[PS2] Grand Theft Auto San Andreas - Nu is het officieel!

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.310 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Filmpje ja of nee. Scans ja of nee. Het is gewoon afwachten. Wat errug moeilijk is met zo'n titel als gta.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:32
DeRCT13 schreef op 01 mei 2004 @ 11:17:
Heb ergens anders gelezen dat het eind Juni zou komen, maar daar geloof ik ook niet veel van nu.
idd :X Heb nu wel gezien dat je niet meer op die geruchten kunt rekenen, zie het wel wanneer het er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:07
was het niet zo bij GTA3 en VC dat ze beiden einde van het jaar in de winkel lagen en dan in de opvolgende maand mei voor de PC :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 17:45

BioHazard

*\o/*

GTA San Andreas wordt denk ik ook weer heel populair. En ik weet ook zowat zkr dat R* het niet kan laten om hem te poorten naar PC om er weer geld uit te slaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Bi0Hazard schreef op 01 mei 2004 @ 14:24:
GTA San Andreas wordt denk ik ook weer heel populair. En ik weet ook zowat zkr dat R* het niet kan laten om hem te poorten naar PC om er weer geld uit te slaan :)
Yup... GTA heeft gewoon een grote schare fans. Vraag me af hoeveel "bezorgde ouders" dit keer het spel in de ban gaan doen ( ik kijk rond in de schappen bij de gemiddelde winkel en zie ergere titels... maar ja..daar ga je als ouder niet over zeiken )

Bezorgde ouders is top reclame :-p en in australia vonden ze het niet leuk dat je na een beurt van een hoertje de hoer kon vermoorden om een deel van je geld terug te krijgen. Hehehe...

"de tere kinderzieltjes toch" ..hehehehe

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

swampy schreef op 01 mei 2004 @ 14:29:
Bezorgde ouders is top reclame :-p en in australia vonden ze het niet leuk dat je na een beurt van een hoertje de hoer kon vermoorden om een deel van je geld terug te krijgen. Hehehe...

"de tere kinderzieltjes toch" ..hehehehe
Een zekere zieke geest nam er 3 tegelijk mee en blies de auto op "afterwards" O-) }) :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

nero355 schreef op 01 mei 2004 @ 15:04:
[...]

Een zekere zieke geest nam er 3 tegelijk mee en blies de auto op "afterwards" O-) }) :+
Lol haha ja :*) In Vice lukt me het niet echt meer om hookers mee te nemen lately? Ben ik te lelijk ofzo? :'( :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 20:53
Bi0Hazard schreef op 01 mei 2004 @ 15:17:
[...]

Lol haha ja :*) In Vice lukt me het niet echt meer om hookers mee te nemen lately? Ben ik te lelijk ofzo? :'( :>
Hebben ze er uit gehaald :'( :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

cls schreef op 01 mei 2004 @ 15:37:
[...]

Hebben ze er uit gehaald :'( :>
Als je niet patcht kan het nog wel :) Niet dat ik het vaak doe ofzo maar het kan en ik patch nooit games die geen MP hebben :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Bi0Hazard schreef op 01 mei 2004 @ 15:17:
[...]

die hoertjes zijn nogal picky mbt je auto :) Teveel deukjes vinden ze niet leuk bv ;)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Lol, geen wonder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

The eerste screenshots zijn vrijgegeven: http://www.rockstargames.com/sanandreas/

Het is niet veel, maar belooft wel veel goeds :9

Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/sanandreas/ss/screen01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/sanandreas/ss/screen02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/sanandreas/ss/screen03.jpg

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan niet wachten. ik heb gta vice city al helemaal grijs gespeeld.
hier een site met info en wat (fake |:( ) pics miechein iets leuks.
http://www.gta-sanandreas.com/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta
  • Laatst online: 04-09 15:58

Yotta

0110101001111010

BtM909 schreef op 12 mei 2004 @ 08:40:
The eerste screenshots zijn vrijgegeven: http://www.rockstargames.com/sanandreas/

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zie ik nou! Op de derde afbeelding een fiets, betekend dit dat de fiets ook een vervoermiddel is in het spel? Nehh, maar het zal wel vet zijn :9

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Auw.....

Looks good! hopen dat de PC versie ook eens komt ( vast wel ) ....

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik ben een grote GTA fan, maar ik word absoluut niet warm van deze screens. Vallen erg tegen. Ik had op een grotere verbetering gehoopt, al kun je op deze screens natuurlijk nog niet echt veel zien. Zoals het er nu uitziet, kijk ik meer uit naar Driv3r dan deze GTA, maar wellicht zit ik er ook wel helemaal naast :P

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:52
hm, van die screens word ik niet bepaald vrolijk wat betreft de verhaallijn.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 07:55

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

het ziet er niet echt veel beter uit dan VC vind ik :/

Had een nieuwe engine verwacht eig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dikke pret @ al die mensen die beter verwachten, ik bedoel, hoeveel wil je nog uit de ps2 gaan persen...

