gsm.nl voor mijn bestellingBDT schreef op 02 juli 2004 @ 14:03:
Ik wil die foon gewoon
Er was iets mis gegaan met de fax met daarop m'n rijbewijs, heb toen maar een foto gemaakt en die gemailed, heb daar echter nog geen reactie op terug gehad (is inmiddels 2 dagen geleden).
Kan bijna niet wachten......
Da's toevallig. Ik had precies hetzelfde probleem met gsm.nl. Ook rijbewijs gefaxt maar was niet goed leesbaar volgens hun.Douwe63 schreef op 02 juli 2004 @ 14:28:
Er was iets mis gegaan met de fax met daarop m'n rijbewijs, heb toen maar een foto gemaakt en die gemailed, heb daar echter nog geen reactie op terug gehad (is inmiddels 2 dagen geleden).
@ Maykel1972 dank je wel :-) Die heb ik inderdaad gezien ja, ben zelf ook actief op het forum van mobile 9. Heb dat onderste thema ook daar geuploaded, alleen staat die er nog niet bij. Misschien niet geaccepteerd ofzo, weet niet.
Verwijderd
Ik denk niet dat niet dat snel krasen op komen. Het is aluminium dat goed en stevig aanvoelt. Ik heb hem tenslotte ook niet in mijn broekzak zitten, maar is wel zo logisch dat je hem niet bij je sleutels of losgeld zet.Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 13:56:
Aan de mensen die zich al trotse eigenaar van een K700 mogen noemen, ik heb een paar vraagjes over het fysieke ontwerp van het toestel.
Alvast bedankt, LocA
Stof heb je altijd wel. Als je em in je broekzak zet komt er denk ik sneller stof in dan als je em bv in een tasje zet. Tot nu toe zit er niet veel stof op mijn camera, maar ik draag em dan ook in een riemtasje. (Maar ik droeg mijn T610 ook in een riemtasje maar daar zit erg veel stof in de lens)
De knoppen drukken lekker; het lijkt van een soort rubber gemaakt te zijn waardoor je dus net snel afglijd van de knoppen. Joystick is in het begin moeilijker te bedienen als je de t610 gewend bent maar later wen je ook aan deze joystick.
Over je energie besparing vraagje, ja dat zit erop. Je hebt de opties:
on, off, automatic en powersave. De eerste 2 spreken voor zich neem ik aan. Bij Automatic laat de telefoon de tijd zien als je niks drukt. En bij powersave shakelt de telefoon de display uit om batterij te besparen!
kickass!!!! net reactie gehad van gsm.nl, alle bescheiden goed ontvangen, nu alleen wachten op de phone
En hoe heb je de phone besteld? Los of met abbo? En zo ja: met welk abbo?
Ik wil een niet gemodificeerde phone.
Ik heb nog geen reactie trouwens.
Wel van Sony Ericsson zelf
Sega till I die!
Ik had gsm.nl gemaild wanneer ze de k700 weer krijgen en ze mailden terug dat er nog geen definitieve datum bekend is wanneer ze weer kunnen leveren
Met abbo, twee jaar lang voor 13 euro per mnd incl. 30 belminuten per mnd. Debitel op het vodaphone netwerk. Ik neem aan dat ik ook geen gemodificeerde telefoon krijg....BDT schreef op 02 juli 2004 @ 16:15:
En hoe heb je de phone besteld? Los of met abbo? En zo ja: met welk abbo?
waar vind ik ook alweer die software om zelf themes te maken?
moet ergens in dit topic staan maar ik kan het niet direct vinden...
moet ergens in dit topic staan maar ik kan het niet direct vinden...
Kun je ons dan ff op de hoogte houde of je egt geen gemodificeerde phone krijgt (want je zit wel op het voda netwerk dus).Douwe63 schreef op 02 juli 2004 @ 16:31:
[...]
Met abbo, twee jaar lang voor 13 euro per mnd incl. 30 belminuten per mnd. Debitel op het vodaphone netwerk. Ik neem aan dat ik ook geen gemodificeerde telefoon krijg....
