Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 07 april 2004 @ 20:41:
[...]

Nee, pas als SE het zelf aankondigd.
En, verwacht jij dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja verwachten.. als ik op de rumours afga zou ik zeggen van ja hij komt eraan.. maar dat blijft slechts speculeren, er is niks met zekerheid over te zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 22:01:
[...]

En, verwacht jij dat?
Ik twijfel nog.
Ik kan je vraag dus (nog) niet met ja, of met nee beantwoorden.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 09 april 2004 @ 00:48:
[...]

Ik twijfel nog.
Ik kan je vraag dus (nog) niet met ja, of met nee beantwoorden.
Ik verwacht het al vast en zeker, want das altijd zo bij mij, ik koop altijd de eerste versie en paarweken daarna komt er een betere versie, dus nee, deze keer zullen ze me niet liggen hebben, ik wacht op de betere versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 19:38:
En bij deze de review in het engels:

hier (altavista vertaling)
Offeh: De Engelse vertaling van Mobile-review zelf :)

Wel en :9~ telefoon trouwens, deze ga ik zeker kopen :9 Vooral het remote control zonder extra software spreekt me aan, eindelijk een praktische manier om m'n DivX bak aan te sturen zonder dat je met allerlei dure remotes moet gaan kloten :Y)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Existing P900 applications will work on the K700, with the exception of Bluetooth applications." :9~ :9~ :9~
Bron : Sony Ericsson K700 - a developer's delight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

De Java apps misschien, maar iig niet de symbian apps...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Ik neem aan dat een programma geschreven voor 320x208 resolutie niet moeiteloos werkt op de K700 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 12:18
En de startpost is weer upgedate! Thx 2 Flint en Ginz :)

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Het is hier een beetje stil mbt dit telefoontje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Zolang hij nog niet op de markt is denk ik dat dat ook wel zo zal blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Flint schreef op 21 april 2004 @ 09:41:
Zolang hij nog niet op de markt is denk ik dat dat ook wel zo zal blijven :)
, maar zodra hij op markt komt, zal dit draadje wel gaan lopen zoals bijvoorbeeld het T610 draadje.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 21 april 2004 @ 10:15:
[...]

, maar zodra hij op markt komt, zal dit draadje wel gaan lopen zoals bijvoorbeeld het T610 draadje.
vraag is echter wanneer de K700 precies uitkomt. 'Q2' is een beetje vaag; moet je er nu vanuit gaan dat je op 1 mei precies dit telefoontje kunt krijgen bij de winkel? Of komt hij pas halverwege juni in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Q2 betekend dat ie in Q2 te koop is. Dat kan de eerste dag zijn van 't 2de kwartaal, maar ook de laatste dag. SE kan echt niet een exacte datum geven, want er kan altijd iets fout gaan waardoor je een kleine vertraging hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:56
Ik ehb hem maandag "in het eggie" gezien. (Persoon werkt bij SE, vandaar) en OMG wat is ie mooi.

Hij is nog net iets mooier dan op de foto's.

Echt :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint schreef op 21 april 2004 @ 12:25:
SE kan echt niet een exacte datum geven, want er kan altijd iets fout gaan waardoor je een kleine vertraging hebt.
Maar er is dus geen sprake van een bewuste 'vertraging' door SE om zo de T630 nog wat langer te slijten?? Eerder was ik van plan een T630 te kopen, alleen na het zien v/d foto's en spec's v/d K700 was het volkomen duidelijk; laatstgenoemde wordt 't! De precieze verschillen tussen deze tel's zijn al eerder behandelt, maar het lijkt me niet zo'n vreemde gedachte dat SE, die de T630 volgens mij nog niet zo heel lang aanbiedt in NL, nog even wacht met de introductie v/d K700 omdat dit model vermoedelijk zal zorgen voor een grote verkoopdaling v/d T630..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 14:10:
Maar er is dus geen sprake van een bewuste 'vertraging' door SE om zo de T630 nog wat langer te slijten?? Eerder was ik van plan een T630 te kopen, alleen na het zien v/d foto's en spec's v/d K700 was het volkomen duidelijk; laatstgenoemde wordt 't! De precieze verschillen tussen deze tel's zijn al eerder behandelt, maar het lijkt me niet zo'n vreemde gedachte dat SE, die de T630 volgens mij nog niet zo heel lang aanbiedt in NL, nog even wacht met de introductie v/d K700 omdat dit model vermoedelijk zal zorgen voor een grote verkoopdaling v/d T630..
Nee, volgens mij is T630 sowieso meer als tijdelijk model bedoelt, want de verschillen met de T610 zijn echt heel klein. Een soort van facelift dus. Zodra ze de K700 op de markt kunnen brengen komt ie ook mag ik aannemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Flint op 21-04-2004 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Laatst online: 21:15

robhof

Lembongan view

Ik mag al een nieuwe telefoon uitzoeken wegens verlenging abonnement, maar wil deze!! :) Wachten is moeilijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja wachten is idd moeilijk :(
Sony CMD-C1 is aan vervanging toe en dat word toch echt deze telefoon... eerst gekeken naar de T610 en T630 maar ik ga nog even volhouden en op deze wachten... hopelijk schieten ze een beetje op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een beetje hetzelfde probleem. Maar omdat ik nu de telefoon wil hebben toch maar voor de T630 gegaan, heel leuk dingetje. Je moet hem alleen niet vergelijken met de K700..

Het lijkt mij ook dat de K700 pas Juni op de markt is.. Ben daarbij wel benieuwd naar de prijs. Maar wat is ie mooi..!

Voor mij wordt het volgende jaar gewoon de K800 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof

robhof

Lembongan view

Juni.... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Weet echt niet welk toestel ik anders dan deze zou moeten kiezen, dus dan maar wachten.... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiZas
  • Laatst online: 02-08 09:24
M'n kat heeft vorige week m'n T20e van de kast geflikkerd. Het klepje werkt niet meer. Eindelijk een nieuwe GSM. Dit wordt 'm.

(Dank je, kat!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Najaa, bedankt? Het duurt nog wel even hoor, voordat hij verschijnt!! ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-11-2024
(hij kan nog bellen .. dus een maandje wachten lukt wel).

Mijn Nokia 3310 is "versleten", tijd voor een nieuwe.
Eigenlijk een dag aan 't twijfelen geweest tussen 610/630 (de 610 was op voorraad in de winkel waar 'k werk), na wat specs vergelijken moest 'k toch die 630 hebben maar die kunnen we pas binnen 2-3 weken terug leveren.
Komt KaiZas dan weer af met die K700 ..... weer helemaal verkocht natuurlijk (na een lange dag twijfelen dus hé) :)

Laat 't maar snel release time zijn !

Bijkomend vraagje :
Klopt 't dat Sony-Ericsson BT gsm's soms nogal moeilijk doen met een 3rd party BT-adapter (voor PC) ? Zoja, welke BT-adapter is dan aan te bevelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

__IcE__ schreef op 22 april 2004 @ 18:31:

Bijkomend vraagje :
Klopt 't dat Sony-Ericsson BT gsm's soms nogal moeilijk doen met een 3rd party BT-adapter (voor PC) ? Zoja, welke BT-adapter is dan aan te bevelen ?
Niet dat ik weet, dat was eigenlijk meer het probleem met Nokia.
Ik ken veel verschillende mensen die met allemaal verschillende BT Dongles hun SE aan hun PC connecten zonder probleem.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:32
(hij kan nog bellen .. dus een maandje wachten lukt wel).

Mijn Nokia 3310 is "versleten", tijd voor een nieuwe.
Eigenlijk een dag aan 't twijfelen geweest tussen 610/630 (de 610 was op voorraad in de winkel waar 'k werk), na wat specs vergelijken moest 'k toch die 630 hebben maar die kunnen we pas binnen 2-3 weken terug leveren.
Komt KaiZas dan weer af met die K700 ..... weer helemaal verkocht natuurlijk (na een lange dag twijfelen dus hé) :)

Laat 't maar snel release time zijn !

