Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104154

:? :? :? hallo,

ik heb net poi warner op mijn pda gezet maar ik heb een probleem!!
ik krijg gewoon geen keus (in gategory, met bron poihandler )
Ik heb mij nochtans geregistreerd met mijn toegestuurd paswoord!!!

wie heeft ervarging met medion-navigator + poi warner????? :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:11
Anoniem: 104154 schreef op 17 maart 2004 @ 17:46:
:? :? :? hallo,

ik heb net poi warner op mijn pda gezet maar ik heb een probleem!!
ik krijg gewoon geen keus (in gategory, met bron poihandler )
Ik heb mij nochtans geregistreerd met mijn toegestuurd paswoord!!!

wie heeft ervarging met medion-navigator + poi warner????? :( :'(
Wat heb je precies gedaan? ik heb zelf pas ook poi-warner gekocht......en het werkte in 1x goed.

Vertel even wat je doet en ziet

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107497

Ik heb een vraag :

Hoe kan ik zien hoeveel geheugen ik over heb op de storage card , ik heb er nu alleen de bijgeleverde benelux kaart op staan .
ik zou dus graag weren hoeveel geheugen ik nog vrij heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109038

Ik ben wel tevreden over deze pocket pc. Weet jij of je met deze pocket pc wifi kan gebruiken, zo ja hoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joozt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 14:29
Ja dat kan. Bij mij werkt het goed. Kijk op http://www.on4gin.com/forum/ hoe ik het gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb poiwarner van navigating.de gedownload.mij vervolgens geregistreerd en kreeg dan de melding dat de registratie gelukt was.wanneer ik poiwaner opstart en ik ga naar poi-sync.,vervolgens poi-selection, heef thij de melding: to see the list of......dan zend hij zijn request naar de host.....Dan vul ik in de source de keuze in voor poihandller.com en zend hij vervolgens opnieuw zijn request naar de host......Wanneer hij dat gedaan heeft vind ik in de categorie om te kiezen niets terug..... en kan ik dus ook geen synchro uitvoeren :? ;( (ik ben nochtans ook aangemeld bij poihandler)
Weerz schreef op 17 maart 2004 @ 19:42:
[...]

Wat heb je precies gedaan? ik heb zelf pas ook poi-warner gekocht......en het werkte in 1x goed.

Vertel even wat je doet en ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wie heeft er al via zijn internet explorer al gesurft??
Ik graag via mijn pda niet op het net! :( wat doe ik verkeerd? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-05 20:09

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Anoniem: 104154 schreef op 18 maart 2004 @ 15:49:
wie heeft er al via zijn internet explorer al gesurft??
Ik graag via mijn pda niet op het net! :( wat doe ik verkeerd? :r
Werkt goed hier hoor...

Kijk anders hier eens:
http://checkpoint.oabsoftware.nl/body-manual-i.htm

Staat er duidelijk uitgelegd wat je moet instellen enzo...

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Anoniem: 104154 schreef op 18 maart 2004 @ 10:09:
ik heb poiwarner van navigating.de gedownload.mij vervolgens geregistreerd en kreeg dan de melding dat de registratie gelukt was.wanneer ik poiwaner opstart en ik ga naar poi-sync.,vervolgens poi-selection, heef thij de melding: to see the list of......dan zend hij zijn request naar de host.....Dan vul ik in de source de keuze in voor poihandller.com en zend hij vervolgens opnieuw zijn request naar de host......Wanneer hij dat gedaan heeft vind ik in de categorie om te kiezen niets terug..... en kan ik dus ook geen synchro uitvoeren :? ;( (ik ben nochtans ook aangemeld bij poihandler)
[...]
Kan je wel gewoon internetten via de pocketpc?

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dank aan flipfluitketel ;) blijbaar moest ik enkel het vakje aankruisen voor het toelaten van cookies.Nu kan ik surfen via mijn pda en het belangrijkste...de flitspalen iets voorzijn :P mijnpoi zou moeten werken, ik zal het morgen uittesten :*) _/-\o_
FlipFluitketel schreef op 18 maart 2004 @ 17:16:
[...]

Werkt goed hier hoor...

Kijk anders hier eens:
http://checkpoint.oabsoftware.nl/body-manual-i.htm

Staat er duidelijk uitgelegd wat je moet instellen enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

druk op start/settings/system/memory/storage card en je bent er ;)
Anoniem: 107497 schreef op 17 maart 2004 @ 20:33:
Ik heb een vraag :

Hoe kan ik zien hoeveel geheugen ik over heb op de storage card , ik heb er nu alleen de bijgeleverde benelux kaart op staan .
ik zou dus graag weren hoeveel geheugen ik nog vrij heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107154

Dit klopt inderdaad, geen enkel probleem meer met synchronisatie, goede tip!
:)
Anoniem: 108702 schreef op 12 maart 2004 @ 16:25:
Voor al degene die problemen hebben met de communicatie tussen de pda en de computer, en vooral na het installeren van de register patch, brobeer ééns het volgende: zet het program geheugen op de schuifbalk (naar rechts schuiven) onder de 19MB op de Pocket PC, en doe dan een soft reset. En je zal zien het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110776

Bij het willen opladen van de routekaart van Frankrijk naar m'n PDA valt de verbinding na enige tijd (half uur, 1 uur, anderhalf uur) uit. Dus dient de oplading opnieuw te gebeuren.

Indien ik dan m'n PDA uit de cradle haal en terugsteek dat wordt er een nieuwe connectie gemaakt en kan ik hernieuw beginnen met het land te downloaden.

Ik heb de oplading van Spanje gedaan en zonder problemen.

Ik werk met Windows XP

Heeft iemand dit probleem al gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

kaart via je cradle op je mmc te zetten is niet echt slim

je kunt beter voor enkele euros een cardreader kopen en daarmee doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madzib
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-05 14:52
Anoniem: 48801 schreef op 15 maart 2004 @ 23:16:
[...]

Hang hem eens achter je achteruitkijkspiegel.

Daar zit een "gat" in je UV scherm
Hhmm, ze ligge nog bij de aldi en ik heb ook een Scenic. Helpt dat nou met die achteruitkijkspiegel? :?

madzib

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Ik heb een opel astra, en eerst had ik ook steeds volop slechte connectie....... Heb hem toen ook bij me achteruitkijkspiegel gedaan. Zodra ik de motor start gelijk connectie. Echt beter. Dus het helpt echt ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104652

Vanaf 13/04 in de Lidl (Belgie) een PDA met navigatie te koop.
http://www.lidl.be/be/ind...atiesysteem-met-pocket-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42751

Iemand reacties hierop?
Ben namelijk van plan dit toestel te kopen (als ze er hopelijk genoeg in stock hebben :? :? ) ...

Ik las hier ook wat dat bij Opel's de sigarettenstekker niet zo stevig is... Heb zelf ook een Opel (Corsa). Valt daar iets aan te doen?

Het is overigens dus niet mogelijk om het toestel als gps op de fiets of bij wandelingen te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106740

Wie kan me helpen aan adres waar ik POI warner en dus de flitspalen benelux kan bestellen.
Heb nu op mijn PDA tomtom2 staan met alle kaarten van europa - maar heb hetzelfde ook met de navtech. Wie kan me helpen?
stuur een emailtje naar henkie85@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107154

Vanaf 13 april is de Medion Navigatie bundel weer te koop, nu bij de Trekpleister.

Uitvoering iets minder uitgebreid dan bij de Aldi, vegelijkbaar met Makro aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24495

Anoniem: 105758 schreef op 13 maart 2004 @ 15:07:
ik heb die van mij teruggebracht wegens de volgende redenene

het geluid geeft kraak aan begin
scherm kraste teveel (maar valt onder garantie hoorde ik later)
en geen bluetooth

nu ben ik voor de hp ipaq 2210 gegaan, en die echt aan te raden. geen gezeik met het syncen douwt hem erin en hoppake. eruit rukken en weer dr in geen probleem, tijdens opstarten dr inlaten ook geen probleem.

en met dat medion ligt aan je kaart, eens met dat programma op je pc een nieuwe kaart exporteren of een andere geheugenkaart proberen ik had dat probleem ook eerst.

medion draait nu ook op mijn hp samen met tomtom, ideale combinatie. nu nog engin aanschaffen (uitgebreidere versie van de medion navigator)

btw als je nieuwe kaarten zoekt kun je die kopen op www.engin.nl

alleen als je geregistreerd bent, maar als je lief vraagt aan die mensen moet je die kaarten ook zo kunnen bestellen. die zijn redelijk up to date. 3e kwartaal 2003.
toon volledige bericht
Het tikken of kraken van het geluid voordat je een geluidsfile opent heb ik zelf ook. Ik neem aan dat iedereen het heeft maar heeft misschien al een oplossing hiervoor? Het beluisteren van mp3's is bijzonder irritant zo.
Een patch van medion of microsoft heb ik niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Heeft er iemand enig idee waar ik een batterij voor dit apparaat kan kopen :?
Bij medion doen ze er maar vaag over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37014

Hallo,

Ik ben ook op zoek naar een extra batterij.. kan ze nergens vinden..

iemand enig idee? de oude gaat niet meer zo lang mee vandaar ik een nieuwe zoek..

hoop dat jullie mij kunnen helpen

ik heb trouwens de MDPPC 200

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 37014 op 19-09-2004 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het is gelukt om een batterij te vinden..

je moet gewoon medion bellen en de type nummer doorgeven..

zij weten precies wat heoveel hoe duur het is..

en sturen het naar jou toe :)

• tokke77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-03-2023
Nu in Kruidvat België de Medion MD 40600 voor 419 € met GPS!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tokke77 schreef op 22 september 2004 @ 12:01:
Nu in Kruidvat België de Medion MD 40600 voor 419 € met GPS!!!!!
Nee dat is niet de MD40600 maar de MDPPC200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Anoniem: 37014 schreef op 24 september 2004 @ 10:42:
[...]

Nee dat is niet de MD40600 maar de MDPPC200
Euhm.. dat is een en dezelfde..

Ik heb dat ding voor me liggen en op de achterzijde staat zowel MD40600 als MDPPC200.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 15:59
m3gA schreef op 13 december 2003 @ 14:50:
[...]

deze kost 499 dus dat is een 200 euro verschil..zou jij zoveel geld extra betalen voor een stom merkje?
Vergeet niet dat je dan wel Tomtom hebt ipv die totaal onbekende medion navigator. Tomtom is een erg fijn systeem, waarvoor regelmatig updates uitkomen, heeft ondersteuning voor file informatie.. er is veel meer extra software voor (voor b.v. flitspalen), etc, etc.

Je betaalt dus naast het merk (mocht je hem later willen verkopen krijg je er gewoon meer geld voor), ook voor navigatie software die veel volwassener is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 15:59
Anoniem: 107497 schreef op 08 maart 2004 @ 08:00:
ik heb de poi-warner geinstalleerd en de speedcamps N.L. erop gezet
het werkt perfect , bij het naderen van een camera geeft hij een waarschuwing"dangerzone" met een lopende groen/geel/rode balk geeft hij aan waar de camera zich exact bevindt ,

mijn vraag is nu eindelijk : is dit systeem niet verboden in Nederland, wordt het niet gezien als een radar detector ?
Nee! Je mag wel een lijst bijhouden van flitspalen, en een systeem je daar voor laten waarschuwen. Je mag alleen geen spullen hebben die flitspalen detecteerd.

Anders zou jij strafbaar zijn als jij weet waar een flitspaal staat omdat je er iedere dag langs rijd. Dan heb je immers een lijst aangelegd, in je hoofd.

Dit is dus volledig legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19704

Tozz schreef op 24 september 2004 @ 11:00:
[...]

Vergeet niet dat je dan wel Tomtom hebt ipv die totaal onbekende medion navigator. Tomtom is een erg fijn systeem, waarvoor regelmatig updates uitkomen, heeft ondersteuning voor file informatie.. er is veel meer extra software voor (voor b.v. flitspalen), etc, etc.

Je betaalt dus naast het merk (mocht je hem later willen verkopen krijg je er gewoon meer geld voor), ook voor navigatie software die veel volwassener is.
Het is maar wat je prefereert... Ik persoonlijk vind medion navigator (=Navigon Navigator) veel beter dan tomtom. Ik heb ze beide uitvoerig getest en de voice prompts van Medion zijn gewoon veel duidelijker bij ingewikkelde verkeerssituaties.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 19704 op 24-09-2004 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Draait tomtom3 stabiel op de mdppc200? mijn mdppc200 heeft maar 233 mhz.. dus vraag me af of dat wel draait

Zijn er gebruikers die ervaring ermee hebben?

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

mensen ik wil graag een groter SD/MMC geheugenkaart kopen
ik wil graag 1 GB kopen, maar kan dit dingetje dat wel aan? en zal ik dan SD of MMC kopen?

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:44

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 37014 schreef op 24 september 2004 @ 14:27:
Draait tomtom3 stabiel op de mdppc200? mijn mdppc200 heeft maar 233 mhz.. dus vraag me af of dat wel draait

Zijn er gebruikers die ervaring ermee hebben?
Ja hoor dat gaat prima. Ik heb het even geprobeerd op de MDPPC van mijn pa, maar die vond hem niet zoveel beter dan de Medion navigator om TomTom 3 te kopen.

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

jos_zwa schreef op 29 september 2004 @ 10:52:
mensen ik wil graag een groter SD/MMC geheugenkaart kopen
ik wil graag 1 GB kopen, maar kan dit dingetje dat wel aan? en zal ik dan SD of MMC kopen?
niemand?

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Geen geduld? Je hebt meer dan 2000 posts en nog kick je je eigen vraag binnen 24u..
Als je zeker wilt zijn dat een geheugenkaartje werkt, dan ga je naar een normale winkel en vraag je daar of je even mag testen of het werkt of dat je het terug mag brengen als het niet mocht werken. Bij een online shop heb je sowieso het recht om binnen 8 dagen na aankoop zonder reden je aankoop retour te sturen en het aankoopbedrag moet je dan terugkrijgen. Dus probeer gewoon uit zou ik zeggen of bel met Medion. (Dit forum is specifiek voor de medion ppc, dus kijk daar ook eens en stel eventueel daar je vraag ook nog eens.)

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

FlipFluitketel schreef op 29 september 2004 @ 18:07:
[...]

Geen geduld? Je hebt meer dan 2000 posts en nog kick je je eigen vraag binnen 24u..
Als je zeker wilt zijn dat een geheugenkaartje werkt, dan ga je naar een normale winkel en vraag je daar of je even mag testen of het werkt of dat je het terug mag brengen als het niet mocht werken. Bij een online shop heb je sowieso het recht om binnen 8 dagen na aankoop zonder reden je aankoop retour te sturen en het aankoopbedrag moet je dan terugkrijgen. Dus probeer gewoon uit zou ik zeggen of bel met Medion. (Dit forum is specifiek voor de medion ppc, dus kijk daar ook eens en stel eventueel daar je vraag ook nog eens.)
thnx!!

Hallo,

Heb mijn mdppc200 getest met TomTom3. Het is allemaal duidelijk en eenvoudig, maar toch is uit mijn ervaring medion navigator beter met de wegwijzen!

ik ging vanuit mijn huis naar mijn werk met TomTom (arnhem naar utrecht) elke keer geeft hij de verkeerde route aan. Ook terug weg. Als het aan TomTom ligt dan rij ik elke dag 20 km meer dan de medion navigator.(eerst stuurt dat ding mij naar Den bosch-nijmegen-arnhem terwijl A12 juist het snelst is en het kortst) steeds moet ik een alternatieve route kiezen. terwijl ik het kortste route heb gekozen en ook nog eens voor de zekerheid snelste route. dus uit mijn ervaring is de software van Medion zelf veel beter qua route. qua uiterlijk en gebruiksvriendelijk is TOMTOM weer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125300

Hallo,
Ik ben mijn aanwijsstokje (Stylo) van mijn PPC kwijt. Weet iemand hoe ik aan een nieuwe kan komen?

Mail naar AvSambeek@wanadoo.nl

Albert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:16
Anoniem: 125300 schreef op 09 oktober 2004 @ 12:28:
Hallo,
Ik ben mijn aanwijsstokje (Stylo) van mijn PPC kwijt. Weet iemand hoe ik aan een nieuwe kan komen?

Mail naar AvSambeek@wanadoo.nl

Albert.
Dit is een forum en de bedoeling is dus dat er meer mensen profijt hebben van het antwoord ... Dus naar je laten mailen is niet de bedoeling !

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik ben hem ook kwijt, maar met een tandenstoker of ingeklikte ballpoint (niet te scherpe punt) gaat het ook goed.

Ik ben ook op zoek naar een vervanger, ik heb al in de pricewatch gekeken, maar ik vind ze een beetje duur, ik ga wel op de HCC kijken of ik ze kan vinden.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Anoniem: 125300 schreef op 09 oktober 2004 @ 12:28:
Hallo,

Mail naar dusniet

Albert.
Als je een beetje fatsoenlijk had gezocht, had je ze ook zelf kunnen vinden. (http://pda.pagina.nl misschien??)
Maar hier dus een link: http://www.pdashop.nl/accessoires/2800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125300

Sorry hoor !! Ik was me er niet van bewust dat prive mail verboden was.
Natuurlijk wil ik dat anderen op de hoogte blijven van mijn vorderingen. Ik gebruik nu een afgebroken haarspeld, want daar zit aan het einde een soort verdikking waardoor het niet meer scherp is. Ik heb inderdaad op PDAshop al gevonden dat ze te koop waren (nu uitverkocht), alleen moet ik ze daar per 3 nemen (!!). De tip van HCC zal ik meenemen.
Albert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106061

Wat dacht je van je nagel op je wijsvinger ?

Doe ik al maanden en met veel plezier :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127176

weet er iemand of je ook de ROM van de medion 40600 kan "formatteren"?
ik heb namelijk een duitse versie gekocht die ik heel graag engels wil maken...ik heb van iemand de originele cd-rom gekregen dus dacht: "dat doe ik ff", maar zo werkt het dus niet helaas...

ik las ergens dat je er ook een nederlands vertaal progje op kan zetten maar ik neem aan dat dat ook van engels naar nederlands werkt?!!?

alle tips omtrent dat ding engels te maken zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127176 schreef op 25 oktober 2004 @ 21:28:
weet er iemand of je ook de ROM van de medion 40600 kan "formatteren"?
ik heb namelijk een duitse versie gekocht die ik heel graag engels wil maken...ik heb van iemand de originele cd-rom gekregen dus dacht: "dat doe ik ff", maar zo werkt het dus niet helaas...

ik las ergens dat je er ook een nederlands vertaal progje op kan zetten maar ik neem aan dat dat ook van engels naar nederlands werkt?!!?

alle tips omtrent dat ding engels te maken zijn welkom.
Lijkt me ook wel interessant... Ik wil namelijk weten of we er PocketPC2005 op krijgen als die uitkomt. Van Medion zullen we die update niet moeten verwachten. Zijn er utilities waarmee de rom van een pocketpc geflasht kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127176

jammer dat er zo weinig reacties komen, ben dat duits nu al zat eigenlijk, maar het werkt wel gelukkig en tom tom draait ook gewoon naar behoren, maar zou het liever engels zien..

en een vertaalprogramma duits-engels kan ik ook al nergens vinden, wel engels naar allerlei talen maar andersom ook al niet helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129053

Kan helaas niet helpen met het Duits, maar over de navigatieprogramma's nog eens het volgende.. De medion pocket PC is een normale Pocket PC met windows besturing.. Je kunt er dus vrijwel alles op draaien wat op windows voor pocket pc's bestaat.. De GPS ontvanger is een universele ontvanger die met diverse programma's werkt. Ik heb er zelf Tomtom 3, medion Navigator en OziExplorer als navigatiesystemen op zitten, die allemaal goed functioneren. 3 verschillende programma's omdat ze allemaal specifieke voordelen hebben, tomtom is voor Nederland erg up to date en heeft het voordeel van het invoeren van tussenpunten waardoor toerroutes (hij is gemonteerd op mijn motor) eenvoudig uit te zetten zijn, het nadeel aan tomtom is dat deze er bij de landsgrenzen mee ophoud en met standaardkaarten werkt. De medion navigator gaat wel gewoon door bij de grenzen en kan op een kaartje een route van hier naar Italie op detailniveau opslaan, dit omdat met de bijgeleverde software heel eenvoudig zelf gebieden te selecteren zijn.. N.B. Ozi is een programma wat geschikt is voor navigatie op coordinaatniveau en kan ook de coordinaten van gereden routes registreren, dit is echter wel veel bewerkelijker en ook niet geschikt als navigatiesysteem..

Verder ben ik erg tevreden over de medion pocket pc, zeker gezien de prijs bij de Aldi. Ik rijd er nu al ruim een jaar mee, met als enige bescherming het kuipje van mijn motor en een stukje folie op het scherm van justguard, en alles werkt nog steeds naar behoren.. Enige nadeel is inderdaad dat het schermpje redelijk veel reflecteerd, waardoor het in de felle zon soms niet leesbaar is (met de backlight in de hoogste stand). Dit is iets wat echter alle pocket pc's hebben die ik tot nu gezien heb.. Enige die er daarin bovenuit steekt is bij mijn weten de Compaq.. Echter voor gebruik in een auto zie ik daar niet zoveel nadeel in, omdat altijd wel een wat donkerder plaatsje uit de zon in een auto is te vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130931

Ik heb al enige tijd de MedionPPC van de Aldi en ben er uitermate tevreden over, zowel proffesioneel als prive. :*)
Ik gebruik zowel outlook, excel en de navigatie heel intensief zonder probleem.
De paar keer dat ik moet reseten voor hij syncr. is te verwaarlozen. :)
Maar sinds enige tijd heb ik bij mij naviagtie geen geluid meer. Ik gebruik hem regelmatig op de motor met de hoofdtelefoon en daar is geluid toch onontbeerlijk. :(
Ik heb al verschillinde keren opnieuw geinstalleerd en laten herstellen, maar het komt niet terug. |:( Terwijl geluiden in windows toepassingen het zonder probleem doen.
Heeft iemand dit probleem al gehad en met succes verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61881

Dit is echt BOCHT! Navigatie loopt vast, reageert k*t en is niet stabiel.
Je oppassen met de navigatiesoftware want deze kan het volledig vast laten lopen met als gevolg een herinstallatie. Lekker aldi noemen ze dat.
Voor alle duidelijkheid: Ik heb er geen!!! .......wel een keer mogen proberen.

P.s. het scherm brandt ook nog in ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Anoniem: 130931 schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:44:
Ik heb al enige tijd de MedionPPC van de Aldi en ben er uitermate tevreden over, zowel proffesioneel als prive. :*)
Ik gebruik zowel outlook, excel en de navigatie heel intensief zonder probleem.
De paar keer dat ik moet reseten voor hij syncr. is te verwaarlozen. :)
Maar sinds enige tijd heb ik bij mij naviagtie geen geluid meer. Ik gebruik hem regelmatig op de motor met de hoofdtelefoon en daar is geluid toch onontbeerlijk. :(
Ik heb al verschillinde keren opnieuw geinstalleerd en laten herstellen, maar het komt niet terug. |:( Terwijl geluiden in windows toepassingen het zonder probleem doen.
Heeft iemand dit probleem al gehad en met succes verholpen?
Kan je gewoon bij de settings instellen hoor. Weet niet precies hoe het juiste menu heet, maar het was dacht ik een keuzemogelijkheid in een dropdowntje bij de settings.

Wel opletten, er kan vreemd gekeken worden als er opeens een vrouwenstem 'harder harder harder' roept :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 19:24
Anoniem: 61881 schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:53:
Dit is echt BOCHT! Navigatie loopt vast, reageert k*t en is niet stabiel.
Je oppassen met de navigatiesoftware want deze kan het volledig vast laten lopen met als gevolg een herinstallatie. Lekker aldi noemen ze dat.
Voor alle duidelijkheid: Ik heb er geen!!! .......wel een keer mogen proberen.

P.s. het scherm brandt ook nog in ook.
Hmmm... je hebt er zelf geen een? Hoe lang heb je em geprobeerd?
Ik heb dat ding een jaartje en installeer best wel veel programma's erop en werk er veel mee. Maar hij bevalt mij echt prima. Dus heb je wat meer onderbouwing waarom hij jou niet bevalt? Ik ben wel benieuwd..
Ook het scherm inbranden heb ik niet gemerkt, alleen krassen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Resistor schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:58:
[...]

Kan je gewoon bij de settings instellen hoor. Weet niet precies hoe het juiste menu heet, maar het was dacht ik een keuzemogelijkheid in een dropdowntje bij de settings.

Wel opletten, er kan vreemd gekeken worden als er opeens een vrouwenstem 'harder harder harder' roept :P
Had ik al gevonden en daar ligt het probleem niet.
Die brave dame zegt bij mij zelfs niet of ze het harder of zachter wil doen...
Probleem moet dus elders liggen, maar waar hé 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:55

bonzz.netninja

Niente baffi

Weet iemand of ik de kaarten ook kan updaten, aangezien de a30 totaal ontbreekt

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76695

Ik zou niet zo'n ding willen. Simpelweg omdat hij geen CF heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132572

Anoniem: 130931 schreef op maandag 06 december 2004 @ 18:17:
[...]

Had ik al gevonden en daar ligt het probleem niet.
Die brave dame zegt bij mij zelfs niet of ze het harder of zachter wil doen...
Probleem moet dus elders liggen, maar waar hé 8)7
hallo lieven

ik heb ook dat probleem gehad
ga eerst naar settings dan klik je op sounds & notifications
dan zie daar ergens PROGAMS staan en dat zou moeten aangekruist staan
in het kadertje, anders klik je het maar aan.
dan zal je terug geluid moeten hebben.

proberen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129053

Mijn Medion is al een jaar goed stabiel... Nooit resets nodig, behalve als ik bij Zaltbommel over de A2 rijd. Daar raakt tt3 eigenlijk altijd z'n positie kwijt, wat enkele keren in vastlopers resulteerde.

Zelf heb ik het idee dat de tuien van de brug daar als een soort kooi van Faraday gaan werken of op een andere manier de ontvangst onbetrouwbaar maken..

Hebben meer mensen dit probleem?? Eventueel bij andere grote tuibruggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132572 schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 16:28:
[...]

hallo lieven

ik heb ook dat probleem gehad
ga eerst naar settings dan klik je op sounds & notifications
dan zie daar ergens PROGAMS staan en dat zou moeten aangekruist staan
in het kadertje, anders klik je het maar aan.
dan zal je terug geluid moeten hebben.

proberen maar
Heb ik met veel nieuwsgierigheid gedaan en vandaag getest... met positief resultaat!!!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Zo'n klein dingen kan je snel oplossen, maar je moet het weten en/of vinden. Ik was er nog niet toe... 8)7

Thanks ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 130931 op 04-01-2005 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62356

Deze week is de Medion bij de Trekpleister in de aanbieding: € 399,-

http://194.178.178.79/files/magazine/pdf_91_pagina_19.pdf

Wordt weer vroeg uit je nest met een slaapzak naar de Trekpleister

Krant loopt t/m 6 maart 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138834

Ik ga binnen kort naar Filzmoos in oostenrijk. Nu staat dit niet op de standaard kaart. Geen punt je zoekt wat naar een kaart op het internet en zoom in. vervolgens zet je zo dicht mogelijk bij je bestemming een vlaggetje en klaar is kees.
Nu heb ik dat gedaan toen ik ergens op een locatie in Nederland moest zijn zonder dat ik echt een adres had. Dit is toen prima gelukt.
Echter nu in oostenrijk lukt het maar niet! Ik ga met mijn pda naar Salzburg en volg de A10. Vervolgens zoom ik in op de bocht waar ik ongeveer moet zijn en zie daar op mijn pda staan "Ast. Eben Im Pongau" dit staat dus wel op de kaart die er in zit! ik kan ook mijn vlaggetje hier plaatsen maar verder kan ik hem niet selecteren of opslaan ??????????
Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Wat ik mij kan herinneren (mijne is gestolen :'( ) is dat alleen de hoofdwegen mogelijk zijn. Kan je op de computer wel een route plannen naar dat punt en daar een corridor omheen doen (van de hoofdwegen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23659

Hallo,
Kan iemand mij helpen? Ik heb een MD40600 op de duitse ebay gekocht en ja hoor, geen CD erbij.
Weet iemand hoe ik aan de software CD kan komen?
Wellicht mail me even op bart@NOSPAMweidema.org (zonder NOSPAM).

Verder leuk ding! Ook was er een vraag in dit draadje over een andere taal er op krijgen (mijne is namelijk ook Duits) en dat is geen probleem. Je moet even met Medion Nederland bellen dan krijg je alle instructies om hem op te sturen incl een briefje met waarom en wat dan flashen ze hem naar engels voor gratis.

MEDION Multimedia-Helpdesk
(personal computers, software, printers, scanners, accessoires, camera's)
Telefoon: 0900 - 633 466 0 (0,15 € / min.)
Fax: 0900 - 654 654 0 (0,15 € / min.)
Maandag - vrijdag
van 07:00 uur tot 23:00 uur
Zaterdag en zondag
van 10:00 uur tot 18:00 uur
Feestdagen
van 10:00 uur tot 17:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben wel benieuwd of iemand in staat is om deze pda te upgraden naar windows mobile 2005? :)http://www.tweakers.net/nieuws/37263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148115

Anoniem: 105758 schreef op zaterdag 13 maart 2004 @ 15:07:
ik heb die van mij teruggebracht wegens de volgende redenene

het geluid geeft kraak aan begin
scherm kraste teveel (maar valt onder garantie hoorde ik later)
en geen bluetooth

nu ben ik voor de hp ipaq 2210 gegaan, en die echt aan te raden. geen gezeik met het syncen douwt hem erin en hoppake. eruit rukken en weer dr in geen probleem, tijdens opstarten dr inlaten ook geen probleem.

en met dat medion ligt aan je kaart, eens met dat programma op je pc een nieuwe kaart exporteren of een andere geheugenkaart proberen ik had dat probleem ook eerst.

medion draait nu ook op mijn hp samen met tomtom, ideale combinatie. nu nog engin aanschaffen (uitgebreidere versie van de medion navigator)

btw als je nieuwe kaarten zoekt kun je die kopen op www.engin.nl

alleen als je geregistreerd bent, maar als je lief vraagt aan die mensen moet je die kaarten ook zo kunnen bestellen. die zijn redelijk up to date. 3e kwartaal 2003.
toon volledige bericht
Ik kocht ook een iPAQ (hx2410) en probeer daarop medion navigator te draaien. Ik kocht daarvoor de GPS-muis die bij de MD 40600 werd geleverd, maar mijn iPAQ vind hem niet. Ik ben benieuwd joe jij hem aan de praat kreeg. Je kunt mij eventueel mailen op alswin1951@hotmail.com. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Hallo,

Ik heb nu ook deze PPC.
Hoe krijg ik die standaard mp3 speler eraf die meegeinstalleerd is?
Ik ben al een halve dag aan het zoeken maar geen resultaat helaas...

hoop dat iemand hier het antwoord weet.

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wamjp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-01-2011
Heb de Medion 40600 nu drie jaar en ben zeer tevreden met het apparaat.
Zou een navigatiesysteem in de auto niet meer willen missen, ben er inmiddels ontzettend gehecht aan geraakt.
Mijn ervaring met Medion is tot op heden dus zeer goed bevallen

wamjp

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste