Hallo allemaal
Ik wil woensdag misschien dat ding gaan kopen maar ik heb nog een paar vraagjes.
Ik heb bijna alles van dit topic doorgelezen en verschillende antwoorden gehoord.
hier komen mijn vraagjes (misschien beetje stomme vragen maar ben nieuw met die dingen):
1: als ik nou bv een word bestand met plaatjes of tabellen maak (hetzelfde met exel) kan ik dit dan gewoon openen en er verder mee werken op de pocket pc. (ook andersom, dus van pocket naar gewone pc)
2. Er staat dat er een usb aansluiting op het app zit, is dat om hem via docking station op de pc aan te sluiten of kun je er bv ook een memory stick of digi cam op aansluiten en dan wat bestanden uitwisselen.
3. Hoelang gaat de accu nou ongeveer mee als je hem heel veel gebruikt en als je hem regelmatig gebruikt. (want heb nogal redelijk uiteenlopende antwoorden gelezen hier)
4. Je kan dus ook internetten op die dingen maar hoe gaat dit precies, gaat dit alleen als hij in dat docking station zit of ook zo en dat dat dan via de sataliet gaat.
5. kan iemand een paar foto's maken (zoals al een heleboel mensen gevraagd hebben) van de programma's die erop staan zodat ik kan zien hoe het ongeveer eruit ziet.
Ik hoop dat iemand mijn vraagjes kan beantwoorden en alvast bedankt