[PS2] Grand Theft Auto San Andreas - Nu is het officieel!

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.312 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus zoiets als bij Max-Payne 2 als ik het goed begrijp.
Von het wel vet gemaakt daar dus als dat zo ook bij SA is dan is dat een groot pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

goeie wishlist, maar auto's kunnen kopen om het stelen minder voor de hand liggend te maken? Het Spel HEET Grand Theft Auto :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Toch is het wel hadig als je een missie hebt waarbij je geen last mag hebben van politie. Overigens, als je wel een huis kan kopen, waarom dan geen auto? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
proller schreef op 17 mei 2004 @ 15:36:
[...]
Overigens, als je wel een huis kan kopen, waarom dan geen auto? 8)7
Omdat:
BaRF schreef op 17 mei 2004 @ 08:13:
goeie wishlist, maar auto's kunnen kopen om het stelen minder voor de hand liggend te maken? Het Spel HEET Grand Theft Auto :D
Ik ben het met BaRF eens. Zodra je auto's moet kopen, is het ook geen Grand Theft Auto meer imho...

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
lol, gta lego city, wel grappig gemaakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat als de versie voor de pc verschijnt, hij niet een "cd-beveiliging" heeft die de cd onder het spelen controleert, vooral als je weer moet wachten tot dat ding weer is opgespint (dus het spel blijft haken door dit soort "beveiligingen" bij mij).

Als je daardoor al no-cd's wordt gedwongen te downloaden is dit geen goed teken.

En verder, het zou grappig zijn als je aanhangers mee kon nemen of trailers (met eventueel missies daarvoor) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Jammer genoeg zie ik bij die associale gasten screen, die een auto in elkaar trappen, dat de schade hetzelfde is :'(

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A1ex schreef op 17 mei 2004 @ 16:03:
lol, gta lego city, wel grappig gemaakt :p
volgens mij is GTA spelen toch net leuker (laten we VOLWASSENER NIET VERGETEN :+ ) dan met lego spelen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:49
Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 21:19:
[...]
Even over de pic hierboven. Vindt het nu ook eens vet dat je auto's verrot kan trappen en dat je hopelijk echt kan worden overvallen door een grote bende als je in de achterbuurten rijdt.
auto's kapot maken met handen en voeten kan ook al in VC hoor: ga maar eens naast een voordeur van een (normale) auto staan en sla: ja hoor, glas kapot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 17:54:
[...]
volgens mij is GTA spelen toch net leuker (laten we VOLWASSENER NIET VERGETEN :+ ) dan met lego spelen. 8)7
Zeg toch ook niet dat gta lego leuker is, vond het alleen wel grappig gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Scipionyx schreef op 17 mei 2004 @ 15:38:
[...]

Omdat:

[...]

Ik ben het met BaRF eens. Zodra je auto's moet kopen, is het ook geen Grand Theft Auto meer imho...
Right, alsof huizen kopen wel iets met auto's jatten te maken heeft? Dan moeten we ook maar in gaan voeren dat je alleen huizen kan bezetten, en niet meer kan kopen. Maargoed, we zullen zien, ieder zijn mening, maar ik denk dat het wel iets toevoegt aan het spel, zo'n autoshop. :) Ookal moet het niet té ver gaan.

En dat lego GTA filmpje kan ik niet kijken, ik moet er weer zo'n ************ password voor hebben. Iemand die zo vriendelijk is om dat ook even te vermelden?

[ Voor 15% gewijzigd door Nik op 17-05-2004 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A1ex schreef op 17 mei 2004 @ 18:22:
[...]

Zeg toch ook niet dat gta lego leuker is, vond het alleen wel grappig gemaakt :)
Is ook wel beetje grappig hoor da wel :+

Edit: Ik heb net de filmpje gekeken en hij was wel grappig gemaakt, hierbij mijn excuses A1ex _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
al die suggesties, ehm, leuk hoor, maar ik heb echt het idee dat veel van die suggesties speelplezier weghalen. Ik heb namelijk helemaal geen zin om de hele tijd netjes te rijden omdat anders de politie achter je aankomt, en ik wil me helemaal niet druk maken om benzine ofzo als ik een moeilijke missie aan het doen ben. Dus, leuk bedacht, maar niet invoeren maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 17 mei 2004 @ 18:40:
[...]

En dat lego GTA filmpje kan ik niet kijken, ik moet er weer zo'n ************ password voor hebben. Iemand die zo vriendelijk is om dat ook even te vermelden?
http://www.archive.org/do...go_city/gta_lego_city.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand gijzelen zou ook leuk zijn dus dat de politie achter je aanzit en dat je iemand op straat kan beetpakken maar dat je bijvoorbeeld bij een "gewoon mens" dat ze je neerschieten met dat mens maar bij een oude vrouw dat ze je door laten lopen. :) Ik zou zoiets wel leuk vinden om erin te zien. :) Als toevoeging dat je die gene in je kofferbak ook kan douwen oid. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Niet online
The Evil Brain schreef op 17 mei 2004 @ 18:53:
al die suggesties, ehm, leuk hoor, maar ik heb echt het idee dat veel van die suggesties speelplezier weghalen. Ik heb namelijk helemaal geen zin om de hele tijd netjes te rijden omdat anders de politie achter je aankomt, en ik wil me helemaal niet druk maken om benzine ofzo als ik een moeilijke missie aan het doen ben. Dus, leuk bedacht, maar niet invoeren maar :P
Ach, met Mafia had geloof ik ook niemand er last van dat als je te hard reed dat politie achter je aankwam. En dat spel heeft denk ik ook beetje de kwaliteit van GTA. Maarja ieder ze mening natuurlijk, maar als de makers van gta het wel invoeren kan je er toch niks aan doen :) Zelf zie ik het zo snel niet gebeuren, omdat ze dan ineens een groot risico nemen.

Maar aan de andere kant is het wel de realiteit als het er wel in zit, als jij over de stoep scheurt met 100 en overal door rijd rood neem je aan dat als de politie dat ziet, ze achter je aankomen :D

Hopelijk komt er binnenkort nog leuk nieuws over deze titel, filmpjes, sceenies etc, kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil maffia :S en geen idiot triest verhaal over familie
de naam Carl Johnson staat me niet aan.
en derest lijkt me welerggggggg positief en vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

:D 'Caaaaaaaaarl, kom je eten?'

[ Voor 9% gewijzigd door BaRF op 18-05-2004 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 01:00:
Ik wil maffia :S en geen idiot triest verhaal over familie
en derest lijkt me welerggggggg positief en vet :D
Maar CJ klinkt prima, en dat zal dan ook wel het meest gebruikt worden in dialogen.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik had het al een paar posts terug al gezegd, maar een flintstones versie zo ook gaaf zijn.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 11:15
Wat me ook wel vet lijkt als nieuwe feature is bijvoorbeeld de honkbalknuppel (en bv een stalen ketting ofzo) die je kan gebruiken als je op je motor/fiets/scooter zit en er voorbijgangers mee kan meppen (beetje als in Road Rash ;) )

En natuurlijk de lantaarnpalen waar je ook tegen aan kan rijden als ze omgevallen zijn (nu rijd je er doorheen), de deuren waarmee je mensen kan raken (nu gaan auto's en mensen enzo er dwars doorheen) en misschien dat je de deur open kan doen als je rijd. En veel meer dingen die om kunnen vallen en kapot kunnen.

Normale snelheden! Je kan auto's inhalen als je rent (had laatst gekeken met zo'n mod en je rent 60km/h in VC) en natuurlijk dat de auto's niet weg zijn als je je omdraait om weg te lopen maar dan toch besluit die auto te willen, maarja dat zal wel niet gebeuren als de stad nog groter word.

De screens zien er iig heel erg vet uit en als de radiostations veel variatie hebben en het spel heeft eenzelfde of betere sfeer als VC dan kan het niet meer misgaan :) Zal me een rotzorg zijn of ik nou een neger of wat dan ook speel :P en zoiezo kwam er geen skin-editor ofzo? kan je zo je mannetje veranderen :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
bluuuurgh schreef op 18 mei 2004 @ 15:48:
Wat me ook wel vet lijkt als nieuwe feature is bijvoorbeeld de honkbalknuppel (en bv een stalen ketting ofzo) die je kan gebruiken als je op je motor/fiets/scooter zit en er voorbijgangers mee kan meppen (beetje als in Road Rash ;) )
Voor dat kan je Axl Rage spelen. Een soort GTA maar dan post apocalyptisch met brommers en motoren. Moet nog uitkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Niet online
Snap ook niet waarom sommige zeuren dat ze niet met een neger willen spelen, hun willen misschien ook niet met een bleekscheet spelen, terwijl ze dat ook "moeten" in GTAIII en VC.

Kheb er totaal geen moeite mee, weer is wat anders :)

Heb nu trouwens ook een GTA Liberty City Mod ofzo geinstalled, kan je GTAIII met de opties van VC spelen in liberty city, alleen zonder missies als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

A1ex schreef op 18 mei 2004 @ 15:59:
Snap ook niet waarom sommige zeuren dat ze niet met een neger willen spelen, hun willen misschien ook niet met een bleekscheet spelen, terwijl ze dat ook "moeten" in GTAIII en VC.

Kheb er totaal geen moeite mee, weer is wat anders :)

Heb nu trouwens ook een GTA Liberty City Mod ofzo geinstalled, kan je GTAIII met de opties van VC spelen in liberty city, alleen zonder missies als ik het goed heb.
Idd.
Het lijkt me helemaal niet erg om met een neger te spelen ;)
Je kan dan later wel weer een nieuwe skin maken/downloaden dus dat probleem is zo opgelost.

* Outerspace zit met smart te wachten.

Hij komt helaas alleen voor de ps2 uit, en niet voor de pc

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
GTA III en VC zouden ook alleen voor de PS2 uitkomen en kwamen ook op de PC en zelfs op de xbox, waarom SA dan niet?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Grand Theft Auto: San Andreas

Platform: PlayStation®2
Release Date: Oct. 19, 2004 (US), Oct. 22, 2004 (Europe)
Developer: Rockstar North
Regions: Worldwide
Languages:
ESRB Rating: RATING PENDING

bron: http://www.rockstargames.com

[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 18-05-2004 16:10 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zullen de minimum specs van dit spel wel niet worden?? (Als ie op PC komt)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Als ie allen voor PS2 uitkomt gaan ik maar illegaal met emulators en roms aan de slag.

en daarnaast:
Als rockstar geen pc-versie maakt, missen ze een groot publiek en dat zou zonde zijn voor hun. Dit is zeker te bedenken omdat iedereen met smart zit te wachten op de 'mogelijke' verschillende platform versies

[ Voor 57% gewijzigd door Zeror op 18-05-2004 16:19 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:14
Hij komt helaas alleen voor de ps2 uit, en niet voor de pc
Heb je dit topic weleens doorgelezen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
Lijkt me wel dat ie op de pc komt.
PS2 exclusive houd tegenwoordig in: PS2 als enige console voor een aantal maandjes.
Exclusive is niks meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 16:15:
Wat zullen de minimum specs van dit spel wel niet worden?? (Als ie op PC komt)
Ik denk iets meer dan GTA vice city, maar zal niet schelen denk.
Exclusive is niks meer
Op enkele spellen na.

[ Voor 67% gewijzigd door Zeror op 18-05-2004 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
outerspace schreef op 18 mei 2004 @ 16:09:
Grand Theft Auto: San Andreas

Platform: PlayStation®2
Release Date: Oct. 19, 2004 (US), Oct. 22, 2004 (Europe)
Developer: Rockstar North
Regions: Worldwide
Languages:
ESRB Rating: RATING PENDING

bron: http://www.rockstargames.com
zoals al zo vaak is gezegd, dit spel komt wel gewoon uit op pc en vast ook op xbox, ze laten echt geen honderdduizenden (miljoenen?) dollars liggen daar bij Rockstar hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik las net het volgende:
Power Unlimited:
"GTA San Andreas zal zeker online te spelen zijn"
Eerst zien dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak_NL
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 14:17
GTA Vice City is met wat hack-werk van de mannen op http://www.mtavc.com ook al on-line multiplayer te spelen. Erg beperkt nog, maar het is een goede "proof of concept". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Freak_NL schreef op 18 mei 2004 @ 22:44:
GTA Vice City is met wat hack-werk van de mannen op http://www.mtavc.com ook al on-line multiplayer te spelen. Erg beperkt nog, maar het is een goede "proof of concept". :)
Bedankt voor het mededelen van dit "Nieuwtje" maar de exhte GTA:VC Freaks weten dat al ongeveer zolang het Project bestaat :P ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta
  • Laatst online: 04-09 15:58

Yotta

0110101001111010

Als de optie online er in zit voor GTA, word het dan geen teringzooi? Iedereen gooit granaten naar elkaar, auto's worden massaal opgeblazen. Kan dit ooit lekker lopen over internet :?

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Niet online
Dat vraag ik me ook een klein beetje af, heb 1x GTAIII online gespeeld, maar ik vond het erg laggy en zag amper andere gassies. Kan ook mede komen doordat het mp proggie beta was.

Als er in GTA SA online mode zit moeten er toch wel hele leuke opties bijzitten. Bv dingen zoals Co-op missies uitvoeren, Capture the ..... (iets wat je kan capturen met een auto) etc etc. Als het alleen elkaar neerschieten is lijkt het me niet zo en zal ik ook net als GTAIII en VC alleen singleplayer spelen wat me heel erg bevalt tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
GTA1 op LAN was ook leuk. met 4 players. Gewoon lekker deathmatchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 00:40
A1ex schreef op 19 mei 2004 @ 00:58:
...

Als er in GTA SA online mode zit moeten er toch wel hele leuke opties bijzitten. Bv dingen zoals Co-op missies uitvoeren, Capture the ..... (iets wat je kan capturen met een auto) etc etc. Als het alleen elkaar neerschieten is lijkt het me niet zo en zal ik ook net als GTAIII en VC alleen singleplayer spelen wat me heel erg bevalt tot nu toe :)
Capture the TANK! :D dat zou wel een hele mooie zijn.
Maar aangezien er al bekend is dat je in het spel drive-by shootings kan plegen met 4 mensen tegelijk is dat ook iets wat misschien implementeerbaar is in de multiplay mode.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Capture the Tank lijkt me een beetje moeilijk aangezien de gene IN de tank nogal onkwetsbaar is :P Maar Capture the Garage, of King of the Garage (leuk voor Joop Braakhekke :+)

Wat me ook een grappige variant lijkt is een soort undercover iets. Dus dan zie je op erlkaars scherm niet wie er 'menselijk' is, maar die moet je zien te vinden, en zodra je die uit zn auto sleurt heb je een punt. Net als de cops zeg maar ('busted'). Cops & Robbers zou uiteraard ook een coolheid zijn :D

Co-op lijkt me echt geweldig btw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
Als het komt zal het wel standaard DM zijn en iets van dat de ene de agent is en de andere de crimineel, gewoon vigalante missies dus.
Zou wel leuk zijn mits die goed gaat werken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Capture the tank <-> King of the garage
Mij lijkt een "Take the girl" wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
"capture the bitch" zit in Postal 2 multiplayer ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het multiplayer wel die crew zal worden, je kan in single player 4 mensen verzamelen als 'crew' dus dat zal in multiplayer ook wel kunnen. Anders wordt 't zo'n zooitje... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

The Evil Brain schreef op 18 mei 2004 @ 18:00:
[...]
ze laten echt geen honderdduizenden (miljoenen?) dollars liggen daar bij Rockstar hoor...
Miljoenen :)

En ze verdienen het.

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 10:05:
Ik denk dat het multiplayer wel die crew zal worden, je kan in single player 4 mensen verzamelen als 'crew' dus dat zal in multiplayer ook wel kunnen. Anders wordt 't zo'n zooitje... :P
Dat zou idd wel gaaf zijn, 4on4 Capture The Whatever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

cool, 'Capture the Whatever' :+ mag je zelf weten wat je inneemt :P

Hey btw, van die mansions enzo zoals in VC zullen hier ook wel inzitten, dan kun je díe maybe wel capturen :D als een soort Fort ofzo _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Yotta schreef op 19 mei 2004 @ 00:04:
Als de optie online er in zit voor GTA, word het dan geen teringzooi? Iedereen gooit granaten naar elkaar, auto's worden massaal opgeblazen. Kan dit ooit lekker lopen over internet :?
Ik denk dat dit wel opgelost wordt door een maximum player limit. Ik zat idg te denken aan 24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
Ik weet niet of 24 haalbaar is, maar zou opzich wel leuk zijn. Maar met 8 ofzo zou ik ook al wel tevreden zijn, des noods de map iets kleiner maken/speciale MP maps, en dan gewoon 4on4 ofzo.
Teveel mensen word idd snel een chaos denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Misschien van elke stad 1 multiplayer level maken, dat je dus drie multiplayer levels hebt. En daar dan maximum player limit installen van maximaal 24 players

[ Voor 67% gewijzigd door Zeror op 19-05-2004 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist met grote verbazing de laatste paar pagina's van het topic eens doorgelezen. Wat mij opviel is dat er een aantal mensen wel erg kortzichtig is hoor. Wat is er in godsnaam mis met het spelen met een neger? Ik vind het belachelijk dat er anno 2004 nog op zo'n manier naar games wordt gekeken.
Heb je er problemen mee, dan koop je het toch lekker niet.....

Beetje jammer hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 19:40
Inderdaad triest dat mensen daarover zeuren... Maar het is wel zo dat je met de eerste 4 GTA'S met een blank iemand hebt gespeeld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

STIMPPYYY schreef op 19 mei 2004 @ 11:50:
Inderdaad triest dat mensen daarover zeuren... Maar het is wel zo dat je met de eerste 4 GTA'S met een blank iemand hebt gespeeld :X
Een character editor @ start van het spel zou de hele discussie oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

STIMPPYYY schreef op 19 mei 2004 @ 11:50:
Wat wil je hiermee zeggen :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij GTA1, GTA London en GTA2 weet je niet zeker of je met een blank iemand speelt. Men gaat er voor het gemak vanuit B) Misschien ben je wel een hermafrodiet met een bochel, een hazenlip en een lui oog. Je weet het niet zeker 8)
Persoonlijk vind ik het juist wel iets hebben om met een neger te spelen. Is weer eens iets anders dan het Scarface-gangastyle in Vice City. Niet dat daar iets mis mee is hoor: geweldig spel en geweldige film. Maar er is in mijn ogen niks mis met vernieuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 19 mei 2004 @ 11:51:
[...]

Een character editor @ start van het spel zou de hele discussie oplossen.
De hele discussie is bij voorbaat al nutteloos. Rockstar creeërt een neger waar me moet spelen. Punt uit. Discussie gesloten. En als je dat niks vindt, dan pof je er later toch gewoon een andere skin (what's in a name) over heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coool alleen kan je als je alleen maar vegetarisch eet niet sterven aan onthouding, want je hebt wel essentiele vetzuren nodig :D

iig benieuwd hoe ze het eten als spelelememt in hebben gebouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe vaak kom je een game tegen waarbij de hoofdrol speler een neger is??? En dan bedoel ik niet games waarbij je eerst de keuze hebt om uit 100 soorten mensen te spelen of waarbij je zelf een neger kan samenstellen, maar games waar je maar 1 persoon speelt die standaard donker is? Ik kan er niet veel noemen. Ik kan me indenken dat je bijvoorbeeld een donker persoon bent in Kingpin ofzo, maar meer kan ik ook niet noemen. Dus van mij moger zo dus nog veel meer van komen.

Maar goed, deze games lijkt mij verder hardstikke leuk en heb GTA3 nooit helemaal utgespeeld maar VC wel. Allebei superspellen en dat word deze ook.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ik denk niet dat ze miljoenen verdienen aan een PC versie. Gentlemen, start your mIRCS's...

Overigens lijkt me het niet helemaal 100% als je van je neger een blanke gaat zitten maken. Dan krijg je een "Me, Myself and Irene" achtige situatie met je volledig zwarte familie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:51
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 11:43:
Ik heb zojuist met grote verbazing de laatste paar pagina's van het topic eens doorgelezen. Wat mij opviel is dat er een aantal mensen wel erg kortzichtig is hoor. Wat is er in godsnaam mis met het spelen met een neger? Ik vind het belachelijk dat er anno 2004 nog op zo'n manier naar games wordt gekeken.

Denk dat je erg snel een voorbarige conclusie trekt, je stelt de reactie van mensen in een kwaad daglicht, waar dat helemaal het geval niet is. Mensen zeggen toch ook "jammer dat je met een bmw rijdt in dit spel, ik had liever een skoda gezien." in wat verschilt die reactie van deze reactie over de hoofdpersoon? Dat jij er meteen een kaartje aan hangt zegt meer over jou dan over de mensen met deze reactie. Het maakt uit voor mensen met welk character ze spelen. Anders had de hele Tomb Raider serie niet bestaan. Dat mensen hier vervolgens hun mening over ventileren is niet meer dan normaal.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet voor de gein eens kijken HOE mensen hun mening ventileren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Sorry, maar ik kan echt geen enkel oneerbiedig woord jegens negers ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 11:56:
Bij GTA1, GTA London en GTA2 weet je niet zeker of je met een blank iemand speelt. Men gaat er voor het gemak vanuit B) Misschien ben je wel een hermafrodiet met een bochel, een hazenlip en een lui oog. Je weet het niet zeker 8)
Persoonlijk vind ik het juist wel iets hebben om met een neger te spelen. Is weer eens iets anders dan het Scarface-gangastyle in Vice City. Niet dat daar iets mis mee is hoor: geweldig spel en geweldige film. Maar er is in mijn ogen niks mis met vernieuwing.
Bij GTA1 kon je kiezen met welk figuur je speelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ real_FireFly: Klopt, shame on me |:( Al te lang niet meer gespeeld merk ik nu.

@ Maverick: Naar mijn mening komen er een paar dubieuze opmerkingen langs hoor. Het is niet dat ik nu de moraalridder ga zitten uithangen, maar dit soort opmerkingen kunnen ook tactischer.
quote: shuogg
En zwarten mogen best in een spel hoor, zitten ook al in VC en GTA III. Stoor ik me totaal niet aan.
Dit vind ik een goed voorbeeld van een dubieuze opmerking. Punt één het woord zwarten, praat dan over negers of donkere mensen ofzo. Punt twee: ze mogen er best inzitten? Stoor ik me totaal niet aan? HALLO! Ik zie ze bij Rockstar al zitten: "Kom, we moeten nog wel effe aan shuogg vragen of hij het niet erg vindt dat er negers in ons spelen voorkomen". Ik vind dat gewoon een domme opmerking.
quote: Rakkerzero
Nou hoop ik niet dat negers ineens denken dat zij rulen in de wereld omdat in GTA het om negers draaien. Het is niet zo dat iets heb tegen zwarten, maar als door dit van dat patserige gedrag gaan tonen, koop ik uit protest het spel NIET. Tegen zoiets kan ik echt niets hebben.
Tegen zo'n opmerking kan ik ook niet. Alsof elke neger op de wereld nu in een keer ruled] omdat de hoofdpersoon van de nieuwe GTA toevallig een neger is. Echt waar hoor, koop het spel dan maar lekker niet. Zijn we van de gezeik ook weer af.

Ik hoop dat ik het zo iets verduidelijkt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 12:50:
Punt één het woord zwarten, praat dan over negers of donkere mensen ofzo.
ik ben het wel redelijk met je eens, maar de meeste afro-amerikanen voelen zich beledigd door het woord 'negers' (wat ik zelf niet beledigend vind klinken, btw). En trouwens, 'zij' zeggen toch ook 'blanken'. :?

Maar goed, dit hoort meer in Wetenschap & Levensbeschouwing thuis, dus... back ontopic! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 12:50:
@ Maverick: Naar mijn mening komen er een paar dubieuze opmerkingen langs hoor. Het is niet dat ik nu de moraalridder ga zitten uithangen, maar dit soort opmerkingen kunnen ook tactischer.

[...]

Dit vind ik een goed voorbeeld van een dubieuze opmerking. Punt één het woord zwarten, praat dan over negers of donkere mensen ofzo. Punt twee: ze mogen er best inzitten? Stoor ik me totaal niet aan? HALLO! Ik zie ze bij Rockstar al zitten: "Kom, we moeten nog wel effe aan shuogg vragen of hij het niet erg vindt dat er negers in ons spelen voorkomen". Ik vind dat gewoon een domme opmerking.

[...]

Tegen zo'n opmerking kan ik ook niet. Alsof elke neger op de wereld nu in een keer ruled] omdat de hoofdpersoon van de nieuwe GTA toevallig een neger is. Echt waar hoor, koop het spel dan maar lekker niet. Zijn we van de gezeik ook weer af.

Ik hoop dat ik het zo iets verduidelijkt heb.
Dat dat zwarten wat dubieus is ben ik met je eens, maar het is denk meer als reactie op, de poster bedoelt er niets negatiefs mee. Die tweede quote is idd een beetje naar, die stond voor het deel dat ik ff nagelopen ben, en heb em dus gemist, dit soort posts kunnen idd niet echt door de beugel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook een neger, en ik vind het woord Zwarte gewoon een rotwoord. Vooral als iemand jouw zwarte noemt. Noem diegene dan gewoon neger, dat dan doen al mijn maten ook. Mijn bijnaam is trouwens Dolle Neger :P

Maar goed en dan ook die opmerking dat in 1 keer alle negers rulen, omdat er een game word gemaakt waar waarschijnlijk veel donker getinte digitale pixels ;) (lees negers, zwarten) in voor komen, is natuurlijk grote onzin.

[info]
Wisten jullie wel dat er over de hele wereld de meeste mensen "geel" zijn? Daarna komt "zwart" en als laatste "blank of wit" ? >:) [info]

Ik denk dat het maar weer eens tijd word dat we weer ontopic gaan over San Andreas en niet over negers, zwarten en weet ik veel wat.

Veel plezier verder.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik neem aan dat San Andreas ook voor de pc komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Niet online
Dutchmega schreef op 19 mei 2004 @ 13:42:
Ik neem aan dat San Andreas ook voor de pc komt?
Als je dit topic gevolgd zou hebben had je dit niet gevraagd :p Maar net zoals met GTAIII en VC zou ie eerst alleen op ps2 uitkomen, en daarna kwam ie toch uit ook PC, dus neem aan van wel :) (kans van 99% lijkt mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Niet online
of ie nou wel of niet online te spelen valt maak me eigenlijk niet zo uit, gewoon afwachten maar :) geloof dat iedereen al bij GTAIII multiplayer verwachtte...

[ Voor 83% gewijzigd door A1ex op 19-05-2004 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 11:43:

Juist.... _/-\o_ zulke meningen zijn goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op 19 mei 2004 @ 12:26:
Sorry, maar ik kan echt geen enkel oneerbiedig woord jegens negers ontdekken.
het feit dat we ze "NEGERS" noemen mss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:41

BioHazard

*\o/*

Mensen, WTF maakt het uit dat de main character een neger is? NIKS!
Stop met zeiken over deze shit. Tis maar een game :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ook fietsen met Hydro's erin komen? dat lijkt me relaxt om op te rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 14:45:
[...]

Ik vind neger geen scheldwoord hoor, als ze tegen mij blanke zouden zeggen ben ik ook niet beledigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
leuk hoor :{ maak ik mijn allereerste SGD-topic, wordt het direkt een blank/neger discussie draadje :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

DeRCT13 schreef op 19 mei 2004 @ 15:01:
leuk hoor :{ maak ik mijn allereerste SGD-topic, wordt het direkt een blank/neger discussie draadje :{
Gewoon negeren (niet te verwarren met neger-en ;))... Het ging 500+ posts goed :)

FF een andere vraag: wie gaat hem pre-orderen? Of desnoods op de dag van uitgave halen :)

Ikzelf haal hem meteen, met pre-orderen moet je toch wachten totdat het spel verstuurd is.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:41

BioHazard

*\o/*

DeRCT13 schreef op 19 mei 2004 @ 15:01:
Idd, snap niet wat de big deal is dat je character donker is. :? Dan maak je toch lekker een blanke skin :O
Maja laten we er nu maar over ophouden? :7
Btw fietsen met hydros? :D Wist niet dat die bestonden. Maar ik denk ook niet dat die erin komen. Kga hem denk ik ook pre-orderen. ALS ie op de PC zou komen that is :'( . Klote exclusive stuff. Moet je weer veel langer wachten op de PC versie. Snap dat niet, als je toch meteen een grote stoot geld kan verdienen dan doe je da toch door hem meteen op de platformen te releasen? (8>

[ Voor 24% gewijzigd door BioHazard op 19-05-2004 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je em bij Dynabyte pro-ordered, kun je em toch zelf afhalen? Of heb ik dat verkeerd begrepen?

edit:
Laten we inderdaad maar weer verder ouwehoeren over GTA:SA. Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt, basta. Ik moest het gewoon kwijt. Nu kunnen we weer lekker ONTOPIC

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 15:18 . Reden: Verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we de 'grappige' opmerkingen over negers even achterwege laten? Ze zijn niet alleen van laag niveau, maar nog een stapje verder en het kan wel heel makkelijk opgevat worden als discriminatie -> kappen dus. En zou iedereen (*kuch*Anusch*kuch*) die zich stoort aan een topic een topic report willen plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bi0Hazard schreef op 19 mei 2004 @ 15:16:
ALS ie op de PC zou komen that is :'( . Klote exclusive stuff. Moet je weer veel langer wachten op de PC versie.
Ik kom net bij Replay Videogames in Nijmegen vandaan en daar verwachten ze dat GTA:SA wel op PC uitkomt. Dit vanwege het feit dat GTA:VC ook op PC is uitgekomen.
Dus we moeten gewoon hoop houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 14:45:
[...]

Ghihihi, is dat ook al een scheldwoord? Zover ik weet betekend dat gewoon 'persoon van donker getint ras oorspronkelijk afkomstig uit Afrika', ik zou zo snel geen beter woord weten :)

Persoonlijk vind ik in deze context zelfs 'niggah' niet echt beledigend, hoewel het oorspronkelijk een beledigend woord is. Maar aangezien het hier om die gangsta typjes gaat vind ik het woord niet zo vreemd, die mensen hebben het woord als een soort geuzenaam opzich genomen, en roepen het zelf constant, moeten ze niet raar kijken als ze het terughoren :) Let wel: in DEZE context, niet dat ik ineens iedereen met een kleurtje zo aanspreek ofzo :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu weer on-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik had nog een paar leuke ideeen voor GTA:
Stel: Je bent gevangen door de politie dan krijg normaal "BUSTED" en je kan weer verder spelen.
Mij lijkt het wel tof dat je een manier moet vinden om weer vrij te komen. Je bent immers een crimineel. Dit maakt de 'angst' voor gevangenschap door de politie een stuk groter.
En om dan vrij te komen verschillende manieren:
- flinke smak geld betalen of;
- Uitbreken uit de cel zonder gezien te worden of;
- Polities neerslaan en dan wegrennen.

Ik denk dat dit een leuk (en spannend) element aan het spel toevoegd naast de grote steden.

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 21-05-2004 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Rakkerzero schreef op 19 mei 2004 @ 15:52:
Stel: Je bent gevangen door de politie dan krijg normaal "BUSTED" en je kan weer verder spelen.
Mij lijkt het wel tof dat je een manier moet vinden om weer vrij te komen. Je bent immers een crimineel. Dit maakt de 'angst' voor gevangenschap door de politie een stuk groter.
- wegsluipen uit de cel zonder gezien te worden of;

Ik denk dat dit een leuk (en spannend) element aan het spel toevoegd naast de grote steden.
De politie heeft je bij busted onder schot, dus neerslaan, doubtful.
Wegsluipen uit de cel? Je bedoelt die dingen met tralies die gebouwd zijn tegen het ontsnappen van mensen?

Flinke smak geld betalen kan dan weer wel, maar je verliest ook zowieso al je wapens.

Weet niet of dit zo'n goede toevoeging zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

Meer wegwijzers lijkt me wel handig. Gelukkig heeft Vice City een logischer stratenplan dan Liberty City, want in die laatste zit ik wel eens te sukkelen om de verbindende bruggen/tunnels te vinden.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Fuelke schreef op 19 mei 2004 @ 16:16:
Meer wegwijzers lijkt me wel handig. Gelukkig heeft Vice City een logischer stratenplan dan Liberty City, want in die laatste zit ik wel eens te sukkelen om de verbindende bruggen/tunnels te vinden.
Daar heb je gelijk in... in Liberty City is het vinden van net die ene tunnel of brug... een ramp!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het stratenplan van LC juist roeleren, in VC heb je in de meeste wijken toch niks te zoeken en zijn is de helft van het eiland gewoon zinloos, in LC is zowat iedere wijk een nieuw spel met compleet andere sfeer etc, GTA III verveelt bij mij dus helemaal niet terwijl ik VC al snel gezien heb.
Daarom leek het ook dat LC veel groter was dan VC, terwijl het qua oppervlakte niet zo is volgens de makers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 19:11:
Ik vond het stratenplan van LC juist roeleren, in VC heb je in de meeste wijken toch niks te zoeken en zijn is de helft van het eiland gewoon zinloos, in LC is zowat iedere wijk een nieuw spel met compleet andere sfeer etc, GTA III verveelt bij mij dus helemaal niet terwijl ik VC al snel gezien heb.
Daarom leek het ook dat LC veel groter was dan VC, terwijl het qua oppervlakte niet zo is volgens de makers.
Ik vond dat sfeerverschil wel meevallen eigenlijk, ik vond de sfeer eigenlijk alleen anders tussen eiland 1 en 2/3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat de wijken in GTAIII afwisselender waren, ben ik absoluut met je eens. Echter, af en toe zat er geen logica in. Staunton Island (geloof ik, iig het 2e eiland) had soms wat onlogische wegverbindingen.

Ik ga nu iig effe GTA-en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 19:40

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Ik dus juist ook niet. Eiland 1 was een soort achterbuurt, eiland 2 was een soort drukke binnenstad, en eiland 3 was meesterlijk door de hoogteverschillen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Gentlemen, start your mIRCS's...
Het heet UseNet :P :+

[ikmoetditevenmeldenmaarhoopdathetmenieteenowoplevertmode]

Er was eens een spellleke toen Lara Croft/Tombraider erg populair was (Een klote spel BTW echt suf......... maar goed.......) en die hete : Urban Chaos

Daarin was je een soort Urban Lara Croft, dacht dat de naam Daisy was :? en dat was dus een Lara met een Donkere huidskleur/Afrikaanse/Afro-Amerikaanse afkomst ;)

Dit maakt ECHT HELEMAAL NIKS uit voor een spel, vond het zelfs wel een leuke afwisseling wegens al die Lara Hype toendertijd.

Echter kwam ik na maar liefst 90 % ofzo procent uitspelen (geen idee hoeveel levels er waren en hoever ik was in ieder geval wel ERG ver naar mijn idee zelfs bijna uit......) dat ik een of andere vage ventjes niet kon verslaan en heb ik het spelleke weggestopt en nooit meer gespeeld.........

Heb wel nog steeds de SAVES :Y)

[/ikmoetditevenmeldenmaarhoopdathetmenieteenowoplevertmode]

/Vergeten :

Als ik het spelleke samen met een buddy uit zou kunnen spelen zou het wel ERG strak zijn 8) Hopen maar..........

[ Voor 7% gewijzigd door nero355 op 19-05-2004 20:57 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Laatst online: 13-09 14:36
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 15:20:
[...]

Ik kom net bij Replay Videogames in Nijmegen vandaan en daar verwachten ze dat GTA:SA wel op PC uitkomt. Dit vanwege het feit dat GTA:VC ook op PC is uitgekomen.
Dus we moeten gewoon hoop houden!
Het is wel aardig bedoeld dat je het zegt :P, maar a.) dit is al meerdere keren gezegd & b.) (dit is wel off-topic maar goed) altijd dat typische idee van: de mensen in de winkel hebben er wel verstand van :P
Rakkerzero schreef op 19 mei 2004 @ 15:52:
- wegsluipen uit de cel zonder gezien te worden of;

Het zou wel erg afwijken van alle GTA delen. Al vanaf het eerste deel ben je of wasted of busted :P Volgens mij hebben ze dat ook gewoon gedaan om het spel op gang te houden. Niet dat elke keer dat je busted bent dat je dan weer moet wachten in de gevangenis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Rave17 schreef op 19 mei 2004 @ 21:27:
Niet dat elke keer dat je busted bent dat je dan weer moet wachten in de gevangenis :)
Hij zegt dus : Niks wachten maar meerdere manieren om uit te breken ;)

*HINT* Gijzelen/Sleutels enz....... *HINT* B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
nero355 schreef op 19 mei 2004 @ 20:57:
[...]
Er was eens een spellleke toen Lara Croft/Tombraider erg populair was (Een klote spel BTW echt suf......... maar goed.......) en die hete : Urban Chaos
Urban Chaos was wel lekkere game :)
_/-\o_ Mucky Foot _/-\o_
Jammer dat ze opgeheven zijn ;(

Wat me overigens vet lijkt in GTA is dat een cop bribe ook werkt wanneer je niet gezocht wordt. Dus dat wanneer je die oppakt en je doet iets wat niet zo ernstig is je niet gezocht wordt.

Overigens zou ik ook graag zien dat de politie je eerder achtervolgt, niet bij te hard rijden (haalt vaart uit spel) maar wel wanneer je bijvoorbeeld ergens tegenaan botst, en dan bedoel ik niet alleen hun patrouille auto.

[edit] Nog een idee voor een criminal empire, dat je mensen afperst en dat sommigen op gegeven moment niet willen betalen. Dat de game dan random missies genereerd waarbij je eens moet huishouden in die zaak (kan goed gok ik met al die interieurs in SA)

Of rivaliserende gangs die aanvallen. Dus dat je berichtje krijgt en dan even een invasie ofzo moet afslaan. Zodat je dus het gevoel krijgt dat je je criminele imperium echt moet onderhouden ipv dat je gewoon zomaar geld krijgt.

[ Voor 27% gewijzigd door shuogg op 20-05-2004 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Laatst online: 13-09 14:36
nero355 schreef op 19 mei 2004 @ 21:33:
[...]

Hij zegt dus : Niks wachten maar meerdere manieren om uit te breken ;)

*HINT* Gijzelen/Sleutels enz....... *HINT* B-)
Ik bedoelde daarmee wachten in de zin van: je moet eerst tijd uitzitten of je weg uit de gevangenis vinden eerdat je weer verder kan gaan met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rave17 schreef op 20 mei 2004 @ 17:07:
[...]

Ik bedoelde daarmee wachten in de zin van: je moet eerst tijd uitzitten of je weg uit de gevangenis vinden eerdat je weer verder kan gaan met het spel.
*hint* bewakers omkopen/dure advocaat inhuren ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.