Hmm, da's wel balen. Ik vond het altijd wel leuk om wat in te spreken bij MMSjesVerwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 02:52:
@ TerryC
De K700i heeft een uitgebreide email client en voice dialling. GEEN voice memo (vreemd genoeg). Een heel beperkte voice command in de zin dat je de telefoon, in combinatie met de headset, op commando gesprekken kunt laten aannemen of verbreken, zit er ook op.
Staat in de handleiding van de telefoon en heb dit laten bevestigen door iemand die nu een productieversie van de K700 gebruikt, aangezien de handleiding ook al weer uit maart is en er inmiddels dus features toegevoegd zouden kunnen zijn... helaas is dat v.w.b. voicememo niet het geval..
Gr, Maykel
Volgens de mobil.se is het verschil tussen de F500 en de K500 dat de F500 eerder gereleased wordt met Vodafone Live en dat de K500 in Augustus leverbaar wordt voor alle operators. De F500 is dus gewoon een K500 is speciaal voor Vodafone Live.TerryC schreef op 11 juni 2004 @ 22:22:
www.mobil.se
Volgens die site komen er naast de K700 ook nog een K500 en F500. Dat zou een K700 met minder functies moeten zijn, die ook goedkoper zou moeten zijn. Ik snap alleen niet wat het verschil tussen de F500 en K500 is, maarja, ik spreek dan ook geen Zweeds
"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"
Ohja, dat zou kunnen. Misschien koop ik de K500 dan wel. Ligt er natuurlijk wel aan welke functies weggelaten zijn, en hoeveel dat in de prijs scheeltgolfdiesel schreef op 12 juni 2004 @ 13:47:
[...]
Volgens de mobil.se is het verschil tussen de F500 en de K500 dat de F500 eerder gereleased wordt met Vodafone Live en dat de K500 in Augustus leverbaar wordt voor alle operators. De F500 is dus gewoon een K500 is speciaal voor Vodafone Live.
Sorry hoor maar ik moet altijdgolfdiesel schreef op 12 juni 2004 @ 13:47:
[...]
Volgens de mobil.se is het verschil tussen de F500 en de K500 dat de F500 eerder gereleased wordt met Vodafone Live en dat de K500 in Augustus leverbaar wordt voor alle operators. De F500 is dus gewoon een K500 is speciaal voor Vodafone Live.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Verwijderd
Amen..LB06 schreef op 12 juni 2004 @ 14:49:
[...]
Sorry hoor maar ik moet altijdvan aanbieder-specifieke telefoons, en dan vooral van Vodafone. Smerige trucs uithalen zoals bluetooth synchronisatie disablen, zodat je ringtones en games persé via GPRS moet downloaden. Bijv. de Panasonic X60 of de Sharp GX30. Vooral de laatste zou een veelbelovende telefoon zijn, ware het niet dat Vodafone de functionaliteit heeft ingeperkt en er nutteloze Vodafone Live! reclame aan heeft toegevoegd.
T-mobile verandert nog wel eens icoontje of schildert de menubalk TM-roze, maar laat de firmware nog gewoon overeind. Voda heeft de irritante eigenschap om alles compleet te vernaggelen...
Orange doet helemaal niks. Da's nog beterVerwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 18:14:
[...]
Amen..![]()
T-mobile verandert nog wel eens icoontje of schildert de menubalk TM-roze, maar laat de firmware nog gewoon overeind. Voda heeft de irritante eigenschap om alles compleet te vernaggelen...
Als Orange er niets mee doet, waarom zegt de verkoper in de Orange winkel dan dat het nog maanden kan duren voor de K700 uitkomt met Orange abo i.v.m. software problemen?
Ooit een telefoon met een Orange menu gezien? Ik niet.robhof schreef op 13 juni 2004 @ 01:00:
[...]
Als Orange er niets mee doet, waarom zegt de verkoper in de Orange winkel dan dat het nog maanden kan duren voor de K700 uitkomt met Orange abo i.v.m. software problemen?
Ik weet niet over wat voor problemen die verkoper het had, maar ik denk niet dat er Orange software op komt.
Mailtje gestuurd naar gsmhut.nl voor meer info over kosten met abbo enzo. Omdat de k700 bij hun 399 is. Dit kreeg ik terug :
19-7Beste,
wordt 19-7-2004 verwacht.
Ik kan u nu wel prijzen geven, maar in juli kan de bonus alweer veranderd zijn. Het beste kunt u rond die datum even contact met ons opnemen voor een goed aanbod met reele prijzen.
Met vriendelijke groet,
Best regards,
Gerbrand Hut
GSMHut.nl
Telephone: +31(0)50-5530927
Fax: +31(0)50-5530928
Online te vinden op www.gsmhut.nl
Heeft iemand ervaring met die GSM Dealer? Ik lees er nogal wisselende dingen over in de shop survey.
Verwijderd
Die ervaringen wisselen idd sterk.. Ik heb ooit een keer een nette mail gestuurd met een paar vragen erin en heb daar nooit antwoord op gehad.. Ik ben dan eigenlijk al meteen niet meer genegen om daar dan iets te bestellen.
Persoonlijk ben ik erg onder de indruk van 2call.nl. Heb daar zelf een 3 toestellen gekocht in 1,5 jaar tijd. Paar weken terug een SL55 voor mijn vriendin en vanmiddag toevallig nog voor een collega een 7200 met een Telfort abo. Even bellen of ie op voorraad is, contract online invullen, printen en voor half 4 faxen. Rond 5 uur een mailtje met je nieuwe telefoonnummer en de dag erop een pakje per postbode thuis. Sneller kan niet en tussendoor zijn ze goed te bereiken. Maar das mijn mening.. voor de andere 100+ meningen zie telecomvergelijker; gemiddeld staan ze nu op 'zeer goed' geloof ik..
Ohja... ik mocht hem er niet aan ophangen, maar hij verwachtte de K700i in week 25..
Groetjes, Maykel
Persoonlijk ben ik erg onder de indruk van 2call.nl. Heb daar zelf een 3 toestellen gekocht in 1,5 jaar tijd. Paar weken terug een SL55 voor mijn vriendin en vanmiddag toevallig nog voor een collega een 7200 met een Telfort abo. Even bellen of ie op voorraad is, contract online invullen, printen en voor half 4 faxen. Rond 5 uur een mailtje met je nieuwe telefoonnummer en de dag erop een pakje per postbode thuis. Sneller kan niet en tussendoor zijn ze goed te bereiken. Maar das mijn mening.. voor de andere 100+ meningen zie telecomvergelijker; gemiddeld staan ze nu op 'zeer goed' geloof ik..
Ohja... ik mocht hem er niet aan ophangen, maar hij verwachtte de K700i in week 25..
Groetjes, Maykel
Hmm lijkt me sterk die week 25Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 22:31:
Die ervaringen wisselen idd sterk.. Ik heb ooit een keer een nette mail gestuurd met een paar vragen erin en heb daar nooit antwoord op gehad.. Ik ben dan eigenlijk al meteen niet meer genegen om daar dan iets te bestellen.
Groetjes, Maykel
In de VS en Zweden is ie al uit.
[ Voor 9% gewijzigd door TMC op 15-06-2004 14:46 ]
Zie net dat ie op gsm.nl 389 euro is
Tja gsm dealer, hmmmm heb zelf nu wel mn telefoon bij hun besteld, over het algemeen krijg ik altijd netjes antwoord van hun. Alleen was er wel laatst wat fout gegaan met de zending van de sim kaart. Wat weten ze zelf niet, maar goed vandaag alsnog mijn simkaartje ontvangen :-)
Btw, op gsm.nl is de k700 los wel goedkoper, maar in combinatie met mijn telfort 200 abo is de telefoon weer net iets duurder
Btw, op gsm.nl is de k700 los wel goedkoper, maar in combinatie met mijn telfort 200 abo is de telefoon weer net iets duurder
[ Voor 20% gewijzigd door 13art op 15-06-2004 21:07 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Exclusief BTW? Ik heb hier toch echt 'Totaalbedrag incl. 19% BTW EUR 401,50' staan. Het enige dat er hier bij is gekomen zijn de - nogal forse - verzendkosten van 12,50..
van gsm.nl:Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 22:44:
[...]
Ja, alleen jammer dat je niet ziet dat het exclusief BTW is.
2.3 De prijzen zoals deze staan vermeld op onze website zijn in Euro’s en inclusief BTW en andere heffingen welke van overheidswege worden opgelegd (tenzij anders aangegeven)
Verwijderd
Wat zijn de verschillen tussen de K700i en K700c..???
op sonyericsson.com staat alleen dat de 700c beschikt over "Chinese input methods" en een "Lunar calendar", de normale calandar is hierbij geschrapt...
verder zie ik geen duidelijke verschillen, staat die c soms voor China..?
op sonyericsson.com staat alleen dat de 700c beschikt over "Chinese input methods" en een "Lunar calendar", de normale calandar is hierbij geschrapt...
chinese input... lunar kalender...lijkt me wel oosters jaVerwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 10:35:
Wat zijn de verschillen tussen de K700i en K700c..???
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Verwijderd
Camera
Digitale zoom
Effecten/instelmogelijkheden
Flitser
Kwaliteitsopties
Nachtmodus
Panoramische foto
Telefoondisplay is zoeker van de camera
Video opneemfunctie
Zelfontspanner 10 sec.
Max. resolutie: (camera) 1280 x 960 pixels (Extended/Interpolated)
Max. resolutie: (video) 176 x 144 pixels
Resoluties: (camera) (1) (1280 x 960) (Extended/Interpolated), (640 x 480) (VGA)
Resoluties: (camera) (2) QVGA (320 x 240), QQVGA (160 x 120)
Resoluties: (panoramisch) (1648 х 438)
Resoluties: (video) QCIF (176 x 144), subQCIF (128 x 96)
Soort: VGA camera
Dynamisch geheugen
Grootte: 41 MB
Ik zie dat de gegevens op www.nieuwemobiel.nl zijn veranderd. Hij zou nu 2 camera's hebben, waarvan de 'hoofdcamera' 1.2 mpx is. Ook is het dynamisch geheugen ineens 41 mb ipv 32 mb.
Ik betwijfel eigelijk of dit waar is, want ik zou niet weten waar die 2 camera dan zou zitten...
Digitale zoom
Effecten/instelmogelijkheden
Flitser
Kwaliteitsopties
Nachtmodus
Panoramische foto
Telefoondisplay is zoeker van de camera
Video opneemfunctie
Zelfontspanner 10 sec.
Max. resolutie: (camera) 1280 x 960 pixels (Extended/Interpolated)
Max. resolutie: (video) 176 x 144 pixels
Resoluties: (camera) (1) (1280 x 960) (Extended/Interpolated), (640 x 480) (VGA)
Resoluties: (camera) (2) QVGA (320 x 240), QQVGA (160 x 120)
Resoluties: (panoramisch) (1648 х 438)
Resoluties: (video) QCIF (176 x 144), subQCIF (128 x 96)
Soort: VGA camera
Dynamisch geheugen
Grootte: 41 MB
Ik zie dat de gegevens op www.nieuwemobiel.nl zijn veranderd. Hij zou nu 2 camera's hebben, waarvan de 'hoofdcamera' 1.2 mpx is. Ook is het dynamisch geheugen ineens 41 mb ipv 32 mb.
Ik betwijfel eigelijk of dit waar is, want ik zou niet weten waar die 2 camera dan zou zitten...
Verwijderd
Ik snap het ook niet, volgens mij zit er gewoon 1 VGA camera. Waar de maximale resolutie 1024 x ...is bij panoramische foto's is. En bij normale foto's 640 x 480
Sony ericsson heeft nergens bekend dat er 2 camera's opzitten of dat er een 1 megapixel camera op zit. Ik heb belcompany gebeld deze telefoon komt uit eind van de zomervakantie uit net als de nokia 7610. Andere mensen vertelden week 25 en 26 maar dat kan niet eens want de mobiele operators in Nederland zijn deze telefoons nog aan het testen.
Sony ericsson heeft nergens bekend dat er 2 camera's opzitten of dat er een 1 megapixel camera op zit. Ik heb belcompany gebeld deze telefoon komt uit eind van de zomervakantie uit net als de nokia 7610. Andere mensen vertelden week 25 en 26 maar dat kan niet eens want de mobiele operators in Nederland zijn deze telefoons nog aan het testen.
Waarom zou hij 2 camera's hebben? Er is helemaal niets hardware matigs veranderd. De telefoon is namelijk gewoon al te koop in sommige landen. Hij heeft 1 VGA camera die foto's maakt op 640x480. Er zit echter een software functie bij die de foto's vergroot naar 1280x960 en niet via digitale zoom, maar interpolatie.
Verwijderd
Ohw okee. Ik vind het alleen vreemd dat het zo staat aangegeven met camera 1 en camera 2. Zo staat het nl. ook bij telefoons die wel 2 camera's hebben, zoals de Z1010. Dan kun je onder het praten de ander zien.deuxani schreef op 16 juni 2004 @ 13:58:
Waarom zou hij 2 camera's hebben? Er is helemaal niets hardware matigs veranderd. De telefoon is namelijk gewoon al te koop in sommige landen. Hij heeft 1 VGA camera die foto's maakt op 640x480. Er zit echter een software functie bij die de foto's vergroot naar 1280x960 en niet via digitale zoom, maar interpolatie.
Maar dat heeft deze dus niet.
Wat er staat klopt gewoon. Is alleen wat raar omschreven.
Wat er staat klopt gewoon. Is alleen wat raar omschreven.
[ Voor 4% gewijzigd door Shiver23 op 16-06-2004 14:13 ]
PSN: Shiver23
inderdaad, in de final versie heeft SE gewoon nieuwere software gebruikt die onder andere de resolutie softwarematig verhoogt. Ook zit er nu 41MB in. Zeker geen 2 camera's dus...deuxani schreef op 16 juni 2004 @ 13:58:
Dat heeft er niks mee te maken. Ten minste niet als je hem besteld via bijv een internetwinkel oid. Want je kan een telefoon ook los kopen en dan heeft een operator er niks mee te maken. Hij kan best eerder uitkomen, maar dan niet met die aangepaste menu's zoals vodafone doet en ook niet met de naam orange erop ipv sony ericsson om maar wat te noemen.Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 13:50:
Ik heb belcompany gebeld deze telefoon komt uit eind van de zomervakantie uit net als de nokia 7610. Andere mensen vertelden week 25 en 26 maar dat kan niet eens want de mobiele operators in Nederland zijn deze telefoons nog aan het testen.
1280 x 960 = 1.2 Megapixel...
SE hoopt dat de consument de 1.2 MPX ziet en er vanuit gaat dat de foto's betere kwaliteit zijn als van andere fabrikanten....
Het is gewoon een mooi reclame praatje dus...
SE hoopt dat de consument de 1.2 MPX ziet en er vanuit gaat dat de foto's betere kwaliteit zijn als van andere fabrikanten....
Het is gewoon een mooi reclame praatje dus...
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 14:14:
Klopt die 41 mb wel? Of is dat ook nog steeds 32mb?

Dat is al een hele tijd 41mb. Al in het persbericht van S/E Nederland en in alle reviews. Dit wordt al een redelijk lange thread, misschien kan sigma01 even de startpost aanpassen?
Net een mail van GSMDealer gehad. Die verwachten m eind juni.Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 13:50:
Ik heb belcompany gebeld deze telefoon komt uit eind van de zomervakantie uit net als de nokia 7610. Andere mensen vertelden week 25 en 26 maar dat kan niet eens want de mobiele operators in Nederland zijn deze telefoons nog aan het testen.
De nederlands SE site is ook aangepast, er staat niet meer "binnenkort verkrijgbaar" dus dan zal ut ook wel niet lang meer duren
Tevens staan de specificaties van die pracht telefoontje er nu ook op
Zou het nu dan eindelijk echt bijna zo ver zijn dat ie uit gaat komen hier in nederland? I do hope so want als het goed is is ie dan binnen de korste keren ook van mij!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
HEEL GOED nieuws....duurt al ZO lang....wilde in april BIJNA de T630 komen maar toen ik las over de K700 besloot ik te wachten....gisteren nog zitten denken toch maar de T630 te halen omdat het te lang duurde...maar nu wacht ik toch nog eventjes
Weet iemand hoe dat precies zit bij GSM Dealer? Ik las iets van annulering dat je dan 50% toch moet lappen. Ik wil daar best bestellen, maar als het vervolgens anderhalve maand duurt, heb ik geen zin om daarop te wachten en vervolgens die 50% te moeten betalen.
Ik had dat ook al gevraagd aan hen, ik wacht toch liever met bestellen tot hij daadwerkelijk ergens verkrijgbaar is. Dan heb ik hem maar een weekje later beter dan bij de verkeerde bestellenSayWhatAgain! schreef op 16 juni 2004 @ 20:10:
Weet iemand hoe dat precies zit bij GSM Dealer? Ik las iets van annulering dat je dan 50% toch moet lappen. Ik wil daar best bestellen, maar als het vervolgens anderhalve maand duurt, heb ik geen zin om daarop te wachten en vervolgens die 50% te moeten betalen.
never nooit dat je 50 % moet betalen als je een order annuleerd. Je mag namelijk elk produkt dat online verkocht wordt na een week terug brengen zonder enige extra kosten te betalen.
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Vanmiddag nog bij belcompany geweest en die zei week 28Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 13:50:
Ja maar het gaat er dus om dat ie er nog niet is. Stel ik bestel hem bij GSM Dealer. Vervolgens ligt ie over 2 weken in de Orange winkel (guess notjustice_strike schreef op 16 juni 2004 @ 20:43:
never nooit dat je 50 % moet betalen als je een order annuleerd. Je mag namelijk elk produkt dat online verkocht wordt na een week terug brengen zonder enige extra kosten te betalen.
Link: Pricewatch GSMDealer
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Zeer waarschijnlijk, maar onder voorbehoud, wordt de K700 eind juni, begin juli in Nederland geintroduceerd, en een prijs, wederom onder voorbehoud ligt tussen de 400 en 500 euro.
U kunt te allen tijde contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.
Met vriendelijke groeten,
Ronald van der Voort
Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB
Mail: questions.nl@support.sonyericsson.com
web: http://www.sonyericsson.com
Gelieve de in de "Betreft"-regel aangegeven Case ID te gebruiken voor verdere informatie omtrent eventuele vragen over uw mobiele telefoon.
Verwijderd
Grinnik....
Waarschijnlijk hebben ze het bijgesteld... onderstaande kreeg ik ruim een maand geleden.. Maar aangezien ze 'binnenkort' van de site hebben gehaald en het ding in sommige landen (Denemarken, Zweden) al verkocht wordt, denk ik dat wij spoedig volgen.. Ik gok nog steeds op 1e week juli....
Geachte heer Otten,
De Sony Ericsson K700i zal beschikbaar zijn in het tweede kwartaal van 2004.
U kunt te allen tijde contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.
Pieter van Eijsden
Waarschijnlijk hebben ze het bijgesteld... onderstaande kreeg ik ruim een maand geleden.. Maar aangezien ze 'binnenkort' van de site hebben gehaald en het ding in sommige landen (Denemarken, Zweden) al verkocht wordt, denk ik dat wij spoedig volgen.. Ik gok nog steeds op 1e week juli....
Geachte heer Otten,
De Sony Ericsson K700i zal beschikbaar zijn in het tweede kwartaal van 2004.
Pieter van Eijsden
Verwijderd
Ik heb t for telecom gebeld, die zeggen dat hij eind van de maand ZEKER binnenkomt. Maar ik lees dit op de SE site
What picture formats are supported?
The K700 supports different picture formats:
Camera:
1. Small (QQVGA) 160x120 pixels
2. Medium (QVGA) 320x240 pixels
3. Large (VGA) 640x480 pixels
4. Extended 1280x960 pixels
Video:
Large 176x144 pixels
Small 128x96 pixels
Wat is nou precies extendend 1280x960. Houd dit in dat de K700 toch mooie 1,3 megapixel foto's kan maken zoals zijn broer S700? De medewerker kom mij dit niet uitleggen dus?
Camera:
Video:
Large 176x144 pixels
Small 128x96 pixels
Wat is nou precies extendend 1280x960. Houd dit in dat de K700 toch mooie 1,3 megapixel foto's kan maken zoals zijn broer S700? De medewerker kom mij dit niet uitleggen dus?
Geen 1.3MP camera, maar 0.3MP (640x480). Extended houdt in dat het geïnterpoleerd kan worden tot 1280x960, de foto wordt softwarematig vergroot.Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 10:20:
Ik heb t for telecom gebeld, die zeggen dat hij eind van de maand ZEKER binnenkomt. Maar ik lees dit op de SE site
Camera:
Video:
Large 176x144 pixels
Small 128x96 pixels
Verwijderd
Oh de foto blijft dus 0,3 mp kwaliteit. Jammer anders had ik deze telefoon in overweging genomen
Maarrrr, de foto's zien er toch heel erg goed uit op 1280x960! Ik zou bijna zeggen dezelfde kwaliteit als de 7610, dus misschien zou je em toch in overging kunnen nemen.
Verwijderd
Proof it
Post maar 2 foto's gemaakt in de hoogste resolutie
Van Nokia 7610 en de SE K700.
Want de foto's van de K700 die ik tot nu toe heb gezien vind ik maar een T630 kwaliteit, belabberd dus!
Post maar 2 foto's gemaakt in de hoogste resolutie
Van Nokia 7610 en de SE K700.
Want de foto's van de K700 die ik tot nu toe heb gezien vind ik maar een T630 kwaliteit, belabberd dus!
Verwijderd
Nice TITS 
Okay ik geef toe,
Goede kwaliteit.
Maar de Nokia 7610 komt sneller uit als de SE K700, typhone.nl heeft de Nokia al maandag binnen. De Sony Ericsson komt pas over 3/4 weken. Ik heb al lang genoeg gewacht...
Okay ik geef toe,
Goede kwaliteit.
Maar de Nokia 7610 komt sneller uit als de SE K700, typhone.nl heeft de Nokia al maandag binnen. De Sony Ericsson komt pas over 3/4 weken. Ik heb al lang genoeg gewacht...
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 14:20 ]
Verwijderd
Ja die zijn zeker extended!Terranca schreef op 18 juni 2004 @ 14:17:
Hier iig een foto van de K700 in Extended mode
**foto gesnipt**
(Lickable)
Allemachtig, is je telefoon nou om te bellen of om professionele foto's mee te maken?????Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 12:07:
Oh de foto blijft dus 0,3 mp kwaliteit. Jammer anders had ik deze telefoon in overweging genomen

Als je de kwaliteit bekijkt van de foto's van de Nokia zou ik daar dan ook niet over nadenken. Als dat zo belangrijk voor je is zou ik de Sharp GX30 aanschaffen.
Maar valt me erg mee die "extended" kwaliteit.
Verwijderd
Alles in 1 
Tis 2004, de consument wilt meer.
Ik dus ook. Ik zit 2 jaar vast aan die telefoon, dan wil ik wel veel waar voor me geld!
Tis 2004, de consument wilt meer.
Ik dus ook. Ik zit 2 jaar vast aan die telefoon, dan wil ik wel veel waar voor me geld!
uhm deze phone nu bij gsm.nl ism een debitel vodafone abbo (2jr) de phone gratis...
This is the Way.
Kwaliteit van 'extended' is nog steeds vele malen beter dan een T610 fototje. 640×480 is gewoon bijna subliem bij de K700 (voor een GSM)Shiver23 schreef op 18 juni 2004 @ 15:31:
Als je de kwaliteit bekijkt van de foto's van de Nokia zou ik daar dan ook niet over nadenken. Als dat zo belangrijk voor je is zou ik de Sharp GX30 aanschaffen.
Jah klopt. Ik was net ff bij de Vodafone city point en daar zag ik bij toeval in het system, dat de F500i in de testfase was samen met de K700i(die komt ook in een Live! pakket). Maar de F500 is toch de vodafone versie van de K500..TerryC schreef op 11 juni 2004 @ 22:22:
www.mobil.se
Volgens die site komen er naast de K700 ook nog een K500 en F500. Dat zou een K700 met minder functies moeten zijn, die ook goedkoper zou moeten zijn. Ik snap alleen niet wat het verschil tussen de F500 en K500 is, maarja, ik spreek dan ook geen Zweeds
Bij BC is de release nu ook Week 28... dus nog fftjes... ik denk dat dat de webshops hem als eerste krijgen, die zijn meestal stuk sneller dan de regular shops.
[ Voor 34% gewijzigd door Sur_G op 18-06-2004 17:56 ]
Verwijderd
zucht.....DjWannaB2002 schreef op 18 juni 2004 @ 15:02:
[...]
Allemachtig, is je telefoon nou om te bellen of om professionele foto's mee te maken?????

Verwijderd
Als je alleen een telefoon zou willen om mee te bellen neem je toch de nokia 1100... Als je nou een 1.3mpx camera op je telefoon hebt is dat toch alleen maar beter?!?! Je hebt in ieder geval altijd een goeie camera op zak die foto's kan maken die je later ook nog in een redelijk formaat zou kunnen afdrukken.DjWannaB2002 schreef op 18 juni 2004 @ 15:02:
[...]
Allemachtig, is je telefoon nou om te bellen of om professionele foto's mee te maken?????
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 20:11 ]
Dat is ook wel zo, maar een telefoon blijft een telefoon, en daarvan blijf ik vinden dat het maken van foto's een leuke optie is maar voor mij hoeft er echt geen high end camera in te zitten daarvoor heb ik mijn canon camera. Maar goed ieder zijn wensen natuurlijk, maar toch........Als je alleen een telefoon zou willen om mee te bellen neem je toch de nokia 1100... Als je nou een 1.3mpx camera op je telefoon hebt is dat toch alleen maar beter?!?! Je hebt in ieder geval altijd een goeie camera op zak die foto's kan maken die je later ook nog in een redelijk formaat zou kunnen afdrukken.
Verwijderd
w0000t !!!! hier in engeland is ie verkrijgbaar!
los toestel: 299 pond == 465,27 euro
hij is op het moment alleen nog in de O2 shops te verkrijgen.
Ik ga er morgen 1 halen!!! YESS!!!!!!
beter! wel gelijk ervaringen en foto's posten heVerwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 18:12:
w0000t !!!! hier in engeland is ie verkrijgbaar!
Waarom lopen ze in Nederland dan weer achter? Normaal is Engeland toch juist traag.
Verwijderd
Ondersteunt de K700i ook MP3pro en MPEG4 audio? Zo ja, dan ga ik mijn muziekstukken tot die bestandsformaten comprimeren om meer op de K700i te zetten
Mp3pro en mpeg4 niet geloof ik, voor video is er het eigen bestandsformaat, maar mpeg4 is geloof ik wel om te zetten naar dat eigen formaat, maar hoe of wat precies durf ik niet te zeggen.Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 01:50:
Ondersteunt de K700i ook MP3pro en MPEG4 audio? Zo ja, dan ga ik mijn muziekstukken tot die bestandsformaten comprimeren om meer op de K700i te zetten
Lucky Bastards trouwens daar in engeland
[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 20-06-2004 18:51 ]
Verwijderd
Ik heb em gekocht met een O2 contract! Hij is uber
Als het lukt upload in nog wat foto's als jullie willen
Geen domme vragen stellen hè!Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 01:38:
Ik heb em gekocht met een O2 contract! Hij is uber![]()
![]()
![]()
![]()
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Verwijderd
Laat ons niet in spanning wachten!Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 01:38:
![]()
![]()
![]()
Mocht het niet lukken met upload: mail me even en ik zet ze wel online voor je!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 09:11 ]
Jaaaa, wakker worden en volklikken dat geheugen!
En alweer een paar uur verder en nog geen foto's!!!! Tsssssssssssssssssssssss

* Flint checkt datumVerwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 01:38:
![]()
![]()
![]()
Koopzondag
http://www.telecomadvies....inkelen/nieuwe_toestellen
K700 staat onder het kopje "Nu al verkrijgbaar op Telecomadvies.nl:" Zou het echt zo zijn?
K700 staat onder het kopje "Nu al verkrijgbaar op Telecomadvies.nl:" Zou het echt zo zijn?
Mail ze
Ik ga toch voor de Sendo X, die staat al op het punt van uitkomen, in Dld al beschikbaar.
Ik ga toch voor de Sendo X, die staat al op het punt van uitkomen, in Dld al beschikbaar.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Ja, bij Belcompany voor €700,-
Geen idee waarom die daar zo belachelijk duur is.

Geen idee waarom die daar zo belachelijk duur is.
Ja, bij BelCompany voor de achterlijk hoge prijs van 799
Ik wacht wel tot de officiele release date van 4 juli, zodat ik hem voor 500 ofzo kan kopen.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Heb ze ff gemailed, ze hebben hem gewoon nog niet (as expected). Denk dat hij gewoon echt laatste week van Juni komt.Mateyo schreef op 21 juni 2004 @ 12:00:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw reactie. We kunnen dit artikel helaas nog niet leveren.
Met vriendelijke groet,
Alphacomm Transaction Services BV
E: service@alphacomm.nl
T: Servicedesk 0900-8238437
F: 010-7989553
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: terranca [mailto:mijn@adres.nl]
Verzonden: maandag 21 juni 2004 12:27
Aan: Service ACTS
Onderwerp: SE K700
Beste Telecomadvies.nl,
Ik zag vandaag op uw site dat u de Sony-Ericsson K700 levert. Ik ben
daar zeer geinterresseerd in maar aangezien andere winkels dit mobieltje
nog niet leveren, vroeg ik me af wat jullie levertermijn is in het geval
dat ik hem nu bestel.
Bij voorbaat dank
Als je ook even iets verder gekeken had, en op de telefoon zelf klikt dan zie je ook dat er naast de prijs staat daat ie nog niet beschikbaar is.Mateyo schreef op 21 juni 2004 @ 12:00:
Verwijderd
sorry mensen ben net wakker en me telefoon ook
(net vol opgeladen!)
Ik ga zo een zooi foto's maken!
is het de email in je profiel? Iets met: @trendy.nl??
als het kan graag! ik stuur je nog een mail als ik klaar ben met shietenVerwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 08:58:
[...]
Laat ons niet in spanning wachten!
Mocht het niet lukken met upload: mail me even en ik zet ze wel online voor je!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 14:43 ]
Verwijderd
Ok thnx, we wachten, ik ga hem misschien kopen, bij mediamarkt hadden ze de dummy al !Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 14:42:
sorry mensen ben net wakker en me telefoon ook(net vol opgeladen!)
[...]
als het kan graag! ik stuur je nog een mail als ik klaar ben met shieten
Dit stond er net niet meer. Dat hebben ze dan weer aangepast.DjWannaB2002 schreef op 21 juni 2004 @ 14:22:
[...]
Als je ook even iets verder gekeken had, en op de telefoon zelf klikt dan zie je ook dat er naast de prijs staat daat ie nog niet beschikbaar is.
Verwijderd
Klopt, dat mailadres wat in mijn profiel staat.Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 14:42:
sorry mensen ben net wakker en me telefoon ook(net vol opgeladen!)
[...]
als het kan graag! ik stuur je nog een mail als ik klaar ben met shieten
Verwijderd
foto's zitten in je mailbox.
Ik heb maar een aantal foto's gemaakt omdat ik niet echt weet wat jullie willen zien. Als jullie een bepaald foto willen zien hoor ik dat wel.
Popular, dan gaan we nu aan jou kop zeuren
KOM OP MET DIE FOTO'S
Just kidding maar ben wel benieuwd
[edit] Daar waren ze al, Good work
KOM OP MET DIE FOTO'S
[ Voor 20% gewijzigd door 13art op 21-06-2004 16:05 ]
Verwijderd
Ik was je voor, joh!DjWannaB2002 schreef op 21 juni 2004 @ 16:04:
Popular, dan gaan we nu aan jou kop zeuren![]()
KOM OP MET DIE FOTO'S
Zucht, zwijmel, was ie maar vast hier. BTW denk dat de foto's gemaakt met de telefoon er bter uit zien als je ze maakt met 640x480. Ten minste dat was op andere sites met foto's erop wel zo.
BTW the site die ik bedoel is die van http://www.mobile9.com
BTW the site die ik bedoel is die van http://www.mobile9.com
Verwijderd
Foto's zeggen veel, maar toch wil ik wel horen wat je er persoonlijk van vindt, Zero00! Dus laat horen die eerste indruk.
Aiii, wat zietie dr toch enorm vet uit
Zit nog steeds te twijfelen tussen de Sendo X en deze, maar de K700 begint toch steeds iets aantrekkelijker te worden. Menu lijkt me veel intuitiever ( Zero00, kan je dit bevestigen? ), foto's zijn mooi, scherm is mooi, design is perfect en hij is lekker klein. Maja, de Sendo heeft Symbian en MMC/SD kaartjes 
Moeilijk...
Moeilijk...
Verwijderd
Design:
Erg mooi design en voelt goed aan in je handen. Geen gekraak of losse onderdelen. Alles sluit perfect aan. Ziet er chic uit met dat zilver en "doorzichtig" toetsenboard.
Camera:
De camera is beter dan de T610 maar nog verreweg van een digicam. Ik heb 2 foto's gemaakt op 1280x960 die hierboven te zien zijn. Verder kan je ook 2x en 4x inzoomen, leuk maar nogmaals het is geen digicam kwaliteit.
Video's kan je er ook mee opnemen; kwaliteit is niet echt goed. Je kan zien wat er gebeurd maar erg pixelerig en nog vrij langzaam. (wellicht dat dat opgelost kan worden door een firmware update). Oh en geluid wordt ook mee opgenomen dus dat is wel leuk meegenomen.
Scherm:
Heeeeeel helder. Ik heb de T630 nog niet kunnen zien omdat die ook een TFT scherm heeft maar ik kan wel zeggen dat de K700 een 10 x beter scherm heeft dan de T610. Kan de scherm goed zien in direct zonlicht. All in all dat zit wel goed!
Reactie snelheid:
De snelheid van de menu is snel! Reageert vrijwel direct op alles. Foto's verwijderen, opslaan, etc. Ik heb nog geen sms gestuurd, dat moet ik nog testen maar dat horen jullie later nog van me. Me geheugen is ook natuulijk nog helemaal leeg waarschijnlijk dat dat ook meetelt in de snelheid van de telefoon
Ik moet nu gaan maar mochten jullie nog iets willen weten. Vraag maar raak!
Erg mooi design en voelt goed aan in je handen. Geen gekraak of losse onderdelen. Alles sluit perfect aan. Ziet er chic uit met dat zilver en "doorzichtig" toetsenboard.
Camera:
De camera is beter dan de T610 maar nog verreweg van een digicam. Ik heb 2 foto's gemaakt op 1280x960 die hierboven te zien zijn. Verder kan je ook 2x en 4x inzoomen, leuk maar nogmaals het is geen digicam kwaliteit.
Video's kan je er ook mee opnemen; kwaliteit is niet echt goed. Je kan zien wat er gebeurd maar erg pixelerig en nog vrij langzaam. (wellicht dat dat opgelost kan worden door een firmware update). Oh en geluid wordt ook mee opgenomen dus dat is wel leuk meegenomen.
Scherm:
Heeeeeel helder. Ik heb de T630 nog niet kunnen zien omdat die ook een TFT scherm heeft maar ik kan wel zeggen dat de K700 een 10 x beter scherm heeft dan de T610. Kan de scherm goed zien in direct zonlicht. All in all dat zit wel goed!
Reactie snelheid:
De snelheid van de menu is snel! Reageert vrijwel direct op alles. Foto's verwijderen, opslaan, etc. Ik heb nog geen sms gestuurd, dat moet ik nog testen maar dat horen jullie later nog van me. Me geheugen is ook natuulijk nog helemaal leeg waarschijnlijk dat dat ook meetelt in de snelheid van de telefoon
Ik moet nu gaan maar mochten jullie nog iets willen weten. Vraag maar raak!
Ik ga kiezen op release date en dan komt Sendo in het voordeel. Ook als het niet veel langer duurt dan kies ik voor de Sendo. Voor een paar tientjes meer heb je een smartphone die er ook zeker gelikt uitziet ipv een gewone telefoon met veel functionaliteit.Terranca schreef op 21 juni 2004 @ 16:35:
Aiii, wat zietie dr toch enorm vet uitZit nog steeds te twijfelen tussen de Sendo X en deze, maar de K700 begint toch steeds iets aantrekkelijker te worden. Menu lijkt me veel intuitiever ( Zero00, kan je dit bevestigen? ), foto's zijn mooi, scherm is mooi, design is perfect en hij is lekker klein. Maja, de Sendo heeft Symbian en MMC/SD kaartjes
Moeilijk...
Ecodan warmtepomp
K heb ook ff naar die sendo X gekeken, maar vind de SE k700 toch stuk bter eruit zien. En qua specs maakt het niet veel uit, dus ik w8 nog eventjes.
hier nog ff een foto om iedereen vast lekker te maken:
http://www.mobile9.com/in...ads/post-2-1087407370.jpg
[edit] Had eerst de foto zelf hier staan maar dat werkt niet dus dan maar zo.
[ Voor 15% gewijzigd door 13art op 21-06-2004 22:02 ]
Verwijderd
@Zero00 : super! leuke 'eerste foto's'.. ! Dank je wel! Zit ook een keurig headsetje bij zo te zien.. Hoe zit dat nu met die rare 'halve cirkel' die over de toetsen zit met de joystick als middelpunt? Is dat mooi in het echt? Kan me er niet zoveel bij voorstellen...
Ik vind het nog steeds een leuke telefoon, al moet ik eerlijk zeggen dat ik de laatste 2 maanden tijdens het wachten wel vaak naar de Sendo X en de Nokia 7610 heb gekeken.. Zou die drie het liefst ff naast elkaar leggen en er en kwartiertje mee spelen..
Ik vind het nog steeds een leuke telefoon, al moet ik eerlijk zeggen dat ik de laatste 2 maanden tijdens het wachten wel vaak naar de Sendo X en de Nokia 7610 heb gekeken.. Zou die drie het liefst ff naast elkaar leggen en er en kwartiertje mee spelen..
Verwijderd
Pffffff... ik wordt hier gek van het wachten! 3 juli kan ik pas een contractverleging nemen... tot die tijd moet ik dus veel mediteren om mijn lust in te dammen!
Maar zero00, kan de K700i MP3pro en/of MPEG4 audio afspelen?
En waar heb je je K700i gehaald? GSM-shop?
Maar zero00, kan de K700i MP3pro en/of MPEG4 audio afspelen?
En waar heb je je K700i gehaald? GSM-shop?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 22:55 ]
Verwijderd
yupz die headset zit er standaard bij. Moet je gebruiken om radio te kunnen luisten (headset dient als antenne). Ik weet niet of ie mp3pro of mpeg-4 audio kan afspelen sinds ik niet zulke soort files op me pc heb. Mp3 speelt ie iig wel af natuurlijk.
En ik woon in engeland, we hebben hier geen gsmshop
Ik heb em gewoon bij een O2 shop gehaald vandaar ook een O2 icoon in me menu (links boven)
Die halve cirkel ziet er leuk uit. Als het donker is en je drukt op die knoppen zie je een verlichte cirkel; apart!
En ik woon in engeland, we hebben hier geen gsmshop
Ik heb em gewoon bij een O2 shop gehaald vandaar ook een O2 icoon in me menu (links boven)
Die halve cirkel ziet er leuk uit. Als het donker is en je drukt op die knoppen zie je een verlichte cirkel; apart!
Sendo X ongeveer zelfde functionaliteit ?!?!DjWannaB2002 schreef op 21 juni 2004 @ 19:14:
K heb ook ff naar die sendo X gekeken, maar vind de SE k700 toch stuk bter eruit zien. En qua specs maakt het niet veel uit, dus ik w8 nog eventjes.

Ecodan warmtepomp
Verwijderd
OK dan, ik wist niet dat je in Engeland woont. Maar toch bedankt voor je info!
oh nederland oh nederland,
wat loop je achter met je phones
oh nederland oh nederland,
wat loop je achter met je phones
Dit topic is gesloten.