Het ziet er gewoon weer goed uit en voor mij toch een reden om eens een ps2 te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Oeh :9

Lijkt me gaaf als er inderdaad een fiets in komt.. jammer dat de ps2 weer eens eerder is dan de pc :{ :(

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:34
Ik vind het er best aardig uit zien, ik had ook geen nieuwe engine verwacht. Maar ik vind het eruit zien als jaren '70 eigenlijk :)

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Laatst online: 13-09 22:29

Ottooo

Vuurvlieg

^^ me too :)

Heb gehoord dat de nieuwe engine komt bij de launch van de PS3, waarop GTA4 één van de eerste titels zal zijn.

Of er ook maar iets van waar is weet ik alleen niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Yotta schreef op 12 mei 2004 @ 09:16:
[...]

Wat zie ik nou! Op de derde afbeelding een fiets, betekend dit dat de fiets ook een vervoermiddel is in het spel? Nehh, maar het zal wel vet zijn :9
Leuk voor korte afstanden.

Screens zien er wel aardig uit. kan beter. Het voordeel nu is dat meer pc's het spel draaien en dus groter publiek. Ik hoop dat ze rare acties uit de game verwijderd hebben (ga in gta vc maar eens als volgt vooruitlopen: <- / -> /<- / ->, dat ziet er lomp uit.)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Rakkerzero schreef op 12 mei 2004 @ 12:34:
[...]

(ga in gta vc maar eens als volgt vooruitlopen: <- / -> /<- / ->, dat ziet er lomp uit.)
Ik snap je manier van lopen niet?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meesterlijk! :o

Jammer dat ze geen nieuwe engine hebben gebouwd, maar dat nemen we dan maar met een flinke korrel zout :)

Hopelijk gaat de hele verhaallijn niet over bepaalde neger groepen die een conflict hebben ofzo, bah.

Overgens denk ik dat je je eigen kleding wel kan ontwerpen. Als je die screen ziet met die gast die voor zen wagen hurkt, hij heeft zo'n gare trui aan met het rockstar logo erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

johnnyv.nl schreef op 12 mei 2004 @ 12:09:
Dikke pret @ al die mensen die beter verwachten, ik bedoel, hoeveel wil je nog uit de ps2 gaan persen...

Het ziet er gewoon weer goed uit en voor mij toch een reden om eens een ps2 te kopen...
Driver 3 ziet er een stuk beter uit vind ik en die draait toch ook op de ps2 ;)

Ik vind gta er te cartoonig uit zien. Mijn mening he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
-ETz-Memphis Z schreef op 12 mei 2004 @ 12:50:
[...]

Driver 3 ziet er een stuk beter uit vind ik en die draait toch ook op de ps2 ;)

Ik vind gta er te caartoonig uit zien. Mijn mening he ;)
De cartoony stijl is juist het handelsmerk van gta... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Ja, maar ik zou het toch liever realistisch zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 12:38:
Meesterlijk! :o

Jammer dat ze geen nieuwe engine hebben gebouwd, maar dat nemen we dan maar met een flinke korrel zout :)

Hopelijk gaat de hele verhaallijn niet over bepaalde neger groepen die een conflict hebben ofzo, bah.

Overgens denk ik dat je je eigen kleding wel kan ontwerpen. Als je die screen ziet met die gast die voor zen wagen hurkt, hij heeft zo'n gare trui aan met het rockstar logo erop :)
Modders kunnen zo wel een GTA 3-in-1 pack maken, met alle 3 de steden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Overgens denk ik dat je je eigen kleding wel kan ontwerpen. Als je die screen ziet met die gast die voor zen wagen hurkt, hij heeft zo'n gare trui aan met het rockstar logo erop
kan ook een extraatje zijn die je moet vrijspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Vice City was ook super echt dik verslavend hopelijk word deze release ook op de pc uitgebracht. Die screens zien er al dik belovend uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op 12 mei 2004 @ 08:40:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
grand theft nigga! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Straight outta Ghetto...

Ik wist niet dat San Andreas ghetto-like was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Waar ik op hoop (en wat het wel wat realistischer zou maken) is dat er eindelijk ook eens brakke bakken rondrijden (die dus al reutelen/pruttelen etc, kapotte ruiten etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
lijkt me wel geinig een keer een gta nigga style te spelen :p
Jaren 80 en nu stijl zijn al geweest, dus nu "nigga" stijl.. wel cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Laatst online: 09:50

Upke dupke

Oompa Loompa

Geen andere engine, ik dacht dat het zeker een andere engine zou worden. Dit is een domper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Als ik deze screens nu zie, snap ik niet waarom ze hier 2 jaar hebben over gedaan, of hebben ze echt veel veranderd? Ik gok dat ze deze GTA gewoon als zouthoudertje er tussen hebben gepleurd omdat het anders te lang duurde voor GTA 4

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Het is wel een andere engine, maar het probleem is dat het een verbetering is op de PS2.
Met deze engine ziet het spel op de PS2 er een stukje beter uit dan Vice City op de Xbox. Dat is best een mooie stap, maar voor de PC fans... tja.

Misschien let deze engine wel wat meer op andere dingen... zoals animatie... misschien een kleine netwerk code? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 18:15
als we de geruchten moeten geloven wel :)

ik vraag me trouwens af hoe mensen aan plaatjes van 640 bij 480 kunnen zien dat er geen nieuwe engine in zit. nofi hoor, maar ik zie dat dus niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Ik krijg echt weer zin in GTA nu ik deze screens heb gezien.
De graphics maken op zich wel een deel van de game maar die waren in mijn opzicht al goed zat bij VC, de storyline doet het bij deze serie het echt goed. Het sfeertje en de vrijheid... woohoo :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt zin in gta sa lijkt me super weer een nieuwe gta. Mijn hond heeft mijn gta vc dvd gemold |:( ik had mn ps2 rechtop staan. Nooit loopt ze er tegen aan en ja hoor nu wel ps2 valt met een klap op de stenen vloer en een lelijke kras op de cd nog geluk dat er verder niks kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:08

Initial G

f.k.a. GKLQuake

het maakt niet uit hoe GTA eruit ziet, het is altijd leuk. Wat wel belangrijk is is de gameplay en compatibiliteit. Met GTA3 was dat matig, met VC redelijk en nu goed? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
heh, wat bedoel je dan precies met compatibiliteit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat GTA nu met thema's gaat werken. Aan de screens te zien wordt dit duidelijk een "Gangsta"-uitvoering. Het zal allemaal wel leuk worden, maar GTA 3 was algemeen, gewoon een New York-achtige stad, Vice City een Miami-achtige stad, welliswaar met het thema jaren '80, maar nog steeds vrij algemeen.
Voor een keer zal het wel leuk zijn, al vermoed ik dat de populariteit van GTA: SA al minder wordt dan de voorgangers, maar hoe moet het dan in de toekomst, telkens een andere groep criminelen als thema?, het houdt een keer op.

Fiets is btw wel vet, 'k hoop dat ze het zo maken dat je maar voor een tijdje hard kan fietsen( net zo als het "snel-rennen")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
De plot is bekend!!
GTA San Andreas: Plot Summary

Psted by Neil @ 11:46:31 | Category: News | Comments: 1

Rockstar have released a basic summary of the plot of GTA San Andreas, confirming that it'll be set in the early 1990's.

"Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas...a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.

Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.

On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets."

The summary appears to indicate that the game will not be set in "San Andreas", instead Los Santos. It could possibly also be said that it'll take place in more than one city, from the last sentence of this short announcement by Rockstar.

Source: Gamespot.com

http://www.gamespot.com/ps2/adventure/gta4...ws_6097570.html
edit: het schijnt dat gamespot down is. het staat ook op www.gtagaming.com.

[ Voor 18% gewijzigd door DeRCT13 op 12-05-2004 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Evil Brain schreef op 12 mei 2004 @ 17:29:
heh, wat bedoel je dan precies met compatibiliteit? :?
Hij zal de poorts wel bedoelen. Als je echt GTA wilt spelen, moet je gewoon een ps2 halen. Echt geloof me, ik zit ook liever achter men pc maar voor Vice City moest ik gewoon een ps2 aanschaffen en het speelt eigenlijk nog wel beter dan pc.

Het is er uiteindelijk ook voor ontworpen ;)

Hopelijk krijgen we de aankomende dagen nog wat kleine dingetjes te weten over San Andreas, zou het erg tof vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Laatst online: 12-09 20:53
Lijkt me bijzonder irritant schieten etc met PS2, het bewegen van een "cursor" is verdomde lastig met van die toetsjes en ook met zo'n ander ding op die controllers. Ik heb eens gehoord dat er dan automatisch voor je gericht wordt, maar dat geeft mij niet de bepaalde vrijheid die ik in GTA zoek. Ik ga het spel gewoon kopen voor de PC en dan zien we wel of het wat wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 12-09 21:55
PS2 kan je locken met een van de shoulderbuttons, werkt echt perfect hoor.

En voor die "toetsjes" heeft men al jaren een stick :)

[ Voor 65% gewijzigd door Speedy op 12-05-2004 19:37 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Kuch.. heeft nu niemand mijn post van een pagina terug gezien? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 19:11:
[...]

Hij zal de poorts wel bedoelen. Als je echt GTA wilt spelen, moet je gewoon een ps2 halen. Echt geloof me, ik zit ook liever achter men pc maar voor Vice City moest ik gewoon een ps2 aanschaffen en het speelt eigenlijk nog wel beter dan pc.

Het is er uiteindelijk ook voor ontworpen ;)

Hopelijk krijgen we de aankomende dagen nog wat kleine dingetjes te weten over San Andreas, zou het erg tof vinden :)
smaken verschillen, maar ik vind GTA toch veel fijner op de pc te spelen dan op de PS2. Okee, mschn qua rijden is de PS2 handiger/fijner, maar dat is een kwestie van wennen. :)

en @hierboven: kun je m ff quoten/herhalen? :P

[ Voor 5% gewijzigd door The Evil Brain op 12-05-2004 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
nogmaals..

De plot is bekend!!
GTA San Andreas: Plot Summary

Psted by Neil @ 11:46:31 | Category: News | Comments: 1

Rockstar have released a basic summary of the plot of GTA San Andreas, confirming that it'll be set in the early 1990's.

"Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas...a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.

Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.

On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets."

The summary appears to indicate that the game will not be set in "San Andreas", instead Los Santos. It could possibly also be said that it'll take place in more than one city, from the last sentence of this short announcement by Rockstar.

Source: Gamespot.com

http://www.gamespot.com/ps2/adventure/gta4...ws_6097570.html
edit: het schijnt dat gamespot down is. het staat ook op www.gtagaming.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
ow, die post bedoelde je! Jah, die stond bij mij nog in dezelfde pagina (nu de vorige) :P

Maar commentaar: tja, blijkbaar slaat San Andreas op een district met meerdere steden, en dat zou wel erg cool zijn trouwens. Leuk over de prairies met je heli naar een andere stad toevliegen :*) Maar ik denk toch dat ik de mafiawereld cooler vind dan een of andere ghettowereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vrijheid van de game vindt ik altijd het mooiste punt van het spel, maar dat kan natuurlijk altijd door andere dingen veriekt worden.....Ga je lekker een spel spelen en hoef je een keer niet de n**** scene van deze tijd te bekijken op tmf enz.flikken ze dit weer! Een spel moet niet op mode trends gebasseerd zijn, wordt een game alleen maar een tijdelijk tussendoor hapje. En dan heb ik het nog niet over de vele mensen die het niet (en juist wel aan de andere kant... :r ) kopen door de partij die ze kiezen. Ze kunnen beter nog meer maffia kant uitgaan, want daar is het uiteindelijk allemaal op gebasseerd. Hoe ze het nu gaan doen is het te doelgroep gericht. Maar ik begrijp hun wel, het grootste deel van de mensen is onder de indruk van deze provocerende ego scene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
nog even wat art:

Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/images/sanandreas/screenshots/sasite2.jpg
:9

Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/images/sanandreas/screenshots/sasite1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/images/sanandreas/screenshots/sasite3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/images/sanandreas/screenshots/sasite4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Die laatste lijkt wel erg veel op p diddy :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Ieuw, dat bro's en ho's en gangsta sfeertje zie ik echt TOTAAL niet zitten eigenlijk :X 80s sfeer in Vice City vond ik wel charmant, maar dat hele ganstarap sfeertje is echt totaal niet mijn ding :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
offtopic:
ah, daar hebben we DarkX weer, de promotor van de seventies :P ;) (ik vind het zelf ook niks hoor ;)

ik vraag me toch af waarom ze niet voor de jaren zeventig gekozen hebben. Ze zouden dan misschien wel een beetje weggehoond worden vanwege 'te voorspelbaar', maar het zou wel een mooie afsluiting zijn van een serie (de gta1-levels). Nu gaat het echt meer in op de populariteit van bepaalde groepen die mschn in november weer helemaal uit zijn. jammer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Nouja, 90s kan ik ook mee leven, maar d'r is toch meer in de 90s dan hiphop en nigga's? Daarbij vind ik 50cts en Justin niet echt 90s muziek, als we het toch over muziek moeten hebben :)

Dat er hiphop inzit en gansta's vind ik logisch, maar zoals het er nu uitziet domineert het wel erg :) Doe mij toch maar italianen, veeeel stijlvoller :P Maar ze hadden toch minstens 90s rappers kunnen kiezen ipv moderne namen :?

[ Voor 41% gewijzigd door DarkX op 12-05-2004 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit spel gaat fuckin ownen lolz.

menace 2 society in game vorm!! hahahaah

sexy art trouwens met die chicks en die gangstas

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
Jammer

Begin jaren 90 was er in de hiphop scene heel veel ellende en heel veel wars. Toen was er echt nog de strijd tussen de eastside en de westside. En in vele steden waren er groepen met ongeveer net zoveel macht als de maffia vroeger. Ik vind het wel bij GTA passen. GTA is altijd om groupwars geweest en in begin jaren 90 waren die er heel veel. En is het nou zo erg dat het dit keer om ' negers' gaat??? willen jullie soms voor de zoveelste keer dezelfde maffia lui alleen in een ander tijdstip??

Dus ik vind het een goede keus.

Maarrr.. dat er dan muziek van timberlake en 50 cent in komt :r

Doe dan muziek wat er goed bijpast.. 2pac, dre, ice cube, snoop, notorious B.I.G. Eazy E etc etc

Niet die commerciele troep die de laatste tijd gemaakt wordt.

Ik vind een begin 90 jarige gangster spel dus wel een goede keus maar helaas past de muziek er niet bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zie ik tog zoveel mensen negatief reageren omdat 50 Cent en de hele Hip Hop sfeer erin komt. kom op man ik hou ook niet van de muziek in VC maar omdat het gewoon bij het spel zelf past leefde ik me eigen ook helemaal in de muziek die ze op de VC radio draaiden.

Zeg nou zelf, in GTA III was het de kick van je leven als je zon Low-Rider van zon rare rasta jat en dan voor zijn neus ff de hip hop radio :(GameRadio, ofzoiets) aanzet en dan begint te hoppen met die bak!!

Hoe dan ook, als je niet van rap houd dan maakt het nog geen reet uit want je gaat zelf in GTA SA leven en dan ga je er ook van houden.

Alleen dat van Justin von ik wel heel wat minder.
Ze kunnen beter iets verder zoeken naar ander muziek wat ook echt erbij past
Snoop Dogg zou er best in kunnen of uhm..Xzibit (dan heb ik het over Paparazzi)
.
Kijk naar hoe San Andreas in de logo is geschreven, dat laat me meer denken aan Cypres Hill muziek. Dat lijkt me pas echt vet.

En MP op GTA? ik heb zo mijn twijfels of dat wel goed zou gaan.
als het goed gaat dan is het mooi meegenomen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Mja, het is niet erg dat het om 'negers' gaat in die zin dat het ras me an sich totaal niet boeit, maar ik vind gewoon die hele 'scene' totaal geen stijl hebben :) Daarbij heb ik liever dat er colombianen, italianen, russen, chinesen, gansta's, hele zooi meedoen ipv te focussen op die gangs. Maar het is een kwestie van smaak natuurlijk. Ik kijk gewoon veel liever Goodfellas of Soprano's dan Menace II Society :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

hmm denken ze nou echt dat de gangsternegers van de begin jaren 90 naar dit soort muziek luisteren? Ik wil NWA, EPMD en Public Enemy.
Dit versterkt de sfeer dus compleet niet, ik baal ook ontzettend van deze setting, en dit terwijl ik een hiphop fan ben. Mij leek de jaren 70 veel leuker worden. Waarschijnlijk heeft rockstar maar de makkelijkere weg gekozen, hier is veel sneller een plot en missies voor te verzinnen.

En als je b.i.g. snoop en tupac niet commerciëel vindt heb je nog een hoop te leren :/

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 00:03:
Waarom zie ik tog zoveel mensen negatief reageren omdat 50 Cent en de hele Hip Hop sfeer erin komt. kom op man ik hou ook niet van de muziek in VC maar omdat het gewoon bij het spel zelf past leefde ik me eigen ook helemaal in de muziek die ze op de VC radio draaiden.

Zeg nou zelf, in GTA III was het de kick van je leven als je zon Low-Rider van zon rare rasta jat en dan voor zijn neus ff de hip hop radio :(GameRadio, ofzoiets) aanzet en dan begint te hoppen met die bak!!

Hoe dan ook, als je niet van rap houd dan maakt het nog geen reet uit want je gaat zelf in GTA SA leven en dan ga je er ook van houden.

Alleen dat van Justin von ik wel heel wat minder.
Ze kunnen beter iets verder zoeken naar ander muziek wat ook echt erbij past
Snoop Dogg zou er best in kunnen of uhm..Xzibit (dan heb ik het over Paparazzi)
.
Kijk naar hoe San Andreas in de logo is geschreven, dat laat me meer denken aan Cypres Hill muziek. Dat lijkt me pas echt vet.

En MP op GTA? ik heb zo mijn twijfels of dat wel goed zou gaan.
als het goed gaat dan is het mooi meegenomen idd.
Niet alleen paparazzi van Xzibit. Het nummer X kan ook erg leuk zijn in dit spel en een ander zeer mooi nummer van hem is Foundation.

Ach heel veel hiphop is wel goed, zolang ze balletjes als timberlake maar eruit laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Larixk schreef op 13 mei 2004 @ 00:18:
hmm denken ze nou echt dat de gangsternegers van de begin jaren 90 naar dit soort muziek luisteren? Ik wil NWA, EPMD en Public Enemy.
Dit versterkt de sfeer dus compleet niet, ik baal ook ontzettend van deze setting, en dit terwijl ik een hiphop fan ben. Mij leek de jaren 70 veel leuker worden. Waarschijnlijk heeft rockstar maar de makkelijkere weg gekozen, hier is veel sneller een plot en missies voor te verzinnen.

En als je b.i.g. snoop en tupac niet commerciëel vindt heb je nog een hoop te leren :/
jajaja jij bent dus een oldschool lover die alles wat daarna kwam niets vind.
Net zoals dat sommige mensen bij de beatles zijn blijven hangen en net zoals ik meer bij de hiphop uit midden 90 blijf hangen.

En nee ik vond hun niet echt commercieele muziek maken. 2pacs muziek klonk iig echt niet alsof het expres zo gemaakt is dat iedereen het leuk vind klinken. Tegenwoordig gebeurt dat wel. Komt ook omdat hiphop nu wereldwijd populair is. Dat was begin jaren 90 wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

juist niet, ik hou helemaal niet van old skool, ik hou van dingen met inhoud zoals Sage Francis, Slug, Talib Kweli en Murs. Maar daar gaat het hier nu niet over :P

Ik vind dat als je een game wil maken over het begin van de jaren negentig waarin autoradio's een belangrijke rol spelen je toch minstens muziek uit die tijd moet hebben. Muziek is perfect voor het scheppen van een tijdbeeld van een bepaalde periode, in Vice City hebben ze dit goed gedaan. Het zou toch echt zonde zijn als ze nu een playlist vol met hedendaagse popmuziek zouden zetten omdat hier geld mee te verdienen is.

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Larixk schreef op 13 mei 2004 @ 00:38:
Ik vind dat als je een game wil maken over het begin van de jaren negentig waarin autoradio's een belangrijke rol spelen je toch minstens muziek uit die tijd moet hebben. Muziek is perfect voor het scheppen van een tijdbeeld van een bepaalde periode, in Vice City hebben ze dit goed gedaan. Het zou toch echt zonde zijn als ze nu een playlist vol met hedendaagse popmuziek zouden zetten omdat hier geld mee te verdienen is.
Dat vind ik dus ook

Maar er is nog hoop; er wordt misschien gepromoot met 50 cent en timberlake voor betere verkopen maar misschien zitten er in het spel wel heel veel nummers die wel bij de tijd passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Larixk schreef op 13 mei 2004 @ 00:38:
juist niet, ik hou helemaal niet van old skool, ik hou van dingen met inhoud zoals Sage Francis, Slug, Talib Kweli en Murs. Maar daar gaat het hier nu niet over :P

gelukkig zijn er ook nog mensen die weten dat er meer hiphop is dan tmf. _/-\o_
hopelijk doen ze tracks erin van rakim ,trbe,krs1,delasoul,old scool dre/snoop,mobb deep,PE,nwa,xzibit dat soort muziek past echt super bij zo'n spel
en tja hopelijk komt hij snel op de pc want dit is de enige ps2 titel (met gt4) die mij nog boeit :O en daar ga ik mijn ps2 echt niet voor houden. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Laatst online: 07:34
Kom op mensen, er zijn veel radiozenders in de GTA's :)

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkX schreef op 13 mei 2004 @ 00:05:
Mja, het is niet erg dat het om 'negers' gaat in die zin dat het ras me an sich totaal niet boeit, maar ik vind gewoon die hele 'scene' totaal geen stijl hebben :) Daarbij heb ik liever dat er colombianen, italianen, russen, chinesen, gansta's, hele zooi meedoen ipv te focussen op die gangs. Maar het is een kwestie van smaak natuurlijk. Ik kijk gewoon veel liever Goodfellas of Soprano's dan Menace II Society :)
Juist, de gehele latino gangster zou erin moeten.
Dan zou het spel wel echt vet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Larixk schreef op 13 mei 2004 @ 00:18:

De commerciele rappers zijn niet 2 pac , B.I.G of snoop e.d.
van 50 cent zou ik nog wel kunnen zeggen dat hij een beetje commerciel is maar dat is ook alleen omdat G-Unit hem in 1 klap beroemd heeft gemaakt en daarom krigt hij dus alle aandacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NHJ BV schreef op 13 mei 2004 @ 12:51:
Kom op mensen, er zijn veel radiozenders in de GTA's :)
50 Cent en de rest zou denk ik 1 radio station zijn, wat denk jij (ook de rest hier op de forum) dat de rest van de station's voor muziek zal hebben?

Ik denk ook een beetje Salsa en Merengue station zou wel relaxt zijn 8) (is namelijk mijn muziek dus)

Rock zou er waarschijnlijk ook wel inzitten want (8> Rock (8> star weet dat ook de rockliefhebbers deze spel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta
  • Laatst online: 04-09 15:58

Yotta

0110101001111010

Het woord "edit" komt volgens mij niet voor in je woordenboek! Drie post achter elkaar, kom op zeg. :(

De ingame muziek zal wel de zelfde genres bevatten als de twee vorige delen. Rap, rock, klassiek, een praatzender. Noem maar op.

[ Voor 4% gewijzigd door Yotta op 13-05-2004 14:39 ]

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze je op TMF uitzenden ben je commercieel, punt uit!.

:r @rappers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:54
Welke muziek er in komt boeit me eigenlijk niet zo veel, als het leuk is (gta3) is het mooi meegenomen. Zo niet (VC) heb ik mp3tjes zat. :/

Die gangsta' setting zie ik op zich wel zitten eigenlijk, lekker de Oor lezende ghetto thug uithangen. Cruzen in je lowrider met Dizzee Rascal op je soundsystem. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Zou wel grappig zijn als die ghetto wijken er net zo rot uit zien als in films. Veel moorden op straat, kapotgeslagen auto's, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
lijkt me wel, zie je in VC ook al bij de "zwarte buurt" dat er soms van die auto wrakken staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

ja zou geweldig zijn als er echt zon naar sfeertje was. Nu bij bv VC heb je al dat er onder de non-playables soms gevechten zijn ezno, maar zou echt super zijn als in SA echt geschoten word door anderen enzo, en ook auto-diefstallen enzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:54
Random block parties, waar mensen op straat staan te feesten en bbqen zouden ook tof zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Charly schreef op 13 mei 2004 @ 16:06:
Random block parties, waar mensen op straat staan te feesten en bbqen zouden ook tof zijn. :P
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Mensen! Jullie missen een heleboel info!

Game Informer has a 10-page San Andreas preview showing now at E3. Every point here is all confirmed and official from the early release of Game Informer. The magazine has 12 screenshots.

Screenshots
- One pic shows the inside of a house, with rendered interior environments. There is furniture inside the house.
- One shows a helicopter with its searchlights on a runaway criminal.
- The others show how the main character can get fat, its a pic of him (fat) crossing the street with a donut shop in the background.
- One shows two other characters that are apart of the main character's crew.
- One shows a gang carjacking. Three guys with doo rag masks are carjacking other guys.
- One with two men sneaking around the back of a house about to rob it. They are crouching and carrying guns.
- Another one shows a california type pimped out car.
- The last one shows the background of LA with a smog sky.
- The rest are the three we have already seen.

General
- The game is more serious than the others, but the elements of comedy are still there.
- A full staff of reasearch personnel at Rockstar have been studying Las Vegas, San Diego, and Los Angeles for months to ensure that they truly capture the feelings of these cities.

- The game will not take place in Los Angeles, San Francisco, or Las Vegas. It will take place IN ALL THREE as well as the countryside in between.
- Los Angeles will be called Los Santos, San Francisco will be called San Fieero, and Las Vegas will be called Las Venturra.
- Each city is about the same size as Vice City.
- Not all cities will be open at the start of the game.
- The entire game will be about four to six times as large as Vice City.
- San Fierro (San Francisco) will have hills. This city is more driving based.
- You can drive from LA, through the countryside, up a mountain, into San Fran, and onto Las Vegas.
- Driving through the desert won’t be empty and plain with a couple cacti...it will be vibrant and alive with weird things to see.
- There will be a lot more buildings with open interiors.

Graphics
- The graphics engine has been tweaked. Smog will be present in LA, and real-time reflections on cars, windows, and mirrors, as well as new techniques like radial lighting, which allows for more realistic shadowing, and soft-shadow lighting for interior levels will be present.
- Everything in the game now has independent models for day and night to give better lighting and shadowing.
- The game will have ragdoll physics, or “impact animation” in Rockstar’s words.

Vehicles
- As for vehicles, there will be pimped-out lowriders, and 90’s versions of some GTA3/VC cars will return.
- There will be bicycles.

Story
- Characters from the past will return.

Gameplay
- In the Las Vegas city, you will be able to buy and build a casino - and then run it.
- You can then gamble your money in the casino.
- Your character can dual wield pistols and potentially other weapons.
- You need to eat to retain your stamina. If you eat too much fast food, you become fat and pedestrians mock you for being fat. You also run slower. To remedy this, you can go to a gym to exercise.
- You can now rob homes. The robberies will require skill and planning, however.
- You can recruit gang members and use them to do four person drive-by’s. (seen here)

Weapons
- The choice of weapons will match the time in which the era of the early 90's.

Artificial Intelligence
- Enemy/pedestrian AI will be greatly revamped and they will think more logically. You can't beat someone to death in broad daylight and not have people notice and react.
- Your enemies will be smarter, which will make robbing houses take a lot of skill.

Music
- There will be a rap station, but there will be a variety of other stations as always.

All this Game Informer information was compiled and summarized from PlanetGTA, GamesRadar, user BTB at GameFAQs, and user Nasfive0 at GameFAQs.

3 STEDEN met elk stad zo groot als VICE CITY met tussen de steden COUNSTRYSIDE en WOESTIJN die ook nog es propvol zitten. 4 tot 6 keer ZO GROOT als Vice City!
Mensen, ik ben echt hyped hoor. Zelda? Welke Zelda!? (gelukkig hoef ik niet te kiezen... maar de keus zou wel snel gemaakt zijn!)
Er zijn ook scans hoor. Hier komen ze:

Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/image.x?img=/images/sanandreas/screenshots/giscreen1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/image.x?img=/images/sanandreas/screenshots/giscreen2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/image.x?img=/images/sanandreas/screenshots/giscreen3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/image.x?img=/images/sanandreas/screenshots/giscreen4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/image.x?img=/images/sanandreas/screenshots/giscreen5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/image.x?img=/images/sanandreas/screenshots/giscreen6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/image.x?img=/images/sanandreas/screenshots/giscreen7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/image.x?img=/images/sanandreas/screenshots/giscreen8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/image.x?img=/images/sanandreas/screenshots/giscreen9.jpg

Als de images geblocked worden:

http://www.gtagaming.com/...screenshots/giscreen1.jpg
http://www.gtagaming.com/...screenshots/giscreen2.jpg
http://www.gtagaming.com/...screenshots/giscreen3.jpg
http://www.gtagaming.com/...screenshots/giscreen4.jpg
http://www.gtagaming.com/...screenshots/giscreen5.jpg
http://www.gtagaming.com/...screenshots/giscreen6.jpg
http://www.gtagaming.com/...screenshots/giscreen7.jpg
http://www.gtagaming.com/...screenshots/giscreen8.jpg
http://www.gtagaming.com/...screenshots/giscreen9.jpg

Oh ja, ik heb van andere bronnen gehoord dat je ook kan zwemmen. Je kan namelijk nieuwe skills leren als je o.a. side-missions doet.
In 1 van de plaatjes zie je een achtervolging in de nacht met een helicopter in de gjetto. Dat hebben we allemaal wel eens op SBS6 gezien! ;) Wat mij lijkt is dat je ook een skill krijgt waarmee je in hekken kan klimmen... en dan politie die je achterna de tuintjes inspringt. :)
Maar dat verzin ik nu even heh!

[ Voor 4% gewijzigd door HuggyB op 14-05-2004 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mirror voor de scans van de e3

Afbeeldingslocatie: http://ajh.wojjie.net/pics/sa/giscreen1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ajh.wojjie.net/pics/sa/giscreen2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ajh.wojjie.net/pics/sa/giscreen3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ajh.wojjie.net/pics/sa/giscreen4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ajh.wojjie.net/pics/sa/giscreen5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ajh.wojjie.net/pics/sa/giscreen6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ajh.wojjie.net/pics/sa/giscreen7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ajh.wojjie.net/pics/sa/giscreen8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ajh.wojjie.net/pics/sa/giscreen9.jpg

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Impressive... 8) :9~
Als de steden echt zo groot zijn dan wordt het HUGE!! :*)
Nu weet ik het zeker ik ga een playstation2 halen! (was ik toch al van plan, want ik wil GT4 en MGS3 ook spelen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ah man, ik was net bezig met mirroren!! :( ;)
Anyway, for hoge resolutie scans moet je de links hebben.

Ik ben officieel verkocht. Als je niet blij met de kwaliteit, zal toch echt wel de kwantiteit je moeten overdonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Jezus, 4 tot 6 keer zo groot als Vice City :9~ Ook wel fijn dat de IA wat beter is en dat je gangsters kan trainen enzo. De laatste tijd ben ik weer een beetje bezig met GTA:VC (en ook vooral met het tweaken van de auto's met CarEd) en ik kijk dus al uit naar de volgende!

Alleen vreemd (jammer?) dat er niks gezegd wordt over multiplayer-functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmzz, word wel een leuk spelletje.. :p ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yotta schreef op 13 mei 2004 @ 14:38:
Het woord "edit" komt volgens mij niet voor in je woordenboek! Drie post achter elkaar, kom op zeg. :(

De ingame muziek zal wel de zelfde genres bevatten als de twee vorige delen. Rap, rock, klassiek, een praatzender. Noem maar op.
sorry ik wist niet dat het zon ramp was, mijn excuses. _/-\o_

Hoe dan ook, moet maar eens snel een PS2 gaan regelen weer.
Zal ook wel GTA III en VC bij kopen om me eigen mee zoet te houden tot SA uit komt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
JER00N schreef op 14 mei 2004 @ 01:12:

Alleen vreemd (jammer?) dat er niks gezegd wordt over multiplayer-functies.
Nog niet nee. Ik zeg niet dat het er gegarandeerd in zit, maar na GTA3 en GTA:VC wil ik graag concluderen dat GTA spellen nu langzaam openbaard worden totdat het spel klaar is voor verkoop. We kunnen nog veel meer features kunnen krijgen onthuld... en ik ben er klaar voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zozo, dat ziet er erg goed uit, ook dat het 4-6x zo groot word als VC is erg chill. Kan niet wachten :) En van stad naar stad rijden is ook een improvement. Hopelijk komen er binnenkort nog meer screenies en extra info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nou hoop ik niet dat negers ineens denken dat zij rulen in de wereld omdat in GTA het om negers draaien. Het is niet zo dat iets heb tegen zwarten, maar als door dit van dat patserige gedrag gaan tonen, koop ik uit protest het spel NIET. Tegen zoiets kan ik echt niets hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

ragdoll!!! _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Rakkerzero schreef op 14 mei 2004 @ 13:40:
Nou hoop ik niet dat negers ineens denken dat zij rulen in de wereld omdat in GTA het om negers draaien. Het is niet zo dat iets heb tegen zwarten, maar als door dit van dat patserige gedrag gaan tonen, koop ik uit protest het spel NIET. Tegen zoiets kan ik echt niets hebben.
:/ -1 flame

Of zullen de mafiosi ook denken dat zij rulen omdat de Godfather een succesvolle trilogie is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ach, luister es naar Chris Rock. Je hebt "black people" and je hebt "niggers". :) (briljante show overigens)
Niet zo over 1 kam scheren. Deze plaatjes zijn volgens mij gebaseerd op Los Angeles, waar veel zwarte onfortuinlijken zitten. Maar we hebben ook nog San Fransico en Las Vegas. Daar wonen ook niet alleen maar negers.

En mag ik er even op wijzen dat jij in dit spel een anti-patser speelt. Hij wilt juist z'n familie uit de "nigger" bende halen. En ik vind het wel leuk om als een neger te spelen. Shaft (1972) > jij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

wow als je dat hele stuk leest dan krijg je toch wel extreem zin om de tijd vooruit te spoelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gtagaming.com
Driving through the desert won’t be empty and plain with a couple cacti...it will be vibrant and alive with weird things to see.
"No point in mentioning these bats, Poor bastard will see them soon enough." 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
The countryside lijkt me een rotplek om doorheen te rijden. Deliverance anyone? Squeeeeel like a piggy!. :)

En in de woestijn naar ufo's uitkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Jij bent vaag

"Het is niet zo dat iets heb tegen zwarten"

nee nee :X

Ga eens langs bij de psych ofzo voor een headcheck, beetje last van paranoia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hertog_Martin schreef op 14 mei 2004 @ 15:21:
[...]

Jij bent vaag

"Het is niet zo dat iets heb tegen zwarten"

nee nee :X

Ga eens langs bij de psych ofzo voor een headcheck, beetje last van paranoia
Wacht maar, als San Andreas uit is, dan gaan wij de wereld overnemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 14:25:
[...]

"No point in mentioning these bats, Poor bastard will see them soon enough." 8)
m00ha, hoop dat je ook lifters mee kunt nemen >:)

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.