![]()
|
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
![]()
|
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
[ Voor 10% gewijzigd door Albinoraptor op 14-10-2003 16:51 ]
The devil is in the details.
Right for all the wrong reasons.
Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time
Van wat ik gelezen heb wel, maar stel je daar niet teveel van voor. Dat zal maar een beperkt aantal gebouwen zijn die iets met het verhaal van doen hebben.Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 22:48:
Ken je ook de gebouwen in?
GFX zien er 10 keer beter uit als GTA
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
[ Voor 3% gewijzigd door ETzPliskin op 15-10-2003 14:18 ]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Omdat het eerste deel slechte verkoopresultaten heeft behaalt. Ik geloof dat op elke PC versie er 100 PSX versies werden verkocht.Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 15:39:
Driver 2 is toch nooit uitgekomen voor de PC? En waarom eigenlijk niet?
Verwijderd
Verwijderd
Q2 2004Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 14:18:
Cool dat Miami er bij is
Is er ook al iets bekend over de release datum of heb ik daar overheen gelezen?
Ik ga 'm denk ik wel kopen voor de PS2 als ie uit is
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2003 10:36 ]
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
Nee, Driver 2 is nooit op de PC uitgekomen. De reden weet ik niet, maar het kan iets met de tegenvallende verkoopcijfers van het eerste deel op de PC te maken hebben.Chillmeister schreef op 06 januari 2004 @ 16:19:
ik heb driver 2 nooit gespeeld dus ik vraag me af hoe dat is dat je uit de auto kan stappen, want dat gaat het inderdaad meer op GTA lijken. maar ik verheug mij ernog steeds op.
ps kwam driver 2 ooit uit op de PC?
wijze woorden
Verwijderd
Noem jij april dan niet binnenkortVerwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 15:43:
w00t het is volgens gamers.nl bijna zover, ze zijden niet wanneer die uitkwam maar binnenkort. Ik dacht dat ze het eerst ergens over april hadden.
Verwijderd
Driver 2 is er alleen voor de PS1. Alhoewel je natuurlijk wel PS1 spellen op je PS2 kan spelenVerwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 15:49:
Geweldig.. Ik heb Driver 2 op de PS2, die vond ik geweldig omdat je gewoon uit kon stappen en andere auto's stelen.
Volgens mij is Driver dat altijd al geweestIk zie dat je ook motor's kan gebruiken. Volgens mij gaat het een concurent worden van Grand Theft Auto
Verwijderd
Ik zeg toch ook dat ik binnekort april vind. Maar zoiets had ik op een site gelezen. Maar ik kan de link even niet vinden.December schreef op 10 maart 2004 @ 15:46:
[...]
Noem jij april dan niet binnenkortIn de gameswereld is 'binnenkort' zo ongeveer gelijk aan 'binnen enkele maanden', dus verwacht maar niet dat ie deze maand nog uitkomt
Offtopic: Ik koop ze gewoon allebei, alleen wil ik GTA SA op PC hebben en dat duurt nog een tijdje, tot 2005.dimitio schreef op 16 mei 2004 @ 20:10:
Ik vrees dat dit spel de concurrentie-strijd met GTA: San Andreas gaat verliezen.
GTA biedt eigenlijk precies hetzelfde als Driver 3 alleen dan met nóg meer extra's en vrijheid.
Bovendien hebben de makers van GTA wat meer ervaring, driver 2 is toch al weer van een hele tijd geleden.
Het enige voordeel voor driver 3 is dat het eerder uitkomt (juni als ik het goed begrijp) terwijl GTA: San Andreas pas aan het einde van dit jaar uitkomt.
Verwijderd
Maar dat is maar 1 meningVerwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 20:28:
De PU had een preview exemplaar gehad en was daar echt niet tevreden over. ze zeggen dat als ze de game volgende maand uitbrengen zonder ernstige verbeteringen, de game echt slecht gaat scoren.
Ze vonden het kut spelen, en het hele gevoel niet zo lekker.
