Beeldkwaliteit van de Medion is gelijk aan de HP 2210, ik heb ze naast elkaar liggen hier.mikevanrooijen schreef op 01 januari 2004 @ 22:44:
[...]
klasgenoot van mij heeft op de helpdesk gewerkt van aldi...ik weet ook wel dat ze geen afzetters zijn en dat ze geen rommel verkopen maar je moet ook kijken naar de dingen die ik noemde.
beeldkwaliteit, achtergrondlicht, batterijlevensduur en gebruiksduur...allemaal dat soort dingen...daar zit research geld in van hp en dat kost centen. Ik zeg zeker niet dat aldi troep is maar ik vind die van ipaq mooier en heb daar iets meer vertrouwen in + ipaq 4150 heeft wlan + blauwtand. zijn dingen die wel meetellen in prijs.
Achtergrondlicht: idem, scherm is heerlijk scherp.
Batterijlevensduur: hele dag ermee werken is geen probleem.
Gebruiksduur: net zo min iets over te zeggen als bij de HP 2210, die is ook nog maar net op de markt.
Verder is de Medion PPC (gewoon een Mitac MIO) behoorlijk stevig en voelt goed aan. 200 euro is een verschil wat ik persoonlijk te groot vindt alleen voor het merkje HP erop, zeker als je hem alleen maar gebruikt voor GPS navigatie en dus geen 'use' hebt voor BT/WLAN.
Voor consumenten is dit een prima ding.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |