Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje:
Ik heb op de 2e geheugenkaart van medion de kaart voor oostenrijk en een eigen gegenereerde route gezet. :)
Nu start ik medion navigator op, maar wordt meteen weer afgesloten en kom ik weer terug in het programs menu. :(

Weet iemand hoe ik dergelijke kaarten aan de praat krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar heb je de kaart van Oostenrijk aangeschaft??

Verwijderd

Middels de europa editie van medion, wekrt hetzelfde als benelux en duitsland alleen dan staat bijna geheel europ erop

Verwijderd

ik heb tomtom2 eens geprobeerd......and it sucks! |:( |:( 8)7 8)7 :r :r
fix duurde langer, slechtere wegenkaartindeling en onduidelijke stem

de standaard MEDION soft werkt beter en eenvoudiger. (8> _/-\o_

voordeel tomtom: meer POI standdaard (maar ik koop mij POI warner wel)
grotere stoestenbord. :)
3 D ( als dat voor sommige een voordeel is????) 8)7

Verwijderd

Probleem:
ik heb checkpoint en tomtom verwijderd van mijn pda (terug medion opgezet,werkt volgens mij beter). :9
Ik heb naar start gegaan, dan settings, dan remove programs en dus zo tomtom en checkpoint verwijderd.
Wanneer ik nu naar start, dan naar programs ga staan de iconen van checkpoint en tomtom er nog. :( Wanneer ik erop klik : “cannot find ‘checkpoint’…blablabla

Hoe kan ik de iconen van checkpoint en tomtom van mijn pda definitief verwijderen???
O-)

• J.W
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-09 14:25

J.W

Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 11:45:
Probleem:
ik heb checkpoint en tomtom verwijderd van mijn pda (terug medion opgezet,werkt volgens mij beter). :9
Ik heb naar start gegaan, dan settings, dan remove programs en dus zo tomtom en checkpoint verwijderd.
Wanneer ik nu naar start, dan naar programs ga staan de iconen van checkpoint en tomtom er nog. :( Wanneer ik erop klik : “cannot find ‘checkpoint’…blablabla

Hoe kan ik de iconen van checkpoint en tomtom van mijn pda definitief verwijderen???
O-)
je hebt een dir genaamd programs en een dir startmenu. als het goed is staan daar die iconen.
met je explorer vind je ze wel en kun je ze simpel deleten

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Kan iemand dan ff een scan maken van die folder van de Aldi (met die nieuwe actie dus)?? Ik krijg die folder hier namelijk niet... En ik heb al gekeken op de site van de Aldi, maar daar staan nog de aanbiedingen van deze week op....

[ Voor 39% gewijzigd door FlipFluitketel op 12-02-2004 16:29 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 22:36:
hallo , de beste site voor het downloaden van poi's en flitspalen = http://checkpoint.oabsoftware.nl/
en volledig gratis ! en in het nederlands !
groeten
guy1
Hoi Guy,

Die soft is dat zowel voor Navigon als voor Tomtom ?

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 13:24
Hallo,

Weet er iemand waar ik de Sandisk WIFI SD card met 256 Mb geheugen kan kopen ? en ook liefst iemand die naar belgie wil leveren ;)

anders wil ik ook wel winkels die de WIFI card hebben zonder het geheugen

Verwijderd

FlipFluitketel schreef op 12 februari 2004 @ 16:28:
Kan iemand dan ff een scan maken van die folder van de Aldi (met die nieuwe actie dus)?? Ik krijg die folder hier namelijk niet... En ik heb al gekeken op de site van de Aldi, maar daar staan nog de aanbiedingen van deze week op....
Ik ben ook wel benieuwd naar de folder... wil iemand een scan posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 20:58:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd naar de folder... wil iemand een scan posten?
same here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.W

J.W

kloyenz schreef op 12 februari 2004 @ 20:01:
Hallo,

Weet er iemand waar ik de Sandisk WIFI SD card met 256 Mb geheugen kan kopen ? en ook liefst iemand die naar belgie wil leveren ;)

www.on4gin.com daar bied iemand ze aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Op de NL-site van Aldi staat ie nu ook weer op..
Auto-navigatiesysteem
met pocket PC 576 MB

• MEDION MD PPC 200 Pocket PC
met spraakgestuurde GPS-
navigatie software voor Benelux en
Europese hoofdwegen Extreem
licht en platte pocket PC met Intel®
Xscale 400 Mhz. processor
• 576 MB geheugen (64 MB intern en
2x256 MB extern Flash memory
via geïntegreerd SD/MMC slot)
• inclusief docking station en
ActiveSync software
voor synchronisatie met PC-desktop
of notebook
• inclusief MS Pocket Word, MS Pocket
Excel, MS Pocket Internet
Explorer, MS Inbox (e-mailprogramma),
MS Windows Media Player 9
voor Pocket PC
• TFT-display
• 400 Mhz processor
• GPS-software,
GPS-ontvanger en
aansluitkabel
• inclusief 12V kabel
Minimale systeemvereisten:
• Microsoft Windows 98SE/ME/2000/XP
• Intel® 233 Mhz. Pentium processor
of beter
• CD-ROM drive, USB-aansluiting, 40 MB vrij
geheugen op harde schijf
• 12 V aansluiting in auto
(sigarettenaansteker)

Technische specificaties:
• TFT-display met 65.536 kleuren
• Intel® Xscale 400 Mhz. processor
• Benelux kaartmateriaal
(geïntegreerd op 256 MB MMC
flash kaart)
• Europese hoofdwegen
(meegeleverd op CD-ROM)
• 256 MB MMC flash kaart
(voor opslag van bijv.
documenten, MP3-files, etc.)
• USB-docking station
en USB-aansluitkabel
(voor synchronisatie met PC of
notebook)
• Microsoft synchronisatie software
voor MS Outlook 2002
• incl. houder en 12V aansluitkabel voor
montage in auto
• adapter voor aansluiting netspanning
• opbergtasje voor Pocket PC

per stuk
€ 499.-

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03:36
http://www.on4gin.com/forum/viewtopic.php?t=14 Daar heb je meer aan denk :) Ik ga vandaag even op zoek naar een goedkopere, heb wat connecties bij Topcom en die word genoemd als leverancier, dus ik hoop volgende week WiFi te hebben op mijn pocket pc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gevonden, ok bedankt :*)
J.W schreef op 12 februari 2004 @ 12:15:
[...]

je hebt een dir genaamd programs en een dir startmenu. als het goed is staan daar die iconen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:50
Hallo allemaal

Ik wil woensdag misschien dat ding gaan kopen maar ik heb nog een paar vraagjes.
Ik heb bijna alles van dit topic doorgelezen en verschillende antwoorden gehoord.

hier komen mijn vraagjes (misschien beetje stomme vragen maar ben nieuw met die dingen):

1: als ik nou bv een word bestand met plaatjes of tabellen maak (hetzelfde met exel) kan ik dit dan gewoon openen en er verder mee werken op de pocket pc. (ook andersom, dus van pocket naar gewone pc)

2. Er staat dat er een usb aansluiting op het app zit, is dat om hem via docking station op de pc aan te sluiten of kun je er bv ook een memory stick of digi cam op aansluiten en dan wat bestanden uitwisselen.

3. Hoelang gaat de accu nou ongeveer mee als je hem heel veel gebruikt en als je hem regelmatig gebruikt. (want heb nogal redelijk uiteenlopende antwoorden gelezen hier)

4. Je kan dus ook internetten op die dingen maar hoe gaat dit precies, gaat dit alleen als hij in dat docking station zit of ook zo en dat dat dan via de sataliet gaat.

5. kan iemand een paar foto's maken (zoals al een heleboel mensen gevraagd hebben) van de programma's die erop staan zodat ik kan zien hoe het ongeveer eruit ziet.

Ik hoop dat iemand mijn vraagjes kan beantwoorden en alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Dankzij kloyenz
op forum: www.on4gin.com/forum/viewtopic.php?t=14

Bewijs SDIO Medion
users.pandora.be/kloyenz/medionenwifi.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door abusimbal op 13-02-2004 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Hmm ik ben al langere tijd op zoek naar een pda, en dit lijkt me wel een mooie oplossing. Tenminste als je er ook fatsoendelijk als pda mee kunt werken en niet altijd een aansluiting op het stroomnetwerk voor nodig hebt. Of kan ik beter verder zoeken?

GPS vind ik zelf ook wel leuk, maar dan wel ook vanaf de accu zoals bijvoorbeeld in de trein meenemen. Hoeverre is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik vraag me af of er iemand hier is die Unix/Linux met de Medion PDA 40600 operating system erop aan het werk heeft gekregen?

Of misschien Ximian / Kde Korganizer heeft kunnen syncen ?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2004 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog ff vraagje..

forgive me als het al gevraagd is, maar ben al 2 uur bezig met topic lezen en krijg zere ogen :/

is er ook een mogelijkheid om een digicam (sony) dus met mem stick op zon pda aan te sluiten, zodat je wat fotos kwijt kan ofzo? alvast bedankt

Edit: rechtstreeks dus en niet via dockingstation :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2004 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Komop, da's een makkelijke vraag: memorysticks werken alleen met Clié 's en andere Sony producten.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-09 14:30
Stereotomy schreef op 14 februari 2004 @ 21:54:
Komop, da's een makkelijke vraag: memorysticks werken alleen met Clié 's en andere Sony producten.
volgens mij bedoelt ie via usb en niet rechtstreeks de memstick

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 22:34:
Een vraagje:
Ik heb op de 2e geheugenkaart van medion de kaart voor oostenrijk en een eigen gegenereerde route gezet. :)
Nu start ik medion navigator op, maar wordt meteen weer afgesloten en kom ik weer terug in het programs menu. :(

Weet iemand hoe ik dergelijke kaarten aan de praat krijg?
Zet gewoon 2 kaarten op de 2e memory card en het gaat perfect. Ik heb bijv. een deel van frankrijk en sicilië. Met alleen Frankrijk had ik hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 06:43

GeeBee

Oddball

Heeft iemand ervaringen met deze PDA op de motor?
Het mooie weer komt er tenslotte weer aan 8)

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

GeeBee schreef op 15 februari 2004 @ 15:06:
Heeft iemand ervaringen met deze PDA op de motor?
Het mooie weer komt er tenslotte weer aan 8)
(how's your Sherman Odball?)
zou in principe beter moeten werken dan in een auto!
(geen metalen omhulsel...)

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

[off-topic]
I'm just driving the thing, I don't know what makes 'm tick...
[/off-topic]

In de auto is een stemmetje aardig, op de motor heb je daar niet zoveel aan.
Is er bijvoorbeeld de mogelijkheid om grote richtingspijlen op het scherm te krijgen?
Hoe kun je 'm het beste bevestigen, stroomvoorziening, dat soort dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het geinstalleerd voor een collega dat continue met moto rijd. ( yamaha fazer 600 )

Werk heel goed zonder probleem, altijd 4 a 6 sats beschikbaar.

Gewoon 2 stroomkabels met zekering naar een zelfgemaakt bakje met nog een zekering en schakelaar in.
Ik heb in het bakje een sigarenaansteker ingebouwd ( 3.60 euro ) waar de medion stekker ingeplugt word.

Bij slecht weer word de pda in de waterdichte binnenzak van zijn vest gestoken en volgt de weg met koptelefoon zonder beeld.

Bij goed weer kan hij de pda in een tankzak steken en kan hij ook beeld meevolgen.

Nu heb ik ook een vraagje over die meegeleverde antenne. Is die waterdicht ????

Want de antenne moet echt buiten op de motor geplakt worden. Met bijgeleverde velcro

We hebben de test gedaan door de antenne onder de zadel te plakken en helaas vallen de sats veel te rap weg :-(

satbepaling heel snel 5 sec en heeft zijn sats gevonden en bepaald direct de locatie waar je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er voor dit medion model ook zo een expanson pack oid net als bij hp waar je dan CF kaarten in kunt stoppen. Want heb hier 3 CF kaarten van 512mb liggen van mijn digitale camera. zal wel makkelijk zijn als ze daar in kunnen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

@Deefke:

OK, aan zoiets zat ik ook al te denken. Bedankt voor de tips.
Ik heb een tanktas met een doorzichtige bovenkant voor de (nu nog papieren ;) )routebeschrijving. Met wat klitteband aan de binnenkant moet daar toch wel iets moois mee te maken zijn.

En hoe zit het met het beeld? Kun je de route alleen volgen op een kaartje, of kun je ook grote pijlen te zien krijgen? Dat is onder het rijden wel zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeeBee schreef op 16 februari 2004 @ 17:40:
@Deefke:

OK, aan zoiets zat ik ook al te denken. Bedankt voor de tips.
Ik heb een tanktas met een doorzichtige bovenkant voor de (nu nog papieren ;) )routebeschrijving. Met wat klitteband aan de binnenkant moet daar toch wel iets moois mee te maken zijn.

En hoe zit het met het beeld? Kun je de route alleen volgen op een kaartje, of kun je ook grote pijlen te zien krijgen? Dat is onder het rijden wel zo handig.
Niet van die grote pijlen naar mijn weten.

De pijlen zijn zichtbaar maar niet altijd met het daglicht dat af en toe er direct op schijnt.

Gewoon op het gehoor met koptelefoontje is nog altijd het beste als je rijd met moto en ook het veiligste denk ik.

Maar ik weet niet wat het gaat geven in de zomer, als de volle zon op de pda zou zitten :-( ik denk dat die pda ook temp begrensing heeft voor hij gaat smelten :-)

Ik heb wel gezien dat ze bij de www.pdashop.be een schok, stof en waterdichte box hebben waar je je pda kan insteken. Prijskaartje denk ik 90 euro.

Greetzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.pdashop.be/product/2826/2800/SD-uitbreidingen
Sandisk sdio wifi kaartje voor de medion

http://www.pdashop.be/product/2317/2800/Cases
voor schok, stof en waterdichte pda box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 15:05:
...
We hebben de test gedaan door de antenne onder de zadel te plakken en helaas vallen de sats veel te rap weg :-(
...
Mijn zadel bestaat aan de onderkant uit heel veel metaal (roest voeral...), en bij meerdere typen motoren is dat zo, en daar kijkt die gps-ontvanger niet doorheen. Hoeveel metaal dat bij een Fazer is weet ik niet.
Heb je achter het kuipje geen plek? Ik heb hier begrepen dat de ontvanger het ook in een dashboardkastje doet, dus vast ook wel helemaal bij de koplampen in het kuipje. Of als je van die bolle kunstof spiegels hebt, kan die onvanger daar misschien ook wel in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was bij de vorige aanbieding net even te laat, maar heb het toestel kunnen nabestellen. Zal normaal deze maand geleverd worden.

Ik zie echter dat verschillende mensen een 'beter' softwarepacket gebruiken, namelijk TOM TOM 2.

Ga zelf regelmatig op reis naar Frankrijk.
Weet iemand of Frankrijk ook op de software van ALDI staat want in de aanbieding stond dat alle hoofdwegen van Europa erop staan, maar ik kan me niet voorstellen hoe ver dit rijkt. Zitten daar dan de nationale wegen in of alleen maar de autosnelwegen???

Zitten ook de straten van Frankrijk in de TOM TOM 2, of niet.
Kun je de software ergens gratis op het net downloaden (webadres?)

Met dank voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 20:46:
[...]

Mijn zadel bestaat aan de onderkant uit heel veel metaal (roest voeral...), en bij meerdere typen motoren is dat zo, en daar kijkt die gps-ontvanger niet doorheen. Hoeveel metaal dat bij een Fazer is weet ik niet.
Heb je achter het kuipje geen plek? Ik heb hier begrepen dat de ontvanger het ook in een dashboardkastje doet, dus vast ook wel helemaal bij de koplampen in het kuipje. Of als je van die bolle kunstof spiegels hebt, kan die onvanger daar misschien ook wel in?
Ja achter de kuip is plek genoeg, maar het probleem is dat de kabels veel te kort zijn. om tot vooraan te geraken als je je 12 v onder het zadel aansluit.

Nu de gps ontvanger plakt achteraan boven het stoplicht.

Dus gedaan met rijden, gps antenne onder het zadel opbergen.

Dus zoveel problemen geeft het wel niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het stemgeluid bij de navigatie goed hoorbaar is??

en zo nee is hier dan nog wat aan te doen uitgezonderd een koptelefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandisk Wifi SDIO card ook direct leverbaar in NL en België: www.topcom.tk

;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kloyenz schreef op 12 februari 2004 @ 20:01:
Hallo,

Voor NL en België: www.topcom.tk

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 18:54:
[...]

Niet van die grote pijlen naar mijn weten.

De pijlen zijn zichtbaar maar niet altijd met het daglicht dat af en toe er direct op schijnt.

Gewoon op het gehoor met koptelefoontje is nog altijd het beste als je rijd met moto en ook het veiligste denk ik.

Maar ik weet niet wat het gaat geven in de zomer, als de volle zon op de pda zou zitten :-( ik denk dat die pda ook temp begrensing heeft voor hij gaat smelten :-)

Ik heb wel gezien dat ze bij de www.pdashop.be een schok, stof en waterdichte box hebben waar je je pda kan insteken. Prijskaartje denk ik 90 euro.

Greetzzzz
Bij mij is het eenvoudig:
Als ik tijdens de rit 2x op het scherm klik, verdwijnt de kaart en komt er een
wegbewijzering in de vorm, zoals je dit bedoelt: grote pijlen.
Weer 2x klikken en de kaart met routepijltje is weer terug.
Probeer maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 00:33:
Ja achter de kuip is plek genoeg, maar het probleem is dat de kabels veel te kort zijn. om tot vooraan te geraken als je je 12 v onder het zadel aansluit.
Is er dan geen mogelijkheid om enkel op de batterij'tjes te werken ? Wanneer je hem bv zou gebruiken voor te wandelen/fietsen ...

edit : Duur is voor een hp-pdatje ongeveer 8 uur dacht ik ?!? Maar was iets van : batterij leeg : data kwijt.. dus op tijd opladen is een must ! (ofwel heb ik dit verkeerd begrepen ?!)

[ Voor 21% gewijzigd door Blizard op 17-02-2004 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Dat lijkt me toch wel voor een PDA...
Alleen de batt.duur is misschien wat beperkt voor een tourtocht?

[ Voor 11% gewijzigd door GeeBee op 17-02-2004 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik zag gister een foldertje van dell

stond een aanbieding van een Dell X5 incl TomTom navigatie voor 499,-

die zou ik toch eerder kopen dan die van de aldi, de tomtom navigatie is erg bekend en wordt over het algmeen als zeer goed ervaren.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Chaoss schreef op 17 februari 2004 @ 11:08:
ik zag gister een foldertje van dell

stond een aanbieding van een Dell X5 incl TomTom navigatie voor 499,-
Bij Aldi krijg je er nog eens 2x 256MB SD kaartjes bij, dit is nog eens zo'n 200 EUR ongeveer. Zal jij met je dell niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen SD-kaarten , maar MMC kaarten tenzij ik mij ten zeerste vergis (er staat langachter op die kaartjes MultiMediaCard), toch +- 79 euro/stuk - dus toch nog een 160 euro waard.

In de Fnac durven ze voor TomTom2 met steun, laadkabel en draadloze GPSmuis vlotjes +- 400 euro vragen, voor niet-professionelen mijn inziens overdreven als je daar nog eens 400 euro voor je PDA moet betalen. Ok, in andere winkels ligt basis navigatie van TT2 rond de 150-200 euro.

Persoonlijke visie: alleen in de gevallen waar men afwijkt van een dagelijks traject of ergens naartoe moet waar je niet de streek kent is 499 euro een aanvaardbaar kostenplaatje voor een goed werkend navigatie systeem, OEM navigatie systeem met scherm kosten bij Duitse wagen vlug 2.500-3.500 euro (wat voor persoonlijk gebruik een investering is waar je zelden return van gaat zien).

Ik heb een brief gekregen van de Aldi dat de mijn tweede toestel dat ik besteld had voor mijn vader vanaf 27 februari tem 13 maart in het Aldi filiaal te halen is mits voorlegging van die brief (geldt voor Belgie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FlasH_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 14:29
Die zijn wel bijna twee keer zo duur als bv een
http://silverapp1.mycom.n...uctID=39474&productType=1
die ik zo tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook een actie van Mio 336 met daarbij de GPS van Alturion. Het blijkt te gaan over een intel 300 Mhz. Er zit wel één extra kaartje bij van 128 Meg.
Benelux zit in het pakket
Wat me ook interessant leek waren de kaarten van europa. Voor €178 heb je al de kaarten van Europa van Alturion.
Op het eerste zicht lijkt het PDA'tje iets minder krachtig maar wat software betreft ietsje beter dan het Medion pakket.
Heeft er iemand ervaring met deze PDA én met de paketten van Alturion.
Als je zoiets koopt moet het ook werken ...

Groetjes en alvast bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijs van dit pakketje is €490 bij de plaatselijke computerwinkel. Goede raad en een stevige service hebben ook een prijskaartje ...

Groetjes
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 16:51:
Er is ook een actie van Mio 336 met daarbij de GPS van Alturion. Het blijkt te gaan over een intel 300 Mhz. Er zit wel één extra kaartje bij van 128 Meg.
Benelux zit in het pakket
Wat me ook interessant leek waren de kaarten van europa. Voor €178 heb je al de kaarten van Europa van Alturion.
Op het eerste zicht lijkt het PDA'tje iets minder krachtig maar wat software betreft ietsje beter dan het Medion pakket.
Heeft er iemand ervaring met deze PDA én met de paketten van Alturion.
Als je zoiets koopt moet het ook werken ...

Groetjes en alvast bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
_FlasH_ schreef op 17 februari 2004 @ 16:30:
[...]

Die zijn wel bijna twee keer zo duur als bv een
http://silverapp1.mycom.n...uctID=39474&productType=1
die ik zo tegenkom.
En daar staat volgens mij Compact Flash en geen SDIO, dus volgens mij gaat dat niet werken bovendien heeft die andere nog 256 Mbyte geheugen en dat zie ik bij deze ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Archie_T schreef op 17 februari 2004 @ 17:49:
[...]