Helaas mensen
Volgens http://www.driv3r.com komt ie in Juni, maar het zou idd wel vertraagd kunnen worden zoals met zoveel games gebeurtSchuey schreef op 16 mei 2004 @ 20:12:
als ik de power unlimited moet geloven dan zit het niet zo best als ie in juni al zou uitkomen, zij gokten ergens op augustus geloof ik.
Verwijderd
Ze zullen het spel echt niet zomaar kut vinden hoor. zij keken er zelf ook naar uitXoiN schreef op 16 mei 2004 @ 20:33:
[...]
Maar dat is maar 1 mening
Eerst even afwachten voor het spel direct af te keuren
offtopic:
/me leest zelf ook de PU
Verwijderd
Ja klopt de PU zou eigenlijk Driver 3 als cover hebben, omdat ze de review zouden hebben, maar ze kregen ineens een zeer brakke preview versie, dus toen werd het maar wat anders.HuggyB schreef op 17 mei 2004 @ 01:33:
Ik heb de impressies van het spel gelezen (van een gaming-age bezoeker als dat iemand wat zegt). Het spel was blijkbaar te spelen op de E3 beurs.
Het ziet er niet goed uit... er zijn zeer weinig bijstandres te vinden in de steden, het spel bestuurt enorm klote (volgens mij on-foot) en sommige texturen hebben detail om van te huilen.
Ook was er 1 of ander nederlands blad dat een plaatje van Driver 3 op de cover zou hebben, maar na het spelen van het spel doen ze dat maar toch niet. Ze hopen dat het spel wordt vertraagd naar ergens later dit jaar... dan heb je tenminste nog hoop dat het gefixed zal worden.
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Hmmm wat ik me nog kan herinneren dat Driver 1 gigantisch goede besturingseigenschappen had, eigenlijk ongeevenaard.HuggyB schreef op 17 mei 2004 @ 01:33:
Ik heb de impressies van het spel gelezen (van een gaming-age bezoeker als dat iemand wat zegt). Het spel was blijkbaar te spelen op de E3 beurs.
Het ziet er niet goed uit... er zijn zeer weinig bijstandres te vinden in de steden, het spel bestuurt enorm klote (volgens mij on-foot) en sommige texturen hebben detail om van te huilen.
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
En burnouts die niet mogen, 2 mijl per uur te hard, etc etc. Maar het spel was wel enorm leuk, ik vond dat het wel een beetje zo'n film gevoel had.Zemskii schreef op 07 juni 2004 @ 13:29:
yeyeye, als je stil stond en je drukte op de handrem mocht dat niet, maar over de stoep scheuren wel
Van Zeeland dan misschien ??
[ Voor 83% gewijzigd door Eindewege op 07-06-2004 13:46 ]
Van Zeeland dan misschien ??
Dat soort spellen zijn het leukst, lekker aso met je v8 door de stad cruisen en zo nu en dan asociaal racen en de cops achter je aan krijgen.Eindewege schreef op 07 juni 2004 @ 13:45:
[...]
En burnouts die niet mogen, 2 mijl per uur te hard, etc etc. Maar het spel was wel enorm leuk, ik vond dat het wel een beetje zo'n film gevoel had.
Ook vind ik de polities vrij goed, in GTA rossen ze meestal van voren op me, bij driver bleven ze achter je rijden, net zoals je op tv bij van die achtervolgingen ziet.
so true !Red devil schreef op 07 juni 2004 @ 14:21:
[...]
Dat soort spellen zijn het leukst, lekker aso met je v8 door de stad cruisen en zo nu en dan asociaal racen en de cops achter je aan krijgen.
Heb nog geen 1 spel gezien die hier ook maar in de buurt van kwam.
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Waarom denk je dat iedereen in dit topic speciaal een force feedback stuurtje heeft aangeschaft?-ETz-Memphis Z schreef op 08 juni 2004 @ 01:52:
Je moet eens driver 1 op PC met een stuurtje spelen
Beste rij-ervaring ooit
*ruk aan stuur* slip *weer ruk om tegen te sturen* mooi de bocht doorglijden *vol gas*
Ik heb het gisteravond ook nog even gespeeld. Het speelt op zich wel lekker maarDarkShadow schreef op 16 juni 2004 @ 10:42:
impressie
BurnoutDarkShadow schreef op 16 juni 2004 @ 10:42:
Met b kan je lomp slippend en rook spuitend optrekken (dr is vast wel een naam voor).
‹(◕‿◕)›
heb het spel nu ook een tijdje gespeeld, ik moet zeggen dat ik erg teleurgesteld ben, de graphics zijn erg mooi zolang het zonnig is rijd je in de schaduw of sta je binnen is het meteen erg lelijk allemaal, verder vind ik de framerate nogal hinderlijk omdat deze in achtervolgingen te ver kan dalen, erg jammer, het spel heeft opzich veel potentie helaas is het slecht afgewerkt, hopelijk brengt de PC versie een oplossig.Red devil schreef op 16 juni 2004 @ 11:48:
[...]
Ik heb het gisteravond ook nog even gespeeld. Het speelt op zich wel lekker maar
ik wacht mooi op de PC versie. Racen door de stad met een joystick voelt gewoon niet zoals het hoort en de besturing buiten de auto met je gun is waardeloos.
Qua opties lijkt het allemaal wel goed, de optie om a la MaxPayne de tijd te vertragen is idd leuk gedaan.
Voor mij was driver1 een gaaf spel om te spelen met je (FF) stuurtje, zonder dit wordt het spel een stuk minder leuk.
Weet iemand of het mogelijk is om straks op de PC tegen elkaar te racen?
ps2 of xbox versie? Ik heb het te kort gespeeld om een goed oordeel over de framerate te geven, ik heb alleen nog maar een hoge framerate meegemaakt, maar ook nog niet veel actie. Binnen locaties zijn idd niet zo mooi, maar dat vond ik in gta nog lelijker, in de zon heeft het spel wel idd de meeste charme.BlowFish schreef op 16 juni 2004 @ 12:56:
[...]
heb het spel nu ook een tijdje gespeeld, ik moet zeggen dat ik erg teleurgesteld ben, de graphics zijn erg mooi zolang het zonnig is rijd je in de schaduw of sta je binnen is het meteen erg lelijk allemaal, verder vind ik de framerate nogal hinderlijk omdat deze in achtervolgingen te ver kan dalen, erg jammer, het spel heeft opzich veel potentie helaas is het slecht afgewerkt, hopelijk brengt de PC versie een oplossig.
Over het racen. Ik vind integenstellig tot de impressie hierboven het racen nogal stroef, en het slippen door bochten resulteert snel tot een te snelle achteruitgang van snelheid.
kortom een geinig spelletje wat snel in de kast zal verdwijnen, dit kan het jammer genoeg niet meten bij de GTA3 serie
hoho, ik heb niet de impressie willen wekken dat het racen lekker ging. Dat neem ik dan bij deze terug.BlowFish schreef op 16 juni 2004 @ 12:56:
[...]
Over het racen. Ik vind integenstellig tot de impressie hierboven het racen nogal stroef, en het slippen door bochten resulteert snel tot een te snelle achteruitgang van snelheid.
en ik wil hem op de pcbAdmuTs schreef op 16 juni 2004 @ 21:24:
Heb em ook op de PS2 en vind het een aardig goede en mooie game.
Moet nu in nice 3 auto's jatten en die in een rijdende trailer rijden maar die missie is bijna niet te doen man, de auto's in die trailer rijden is zo enorm kut dat dat me teveel tijd kost.
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
ik wil tog even terug komen op mijn bevindingen die ik eerder gepost had. Heb nu het spel een tijdje gespeeld en ik moet zeggen dat de sfeer er zeker goed inzit en als je eenmaal alle knoppen onder de knie heb kan je erg leuk racen en je achtervolgers leuk afschudden. Ik heb ook even in take a free ride in Nice gespeeld de sfeer is daar NOG beter dan in miami, het level zit zo mooi in elkaar dat je de minpunten maar voor granted neemt:)DarkShadow schreef op 16 juni 2004 @ 23:59:
vanavond erg veel gespeeld, vind het meer dan zomaar een mooie game, vind het een echte topper terwijl ik die hoop allang had opgegeven. Het is gewoon de sfeer van de game die me aanspreekt. Sommige missies zijn wel lastig trouwens... Take a ride mode en de mini games zijn ook erg tof (zoals survival), en mn broertje had al een enorm indrukwekkend filmpje met de director mode in elkaar gezet. Supertof om naar te kijken...
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 22:19 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik heb deel1 op de PC gespeeld met FF stuurtje. Absoluut niet te vergelijken met driv3r. Met een FF stuurtje is het 10x leuker.Dr. Strangelove schreef op 17 juni 2004 @ 23:18:
Zijn er ook mensen die de originele Driver hebben gespeeld? Ik ben met name geïnteresseerd hoe zij het rijden vinden in vergelijking met deel 3. Deeltje een was heerlijk, dat rondraggen met die bakken was echt fantastisch.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
het speelt ongeveer hetzelfde, erg blijft natruurlijk de leer curve, je moet het racen wel ff onder de knie krijgenDr. Strangelove schreef op 17 juni 2004 @ 23:18:
Zijn er ook mensen die de originele Driver hebben gespeeld? Ik ben met name geïnteresseerd hoe zij het rijden vinden in vergelijking met deel 3. Deeltje een was heerlijk, dat rondraggen met die bakken was echt fantastisch.
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door BlowFish op 18-06-2004 14:37 ]
[ Voor 8% gewijzigd door bAdmuTs op 18-06-2004 14:37 ]
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
hmm het ontbreken van de speedmeter viel me al op, de rest eigenlijk niet zo...BlowFish schreef op 18 juni 2004 @ 14:17:
het schijnt dat we te maken hebben met een promo release welke niet overeenstemt met het uiteindelijke product. Er komen nu steeds meer Driv3r releases. Het blijft wreemd. Ik ga straks een een andere release proberen misschien dat de frame rate stabieler is of misschien andere fixes.
edit:
+ muziek
+ speed meter
+ lag
schijnen beter te zijn of opgelost in de retail
Ik heb de PS2 versiePerfect_Cell schreef op 18 juni 2004 @ 20:01:
Heeft iemand de ps2 versie al getest?
[ Voor 84% gewijzigd door bAdmuTs op 18-06-2004 20:51 ]
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
volgens mij nog niemand hoor!Perfect_Cell schreef op 18 juni 2004 @ 20:01:
Heeft iemand de ps2 versie al getest?
[ Voor 39% gewijzigd door Schuey op 18-06-2004 21:38 ]
Een moeilijkheidsgraad heb ik nog niet ontdenkt en driver 1 installeren kan natuurlijk nooit kwaadSchuey schreef op 18 juni 2004 @ 21:37:
[...]
volgens mij nog niemand hoor!
maar ff serieus, er wordt dus hier gezegd dat sommige missies te makkelijk zijn, is er ook een moeilijkheidsgraad die je kan instellen bij de story mode? Zit er aan te denken driver 1 weer eens te installeren
[ Voor 12% gewijzigd door bAdmuTs op 19-06-2004 02:21 ]
Verwijderd
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Yup, Ik speel er ook meeschnumi schreef op 19 juni 2004 @ 16:22:
Ik ben van plan hem voor de Xbox te halen maar zit er ook een 16x9 mode in eigenlijk?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
luke me de 2e xVerwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 17:38:
Ik kom gewoon niet voorbij die missie dat je die 3 auto's in die trailer moet rijden.
Echt niet te doen
Mis ik iets ofzoIk heb echt keihard gereden zonder te crashen en nog lukt het niet
Iemand een oplossing?
Dat vind ik tot nu toe de meest verneukte missie die er isVerwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 17:38:
Ik kom gewoon niet voorbij die missie dat je die 3 auto's in die trailer moet rijden.
Echt niet te doen
Mis ik iets ofzoIk heb echt keihard gereden zonder te crashen en nog lukt het niet
Iemand een oplossing?
[ Voor 19% gewijzigd door bAdmuTs op 19-06-2004 18:55 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq