Ik heb eergister de Nokia 6230 gereserveerd (was overal uitverkocht), maar nu ik die Sony Ericsson K700 zo zie lijkt me die veel mooier. Dus ik ben nu heel erg aan het twijfelen welke ik moet kopen...
Op het eerste gezicht zijn de telefoons qua specs volgens mij behoorlijk gelijk. De voornaamste verschillen zitten 'm volgens mij alleen in het scherm en het geheugen.
Onbegrijpelijk van Sony Ericsson om het geheugen niet uitbreidbaar te maken. Volgens de verschillende reviews die ik gelezen heb, houd je van die 32 MB die de telefoon volgens de specs heeft uiteindelijk maar iets van 12 MB over voor MP3's enz. Dan is zo'n MP3-speler natuurlijk helemaal overbodig.
Aan de andere kant is de 6230 nogal groot en zwaar en heeft 'ie een ouderwets klein schermpje, wat ook nog eens niet al te best van kwaliteit is. En het toetsenbord rammelt ook nogal, tenminste op het demo-model die ik in de winkel vastgehouden heb.
Nadeel is natuurlijk ook dat de K700 nog niet in de winkel ligt. Met een beetje pech duurt dat ook nog wel een paar maand. Moeilijk allemaal... Misschien moet ik toch nog maar even doorlopen met mijn Sony J5, tot ik de toestellen zelf met elkaar kan vergelijken.
[
Voor 4% gewijzigd door
lzandman op 26-05-2004 21:05
]