Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 11:50
Kan je met de K700 wel of geen filmpjes maken :? Filmpjes afspelen kan wel, maar of je filmpjes kan maken :?
Let op: mijn Engels is niet zo goed B) :X
En zit er een flitser op :? Zo niet, dan moet de startpost ff geupdate worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyNameIs schreef op 24 mei 2004 @ 22:24:
Kan je met de K700 wel of geen filmpjes maken :? Filmpjes afspelen kan wel, maar of je filmpjes kan maken :?
Let op: mijn Engels is niet zo goed B) :X
En zit er een flitser op :? Zo niet, dan moet de startpost ff geupdate worden ;)
Volgens mij je Nederlands ook niet zo, want dit staat nl. in de startpost..

Camera:
Foto resolutie: 640x480 pixels (0.3MP)
Ingebouwde flitser
Video resolutie: 176x144 (QCIF)
4x Digital Zoom

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2004 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu werd er door een medewerker van SE Call Center vanmiddag weer verteld dat een release van de K700 in juni volgens hem niet gehaald zou worden. Officieel geldt 'juni' nog steeds wel als maand van release, maar 'zijn gevoel was anders'. Reden zou zijn dat SE niet dezelfde fout wil maken als destijds met o.a. de P800 door niet aan de (ongetwijfeld grote) vraag te kunnen voldoen.. Hij had het over 'midden zomer'. Ik heb iemand op een Service Point ook al eens 'week 31' horen zeggen

Word er beetje simpel van....

Zal ik toch maar gewoon voordelig een P900 aanschaffen i.c.m. een nieuw Voda-abonnement? Wel mooi maand gratis en 75 euro retour... of toch maar wachten?? lastig!

Gr, Maykel

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSMtrack.nl wist te vertellen dat eind deze week de K700 zou uitkomen in Engeland. Dus binnenkort zullen er wel geimporteerde versies te vinden zijn op de webshops....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 11:23:
GSMtrack.nl wist te vertellen dat eind deze week de K700 zou uitkomen in Engeland. Dus binnenkort zullen er wel geimporteerde versies te vinden zijn op de webshops....
klopt denk ik niet echt. Ik woon namelijk in Engeland, en ik heb gister gevraagd bij de phonehouse maar die wisten geen release datum te geven! Iig niet eind deze week!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb eergister de Nokia 6230 gereserveerd (was overal uitverkocht), maar nu ik die Sony Ericsson K700 zo zie lijkt me die veel mooier. Dus ik ben nu heel erg aan het twijfelen welke ik moet kopen... :|

Op het eerste gezicht zijn de telefoons qua specs volgens mij behoorlijk gelijk. De voornaamste verschillen zitten 'm volgens mij alleen in het scherm en het geheugen.

Onbegrijpelijk van Sony Ericsson om het geheugen niet uitbreidbaar te maken. Volgens de verschillende reviews die ik gelezen heb, houd je van die 32 MB die de telefoon volgens de specs heeft uiteindelijk maar iets van 12 MB over voor MP3's enz. Dan is zo'n MP3-speler natuurlijk helemaal overbodig.

Aan de andere kant is de 6230 nogal groot en zwaar en heeft 'ie een ouderwets klein schermpje, wat ook nog eens niet al te best van kwaliteit is. En het toetsenbord rammelt ook nogal, tenminste op het demo-model die ik in de winkel vastgehouden heb.

Nadeel is natuurlijk ook dat de K700 nog niet in de winkel ligt. Met een beetje pech duurt dat ook nog wel een paar maand. Moeilijk allemaal... Misschien moet ik toch nog maar even doorlopen met mijn Sony J5, tot ik de toestellen zelf met elkaar kan vergelijken.

[ Voor 4% gewijzigd door lzandman op 26-05-2004 21:05 ]

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een beetje het overzicht kwijt. In welk opzicht scheelt de K700 nu van de T630?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Izandman:

De Nokia 6230 is erg populair.. met name omdat het een Nokia is denk ik. Geeft niets, ik heb niets tegen Nokia en heb er zelf ook eentje die ik vaak gebruik omdat het een superlekker no-nonsense toestel is (8310). Ik vind alleen dat met name een truttig low-res scherm van 128x128 echt niet kan in een toestel dat toch veel kan op video-gebied (VGA cam, video opname&weergave). Afwerking is ook maar zo-zo als je het mij vraagt. En ik vind het ding persoonlijk niet zo mooi.. Maar goed, hele volksstammen zweren erbij en het zal heus wel een goed toestel zijn.. Ik ben alleen sinds de T610 en P800 meer een SE-man aan het worden denk ik..:) Ik zou lekker nog even geduld hebben (nouja..lekker) en wachten op de K700 waar inderdaad, zoals je al aangaf, absoluut een uitbreidbaar geheugen in had moeten zitten..

@ Popular

Meest in het oog springende verschillen t.o.v. de T630 zijn het super display (veel hogere resolutie), de VGA camera (ook niet SUPER, maar dezelfde resolutie als de 6230 van Nokia en iig al een heel stuk beter dan de 352x288 res. camera van de T630), grotere geheugen (32 MB tegen 2 MB). Kijk voor een helder en volledig vergelijk op www.nieuwemobiel.nl waar je makkelijk beide toestellen naast elkaar kunt houden.. Ik heb daar trouwens zojuist ook een lang review gelezen van de nieuwe Sendo X die ook op uitkomen staat.. Serieuze concurrent!

P.S. Ik heb vandaag een paar mailtjes gestuurd met de eigenaar van gsmtrack en hij was ervan overtuigd dat het toestel erg snel in NL zou zijn... Ben benieuwd!

Groetjes, Maykel

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

OK guys ik ben niet graag de persoon die slecht nietuws brengt..........*zucht*
maar ik zal en moet het toch doen...
De K700 zal uitgeleverd worden in week-->> 28! Dus de eerste week van Juli, we kunnnen dus stoppen met hopen dat hij zeer snel in onze handjes zal verblijven... :'(
Deze release date is me mede gedeeld door MCC.
Alleen toestel prijs wisten ze nog niet te melden :?

Maar week 28 valt eigenlijk t.o.v sommige release geruchten(week 31/32) nog wel mee... maar jah tos toch nog een poos wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat valt wel mee.. nog een maandje. Ik blijf geduldig wachten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sur_G schreef op 28 mei 2004 @ 15:21:
OK guys ik ben niet graag de persoon die slecht nietuws brengt..........*zucht*
maar ik zal en moet het toch doen...
De K700 zal uitgeleverd worden in week-->> 28! Dus de eerste week van Juli, we kunnnen dus stoppen met hopen dat hij zeer snel in onze handjes zal verblijven... :'(
Deze release date is me mede gedeeld door MCC.
Alleen toestel prijs wisten ze nog niet te melden :?

Maar week 28 valt eigenlijk t.o.v sommige release geruchten(week 31/32) nog wel mee... maar jah tos toch nog een poos wachten...
Hmm, dat is wel erg balen! Ik ging er al stiekem vanuit dat ik hem ik hem binnen 2 weekjes kon ophalen bij mijn telefoonboer... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. das balen. De huidige '75-euro-retour' actie van Voda gaat samen met de 1 maand gratis en 50% korting op de aansluitkosten (bij 1 jaar) waarschijnlijk in juni ook nog door.. Had gehoopt hem met die kortingen te kunnen gaan halen..

Ik kan OOK een P900 kopen voor 336 euro met een Voda 180 voor een jaar.. Die heb ik dan binnen een paar dagen thuis.. Weet het ff niet meer..

Gr, Maykel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Neem die P900!
Ik kan niet zonder

(gepost vanaf een P900)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb gister krantje ( boekje) van de Correct in huis gekregen en daar staat de K700 al in met een prijs van 487.81 .
Best wel raar dat ie zo snel al in dat boekje staat want er staat niet eens bij van binnenkort leverbaar ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:15
Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 18:16:
heb gister krantje ( boekje) van de Correct in huis gekregen en daar staat de K700 al in met een prijs van 487.81 .
Best wel raar dat ie zo snel al in dat boekje staat want er staat niet eens bij van binnenkort leverbaar ofzo!
Beetje vreemd inderdaad, zelfs op hun website staat hij al gewoon:
http://www1.correct.com/a...dd9a171358c6db88c974838ed
Hier staat een prijs van 474,81 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
bureno schreef op 29 mei 2004 @ 21:55:
[...]

Beetje vreemd inderdaad, zelfs op hun website staat hij al gewoon:
http://www1.correct.com/a...dd9a171358c6db88c974838ed
Hier staat een prijs van 474,81 euro
'' Artikel is in bestelling/nog niet op voorraad'' staat er ook bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:46

TMC

Ik las op het forum van Mobile-Review dat de K700 dinsdag 1 juni uit zou komen in Duitsland.

Ik betwijfel de waarheid hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is niet uitgesloten aangezien het in het verleden vaker voor is gekomen dat Engeland en Duitsland de toestellen een paar weken eerder hadden dan wij.

Anderzijds: door SE wordt er echter naar gestreefd (volgens eigen zeggen) het toestel in alle Europese landen tegelijkertijd te introduceren. Hiernaast heb ik op een ander forum (meen van Howardchui) ook al gelezen dat ie in Duitsland op 28 juni uit zou komen...

Blijft vaag dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb dus net op een ander forum gelezen dat ie al in de winkels ligt in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:27

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hier heeft hij toch echt 41MB vrij geheugen:

Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/se_k700_x01

En op dit plaatje kan je zien dat hij softwarematig een foto kan interpoleren naar 1MP:

Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/se_k700_x00
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/forum2/attachment.php?attachmentid=1090

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-j
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-10 16:19
Ik kan niet meer wachten, ik hoop toch dat ie binnen een paar weken te koop is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:27

Ginz

Trek Superfly 5 powered

devil-j schreef op 31 mei 2004 @ 20:38:
Ik kan niet meer wachten, ik hoop toch dat ie binnen een paar weken te koop is :P
In Dubai is hij al te koop.
Dus voor de ongeduldige mensen onder ons: www.schiphol.nl

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Echt jammer dat erg geen extern geheugen in kan... Echt een groot nadeel doordat er wel mp3 op kan. Zou ik toch eerder voor de Nokia 6230 gaan of wachten op een SE die dit wel kan.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ook dat er eigenlijk extern geheugen op had moeten zitten.. Elke telefoon heeft wel zijn nadeel.. persoonlijk zie ik 10x liever een K700 met 32MB (of 41) en een superstrak scherm met veel pixels, dan een N6230 met een (niet al te eenvoudig) te wisselen kaartje waar een scherm op zit met 128x128 pixels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:52
Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 16:35:
[...]

Hmm, dat is wel erg balen! Ik ging er al stiekem vanuit dat ik hem ik hem binnen 2 weekjes kon ophalen bij mijn telefoonboer... ;)
ah joh niet zo zeuren over een maandje, ik heb ruim een jaar op mn tft scherm zitten wachten :P dus nu kan ik ook nog wel een maandje wachten op deze SE :D

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in engeland staat ie al in de phonehouse catalogus.
329,- pond == 502,- euro
Best wel duur hier in engeland. Ik ga zo ff naar de phonehouse om te vragen of ie echt al uit is.

/edit
pech... net langs de phonehouse maar die wisten nog niet te vertellen wanneer ze em zouden krijgen. Volgens die persoon zou die deze maand te verkrijgen zijn sinds ie in hun catalogus staat. We zullen maar moeten wachten :'(

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
T For Telecom belde mij vrijdag op om te vragen of ik nog belang had bij de door mij gereserveerde Nokia 6230. Ik heb er toen maar vanaf gezien en heb nog geen moment spijt. Vandaag nog even gekeken, maar die 6230 is echt vet lelijk >:) De K700 is gewoon veel mooier.

Zoals ik eerder al zei vind ik het inderdaad jammer van die 32/41 MB (is toch altijd te weinig), maar ik bedacht me dat ik een GSM toch primair gebruik om te bellen. De foto-kwaliteit is bij al die GSM's behoorlijk treurig, dus daar oordeel ik ook niet meer op. Ik wil gewoon een mooie foon, met moderne mogelijkheden. En dan staat de K700 bij mij op de eerste plaats. Dan maar anderhalve maand (of langer) wachten. Dat overleef ik ook wel weer.

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in Zweden is hij al verkrijgbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:49

OMX2000

By any means necessary...

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 00:24:
in Zweden is hij al verkrijgbaar...
Ericsson... Zweden... Hmmm ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels heb ik ook de prijs mogen zien vanuit enkele leveranciers. Het toestel zal tussen de 400 en 450 euro gaan kosten in NL! Een zeer scherpe prijs in vergelijking met de mogelijkheden van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
zijn dat jouw inkoop prijzen of zijn dat consumer prices ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:14
frankvanhoesel schreef op 03 juni 2004 @ 18:35:
zijn dat jouw inkoop prijzen of zijn dat consumer prices ?
Op zn website/shop staat die voor 419 incl btw en verzendkosten, wel voor pre ordening en dattie in juli verwacht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff... juli.. ik denk dat de K700 dan langs alle kanten ingehaald gaat worden door de Nokia 7610, ook al is die iets duurder... 64Mb wisselbaar geheugen en een 1 MP camera...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 20:09:
Pfff... juli.. ik denk dat de K700 dan langs alle kanten ingehaald gaat worden door de Nokia 7610, ook al is die iets duurder... 64Mb wisselbaar geheugen en een 1 MP camera...
jaja. appels met peren vergelijken.
7610 is concurrentie voor de S700. Niet de K700.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je gelijk in... is alleen jammer dat Nokia eerst met de 6230 eerder is (die je idd moet vergelijken met de k700) en straks weer met de 7610; alhoewel de S700 een nog beter scherm en hogere resolutie camera krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geheugen wordt toch meer dan 32 MB; zie onderstaande quote van een gebruiker van howardforums.com die na een testexemplaar (voor eerste review)vandaag een productie-exemplaar thuisgestuurd kreeg:

"It is 40.34MB ...WoW...that's almost 8mb more than I was told it would have a month or so ago. It has 3 Java games installed as well...Darts, RiverRiders and Super Real Tennis.... Alot of people are misinterpreting the 41000kb as meaning 41mb...but there are 1024kb in 1mb....so, its alittle less....."

Afbeeldingslocatie: http://www.dirtygirl23.com/Clips/Lachen/d27.gif

Bron:

http://www.howardforums.c...&perpage=15&pagenumber=21

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:17

13art

Moderator Mobile
Gisteren een mailtje ontvangen van sony-ericsson waarin ze zeiden dat hij nog altijd 2de kwartaal van dit jaar uit zal komen. Maar als dat zo is mogen ze wel opschieten van we zitten alweer in de laatste maand van het tweede kwartaal.

Een aantal sites zeggen de k700 in juli te verwachten. ik heb hem in ieder geval al besteld :*)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 11:31
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 00:39:
Geheugen wordt toch meer dan 32 MB; zie onderstaande quote van een gebruiker van howardforums.com die na een testexemplaar (voor eerste review)vandaag een productie-exemplaar thuisgestuurd kreeg:

"It is 40.34MB ...WoW...that's almost 8mb more than I was told it would have a month or so ago. It has 3 Java games installed as well...Darts, RiverRiders and Super Real Tennis.... Alot of people are misinterpreting the 41000kb as meaning 41mb...but there are 1024kb in 1mb....so, its alittle less....."

[afbeelding]

Bron:

http://www.howardforums.c...&perpage=15&pagenumber=21
Ik heb nog een betere bron:

http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10139
Bekijk de flash-presentatie maar eens. 40MB. Officieel. _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door HarmoniousVibe op 06-06-2004 09:33 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi LB06,

Klopt inderdaad.. ik had de aangepaste presentatie inmiddels ook al gezien vorige week stond daar nog 32 MB.. Hele goede zaak toch? :)

Ik vind het alleen nu echt wel welletjes geweest met het wachten hoor.. Ding moet nu onderhand maar eens gewoon in de winkels komen..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Helemaal mee eens natuurlijk. :*)

Zit nog te twijfelen tussen de S65 en de K700, maar het wordt waarschijnlijk de laatste :)

[ Voor 1% gewijzigd door HarmoniousVibe op 07-06-2004 01:24 . Reden: typo ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Waarom zou SE eigenlijk op het laatste moment beslissen om het interne geheugen te vergroten?
Vanwege concurrentie of hebben ze naar de toekomstige afnemers geluisterd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 20:49

OMX2000

By any means necessary...

Sur_G schreef op 07 juni 2004 @ 01:27:
Waarom zou SE eigenlijk op het laatste moment beslissen om het interne geheugen te vergroten?
Vanwege concurrentie of hebben ze naar de toekomstige afnemers geluisterd...
Ik denk zelf dat het eerder de beschikbaarheid van bepaalde chips is. Het kan heel goed zo zijn dat Ericsson een betere deal heeft kunnen sluiten voor meer geheugen, en dat wij daar van profiteren. Of de sales afdeling heeft niet goed naar de R&D lopen luisteren :P

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

Op http://www.k700.de claimt iemand dat ie al te koop is bij Vodafone!
Even gekeken op www.vodafone.de en hij staat inderdaad op de homepage (kijk in de shop), wel met branding!

Laten we hopen dat ie nu ook snel in Nederland verkrijgbaar is!

[ Voor 46% gewijzigd door Dutch op 08-06-2004 10:52 ]

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 19:44

JT

VETAK y0

Beter ! Benieuwd hoe lang het nog duurt voordat de Sendo X er is, maar die zal nog wel even op zich laten wachten.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch

Dutch

Alfisti

Even een mailtje gestuurd naar GSMWeb en dit was hun reactie:

Geachte klant,

Op dit moment kunnen wij geen indicatie indicatie geven of en wanneer de Sony-Ericsson k700 leverbaar wordt bij gsmweb.nl.

Ik zag trouwens dat de prijs bij www.GSMdealer.nl €419,00 bedroeg zonder abonnement, maar het toestel is niet op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Voda in Duitsland is ie er ook nog niet hoor.. net zo min als in Nederland. Wat je nu overal ziet zijn pre-order aanbiedingen.

Dit komt van vodafone.de (bij de details helemaal onderaan..)

" 24 Monate Gewährleistung

Vorauss. verfügbar ab Mitte Juni <--- :(
Artikel Nr.: 00100755"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:30

robhof

Lembongan view

Word erg vrolijk van de prijzen @ www.GSMdealer.nl !!
Prijs bij verlenging Orange 30 abonnement erg gunstig!
Nokia verkopen, paar euro bijleggen en hop de K700... :) :) :)

Nu maar wachten... :Z :O ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-j
  • Laatst online: 03-10 16:19
Ginz schreef op 31 mei 2004 @ 20:47:
[...]

In Dubai is hij al te koop.
Dus voor de ongeduldige mensen onder ons: www.schiphol.nl
Niet echt zin om naar Dubai te vliegen.

Ik wacht nog wel een maandje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:52
DjWannaB2002 schreef op 04 juni 2004 @ 14:06:
Gisteren een mailtje ontvangen van sony-ericsson waarin ze zeiden dat hij nog altijd 2de kwartaal van dit jaar uit zal komen. Maar als dat zo is mogen ze wel opschieten van we zitten alweer in de laatste maand van het tweede kwartaal.

Een aantal sites zeggen de k700 in juli te verwachten. ik heb hem in ieder geval al besteld :*)
ik heb vandaag een mannetje van SE gesproken (stond ergens in een telefoon zaak en heb toen gewoon gevraagd wanneer de K700 verwacht wordt 8) ) hij wist met zekerheid te zeggen dat het in Juli is en dat er een 1.3MPixel camera in zit.

ook zei hij dat het verstandig is om hem met een t-mobile abbo te nemen omdat die het gunstig geprijsd zouden zijn (kan ook gewoon verkoop praatje zijn, maar misschien hebben t-m en SE een deal ofzo :?)

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

1.3mp geinterpoleerd zeker ja.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De K700 heeft absoluut geen megapixel camera. Dat is de S700.