Bijkomend vraagje :
Ik heb verleden week alles weer geinstaleerd (msi BT dongle + tecom software) en alles zat gelijk goed, dus niet met de mijne iig

Ik hoop dat er eens een datum gegeven wordt, 2 kwartaal is wel leuk maar wordt t dan ook q2? wat deden de vorige telefoons eigelijk (op de p800 na) klopte dat een beetje met de 'release'.

En zijn er ook foto's van de verschillende kleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is geen geheim dat TDK graag met Sony Ericsson samenwerkt op dit gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-11-2024
[...]
En zijn er ook foto's van de verschillende kleuren?
Daar was 'k ook achter aan't zoeken.
Ik denk dat buiten de persfoto's en CEBIT foto's er nog niet veel aan
fotomateriaal is opgedoken, wel een beetje logisch voor een gsm die nog niet
beschikbaar is.... maar toch ;)
Misschien wordt die blauwe variante wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
ik heb zojuist een nieuw gsm abbo genomen en daarbij maar gekozen voor een cashback, ipv een nieuwe phone, als deze uitkomt bestel ik hem meteen, dit is ht gewoon!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 23:58:
[...]

Het is geen geheim dat TDK graag met Sony Ericsson samenwerkt op dit gebied.
Niet dat ik je niet geloof ofzo hóór, maar waar haal je die info vandaan (nieuwsgierig)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 25 april 2004 @ 00:46:Niet dat ik je niet geloof ofzo hóór, maar waar haal je die info vandaan (nieuwsgierig)
* Sony Ericsson Persberichten
Sony Ericsson has demonstrated commercially available connectivity solutions through Bluetooth with Apple, TDK, Palm, Sony and many others.
* Bundeling van TDK Bluetooth adaptors en Sony Ericsson toestellen door retailers, bijvoorbeeld Expansys

* Statements van TDK over Sony Ericsson compatibility.
Ericsson, Sony Ericsson and Bluetooth devices are compatible on many fronts. Bluetooth wireless technology makes it possible to transmit signals over short distances between telephones, computers and other devices. For example, if your mobile is an Ericsson, Bluetooth technology can allow you to connect to a PC or Laptop from it.
* Tot voor kort waren er plaatjes van TDK bluetooth adaptors te vinden op de website van Sony Ericsson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MobileBurn heeft een column geschreven over Sony Ericsson's nieuwe User Interface. Verder hebben ze een paar nieuwe foto's van de K700i gepost.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

Op deze (Duitse) site www.k700.de staat onder het commentaar van de gebruikers dat de telefoon begin juni in de handel verkrijgbaar is, maar geen enkel idee wat de prijs van het toestel gaat worden.
Ben erg benieuwd, want mijn huidge T65 is hard aan vervanging toe en ik wil nog wel een paar weekjes wachten op de K700. Daarnaast is het handig dat de aansluiting hetzelfde zijn dus een aantal accesoires zoals de (auto)lader zijn volgens mij weer te gebruiken!

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:02

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Dutch schreef op 29 april 2004 @ 09:40:
Ben erg benieuwd, want mijn huidge T65 is hard aan vervanging toe
Jij hebt als enige de langverwachte, maar nooit gekomen T65? :P
Aardige site wel btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
PowerFlower schreef op 29 april 2004 @ 12:25:
[...]

Aardige site wel btw
Voor een telefoon die nooit gekomen is zijn er toch wel erg veel van verkocht ;)

Ericsson T65 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch

Dutch

Alfisti

PowerFlower schreef op 29 april 2004 @ 12:25:
[...]

Aardige site wel btw
Ik weet toch zeker dat ik een Ericsson T65 heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Ik heb teveel nummers gezien vandaag... d8 dat ik er een 1 tussen zag staan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond via Esato een hele uitgebreide review van de K700: hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:59

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Dutch schreef op 29 april 2004 @ 15:06:Ik weet toch zeker dat ik een Ericsson T65 heb!
offtopic:
Bewaar 'm goed, is nl. het slechtste toestel ooit door Ericsson gemaakt; Collectors item :+

Ben wel benieuwd of dit toestel (net als T610) bij providers als "branded and predefined" toestel op de markt komt (Vodafone Live, T Mobile, Orange, KPN '-mode).
Let's not hope so

[ Voor 13% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 30-04-2004 13:44 ]

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
ff een technische vraag, weet iemand of je via deze gsm, via ht internet je pc thuis kunt besturen? (soort van RAS) dan bedoel ik dus niet via bluetooth van huiskamer naar andere kamer ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefxr schreef op 30 april 2004 @ 22:00:
ff een technische vraag, weet iemand of je via deze gsm, via ht internet je pc thuis kunt besturen? (soort van RAS) dan bedoel ik dus niet via bluetooth van huiskamer naar andere kamer ofzo!
Sorry, ik snap je vraag niet. Je wilt via internet op je mobiel (WAP?) je pc besturen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
ja dat klopt, ik wil via mijn mobiel mijn pc thuis kunnen besturen, downloads aanzetten, backups branden, dat soort dingen, lijkt me wel handig, hoef je dus niet voor je pc te zetten, om al die dingen te doen!! op ht werk, heb ik geen beschikking tot een pc!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:18

OMX2000

By any means necessary...

thefxr schreef op 01 mei 2004 @ 11:37:
ja dat klopt, ik wil via mijn mobiel mijn pc thuis kunnen besturen, downloads aanzetten, backups branden, dat soort dingen, lijkt me wel handig, hoef je dus niet voor je pc te zetten, om al die dingen te doen!! op ht werk, heb ik geen beschikking tot een pc!!
Tja wat jij wil is bijna een virtuele desktop voor op je mobiel. Is op zich geen gek idee, maar of het gaat werken met ons geweldige gprs netwerk in Nederland is de vraag.
Dus andere optie is om de spullen aan te kunnen sturen via een webpagina, maar dan zul je daar zelf wel wat voor doen. Ik ken zo snel niet een tool die dat alles voor je kan doen via het web.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefxr schreef op 30 april 2004 @ 22:00:
Wat jij nodig hebt is een VNC client die draait op het J2ME platform. B)
Ik heb er drie kunnen vinden : J2ME VNC, innoDesktop en ActiveViewer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die zitten te wachten (m'n vriendin ook) Eind zomer 2004 komt-ie dus sterkte! Heb het van een Sonyericsson medewerker gehoord. Mag hopen dat dat een goede bron is anders weet ik het ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 12:37:
Voor de mensen die zitten te wachten (m'n vriendin ook) Eind zomer 2004 komt-ie dus sterkte! Heb het van een Sonyericsson medewerker gehoord. Mag hopen dat dat een goede bron is anders weet ik het ook niet meer.
:'( :'( Klootzakken bij SE, ik heb al een hekel aan wachten en Q2 is bij mij max juni, nu zal het wel september worden ofzoiets (als je bron het goed heb). Ligt het aan mij of zitten ze altijd naast die release data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet wel dat ze bij SE erg weinig mensen hebben zitten die besef van tijd hebben. Heb zelf ook 4 tot 5 weken moeten wachten op m'n T630!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Het zwakke punt van Ericsson, Time to Market... Ze verzinnen iets leuks, en tegen de tijd dat ze het spul productieklaar hebben, zijn ze links en rechts ingehaald.
De K700 zou voor de zomer uit moeten komen, omdat veel mensen voor de zomer een nieuw toestel willen hebben. Patsfactor telt nogal zwaar mee nu. Een release in september is gewoon klote...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
Valt wel mee opzich, de T610 was zo'n beetje het beste toestel verkrijgbaar toen hij uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

OMX2000 schreef op 05 mei 2004 @ 17:41:
Het zwakke punt van Ericsson, Time to Market... Ze verzinnen iets leuks, en tegen de tijd dat ze het spul productieklaar hebben, zijn ze links en rechts ingehaald.
De K700 zou voor de zomer uit moeten komen, omdat veel mensen voor de zomer een nieuw toestel willen hebben. Patsfactor telt nogal zwaar mee nu. Een release in september is gewoon klote...
Dat is dus juist niet het zwakke punt van (S)E.

