[PS2] Grand Theft Auto San Andreas - Nu is het officieel!

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.315 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Zwaar goed spel lijkt dit me weer. Ik hoop alleen dat ik niet te lang hoef te wachten voordat deze game ook op de PC uit komt, want dat duurde met GTA: Vice City echt extreem lang. Hopelijk maken ze de game gewoon meteen voor alle systemen, dat zou wel zo relaxed zijn.

Ben al heel lang zeer verslaafd aan GTA III en GTA: Vice City, dus deze zal zeker ook aanslaan bij mij. Ik zie in de screens dat er nu ook fietsen zijn toegevoegd en dat lijkt me echt extreem kewl.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 19:40

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Chatterbox van GTA:LC was echt geweldig om naar te luisteren! Hoe die gasten zoiets ooit bedacht hebben, heerlijk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
tijn.online schreef op 14 juni 2004 @ 18:16:
Chatterbox van GTA:LC was echt geweldig om naar te luisteren! Hoe die gasten zoiets ooit bedacht hebben, heerlijk!!!
Precies. Die radio was gewoon een geniaal detail. Vooral in VC was dit flink uitgebreid. Hopelijk doen ze er in SA geen populaire top 40 "hits" aka irriterende troep in, zoals in Need for speed: Underground.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

wwillem schreef op 14 juni 2004 @ 20:03:
[...]

Precies. Die radio was gewoon een geniaal detail. Vooral in VC was dit flink uitgebreid. Hopelijk doen ze er in SA geen populaire top 40 "hits" aka irriterende troep in, zoals in Need for speed: Underground.
Ehm........... welke Top 40 bedoel jij dan :? Al die nummers die je er kon horen had ik nog nooit gehoord hoor ;)

In NFS:U trouwens na een race of 20 ook gewoon speakers uit gedaan :Y) Hoewel die 5.1 effecten wel erg goed zijn !!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Laatst online: 14-09 15:49
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 16:28:
[...]

Ik download hem in ieder geval niet.
UT2K4 heb ik ook gewoon gekocht omdat ik anders niet(zonder problemen) online kan.
dat doet me eraan denken... Gaat SA nou wel of niet multiplayer hebben? :?

oe, pagina 19 alweer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
The Evil Brain schreef op 14 juni 2004 @ 20:19:
dat doet me eraan denken... Gaat SA nou wel of niet multiplayer hebben? :?

oe, pagina 19 alweer!
Van horen zeggen: Gta 3 SA niet, maar Gta 4 wel. Maar ik heb daar geen bron van, dus misschien dat iemand anders dit precies weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
jah idd, dat zijn de 'geruchten'. Maar ja, bij de eerste 'officiele' info over SA werd gezegd dat het wel online ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 14 juni 2004 @ 21:14:
[...]

Van horen zeggen: Gta 3 SA niet, maar Gta 4 wel. Maar ik heb daar geen bron van, dus misschien dat iemand anders dit precies weet?
Het is GTA 3: San Andreas. Bah, dat mensen nog steeds die fout maken :+

En of er een multiplayer in komt dat weet niemand, behalve Rockstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Ik hoop dat ze het eerlijk gezegd niet doen, de PS2 heeft gewoon niet de power om een game zo gigantisch als GTA online te doen. Ik denk zelfs het merendeel van de PC's niet. Gewoon wachten tot GTA4 (en de PS3) met multiplayer, en het dan gewoon ineens GOED doen en de andere multiplayer games op zowel de PS2/3 als de Xbox als de PC te overtreffen, want dat potentieel heeft de GTA serie zeker.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shuogg schreef op 14 juni 2004 @ 22:15:
Ik hoop dat ze het eerlijk gezegd niet doen, de PS2 heeft gewoon niet de power om een game zo gigantisch als GTA online te doen. Ik denk zelfs het merendeel van de PC's niet. Gewoon wachten tot GTA4 (en de PS3) met multiplayer, en het dan gewoon ineens GOED doen en de andere multiplayer games op zowel de PS2/3 als de Xbox als de PC te overtreffen, want dat potentieel heeft de GTA serie zeker.
Helemaal mee eens :Y)

Ze halen volgens mij nu echt alles uit de Ps2 met GTA: San Andreas. Als ze er dan ook nog eens een mutliplayer in duwen, onmogelijk imho.

Zelf heb ik er absoluut geen probleem mee dat er geen multiplayer in zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en voor de mensen die denken.'waarom komt SA niet direct op de pc'

Als wij nu eens afspreken dat we allemaal netjes san andreas in de winkel gaan kopen
dan gaan de verkoopcijfers ook lekker omhoog en dan kan Rockstar misschien nog ff nadenken of gta 4 naast de ps3 ook meteen op de pc komt..

Natuurlijk geloof ik erin dat jullie dat met plezier zullen doen. }:O *ehum

Ik zeg niet dat ik alle games legaal haal maar games zoals GTA en UT zijn mijn zuur verdiende geld absoluut 210% wel waard.

misschien ligt het aan mij maar ik heb ook minder fun met games die ik niet koop. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Als wij nu eens afspreken dat we allemaal netjes san andreas in de winkel gaan kopen
dan gaan de verkoopcijfers ook lekker omhoog en dan kan Rockstar misschien nog ff nadenken of gta 4 naast de ps3 ook meteen op de pc komt..
We kopen allemaal alle :? spellen gewoon legaal, toch?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 22:35:
en voor de mensen die denken.'waarom komt SA niet direct op de pc'

Natuurlijk geloof ik erin dat jullie dat met plezier zullen doen. }:O *ehum

Ik zeg niet dat ik alle games legaal haal maar games zoals GTA en UT zijn mijn zuur verdiende geld absoluut 210% wel waard.

misschien ligt het aan mij maar ik heb ook minder fun met games die ik niet koop. :/
em ja, op zich heb je wel een punt, maar (volgens mij) is het gewoon een feit dat Rockstar véél meer kopieën verkoopt als ze hem eerst exclusief voor de PS2 launchen. Dan kopen namelijk veel mensen die én een PS2 én een PC hebben hem voor de PS2, en misschien later ook nog eens voor de PC. Terwijl ze als ze allemaal tegelijk wordne gelaunched, dat veel minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 14 juni 2004 @ 22:39:
[...]

We kopen allemaal alle :? spellen gewoon legaal, toch?
geloof je het zelf.. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:49
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 23:16:
[...]

geloof je het zelf.. :w
Nee en daarom releasen ze hem juist ook eerst voor PS2. Minder copy's daar meer orgineel meer winst, dus denken ze fuck idiote pc gamers met hun gekopieer, eerst de PS2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:37
ja, want op de ps2 worden spellen niet gekopieerd en over internet verspreid 8)7

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Maverick schreef op 14 juni 2004 @ 23:29:
ja, want op de ps2 worden spellen niet gekopieerd en over internet verspreid 8)7
Zit ik ook al zo'n beetje te denken heel dit Topic lang maar goed, je zou kunnen zeggen dat het WAT minder is..... maar scheelt niet veel denk ik :D

Overigens is daar niks mis mee : Kan je checken of je een spel ECHT leuk vindt en als ie dan tussen de 10-20 € te koop is koop je hem alsnog :Y)

* nero355 komt er eerlijk vooruit dat nero355 dat doet :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:49
Maverick schreef op 14 juni 2004 @ 23:29:
Ja wel alleen wel op veel kleinere schaal dan bij PC. Je moet wel wat meer dingen doen om kopieen op PS2 te spelen, Ombouwen, je moet een DVD writen hebben ( of iemand kennen met DVD writer). En voor PC hoef je alleen effe 2 uurtjes te wachten en je kan spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albinoraptor heeft toch een beetje gelijk :)

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

zou Rockstar nu ook echt een behoorlijke smak geld krijgen van Sony om het spel eerst ps2-'exclusive' te houden?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaRF schreef op 15 juni 2004 @ 08:21:
zou Rockstar nu ook echt een behoorlijke smak geld krijgen van Sony om het spel eerst ps2-'exclusive' te houden?
Ja, ze hebben een contract met Sony wb de exclusiviteit van de GTA delen tot 200*. Daar is wel een smak geld mee gemoeid lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 08:33:
[...]

Ja, ze hebben een contract met Sony wb de exclusiviteit van de GTA delen tot 200*. Daar is wel een smak geld mee gemoeid lijkt me zo.
Volgens mij is dat 2005 en zal zo ongeveer aflopen in het eerste kwartaal.
Mja ik gok dat ze het gewoon vernieuwen, lijkt me niet bepaald een slecht contract wat ze hebben :P.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 21:49:
[...]

En of er een multiplayer in komt dat weet niemand, behalve Rockstar.
Gamekings gaf in de laatste editie aan, dat Rockstar in een presentatie heeft verteld dat er geen multiplayer (voor de PS2) komt. In hoeverre dat waar is, is een tweede. Leek me toch handig om te vermelden.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:52
Ik meende dat R*'s contract met Sony vlak na de release van GTA:SA op de PS2 afloopt. Omdat er ook nog een jaar extra tussen VC en SA zit heb ik de ijdele hoop dat ze 'm voor PC misschien wat eerder uitbrengen dan voorgaande jaren.

Overigens zijn de PC's over een jaar uiteraard beter dan nu, dus tegen die tijd zijn er genoeg die SA multiplayer wel aankunnen denk ik. Toch zullen ze multiplayer wel bewaren voor GTA4.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

nero355 schreef op 14 juni 2004 @ 23:32:
[...]

Zit ik ook al zo'n beetje te denken heel dit Topic lang maar goed, je zou kunnen zeggen dat het WAT minder is..... maar scheelt niet veel denk ik :D

Overigens is daar niks mis mee : Kan je checken of je een spel ECHT leuk vindt en als ie dan tussen de 10-20 € te koop is koop je hem alsnog :Y)

* nero355 komt er eerlijk vooruit dat nero355 dat doet :)
Ik doe precies het zelfde. Demo's zijn meestal niet zo uitgebreid dus. Eerst kopieëren/downloaden dan kopen. Als ik een game echt leuk vind dan koop ik hem ook wel gewoon. Of ik moet hem heel graag willen dan koop ik hem meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
BtM909 schreef op 15 juni 2004 @ 10:02:
[...]

Gamekings gaf in de laatste editie aan, dat Rockstar in een presentatie heeft verteld dat er geen multiplayer (voor de PS2) komt. In hoeverre dat waar is, is een tweede. Leek me toch handig om te vermelden.
offtopic:
ff tussendoor: wordt die aflevering deze week nog herhaald of bedoel je een eerdere afl.? Ik vergeet het namelijk steeds te kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Evil Brain schreef op 15 juni 2004 @ 15:13:
[...]

offtopic:
ff tussendoor: wordt die aflevering deze week nog herhaald of bedoel je een eerdere afl.? Ik vergeet het namelijk steeds te kijken :(
*zucht* je kan de afleveringen op hun site bekijken.
BtM909 schreef op 15 juni 2004 @ 10:02:
[...]

Het lijkt me toch vrij logisch dat het er niet komt :P De PS2 kan zoiets nooit aan, misschien dat 2 man nog lukt maar meer, dat wordt gewoon teveel. Ik denk ook niet dat ze het op de PC alsnog toevoegen, waarschijnlijk wordt het gewoon wachten op de volgende generatie consoles.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel :X

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 15:41:
[...]

*zucht* je kan de afleveringen op hun site bekijken.
jammer alleen dat het nieuwe seizoen nog niet op de site staat... ;)
[...]

Het lijkt me toch vrij logisch dat het er niet komt :P De PS2 kan zoiets nooit aan, misschien dat 2 man nog lukt maar meer, dat wordt gewoon teveel. Ik denk ook niet dat ze het op de PC alsnog toevoegen, waarschijnlijk wordt het gewoon wachten op de volgende generatie consoles.
mjah, waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamespot is vandaag gestart met preview materiaal (part 1) van GTA: San Andreas.
Ze hebben tot nu toe dingen die de meesten van ons wel weten, maar morgen komen ze met part 2 waar ze o.a de muziek, special features en een paar dingen die zij alleen weten (>:)) bespreken. Check het hier.

Edit: [PS2] Grand Theft Auto: San Andreas Deel 2

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.