En daar staat volgens mij Compact Flash en geen SDIO, dus volgens mij gaat dat niet werken bovendien heeft die andere nog 256 Mbyte geheugen en dat zie ik bij deze ook niet.
Ja, laten we wel, om verwarring bij de leek te voorkomen, appels met appels vergelijken.....
De Medion PDA heeft, in tegenstelling wat Medion zelf beweerd, een SDIO-port.
Daarin passen alleen SDcards. En die zijn er als MemoryCards OF als WiFiCards.
De combinatie "WiFi, incl. 256Mb memory" is nog niet op de markt!
Als dat zo was, zou dat de meest aantrekkelijke (en duurste!) oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met hardware reset. Ik heb hetgedaan, achteraf opnieuw Activsync geinstalleerd, dan Medion Navigator eerst op Desktop, en daarna wilde hij op Pocket installeren, maar bij het weergeven van kleine kader, waar je add/remove en de aangevinkte programma's normaal ziet, was er niets te zien, dus kon ik Navigator niet opnieuw overzetten op mijn pocket PC, nochtans de active sync werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 10:09

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 10:46:
ik heb tomtom2 eens geprobeerd......and it sucks! |:( |:( 8)7 8)7 :r :r
fix duurde langer, slechtere wegenkaartindeling en onduidelijke stem

de standaard MEDION soft werkt beter en eenvoudiger. (8> _/-\o_

voordeel tomtom: meer POI standdaard (maar ik koop mij POI warner wel)
grotere stoestenbord. :)
3 D ( als dat voor sommige een voordeel is????) 8)7
NOFI, maar alle dingen die jij opnoemt zijn PEBCAK problemen, oftewel gebruikersissues.

Fix duurde langer: welke driver heb je gebruikt ? Standaard NMEA 4800 ? Die geeft bij mijn vader binnen enkele seconden een fix.

Slechtere wegenkaartindeling: kun je wat preciezer zijn? De TomTom kaarten zijn niet perfect, maar ook zeker niet slecht.

Onduidelijke stem: dat ligt aan de brakke speaker in de Medion PDA. Er zijn hardere stemmen te downloaden op de TomTom site, speciaal voor dit soort gevallen.

TomTom heeft standaard al meer POI's, maar je kunt ook gratis POI's downloaden, in combinatie met CheckPOInt. Duizenden POI's inclusief alle flitspalen in de BeNeLux.

3D weergave vind ikzelf veel en veel fijner werken als 2D. Voordeel van 2D is dat je verder weg ziet wat er aankomt. 3D is daarentegen veel overzichtelijker op snelwegen, vooral bij klaverbladen is 1 snelle blik op het scherm voldoende om te weten waar je naartoe moet.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 22:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

poohbeer schreef op 17 februari 2004 @ 11:39:
[...]

Bij Aldi krijg je er nog eens 2x 256MB SD kaartjes bij, dit is nog eens zo'n 200 EUR ongeveer. Zal jij met je dell niet hebben.
zal best maar ik ken de kwaliteit van bv de medion digitale camera die ze een tijdje terug bij de aldi in de aan bieding hadden en die kwaliteit is echt bagger! ook het 19" tft scherm van laatst is niet echt om over naar huis te schrijven.

wil niet zeggen dat die pda ook niets is maar toch ik heb niet echt veel vertrouwen in het merk medion.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parcol
  • Laatst online: 29-08-2024
Hij is (in Nederland) weer in de aanbieding!!! Kijk maar op Aldi.nl....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Chaoss schreef op 18 februari 2004 @ 01:37:
[...]

zal best maar ik ken de kwaliteit van bv de medion digitale camera die ze een tijdje terug bij de aldi in de aan bieding hadden en die kwaliteit is echt bagger! ook het 19" tft scherm van laatst is niet echt om over naar huis te schrijven.

wil niet zeggen dat die pda ook niets is maar toch ik heb niet echt veel vertrouwen in het merk medion.
Daarom ook een topic als deze en daar blijkt toch maar eens uti dat net als de aldi pc's ook de PDA een érg prijskwaliteits gunstig toestelletje is.
Maar ams jij graag een paar 100 euro meer uit geeft be me guest hoor.
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 15:12:
Ik heb een brief gekregen van de Aldi dat de mijn tweede toestel dat ik besteld had voor mijn vader vanaf 27 februari tem 13 maart in het Aldi filiaal te halen is mits voorlegging van die brief (geldt voor Belgie)
WABLIEF?! vanaf 27 februari pas?! Da's gvd zowat een maand na die actie? En dat om een paar PDA's te bestellen? :(
Grmbl, krijg ineens veel zin om eens een Aldi in NL vlak over de grens te proberen.. maja, geraak'k niet tijdig door me werk en al woon'k vlak bij de grens, een Aldi weet'k er niet.

[ Voor 31% gewijzigd door witchdoc op 18-02-2004 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 13:13

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Vanochtend al voor niets naar de Aldi (Zeist) geweest. Ik stond daar om 8.15 omdat mijn pa zo'n pocketpc wilde. Belt hij om 8.29 dat hij er al een heeft. Was de Aldi bij hun al eerder open :)
Ze hebben er in Zeist een stuk of 10 denk ik, en het liep niet echt storm. Er stond nog één jongen voor de pda, de rest was gewone koopjesjagers......
Ik denk dattie dus nog wel ff beschikbaar blijft. Ze hadden daar trouwens ook nog van die WiFi setjes liggen. Dat is toch al heel lang geleden een aanbieding geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 20:26:
De combinatie "WiFi, incl. 256Mb memory" is nog niet op de markt!
Als dat zo was, zou dat de meest aantrekkelijke (en duurste!) oplossing zijn.
Had Sandisk dat nog niet uitgebracht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.W

J.W

poohbeer schreef op 18 februari 2004 @ 09:19:

WABLIEF?! vanaf 27 februari pas?! Da's gvd zowat een maand na die actie? En dat om een paar PDA's te bestellen? :(
Grmbl, krijg ineens veel zin om eens een Aldi in NL vlak over de grens te proberen.. maja, geraak'k niet tijdig door me werk en al woon'k vlak bij de grens, een Aldi weet'k er niet.
Heb je geluk, ik weet er namelijk wel 1tje voor je!
Namelijk in Goirle dat is dus bij poppel net over de grens!
Daar heb ik de mijne ook vandaan !
Vanuit Turnhout is het amper 20 minuten rijden.

Wel op letten dat je niet teveel met een Belgisch accent praat in Nederland, want dan rammen ze je in elkaar . ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gadverdamme, waarom verkopen ze dat ding nu niet ZONDER die navigatie? Ik heb al navigatie in mijn auto zitten maar wil eigenlijk wel de PDA los hebben.

ZUCHT.... dan maar een dell of een asus ofzo bestellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poohbeer schreef op 18 februari 2004 @ 09:51:
[...]

Had Sandisk dat nog niet uitgebracht dan?
Nee, anders had ik dat niet geschreven! :O
Maar: kijk zelf dan op www.sandisk.com

NB: De combicard is er wel, maar niet in SD-vorm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb hem gekocht hoor, bij de ALDI in Breda!

Mooi ding, al leek hij op het plaatje iets groter dan in werkelijkheid is.

Nu eerst 24 uur opladen..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 11:24:
Nou ik heb hem gekocht hoor, bij de ALDI in Breda!

Mooi ding, al leek hij op het plaatje iets groter dan in werkelijkheid is.

Nu eerst 24 uur opladen..... 8)7
Juist ja.. ik dacht dus eigenlijk dat dat ding wel in 2 uur of zo opgeladen zou zijn... niet dus.. en vanmiddag moet ik een stukje gaan rijden en had ik dus mooi die gps al kunnen uitproberen.. Gaat dus nog mooi niet door... :'(

Wat betreft de grootte ervan.. Ding is groot genoeg vind ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
J.W schreef op 18 februari 2004 @ 10:11:
[...]

Heb je geluk, ik weet er namelijk wel 1tje voor je!
Namelijk in Goirle dat is dus bij poppel net over de grens!
Daar heb ik de mijne ook vandaan !
Vanuit Turnhout is het amper 20 minuten rijden.

Wel op letten dat je niet teveel met een Belgisch accent praat in Nederland, want dan rammen ze je in elkaar . ;)
Heej J.W.
thanks, maar 'k werk in Zaventem dus no way in hell dat'k daar voor 18.00 uur geraak. En sjah, dingen zullen er weer wel doorvliegen zodat'k toch weer te laat zal zijn mocht'k vanavond toch nog tijdig daar raken. Zal dus weer een bende geduld moeten hebben tot de 27e :(

Je mag'm trouwens best halen en komen brengen vanavond hoor :P Je weet me wonen

Dat in elkaar rammen was door "Belgen" met NL slachtoffer trouwens :(
Kutlui! (die paar donkergekleurde belgen die betrokken waren bij dat gedoe)

In Reusel ligt ook nog een aldi volgens http://www.aldi.nl/ADR_NL/HOME_ADR_NL.HTM. Is nog net iets dichter denk'k. Haha, als iemand me kan zeggen of er in Goirle of Reusel nog liggen :)

[ Voor 19% gewijzigd door witchdoc op 18-02-2004 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.W

J.W

poohbeer schreef op 18 februari 2004 @ 12:00:
[...]

Heej J.W.
thanks, maar 'k werk in Zaventem dus no way in hell dat'k daar voor 18.00 uur geraak. En sjah, dingen zullen er weer wel doorvliegen zodat'k toch weer te laat zal zijn mocht'k vanavond toch nog tijdig daar raken. Zal dus weer een bende geduld moeten hebben tot de 27e :(

Je mag'm truwens best halen en komen brengen vanavond hoor :P Je weet me wonen ;)

Dat in elkaar rammen was door "Belgen" met NL slachtoffer trouwens :( Kutlui! (die belgen)
Sorry deze maand zit ik krap in de dinero's , dus ik schiet het niet voor.
Maar je hoeft niet bang te zijn dat ze hem daar niet meer hebben, want toen ik de mijne haalde lagen er nog 10.
En dat was de laatste dag van de aktie!
Maar je kunt ook gewoon wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
J.W schreef op 18 februari 2004 @ 12:13:
[...]

Sorry deze maand zit ik krap in de dinero's , dus ik schiet het niet voor.
Maar je hoeft niet bang te zijn dat ze hem daar niet meer hebben, want toen ik de mijne haalde lagen er nog 10.
En dat was de laatste dag van de aktie!
Maar je kunt ook gewoon wachten
Gelukkig werken we hier met euros :P

Maareuhh.. als't er zo stilletjes is qua die dingen ga'k vanaaf wel eens kijken.. vertrek'k hier wel erg stipt, kom'k er misschien nog op tijd.

en fix die avatar van je!

[ Voor 6% gewijzigd door witchdoc op 18-02-2004 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.W

J.W

poohbeer schreef op 18 februari 2004 @ 12:27:
[...]

Gelukkig werken we hier met euros :P

Maareuhh.. als't er zo stilletjes is qua die dingen ga'k vanaaf wel eens kijken.. vertrek'k hier wel erg stipt, kom'k er misschien nog op tijd.

en fix die avatar van je!
Ik zie dat Reusel dichter bij voor je is.
Maar ik weet vrijwel zeker dat Goirle hem wel heeft liggen en het voordeel is dat als je genoeg tijd hebt je kunt door rijden naar Tilburg waar nog eens 5 aldi's zitten.
Veel suc6 iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RallyPatrick
  • Laatst online: 02-01-2021
Hoe zit het met de pocket pc van de Aldi van vandaag (18/02/04) dan?

Volgens de folder moet het een medion mdppc200 zijn, maar op de doos zou staan:

medion md40600 ???

Nu weet ik dat deze in december ook al eens verkocht zijn bij de Aldi...

Iemand een idee? Specs zijn zo te zien wel het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
J.W schreef op 18 februari 2004 @ 13:10:
[...]