Die mannetjes van SonyEricsson hebben echt nergens verstand van... Aan vertegenwoordigers van andere merken kan je nog wat nuttige vragen stellen maar die van SE weten écht niets, blijkt ook nu weer. Ze hebben zo'n mapje waar ze mee zwaaien want "Hier staat alles in".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor.. gewoon VGA; 640x480 dus.. kijk maar eens op de tekst op het displayfolie van de K700's op de foto:

http://www.ractive.ch/for...0&postorder=asc&start=135

Hooguit wat softwarematig aanpassen van het aantal pixels.. en we snappen allemaal hier dat dat niet zo fraai wordt als een echte 1.3MP foto..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens een aantal mensen op een ander forum komt de K700 14 juni in engeland!
Bevestigd door een aantal verschillende phoneshops.
En laat ik nou net in engeland wonen :D
De 14e sta ik op de stoep bij me phonezaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in duitsland is ie al uit las ik :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Laatst online: 17:17
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 09:23:
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 13:01:
Bij Voda in Duitsland is ie er ook nog niet hoor.. net zo min als in Nederland. Wat je nu overal ziet zijn pre-order aanbiedingen.

Dit komt van vodafone.de (bij de details helemaal onderaan..)

" 24 Monate Gewährleistung

Vorauss. verfügbar ab Mitte Juni <--- :(
Artikel Nr.: 00100755"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.vodafoneshop.de/shop/main/index.cfm\

het lijkt erop dat je m gewoon kan bestellen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Derek.. dat zeg je precies goed.. het LIJKT erop..

wAizz citeert terecht een eerdere post van mij over de het al-dan-niet verkrijgbaar zijn van de K700 bij Voda.de.

Volg je eigen link maar eens en kijk bij de K700 maar eens helemaal onderaan als je op ' details' hebt geklikt... vermoedelijk vanaf midden juni. Het is dus nu een pre-order. Zou ik ook doen als ik Voda was.. Nu alvast zoveel mogelijk mensen in laten tekenen tegen een relatief hoge prijs..

Het zal vervolgens niet de eerste keer zijn wanneer je uiteindelijk je toestel nog steeds niet geleverd hebt gekregen en andere aanbieders tegen lagere prijzen allang kunnen leveren.. Gewoon goed de forums (zoals deze) in de gaten houden en meteen gaan halen op het moment dat de aanbieder die je voorkeur geniet hem heeft liggen...

Just my $ 0,02 ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Ik had op HowardsForums gelezen dat je er ook filmpjes op kan zetten. Iemand had één scène van The Matrix Reloaded met geluid erop gezet. Stoer toch :). Je ziet een leuk filmpje, je zet hem op je telefoon, en je kan hem zo bekijken. Wat dat betreft is de Motorola E398 ook niet zo'n slechte keuze misschien. Die kan dan wel geen video's opnemen, en heeft been radio, maar wél een geheugenslot. Hmmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 09:23:
Je leest wat je wilt lezen en de rest lees je niet? Maykel had het al uitgelegd in 1 van zijn eedere posts dat vodafone.de ze ook niet heeft!
Ik zeg dat de phone spoedig uit zal zijn (lees 5 dagen) en nog wel in een land waar ik op het moment ben!
En dat de phone in duitsland al uit heeft niks met mij te maken? Appels en peren iemand?
Beetje een |:( |:( opmerking van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony Ericsson K700 entry in de Tweakers.net Pricewatch. Wie neemt de moeite om nieuwe prijzen toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt erg blij van de 419 euro bij GSMDealer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-10 10:06
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 20:05:
Ik wordt erg blij van de 419 euro bij GSMDealer :9
yep :) same here...en ik verwacht nog wel lagere prijzen te zien. Of in ieder geval acties (abbo + phone,etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 12:33

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Maakt het ook nog uit of je je contractverlenging via (in mijn geval) de Orange shop of bv. GSMDealer doet? Ziet er namelijk wel aantrekkelijk uit, K700 voor 145,30 euro bij een 1 jarig 30 euro abonnement. En voor dat ie in de Orange shop ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Nee, maakt niets uit. Verlenging is verlenging

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht een vervanger voor mijn t610, indien.... deze niet net zo stronttraag is, en dezelfde achtelijke indeling van menuitems heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melding op de site van gsmhut : "WAARSCHIJNLIJK WEER AANWEZIG
OP : 19-07-2004".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

19-07-2004? Dat lijkt me wel erg pessimistisch.. Ik gok zelf nog steeds op eerste week van juli; eerdere release lijkt me overigens ook niet ondenkbeeldig hoor.. Ik zal er morgen nog eens een telefoontje aan het callcenter aan gaan wagen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Laatst online: 17:17
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 22:44:
Wellicht een vervanger voor mijn t610, indien.... deze niet net zo stronttraag is, en dezelfde achtelijke indeling van menuitems heeft. :)
Hij is (hopelijk) een stuk sneller en eigenlijk was ik wel tevreden met de menu indeling. Hoe zou je het liever hebben gezien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wAizz schreef op 10 juni 2004 @ 09:04:
[...]

Hij is (hopelijk) een stuk sneller en eigenlijk was ik wel tevreden met de menu indeling. Hoe zou je het liever hebben gezien dan?
Een betere organisatie van bijvoorbeeld instellingen. Ik vond ze verspreid terug over berichten, instellingen, connecties, etc. :) Als ik wat moest hebben kon ik weer alle items afgaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht er iemand zijn zwarte T630 willen verkopen om hem door dit speeltje te vervangen, dan ben ik wel geinteresseerd... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Misschien een rare vraag, maar zit er een 2,5 of 3,5 mm aansluiting op de k700 om mp3's en radio te luisteren zonder een relatief dure bluetooth headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:19
kreeg net een mailtje van gsmdealer, zij hebben ze waarschijnlijk voor het einde van juni

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LB06 schreef op 10 juni 2004 @ 11:06:
Misschien een rare vraag, maar zit er een 2,5 of 3,5 mm aansluiting op de k700 om mp3's en radio te luisteren zonder een relatief dure bluetooth headset?
Geen van beide, hij gebruikt de gewone Sony Ericsson aansluiting. Je moet dus de bijgeleverde oordopjes gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 13:49:
[...]

Geen van beide, hij gebruikt de gewone Sony Ericsson aansluiting. Je moet dus de bijgeleverde oordopjes gebruiken...
Jammer... Ik hoop dat ze goed zijn, anders zal ik toch maar een bt-headset moeten kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof

robhof

Lembongan view

Net bij de Orange winkel geweest om te vragen of ze enig idee hadden wanneer de K700 bij hun leverbaar zou zijn. Zijn antwoord: 'pas over een paar maanden'!! Volgens hem zouden er software problemen zijn met het toestel.

Lekker verhaal, wat niet al te serieus genomen moet worden! :) Maar het feit dat hij met zoiets aankwam, duidt er wel op dat ze het toestel daar voorlopig nog niet binnen krijgen ben ik bang...

Iemand nieuwtjes/toezeggingen/uitspraken/voorspellingen m.b.t. het leverbaar zijn van de K700?

[ Voor 12% gewijzigd door robhof op 10-06-2004 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht dat Orange een eigen versie overweegt en de verkoper het daarover had; ik kan me voorstellen dat een Orange-K700 nog even op zich laat wachten; dat hebben we we vaker gezien bij de release van andere modellen..

Voor zover bekend zijn momenteel Vodafone en T-Mobile aan een versie aan het sleutelen. Van Voda's (erg lelijke en zoals gebruikelijk flink aangepakte) versie zijn al wat plaatjes:

http://k700-forum.de/thread.php?threadid=275

Erg triest hoe de mooie icons vervangen zijn door veel simpeler ogende plaatjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 21:52:
Wellicht dat Orange een eigen versie overweegt en de verkoper het daarover had; ik kan me voorstellen dat een Orange-K700 nog even op zich laat wachten; dat hebben we we vaker gezien bij de release van andere modellen..

Voor zover bekend zijn momenteel Vodafone en T-Mobile aan een versie aan het sleutelen. Van Voda's (erg lelijke en zoals gebruikelijk flink aangepakte) versie zijn al wat plaatjes:

Erg triest hoe de mooie icons vervangen zijn door veel simpeler ogende plaatjes..
Ja inderdaad, ziet erg echt niet uit dat vodafone live menu!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 22:02:
[...]

Ja inderdaad, ziet erg echt niet uit dat vodafone live menu!!!!!!!!
precies ja... echt irritant. |:( wil graag deze foon hebben bij mn vodafone verlenging, maar sta niet te wachten op vodafone software (bij mn huidige gd98 "live" heb ik ook gewoon originele software).

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof

robhof

Lembongan view

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 21:52:

Dat zou balen zijn als dat zo is... wil eigenlijk niet weg bij Orange, maar heb ook geen zin om nog maanden te moeten wachten tot ze daar klaar zouden zijn met prutsen aan de Orange versie van de K700! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 12:33

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Dus gewoon 1 bij GSM Dealer oid bestellen....
Bij Orange Free 30 1 jaar (verlengen) kost ie 145,30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch

Dutch

Alfisti

Ik kreeg gisteren een brief van Debitel met het aanbod om over te stappen naar een goedkoper abonnement. Direct een e-mailtje gestuurd met de vraag om mij een offerte te maken voor een nieuw abonnement icm de k700. Eens afwachten wat ze te bieden hebben en wanneer zij denken het toestel te kunnen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof

robhof

Lembongan view

SayWhatAgain! schreef op 10 juni 2004 @ 23:56:
Dus gewoon 1 bij GSM Dealer oid bestellen....
Bij Orange Free 30 1 jaar (verlengen) kost ie 145,30.
Zolang de normale functies maar werken, vind ik het best! Geen idee wat Orange allemaal met het toestel wil doen qua software, maar ik hoef die 'extra's' niet per se...

Dus via gsm dealer bestellen idd een goed plan!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 00:50:
De K700 heeft absoluut geen megapixel camera. Dat is de S700.

Die mannetjes van SonyEricsson hebben echt nergens verstand van... Aan vertegenwoordigers van andere merken kan je nog wat nuttige vragen stellen maar die van SE weten écht niets, blijkt ook nu weer. Ze hebben zo'n mapje waar ze mee zwaaien want "Hier staat alles in".
Wat loopt iedereen toch te zeuren over wel of geen 1 mpx camera? :? Het is en blijft een telefoon en niet een pda. En zelfs dan, zo'n camera is voor ff wat snapshots, en als je echte foto's wil maken pak je toch gewoon een echte camera????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
robhof schreef op 11 juni 2004 @ 10:55:
[...]

Zolang de normale functies maar werken, vind ik het best! Geen idee wat Orange allemaal met het toestel wil doen qua software, maar ik hoef die 'extra's' niet per se...

Dus via gsm dealer bestellen idd een goed plan!! ;)
Heb ik dus al een paar dagen geleden gedaan >:) . Het wachten is al begonnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-10 10:06
Hmm gsmhut.nl is tot nu toe wel de goedkoopste met 399 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Laatst online: 21:15
Dutch schreef op 11 juni 2004 @ 10:03:
Ik kreeg gisteren een brief van Debitel met het aanbod om over te stappen naar een goedkoper abonnement. Direct een e-mailtje gestuurd met de vraag om mij een offerte te maken voor een nieuw abonnement icm de k700. Eens afwachten wat ze te bieden hebben en wanneer zij denken het toestel te kunnen leveren!
Heb Debitel ook gecontacteerd hierover. Kreeg namelijk ook een aanbieding voor contractsverlenging. Keuze tussen 5 gratis toestellen, maar uiteraard geen leuke modellen...

Dit antwoordde Debitel terug:
Naar aanleiding van uw vraag in uw e-mail berichten wij u als volgt.
Via de klantenservice is de Sony Ericsson K700 niet leverbaar. Helaas is het ook nog niet bekend of wij dit toestel via de klantenservice gaan aanbieden. Wellicht dat het toestel bij een verkooppunt wel aangeboden wordt.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
debitel Nederland B.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch

Dutch

Alfisti

bureno schreef op 11 juni 2004 @ 11:30:
[...]

Heb Debitel ook gecontacteerd hierover. Kreeg namelijk ook een aanbieding voor contractsverlenging. Keuze tussen 5 gratis toestellen, maar uiteraard geen leuke modellen...

Dit antwoordde Debitel terug:
Naar aanleiding van uw vraag in uw e-mail berichten wij u als volgt.
Via de klantenservice is de Sony Ericsson K700 niet leverbaar. Helaas is het ook nog niet bekend of wij dit toestel via de klantenservice gaan aanbieden. Wellicht dat het toestel bij een verkooppunt wel aangeboden wordt.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
debitel Nederland B.V.
De k700 staat wel bij debitel op de site nu.....vreemd. Even afwachten wat het antwoord op mijn e-mail gaat worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
De informatie van debitel over de telefoon klopt ook niet helemaal:
Deb artikelcode ZNLS0.2.K700
Produktnaam Sony-Ericsson K700
Merk Sony-Ericsson
Type Toestel
Nieuw Nee
Agenda Ja
Bluetooth Ja
Carkit Ja
Email Nee
Games Ja
Geheugen Ja
Handsfree luidspreker Ja
Infrarood Ja
Modem Ja
Programeerbare beltonen Ja
SMS Ja
T9 Ja
Trilalarm Ja
Voice memo Nee
WAP Ja
Kleurenscherm Ja
Digitale camera Ja
Polyfonische beltonen Ja
MMS Nee
MP3 speler Nee
GPRS Nee

Het toestel heeft wel gprs, je kan er wel mp3 mee afspelen, en ook mee mms-en. Btje slordig van debitel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Het lijkt me ook stug dat er geen e-mail en voice-memo functie op zit, daar het bij de T610 wel aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Dutch schreef op 11 juni 2004 @ 11:55:
[...]

De k700 staat wel bij debitel op de site nu.....vreemd. Even afwachten wat het antwoord op mijn e-mail gaat worden!
Debitel heeft hem pas vanaf juli in de shop.

Betrouwbare bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:23
LB06 schreef op 11 juni 2004 @ 16:02:
[...]

Debitel heeft hem pas vanaf juli in de shop.

Betrouwbare bron.
En dan kan je er nog wel een dikke 2 maanden bij kan optellen. De T630 zou ook rond kerst uitkomen werd medio februari. Persoonlijk vermoed ik ergens rond september met de ervaringen van eerdere SE modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof

robhof

Lembongan view

Miki schreef op 11 juni 2004 @ 16:33:
[...]

En dan kan je er nog wel een dikke 2 maanden bij kan optellen. De T630 zou ook rond kerst uitkomen werd medio februari. Persoonlijk vermoed ik ergens rond september met de ervaringen van eerdere SE modellen.
NEEHEE! 8)7 8)7 8)7

Positief denken... tsjakkaaaaaa! Over een maandje hebben we er allemaal 1! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Miki schreef op 11 juni 2004 @ 16:33:
[...]

Mocht dat zo zijn en de Sendo X laat ook nog lang op zich wachten, dan grijp ik toch terug op de Nokia 6230 :z Moeten ze maar sneller zijn.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Volgens de telecomboer waar ik mijn telefoontjes altijd haal issie week 28 leverbaar. De week van 5 juli dus...

Da moet em worden dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Riesjard schreef op 11 juni 2004 @ 19:15:
Volgens de telecomboer waar ik mijn telefoontjes altijd haal issie week 28 leverbaar. De week van 5 juli dus...

Da moet em worden dan :D
Welke telecomboer mag dat wezen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

www.mobil.se

Volgens die site komen er naast de K700 ook nog een K500 en F500. Dat zou een K700 met minder functies moeten zijn, die ook goedkoper zou moeten zijn. Ik snap alleen niet wat het verschil tussen de F500 en K500 is, maarja, ik spreek dan ook geen Zweeds O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
TerryC schreef op 11 juni 2004 @ 22:22:
www.mobil.se

Volgens die site komen er naast de K700 ook nog een K500 en F500. Dat zou een K700 met minder functies moeten zijn, die ook goedkoper zou moeten zijn. Ik snap alleen niet wat het verschil tussen de F500 en K500 is, maarja, ik spreek dan ook geen Zweeds O-)
ja dat kan inderdaad zo zijn ja, kijk maar bijvoorbeeld naar de Z600 en de Z200... Oh wat kijk ik toch uit naar dit foontje net als de S700. Volgens mij worden die 2 echte klappers op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de SE F500 / K500:

De SE F500 zal in juli door Vodaphone Zweden uitgebracht worden. De K500 zal inin augustus 2004 uitkomen. De K500 zal de "budget" versie zijn van de K700i. Het ziet er verder ook dezelfde uit. Wat de F500 zal inhouden weet ik ook niet.

K700i:

Het zal echt niet 2 maanden duren voordat deze beauty te bewonderen zal zijn! In Duitsland is hij al te koop met een gare Vodaphone menu. Ik heb ergens gelezen dat het releasedatum voor NL op 20 juni is.

In Hong Kong zijn er al gekke Chinezen die het uit elkaar halen! :D

http://www.mobile-channel...Disassemble/~DSC00043.JPG
http://www.mobile-channel...Disassemble/~DSC00044.JPG
http://www.mobile-channel...Disassemble/~DSC00045.JPG
http://www.mobile-channel...Disassemble/~DSC00046.JPG
http://www.mobile-channel...Disassemble/~DSC00047.JPG
http://www.mobile-channel...Disassemble/~DSC00048.JPG

Volgens deze gestoorden hebben ze vele K700i's getest. Elk toestel die zij getest hebben, bleef de nummer 2 toets haken. Als je normaal indrukt gebeurd er niks. Maar zodra je het naar boven schuift, zou het vast blijven haken :S
Ze hebben vele dozen opgemaakt in verschillende stores. Elk toestel hebben dezelfde mankementen.

Maar het komt voor mij allemaal goed uit. Op 3 juli kan ik een abo verlenging halen. Tegen die tijd is de K700i net uit. Ik heb al 1 laten reserveren bij gsmshop en monditel in rotterdam. Deze gasten zijn in het algemeen veeeeeel sneller met de levering dan kut zaken als Phonehouse, TforTelecom etc.

Toen ik de verkoper(s) van Phonehouse, TforTelecom & Belcompany vroeg wanneer de K700i uitgebracht wordt, ontkennen zij het bestaan van deze telefoon. Ze hebben er nooit van gehoord. En somigen voorspellen zelfs dat het nog zeker 3 maanden zal duren. Hoe bedoel je algemene (telefoon) kennis is zeeeer slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ TerryC

De K700i heeft een uitgebreide email client en voice dialling. GEEN voice memo (vreemd genoeg). Een heel beperkte voice command in de zin dat je de telefoon, in combinatie met de headset, op commando gesprekken kunt laten aannemen of verbreken, zit er ook op.

Staat in de handleiding van de telefoon en heb dit laten bevestigen door iemand die nu een productieversie van de K700 gebruikt, aangezien de handleiding ook al weer uit maart is en er inmiddels dus features toegevoegd zouden kunnen zijn... helaas is dat v.w.b. voicememo niet het geval..

Gr, Maykel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 02:52:
@ TerryC

De K700i heeft een uitgebreide email client en voice dialling. GEEN voice memo (vreemd genoeg). Een heel beperkte voice command in de zin dat je de telefoon, in combinatie met de headset, op commando gesprekken kunt laten aannemen of verbreken, zit er ook op.

Staat in de handleiding van de telefoon en heb dit laten bevestigen door iemand die nu een productieversie van de K700 gebruikt, aangezien de handleiding ook al weer uit maart is en er inmiddels dus features toegevoegd zouden kunnen zijn... helaas is dat v.w.b. voicememo niet het geval..

Gr, Maykel
Voicememo is wel jammer dat het er niet op zit, aan de andere kant via een omweg kan je wel een soort van voicememo maken natuurlijk. Je neemt ingesproken tekst op op je computer, en zet dit dan op je telefoon. Maar ja of het handig is is weer wat anders......... 8)7

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.