[PS2] Grand Theft Auto San Andreas - Nu is het officieel!

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.311 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:51

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 14:25:
[...]

:D
"No point in mentioning these bats, Poor bastard will see them soon enough." 8)
offtopic:
Hehe, Fear and Loathing in Las Vegas :D, meesterlijke film btw

[ Voor 11% gewijzigd door bAdmuTs op 14-05-2004 15:29 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Hertog_Martin schreef op 14 mei 2004 @ 15:21:
[...]

Jij bent vaag

"Het is niet zo dat iets heb tegen zwarten"

nee nee :X

Ga eens langs bij de psych ofzo voor een headcheck, beetje last van paranoia
Hihi, inderdaad, wat een rare post :) Ik hou ook absoluut niet van die hele gansta/blingbling cultuur, en van mij hoeft het niet gepromoot te worden (maargoed, trance hoeft van mij ook niet gepromoot te worden :)), maar om nu bang te zijn dat Negers de wereld gaan overnemen vind ik toch een ander verhaal :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:04
You can drive from LA, through the countryside, up a mountain, into San Fran, and onto Las Vegas.
In het echt doe je hier ongeveer 7 uur over met de auto, hoe lang zou het ongeveer in het spel duren?
Ik zou het wel jammer vinden als het maar iets van 2 minuten duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dimitio schreef op 14 mei 2004 @ 15:42:
[...]

In het echt doe je hier ongeveer 7 uur over met de auto, hoe lang zou het ongeveer in het spel duren?
ik vrees hoogstens 1 minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

nou 1 minuut zal wel meevallen aangezien ze vertellen dat er van alles te zien valt enzo :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 15:45:
[...]

ik vrees hoogstens 1 minuut.
ja er zal helaas maar weinig van kloppen vrees ik

kijk 7 uur zou natuurlijk te lang zijn, dat is dan wel realistisch maar niet leuk meer. Dus ze moeten wel.

Maar van mij mag het toch wel een minuut of 20 zijn.
Ik bedoel met racegames moet je soms toch ook een saaie endurance race doen van 3 uur lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 14:36
Ik hoor heel veel mensen praten over: waarom lijkt het opeens alsof ze zijn afgestapt van de maffia-lijn, maar als je dit artikel dan leest:
Nearly every company in video games has learned the lessons taught by the success of Rockstar Games' flagship franchise, and each passing month sees developers attempting new ways of cross-breeding genres that were once thought mutually exclusive.
Ik zie het anders, ik zie het meer als Rockstar die origineel probeert te blijven met zijn games. Ook al zijn er al 4 delen (GTA Londen even daarbuiten gelaten) uitgekomen van GTA, geen één (naar mijn mening) is een simpel vervolg van de vorige. Rockstar komt elke keer wel weer met iets origineels op de proppen en als ik de screenshots zie dan kan ik niet wachten :D

Alhoewel ik het wel in twijfel blijf trekken of de prestaties die de PS2 maar kan leveren ten opzichten van een PC het spel niet beperken in zijn ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Ja precies.

Anders is het elke keer hetzelfde alleen in een ander tijdperk

Zou trouwens wel leuk vinden als er ook wat machtige aziaten in zitten

En de ps2 begint natuurlijk wel steeds meer achter te raken op de pc. Maar met de ps3 kan rockstar denk ik meer dan op een pc aangezien een ps3 wanneer die uit is voor gaming echt wel krachtiger zal zijn en bij een pc moeten ze ook nog rekening houden met minimum specs enzo.

[ Voor 49% gewijzigd door Hertog_Martin op 14-05-2004 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

GTA in bedrock city met de flintstones lijkt mij ook wel leuk. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Hertog_Martin schreef op 14 mei 2004 @ 15:55:
Ja precies.

Zou trouwens wel leuk vinden als er ook wat machtige aziaten in zitten

En de ps2 begint natuurlijk wel steeds meer achter te raken op de pc. Maar met de ps3 kan rockstar denk ik meer dan op een pc aangezien een ps3 wanneer die uit is voor gaming echt wel krachtiger zal zijn en bij een pc moeten ze ook nog rekening houden met minimum specs enzo.
Jij bedoelt de terugkeer van de Yakuza :D

Maar GTA San Andreas wordt nog geschreven voor de PS2, dus in dit geval zouden ze nog met beperkingen kunnen zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:03
Als dit idd allemaal klopt wordt het weer met de slaapzak voor de gameshop liggen, of credit card bestelen voor snelste levering waar vandaan ook. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Rave17 schreef op 14 mei 2004 @ 15:52:

Alhoewel ik het wel in twijfel blijf trekken of de prestaties die de PS2 maar kan leveren ten opzichten van een PC het spel niet beperken in zijn ontwikkeling.
tja, hopenlijk gebruiken ze de tijd tussen de ps2 release en de pc-versie om het spel een 'upgrade' te geven zodat het de pc's ten volste gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lof102
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-01 15:51
HuggyB schreef op 01 maart 2004 @ 23:38:
Iedereen zegt dat het in de 70-er jaren moet zijn (waaronder ik ;) ) maar volgens mij klopt dat niet. Kijk eens naar dat logo.... erg Gangster-achtig. En met Gansters bedoel ik boze negers met veel goud om hun nek. :)
Ook weten jullie misschien dat Rockstar Eminem en 50 Cents heeft gehuurd voor een project. Nou ja, raden doe ik al niet meer ;)
GTA 2 was al in de 70's (toch :? )

(boze negers met goud om hun nek, B.A. Baracus :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Dude, je reageert op een reactie van een paar maanden oud, het is inmiddels al bekend dat het een gansta spel wordt in de jaren 90 :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
dimitio schreef op 14 mei 2004 @ 15:42:
[...]

In het spel duurt 1 minuut 1 seconde, dus 7 minuten reistijd totaal :) Al zal het denk ik wel iets korter zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 11:15
in een 4 tot 6 keer grotere wereld zal het misschien 2 minuten zijn ofzo, ik denk dat elke stad nu even groot word als vice city (hopelijk) en dan de snelwegen vullen ongeveer 2x de wereld van VC op

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
bluuuurgh schreef op 14 mei 2004 @ 17:24:
ik denk dat elke stad nu even groot word als vice city (hopelijk)
- Each city is about the same size as Vice City.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 11:15
*gaat abc boekje pakken en leren lezen*

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:49
woei, het ziet er allemaal weer hoopvol uit! 4-6 x zo groot als Vice City, cool 8) Alhoewel, GTA:VC zou ook veel groter zijn dan GTA3 (is het ook wel), maar daar zit een gigantische lap strand bij. Dus ik denk niet dat de woestijn erg boeiend is :).

Maar over dat eten: dat vind ik toch wel minder. Eten kopen om je health groter te maken, à la, maar om te overleven... :/ Ik weet het niet. Lijkt me wel vervelend als je tijdens een moeilijke missie dood neervalt omdat je te weinig voedsel hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reanimation
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-07 12:31
Er is ook bekend dat GTA:SA Uitkomt op XBOX, weliswaar in 2005

bron: http://xbox.gamespy.com/x...an-andreas/?ui=gamefinder

Voor de PC is (helaas) nog niets bekend!

En de Achtergrond van het verhaal in GTA:SA

Rockstar Games released a tiny bit of backstory to its upcoming Grand Theft Auto: San Andreas game for the PlayStation 2 that gives players an idea of what the story behind the game is all about. The game follows Carl Johnson, a man who managed to escape the rough life in Los Santos, San Andreas - a city torn apart from corruption, drugs and gangs. The city borders the affluent suburbs where the rich and the famous dwell. Nary do either side ever cross paths if they can help it. Five years ago Carl escaped the city for greener pastures. Flash-forward to the 90's, where some bad news brings him home once again.

Carl's mother has been murdered, his friends are mixed up in all kinds of trouble and his family is a mess. So Carl returns home, only to be taken into custody by corrupt cops for a homicide he didn't commit. His only option? Take control of the bad situation, save his family and take down anyone that gets in his way. Thus begins the journey in Grand Theft Auto: San Andreas.