Ik zie dat Reusel dichter bij voor je is.
Maar ik weet vrijwel zeker dat Goirle hem wel heeft liggen en het voordeel is dat als je genoeg tijd hebt je kunt door rijden naar Tilburg waar nog eens 5 aldi's zitten.
Veel suc6 iig!
Ik doe Reusel + Bladel.. beiden op 5 minuutjes van elkaar en beiden dichter bij huis dan Goirle. Goirle haal'k bijna zeker weten niet en Tirlburg al helemaal niet.
Trouwens, zonder gps in tilburg op zoek naar Aldi filialen terwijl je beperkte tijd hebt= no fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Trancer schreef op 18 februari 2004 @ 13:35:
Hoe zit het met de pocket pc van de Aldi van vandaag (18/02/04) dan?

Volgens de folder moet het een medion mdppc200 zijn, maar op de doos zou staan:

medion md40600 ???

Nu weet ik dat deze in december ook al eens verkocht zijn bij de Aldi...

Iemand een idee? Specs zijn zo te zien wel het zelfde.
Het is dezelfde.. Ik heb die pda vanochtend gehaald en achterop staat dus:
Model No:MDPPC200 en er staat ook gewoon MD40600 op.

Ow ja.. net even gps uitgetest, werkt mooi, alleen wordt er op korte stukjes (straten van 200m of minder) erg laat aangegeven waar je heen moet..

[ Voor 13% gewijzigd door FlipFluitketel op 18-02-2004 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ligt aan die navigator software die er op zit. die is echt slecht

mn pa heeft nu tomtom erop staan, en vanavond gaat die route 66 navigate proberen (die is nieuw, van route 66 dus)

en met tomtom geeft die het heel netjes van te voren aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Ik heb er ook één gekocht.
Wat is me niet gerealiseerd had is dat de GPS alleen werkt op 12V. Dat is wel een tegenvallertje, want ik kan m dus niet lopend of op de fiets gebruiken, tenzij ik een 12V accu meezeul.... jammer.
Voor de rest een mooi ding.

Is de Windows-versie er ook in het NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Is de Windows-versie er ook in het NL?
Nope, er zijn wel wat vertaalprogramma's gemaakt. Maar echt native NL is er niet.
Ik heb trouwens nu de batterij verwisseld met iemand die er vandaag een gekocht had en hem meteen moest gebruiken, maar nu krijg ik de PocketPc niet meer aan bij het laden brand er één rood lampje (is normaal volgens mij) en knippert daarnaast een ander :? Dit heb ik nog nooit gezien, weet iemand of dat normaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Sandisk WiFi + 256MB SD kaart pas deze zomer leverbaar.

Zie mail:

Geachte,

de gewone SD Wifi kaart kost 140,00 EUR. De versie met 256MB geïntegreerd is een nieuw artikel dat maar pas voor release deze zomer is aangekondigd - er zijn momenteel nog geen prijzen van bekend.

Mvg,

David /MPL

To bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nice, ik zou me zo eentje kopen maar woon in belgie... waar vind ik de dichtste aldi (tegen antwerpen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet mogelijk om die gps ontvanger te laten werken op een batterijpack ipv. een sig aanstekerplug???
Zou wel leuk zijn om een gps ontvanger te hebben tijdens het wandelen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Ik bedoel maar....

Er zijn wel draadloze GPS setjes te koop, maar die kosten ook weer 400+ en nog een keer zo'n bedrag, dat heb ik er nou net niet voor over.

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
GeeBee schreef op 18 februari 2004 @ 23:30:
Ik bedoel maar....

Er zijn wel draadloze GPS setjes te koop, maar die kosten ook weer 400+ en nog een keer zo'n bedrag, dat heb ik er nou net niet voor over.
Zijn er dan geen GPS-modules die hun stroom van de pda zelf nemen ?
Wel jammer eigenlijk.. Niemand ooit een gps gezien voor op de fiets ?

Verwijderd

HOE, HOE, HOE,...... :) :) A.U.B.

ik heb zelfde probleme

Verwijderd

FlipFluitketel schreef op 12 februari 2004 @ 16:28:
ik heb zellfde problem , hoe moet ik precies doen???? AUB HELP 8)7 |:(

Verwijderd

J.W schreef op 12 februari 2004 @ 12:15:
[...]

........ik heb zelfde probleem, hoe moet ik precies doen ??? 8)7 |:(

• J.W

J.W

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 09:26:
[...]

........ik heb zelfde probleem, hoe moet ik precies doen ??? 8)7 |:(
Wat voor probleem heb je nu precies?

Verwijderd

abusimbal schreef op 18 februari 2004 @ 19:03:
Sandisk WiFi + 256MB SD kaart pas deze zomer leverbaar.

Zie mail:

Geachte,

de gewone SD Wifi kaart kost 140,00 EUR. De versie met 256MB geïntegreerd is een nieuw artikel dat maar pas voor release deze zomer is aangekondigd - er zijn momenteel nog geen prijzen van bekend.

Mvg,

David /MPL

To bad.
Dit is al eerder op deze thread gemeld! :O
De WiFi-card is goedkoper op de markt! Kijk op internetshop: www.topcom.tk

En wat de gebruiksaanwijzing van de MD40600 betreft: O-)
Ga naar Medion-Duitsland: www.medion.de/downloads
toets in het middelste plaatje: md40600 en je kunt het gehele boek downloaden!
Succes!

• _FlasH_
  • Laatst online: 07-09 14:29
Ik heb zo'n ding bij topcom besteld. Zou vandaag verstuurd worden dus hopelijk kan ik morgenavond testen of het een beetje werkt.

Verwijderd

Een vraagje,

Wie van jullie heeft een pda besteld bij de aldi hier in belgie ?

Wie heeft de zijne al en wie heeft er bevestiging vangekregen dat hij zijn PDA mag afhalen?

Thx

Verwijderd

Vraagje van een andere strekking: Is het ook mogelijk om de storage kaartjes te formateren???

Verwijderd

ja precies nu moet je 1 voor 1 alles eraf halen!

Verwijderd

Heb eigenlijk eeen ander probleem....Ik krijg icoontjes te zien die bestandjes voorstellen, maar die ik niet kan verwijderen.

• witchdoc
TomTom2 is aan't installen..
Iemand nog een quick startguide voor wat'k allemaal zeker nog moet installen en hoe'k die zooi best inricht? :)

[ Voor 81% gewijzigd door witchdoc op 19-02-2004 23:05 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 17:48:
Vraagje van een andere strekking: Is het ook mogelijk om de storage kaartjes te formateren???
Ik denk niet dat dit mogelijk is zonder een extra programma... Storage tools werkt zeer goed, en je kan er zelfs je storage card mee defragmenteren en op errors checken.

http://www.softwinter.com/storagetools.html

Verwijderd

Ik heb nog een reserveringsbrief over voor het GPS systeem van de ALDI in Hamont.

Degene die nog zo'n set wil, mag de brief hebben. Het setje is vanaf 27 Februari tot en met 13 Maart af te halen in de bovengenoemde ALDI (en te betalen :) ).

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:17

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Hoe kun je zo snel mogelijk MP3'tjes op de MMCards zetten?
Gaat het via cardreaders (externe) sneller? En herkent de PocketPC dan oowk alle bestanden?

Life is not about specs, it is about joy!

• StruvusMaximus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-01 20:37
Ik heb er ook maar één gekocht voor de vriendin, alleen het volgende:

1. als je er poos mee werkt en meerdere apps open,en ik kijk vervolgens dan bij running programs dan staan ze er nog allemaal maar ik sluit ze af door elke keer boven in scherm te drukken, waarom sluiten die programma's niet helemaal af??

2.probleem dat soms als je de 1e letter intypt in navigator dat er geen plaats cq. adres te voorschijn komt veld is geheel blauw/leeg.

• witchdoc
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 20:11:
Ik heb nog een reserveringsbrief over voor het GPS systeem van de ALDI in Hamont.

Degene die nog zo'n set wil, mag de brief hebben. Het setje is vanaf 27 Februari tot en met 13 Maart af te halen in de bovengenoemde ALDI (en te betalen :) ).
ik heb de brief nog niet ontvangen maar heb ook reservatie lopen voor zo'n ding in Turnhout.. da's 20 minuutjes van Eindhoven en Tilburg vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markoh schreef op 19 februari 2004 @ 20:55:

1. als je er poos mee werkt en meerdere apps open,en ik kijk vervolgens dan bij running programs dan staan ze er nog allemaal maar ik sluit ze af door elke keer boven in scherm te drukken, waarom sluiten die programma's niet helemaal af??

2.probleem dat soms als je de 1e letter intypt in navigator dat er geen plaats cq. adres te voorschijn komt veld is geheel blauw/leeg.
probleem 1 kun je oplossen door het programma "Wisbar Advance" te installeren. Dan krijg je een soort van taakbalk waar je de programma's naar de achtergrond kunt zetten (hetzelfde wat je nu doet) of echt af kunt sluiten d.m.v. op een kruisje te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StruvusMaximus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-01 20:37
bedankt probleem 1 is inderdaad opgelost,

Maar nu heeft mijn vriendin probleem dat wanneer ze 's morgens in de auto stapt en de ppc in de houder stopt en aansluit aan het gps-spul, dat ze pas na 15-25 minuten positie fix heeft ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
markoh schreef op 19 februari 2004 @ 20:55:

Zoek even op VBar, erg klein en handig programma wat precies doet wat jij aangeeeft.
Dan kan het programma volgens mij de SDCard niet lezen, hier was een patch voor die ik even niet kan vinden want www.on4gin.com ligt plat, maar hier stond een link naar de patch. Kijk daar even rond als ie weer online is.

En vraag 3:
Maar nu heeft mijn vriendin probleem dat wanneer ze 's morgens in de auto stapt en de ppc in de houder stopt en aansluit aan het gps-spul, dat ze pas na 15-25 minuten positie fix heeft ...
Heb je de eerste keer met fix wel een eind gereden? Er wordt geadviseerd om bij eerste keer minimaal een uurtje te rijden zodat de batterij wordt opgeladen in de GPS muis.

[ Voor 19% gewijzigd door Archie_T op 20-02-2004 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo... ik blij, heb er 1 gekocht!
Na eerst hier alles te hebben gelezen!

Na opladen.. wil ik nu dus beginnen met alles.. gebruksaanwijzing erbij hoe moeilijk kan het zijn...

moeilijk dus.. gedaan wat er gezegd werd, pocket pc pas in oplader toen windows connectie wilde maken... en nu zegt ie "Your Device was not detected"
ook andere usb poort geprobeerd maar ook niets...

Heeft iemand een tip??

BVD
Patries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.W

J.W

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 15:49:
Zo... ik blij, heb er 1 gekocht!
Na eerst hier alles te hebben gelezen!

Na opladen.. wil ik nu dus beginnen met alles.. gebruksaanwijzing erbij hoe moeilijk kan het zijn...

moeilijk dus.. gedaan wat er gezegd werd, pocket pc pas in oplader toen windows connectie wilde maken... en nu zegt ie "Your Device was not detected"
ook andere usb poort geprobeerd maar ook niets...

Heeft iemand een tip??

BVD
Patries :)
Paar keer pc resetten en Ppc resetten en hij doet weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als er nog mensen zijn die er 1 zoeken in veldhoven (t look) bij eindhoven hebben ze nog 3 dozen vol dr mee staan (was er net boodschappen) doen. En voor de belgen die dr nog eentje zoeken is dit redelijk in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank, zover nu goed... ik heb contact, ik ga nu op zoek naar route gebeuren/

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grmbl heb hem net gehaald, en er zit maar 1x 256 mb in de doos.

kan ik weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t lijkt wel of 1 kaart al in de pcpocket zit?

kan dat

en klopt t dat je die er niet uit kunt halen ofzo?
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste