twinkey schreef op 27 september 2004 @ 14:18:
[...]
Daar heb ik ook problemen mee... bovendien weet ik niet hoe je alles kunt draaien, want nu staan de peilers van de achtbaan voor het pad... ik kan dus niet zien of het pad aansluit op het normale pad of niet...
Ik werd er dermate teleurgesteld van dat ik 'm maar afgesloten heb. Dus verbeterpunten voor de volledige versie:
- aanleggen van paden systeem maken zoals RCT2 (daar ging het pas fijn!)
- je moet de hele wereld kunnen draaien, zodat je kunt zien waar je mee bezig bent...
Ik kom even terug op wat ik zelf heb gezegd...
Wat betreft het eerste punt, het werkt nog niet helemaal perfect, maar ik heb nu ontdekt dat je gewoon paden aan kunt leggen net zoals je dat met achtbanen doet, met dat pijltjes systeem, heel handig. Maar soms gaat het pad niet de kant op die je zelf wil... daar kan idd nog wel wat aan gedaan worden.
De hele wereld kan makkelijk gedraait worden inderdaad... ik was zelf zo ongeduldig om meteen te spelen zonder de tuturial gedaan te hebben... Daar ontdek je namelijk dat je met de scroll knop in en uit kan zoomen, en met twee knoppen van de muis (links en rechts), kan je de wereld draaien, en tijdelijk in hoogte veranderen, erg toffe functie, en het werkt ook goed!
Overigens heb ik nog wat ontdekt... namelijk dat de muziek niet uitgaat als je dat wil... ik had een mp3 opstaan in winamp, en als je dan in RCT3 alle volume's zacht zet, gaat de in-game muziek er nog steeds doorheen, heel irritant. Verder denk ik nog steeds niet dat het zo verslavend gaat worden als RCT1 en 2...
Wel mooi gemaakt verder hoor... soms zit ik wel 2x achter elkaar in m'n eigen achtbaan, echt toffe functie is dat, genieten geblazen!