Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puschkin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-10-2023
Vandaag staat er in de Telegraaf een advertentie van Belcompany voor de K700i met "nu bij Belcompany"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
oeiii dan ga ik vandaag gelijk ff langs de sjop! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd ja, ik zie het nu ook!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/K700i.jpg

Even bellen zo! >:) ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet alle belcompany winkels hebben hem precies vandaag binnen, bij sommige zijn de k700i nu al uitverkocht. Ik heb even rondgebeld, maar aankomende maandag zijn ze in Rotterdam en Amsterdam volop verkrijgbaar. Mooie telefoon hoor, alleen ik wacht nog heel eventjes op de Sendo X. Even vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is er!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps kan iemand dat bericht van mij verwijderen van "Hij is er" me vriendin deed even grappig :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan deze gsm te kopen maar ik twijvel nog; hoeveel geheugen zit erin (41mb ?) en hoeveel is bruikbaar?

Hoeveel mp3'tjes zou ik er op kunnen zetten ( circa 3mb per stuk) ?

En vinden jullie ook dat de foto's een beetje erg rood zijn ? vooral die foto's van die porsche
http://www.planete-nokia....c=10958&st=0&#entry113832.

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets van 38,5 mb is bruikbaar voor mp3;s beltonen etc etc. Nou deel maar 38,5 door 3 mb. Rond de 13 mp3's maar dan kan je geen andere dingen meer opslaan zoals afbeeldingen en filmpjes he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 13:25:
Iets van 38,5 mb is bruikbaar voor mp3;s beltonen etc etc. Nou deel maar 38,5 door 3 mb. Rond de 13 mp3's maar dan kan je geen andere dingen meer opslaan zoals afbeeldingen en filmpjes he.
Wow, dat is helemaal te gek ! thnx voor snelle antwoord !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 12:57:
Niet alle belcompany winkels hebben hem precies vandaag binnen
Ik heb het gemerkt idd! Hier in het kansloze Hilversum hebben ze hem natuurlijk weer niet! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:09

13art

Moderator Mobile
Tja is te verwachten natuurlijk dat ie op sommige plekken snel uitverkocht is, want het is een erg populaire phony. Aan iedereen die ik hem laat zien komen de ahhh's en ohhhh's naar buiten ;) Dus nu maar hopen dat ik hem zelf ook snel in mijn bezit hebt.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:44

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 12:57:
Niet alle belcompany winkels hebben hem precies vandaag binnen, bij sommige zijn de k700i nu al uitverkocht. Ik heb even rondgebeld, maar aankomende maandag zijn ze in Rotterdam en Amsterdam volop verkrijgbaar. Mooie telefoon hoor, alleen ik wacht nog heel eventjes op de Sendo X. Even vergelijken
Wat wil je dan vergelijken ? Lijkt mij dat de Sendo X in bijna alle opzichten superieur is, is tenslotte een smart phone.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil hem ook, net als lovelyday, even naast de X leggen.. Ik weet dat het verschillende telefoons zijn, maar ik vind ze allebei leuk. Misschien dat ik het inééns weet als ik ze vast heb. De K700i 'voelde' wel prima moet ik zeggen. Wel een beetje aan de dikke kant, maar dat kan komen omdat ik de laatste weken met een 6100 heb rondgelopen en dat is nu eenmaal een superdun ding.

Aan de ene kant vind ik het Symbian van de X heel aantrekkelijk, maar aan de andere kant weet ik eigenlijk ook wel dat ik er toch niet veel anders op ga zetten dan dat er standaard op zit.. Deed ik met mijn P800 destijds ook niet.. Het uitbreidbare geheugen van de X is leuk, maar voor mij niet superrelevant.. Ik ga hem toch niet als MP3-speler gebruiken. MP3-ringtones daarentegen is weer wèl leuk en juist dàt doet die Sendo weer niet... :(

Even nadenken nog en even naast elkaar leggen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nog steeds onzeker over de provider

we zeggen allemaal wel 'vodafone' crap bijv. maar wat staat er dan op wat echt storend is?
als je de k700 bij bijv orange neemt, kan je dan wel alle functies benutten? fotos doorsturen naar anderen / etc?

bij Orange heb ik toch niet echt een gevoel van je 'het' maarja vooroordelen... ;)

gaat me niet zozeer om de toestel prijs trouwens; ook gewoon hoe duur je belminuten/smsjes/etc. zijn en de dekking; zo wil ik als ik m toch koop voor ik op vakantie ga, dat ik dan meteen ermee bereikbaar ben in Amerika

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 20:09:
Ik wil hem ook, net als lovelyday, even naast de X leggen.. Ik weet dat het verschillende telefoons zijn, maar ik vind ze allebei leuk. Misschien dat ik het inééns weet als ik ze vast heb. De K700i 'voelde' wel prima moet ik zeggen. Wel een beetje aan de dikke kant, maar dat kan komen omdat ik de laatste weken met een 6100 heb rondgelopen en dat is nu eenmaal een superdun ding.

Aan de ene kant vind ik het Symbian van de X heel aantrekkelijk, maar aan de andere kant weet ik eigenlijk ook wel dat ik er toch niet veel anders op ga zetten dan dat er standaard op zit.. Deed ik met mijn P800 destijds ook niet.. Het uitbreidbare geheugen van de X is leuk, maar voor mij niet superrelevant.. Ik ga hem toch niet als MP3-speler gebruiken. MP3-ringtones daarentegen is weer wèl leuk en juist dàt doet die Sendo weer niet... :(

Even nadenken nog en even naast elkaar leggen.. :)
sendo is ook 700 euri tegenover de 500 euri van de k700

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit een prijsverschil tussen inderdaad, maar dat is gelukkig geen 200 euro hoor; de verwachting is dat de K700 vrij snel rond de 400 euro zal kosten en de X 100 euro meer.. Daar laat ik een keuze niet van af hangen.. :)

"Sendo heeft aangekondigd begonnen te zijn met de verspreiding van zijn eerste smartphone, de Sendo X. De introductie vindt plaats in Europa en Nederland behoort tot de vijf landen waar de X als eerste op de markt komt. Frankrijk, Italië, Spanje en Portugal zijn de andere landen die in juni al kennis kunnen maken met de telefoon. De rest van het continent volgt in de loop van de zomer. Overigens zouden in België ook al exemplaren verkocht worden. De introductieprijs zal waarschijnlijk onder de 500 euro komen te liggen." (bron: Tweakers.net 21-6-04)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben em gister ook binnengekregen (Vodafone citypoint) en ik heb er natuurlijk even mee gespeelt, vond em wel een beetje aan de dikke kant maar verder leuk telefoontje! Ze vlogen de winkel uit, dus aan het eind van de dag was de voorraad weer weg. Volgende week meer..

Overigens las ik dat de telefoon voorlopig alleen geleverd zou kunnen worden met Vodafone..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
Hier in Dordrecht hadden ze m nog niet. De verwachting volgens de verkoper was eind augustus :(

vuile leugenaar!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand de prijs van deze gsm in belgie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 09:00:
Er zit een prijsverschil tussen inderdaad, maar dat is gelukkig geen 200 euro hoor; de verwachting is dat de K700 vrij snel rond de 400 euro zal kosten en de X 100 euro meer.. Daar laat ik een keuze niet van af hangen.. :)

"Sendo heeft aangekondigd begonnen te zijn met de verspreiding van zijn eerste smartphone, de Sendo X. De introductie vindt plaats in Europa en Nederland behoort tot de vijf landen waar de X als eerste op de markt komt. Frankrijk, Italië, Spanje en Portugal zijn de andere landen die in juni al kennis kunnen maken met de telefoon. De rest van het continent volgt in de loop van de zomer. Overigens zouden in België ook al exemplaren verkocht worden. De introductieprijs zal waarschijnlijk onder de 500 euro komen te liggen." (bron: Tweakers.net 21-6-04)
ik heb het dan ook over de prijzen waarvoor ze nu te verkrijgen zijn, dat is 700-800 voor de sendo x (belcompany kijk maar op hun website)

en 500 voor een k700 de prijs over een maand, daar kan ik weinig over zeggen.

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
De Sendo X los zal ook (ruim) onder de €500 komen te liggen. Die hoge prijs hangt nu samen met het pakketje X + Route 66 en de "monopoliepositie" van Belcompany bij deze phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel kost de k700i bij belcompany ? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 16:02:
hoeveel kost de k700i bij belcompany ? B)
Als het goed is kan je dat aankomende maandag al vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik vind het zwaar nep dat belcompany ALS enige in Nederland nu de Sendo al aanbied icm met zo'n stink Route 66. JA los kan je de telefoon halen maar niemand betaalt zo'n hoog bedrag. T for telecom had ik gister gebeld die verwachten hem eind juli :S Stelletje amateurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij GSM.nl is ie, met 2 jarig KPN Flexibel van 16,95 per maand, maar 9 euro. Vind ik toch vrij redelijk :) Los kost het toestel daar, zoals gezegd, 389 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensjes,

Ik zit met een probleem ga binnekort mijn abbo verlengen.
En nou weet ik niet wat ik moet doen de k700 of de t630??

Geef me ff wat raad (kan ik wel gebruiken) maar zeg dan ook waarom.

De k700 is namelijk duurder en is dat het waard.

Het is bij een 2jarig abbo.

(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik nog een vraag is er net als voor de T610 en T630 (www.myt610.net)
ook al een site voor de k700??

En is het principe hetzelfde als de t630 alleen dan mooier ivm dat 3D gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 17:21:
Hallo mensjes,

Ik zit met een probleem ga binnekort mijn abbo verlengen.
En nou weet ik niet wat ik moet doen de k700 of de t630??

Geef me ff wat raad (kan ik wel gebruiken) maar zeg dan ook waarom.

De k700 is namelijk duurder en is dat het waard.

Het is bij een 2jarig abbo.

(8>
Kan je niet beter een nieuw abo nemen? Ik weet niet welk abo je hebt, maar met 2 jarig abo kan je de k700 al gratis krijgen.

Verder heeft de k700 beter scherm, is veel sneller dan de t630. Eigenlijk is ie in veel (misschien wel bijna alle) opzichten beter. Alleen schijnt de batterij niet echt lang mee te gaan bij normaal gebruik (2-3 dagen heb ik ergens gelezen). En hoe dat is bij de T630 weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb al twee belcompany shops in belgie gemailed, hopelijk hebben ze hem spoedig.

in een online shop (nog niet leverbaar) stond ie voor 440 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag even alle shopjes in Rotterdam gebelt/gestalkt:

Belcompany Beurs: Nog niet verkrijgbaar, verwacht volgend maand pas.

Belcompany Lijnbaan: Nog niet verkrijgbaar, verwacht over 2 maanden (??)

Belcompany Schiedam: Gesloten op zondag, geen koopzondag zoals in Rotterdam, my bad :)

Tfortelecom: Verwacht eind volgend maand, over 1 week krijgen de medewerkers een training van SE promoteam, daarna wordt het geintroduceert.

Phonehouse: Nog niet verkrijgbaar, verwacht over 2 maanden.

Monditel: Morgen (maandag) krijgen zij het binnen, alleen zijn het wel T-Mobile pakketten (SIM-LOCK)

T-mobile klantenservice: SE k700i wordt niet door T-mobile geleverd (??)

GSM-shop: Loop van de week komen ze weer binnen (?? Is het T-mobile of import??)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ben er uit....

Ga de k700 nemen met t-mobile 225 2jaar (verlenging dus geen nieuw)
en dan kost deze gsm mij "9 euro" mits dat de prijzen veranderen.

Vroeg me nou alleen af of er al een site is waar je voor de k700
ringtones, wallpapers, games, themes, software kan donwloaden

Voor de 610 @ 630 is er wel zo'n site namelijk www.myt610.net

Dus misschien dat iemand dat weet.

En ja weet iemand wanneer hij nou echt in de winkels ligt?
als dat klopt van die 2 maanden waarom staat hij dan al op gsm.nl
ach jah wacht ik wel wat langer.

(8>

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 08:43:
Nou ik ben er uit....

Ga de k700 nemen met t-mobile 225 2jaar (verlenging dus geen nieuw)
en dan kost deze gsm mij "9 euro" mits dat de prijzen veranderen.

Vroeg me nou alleen af of er al een site is waar je voor de k700
ringtones, wallpapers, games, themes, software kan donwloaden

Voor de 610 @ 630 is er wel zo'n site namelijk www.myt610.net

Dus misschien dat iemand dat weet.

En ja weet iemand wanneer hij nou echt in de winkels ligt?
als dat klopt van die 2 maanden waarom staat hij dan al op gsm.nl
ach jah wacht ik wel wat langer.

(8>
Gratis themes kan je in ieder geval downloaden op:
http://www.mobile9.com

En als ik me niet vergis kan je daar ook wat ringtones vandaan halen, en ergens in het forum zijn ook nog wel wat games te vinden. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 01:09:

Belcompany Schiedam: Gesloten op zondag, geen koopzondag zoals in Rotterdam, my bad :)

Tfortelecom: Verwacht eind volgend maand, over 1 week krijgen de medewerkers een training van SE promoteam, daarna wordt het geintroduceert.

Phonehouse: Nog niet verkrijgbaar, verwacht over 2 maanden.

Monditel: Morgen (maandag) krijgen zij het binnen, alleen zijn het wel T-Mobile pakketten (SIM-LOCK)

T-mobile klantenservice: SE k700i wordt niet door T-mobile geleverd (??)

GSM-shop: Loop van de week komen ze weer binnen (?? Is het T-mobile of import??)
Haha, das toch knap, dat monditel de k700 wel levert in een T-mobile pakket, maar dat T-mobile ze zelf niet levert. Hahaha. Nou ja kan natuurlijk import zijn uit een ander land waar T-mobile ze wel verkoopt. Je weet het niet.

Trouwens is het de SE k700 of de SE k700i waar je naar vraagt? In princiepe zelfde toestel alleen met de 'i' is voor zover ik het heb begrepen een import model. De 'i' voor international.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Je hebt de K700i en K700c

c= chinees
i= de rest

Dus het heeft niets met import te maken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Shiver23 schreef op 28 juni 2004 @ 11:20:
Je hebt de K700i en K700c

c= chinees
i= de rest

Dus het heeft niets met import te maken.
Kee weet ik dat ook weer, zoals ik al zei had ik het wel zo begrepen, maar goed weet ik dat dus ook weer. Thnx :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 01:09:

Waarom kwam er dan advertentie van Belcompany in de telegraaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook antwoord, zal pas eind juli zijn/begin augustus

gedver :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 10:53

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Nou...hier in Delft hebben ze m ook nog niet :(
Is er eigenlijk een online winkel die al ECHT de gewone NL K700 kan leveren?

[ Voor 46% gewijzigd door SayWhatAgain! op 28-06-2004 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 13:00:
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 01:09:

Waarom kwam er dan advertentie van Belcompany in de telegraaf?
Waarom biedt Vodafone UMTS aan die nog niet full-operational is? (Bron: Alcatel, ontwikkelaar van UMTS)

Precies, PR-stunt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

[quote]Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 14:01:
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 13:00:

[...]

Waarom biedt Vodafone UMTS aan die nog niet full-operational is? (Bron: Alcatel, ontwikkelaar van UMTS)

Precies, PR-stunt!
met dit verschil dat UMTS wél leverbaar is (winkel binnenlopen, toestel kopen, meenemen, en mee spelen ;)).

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
SayWhatAgain! schreef op 28 juni 2004 @ 13:56:
Nou...hier in Delft hebben ze m ook nog niet :(
Is er eigenlijk een online winkel die al ECHT de gewone NL K700 kan leveren?
Wat is een echte NL versie???? Als jij een telefoon koopt dan zitten er altijd meerde taal opties op, Dus diezelfde telefoon wordt gewoon in meerdere landen geleverd. Alleen de telefoon past over het algemeen zichzelf meteen aan, aan de 'taal' van het simkaartje waardoor het een nederlandse telefoon lijkt. Maar volgens mij hebben ze in Engeland precies dezelfde telefoon als hier in Nederland. Maar waarom die hier dan later geleverd wordt???? Zal wel met de voorraad te maken hebben ofzo. Dat zou ik ook niet durven zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Heeft iemand de phone al bij GSMTrack besteld? Is engelse import met NL menu, engelse handleiding. Ze hebben hem ieg al wel. Alleen een beetje duur (200 euro met contractverlenging) En hoe zit het dan met garantie als ie stuk gaat?

Ja, en de taal van de handleiding boeit natuurlijk niet... :P

[ Voor 13% gewijzigd door SayWhatAgain! op 28-06-2004 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Zou er bij de k700 van de DEBITEL_VODAFONE aanbieding van gsm.nl ook zo'n vodafone firmware inzitten of stickers op de telefoon ofzo? Is er iemand die al een betere aanbieding gezien heef dan die daar van 13,23 per maand, 2 jaar?

你还记得吗 记忆的炎夏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Nog even wat foto's om nog even bij te kwijlen >:)

http://www.mobileburn.com/gallery.jsp?Page=1&Id=717

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@SayWhatAgain: idd bij GSMtrack is ie nu 'direct leverbaar'.....
Ik denk dat ik liever toch nog even wacht op de andere webshops. De FAQ's op deze lijken wel geschreven door een 12-jarige. |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I GOT IT!!!

1 jarig verlenging T-mobile 300 voor € 137,- bij GSM-shop.

Hij is ongelooflijk klein!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
ik heb een boos mailtje gestuurd naar Belcompany vanwege de advertentie en ik heb ze duidelijk gemaakt dat mijn vertrouwen in hun bedrijf tot het nulpunt is gedaald.

ben benieuwd naar de reactie...
Geachte meneer [...],

Advertenties worden geplaatst in overleg met zowel het netwerk als de leverancier. Wij plaatsen dit soort advertenties altijd in de week van de geplande leveringen.

Helaas is de leverdatum van het betreffende toestel uitgesteld door de Panasonic leverancier.
Hierdoor is het mogelijk dat het toestel per abuis al in de folder komt te staan, terwijl achteraf de levering van het toestel wordt uitgesteld. Omdat de advertentie dan al rond is, kan de plaatsing niet terug worden gedraaid..

Wij betreuren het dat u dit als misleidend ervaart en dat uw vertrouwen in BelCompany hierdoor is geschaad. Dit is echter gewoon overmacht door onvoorziene omstandigheden. Als wij bij voorbaat wisten dat het toestel nog niet geleverd zou worden hadden wij het toestel nog niet geplaatst. Er is absoluut geen sprake van een bewuste misleiding.

Navraag bij onze afdeling inkoop leert ons dat de voorlopige leverdatum nu op week 29 of week 30 staat. Maar dit is wederom onder voorbehoud. Dit is dus geen gegarandeerde datum. U zou het toestel wel in een van onze winkels kunnen reserveren. Zij nemen dan contact met u op zodra zij het toestel binnen krijgen.

Wij bieden u onze oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,

Esmeralda van der Linden
Customer Service

[ Voor 79% gewijzigd door SURFivor op 28-06-2004 16:31 . Reden: reactie ontvangen :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Panasonic 8)7 |:(

Iemand trouwens al info hoe erg de Vodafone crap is op de K700 Vodafone-live toestellen? (behalve dan de foto's die al eerder hier gepost stonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 15:50:
@SayWhatAgain: idd bij GSMtrack is ie nu 'direct leverbaar'.....
Ik denk dat ik liever toch nog even wacht op de andere webshops. De FAQ's op deze lijken wel geschreven door een 12-jarige. |:(
Idd, ik had een mailtje gestuurd en het antwoord leek me nogal onprofessioneel.
Bovendien zijn ze te duur, de site is ook nog eens brak... ik wacht wel even. Of een andere shop moet m al hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.expansys.be

nog 22 in stock

ik betaal geen 35 euro zendkosten, ik koop hem over enkele weken wel in de winkel voor 440 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 16:17:
I GOT IT!!!

wat had je gedacht dan? We leven niet meer in 1985 hoor ;)
Hij is wel een beetje aan de dikke kan vind ik..
O nog een vraagje, heb je een NL menu?
enne... gefeliciteerd met de aankoop!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraagje

ik kan hem in de uk kopen met deze lader

the charger is a 3 pin 240 volts designed for the U.K.

zal deze hier passen in het stopcontact ?

alvast dank
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Nee dus. Ooit een stopcontact met 3 gaatjes hier gezien??? Dan heb je een adapter nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 18:56:
Ff een vraagje

ik kan hem in de uk kopen met deze lader

the charger is a 3 pin 240 volts designed for the U.K.

zal deze hier passen in het stopcontact ?

alvast dank
:)
3 pinnetjes (UK) in een stopcontact met maar 2 gaatjes (NL), wat denk je? :P Hij is wel 240 volts dus waarschijnlijk kan je er wel een NL stekker aanzetten, of ergens zo'n reisstekker kopen waar een UK stekker in kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, dan koop ik em niet daar.

maarre , als iemand belt of smsed, kan je dan ook zijn foto zien ?

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mateyo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
I GOT IT!!!

Als je T-Mobile verlengt, krijg je dan een T-Mobile versie of gewoon de originele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mateyo schreef op 28 juni 2004 @ 19:06:
[...]

Als je T-Mobile verlengt, krijg je dan een T-Mobile versie of gewoon de originele?
Orginele natuurlijk
op www.t-mobile.nl zie je toch geen SE K700i :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:47

Halfkakkende

Vandring

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 19:05:

Dat vraag ik mij eigenlijk ook af. Het is geen ramp als het niet kan, maar zou wel geinig wezen.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de z600 kan het, bij de t610/630 ook denk ik

dus normaaal wel ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 19:05:

Zoek gewoon ff op google en je hebt het antwoord zo gevonden, ja dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
I GOT IT!!!

www.gsm-shop.nl?

zitten die vlak bij de Kruiskade in Rotterdam? want dan ga ik m morgen meteen halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, GSM-shop op de kruiskade naast Monditel. Zij hadden nog 2 liggen, dus ik was als een haasje er naartoe gegaan. Hij stond overigens niet in de vitrine. Moet je ernaar vragen. Overigens heeft Monditel de T-mobile pakketten nog niet gekregen.

Het is wel een import (UK) model. Maar wat geeft het? Dan wacht iedereen dan maar nog 1 1/2 maand op de SE K700i, terwijl ik dan alvast ervan kan genieten. En ik ben ook geen analfabeet. Dus dat Engels handleiding is geen prob. Als ik toch problemen heb, download ik wel de NL versie op de SE site als PDF. Maar meestal heb je de handleiding toch niet nodig. Alles spreekt toch voor zich? Althans, ik heb die boekwerken nooit gelezen.

Ik heb een deal gemaakt met GSM-shop. Zodra er een nieuwe NL software op de markt is, gaan zij het gratis voor mij flashen. Probleem opgelost toch?

Voor de rest is hij gigantisch gaaf! Qua dikte valt hij mee vind ik. Ik ben zeer blij met mijn nieuwste toestel! En ik denk dat ik voorlopig de meest unieke toestel heb in Rotterdam ;)
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 18:45:
[...]

wat had je gedacht dan? We leven niet meer in 1985 hoor ;)
Hij is wel een beetje aan de dikke kan vind ik..
O nog een vraagje, heb je een NL menu?
enne... gefeliciteerd met de aankoop!
Hehe, het blijft me verbazen dat hij nog kleiner kan en nog meer functies heeft. Ik vond mijn Nokia 6610 al redelijk klein! Eindelijk van dat Nokia troep af!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Hebben die UK modellen wel een NL woordenboek? Of is dat de NL Software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 23:49:
Ja, GSM-shop op de kruiskade naast Monditel. Zij hadden nog 2 liggen, dus ik was als een haasje er naartoe gegaan. Hij stond overigens niet in de vitrine. Moet je ernaar vragen. Overigens heeft Monditel de T-mobile pakketten nog niet gekregen.

Het is wel een import (UK) model. Maar wat geeft het? Dan wacht iedereen dan maar nog 1 1/2 maand op de SE K700i, terwijl ik dan alvast ervan kan genieten. En ik ben ook geen analfabeet. Dus dat Engels handleiding is geen prob. Als ik toch problemen heb, download ik wel de NL versie op de SE site als PDF. Maar meestal heb je de handleiding toch niet nodig. Alles spreekt toch voor zich? Althans, ik heb die boekwerken nooit gelezen.

Ik heb een deal gemaakt met GSM-shop. Zodra er een nieuwe NL software op de markt is, gaan zij het gratis voor mij flashen. Probleem opgelost toch?

Voor de rest is hij gigantisch gaaf! Qua dikte valt hij mee vind ik. Ik ben zeer blij met mijn nieuwste toestel! En ik denk dat ik voorlopig de meest unieke toestel heb in Rotterdam ;)

[...]

Hehe, het blijft me verbazen dat hij nog kleiner kan en nog meer functies heeft. Ik vond mijn Nokia 6610 al redelijk klein! Eindelijk van dat Nokia troep af!
En wat heb je de bijgekregen ook nog datakabels of iets dergelijks? Of alleen telefoon met oplader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
Ik heb vandaag het demo-model gezien bij Media Markt. Ik vind m wel erg aan de dikke kant. Nu heb ik een 6100 en die is veel dunner. Dat staat ook mooier in je broekzak.

Bij GSM-shop hadden ze m niet (meer), ze verwachten hem aan het eind van de week. De officiële release is halverwege juli als het goed is. Ik wacht dat wel even af, dan heb ik gewoon een officiële Nederlandse foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SURFivor schreef op 29 juni 2004 @ 12:47:
Ik heb vandaag het demo-model gezien bij Media Markt. Ik vind m wel erg aan de dikke kant. Nu heb ik een 6100 en die is veel dunner. Dat staat ook mooier in je broekzak.

Bij GSM-shop hadden ze m niet (meer), ze verwachten hem aan het eind van de week. De officiële release is halverwege juli als het goed is. Ik wacht dat wel even af, dan heb ik gewoon een officiële Nederlandse foon.
Heeft mediamarkt ze nog niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 12:59:
[...]

Heeft mediamarkt ze nog niet dan?
Mediamarkt heeft al lang een demo model in de winkel staan, als ze hem echt zouden hebben hadden we dat al lang geweten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het demomodelletje heb ik maar 1x gezien verleden week in Rotterdam, maar daarna nooit meer. Misschien dat ie er nu weer is, dat weet ik niet. Maar echt werkelijk elke nieuwe telefoon heeft gewoon vette vetraging met hun releasedatum zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Even nog een update voor de mensen die zich afvragen hoe het zit met vodafone en de SE k700 wat betreft het aanpassen van menu enz.

In engelend is het zo dat Vodafone daar het instellen van een mp3 als ringtone onmogelijk maakt. :? :? :? :? Vraag me niet waarom, maar las het net in het forum van mobile 9 waar iemand dus de vodafone versie van de k700 heeft.

Kortom je kan maar bter een originele hebben dan een, aan de telecom aanbieder, aangepaste telefoon. :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

DjWannaB2002 schreef op 29 juni 2004 @ 14:04:
Even nog een update voor de mensen die zich afvragen hoe het zit met vodafone en de SE k700 wat betreft het aanpassen van menu enz.

In engelend is het zo dat Vodafone daar het instellen van een mp3 als ringtone onmogelijk maakt. :? :? :? :? Vraag me niet waarom, maar las het net in het forum van mobile 9 waar iemand dus de vodafone versie van de k700 heeft.

Kortom je kan maar bter een originele hebben dan een, aan de telecom aanbieder, aangepaste telefoon. :X :X :X
Hmm...dat gaat wel erg ver. Willen ze natuurlijk dat je alleen ringtones van live afhaalt enzo |:( Vind dat erg irritant, want een live-toestel kost me gewoon minder als een niet-aangepaste versie (dat is opzich dan wel weer logisch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Gully schreef op 29 juni 2004 @ 14:32:
[...]

Hmm...dat gaat wel erg ver. Willen ze natuurlijk dat je alleen ringtones van live afhaalt enzo |:( Vind dat erg irritant, want een live-toestel kost me gewoon minder als een niet-aangepaste versie (dat is opzich dan wel weer logisch).
Flash je ze toch weer :?

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dat staat ook mooier in je broekzak.
OMG fashion victim! :P

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaWaN schreef op 29 juni 2004 @ 14:54:
[...]

Flash je ze toch weer :?
Tja, maar dan kan je wel eens duurder uit zijn als je terug zou moeten voor garantie, en die kans is niet eens zo klein, aangezien we het hier hoogstwaarschijnlijk hebben over release R1A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind m wel erg aan de dikke kant. Nu heb ik een 6100 en die is veel dunner. Dat staat ook mooier in je broekzak.
Scheelt wel weer een rolletje pepermunt :*)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:57

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

offtopic:
Scheelt wel weer een rolletje pepermunt: offtopic ^ :(

[ Voor 37% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 29-06-2004 15:25 ]

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon een originele kopen, geen reclame op m'n gsm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol

Ik ben nu bezig met me eigen webshop systeem hopelijk is het snel af en dan maar gsmetjes verkopen.

Heeft hier iemand een webshop en miss tips en tricks voor het runnen van een webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:32

TMC

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 12:00:
[...]

En wat heb je de bijgekregen ook nog datakabels of iets dergelijks? Of alleen telefoon met oplader?
Denk niet dat er een datakabel bijzit, de telefoon heeft Bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 10:47

OMX2000

By any means necessary...

TerryC schreef op 29 juni 2004 @ 18:05:
[...]
Denk niet dat er een datakabel bijzit, de telefoon heeft Bluetooth.
Eehm firmware upgrade wil je niet via bluetooth

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 10:44

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 17:17:
Heeft hier iemand een webshop en miss tips en tricks voor het runnen van een webshop?
Alles aan GoTters verkopen voor inkoopprijs :)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
JT schreef op 29 juni 2004 @ 18:48:
[...]

Alles aan GoTters verkopen voor inkoopprijs :)
_/-\o_ JT _/-\o_ Haha natuurlijk ben ik voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 13:20
OMX2000 schreef op 29 juni 2004 @ 18:09:
[...]

Eehm firmware upgrade wil je niet via bluetooth
Euhm, SE wil niet dat jij zelf je firmware update. Dat doet zelfs officieel je garantie vervallen.

En bovendien, wat heeft dat er mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]MarcoC schreef op 29 juni 2004 @ 21:51:
[...]
Euhm, SE wil niet dat jij zelf je firmware update. Dat doet zelfs officieel je garantie vervallen.

Ik had toch echt begrepen dat SE firmware ging uitbrengen die je zelf kon downloaden en flashen (voor o.a. P800 en anderen). Dus waarom niet voor deze?
Overigens heb ik een Vodafone model besteld (contractverlenging, 1 jaar, 99 euro). Deze is dus wel spiked met het logo denk ik (met dank aan themes :)), maar de man verzekerde mij dat alles in de Nederlandse taal was (phone, handleiding e.d.) en op voorraad. Ik verwacht hem dus nog snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

[quote]Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 22:54:
MarcoC schreef op 29 juni 2004 @ 21:51:
[...]

Ik had toch echt begrepen dat SE firmware ging uitbrengen die je zelf kon downloaden en flashen (voor o.a. P800 en anderen). Dus waarom niet voor deze?
Overigens heb ik een Vodafone model besteld (contractverlenging, 1 jaar, 99 euro). Deze is dus wel spiked met het logo denk ik (met dank aan themes :)), maar de man verzekerde mij dat alles in de Nederlandse taal was (phone, handleiding e.d.) en op voorraad. Ik verwacht hem dus nog snel!
houd ons/mij maar op de hoogte of er een beetje te leven is met m.n. de vodafone software. het logo op mn foon vind ik niet erg (nu ook al met mn gd87). die 99euro met welk abo is dat? (kheb zelf vodafone240 met live10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 22:54:
Volgens mij niet hoor. Waar heb je dat vandaan? Siemens doet dit overigens wel, misschien in de war?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even weer een nuttige vraag.... althans voor de sms freaks onder ons

Het t9 woordenboek van de SE K700 is dat een beetje om te doen?
Ik heb tot nu toe een nokia, siemens, samsung, ericsson gehad en alleen nokia had fatsoenlijk woordenboek die je ook nog eens normaal alles kon leren wat hij niet kende.

Heeft deze at ook of kan je geen woorden toevoegen.
Ik hoop het wel want het is echt kut zonder heb ik nu bij mijn samsung ook.

En voor de mensen die import willen wacht gewoon ff en koop de nl versie
hoef je niet allemaal te update enzo..

(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 23:53

Nitai

Live the life you love.

De T9 van de T68i, T610 en P900 zijn allemaal subliem :) kunnen ook alle woorden leren, alleen de knoppen zijn wat anders. Ik sms met beide mijn toestellen zonder probleem (SE & Nokia)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op 29 juni 2004 @ 23:00:
[...]
Volgens mij niet hoor. Waar heb je dat vandaan? Siemens doet dit overigens wel, misschien in de war?
Ik kan mijn P900 gewoon online flashen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Sir Soes / Gully

Voda-K700i's zijn gewoon in het Nederlands en hebben een Nederlandse handleiding in de doos.. Heb er vorige week eentje in mijn handen gehad. Het rode Voda-embleem misstaat helemaal niet; zit op de plaats van dat blinkende 'Quickshare' plaatje.

Iconen zijn erg lelijk vind ik, maar dat is met een nieuw theme wellicht wel te verhelpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 09-09 15:06
Boy!
ik woon in engeland en heb gister eindelijk een blik kunnen werpen op de se k700i
moet zeggen dat ie een stuk mooier is dan de nokia 6230. ligt erg fijn in de hand ook.
Mocht ook ff bellen met dat ding en geluid (tsja, daar koop je hem voor he) is subliem. beter dan mijn huidige T610.
Maar wat me gewoon het best bevalt is het scherm, hij is iets groter (breder) en je kan zowaar ook gewoon alles zien in de zonneschijn.

anyhoe... ik ben verliefd :-)
moet alleen nog ff een maandje wachten voor ik hem als upgrade zonder kosten kan aanschaffen voor £129 (£49 bij abo's tussen de 25-45 pond).

Lost kost ie rond de £320 wat bij de huidige koers 477 euro is. weet niet wat ie momenteel in nederland doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 00:56:
[...]

Ik kan mijn P900 gewoon online flashen hoor!
Ja, jouw smartphone. Maar gewoon normale 'beltelefoons' niet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Laatst online: 09:59
thoth schreef op 30 juni 2004 @ 08:40:
Lost kost ie rond de £320 wat bij de huidige koers 477 euro is. weet niet wat ie momenteel in nederland doet?
Bij gsm.nl is ie 389 euro geloof ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar vraagjes;

kan je met de k700 dat ene leuke autootje besturen?

Kan je de k700 op de gameboard aansluiten zodat je die spelletjes
beter kan spelen?

Als je een filmpie maakt zit daar ook een tijdslimiet aan vast?
en neemt ie dan ook geluid op?

THNX

Catja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat leuke autootje kun je idd besturen met de K700i.. Het autootje heet CAR-100 en kun je via Google makkelijk vinden. De meeste leveranciers vragen 80-100 euro (!!) maar met een beetje speuren kom je op 57 euro..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 09:51:
Een paar vraagjes;

kan je met de k700 dat ene leuke autootje besturen?

jah je kan de Bluetooth™ Auto CAR-100 ermee besturen :*)

Kan je de k700 op de gameboard aansluiten zodat je die spelletjes
beter kan spelen?

weet ik niet

Als je een filmpie maakt zit daar ook een tijdslimiet aan vast?
en neemt ie dan ook geluid op?

nee, zit geen tijdslimiet aan je kan gewoon blijven opnemen totdat je geheugen vol is en hij neemt daarbij ook geluid op

THNX

Catja

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 17:17:
Lol

Ik ben nu bezig met me eigen webshop systeem hopelijk is het snel af en dan maar gsmetjes verkopen.

Zal zeggen check eens sites zoals phpfreakz.nl Of hotscrips.com Vind je complete webwinkel scripts en sommige zijn nog gratis ook >:) Kijk alleen wel uit met de betaal mogelijkheden die moeten natuurlijk wel veilig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Het maakt op zich geen reet uit of je nou een engels model hebt of een nederlands model, in beide modellen zit gewoon de nederlandse, engelse, france, enz taal. Lijkt me sterk dat dat nu opeens niet meer zo is. Er staan gewoon meerdere talen op zo'n toestel dus wat dat betreft is er echt geen verschil. En de handleiding, die is ook gewoon op de SE site te downloaden (in het Nederlands natuurlijk). Dus als je er percee eentje nu wil, dan hoef je echt niet te wachten op de officiele benulux versie omdat die beter ingesteld zou zijn op de nederlandse taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Gully schreef op 29 juni 2004 @ 22:59:
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 22:54:

[...]

houd ons/mij maar op de hoogte of er een beetje te leven is met m.n. de vodafone software. het logo op mn foon vind ik niet erg (nu ook al met mn gd87). die 99euro met welk abo is dat? (kheb zelf vodafone240 met live10)
Dat is met een Vodafone 240 idd. (Live! 10 schijn ik ook ineens te hebben. Nooit aangevraagd maar ik kan sinds een maand ineens op Live!)
Dus voor 99 euro issie van jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thoth schreef op 30 juni 2004 @ 08:40:
Boy!
ik woon in engeland en heb gister eindelijk een blik kunnen werpen op de se k700i
moet zeggen dat ie een stuk mooier is dan de nokia 6230. ligt erg fijn in de hand ook.
Mocht ook ff bellen met dat ding en geluid (tsja, daar koop je hem voor he) is subliem. beter dan mijn huidige T610.
Maar wat me gewoon het best bevalt is het scherm, hij is iets groter (breder) en je kan zowaar ook gewoon alles zien in de zonneschijn.

anyhoe... ik ben verliefd :-)
moet alleen nog ff een maandje wachten voor ik hem als upgrade zonder kosten kan aanschaffen voor £129 (£49 bij abo's tussen de 25-45 pond).

hey een mede UK-NL tweaker! Ik heb hem gehaald bij O2 voor 19,- contract per maand en 49,- voor de telefoon. Dus voor 278,- in totaal. Je kan em ook met 16,- contract nemen, telefoon is dan ook 49,- dan betaal je maar 241,- !
DjWannaB2002 schreef op 30 juni 2004 @ 12:09:
Het maakt op zich geen reet uit of je nou een engels model hebt of een nederlands model, in beide modellen zit gewoon de nederlandse, engelse, france, enz taal. Lijkt me sterk dat dat nu opeens niet meer zo is. Er staan gewoon meerdere talen op zo'n toestel dus wat dat betreft is er echt geen verschil. En de handleiding, die is ook gewoon op de SE site te downloaden (in het Nederlands natuurlijk). Dus als je er percee eentje nu wil, dan hoef je echt niet te wachten op de officiele benulux versie omdat die beter ingesteld zou zijn op de nederlandse taal.
errr in de zgn "engelse" versie die ik heb zit geen NL taal/menu bij.
Weet niet of dat met de NL versie ook zo is maar ik neem aan van niet. Mits je em bij phonehouse/belcompany etc koopt dan.

O nog een best groot minpunt vind ik de batterij! De batterij lijkt er zwaar op achteruit te zijn gegaan sinds de T610. Ik kan er krap 2 dagen mee en dan speel / bel ik er niet eens zoveel op! Ik weet niet of andere dit ook hebben?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 22:45
[b][message=21111583,noline]Zero00 schreef op 30 juni 2004 @ 15:22
[...]

O nog een best groot minpunt vind ik de batterij! De batterij lijkt er zwaar op achteruit te zijn gegaan sinds de T610. Ik kan er krap 2 dagen mee en dan speel / bel ik er niet eens zoveel op! Ik weet niet of andere dit ook hebben?
Heb ik inderdaad in andere forums ook gelezen. Toch vreemd gezien het feit dat de max. standby tijd zo'n 300 uur zou zijn volgens de specs :?
Is hij ook echt helemaal leeg na 2 dagen of laat de batterijstatus dit alleen zien in 't display? Dan zou 't ook 'n bug kunnen zijn in het metertje
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.