Medion PPC

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 5.788 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekocht bij Aldi voor 499 Euri

Medion MD40600
Spec's:
Intel Xscale 400 mhz
tft 65.536 kleuren
gewicht 125 gram
576 MB (64 intern 2x 256 MMC)

Voorgeinstaleerd:
Software:
Windows mobile 2003 met oa Exel, Word enz WMP9.0 Outlook2002
navigatie software (medion navigator) met Benelux en hoofdroutes Europa
extra op CD noord en zuid Duitsland

Carkit incl gps muis, cradle en tasje

3jaar garantie

OK alles werkt perfect al is de navigatie soms iets traag "hier links" is ook meteen links maar door ook op het schitterende scherm te kijken zie je ook waar je heen moet, kwestie van even wennen.
Gisteren ook wat filmpjes wmv geprobeerd, gaat prima. Ook mp3 is erg goed met perfect geluid via koptelefoontje. Geluid uit apparaat zelf is matig maar dat is blijkbaar niet ongewoon.

Wie heeft er nog tips voor een beginnende pocket PC bezitter. Ik wil het apparaat ook gebruiken voor afspraken/project administratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekieboe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
linkje....??? plaatje......???

8000WP op Z-W & 1800WP op Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK op verzoek een foto gemaakt. Geen idee hoe ik hem hier zichtbaar krijg. Link met meer info heb ik niet gevonden.

http://home.hetnet.nl/~vandergroen/fotos/medion.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniperz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 15:28
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~vandergroen/fotos/medion.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua specs nagenoeg gelijk aan de HP2210 met Tomtom navigator die bij de Mediamarkt Groningen ligt voor 699.
Ik zou het zeker doen als het niet van Medion was. Ik heb toch altijd een beetje een schaamtegevoel met Aldispullen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Microsoft Actievesync kan je gemakkelijk synchroniseren met Outlook op desktop.
Uitwisseling van contacts, E-mail en agenda is fluitje van een cent.
E-mail kan je op de pocketpc vast beantwoorden, wordt verstuurd bij synchronisatie.
Ik heb ook een wifi CF kaart zodat ik overal in huis/kantoor contact heb met internet etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

dat medion is er zo vanaf met een beetje displex/glaspolish :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook deze PDA aangeschaft bij Aldi en hij bevalt me goed. Hij is goed te gebruiken en heeft een goede afwerking. Er ontbreken wel Wifi en bleutooth maar dat is geen ramp als je met je cradle wil synchronizen. Je kan eventueel ook met infrarood contact leggen maar dit heb ik niet getest. De navigatie van deze PDA heb ik nog niet getest dus daar kan ik weinig over zeggen.

Deze PDA van medion is eigenlijk gewoon een Yakumo delta 400
http://www.yakumo.de/prod...akumo%20PDA%20delta%20400

Nou had ikzelf nog een aantal vragen:

Kan ik Brando screenprotectors (in nederland) kopen voor deze medion/yakumo in de maat van bijv. Acer N10 of HpXXXX?

Waar kan je eventuele andere oordopjes kopen met een jackplug van 2,5 mm? Deze pda heeft namelijk een andere maat dan gangbaar (3,5mm)
Weet iemand misschien een internetwinkel met een converter van 2,5 naar 3,5?

Kan ik die SD kaart met die medion navigatiesoftware gewoon leeggooien en later terugzetten met die bijgeleverde CD roms of moet ik dat programma op de SD kaart houden om zo gebruik te maken van die software?

Heeft iemand misschien ervaring met TomTom 1 of 2 op deze PDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 22:23

Arfman

Drome!

Volgens sommige mensen op het www.pocketpc-club.nl forum werkt TomTom 2 prima op deze PDA. Deze is namelijk niet gelocked ofzo, een hard reset poetst hem netjes leeg en vervolgens kun je gewoon je TomTom 2 software erop installeren. De 2 x 256 MB MMC kaartjes zorgen er dan zelfs voor dat je veel meer kaarten erop kwijt kunt dan die erbij zaten, omdat de TomTom 2 kaarten een veel betere compressie hebben.

Ter vergelijk: TomTom 2 Benelux 56 MB, Navigon (zo heet de Medion nav. software) heeft voor Benelux 200 MB nodig. Tel uit je winst :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een probleem met de navigatie. Lampje van de stroomvoorziening (aansteker) knippert (hoort dit?) en hij laat niet op (oplaadlampje rood). Hij vind nu ook geen satelieten meer.

Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen. (kabel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Hmm jah ik heb toch wel altijd beetje me twijfels bij die medion spullen maar qua specs is het zeker een geinige PDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 04:00
Dat GPS hoe moet ik dat zien? Er zit dus een GPS module ingebouwd in dat apparaat en dat werkt dus gewoon in de auto etc, zonder dat je moet inbellen met je GSM of dat soort dingen?

Ik vind het wel een leuk apparaat, lijkt me ook reuze handig, ook in de auto met die GPS functie, maar ja 500 euro blijft een hoop geld natuurlijk. ;)

Alleen hij bevat zoals ik dus zie alleen de hoofdroutes, dus echt kleine straatjes zal hij wel niet herkennen.

En hoe zit het met file's? Word dat ook aangegeven als er een file staat en dat hij dan met een alternatieve route komt?

[ Voor 52% gewijzigd door eX0duS op 13-12-2003 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 12:34:
Ik heb toch altijd een beetje een schaamtegevoel met Aldispullen. :)
Ik denk dat de oplossing van dat probleem meer bij jou dan bij de Aldi/Medion ligt...

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 18:28
Hmm zie er leuk uit en niet duur voor zo'n compleet pakket :9

Maar wat ik me afvraag wat voor batterij heeft is dat en Lithium-batterij?
En hoe zit het met het bevestigen van de carkit en de gps muis is dat goed te doen, wat ik me ook afvraag is of de carkit van een beetje degelijke kwaliteit is?

Ik zou bijna naar de aldi gaan om er 1 te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij herkent niet alleen straatjes maar zelf huisnummers (BENLUX en Duitsland). Op ca 1 meter van mijn huis zegt de mevrouw in het apparaat."bestemmig bereikt"

Rest van Europa op doorgaande weg nivo.

Nog iemand die antwoord weet op de knipperende led op de 12v kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
*knip*. Linkje was al gegeven.

Kan je ook nog wat fotos showen van het apparaatje in actie. Vooral de navigatie-software.

[ Voor 32% gewijzigd door Bobje op 13-12-2003 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 02:23:
Ik heb nu een probleem met de navigatie. Lampje van de stroomvoorziening (aansteker) knippert (hoort dit?) en hij laat niet op (oplaadlampje rood). Hij vind nu ook geen satelieten meer.

Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen. (kabel?)
Dat lampje moet continue branden, althans dat is bij mij zo. Alleen 't lampje op de GPS-muis knippert met regelmaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:30

MrScratch

I am rubber, you are glue

eX0duS schreef op 13 december 2003 @ 10:02:
Dat GPS hoe moet ik dat zien? Er zit dus een GPS module ingebouwd in dat apparaat en dat werkt dus gewoon in de auto etc, zonder dat je moet inbellen met je GSM of dat soort dingen?
Er zit een GPS-doosje bij met een snoer die onder in de Pocket-pc gaat. Je legt dat doosje dus op je dashboard of bouwt hem ergens in ofzo en de pocket-pc gaat op een houder. Via het snoer krijgt de pocket-pc zijn gps-data van het doosje. Gratis en voor niks, want GPS-signalen zijn vrij op te vangen.
Ik vind het wel een leuk apparaat, lijkt me ook reuze handig, ook in de auto met die GPS functie, maar ja 500 euro blijft een hoop geld natuurlijk. ;)
Hou er wel rekening mee dat je er 2x256Mb SD/MMC-kaartjes bij krijgt. Deze zijn circa 90 Euro per stuk. Een GPS-muis (dat doosje waar ik het over had) kost circa 100 Euro en een pocket-pc moet je toch wel zo'n 350 Euro voor rekenen met deze specs. Plus de navigatiesoftware die normaliter toch zeker 100-150 Euro moet kosten. Dan is het opeens toch wel een superdeal in mijn ogen.
Alleen hij bevat zoals ik dus zie alleen de hoofdroutes, dus echt kleine straatjes zal hij wel niet herkennen.
Het is navigeren op huisnummer-niveau in de benelux (en geloof eventueel ook duitsland), dus dat is net zo nauwkeurig als een normaal navigatiesysteem.
En hoe zit het met file's? Word dat ook aangegeven als er een file staat en dat hij dan met een alternatieve route komt?
Daar is in deze pocket-pc geen voorziening voor.

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Woei ! Ik heb hem gekocht voor mijn vader (die zat al sinds ik TomTom 2 op mijn iPaq 3630 in de auto had op navigatiesoftware te geilen :P) en hem even geinstalleerd.

De PDA zelf is licht, klein, plat en voelt behoorlijk stevig/goed aan. Hij werkt lekker snel door z'n 400 MHz processor in combinatie met Windows Mobile 2003. Hij wordt helemaal 'schoon' opgeleverd, de navigatiesoftware moet je zelf installeren. Via het pocketpc-club.nl forum wist ik al dat deze software geen match is voor TomTom 2, dus deze er gelijk opgezet in plaats van de MEDION software. Op 1 MMC kaartje stonden de MEDION kaarten, geformatteerd, TomTom2 kaarten erop.

Installatie verliep vlekkeloos, de muis had al na 15 minuten een stabiele fix van 5 satellieten of meer en het geheel draait als een zonnetje op het moment.

Het lampje op de voedingsconnector hoort overigens te knipperen, en het oranje lampje op de PDA zelf geeft gewoon aan dat deze wordt voorzien van spanning.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info. Hij doet het weer prima overgigens.

Waarom is TomTom beter? (link?) Ik las wel ergens dat de tomtom files kleiner zijn.

Met Medion Navigator krijg je Benelux en Duitsland op huisnummer en Europa op doorgaande wegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15 minuten voor een fix, is dat niet een beetje lang, mijn gps muis op de ipaq doet er 20 seconden over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:16
Qua specs nagenoeg gelijk aan de HP2210 met Tomtom navigator die bij de Mediamarkt Groningen ligt voor 699.
Ik zou het zeker doen als het niet van Medion was. Ik heb toch altijd een beetje een schaamtegevoel met Aldispullen. :)
deze kost 499 dus dat is een 200 euro verschil..zou jij zoveel geld extra betalen voor een stom merkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world
  • Laatst online: 17-01 00:03

under-world

ooh-la dots

Dat zegt meer over jouw zelfbeeld en de mensen die een zelfbeeld afmeten aan de soort appartuur die iemand bezit dan over Medion... Ik vind het juist altijd leuk om te vertellen dat ik bij de ALdi kom. Wat ik echt superzielig vind zijn van die duidelijke snobs die je om hun heen ziet kijken bij de kassa of ze toevallig de buurman of buurvrouw niet zien, of iemand anders die ze kan "betrappen" bij de Aldi :X Zo van we halen het er wel maar niemand hoeft het weten :z :'(

_/-\o_ Aldi _/-\o_
KONING der discounters, waar je geld nog op gaat aan waren ipv praatjes, reclame en marketing.

edit:
IK snap wel wat je bedoeld. Ik was vroeger ook bang om met moeder bij de zeeman of de bristol naar binnen te lopen. Nu zie ik in dat deze winkels simpelweg een andere markt bedienen, maar niet al hun producten zijn daarom gelijk slecht... maar dit is een andere discussie en TS interesseert ons geblaat niet echt denk ik :+

/ontopic: Wat wordt dat ding bijzonder compleet geleverd BTW...

[ Voor 27% gewijzigd door under-world op 13-12-2003 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 03:13

JoeBlack2k

I Love Hilary

pff gasten zijn zo cheap dat ze niet eens een telefoon hebben!! ik wil graag weten of ze er nog zijn voordat ik naar Wassenaar rijdt (zit nu nog op me werk)

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Goh toen ik de specs zag, en het uiterlijk van het dingetje, begon ik toch echt te twijfelen of ik deze zou nemen of de Ipaq 1940. Echt goedkoop en best compleet!

Alleen zit er geen Bluetooth en wifi bij (ook geen wifi op de 1940 trouwens --> maar dus wel bluetooth) en dat gaf eigenlijk de doorslag het maar niet te doen. Maar zeker wel een relaxt dingetje!

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 14:46:
15 minuten voor een fix, is dat niet een beetje lang, mijn gps muis op de ipaq doet er 20 seconden over?
Vijftien minuten voor een fix is beetje lang (/overdreven). Probeer eens na een minuutje gelijk een bepaald richting op te rijden. In no-time krijg je gelijk signaal. Klink vreemd, maar probeer maar 's. Zo werkt 't bij mij 't snelst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Bij dell heb je ook al iets vanaf 517 Euro btw in, alleen weet ik niet of het echt gelijkaardig is. Heb het hier in be nog ni gezien in de aldi. http://www1.euro.dell.com...im_x5_gps?c=be&l=nl&s=dhs

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds twee dagen de gelukkige eigenaar van een Aldi Medion special gekocht voor de navigatie mogelijkheden. Ben er erg tevreden over.

Weet iemand waar ik andere kaarten kan kopen / downloaden voor de Medion Navigator? Standaard zijn de Benelux en Duitsland meegeleverd maar ik zoek eigenlijk Frankrijk en Spanje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:07
Bij die Dell zit niet de 2x 256MB MMC geheugen die je bij de Medion wel krijgt, dat scheelt nogal. Ook lees ik niets over een hoesje en een cradle, dus die moet je er dan ook nog extra bijkopen.
Het duurt echt geen 15 minuten voor de GPS-ontavnger een fix krijgt, er staat alleen bij dat het de eerste keer 15 minuten kan duren, maar de eerste fix was er bij mij al veel eerder. Na het opstarten duurt het hooguit 20-30 seconden voordat je signaal krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tips over hoe op een illegale manier aan kaarten te komen doen we hier op GoT niet aan, let daar op

[ Voor 81% gewijzigd door Remy op 14-12-2003 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen warez graag

Waarom wordt ik hier beschuldigd van warez? ik moest frankrijk italie en spanje inkopen voor op de pda van m'n buurman, maar ik heb ze per ongeluk dubbel besteld. Dus ik vind dit niet erg netjes om zomaar mijn tekst te wissen en mij te beschuldigen van warez

[ Voor 161% gewijzigd door Grrrrrene op 18-03-2004 11:40 . Reden: Waarom warez? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar mijn mening zijn we de tijd toch wel voorbij, dat er schuchter word gedaan over de Medionproducten van de Aldi. Is het niet zo dat deze producten zich in positieve zin hebben bewezen qua betrouwbaarheid en prijs/kwaliteitsverhouding?
Pc-s en monitoren worden immers altijd om deze voornoemde zaken bejubeld op het GOT-forum. Als je daarbij dan het prijsverschil beziet met b.v een Palm of Ipaq, dan mag de door sommige mensen geuite "valse schaamte" toch wel achterwege blijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelieve geen warez hier op GoT te verhandelen, bedankt

[ Voor 84% gewijzigd door Remy op 14-12-2003 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomtom zou veel beter zijn dan MedionNavigator. Zou ik ze beide naast elkaar kunnen gebruiken om het zelf te ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solarsparc
Je hebt 2 geheugenkaarten, Tomtom installeer je zo op je 2de (lege) MMC card. Als je de Medion navigator terug wilt verwissel je gewoon het kaartje weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 14:39:
Bedankt voor de info. Hij doet het weer prima overgigens.

Waarom is TomTom beter? (link?) Ik las wel ergens dat de tomtom files kleiner zijn.

Met Medion Navigator krijg je Benelux en Duitsland op huisnummer en Europa op doorgaande wegen.
TomTom 2 is zonder te overdrijven de koning onder de PDA navigatiesoftware. Op http://www.pocketpc-club.nl vind je reviews van alle grote PDA navigatiesoftware. Alhoewel er op TomTom nog wel wat aan te merken is, is het toch by far het beste/makkelijkst te gebruiken pakket. Ook de kaarten zijn behoorlijk goed, alhoewel de kaarten van Alturion vaker geupdate worden (bij TomTom moet je dan het hele navigatiepakket opnieuw aanschaffen of updaten, en dat is ongeveer 1 x per jaar).

De TomTom 2 kaarten zijn kleiner (misschien compressie ofzo) en gedetaileerder. Heel Benelux op huisnummerniveau met 100% dekking, en heel West-Europa ook op huisnummerniveau maar op sommige landen minder dekking (Portugal 60% ongeveer).

@Jaromir: 15 minuten voor een 'cold fix' (dus GPS muis nieuw uit de doos en aansluiten) is erg snel. Mijn Rikaline 6010 deed er 35 minuten over. Ook de 'warm fix' is erg snel, minder dan 20 seconden in de meeste gevallen. Echt een prima GPS muis (royaltek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 20:51
Arfman schreef op 15 december 2003 @ 14:28:
[...]

@Jaromir: 15 minuten voor een 'cold fix' (dus GPS muis nieuw uit de doos en aansluiten) is erg snel. Mijn Rikaline 6010 deed er 35 minuten over. Ook de 'warm fix' is erg snel, minder dan 20 seconden in de meeste gevallen. Echt een prima GPS muis (royaltek).
ehmm ik wil nie vervelend zijn maar heb vorige week een ipaq 2210 gekocht. Vond ik toch mooier dan deze. MAar de tomtom muis, uit de doos, nieuw. In de auto. En nog geen 30 sec later had ik 7 satellieten te pakekn en werkte de zooi. Dus waarom heb jij het over 15 minuten???? :+ EN 35 is al helemaal sjah?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 18:13

S1W

thefox154 schreef op 15 december 2003 @ 20:19:
[...]

ehmm ik wil nie vervelend zijn maar heb vorige week een ipaq 2210 gekocht. Vond ik toch mooier dan deze. MAar de tomtom muis, uit de doos, nieuw. In de auto. En nog geen 30 sec later had ik 7 satellieten te pakekn en werkte de zooi. Dus waarom heb jij het over 15 minuten???? :+ EN 35 is al helemaal sjah?
Hij heeft het daarover omdat het hier gaat om een Cold boot! Soms (als de GPS receiver lang uit heeft gestaan, of je ver van locatie bent verplaatst sinds de laatste keer dat hij aan was) moet de receiver opnieuw initialiseren (sats zoeken, tijd syncen etc). Dat kan idd soms 15-30 (extreem) duren. Zo gek is dat niet dus. Jij hebt gewoon mazzel dat je de eerste keer snel kon navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:32
Xplosive schreef op 13 december 2003 @ 11:18:
Hmm zie er leuk uit en niet duur voor zo'n compleet pakket :9

Maar wat ik me afvraag wat voor batterij heeft is dat en Lithium-batterij?
En hoe zit het met het bevestigen van de carkit en de gps muis is dat goed te doen, wat ik me ook afvraag is of de carkit van een beetje degelijke kwaliteit is?

Ik zou bijna naar de aldi gaan om er 1 te halen :)
de carkit gaat met zo'n zuignap op de zijkant van het middengedeelte(lekker duidelijk maar ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen 8)7 )
de gps muis gaat met een plakkertje vast en kan je overal vast plakken in je auto en dan kan je de muis opzich los maken dmv klittenband,de andere helft blijft dan aan de auto plakken
de navigatie heeft het bij ons 1 keer begeven en toen was tie echt de weg kwijt maar in bv amsterdam heeft hij er geen probleem mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een leuke discussie over of de Aldi software wel "goed genoeg" is. En is TomTom2 nu zoveel beter.
Ik heb een gezocht naar tests met de software.

De Medionnavigator is eigenlijk Mobilenavigator

Voor een test zie o.a. http://www.ppcreviews.net/revue_230.html
Wel in het frans maar toch krijg je een goede indruk ook als je de taal niet (helemaal) machtig bent, zoals ik.

Duitse tests
http://www.pocketnavigation.de/arti...w_20/3.5.3.html

Mijn conlusie is dat je best de software kan laten zitten en dat hij op punten (oa PIO) beter is dan TomTom2.
Het blijft een persoonlijk verhaal. Het beste wordt niet altijd als beste gewaardeerd zeker als het niet zo duur is en ook nog bij de Aldi vandaan komt.

(ook gepost op pocketpcclub.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:06

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Misschien een algemeen vraagje voor dit soort navi dingen, maar mijn (echte) GPS slaat de route op die ik gereden heb en die kan ik later naar mijn PC downloaden en daar weer bekijken.
Kan dat met deze PDA+GPS routeplanners ook?

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wica
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 09:21

wica

De duivel jacht op me

Cool deze heb ik ook. Alleen de duitse versie
Hij bevalt me goed.

Wat ik me afvraag hoe kan je hier linux op krijgen?

RFC | The Linux Document Project | gentoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kun je in je rom flashen, maar op zich is het wel een achteruitgang t.o.v. PPC 2003, dus je moet het zelf weten, wel leuk om te experimenteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wica
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 09:21

wica

De duivel jacht op me

@Jaromir
Voel me bij PPC 2k3 zo opgesloten. de mp3 player werkt niet zoals ik wil, enzo

RFC | The Linux Document Project | gentoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

instaleer dan gewoon winamp erop ;) of een ander third party ap, er zijn er genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

mdeen schreef op 16 december 2003 @ 12:20:
Misschien een algemeen vraagje voor dit soort navi dingen, maar mijn (echte) GPS slaat de route op die ik gereden heb en die kan ik later naar mijn PC downloaden en daar weer bekijken.
Kan dat met deze PDA+GPS routeplanners ook?
Ja. TomTom GPS heeft de mogelijkheid om een log op te slaan, die je later naar je PC kunt halen en er met allerlei tooltjes leuke dingen mee kunt doen. (staan op de Addon pagina van TomTom.com)

Volgens mij heeft iemand op het pocketpc-club.nl forum met die GPS data zelfs ooit een circuit gemaakt in een of ander racespel, ging-ie proberen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 10:52:
OK op verzoek een foto gemaakt. Geen idee hoe ik hem hier zichtbaar krijg. Link met meer info heb ik niet gevonden.

http://home.hetnet.nl/~vandergroen/fotos/medion.jpg
Ziet erg heel leuk uit dat ding.
Alleen snap ik niet dat je niet meteen een foto post als je een topic als deze maakt 8)7 Maargoed daar gaat het niet om. Nooit geweten dat je met zo'n klein dingetje ook route kon plannen (navigatie) enzo.
Misschien wat voor met kerst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry for my Dutch, but my skills are very weak.

Medion has release a patch for the MD 40600 take a look under www.medion.de
downloads options. Often an error appears while using the GPS program and this is to patch this error.

Second myself I bought the same PDA as in the Netherlands but in Germany.
And I ask you if you are interested to exchange informations regarding this PDA and maps. I have France, Germany, Switzerland and Austria. I am interested for other countries and especialy for the BENELUX.

My internet address is marcolx@internet.lu

Regards,

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Marcolx,

first: welcome @ GoT forum. Regarding your first remark: thanks for the info.

Regarding the second remark/question: are you asking for map files of other countries ? Requesting warez is not allowed on this forum and will result in a ban. Just warning you ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Arfman op 17-12-2003 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbaman
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-03-2022
Nou, net gehaald...
Werkt als een trein! En Tomtom laat zich idd prima installeren op de 2e kaart.

Dadelijk even proefrijden om de GPS te testen, maar het ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbaman
Bubbaman schreef op 17 december 2003 @ 15:05:
Nou, net gehaald...
Werkt als een trein! En Tomtom laat zich idd prima installeren op de 2e kaart.

Dadelijk even proefrijden om de GPS te testen, maar het ziet er goed uit!
Nou, dat werkt dus echt goed... Constant 6 tot 9 satellieten....
Er is alleen een groot verschil tussen die twee programma's. Tomtom stuurt je op de zelfde route helemaal binnendoor, terwijl de Medion software de "grotere" wegen aanhoudt.
Afijn, leuk om te experimenteren; tot nu to werkt het prima.
Alleen de stem zou wat beter kunnen... Erg zacht.
Ik denk dat ik er een externe speaker aan hang.

[ Voor 5% gewijzigd door Bubbaman op 17-12-2003 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik heb (nou ja, mijn vader) heeft er ook 1, en een paar kleine puntjes:
Hij kan crashen (al een geheugen checksum error gehad, of zoiets), mijn vader trok hem iets te snel van de gps-muis af ofzo

Er zit een raar vlekje in het display, het lijkt wel of het lek is (barstje ofzo, werkt wel goed)

Hoe zet je dat ^#$^^% ding nou goed uit!!!
Ik doe het netjes via het aan/uit knopje aan de zijkant, maar iedere keer als ik (per ongeluk) een andere knop aanraak gaat hij weer aan, het is niet dat de backlight uitgaat (dat verschil zie ik wel).

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Bubbaman
Resistor schreef op 17 december 2003 @ 22:19:
Ik heb (nou ja, mijn vader) heeft er ook 1, en een paar kleine puntjes:
Hij kan crashen (al een geheugen checksum error gehad, of zoiets), mijn vader trok hem iets te snel van de gps-muis af ofzo
Zie bericht van marcolx hierboven. Ik heb de patch geinstalleerd, en geen GPS crashes...

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

thefox154 schreef op 15 december 2003 @ 20:19:
[...]

Kans is groot dat die muis "nieuw uit de doos" toch niet "nieuw uit de doos" is.

De cold fix is afhankelijk van veel factoren. Veel hoge gebouwen, bomen, etc. Bij mijn eerste GPS-muis kreeg ik na 15 minuten een fix (hoewel hij al sattelieten zie volgens de status). Bij een vervangende GPS-muis kreeg ik na 10 minuten een cold fix.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Solarsparc
Hoe zet je dat ^#$^^% ding nou goed uit!!!
Als je de knop ingedrukt houdt, gaat alleen de backlight uit. Druk je hem 1x kort in, dan gaat ie uit. Misschien een beetje onlogisch, maar zo werkt het :) Als je goed kijkt kun je het schermpje zonder backlight nog zien als je de knop ingedrukt houdt. Kun je het scherm niet meer zien, dan is ie als het goed is uit.

Verwijderd

Kun je met dit apparaat ook een adres uit bijvoorbeeld je outlook adressbook aanklikken en vervolgens daar naartoe rijden?

En ik denk niet dat iemand hier het antwoord op weet, maar stel hem toch, kan deze pocketPC ook direct synchroniseren met ACT!6.0 ?

Als je ziet wat dit kost in vergelijking met anderen dan is het echt BILLIG

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Solarsparc schreef op 18 december 2003 @ 04:15:
[...]

Als je de knop ingedrukt houdt, gaat alleen de backlight uit. Druk je hem 1x kort in, dan gaat ie uit. Misschien een beetje onlogisch, maar zo werkt het :) Als je goed kijkt kun je het schermpje zonder backlight nog zien als je de knop ingedrukt houdt. Kun je het scherm niet meer zien, dan is ie als het goed is uit.
Zo ver was ik al, maar waar het mij om gaat is dat hij met ieder willekeurig ander knopje weer aan te zetten is, en die grote knoppen aan de voorkant zijn zo per ongeluk ingedrukt (ik heb die ellende vaak met mijn gsm, die gaat regelmatig broekzakbellen)

Ik dacht dat uit=uit net als bij een gewone computer. (en dan niet wake-on-keyboard)

• Arfman

Arfman

Drome!

Nee dus. PDA's met PocketPC gaan in een soort Hibernate mode, echt uit gaat niet.

• Solarsparc
Ik dacht dat uit=uit net als bij een gewone computer. (en dan niet wake-on-keyboard)
Als je naar Start > Settings > System > "M-utility" gaat, kun je bij het tabje Power Manager aangeven welke items het systeem aanzetten (applicatiebuttons, Record button of SD/MMC card verwisseling).
Kun je met dit apparaat ook een adres uit bijvoorbeeld je outlook adressbook aanklikken en vervolgens daar naartoe rijden?
Je kunt in de Medion Navigator software wel adressen selecteren uit het programma Contacts (als je bij het invoerveld het toetsenbordje verbergt zie je alle opties), ik weet zo niet of die ook met Outlook synchroniseert.

[ Voor 44% gewijzigd door Solarsparc op 18-12-2003 14:39 ]

• Allard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:12
Je kunt in de Medion Navigator software wel adressen selecteren uit het programma Contacts (als je bij het invoerveld het toetsenbordje verbergt zie je alle opties), ik weet zo niet of die ook met Outlook synchroniseert.
Na synchronisatie met Outlook stonden in de Navigator ook alle contacts. Wel jammer dat 'ie af en toe het adres niet snapt.

Weet iemand trouwens of het ook mogelijk is om er een Wlan kaart o.i.d. aan te hangen? Dat is namelijk het enige wat ik nog mis aan dit ding.

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Wat een gave gadget dit! Ik las dit topic en ben gelijk naar de Aldi gegaan. Ik heb hier eigenlijk helemaal niks nada noppes aan, maar het past leuk in mn gadget verzameling :D

Heeft iemand toevallig al geprobeerd om ermee te internetten? Via het docking station lukt het me niet, en via mn 6610 via IR heb ik het nog niet geprobeerd. Ik hoopte dat ie in het docking station de LAN instellingen van chello over zou nemen, maar helaas.

De GPS functie ga ik het weekend even proberen.

Hoe moet ik die patch voor de routeplanner installeren? Ik ben het duits een beetje verleerd, en de online vertaler schiep ook geen duidelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allard
Heeft iemand toevallig al geprobeerd om ermee te internetten? Via het docking station lukt het me niet, en via mn 6610 via IR heb ik het nog niet geprobeerd.
Internetten gaat prima. Zowel via het dock als mijn t68i. Zelfs de ingebouwde Terminal Client werkt.
Hoe moet ik die patch voor de routeplanner installeren? Ik ben het duits een beetje verleerd, en de online vertaler schiep ook geen duidelijkheid
In het gedownloade bestand zit het bestand SDReg.exe ingepakt. Deze laatste moet je naar de PDA kopiëren en van daaruit runnen.

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: kan je met de bijgeleverde navigatiesoftware óf TomTom ook eerst uitgebreid een route voorbereiden en die opslaan in je PocketPC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup, doe ik ook altijd, gewoon ef een favorietje maken, en dan later navigaar naar favorietje, en dan heb je die voorbereide route

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solarsparc
Hebben meer mensen hier toevallig last van ActiveSync problemen met dit apparaatje? De mijne wil meestal pas connecten na een soft reset, een tweede keer connecten werkt vaak niet. ActiveSync merkt wel dat er een pocketpc connected is, daarna hangt het even, om vervolgens te zeggen dat de connectie is mislukt. Een keer kreeg ik een melding dat niet alle vereiste services op de PPC gestart waren, lijkt me op zich een mogelijk euvel, maar wat moet er precies gestart worden? De SDReg patch heeft er geen invloed op iig. Het probleem doet zich bij mij voor in XP en 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had ook eerst las van probs met active S
Maar toen ik ergens had disabled dat de ppc zich uitschakeld na 5 minuten, toen was het probleem verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het aldi medion pakket zat een kleine doorzichtig zekeringtje. Deze is vast voor de auto neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 18:09:
Bij het aldi medion pakket zat een kleine doorzichtig zekeringtje. Deze is vast voor de auto neem ik aan?
Die is voor in de plug de in je autoaansteker gaat. Maar die zul je niet nodig hebben.

Overigens heb ik internet goed werkend gekregen dankzij deze tip: http://www.pocketpc-club....08cc7e3809&threadid=22276
Pocketpc-club.nl bedankt!!

In deze tip staan de instellingen uitgelegd voor een BT modem, maar voor een IR modem, zoals mn nokia 6610 zijn de instellingen natuurlijk exact hetzelfde, maar moet je ipv BT IR selecteren.

Route planner werkt opzich goed, alleen is de route die hij koos zijn wel de kortste, maar gezien de trage stoplichten en het drukke verkeer op die route niet de snelste. Als ik van route wijzig heeft ie vrijwel direct de nieuwe route berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello,

Ik heb ook zo'n Medion pocket pc en heb besloten om er Tom Tom 2 op te zetten.
Dit gaat op zich goed. Hierna probeer ik de Benelux er bij te zetten, maar ik kan niet vinden hoe ik dit moet doen. Ik heb de map gekopieerd naar de storage card, maar ik het niet het idee dat dit de manier is.
Hij heeft opvallend genoeg wel al Benelux als map, maar ik krijg het niet voor elkaar om met de button Adres wat in te voeren. Dan krijg ik een foutmelding.

Hoe installeer je uberhaupt een extra map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Laatst online: 08:42
Ik heb vrijdag ook maar eentje gehaald, ben er wel positief over! Heeft iemand enig idee of je ook nog accesoires ervoor kan krijgen? Ik ben namelijk op zoek naar een mogelijkheid om bluetooth op dit apparaat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eddie28: noki_JA@hotmail.com
Archie_T schreef op 22 december 2003 @ 13:30:
Ik heb vrijdag ook maar eentje gehaald, ben er wel positief over! Heeft iemand enig idee of je ook nog accesoires ervoor kan krijgen? Ik ben namelijk op zoek naar een mogelijkheid om bluetooth op dit apparaat te krijgen.
Ik denk dat dit niet gaat lukken, want zover ik weet zijn er nog geen BT SD cards te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 13:58:
eddie28: noki_JA@hotmail.com

[...]

Ik denk dat dit niet gaat lukken, want zover ik weet zijn er nog geen BT SD cards te koop.
Ok, ik wist niet dat het zo simpel was:
http://shopping.yahoo.com...etwork-adapter_1991320719 dus dit gaat niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Archie_T schreef op 22 december 2003 @ 14:23:
[...]

Wou net zeggen. Voor PPC zijn er al heel lang BT uitbreidingskaartjes hoor.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Stereotomy schreef op 22 december 2003 @ 14:38:
[...]

Wou net zeggen. Voor PPC zijn er al heel lang BT uitbreidingskaartjes hoor.
Maar ja, nou vraag ik me af.. gaat dit dus werken?

<edit> Alleen met SDIO dus... ok kan ik zien of ik dat heb? Ja sorry, ben een beetje nieuw in PocketPC land :)
</edit>

[ Voor 21% gewijzigd door Archie_T op 22-12-2003 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dat werkt alleen als het SD slot een SDIO uitvoering is. Anders werkt het alleen maar met geheugenkaartjes.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Archie_T schreef op 22 december 2003 @ 14:23:
[...]

Oh haha, ik dacht dat het er alleen in CF was, maar de techniek heeft natuurlijk weer niet stilgestaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even de navigatie kwaliteiten getest van deze medion. Ik vind de medion makkelijk in gebruik en het geeft duidelijke aanwijzingen. Het scherm is goed leesbaar. De kwaliteit van je fix is dus afhankelijk van het aantal satelieten dat het contact mee heeft en dat is meestal rond de 7. Bij de installatie was binnen 2 min mijn locatie al gevonden met 5 satelieten en naderhand ging dit steeds hoger.

Hiernaast had ik mijn scherm eerst beschermd met een stuk doorzichtig folie waarmee ze lcd displays beschermen van videocamera's.Maar heb nu de protectors van brandon en moet zeggen dat het toch wel fijner reageert met tikken en schrijven.

Vraagje: Kan het kwaad als je gps muis alijd in de auto laat liggen (uit de 12v stekker) met deze kou buiten. Is het niet slecht voor de muis als het in de auto beneden 0 graden komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 15:42:
Net even de navigatie kwaliteiten getest van deze medion. Ik vind de medion makkelijk in gebruik en het geeft duidelijke aanwijzingen. Het scherm is goed leesbaar. De kwaliteit van je fix is dus afhankelijk van het aantal satelieten dat het contact mee heeft en dat is meestal rond de 7. Bij de installatie was binnen 2 min mijn locatie al gevonden met 5 satelieten en naderhand ging dit steeds hoger.

Hiernaast had ik mijn scherm eerst beschermd met een stuk doorzichtig folie waarmee ze lcd displays beschermen van videocamera's.Maar heb nu de protectors van brandon en moet zeggen dat het toch wel fijner reageert met tikken en schrijven.

Vraagje: Kan het kwaad als je gps muis alijd in de auto laat liggen (uit de 12v stekker) met deze kou buiten. Is het niet slecht voor de muis als het in de auto beneden 0 graden komt?
De muis moe blijven werken tot -40 dus dat moet geen probleem zijn.
Ik laat hem ook in de auto achter (ingebouwd) en heb nog geen problemen ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Canaria schreef op 22 december 2003 @ 14:42:
Dat werkt alleen als het SD slot een SDIO uitvoering is. Anders werkt het alleen maar met geheugenkaartjes.
Ok, weet iemand dus of deze pocketpc SDIO heeft? Of hoe je er achter kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:15
Weet er iemand waar je wat beschermfolie voor het schermpje kunt kopen?
Liefst Dynabyte, Vobis of Mycom :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allard
Ik heb een paar dagen geleden folie gekocht bij http://www.justguard.de. Binnen een paar dagen geleverd. Handleiding is in het duits. Na het aanbrengen zijn er nog wat luchtbelletjes, maar dat zie je eigenlijk alleen wanneer het apparaat uit staat. Volgens de handleiding is dit normaal, en verdwijnen ze langzaam, binnen een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Archie_T schreef op 23 december 2003 @ 16:58:
[...]

Ok, weet iemand dus of deze pocketpc SDIO heeft? Of hoe je er achter kan komen?
USTF, please.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akooi
  • Laatst online: 10-09 00:42
In de PDF file van de Yakumo delta 400 staat:
SD Slot i/o-fähig.
Lijkt me dus SDIO.

Trouwens: USTF??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allard schreef op 23 december 2003 @ 22:49:
Ik heb een paar dagen geleden folie gekocht bij http://www.justguard.de. Binnen een paar dagen geleverd. Handleiding is in het duits. Na het aanbrengen zijn er nog wat luchtbelletjes, maar dat zie je eigenlijk alleen wanneer het apparaat uit staat. Volgens de handleiding is dit normaal, en verdwijnen ze langzaam, binnen een paar dagen.
Ik zag op de site dat je ook sets van bv 3 velletjes folie kan bestellen.

Is de folie makkelijk te verwijderen van het display, en hoe moet dat dan. Voor het geval dat de folie versleten is.

Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat de luchtbelletjes na en tijdje verdwijnen trouwens. Ik heb ooit iemand een vrachtwagen zien bestickeren en die sneed elk luchtbelletje lichtjes in en streek deze daarna vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

akooi schreef op 23 december 2003 @ 23:44:
In de PDF file van de Yakumo delta 400 staat:
SD Slot i/o-fähig.
Lijkt me dus SDIO.

Trouwens: USTF??
Dat bedoelde ik, good job akooi! :D

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Screec
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-07 14:27
Hoe zit het trouwens met de batterij? Hoe lang kan je de GPS-functie gebruiken zonder externe batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allard
Is de folie makkelijk te verwijderen van het display, en hoe moet dat dan. Voor het geval dat de folie versleten is.
Folie is vrij makkelijk te verwijderen. Even voorzichtig een hoekje lospeuteren en voilá. Er wordt geen lijm gebruikt, en de folie is ca. 2 mm korter dan het scherm.
Ik merk dat de folie wat stroever is dan het scherm zelf. Volgens de leverancier helpt dat spiegelen van invallend licht voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
USTF? UTFS!
Het was wel een gevalletje van RTFM, schaam... :) Maar ik ga even op zoek naar een bluetooth adapter, post hier wel ervaringen met T610 en PC connectie.
Ik heb trouwens Tomtom 2 geprobeerd van een collega, maar het programa geeft bij mij meteen 3 iconen en geeft geen normale iconen in het scherm, dus geen suc6 voor mij, misschien dat andere mensen wel goede ervaringen hebben? Ik krijg het iig niet netjes aan de praat :(

[ Voor 32% gewijzigd door Archie_T op 24-12-2003 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo daar,

Ook ik heb de medion gekocht. Echter de versie die hiervoor is verkocht. Wie kan mij helpen aan de wegenkaarten voor de rest van Europa? Ik heb nu aleen de kaart van nederland en zou hem graag willen uitbreiden.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 12:26:
Hallo daar,

Ook ik heb de medion gekocht. Echter de versie die hiervoor is verkocht. Wie kan mij helpen aan de wegenkaarten voor de rest van Europa? Ik heb nu aleen de kaart van nederland en zou hem graag willen uitbreiden.
Als je even alles rustig gaat bekijken wat er bij zit zie je een cd met daarop de kaarten. Noord- en ZuidDuitsland, en de BeNeLux.

En op dat grote vel van dik papier met 'accecoires voor uw PPC PDA GPS NS' staat op de achterkant de bestelnummers voor de overige kaarten van Europa.

Verwijderd

kost dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:40
hij is cker niet meer te koop op dit moment denk ik gezien aldi kennende met zn acties..(weg binnen 30min..) *D

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistor schreef op 24 december 2003 @ 12:41:
[...]

Als je even alles rustig gaat bekijken wat er bij zit zie je een cd met daarop de kaarten. Noord- en ZuidDuitsland, en de BeNeLux.

En op dat grote vel van dik papier met 'accecoires voor uw PPC PDA GPS NS' staat op de achterkant de bestelnummers voor de overige kaarten van Europa.
dat grote vel is er bij mij niet bijgelevrd.Ik ga echter op zoek....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Sparrow
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Ik wil niet heel veel zeggen, maar de meeste dingen die ik van Medion zie zijn altijd al aardig oud, iets wat weergeeft dat Medion weinig problemen heeft met levensduur.

Zo zag ik laatst een Duitser met een discman die er uitzag alsof hij rechtstreeks uit 1996 kwam, en hij werkte nog goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet welke gps instelling ik moet hebben met tomtom2 ?

op de medion pocketpc

hij staat nu op scania falcon a3d maar ik weet niet of dat de goeie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 13:18:
Wie weet welke gps instelling ik moet hebben met tomtom2 ?

op de medion pocketpc

hij staat nu op scania falcon a3d maar ik weet niet of dat de goeie is
Ik heb gewoon TomTom Navigator GPS en serial cable op COM1: staan. En dat werkt nu prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shardphoenix
  • Laatst online: 30-10-2024
m3gA schreef op 13 december 2003 @ 14:50:
[...]

deze kost 499 dus dat is een 200 euro verschil..zou jij zoveel geld extra betalen voor een stom merkje?
dat vind ik een minder slimme opmerking...zal echt wel kwaliteitvershil inzitten en zo niet dan komt service en garantie ook nog om de hoek kijken.
als ie kapot gaat of er iets iets mis mee dan is HP in mijn ogen echt wel beter met service dan medion...moet allemaal weer opgestuurd worden en hp komt alles halen en brengt het binnen twee werkdagen weer terug...die prijs zit echt wel ergens in hoor. Wie zegt bijvoorbeeld dat materiaal even stevig is, batterijen even goed zijn, scherm even mooi is etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met de garantie van medion zit het wel goed je moet het opsturen naar een
antwoordnummer hun betalen de verzend kosten en binnen een paar dagen krijg je meestal een nieuwe, je kan ook je geld terug krijgen bij aldi ook als je er na
een paar maanden er niet meer te vreden over bent

ik kan het weten ik bevoorraad het spul bij aldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shardphoenix
  • Laatst online: 30-10-2024
Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 22:32:
met de garantie van medion zit het wel goed je moet het opsturen naar een
antwoordnummer hun betalen de verzend kosten en binnen een paar dagen krijg je meestal een nieuwe, je kan ook je geld terug krijgen bij aldi ook als je er na
een paar maanden er niet meer te vreden over bent

ik kan het weten ik bevoorraad het spul bij aldi
klasgenoot van mij heeft op de helpdesk gewerkt van aldi...ik weet ook wel dat ze geen afzetters zijn en dat ze geen rommel verkopen maar je moet ook kijken naar de dingen die ik noemde.
beeldkwaliteit, achtergrondlicht, batterijlevensduur en gebruiksduur...allemaal dat soort dingen...daar zit research geld in van hp en dat kost centen. Ik zeg zeker niet dat aldi troep is maar ik vind die van ipaq mooier en heb daar iets meer vertrouwen in + ipaq 4150 heeft wlan + blauwtand. zijn dingen die wel meetellen in prijs.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste