Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
iddDeRCT13 schreef op 01 mei 2004 @ 11:17:
Heb ergens anders gelezen dat het eind Juni zou komen, maar daar geloof ik ook niet veel van nu.

Yup... GTA heeft gewoon een grote schare fans. Vraag me af hoeveel "bezorgde ouders" dit keer het spel in de ban gaan doen ( ik kijk rond in de schappen bij de gemiddelde winkel en zie ergere titels... maar ja..daar ga je als ouder niet over zeiken )Bi0Hazard schreef op 01 mei 2004 @ 14:24:
GTA San Andreas wordt denk ik ook weer heel populair. En ik weet ook zowat zkr dat R* het niet kan laten om hem te poorten naar PC om er weer geld uit te slaan
Bezorgde ouders is top reclame :-p en in australia vonden ze het niet leuk dat je na een beurt van een hoertje de hoer kon vermoorden om een deel van je geld terug te krijgen. Hehehe...
"de tere kinderzieltjes toch" ..hehehehe
There is no place like ::1
Een zekere zieke geest nam er 3 tegelijk mee en blies de auto op "afterwards"swampy schreef op 01 mei 2004 @ 14:29:
Bezorgde ouders is top reclame :-p en in australia vonden ze het niet leuk dat je na een beurt van een hoertje de hoer kon vermoorden om een deel van je geld terug te krijgen. Hehehe...
"de tere kinderzieltjes toch" ..hehehehe

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Lol haha janero355 schreef op 01 mei 2004 @ 15:04:
[...]
Een zekere zieke geest nam er 3 tegelijk mee en blies de auto op "afterwards"![]()
![]()
Hebben ze er uit gehaaldBi0Hazard schreef op 01 mei 2004 @ 15:17:
[...]
Lol haha jaIn Vice lukt me het niet echt meer om hookers mee te nemen lately? Ben ik te lelijk ofzo?
![]()
Als je niet patcht kan het nog wel
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
die hoertjes zijn nogal picky mbt je autoBi0Hazard schreef op 01 mei 2004 @ 15:17:
[...]
Lol haha jaIn Vice lukt me het niet echt meer om hookers mee te nemen lately? Ben ik te lelijk ofzo?
![]()
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Het is niet veel, maar belooft wel veel goeds

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
hier een site met info en wat (fake

http://www.gta-sanandreas.com/index.php
Wat zie ik nou! Op de derde afbeelding een fiets, betekend dit dat de fiets ook een vervoermiddel is in het spel? Nehh, maar het zal wel vet zijnBtM909 schreef op 12 mei 2004 @ 08:40:
The eerste screenshots zijn vrijgegeven: http://www.rockstargames.com/sanandreas/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
0110101001111010
Looks good! hopen dat de PC versie ook eens komt ( vast wel ) ....
There is no place like ::1
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
PSN: DutchTrickle PVoutput

Had een nieuwe engine verwacht eig...
Het ziet er gewoon weer goed uit en voor mij toch een reden om eens een ps2 te kopen...
Lijkt me gaaf als er inderdaad een fiets in komt.. jammer dat de ps2 weer eens eerder is dan de pc

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Heb gehoord dat de nieuwe engine komt bij de launch van de PS3, waarop GTA4 één van de eerste titels zal zijn.
Of er ook maar iets van waar is weet ik alleen niet...
Leuk voor korte afstanden.Yotta schreef op 12 mei 2004 @ 09:16:
[...]
Wat zie ik nou! Op de derde afbeelding een fiets, betekend dit dat de fiets ook een vervoermiddel is in het spel? Nehh, maar het zal wel vet zijn
Screens zien er wel aardig uit. kan beter. Het voordeel nu is dat meer pc's het spel draaien en dus groter publiek. Ik hoop dat ze rare acties uit de game verwijderd hebben (ga in gta vc maar eens als volgt vooruitlopen: <- / -> /<- / ->, dat ziet er lomp uit.)
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik snap je manier van lopen niet?Rakkerzero schreef op 12 mei 2004 @ 12:34:
[...]
(ga in gta vc maar eens als volgt vooruitlopen: <- / -> /<- / ->, dat ziet er lomp uit.)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Verwijderd
Jammer dat ze geen nieuwe engine hebben gebouwd, maar dat nemen we dan maar met een flinke korrel zout
Hopelijk gaat de hele verhaallijn niet over bepaalde neger groepen die een conflict hebben ofzo, bah.
Overgens denk ik dat je je eigen kleding wel kan ontwerpen. Als je die screen ziet met die gast die voor zen wagen hurkt, hij heeft zo'n gare trui aan met het rockstar logo erop
Driver 3 ziet er een stuk beter uit vind ik en die draait toch ook op de ps2johnnyv.nl schreef op 12 mei 2004 @ 12:09:
Dikke pret @ al die mensen die beter verwachten, ik bedoel, hoeveel wil je nog uit de ps2 gaan persen...
Het ziet er gewoon weer goed uit en voor mij toch een reden om eens een ps2 te kopen...
Ik vind gta er te cartoonig uit zien. Mijn mening he
De cartoony stijl is juist het handelsmerk van gta...-ETz-Memphis Z schreef op 12 mei 2004 @ 12:50:
[...]
Driver 3 ziet er een stuk beter uit vind ik en die draait toch ook op de ps2
Ik vind gta er te caartoonig uit zien. Mijn mening he

Modders kunnen zo wel een GTA 3-in-1 pack maken, met alle 3 de stedenVerwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 12:38:
Meesterlijk!
Jammer dat ze geen nieuwe engine hebben gebouwd, maar dat nemen we dan maar met een flinke korrel zout
Hopelijk gaat de hele verhaallijn niet over bepaalde neger groepen die een conflict hebben ofzo, bah.
Overgens denk ik dat je je eigen kleding wel kan ontwerpen. Als je die screen ziet met die gast die voor zen wagen hurkt, hij heeft zo'n gare trui aan met het rockstar logo erop
kan ook een extraatje zijn die je moet vrijspelen.Overgens denk ik dat je je eigen kleding wel kan ontwerpen. Als je die screen ziet met die gast die voor zen wagen hurkt, hij heeft zo'n gare trui aan met het rockstar logo erop
Verwijderd
grand theft nigga!BtM909 schreef op 12 mei 2004 @ 08:40:
The eerste screenshots zijn vrijgegeven: http://www.rockstargames.com/sanandreas/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Straight outta Ghetto...
Ik wist niet dat San Andreas ghetto-like was?
Jaren 80 en nu stijl zijn al geweest, dus nu "nigga" stijl.. wel cool
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Met deze engine ziet het spel op de PS2 er een stukje beter uit dan Vice City op de Xbox. Dat is best een mooie stap, maar voor de PC fans... tja.
Misschien let deze engine wel wat meer op andere dingen... zoals animatie... misschien een kleine netwerk code?
ik vraag me trouwens af hoe mensen aan plaatjes van 640 bij 480 kunnen zien dat er geen nieuwe engine in zit. nofi hoor, maar ik zie dat dus niet
De graphics maken op zich wel een deel van de game maar die waren in mijn opzicht al goed zat bij VC, de storyline doet het bij deze serie het echt goed. Het sfeertje en de vrijheid... woohoo
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd

Verwijderd
Voor een keer zal het wel leuk zijn, al vermoed ik dat de populariteit van GTA: SA al minder wordt dan de voorgangers, maar hoe moet het dan in de toekomst, telkens een andere groep criminelen als thema?, het houdt een keer op.
Fiets is btw wel vet, 'k hoop dat ze het zo maken dat je maar voor een tijdje hard kan fietsen( net zo als het "snel-rennen")
edit: het schijnt dat gamespot down is. het staat ook op www.gtagaming.com.GTA San Andreas: Plot Summary
Psted by Neil @ 11:46:31 | Category: News | Comments: 1
Rockstar have released a basic summary of the plot of GTA San Andreas, confirming that it'll be set in the early 1990's.
"Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas...a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.
Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.
On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets."
The summary appears to indicate that the game will not be set in "San Andreas", instead Los Santos. It could possibly also be said that it'll take place in more than one city, from the last sentence of this short announcement by Rockstar.
Source: Gamespot.com
http://www.gamespot.com/ps2/adventure/gta4...ws_6097570.html
[ Voor 18% gewijzigd door DeRCT13 op 12-05-2004 19:16 ]
Verwijderd
Hij zal de poorts wel bedoelen. Als je echt GTA wilt spelen, moet je gewoon een ps2 halen. Echt geloof me, ik zit ook liever achter men pc maar voor Vice City moest ik gewoon een ps2 aanschaffen en het speelt eigenlijk nog wel beter dan pc.
Het is er uiteindelijk ook voor ontworpen
Hopelijk krijgen we de aankomende dagen nog wat kleine dingetjes te weten over San Andreas, zou het erg tof vinden
En voor die "toetsjes" heeft men al jaren een stick
[ Voor 65% gewijzigd door Speedy op 12-05-2004 19:37 ]

smaken verschillen, maar ik vind GTA toch veel fijner op de pc te spelen dan op de PS2. Okee, mschn qua rijden is de PS2 handiger/fijner, maar dat is een kwestie van wennen.Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 19:11:
[...]
Hij zal de poorts wel bedoelen. Als je echt GTA wilt spelen, moet je gewoon een ps2 halen. Echt geloof me, ik zit ook liever achter men pc maar voor Vice City moest ik gewoon een ps2 aanschaffen en het speelt eigenlijk nog wel beter dan pc.
Het is er uiteindelijk ook voor ontworpen
Hopelijk krijgen we de aankomende dagen nog wat kleine dingetjes te weten over San Andreas, zou het erg tof vinden
en @hierboven: kun je m ff quoten/herhalen?
[ Voor 5% gewijzigd door The Evil Brain op 12-05-2004 19:54 ]
De plot is bekend!!
edit: het schijnt dat gamespot down is. het staat ook op www.gtagaming.com.GTA San Andreas: Plot Summary
Psted by Neil @ 11:46:31 | Category: News | Comments: 1
Rockstar have released a basic summary of the plot of GTA San Andreas, confirming that it'll be set in the early 1990's.
"Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas...a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.
Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.
On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets."
The summary appears to indicate that the game will not be set in "San Andreas", instead Los Santos. It could possibly also be said that it'll take place in more than one city, from the last sentence of this short announcement by Rockstar.
Source: Gamespot.com
http://www.gamespot.com/ps2/adventure/gta4...ws_6097570.html
Maar commentaar: tja, blijkbaar slaat San Andreas op een district met meerdere steden, en dat zou wel erg cool zijn trouwens. Leuk over de prairies met je heli naar een andere stad toevliegen
Verwijderd

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
ah, daar hebben we DarkX weer, de promotor van de seventies
ik vraag me toch af waarom ze niet voor de jaren zeventig gekozen hebben. Ze zouden dan misschien wel een beetje weggehoond worden vanwege 'te voorspelbaar', maar het zou wel een mooie afsluiting zijn van een serie (de gta1-levels). Nu gaat het echt meer in op de populariteit van bepaalde groepen die mschn in november weer helemaal uit zijn. jammer
Dat er hiphop inzit en gansta's vind ik logisch, maar zoals het er nu uitziet domineert het wel erg
[ Voor 41% gewijzigd door DarkX op 12-05-2004 23:17 ]
Verwijderd
menace 2 society in game vorm!! hahahaah
sexy art trouwens met die chicks en die gangstas
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 23:44 ]
Begin jaren 90 was er in de hiphop scene heel veel ellende en heel veel wars. Toen was er echt nog de strijd tussen de eastside en de westside. En in vele steden waren er groepen met ongeveer net zoveel macht als de maffia vroeger. Ik vind het wel bij GTA passen. GTA is altijd om groupwars geweest en in begin jaren 90 waren die er heel veel. En is het nou zo erg dat het dit keer om ' negers' gaat??? willen jullie soms voor de zoveelste keer dezelfde maffia lui alleen in een ander tijdstip??
Dus ik vind het een goede keus.
Maarrr.. dat er dan muziek van timberlake en 50 cent in komt

Doe dan muziek wat er goed bijpast.. 2pac, dre, ice cube, snoop, notorious B.I.G. Eazy E etc etc
Niet die commerciele troep die de laatste tijd gemaakt wordt.
Ik vind een begin 90 jarige gangster spel dus wel een goede keus maar helaas past de muziek er niet bij
Verwijderd
Zeg nou zelf, in GTA III was het de kick van je leven als je zon Low-Rider van zon rare rasta jat en dan voor zijn neus ff de hip hop radio :(GameRadio, ofzoiets) aanzet en dan begint te hoppen met die bak!!
Hoe dan ook, als je niet van rap houd dan maakt het nog geen reet uit want je gaat zelf in GTA SA leven en dan ga je er ook van houden.
Alleen dat van Justin von ik wel heel wat minder.
Ze kunnen beter iets verder zoeken naar ander muziek wat ook echt erbij past
Snoop Dogg zou er best in kunnen of uhm..Xzibit (dan heb ik het over Paparazzi)
.
Kijk naar hoe San Andreas in de logo is geschreven, dat laat me meer denken aan Cypres Hill muziek. Dat lijkt me pas echt vet.
En MP op GTA? ik heb zo mijn twijfels of dat wel goed zou gaan.
als het goed gaat dan is het mooi meegenomen idd.
Dit versterkt de sfeer dus compleet niet, ik baal ook ontzettend van deze setting, en dit terwijl ik een hiphop fan ben. Mij leek de jaren 70 veel leuker worden. Waarschijnlijk heeft rockstar maar de makkelijkere weg gekozen, hier is veel sneller een plot en missies voor te verzinnen.
En als je b.i.g. snoop en tupac niet commerciëel vindt heb je nog een hoop te leren

Niet alleen paparazzi van Xzibit. Het nummer X kan ook erg leuk zijn in dit spel en een ander zeer mooi nummer van hem is Foundation.Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 00:03:
Waarom zie ik tog zoveel mensen negatief reageren omdat 50 Cent en de hele Hip Hop sfeer erin komt. kom op man ik hou ook niet van de muziek in VC maar omdat het gewoon bij het spel zelf past leefde ik me eigen ook helemaal in de muziek die ze op de VC radio draaiden.
Zeg nou zelf, in GTA III was het de kick van je leven als je zon Low-Rider van zon rare rasta jat en dan voor zijn neus ff de hip hop radio :(GameRadio, ofzoiets) aanzet en dan begint te hoppen met die bak!!
Hoe dan ook, als je niet van rap houd dan maakt het nog geen reet uit want je gaat zelf in GTA SA leven en dan ga je er ook van houden.
Alleen dat van Justin von ik wel heel wat minder.
Ze kunnen beter iets verder zoeken naar ander muziek wat ook echt erbij past
Snoop Dogg zou er best in kunnen of uhm..Xzibit (dan heb ik het over Paparazzi)
.
Kijk naar hoe San Andreas in de logo is geschreven, dat laat me meer denken aan Cypres Hill muziek. Dat lijkt me pas echt vet.
En MP op GTA? ik heb zo mijn twijfels of dat wel goed zou gaan.
als het goed gaat dan is het mooi meegenomen idd.
Ach heel veel hiphop is wel goed, zolang ze balletjes als timberlake maar eruit laten
jajaja jij bent dus een oldschool lover die alles wat daarna kwam niets vind.Larixk schreef op 13 mei 2004 @ 00:18:
hmm denken ze nou echt dat de gangsternegers van de begin jaren 90 naar dit soort muziek luisteren? Ik wil NWA, EPMD en Public Enemy.
Dit versterkt de sfeer dus compleet niet, ik baal ook ontzettend van deze setting, en dit terwijl ik een hiphop fan ben. Mij leek de jaren 70 veel leuker worden. Waarschijnlijk heeft rockstar maar de makkelijkere weg gekozen, hier is veel sneller een plot en missies voor te verzinnen.
En als je b.i.g. snoop en tupac niet commerciëel vindt heb je nog een hoop te leren
Net zoals dat sommige mensen bij de beatles zijn blijven hangen en net zoals ik meer bij de hiphop uit midden 90 blijf hangen.
En nee ik vond hun niet echt commercieele muziek maken. 2pacs muziek klonk iig echt niet alsof het expres zo gemaakt is dat iedereen het leuk vind klinken. Tegenwoordig gebeurt dat wel. Komt ook omdat hiphop nu wereldwijd populair is. Dat was begin jaren 90 wel anders.
Ik vind dat als je een game wil maken over het begin van de jaren negentig waarin autoradio's een belangrijke rol spelen je toch minstens muziek uit die tijd moet hebben. Muziek is perfect voor het scheppen van een tijdbeeld van een bepaalde periode, in Vice City hebben ze dit goed gedaan. Het zou toch echt zonde zijn als ze nu een playlist vol met hedendaagse popmuziek zouden zetten omdat hier geld mee te verdienen is.
Dat vind ik dus ookLarixk schreef op 13 mei 2004 @ 00:38:
Ik vind dat als je een game wil maken over het begin van de jaren negentig waarin autoradio's een belangrijke rol spelen je toch minstens muziek uit die tijd moet hebben. Muziek is perfect voor het scheppen van een tijdbeeld van een bepaalde periode, in Vice City hebben ze dit goed gedaan. Het zou toch echt zonde zijn als ze nu een playlist vol met hedendaagse popmuziek zouden zetten omdat hier geld mee te verdienen is.
Maar er is nog hoop; er wordt misschien gepromoot met 50 cent en timberlake voor betere verkopen maar misschien zitten er in het spel wel heel veel nummers die wel bij de tijd passen
Verwijderd
gelukkig zijn er ook nog mensen die weten dat er meer hiphop is dan tmf.Larixk schreef op 13 mei 2004 @ 00:38:
juist niet, ik hou helemaal niet van old skool, ik hou van dingen met inhoud zoals Sage Francis, Slug, Talib Kweli en Murs. Maar daar gaat het hier nu niet over
hopelijk doen ze tracks erin van rakim ,trbe,krs1,delasoul,old scool dre/snoop,mobb deep,PE,nwa,xzibit dat soort muziek past echt super bij zo'n spel
en tja hopelijk komt hij snel op de pc want dit is de enige ps2 titel (met gt4) die mij nog boeit

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Verwijderd
Juist, de gehele latino gangster zou erin moeten.DarkX schreef op 13 mei 2004 @ 00:05:
Mja, het is niet erg dat het om 'negers' gaat in die zin dat het ras me an sich totaal niet boeit, maar ik vind gewoon die hele 'scene' totaal geen stijl hebbenDaarbij heb ik liever dat er colombianen, italianen, russen, chinesen, gansta's, hele zooi meedoen ipv te focussen op die gangs. Maar het is een kwestie van smaak natuurlijk. Ik kijk gewoon veel liever Goodfellas of Soprano's dan Menace II Society
Dan zou het spel wel echt vet worden.
Verwijderd
De commerciele rappers zijn niet 2 pac , B.I.G of snoop e.d.Larixk schreef op 13 mei 2004 @ 00:18:
hmm denken ze nou echt dat de gangsternegers van de begin jaren 90 naar dit soort muziek luisteren? Ik wil NWA, EPMD en Public Enemy.
van 50 cent zou ik nog wel kunnen zeggen dat hij een beetje commerciel is maar dat is ook alleen omdat G-Unit hem in 1 klap beroemd heeft gemaakt en daarom krigt hij dus alle aandacht
Verwijderd
50 Cent en de rest zou denk ik 1 radio station zijn, wat denk jij (ook de rest hier op de forum) dat de rest van de station's voor muziek zal hebben?
Ik denk ook een beetje Salsa en Merengue station zou wel relaxt zijn
Rock zou er waarschijnlijk ook wel inzitten want
De ingame muziek zal wel de zelfde genres bevatten als de twee vorige delen. Rap, rock, klassiek, een praatzender. Noem maar op.
[ Voor 4% gewijzigd door Yotta op 13-05-2004 14:39 ]
0110101001111010

Die gangsta' setting zie ik op zich wel zitten eigenlijk, lekker de Oor lezende ghetto thug uithangen. Cruzen in je lowrider met Dizzee Rascal op je soundsystem.
Verwijderd
Charly schreef op 13 mei 2004 @ 16:06:
Random block parties, waar mensen op straat staan te feesten en bbqen zouden ook tof zijn.
Game Informer has a 10-page San Andreas preview showing now at E3. Every point here is all confirmed and official from the early release of Game Informer. The magazine has 12 screenshots.
Screenshots
- One pic shows the inside of a house, with rendered interior environments. There is furniture inside the house.
- One shows a helicopter with its searchlights on a runaway criminal.
- The others show how the main character can get fat, its a pic of him (fat) crossing the street with a donut shop in the background.
- One shows two other characters that are apart of the main character's crew.
- One shows a gang carjacking. Three guys with doo rag masks are carjacking other guys.
- One with two men sneaking around the back of a house about to rob it. They are crouching and carrying guns.
- Another one shows a california type pimped out car.
- The last one shows the background of LA with a smog sky.
- The rest are the three we have already seen.
General
- The game is more serious than the others, but the elements of comedy are still there.
- A full staff of reasearch personnel at Rockstar have been studying Las Vegas, San Diego, and Los Angeles for months to ensure that they truly capture the feelings of these cities.
- The game will not take place in Los Angeles, San Francisco, or Las Vegas. It will take place IN ALL THREE as well as the countryside in between.
- Los Angeles will be called Los Santos, San Francisco will be called San Fieero, and Las Vegas will be called Las Venturra.
- Each city is about the same size as Vice City.
- Not all cities will be open at the start of the game.
- The entire game will be about four to six times as large as Vice City.
- San Fierro (San Francisco) will have hills. This city is more driving based.
- You can drive from LA, through the countryside, up a mountain, into San Fran, and onto Las Vegas.
- Driving through the desert won’t be empty and plain with a couple cacti...it will be vibrant and alive with weird things to see.
- There will be a lot more buildings with open interiors.
Graphics
- The graphics engine has been tweaked. Smog will be present in LA, and real-time reflections on cars, windows, and mirrors, as well as new techniques like radial lighting, which allows for more realistic shadowing, and soft-shadow lighting for interior levels will be present.
- Everything in the game now has independent models for day and night to give better lighting and shadowing.
- The game will have ragdoll physics, or “impact animation” in Rockstar’s words.
Vehicles
- As for vehicles, there will be pimped-out lowriders, and 90’s versions of some GTA3/VC cars will return.
- There will be bicycles.
Story
- Characters from the past will return.
Gameplay
- In the Las Vegas city, you will be able to buy and build a casino - and then run it.
- You can then gamble your money in the casino.
- Your character can dual wield pistols and potentially other weapons.
- You need to eat to retain your stamina. If you eat too much fast food, you become fat and pedestrians mock you for being fat. You also run slower. To remedy this, you can go to a gym to exercise.
- You can now rob homes. The robberies will require skill and planning, however.
- You can recruit gang members and use them to do four person drive-by’s. (seen here)
Weapons
- The choice of weapons will match the time in which the era of the early 90's.
Artificial Intelligence
- Enemy/pedestrian AI will be greatly revamped and they will think more logically. You can't beat someone to death in broad daylight and not have people notice and react.
- Your enemies will be smarter, which will make robbing houses take a lot of skill.
Music
- There will be a rap station, but there will be a variety of other stations as always.
All this Game Informer information was compiled and summarized from PlanetGTA, GamesRadar, user BTB at GameFAQs, and user Nasfive0 at GameFAQs.
3 STEDEN met elk stad zo groot als VICE CITY met tussen de steden COUNSTRYSIDE en WOESTIJN die ook nog es propvol zitten. 4 tot 6 keer ZO GROOT als Vice City!
Mensen, ik ben echt hyped hoor. Zelda? Welke Zelda!? (gelukkig hoef ik niet te kiezen... maar de keus zou wel snel gemaakt zijn!)
Er zijn ook scans hoor. Hier komen ze:

Als de images geblocked worden:
http://www.gtagaming.com/...screenshots/giscreen1.jpg
http://www.gtagaming.com/...screenshots/giscreen2.jpg
http://www.gtagaming.com/...screenshots/giscreen3.jpg
http://www.gtagaming.com/...screenshots/giscreen4.jpg
http://www.gtagaming.com/...screenshots/giscreen5.jpg
http://www.gtagaming.com/...screenshots/giscreen6.jpg
http://www.gtagaming.com/...screenshots/giscreen7.jpg
http://www.gtagaming.com/...screenshots/giscreen8.jpg
http://www.gtagaming.com/...screenshots/giscreen9.jpg
Oh ja, ik heb van andere bronnen gehoord dat je ook kan zwemmen. Je kan namelijk nieuwe skills leren als je o.a. side-missions doet.
In 1 van de plaatjes zie je een achtervolging in de nacht met een helicopter in de gjetto. Dat hebben we allemaal wel eens op SBS6 gezien!
Maar dat verzin ik nu even heh!
[ Voor 4% gewijzigd door HuggyB op 14-05-2004 00:48 ]
Verwijderd
Als de steden echt zo groot zijn dan wordt het HUGE!!
Nu weet ik het zeker ik ga een playstation2 halen! (was ik toch al van plan, want ik wil GT4 en MGS3 ook spelen)
Anyway, for hoge resolutie scans moet je de links hebben.
Ik ben officieel verkocht. Als je niet blij met de kwaliteit, zal toch echt wel de kwantiteit je moeten overdonderen.
Alleen vreemd (jammer?) dat er niks gezegd wordt over multiplayer-functies.
Verwijderd
sorry ik wist niet dat het zon ramp was, mijn excuses.Yotta schreef op 13 mei 2004 @ 14:38:
Het woord "edit" komt volgens mij niet voor in je woordenboek! Drie post achter elkaar, kom op zeg.![]()
De ingame muziek zal wel de zelfde genres bevatten als de twee vorige delen. Rap, rock, klassiek, een praatzender. Noem maar op.
Hoe dan ook, moet maar eens snel een PS2 gaan regelen weer.
Zal ook wel GTA III en VC bij kopen om me eigen mee zoet te houden tot SA uit komt.

Nog niet nee. Ik zeg niet dat het er gegarandeerd in zit, maar na GTA3 en GTA:VC wil ik graag concluderen dat GTA spellen nu langzaam openbaard worden totdat het spel klaar is voor verkoop. We kunnen nog veel meer features kunnen krijgen onthuld... en ik ben er klaar voor.JER00N schreef op 14 mei 2004 @ 01:12:
Alleen vreemd (jammer?) dat er niks gezegd wordt over multiplayer-functies.
Rakkerzero schreef op 14 mei 2004 @ 13:40:
Nou hoop ik niet dat negers ineens denken dat zij rulen in de wereld omdat in GTA het om negers draaien. Het is niet zo dat iets heb tegen zwarten, maar als door dit van dat patserige gedrag gaan tonen, koop ik uit protest het spel NIET. Tegen zoiets kan ik echt niets hebben.

Of zullen de mafiosi ook denken dat zij rulen omdat de Godfather een succesvolle trilogie is
Ach, luister es naar Chris Rock. Je hebt "black people" and je hebt "niggers".Rakkerzero schreef op 14 mei 2004 @ 13:40:
Nou hoop ik niet dat negers ineens denken dat zij rulen in de wereld omdat in GTA het om negers draaien. Het is niet zo dat iets heb tegen zwarten, maar als door dit van dat patserige gedrag gaan tonen, koop ik uit protest het spel NIET. Tegen zoiets kan ik echt niets hebben.
Niet zo over 1 kam scheren. Deze plaatjes zijn volgens mij gebaseerd op Los Angeles, waar veel zwarte onfortuinlijken zitten. Maar we hebben ook nog San Fransico en Las Vegas. Daar wonen ook niet alleen maar negers.
En mag ik er even op wijzen dat jij in dit spel een anti-patser speelt. Hij wilt juist z'n familie uit de "nigger" bende halen. En ik vind het wel leuk om als een neger te spelen. Shaft (1972) > jij.
Verwijderd
Gtagaming.com
Driving through the desert won’t be empty and plain with a couple cacti...it will be vibrant and alive with weird things to see.
"No point in mentioning these bats, Poor bastard will see them soon enough."
En in de woestijn naar ufo's uitkijken.
Jij bent vaagRakkerzero schreef op 14 mei 2004 @ 13:40:
"Het is niet zo dat iets heb tegen zwarten"
nee nee

Ga eens langs bij de psych ofzo voor een headcheck, beetje last van paranoia
Wacht maar, als San Andreas uit is, dan gaan wij de wereld overnemenHertog_Martin schreef op 14 mei 2004 @ 15:21:
[...]
Jij bent vaag
"Het is niet zo dat iets heb tegen zwarten"
nee nee
Ga eens langs bij de psych ofzo voor een headcheck, beetje last van paranoia
m00ha, hoop dat je ook lifters mee kunt nemenVerwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 14:25:
[...]
![]()
"No point in mentioning these bats, Poor bastard will see them soon enough."
Dit topic is gesloten.