“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Whaha. Nederland loopt idd vaak iets achter, maar dan moet je in de V.S. gaan kijken, dat is echt huilen (de T610 werd daar een half jaar later pas verkocht, mensen waren vrij perplex toen ik er een bleek te hebben). Zo slecht hebben we het hier niet hoorVerwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 01:31:
oh nederland oh nederland,
wat loop je achter met je phones
- kan deze phone mp3's als ringtone afspelen?
- is de ontvangst beter dan met de t610? want die is zwaar beneden de maat
- heeft deze nou eindelijk wel handsfree?
anders moet ik maar weer terug naar siemens
[ Voor 26% gewijzigd door Phusebox op 22-06-2004 09:21 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
ja, ja, en wat bedoel je met handsfree (speakerphone ja?Phusebox schreef op 22 juni 2004 @ 09:18:
hoe zit het eigenlijk:
- kan deze phone mp3's als ringtone afspelen?
- is de ontvangst beter dan met de t610? want die is zwaar beneden de maat
- heeft deze nou eindelijk wel handsfree?
anders moet ik maar weer terug naar siemens
dat je handsfree kunt bellen zonder headset; speakerphone waarschijnlijk jawAizz schreef op 22 juni 2004 @ 09:35:
[...]
ja, ja, en wat bedoel je met handsfree (speakerphone ja?
ow enne; wordt ie niet ook geleverd zonder dat lelijke Quickshare ding erop???
ik bedoel. is leuk als ze in de winkel een stickertje erop plakken met wat ie kan
maar als ik em heb gekocht
ow en nergens op de site van SE staat dat ie mp3 ringtones ondersteund of handsfree bellen...
dus tot nu toe is het : nee nee en niet ja ja
[ Voor 47% gewijzigd door Phusebox op 22-06-2004 09:43 ]
PSN: Shiver23
waar staat dat dan?Shiver23 schreef op 22 juni 2004 @ 10:17:
MP3-ringtones wel. Dan lees je niet goed.
speakerphone heb ik al ergens anders kunnen vinden maar niet op de SE site
mp3-ringtones heb ik nog nergens gelezen
is niet de officiele site maar toch: http://www.clubsonyericsson.com/en/products_k700.shtmlPhusebox schreef op 22 juni 2004 @ 10:29:
[...]
waar staat dat dan?
speakerphone heb ik al ergens anders kunnen vinden maar niet op de SE site
mp3-ringtones heb ik nog nergens gelezen
"Polyphonic sound 40-tone / Also MP3 ringtones"
Verwijderd
Antwoorden op je vragen: Ja, ja en ja
Ontvangst is stukken beter bij mij nu.
Speakerphone zit ertussen en je krijgt ook een handsfree setje gratis bij.
Je kan zelfs iets opnemen met de sound recorder (bv je eigen stem) en die als ringtone gebruiken. Mp3 als ringtone kan dus ook!
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 17:43 ]
Verwijderd
Lijkt me niet!Nitai schreef op 22 juni 2004 @ 01:57:
hmm kan die foto's niet ziensnik....zeker teveel dataverkeer op die hosting site
Losse foto's te bekijken op www.gotrendy.nl/got
Verder stoer dingskie.
Maar de foon zelf hadden ze nog niet?TerryC schreef op 22 juni 2004 @ 23:14:
Vandaag de dummy in handen gehad bij de MediaMarkt. Voelde goed aan, lekker klein, alleen die knopjes vind ik niet zo. Zitten echt allemaal TEGEN elkaar aan, en zo veel groter dan de T610 knopjes zijn ze ook weer niet.
Verder stoer dingskie.
- kun je eindelijk verjaardagen opslaan bij je adresboek?
- kun je uberhaupt verjaardagen toevoegen aan de kalender die elk jaar terugkeren?
- kun je eindelijk andere tones kiezen voor je sms-en ipv alleen de 6 standaard tones?
- is sms typen net zo traag als altijd bij SE?
- heeft de telefoon voordat hij de ringtone laat horen weer zo'n irri trrrring geluidje?
[ Voor 73% gewijzigd door Phusebox op 23-06-2004 10:24 ]
- dacht het niet
- weet niet zeker
- nee, dat is niet mogelijk
- sms typen is nu snel
- dit is niet meer het geval
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Verwijderd
word krap denk ik?
Verwijderd
Phusebox schreef op 23 juni 2004 @ 10:19:
hoe zit het nou met geheugen? hoeveel vrij geheugen heeft deze phone nu?
iets meer dan 40 mb
- kun je eindelijk verjaardagen opslaan bij je adresboek?
nee, maar je hebt wel een tabje met "info" bij elke contact, daar kan je alles schrijven wat je wilt over die persoon
- kun je uberhaupt verjaardagen toevoegen aan de kalender die elk jaar terugkeren?
nee
- kun je eindelijk andere tones kiezen voor je sms-en ipv alleen de 6 standaard tones?
nop nog steeds de 6 standaard
- is sms typen net zo traag als altijd bij SE?
sms gaat snel nu (als normaal dus), ik weet niet hoe die reageert als de geheugen vol raakt
- heeft de telefoon voordat hij de ringtone laat horen weer zo'n irri trrrring geluidje?
nee
dat vind ik een groot minpuntje...- kun je eindelijk andere tones kiezen voor je sms-en ipv alleen de 6 standaard tones?
- nop nog steeds de 6 standaard
dat was een p900MarcoC schreef op 23 juni 2004 @ 23:47:
Sander Westerveld had een gloedjenieuwe SonyEricsson K700 tijdens Nederland - Letland. Ik ben jaloers.
Niet. Zeker weten een K700! Je zag hem later ook juichen, en toen zag je de voorkant. Was precies een K700.
[ Voor 21% gewijzigd door TMC op 24-06-2004 00:26 ]
ik vond m wel erg groot hoor, k700 is net zoiets als t610 en t68 kwa grootteTerryC schreef op 24 juni 2004 @ 00:25:
[...]
Niet. Zeker weten een K700! Je zag hem later ook juichen, en toen zag je de voorkant. Was precies een K700.
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Nou zeg. Ik dacht toch echt een K700. Nouja, boeiend.Ginz schreef op 24 juni 2004 @ 00:54:
P900, 100% sure

maar deze is nooit uitgekomen... (stond gepland net voordat de joint-venture met Ericsson kwam)
superklein
superplat
wel groot schermpje
fijn klepje
Bluetooth (was in die tijd 2jr geleden nog uniek)
Java games triple band?
GPRS
kleurenscherm (was ook bijzonder toen)
gewoon de vorm/gewicht/batt en BT waren mijn redenen...
[ Voor 15% gewijzigd door Jazco2nd op 24-06-2004 01:12 ]
Verwijderd
Dis toch gewoon n Px00 idee??Jazco2nd schreef op 24 juni 2004 @ 01:06:
ikke wil eiglijk nog steeds de Z700...
[afbeelding]
maar deze is nooit uitgekomen... (stond gepland net voordat de joint-venture met Ericsson kwam)
superklein
superplat
wel groot schermpje
fijn klepje
Bluetooth (was in die tijd 2jr geleden nog uniek)
Java games triple band?
GPRS
kleurenscherm (was ook bijzonder toen)
gewoon de vorm/gewicht/batt en BT waren mijn redenen...
Nee, de Px00 is veel groter. Die Z700 had het formaat van een Z5, en die is behoorlijk klein. De Z700 zou ook geen touchscreen gekregen hebben
Owja, enne 100% zeker een P900 bij het EK
Verwijderd
per direct leverbaar...
prijs valt mij iets tegen bij een 1 jarig abbo, maar goed...daalt vanzelf in een paar weken
(dopje denkt: laat z'n eerste post meteen een erg nuttige zijn
En je vriendin dacht: "wat ben jij kansloos, ga eerst leren sexen voordat je leert je phone te herkennenSur_G schreef op 24 juni 2004 @ 01:47:
jah ik zag het ook,in de dug out, ik tegen me vriendin schreeuwen : Kijk me PHONE!!

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
Niet zo gemeen hehJT schreef op 24 juni 2004 @ 11:47:
[...]
En je vriendin dacht: "wat ben jij kansloos, ga eerst leren sexen voordat je leert je phone te herkennen"
(ps. ik zie mn signature niet, how come?)
Ik kreeg laatst nog een PM van iemand op Mobile Review die em heeft en em aan me wil verkopen. Als je echt interesse hebt, kan ik je wel zn emailadres geven.Jazco2nd schreef op 24 juni 2004 @ 01:06:
ikke wil eiglijk nog steeds de Z700...
Verwijderd
nu ben ik alleen bang dat er bij de K700 van T-Mobile ook allemaal van die T-Mobile crap op zit...
sowieso wil ik eigenlijk wel liever vodafone
Zit er dan niet ook vodafone crap op?Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 12:20:
dus hij is leverbaar als ik het goed begrijp? staat immers op gsmtrack.nl zoals boven al gemeld
nu ben ik alleen bang dat er bij de K700 van T-Mobile ook allemaal van die T-Mobile crap op zit...
sowieso wil ik eigenlijk wel liever vodafone
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
wow dude, Gratis & 100,00 terugSayWhatAgain! schreef op 24 juni 2004 @ 12:30:
Kan ook met Vodafone. Even naar de hoofdpagina gaan -> toestellen ->K700 -> K700 met abo(verlenging) http://www.gsmtrack.nl/index.htm
edit:
hmmm... die site loopt wel erg slecht hier, veranderd telkens
[ Voor 20% gewijzigd door Gully op 24-06-2004 13:20 ]
Hier werkt het wel gewoon. Volgens mij werkt hun database niet helemaal goed ofzo, want nou kan ik de k700 met vodafone verlenging niet eens meer terugvinden...Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 14:17:
Ik helemaal blij naar gsmtrack.nl gaan is die site down
ps: hallo allemaal
ps: ook hallo
Verwijderd
hij kan wel mpeg-4 afspelen. Wat die AVC (H.264) betekent weet ik niet?Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 02:14:
Zer00, kan de K700 MPEG-4 AVC (H.264) video afspelen?
kan nooit, waar heb je dat gevonden?Gully schreef op 24 juni 2004 @ 13:13:
[...]
wow dude, Gratis & 100,00 terug![]()
bij voda 240 1 jr. verlengen, niet verkeerd
edit:
hmmm... die site loopt wel erg slecht hier, veranderd telkens![]()
ik zie niet eens vodafone bij de verlengingen?
205 euro met vodafone 240 verlenging van 1 jaar;
ow nee dat is met nieuw abo... crappy site
dus reken dan maar op 300 euro ofzo bij verlenging
veeeeel te duur
[ Voor 31% gewijzigd door Phusebox op 24-06-2004 15:32 ]
Dat stond heel even op gsmtrack.nl, dus dacht ik van wow, bestellenPhusebox schreef op 24 juni 2004 @ 15:29:
[...]
kan nooit, waar heb je dat gevonden?
[ Voor 7% gewijzigd door Gully op 24-06-2004 15:36 ]
Verwijderd

Nieuw toestel met verlenging komt bij de city points altijd een stuk voordeliger uit. Zeker als je de K700i "vodafone live!" variant neemt, dat scheelt zo een 100 euro ofzo. (heb je wel een brak vodafone menu, dus zou t niet zo snel doen...)Phusebox schreef op 24 juni 2004 @ 15:29:
[...]
kan nooit, waar heb je dat gevonden?
205 euro met vodafone 240 verlenging van 1 jaar;
ow nee dat is met nieuw abo... crappy site
dus reken dan maar op 300 euro ofzo bij verlenging
veeeeel te duur

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
MPEG-4 AVC (Advanced Video Coding), ITU-T H.264, of simpelweg AVC is de nieuwste telg binnen de MPEG-4 familie.Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 15:22:hij kan wel mpeg-4 afspelen. Wat die AVC (H.264) betekent weet ik niet?
Nokia over MPEG-4 AVC
MPEG-4 AVC filmpje
Zou je willen proberen dit filmpje op je K700i af te spelen...?
Verwijderd
Vind hem trouwens nog goed aan de prijs bij gsmtrack. Ik ga verlengen bij T-Mobile en dat kost daar 258 euro voor TM150/1jr. Bij GSMweb.nl 'maar' 209....
Ik wacht trouwens even op de Sendo X... en ik ben nu een heel lang en uitgebreid review aan het lezen van de Nokia 7610.. heeft ook wel wat..
P.S. Het was idd een P900 gisteren tijdens de wedstrijd.. je zag zó de jog-dial zitten aan de zijkant en op het laatst zag je de zilverkleurige flip op de voorzijde..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 20:07 ]
Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 12:00:
[...]
Niet zo gemeen heh![]()
(ps. ik zie mn signature niet, how come?)
Die van mij komt van de site van Bild
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
krijg de mpg niet gedownload!Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 18:45:
[...]
MPEG-4 AVC (Advanced Video Coding), ITU-T H.264, of simpelweg AVC is de nieuwste telg binnen de MPEG-4 familie.
Nokia over MPEG-4 AVC
MPEG-4 AVC filmpje
Zou je willen proberen dit filmpje op je K700i af te spelen...?
Waar? Wat?Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 23:53:
Wat vinden jullie van die actie van debitel... icm k700
ziet dr flex uit
Verwijderd
Ik ga naar "Nederlandse" telefoonzaken als Phonehouse, Belcompany, TforTelecom en ik vraag naar de komst van de SE K700i, dan krijg ik als standaard antwoord:
"HUH?!" (en een hele verbaasde gezicht alsof ik van een ander planeet kom)
of
"Geen idee (en met paniek bladeren door het folder, maw ze kennen het toestel niet)"
of
"Als het goed is komt eind volgend maand. Maar meestal als het in de folder staat, dan komt het over 2 maanden (staat helemaal niet in dat damn folder en wanneer is het dus? Geen logica in zijn uitleg.)"
of
"Meneer u vergist u met de F700 waarschijnlijk. K700 bestaat niet. (Ik vroeg toch naar een toekomstige SE en niet naar een oude Samsung?)
of
weet ik veel wat voor rare smoezen...
Als ik naar "Chinese" telefoonzaken als GSM-shop of Monditel ga, dan weten ze direct over welk toestel ik het heb. Ze willen me zelfs terugbellen en 1 klaarleggen zodra ze het binnen hebben. Ze verwachten overigens eerste weke van juli.
Het valt me alleen op hoe slecht de personeel worden geïnformeerd over de toekomstige toestellen. En ze durven vaak niet toe te geven dat ze het toestel helemaal niet kennen en zich juist voor de lul zetten voor de klant. Meestal kunnen ze ook alleen uitleggen dat een toestel kan sms-en, kleurenscherm heeft. Zodra je meer details vraagt en het staat niet op het displaykaartje, dan gaan ze weer zweten en weer onzin verkopen aan de klant.
*Zucht*
Sluit ik me helemaal bij aan!!Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 02:04:
Het valt erg op:
Ik ga naar "Nederlandse" telefoonzaken als Phonehouse, Belcompany, TforTelecom en ik vraag naar de komst van de SE K700i, dan krijg ik als standaard antwoord:
"HUH?!" (en een hele verbaasde gezicht alsof ik van een ander planeet kom)
of
"Geen idee (en met paniek bladeren door het folder, maw ze kennen het toestel niet)"
of
"Als het goed is komt eind volgend maand. Maar meestal als het in de folder staat, dan komt het over 2 maanden (staat helemaal niet in dat damn folder en wanneer is het dus? Geen logica in zijn uitleg.)"
of
"Meneer u vergist u met de F700 waarschijnlijk. K700 bestaat niet. (Ik vroeg toch naar een toekomstige SE en niet naar een oude Samsung?)
of
weet ik veel wat voor rare smoezen...
Als ik naar "Chinese" telefoonzaken als GSM-shop of Monditel ga, dan weten ze direct over welk toestel ik het heb. Ze willen me zelfs terugbellen en 1 klaarleggen zodra ze het binnen hebben. Ze verwachten overigens eerste weke van juli.
Het valt me alleen op hoe slecht de personeel worden geïnformeerd over de toekomstige toestellen. En ze durven vaak niet toe te geven dat ze het toestel helemaal niet kennen en zich juist voor de lul zetten voor de klant. Meestal kunnen ze ook alleen uitleggen dat een toestel kan sms-en, kleurenscherm heeft. Zodra je meer details vraagt en het staat niet op het displaykaartje, dan gaan ze weer zweten en weer onzin verkopen aan de klant.
*Zucht*
Veel mensen die in een gsm winkel werken intresseren zich niet zoveel voor nieuwe (en oude)modellen tot het moment dat ze het binnen krijgen in hun eigen winkel dan is het misschien wel intressant om het er over te hebben, want misschien gaan ze de telefoon wel zelf aanschaffen.
Verwijderd
Verder lijkt me de aanbieding van GSMtrack T-mobile 225 2 jaar Gratis wel ok... denk dat ik dat maar doe
Verwijderd
alleen hoor ik nu weer dat vodafone zo'n beetje de duurste is? wat is nou een goede provider die goede dekking heeft voor een betaalbare prijs... met het liefste sms / bel bundel in 1
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Orange? En dan met name wanneer Orange weer zo'n actie heeft zoals bij de Nokia 6230 icm een 1-jarig Free 30. Dan kost je die telefoon helemaal niks!Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 09:32:
ik had gisteren nog vodafone in almere gebeld en ze vertelden me gewoon dat ze inderdaad alle info over de K700 ontvangen hebben en dat ie dan ieder moment binnen zou kunnen komen... nieuw vracht op vrijdag en woensdag ofzo dus daar kon ie dan bij zitten
alleen hoor ik nu weer dat vodafone zo'n beetje de duurste is? wat is nou een goede provider die goede dekking heeft voor een betaalbare prijs... met het liefste sms / bel bundel in 1
Even afwachten of dat ook zo gaat gebeuren met de K700...
Verwijderd
GSM.nl heeft nog net wat betere aanbiedingen hoor.. 29 euro bij TM150/2jaar, ook geen aansluitkosten. Bij het door jou genoemde 225 abo krijg je bj gsm.nl zelfs 39 euro terug. Bij de zaak waar ik vaker besteld heb staat ie nog niet op de lijst.. (2call.nl). Daar is alles vaak het goedkoopst en doen ze ook wat ze zeggen..
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Orange en Telfort. Geloof ikOMX2000 schreef op 25 juni 2004 @ 10:58:
Maar welke provider heeft gewoon de originele K700 zonder allerlei vage provider software ala Vodafone live.
Je kan met Vodafone toch ook gewoon een normale K700 kopen?OMX2000 schreef op 25 juni 2004 @ 10:58:
Maar welke provider heeft gewoon de originele K700 zonder allerlei vage provider software ala Vodafone live.
Verwijderd
Hier bij Vodafoon hebben ze hem al...
Ze hadden hem net een kwartiertje binnen...:D
Alleen idd het grootste nadeel is dat er gedeelde firmware opstaat met van die Vodafoon troep erop...
En nee hij is niet anders te krijgen bij vodafoon anders had ik hem al lang gekocht...
Meteen ff sonyericsson gebelt en die zeiden dat ik de eerste was die hem dus in de winkel heeft zien liggen.
Maar ik ga dus maar wachten tot orange hem heeft...
greedthingzzz aan alle SE k700-fans...:D
Verwijderd
Zit nmlk. nog een jaar aan mijn orange abbotje vast.
Dus even wachten of ik 'm i.c.m. orange voor een redelijke prijs kan krijgen (prepaid of los...

Verwijderd
Je bedoelt bij een gewoon fysiek Voda-citypoint? Dan ga ik ff kijken vanmiddag.. heb het ding nl. nog steeds niet in het echt gezien...:)
Verwijderd
Gsm.nl
Abbo Debitel icm Vodafone
Prijs p/m 13,64 (geloof ik)
Geen aansluitkosten
geen vedere kosten
K700 GRATIS ERBIJ
24 maanden eraanvast dat wel............
maar reken maar uit 13,64 x 24 = ERG GOEDKOOP DUS
Wel vreemd want dit bedrag ligt nog onder de losse verkoopwaarde
Dus als je een paar van die dingetjes opkoopt is het een leuk handeltje
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2004 13:41 ]
Cheers
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 13:35:
[...]
Gsm.nl
Abbo Debitel icm Vodafone
Prijs p/m 13,64 (geloof ik)
Geen aansluitkosten
geen vedere kosten
K700 GRATIS ERBIJ
24 maanden eraanvast dat wel............
maar reken maar uit 13,64 x 24 = ERG GOEDKOOP DUS(327,36 voor de luiaards onder ons
)
Wel vreemd want dit bedrag ligt nog onder de losse verkoopwaarde![]()
Dus als je een paar van die dingetjes opkoopt is het een leuk handeltje
Verwijderd
--------------------------------------------------------------------
De levertijd van de K700 is 2 à 3 werkdagen.
Er zit geen Nederlandse handleiding bij het toestel, aangezien deze simpelweg
nog niet bestaan. Er zit een Engelse handleiding bijgevoegd.
De Nederlandse taal zal waarschijnlijk wel in het toestel zitten, of zal via
de bijgevoegde cd-rom op het toestel gezet kunnen worden. Helaas kunnen wij nu
nog niet met 100% zekerheid zeggen dat de Nederlandse taal er in zit, aangezien
de toestellen vanmiddag pas binnenkomen.
Met vriendelijke groet,
Wesley
www.GSMtrack.nl <http://www.GSMtrack.nl>
-------------------------------------------------------------------------
Dus ik weet het zo net nog niet. M'n engels is goed maar het gaat toch irritant worden op de lange termijn denk ik
Krijgt deze eigenlijk ook online updates van de firmware (net als de P900)?
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar want om steeds naar een SE service point te gaan voor nieuwe firmware is ook niet alles. Hoe kun je trouwens weten als um niet thuis kunt flashen wanneer je nieuwe firmware kunt upgraden bij een service pointShiver23 schreef op 25 juni 2004 @ 14:32:
Kan je toch nederlandse taal in flashen lijkt mij?
Krijgt deze eigenlijk ook online updates van de firmware (net als de P900)?
Verwijderd
Verwijderd
http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10139
Verwijderd
Dit bericht kreeg ik net van expansys.nl binnen :
Hmm, 25 juni is een vrijdag (vandaag dus). 25 juli is een zondag....Dit is een voorraadmeldings e-mail die u heeft aangevraagd voor productcode K700 (Sony Ericsson K700i). Vanaf dinsdag Jun 25 2004 is dit product weer voorradig. Bezoek http://www.expansys.nl/product.asp?code=K700 voor details over het product.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2004 16:47 ]
Leuk en aardig, alleen kan je die handleiding niet online lezen. Staat alleen maar de tekst van nederlandse en engelse handleiding, je kan er verder niet op klikken ofzo.Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 15:22:
De Nederlandse gebruiksaanwijzing staat al een aantal weken online op de SE site, tevens ook alle andere tools en programma's voor de k700
http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10139
Met een beetje beter klikken staan ze er tochDjWannaB2002 schreef op 25 juni 2004 @ 16:49:
[...]
Leuk en aardig, alleen kan je die handleiding niet online lezen. Staat alleen maar de tekst van nederlandse en engelse handleiding, je kan er verder niet op klikken ofzo.
Nederlands: http://www.sonyericsson.com/downloads/K700_UG_R1a_NL.pdf
Geachte heer Tijsterman,
De K700 is inderdaad in sommige winkels al te krijgen, maar dit betreft import
versies met Nederlandse software. Wij verwachten dat de officiele Benelux
versie binnen nu en 2 weken op de markt komt.
P. Herps
GSM Dealer
Dus zouden ze dan bij vodafone ook de import versie hebben???
Verwijderd
Wat is het verschil met niet inport
Verwijderd
Hmm ik geloof niet zomaar klakkeloos het verhaal van GSMdealer, die zegt waarschijnlijk ook maar iets om zijn trage levering te kunnen verklaren.DjWannaB2002 schreef op 25 juni 2004 @ 17:24:
Ik bedoel ook helemaal niet dat het een probleem is. Absoluut niet zelfs. Maar dacht zelf toen ik de eerste berichten las over dat die al in de vodafone winkel lag dat het een officiele benelux versie was, maar dat is dus niet zo. Meer dan dat bedoelde ik er niet mee.
Verwijderd
Het menu en de handleiding zijn overigens in het Nederlands. Er is alleen amper meer 'Sony Ericsson' terug te vinden.. De doos is anders, de handleiding is anders (gewoon een soort van eigen boek van Vodafone geworden) en de telefoon is zwaar aangepast.. Maar wel duidelijk voor de NL markt bestemd en geen grijze import.
Wat ik overigens storend vind is de cirkelvormige golving van de onderkant van het scherm rondom de joystick. Het display buigt daar wat naar binnen waardoor het licht op die plek net iets anders breekt en het lijkt alsof de onderkant van het scherm niet recht loopt.. Het beeldscherm zelf is overigens helemaal geweldig.. heel veel pixels!
Verwijderd

heb ik ook alle telefoons als eerste
en uiteraard hou ik jullie dan goed op de hoogte
Ik heb em ook vastgehouden en ik moet zeggen 99% tevreden alleen ben ik nu toch aan het twijfelen gebracht tusse die nieuwe van nokia en deze.

Verwijderd
Verwijderd
The moment where we've waiting for!
Ecodan warmtepomp
Blijven hopen!!
Verwijderd
snap niet precies wat je bedoeld? Het heeft een aluminium-zilver look? Het ziet er iig niet nep of gaar uit. (vind ik dan hoor).Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 07:29:
khad gister de dummy in mn handen bij de mediamerkt DH, mar klopt het dat het frontje (het deel waar SE opstaat) een soort van nep-metal-look heeft? beetje jammer, of loop ik nu te z*iken ? Zero00 , kun jij dat vertellen?
Verder lijkt me de aanbieding van GSMtrack T-mobile 225 2 jaar Gratis wel ok... denk dat ik dat maar doe
O en ik heb ook die vodafone menu gezien van foto's en dat ziet er HEEL anders (anders as in SLECHTER / NEPPER) uit dan de originele versie. De orig is zooooo veel beter!
Dit topic is gesloten.