Dus zoiets als bij Max-Payne 2 als ik het goed begrijp.
Von het wel vet gemaakt daar dus als dat zo ook bij SA is dan is dat een groot pluspunt.
Von het wel vet gemaakt daar dus als dat zo ook bij SA is dan is dat een groot pluspunt.
Verwijderd
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Omdat:proller schreef op 17 mei 2004 @ 15:36:
[...]
Overigens, als je wel een huis kan kopen, waarom dan geen auto?
Ik ben het met BaRF eens. Zodra je auto's moet kopen, is het ook geen Grand Theft Auto meer imho...BaRF schreef op 17 mei 2004 @ 08:13:
goeie wishlist, maar auto's kunnen kopen om het stelen minder voor de hand liggend te maken? Het Spel HEET Grand Theft Auto
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Verwijderd
If you do not change direction, you may end up where you are heading
No permission @ hier
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
volgens mij is GTA spelen toch net leuker (laten we VOLWASSENER NIET VERGETEN
auto's kapot maken met handen en voeten kan ook al in VC hoor: ga maar eens naast een voordeur van een (normale) auto staan en sla: ja hoor, glas kapotVerwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 21:19:
[...]
Even over de pic hierboven. Vindt het nu ook eens vet dat je auto's verrot kan trappen en dat je hopelijk echt kan worden overvallen door een grote bende als je in de achterbuurten rijdt.
Zeg toch ook niet dat gta lego leuker is, vond het alleen wel grappig gemaaktVerwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 17:54:
[...]
volgens mij is GTA spelen toch net leuker (laten we VOLWASSENER NIET VERGETEN) dan met lego spelen.
Right, alsof huizen kopen wel iets met auto's jatten te maken heeft? Dan moeten we ook maar in gaan voeren dat je alleen huizen kan bezetten, en niet meer kan kopen. Maargoed, we zullen zien, ieder zijn mening, maar ik denk dat het wel iets toevoegt aan het spel, zo'n autoshop.Scipionyx schreef op 17 mei 2004 @ 15:38:
[...]
Omdat:
[...]
Ik ben het met BaRF eens. Zodra je auto's moet kopen, is het ook geen Grand Theft Auto meer imho...
[ Voor 15% gewijzigd door Nik op 17-05-2004 18:42 ]
Verwijderd
Is ook wel beetje grappig hoor da welA1ex schreef op 17 mei 2004 @ 18:22:
[...]
Zeg toch ook niet dat gta lego leuker is, vond het alleen wel grappig gemaakt
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 20:15 ]
Verwijderd
http://www.archive.org/do...go_city/gta_lego_city.zipproller schreef op 17 mei 2004 @ 18:40:
[...]
En dat lego GTA filmpje kan ik niet kijken, ik moet er weer zo'n ************ password voor hebben. Iemand die zo vriendelijk is om dat ook even te vermelden?
Verwijderd
Ach, met Mafia had geloof ik ook niemand er last van dat als je te hard reed dat politie achter je aankwam. En dat spel heeft denk ik ook beetje de kwaliteit van GTA. Maarja ieder ze mening natuurlijk, maar als de makers van gta het wel invoeren kan je er toch niks aan doenThe Evil Brain schreef op 17 mei 2004 @ 18:53:
al die suggesties, ehm, leuk hoor, maar ik heb echt het idee dat veel van die suggesties speelplezier weghalen. Ik heb namelijk helemaal geen zin om de hele tijd netjes te rijden omdat anders de politie achter je aankomt, en ik wil me helemaal niet druk maken om benzine ofzo als ik een moeilijke missie aan het doen ben. Dus, leuk bedacht, maar niet invoeren maar
Verwijderd
de naam Carl Johnson staat me niet aan.
[ Voor 9% gewijzigd door BaRF op 18-05-2004 07:48 ]
Maar CJ klinkt prima, en dat zal dan ook wel het meest gebruikt worden in dialogen.Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 01:00:
Ik wil maffiaen geen idiot triest verhaal over familie
de naam Carl Johnson staat me niet aan.
en derest lijkt me welerggggggg positief en vet
Snelle mirror: http://www.ircuser.org/files/gta_lego_city.avi
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik had het al een paar posts terug al gezegd, maar een flintstones versie zo ook gaaf zijn.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Voor dat kan je Axl Rage spelen. Een soort GTA maar dan post apocalyptisch met brommers en motoren. Moet nog uitkomen...bluuuurgh schreef op 18 mei 2004 @ 15:48:
Wat me ook wel vet lijkt als nieuwe feature is bijvoorbeeld de honkbalknuppel (en bv een stalen ketting ofzo) die je kan gebruiken als je op je motor/fiets/scooter zit en er voorbijgangers mee kan meppen (beetje als in Road Rash)
Idd.A1ex schreef op 18 mei 2004 @ 15:59:
Snap ook niet waarom sommige zeuren dat ze niet met een neger willen spelen, hun willen misschien ook niet met een bleekscheet spelen, terwijl ze dat ook "moeten" in GTAIII en VC.
Kheb er totaal geen moeite mee, weer is wat anders
Heb nu trouwens ook een GTA Liberty City Mod ofzo geinstalled, kan je GTAIII met de opties van VC spelen in liberty city, alleen zonder missies als ik het goed heb.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 18-05-2004 16:10 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 16:15 ]
[ Voor 57% gewijzigd door Zeror op 18-05-2004 16:19 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik denk iets meer dan GTA vice city, maar zal niet schelen denk.Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 16:15:
Wat zullen de minimum specs van dit spel wel niet worden?? (Als ie op PC komt)
Op enkele spellen na.Exclusive is niks meer
[ Voor 67% gewijzigd door Zeror op 18-05-2004 16:28 ]
zoals al zo vaak is gezegd, dit spel komt wel gewoon uit op pc en vast ook op xbox, ze laten echt geen honderdduizenden (miljoenen?) dollars liggen daar bij Rockstar hoor...outerspace schreef op 18 mei 2004 @ 16:09:
Grand Theft Auto: San Andreas
Platform: PlayStation®2
Release Date: Oct. 19, 2004 (US), Oct. 22, 2004 (Europe)
Developer: Rockstar North
Regions: Worldwide
Languages:
ESRB Rating: RATING PENDING
bron: http://www.rockstargames.com
Eerst zien dan geloven.Power Unlimited:
"GTA San Andreas zal zeker online te spelen zijn"
Bedankt voor het mededelen van dit "Nieuwtje" maar de exhte GTA:VC Freaks weten dat al ongeveer zolang het Project bestaatFreak_NL schreef op 18 mei 2004 @ 22:44:
GTA Vice City is met wat hack-werk van de mannen op http://www.mtavc.com ook al on-line multiplayer te spelen. Erg beperkt nog, maar het is een goede "proof of concept".
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
0110101001111010
Capture the TANK!A1ex schreef op 19 mei 2004 @ 00:58:
...
Als er in GTA SA online mode zit moeten er toch wel hele leuke opties bijzitten. Bv dingen zoals Co-op missies uitvoeren, Capture the ..... (iets wat je kan capturen met een auto) etc etc. Als het alleen elkaar neerschieten is lijkt het me niet zo en zal ik ook net als GTAIII en VC alleen singleplayer spelen wat me heel erg bevalt tot nu toe
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
Verwijderd
MiljoenenThe Evil Brain schreef op 18 mei 2004 @ 18:00:
[...]
ze laten echt geen honderdduizenden (miljoenen?) dollars liggen daar bij Rockstar hoor...
Forza Mucca!
Dat zou idd wel gaaf zijn, 4on4 Capture The WhateverVerwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 10:05:
Ik denk dat het multiplayer wel die crew zal worden, je kan in single player 4 mensen verzamelen als 'crew' dus dat zal in multiplayer ook wel kunnen. Anders wordt 't zo'n zooitje...
Ik denk dat dit wel opgelost wordt door een maximum player limit. Ik zat idg te denken aan 24.Yotta schreef op 19 mei 2004 @ 00:04:
Als de optie online er in zit voor GTA, word het dan geen teringzooi? Iedereen gooit granaten naar elkaar, auto's worden massaal opgeblazen. Kan dit ooit lekker lopen over internet
[ Voor 67% gewijzigd door Zeror op 19-05-2004 11:40 ]
Verwijderd
Een character editor @ start van het spel zou de hele discussie oplossen.STIMPPYYY schreef op 19 mei 2004 @ 11:50:
Inderdaad triest dat mensen daarover zeuren... Maar het is wel zo dat je met de eerste 4 GTA'S met een blank iemand hebt gespeeld
Wat wil je hiermee zeggenSTIMPPYYY schreef op 19 mei 2004 @ 11:50:
Inderdaad triest dat mensen daarover zeuren... Maar het is wel zo dat je met de eerste 4 GTA'S met een blank iemand hebt gespeeld
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Verwijderd
Verwijderd
De hele discussie is bij voorbaat al nutteloos. Rockstar creeërt een neger waar me moet spelen. Punt uit. Discussie gesloten. En als je dat niks vindt, dan pof je er later toch gewoon een andere skin (what's in a name) over heen?Rakkerzero schreef op 19 mei 2004 @ 11:51:
[...]
Een character editor @ start van het spel zou de hele discussie oplossen.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 12:11 ]
Denk dat je erg snel een voorbarige conclusie trekt, je stelt de reactie van mensen in een kwaad daglicht, waar dat helemaal het geval niet is. Mensen zeggen toch ook "jammer dat je met een bmw rijdt in dit spel, ik had liever een skoda gezien." in wat verschilt die reactie van deze reactie over de hoofdpersoon? Dat jij er meteen een kaartje aan hangt zegt meer over jou dan over de mensen met deze reactie. Het maakt uit voor mensen met welk character ze spelen. Anders had de hele Tomb Raider serie niet bestaan. Dat mensen hier vervolgens hun mening over ventileren is niet meer dan normaal.Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 11:43:
Ik heb zojuist met grote verbazing de laatste paar pagina's van het topic eens doorgelezen. Wat mij opviel is dat er een aantal mensen wel erg kortzichtig is hoor. Wat is er in godsnaam mis met het spelen met een neger? Ik vind het belachelijk dat er anno 2004 nog op zo'n manier naar games wordt gekeken.
Heb je er problemen mee, dan koop je het toch lekker niet.....
Beetje jammer hoor
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Bij GTA1 kon je kiezen met welk figuur je speeldeVerwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 11:56:
Bij GTA1, GTA London en GTA2 weet je niet zeker of je met een blank iemand speelt. Men gaat er voor het gemak vanuitMisschien ben je wel een hermafrodiet met een bochel, een hazenlip en een lui oog. Je weet het niet zeker
Persoonlijk vind ik het juist wel iets hebben om met een neger te spelen. Is weer eens iets anders dan het Scarface-gangastyle in Vice City. Niet dat daar iets mis mee is hoor: geweldig spel en geweldige film. Maar er is in mijn ogen niks mis met vernieuwing.
Verwijderd
Dit vind ik een goed voorbeeld van een dubieuze opmerking. Punt één het woord zwarten, praat dan over negers of donkere mensen ofzo. Punt twee: ze mogen er best inzitten? Stoor ik me totaal niet aan? HALLO! Ik zie ze bij Rockstar al zitten: "Kom, we moeten nog wel effe aan shuogg vragen of hij het niet erg vindt dat er negers in ons spelen voorkomen". Ik vind dat gewoon een domme opmerking.quote: shuoggEn zwarten mogen best in een spel hoor, zitten ook al in VC en GTA III. Stoor ik me totaal niet aan.
Tegen zo'n opmerking kan ik ook niet. Alsof elke neger op de wereld nu in een keer ruled] omdat de hoofdpersoon van de nieuwe GTA toevallig een neger is. Echt waar hoor, koop het spel dan maar lekker niet. Zijn we van de gezeik ook weer af.quote: RakkerzeroNou hoop ik niet dat negers ineens denken dat zij rulen in de wereld omdat in GTA het om negers draaien. Het is niet zo dat iets heb tegen zwarten, maar als door dit van dat patserige gedrag gaan tonen, koop ik uit protest het spel NIET. Tegen zoiets kan ik echt niets hebben.
ik ben het wel redelijk met je eens, maar de meeste afro-amerikanen voelen zich beledigd door het woord 'negers' (wat ik zelf niet beledigend vind klinken, btw). En trouwens, 'zij' zeggen toch ook 'blanken'.Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 12:50:
Punt één het woord zwarten, praat dan over negers of donkere mensen ofzo.
Dat dat zwarten wat dubieus is ben ik met je eens, maar het is denk meer als reactie op, de poster bedoelt er niets negatiefs mee. Die tweede quote is idd een beetje naar, die stond voor het deel dat ik ff nagelopen ben, en heb em dus gemist, dit soort posts kunnen idd niet echt door de beugel.Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 12:50:
@ Maverick: Naar mijn mening komen er een paar dubieuze opmerkingen langs hoor. Het is niet dat ik nu de moraalridder ga zitten uithangen, maar dit soort opmerkingen kunnen ook tactischer.
[...]
Dit vind ik een goed voorbeeld van een dubieuze opmerking. Punt één het woord zwarten, praat dan over negers of donkere mensen ofzo. Punt twee: ze mogen er best inzitten? Stoor ik me totaal niet aan? HALLO! Ik zie ze bij Rockstar al zitten: "Kom, we moeten nog wel effe aan shuogg vragen of hij het niet erg vindt dat er negers in ons spelen voorkomen". Ik vind dat gewoon een domme opmerking.
[...]
Tegen zo'n opmerking kan ik ook niet. Alsof elke neger op de wereld nu in een keer ruled] omdat de hoofdpersoon van de nieuwe GTA toevallig een neger is. Echt waar hoor, koop het spel dan maar lekker niet. Zijn we van de gezeik ook weer af.
Ik hoop dat ik het zo iets verduidelijkt heb.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 13:42 ]
Als je dit topic gevolgd zou hebben had je dit niet gevraagdDutchmega schreef op 19 mei 2004 @ 13:42:
Ik neem aan dat San Andreas ook voor de pc komt?
[ Voor 83% gewijzigd door A1ex op 19-05-2004 15:22 ]
Verwijderd
Juist....Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 11:43:
Ik heb zojuist met grote verbazing de laatste paar pagina's van het topic eens doorgelezen. Wat mij opviel is dat er een aantal mensen wel erg kortzichtig is hoor. Wat is er in godsnaam mis met het spelen met een neger? Ik vind het belachelijk dat er anno 2004 nog op zo'n manier naar games wordt gekeken.
Heb je er problemen mee, dan koop je het toch lekker niet.....
Beetje jammer hoor
Verwijderd
het feit dat we ze "NEGERS" noemen mss?Maverick schreef op 19 mei 2004 @ 12:26:
Sorry, maar ik kan echt geen enkel oneerbiedig woord jegens negers ontdekken.
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind neger geen scheldwoord hoor, als ze tegen mij blanke zouden zeggen ben ik ook niet beledigd.
Gewoon negeren (niet te verwarren met neger-enDeRCT13 schreef op 19 mei 2004 @ 15:01:
leuk hoormaak ik mijn allereerste SGD-topic, wordt het direkt een blank/neger discussie draadje
Idd, snap niet wat de big deal is dat je character donker is.DeRCT13 schreef op 19 mei 2004 @ 15:01:
leuk hoormaak ik mijn allereerste SGD-topic, wordt het direkt een blank/neger discussie draadje
[ Voor 24% gewijzigd door BioHazard op 19-05-2004 15:18 ]
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 15:18 . Reden: Verduidelijking ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik kom net bij Replay Videogames in Nijmegen vandaan en daar verwachten ze dat GTA:SA wel op PC uitkomt. Dit vanwege het feit dat GTA:VC ook op PC is uitgekomen.Bi0Hazard schreef op 19 mei 2004 @ 15:16:
ALS ie op de PC zou komen that is. Klote exclusive stuff. Moet je weer veel langer wachten op de PC versie.
Ghihihi, is dat ook al een scheldwoord? Zover ik weet betekend dat gewoon 'persoon van donker getint ras oorspronkelijk afkomstig uit Afrika', ik zou zo snel geen beter woord weten
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 21-05-2004 08:55 ]
De politie heeft je bij busted onder schot, dus neerslaan, doubtful.Rakkerzero schreef op 19 mei 2004 @ 15:52:
Ik had nog een paar leuke ideeen voor GTA:
Stel: Je bent gevangen door de politie dan krijg normaal "BUSTED" en je kan weer verder spelen.
Mij lijkt het wel tof dat je een manier moet vinden om weer vrij te komen. Je bent immers een crimineel. Dit maakt de 'angst' voor gevangenschap door de politie een stuk groter.
En om dan vrij te komen verschillende manieren:
- flinke smak geld betalen of;
- wegsluipen uit de cel zonder gezien te worden of;
- Polities neerslaan en dan wegrennen.
Ik denk dat dit een leuk (en spannend) element aan het spel toevoegd naast de grote steden.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Daar heb je gelijk in... in Liberty City is het vinden van net die ene tunnel of brug... een ramp!Fuelke schreef op 19 mei 2004 @ 16:16:
Meer wegwijzers lijkt me wel handig. Gelukkig heeft Vice City een logischer stratenplan dan Liberty City, want in die laatste zit ik wel eens te sukkelen om de verbindende bruggen/tunnels te vinden.
There is no place like ::1
Verwijderd
Ik vond dat sfeerverschil wel meevallen eigenlijk, ik vond de sfeer eigenlijk alleen anders tussen eiland 1 en 2/3.Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 19:11:
Ik vond het stratenplan van LC juist roeleren, in VC heb je in de meeste wijken toch niks te zoeken en zijn is de helft van het eiland gewoon zinloos, in LC is zowat iedere wijk een nieuw spel met compleet andere sfeer etc, GTA III verveelt bij mij dus helemaal niet terwijl ik VC al snel gezien heb.
Daarom leek het ook dat LC veel groter was dan VC, terwijl het qua oppervlakte niet zo is volgens de makers.
Verwijderd
Het heet UseNetGentlemen, start your mIRCS's...
[ Voor 7% gewijzigd door nero355 op 19-05-2004 20:57 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Het is wel aardig bedoeld dat je het zegtVerwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 15:20:
[...]
Ik kom net bij Replay Videogames in Nijmegen vandaan en daar verwachten ze dat GTA:SA wel op PC uitkomt. Dit vanwege het feit dat GTA:VC ook op PC is uitgekomen.
Dus we moeten gewoon hoop houden!
Het zou wel erg afwijken van alle GTA delen. Al vanaf het eerste deel ben je of wasted of bustedRakkerzero schreef op 19 mei 2004 @ 15:52:
Ik had nog een paar leuke ideeen voor GTA:
Stel: Je bent gevangen door de politie dan krijg normaal "BUSTED" en je kan weer verder spelen.
Mij lijkt het wel tof dat je een manier moet vinden om weer vrij te komen. Je bent immers een crimineel. Dit maakt de 'angst' voor gevangenschap door de politie een stuk groter.
En om dan vrij te komen verschillende manieren:
- flinke smak geld betalen of;
- wegsluipen uit de cel zonder gezien te worden of;
- Polities neerslaan en dan wegrennen.
Ik denk dat dit een leuk (en spannend) element aan het spel toevoegd naast de grote steden.
Hij zegt dus : Niks wachten maar meerdere manieren om uit te brekenRave17 schreef op 19 mei 2004 @ 21:27:
Niet dat elke keer dat je busted bent dat je dan weer moet wachten in de gevangenis
Urban Chaos was wel lekkere gamenero355 schreef op 19 mei 2004 @ 20:57:
[...]
Er was eens een spellleke toen Lara Croft/Tombraider erg populair was (Een klote spel BTW echt suf......... maar goed.......) en die hete : Urban Chaos
[ Voor 27% gewijzigd door shuogg op 20-05-2004 14:39 ]
Ik bedoelde daarmee wachten in de zin van: je moet eerst tijd uitzitten of je weg uit de gevangenis vinden eerdat je weer verder kan gaan met het spel.nero355 schreef op 19 mei 2004 @ 21:33:
[...]
Hij zegt dus : Niks wachten maar meerdere manieren om uit te breken
*HINT* Gijzelen/Sleutels enz....... *HINT*
Verwijderd
*hint* bewakers omkopen/dure advocaat inhurenRave17 schreef op 20 mei 2004 @ 17:07:
[...]
Ik bedoelde daarmee wachten in de zin van: je moet eerst tijd uitzitten of je weg uit de gevangenis vinden eerdat je weer verder kan gaan met het spel.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq