ik heb zelf de Xbox versie, zag vandaag de PS2 versie bij de intertoys ik moet zegen zit naar mijn mening wel erg veel verschil in, De xbox heeft veel meer flair, wat meer detail etc. maar hij is dan ook een stuk krachtiger. en voor een ps2 zijn de graphs zeker niet lelijkVerwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 18:32:
Is xbox versie stuk mooier/beter als PS2? Of wat zijn de verschillen?
Verwijderd
Ik wil hem ook hebben man!!!
Driver 1 was gewoon helemaal te gek. Veel betere auto besturing dan GTA, en dat vind ik toch ook wel belangrijk(er).
Kan echt niet wachten op PC versie :D:D
Driver 1 was gewoon helemaal te gek. Veel betere auto besturing dan GTA, en dat vind ik toch ook wel belangrijk(er).
Kan echt niet wachten op PC versie :D:D
Ik heb de PS2 versie even gespeeld, maar ik vond het vies tegenvallen. Kale omgevingen, houterige bewegingen, weinig indrukwekkende graphics (PS2 kan veel beter).
Het autorijden is wel beter, maar ik vond het niet zo heel veel beter aanvoelen dan Vice City, waarvan Driver 3 schaamteloos jat.
Bring on San Andreas!
Het autorijden is wel beter, maar ik vond het niet zo heel veel beter aanvoelen dan Vice City, waarvan Driver 3 schaamteloos jat.
Bring on San Andreas!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Op de PS2 is ie idd ook helemaal niet mooi.
Maar als je de XBOXversie speelt, piep je wel anders. De graphics zijn echt om te smullen, het is heel levendig.
De PS2 kan het gewoon allemaal niet aan.
Maar als je de XBOXversie speelt, piep je wel anders. De graphics zijn echt om te smullen, het is heel levendig.
Verwijderd
Heb het spel vandaag aangeschaft maar mijn PS2 pakt hem niet als ik de dvd-rom erin prop, alle andere games werken wel.... Ga hem maandag terugbrengen naar MM en dan vraag ik mn geld terug want als ik dit zo lees is het een ramp op de PS2.....
In de handleiding staat dat je de Felony omlaag krijgt door op voetgangers te claxoneren. Is dit iemand al gelukt?
edit: je kunt wel de felony verlagen door naar de rode xjes op de map te gaan.
[ Voor 27% gewijzigd door MarcoM op 20-06-2004 08:07 ]
omk de voetgangers claxonerenMarcoM schreef op 20 juni 2004 @ 07:57:
In de handleiding staat dat je de Felony omlaag krijgt door op voetgangers te claxoneren. Is dit iemand al gelukt?

Ehm... hij draaide in de shop ook op de xdoos, zag er hetzelfde uit. Gewoon crap. GTA Vice City zag er op de PS2 (en xdoos) tien keer beter uitOp de PS2 is ie idd ook helemaal niet mooi.
Verwijderd
Iemand al voorbij die missie dat je Fabienne moet chasen?
Echt niet te doen, dat mens is uber snel en die tering verkeerspalen enzo daar blijft je wagen achter hangen
Gehaald
Echt niet te doen, dat mens is uber snel en die tering verkeerspalen enzo daar blijft je wagen achter hangen
Gehaald
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 15:43 ]
Verwijderd
GTA heeft in het begin meer lopen jatten van driver hoorDr. Strangelove schreef op 20 juni 2004 @ 00:07:
Ik heb de PS2 versie even gespeeld, maar ik vond het vies tegenvallen. Kale omgevingen, houterige bewegingen, weinig indrukwekkende graphics (PS2 kan veel beter).
Bring on San Andreas!
Hoezo voorang, de driver serie is toch op de Playstation begonnen, jullie mogen blij zijn dat ie uberhaupt op de pc komtBi0Hazard schreef op 20 juni 2004 @ 16:14:
[...]
Idd maar ja volgens "bronnen?" kunnen we hem pas in September verwachten. Ik haat wanneer consoles voorrang krijgen
[ Voor 8% gewijzigd door bAdmuTs op 20-06-2004 16:18 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Tuurlijk, maar Driver 3 lijkt meer op GTA dan op Driver 1 en 2 vind ik.GTA heeft in het begin meer lopen jatten van driver hoor
Idd opzoute met die console versies echt een ramp die besturing. Het rijde met de auto's gaat nog wel maar schieten is echt een ramp pfffff

edikt; Kheb trouwens de iksdoos versie
[ Voor 7% gewijzigd door Wazzup! op 20-06-2004 23:14 ]
En om nog maar te zwijgen over die Auto Aiming
Das net zo fucked up

Das net zo fucked up
Ik heb hem gekocht voor de PS2.
Vond het op zich een leuk spel. Ook mooie graphics.... ben een fan van environmental physics zoals lichtbronnen en zwaartekracht elementen. Dat zit wel goed in de PS2 versie.
De gameplay is gewoon erg slecht. Op zich zou het nog leuk zijn, maar de AI is zo verschrikkelijk middeleeuws dat er soms gewoon geen stront meer aan is.
Iedereen maar zeuren over die auto-aim... pfff, die gangsters blijven toch maar op 1 plek staan, wachten tot iemand ze neer schiet. Ik heb op een ander forum een echte waslijst aan fouten in de AI/gameplay, enne.. PS2, Xbox of PC? Koop maar gewoon niet. Ze hadden het best een jaartje kunnen delayen. Want dit is niets.
Vond het op zich een leuk spel. Ook mooie graphics.... ben een fan van environmental physics zoals lichtbronnen en zwaartekracht elementen. Dat zit wel goed in de PS2 versie.
De gameplay is gewoon erg slecht. Op zich zou het nog leuk zijn, maar de AI is zo verschrikkelijk middeleeuws dat er soms gewoon geen stront meer aan is.
Iedereen maar zeuren over die auto-aim... pfff, die gangsters blijven toch maar op 1 plek staan, wachten tot iemand ze neer schiet. Ik heb op een ander forum een echte waslijst aan fouten in de AI/gameplay, enne.. PS2, Xbox of PC? Koop maar gewoon niet. Ze hadden het best een jaartje kunnen delayen. Want dit is niets.
Verwijderd
Op de pc kan je het tenminste eerst nog ''testen'' dus als het dan echt zo'n ramp is dan gooi je je geld tenminste niet weg. Maar ik zou het wel jammer vinden als het een slecht spel is want de eerste driver vond ik echt geweldig.
Verwijderd
Net de PS2 plat gelegd en nu pakt ie de disc wel, net ff stukje gereden... GFX zijn niet super, zeker niet als je een pc gewend bent in de allerhoogste reso`s... MAar het voelt weer net als Driver 1 dus ik ga weer spelen!
Hms khoop toch echt dat die pc versie toch beter is.
Anders gooien ze er hoop ik een mega patch erover heen
.
eerst nog ff wachte voor de pc
Anders gooien ze er hoop ik een mega patch erover heen
eerst nog ff wachte voor de pc

Verwijderd
lachebek ps2 kan het niet natuurlijk kan dat ding het wel aanPcManiaxx schreef op 20 juni 2004 @ 00:17:
Op de PS2 is ie idd ook helemaal niet mooi.
geef alsjeblieft de schuld niet aan de ps2
het is de fucking schuld van die laksige luiwe slechte programeurs die
geen moeite doen om dat spel op te vleuren.
die ps2 kan echt super veel
alleen programeurs modelers en animators zijn van die sukkels dat ze niks goed kunnen doen. een goed bedrijf maakt goede spellen
polyphony.
ubisoft.
sony zelf
enz die kunnen het ook reflections suckt gewoon
Wie zecht dat je console games niet ken "testen"Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 10:51:
Op de pc kan je het tenminste eerst nog ''testen'' dus als het dan echt zo'n ramp is dan gooi je je geld tenminste niet weg. Maar ik zou het wel jammer vinden als het een slecht spel is want de eerste driver vond ik echt geweldig.
Want de sfeer vond ik opzich wel ok. bijv. ook als je binnen in je huis begint ziet er erg sfeervol uit. Naja laten we maar hopen dat die pc versie beter word dan.
Reflections suckt niet, kijk maar wat ze op de Ps1 gedaan hebben. Ook stuntman is een pareltje. Reflections is voor mij heer en meester over het besturen van een auto in een game. Heb vanmorgen de game gekocht, en ik ben er zeer tevreden over.Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 00:34:
[...]
lachebek ps2 kan het niet natuurlijk kan dat ding het wel aan
geef alsjeblieft de schuld niet aan de ps2
het is de fucking schuld van die laksige luiwe slechte programeurs die
geen moeite doen om dat spel op te vleuren.
die ps2 kan echt super veel
alleen programeurs modelers en animators zijn van die sukkels dat ze niks goed kunnen doen. een goed bedrijf maakt goede spellen
polyphony.
ubisoft.
sony zelf
enz die kunnen het ook reflections suckt gewoon
Hier ga ik weer uuuuuuren aanhangen
[ Voor 8% gewijzigd door ETzPliskin op 22-06-2004 01:14 ]
Verwijderd
Ik heb laatst een zooitje .mov filmpjes gekeken waarin veel van de gameplay te zien was. Ik was niet bepaald onder de indruk.
De auto's rijden belachelijk hard. Dit geeft je weliswaar een lekker gevoel van snelheid maar naar mijn idee is het spel een factor versneld om de tekortkomingen van het spel te verdoezelen.
Het spel zal best een weekendje vermakelijk zijn, maar het lijkt me geen blijvertje. Vrij simpele AI, van zowel auto's als mannetjes, dat kon je zelfs in die filmpjes al zien. Erg jammer, want het spel heeft zoveel meer potentie. Het ziet er erg mooi uit en mijn verwachtingen waren hoog gespannen.
Ik heb destijds genoten van Driver 1, al was de AI daar ook tenenkrommend. Suïcidale politie die gewoon head-on met je gaat crashen en je al gaat achtervolgen als je 0.0001 seconde op het handremknopje drukt
Mijn oordeel zonder het gespeeld te hebben:
+ graphics
+ Tanner, de hoofdpersoon, lijkt op Vinnie Jones
- arcade feel (voornamelijk door de snelheid, het lijkt NFS Underground wel)
Mijn vraag; hoe is het verhaal van het spel? Als de dialogen en verhaallijn boeiend en meeslepend zijn, kan dit spel toch nog wat worden misschien, maar ik vermoed dat er een flinterdun verhaaltje in zit met corny oneliners (a la True Crime Streets of L.A).
De auto's rijden belachelijk hard. Dit geeft je weliswaar een lekker gevoel van snelheid maar naar mijn idee is het spel een factor versneld om de tekortkomingen van het spel te verdoezelen.
Het spel zal best een weekendje vermakelijk zijn, maar het lijkt me geen blijvertje. Vrij simpele AI, van zowel auto's als mannetjes, dat kon je zelfs in die filmpjes al zien. Erg jammer, want het spel heeft zoveel meer potentie. Het ziet er erg mooi uit en mijn verwachtingen waren hoog gespannen.
Ik heb destijds genoten van Driver 1, al was de AI daar ook tenenkrommend. Suïcidale politie die gewoon head-on met je gaat crashen en je al gaat achtervolgen als je 0.0001 seconde op het handremknopje drukt
+ graphics
+ Tanner, de hoofdpersoon, lijkt op Vinnie Jones
- arcade feel (voornamelijk door de snelheid, het lijkt NFS Underground wel)
Mijn vraag; hoe is het verhaal van het spel? Als de dialogen en verhaallijn boeiend en meeslepend zijn, kan dit spel toch nog wat worden misschien, maar ik vermoed dat er een flinterdun verhaaltje in zit met corny oneliners (a la True Crime Streets of L.A).
hmmm, het heeft voor mij geen arcade feel, meer een movie feel, dat is ook wat de makers proberen te bereiken. Stijlvol rijden...
Met de snelheid valt het trouwens heel erg mee hoor, ik vond het zelfs soms wat tegenvallen...
Met de snelheid valt het trouwens heel erg mee hoor, ik vond het zelfs soms wat tegenvallen...
dan toch maar de pc versie kun je teminste nog modden:)
Zonder het gespeeld te hebben?!!??!Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 02:11:
Ik heb laatst een zooitje .mov filmpjes gekeken waarin veel van de gameplay te zien was. Ik was niet bepaald onder de indruk.

die mov filmpjes hadden bepaalde stukken versneld. Het gevoel van snelheid is juist erg goed in Driv3r.
Ik ga do de soundtrack cd halen.
Heb driver3 voor de xbox en ps2 en moet ook eerlijk zeggen dat de xbox versie toch beter is. Maar dat was wel te verwachten.
Even over het spel zelf. Zit dus vast in de eerste missie in Istabul. Je moet zo'n gast volgens naar een of ander pakhuis en dan is het de bedoeling dat je binnenkomt zonder gezien te worden. Probleem is dus dat ik het kereltje op de trap niet om krijg voordat hij mij ziet. Iemand een idee hoe je deze missie moet halen?
Even over het spel zelf. Zit dus vast in de eerste missie in Istabul. Je moet zo'n gast volgens naar een of ander pakhuis en dan is het de bedoeling dat je binnenkomt zonder gezien te worden. Probleem is dus dat ik het kereltje op de trap niet om krijg voordat hij mij ziet. Iemand een idee hoe je deze missie moet halen?
Silencerpatryk schreef op 23 juni 2004 @ 18:45:
Heb driver3 voor de xbox en ps2 en moet ook eerlijk zeggen dat de xbox versie toch beter is. Maar dat was wel te verwachten.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
woei, eindelijk driv3r in me bezit, voor PS2 dan wel. Geen zin om te wachten op de PC versie, aangezien de vakantie dan al voorbij is
Denk dat ik hem voor de pc wel ga downen, gewoon voor de besturing en graphics.
Want ja, die besturing... nou die auto-aim moet je uitzetten geloof ik, aangezien zonder alles toch wel soepeltjes gaat. Maar dan het lopen met je poppetje... das zo kut dat je dan zelf die camera moet handlen... tevens ook wel een goede optie, maar toch, het nekt me weleens
.
Tevens vind ik de autos niet lekker rijden, zoals in driver 1 het geval was. Laatst nog gespeeld, en binnen een dag uitgespeeld, omg
en dan merk je het verschil wel. Bij driver 1 merk je dat de autos door de vering gaan, terwijl ik dat gevoel niet zo krijg bij driv3r... Wat wel een minpuntje is, is dat het vlieg gevoel is weer terug. Ik had zoiets van, goh via dat heuveltje kan ik wel afsnijden... zo'n 7 huizenblokken verder raakte ik weer eens de grond
(jah, die peugot/renault (wat isset
) look-a-like kan vliegen
)
Verder vind ik het actie gehalte wat tegenvallen. Wel originele missies, maar toch. In die missie waar je achterin dat busje zit, beetje knallen op die autotjes, is wel zeer gaaf. In iedergeval, als je die grenade launchers gebruikt
deze in-game actie is weer zeer tof gedaan, en daar kan gta zich echt NIET mee meten. Toch is er te weinig van (laat staan dat je ergens een grenade launcher vind...). Het spel is dan ook meer 'realistisch' geaard dan gta...
En ligt het aan mij, of mis ik nou weapon shops
zou beetje saai zijn om free-ride te doen zonder een beetje met geweertjes door de stad te hengsten
Want ja, die besturing... nou die auto-aim moet je uitzetten geloof ik, aangezien zonder alles toch wel soepeltjes gaat. Maar dan het lopen met je poppetje... das zo kut dat je dan zelf die camera moet handlen... tevens ook wel een goede optie, maar toch, het nekt me weleens
Tevens vind ik de autos niet lekker rijden, zoals in driver 1 het geval was. Laatst nog gespeeld, en binnen een dag uitgespeeld, omg

Verder vind ik het actie gehalte wat tegenvallen. Wel originele missies, maar toch. In die missie waar je achterin dat busje zit, beetje knallen op die autotjes, is wel zeer gaaf. In iedergeval, als je die grenade launchers gebruikt
En ligt het aan mij, of mis ik nou weapon shops
Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©
Las er vandaag een review over op de eurogamer site.....stond dat hij nog slechter was dan enter the matrix.....langzamerhand begint de atari naam te staan voor gerushte/buggy spellen....
duh
Verwijderd
Kun je met dit spel wel fijn rond rijden door de steden, met een eigen muziekje op de achtergrond (xbox)? Ik zou hem namelijk alleen hier voor willen kopen.
Of mist het spel mooie en sfeervolle omgevingen?
Of mist het spel mooie en sfeervolle omgevingen?
Nou, ik heb gisteren dit spel gehuurd en ongeloofelijk hoe slecht het speelt. Ik ben blij dat ik 'm niet aangeschaft heb. Grafisch ziet het er op de PS2 niet echt goed uit en ook de feel van de auto is anders dan in driver 1.....had meer het gevoel om gewoon met een camera over de weg te bewegen dan een auto te besturen. Ook was de behind-car auto te laag, waardoor je niet echt alles duidelijk kan zien.
Besturing wanneer je buiten de auto bent ziet er niet uit, maar is wel redelijk te doen. Ik had in ieder geval bij dit spel niet het gevoel 'fun'.....meer een gevoel van 'werk'.....
Heb gespeeld tot die missie dat je een boot moet varen en wat bommen moet plaatsen. Die level waar je in dat hotel de auto moet halen en daarna 'm moet terugrijden heb ik makkelijk kunnen doen (het terugrij gedeelte) door geen gas te geven en me te laten duwen door de achtervolger.....je kan dan geen schade oplopen......ik vindt dat slecht geprogrammeerd dat je op zo'n simpele manier zo'n level kan afmaken.
Heb ook nog even take-a-ride geprobeerd in Nice met de truck en het viel me op dat in de replay wel heel veel gebruik werd gemaakt van de camera bij het wiel....weet niet of dat altijd zo is, maar dat vindt ik nu een van de meest oninteressante views. Ik zal dit spel ook niet gaan aanschaffen en raad 'm niet echt aan.
Besturing wanneer je buiten de auto bent ziet er niet uit, maar is wel redelijk te doen. Ik had in ieder geval bij dit spel niet het gevoel 'fun'.....meer een gevoel van 'werk'.....
Heb gespeeld tot die missie dat je een boot moet varen en wat bommen moet plaatsen. Die level waar je in dat hotel de auto moet halen en daarna 'm moet terugrijden heb ik makkelijk kunnen doen (het terugrij gedeelte) door geen gas te geven en me te laten duwen door de achtervolger.....je kan dan geen schade oplopen......ik vindt dat slecht geprogrammeerd dat je op zo'n simpele manier zo'n level kan afmaken.
Heb ook nog even take-a-ride geprobeerd in Nice met de truck en het viel me op dat in de replay wel heel veel gebruik werd gemaakt van de camera bij het wiel....weet niet of dat altijd zo is, maar dat vindt ik nu een van de meest oninteressante views. Ik zal dit spel ook niet gaan aanschaffen en raad 'm niet echt aan.
Pc versie wordt vast stukken beter
gewoon blijfen hopen, maar denk niet dat ik hem zal kopen maar downen na de reacties die ik hier hoor. Als het wel een goed spel is geworden voor de pc dan vlieg ik wel ff langs de winkel
Verwijderd
Ik denk dat de bestuuring op de pc iig beter zal zijn dan op de ps2/xbox. GFX zullen ook wel wat beter zijn maar als de AI en missies echt zo slecht zijn dan lijkt het mij slim dat atari daar voor de pc versie vlug nog wat in verandert! want driver1 was toch wel 1 van mijn favo spellen en ik zou het jammer vinden als atari na zoveel jaar een vervolg op de pc zou verkloten.
op de pc hebben ze ook nog tijd om al die bugs te fixen. rijdt je niet ineens door een andere auto dan is het wel dat je door het land heen zakt
Hetgeen dat ik toch wel mis met ddeze game, is de arcade feeling, die je bij GTA hebt. beetje huisjes kopen, gun shops, ambulances brandweer en dergelijke. Ow, en heeft iemand al een politie bureau gevonden ? Bedoel miami... 2 miljoen mensen en niet eens een politie bureau ?
En een vraagje. weet iemand wat er gebeurd als je alle 10 de criminelen doodschiet ? (nee ik heb geen strat. guide
)

Hetgeen dat ik toch wel mis met ddeze game, is de arcade feeling, die je bij GTA hebt. beetje huisjes kopen, gun shops, ambulances brandweer en dergelijke. Ow, en heeft iemand al een politie bureau gevonden ? Bedoel miami... 2 miljoen mensen en niet eens een politie bureau ?
En een vraagje. weet iemand wat er gebeurd als je alle 10 de criminelen doodschiet ? (nee ik heb geen strat. guide
Wat ik ook jammer vindt van dit spel is dat je niet echt vrijheid hebt in je missies. In de eerste missie was ik bezig de uitgangen te blokkeren met auto's en was ik van plan om met de auto de andere kant op te rijden om de tweede uitgang te blokkeren.....vervolgens kwam die cutscene en gelijk de message 'he got away'....daarnaast is het ook supervervelend dat je cutscenes niet kan doordrukken......dat is toch 1 van de basisregels van game design....
Verwijderd
Ik zit nou met een missie dat ik de bar aan bonken moet schieten.
Alles is verrot.
Dan loop ik naar buiten, maar kan niet terug in de auto stappen!
Iemand een idee?
Alles is verrot.
Iemand een idee?
Verwijderd
Als je binnekomt, mannetje afmaken, zijn Uzi pakken alles aan schijt schieten en wachten op filmpje. Komt er geen filmpje dan is je game buggedVerwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 17:48:
Ik zit nou met een missie dat ik de bar aan bonken moet schieten.
Alles is verrot.
Iemand een idee?
waarom kan ik dat welWalkman schreef op 25 juni 2004 @ 12:46:
daarnaast is het ook supervervelend dat je cutscenes niet kan doordrukken......dat is toch 1 van de basisregels van game design....
Ow, en heeft iemand hierop al een antwoord ? wat gebeurd er als je alle 10 de criminelen doodschiet in free-ride ? (zit er bijv. 1 in de disco in istanbul
[ Voor 24% gewijzigd door sjobber op 28-06-2004 23:32 ]
Ik had er ieder geval een die ik niet door kon drukken. Ben blij dat ik 'm gehuurd had...was in die missie dat je die boot op moet blazen en eerst dynamiet moest halen.....ik weet niet hoe vaak ik door dat gebouw in het water ben gevallen, maar ik ben er op een gegeven moment maar mee gekapt...te frustrerend.
Verwijderd
Ik heb het gevondenVerwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 21:58:
[...]
Als je binnekomt, mannetje afmaken, zijn Uzi pakken alles aan schijt schieten en wachten op filmpje. Komt er geen filmpje dan is je game bugged
Onder de tijd zit een metertje.
Je moet zo'n beetje ieder flesje uit de kast en van de bar schieten.
Dan loopt het metertje steeds voller.
Ik wil hierbij wel even verklaren dat in de jaren dat ik aan het gamen ben dit wel een van de slechts afgewerkte games is.
Deze conclusie trek ik uit de volgende acties die ik heb meegemaakt.
Sta een half uur op iemand te schieten waar ik recht tegenover sta en er gebeurt niets.
Mik ik het geweer iets de andere kant op dan pakt ineens spontaan de "auto-mikken" het mannetje en is ie binnen 2 kogels dood.
Ik zit regelmatig klem IN een lantaarnpaal/boom.
Dus dan staat er een paal/boom midden in de auto en kan je geen kant meer op.
Om in een voertuig te stappen moet ik soms 10x drukken en rond de auto gaan lopen hopen dat hij me oppikt.
Rijden is echt super brak.
In de boot/auto is je geweer ineens weg?
Tijdens heftige actie schiet hij ineens in het pauze menu?(met andere controller psies t zelfde probleem)
Het is leuk voor even.
Maar met dat schieten.. daar irriteer ik me echt zwaar aan!!
Ook is het erg frusti dan je geen lantaarnpalen en paaltjes om kan rijden!!
En ik vind over het algemeen de missies van een iets te hoog nivo.
Ik had liever gehad dat je easy middle en hard kon kiezen ofso.
En ik ben nu ook bij de autotrailer
Rij ik net met me vrachtwagen met trailer en al tegen een klein prullebakkie aan ofsow heel dat ding naar de klote en over de kop!
Was ik net een stukje op de motor aan het rijden, kom ik zachtjes recht op de stoep aanrijden.. hoppa vloog zo van me motor af
Ben ik net met me speciale super mucle cabrio car aan het rijden.
Komen er ineens 3 mannetjes met mach6 me voorbij storten en douwe me aan de kant.
Nah lekkere speciale mucle cabrio reed ik dan ?

Ik moet hem heel houden maar ondertussen parkeren ze tig auto's op de weg.
Hoe kan ik dan godver die car heel houden?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 22:51 ]
Ik weet 1 ding zeker, de driving psychics zijn gebaseerd op Stuntman, en daarom is denk ik het schietgebeuren niet soepeltjes, maar opzich is het een vermakelijk spelletje
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Verwijderd
Gisteren het spel in de bus gekregen (de xbox versie).
Heb nog maar een paar uur 'versleten' aan het spel maar eerste indruk is echt niet om over naar huis te schrijven. OK - mijn verwachtingen lagen misschien wel enorm hoog (vs. GTA) maar dit spel is echt ZWAK !
De car models en de city scenery zijn echt wel OK. Maar gameplay is echt k*t - zonder hierover verder uit te wijden (zie vorige posts in dit topic, ik kan me der alleen maar bij aansluiten).
Nog een leuke 'feature' gevonden: zet in options > music de slider op 0 en ineens ben je alle geluid van de cut-scene's (inclusief intro) ook kwijt. Voor de nieuwsgierigen: ik zet bij alle games de music af, gewoon omdat ik het geluid van de engines (muscle cars) zo goed vind.
Dit is het slechtste XBOX game in mijn collectie tot nog toe ...
GTA Beater? ... and monkeys might fly ...
Heb nog maar een paar uur 'versleten' aan het spel maar eerste indruk is echt niet om over naar huis te schrijven. OK - mijn verwachtingen lagen misschien wel enorm hoog (vs. GTA) maar dit spel is echt ZWAK !

De car models en de city scenery zijn echt wel OK. Maar gameplay is echt k*t - zonder hierover verder uit te wijden (zie vorige posts in dit topic, ik kan me der alleen maar bij aansluiten).
Nog een leuke 'feature' gevonden: zet in options > music de slider op 0 en ineens ben je alle geluid van de cut-scene's (inclusief intro) ook kwijt. Voor de nieuwsgierigen: ik zet bij alle games de music af, gewoon omdat ik het geluid van de engines (muscle cars) zo goed vind.
Dit is het slechtste XBOX game in mijn collectie tot nog toe ...

GTA Beater? ... and monkeys might fly ...
Verwijderd
Hoe zit het eigenlijk met het geweld, als ik vragen mag...? Is het een bloederig gebeuren op de PS2? Kan je wandelgangers omverrijden en zo ja, wat gebeurt er dan?
Ik vraag dit omdat een zoon van me het spel op de PS2 wil hebben. Voornamelijk overigens omdat hij het zo leuk vind om met een auto te kunnen rijden en dan uit te kunnen stappen en rond te lopen om vervolgens in een andere auto weer verder te kunnen rijden (kan dat overigens wel...?)!
Hij wilde eerder al GTA 3 of Vice City hebben, maar dat heb ik geweigerd omdat ik een spel waarin je (bijvoorbeeld) het hoofd van een prostitue (na de daad) kan afhakken, te ver vind gaan....
Ik vraag dit omdat een zoon van me het spel op de PS2 wil hebben. Voornamelijk overigens omdat hij het zo leuk vind om met een auto te kunnen rijden en dan uit te kunnen stappen en rond te lopen om vervolgens in een andere auto weer verder te kunnen rijden (kan dat overigens wel...?)!
Die kun je omver rijden maar volgens mij staan ze ook gewoon weer op.
En je kan schieten idd dat wel maar je ziet geen hoofden eraf vallen ofzo.
En je kan schieten idd dat wel maar je ziet geen hoofden eraf vallen ofzo.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Je kan ze neermaaien, je kan ze aanrijden.. dan hoor je volgens mij alleen een of andere gare sample.
Neerknalle kan je natuurlijk ook.
Geen spatje bloed te zien..
En als je even wacht.. dan lossen ze gewoon op
Trouwens nog een aanrader, op de dvd staat een demotje van het spel transformers.
Die heb ik maar even "gekocht" daar vermaak ik me stukken beter mee.
Je kan hier natuurlijk gewoon ff transforme naar een auto en het veld doorrijden
En dan weer terug transforme naar mannetje en knalle maar
Bij driver zit ik nou toch vast in een of ander level waar ik een cabrio moet wegbrengen.
Ik rij heel netjes om die wagen heel te laten.
K krijg 3 beuken van de mafia... en wagen is nog heel.. rij snel verder en SPONTAAN is me auto TE gaar
FUCKING IRRITANT BUGGY KUTSPEL!! GRRRRR
DVDTJE gebroken en uit het raam... oprotte met die zooi!
Geeft een goed gevoel.. ik kan het u ook aanraden
Neerknalle kan je natuurlijk ook.
Trouwens nog een aanrader, op de dvd staat een demotje van het spel transformers.
Die heb ik maar even "gekocht" daar vermaak ik me stukken beter mee.
Je kan hier natuurlijk gewoon ff transforme naar een auto en het veld doorrijden
En dan weer terug transforme naar mannetje en knalle maar
Bij driver zit ik nou toch vast in een of ander level waar ik een cabrio moet wegbrengen.
Ik rij heel netjes om die wagen heel te laten.
K krijg 3 beuken van de mafia... en wagen is nog heel.. rij snel verder en SPONTAAN is me auto TE gaar

FUCKING IRRITANT BUGGY KUTSPEL!! GRRRRR

DVDTJE gebroken en uit het raam... oprotte met die zooi!
Geeft een goed gevoel.. ik kan het u ook aanraden
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 03:09 ]
Verwijderd
ik vind hem zo slecht nog niet, de take a ride is echt super lachen, gewoon de woute uitdagen
en vergelijk Driver niet met GTA, want GTA is helemaal anders dan Driver, Driver gaat om t racen, GTA om het geweld
en vergelijk Driver niet met GTA, want GTA is helemaal anders dan Driver, Driver gaat om t racen, GTA om het geweld
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 16:33 ]
Hoe wil je anders zorgen dat ze weggaan?n als je even wacht.. dan lossen ze gewoon op
zorgen dat een ambulance ze op komt halen dmv een trigger
[ Voor 21% gewijzigd door Schuey op 03-07-2004 12:11 ]
Zou je eens kunnen uitleggen hoe je dit laatste gedaan hebt?Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 21:21:
Hij wilde eerder al GTA 3 of Vice City hebben, maar dat heb ik geweigerd omdat ik een spel waarin je (bijvoorbeeld) het hoofd van een prostitue (na de daad) kan afhakken, te ver vind gaan....
Ik vind dit spel echt super
Ik heb het gekocht en ik heb er abosoluut geen spijt van
Ubervette crashes, super realistisch. Van mij krijgt dit spel een 8,5
(had een 9,5 geweest als er wat minder bugs in zaten) Ik ben hooked

If you do not change direction, you may end up where you are heading
Verwijderd
Helemaal mee eens, ik heb de mijn e gister gehaald en vond het ook al gelijk super. Ik ben eigenlijk nog geen bug of wat tegengekomenDaWaN schreef op 06 juli 2004 @ 12:21:
Ik vind dit spel echt superIk heb het gekocht en ik heb er abosoluut geen spijt van
Ubervette crashes, super realistisch. Van mij krijgt dit spel een 8,5
(had een 9,5 geweest als er wat minder bugs in zaten) Ik ben hooked
Verwijderd
De besturing van de auto's vind ik helemal top! In de Autoweek van deze week zeggen ze dat ook in een klein reviewtje.
Verwijderd
weetje wat cool is, als je iemand killt of botst komt er meteen politie kijken, als je dan niet je wapen snel terug trekt dan ben je de sjaak
Verwijderd
er zijn wat bugs en foutjes, en t lopen en schieten kon veel beter, alleen t rijden is echt super gaaf, jammer dat je geen stuurtje kan gebruikenVerwijderd schreef op donderdag 08 juli 2004 @ 15:21:
ik heb de PS2 versie en de graphics zijn top, en de bugs vallen wel mee
Anders bump je ff

[ Voor 5% gewijzigd door DeRCT13 op 28-02-2005 17:18 ]
Release van PC versie is op 18 maart. Binnenkort een demo beschikbaar volgens de Atari site.
Hoop dat ze er toch nog een toffe game van hebben gemaakt, voor het gat van nu en release GTASA
Hoop dat ze er toch nog een toffe game van hebben gemaakt, voor het gat van nu en release GTASA
Verwijderd
ehh.. als ik me niet vergis was dat vorig jaarErkandude schreef op zondag 06 maart 2005 @ 12:35:
Release van PC versie is op 18 maart. Binnenkort een demo beschikbaar volgens de Atari site.
Ikzelf gok op 7 Dagen voor de daadwerkelijke release date, dus rond 11 Maart.
Maaruh, ik ben ook wel benieuwd naar de PC versie, vond de Xbox versie best tof, alleen nu maar hopen dat deze versie ''Bug Free'' is
Maaruh, ik ben ook wel benieuwd naar de PC versie, vond de Xbox versie best tof, alleen nu maar hopen dat deze versie ''Bug Free'' is
It's better to burn out than fade awayquote: Vorige pagina, bovenaanNeerknalle kan je natuurlijk ook.
Wat ik me afvraag, is nou de stad van driver 3 gewoon hetzelfde als van driver 1?
Bij de xbox versie leek het hier wel op, of mijn geheugen is gewoon fcked
Als de stad hetzelfde is zie ik het als een "opgepoetste game", en geen totaal nieuwe.
Als de stad hetzelfde is zie ik het als een "opgepoetste game", en geen totaal nieuwe.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Miami is heel anders dan in deel 1, bij de PS2 wel tenminstejarnotjuh schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:57:
Wat ik me afvraag, is nou de stad van driver 3 gewoon hetzelfde als van driver 1?
Voor mensen die nog geïnteresseerd zijn: Driv3r is uitgekomen voor de PC
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Ja, ik heb hem ook in mijn bezit maar ben nog niet aan instaleren toe gekomen zodra ik de tijd en hardeschijf ruimte gevonden heb zal ik mijn kritisch oog eens laten vallen op dit spel 
Hopelijk speelt hij wat lekkerder weg als de PS2 versie want die was gewoon schandalig slecht
Hopelijk speelt hij wat lekkerder weg als de PS2 versie want die was gewoon schandalig slecht
Verwijderd
ligt het spel ook al in de winkel?Rexomnium schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:51:
Voor mensen die nog geïnteresseerd zijn: Driv3r is uitgekomen voor de PC
Verwijderd
omg heb je ze alle twee gekocht, kuch stom kuchb3ta schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:24:
Ja, ik heb hem ook in mijn bezit maar ben nog niet aan instaleren toe gekomen zodra ik de tijd en hardeschijf ruimte gevonden heb zal ik mijn kritisch oog eens laten vallen op dit spel
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:30:
[...]
omg heb je ze alle twee gekocht, kuch stom kuch
offtopic:
"gekocht" ja
"gekocht" ja
In een ander soort "web"winkel
Cons:::BB4E
hmmz,
net even getest snel..
Mijn instellingen stonden niet goed. Speelde zo bagger.. Denk dat ik gamepad moet gebruiken voor dit spel..
Maja, morgen evne beter naar kijken, beter de instellingen zetten en nog is proberen
net even getest snel..
Mijn instellingen stonden niet goed. Speelde zo bagger.. Denk dat ik gamepad moet gebruiken voor dit spel..
Maja, morgen evne beter naar kijken, beter de instellingen zetten en nog is proberen
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Je moet inderdaad je hele config doorlopen, staat dik wazig met numpad enzo.
Ik speel hem momenteel ook met gamepad!
Ik speel hem momenteel ook met gamepad!
Zo, wat een achterlijke port van psx/xbox zeg
Ik ergerde me al in het begin aan het menu, daarna alle settings wat zo achterlijk stond. Daarna starte ik het spel in 1280x1024, liep goed maar ohh mijn god, wat zag het er bagger uit zeg. Heb het daarna nog een uurtje ofzo gedaan, maar bijna geen een auto reed lekker, en nog steeds zag het er wazig uit, en kwamen de auto's pas na 20 meter te voorschijn
Nou, hier gaat ie weer van mijn pc'tje af.

Mario Kart FC 1590-4774-1019
Ik vind het er niet veel mooier uitzien dan op me xbox
dus wat mij betreft hebben ze de plank volledig misgeslagen. Ook kan ik de config van mijn Momo racing force stuur op geen enkele manier veranderen -> Gigantische deadzone dus
(onspeelbaar)
Op de xbox vond ik het wel een leuk spel maar de pc versie is gewoon gepoort en ik vind um zwaar tegenvallen

Op de xbox vond ik het wel een leuk spel maar de pc versie is gewoon gepoort en ik vind um zwaar tegenvallen

Verwijderd
Deze verhalen van slechte port en numpad besturing geeft me een dejavu.
True Mime: Streets of LA iemand?
Die is nog slechter... Heb net weer gespeeld. beter instellingen gezet. BaggerVerwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 17:26:
Deze verhalen van slechte port en numpad besturing geeft me een dejavu.

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Maar hoe verhoud het zich? Ik heb het met True Crime geprobeerd, maar daar was gewoon geen spelen aan. Is Driver 3 echt bijna net zo erg of hoe erg is het precies?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Ik vond het anders zo slecht nog niet uit. Beeld is best wel goed en besturing is top eenmaal het goed ingesteld is. Auto's rijden ook echt lekker net als in deel 1. Met de X-box versie was ik juist gefrusteerd omdat de auto's slecht te besturen waren, maar met de PC versie heb ik helemaal geen moeite.
De in game filmpjes ed zijn allemaal best leuk gedaan. Vergeet niet dat het spel maar 30 euro is.
De in game filmpjes ed zijn allemaal best leuk gedaan. Vergeet niet dat het spel maar 30 euro is.
Verwijderd
Ik heb em voor de pc, ik moet zeggen wat een zielig spel
ik speel net ff bots ergens tegenaan zie gewoon blokjes ervanaf vliegen, echt een zeer zielig spel deze zouden ze niet es mogen verkopen

De besturing is (na ongeveer een kwartiertje configgen & finetunen) zeker een stuk beter dan true crime. Beetje jammer dat het wandel/schietgedeelte niet helemaal uit de verf komt zoals ik had verwacht, maar het rij-element is imho toch best leukBreepee schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 17:32:
Maar hoe verhoud het zich? Ik heb het met True Crime geprobeerd, maar daar was gewoon geen spelen aan. Is Driver 3 echt bijna net zo erg of hoe erg is het precies?
Helaas niet echt state-of-the-art graphics, maar wel te overleven.
Helaas is het spel niet geworden zoals we verwacht hadden, maar is het gewoon een directe port.
Zoals als vele in de Topic heb ook ik te maken met de onstabiliteit (zoals: FPS drop) van het spel, maakt nu uit hoe hoog / laag het spel ingesteld staat kwá Graphics.
Waar ik me ook aan stoor is het geluid, het kan zijn dat ik wat verkeerd heb ingesteld, maar zoals het ''slippen'' en ''botsen'' nu klinkt
Als ik zo kijk naar de PC versie en de Xbox versie, dan zou ik toch gaan voor de Xbox versie, die speelt (en klinkt
) naar mijn mening toch beter.
Maar gelukkig kennen wij de Patches nog, alhoewel ze toch al vele maanden hebben gehad om een goede versie te maken, is ze het toch niet gelukt.
I rest my case
Zoals als vele in de Topic heb ook ik te maken met de onstabiliteit (zoals: FPS drop) van het spel, maakt nu uit hoe hoog / laag het spel ingesteld staat kwá Graphics.
Waar ik me ook aan stoor is het geluid, het kan zijn dat ik wat verkeerd heb ingesteld, maar zoals het ''slippen'' en ''botsen'' nu klinkt

Als ik zo kijk naar de PC versie en de Xbox versie, dan zou ik toch gaan voor de Xbox versie, die speelt (en klinkt
Maar gelukkig kennen wij de Patches nog, alhoewel ze toch al vele maanden hebben gehad om een goede versie te maken, is ze het toch niet gelukt.
I rest my case
[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 16-03-2005 18:03 ]
Verwijderd
Erg jammer van die spellen, als ik dit allemaal zo lees is dit dus ook al een tegenvaller net als BiA 
Mijn hoop is op Act of War gevestigd
Ik de-installeer deze game ook weer. Slechte port! Op elke hoek van de straat blijft je auto wel eens hangen, beetje racen/sturen met je toetsenbord is een kunst op zich. Ik baal hier erg van want de hele sfeer van de game vind ik wel heel cool...
True Crime Streets of LA was inderdaad beter dan dit.
True Crime Streets of LA was inderdaad beter dan dit.
En de relevantie met dit topic is? Art of War is niet eens een reacespel....Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 18:09:
Erg jammer van die spellen, als ik dit allemaal zo lees is dit dus ook al een tegenvaller net als BiA
Doet Driver 3 trouwens aan stuurtjes (en een beetje goed)?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Mag niet, als het spel nog niet uit is. Ik ben bang dat je dan een OW of een temp. ban riskeerdDude86 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:00:
Nou waar blijven die pics dan?
Ben toch wel benieuwd ondanks de negatieve ervaringen.
slecht, slecht slecht... niet kopen, op de xbox vond ik het nog wel leuk, hoopte dat het nu beter zou zijn, maar het ziet er niet alleen gedateerd uit, het speelt ook nog eens zo...
In vergelijking met de PS2 versie is de PC versie naar mijn mening niets beter. De besturing is zowat geheel hetzelfde, evenals de graphics. Nu moeten de graphics natuurlijk niet de doorslag geven, maar de gameplay en het totaal plaatje vallen me toch tegen. Vooral het geluid is ondermaats. Ik vind de PS2 versie toch net iets beter. Jammer van het spel, een gemiste kans.
LOL .. tuurlijk mag je wel pics posten van een illegaal spelVerwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:13:
[...]
Mag niet, als het spel nog niet uit is. Ik ben bang dat je dan een OW of een temp. ban riskeerd

ontopic:
Mja had al niet zulke goeie verhalen over dit spel gehoord dus had hem ook maar niet gedownload. Vond Driver 1 echt geweldig
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ik speelde toennet nog even Driv3r, op de Xbox (
) en wat mij opviel was dit:
Driv3r - Xbox:

In de PC versie zie je dus geen kogelgaten (heb maar even geen screen gepost
) .
Maaruh, wat ik mij dus afvraag is: Hoe komt het dat, terwijl Reflection / Atari nog zoveel extra tijd hadden om een goede game te maken, het toch zo (euhmm....) ''verkeerd'' hebben gedaan?
Is dit Atari's / Reflection's manier van ''even snel wat geld verdienen''? Ik bedoel, ze hadden de kans om nog een erg goed product te creëren en de recensies te krijgen die het spel (eigenlijk) verdiend.
Driv3r - Xbox:
In de PC versie zie je dus geen kogelgaten (heb maar even geen screen gepost
Maaruh, wat ik mij dus afvraag is: Hoe komt het dat, terwijl Reflection / Atari nog zoveel extra tijd hadden om een goede game te maken, het toch zo (euhmm....) ''verkeerd'' hebben gedaan?
Is dit Atari's / Reflection's manier van ''even snel wat geld verdienen''? Ik bedoel, ze hadden de kans om nog een erg goed product te creëren en de recensies te krijgen die het spel (eigenlijk) verdiend.
[ Voor 18% gewijzigd door Yonix op 16-03-2005 23:25 ]