[ Voor 74% gewijzigd door Reanimation op 14-05-2004 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Iemand nog een mirror voor artikel ze heben hem van site gehaalt op verzoek van dat tijdschrift. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
The Evil Brain schreef op 14 mei 2004 @ 18:10:
Dus ik denk niet dat de woestijn erg boeiend is :)
Driving through the desert won’t be empty and plain with a couple cacti...it will be vibrant and alive with weird things to see.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:41

BioHazard

*\o/*

NFS:U2!! Driv3r!! GTA:SA!! w00t w00t :*)
Word een leuk gamejaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel gaat denk ik het meest controvercieele spel worden ooit.
Ik zie in dit spel veel vergelijkingen met de film menace 2 society.
De film menace 2 society was een keiharde film, waar een goede boodschap achter zat. de film ging over een jongen van wie zijn moeder was overleden aan een overdosis en zn vader door een afrekening. hij groeide op mij zijn lieve grootouders die allebei gelovig waren.
die jongen woonde in south central la een van de gewelddadigste wijken van n-amerika. de jognen komt toch op een gegeven moment tot het besluit dat ganster zijn niet goed is en wilt met zijn vriendin weggaan, maar zn geschiedenis achtervolgde hem en je raad het al hij wordt afgeknald op het einde. best trieste film eigenlijk.
in een spel als gta is het vanwege de grote vrijheid moeijlijk om een positieve onderliggende gedachte te implanteren wat bij een film niet zo is. ik weet zeker dat we nog veel krijgen te horen over dit spel.
nu ik er nog wat verder overnadenk je kan dit spel denk ik niet vergelijken met films over zwarte ghetto's maar met met gangster rap. rap die je niet al te serieus moet nemen.

ik ga dit spel overigens wel kopen om de puber in mij naar boven te laten komen, want spel wordt de droom van elke puber. O-)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bi0Hazard schreef op 14 mei 2004 @ 20:09:
NFS:U2!! Driv3r!! GTA:SA!! w00t w00t :*)
Word een leuk gamejaar :9
Vergeet MGS:SE niet :D
\o/ \\o o//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:41

BioHazard

*\o/*

Ja ik had het over racegames :P
Maare, ik vermoord die mensen daar als ze um nie op PC releasen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Laatst online: 26-05 11:10
2005 gaat gelijk al goed zijn met GTA:SA.
(en 2004 voor PS2 volk)

Features zijn erg mooi, hopen dat alles het haalt en er niet geschrapt gaat worden om de release te halen en dat ze natuurlijk allemaal goed uitgewerkt zijn.

En ik hoop zeker dat ze hun tijd nemen voor de conversion naar de PC, want een crappy conversion heeft niemand wat aan.

[ Voor 22% gewijzigd door shuogg op 14-05-2004 20:50 ]

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
leuke feature voor in de game ;): Developer Massacre (goede missietitel, niet? :P)

en over die woestijn: all sorts of weird things? yeah right, 2 ufo's, 3 hyena's en wat verschillende cactussen waarschijnlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
The Evil Brain schreef op 14 mei 2004 @ 18:10:

Maar over dat eten: dat vind ik toch wel minder. Eten kopen om je health groter te maken, à la, maar om te overleven... :/ Ik weet het niet. Lijkt me wel vervelend als je tijdens een moeilijke missie dood neervalt omdat je te weinig voedsel hebt gekocht.
Nee, het werkt anders hoor. Je hebt health, en je hebt stamina. Bij GTA 3 en Vice City werd je moe na een lange sprint, en kon je alleen maar rennen. Dan moest je stilstaan, op adem komen, en dan kon je weer wat sprinten.
In San Andreas is jouw moeheids factor in een percentage balk opgenomen. Stilstaan vult het dit keer niet meer, want je moet eten om nieuwe stamina te krijgen.
Dus voordat je een missie begint, neem dan eerst een hamburger zodat je de hele missie rond kan sprinten :)
Maare.... geen hamburger nemen als je stamina balk pas voor de helft leeg is... dan heb je te weinig calorieen verbrand en zal een hamburger nuttigen om de balk weer vol te krijgen jou dikker maken. Dus het is een beetje hetzelfde als met een batterij... eerst helemaal op, dan pas opladen. Anders word je batterij te dik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
ahaaa, ok, da's misschien dan wel leuk :P Maar ik ben wel benieuwd wat voor soort eten je dan allemaal kunt kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Eten wordt wel belangrijk is 2 top games voor de PS2. In MGS:Snake Eater moet je ook al eten. Alleen dan denk ik geen donuts en hamburgers. :+ :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Albinoraptor schreef op 14 mei 2004 @ 21:27:
Eten wordt wel belangrijk is 2 top games voor de PS2. In MGS:Snake Eater moet je ook al eten. Alleen dan denk ik geen donuts en hamburgers. :+ :p
waarschijnlijk snakes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
of muizen })

Vraag me af wanneer de pc versie uitkomt (2005 weet ik, maar is het weer in mei? Duurt wel erg lang :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Niet online
Errug jammer dat er geen rls is op alle platformen (PS2,PC, Xbox?) in dezelfde maand ofzo, voor pc altijd minimaal half jaar extra wachten :(

Maarja valt niks aan te doen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
A1ex schreef op 14 mei 2004 @ 22:45:
Errug jammer dat er geen rls is op alle platformen (PS2,PC, Xbox?) in dezelfde maand ofzo, voor pc altijd minimaal half jaar extra wachten :(

Maarja valt niks aan te doen lijkt me.
Contractuele verplichtingen aan Sony, zowieso duren conversions ook even (zeker naar PC ivm hogere niveaus van detail) en ik heb persoonlijk genoeg van crappy conversions (Halo bijv.) Laat ze maar mooi de tijd nemen en een mooi product afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shuogg schreef op 14 mei 2004 @ 22:50:
[...]

Contractuele verplichtingen aan Sony, zowieso duren conversions ook even (zeker naar PC ivm hogere niveaus van detail) en ik heb persoonlijk genoeg van crappy conversions (Halo bijv.) Laat ze maar mooi de tijd nemen en een mooi product afleveren.
ik vice city erg geod gelukt op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 00:16:
[...]

Idd, maar GTA III niet zo goed (2 enorme bugs, distance en fog)
Na de patch ook.

Ik wil gewoon dat ze weer de tijd nemen, zeker omdat het nu een grote wereld is om alles er PC waardig uit te doen zien en de controls perfect te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:52
shuogg schreef op 14 mei 2004 @ 22:50:
[...]

De conversions duren even idd, maar vast geen acht maanden (oktober-->mei). Ik heb gelezen dat het contract met Sony net na GTA:SA voor PS2 afloopt, en ik hoop dan ook dat de PC-versie wat eerder komt deze keer. Zeker omdat er al een jaar extra zit tussen VC en SA.

Overigens zou het heel erg 8) zijn als Uncle Fu erin zou zitten _/-\o_

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:59

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 00:16:
[...]

bent u het kleine bugje met (heel lang) wegblijvende textures vergeten, waardoor alles er ruk uitziet, exclusief voor windows XP gebruikers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Initial G schreef op 15 mei 2004 @ 10:52:
[...]

bent u het kleine bugje met (heel lang) wegblijvende textures vergeten, waardoor alles er ruk uitziet, exclusief voor windows XP gebruikers?
_O_ Windows XP _O_

Werd overigens die bug niet al heel snel gefixed met de VC 1.1 patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 16:51
[...]

Nee exclusief voor gebruikers die iets niet goed deden, hier heeft ie het altijd goed gedaan. (onder XP)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Niet online
[...]

Onder XP (home, NL) had ik dit ook hoor :) De 1.1 patch verhielp dit probleem idd.
Hoewel, soms heb ik het nog wel eens, maar dat komt meestal doordat ik sommige auto's heb getweakt tot een maximum snelheid van 700 km/h :P

[ Voor 18% gewijzigd door JER00N op 15-05-2004 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Vind het eigenlijk wel jammer dat ze waarsch van het mafia verhaal af zijn, hoewel ik lees dat er personages van de vorige delen in zitten, en las vegas wel cool klinkt. En ik lees ook dat rap niet zo ontzettend aanwezig is als eerst gedacht, gewoon 1 van de zoveel stations) Das dan toch wel positief.
Hoewel spelen met een neger wel weer jammer is imho, ik wil me toch in het personage verplaatsen, en ik ben geen neger, dus dat was in de vorige delen wat makkelijker. Andere mensen zien het om dezelfde reden waarschijnlijk als een verbetering lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
precies :P Ik vind het ook jammer, maar als je dan gaat bedenken waarom, kom je toch uit dat het voor andere mensen leuker is dan VC. Ach, anderen konden de verhaallijn en de muziek uit VC niets boeien, terwijl dat voor mij echt geweldig was. Nu zijn de anderen 'aan de beurt' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, linkjes zijn allemaal dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol.
Niet zo gemeen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Stond op www.gta-sanandreas.com dat de linkjes zijn weggehaald, omdat ze op internet stonden VOORDAT het officieel uit zou komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op 15 mei 2004 @ 21:25:
Vind het eigenlijk wel jammer dat ze waarsch van het mafia verhaal af zijn, hoewel ik lees dat er personages van de vorige delen in zitten, en las vegas wel cool klinkt. En ik lees ook dat rap niet zo ontzettend aanwezig is als eerst gedacht, gewoon 1 van de zoveel stations) Das dan toch wel positief.
Hoewel spelen met een neger wel weer jammer is imho, ik wil me toch in het personage verplaatsen, en ik ben geen neger, dus dat was in de vorige delen wat makkelijker. Andere mensen zien het om dezelfde reden waarschijnlijk als een verbetering lijkt me.
In de andere delen moest je een italiaan spelen (als ik het goed heb).
dus omdat ze nou van kleur veranderen heb je er meer moeite mee om je in te leven? no offense maar dit is wel bullshit vin ik. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 20:05
HuggyB schreef op 14 mei 2004 @ 21:17:
[...]

Nee, het werkt anders hoor. Je hebt health, en je hebt stamina. Bij GTA 3 en Vice City werd je moe na een lange sprint, en kon je alleen maar rennen. Dan moest je stilstaan, op adem komen, en dan kon je weer wat sprinten.
In San Andreas is jouw moeheids factor in een percentage balk opgenomen. Stilstaan vult het dit keer niet meer, want je moet eten om nieuwe stamina te krijgen.
Dus voordat je een missie begint, neem dan eerst een hamburger zodat je de hele missie rond kan sprinten :)
Maare.... geen hamburger nemen als je stamina balk pas voor de helft leeg is... dan heb je te weinig calorieen verbrand en zal een hamburger nuttigen om de balk weer vol te krijgen jou dikker maken. Dus het is een beetje hetzelfde als met een batterij... eerst helemaal op, dan pas opladen. Anders word je batterij te dik :p
Maar met volle maag sprinten is ook niet aan te raden :P
Het lijkt me een toffe game, maar het lijkt me niet leuk als je er een gezonde lifestyle op na moet houden en calorie bewust moet eten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
fijn dat jij het bullshit vind, maar ik ervaar het wel zo. zie niet in waarom dit zo raar is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Maverick schreef op 15 mei 2004 @ 23:07:
fijn dat jij het bullshit vind, maar ik ervaar het wel zo. zie niet in waarom dit zo raar is :?
je hebt het over inleven in een character. Maar enige waar je onderscheid in maakt nu is de huidskleur.

Nee mensen verrot slaan met een honkbalknuppel zal echt heel anders zijn als je dat doet met een 'neger' inplaats van een maffia gastje

zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou om eerlijk te zijn vind ik het ook een beetje vergezocht. :? Ik bedoel in het echt ben je toch ook geen crimineel dus dan zou je je ook niet kunnen verplaatsen in het spel. Of wanneer, zoals hier al eerder werd gezegd, een andere nationaliteit hebt. :O

In ieder geval vind ik het wel weer redelijk vernieuwend. Elke keer maar in een mafia milieu te spelen is op den duur ook zo saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
tommy vercetti was toch geen crimineel, was een slicke jongen, hij deed alleen de slechterikken kwaad zegmaar :) Nouja, dan zal ik wel alleen staan in me mening, en misschien valt het mee als ik het speel, maar al die getho screens, geluiden over 50cents op de soundtrack, enz is niet echt mijn stijl, dus ik vind dat gewoon jammer. Ik hoop dat mijn conlcusies voorbarig gaan blijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op 15 mei 2004 @ 23:34:
tommy vercetti was toch geen crimineel...
Die andere makker wel in GTA III, ben even zijn naam kwijt... |:(
Maar er zal vast wel meer te doen zijn dan alleen maar in ghetto's rotzooi trappen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Dat ie neger is, best.
Ik hoop alleen niet dat het zo'n vent is met zo'n cliche slang.
Dan gaat het verhaal gewoon irritant worden.
Negers, best. Maar al die ghetto rommel hoeft van mij echt niet hoor.

Heeft niks met inleving, racisme oid. te maken, maar ik heb gewoon een hekel aan al dat onnodige slang gedoe. De muziek even more so (Hip Hop dus)

Maar gelukkig zijn er meerdere radiostations dus dat is niet erg. Wildstyle heb ik bijv. ook nooit geluisterd in VC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
K-Jah in gta3, dan zap ik ook altijd meteen weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~burck010/host/HuggyB/giscreen1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~burck010/host/HuggyB/giscreen2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~burck010/host/HuggyB/giscreen3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~burck010/host/HuggyB/giscreen4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~burck010/host/HuggyB/giscreen5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~burck010/host/HuggyB/giscreen6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~burck010/host/HuggyB/giscreen7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~burck010/host/HuggyB/giscreen8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~burck010/host/HuggyB/giscreen9.jpg

Blijkbaar toch niet voor Jan Penis gemirrored. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaineTanathos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-05 21:55
shuogg schreef op 15 mei 2004 @ 07:23:
[...]

Idd, maar GTA III niet zo goed (2 enorme bugs, distance en fog)
Na de patch ook.

Ik wil gewoon dat ze weer de tijd nemen, zeker omdat het nu een grote wereld is om alles er PC waardig uit te doen zien en de controls perfect te hebben.
Ik vind Vice City ook stukken beter dan GTA III.
De PC versie komt later uit omdat ze aanpassing doen in de engine. En hogere resolutie van de textures (toch hoger dan die van de PS2 :P) . Vice City had support voor pixelshaders (hoewel redelijk beperkt :) ) dus ik hoop dat ze ook extra features in GTA:SA gaan doen.

Het enigste minpunt dat ik had in Vice City en GTA III is de distance. Hier bedoel ik mee dat als je bv een hele reeks auto's naast elkaar wilde zetten (om de weg te blokeren en je ging iets te ver, dan verdwenen ze terug. Zo ook de mensen die er rondlopen. Ik begrijp dat ze dit gedaan hebben omwille van de beperking van de PS2. Maar een PC moet toch veel meer aankunnen. Als ze dat nog veranderen :)

oh en een physics engine voor realistische botsingen :)

[ Voor 4% gewijzigd door CaineTanathos op 16-05-2004 01:35 ]

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Laatst online: 13-09 10:05
Ik denk niet dat het gaat gebeuren, maar het zou ook wel tof zijn als we dit keer ook een camera-positie hebben ín de auto, dat ziet er veel stoerder uit, dan wordt het misschien nog wel eens een keer een sim :)

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Tja de ps2 is nu echt verouderd. Waar in 2000 de graphics van de ps2 nog zeer mooi waren vergeleken met de pc zijn ze nu verouderd.

De echt revolutionaire dingen zullen pas op de ps3 komen.

Ik mag hopen dat dit de laatste gta titel voor de ps2 is, want anders zijn er straks zoveer verschillende themes voor de ps2 geweest dat straks op de ps3 de graphics en physics wel 10 keer beter zijn maar iedereen al zat van het spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Laatst online: 22:52
CaineTanathos schreef op 16 mei 2004 @ 01:33:
[...]

Ik vind Vice City ook stukken beter dan GTA III.
De PC versie komt later uit omdat ze aanpassing doen in de engine. En hogere resolutie van de textures (toch hoger dan die van de PS2 :P) . Vice City had support voor pixelshaders (hoewel redelijk beperkt :) ) dus ik hoop dat ze ook extra features in GTA:SA gaan doen.
Sorry hoor, maar een PS2-PC conversion hoeft echt geen acht maanden te duren als ze er meer dan vijf man op zetten. Bovendien kunnen de programmeurs en de grafische types er ook nog aan werken voor de PS2-release, aangezien het dan nog voornamelijk testen en tweaken is, waar je bepaals personeel niet of minder voor nodig hebt.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hertog_Martin schreef op 15 mei 2004 @ 23:13:
[...]

je hebt het over inleven in een character. Maar enige waar je onderscheid in maakt nu is de huidskleur.

Nee mensen verrot slaan met een honkbalknuppel zal echt heel anders zijn als je dat doet met een 'neger' inplaats van een maffia gastje

zucht..
Juist, ik zie er helemaal geen verschil in dus.
Maverick schreef op 15 mei 2004 @ 23:34:
tommy vercetti was toch geen crimineel, was een slicke jongen, hij deed alleen de slechterikken kwaad zegmaar :) Nouja, dan zal ik wel alleen staan in me mening, en misschien valt het mee als ik het speel, maar al die getho screens, geluiden over 50cents op de soundtrack, enz is niet echt mijn stijl, dus ik vind dat gewoon jammer. Ik hoop dat mijn conlcusies voorbarig gaan blijken :)
Haha, ga die shit die Tommy Vercetti in het spel doet eens ff hier in nederland doen en probeer dan alsnog iedereen wijs te maken dat je geen crimineel bent. als jij da voor elkaar krijgt dan... 8)7 :? ....tja is onmogelijk dus laat ik er over op houden.

Enne luister, ik kan me wel inbeelden dat je het minder vind dat je in eens een neger speelt in de Hood. maar jou manier van inlichten bevallen me wat minder want negers zijn zwart, blanke zijn wit, als je een ander verschil ziet moet je maar ff duidelijk maken want ik zie geen verschil.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shuogg schreef op 15 mei 2004 @ 23:55:
Dat ie neger is, best.
Ik hoop alleen niet dat het zo'n vent is met zo'n cliche slang.
Dan gaat het verhaal gewoon irritant worden.
Negers, best. Maar al die ghetto rommel hoeft van mij echt niet hoor.

Heeft niks met inleving, racisme oid. te maken, maar ik heb gewoon een hekel aan al dat onnodige slang gedoe. De muziek even more so (Hip Hop dus)

Maar gelukkig zijn er meerdere radiostations dus dat is niet erg. Wildstyle heb ik bijv. ook nooit geluisterd in VC.
:?

dude relax and enjoy the game! :) neem het spel allemaal niet zo serieus, dat doet het spel zelf ook niet.
Met die instelling van jouw ben ik bang dat je zwaar teleurgesteld gaat worden.

anyway ik vond Wildstyle juist het meest coole radiostation.
Super Rocking Mister Magic :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 14:54:
[...]

:?

dude relax and enjoy the game! :) neem het spel allemaal niet zo serieus, dat doet het spel zelf ook niet.
Met die instelling van jouw ben ik bang dat je zwaar teleurgesteld gaat worden.

anyway ik vond Wildstyle juist het meest coole radiostation.
Super Rocking Mister Magic :*)
Ik ben relaxt hoor en neem het niet zo serieus. Maar daarom mag ik me toch nog best storen aan slang?

En dan in het bijzonder de overdreven variant waar bijna elk woord anders is dan het hoort te zijn :/.

[ Voor 10% gewijzigd door shuogg op 16-05-2004 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shuogg schreef op 16 mei 2004 @ 14:57:
[...]

Ik ben relaxt hoor en neem het niet zo serieus. Maar daarom mag ik me toch nog best storen aan slang?

En dan in het bijzonder de overdreven variant waar bijna elk woord anders is dan het hoort te zijn :/.
ik begrijp je punt,. ik hoop ook dat ze de meeste characters een beetje normaal houden op slang gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slang lijkt mij juist iets wat echt 100% meerwaarde aan een game kan geven :D

ik heb liever dat ze zeggen:

He attie, ik ga je visie kk hard chieren.

dan

Halo meneer. ik ga je hard op je gezicht rammen

ik stoor me altijd aan dat overdreve nette / kak praat in films of games. want hier in Amsterdam praten ze niet anders dan die eerste zin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn..lijkt me echt cool worden dit spel..vooral omdat het over "tha hood" gaat , en nog wel in california :p

hopelijk nog wat Tupac muziek op die radio stations en het zit helemaal goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar zijn sommige mensen niet goed genoeg om GTAIII uit te spelen of zo? Op het eind had je daar ook genoeg ghetto dingen en zo, op het 3e eiland. En daarnaast zijn er ook nog een paar zielige wannabe Lonsdale ventjes hier die 'niet tegen zwarten of zo zijn maar ze moeten die gewoon niet in een spel stoppen en zo anders denken die nikkers nog wel dat ze net als ons zijn' :{

Maar goed, ontopic: het lijkt mij ook wel vet als je gewoon het vliegtuig of zo kan pakken van Las Vegas naar LA (zou trouwens ook wel vet zijn voor GTA4, Liberty City, Vice City, California en een nieuwe stad (Chicago of Detroit of een Europese stad of zo) aan elkaar te koppelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 15:07:
Slang lijkt mij juist iets wat echt 100% meerwaarde aan een game kan geven :D

ik heb liever dat ze zeggen:

He attie, ik ga je visie kk hard chieren.

dan

Halo meneer. ik ga je hard op je gezicht rammen

ik stoor me altijd aan dat overdreve nette / kak praat in films of games. want hier in Amsterdam praten ze niet anders dan die eerste zin :P
Maar niemand praat 100% van de tijd puur slang.
Het hoeft geen Yoyo festijn te worden :+
Blijkbaar zijn sommige mensen niet goed genoeg om GTAIII uit te spelen of zo? Op het eind had je daar ook genoeg ghetto dingen en zo, op het 3e eiland. En daarnaast zijn er ook nog een paar zielige wannabe Lonsdale ventjes hier die 'niet tegen zwarten of zo zijn maar ze moeten die gewoon niet in een spel stoppen en zo anders denken die nikkers nog wel dat ze net als ons zijn'
Dat was een klein deel van het spel, ik heb er ook geen problemen mee als het een klein beetje is met San Andreas of een redelijk deel. Maar waarom zou ik 100% van de tijd moeten luisteren naar slang waar ik me gewoon aan stoor.

En zwarten mogen best in een spel hoor, zitten ook al in VC en GTA III. Stoor ik me totaal niet aan.

Je mag voortaan je vooroordelen voor je houden :Z

[ Voor 42% gewijzigd door shuogg op 16-05-2004 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Ik denk ook wel dat ze toch rekening moeten houden met hoe GTA 3 en VC is elkaar staken. Over die skin maak ik me geen zorgen, je ziet jezelf toch niet, en ander neem je toch zo'n andere skin? Over dat taalgebruik zit ik wel in. Als je iemand op zijn bek moet gaan meppen, en dat vertellen ze mij in slang, dan begrijp ik er niets van. Ookal klinkt het leuk voor het spel, het moet wel speelbaar blijven. Misschien iets in de vorm van een ondertitel?

En over die muziek, ookal zit er van die ganster muziek in, ik neem aan dat voor de PC de MP3 speler wel beschikbaar is, en dan zet ik tóch even mijn trance muziek op.

Ik had gehoopt dat dit spel meer zoals RealGTA eruit zou gaan zien, maar zo als ik het nu hoor, kan het best wel eens anders worden. Ach ik zie wel, en gelukkig zijn er altijd nog de mensen die gave mods maken voor deze spellen. _/-\o_

In een ander topic hier op GoT gaat het over wat er allemaal nieuw in de nieuwe GTA moet worden. Ik heb toendertijd even een lijste samengesteld, met wat de ideeen in dat topic waren. De naamvermelding van de bedenker (de eerste die het zei) staat tussen haakjes. Staat er niets bij, dan kwam ik zelf met dat idee. Misschien niet helemaal nuttig om hier te posten, maar misschien wel even de moeite waard om het te lezen?

Mijn verlanglijstje (met verwijzing naar personen die dit al eerder gepost hebben), let op, ik heb ze aanpgepast, of dingen toegevoegd. Punten zonder verwijzing heb ik zelf bedacht.

- Je moet kunnen tanken bij stations met je autootje, en dan kan je zelf bepalen of je betaald of niet (mcthefirt)
- Realistisch schademodel voor de auto's (niet meteen ontploffen als ze op de zijkant terecht komen)
- in-car view mode (mcthefirst)
- kilometer teller (speed-o-meter) voor de auto's (mcthefirst)
- cruise control / normale rijmodus (dus dat je je gewoon netjes aan de snelheid kan houden)
- politie in laten grijpen als je te snel rijdt / gevaarlijk rijdt, bekeuringen?
- meer open gebouwen waar je in kunt lopen
- garage om je auto te tunen, te repareren, dus niet meteen een spuitbeurt (luckyacnaib)
- gespreksverloop bepalen, missies afwijzen (pc-fr34k)
- mobile telefoon, waarmee je kunt bellen / gebelt worden
- realistisch model bij de voetganers / personages, target systeem
- krant, waarin de nieuwsberichten staan, maar ook advertenties (mcthefirst)
- gebouw schade, brand (mcthefirst)
- snelwegen, 4 baans met auto's op hoge snelheid, die de eilanden / steden met elkaar verbinden (luckyacnaib)
- kunnen zwemmen, maar wel voor een beperkte tijd, niet dat je zo de oceaan over kan zwemmen natuurlijk (pc-fr34k)
- bestaande auto's en merken invoeren
- auto's moeten blijven waar ze zijn, dus niet dat als je je omdraait, een auto ineens weg is (pc-fr34k)
- betere AI van de auto's inplaats van code paths, betere reactie op de wegen, en op jou, dat als jij met hoge snelheid aan komt rijden, ze niet voor je neus blijven plakken
- je eigen auto op slot kunnen zetten, vergeet je het, kan die gejat worden
- motor uit zetten als je uit een auto stapt
- stilstaande en geparkeerde auto's, waar niemand in zit, moeten eerst gestart worden (dus duurt een paar sec, voor je er mee weg kan rijden)
- auto's die op slot zitten, moet je open kunnen breken
- als je in een andere auto stapt, terwijl niemand dat ziet, moet je de politie kwijt zijn
- politie moet je kunnen identificeren, oftewel, als jij iets gestolen hebt, en je bent na een minuut je ster kwijt, en je komt een agent tegen, kan hij ineens roepen: "It is that criminal" of zoiets
- eet mogelijkheden (niet dat je 3x per dag moet eten, want dan wordt het spel een beetje moeilijk speelbaar)
- tijdsinstelling mogelijk (hoe lang een dag duurt)
- kinderen en ouderen die rondlopen / spelen, eventueel scholen (mcthefirst)
- aansluiten bij een bende (gordijnstok)
- banken, die je ook kunt overvallen (nemes1s)
- interactief huis, met TV, radio, lampen die je aan en uit kunt doen
- lantaarnpalen kapot kunnen schieten (dat het lampje uitgaat)
- arena met verschillende spellen / sporten, waarbij je kan kijken óf zelf mee kunt doen
- BIOSCOOP met streaming video, of korte filmpjes die je op je PC hebt staan (net als MP3 afspeelbaarheid)
- lijken weg kunnen slepen (Cazzz)
- fietsen, motoren, bussen, vliegtuigen, jet, heli's, brommers, skates, enz (MrCaleb en Logos)
- gevangenis, waar je voor een tijd vast zit, waar je kun proberen te ontsnappen (maar dan wel voor zware misdrijven, anders zit je langer in de bak dan erbuiten) (Tanker)
- taxi / metro / tram / trein mogelijkheid (Glorificationer en Twerw_dan)
- bouwplaatsen, city development (naimed)
- mogelijkheid om meer huizen te kopen
- radio via streaming, WinAmp? (The System)
- spitsuur op de nieuwe snelweg (Logos)
- meer realistische wapens, en de mogelijkheid om maar een beperkt aantal wapens te dragen
- hoerenbuurt, meer naakt aldaar (R-B)
- samenvoegen van GTA III en VC, wel zodat ze in dezelfde tijd spelen, maar dat aanpassen is redelijk makkelijk, de engine is haast hetzelfde, zodat we nóg meer speelplezier krijgen, eventueel op chronologische volgorde speelbaar voor de mensen die nog nooit GTA gespeeld hebben (STIMPPYY)
- flitspalen op de snelweg / controles
- alcohol kunnen drinken in een café, waardoor lopen en rijden steeds moeilijker gaat
- willekeurige wegopbrekingen, files en ander stedelijk ongemak (wheeler)
- helmen voor de motoren / brommers (animal mother)
- weerseffecten uitgebreider, zomer en winter (Ikroelz)
- geluid van voertuigen realistisch maken (spokje)
- de lichtbundels om wapens en pakketjes, etc, heen moeten weg (Thunderbolt)
- meer aso gedag van je personage, zoals scheten laten, en boeren (Thunderbolt)
- botsingen in de lucht (Thunderbolt)
- meer verschillende omgevingen, zoals de centrale (drukke) stad, met daaromheen de rustigere wijken, daar omheen weer de achterbuurt of eventuele nieuwbouw
- gang meter moet terug, ander gangs schieten niet meer zomaar op je als je een hoge status hebt, maar als je en nieuwkomer bent, dan ben je concurrent
- meer criminelen in de stad (dus meer mensen die ook een auto stelen, inbreken e.d.)
- betaalde parkeer garage, met werkende slagboom
- winkelcentra, met eten, drinken, cafees, bios, kleding winkels, wapen winkels, casino met gokmogelijkheid (!) tuning parts(?) enz
- meer realistische tunnels (zonder rare zijwegen daarbij)
- betere stoplicht infrastructuur, dus begrijpelijker (ik snap er niets van!)
- richtingaanwijzers voor de voertuigen (Hiro Shima)
- jouw idee???

Natuurlijk zijn veel van deze ideeen niet van toepassing, of gewoon weg te moeilijk, of te uitgebreid. Maar sommige ideeen zijn gewoon extreem goed. Ik hoop dat we hier wat van terug gaan zien in de nieuwe GTA, ik wacht met spanning totdat ik het kan downloaden. Ja dat lees je goed, downloaden. Ik download het spel eerst, voordat ik het koop. Ik wil geen fout maken zoals bij UT04 (was leuk voor een week, toen was er niets meer aan, en deze fout heb ik al te veel gemaakt). Ik denk dat GTA niet snel gaat vervelen, ik speel nog wel eens GTA III (RealGTA), en het is nog steeds verslavend!

[ Voor 79% gewijzigd door Nik op 16-05-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Laatst online: 03-01 12:51
verlanglijstJE? ;)

Voor wie nog een mooie preview wil hebben: 17 juni komt Official PS2 Magazine uit in de UK met screens & info, voor wie geen game informer wil bestellen over de grote plas :)

met voordeel dat UK mags beter verkijgbaar zijn in NL dan USA mags

[ Voor 25% gewijzigd door DeRCT13 op 16-05-2004 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF domme vraag, wat bedoelen jullie met RealGTA? is dat gewoon GTA III? of een Mod voor GTA III?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook jammer dat het wat meer richting gangsters/hiphop gaat, heb liever een goed maffia verhaal, Goodfellas, The Godfather, etc.

Maar ja dit is ook niet slecht! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 15:47:
FF domme vraag, wat bedoelen jullie met RealGTA? is dat gewoon GTA III? of een Mod voor GTA III?
RealGTA is inderdaad een mod, voor de PC versie van GTA III. Hierbij worden de auto's vervangen door bestaande modellen, wegen (textuur) worden aangepast, er wordt zelfs een extra brug toegevoegd, winkels worden vervangen door bestaande winkels, posters worden vervangen door bestaande posters, oftewel, 'REAL'GTA! Het is zo extreem mooi, dat je spontaan GTA III wil opnieuw wilt gaan spelen!

edit: is trouwens de starpost lijst al vertaald vanaf de startpost (lijste met dingen die er zeker in gaan komen)?

[ Voor 11% gewijzigd door Nik op 16-05-2004 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff aangepast wat ik denk dat haalbaar zou zijn ;) :
proller schreef op 16 mei 2004 @ 15:23:
- Je moet kunnen tanken bij stations met je autootje, en dan kan je zelf bepalen of je betaald of niet (mcthefirt)
- Realistisch schademodel voor de auto's (niet meteen ontploffen als ze op de zijkant terecht komen)
- in-car view mode (mcthefirst)
- kilometer teller (speed-o-meter) voor de auto's (mcthefirst)
- cruise control / normale rijmodus (dus dat je je gewoon netjes aan de snelheid kan houden) maar moet je wel kunnen uitzetten bij instellingen of zo, of alleen aan als cheat oid
- politie in laten grijpen als je te snel rijdt / gevaarlijk rijdt, bekeuringen? zie boven
- meer open gebouwen waar je in kunt lopen
- garage om je auto te tunen, te repareren, dus niet meteen een spuitbeurt (luckyacnaib) en dan ook dat je gewoon een auto kan kopen, en dan misschien het carjacken minder vanzelfsprekend te laten zijn
- gespreksverloop bepalen, missies afwijzen (pc-fr34k)
- mobile telefoon, waarmee je kunt bellen / gebelt worden zit al in gta VC (gebeld worden dan)
- realistisch model bij de voetganers / personages, target systeem
- krant, waarin de nieuwsberichten staan, maar ook advertenties (mcthefirst)
- gebouw schade, brand (mcthefirst)
- snelwegen, 4 baans met auto's op hoge snelheid, die de eilanden / steden met elkaar verbinden (luckyacnaib)
- kunnen zwemmen, maar wel voor een beperkte tijd, niet dat je zo de oceaan over kan zwemmen natuurlijk (pc-fr34k)
- bestaande auto's en merken invoeren wordt te duur ivm licenties en zo, en is niet echt nodig denk ik
- auto's moeten blijven waar ze zijn, dus niet dat als je je omdraait, een auto ineens weg is (pc-fr34k)
- betere AI van de auto's inplaats van code paths, betere reactie op de wegen, en op jou, dat als jij met hoge snelheid aan komt rijden, ze niet voor je neus blijven plakken en dat ze niet net zoals in GTA3 vlak voor je neus je afsnijden, daar werd ik altijd echt pissig om, bij bijvoorbeeld missies waarbij je auto heel moet blijven :(
- je eigen auto op slot kunnen zetten, vergeet je het, kan die gejat worden
- motor uit zetten als je uit een auto stapt of pas na 20 seconden of zo automatisch uit, anders is het zo kut als je ff iets pakt en de politie zit achter je aan moet je eerst de auto aanzetten en zo
- stilstaande en geparkeerde auto's, waar niemand in zit, moeten eerst gestart worden (dus duurt een paar sec, voor je er mee weg kan rijden)
- auto's die op slot zitten, moet je open kunnen breken
- als je in een andere auto stapt, terwijl niemand dat ziet, moet je de politie kwijt zijn of één ster kwijt of zo, anders wordt 't wel erg makkelijk... of dat de politie je ook te voet volgt of met een politiemotor in steegjes en zo en in gebouwen
- politie moet je kunnen identificeren, oftewel, als jij iets gestolen hebt, en je bent na een minuut je ster kwijt, en je komt een agent tegen, kan hij ineens roepen: "It is that criminal" of zoiets
- eet mogelijkheden (niet dat je 3x per dag moet eten, want dan wordt het spel een beetje moeilijk speelbaar)
- tijdsinstelling mogelijk (hoe lang een dag duurt) lijkt me niet echt handig, dan speelt het spel bij je buurman anders dan bij jou thuis, en bijvoorbeeld met openingstijden van winkels en zo is het ook niet echt relaxt
- kinderen en ouderen die rondlopen / spelen, eventueel scholen (mcthefirst) nee, dan krijg je van die zieke geesten die een schoolplein oplopen met een shotgun of met een lijnbus, en dan weer van die mensen die het spel willen verbieden
- aansluiten bij een bende (gordijnstok) lijkt me niet echt handig, dan wordt het moeilijk om het spel een verhaal te geven en zo
- banken, die je ook kunt overvallen (nemes1s)
- interactief huis, met TV, radio, lampen die je aan en uit kunt doen nee joh, het is the sims niet ;)
- lantaarnpalen kapot kunnen schieten (dat het lampje uitgaat)
- arena met verschillende spellen / sporten, waarbij je kan kijken óf zelf mee kunt doen zit ook in VC, iedere avond een andere destruction derby in de arena :P
- BIOSCOOP met streaming video, of korte filmpjes die je op je PC hebt staan (net als MP3 afspeelbaarheid) lijkt me een beetje overbodig, mensen gaan niet speciaal GTA opstarten om een filmpje te kijken of zo
- lijken weg kunnen slepen (Cazzz)
- fietsen, motoren, bussen, vliegtuigen, jetski, heli's, brommers, skates, enz (MrCaleb en Logos)
- gevangenis, waar je voor een tijd vast zit, waar je kun proberen te ontsnappen (maar dan wel voor zware misdrijven, anders zit je langer in de bak dan erbuiten) (Tanker) lijkt me wel leuk als deel van het verhaal, maar niet dat je iedere keer bij een zwaar misdrijf in de bak komt, lijkt me zwaar irritant
- taxi / metro / tram / trein mogelijkheid (Glorificationer en Twerw_dan)
- bouwplaatsen, city development (naimed) als het niet simcity wordt lijkt het me wel vet ja dat tijdens het spelverloop een construction site wordt gebouwd en er een wolkenkrabber of zo komt te staan, net zoals de construction site in GTA3 :)
- mogelijkheid om meer huizen te kopen ik vond dat juist nogal matig aan GTA VC, dat je allemaal huizen kocht waar je geen fuck aan hebt omdat je er toch nooit saved en er geen garage bij zit. verder was het geld verdienen als je een paar businesses had in VC ook te makkelijk
- radio via streaming, WinAmp? (The System)
- spitsuur op de nieuwe snelweg (Logos)
- meer realistische wapens, - en de mogelijkheid om maar een beperkt aantal wapens te dragen dus ongeveer net zoiets als in VC zit? ;)
- hoerenbuurt, meer naakt aldaar (R-B)
- samenvoegen van GTA III en VC, wel zodat ze in dezelfde tijd spelen, maar dat aanpassen is redelijk makkelijk, de engine is haast hetzelfde, zodat we nóg meer speelplezier krijgen, eventueel op chronologische volgorde speelbaar voor de mensen die nog nooit GTA gespeeld hebben (STIMPPYY) meer iets voor GTA4, maar zou wel vet zijn, ook vliegvelden aan elkaar koppelen
- flitspalen op de snelweg / controles
- alcohol kunnen drinken in een café, waardoor lopen en rijden steeds moeilijker gaat wat is nou het nut van alcohol in een spel? er zijn toch geen voordelen van? ;)
- willekeurige wegopbrekingen, files en ander stedelijk ongemak (wheeler)
- helmen voor de motoren / brommers (animal mother)
- weerseffecten uitgebreider, zomer en winter (Ikroelz)
- geluid van voertuigen realistisch maken (spokje)
- de lichtbundels om wapens en pakketjes, etc, heen moeten weg (Thunderbolt)
- meer aso gedag van je personage, zoals scheten laten, en boeren (Thunderbolt) dat zat toch in GTA1 of 2? dat vond ik best grappig maar is denk ik niet echt goed voor de sfeer van GTA SA
- botsingen in de lucht (Thunderbolt) niet met vliegtuigen, dan krijg je weer rechtszaken van getraumatiseerde mensen e.d.
- meer verschillende omgevingen, zoals de centrale (drukke) stad, met daaromheen de rustigere wijken, daar omheen weer de achterbuurt of eventuele nieuwbouw net zoals in de vorige delen dus ;)
- gang meter moet terug, ander gangs schieten niet meer zomaar op je als je een hoge status hebt, maar als je en nieuwkomer bent, dan ben je concurrent
- meer criminelen in de stad (dus meer mensen die ook een auto stelen, inbreken e.d.)
- meerdere betaalde parkeer garages, met werkende slagboom O-)
- winkelcentra, met eten, drinken, cafees, bios, kleding winkels, wapen winkels, casino met gokmogelijkheid (!) tuning parts(?) enz
- meer realistische tunnels (zonder rare zijwegen daarbij)
- betere stoplicht infrastructuur, dus begrijpelijker (ik snap er niets van!)
- richtingaanwijzers voor de voertuigen (Hiro Shima)
- de vliegvelden van de steden in SA aan elkaar koppelen (cyberik)
just my opinion O-) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 23:14
waarom zou je cruisecontrole als een cheat invoeren, irl heb je ook gewoon een knopje wat je in moet drukken, dus waarom ingame niet. In driver 1 op de pc kon dit bijvoorbeeld ook al.

misschien handig om de dingen waar je niks over te zeggen hebt uit je quote weg te laten, en jouw commentaar tussen tags te zetten, dit leest voor geen meter.

[ Voor 33% gewijzigd door Schuey op 16-05-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schuey schreef op 16 mei 2004 @ 16:19:
waarom zou je cruisecontrole als een cheat invoeren, irl heb je ook gewoon een knopje wat je in moet drukken, dus waarom ingame niet. In driver 1 op de pc kon dit bijvoorbeeld ook al.
ja maar je hebt niet zo veel knopjes op de PS2 he, misschien zou een combinatie (R2 en L2 of zo) wel leuk zijn, maar cruise control lijkt me niet echt een basisbenodigdheid voor een GTA spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 23:14
Je zal toch vast wel een trigger knop over hebben? Cruise control is wel een grappige feuture idd, maar zolang de politie je niet achteraan gaat als je te hard rijdt zie ik het nut er niet van in nee.

[ Voor 60% gewijzigd door Schuey op 16-05-2004 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Och, toch maar even gedaan, misschien is er al iemand me voor geweest, maargoed. Vrije vertaling, spelfouten voorbehouden. Of alles klopt weet ik niet. Ik heb zo veel mogelijk goed vertaald. :) Enjoy!

En het verhaal?
Dat is nu ook bekend!

“Vijf jaar geleden, ontsnapte Carl Johnson aan het drukke leven van Los Santos, San Andreas. Een stad die vol zat met gangsters, drugs en corruptie. Waar filmsterren en miljonairs hun best doen, om de dealers en de gangsters te ontlopen.

Begin jaren ‘90.Carl keert terug naar zijn thuis. Zijn moeder is vermoord, zijn familie is uit elkaar gevallen en zijn vrienden uit zijn jeugd hangen aan een zijden draadje.

Tijdens zijn terugkeer naar zijn buurt, zijn re en paar corrupte agenten, die hem beschuldigen van moord. CJ is gedwongen om op een reis door heel San Andreas te maken, om zijn familie te redden, en het heft in eigen handen te nemen."

En de features?

Dat zijn er een boel!

Algemeen
• Het spel is meer serieus dan eerst, maar toch zijn de lachwekkende elementen nog aanwezig.
• Een volledige groep onderzoeks personeel van Rockstar heeft de steden Las Vegas, San Diego, en Los Angeles voor maanden bestudeerd, om zo het gevoel van de steden zo goed mogelijk weer te kunnen geven.

• Het spel vind niet plaats in Los Angeles, San Francisco, of Las Vegas. Het vindt plaats in ALLE DRIE DE STEDEN, en ook het tussenligende platte land.
• Los Angeles wordt Los Santos genoemd, San Francisco wordt San Fieero genoemd, en Las Vegas wordt Las Venturra genoemd.
• Elke stad is ongeveer net zo groot als Vice City.
• Niet alle steden zullen toegankelijk zijn bij het starten van het spel.
• Het gehele spel zal vier tot zes keer zo groot zijn als GTA: Vice City.
• San Fierro (San Francisco) zal heuvels hebben. Deze stand is meer op “rijden” gebaseerd.
• Je kunt rijden van LA, door het platte land, over een berg, in San Fran, en op Las Vegas.
• Rijden door de woestijn zal niet saai zijn,met een lange weg en wat cactussen. Het zal levendig zijn, vol met rare bezienswaardigheden.
• Er zullen veel meer open huizen zijn met interieur.

Grafisch
• De engine is bijgewerkt. Er zal smog zijn in LA, real-time reflecties op de voertuigen, ramen, en spiegels, maar ook nieuwe verlichtings technieken, welke zorgen voor meer realistische schaduwen, en soft-schaduwen voor binnen levels.
• Alles in het spel heft nu onafhangelijke modellen voor dag en nacht.
• Het spel zal ragdoll physics bevatten, of impact animations in Rockstar's woorden.

Voertuigen
• Voor de voertuigen, zullen er pimp-style lowriders zijn, en sommige jaren ’90 modellen uit GTA III / VC zullen terugkeren.
• Er zullen fietsen zijn.

Verhaallijn
• Figuranten uit het verleden keren terug.

Gameplay
• In Las Vegas city, kun je een casino kopen – en die dan beheren.
• Je kunt gokken in de casino’s.
• Je karakter kan tegelijkertijd meerdere pistolen hanteren.
• Je moet eten om je uithoudingsvermogen op peil te houden. Als jet e veel fast food eet, wordt je dik, en voorbijgangers zullen je uitschelden omdat je te dik bent. Je gaat e rook langzamer door lopen. Om dit te verhelpen, kun je gaan sporten / trainen.
• Je kunt inbreken in huizen. Toch heb je er vaardigheid en veel planning voor nodig.
• Je kunt leden van je gang oproepen, en zo een vier-persoons-drive-by-shooting maken.

Wapens
• De keuze van de wapens zullen passen bij de tijd waarin het spel zich afspeeld.

Artificial Intelligence
• Vijanden / voetgangers AI zal volledig herschreven worden, en zal beter en intelligenter zijn. Je kunt niet langer iemand bij daglicht in elkaar slaan, of zelfs dood schoppen, zonder dat iemand het merkt. Voorbij gangers zullen er ook op reageren en zich er eventueel mee gaan bemoeien.
• Je vijanden worden slimmer, waardoor het beroven niet zo gemakkelijk meer zal gaan.

Muziek
• Er zal een special rap-station zijn, maar natuurlijk zijn er ook veel andere zenders, zoals altijd.

[ Voor 7% gewijzigd door Nik op 16-05-2004 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Klinkt als het ideale spel. Op enkele dingen na dan, maar ja. Je kan niet alles hebben, he.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Laatst online: 20:51

Ottooo

Vuurvlieg

weer een must have dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

De optie dat je moet eten en dik kunt worden is wel geinig, alleen dat hadden ze er van mij wel uit kunnen laten :P

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
shuogg schreef op 16 mei 2004 @ 15:20:
[...]

Maar niemand praat 100% van de tijd puur slang.
Het hoeft geen Yoyo festijn te worden :+

[...]

Dat was een klein deel van het spel, ik heb er ook geen problemen mee als het een klein beetje is met San Andreas of een redelijk deel. Maar waarom zou ik 100% van de tijd moeten luisteren naar slang waar ik me gewoon aan stoor.

En zwarten mogen best in een spel hoor, zitten ook al in VC en GTA III. Stoor ik me totaal niet aan.

Je mag voortaan je vooroordelen voor je houden :Z
Sorry hoor, maar ze maken het spel echt niet speciaal voor jouw. Als jij je aan bepaalde delen irriteert dan ga je het spel toch gewoon niet spelen. Het is geen verplichting voor hun om het voor iedereen zo prettig mogelijk te maken. Zou het me ook best kunnen inbeelden dat sommige het "maffia-gedeelte" van GTA niet konden waarderen.
proller schreef op 16 mei 2004 @ 15:23:
[...]
Een hele lijst
[...]
Bij sommige van die punten zit ik echt zo te kijken van: moet het nou GTA zijn of een NFS deel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Tja, waaroom geen succesvolle elementen combineren? Ik een ander topic over de gedachtes over de nieuwe GTA wordt veel gesproken van het feit dat je wat aan je auto moet kunnen doen. Vooral door de setting van de nieuwe GTA, lijkt het me wel leuk om een auto uit te bouwen tot pimp style gang wagen! Veel dingen die ik in de lijst noemde, zorgen er ook voor dat het spel lang blijft boeien. Bijvoorbeeld als je het uitgespeeld hebt, kun je gaan racen met je wagen, of wat dan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Laatst online: 03-01 12:51
en als hij dan gejat wordt of als je hem naar de ***** rijdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
precies, auto's zijn dan wel een belangrijk onderdeel in GTA, maar niet één specifieke auto. En dan kun je 'm wel leuk tunen, maar dan ga je er echt niet in rijden, want 1 keer een verkeerde bocht en *BOEM* of *PLONS* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Rave17 schreef op 16 mei 2004 @ 17:49:
[...]

Sorry hoor, maar ze maken het spel echt niet speciaal voor jouw. Als jij je aan bepaalde delen irriteert dan ga je het spel toch gewoon niet spelen. Het is geen verplichting voor hun om het voor iedereen zo prettig mogelijk te maken. Zou het me ook best kunnen inbeelden dat sommige het "maffia-gedeelte" van GTA niet konden waarderen.
Alsof het gehele publiek van GTA houdt van puur slang? Het mag er best inzitten, no problemo. Maar ik hoef het niet het hele spel lang te horen, meer zeg ik niet. Het maffia gedeelte van III en VC domineerde zeker ook niet alles, en zo hoort het imho. Gewoon criminelen van alle soorten en maten, en elke groep op de hak nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Niet online
Sommige dingen van dat verlanglijstje van proller vind ik erg goed om toe te voegen in gta, vooral:
- als je in een andere auto stapt, terwijl niemand dat ziet, moet je de politie kwijt zijn
Dit is helaas al in elke GTA versie, ook al verander je 100x van auto, politie blijf je achtervolgen.
En een optie voor bv cruise control is soms wel handig, soms wil ik gewoon even rustig rijden door gta-city, alleen je hebt geen speedcontrol, dus als je gas geeft rij je altijd veel harder dan die andere wagens en dan moet je of links inhalen(leuk met tegenverkeer) of de stoep op :)

[ Voor 4% gewijzigd door A1ex op 16-05-2004 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me dus echt zo'n vet spel worden! Gangster style bevalt me zeer goed :D :D, maar zoals eerder gezegd kun je net zo goed je eigen Trance muziek er in proppen als je wilt .. zal dus wel btje aan je eigen speelstijl liggen :P.

Screens zien er nu al zo vet uit! Dat fietsen is ook zwaar vet! Lijkt me ook vet als je een gang kan joinen, en dan echt samen klusjes oplossen e.d :).

Lijkt me echt wel vet, zoiets als deze screen:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~burck010/host/HuggyB/giscreen5.jpg

Kan niet wachten, meest gewilde spel voor mij zeker! Mooi werk weer van ze :). Oh ja .. LA lijkt me zeker gaaf! Leuk als ze ook al die tenten daar in het spel verwerken, veel lichtjes snel, lekker hard cruisen .. yeah :D. Echt zo beter dat je in het spel voor jezelf kan werken, beetje aankloten enzo!

Leuke lijst proller!

Edit: Je kunt leden van je gang oproepen, en zo een vier-persoons-drive-by-shooting maken.

Wooow .. netjes! Inbreken is ook leuk! En mooi dat voetgangers zich er ook mee gaan bemoeien als je mensen in het daglicht neerschopt

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Weet iemand of de ps2 binnenkort gaat zakken naar een euro of honderd want ik heb geen zin om wéér een half jaar extra te moeten wachten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schumi4ever schreef op 16 mei 2004 @ 21:07:
Weet iemand of de ps2 binnenkort gaat zakken naar een euro of honderd want ik heb geen zin om wéér een half jaar extra te moeten wachten :X
Ik ga ook een playstation2 kopen, maar ik wacht ermee tot na de prijsverlaging die reeds in Amerika is ingegaan. Verwacht dat de Playstation2 in europa over een maand of anderhalf wel voor een kleine €125 is te verkrijgen op onlinewinkels.
Desnoods wacht ik tot september wanneer GT4 uitkomt

Even over de pic hierboven. Vindt het nu ook eens vet dat je auto's verrot kan trappen en dat je hopelijk echt kan worden overvallen door een grote bende als je in de achterbuurten rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Geein idee, maar ik weet wel dat het nooi goedkoop zal worden. Immers, ze verdienen al bijna niets meer op die PS2. Ze maken nu winst op de spellen. En die zijn best wel duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
We kunnen ondertussen natuurlijk ook ff testen hoe driver 3 bevalt om te tijd te doden >:)

draadje -> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/822082

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:32
Blijf t belachelijk vinden dat pc zo lang moet wachten, en zou leuk zijn als die ook op andere consoles uit zou komen. X-box en gamecube bv, alleen ps2 zuigt. Niet dat de ps2 zelf zuigt, maar iedereen die geen heeft (en dat zijn er aardig wat) kan dus mooi lang wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
proller schreef op 16 mei 2004 @ 21:20:
[...]

Geein idee, maar ik weet wel dat het nooi goedkoop zal worden. Immers, ze verdienen al bijna niets meer op die PS2. Ze maken nu winst op de spellen. En die zijn best wel duur...
Nintendo verkoopt zijn gamecube toch ook voor 100 euro? :/

Dan vind ik dat Sony niet achter mag blijven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schumi4ever schreef op 16 mei 2004 @ 22:38:
[...]

Nintendo verkoopt zijn gamecube toch ook voor 100 euro? :/

Dan vind ik dat Sony niet achter mag blijven :+
Nee, want echte kwaliteit heeft zijn prijs :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 19:40

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Misschien een domme vraag, maar wat zijn "ragdoll physics"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijn.online schreef op 17 mei 2004 @ 00:33:
Misschien een domme vraag, maar wat zijn "ragdoll physics"?
"realistische" physics. als een mannetje van de trap valt. zal hij als een dode lappenpop rollen, net zoals in het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:25

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Dat betekend dat als een lichaam (dood meestal) wordt weggeslingerd dat zijn ledematen ook realistisch bungelen. Dus niet zo'n stijf plank effect wat je bijvoorbeeld ook nog ziet in Call of Duty. Als je daar iemand neerschiet op een trap dan krijg je dat die gene op een stukje tree ligt en de rest hangt in de lucht. Niet echt realistisch dus.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.