Welke abbonement ga je precies nemen bij gsm.nl?BDT schreef op 02 juli 2004 @ 14:03:
Ik wil die foon gewoon
Waarschijnlijk neem ik 2jarig Hi 20 (125min/250smsjes, 0,16 p/m 0,08 p/sms) krijg je het K700 gratis, geen rotzooi met menu's ed. betaal je in totaal 480 euro (20*24=480) voor 2 jaar.
Dit heb ik ook bekeken met 2jarig Vodafoon 120, maar dan ben je voor 2 jaar al 564 euro (23,50*24=564) daarbij komt het toestel van 59 euro er nog bij en dan is een smsbundel nog niet meegeteld...
Dit hierboven betreft gsm.nl
Heb het ook nog anders overwogen:
- Eerst een los abbonoment van 2jarig Hi 20 bij gsmeasy.nl en betaal je 3 euro per maand, 72 euro voor 2jaar (24*3=72) en krijg hierbij ook 125min/250smsjes, 0,16 p/m 0,08 p/sms.
- Daarna een los toestel kopen (zeker wetend geen rotzooi qua menu's ed) van rond de 389 euro (gsm.nl)
* Zit je dus in totaal op 461 euro (72+389)
Hierbij heb je het dus alweer wat goedkoper met een leuk bel-abbonement, maar of het verstandig is om op deze manier te doen?!....... tsja zoiets moet je zelf uitmaken.
De reden dat ik na 6 jaar bij Libertel/Vodafoon (Pre-paid) weg ga en overstap op abonnement zijn:
- Vodafoon geeft helaas in mijn woonplaats (Klundert) steeds minder goed berijk.
- Verbel rond de 20 a 30 euro p/maand, dus abonnement zou ideaal zijn.
- Er onderhand voldoende andere providers die goedkoper kunnen leveren voor dezelfde kwaliteit (qua berijk, belminuten, ed..)
- In combinatie met dit toestel (K700) er met menu's ed is gerotzooid(, wil ik niet)
De reden dat ik 2jarig Hi 20 neem:
- Hi is van KPN en (is/)was (nu/)voorheen de beste provider (qua dekking)
- Goedkoper dan een vergelijkend abonnement van Vodafone (120)
- In buitenland zoizo goed berijk (had ik overigens met mn Pre-paid ook, hierbij denkend aan - in de bergen van Oostenrijk)
Ook wat ik wil meenemen na mn nieuwe abonnement is NummerBehoud, na 6 jaar zelfde nummer te hebben, wil je uiteraard bij hetzelfde blijven.
Zoals het er nu uit zie, wil ik deze bestellen bij gsm.nl (alles in een keer i.p.v. alles los) K700+2jarig Hi20+Nr.Behoud. Maar zal ik pas doen als “Binnekort Leverbaar” is weggehaald. Immers concurreren de web-gsm-shops elkaar, dat er mogelijk die (lange) tijd dat ik moet wachten bij gsm.nl, weer een andere winkel goedkoper is...
[ Voor 3% gewijzigd door Squilex op 03-07-2004 00:02 ]
Don't Copy Music
kan je nou eigenlijk animaties op de achtergrond zetten??
[ Voor 20% gewijzigd door gitaarwerk op 03-07-2004 09:50 ]
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
DE ALLESOMVATTENDE OPLOSSING
De oplossing om geen gemodificeerde software van vodafone of anderen te hebben is:
1. ga naar bestelmaar.nl en kies een ander abonnement (zonder gsm)
2. de aanbrengpremie van de winkel krijg je (grotendeels) doorgestort op je rekening, dit kan bijna 300,- zijn voor een KPN 30 abo.
3. koop de k700i los bij de goedkoopste site naar keuze voor bijna 400,-
Resultaat: voor 100,- heb je hem, en je hebt geen irritante software met mp3 beperkingen, Én over een jaar kan je het opnieuw doen, of alleen voor de geld optie kiezen, waarmee de phone over 2 jaar gezien dus 200,- oplevert
NB ik doe dit al jaren en de site is 100% gegarandeerd, nb je krijgt je geld altijd netjes gestort.
De oplossing om geen gemodificeerde software van vodafone of anderen te hebben is:
1. ga naar bestelmaar.nl en kies een ander abonnement (zonder gsm)
2. de aanbrengpremie van de winkel krijg je (grotendeels) doorgestort op je rekening, dit kan bijna 300,- zijn voor een KPN 30 abo.
3. koop de k700i los bij de goedkoopste site naar keuze voor bijna 400,-
Resultaat: voor 100,- heb je hem, en je hebt geen irritante software met mp3 beperkingen, Én over een jaar kan je het opnieuw doen, of alleen voor de geld optie kiezen, waarmee de phone over 2 jaar gezien dus 200,- oplevert
NB ik doe dit al jaren en de site is 100% gegarandeerd, nb je krijgt je geld altijd netjes gestort.
Verwijderd
hoi roedie,
Goede tip, die site.. Ik wilde dit eigenlijk een paar dagen geleden doen via een andere aanbieder waar ik enkele keren een combinatie van toestel en abo besteld heb, maar ik zag ineens dat de cashback voor een TM150/1jaar van 181 (in juni) naar 151 (juli) gekelderd is! Ook de bijbetaling voor een K700 rijst de pan uit tegenwoordig (nu 239 euro)...
Als ik bij bestelmaar verleng krijg ik 201 euro ipv 151; even wachten op een goede aanbieding voor een los toestel en ik betaal minder dan 200 bij..
Ik was al even aan het overwegen om over te stappen op een Hi-abo... Alleen dat 'moet' wel meteen voor 2 jaar; de tariefopbouw (bijbetaling per toestel) is dusdanig dat 1 jaar volstrekt oninteressant is.
Hoe lang duurt het trouwens voordat het geld op je rekening staat?
Goede tip, die site.. Ik wilde dit eigenlijk een paar dagen geleden doen via een andere aanbieder waar ik enkele keren een combinatie van toestel en abo besteld heb, maar ik zag ineens dat de cashback voor een TM150/1jaar van 181 (in juni) naar 151 (juli) gekelderd is! Ook de bijbetaling voor een K700 rijst de pan uit tegenwoordig (nu 239 euro)...
Als ik bij bestelmaar verleng krijg ik 201 euro ipv 151; even wachten op een goede aanbieding voor een los toestel en ik betaal minder dan 200 bij..
Ik was al even aan het overwegen om over te stappen op een Hi-abo... Alleen dat 'moet' wel meteen voor 2 jaar; de tariefopbouw (bijbetaling per toestel) is dusdanig dat 1 jaar volstrekt oninteressant is.
Hoe lang duurt het trouwens voordat het geld op je rekening staat?
Verwijderd
@squilex
Ik had ook allang Voda genomen (waren vorige maand prachtige aanbiedingen met 75 euro retour) omdat de dekking over het algemeen goed is, maar helaas.. op mijn werk blijk ik geen bereik te hebben. Hiernaast kent Voda mogelijkheid tot gratis downgraden van je abo.. Als je bv instapt met een Voda 180 kun je het graties terugbrengen naar 120 na 6 maanden. Scheelt ook aanzienlijk in de totale kosten, zeker als je het hebt over 2 jaar. Je profiteert uiteraard wel van de lagere bijbetaling die bij het 180-abo hoort.
Maarre.. even wat anders. Hoe zit dat met Hi en databundels? Tenminste, ik neem aan dat je af en toe ook wel eens iets met GPRS gaat doen op je K700i..
Ik had ook allang Voda genomen (waren vorige maand prachtige aanbiedingen met 75 euro retour) omdat de dekking over het algemeen goed is, maar helaas.. op mijn werk blijk ik geen bereik te hebben. Hiernaast kent Voda mogelijkheid tot gratis downgraden van je abo.. Als je bv instapt met een Voda 180 kun je het graties terugbrengen naar 120 na 6 maanden. Scheelt ook aanzienlijk in de totale kosten, zeker als je het hebt over 2 jaar. Je profiteert uiteraard wel van de lagere bijbetaling die bij het 180-abo hoort.
Maarre.. even wat anders. Hoe zit dat met Hi en databundels? Tenminste, ik neem aan dat je af en toe ook wel eens iets met GPRS gaat doen op je K700i..
Verwijderd
He Maykel,
Ze storten het 45 dagen nadat je abo in werking is getreden. Dit doen ze zodat ze zeker weten dat je het abo echt hebt afgenomen en niet meer kan opzeggen.
Het is dus wel handig om je phone even 'voor te financieren'
Ze storten het 45 dagen nadat je abo in werking is getreden. Dit doen ze zodat ze zeker weten dat je het abo echt hebt afgenomen en niet meer kan opzeggen.
Het is dus wel handig om je phone even 'voor te financieren'
Zal ik doen, de aanbieding is trouwens weg op gsm.nl, hij is nu te krijgen (via aan aanbieding) voor 30 euro per maand op Orange.RUFFNECK schreef op 02 juli 2004 @ 23:31:
[...]
Kun je ons dan ff op de hoogte houde of je egt geen gemodificeerde phone krijgt (want je zit wel op het voda netwerk dus).
Verwijderd
@roedie
Perfect; dank je wel. Ik zal het straks eens lekker allemaal uit gaan pluizen.. Regent hier toch...
Perfect; dank je wel. Ik zal het straks eens lekker allemaal uit gaan pluizen.. Regent hier toch...
Verwijderd
jaGitaarwerk schreef op 03 juli 2004 @ 09:49:
kan je nou eigenlijk animaties op de achtergrond zetten??
thanks
2 jarig 25 abbo denk ik... als alles goed is, hoef ik helemala niet zo snel een nieuw abbo te hebben..en is 2 jarig prima
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Je kan op twee manieren aan theme creater komen.
1) je sony ericsson telefoon registeren op de SE site dan kan je het downloaden
2) even zoeken op http://www.mobile9.com Daar staat ie ook ergens tussen.
3) zoeken met google naar Sony Ericsson theme creator, zal ie vast ook wel ergens bij staan.
1) je sony ericsson telefoon registeren op de SE site dan kan je het downloaden
2) even zoeken op http://www.mobile9.com Daar staat ie ook ergens tussen.
3) zoeken met google naar Sony Ericsson theme creator, zal ie vast ook wel ergens bij staan.
Verwijderd
Ik heb vandaag en gister de K700i even vast gehad en ik heb er nu gemengde gevoelens over. De telefoon ziet er top uit laat dat even duidelijk zijn, maar ik vraag me af of de joystick niet wat te dik is. Ik vond hem eigelijk niet zo heel lekker bewegen. Ook de toetsen zijn wel erg dicht op mekaar geplaatst. Dit ziet er wel mooi uit, maar of het ook heel functioneel is.....
Verwijderd
zit net een aantal dagen te spelen met dat 3ggp formaat en mp4 clipjes. Toch wel errug handig allemaal. Je kan allemaal lekkere kortje filmpjes erop zetten die je leuk vindt en het neemt niet eens zoveel ruimte in. Een hele muziek clip neemt ongeveer 3 - 4 mb in beslag.
Kom net bij de mediamarkt vandaan (koopzondag) en de k700 (demo model) in mijn handen gehad. Ik vind hem niet echt bepaald super dik, en ook vind het dicht op elkaar zitten van de toetsen wel meevallen. Kortom mooi toestelletje.
Verder verwachten ze hem daar halverwege juli, en de vodafone versie iets eerder omdat die vodafone iets van bepaalde rechten heeft gekocht om de telefoon eerder uit te mogen brengen ofzo. Maar goed beetje vaag verhaal, want sony ericsson kan de toestellen los toch gewoon eerder uitbrengen???
Verder verwachten ze hem daar halverwege juli, en de vodafone versie iets eerder omdat die vodafone iets van bepaalde rechten heeft gekocht om de telefoon eerder uit te mogen brengen ofzo. Maar goed beetje vaag verhaal, want sony ericsson kan de toestellen los toch gewoon eerder uitbrengen???
Als je een ander thema instelt zie je wel nog die vodafone icoontjes in het menu, maar zoals gezegd vind ik dit niet storend, in de submenus zie je er niks meer van. En je ziet links onderin natuurlijk een snelkiestoest voor vodafone Live!, maar ditzelfde krijg je straks ook als je em bijvoorbeeld met t mobile ofzo neemt, voor de rest zitten er natuurlijk stiekem over snelkoppelingetjes naar Live! verwerktGully schreef op 01 juli 2004 @ 21:03:
[...]
Is je toestelmenu trouwens helemaal in Vodafone live -stijl, dus met die gekke icoontjes van ze (zoals een screen ergens eerder in t topic liet zien)? Wat zie je bv nog van Vodafone als je een ander theme instelt? Vodafone icoontje op t toetsel en geen mp3 ringtones kom ik nog wel overheen, maar t moet niet te gek worden(kan je niet wat screens op de foto gooien?
)
btw dit zegt vodafone er zelf over:
[...]
Wat is het nut van het vasthouden van een demo-model?DjWannaB2002 schreef op 04 juli 2004 @ 13:23:
Kom net bij de mediamarkt vandaan (koopzondag) en de k700 (demo model) in mijn handen gehad. Ik vind hem niet echt bepaald super dik, en ook vind het dicht op elkaar zitten van de toetsen wel meevallen. Kortom mooi toestelletje.
Dan weet je hoe die aanvoelt. Hoe hij in je handen ligt e.d.SURFivor schreef op 04 juli 2004 @ 13:30:
[...]
Wat is het nut van het vasthouden van een demo-model?
ja maar een demo-model is toch wat anders dan het origineel 
en ik neem aan dat ze geen high-tech demo daar in de winkel laten liggen. die Nokia's zijn ook plastic dingetjes. En aan een plastic dingetje kan ik niet voelen hoe hij aanvoelt, hoe de knoppen zijn en zeker niet hoe het display is
en ik neem aan dat ze geen high-tech demo daar in de winkel laten liggen. die Nokia's zijn ook plastic dingetjes. En aan een plastic dingetje kan ik niet voelen hoe hij aanvoelt, hoe de knoppen zijn en zeker niet hoe het display is
[ Voor 31% gewijzigd door SURFivor op 04-07-2004 14:01 . Reden: als > dan ]
Verwijderd
Hoi allemaal!
De SE K700 is echt een super mooie telefoon ben ik van mening. Maar als ik het vergelijk met Nokia 6230 begin ik toch echt te twijfelen. Hij is mooier, maar hoe zit het nu precies met de vergelijking van de functies??? Groot nadeel blijft het geheugen! Is hij mbt de functies e.d. nu echt beter van de 6230??
thanx
De SE K700 is echt een super mooie telefoon ben ik van mening. Maar als ik het vergelijk met Nokia 6230 begin ik toch echt te twijfelen. Hij is mooier, maar hoe zit het nu precies met de vergelijking van de functies??? Groot nadeel blijft het geheugen! Is hij mbt de functies e.d. nu echt beter van de 6230??
thanx
Verwijderd
Camera en beeldscherm zijn beter van de SE, de Nokia heeft het uitbreidbare geheugen als voordeel.. Als je dit niets uitmaakt (wanneer je toch niet de hele dag MP3's zit te draaien op je telefoon), zou ik voor de SE kiezen..
Verwijderd
Maar hoeveel geheugen heb ik nog over van die 32(..of is het 41?), als je de telefoon normaal gebruikt. Je hebt natuurlijk nog wat themes e.d.?!
misschien kun je beter eerst effe dit topic helemaal doorlezen?Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 14:43:
Maar hoeveel geheugen heb ik nog over van die 32(..of is het 41?), als je de telefoon normaal gebruikt. Je hebt natuurlijk nog wat themes e.d.?!
Verwijderd
41 mb...Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 14:43:
Ten eerste SE heeft beter scherm (groter), beter camera en (in mijn opzicht) betere functies. Met betere functies bedoel ik, themes, animated backgrounds en perfecte compatibiliteit met bluetooth.
Nokia heeft uitbreidbaar geheugen, (veel) beter batterij en menu is nog altijd sneller dan SE.
Dat zijn de eerste verschillen die ik zo uit mijn hoofd stamp.
O en dit is natuurlijk persoonlijk, de K700 heeft een 10x mooier design
Verwijderd
het is echt moeilijk om die afweging te maken
41 MB geheugen dus voor jezelf (of verschillen de meningen daar nog steeds over). Dat zullen een mp3'tje of 10 zijn.... hmm....en dan nog de bediening, is die zoveel ingewikkelder dan een nokia. Ik heb tot nu toe altijd een nokia gehad.
41 MB geheugen dus voor jezelf (of verschillen de meningen daar nog steeds over). Dat zullen een mp3'tje of 10 zijn.... hmm....en dan nog de bediening, is die zoveel ingewikkelder dan een nokia. Ik heb tot nu toe altijd een nokia gehad.
De 6230 heeft uitbreidbaar geheugen, da's het enige voordeel. Voor de rest zijn de functies wel goed, maar hij heeft ook nog één groot andeel: het scherm. 128*128 kan echt niet gewoon. En het scherm is toch wel belangrijk, aangezien je daar de hele tijd naar kijkt.Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 14:18:
Hoi allemaal!
thanx
Anders kan je misschien nog naar de Motorola E398 kijken. Ongeveer hetzelfde als de K700, alleen je kan er geen video's mee opnemen (wel afspelen), maar mét geheugenslot. Check Mobile Review voor een review
Foutje

[ Voor 99% gewijzigd door TMC op 04-07-2004 17:11 ]
Die Motorola zou zo een Ericsson kunnen zijn geweest. Maar zoals in die review staat, zijn de K700 en deze E398 de toestellen om te hebben deze zomer. Nokia is leuk maar truttig.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
nokia
SE
ik wacht op die k700i, grrrrrrr, hopelijk komt ie nu gauw !!
en de batterij in m'n z600 en p900 is altijd heel goed (meer dan een week in standby)
hopelijk is de k700i ook zo

SE
en de batterij in m'n z600 en p900 is altijd heel goed (meer dan een week in standby)
Ik kan je nou al zeggen dat dat niet zo is. De batterij gaat niet bepaald lang mee. iets van 2-3 dagen geloof ik. Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk of ie dan ook echt helemaal leeg is, of dat er een bug zit in de indicator van batterijhoeveelheid, en dat het dan lijkt dat ie leeg is, maar volgens mij is het een combi van beiden. Maar goed er zal vast ook nog wel een batterij uitkomen met een grotere cappasiteit.Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 20:33:
nokia![]()
SE![]()
Nou ja nu weet ik hoe die er in het echt uitziet, hoe dik die in werkelijkheid is, aangezien er de nodige mensen zijn geweest die hem toch redelijk dik vonden, weet nu dat voor mij de toetsen niet te dicht op elkaar zitten, dat de joystick voor mij niet te groot is, enz enz. Je kan dan wel verder niks met dat demo model, maar je krijg wel een beter idee van hoe die er in het echt uitziet.SURFivor schreef op 04 juli 2004 @ 13:30:
[...]
Wat is het nut van het vasthouden van een demo-model?
Verwijderd
Ik heb gelezen , dat het een bug aan de indicator is
dus dat zou kunnen opgelost worden
ik heb bij twee winkels gehoord dat ie deze of volgende week geleverd wordt
dus dat zou kunnen opgelost worden
ik heb bij twee winkels gehoord dat ie deze of volgende week geleverd wordt

Dit topic is gesloten.