Kijk maar eens naar de afgelopen 2 jaar. Alle toestellen van SE lopen gelijk of voorop de tijd uit. Ga maar eens goed na.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:56

TMC

Ik vind dit echt een zwaar koele telefoon :). Hij is mooi, het scherm is goed (hoge resolutie en gewoon de kwaliteit), filmpjes bekijken en opnemen, kleine lichtje voor de camera in het donker, 32 mb geheugen, ingebouwde radio... O+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
MarcoC schreef op 05 mei 2004 @ 17:54:
Valt wel mee opzich, de T610 was zo'n beetje het beste toestel verkrijgbaar toen hij uitkwam.
alleen in zilver terwijl er ook rode en blauwe aangekondigd werden.

kwa techniek zullen door die 2/3 maanden echt niet achterlopen, maar ik ben nou eenmaalongeduldig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 12:37:
Heeft iemand al een bevestiging of dit waar is? Ik krijg geen reactie op e-mail en kan geen telefoonnummer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

6killer schreef op 05 mei 2004 @ 20:09:
[...]

alleen in zilver terwijl er ook rode en blauwe aangekondigd werden.

kwa techniek zullen door die 2/3 maanden echt niet achterlopen, maar ik ben nou eenmaalongeduldig :P
De blauwe en rode zijn ook verkrijgbaar geweest hoor.
Slecht, maar wel verkrijgbaar (internetshops en de BC)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBenchmark scores van de K700 zijn binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word echt niet goed van dat wachten.... KAN ik eindelijk na 2 jaar verlengen, is het toestel dat ik wil er niet.. Enige optie vind ik een P900... Heel gaaf natuurlijk, maar ook tegelijkertijd héél anders.. Bij de gemiddelde telefoonwinkel weten zo nog niet eens wat een K700 is, laat staan dat ze weten wanneer hij komt...

Balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 21:28:
Bij de gemiddelde telefoonwinkel weten zo nog niet eens wat een K700 is, laat staan dat ze weten wanneer hij komt...
Same here! Opvallend hoe slecht medewerkers van telecomzaken als Primafoon, BC etc. op de hoogte zijn van nog uit te brengen toestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Maar wordt de vertraging nu bevestigd? Ik wil voor de zomer eigenlijk wel een nieuw toestel. En de K700 staat nu met stip op een, als alternatief heb ik de Nokia 6230 (saai toestel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal eens hier rondvragen (london) want bij de phonehouse catalogus hebben ze de toestel als "coming soon" aangekondigd. Dus weten ze denk wel wat een K700 is.. (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juni 2004....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar basseer je dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof

robhof

Lembongan view

Begin juni mag ik hopen dan!

_/-\o_ hebbuh hebbuh hebbuh _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:35
Ik moet binnenkort ook een nieuwe abbo en telefoon.
Ik heb deze in me handen gehad op de CeBIT en echt super fijne telefoon + mooi design. Nu moet het alleen niet nog tot na de zomervakantie duren voordat hij komt dat hou ik niet vol denk ik :P

Alternatief is 6230 maar deze prefereer ik toch wel. Iemand uit betrouwbare bronnen een verkoopdatum in NL?

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
ik heb met mijn abbo een cashback gedaan, zodat alsi ie uitkomt hem kan kopen, zo hoef ik niet gedwongen een ander toestel te kiezen, ivm met abbo einddatum!
misschien is dat een oplossing????? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Leverbaar vanaf Juni 2004" staat er hier in mijn Sony Style Catalogus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch

Dutch

Alfisti

Op die Duitse site worden indicatieprijzen vermeld van 400 - 450 euro, zonder abonnement. Ik vraag me af wat dan de prijs wordt met abo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geïnteresseerden: een persbericht van Sony Ericsson meldt dat het toestel in de loop van juni 2004 beschikbaar komt en € 489,-- gaat kosten.

http://www.sonyericsson.c...&zone=pc&lm=pc1&prid=1655

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 11:15:
Voor de geïnteresseerden: een persbericht van Sony Ericsson meldt dat het toestel in de loop van juni 2004 beschikbaar komt en € 489,-- gaat kosten.

hmmz das iets duurder dan gehoopt, maar juni is al over 2 weken dus we zien wel :)

wat was de adviesprijs van SE van de t610 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch

Dutch

Alfisti

6killer schreef op 12 mei 2004 @ 11:25:
[...]

hmmz das iets duurder dan gehoopt, maar juni is al over 2 weken dus we zien wel :)

Ik zie de verkoopprijs van de t610 of de t630 niet zo 1-2-3 staan in de persberichten, ik kwam wel de adviesverkoopprijs bij introductie van de Z600 tegen en die was 399 euro......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Laatst online: 02:35
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 11:15:

Het volgende lees ik in het persbericht:
"Speciaal met het oog op de multimedia functionaliteit heeft de K700 een ingebouwd 41MB geheugen voor de opslag van beelden, videoclips, muziek, ringtones, thema’s en games"

Dus geen 32MB maar 41MB? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
bureno schreef op 12 mei 2004 @ 13:20:
[...]

Het volgende lees ik in het persbericht:
"Speciaal met het oog op de multimedia functionaliteit heeft de K700 een ingebouwd 41MB geheugen voor de opslag van beelden, videoclips, muziek, ringtones, thema’s en games"

Dus geen 32MB maar 41MB? :9
Dan denk ik dat er 48MB inzit, waarvan je 41MB vrij kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Op HowardForums staat een ook een review van iemand
Er staan veel pics bij dus de moeite waard om even naar te kijken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit ook meer dan 32 mb geheugen in :)
kijk maar bij die review: free memory : 40378 kb :P

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XoiN schreef op 12 mei 2004 @ 14:25:
Op HowardForums staat een ook een review van iemand
Er staan veel pics bij dus de moeite waard om even naar te kijken 8)
voornoemd review is op 30 april jl. al op dit forum aan de orde geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 15:25:
Er zit ook meer dan 32 mb geheugen in :)
kijk maar bij die review: free memory : 40378 kb :P
En in het persbericht staat toch echt 41Mb... zou S/E gedacht hebben "dit is opslag... bij HD's is een MB ook 1.000Kb dus laten we hier ook maar zeggen dat 40.378Kb dus 41Mb is" :? Of zit er bij die review van de telefoon 1606Kb vol met dingetjes (niet onwaarschijnlijk)

[ Voor 14% gewijzigd door PowerFlower op 12-05-2004 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk toch dat het echt 32 mb voor jouw "eigen" gebruik is. De T610 heeft ook 4 mb maar 2 mb werd voor pre-pictures, sounds gebruikt. Dus hield je 2 mb over voor jezelf. Ik denk dat dat hier ook het geval zal zijn. 41 mb waarvan 9 mb wordt gebruikt voor de software , preinstalled sounds, pics, etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6killer schreef op 12 mei 2004 @ 11:25:
[...]

Adviesprijs van de T610 was 450 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het twijvelen tussen Sony Ericsson K700 en de Motorola V600.
Ik heb van mijn zakelijke telecom dealer vernomen dat hij juni / juli op de markt komt.

Ik vind alleen jammer dat er maar 32MB geheugen in zit en geen MMC/SD ondersteuning.
Helaas kan ik niet wachten op de nieuwe T serie vanwege mijn verlenging contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 22:18:
Ik ben aan het twijvelen tussen Sony Ericsson K700 en de Motorola V600.
Ik heb van mijn zakelijke telecom dealer vernomen dat hij juni / juli op de markt komt.

Ik vind alleen jammer dat er maar 32MB geheugen in zit en geen MMC/SD ondersteuning.
Helaas kan ik niet wachten op de nieuwe T serie vanwege mijn verlenging contract.
hoezo niet? je kan toch paar maandjes wachten en dan pas verlengen?? :)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gully schreef op 13 mei 2004 @ 22:24:
[...]

hoezo niet? je kan toch paar maandjes wachten en dan pas verlengen?? :)
Ik moet mijn contract verlengen of opzeggen voor augustus.

De nieuwe T telefoon komt in september / november, net ff te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 22:36:
[...]

Ik moet mijn contract verlengen of opzeggen voor augustus.

hmm welke provider heb je dan? ik d8 dat je ten alle tijden weer kon verlengen... ik twijfel nl. ook tussen de v600 en k700 en april jl. is mn contract afgelopen, dus ben weer in voor iets nieuws :)

[ Voor 16% gewijzigd door Gully op 13-05-2004 22:40 ]

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telfort Ondernemers Abbo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 22:36:
[...]
Als hij uberhaupt al uitkomt that is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
shit, heb ik net de T630 gekocht ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 16:21:
ik denk toch dat het echt 32 mb voor jouw "eigen" gebruik is. De T610 heeft ook 4 mb maar 2 mb werd voor pre-pictures, sounds gebruikt. Dus hield je 2 mb over voor jezelf. Ik denk dat dat hier ook het geval zal zijn. 41 mb waarvan 9 mb wordt gebruikt voor de software , preinstalled sounds, pics, etc etc
Hmz, do the math:
• volgens het persbericht van S/E krijg je 41Mb voor jezelf.
• volgens het screenshot van die review was er 40.378Kb vrij op die telefoon.

Kortom het is sowieso geen 32Mb voor eigen gebruik! Ik denk dat S/E gelijk heeft met z'n 41Mb: tis ook een vreemd getal dus waarschijnlijk hebben ze de hoeveelheid geheugen die door het system in gebruik is er al afgetrokken; dat betekent dat de telefoon in de review gewoon 1606Kb bezet heeft met plaatjes etc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levering Sony Ericsson K700: Week 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 17:06:
Levering Sony Ericsson K700: Week 30
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
PowerFlower schreef op 16 mei 2004 @ 10:49:
[...]

Hmz, do the math:
• volgens het persbericht van S/E krijg je 41Mb voor jezelf.
• volgens het screenshot van die review was er 40.378Kb vrij op die telefoon.

Kortom het is sowieso geen 32Mb voor eigen gebruik! Ik denk dat S/E gelijk heeft met z'n 41Mb: tis ook een vreemd getal dus waarschijnlijk hebben ze de hoeveelheid geheugen die door het system in gebruik is er al afgetrokken; dat betekent dat de telefoon in de review gewoon 1606Kb bezet heeft met plaatjes etc. ;)
komt die 41 mb niet uit een screenshot van een beta tester? die vertelde er ook bij dat t een test exemplaar was met meer geheugen dan de uiteindelijk versie zou krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Leverancier
En die heeft vandaag contact gehad met SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem in mn handen gehad, en mag er paar dagen mee spelen. Ik ben er heel erg tevreden over!. Het werkt heel goed en het menu is extreem duidelijk. Foto's zijn helder en de games zijn leuk kortom sterke marktproduct voor SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

6killer schreef op 18 mei 2004 @ 17:49:
[...]
komt die 41 mb niet uit een screenshot van een beta tester? die vertelde er ook bij dat t een test exemplaar was met meer geheugen dan de uiteindelijk versie zou krijgen?
Nee, het screenshot geeft dus 1606kb minder aan dan het persbericht van S/E Nederland vermeld:
Speciaal met het oog op de multimedia functionaliteit heeft de K700 een ingebouwd 41MB geheugen voor de opslag van beelden, videoclips, muziek, ringtones, thema’s en games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Laatst online: 13:59
En de eerste echte K700 review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
PowerFlower schreef op 19 mei 2004 @ 10:26:
[...]

Nee, het screenshot geeft dus 1606kb minder aan dan het persbericht van S/E Nederland vermeld:

[...]
als het in een persbericht staat zal het zeker wel kloppen, hoe meer hoe beter :)
die al een tijdje geleden hier gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6killer schreef op 20 mei 2004 @ 17:25:
[...]

als het in een persbericht staat zal het zeker wel kloppen, hoe meer hoe beter :)

[...]

die al een tijdje geleden hier gepost
goeie review! Echter alleen jammer van die 32-40 mb en niet uitbereidbaar.
Verders ga ik deze telefoon zeker halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje....

Ik bezit nu een Samsung e700

Ik ben van plan een nieuwe gsm aan te schaffen.
Ik zit nu te twijfelen aan de Samsung e710 of de SonyEricsson K700.

IK heb horen zeggen dat samsung de beste kwaliteit foto's maakt.
En de 710 heeft een flitser dat is makelijk....
Maar wat zou er zoveel beter aan de SE k700 zijn, dat op deze gsm zou wachten.
Hij komt waarschijnlijk pas rond juli uit (volgens gsmplaza.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 13:38:
ff een vraagje....

Ik bezit nu een Samsung e700

Ik ben van plan een nieuwe gsm aan te schaffen.
Ik zit nu te twijfelen aan de Samsung e710 of de SonyEricsson K700.

IK heb horen zeggen dat samsung de beste kwaliteit foto's maakt.
En de 710 heeft een flitser dat is makelijk....
Maar wat zou er zoveel beter aan de SE k700 zijn, dat op deze gsm zou wachten.
Hij komt waarschijnlijk pas rond juli uit (volgens gsmplaza.nl)
K700 heeft meer functies. Meer connectivity mogelijkheiden (bluetooth, infrarood) een beter scherm (hogere resolutie)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K700 heeft meer functies. Meer connectivity mogelijkheiden (bluetooth, infrarood) een beter scherm (hogere resolutie)...

zoals...???

De samsung e710 kan ook filmpjes opnemen enzo....
Wil graag weten of hij wel de moeite waard is om op de SE K700 te wachten
e710 komt namelijk van de week uit als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 14:03:

zoals...???

De samsung e710 kan ook filmpjes opnemen enzo....
Wil graag weten of hij wel de moeite waard is om op de SE K700 te wachten
e710 komt namelijk van de week uit als het goed is
De E710 heeft een minder goed scherm, geen bluetooth, geen radio, minder geheugen. Ik zelf vind het de moeite waard om de K700 te wachten. Sowieso omdat de E710 (net zoals alle Samsung's) slechte connectivity hebben. Bestanden uitwisselen met andere telefoons via infrarood kan nooit, en via de PC kan je er alleen maar ringtones en afbeeldingen opzetten, voor de rest niks.

Trouwens, de E710 is volgens mij al lang uit hoor :{.

[ Voor 21% gewijzigd door TMC op 24-05-2004 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De E710 is inderdaad al uit, hij is al bij de Vodafone winkels verkrijgbaar.

Wat trouwens nog een interessant punt is dat het buitenste scherm van de E700 256 kleuren had, maar die van de nieuwe E710 slechts monochrome grijswaarden laat zien (ofzoiets).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2004 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TerryC schreef op 24 mei 2004 @ 14:45:
[...]
De E710 heeft een minder goed scherm, geen bluetooth, geen radio, minder geheugen. Ik zelf vind het de moeite waard om de K700 te wachten. Sowieso omdat de E710 (net zoals alle Samsung's) slechte connectivity hebben. Bestanden uitwisselen met andere telefoons via infrarood kan nooit, en via de PC kan je er alleen maar ringtones en afbeeldingen opzetten, voor de rest niks.

Trouwens, de E710 is volgens mij al lang uit hoor :{.
De connectiviteit met samsungs telefoons is gewoon niet ingespeeld op de europese markt. In asiatische landen maken ze veelal gebruik van services van de provider. Dan sturen ze met alle gemak over het netwerk hun data naar hun computer. En visa versa. Het enige nadeel dat ze daar dus kennen is dat ze geen gebruik kunnen maken van bluetooth headsetjes, in het geval van samsung dan. Verder zijn de schermen van de samsungs m.i. altijd wel erg goed, zeker in vergelijk tot de wat bekendere merken.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.